Diskuze k článku

Potřebujeme další stranu?

Příspěvků 105

17.12.2008 11:22

RE: NWO

hestroy 77.?.?.?

Tak, tak [smích]

178325

10.12.2008 6:37

Ve svých službách

Tom 24.?.?.?

>„Ve svých službách máme lidi všech názorů, všech doktrín: restaurátory monarchie, demagogy, socialisty, komunisty a utopistické snílky všeho druhu. Všechny jsme zapřáhli do jediného úkolu: každý po svém podrývá poslední zbytky autority, usiluje o svržení všech forem pořádku.“

Když už jste nakousnul "A" dovolil bych si dokousnout "B".

"Touto činností všechny státy nesmírně trpí; vyzývají ke klidu, pro mír jsou ochotny obětovat všechno: ale my jim mír nedáme, dokud otevřeně a s pokorou neuznají naši mezinárodní nadvládu."

Mám totiž rád, když - něco a cokoliv - má hlavu i patu. Když nejsem v plném obraze tak jsem vždycky ňáko nesvůj. [mrknutí jedním okem]

177899

10.12.2008 7:23

RE: Ve svých službách

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 177899

Včera jsem měla konečně čas shlédnout film Endgame až do konce. Je to taková síla, že jsem z toho celou noc nespala. Samozřejmě, že žádná nová strana vůbec nic nezachrání. Jak jinak, když světu vládnou již několik staletí mocní paraziti.
http://video.google.com/videoplay?docid=1397211403...

177901

10.12.2008 9:39

RE: Ve svých službách

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 177901

staleti ?

177915

11.12.2008 4:02

RE: Ve svých službách

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 177915

Máte pravdu... Je to mnohem déle... Už tak od Babylonu...

177969

10.12.2008 9:57

RE: Ve svých službách

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 177901

DS je v nasi zemi jedina strana stojici proti-NWO je to strana jejiz clenove a hlavne vedeni si prave toto cleneni (pro-NWO a proti-NWO) uvedomuji a jednaji podle toho. nejede ze sponzoringu statu ale pouze svych clenu a sympatizantu, to ze se ji snazi zakazat za pouziti "demokraticke" demagogie je jen dalsi dukaz toho ze se jim vubec nehodi do kramu -> o duvod vic byt s nimy [smích]

nize je zminena mozna infiltrace svetovladnymi zivly tato moznost existuje stale a tyka se vsech ale kdo je pro a kdo je proti rozlisite pouze podle skutku toje v clanku naprosto presne - u teto konkretni strany si dovolim byt optimistou tam se hned tak nejaky vejlupek k veslu nedostane

typicky priklad pseudo-nacionalisticke "konzervativni pravice" je Narodni strana popr. Sládkovci obe strany bez vetsiho zajmu verejnosti osazene stejnym muzstvem ktere uz jednou prokazalo svou neschopnost a svymi pochybnymi akcemi ji prokazuji stale. V pripade NS je to ponekud horsi to je systemova strana s ukolem zdiskreditovat nacionalismus v CR.

to ze nam 300 let v jednom kuse "nekdo" (vsichni vime kdo) lze prece neznamena ze proti tomu hnusu nebudeme bojovat - prave naopak je na case jim nakopat zadnice

GEGEN NWO
GEGEN ZIONISM

177916

10.12.2008 13:59

RE: Ve svých službách

Aja 74.?.?.?

Reakce na 177901

Jarmilko, najdete si jeste dokument stejneho autora The Bohemian Grove (kdyz uz mate nespat, at je to pri jednom [mrknutí jedním okem]

177931

10.12.2008 15:20

RE: Ve svých službách

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 177931

Je The Bohemian Grove nekde on-line i s ceskyma titulkama? Predem diky, mi se vygooglovat nepodarilo...

177938

10.12.2008 16:12

RE: Ve svých službách

Aja 74.?.?.?

Reakce na 177938

>Je The Bohemian Grove nekde on-line i s ceskyma titulkama? Predem
>diky, mi se vygooglovat nepodarilo...

Bohuzel, nemam tuseni, zda existuje s ceskymi titulky.
Shledla jsem v anglictine. Dark Secrets:
Inside Bohemian Grove

177942

10.12.2008 20:55

RE: Ve svých službách

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 177942

dik za odkaz Ajo

177958

11.12.2008 7:17

RE: Ve svých službách

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 177931

Paní Ajo,když já bych ten Bohémský, český, cikánský hájek taky potřebovala mít přeložený do češtiny. Zkusila jsem se včera na to dívat, ale bohužel nerozumím tomu.

177979

18.12.2008 16:06

RE: Ve svých službách

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 177979

>Paní Ajo,když já bych ten Bohémský, český, cikánský hájek taky potřebovala mít přeložený do češtiny. Zkusila jsem se včera na to dívat, ale bohužel nerozumím tomu.
--------------------------------------
Senzacechtivý reportér Alex Jones roztáhl patnáctiminutovou zajímavost na celé dvě hodiny. Viděl jsem tohle video asi tak před rokem. Koukat na video to není ono. To se musí vidět na vlastní oči. Až se nám trochu s časem uleví, tak si tam zajdeme společně na kafe. Všichni. I paní Aja a pan editor. Není to daleko od San Franciska. Severně od Santa Rosa Kalifornia po stejnojmenné dálnici "Bohemian Hwy". Všichni z nás jsme "Bohemians", takže nevidím problém, proč by nás tam nemohli pustit? Jenom malé upozornění. Po večeři je chlastačka, která se většinou zvrhne v sexuální orgie. Máme tedy dvě možnosti. Buď se vydáme na útěk a nebo se dobrovolně poddáme.
[velký smích] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

178461

18.12.2008 16:38

RE: Ve svých službách

Aja 74.?.?.?

Reakce na 177979

Jeje, zapomnela jsem se vam, pani Jarmilo, omluvit, vzpominam, ze jste se uz o anglictine zminovala. [zahanbení]

Vyuzivam prilezitosti...vanocni pohodu a vsechno dobre v pristim roce. A.

178465

10.12.2008 16:00

RE: Ve svých službách

panelák obama 78.?.?.?

Reakce na 177901

Svého času žila, byla, kultivovaná a inteligentní profesorka, jménem Alena Hromádková, která v duchu masarykovské demokracie pomohla založit DEU.Hlavní pilíř její kampaně byly ověřené principy demokracie a zejména VYMAHATELNOST PRÁVA, což se nelíbilo ruzným ,nejen STB zmetkum,kteří to rozložili zevnitř.Nečekejme tudíž nějakou novou pravicovou obrodu, jakéhokoliv střihu, nebot zbohatlíci operují korupcí, jak na běžícím pásu.Jen dole na svých postech lze ulehčit tomu ranci, co každý vláčí životem.

177940

11.12.2008 2:54

RE: Ve svých službách

p 125.?.?.?

Reakce na 177899

se mi zda ze tato situace je klid pred bouri,vlady delaji zda se co mohou aby rozzurily obyvatelstvo,slovo solidarita je myslim primo zakazano vyslovit na verejnosti,v A se objevila s novou vladou velmi prisna cenzura/napr mnohe co se objevi na TV je trestny cin na internetu,o cemz komunisti ani nesnili,nyni pripravuji masinu na zjisteni co si myslite,tot zarizeni urci co si myslite at je to pravda nebo ne a trest bude nasledovat...

177965

10.12.2008 7:18

Mám obavu,

Miloš 89.?.?.?

že změnu přinese jedině katarze apolkalyptických rozměrů. A jak se zdá, nebude to dlouho trvat. Lidstvo je jako stádo, jehož pastýřem je samotný Satan.

177900

10.12.2008 7:53

Nová "pravicová" strana

IVAn 85.?.?.?

v ČR má evidentně za cíl vyplnit díru po Straně zelených (dříve ODA a další paskvily) a tak dát alternativu těm, kteří UŽ nechtějí volit ODS, která svou činností zklamala jejich naděje, ale JEŠTĚ neprokoukli tuto hru. Ta euroskepse Hradu, která se pravděpodobně promítne do volebního programu nově ustavené strany hradního pána a dalších dobráků typu Vladimíra Železného, bude jen plácnutím do vody, protože na skutečné dosažení odklonu od eurobyrokracie nemá nikdo v této zemi (po kladném referendu o vstupu do EU) sil. Oproti tomu v případě radaru/základny v Brdech by mohl prezident republiky zákon zablokovat, což by byl hmatatelný důkaz, že to (slovy jednoho nádražáka, co zašmelil Telecom a Eurotel za babku) "myslí křišťálově čistě". [mrknutí jedním okem]

177902

10.12.2008 8:07

Nová strana nebo jen překladiště ?

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Všichni cítíme tu potřebu celkové změny, že ? [mrknutí jedním okem] Pořád se jen točí modrá a oranžová a ukazuje se, že jde ve finále o stejnou bandu. Lidé jsou už unavení a naštvaní. Naštvanost a odevzdanost spojená s pesimismem se v lidech přelévá sem a tam. Lidé nic neudělají protože zatím ještě stále mají jakési jistoty a o ty se bojí. Navíc nevidí kam jít. Jen stále čekají na něco .. něco new. Nějaký nový zdravý vítr, který odvane tu bandu, co nás neustále ohlupuje. Pan Klaus jako představitel liberální tržní ekonomiky tj. prostředí stvořeného pro ty .. (Marx by je nazval vykořisťovatelé) pochopitelně onu náladu národa cítí. Má spolu s těmi, které zastupuje čekat až taková strana vznikne přirozeným vývojem a smete je ? Ne Klaus není hloupý, právě naopak. Ví že nejlepší je vytvořit stranu která se bude tvářit, že je oním dlouho očekávaným novým větrem. Tuto stranu pak obsadí vlastními lidmi. Jen sledujme jak vyčůrané myšky ODS opouští pomalu potápějící se bárku. Kam asi půjdou ? Ke strojům ? Jen sledujme jak se řadí do Machova šiku [mrknutí jedním okem] Přesně jak je popsáno v článku .. jsou všude a derou se cíleně i tam kde by mohla vzniknout alternativa rodící se z naší nasranosti. Neskočme jim na to [cool]

177904

10.12.2008 8:55

RE: Nová strana nebo jen překladiště ?

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 177904

Bať, bať. Snad by situaci mohla zachránit internetová účetní přímá demokracie.[smích]Jsem se chtěla pro jistotu zeptat: Dostal jste můj mail ze dne 29.11? Že jsem na něj nedostala od Vás žádnou odpověď.

177908

10.12.2008 10:24

RE: Nová strana nebo jen překladiště ?

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 177908

Dostal, jen jsem si to nechal uležet v hlavě a tak nějak nakonec souhlasím, že určitá formální-obřadná varianta voleb s pozvánkami a volebními lístky bude nejspíš vhodná. Na druhou stranu těm co nejsou na obřady a raděj by si to zrealizovali v teplíčku z domova bych nechal otevřenou i možnost odvolit po internetu. Omlouvám se že jsem neodepsal.Hezký den

177919

11.12.2008 7:23

RE: Nová strana nebo jen překladiště ?

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 177919

To je v pořádku, neomlouvejte se, já jsem jenom chtěla vědět, zda jste ten mail dostal. Už se mi taky párkrát stalo, že mail nedorazil. Jsem ráda, že v zásadě souhlasíte. Ta možnost rozhodovat o zásadních věcech přímo z tepla domova tam je obsažena taky. A to zrovna při nejdůležitějších věcech- rozhodování o zákonech by mohli občané rozhodovat přímo od svých počítačů z domova.

177980

10.12.2008 11:16

RE: Nová strana nebo jen překladiště ?

mtk 80.?.?.?

Reakce na 177904

Ano, v tomto vidím Klausův švindl v jeho anti-lisabonismu. Kam vítr vane, a pak strhnout potichoučku do starých kolejí. Je mi z něho fakt zle ...

177922

10.12.2008 8:27

ODS se přece jeví jako krajní levice, schází tedy pravice..

Vašek 89.?.?.?

Tím pádem potřebujeme pravicovou stranu na doplnění politického spektra. Ne každá strana, tvrdící o sobě že je pravicová, je skutečně pravicová. Vzpomínám, jak řada ministrů Klausovy vlády ("soudruzi" Kočárník, Dyba, Strázský, Dlouhý,...atd) před rokem 1989 křičeli, že jsou levice, po tomto roce zase křičeli, že jsou pravice. Při tom nevznikla žádná změna v jejich fiziognomii.
Uvedu alespoň jeden případ krajně levicového jednání ODS.
Každá pravicová strana se zasazuje o co nejvyšší samostatnost občanů. V případě zdravotního pojištění by se zasazovala o naprostou samostatnost občanů při jejich rozhodování. Občan by se měl rozhodnout sám, zda se vůbec pojistí, na kolik se pojistí atd. V případě že se nepojistí, veškeré poplatky si hradí sám. V případě, že se pojistí, poplatky hradí pojišťovna do výše dohodnuté smlouvou.
Toto ODS svou činností popírá. Nejenom, že je zdravotní pojištění povinné pro občany, navíc přibylo občanovi ještě zákonem povinné tzv. "Julínkovné". Neboli postup "krajní levice", navíc podporovaný Topolánkem. To znamená, že Topolánek nemá ani ponětí, jak má vypadat pravicová politika. To bylo patrno na kongresu ODS, nedokázal pochopit důvody drtivé porážky ODS ve volbách do krajů a senátu a jeho názory byly naivní a daleko od reality. Prostě občané již mají dost krajně levicových názorů a zákonů i bolševický způsob jejich vnucování. Proč tomu tak je, stačí se podívat - jaké názory kdo před rokem 1989 zastával. Každá seriózní pravicová strana by takovýto levicový zákon o zdravotním pojištění vypískala, ODS ho podporuje. Je možno uvést celou další plejádu příkladů chování ODS jako krajní levice, není tu bohužel místo.
Takže politické spektrum vypadá úplně jinak, než nám ho vnucuje ODS. Zcela nalevo je ODS se svými satelity, pak je KSČM, a pravou stranu spektra zde zastupuje (paradoxně!!) Sociální demokracie.
Je bohužel u nás běžné že občané věří tomu, co je v tisku psáno, nevěří bohužel vlastnímu rozumu.
Je tedy nutno, aby pravou stranu spektra zaujala seriózní pravicová strana, která by si získala důvěru voličů, a začala konečně prosazovat pravicovou politiku ku prospěchu všech občanů. [zmaten]
Proto pravicovou seriózní stranu u nás považuji za nutnost.

177905

10.12.2008 8:46

Klaus?

kramar 89.?.?.?

Se zájmem jsem po dlouhé době sledoval zpravodajství a to na ČT24. Názor prezidenta a jeho projevy mě opravdu potěšily, byl jsem v té chvíli ochoten zapomenout na tunely, které má za sebou. I zveřejněná diskuze našeho prezidenta s eruposlanci mě potěšila. Říkal jsem si, že je to snad jediný člověk s nějakou mocí, který má NORMÁLNÍ názory a nebojí se je proklamovat. Vážně jsem si pohrával s myšlenkou, že bych snad i vstoupil do nové strany Libertas, abych mohl něco dělat pro své děti. Ta myšlenka trochu pobledla, když Klaus zopakoval svoji podporu radaru unás, na což jsem poněkud pozapoměl. Myšlenka se vytratila úplně ve chvíli, kdy se nechal ten ksindl Železný - člověk, který by měl dávno sedět v kriminále, gangster non plus ultra - slyšet, že má na tuto tendenci nějakou vazbu, jinými slovy, hezky si to hoši upekli. Tady už mě pak jenom napadá, že výstupy Klause proti LS jsou jen dobře sehranou hrou pro získání potencionálních voličů, hry, na kterou se velmi rychle zapomene ve chvíli, kdy se nová strana dostane k moci, protože, ať se na mě nikdo nezlobí, on Klaus vlastně nemá žádnou moc, musí chlapec poslouchat, tak jako všichni ostatní, takže je jen otázkou času, co se z toho vyvrbí.

177906

12.12.2008 9:53

RE: Klaus?

mtk 80.?.?.?

Reakce na 177906

K tomu není co dodat. Jsem přesně téhož názoru, ale klidně se posléze nechám vyvést z omylu zjištěním, že v tom politickém blátě přebývá andílek čisťounký ... [mrknutí jedním okem] Klausova minulost hovoří za sebe (a taky za vše); náprava je možná, leč krajně nepravděpodobná ...

178019

10.12.2008 9:04

Nová strana?

menšina 84.?.?.?

Já si již delší dobu představuji, že velké šance, jako pravicová strana, by mohla mít "strana podnikatelů a živnostníků", která by ovšem nepobírala žádné peníze ze státního rozpočtu, ale výhradně od svých vlastních členů.

177910

10.12.2008 9:15

pane Stwora

franta popleta 85.?.?.?

pane Stwora, tak to jste si dovolil říci hodně! A ne že bych s tím nesouhlasil!

Doufám, že předtím, než jste to vypustil, jste to konzultoval s právníkem. Až si to přečte starej ž. Klein, pozná tam sám sebe, podá extremisticá rasistická organizace Eretz trestní oznámení.

177911

10.12.2008 9:15

7 artikulí budějických,

Bambus 88.?.?.?

díky za článek, popsal jste to naprosto přesně. Teď ráno jsem si přečetl tento
http://domaci.ihned.cz/c1-31446980-policie-uvidi-do-mobilu-i-na-ucet-hledanych-lidi
článek, a fakt mě zamrazilo. Došlo mi, že to není jenom sen, ale že to fašisté informačního věku myslí opravdu vážně. Asi o tom napíšu nějakej článek, takže tady jenom stručně. Podle mě bychom se měli dohodnout na nějakých základních artikulích - jako husité, když sepsali 4 artikule pražské, za které Čechy navštívilo 5 výprav z tehdejší svaté evropské unie. Tím "my" mám na mysli redaktory a čtenáře zvědavce, Dfense, Altermedia - myslím tím všechny servery, které se třeba ve všem neshodnou, ale shodnou se v tom, že dnes probíhá smrtelná agónie svobody a přirozených práv.
Artikuly by měly být stručné a jasné - a hlavně nesmí ponechávat prostor k tlachající diskuzi. Dovoluji si proto navrhnout následujících 7 artikulí budějických:

1 - centralizace moci škodí svobodné společnosti, a proto požadujeme decentralizaci státní správy
2 - umírající státy mají hodně zákonů, a proto požadujeme drastickou redukci v množství zákonů
3 - policie je primárním nástrojem zneužívání moci státu, a proto požadujeme, aby byli policisté voleni, stejně jako politici
4 - požadujeme, aby stát ztratil pravomoc tajit informace před svými občany
5 - požadujeme, aby občanství nebylo rozdáváno na základě místa narození, ale na základě osobní integrity, inteligence, a morálních standardů
6 - požadujeme, aby stát ztratil pravomoc odposlouchávat, číst cizí poštu, a koukat lidem na účty
7 - požadujeme, aby se stát staral pouze o infrastrukturu, armádu, justici, nemocnice, a školství, tedy pouze o věci, které by měl mít každý daňe platící občan zadarmo.

Toto je jenom můj osobní návrh. Navrhuji ho proto, protože slušní lidé dneska nemají žádnou společnou základnu, a to je nevětší z našich problémů.

177912

12.12.2008 10:00

RE: 7 artikulí budějických,

mtk 80.?.?.?

Reakce na 177912

Tý jo, ten čtvrtý bod, to je radikální destrukce celého systému, představte si, že by se nám gauneři odhalili v plné parádě, to je asi ta největší útopie z megaútopistických útopií. Ale každopádně souhlas.

178020

10.12.2008 9:34

výhledy?

menšina 84.?.?.?

A pokud by se taková DS někdy uchytila, což je dost reálné, tak by se k ni začali přidávat lidi stejně jako za komunismu do KSČ nebo potom do ODS apod., a ti by se přičinili o to, že by DS začala realizovat právě takové věci, kterými by nakonec realizovala nálepky, které se jí dávají.

177913

10.12.2008 9:38

Politický

Spytihněv 83.?.?.?

systém je v samotném základu toho pořádku zvaného nový. Žádná strana ho tedy nesvrhne, nezmění, nezreformuje a ani nic podobného. V tu chvíli by totiž sama přestala být tím, čím vlastně chce být, tedy částí tohoto uspořádání.
 
Mění-li se politický systém na něco, co by chtělo povolovat šrouby či jinak uvolňovat pořádky a řády, již to přestává být to, co je obvykle známo jako politický systém.

177914

10.12.2008 10:07

Hezky napsáno, ale smutné

korutan 81.?.?.?

V článku píšete, že je nemoc potřeba pojmenovat, aby ji bylo možné léčit. Ale základní virus způsobující tuto nemoc je už dlouho známe. Jmenije se TOUHA PO MOCI. Čapek na tohle téma napsal krásnou hru. Bílá nemoc se jmenuje.

Jenomže od doby Čapka virus zmutoval, stal se z něho suprvirus. Dokázal změnit nejen sebe, ale celou lidskou populaci. Nástroje a metody jeho destruktivní práce byly na stránkách Zvědavse a dalších blogů, mnohokrát a podrobně do detailu, popsány. Žádnou další,"novou" stranu nemá smysl zakládat. Při jejím založení budou zase přítomni nejrůznější agenti tohoto viru. Jejich pověření bude spočívat ve "správném" nasměrování vzniklé strany a pokud to nepůjde, tak v její likvidaci.

Napříč Evropou dává politický, a tím mocenský, etablišment najevo své pohrdání "těmi dole". Oni jsou ti moudří, zmalý všeho, ale především správných postupů, kteří těm ostatním musí ukázat, kudy vede ta "správná" cesta. Včera levicově orientovaní, sympatizanti Rudých Brigád, dnes silně pravocivý, pro změnu orientovaní Zeleně nebo modře. Nesmíme zapomenout ani na červené a růžové! Ačkoliv namnoze političtí turisté, jsou názorově stabilní. Ví co chtějí! Moc nad lidmi, nad zeměkoulí nad vesmírem! V tomto směru jejich ambice neznají omezení.

A nejen jedno mají všichni společné. Jsou ochotni pro své cíle udělat cokoliv, jakákoliv prostředek je přijatelný. Pošlapat, pošpinit, tak jak popsáno v článku, vše co jim na cestě za jejich cílem překáží. A pokud to nestačí tak zardousit!

A tak dnes není hlavní bitevní pole někde v krajině, kde se shromáždí nepřátelské amády k boji, kde vlají zástavy států a armád a vojevůdci stojí v předních liniích. Dneska vypadá bitevní pole jinak. Na něm stojí politická Jelita každé jedné země proti vlastním lidem. Protože ale pořád ještě potřebují svůj sprostý lid, tzv. ovčany, ke svým vnitřním mocenským manipulacím, maskují zatím pravou tvář této vnitřní války předsazením imaginírních nepřátel v podobě nejrůznějších nebezpečí od jiných virových onemocnění až po terorismus. Když víra lidu v tyhle nesmysly ochabuje, vytáhnou z rukávu eso v podobě dalšího zemřelého na ptačí chřipku, nebo teroristického útoku, který sami zosnovali, případně zrealizovali. Velkým esem v téhle oblbovací hře na strach, je finanční krize. Ale jediný skutečný výsledek této války, nebo hry, říkejme tomu každý jak chce, je omezení práv a svobod prostého lidu a jeho ovládnutí.
A k tomu právě politické strany slouží jako jeden z hlavních nástrojů. Tak proč zakládat další ve stejné formě?

177918

12.12.2008 10:21

RE: Hezky napsáno, ale smutné

mtk 80.?.?.?

Reakce na 177918

>A k tomu právě politické strany slouží jako jeden z
>hlavních nástrojů. Tak proč zakládat další ve stejné
>formě?

Naděje umírá jako poslední. Momentálně se zdá, že je to jeden z mála prostředků "nějakého" odporu. Vykrystalizuje-li jiná možnost obrany, "alternativní politické strany" zřejmě ztratí svůj význam. DS je zatím ok, její postoj k historickým událostem 1933-1945 bych bral s rezervou; je založený na základě revizionistických hypotéz, nikoliv na základě (potlačovaného) VŠEOBECNÉHO relevantního a nekompromisního historického výzkumu. Tedy: odtajnit, odtajnit, odtajnit, VŠE!! A hypotéz, "Kdo, Co a Za Koho" byl A.H., je spousta (děkujeme Ústřednímu Výboru za laskavé "trochu-povolení" těchto hypotéz, alespoň na netu). A jak řekl pan Cerw: DS je jednoznačně proti NWO (a taky proti cikánskému rasismu [velký smích] ....). Zatím...

178022

10.12.2008 11:46

Nic nového pod sluncem

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Všichni víme, že nová politická strana bude za čas jako ty staré. To se opakuje pořád dokola. Dřív nebo později tam nalezou krysy z jiných lodí, co šly ke dnu a historie se bude opakovat.
Nicméně, předpokládám, že zpočátku bude nové koště dobře mést a v tom vidím přínos nové strany.
Jestli hraje prezident Klaus nějakou další hru, těžko říct. Každý z nás sleduje nějaké zájmy. Momentálně mi "hra" Václav Klause ohledně LS vyhovuje, protože je v souladu s tím, co cítím jako Čech. Nesouhlasím sice s jeho názorem, že musíme být součástí EU, ale zkuste najít politika s jehož názory se 100% shodnete [smích]
Skutečně bychom potřebovali přímou demokracii, ne zastupitelskou. Tu nám však "zastupitelé" nedopřejí, protože by přišli o koryta. Po celém světě fungují různé komunity, kde se lidé volně organizují, realizují projekty, spravují komunitní záležitosti a funguje to. Nevím, proč by to nemohlo fungovat i v úrovni správy státu.

177924

10.12.2008 12:38

RE: Nic nového pod sluncem

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 177924

Budemee-li se na věc dívat účelově pak si musíme říct o co nám jde. Chceme jít proti Lisabonu ? Proti Americké imperiální politice a českým neocons agentům, kteří prošlapávají cestičku americké dominanci ? Chceme jít proti Radaru. Tento účel spíš naplní volba komunistů. Pokud nám ovšem jde jen o účelovost [mrknutí jedním okem]

177927

10.12.2008 14:14

RE: Nic nového pod sluncem

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 177927

Ještě by se tam vešly nacionalistické strany.
Mimochodem, o účelovost nakonec jde nebo ne? Ty strany mají svůj účel, tedy měly by mít. Měly by prosazovat nějaký program. Bohužel se nedokáži zcela ztotožnit s programem jedné (jakékoli) strany.
Pan Stwora naznačil, že strany bychom měli dělit na "pro NWO" a "proti NWO". Možná by se dalo ještě použít rozdělení "malá strana" a "velká strana". Podle toho, jak s námi vymetají by to možná nebylo úplně mimo mísu [chechtot]

177932

10.12.2008 14:27

RE: Nic nového pod sluncem

ZVĚŘEJNIT!!!!!!!!!!!!!!!! 212.?.?.?

Reakce na 177932

Jo, a prokletí o sobě myslí si, že jsou vyvolení, svým ďábelským zjevem se snaží vyhubit děti polobohů, uctívači zla shoří v pekle na věky věkův, Ámen.

177933

10.12.2008 12:57

RE: Nic nového pod sluncem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 177924

>Nicméně, předpokládám, že zpočátku bude nové koště dobře mést a v tom vidím přínos nové strany.
Jen do prvních voleb!! Vzpomeňte na Zelené...Snad tomu nebudeme říkat přínos, tomu se správně říká podvod. [naštvaný]

177929

10.12.2008 12:00

střed

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Jan Keller už dlouho píše o tom, že jak moc odchází z politiky do korporací, levice a pravice se sbližují ve středu, t.j. tam, kde jim to korporace dovolí.

Nejspíš to bude pravda. Takže jakákoli nová strana také dorazí do středu. A buď zrušíme korporace (nedají se snadno), nebo je zruší nedostatek surovin (ropný zlom), nebo korporace zruší demokracii, i tu prázdnou fasádu, která ještě zbyla.

177925

13.12.2008 21:16

RE: střed

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 177925

Je-li dělení na levici a pravici zcestné pak je zcestná i definice středu. Padlo tady několik názorů na nové dělení. Ti pro NWO a ti proti NWO. Pilířem myšlenky NWO je filosofické pojetí otázky neustálé integrace tj. Globalismu, jež definuje primární výhodu a tou je odstranění rozporů nastavením jednotného řádu. Filosofičtí oponenti poukazují na nesmyslnost globalizace resp. urychlené (organizované) montáže jakéhosi vyššího celku asimilací celků nižších. Zdůrazňují fakt, že právě asimilací celků, které se v době sloučení projevovali antagonisticky dojde k jakémusi zavlečení trojského koně (koňů), což vyvolá neřešitelné konflikty v nově utvořeném supercelku. Tyto konflikty pak budou v zájmu zachování řádu nutit supersystém k přijetí omezujících direktivních opatření, jež logicky vyústí v konečné vytvoření totality.
........................................................
Kam se řadí Klausův euroskepticismus ? Nejde o nic jiného než o odnož antiglobalismu. Uvědomuje si Klaus tuto širší koncepci ke které směřuje nebo svůj malý euroskepticismus vnímá jen ze svého malého ekonomického dvorečku ? Přijme-li Klaus antiglobalismus za vlastní bude se muset vyrovnat i se snahou současné neokonzervativní loby o prosazení Americké světové dominance. Pak se bude muset postavit čelem i proti radaru, jež je ve svém důsledku jen snahou o upevnění Americké dominance ve střední Evropě. Pokud se Klaus projeví jako antiglobalista co jeho podpora volnému trhu ? Ten přeci potřebuje minimum regulací. Suverenní státy přeci aktivity nadnárodních koncernů omezují nebo ne ? Nevím .. snad je to jen můj dojem ale připadá mi, že si Klaus se svým euroskepticismem nepřipadá tak jistý v kramflecích. Proto je zřejmě jeho euroskeptický sen jen kritikou bez alternativního návrhu na nový společenský koncept.

178092

10.12.2008 13:34

lehce oftopik

tommybar 80.?.?.?

Pane Vladimíre fandím Vám. Už více jak 2 roky navštěvuji Váš web a líbí se mi. Pomáhá mi vnímat věci okolo z trochu jiného úhlu pohledu. Děkuji a držte se [smích]

177930

10.12.2008 14:49

Možná bych měl lepší dělení

menšina 84.?.?.?

Dělení navržené panem Stworou se mi zcela nezdá - co takhle dělení na: žijí z daní vs. platí daně? Není to lepší? To je myslím lepší vyjádření tohoto rozdělení.

A do toho bych navrhnul vytvoření pravicové politické strany podnikatelů a živnostníků, která by nepřijímala žádné peníze ze státního rozpočtu, ale pouze z členských příspěvků.

177936

10.12.2008 15:37

Diky

Lahinch lahinch (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

vynikajici clanek, pane Vladimire

177939

10.12.2008 16:02

Společnost je živý organismus a nedá se jenom tak zabetonovat do stran

Montaznik 88.?.?.?

Chtěl bych trochu odhrnout skeptický nátěr článku.Vývoj v nastávají krizi teprve ukáže, kam se bude společnost jako celek ubírat. Věřím mladým lidem, kteří se nenechají jenom tak vměstnat
do nějakých šablon a mladí lidé přirozeným citem vnímají, že s nimi moc hraje "betla"! Podívejte se, co dnes probíhá v Řecku!
Tam vůbec nejde o nějaké pouliční vandaly,jak se nám snaží namluvit média, to je pouze průvodní jev a ty jsou všude - je to především revolta studentů a dnes probíhá v Řecku generální stávka, která bude mít důsledky pro politiku celé země.
Vím dost o Německu a tam je mezi mládeží obdobná nálada, stačí jiskra.Podobná situace je v Itálii, Francii.Možná už jaro rozhodne, jak se bude vyvíjet situace v EU. Proti lidem se nedá jít dlouho a jejich přání budou muset nakonec mocní se skřípěním zubů splnit. Nic jiného jim nezbude, pokud nechtějí daleko horší scénáře,než se dnes odehrávají v Řecku.
Je celkem jisté, že v Evropě dojde k sociálním pnutím a různým druhům pouličních kraválů,které posléze povedou ke změnám systému. Kterým směrem si však nedokáži odhadnout. Je nebezpečí, že přijde nějaká forma autoritářského režimu a nebo nějaká úplně jiná forma uspořádání společnosti. V každém případě tahle "zatuchlina" skončí.Politika je umění možného,tak jsme zvědav, co nemožného budeme v příštích letech žít.

177941

10.12.2008 17:29

poctivá strana podporující pravdu a svobodu je potřeba!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

autor píše:
>"K čemu bude? ptám se já. Může být euroskeptická, ale to nestačí. To je málo. Problém je jinde."

---pojem "euroskeptická" je stejně blbá nálepka jako pravicová nebo levicová. co je to euroskeptik? pro blbce je to "odmítač Evropy". pro normální lidi je jasné, že Evropu odmítnout nelze a ani EU nikdo zcela neodmítá, ale je důležité, co je obsahem (pravomocemi) této organizace a cenou za její existenci. odmítnutí Lisabonské smlouvy není nějaký skepticismus, ale čirý rozum! ...odmítnutí socialisticko-federalistických nesmyslů, byrokratických necitlivých jednotných regulací a zmatků, jakož i prevence budoucímu neštěstí, které by bylo dost drahé, jen obtížně napravitelné!

myslím, že se zde skutečně otvírá prostor pro poctivější nekomoušskou a nesocialistickou stranu, stranu hájící naše národní zájmy, hájící poctivost a férovost nejen mezi národy, ale i mezi podnikateli (odmítání protekcionismu) a tím pádem ji já chápu jako stranu dobrou, naději nejen pro "pravičáky", ale i pro "levičáky", protože to, co funguje je příroda, přirozené zákony (i ekonomiky). jakékoliv křivení trhů má důsledky v plýtvání a demotivaci, ubývání pracovních příležitostí, a tedy pokles úrovně pro všechny, chudnutí státu i jeho lidu. kromě toho tato "příroda" zamezí bytnění byrokracie a korupce.
jsem všemi deseti pro, budu tuto stranu podporovat a uvažuji dokonce o aktivním zapojení se. Petr Mach je pro mě totiž prototypem mladého, inteliggentního, vzdělaného a schopného aktivního politika. Je-li za ním autorita neméně schopného, myslícího a zkušeného chlapa (Klause), je to pro mě jen další důvod PRO.

Problém je jinde? A kde? Pokud myslíte v NWO (v unifikované socialistické společnosti pro masy a v kapitalistickém ultra-bohatství a moci pro hlavy řídící toto spiknutí), pak právě poražení té EU-socanské hydry pravdou, přirozeností a férovostí je přinejmenším lokálním poražením jejích celosvětových plánů na regulaci a kontrolu všeho.
PRAVDA A SVOBODA!!!

z d e
a
z d e

...neboli s EU dle současných tendencí nás brzy čeká kontrola všeho, určování shora, co je pro koho dobré, a socialistické centrální plánování [pláč]

177945

12.12.2008 11:08

RE: poctivá strana podporující pravdu a svobodu je potřeba!

mtk 80.?.?.?

Reakce na 177945

Njn, tak znovu pro 85':
V.S.:
„Ve svých službách máme lidi všech názorů, všech doktrín: restaurátory monarchie, demagogy, socialisty, komunisty a utopistické snílky všeho druhu. Všechny jsme zapřáhli do jediného úkolu: každý po svém podrývá poslední zbytky autority, usiluje o svržení všech forem pořádku.“

Tom:

"Touto činností všechny státy nesmírně trpí; vyzývají ke klidu, pro mír jsou ochotny obětovat všechno: ale my jim mír nedáme, dokud otevřeně a s pokorou neuznají naši mezinárodní nadvládu."

85', až přijdete na to, odkáď že to je, tak šupito presto s modroptákovinovitou prolhanou agitkou na "iDnes, Novinky a jiné blbinky..."

178026

15.12.2008 2:17

RE: poctivá strana podporující pravdu a svobodu je potřeba!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 178026

citáty jsou nejasné domněnky, nabubřelé sny a místy obsahují protimluvy. pokládám to za nesmysly. ovšem jakou jinou argumentaci čekat od člověka tak jednoduchého (přesto však nadřazeného), který jednoduše dělí lidi na modré ptáky (nebo na hodné rudo-oranžové?). no, mně přisuzujete údajnou modroptákovinovitou agitku, takže vaše orientace se mi zdá vcelku jasná - v oblasti teplých barev [smích]. ovšem já tak lidi neřadím, ani pomocí toho nediskvalifikuji jejich názor nebo přesvědčení. tak jednoduchoučké dělení jste zde tendenčně projevil vy [velký smích]

178158

16.12.2008 11:49

RE: poctivá strana podporující pravdu a svobodu je potřeba!

mtk 80.?.?.?

Reakce na 178158

Kdybyste se naučil číst neideologicky, tak byste z mých příspěvků vyčetl mnohé o mé politické "nepříslušnosti", jsem zcela za jedno s paní Jarmilou, že české parlamentní strany = bolševici; paní Jarmila píše "zmrdi". Zkuste chvíli nepodvádět, nevymýšlet si a nelhát; nikam to nevede, a jste snadno usvědčitelný. Ano?

178240

18.12.2008 16:33

RE: poctivá strana podporující pravdu a svobodu je potřeba!

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 178240

>...Zkuste chvíli nepodvádět, nevymýšlet si a nelhát;
>nikam to nevede, a jste snadno usvědčitelný. Ano?
---------------
Pan 2xs často trpívá slovním průjmem. A jak to na něho příjde, tak nemá moc času přemýšlet o návalu slov, jejich významu a postavení ve větě. Holt...musí to ven a logika jde stranou. [mrknutí jedním okem]

178464

10.12.2008 18:55

Klausovi euroskeptici

bukakoid 78.?.?.?

Ano, potřebujeme nějakou demokratičtější stranu, za pár měsíců do toho skočí Profesor a na zádech strany euroskeptiků pojede vstříc postu aktivního důchodce. Jen nemám představu, jaká barvička to bude tentokrát, snad fialová, ta tu ještě nebyla.

177950

10.12.2008 19:32

NWO

G3 85.?.?.?

I když možná NWO vznikne (a možná taky ne), nemyslím si, že by se lidé v něm měli hůř než dříve v historii, kdy museli uctívat tradiční hodnoty. Každá úcta a tradice člověka omezuje, svazuje, zbavuje ho svobody, brání mu dělat věci, které by chtěl. Dříve jsem váhal, ale dnes jsem jednoznačný příznivce NWO.

177951

10.12.2008 21:04

RE: NWO

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 177951

pak jsi sebevrazedny nihilista

GEGEN NWO
GEGEN ZIONISM

177960

11.12.2008 9:15

RE: NWO

E.T. 85.?.?.?

Reakce na 177951

Týýý brďo.... [bliji]

177982

10.12.2008 20:52

Nová strana

Jura1 86.?.?.?

Souhlasím s autorem, že ztrácí na významu dělení na pravici a levici. Dělení na pro NWO a proti NWO je lepší ... jen upozorňuji na něco co se na nízké úrovni účinnosti dnešními slovy nazývá pozitivní myšlení (vyšší úrovně jsou pro běžného občana potlačeny, resp. vyučují se systémem zasvěcení).

K nízkým úrovním zasvěcení nepotřebujete a můžete si vyzkoušet účinnost kontrolovaně !! na svých malých dětech. Dítěti na prolézačce (ve výšce cca 1/2 metru !! řekněte nespadni ... dítě zareaguje (ne)SPADNI. V druhém případě mu řekněte DRŽ SE!
Rozdíl jsem na několika dětech zaznamenal jako naprosto evidentní. A tak nějak náš svět a vesmír fungují.

Vraťme se. Podle stejných zásad strana jejíž hlavním cílem bude být (proti)NWO na sebe natáhne takových individuí, že zaručeně dopadne jako dítě, kterému řeknete (ne)SPADNI.

Takže je na to potřeba jít jinak. Je potřeba vymyslet takový obraz cílového stavu, který když bude taková strana prosazovat, tak to bude obdobou toho DRŽ SE.
Součástí takového plánu budou i přirozené ochranné mechanismy např. kvalifikace pro kandidáty, jejichž splnění zaručí nezkorumpovatelnost od NWO.

Nějaký takový plán mám, jen dosud sám nesplňuju kvalifikační podmínku. Takže to je to o co se momentálně nejvíc snažím. Není nikde záruka, že v tom budu úspěšný a tak kromě tvorby obrazu v mé hlavě nic dalšího ohledně zakládání takové strany nedělám.

Zatím jsem ani nezaznamenal nějakou výraznější poptávku po této alternativě vývoje. To bylo vidět na letošních volbách, kdy většina těch co o NWO ví buď volila komunisty nebo nevolila vůbec.

Svět zítra nekončí, třeba to bude za 10 nebo 20 let lepší (naděje na změnu poměrů v ČR jsou největší právě v letech končících 8)

177957

11.12.2008 3:13

RE: Nová strana

p 125.?.?.?

Reakce na 177957

navrhoval bych zasahnout,kde to nejvice pomuze,vytvorit skupinu zastupcu pro absolutni kontrolu penez a majetku s hlasovanim /vseobecnym jako v Athenach/ o dulezitych rozhodnutich ,vse absolutne verejne ,tedy proniknout do centra moci a udelit vladu tem kdo vse PLATI..

177966

11.12.2008 7:52

RE: Nová strana

Vašek 89.?.?.?

Reakce na 177957

Zařazování lidí do určitých skupin - to je úkolem sociologie. Tak se člení jakákoli společnost - i zvířat. My nejsme zase o mnoho více, než ostatní zvířata. Problém je ten, že psycholog či sociolog má o tomto dělení určitou představu na základě jistých znaků. Pokud tyto znaky neznáme, pak je obtížné rozdělit lidi do těchto skupin. Stejný problém je v politice. Dělení na pravici a levici je na základě určitého chování určitých "skupin lidí". Většina lidí tyto znak nezná, a tak se domnívá, že sociologické členění je přežitkem. Kdo je zná baví se tím, jak strana, tvrdící že je pravice, prosazuje ultralevicové zákony a názory - a to ještě "bolševickými metodami".

177981

11.12.2008 4:32

ted uz jen barikady

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

bez velikych penez nelze zreformovat radikalneji politiku v zadne zemi,svetovladci budou uspesne masirovat vyvolenym smerem a ve finalnim dilu NWO psychopaitcke vyvolence zastavi je jen barikady lidskych tel a miliony obeti,historie se jen opakuje

177972

11.12.2008 19:59

Hmm,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Pöttering je sokovany, ze skanadalni jednani delagace Evropskeho paralamentu pod jeho vedenim s porusenim diplomatickeho protokolu, nechal Hrad zverejnit. Coz pravda nebyva zvykem casto, ale stalo. Ceska republika aspon prozatim je suvernni stat. Neni ani protektorat Cechy a Morava, ani satelitem SSSR. Zavazny neni ulet nejakeho jednotlivce, mnohem zavaznejsi je, ze slo o vedomou provokaci a natlak. A k tomu muselo byt pozehnani z mnohem vysiho mocenskeho levlu, nez od predsedy EP!! President Vaclav Klaus se odmitl tomuto tlaku podridit a to, ze se rozhodl branit ruznym narcenim v mediich povazuje dokonce Pöttering za skandal. Prubeh rozhovoru je jiste skandalni, at si tedy verejnost sama udela nazor, kdo se jak choval.

Byla rec uz po x-te, ze clenstvi v EU je pro CR terno!! Nevsiml jsem si, ze by byvale kolonialni velmoci po desitkach let "pomoci" v zemich tretoho sveta dosahly vyznamnych uspechu. Neni treba umet vice nez matersky jazyk, aby clovek videl ze Britanie je v Iraku, Afganistanu, Kosovo je spise Nemecko a Francie. K cemu potrebuje tzv. svobodny svet vydavat 85% celosvetovych vydaju na zbrojeni? Vychodni blok hlavni ideologicky a vojensky rival se rozpadl pred 20-ti lety.Kdyz jsem u toho terna, ztratili jsem sobestacnost v zemedelstvi, padly unikatni technologicke dovednosti ceskeho prumyslu jako treba vyroba turbin o velkem vykonu 1 000 MW ve Skode Plzen, dnes zvlada asi nejakych 5 max 10 firem na svete. Rozvrat zbrojniho prumyslu iniciovany Havlem. Jsem sice pacifista, ale nejsem blbec, abych nechapal komu je nas humanista za co vdecny. A dalo by se pokracovat. Poldi, Aero, Tatra... Po 20-ti letech terna jsem se z prumyslove vyspele zeme stali montovnou.

Dale byla rec o tom, ze male staty se maji v ramci EU domluvit, a zabranit nekterym nezadoucim vlivum. To zni jako zly vtip. Takze se mame dohodnout s Polakama a celit francouzskemu lobismu v zemedelstvi? Pominu-li, ze velke zeme mohou uzavrit mezi sebou jako reakci taky nejake "kartelove" dohody. Nemuzu si pomoct, ale v tom pripade se vzneseny duch evropanstvi rozplizl v prizemnich narodnich a korporatnich zajmech, ale to je prosim realitou!!

A protoze ti velci meli nejvice, co mluvit do LS, tak si nedelam iluze, ze mnohoznacne vyklady tohoto paskvilu se budou klonit k tem mocnym. Nejvyznamnejsi ztrata je schopnost skutecne ovlivnovat tvorbu legislativy. I eurooptimiste by meli chapat, ze to co je obsahem LS dneska, nemusi platit za rok za dva. Obvzlast, kdyz chybi zaruky ohledne velmi podtstatnych veci jako svoboda projevu, neagrasevni bezpecnostni politika apod. Stale nikdo nebyl schopen ve verejne diskusi nebo aspon zkusit zodpovedet: Co bude Evropu integrovanou shora na zaklade tlaku megakorporaci s vyloucenim lidi v referndech drzet pohromade?! V minulosti, kdyz "nebylo" zbyti, to skoncilo korpopratnim fasismem.

http://www.novinky.cz/clanek/156556-predseda-evrop...

178002

11.12.2008 21:42

RE: Hmm,

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 178002

Čulíkova geniální úvaha je, že máme být v EU proto, že jinak by nás ty velké státy ("demokratické Německo"...Francie...) rozdupaly úplně... [chechtot]

178006

11.12.2008 22:19

RE: Hmm,

mz98 213.?.?.?

Reakce na 178006

Pozitivně myšleno je jedno zda ten party shit/lisabon/NWO rozložíme zvenku nebo zevnitř [velký smích]
IMHO je na to ideální současný kočkohund: EU=ANO + Lisabon=NE + putovní předsednictví = my vám to osladíme [chechtot]

178008

12.12.2008 0:28

RE: Hmm,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 178002

Polsko je pobouřeno skandální schůzkou europoslanců s Klausem.

http://www.ct24.cz/svet/38750-polsko-je-poboureno-...

Smutné, když média jiné země musí poukazovat na velkopanské a hulvátské chování Bendita a Potteringa k prezidentu ČR.

178012

12.12.2008 13:29

Velmi dobre napsano vydavateli!

novy zacatek 99.?.?.?

Jeden z nejlepsich clanku ktere jem od Vas cetl. I kdyz nejsem nezbytne "nedobrovolnym souhlasicem" ve vsem, ztotoznuji se v mnohem. Mluvi se o nove strane? O, nova strana ta je rozhodne potreba. Mela by se jmenovat STRANOU ETIKY ci trochu stravitelneji STRANOU SVEDOMI a mela by byt nadnarodni. Jedine tak je mozno celit nadnarodnimu souperi. Je to trochu 'nexenofobni' na Vase meritka, ale vzdy mate moznost se podivat primo do oci reality. Vase volba. Hodne zdaru!

178030

12.12.2008 23:12

NWO

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

A co takový pohled, že NWO je návratem k přirozenosti.
Vemte si řád, který funguje v každém mraveništi, včelstvu.........
Každý tam má svůj předem daný úkol a tan plní. Je to drsný, ale jen tak to společenství může přežít.

178051

13.12.2008 1:31

RE: NWO

Datel 216.?.?.?

Reakce na 178051

Jenze , mravenist je hodne a tak samo jak rozdilnych mravencu. Takze si tu svoji teorii nekde strcte .

178059

13.12.2008 6:59

RE: NWO

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 178051

Jaký návrat k přiroznosti? Proč přirovnáváte obratlovce k hmyzu? Nebo Vám snad lidé jako hmyz připadají? Člověk žil miliony let v tlupách, nikoliv v mraveništi nebo včelstvu. Tlupa byla jedna velká rodina, kde každý člen tlupy byl jejím milovaným členem. Nikdo nikomu tam nevládl, všichni byli svobodní.

178060

13.12.2008 22:15

RE: NWO

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 178060

ale presto, jeden vedl, ale byl respektovan, prave pro svou scopnost vest klan, rod, rodinu k prosperite a zabezpeceni budoucnosti pro dalsi generaci klanu ci rodiny - to je prirozene pro cloveci styl zivota

(urcite to neni nijak zevrubny popis ale to ani nebylo zamerem)

178097

14.12.2008 0:41

RE: NWO

Datel 216.?.?.?

Reakce na 178060

To mate tak- mu by to vyhovovalo . Opet by existovali symfilove (jako vladci - nemenovane etnikum), panova role pilneho mravenecka by se nezmenila . Pak by se tam obevili Synechtři to jako romove . Do toho by prisli Synoekenti a hle je tu svet podle Vrati. A ty tlupy - ty by Vam vyhovovaly -hodne nadrzenych samcu [chechtot] Ale ,rika se ze tam vladl nejsilnejsi. V pravde si myslim ze k tem tlupam opet dojde

178100

14.12.2008 7:58

RE: NWO

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 178100

Ono to v těch tlupách bylo všechno trošku složitější. V žádném případě tam nevládl jeden nejsilnější samec. To je velmi špatná představa. Nejbližší představa je ta, když si tu tlupu představíte jako dětský kolektiv na základní škole. Tam taky nikdo nikomu nevládne. Představte si sto jedinců- 30 dospělých mužů, 30 dospělých žen a 40 dětí. U mužů i u žen existuje hierarchie v oblíbenosti. U mužů je to specifická hierarchie samčí, u žen specifická hierarchie samičí. Samčí hierarchie se vyznačuje tím, že nejoblíbenější samec je nejen fyzicky nejzdatnější, ale zároveň i nejinteligetnější. A samičí hierarchie samic se vyznačuje tím, že nejoblíbenější samice je nejmateřštější, u samců nejvíc sexuálně oblíbená a taky nejinteligentnější. Alfa samec a alfa samice nejsou oblíbeni v tlupě kvůli tomu, že by snad chtěli v tlupě vládnout s pomocí hrubé síly, to by se jim jako jednotlivci nikdy nepodařilo, ale jsou na vrcholu hierarchické pyramidy z toho důvodu, jelikož oba jsou ze všech členů tlupy pro své příjemné vlastnosti neoblíbenější a mají v tlupě největší PŘIROZENOU AUTORITU.

Když se tlupy v kraji usadily a začaly se věnovat zemědělství a vznikly první rodové společnosti, tak se hierachie rozvrstvila trochu jinak. O všech zásadních otázkách se hlasovalo v přímé demokracii. Každý člen rodové společnosti měl stejná práva i povinnosti- muži i ženy stejně. A to bylo naposled, co lidstvo zažilo svobodu. V historicky zaznamenané éře (5000 let) již většinová společnost vždy žila již jen v určitém druhu otroctví. Menšinoví otrokáři ovládali většinové otroky, menšinoví feudálové ovládali většinové poddané a menšinoví kapitalisti ovládali většinové zaměstnance. A tak to trvá až do našich dnů. A ještě by tu totalitu rádi zglobalizovali,aby byla většinová společnost v otroctví pěkně všude jednotně.[naštvaný]

178105

14.12.2008 8:41

RE: NWO

Datel 216.?.?.?

Reakce na 178105

I vy jedna, detsky kolektiv na ZDS - my v te dobe meli velitele . Napr. 3 trida velitel Martin Maly - absolvovoval kazdou tridu 2 krat nam bylo 9 mu 12. Zadna samci nebo nesamci hierarchie se neprojevovala.(Nanejvys jsme si ukazovali suldy a pipiny a to jsme nevedeli proc). Zbytek se mi zda ze cerpate z pohadek.Ti nejsilnejsi vladli (take jsem hlava rodiny , ale manzelka je krk ) [velký smích] Každý člen rodové společnosti měl stejná práva i povinnosti- muži i ženy stejně. A tak to ma byt. Zene moji se nelibilo ze musi varit , uklizet a prat - vymenil jsem role a ted je tak rada ze pere vari a uklizi.

178109

14.12.2008 14:19

RE: NWO

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 178109

To jste byli vskutku nějaká atypická třída, jaká se nikde jinde nevidí. Taky jsme měli ve třídě propaďáky o hlavu větší než ostatní žáci. Jenže žádný respekt si tím nezískali. Všechny děti bez rozdílu jimi opovrhovaly a příliš se s nimi nebavily. Ve své hlouposti se tak stali ve třídě poměrně dost osamělí a zasmušilí. Nikdo se s hloupým propaďákem nechtěl bavit, aby tím taky v očích jiných dětí neklesl na nižší příčku hierarchie.

Neviditelná hierarchie spolehlivě účinkuje v každé společnosti. Z pohádek rozhodně nečerpám. Silných samců bylo v tlupě zaručeně víc, nejenom jeden jediný. Proto klíčem k největší oblibě a vůdcovství nějakého samce byla jeho velká inteligence, jeho příjemná povaha a jeho velká sexuální oblíbenost u samic. Pokud by dotyčný samec chtěl v tlupě uplatňovat jen svou hrubou sílu, se zlou by se potázal. Stal by se v tlupě krajně neoblíbeným, osamělým a izolovaným, protože samice by se od něj odvrátily a samci by se na něj domluvili a dali by mu společně na budku. Logické zákonitosti v přírodě jsou neúprosné.

Proto v prehistorických tlupách platilo, že tlupu vedli jen ti nejoblíbenější, jen ti po všech stránkách nejlepší z nejlepších. Na rozdíl od dneška, kdy platí něco jiného- čím větší křivák, tím lépe. Neboť jen takoví se dnes dostanou na nejvyšší posty, aby mohli dělat placené lokaje těm nejmocnějším v zákulisí. A tak dnes vládnou ti nejhorší z nejhorších a žádný vznik nové strany tomuhle promyšlenému pyramidovému principu moci nezabrání.

178112

14.12.2008 14:50

RE: NWO

Datel 216.?.?.?

Reakce na 178112

Ale ne. To Jste vazne v tom veku nekym opovrhali ? My ne . My se mohli dat na stranu Kirvejovcu , nebo Malych jiste vite s jakeho etnika pochazeli. Myslim ze nebyli hloupi - jen se jim nechtelo.A o tech tlupach.Napriklad hodne delam pro indiany - bohuzel vetsina mladych je pro normalni zivot odrovnano. Ale ti starsi se vetsinou rozpovidaji a priblizne by soulasili s Vama .Napr.zili v komunitach kde se kazdy staral o kazdeho. Pokud muz opustil zenu musel se oni postarat a kdyz ne - kmen ho odsoudil nikdo se nedival na majetkove rozdily , ani moc velke nebyly. No a pak se dali na krestanstvi a jsou kde jsou.

178113

14.12.2008 16:15

RE: NWO

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 178112

Opět jste mě překvapila, paní Jarmilo. Své znalosti života prehistorických lidských tlup zřejmě čerpáte ze zdrojů, o nichž jsem nikdy neslyšel. Mohla byste prosím sdělit, z jakých? Moc rád bych se přiučil. Mé zdroje totiž vádějí, že i v předvěkých lidských společenstvech platily přírodní zákony. A ty jsou v příkrém rozporu s Vámi popsaným obrazem laskavého, inteligentního a přitažlivého alfa-samce, který když po dlouhém hladovění konečně něco uloví, vůbec nedbá na sociální hierarchii v tlupě a rozdá celou kořist nejpotřebnějším. Respektive těm, které si tlupa demokraticky zvolí. Sebe a své potomky nechá klidně vyhladovět třeba až k smrti.

Také připomínám svou prosbu o informaci, odkud pochází Váš oblíbený koeficient vzdělatelnosti člověka (poměr dědičnosti ku memům) 20/80. Už delší čas nám tuto informaci tajíte. Pokud svůj zdroj nezveřejníte, uvedete sebe sama v podezření, že si podobné "teorie" vymýšlíte. A tak tomu jistě není, že? [smích]

178117

14.12.2008 17:30

RE: NWO

Datel 216.?.?.?

Reakce na 178117

Vy Vojto narozdil od Jarmily na otazky odpovidate ze?Odkial vy tie svoje statistiky beriete?
Len velmi malo europskych krajin sa
v narodnom merani IQ zaradilo za Izrael. Co se navazite do Jarmily ,a sam otazky ignorujete. Osobne se Jarmily zastavam - znam hodne starych indianu .Na rozdil od mladych nejsou zdegenerovani. Ono ten kdo vladl byl stale podrizeny . Navic on mezi tema lidma zil . No pak prisli lide vaseho typu a vse slo do analu.

178118

14.12.2008 17:51

RE: NWO

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178118

Datle, obávám se, že s tímto u Vojty nepochodíte. Ten si totiž nemyslí, že člověk je v základu dobrý a je připraven vás o tom přesvědčit na základě vlastních zkušeností. On si totiž myslí, že dnes žijeme v nejlepší civilizaci, která tu kdy byla. V tom je ten problém. On si totiž myslí, že teď máme demokracii, volný trh a kdovíjakou vymoženost. A že nejsme otroci. A proto se s ním nikdy nemůžeme shodnout. [oči v sloup]

178119

14.12.2008 19:29

RE: NWO

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 178118

Pane Datle promiňte, že jsem přehlédl Vaši otázku. Zkuste prosím třeba toto. Zadáte-li do vyhledávače slovní spojení "ashkenazi intelligence", dostanete dalších skoro 90 tisíc odkazů. Víceméně všechny dokládají má slova.

178123

14.12.2008 20:08

RE: NWO

Datel 216.?.?.?

Reakce na 178123

Dekuji za odkazy . Ale porad nechapu procje parazitizmus tak dobre znamkovany. Podme k tem zidum s velkym IQ co dokazali -Hollywood [chechtot] castecne atomovou bombu [zmaten] Ruskou revoluci - miliony mrtvych - jine podobne revoluce dalsi mrtvi. Vydelek na pripravenem Holocastu rozsustrovany. Terorismus - ted obvinuji muslimy. Znam par Zidu , ani jeden se nezivi poctive.

178129

14.12.2008 21:21

RE: NWO

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 178129

Také znám pár Židů, pane Datle. A navrhuji Vám takovou malou soutěž. Já budu uvádět všeobecně známé Židy, kteří se živili či podnes živí čestně a jsou za svou práci lidmi velmi uznáváni a ceněni. Vy budete uvádět jména Židů, které také všichni známe a kteří prokazatelně parazitují na většinové společnosti. Nebudete-li schopen uvést větší počet známých jmen než já, uznáte zde, že teorie o všeobecném židovském parazitizmu je nesmysl. V opačném případě uznám já, že teorie židovského parazitizmu je správná. Souhlasíte?

Takže zahajuji prvními šestnácti jmény : Josef Abrhám, Vlastimil Brodský, Miloš Forman, Oto Gutfreund, Miroslav Horníček, Rudolf Hrušínský, Marc Chagall, Miloš Kopecký, Lubomír Lipský, Amedeo Modigliani, Zdeněk Podskalský, Jiří Sovák, Jiří Suchý, Jiří Voskovec, Jan Werich, Stella Zázvorková.

Pana editora tímto prosím o shovívavost. Pochybuji, že to bude nutné, ale jsem schopen uvést několik set jmen. [smích]

178132

15.12.2008 0:57

RE: NWO

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 178132

PRVNÍ RADA LIDOVÝCH KOMISAŘŮ

Předseda: Uljanov (Lenin) – Rus (ale Žid podle rabínských zákonů, protože matka, jménem Blank, byla Židovka).
Komisař zahraničních věcí: Čičerin – Rus ze staré ruské šlechty, oženil se s Židovkou, po matce byl Žid.
Komisař otázek národnostních: Džugašvili (Stalin). Započítán jako Gruzínec, ačkoliv podle některých zdrojů byl poloviční Žid z Kavkazu.
Předseda nejvyšší hospodářské rady: Lurje (Larin) – Žid.
Komisař pro obnovu: Šlichter – Žid.

Komisař státní kontroly: Lander – Žid.
Komisař armády a námořnictví: Bronstein (Trocký) – Žid.
Komisař státních pozemků: Kaufman – Žid.
Komisař veřejných prací: Schmit – Žid.
Komisař zásobování: E. Lilina (Knigisen) – Židovka.
Komisař lidové osvěty: Lunačarskyj – započítán jako Rus, ve skutečnosti Žid ženatý s Židovkou Rosenfeld.
Komisař náboženství: Spitzberg – Žid.
Lidový komisař: Apfelbaum (Zinověv) – Žid.
Komisař veřejné hygieny: Anwelt – Žid.
Komisař pro tisk: Koren (Volodarskij) – Žid.
Komisař financí: Gukovskij – Žid.
Komisař pro volby: Radomyslskij (Urickij) – Žid.
Komisař justice: Steinberg – Žid.
Komisař pro evakuace: Fenigstein – Žid.
Asistent komisaře: Ravič – Žid.
Asistent komisaře: Zaslavskij – Žid.

Wolfowitz
Rumsfeld
Cheney
Michael Žantovský
Pavel Rychetský
Jiří Dienstbier
Petr Pithart
Tomáš Sokol
Walter Komárek
Josef Zieleniec
Jan Ruml
Jozef Mikloško
Peter Weiss
Pavol Kanis
Fedor Gál
Václav Benda (Charim Afterduft)
Petr Mareš
Milan Uhde
Vladimír Špidla
Karel Dyba
Petr Kučera
Luboš Dobrovský (Jehudim Guttmann)
Jiří Pelikán
Stanislav Devátý
Jan Štern
Pavel Tigrid (Schönfeld)
Zdeněk Mlynář
Jan Sokol
Petr Moss
Vladimír Železný (Eisenkraft)
Čestmír Hofhanzl
Václav Fischer
Vladimír Mlynář
Richard Falbr
Josef Lux
Cyril Svoboda
František Janouch
Michal Prokop
Pavel Kohout (Hahn)
Jaroslava Moserová
Jiří Honajzer
Petr Miller
Rudolf Slánský (Salzmann)
Jiří Pehe
Jan Kavan
Richard Salzmann
Olex Schlesinger
Karol Stome
Jiří Kincl
Oldřich Černík
Eduard Goldstücker
Vladimír Dlouhý (Fanklstein)
Peter Bútora
Boris Zala
Petr Uhl
Ota Šik
Miklós Duray (Durdžinský)
Milan Kňažko
Michal Lobkowicz
Jana Bobošíková
lAlexandr Vondra
Vlasta Parkanová

178149

15.12.2008 1:22

RE: NWO

Datel 216.?.?.?

Reakce na 178132

O.K. Vy na mne razi 22 a ja po vas granatem. Zacneme Slanskym- likvidace nejlepsich Cechu. Jinak par tech lidi ktere jste vyjmenoval si vazim.Myslim ze srali na Talmud a byli loajalni narodu Cechu , ktery je prijal. Ted to pasneme na Ruskou revoluci - mate to vyjmenovane v clanku nad nama . Nebudu opakovat.These Christians are but a few of the 100,000,000 Christian innocents who were exterminated by All Anti-Christian Jewish Red Commissars in Russia under the orders of Trotsky, the Jewish Commissar of Commissars. Yet Spielberg will never Direct a "Schindler's List" Movie for them or their genocide. Why is that? Because Jews did it.

My relatives and my fellow Christians were murdered in the USSR under Jewish Marxism between 1917-1945, and many of the Marxists came to Russia from New York to do this to Christians in 1917 after Jacob Schiff, the Jewish anti-Christian maniac banker who owned The Guaranty National Trust, the largest bank in the United States, financed Lenin and Trotsky $35 million for the Red Revolution and the mass killing of these Christian souls. We must never forget this. Nevim o cem bychom se meli bavit dal.

178152

15.12.2008 15:11

RE: NWO

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 178152

Vy granát, já kaťuše. [chechtot] V tomto odkazu najdete cca 400 všeobecně známých jmen čestných a pracovitých Židů.

K Vašemu seznamu. Ruská bolševická revoluce měla s talmudismem společného asi tolik, jako má okřín s osnířem. Není faktem, že staré židovské rodiny bankéřů, kožešníků, klenotníků, obchodníků, ... v Rusku přišly revolucí o veškeré majetky, mnohdy i o životy? Není pravdou, že Stalin vyhnal většinu židovské populace SSSR do sibiřských, komáry zamořených bažin Birobidžanu? Není faktem, že si po celou dobu "budování komunismu" západní židovští podnikatelé a bankéři na tomto surovinami i pracovní silou bohatém území ani nevrzli? Čeho tedy ti Vaši ruští Žido-revolucionáři dosáhli? Není tedy Vaše tvrzení, že bolševická revoluce byla v Rusku naplánována a provedena Židy v jejich vlastním zájmu poněkud ... no řekněme zdvořile iracionální?

U jmen Čechů a Slováků bych poprosil o informaci, na kom tito lidé parazitovali do roku 1989. To bude určitě moc zajímavé povídání. Třeba o Janu Sokolovi si myslím, že se vyznačuje mravní bezúhonností, pracovitostí a čestností. Můžete sdělit, na kom dle Vás tento člověk parazituje? Proč jej (a řadu dalších slušných lidí na Vašem seznamu hanby) takto nesmyslně urážíte? Jen proto, abyste dokázal svou paranoidní hypotézu, že všichni Židé jsou ďábelští talmudisté a tedy ztělesnění zla?

178187

15.12.2008 16:29

RE: NWO

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 178187

Jo to jo, jsou to čestní a pracovití lidé. Ale zdá se, jejich strategie kolektivní spolupráce dosahuje dnes v TV svého vrcholu. Nikoho dalšího talentovaného do TV nepustí, takže nyní je situace taková, že v televizi účinkují pořád už jen oni. To se pochopitelně projevuje na celkové kvalitě televize- stojí dnes úplně a totálně za hovno. Nedá se na to koukat!

178191

15.12.2008 16:33

RE: NWO

Datel 216.?.?.?

Reakce na 178187

Vy katuse ja radar.Popirate zakladni vedomosti o revoluci ne fakt to neni. Fakt je, že staré židovské rodiny bankéřů, kožešníků, klenotníků, obchodníků, Jmena synku ... o ze byl vytvoren zakon o anti seminismu .Co ti parchanti se neumeli zivit slusne A jen sali.Tak to posunme na Trockeho. Mysim ze tu hodne placate.Uvadejte konkretne.Napriklad Lenin Pul zid Marx - zid. Stalin jen matka vi.Moderni historie o revoluci mlci . My vime proc.

178192

15.12.2008 21:49

RE: NWO

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 178192

Takže znárodnění půdy, bank, velkého průmyslu, veškerého obchodu a dopravy po ruské bolševické revoluci neproběhlo? V Sovětském Rusku zůstaly aristokracii, feudálům, obchodníkům a podnikatelům jejich majetky i po revoluci? Mám hledat jména tisíců ožebračených Rusů, Židů a dalších? To jste ovšem nemyslel jako argument vážně, že ne? [chechtot]

Víte pane Datle, ono je to tak. My lidé jsme strašně líní. Dokonce i přemýšlet. A proto téměř vždy jednoduchá a snadno srozumitelná lež zvítězí v hlavách lidí nad složitou pravdou. To je jeden z pilířů moderní propagandy. Mimochodem tento i další základní principy moderní propagandy jsou skvěle využity ve veledíle s titulem Zeitgeist.

A tak uvěříte jednoduché lži typu "Za všechno zlo na světě mohou Židé". A máte vystaráno. Nemusíte se trápit zkoumáním, co je to zlo. Nemusíte hledat jeho příčiny. Nemusíte se trápit s přemýšlením skoro vůbec. Váš život se stane velmi jednoduchým. Cokoliv je ve světě špatně, Vy tomu hned rozumíte a máte jednoduché vysvětlení.

Pak objevíte, že této Vaší "pravdě" věří i další lidé. A ještě další. Je Vás mnoho. A Vám je to definitivně jasné. Když něčemu věří hodně lidí, nemohou se se přece mýlit, že? Ale mohou. Historie lidstva je téměř souvislým sledem událostí, v nichž se většina mýlí a menšina je nucena pod hrozbou upálení odvolávat.

Můžete mi prosím na závěr objasnit, jak Židé způsobili vyvraždění milionů nevinných lidí v Evropě i Asii mongolskými hordami na počátku 13. století, jak zařídili švédské běsnění a drancování za třicetileté války, odhadovaných až 50 milionů! obětí Maova "Velkého skoku a kulturní revoluce" v Číně, 4 miliony obětí v Sev. Korei, 2 miliony v Laosu, ... a mnoho dalších zvěrstev po celém světě, kde nelze ani při nejlepší vůli nalézt účast byť i jediného Žida?

Opravdu jsem ve Vás neprobudil ani malou pochybnost o tom, že ta Vaše jednoduchá "pravda, kterou přece všichni musejí vidět!" nemusí být pravdou? Že příčinou zla na světě mohou být krom některých Židů i lidé jiných národností? A protože příčinou lidského zla jsou především nevědomost, omyl, iracionalita a stupidita, mohl byste být třeba příčinou zla i Vy. Jen proto, že se maličko mýlíte? [mrknutí jedním okem]

178208

16.12.2008 1:25

RE: NWO

google 85.?.?.?

Reakce na 178208

Vojto, keby som vam napisal, ze ste imbecil,
porusil by som diskusne pravidla tohto fora,
ale predovsetkym, by som strasne urazil vsetkych
imbecilov tejto planety a to by som velmi nerad.
preto to neurobim.

178219

16.12.2008 3:14

RE: NWO

Datel 216.?.?.?

Reakce na 178219

Toz mu nepiste a jen se bavte jeho prispevkama.

178222

16.12.2008 3:30

RE: NWO

datel 216.?.?.?

Reakce na 178219

A vite co ja Vas vsechny ke mne na chatu .jidlo a chlast je za darmo a vzduch je cisty Je to Britska Columbie Uper fraiser .

178223

15.12.2008 16:45

RE: NWO

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178187

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] To jsou ale nesmyslné argumenty. Nějaké prameny by nebyly? Třeba alespoň jedno jméno židovského "podnikatele", který přišel o majetek? [oči v sloup]

178193

15.12.2008 22:01

RE: NWO

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 178187

"Čeho tedy ti Vaši ruští Žido-revolucionáři dosáhli? Není tedy Vaše tvrzení, že bolševická revoluce byla v Rusku naplánována a provedena Židy v jejich vlastním zájmu poněkud ... no řekněme zdvořile iracionální?"

prectete si Solzenicyna: Dve ste let pospolu. Pak snad prestanete placat.

Hnizdem byly university, zneuzite zejmena mladymi zidy nikoliv k pestovani vedy, ale k politicke agitaci- socialismus, revoluce- to byla jejich hesla.

Prave to ctu. A jezi se mi z toho vlasy na hlave. [překvapení]

178209

15.12.2008 22:57

RE: NWO

mtk 80.?.?.?

Reakce na 178187

Čecha, který krade, bych neváhal nazvat zlodějem, toho, který vraždí, vrahem. Toto Židé mezi sebou moc často nedělají. Alespoň ne ta komediantská parta, co jste ji uvedl. Kdo z nich se nechal slyšet: "Klaus je duchovním otcem zlodějů a tunelářů, Havel je prolhaný estébák"? Takhle jim to vyhovuje, jsou na vlně slávy a opojeni osobní kariérou. V tom to parazitování - podporují ty, co by si zasloužili tresty, dehonestaci, ztrátu prestiže a moci .... Je pochopitelné, že vy své soukmenovce bráníte. Pročpak Židé vlastní nejsledovanější českou televizi? Proč ne Němci? Rusové? Češi??!!? Proč je nutné, abychom sledovali tu vaši zdeformovanou morálku a etiku? Proč nám nutíte víru ve zlaté tele? Proč podporujete cikány proti nám?? Proč tohle všechno děláte??? Inu, takhle se chová parazit v obecné rovině, vyjímky potvrzují pravidlo. [oči v sloup]

178215

16.12.2008 4:38

RE: NWO

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 178215

>...V tom je to parazitování - podporují ty, co by si zasloužili tresty, dehonestaci, ztrátu prestiže a moci...Je pochopitelné, že vy své soukmenovce bráníte.
------------
Nejen to, že je Vojta brání, ale on v tom jede taky. Místo toho, aby s Datlem pokračoval poctivě ve hře na židy a přihodil na váhu další várku "slušných" židů, tak začne obhajovat bolševickou revoluci v Rusku a k tomu ještě napíše tohle:
>A protože příčinou lidského zla jsou především nevědomost, omyl, iracionalita a stupidita, mohl byste být třeba příčinou zla i Vy...
-----------
Samozřejmě...jako by se Vojta samolibně shlížel v zrcadle? Slovní exhibicionista s bezmeznou dávkou jízlivostí...ztělesnění veškerého zla. "Kdo zakrývá, toleruje a nebo dokonce obhajuje zločin, stává se sám zločincem".

Všichni tady v této větvi...mtk, Jindřich, Datel, MéďaBéďa, google i paní Jarmila. Přátelé, bojujete statečně, ale nebylo by lepší podobné zmrdy ignorovat?

178226

16.12.2008 10:02

RE: NWO

Saša 74.?.?.?

Reakce na 178226

Dobře, pan Vojta49 je možná na druhé straně barikády. Neměli bychom se, však dopouštět toho z čeho obviňujeme druhé.

Je pravdou

>"Kdo zakrývá, toleruje a nebo dokonce obhajuje zločin, stává >se sám zločincem".

Je správné nazývat věci pravými jmény a poukazovat na prokazatelné zločiny. Přílišné a krajní zevšeobecnění vede k zastření skutečných problémů a opominutí zvrhlé ideologie, založené právě na genetické nadřazenosti naposledy fašismu a předcházejícího ne zas tak nedávného otrokářského systému. Pro dav není nic hřejivějšího než jako za nacismu, slyšet a uvěřit, že je vyvolenou árijskou rasou a dle přesně stejného receptu to dělají sionisté s odvoláním na náboženství. Stále omílaná zbožnost je zástěrka a svým způsobem Židé jsou obětí podobně, jako byli Němci. Vedení a stát Izrael je pod vlivem zvrhlého sionizmu s výtečnou „diplomacií“ a propagandou, ale zdaleka to nejsou všichni. Donedávna bylo tabu uveřejnit rozdíly v průměrné inteligenci různých etnických skupin a fašismus byl na černé listině. Dnes se všude dočtete, jak Aškenazy Židé jsou ti nejchytřejší ze všeho lidstva a jejich fašizmus je ok. Nepochybuji o chytrosti Židů, ale zdůvodnění je nepřesné a nadnesené. Nelze mluvit o nějaké čisté rase, lidé jsou až neuvěřitelně promiskuitní, v různých kulturách se dokazuje 1/3 až jedna polovina potomků nemá otce, který děti vychová. V každém případě, dle nejkonzervativnějších odhadů, se jedná o procenta a ne o zlomek procenta jak židovská media tvrdí. Za milénia roztroušení Aškenazy Židů je víc než pravděpodobné, že geny „vychytralost“ mají i nežidé a naopak „Aškenazy“ čistokrevnost je pochybná. Na druhou stranu prostředí a ideologie prospívá chytrosti. Se sebevědomím a víře úspěchu IQ náramně stoupá. Nikdy neříkejte dítěti, že je blbé, i kdyby bylo! Ve včerejších zprávách je článek Izrael deportoval pozorovatele OSN pro lidská práva, jedná se o amerického žida, Richarda Falka, který pokládá řádění Izraele v pásmu Gazy stejné jako chování nacistů v Evropě. Ač většina Židů ráda uvěří sionistům, ne všichni mají nezkalený pohled a v podstatě podprůměrné, náckovské IQ. Na druhou stranu jsou i nežidé co by rádi ovládli svět nebo v domnění vlastního prospěchu jim přisluhují.

Jiný americký Žid byl také i s rodinou o den dříve zadržen na letišti v Tel Avivu a musil podepsat, že nebude šířit jeho přesvědčení, ač daroval statisíce Izraeli Messianic Jews detained at Ben-Gurion

178235

15.12.2008 23:59

RE: NWO

datel 216.?.?.?

Reakce na 178187

Vojto jdete se prebalit mozna prijdete na jine myslenky.To chcete rici ze proto ze jsou herci jsou cestni ? Nezam jedineho cestneho a hlavne pracoviteho zida.A to jich znam hodne.Kolik ze vybili penez na Holokastu? A jaka je jejich zivotni uroven ? Kolik ze Nemci zaplatili za ten holokast ? Jejich zivotni uroven je mnohem vetsi.(nebo byla pred globalizaci) Vy jste mne s tima zidama pekne rozesmal. Cim vice vladnou v USA tim vic jde zivotni uroven do prdele. O Rusku ani nemluvim. Vojto vase nestesti je v tom ze ockovani proti debilite neexituje.

178217

16.12.2008 12:49

RE: NWO

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 178217

Uznávám pane Datle, je Vás mnoho. A všichni snášite na hromádku argumenty pro tu svou "pravdu". A čím je vás víc a máte více argumentů, tím pevnější jste ve své víře.

Jenže. Žádná hypotéza není tím pravdivější, čím víc důkazů pro její platnost shromáždíte. Naopak, stačí jediný argument, který hypotézu falzifikuje a hypotéza je vyvrácena. A na ty mé falzifikující argumenty Vám nějak chybí odpovědi, že? [mrknutí jedním okem]

178245

14.12.2008 19:35

RE: NWO

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 178117

Tak dovolte pane Vojto, abych se Vám zase zasmála. Se mi zdá, že potřebujete pana googla jak koza drbání.[velký smích] Tuhle jsem si s MFD zakoupila zároveň zlevněné DVD s pořadem BBC, nazvané Putování s pravěkými lidmi. Bylo to o vývoji moderního člověka. Tedy já vám povím, ale takovou snůšku nesmyslů jsem již dlouho neviděla jako na tomto DVD! To jsem si říkala, že ti lidi, kteří tohle natočili, jsou buď naprostí a totální hlupáci, anebo jsou to úmyslní manipulátoři davů. Nakonec jsem došla k závěru, že to jsou úmyslní manipulátoři davů, protože by přece nemohli být tak úděsní hlupáci. Především nám tito vypečení vědci tvrdili, že lidé nežili v tlupách, ale v jednotlivých rodinách. Ujišťuji Vás, žetakto by lidé v prehistorii nepřežili v savaně ani měsíc. No představte si to: jeden muž, jedna žena a k tomu jejich tři děti. Do měsíce by byli všichni predátorem sežraní. Protože největší síla lidského rodu spočívala právě v soudružnosti tlupy a v její altuistické vzájemné výpomoci. Představte si pane Vojto, že i současné výzkumy nám sdělují, že půlroční mimina dávají přednost spolupracujícímu dobru před sobeckým zlem. Dále se mi v tom filmu krajně nelíbilo, že tam nebyla JEDINÁ ZMÍNKA o tom, že by se lidé živili také rostlinnou potravou. V tom filmu nám zkrátka sugerovali, že lidé byli totální a výluční masožravci, kde tři bratři (z té jediné rodiny) lovili zvěř, aby se ta mononukleární rodina nasytila. Což je pochopitelně absolutní nesmysl, protože dodnes celé lidstvo pojídá rostlinnou potravu víc než tu masitou.

Takže pokud ode mne chcete slyšet zdroje o životě pravěkých tlup, tak zdroje z BBC to rozhodně nejsou! Mé zdroje jsou ze starších knih, třeba i 30 let starých, víte? Víte, on ten alfa samec nikdy nic neulovil zcela sám. Ulovil to s ostatními členy tlupy vždy společně. A taky společně se vždycky celá tlupa na kořist nekompromisně vrhla, včetně mláďat. Kdo si co momentálně urval, to měl. Krom toho, jak říkám, maso byl jen sváteční občasný pokrm. Hlavní strava byla rostlinná a tu sbírali všichni členové tlupy bez rozdílu. Krom toho se živili drobnými živočichy, které chytali všichni členové tlupy, tedy i ženy a třeba i malé děti. Takže si laskavě nechte ty kydy o osamělém lovícím alfa samci. Oni totiž všichni členové tlupy měli stejné ruce jako ten alfa samec, záleželo jen na jejich osobní šikovnosti. Nebo si myslíte, že byli bez rukou a čekali, až jim pečení holubi budou padat sami do huby, nebo až je nakrmí ten alfa samec? Alfa samec v tlupě nevěděl, kdo jsou jeho potomci, protože byl promiskuitní. Nebo jste propadl lžím propagandy a myslíte si, že si snad hlídal v tlupě svou jedinou samici? Prosímvás, nebuďte směšný.

Pokud Vás zajímá, jak jsem došla k poměru memů ke genům, tak si přečtěte můj web a nevopruzujte s tím tady na Zvědavci. Tady se máme bavit o tom, ...Automaticky kráceno

178124

14.12.2008 19:37

RE: NWO

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 178124

proč je zbytečné zakládat nové strany.

178125

15.12.2008 0:42

RE: NWO

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 178125

Děkuji za Vaši obsáhlou odpověď, paní Jarmilo. Nebudu Vás dál trápit oponováním Vašich názorů. Jak sama uvádíte, vycházejí z poněkud starších pramenů.

Víte, to je tak. Poznání v každém oboru lidské činnosti jde velmi rychle vpřed. Třeba snímač děrné pásky typu FS-1500 (dokázal číst rychlostí 1500 znaků za sekundu) byl ještě před 30 léty v IT naprostou špičkou. Budete-li jej ovšem propagovat a nutit uživatelům dnešních počítačů, vysmějí se Vám. Dnes je to pro ně už jen překonaná muzeální relikvie. Evoluční sociobiologie pokročila za 30 let podobně, jako IT. Věřte mi. [smích]

178146

15.12.2008 7:42

RE: NWO

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 178146

Ty knihy staré třicet let jsem uvedla proto, jelikož v té době je ještě psali poctiví, praví a nefalšovaní vědci. Různé skupiny vědců se tenkrát přelo o to, jak asi prehistorický člověk žil. Jedni zastávali představu, že člověk lovil zvěř odjakživa, tedy už od stádia, kdy byl sám ještě zvířetem. Jiní vědci však dokazovali, že tomu tak být nemohlo, že se člověk živil převážně rostlinnou stravou a nanejvýš byl mrchožrout. Nakonec se ukázalo, že pravdu měli vědci, kteří tvrdili, že se člověk živil v minulosti převážně rostlinnou stravou a tou masitou si jen tak semtam někdy vylepšoval jídelníček. Svědčí o tom dodnes i stavba lidského chrupu.

Dnes je situace ale taková, že skutečnou pravdu o prehistorii člověka zná jen úzká skupina vědců a taky ji ve svých vědeckých pracích publikují- ovšem nejsou moc slyšet, protože nevlastní mainstream. Zato jsou slyšet jiní „vědci“, kteří jsou v mainstreamu z nějakých neznámých důvodů pečení vaření a mají do mainstreamu neomezený přístup. Tito falešní vědci jak na běžícím pásu ZCELA ÚMYSLNĚ šíří pavědecké lži a vymývají mozky stamilionům západních lidí. Jak jsme se na internetu přesvědčili, nejen že nás učili ve školách lživou historii (třeba o revoluci v Rusku), teď už nám veřejně lžou i o prehistorii člověka.

Směšné ovšem potom je, když tatáž BBC uvede vědecké pořady, které si ale vzájemně protiřečí. Jako třeba v pořadu Válka spermií, kde poukazovali na to, že lidské spermie jsou pohlavní buňky, které svým chováním dokazují, že člověk byl typický promiskuitní tvor. A pak zveřejní Putování s pravěkými lidmi, kde nám naopak předkládají k uvěření již dávno zastaralou a vědci dávno vyvrácenou tezi o monogamnosti pravěkého člověka. Tak a teď si sám vyberte pane Vojto, co je pravda a co lež.

Schovávejme si všichni staré knihy, nevyhazujme je, nespoléhejme se jen na digitální věk- ještě je budeme všichni potřebovat! Jak se mi hodí staré komunistické slovníky. Kdybych je neměla, tak bych se nikdy nedozvěděla, že slovo holokaust se v nich až do roku 2000 nikdy nevyskytlo. Taky zajímavé, ne?

178167

16.12.2008 12:03

RE: NWO

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178167

Paní Jarmilo, já si nesmírně cením vaší obětavé osvětové činnosti. Nemyslíte však, že zde je to poněkud nesmyslné a zbytečné? Vojta nechce něco hledat. On už to našel. Ve svých brožurách, kde to má černé na bílém. Pokud možno úplně nových, sotva vytištěných. Jedině tam je totiž PRAVDA, víte? Stejně jako v novinách a v televizi. Ono je hrozně těžké se bavit s někým, kdo věří tomu, co mu ráno nakydají ve zprávách.

178242

16.12.2008 12:35

RE: NWO

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 178242

Víru nelze člověku vzít, pane Hestroyi. Ani Vám, ani paní Jarmile, ani nikomu jinému. V tom s Vámi naprosto souhlasím.

Každý člověk má právo volby. Víru nebo vědění. Tak se prosím na mně nezlobte, že jsem se rozhodl jinak, než Vy. Ano, uznávám. Víra je pohodlnější. Netřeba se trápit s "brožurami".[smích]

178244

18.12.2008 12:28

RE: NWO

mtk 80.?.?.?

Reakce na 178244

úlisný sračkomet ....bla bla bla bla bla bla .... moment, ticho .... bla bla bla bla bla bla.... brožura .... bla bla bla bla bla bla.....

Kde nic není, ani čert nebere...

178448

18.12.2008 12:43

RE: NWO

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 178448

Ale kdepak. Vojta to nemyslí jinak než dobře. Já také znám ve svém okolí pár lidí, kteří věří tomu, co jim v televizi řeknou. Oni za to nemůžou. Prostě je pro ně nepředstavitelné, že by jim v televizi nebo v jiných médiích mohli lhát. Že by je mohli oblbovat, manipulovat s nimi, tahat je za nos, dělat z nich nesvéprávné idioty atd. Lidem typu Vojta, alias užitečných idiotů systému je mnoho. Velká nevýhoda Vojty je to, že on ty lži a nesmysly pak prezentuje dál, s dobrou vírou, že něco ví, vždyť to slyšel v televizi, případně si to přečetl v brožuře. Tito lidé pak mají také tendenci účastnit se všelijakých pyramidových her, neboť každý lepší podvodník je utáhne na nudli takovým způsobem, že neví čí jsou. Tak prosím nebuďte na Vojtu zlí, na malé nezkušené děti přeci také neklademe takové nároky, jako na dospělé lidi s vlastním názorem. [chechtot]

178450

18.12.2008 16:25

RE: NWO

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 178450

>Lidem typu Vojta, alias užitečných idiotů systému je mnoho. Velká nevýhoda Vojty je to, že on ty lži a nesmysly pak prezentuje dál, s dobrou vírou, že něco ví, vždyť to slyšel v televizi, případně si to přečetl v brožuře.
-------------------------------------------
A přitom tvrdí, že Protokoly Sionských Mudrců je podvod a přesto se jimi řídí. Tohle je až nepochopitelné. Chudáci děcka, kteří mají tátu tupce(!) [chechtot] [velký smích]

178462

14.12.2008 9:12

RE: NWO

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 178051

Problém je, že v případě NWO popř. EU jde o míchání agresivních červených a černých mravenců s termity a spoustou těch malých zrzavých a jiných poddruhů . Jak myslíte, že bude fungovat toto mraveniště ? [cool] [mrknutí jedním okem]

178110

14.12.2008 11:16

RE: NWO

mtk 80.?.?.?

Reakce na 178110

Tvůrci takového mraveniště budou z bezpečného povzdálí přihlížet jak se mravenci vzájemně masakrují. Až jich bude zbývat už jen zhruba 500 mil, tak je zase hezky rozdělí, označkují, zaměstnají a budou tvrdit, že takový holokaust se už nikdy nesmí opakovat .... [mrknutí jedním okem]

178111

16.12.2008 5:28

RE: NWO

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 178111

>...Až jich bude zbývat už jen zhruba 500 mil, tak je zase hezky rozdělí, označkují, zaměstnají a budou tvrdit, že takový hlokaust se už nikdy nesmí opakovat .... [mrknutí jedním okem]
----
Velice výstižně napsáno. Jenom malinko doplním. A pokud se náhodou objeví nějaký revizionista skutečné historie a začne "oblbovat", že tady kdysi na planetě žilo dokonce přes šest miliard lidí? Takový člověk bude označen za nepřítele státu (NWO), uvrhnou ho do psychiatrického ústavu a postupně ho na stanovenou diagnózu zpracují. Bude uzákoněno, že číslo "šest miliard" se nesmí vyslovit. Aby se lidé vyhnuli nějakým nostalgickým vzpomínkám na doby minulé, slova "máma", "táta" a "rodina" budou vypuštěna ze slovníku. I výraz "sourozenci" přestane existovat, neboť již při prvním porodu bude proveden zákrok na zamezení dalšího početí, jinak by se planeta zase přelidnila. Hlavně, že už se holocaust nikdy nebude opakovat. [mrknutí jedním okem]

178228

Příspěvků: 105

17.12. 11:22 hestroy  RE: NWO
10.12. 06:37 Tom  Ve svých službách
10.12. 07:23 Jarmila  RE: Ve svých službách
10.12. 09:39  RE: Ve svých službách
11.12. 04:02 hestroy  RE: Ve svých službách
10.12. 09:57 Cerw  RE: Ve svých službách
10.12. 13:59 Aja  RE: Ve svých službách
10.12. 15:20  RE: Ve svých službách
10.12. 16:12 Aja  RE: Ve svých službách
10.12. 20:55 Cerw  RE: Ve svých službách
11.12. 07:17 Jarmila  RE: Ve svých službách
18.12. 16:06 Mirda  RE: Ve svých službách
18.12. 16:38 Aja  RE: Ve svých službách
10.12. 16:00 panelák obama  RE: Ve svých službách
11.12. 02:54 p  RE: Ve svých službách
10.12. 07:18 Miloš  Mám obavu,
10.12. 07:53 IVAn  Nová "pravicová" strana
10.12. 08:07 jean.laroux  Nová strana nebo jen překladiště ?
10.12. 08:55 Jarmila  RE: Nová strana nebo jen překladiště ?
10.12. 10:24 jean.laroux  RE: Nová strana nebo jen překladiště ?
11.12. 07:23 Jarmila  RE: Nová strana nebo jen překladiště ?
10.12. 11:16 mtk  RE: Nová strana nebo jen překladiště ?
10.12. 08:27 Vašek  ODS se přece jeví jako krajní levice, schází tedy pravice..
10.12. 08:46 kramar  Klaus?
12.12. 09:53 mtk  RE: Klaus?
10.12. 09:04 menšina  Nová strana?
10.12. 09:15 franta popleta  pane Stwora
10.12. 09:15 Bambus  7 artikulí budějických,
12.12. 10:00 mtk  RE: 7 artikulí budějických,
10.12. 09:34 menšina  výhledy?
10.12. 09:38 Spytihněv  Politický
10.12. 10:07 korutan  Hezky napsáno, ale smutné
12.12. 10:21 mtk  RE: Hezky napsáno, ale smutné
10.12. 11:46 Sam Ting Wong  Nic nového pod sluncem
10.12. 12:38 jean.laroux  RE: Nic nového pod sluncem
10.12. 14:14 Sam Ting Wong  RE: Nic nového pod sluncem
10.12. 14:27 ZVĚŘEJNIT!!!!!!!!!!!!!!!!  RE: Nic nového pod sluncem
10.12. 12:57  RE: Nic nového pod sluncem
10.12. 12:00  střed
13.12. 21:16 jean.laroux  RE: střed
10.12. 13:34 tommybar  lehce oftopik
10.12. 14:49 menšina  Možná bych měl lepší dělení
10.12. 15:37 Lahinch  Diky
10.12. 16:02 Montaznik  Společnost je živý organismus a nedá se jenom tak zabetonovat do stran
10.12. 17:29  poctivá strana podporující pravdu a svobodu je potřeba!
12.12. 11:08 mtk  RE: poctivá strana podporující pravdu a svobodu je potřeba!
15.12. 02:17  RE: poctivá strana podporující pravdu a svobodu je potřeba!
16.12. 11:49 mtk  RE: poctivá strana podporující pravdu a svobodu je potřeba!
18.12. 16:33 Mirda  RE: poctivá strana podporující pravdu a svobodu je potřeba!
10.12. 18:55 bukakoid  Klausovi euroskeptici
10.12. 19:32 G3  NWO
10.12. 21:04 Cerw  RE: NWO
11.12. 09:15 E.T.  RE: NWO
10.12. 20:52 Jura1  Nová strana
11.12. 03:13 p  RE: Nová strana
11.12. 07:52 Vašek  RE: Nová strana
11.12. 04:32  ted uz jen barikady
11.12. 19:59 Rene Bartosek  Hmm,
11.12. 21:42 pietroo  RE: Hmm,
11.12. 22:19 mz98  RE: Hmm,
12.12. 00:28  RE: Hmm,
12.12. 13:29 novy zacatek  Velmi dobre napsano vydavateli!
12.12. 23:12 Vratislav  NWO
13.12. 01:31 Datel  RE: NWO
13.12. 06:59 Jarmila  RE: NWO
13.12. 22:15 Cerw  RE: NWO
14.12. 00:41 Datel  RE: NWO
14.12. 07:58 Jarmila  RE: NWO
14.12. 08:41 Datel  RE: NWO
14.12. 14:19 Jarmila  RE: NWO
14.12. 14:50 Datel  RE: NWO
14.12. 16:15 Vojta49  RE: NWO
14.12. 17:30 Datel  RE: NWO
14.12. 17:51 hestroy  RE: NWO
14.12. 19:29 Vojta49  RE: NWO
14.12. 20:08 Datel  RE: NWO
14.12. 21:21 Vojta49  RE: NWO
15.12. 00:57  RE: NWO
15.12. 01:22 Datel  RE: NWO
15.12. 15:11 Vojta49  RE: NWO
15.12. 16:29 Jarmila  RE: NWO
15.12. 16:33 Datel  RE: NWO
15.12. 21:49 Vojta49  RE: NWO
16.12. 01:25 google  RE: NWO
16.12. 03:14 Datel  RE: NWO
16.12. 03:30 datel  RE: NWO
15.12. 16:45 hestroy  RE: NWO
15.12. 22:01 MedaBeda  RE: NWO
15.12. 22:57 mtk  RE: NWO
16.12. 04:38 Mirda  RE: NWO
16.12. 10:02 Saša  RE: NWO
15.12. 23:59 datel  RE: NWO
16.12. 12:49 Vojta49  RE: NWO
14.12. 19:35 Jarmila  RE: NWO
14.12. 19:37 Jarmila  RE: NWO
15.12. 00:42 Vojta49  RE: NWO
15.12. 07:42 Jarmila  RE: NWO
16.12. 12:03 hestroy  RE: NWO
16.12. 12:35 Vojta49  RE: NWO
18.12. 12:28 mtk  RE: NWO
18.12. 12:43 hestroy  RE: NWO
18.12. 16:25 Mirda  RE: NWO
14.12. 09:12 jean.laroux  RE: NWO
14.12. 11:16 mtk  RE: NWO
16.12. 05:28 Mirda  RE: NWO

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 0

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,58 Kč
Libra
29,94 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,75 Kč
Švýcarský frank
23,37 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 975,15 Kč
1 unce stříbra
393,18 Kč
Bitcoin
194 289,47 Kč

Poslední aktualizace: 18.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 061