Diskuze k článku

Bravo, pane prezidente!

Příspěvků 103

5.12.2008 23:03

Cohn-Bendit

pietroo 194.?.?.?

podle jména asi vyvolený. Vlastně typický židomarxista. Evropská unie bude Sovětská unie v bleděmodrém, v trochu jiné verzi. Určitá verze se nepovedla, tak to zkusí v jiném odstínu. Kupodivu nic jiného neumí. Jedině styl lidového (vlastně evropského) komisaře. Tak to jsou ti bojovníci proti autoritám z 60.let. Dnes ideologové establishmentu. A vůbec veškerá židovská revoluční činnost je jenom podvodem: Jim nejde o demokracii, ale o svého druhu feudalismus "krále Davida". Tzv.demokracie je jen taková jakoby propagandistická odbočka a finta, která byla ať vědomě nebo ne použita pro zničení jiných než židovských "království".

177589

6.12.2008 0:08

RE: Cohn-Bendit

dub 86.?.?.?

Reakce na 177589

hlavičku o hřebíček [smích]

177601

8.12.2008 12:09

Cohn-Bendit je znamy revolucny militantny sionista.

Igor 62.?.?.?

Reakce na 177589

na nom nieje nic ine, ako bolo na Apfelbaum-ovi, Bronstein-ovi, alebo Yehudovi.
Len to, ze ti menovani su uz nejaku dobu mrtvi, on este nie.

177799

8.12.2008 12:43

RE: Cohn-Bendit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 177589

Brácho, zavři vrata

Na Hrad musel vyslat Brusel
komisi pro správné trendy,
v hlavní roli mává holí
mezinárodní Khon Bendit:

hele pocem, hradní pane,
nesnášíme český mezky,
ať je Lisbon podepsanej,
a nech si svý třesky plesky;
za to Čechům povolíme
křivý mrkve, brukve, tykve,
okurky a … co my víme,
no nekup to, při tvym IQ.

177802

10.12.2008 12:24

RE: Cohn-Bendit

čěf 82.?.?.?

Reakce na 177802

Pisatel si nepřeje zůstat v anonymitě, jen ho trápí ta no hergot jak se to jen jo zapomnětlivost.

P.S.
Skutečnosti syrové dočkali se Irové.
Kdo dost EU nemá rád, bude dělat reparát
jak s nadšením zahučí ve Svazovém náručí.
Co nastane asi, když reparát zprasí?
Snad na věčné časy bude si rvát vlasy.

177926

8.1.2009 23:51

RE: Cohn-Bendit

židomarxista 89.?.?.?

Reakce na 177589

židomarxista? To už jsem dlouho neslyšel. S touhle nálepkou tvoji předchůdci zavírali lidi do koncentáků.
Srovnávat EU se Sovětským svazem je hloupé stejně jako tvoje nacinázory. Proč nehledat analogii EU s USA, nebo Rakousko-Uherskem?
Protievropské názory tvoje i toho pána na hradě (kterému se, jistě k tvému potěšení, zužuje knírek do podoby A.H.)vychází pouze z české malosti a zaprděnosti, což je stinná stránka našeho národa. Naštěstí je tu také ta druhá, která nás přivede do Spojených národů evropských i navzdory takovým ubožákům.

180294

5.12.2008 23:05

wtf?!

ousher 90.?.?.?

doplňuji-k některým otázkám, které byly pokládany 23

177590

5.12.2008 23:10

Cohn - Bendit neomalený - z těch , co se o nich nesmí hovořit!!!!

Montaznik 88.?.?.?

Cohn - Bendit také stojí za podivným postupem zelených v České republice - je to spojka Milan Horáček, bývalý poslanec Německa za stranu zelených - Martin Bursík.Proto zelení jsou tak ostře proti Klausovi.
Jedna linka, zajímavé spojitosti.
Věci se mají tak, že už dnes nemáte jistotu kolik her vlastně hrají. Trochu je mně z toho ze všeho šoufl. [bliji]

177591

5.12.2008 23:14

Nechutná arogance

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Asi si panáčkové mysleli, že si u nás na Hradě dupnou a prezident jim hned skočí do řiťky - jak jsou zvyklí u jiných politiků.
Díky Bohu za Václav Klause, který se z takových arogantních panáku neposadí na zadek. Škoda, že "chlap s gulema" nemá takové koule.

177592

8.12.2008 8:26

RE: Nechutná arogance

henrypes 81.?.?.?

Reakce na 177592

...čím je Klaus starší, mám ho radši... [cool]

177784

5.12.2008 23:37

Symboly a jinotaje NWO

Panelak Obama 217.?.?.?

po Praze na ovcany jukaji plakaty, pardon bilboardy s kostkami cukru,ano toho specificky ceskeho vynalezu, O KTERY JSME PRISLI,takze jsem zvedav, jako kdysi Breznev na karikature Hadaka TAK JSEM ZVEDAV NA TY SPECIFICKE BABOVICKY. Mozna to NWO osladime.

177595

5.12.2008 23:47

MI PRAZANE MI ROZUMEJI

panelak Obama 217.?.?.?

kamarad Alois Kajda sdelil, ze s dedeckem Kohnem Banditou meli v Praze velkouzenarstvi.

177597

5.12.2008 23:48

Vůči té eurosběři

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

máme přinejmenším stejnou alternativu jako Švýcarsko či Norsko, tedy přesněji řečeno měli jsme, neboť vystoupení z EU je nyní de facto nemožné a po případném schválení "Lisabonu" nám to musí ostatní milostivě dovolit...
Cohn bandita se měl držet vlastního výroku "Nevěř nikomu přes třicet" a po dosažení tohoto limitu přestat veřejně opruzovat.
Oni ti Zelení jsou vůbec anticivilizační protinárodní úderkou par exellence, hlavně u nás - Schwarzbilderberg, Dežomila, Žak...
Není ten Crowley příbuzný s tím satanistou? Oni ti vysoce postavení pánové vůbec bývají tajnosnubní, za okázalého nezájmu médií...
A ten Watson ,co se domnívá, že EU "zastavila Rusy v Gruzii" + ten Ir opakující zarputile, že jeho krajané po lisabonském jhu touží - připomíná mi toho komentátora, který navzdory oznámenému výsledku dokola mlel "Ron Paul debatu nevyhrál..."
[chechtot]

177598

6.12.2008 0:50

nevim nevim

wilonix 213.?.?.?

No jsem rád že je vypoklonkoval ale jedna věc mi vadí. On sám se opřel o Irské referendum a že pan Crowny nerespekutje vůli vlastního lidu ale v závěru na otázku radaru tvrdil že je to pouze naše věc a jelikož lidé si uvědomují transatlantickou vazbu tak je potřeba ho co nejdříve podepsat ("K radaru chci říci to, že i o něm by Česká republika měla svobodně rozhodnout a sama zvolit to, co považuje za relevantní. Pro řadu lidí u nás i pro mě je to otázka podpory transatlantické vazby. Očekávám, že v dohledné době bude příslušná smlouva ratifikována"[mrknutí jedním okem]. Pak ovšem nechápu Klausovu drzost poukazovat na irského předsedu "měřitelná data o jejich postoji, která přineslo referendum" a přitom tyto data ignorovat v případě radaru u nás. Z toho mi jasně vyplývá že není o nic lepší než hyeny z Bruselu a důvod proč nepodporuje LS není v tom že omezuje naše svobody a možnost rozhodovat o budoucnosti ČR samostatně (což si myslím já) ale proto že by případné těsnější provázání Evropy by omezovalo zrovna tyto "transatlantické" vazby.

177603

6.12.2008 0:56

RE: nevim nevim

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 177603

Správná poznámka. Mi vadí totéž. A nechápu Klausův postoj v otázce radaru. Grrr.

177604

6.12.2008 1:30

RE: nevim nevim

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 177604

Pouhá spekulace: možná při instalaci politika do nějaké té vyšší funkce, seznámí tohoto s trochu detailnějším provedením scének, jako jsou v ZeitGeist Addendum. Kde agenti vyprávějí o ovládání cizích politiků pro ekonomické zapojení jejich zemí do korporátokracií ovládaného impéria. Nejdříve korupčním nátlakem, přes fyzickou likvidaci (neúplatného) až po vojenskou intervenci do země, kdyby oboje předchozí selhalo. Výběr je pak víc než snadný, málokdo odolá...
Ale jak jsem napsal na začátku: Nic víc než spekulace, ale pěkně by to pokrylo obojí, radar i LS, jen ne odvahu. [zahanbení]

177605

6.12.2008 2:43

RE: nevim nevim

ada 66.?.?.?

Reakce na 177605

America je tak na bubnu, ze na podobne idiotismy jako rakety na rusy mit nebude $ . Navic po dnesnim opetnem debaclu sestreleni cile mezikontinentalni raketou . Opet fiasko a Obama jiz prohlasil ze se budou financovat pouze overene projekty. Zidi opet protlacili Clintonku nejvice prosazovaneho kandidata na presidenta za zidostat takze to nebude mit lehke .( jiz Briezinsky prohlasil ze v pripade vyhry vzit si ji za vice presidenta by byla jeho nejvetsi zivotni chyba-a ma stejne blechu v kozichu) Prave bylo podano nekolik TUCTU zalob na to ze neni pravne zpusobily na presidenta USA. (dnesni zpravy)Takze jeste uvidime [cool] [cool]

177612

6.12.2008 11:50

RE: nevim nevim

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 177612

A byl by nějaký zdroj na výsledek té antiraketové zkoušky? U nás se totiž píše toto.

177640

6.12.2008 20:33

RE: nevim nevim

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 177640

Podle zpráv v ČT sice byla zkouška skutečně úspěšná, leč pouze parciálně:

1)Jako "darebácká raketa" byla použita skoro 50 let stará raketa, odpálená z nějaké základny na Aljašce,
2)navíc jaksi za letu ta "darebácká raketa" odmítla poslušnost v tom, že nedokázala aktivovat klamné cíle,

tedy se jednalo o zastaralou techniku s hlavně zastaralým motorem, která neumí manévrovat a ani ty klamné cíle jakoby neměla.

Taky se můžeme jen domýšlet, zda ta raketa "čirou náhodou" - jako to doposud při těchto testech bylo obvyklé - nevysílala za letu naváděcí signály, hm... to se to pak trefuje. A přesto se doposud častěji netrefili nežli trefili!

Tedy - pokud by B.O. měl skutečně zájem dovědět se celou pravdu o funkčnosti těch protiraket a celého systému, mohl by poprosit Putina o spolupráci. Třebas by Rusáci mohli za příslušný "malý obolos" odpálit nějakou svoji cvičnou raketu na USA, na nějaký vybraný vhodný cíl. Samozřejmě ale jen s konvenční náloží a ten cíl by mohl být nějaká zbytečná americká automobilka. Pro všechny strany by to mělo výhody - jednak by B.O. měl jistotu, zda to vůbec funguje. Zároveň by si naostro Rusáci vyzkoušeli, jak funguje jejich systém ochrany rakety právě proti sestřelení. A v případě úspěchu ruské techniky by se USA zbavily zbytečné fabriky - prostě oboustranně výhodný kšeft... [velký smích]

PS - po hlubším zamyšlení, vycházeje z toho, že v dohledné době, respektíve do doby tzv. "konce světa" stejně ani Korea, ani Irán, ani nikdo jiný podobný nebude mít dostatečně výkonnou raketu, potom jako skutečný důvod vývoje protiraketového systému se mi jeví stále více potřeba USA vývinout spolehlivý systém pro razantní rychlou a masivní likvidaci "nepřátelských" výzvědných satelitů na orbitách kolem Země. To "nepřátelských" rozumějmež třebas i ruských, čínských či indických satelitů. Jistota je jistota.

177673

6.12.2008 21:45

RE: nevim nevim

wilonix 213.?.?.?

Reakce na 177640

No pokud jde o onu informaci tak tušim byla minulý týden v novinkách na ATM. Šlo o testy střel SM3 systému Aegis kdy dvě ze tří odpálenejch antiraket minuly svuj cll.

177683

6.12.2008 12:32

RE: nevim nevim

8-P 88.?.?.?

Reakce na 177604

Já si myslím, že se schyluje k třetí světové válce. Pokud mám pravdu, tak tajné služby (včetně naší "elity" z BIS) už musí větřit to samé. Politici Klausova typu vyrůstali v době studené války, a od malička jim byl vštěpován strach z balistických raket. Proto když dnes po desetiletích výzkumu amíci přišli s něčím, co by mohlo fungovat, vůbec se nedivím, že jsou politici na nejvyšších místech PRO. Zkuste se vžít do jejich pozice - oni ví že hrozba jaderné války je reálná, a že americká technologie proti raketám jakž takž funguje. Proto jsou jako nejvyšší představitelé naší země zákonitě pro PRO.
A lidé jsou pak zákonitě proti, protože se chovají jako puberťáci, kteří žijí v negaci vůči svým nadřízeným. Neberte mě zle - já tu ten radar taky nechci - ale zase chápu, že tento můj názor má možná svou analogii v příběhu o sedlákovi, který odmítl vzít meč do ruky, když se blížila turecká armáda.

177643

6.12.2008 22:06

RE: nevim nevim

wilonix 213.?.?.?

Reakce na 177643

No nejsem si jist - V době kdy byl od malička vštěpován strach z balistických raket nežily jen naši politici ale všichni starší 40-50 let a přesto má radar podporu jen u oněch politiků. Argument o přirozené negaci vůči nadřízeným je nepravděpodobný. Puberťákem se člověk cítí do dvaceti ale ne v padesáti. Nevim proč prostě nikdo nechce uznat že na světě žijí většinou lidé kteří jsou alespoň částečně zodpovědní a uvědomují si souvislosti. Umístit si na dvorek systém jež naopak onu křehkou stabilitu ničí rozhodně není znakem zodpovědnosti. A strach není a nemůže být tím co má tento čin ospravedlnit. Z vojenského hlediska nemá dostatečné schopnosti proti plnému (ani omezenému) útoku a jediná situace kdy by mohl něco řešit je při odražění omezeného odvetného útoku a proto bude sloužit pouze k vydírání protivníka což si samozřejmě druhá strana uvědomuje a rozhodně se s tim nesmíří. Tohle ovšem k stabilitě nikdy nepovede - to povede pouze k větší pravděpodobnosti oně jaderné války.

177685

6.12.2008 23:17

RE: nevim nevim

dodo 88.?.?.?

Reakce na 177643

Lidi, tedy ti co víc pamatují, znají pojem jako je "preventivní válka" a vědí, že ten kdo má při antagonistickém vztahu možnost protivníka odrovnat bez vlastních ztrát, tak to udělá z prostého logického důvodu. Zbaví se protivníka. Právě na rovnosti možností vzájemného neodvratného zničení, stál a zatím i stojí mír mezi USA a Ruskem. Když se to ale jedna strana snaží zvrátit a ještě ke všemu prolhanou propagandou, která má lidí za blbce a na niž kromě těch mladých blbečků se skořápkou na řiti mají ti pamětníci čich, tak se začíná budit pud sebezáchovy. Ono se nás to totiž každého důvěrně dotýká a tady veškerá sranda končí. Rusové to po kolaudaci jednoduše rozsekají na cucky, aniž by jim za to kdokoliv, kromě planého nadávání, mohl cokoliv provést. Viz '56 Maďaři a '68 my. Jim půjde o holou existenci a těm ostatním jak v EU tak v USA taky, protože nikdo nebude riskovat jaderný konflikt, který by nezůstal jen lokální. Tento scénář je ale mezi těmi stranami známý, tak je nepochopitelné, že se jím USA neřídí. To spíš ony, než ti fundamentální muslimští kamikadze, připomínají fanatiky, kteří se přestali kontrolovat a ty ruské zdroje je přitahují jako můry světlo. Konec konců řešení krize válkou není nic nového pod Sluncem. Jenomže tentokrát by nebyli jen její pořadatelé vybírající vstupné, ale vlezli by přímo do jámy lvové.

177686

7.12.2008 0:01

RE: nevim nevim

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 177686

"fundamentální muslimští kamikadze"

jsou přímým nástrojem globální surovinové a poziční politiky USA. Jsou omluvenkou invazivních válek, brutálního navyšování vojenských výdajů, existence koncentračních táborů typu Guantanamo, i voj. základen USA po celém světě, a zároveň destabilizujícím činitelem v oblastech, kde je to pro Američany výhodné (jako dosud poslední oblast tohoto typu je narkobaronství Kosovo hlídané základnou Bondsteel).

A Američané rovněž vědí, jak je bezpečně množit: bombardováním. To totiž přináší ztráty i mezi civilisty, kteří se následně nechají zverbovat (nejlépe nějakým předplaceným spolupracovníkem na výplatní pásce CIA, kterým je/byl i šajch Usáma bin Ládin). Za jednoho zabitého "kamikaze" tak nastupuje 3-5 dalších. Tomu říkám "prevence" [velký smích]

177690

8.12.2008 13:28

RE: nevim nevim

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 177690

Jak by řekl Homer Simpson: "Exactly!"

177803

7.12.2008 1:23

RE: nevim nevim

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 177643

Z diskuse na WM magazinu.

Diplomatická roztržka
16271/2008
Autor: gewo, vložil: 06.12.2008 - 22:28
/reakce na příspěvek č.: 16270, nadpis: Diplomatická roztržka, autora: alien, ze dne: 06.12.2008 - 22:09/
Znáte to přísloví: Vlk se nažral, a koza zůstala celá? VK není kontroverzní v bodech, které NEMAJÍ SMYSL, čili "pouští" to, co je bezvýznamné. Ten radar tady nikdy nebude, a on to ví. NENÍ to funkční a NEJSOU na to peníze. Čili - je to jen pastva pro ovce v dobách, kdy podobné akce pěkně zaclánějí konkrétní události, které se takto stávají neviditelnými.
VK tedy svým přístupem SIGNALIZUJE lidem používajícím mozek, že je to pro něj druhořadá záležitost. A to je důvod k zamyšlení. Ve své pozici nemůže dávat věci po lopatě, bohužel, tam brzdí právě onen "diplomatický protokol", nehledě na blbou pozici, kterou u nás prezident má proto, že se všichni třásli hrůzou před možností nástupu nového diktátora typu Masaryk.

http://www.mwm.cz/index1.php?make=diskuze&idc=...

177694

7.12.2008 3:09

RE: nevim nevim

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 177694

Gewo má možná pravdu. Něco podobného jsem napsal před týdnem v článku Temný týden:

Ačkoliv schválení radaru je tragedie, myslím si, že schválení Lisabonské smlouvy je horší. Proč? Kolos na hliněných nohou se hroutí, sleduji to denně, a není nic, co by hroucení zastavilo. Není vyloučeno, že Američané na ten radar nakonec nebudou mít prachy. Stát kolabuje ekonomicky.

177695

7.12.2008 9:20

RE: nevim nevim

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 177695

President Klaus vidi dal a ma vetsi intelektualni potencial nez podrztazky delajici pro zahranicni pany dohromady. Kdyby chtel dali by mu takove funkce a postaveni, ze nekdo jako Vondra by se z toho posral zavisti. Je tezko videt nekomu do strategie, kdyz je o nekolik tahu napred. Byl jsem velmi opatrny ohledne duveryhodnosti V.K., ale ted jasne zvolil principy nad vsim. Jasneji to udelat nemohl a vytvoril si tim velmi mocne a smrtelne nepratele. Z politicke elity je osamely, nasi pragmatici si zvoli koryta.

A verejnost? Dve tretiny lidi jsou proti radaru, tri ctvrtiny pozaduji referendum. Francouzi by davno byli v ulicich a prinutili svou vladu toto akceptovat. Nejakou malou podporu mu muzeme poskytnout na internetu, ale hlavni silu musi najit sam v sobe. A bude obrovsky tlak, aby byla zlomena vnitrni integrita presidenta republiky. Hra bez skurpuli a nejakych pravidel. Vzdelane luzy bez spetky moralky s motivaci karieristu nebo ideologickpou zaslepenosti na to je v CR vice nez dost. Stvanice prave zacina. [naštvaný] [bliji]

177714

7.12.2008 17:20

RE: nevim nevim

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 177714

...naprosto přesné pane Bartošku.
Tahle hra je o mnoha patrech, trochu mi ještě škrabe v krku dávná komunikace Havla z basy, kdy své vzkazy adresuje Klausovi. Věděl asi, že je VK připravený pro karieru v Česku, ale nejsem si jist, zda už tehdy byla v přípravách i karta řízení celé EU. Pokud je VK "vší v kožichuů nebo "trojským koněm NWO" - to byla pro mě otázka před kongresem ODS.
Nos mi napovídá, že se v Klausovi NWoáci spletli. A museli vzít za vděk Tupolánkem (viz přepis rozhovoru se Sáry kozou?). Důvodem, který vedl VK k tomu, co dělá, je (podle mého schizofrenického/zdvojeného vnímání) kupodivu handicap jeho syna, vysvětlivka by asi byla na dlouhé povídání o vývoji lidstva pomocí podobnosti a opakování.

V každém případě si dovedl vyhodnotit situaci, byl tím pojítkem okruhu hamižných kamarádíčků, držících se dnes okolo ramen nad propastí. Toto pojítko VK zrušil zveřejněním své komunikace s partou z EU. Hoši s ODS se nutně museli při dnešním sjezdu ubezpečit o své vzájemné soudržnosti a shodě v cílech.

Zkrátka s klasikem: kostky jsou vrženy. Buď se bude EU stavět znovu, od svého přirozeného geografického i inteligenčního středu (viz klip o našem "poločase" v EU) - nebo se dočkáme postupné degenerace společnosti a zařazení naší sluneční soustavy mezi mnoho dalších, které vstup do "lidství" nezvládly.

Výhoda VK a většiny národa je v tom, že druhé straně dochází časový limit, tudíž se budou množit improvizace, vyplývající z už nastalých chyb v dlouhodobém plánování těch, kdo si z nás chtějí udělat hřiště pro své mocenské hry. Naštěstí se podobné karty rozdávaly i v patře financí a loutkoherectví, takže přes zřejmé zhoršení ekonomické situace lze očekávat vývoj, který mi v různých obrazech a synchronicitách přichází do myšlení.

Rozpad stávajících vazeb mezi odvedenou a odměněnou prací by mohl u českých lidí včas iniciovat schopnost jinak strukturovat cesty komodit, potřebných k zachování slušného životního standartu. Ti, kdo jej užívají bez odpovídajícího vkladu své práce, ti by postupně mohli "nabrat jiný rozum".

Vše záleží na naší "ochotě" (donucení) vstoupit do konfliktu tam, kde lze něco ve svém okolí řešit. Konfliktem rozumím návrh jiného než zavedeného řešení, nabídkou převzetí zodpovědnosti za takový návrh. A blíží se tak doba, kdy budou žádoucí komunikační nástroje, které se mi už dlouho válí na na stránkách. Jednou z výhod znalosti "abecedy lidštiny" je vědomost, jak a proč existuje to, čemu říkáme čas.

177734

7.12.2008 4:15

RE: nevim nevim

wilonix 213.?.?.?

Reakce na 177694

No pokud by to tak skutečně zamýšlel (což by zase tak velký překvapení nebylo - přece jenom VK patří k těm co viděj trochu dál narozdíl od zbytku politické reprezentace) pak taková hra stejně vyžaduje poměrně železné nervy. Přece jenom neznámých je tam hodně. SSSR také neváhal investovat do nesmyslných projektů (např. projekt Buran) i přesto že se ekonomicky hroutil. Byl bych rád pokud by Gewowa předpověď vyšla a americkej moloch se zhroutil v poklidu. Většinou to tak ovšem nebejvá. Impéria mívaj bohužel ve zvyku zakončit svou existenci válkou.

177698

8.1.2009 23:37

RE: nevim nevim

sedlák 89.?.?.?

Reakce na 177643

1) radar nás před raketami neochrání, ochrání pouze USA, pro nás je to spíše strategická nevýhoda
Pokud bych se měl držet (kulhající) analogie se sedláky, tak bychom si měli brousit kosy a ne si nechat na návsi postavit tvrz cizího (byť momentálně spřáteleného) krále
2) lidé se nechovají jako puberťáci, ale naopak kolektivní moudrost jasně ukazuje absurditu takového řešení
3) otázka stojí ve skutečnosti takto: radar pod velením USA, nebo NATO? Od této otázky se neustále utíká,právě proto, že je klíčová. Bude-li pod vedením USA, ztratí ČR jakoukoli možnost kontroly, co se na tomto území bude dít a instalovat. Staneme se rukojmím USA.
4) jsme evropané a měli bychom budovat evropskou obranu a nespoléhat se na vrtochy mocností

180288

6.12.2008 15:13

RE: nevim nevim

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 177604

Snaha vyvazit LS. Krome radaru proste neni nic, co by slo pouzit. USA si ale nebudou palit prsty za CR jako malou soucast noveho superstatu v Evrope pokud by to nabralo silny totalitni kurz.

177650

7.12.2008 11:23

RE: nevim nevim

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 177604

zid Klaus-Pruzinsky je clenem bratrstva B'nai B'rith stejne jako humanitarni bombardak Havel

stejna sorta -> odtud pomoc rozhodne neprijde, nezapominejte na to jaka je to banda manipulatoru a lharu - i kdyz vam odprisahnou ze rikaji pravdu opravdu muzete verit cloveku, ktery ma ve svem repertoaru modlitbu Kol Nidre?

GEGEN NWO
GEGEN ZIONISM

177718

6.12.2008 1:38

RE: nevim nevim

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 177603

Až na o, že u nás o radaru žádné referendum nebylo a oni dobře vědí proč.

177606

6.12.2008 4:23

RE: nevim nevim

wilonix 213.?.?.?

Reakce na 177606

No já vim že referendum nebylo ale i z dlouhodobejch průzkumů je snad jasný co si o něm lidé myslí. Já nenarážel na referendum ale na to že se VK ohání podporou lidí kterou v dané věci nemá zvláště když to samé vyčítá irskému kolegovi.

177615

6.12.2008 15:13

RE: nevim nevim

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 177603

>No jsem rád že je vypoklonkoval ale jedna věc mi vadí. On
>sám se opřel o Irské referendum a že pan Crowny nerespekutje
>vůli vlastního lidu ale v závěru na otázku radaru tvrdil že
>je to pouze naše věc a jelikož lidé si uvědomují
>transatlantickou vazbu tak je potřeba ho co nejdříve podepsat
>("K radaru chci říci to, že i o něm by Česká republika
>měla svobodně rozhodnout a sama zvolit to, co považuje za
>relevantní. Pro řadu lidí u nás i pro mě je to otázka
>podpory transatlantické vazby. Očekávám, že v dohledné
>době bude příslušná smlouva ratifikována"[mrknutí jedním okem]. Pak ovšem
>nechápu Klausovu drzost poukazovat na irského předsedu
>"měřitelná data o jejich postoji, která přineslo referendum"
>a přitom tyto data ignorovat v případě radaru u nás. Z toho
>mi jasně vyplývá že není o nic lepší než hyeny z Bruselu
>a důvod proč nepodporuje LS není v tom že omezuje naše
>svobody a možnost rozhodovat o budoucnosti ČR samostatně (což
>si myslím já) ale proto že by případné těsnější
>provázání Evropy by omezovalo zrovna tyto "transatlantické"
>vazby.
Souhlasim, ale soucasne si rikam jeste neco jineho. VK je nesporne chytry politik a je mu jasna realita, ze dluh USA a nesouhlas Rusu rozhodne o tom, ze tu radar nebude. Pokud ano, klidne muze hrat divadylko, prikyvovat a podepisovat. Nevypada takto, ze nesouhlasi se vsim, co mu vlada, parlament ci nekdo v pozadi predlozi, a jeho vize se stejne naplni.

177649

8.12.2008 8:32

RE: nevim nevim

henrypes 81.?.?.?

Reakce na 177603

...hmmmm to je vono...víte co já...ONI ví víc informací, proto si myslý, že mají právo "svaté" nás chránit i silou, neb není všem dnům konec [bliji] [cool]

177786

6.12.2008 6:03

ztrata trpelivosti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

problem jen shledavam v tom,ze bohuzel mnoho obcanu CR dnes nema dost trpelivosti k precteni tohoto clanku a radeji se listuji ve strankach sportovni sekce

177618

6.12.2008 9:26

Svatý Václave ...

Tom 24.?.?.?

Že tu Eurokošer chátru nenechal zmáchat v koši ve Vltavě - když už ne rovnou postřílet? Copak takhle se mluví s hlavou státu?!

Enem jsem zvědavej. jak se u schvalování EU-LS projeví Česká národní hrdost!

Vložený obrázek

177630

6.12.2008 9:55

RE: Svatý Václave ...

Soudce Lynch 88.?.?.?

Reakce na 177630

Tome,
u schvalování LS se neprojeví česká národní hrdost. Protože ti, co sedí v poslanecké sněmovně parlamentu vůbec nevědí, co hrdost je a už vůbec nevědí, co je to česká národní hrdost.
Je to banda ZMRDŮ, kteří se akorát dokážou vydírat navzájem. Ale jak je vidět, tak ti zmrdi klidný spánek nemají a to mi dělá radost!

177632

6.12.2008 14:39

RE: Svatý Václave ...

Obcasny ctenar 96.?.?.?

Reakce na 177632

Tomu rikam zasah! [cool]
Klause si ale za jeho postoj vazim, zel Bohu, je to jen ''kapka v mori''...

177646

6.12.2008 15:53

RE: Svatý Václave ...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 177630

Pragmaticky a pak budem nejakou tu generaci zase svejkovat. [bliji] Ten vlevo vedle Vaclava vypada jako Stetina neslo by s tim neco udelat? A taky jich je kolem osameleho presidenta nejak moc. Ve vetsim mnozstvi se kolem nej ted pohybuji mrchozrouti a ruzni pratele zpoza hranic s jejich noshledy typu Vondra, Bursik a v zavesu za nimi trochu zaostava s dechem nas velky dramaturg a humanista, napul mezi svetem tady a horoucim peklem. [bliji]

Vaclav Klaus prestoze pragmatik zvolil sve principy a opustil ODS s noblesou a s necim cemu se rika uroven. Uroven pres snahu propagandisticky ho vylicit jako neco jineho v mediich, tak uroven na rozdil od jinych vzdycky mel. "Vsadim body", ze rozhovor presidenta CR s delegaci EP je urcite hlavni zpravou The Economist, ktery se vcera do Vaclava Klause obul, ze nema chovani a skodi myslenkam liberarismu.

President byl ve svem projevu velmi korektni a neutralni. Pravda lidem jako Vondra nebo Julinek je tezka zavdecit. Jiste velikan Vondra dokaze konat primo na svetove urovni. Bodejt dyt se ucil u velkeho dramaturga a mozna mu s vyvinem pomohli i zahranicni specialiste. Ted uz je mistrem a protoze slouzi CR a jinym, tak se stal dokonce slouhou dvou panu. Julinek je gigant pouze mistniho formatu, jak predvedl svym komentarem.

Nekdo ma pocit, ze president je nevdecny za pomoc pri volbe do uradu. Meli by si poslechnout sefa opozice, ktery rekl, ze Klaus pomohl ODS k vitezstvi v poslednich parlamentnich volbach. Kupodivu komentare se zdrzel Bursik. Tam bych videl vliv Swarzenberga, protoze preze vsechno knizeti skutecne uroven uprit nelze. Nebylo to asi jednoduche za tak kratkou dobu prejit od inzenyra Klause k mlceni.

Principy versus pragmatismus to muze fungovat jako vychodisku pro svobodnou osobni volbu, byt nelehkou. Pragmatismus "versus" pragmatismus je vychodisko pro servilitu. Pater se nejsnadneji ohyba smerem ke zlabu. Aspon u tech, co nejakou pater maji. Sliz ma tu vlastnost, ze prilne co nejvetsim povrchem k hostiteli.

President Klaus se vzdal cestne funkce v ODS. Jak rekl Topolanek ted jsou volne ruce stmelit se do jednoho siku. Nastane odeleovani zrna od plev, kdyz to reknu eufemicky. Na druhou stranu volne ruce ma i president republiky Vaclav Klaus, ktery verejne dal prednost svym zasadam. Teprve ted o nej zacinam mit skutecne obavy. Rukavice byla hozena.

177656

6.12.2008 17:10

RE: Svatý Václave ...

Tom 24.?.?.?

Reakce na 177656

>Ten vlevo vedle Vaclava vypada jako Stetina ...

Jo, vypadá jako štětina v prdeli. Ale to se stává, že některý idiot z komparsu posere linii záběru natlemením držky do skla ... co ale Černému takhle blbě zvrtlo štětec ... inu úmělci ... prase aby se v nich vyznalo ... jako třeba ten Pikáčču, co namaloval hranatou ženckou s vočima na prdeli ... no a byl slavnej [mrknutí jedním okem]

177661

6.12.2008 19:06

RE: Svatý Václave ...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 177661

Jeste v ci prdeli ted Stetina vegetuje. Ze by Pehe, dalsi z krouzku interancionalnich humanistu? Do kumstu nefusuju, beztak se mi libi samy brak, o ktery by si kritik nevoprel ani kolo. Ale na tom vobraze je tech optimistu okolo Vaclava nejaka moc.

Provakater Cohn-Bendit byl pusteny z retezu. Pöttering kdyz mu president naznacil velmi diplomaticky podobnost ( to bylo fakt mistrovske ) se sovetskymi delegacemi, tak presel do pozice, ale ja prece nic ja muzikant. Hned si prisadil The Economist. A Vaclav Klaus zustal sam , jak kul v plote. Ministerstvo zahranici CR ma zrejme vikend, Topolovi to vyhovuje, opozice nebude prece strilet do vlastnich rad. Beztak nevi co je kabat a co kosile. Jestli cesky president, byt na Hrade prosazovali nekoho jineho nebo soudruh z centra "demokracie" budouci Evropy. Podobnost se sovetskymi delagacemi byla pouze nestastna shoda okolnosti. [velký smích] [velký smích]

Nebyt pohotove statnicke odpovedi presidenta Klause na provokujici utoky a demagogie, tak Havel aspol. by meli predcasne vanoce. Zatim je dovoleno se jeste ozvat, mozna za cas se bude treba preptat milostive ponizene o dovoleni. Po te co predvedla delegace EP na Hrade nemam nejmensich pochybnosti o novem smerovani Evropy pod taktovkou LS. Na co se zredukuje pragmatismus pragmatiku, az lidi jako Cohn-Bendit budou drzet skutecnou moc? Hmm to si dokazu zive predstavit. A moc prostoru k manevrovani pragmatikum nezustane. Na to muzou vzit jed, protoze to bude cas vernych ideologickych kadru. S heslem, kdo neni s nami... Kurva drat, neslo by udelat toho smajlika na odplivnuti. [smích] [mrknutí jedním okem]

177670

6.12.2008 21:42

RE: Svatý Václave ...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 177661

Prase aby se vyznalo i politice. Tak treba tuhle Pehe, kdyz ctu jeho poznamky k projevu presidenta na kongresu ODS, tak mam pocit, ze ten chlap ze strachem otvira i dvere od vlastniho spajzu a hrozi se toho, co tam misto konzerv uvidi. Ale dokaze psat o nicem rozvlacne a dlouze. Komentar je delsi nez originalni text a to se nestava casto.

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jiri-pehe.ph...

Senator Sobotka chce po Klausovi, aby podrobneji vysvetlil duvody sveho odchodu. Topolanek zase , aby vsichni, co s nim nejdou po modre do deni ODS nezasahovali. A rozhodl se misto principu a zasad, vsadit na marketing a PR propagandu. Pak at si najme nekoho lepsiho nez Klvanu na radar. Treba ti Belgicani, co delali pro Saakasviliho byli mozna trochu drazi, ale docela jim to slo. Pehe ten by asi chtel, aby Vaclav Klaus mlcel a i to by pojal jako urazku. President kdyby se rozkrajel, tak by se nezavdecil.

Vzdycky jsem si myslel, ze z cloveka dela luzu absence predevsim alespon zakladni moralky a vzdelani. Mylil jsem neni nic horsiho nez kdyz humanita je degradovana nejakou ideologickou zaslepenosti. U lidi schopnych vecne hodnotit text bych doporucil srovnat tohle navzajem, aby kazdy pochopil jaky je rozdil mezi karieristou a aparatcikem kracejici za moci a za clovekem, ktery stoji za nejakymi principy, coz je ve vrcholne politice dosti vzacny jev. A taky jeden odstrasujici pripad. K takovym jako pan Cvek se ted zrejme ODS privetive obrati a bude jim naslouchat. Tezko rict, ze by BL byly myslenkove nakloneny Vaclavu Klausovi, presto "poučení z krizového vývoje ve straně a společnosti" vystihuje politickou realitu vice nez vystizne.

http://www.blisty.cz/2008/12/5/art44127.html
http://www.blisty.cz/2008/12/5/art32895.html
http://www.blisty.cz/2008/12/5/art44130.html

177681

7.12.2008 11:33

RE: Svatý Václave ...

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 177630

ceska narodni hrdost se neprojevi protoze schvalovat to bude parlament a ne cesky narod - nas parlament je plny zidu a prislusniku mnoha jinych narodu ale o cecha vaziciho si sveho puvodu tam nezavadis ani o jednoho - tihle lidi nereprezentuji nas narod reprezentuji spolky a korporace ktere je tam dosadily - cekat ze nekdo z tehle sebranky zatracencu se probere a najde v sobe trochu cti je NAPROSTO NAIVNI!!!

GEGEN NWO
GEGEN ZIONISM

177720

7.12.2008 17:39

RE: Svatý Václave ...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 177720

Čerwe, zkus si představit, že mohou existovat i lidé, kteří sice vykonávají to, co po nich "režim" chce, ale přesto jim myšlení funguje.
Lid prvoplánový a lidé s více vrstvami své osobnosti zkrátka existují.
Také existuje cosi, nazvané "schopnost poučit se z chyb" - třeba tím, že dostat po držce lze i bez doteku...., přečtením si nějaké informace, která mění rovnováhu sil.
Přeběhlíci existují, to víš, ne?
.....třeba takovej Ferenc Pištora....

177736

8.12.2008 21:01

RE: Svatý Václave ...

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 177736

netvrdim ze neexistuji ale opravdu si nemyslim ze se na to lze spolehat pokud se nekdo postavi celem k tomu hnusu co pachal v minulosti a jde s tim bojovat proc ne, jde to k jeho dobru, ale takovych jedincu moc doopravdy neni pokud by jich byl dostatek nebyli bysme v techto vykalech az po usi [smích]

je na kazdem aby si uvedomil co cini protoze jedine on nese odpovednost za svoje cinny - ale nektere proste nepresvedcis aby zanechaly sveho chovani po dobrem (Rockefeler, Rotschild, Beatrix, Allbright, Kissinger a tuna dalsich - Schwarzenberg, Vidim, Sobotka, Vondra, Havel, Rychetsky)

GEGEN NWO
GEGEN ZIONISM

177828

7.12.2008 16:23

RE: Svatý Václave ...

vulgar von hulwaatskij 83.?.?.?

Reakce na 177630

Ze kteryho CNN ten obrazek vyhrabali? procpak si hrajou na tsechisches uebernazionalist a pritom nechaji VK v ruce zastavu s jakousi kavkou? To nevi, jake ze je ceske erbovni zvire? Nebudu ani zduraznovat detail, ze Cechy ani Morava nikdy nebyly vevodstvi, ani to, jakym jazykem se tu mluvi, protoze z toho by nemeli rozum...

177728

7.12.2008 17:50

RE: Svatý Václave ...

Tom 24.?.?.?

Reakce na 177728

>Ze kteryho CNN ten obrazek vyhrabali? procpak si hrajou na
>tsechisches uebernazionalist a pritom nechaji VK v ruce zastavu s
>jakousi kavkou? To nevi, jake ze je ceske erbovni zvire? Nebudu
>ani zduraznovat detail, ze Cechy ani Morava nikdy nebyly
>vevodstvi, ani to, jakym jazykem se tu mluvi, protoze z toho by
>nemeli rozum...

[velký smích]

Redaktor CNN Alois Jirásek, fotoreportér CNN Věnceslav Černý - fotoprint štětcem ... kavka na obrázku je Svatováclavská orlice ...

"Svatý Václave, vévodo české země,
kníže náš, pros za nás Boha, svatého Ducha!
Kriste, eleison."


Svatováclavský chorál, prostá modlitba ke sv. Václavu, vévodovi a patronovi české země, aby se přimluvil za svůj národ u Boha, pomohl mu od příkoří a zajistil mu spasení.

CNN - Staré pověsti české

A odkunda pa vy ste?

177738

7.12.2008 18:29

RE: Svatý Václave ...

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 177728

musíte sáhnout více do minulosti, abyste pochopil:

"Přemyslovci – původní český panovnický rod používal tzv. „plaménkovou svatováclavskou orlici“ (doklady o tom pochází až z konce 12. století u Přemysla Otakara I.).
Lev se začal používat jako symbol dědičného království. Roku 1204 byl znak polepšen – lvu přibyl druhý ocas. Dvouocasý lev byl pravděpodobně použit na pečetích kralevice Přemysla (později Přemysla Otakara II.). Od té doby se stal „český lev“ symbolem zemí koruny české. "

177743

6.12.2008 12:13

Poslední kapka a zlomená hůl

A-O adam (tečka) odyss (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Poslední kapka padla, zlomil jsem hůl, stačila jedna neomalená delegace a EP a EU se pro mne staly projektem silných, pro silné. Projektem o jedné tónině, který vylučuje každý tón, jež označí za disharmonický. Projektem elit, bez demokratického mandátu, Projektem, který se vyznačuje okřikováním, poručníkováním, dehonestováním, nálepkováním. Projektem, který je na dobré cestě stát se novou totalitou techniky, byrokracie, marketingu a ekonomických lobby. Jsem rád, že VK vystupuje, jak vystupuje. Po dlouhé době cítím, že konečně mám prezidenta.
A-O

177641

6.12.2008 13:47

Papaláši sa nám vrátili

th3m0r0n 78.?.?.?

Nadpis vypovedá za všetko.

177645

6.12.2008 21:02

Uz je cas...

Kevin 78.?.?.?

Řekni kde tak dlouho jsou, Pane, kdy už vyjedou.

Otče, proč tak dlouho spí, jezdci blaničtí?

Matko, popros už je čas, už se jede na doraz.

Prosím, Bože o zázrak, než nám fakt ujede vlak.

Není lid a není král, jenž by zemi zachoval

A tak Čechy v sekáči skoupí boháči.

177678

6.12.2008 21:43

RE: Uz je cas...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 177678

už vyjeli, byli aktivováni. Nyní je lidé musí podpořit svými činy. Je to o duši, kdo se postaví na jakou stranu. Existuje už jen buď, a nebo. Nic mezi tím. Plamenné jazyky olizují svět.

Něco napoví i vojenská přehlídka na Evropské třídě, oslavy vzniku ČSR- zazněl husitský chorál a byly neseny prvorepublikové vlajky. To není náhoda.

A král? Král by byl,

Vložený obrázek

Karl Habsburg- Lothringen

horoskop:
Vložený obrázek

s prosazovaným projektem Panevropa
Vložený obrázek,
ale málokdo ho tu chce, takže si to musíme splichtit sami, s Václavem Klausem, se všemi důsledky, co z toho vyplývají. Některé historické rány se spolu s předsudky totiž jen těžko hojí. A jen široká, skutečně slovanská duše ochotná trpět, se přes ně dokáže přenést.

Vladimír Stwora to dokázal, odpustil Rusům, kvůli kterým emigroval, kteří mu v 68. totálně změnili život.

Dokážeme to však my? A odpustit také Habsburkům, Němcům? Či sami sobě? (Praotec Čech sem do kotliny přišel kvůli vraždě, byl vyobcován z původní pospolitosti. Neneseme si to stále?)

Bez toho to nedokážeme. Je čas tak učinit. Jinak NWO vyhraje.

177682

6.12.2008 23:47

RE: Uz je cas...

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 177682

příspěvek je můj, nebyl jsem přihlášen.

MedaBeda

177689

7.12.2008 19:03

RE: Uz je cas...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 177682

Tomu Habsburkovi ale kouká ta Luna Neptun ve Štíru v osmým z očí, že? Zajímavý typ, zajímavý horoskop.

Nejen praotec Čech byl zatracen pro vraždu, to byl už Kain. To znamení si neseme na čele naprosto všichni, ta bratrovražedná matrice je jedna z nejsilnějších.

177745

8.12.2008 13:39

RE: Uz je cas...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 177682

Pěknej dráček...

177805

8.12.2008 18:49

RE: Uz je cas...

96% Chimp 192.?.?.?

Reakce na 177682

Človeče, Vy mate v hlave poriadny bordel.
Astrologia + Kresťanstvo ? hehe, a ja som si vážne myslel že najperverznejší európsky vynález bol katolicizmus.
Vy ste ale prišli s niečím naozaj bohovským - zmixujete 2 zvrhlé koncepty a očakávate že vám na to dnes ešte niekto skočí ?
Paneuropa s tým sprostým symbolom hlúposti, tyranie, mysogynizmu, homofobie, xenofobie a genocídy na vlajke ? To už naozaj to posledné čo druh Homo Sapiens potrebuje. Nemáme dosť sprostých, perverzných, ničím nepodložených, totalitárnych kultov na výber ?
Vážený, bežte si s tým Vaším krížom DO PRDELE !

177824

8.12.2008 19:53

RE: Uz je cas...

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 177824

Osobně jsem pohan, a vůči katolíkům mám podobné výhrady jako Vy, jak by Vám mohl poreferovat např. diskutující pod nickem TakyJeden, kterého jsem kvůli tomu rozpaloval do běla.

Moje příspěvky jsou především informativní. To, o co se skutečně zasazuji, lze většinou vyčíst pouze mezi řádky.

Zatímco Vy jste tu předložil syrové, agresivně laděné, tupé EMOCE.

Takže je mi líto- kříži se neklaním, astrologii beru jako náznak potenciálu, ale v celku- dost jste přestřelil. Chce to především chladnou hlavu, a více studovat. Svět totiž není černobílý. [mrknutí jedním okem]

177826

7.12.2008 17:51

RE: Uz je cas...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 177678

...myšlenkový celek (egregor, soustava potenciálů), přání o lepší lidské společnosti, známý pod heslem "Blaničtí rytíři" se už probouzí k životu.
Může být v každém z nás, kdo sbírá síly k odporu proti systému ovládání tím, že se dokáže (většinou) ovládnout sám. Poznat své základy a své hranice.
A šup - je z něj blanický rytíř, ani ten kopec nebo potok nemusí osobně navštívit.
Možná by nebylo na škodu si občas dojít "nadýchat ducha" Blanických rytířů na ten kopec u Louňovic. Víra nemusí být jen náboženství. Výkon do 20 minut od parkoviště je zas jinou vstupenkou mezi rytíře. Trocha té fantazie - a jistě se další spící rytíři skrze naše plíce spřátelí s našimi těly.

....jak "daleko" je pojem DUCH od pohybu, nazvaného DECH ?

177739

6.12.2008 21:30

Aký je rozdiel medzi kapitalizmom a socializmom

Tak je to 195.?.?.?

V socializme sme nesmeli povedať svoj názor. V kapitalizme samozrejme môžme slobodne hlásať svoje názory kde chceme a ako chceme za predpokladu, že sa zhodujú s oficiálnou líniou ... Skvelé, že? Hlupáci čo to nevedía sú spoločensky znemožnení, zvlášť tvrdohlaví zavretí a pri nepoučiteľnosti zavraždení. Samozrejme nie okato, ale s patričným dekórom - však sme kultúrni.

177680

6.12.2008 23:22

RE: Aký je rozdiel medzi kapitalizmom a socializmom

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 177680

Svata pravda. Tenhle pan mel taky nehodu srdecni. Ke kulturnimu cloveku se holt pristupuje s tou kultuuurou. Od te doby uz bard v zemich ceskych nezaspival. Ne ze by nebyl talent, horsi to je s odvahou. Kdyz uz jsem u te odvahy, tak cesti pisnickari se s ni zrejme vsichni nechali naposledy vyfotit. Ja vim, ze Karel Kryl byl s pragmatikem Vaclavem Klausem na noze, ale bylo by zajimave co by rekl nebo zazpival, kdyby zil. Tenhle mistr jazyka obycejnych lidi si svobody i principu cenil vysoko, postradal absolutne pragmatismus, takze pro Havla a jeho suitu byl nepouzitelny a dokonce spise nepohodlny.
http://www.youtube.com/watch?v=W0Mydquf9S8&fea...
http://www.youtube.com/watch?v=ZB_sozXCaY8&fea...
http://www.youtube.com/watch?v=lGnU8_GVKvY&fea...

177687

6.12.2008 23:44

RE: Aký je rozdiel medzi kapitalizmom a socializmom

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 177680

Každý režim má svoje disidenty i svůj samisdat. Navíc dnes je demokracie deklarovaná, nikoliv faktická. Pohltily ji média a oligarchie.

177688

7.12.2008 0:17

jsem v šoku

daniela 88.?.?.?

To snad ani není možné! Co se to v tom evropském parlamentě schází za hovada!Taková arogance! Ještě nemají tu prokletou Lisabonskou smlouvu podepsanou a už se chovají k naší hlavě státu jako k poslednímu pacholkovi! Je mi z toho zle, je mi z toho všelijak.A ta zmínka o korektnosti Vaška Havla, ta teda sedla.Alespoň víme,co nám na našem pražském hradě vládlo za prdollízala.Ještě bych tímto chtěla poděkovat panu prezidentovi za jeho snahu a obětavost.Je právě jediný, projevuje momentálně ohromnou statečnost.Přála bych si ,aby vše ustál ve zdraví. [smích]

177691

7.12.2008 18:02

RE: jsem v šoku

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 177691

Danielo, ale bacha na emoce, takhle jsme vítali Venouška bombardéra v situaci obdobné.
Sice také vnímám, že se už hraje na jiném hřišti - ale je zatím málo faktů, která jsou jednoznačná.
Zmínka o nějakých otázkách Teličky Klausovi možná signalizuje úplně jiný směr vývoje - ale také možná že ne. V každém případě bych si je i odpovědi rád někde přečetl.

177740

7.12.2008 13:58

zánik suverenity, zvrchoavnostia nezávislosti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

to čo v antroposfére tejto planéty deje by zabralo niekoľko strán, aby som to mohol zovšeobecniť do jednoduchej definície. existuje ale pojem na opísanie týchto javov, ktoré nás obklopujú a vytvárajú systém, ktorého sme otroci, pojem ktorý som nevymyslel ja, ale všetci to cítime a nevieme to popísať - matrix = NWO. pán prezident klaus zažil terapapiu šokom, keď namiesto diplomatického stretnutia, mal tú česť stáť zoči voči agentom smithmom,toto stretnutie s ambasadormi NWO preukazuje, že česká republika - ako suverénny a zvrchovaný štát v súčasnosti už neexistuje, jej ústava je len zdrap papiera, takisto ako suverenita českého národa, pán klaus je - ako to niekto napísal len kráľom leonidasom, ktorý s hŕstkou sparťanských vojakov čelí státisícovej perzskej armáde, tento model platí pre celú európu - aj pre sr., kde sa bábková vláda kleptokracie a NWO prie o marginálne veci, ale v skutočnosti presadzuje v tichosti nástup NWO. detto terajšia relácia na čt. otázky a odpovedi - celá diskusia sa líši len v oddienkoch a nejde do podstaty veci, tak isto politologickí odborníci, ktorých si čt vybrala na analýzu stavu - pani profesorka z prahy a pán juhn evokujú príslušnosť k .......,jediný - aj keď len do počtu a na zdanie demikratickej debaty je zástupca komunistov. hanbím sa za poslankyňu belohorskú, ktorá si veľmi rýchlo osvojila platformu, ktorá je v rozpore s kydmi, ktoré v slovenskom parlamente hlásala onehdy, takáto karikatúra nesiaha osobnosti klausovho formátu ani po členky; zarážajúce je, že česká diplomacia - ak je čr ešte suverénny štát, ako hlásajú, nezaslala do bruselu ostrú diplomatickú nótu, lebo tento incident nie je len chrapúnske správanie, ale aj hrubá urážka postu ústavného činiteľa čr a celého českého národa.

177725

7.12.2008 21:13

RE: zánik suverenity, zvrchoavnostia nezávislosti

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 177725

Se Swarzenbergem na cele ceska diplomacie? [velký smích] [velký smích] Nebo s Vondrou jako vicepremierem? Nas chlap s gulami, ma gule pouze v loznici. Jinak ten nas ogar neni nic vice nez pytel hoven, ktery posloucha co mu rekne Dalik a spol. A cemu nasloucha Dalik, to by bylo zajimave vedet, ale ja bych typoval ze sazi na instikty, ktere vnimaji dobre zmeny smeru vetru. Pravda pan Dalik na rozdil od jinych neprisahal vernost Ceske republice.[bliji]

177755

7.12.2008 16:32

Velmi přínosný článek

Filip M 85.?.?.?

Odkaz zde: http://www.virtually.cz/?art=17491

177730

8.12.2008 0:28

RE: Velmi přínosný článek

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 177730

Uzasne nekdo jako Brok, ktery sproste napada svou kolegyni Hanne Dahl a nahani ji po chodbach. O natlaku, coz je zesilane forma vmesovani do vnitrnich zalezitosti CR, cimz bezesporu rozhodnuti US nebo paralamentu ci senatu CR jsou. Bylo by zajimave slyset, jak tato dama okomentuje vykon delagace EP na Hrade pri setkani s presidentem Klausem. Muj Boze, tak takovy lide, ktere sem privedl Pöttering maji vest Evropu, no potes koste. Dahl je cestnou vyjimkou, zrejme v tezke mensine.

Plan A tedy radar a velky klacek v podobe PNAC nevysel, tak se mocenske centrum na Zapade rozhodlo pro plan B tedy LS. To byl smysl provokaci delegace EP ve soudruzskem stylu, za ktery by se nemusel stydet Breznev.. Na neco takoveho jsou moc mali pani, aby to mohli rozjet na vlastni triko. Vypada to, ze president Klaus si je vedom, co je mrtva varianta a svou energii soustreduje, tam odkud hrozi nebezpeci.

177764

8.12.2008 10:01

RE: Velmi přínosný článek VIRTUALITY

henrypes 81.?.?.?

Reakce na 177730

"Zkuste si to představit: funící, zpocený a uřvaný Němec pronásleduje velmi těhotnou ženu po chodbách pražského Senátu při oficiální návštěvě. Bylo to skutečně velmi trapné. Ne ani tak pro mě, ale pro EU, jejíž reprezentanti si myslí, že mají právo udělovat České republice lekce o jejich bezvýznamnosti a malé vážnosti pro převzetí předsednictví. Někteří z nich v debatě řekli, že nejlépe by bylo nechat předsednictví Francii pro další období. Vyhrožovali dokonce, že právě takové problémy s malými zeměmi by mohly vést k opuštění principu rotace předsednictví a k přijetí stálého předsednictví, omezeného na šest největších zemí. Myslím, že ten, kdo to řekl, byl německý poslanec.

Jedna věc je trapná situace, která má i komické prvky. Nakonec jsem vstoupila do jisté místnosti a trvala na tom, že dál už mě pan Brok nesmí pronásledovat. Opravdu toho konečně nechal. Jiná věc je ale politcká vážnost situace" [bliji] [bliji] [bliji] OPRAVDU MLUVÍ ZA VŠE...v příštím roce budou běžně probíhat pouliční nepokoje i v naší zemi, nebo myslíte, že je to čechům pořád jedno? [cool]

177791

8.12.2008 15:42

RE: Velmi přínosný článek VIRTUALITY

Tom 24.?.?.?

Reakce na 177791

>Ne ani tak pro mě, ale pro EU, jejíž reprezentanti si myslí, že mají právo udělovat České republice lekce o jejich bezvýznamnosti a malé vážnosti pro převzetí předsednictví. Někteří z nich v debatě řekli, že nejlépe by bylo nechat předsednictví Francii pro další období. Vyhrožovali dokonce, že právě takové problémy s malými zeměmi by mohly vést k opuštění principu rotace předsednictví a k přijetí stálého předsednictví, omezeného na šest největších zemí.

A není už tohle pádný důvod k vystoupení z EU? Co až tak přínosného přináší EU České republice, kromě lukrativních korejtek českým, eurokošer vlezdoprdelkům? České politbýro, chudinská chátra přiživující se hnojem české politiky, jakoby se už nemohlo dočkat, až si v Bruselu zašpidlíkuje. Na Brusel, Vávro. Na Brusel!

A nyní dovolte, abych si zablil spolu s vámi.
[bliji]
děkuji

177809

7.12.2008 21:49

Aspoň jeden statočný

doki 195.?.?.?

Rád by som raz mal takého prezidenta ako VK,aby som na neho mohol byť hrdý !

177758

8.12.2008 2:50

RE: Aspoň jeden statočný

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 177758

No a Irové možná mají podobné touhy taky. Další Evropany by to mohlo napadnout do zítra. Stačí uvidět VK v tomto světle. S takovým člověkem v čele bychom dokázali přijmout i dvě LS a dva radary k tomu.
Ještě si to radši dvakrát rozmyslete. Protože hlas lidu - hlas boží. A potom, ten impeachment nebyl zatím nikde specifikován.

177768

8.12.2008 3:38

RE: Aspoň jeden statočný

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 177768

Zajimava uvaha, akorat ze ta logika nekulha na obe nohy, ale na voziku pro invalidy, tuto dedukci tlaci pani Millerova s mirne upravenym zvolanim Na Klause! Pravda zatim to vypada, ze je problem presvecit presidenta CR o jedne LS, proto ta delegace Evropskeho parlamentu v bratrskem stylu ze sovetske ery, ktery jeste hromada lidi zna z minulosti. Kdo by si pomymslel, ze mraz muze dychnout z Bruselu.

177769

8.12.2008 10:08

RE: Aspoň jeden statočný

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 177769

Věštby moc logiky nikdy nemají, jinak by ani neměli smysl. Představa nezávislého jednotlivce ve vrcholové politice se mi tak mocně příčí (jak kost v krku), že jsem ji vydal v noci (bez cizí pomoci) tuto věštbu bez záruky. [mrknutí jedním okem]

177792

8.12.2008 16:37

RE: Aspoň jeden statočný

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 177792

Aha, ja jsem to nepoznal. Ale Libuse aspon kecala o vecech, ktere neslo zkonfrontovat s tou realitou, ponevadz by ji to Prema asi jinak nesezral. Faktem je, ze Klaus se nekomu v krku vzpricil, z toho duvodu prijeli hasit zarodky pozaru nasi hasici z Bruselu. Podle reakce presidenta i pres patilizalske mlceni v Cernimskem palaci, parlamentu a jinde. Bude podle vseho treba pritlacit na pilu. Nekteri lidi jsou tak pitomi, ze pres osobni nevrazivost prestavaji videt i Ceskou republiku anebo nikdy neco jako CR nvideli. Vlajka je pro ne kus hadru, hymna otrhovacka, a historie pohadky pro deti, cesky narod zrejme taky neexistuje.

177813

8.12.2008 19:17

RE: Aspoň jeden statočný

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 177813

Poslední fakta jsou plně na straně (nejen Vašeho) spravedlivého rozhořčení vůči Strakovce i Černínu. I ÚS se podřídil. Na správný závěr ve věci LS, stačí minimální právní povědomí o hierarchii mezi ústavou, zákony a smlouvami. VK stojí v této věci na straně pravdy. Hodnotit ale VK podle posledních dní není rozumné. To že máme vládu, která ignoruje občany to ví skoro každý. ÚS je po senátu další pojistkou schopnou vzít na sebe zodpovědnost za požadovaný neočekávaný zvrat ve vývoji. Na scéně, aby zaujmula diváka, je zapotřebí různých rolí. Nemohou všichni hrát jen roli ozvěny. Dokonce některé kusy jsou založeny na okamžité improvizaci. Bylo to pěkné sólo.
Vděčný divák.

177825

8.12.2008 20:18

RE: Aspoň jeden statočný

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 177825

Na WM magazinu probiha velmi pozoruhodna diskuse, co lze delat. Zatim lze jeste konat, rikat sve nazory aspon z formalniho hlediska legalne. Maji pravdu ti, co mluvi o pravde i to co mluvi o Gandhim. Maji pravdu ti co tvrdi, ze EU a NATO je realitou. Radar je mrtva zalezitost. Afganistan, Irak a ted sofistikovany teroristicky uder islamistu v Indii, ktery dostal USA do patove situace. To vse ukazuje, ze PNAC a vubez snahu udrzet hegemonii na laufech kanonu bez realne ekonomiky je taky iluze. Svet se stal multipolarnim. Ted to je o tom jaka ta EU a NATO budou mit obsah v tom novem svete? Pokud se podivam, kdo proti tomu stoji, tak dlouhodobe je to Klaus, neni to udalost poslednich dni.

Nejde o nic jineho, nez zakonzervovat stary system v novem svete, ktery prochazi hlubokou transformaci. A to nejde bez totalitniho systemu. Ti co proti tomu budou stat budou velmi ruznorode povahy. Jaka je shoda VK a KSCM, ktere pozaduje referendum o LS? Uprimne reknu, ze proti nastupu totality a zniceni relativne vysoke svobody zapadni spolecnosti jsem ochoten s kymkoliv a nedivat se na to z jakych duvodu jdou ti ostatni. S VK jsem v principielnim sporu pokud jde treba o fungovani trhu, ale naprosto s nim souhlasim pokud jde o superprioritu svobody projevu jako vubec zakladu fungovani svobodne spolecnosti.

http://www.mwm.cz/index1.php?make=diskuze&idc=...

177827

10.12.2008 20:50

RE: Aspoň jeden statočný

rataj 85.?.?.?

Reakce na 177827

Že prosadit nějaký totalitní systém dnes by nebylo nijak snadné, nám ukazují třeba současné události v Řecku (snad vyvolané jen nešťastnou náhodou?), i v Maďarsku. Mladí se zdají tak trochu chrápat, ale když se probudí z letargie a poznají, že systém jim nedává žádné pozitivní vyhlídky do budoucnosti v důsledku stále větší mocichtivosti a nenažranosti vyzvolených, tak se mohou začít dít věci, které si jako starší a zkušenější vůbec nepřejem, ale které mohou být nevyhnutelné (a rozhodně by to nebyl žádný samet). Přeji si proto, aby naši politici též zavčas prozřeli v palčivých otázkách dneška, jako VK v otázce LS, a abychom se nedočkali něčeho velmi, ale velmi nemilého.

177955

11.12.2008 0:45

RE: Aspoň jeden statočný

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 177955

Ono totalita se vetsinou s cakanci od krve tezkou hlavu nedela. Ale jiste by snahy o totalitu, byt neuspesne, k dobremu souziti v Evrope neprispely.

177963

7.12.2008 22:48

Klaus

Kneibolo kneibolo (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Otevřel bych tipovací soutěž na to zda a za jak dlouho,se na Václava Klause objeví v médiích hanlivý článek prokazující nějaký případ korupce VK,či ulitých peněz ve vile ve Švýcarsku apod.Osobně tomu dávám velké šance,za předpokladu,že je VK skutečným vládcům trnem v oku a ne jen součástí hry,které zatím možná ne zcela rozumíme. [zmaten]

177760

8.12.2008 11:26

RE: Klaus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 177760

Už je to tady- http://www.novinky.cz/clanek/156171-soud-zacne-res...
Ale na závěry bych stejně nespěchal. Nikdy nejsme dost paranoičtí. Může to být jen pro mnohé tolik potřebné potvrzení - zrození krásné Venuše z mořské pěny.

177797

8.12.2008 6:34

Hmm,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Pry politicke udalosti v CR jsou jenom takove okrajove. Bohuzel kdyz se konspirativni paranoik, jak by me nazval asi ten mily chlapec z evropske bratrske delagace podiva na polohu CR na mape Evropy, tak nejak mu neco nestymuje. Za studena valky se ruzna dostavenicka provadela ve Vidni. Docela by me zajimalo, jak vidi ty okrajove udalosti normalni racionalni lidi, pokud vezme v uvahu, ze nase Madlenka je horkym kandidatem na velvyslance USA v Praze?

http://www.novinky.cz/clanek/156155-albrightova-zr...

177774

8.12.2008 10:27

EU: demokracie a svoboda ??? to se těžko v budoucnu sejde v jedné větě

Griss Grisman (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

je vidět, že bilderbergu se daří formovat ...

177795

8.12.2008 12:22

VK

Igor 62.?.?.?

u vacsini publika zabodoval.
nemal to tazke proti takym ludom, ako Daniel Cojm-Bendit a cela vyprava vrate Poetteringa.
EU je postavena na NEDEMOKRATICKYCH zakladoch, komisia sa vymenovala seba samu do cela EU. punktum.

Kde VK dobre zavadza a odvadza pozornost, to je radar a jeho proamericke postoje.
Ani Cechom, ani Slovakom s anikdy doteraz neoplatilo spajat s as niekym. Vzdy sme dostali do drzky.

Ak sa VK priklana na stranu Ameirky, tak len preto, lebo je ich agentom a je riadney domnelymi majitelmi sveta z B'nai B'rith.

V celku sa VK neda verit ani ked sa ho opytam, koko je hodin.

177800

8.12.2008 17:04

RE: VK

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 177800

Projekt globalni antiraketovy obrany bude zmrazen. Rusove maji mnohem levnejsi asymetricke odpovedi, i kdyby nahodou v realnych podminkach technicky byla protiraketova obrana funkcni, coz neni. V testech jsou pouzivane stare technologie, ktere maji mit v budoucnu k dispozici "darebacke" staty a to jsou pouze kecy. Otazka "darebackych" statu jde resit efektivneji a na ruskou nebo cinskou technologii to proste nefunguje. Dalsi vec jsou omezene zdroje penez, kdy se nebude dostavat i na pro Pentagon dulezite a realne programy jako modernizace technickeho vybaveni. Firmy, ktere se podileji na protiraketove obrane figuruji i v techto zbrojnich programech a je jim jasne, ze vice penez na zbrojeni stejne nebude. Uz se na blamaz pripravuje i jiste dobre informovany knize.

Mysleni a vedeni je velmi nebezpecna vec pro ruzna bratrstva, ideologie... Cim lepe to cloveku mysli, tim vice hrozi nebezpeci, ze zavery takoveho myslenkoveho procesu, ktere se casem stanou principy, ohrozi loajalitu vuci "strane". Strach z vedeni a mysleni se tahne historii toho cemu rikame civilizace jako cervena nit. Koneckoncu Jan Hus se az do sve smrti povazoval za katolickeho kneze. VK je na tom ohledne schopnosti myslet velmi dobre, nekdo tady podal definici z Wiki o deprivantech. Jiste Vaclav Klaus se rozhodne vymyka prumernosti. Prej psychiatri dokazi jakykoliv psychicky stav cloveka oznacit za patologicky.

http://www.novinky.cz/clanek/156238-usa-by-mohly-k...

177817

8.12.2008 15:18

Má prezident svého předchůdce?

Vašek 89.?.?.?

Již Don Quichot bojoval s větrnými mlýny. Tím se tak proslavil, že ho dnes zná celý svět. Větrné mlýny se točí dále a nikdo je dosud nezastavil. Myslíte, že náš prezident bude mít větší úspěch?

177808

8.12.2008 21:38

Klaus je a vždy byl normalizační neomarxista

Tancred 78.?.?.?

ani toho F. von Hayeka nikdy pozorně nečetl. A badita Khón je také z vyvolených, dva hašteřiví židi se sešli. [zmaten]

177832

8.12.2008 23:50

Trochu mi ta dnešní situace,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

kdy kongres ODS má za nejdůležitější instalaci cizí vojenské základny u nás a lotr po levici Buldozerant vřeští "Lisabon teď hned!" připomíná anekdotický příběh z bojů na Západní Sahaře, kdy jely ke studně jeepy marocký a povstalců z Polisario s týmž úmyslem ji otrávit a závodily o to, komu se to povede dříve...

177839

9.12.2008 0:09

Děkuji pane Presidente!

korutan 81.?.?.?

Vždy jsem měl vůči panu V.K. výhrady. S řadou věcí okolo privatizace jsem nesouhlasil. Jsem však rád, že je dnes naším presidentem! Jeho postoje k řadě věcí jsou jasné, z mého pohledu správné, mohu s nimi souhlasit, a nepodléhají snahám o zalíbení se nejrůznějším nátlakovým skupinám. Je světlou vyjímkou na naší upatlané politické scéně. A tak děkuji poprvé, za to, že je jaký je, a že jeho jednání vzbuzuje dojem, že jako jediný má na zřeteli zájmy obyvatel naší republiky.
Je velmi zajímavé sledovat reakce Jelit. Čím větší hovnař, tím krytičtější a razantnější odmítyvý postoj. A okolo "profesoři, lektoři, politologové" samá "zaručená" odbornost co se světového názoru týká a k tomu patent na rozum. Jak ochotně popadají svá brka a sdělují nárudu tu jedinou a správnou pravdu! Jako hlásné trouby varují nás, blbce nerozumné, před "jedem" jiného názoru. Názoru, který není ani tolik jiný, vždyť V.K. opakovaně prohlásil, že není alternativy k EU. Jde tedy pouze o organizační uspořádání jinou formou, než-li jakou představuje L.S. Proč tedy ten hurónský řev? Proč ta ochota ze strany Jelit, tolerovat prasácký jednání jakéhosi blba z EU vůči naší hlavě stártu? A ještě si přisolit, že pane Brusíku, Prdoubku a další? V mých očích vaše bláboly na adresu presidenta pouze potvrdily správnost jeho názoru a postoje! A vaše Jelitní persony páni politici i s vašimu nohsledy a veřejnými médii? Kéž by vás bylo možno poslat fyzicky tam, kam patříte! A tak to dělám alespoň slovně: Táhněte do HAJZLU!

177841

9.12.2008 10:53

Komentář Hanne Dahl

Rider 89.?.?.?

Překlad komentáře Hanne Dahl k inkriminovanému setkání na www.virtually.cz nebo www.euportal.cz .

177859

9.12.2008 12:41

Kratky zivotopis Cohna-Bendita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

Kratky zivotopis o nom sa da precitat <a href="http://poznanie.wordpress.com/2008/12/09/daniel-marc-cohn-bendit/">TU</a>

177862

9.12.2008 14:20

Naivita zapadnich intelektualu je skutecne fascinujici.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Jan Culik, Uwe Ladwig i clenove delegace EP. Skutecne podle reakci tito inteligentni vzdelani lide veri ve svet, ktery maji ve svych hlavach. A presto pres ideologii nejsou schopni merit jednim metrem. Jestlize kontra Vaclava Klause ohleden financovani zelenych v Nemecku je sprostarna, pak je na stejne urovni jako otazka ultra levicove-ekologickeho poslance EP. Pan poslanec ma stesti, kdyby se ve stejnem duchu takhle vyptaval mne, tak jak bych se optal na oplatku, jak se EU jedna treba s rezniky v Kosovu. Mozna by to byla ta spravna diskuse plna sarkasmu, jak je nekdo zvykly, kdyz tenhle pan s nekym promluvi.

Jedna moje znama, jak se rikalo v Polsku za komuny mela pribuznou. Delali v byznyse pohrebni sluzby. Velmi lukrativni zalezitost i behem realnreho socialismu. Jeji teta prosla Gulagem a diky kvalifikaci zdravotni sestry z toho vysla relativne dobre. Emigrovala do USA, kdyz se jeji pribuzna dostala taky do USA byla zdesena, ze jeji teta tady uklizi. Vzdyt jeji zivotni standart klesl a o hodne. Ta dobra zena ji odpovedela . Mas pravdu, ale tady v posteli, kde si vecer lehnu se i rano probudim.

Panove jako Culik nebo Ladwig, kdyz ignoruji fakt, ze evropanstvi evropskych narodu je rozsekle napul, z toho duvodu bylo obejito referndum pri schvalovani LS. Tak zapadni intelektualove stojici za smlouvou by si dukladne meli precist pasaze, ktere sice v na uslechtilych pohnutkach jako socilani charta, rovnost, potlaceni diskriminace... odstranuji svobodu projevu v EU. Muze prijit treba milion dobrych vlad, ktere teto moznosti nepouzijou, ale staci pouze jeden Hitler, aby se vsecko zmenilo. Ten posledni Hitler se vynoril z krize.

177864

9.12.2008 18:13

Cohn Bandita kontra Železny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

http://aktualne.centrum.cz/eurorubrika/clanek.phtm... a jedéém...

177874

9.12.2008 20:43

RE: Cohn Bandita kontra Železny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 177874

Kdo všechno se nám ještě nezviditelní, při této příležitosti, v mainstreamu. Nejspíš to bylo celé jen žádoucí divadlo. Ono třeba založit stranu není tak velký problém, ale upoutat pozornost voličů, to už se musí umět. Vzpomeňte na Kačku a vstupní scénu Zelených... Ta divadelnická tradice, ty tisícileté nářky... Zase nám podvrhli plaváčka, čtěte bibli tam to všechno je... [mrknutí jedním okem]

177881

10.12.2008 8:55

RE: Cohn Bandita kontra Železny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 177881

>čtěte bibli tam to všechno je
No, ehm, v bibli je spousta volovin, ale i správných postupů ovšem náležitě zašmodrchaných tak, aby si KAŽDÝ nadšenec myšlenky, že spása je "dárek", nalezl, co potřebuje.
Jenže o radaru, Schwarzenbergovi, Cohn banditech tam toho nějak moc není... [velký smích] chybí upgrade [vyplazený jazyk]

177909

10.12.2008 20:51

RE: Cohn Bandita kontra Železny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 177909

>No, ehm, v bibli je spousta volovin, ale i správných postupů ovšem náležitě zašmodrchaných tak, aby si KAŽDÝ nadšenec myšlenky, že spása je "dárek", nalezl, co potřebuje.
Že jste s tou biblí tak rychle hotov.[oči v sloup] A navíc k tomu kritika jakýchsi nadšenců nyšlenky , že spása je "dárek". Ale jinak máte pravdu, v bibli si KAŽDÝ (bez výjimky) může najít co potřebuje. Já potřeboval příbeh plaváčka, a aby bylo méně pochyb, kterého mám na mysli, tak jsem tam připojil ten link na bibli (hlavně pro ty s trochu delším vedením, nebo neúplným vzděláním). Cizinec promine.

>Jenže o radaru, Schwarzenbergovi, Cohn banditech tam toho nějak moc není... [velký smích] chybí upgrade [vyplazený jazyk]
Vidíte to je pro mne nečekaný objev. Děkuji Vám neznámý cizinče za to, že jste mne dovzdělal [mrknutí jedním okem]

177956

10.12.2008 3:01

Prinosu LS.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Editor BL pan Jan Culik uz podruhe zduraznil, ze studenti CR mohou studovat ve Skotsku zdarma. A ze to je pro CR terno.[překvapení] Nemuzu si pomoct, ale to je velmi chaby argument, pominu-li dvoji meter jakym merena debat VK skupina EP. Pokud bych mel srovnat vymenu politicke svobody a zaruku svobody projevu, kterou LS primo odmita, tak Soveti nam za vzdani se nasi suverenitu ekonomicky nabidli mnohem vice. Treba dotovane suroviny v masovem meritku.

Ja v kazdem pripade ekonomicky handl za zreknuti se mit moznost realne zasahovat do zahranicni politiky, bezpecnosti, vzdani se moznosti apriori ovlivnovat legislativu, durazne odmitam. Za prenos takovych pravomoci pozaduju zaruky na demokratickem charakteru EU stojic na svobode projevu, pozadaju jasne definovany princip blokujici moznost agrese proti nekomu jinemu... Pokud dalsi integrace EU nebude vyjadrena, jasne srozumitelne a bez moznosti ruznych interpretaci toho jaky ma vlastne LS obsah, podle toho jak se tomu komu hodi. To jest prepracovat 300 strankovy format, ktery pro svou nesromuzitelnost je stezi demokraticky, na neco jasneho, aby k tomu obyvatele Evropy mohli mit jednotlive svuj individualni nazor a mohli ho demokraticky projevit.

Naprosto zasadni je podpora dalsi integrace ze strany evropskych narodu, pouze vnitrni podpora zajistuje existenci EU na demokratickych principech fungujicich v realu a ne na papire. Tudiz jedina cesta je referendum. Jestlize v medich, vysokych politickcyh kruzich EU, v evropskem parlamentu se neobejdou bez tlaku na ceskou republiku a verejnost v Irsku pri ratifikacnim procesu, jakym zpusobem chteji zajistit fungovani EU po prijeti LS? Argument typu "zasmradly cesky rybnik", CR se neobejde bez EU radi pana Culika po bok naseho velkeho humanisty a dramaturga Havla.

Samozrejme, ze souhlas malych clenu je dulezity pro evropske velmoci. Nejde tolik o geopoliticke souvislosti jako o duveryhodnost at uz uvnitr EU nebo za jejimi hranicemi. Kam vede ztrata duveryhodnosti ukazuje dnesni smutny pohled na USA. Pokud toto nekterym unika, pak nechapu proc kritizuji nekoho, ze nechape pozadavky toho noveho multipolarniho sveta. Prezili jsem ve svete dvou ideologickych bloku, ve svete jedneho hegemona a o to snadneji prezijeme ve svete multipolarnim, at uz budeme cleny nejakych mezinarodnich instituci nebo ne. Ceskou republiku tvori predevsim 10 milionu lidi, kteri mluvi cesky a ziji si jak umi sve zivoty. Dokazali to uz vice nez 1 000 let. Primer k smradku na tom nic nemuze zmenit.

177896

10.12.2008 5:21

RE: Prinosu LS.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 177896

Zapomel jsem odkaz.
http://www.blisty.cz/2008/12/10/art44172.html

177898

11.12.2008 0:42

RE: Prinosu LS.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 177896

"Editor BL pan Jan Culik uz podruhe zduraznil, ze studenti CR mohou studovat ve Skotsku zdarma. A ze to je pro CR terno."

jdu na to, to pravé už jsem našel [chechtot]

pro konzumní ČR to terno bude rozhodně [velký smích]

177962

11.12.2008 3:51

RE: Prinosu LS.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 177962

Jojo, nakonec jsem mu musel napsat... Už to dokonce otiskl pod názvem Evropská unie škodí České republice. Docela mě překvapil...

177967

Příspěvků: 103

05.12. 23:03 pietroo  Cohn-Bendit
06.12. 00:08 dub  RE: Cohn-Bendit
08.12. 12:09 Igor  Cohn-Bendit je znamy revolucny militantny sionista.
08.12. 12:43  RE: Cohn-Bendit
10.12. 12:24 čěf  RE: Cohn-Bendit
08.01. 23:51 židomarxista  RE: Cohn-Bendit
05.12. 23:05 ousher  wtf?!
05.12. 23:10 Montaznik  Cohn - Bendit neomalený - z těch , co se o nich nesmí hovořit!!!!
05.12. 23:14 Sam Ting Wong  Nechutná arogance
08.12. 08:26 henrypes  RE: Nechutná arogance
05.12. 23:37 Panelak Obama  Symboly a jinotaje NWO
05.12. 23:47 panelak Obama  MI PRAZANE MI ROZUMEJI
05.12. 23:48  Vůči té eurosběři
06.12. 00:50 wilonix  nevim nevim
06.12. 00:56 Vladimír Stwora  RE: nevim nevim
06.12. 01:30  RE: nevim nevim
06.12. 02:43 ada  RE: nevim nevim
06.12. 11:50  RE: nevim nevim
06.12. 20:33 Petr Gejdoš  RE: nevim nevim
06.12. 21:45 wilonix  RE: nevim nevim
06.12. 12:32 8-P  RE: nevim nevim
06.12. 22:06 wilonix  RE: nevim nevim
06.12. 23:17 dodo  RE: nevim nevim
07.12. 00:01 MedaBeda  RE: nevim nevim
08.12. 13:28 hestroy  RE: nevim nevim
07.12. 01:23 Rene Bartosek  RE: nevim nevim
07.12. 03:09 Vladimír Stwora  RE: nevim nevim
07.12. 09:20 Rene Bartosek  RE: nevim nevim
07.12. 17:20 janko  RE: nevim nevim
07.12. 04:15 wilonix  RE: nevim nevim
08.01. 23:37 sedlák  RE: nevim nevim
06.12. 15:13 Rene Bartosek  RE: nevim nevim
07.12. 11:23 Cerw  RE: nevim nevim
06.12. 01:38  RE: nevim nevim
06.12. 04:23 wilonix  RE: nevim nevim
06.12. 15:13  RE: nevim nevim
08.12. 08:32 henrypes  RE: nevim nevim
06.12. 06:03  ztrata trpelivosti
06.12. 09:26 Tom  Svatý Václave ...
06.12. 09:55 Soudce Lynch  RE: Svatý Václave ...
06.12. 14:39 Obcasny ctenar  RE: Svatý Václave ...
06.12. 15:53 Rene Bartosek  RE: Svatý Václave ...
06.12. 17:10 Tom  RE: Svatý Václave ...
06.12. 19:06 Rene Bartosek  RE: Svatý Václave ...
06.12. 21:42 Rene Bartosek  RE: Svatý Václave ...
07.12. 11:33 Cerw  RE: Svatý Václave ...
07.12. 17:39 janko  RE: Svatý Václave ...
08.12. 21:01 Cerw  RE: Svatý Václave ...
07.12. 16:23 vulgar von hulwaatskij  RE: Svatý Václave ...
07.12. 17:50 Tom  RE: Svatý Václave ...
07.12. 18:29 MedaBeda  RE: Svatý Václave ...
06.12. 12:13 A-O  Poslední kapka a zlomená hůl
06.12. 13:47 th3m0r0n  Papaláši sa nám vrátili
06.12. 21:02 Kevin  Uz je cas...
06.12. 21:43  RE: Uz je cas...
06.12. 23:47 MedaBeda  RE: Uz je cas...
07.12. 19:03  RE: Uz je cas...
08.12. 13:39 hestroy  RE: Uz je cas...
08.12. 18:49 96% Chimp  RE: Uz je cas...
08.12. 19:53 MedaBeda  RE: Uz je cas...
07.12. 17:51 janko  RE: Uz je cas...
06.12. 21:30 Tak je to  Aký je rozdiel medzi kapitalizmom a socializmom
06.12. 23:22 Rene Bartosek  RE: Aký je rozdiel medzi kapitalizmom a socializmom
06.12. 23:44 MedaBeda  RE: Aký je rozdiel medzi kapitalizmom a socializmom
07.12. 00:17 daniela  jsem v šoku
07.12. 18:02 janko  RE: jsem v šoku
07.12. 13:58  zánik suverenity, zvrchoavnostia nezávislosti
07.12. 21:13 Rene Bartosek  RE: zánik suverenity, zvrchoavnostia nezávislosti
07.12. 16:32 Filip M  Velmi přínosný článek
08.12. 00:28 Rene Bartosek  RE: Velmi přínosný článek
08.12. 10:01 henrypes  RE: Velmi přínosný článek VIRTUALITY
08.12. 15:42 Tom  RE: Velmi přínosný článek VIRTUALITY
07.12. 21:49 doki  Aspoň jeden statočný
08.12. 02:50  RE: Aspoň jeden statočný
08.12. 03:38 Rene Bartosek  RE: Aspoň jeden statočný
08.12. 10:08  RE: Aspoň jeden statočný
08.12. 16:37 Rene Bartosek  RE: Aspoň jeden statočný
08.12. 19:17  RE: Aspoň jeden statočný
08.12. 20:18 Rene Bartosek  RE: Aspoň jeden statočný
10.12. 20:50 rataj  RE: Aspoň jeden statočný
11.12. 00:45 Rene Bartosek  RE: Aspoň jeden statočný
07.12. 22:48 Kneibolo  Klaus
08.12. 11:26  RE: Klaus
08.12. 06:34 Rene Bartosek  Hmm,
08.12. 10:27 Griss  EU: demokracie a svoboda ??? to se těžko v budoucnu sejde v jedné větě
08.12. 12:22 Igor  VK
08.12. 17:04 Rene Bartosek  RE: VK
08.12. 17:06 Rene Bartosek  RE: VK
08.12. 15:18 Vašek  Má prezident svého předchůdce?
08.12. 21:38 Tancred  Klaus je a vždy byl normalizační neomarxista
08.12. 23:50  Trochu mi ta dnešní situace,
09.12. 00:09 korutan  Děkuji pane Presidente!
09.12. 10:53 Rider  Komentář Hanne Dahl
09.12. 12:41  Kratky zivotopis Cohna-Bendita
09.12. 14:20 Rene Bartosek  Naivita zapadnich intelektualu je skutecne fascinujici.
09.12. 18:13  Cohn Bandita kontra Železny
09.12. 20:43  RE: Cohn Bandita kontra Železny
10.12. 08:55  RE: Cohn Bandita kontra Železny
10.12. 20:51  RE: Cohn Bandita kontra Železny
10.12. 03:01 Rene Bartosek  Prinosu LS.
10.12. 05:21 Rene Bartosek  RE: Prinosu LS.
11.12. 00:42 MedaBeda  RE: Prinosu LS.
11.12. 03:51 hestroy  RE: Prinosu LS.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 104 čtenářů částkou 16 005 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 0

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Měnové kurzy

USD
21,96 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,89 Kč
Australský dolar
16,15 Kč
Švýcarský frank
24,11 Kč
100 japonských jenů
21,02 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,25 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,08 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 630,91 Kč
1 unce stříbra
510,23 Kč
Bitcoin
411 870,71 Kč

Poslední aktualizace: 25.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 11 222