Diskuze k článku

Pro Zvědavce bude dělat karikatury Petr Pazderka

Příspěvků 40

10.11.2008 8:00

První vtip

Jarmila 83.?.?.?

Ten první vtip se mi vůbec nelíbí,snad by se pan karikaturista nemusel takto sprostě navážet do žen a generalizovat. Moje generace celý život dávala přednost hezkým a chytrým klukům, jejich majetek nás absolutně nezajímal.

Ve svém textu se dopustil i několika chyb. Havla a Dinstiera si komunisti pěstovali pro budoucí časy, nebyli to žádní mučedníci.Také za časů komunistů neexistovaly žádné lehké slečny. Jen ať si pan kariturista lépe vzpomene,že mohl mít sexu s kteroukoliv slečnou jak si zamanul, stačilo ji jen chvíli ukecávat a každá s ním ráda vskočila do postele. Taková byla tehdy morálka.Tak ať nemluví nesmysly.

Jestli bude něco zveřejňovat na Zvědavci nebo ne, je mi celkem jedno. Na internetu je teď tolik zajímavých věcí, že stejně nestíhám všechno vidět a sledovat.

175429

10.11.2008 8:32

RE: První vtip

Jezinka 85.?.?.?

Reakce na 175429

No Jarmilo, teď jste mne zklamala. Ten první vtip nemá chybu. Je sice pravda, že mnoho z nás dávalo přednost hezkým a chytrým klukům, ale těch druhých bylo také dost. A dokonce byly za komunistů i trestány za tzv. "příživnictví". Nás stačilo ukecat,
těm druhým musely být doloženy peníze, nebo moc. Ten vtip je ale o něčem jiném.
A na karikatury pana Pazderky se "už zase" těším. [velký smích]

175432

10.11.2008 9:02

RE: První vtip

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 175432

No, mě asi nejvíc zklamal podvědomě fakt, že by si pan Pazderka nechal za ty vtipy platit. Jestli je velký fanda do karikatur, tak by to měl pro Zvědavce dělat zadarmo- stejně jako všichni ti, co napíšou pro Zvědavce článek. Ty jeho karikatury nejsou o nic víc důležitější, než ty články, je to jen takové drobné zpestření, tak proč by si měl nechat platit? Myslím si, že pan Stwora nemá zbytečně na rozdávání. Se podívejte na ten graf- třetina měsíce je pryč a má vybráno za svou náročnou práci pouhých 14 procent.

Mýlíte se. Těch druhých bylo naprosté minimum. V podstatě neexistovaly. Nevím kolik máte roků, ale jestli jste moje generace, tak musíte vědět, že tehdejší mravy byly takové, že se kluci a holky běžně seznamovali na tanečku a pak, pokud se vzájemně sobě líbili, tak spolu bez okolků skočili do postele, na majetkové poměry se vůbec neohlíželi. Takzvané příživnice, to bylo jen pár slečen, které se bavily s cizinci. S těmi se pan Pazderka tutově nestýkal, to by se nedoplatil. Potom existovala spodina společnosti, takoví ti hospodští týpkové, co zaplatili nějaké té ubožačce guláš. To asi také nebyl Pazderkův případ. Krom toho, kdyby tehdejší muž si musel platit za sex, tak by byl všeobecně považován za toho největšího neschopného ubožáka. To pan Pazderka asi taky nebyl. Takže zbývá jediné: že lehkými slečnami nazval všechny tehdejší dívky, které se s ním vyspaly rády a zadarmo.

Taky mě podráždilo to, že zmínil toho největšího hajzla Havla i Dienstbiera.Mě osobně by to nikdy nenapadlo zmiňovat zrovna tyhle dva. Já bych se zmínila třeba o Třešňákovi nebo Krylovi a tak podobně.

175434

10.11.2008 10:20

RE: První vtip

Jezinka 85.?.?.?

Reakce na 175434

Nic ve zlém Jarmilo. V mnoha názorech s vámi souhlasím, ale občas mám i jiné. Co se věku týče, První republiku "již" nepamatuji, ale pamatuji "již" hodně. Ty druhé byly ty, co dávaly bohatým pro peníze a říkalo se jim různě, od k..., až po děvky prodejné. Nějak se mi zdá, že současná věrchnuška se chová stejně. A tak jsem pochopila ten vtip. [velký smích]
Co se týče odměny za vtipy, pan Pazderka říká, ať mu zaplatí co může.(Pokud pan Stwora nemůže, nedostane nic).

175438

10.11.2008 10:39

RE: První vtip

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 175434

Pani Jarmilo, kritizujete hezky, ale bohužel na nesprávném místě.
Pan Pazderka napsal "Takže napsali na ÚV udání, že všechny peníze za obrázky prochlastávám s lehkými slečnami": což neznamená, že on sám chodil za lehkými slečnami, ale to, že něco takového někdo napsal do udání, (navíc je tak nenazval
pan Pazderka, jak Vy ve svém příspěvku píšete, ale ten doty4n7 udávající). A v tom případě je přece jedno jestli jich v republice byli desítky, stovky nebo tisíce.
Těžko mohl někdo do udání napsat "prochlastává peníze s našimi sexuálně uvolněnějšími soudružkami" určitě citíte, že to bylo politicky nevhodné [smích] Některá soudružka z ÚV by si to mohla vzít osobně a to by byl tanec.

A ještě k první karikatuře. Ani nevím proč, ale i bez textu mi obě slečny přišli jako lehčí, takže text souhlasí. Ale to je spíš soukromý názor.

175439

10.11.2008 10:54

RE: První vtip

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 175439

Taky bych řekl, že paní Jarmila reaguje zbytečně přecitlivěle.

175441

10.11.2008 14:03

RE: První vtip

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 175439

Myslíte si pane čtenáři, že mu někdo z toho UV KSČ to anonymní udání dal přímo přečíst, takže přesně věděl co tam bylo napsáno? Tenkrát nebyly sexuálně uvolněné jenom soudružky, ale všechny svobodné dívky bez rozdílu. Takže by musely být všechny do jedné nazývány lehkými slečnami. Jenže taková byla tehdejší morálka a nikdo takto slečny nenazýval a nikdo se nad jejich chováním nepozastavoval. Naopak platilo heslo, ať se mládí vydovádí, však až se mladí vdají a ožení, tak dostanou rozum.

Nemám ráda, když se jakýmkoliv způsobem překrucuje historie. Jakmile ucítím falešný tón, tak se ozvu. Stačí aby uplynulo pouhých 19 let a hned kdekdo tu dobu socialismu různě falešně interpretuje. Pro mě za mě, ať si pan Pazderka tady ty karikatury zveřejňuje, ale můj názor je, že by je měl dělat zdarma. Pan Tom zde občas zveřejní dokonalou politickou karikaturu (třeba nezapomenutelná Parkanová či Neff coby čuráčí hlava) a taky si za to nenárokuje žádnou odměnu.

175452

10.11.2008 12:19

RE: První vtip

Mic 213.?.?.?

Reakce na 175434

Pani Jarmila reaguje presne tak jak je v ramci jejich komentaru k "zenam" bezne. Humor neni pritelem feministek, obzvlaste kdyz je cilem zenske pokoleni. Jiste spolecnost nebyla tak komercni jak dnes - mozna proto ze za penize nemohlo byt vsechno -, ale zenske vzdy cilene preferovaly nejenom chytre a krasne chlapce. Nemuzu zapomenout jak muj strejc prominentni kovany komunista se styky v zapadnim nemecku diky svemu dovozu nedostupneho zbozi vcetne aut a pro me tehda velice duleziteho Toffifee mel tech "krasavic" ponekud vice nez ostatni krasni a chytri hosi. Nezda se mi ze by muj tlusty strejda byl prebornikem v tanci a IQ testech.

175447

10.11.2008 17:15

RE: První vtip

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 175447

Smyslu pro humor mám dostatek a buďte tak moc laskav a nenazývajete mě feministkou. Na co už jsem opravdu, ale opravdu moc alergická je lživé tvrzení, které již 19 let musím pořád dokola poslouchat, že ženy jsou vypočítavé mrchy, které si hledají nikoliv životní lásku pro sebe, ale živitele pro své budoucí děti. A že muži jsou rozsévači, kteří mají dovoleno své ženě kdykoliv zahnout, protože to tak mají od přírody.

Co dělal Váš strýc mě vůbec nezajímá, to já Vám zase mohu dát stovky přesně opačných příkladů, kdy si ženy celé roky vydržovaly muže. Kupříkladu v socialismu měli policajti zažitou větu, kterou vždycky v rádiu hlásili: Dotyčný hledaný kriminálník se patrně zdržuje u nějaké osaměle žijící ženy. Dneska už takovou větu nehlásí, protože se doba rapidně změnila- co se týče vztahů mezi lidmi, tak zaručeně k horšímu.

Kupříkladu moje starší sestra si od dvaceti výš celý život muže vydržovala a to včetně i svých dvou manželů. Nebylo to proto, že by byla ošklivá nebo nějak jinak postižená, ale proto, že byla příliš dominantní. Jako číšnice si vždy vydělala pěkné peníze, takže ony se ty příživnické týpky na ni i sami lepili. Měli u ní blahobyt, ale museli za to poslouchat. [vyplazený jazyk]

175461

10.11.2008 10:50

RE: První vtip

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 175432

Z celého textu je k zamysleniu iba jedna malá časť a to
>>Havla a Dinstiera si komunisti pěstovali pro budoucí časy, nebyli to žádní mučedníci<< ... čo podľa mňa je skutočnosť.
Pán Pazderka sa nimi hrdí ako disident, spolubojovník proti vtedajšiemu režimu ???

A propos, Havel dával interwiev pre Slobodnú Európu ešte aj priamo z väzenía .... tí komunisti boli riadni idioten, že ?? [velký smích]

175440

10.11.2008 11:20

RE: První vtip

Grovik 212.?.?.?

Reakce na 175440

Doporucuju se podivat na dily s Honzou Zemanem (30 pripadu [mrknutí jedním okem] kde je tam slavny basnik co si pucuje od kdekoho verse, ale defakto jen prudi.
To je podobizna Havla jak vysita.
Chte nechte je treba vzit v potaz fakt, ze kdyby Havla tenkrat nenasli (STBaci) na schodech poblityho a zmrzliho zadnej Havel by nebyl.

175445

10.11.2008 21:49

RE: První vtip

djb 193.?.?.?

Reakce na 175429

Nevim jestli mi budete verit, ale do te chvile, nez jsem precetl Vas prispevek, jsem vtip vubec nepochopil. Coz znamena od rana do ted.

Ja jsem videl toto: dve zensky stredni tridy si povidaji nad kafem a nadavaji na to, ze my, chudsi a stredni trida, davame(praci, dane, etc.) proste penize do kapes tem bohatym.

Coz je smutna pravda, kysele jsem se zasmal a rek si, ten Pazderka ma fakt pro tuhle rubriku talent.

No, samozrejme. jsem si temer jist, ze Vy a cely zbytek sveta mate ten spravny vyklad vtipu, jaky autor zamyslel.

Ale chci Vas jen upozornit, ze je to taky dost o projekci. Co si v tom vtipu kdo najde. A kdyz Vy za tim vidite odsouzeni cele zenske populace, tak to je zas jen Vase osobni projekce, dana amaterskou(v dobrem slova smyslu, neprofesionalni) odbornosti a vsadim boty, ze Pazderka zadny takovy generalizovany nazor ve skutecnosti nema. Je to jen vtip a vtipy nejlepe stavi na stereotypech, ackoliv tem treba uz temer nikdo taky neveri.

175469

11.11.2008 6:51

RE: První vtip

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 175469

Nebudete mi to věřit pane djb, ale většina mužů strašně ráda generalizuje ohledně všeho, co se týká žen. Tak nějak ženy chápou jako takovou homogenní masu, která má stejné vlastnosti, typické pro všechny ženy. Prostě je podobně jako Romy házejí do jednoho pytle a přisuzují jim všem stejné vlastnosti. Nahlédněte do rubriky Zajímavé adresy. Hned na druhém místě je napsáno toto: Ženské hýčkat, rozmazlovat, milovat! Ale NIKDY nedávat do vedoucích funkcí!!!!! (Sstačí se u nás podívat na Parkanovou, Džamilu, atp.)

Takhle podobně jako ten dotyčný uvažuje bohužel většina mužů a to je něco, co mě uráží a co mi pije krev. On neuvažuje tak, že si řekne, že do vrcholných funkcí jsou dosazeny zásadně bezcharakterní figurky a je jedno, jestli jsou mužského nebo ženského pohlaví, on má vůči ženám extra předsudky.

To ukáže čas, jaké názory má pan Pazderka. Ale rozhodně by mě nepotěšilo, kdyby jeho vtipy se imrvére různým nevkusným způsobem navážely do ženských. Mě už tady stačí jeden Lhoták, nestojím o to, aby tu přibyl další misogyn. Ať si každý zamete nejprve před svým vlastním prahem.

175490

11.11.2008 7:39

RE: První vtip

djb 193.?.?.?

Reakce na 175490

Vite, ze jste hned v prvni vete zgeneralizovala muze? [mrknutí jedním okem]

ja se Vam snazim verit, jak to jde(tj. az na to pricesti minule, ale psst, nemluvme o tom), podivejte se na to jinak. Mame 22(je mozne, ze psychologove tvrdi jine cislo) zakladnich archetypu. 3 miliardy zen a taktez muzu. Ty archetypy se leckdy i michaj. Tedy nemame dost povahovych vlastnosti na to, aby stereotypy nevznikly. Jedna vec je jednotlivec, druha chovani stada.

Nicmene trik je v tom, ze at uz lide melou cokoliv, tak pri jednani s kymkoliv konkretnim s nim jednaji cim dal vice bez nejakych predsudku. To je zase jina liga, hure zdokumentovatelna, ale povsimete si, ze temer kazdy z tech zbrblajicich chlapu si nasel nejakou, ktere veril, ze to neni zadna....dosadte dle libosti.

Proste vy, zeny, generalizujete muze, my, muzi, halt genralizujeme zeny, ani jeden druheho ne moc vybirave, ale tech, co se tak chovaji i pri osobnim kontaktu nebude velke procento(pokud zrovna sefu a vedoucich, tak je to prusvih). To jsou predevsim jen takove "hospodske reci" a najdou se samozrejme i ruzni machri, kteri je aplikuji i v praxi na kazdeho.

Mimochodem nasel jsem ten citat v Zajimavych adresach a autor v nem zcela otevrene tvrdi, ze by rad miloval a rozmazloval a hyckal Dzamilu a Parkanovou. Proti gustu... [chechtot]

175495

11.11.2008 8:03

RE: První vtip

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 175495

Nezgeneralizovala, protože jsem napsala VĚTŠINA mužů, nikoliv všichni muži, popřípadě jen muži.

Udělejte si statistiku pane djb a spočtěte si všude, kdo koho víc generalizuje a různě zesměšňuje. Určitě Vám vyjde ten výsledek, že negativní mužské komentáře na adresu žen vysoko převažují nad těmi ženskými. Není to tím, že by muži byli dokonalejší a ženské nesnesitelné, ale tím, že muži SKUTEČNĚ mají vůči ženám daleko víc různých hloupých předsudků, než ženy vůči mužům.

175498

11.11.2008 16:33

RE: První vtip

HKP 147.?.?.?

Reakce na 175429

Hm, za komunistů tady prcal kámen cihlu. To pak musel být jeden potrat za druhým. [bliji] Za všechno samozřejmě mohli Rusáci a Rakousko-Uhersko. [chechtot]

No a pokud si chcete udělat představu, jak počestná byla česká společnost před 100 lety, doporučuji báseň od Jaroslava Vrchlického Rytíř Smil.

175531

11.11.2008 20:05

RE: První vtip

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 175531

Co zvracíte? Vás se ty potraty jistě netýkaly a do cízích lidí je Vám kulový. No a ta báseň svědčí o Vaší úrovni- na co všechno myslíte. [překvapení] Jsem z toho otřesena a domnívám se, že jste velký chlípník, řekla bych přímo zvrhlík. [oči v sloup]

175553

12.11.2008 20:15

RE: První vtip

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 175429

>sprostě navážet do žen a generalizovat. Moje generace celý život >dávala přednost...
>Jen ať si pan kariturista lépe vzpomene,že mohl mít sexu s >kteroukoliv slečnou jak si zamanul, stačilo ji jen chvíli >ukecávat a každá s ním ráda vskočila do postele

[velký smích] [velký smích] správně! Generalizovat se nemá! [chechtot] [chechtot] Drobná projekce vlastních nedostatků promítnutá navenek. Ale jenom drobnááá
[chechtot] [chechtot]
>Také za časů komunistů neexistovaly žádné lehké slečny.

Až na tu bezvýznamnou generalizaci (...žádné...), by mě tedy zajímalo, jak se asi mohly nazývat "dámy", které např. v Plzni na Nové Hospodě v Motorestu fungovaly jako, jako, ééé jako ... HOSTESKY [překvapení] .
Pište dál!

175648

13.11.2008 7:26

RE: První vtip

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 175648

Tady jde o to vy chytráku, že se historie zkreslovat nemá. Pan karikaturista možná v dnešní době bohatě chodí za děvkama, ale v socialismu za nimi chodit nemohl, protože neexistovaly.Na to dám ruku do ohně, že za sex platit nemusel. Bavil se a spal s normální slečnami, které nazval bezdůvodně lehkými.Pokud on je nazývá lehkými, tak co byl on, když je střídal jak ponožky? On byl taky lehký. Ať používá na sexualitu mužů a žen laskavě stejný metr. Vím co byli tehdejší umělci zač, taky jsem znala jednoho takového.

175681

13.11.2008 8:09

RE: První vtip

Datel 216.?.?.?

Reakce na 175681

Jarmilo co to placate ze prodejne holky v socialismu neexistovaly. Osobne jsem si zaplatil jednu ,se zvedavosti . Stalo mne to 500 Kcs. A to jsem dostal slevu - zrovna v baru (Bratislava) nebyli zadni markovi zakaznici.

175686

13.11.2008 11:01

RE: První vtip

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 175686

Asi takhle Datle: jestli jste si přečetl všechny příspěvky, tak jste si jistě taky přečetl, že to nepopírám, že tuzexové slečny existovaly. Ale je rozdíl, když by třeba někdo prohlásil, že v socialismu se vyskytovali bezdomovci stejně jako nyní. Kecal by a nemluvil by pravdu, protože poměr socialistických bezdomovců k nynějším bezdomovcům je tak asi 1:1000. A taktéž to bylo i s lehkými slečnami. Za socialismu to byl jev velmi skrytý, a velmi výjimečně se vyskytující, takže NORMÁLNÍ muži měli promiskuitní styky zásadně a vždy s normálními slečnami. A to tuplem platilo pro všelijaké ty umělce. Na ně se slečny přímo samy lepily a do postele jim samy lezly a vnucovaly se jim.

Takže plácáte Vy, nikoliv já.[smích]

175702

13.11.2008 22:05

RE: První vtip

Datel 216.?.?.?

Reakce na 175702

V minulem prispevku jasne pisete ze neexistovaly . Neboli- V soc. za nima chodit nemohl ,proto ze neexistovaly. Bud existovaly nebo ne, nic mezi. Takze pan karikaturista za devkama chodit mohl. Jeden vas prispevek odporuje druhemu. Holt zbytecne se nerika-muz, delfin , zena.

175762

14.11.2008 6:50

RE: První vtip

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 175762

Asi nevíte nic o tom pane Datle, že žena musí mít vždy poslední slovo. [smích] Tak tedy znovu: s těmi bezdomovci jsem ten poměr přestřelila, neboť když jsem se tak nad tím zamyslela, tak jsem si uvědomila, že za celých 38 let co jsem žila v socialismu jsem žádného bezdomovce neviděla. Ale jistě semtam nějaký ten bezdomovec existoval. Ale bylo jich tak malé množství, že se to dalo zevšeobecnit a dalo se s přehledem tvrdit: Za socialismu žádní bezdomovci neexistovali. No a to samé se dá tvrdit i o lehkých slečnách za socialismu, protože jich bylo tak malé množství, že se o nich rovněž dalo s přehledem tvrdit, že za socialismu lehké slečny neexistovaly. Jistě nepopřete, že zatímco nyní stojí na každém rohu v Praze zcela oficiálně bordel, tak za socialismu neexistoval v celém Československu ani , jediný bordel.

Co se týče toho vtipu pana Pazderky, tak je na něm jasně vidět, že i pan Pazderka podlehl lživým tvrzením evolucionistů, že ženy hledají pro své budoucí děti bohaté živitele. Když jsem se teď totiž na ten vtip znovu zadívala, tak je tam jasně vidět, že to jsou dvě obyčejné ženské (jedna dokonce s jakýmsi nevzhledným drdolem na hlavě), nikoli atraktivní slečny s podvazky na nohou, jak to namaloval jinde.

Je vidět co jste zač, když hned napíšete: muž, delfín, žena. Já bych si takovou invektivu vůči Vám nedovolila. A to je přesně to, co na mužích kritizuji: že si mají vždy především zamést před svým vlastním prahem a podívat se na svou vlastní hloupost, než se začnou zbytečně navážet do ženských.

175775

14.11.2008 7:09

RE: První vtip

Datel 216.?.?.?

Reakce na 175775

Ale mi se nejedna o bezdomovce. Ale kdyz tvrdite ze neco neexistovalo co existovalo a zacnete tvrdit ze to neexistovalo proto ze toho bylo malo , tak mne napada -muz , delfin , zena. U nas v rodine mam proste posledni slovo ja . Zena zarve at vylezu z pod te postele . A ja ji klidnym hlasem , hrdinne odpovim -NE . A tim to pada.

175777

14.11.2008 15:26

RE: První vtip

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 175777

Mluvím o bezdomovcích proto, jelikož to má s nimi velkou souvislost. Tvrdím, že za socialismu nebyli, protože jich bylo tak zanedbatelně málo, že to tvrzení je pravdivé. Na rozdíl od Vás se domnívám, že v mnoha případech člověk může klidně generalizovat, pokud některý jev je ve společnosti až tak moc zanedbatelný, že nemá pro zmiňování vůbec žádný význam. Když tedy v socialismu na 10 000 normálních slečen připadla jedna 1 lehká slečna, tak je to procentuálně vyjádřeno 0,01%. A tato setina procenta je tak bezvýznamná, že ji klidně můžeme ignorovat.

Jinak se mnou byste se měl líp, se mnou byste mohl ležet v posteli, nikoliv pod ní.[smích] A tahat z ní byste musel Vy mne, nikoliv já Vás. [chechtot]

175808

14.11.2008 16:10

RE: První vtip

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 175808

Souhlasím s vámi, Jarmilo...

175811

10.11.2008 11:39

bude válka?

kmzhxg 195.?.?.?

Mark Buchanan: Všeobecný princip: věda o historii: proč je svět jednodušší, než si myslíme
http://books.google.com/books?id=Q9MWAd0A3fwC

Slanina, F. (2003): Katastrofy a pohromy v přírodě a v lidské společnosti. In: Podzimní škola ASTRA 26. 10.- 31. 10. 2003, URL: http://teacher.vscht.cz/dokumenty/download/sbornik...

175446

10.11.2008 16:10

Ale preboha pani Jarmila

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

preco by pan Pazderka nemal dostat zaplatene? Z idealizmu sa neda vyzit a isto ani vy z neho nezijete. Nerozumiem Vam. A co sa tyka byvaleho rezimu a byvalych disidentov-junakov, ono to bolo akosi inak. Tak aj rok 1968. Nedavajme si zasa na oci jednofarebne okuliare, toho sme si uz uzili donedavna dost, nie?

[překvapení] [překvapení] [překvapení]

175458

10.11.2008 17:21

RE: Ale preboha pani Jarmila

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 175458

My všichni jsme idealisti a přispíváme tady zadarmo. To samé by mohl i pan Pazderka. Když pan Vladimír nevybere 30 tisíc, tak to tady zavře. A to by byla velká škoda, nemyslíte? Když bude platit za vtipy panu Pazderkovi, tak mu těch peněz ještě víc ubude. Přitom pana Pazderku nějaká ta pětistovka za vtip stejně tak jako tak nevytrhne. A kdyby za to dostával třeba 5 tisíc, tak to k živobytí taky nestačí- ale Zvědavce by to zruinovalo a zas by hrozilo zavření.

175462

10.11.2008 23:46

RE: Ale preboha pani Jarmila

damid 82.?.?.?

Reakce na 175462

A co kdyby p. Pazderka přispěl Zvedavci jako ostatní přispěvatelé, aby i nadále měl kam posílat své karikatury(příspěvky),a p. Stwora zaplatil panu Pazderkovi aby nás bavil svými karikaturami? vlk(pí Jarmila)by se nažral a koza (Zvedavec) zůstala celá. [smích]

175472

11.11.2008 0:17

Názor editora

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 175462

Ne, Jarmilo, nemohu s vámi tentokrát souhlasit.

Bohužel neexistuje free lunch. Pan Pazderka je profesionál, jsem si jistý, že se jeho kresby budou líbit. Pozvednou celkovou úroveň Zvědavce. Proto si finanční kompenzaci zaslouží a já mu ji rád poskytnu.

175477

11.11.2008 0:39

RE: Názor editora

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 175477

Mne se libi. Ja mam karikaturisty rad vseobecne. Tak nejak si dovedu predstavit, ze v nekterych kruzich jsou eufemicky receno nepopularni. [velký smích] I kdyz smysl pro humor nezna rozdeleni na kasty. Karikatura je umeni jak ve zkratce ve vsech jazycich sdelit jadrne casto velmi nekorektni pravdu. "Karikatury", ktere toto pravidlo necti, proste nevyvolaji smich.

P.S. Nevite nekdo, jak se zpatku do BL zapne grafika. Ja pitomec si ji vypnul a ted nevim, jak to dat do puvodniho stavu. A uz probehlo nekolik karikatur od pana Marcaka, aniz bych je videl.

175479

11.11.2008 6:20

RE: Názor editora

Tom 24.?.?.?

Reakce na 175479

Tools>Options>Content

zafajfkujte "Enable JavaScript" a "Enable Java"

Tolik Firefox.

175486

11.11.2008 6:30

RE: Názor editora

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 175486

[smích]

175487

11.11.2008 6:54

RE: Názor editora

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 175477

No tak jo, když to všechno utáhnete, proč ne.[smích] Ale jistě tušíte, že jsem Vaše oddaná příznivkyně a vždy budu na Vaší straně. [mrknutí jedním okem]

175491

10.11.2008 21:41

Pani Jarmila Vy ste ostra zena

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

z tych som mal vzdy strach. Ale co sa tyka honorarov panovi Pazderovi, mozno si to Vladimir moze dovolit. Inak by ho nebral do party. Co sa tyka nas prispievatelov, my by sme mali skor platit Vladimirovi, lebo mame kde povedat svoj nazor. I ked mnohorazy kecame a dokonca rozsirujeme info agentury JPP. Pravda v dobrej viere. Ale o tom by mala byt demokracia. A Vladimirov system :"nech prispeje, kto chce a ma na to", ma jednoducho fascinuje. Uz som si nasiel pobocku CSOB a skusim mu nieco z buducej vyplaty poslat. Takze ja tu tiez kecam, ale nie z idealizmu ako si myslite pani Jarmila. Co sa tyka zien a ich uprednostnovania "uspesnych muzov" , nevidim v tom nic zleho.
Taky je Homo sapiens sapiens a jeho samicka, resp.samcek. A potom
svata Gaussova krivka, ktora je asi jediny ludsky vytvor priblizujuci sa realite vesmiru. Prosto vzdy budete mat 10% marginalnych javov, je jedno ci sa to tyka kuriev, kurevnikov atd. Matematika je velmi podobna viere lebo jednoduch 1+1 nemusi byt 2 /to vzhladom na kvantovu fyziku/. Urazat sa, ze je pohanena zenska cest je nepripadne, ba dokonca proti prirode. Tak to bolo a bude. Na rozdiel od svojich
muzskych kolegov beriem zeny ako ludi. Ste ine, fyziologicky, psychicky, velmi odolne a silne, preto su muzi to "slabe pohlavie". Mate lepsie a odolnejsie telesne organy. Tak to je.
Preco? Jednoducho rychlejsia geneticka vymena info pri vzniku noveho jedinca. Nic viac, nic menej. Potom si ludia na baze tejto jednoduchej prirodnej ucelovosti vytvorili pseudo-city. Lasku, manzelstvo /povodne kupa reprodukcnej jednotky v patriarchate/ a ine nutne "opicky". Preco to pisem? Aby som Vam
pani Jarmila povedal, ze vsetko je inak a vonkajsie dojmy su iba "spicka ladovca" a to takeho, ktory by isto Titanik nepotopil. A tak sa placame v nepodstatnostiach, ale mozeme chciet vidiet aj za oponu nie?
[smích] [smích] [smích]

175468

11.11.2008 7:08

RE: Pani Jarmila Vy ste ostra zena

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 175468

Vtip je v tom pane Gibi, že jsem ostrá jenom na internetu.[smích] V osobním životě jsem puťka domácí, která denně vaří teplé večeře.[smích]

Co se týká mužů, tak bohužel většina má v dnešní době vymytý mozek mainstreamem, aniž o tom sebeméně tuší. Nebudete tomu věřit, ale podle Gaussovy křivky naprostá VĚTŠINA žen netouží po bohatém pupkatém úspěšném plešounovi, ale touží po krásném, chytrém, hodném klukovi, který by je měl celý život doopravdy rád, vážil si jich a nezahýbal jim.

Gaussova křivka je velmi ošidná v tom, že to co se někdy jeví jako většinový jev, tak se může kdykoliv ze dne na den zvrhnout v jev menšinový a naopak. To máte jako s jablky. Stačí aby v lísce bylo jedno jediné zhnilé jablko a nakazí se celá líska a po čase je plná zhnilých jablek a musí se vyhodit. To samé existuje ve společnosti. Jelikož lidé nejsou zvířata řízená geny, jak nám to sugerují neustále manipulátoři davů v mainstreamu, ale jsou to bytosti, které se řídí převážně danou existující kulturou, řídí se podle zákonitostí teorie her (memy) a nikoliv nějakými geny, tak se může stát, že díky těmto zhnilým manipulátorům se společnost rozpadne, zatomizuje se a manželství přestane existovat. A to je taky cíl těchto manipulátorů- rozděl a panuj, atomizované společnosti se vládne nejlépe.

Možná Vám připadám jako hnidopich, ale někdo řekl: Dokonalost se skládá z maličkostí, ale dokonalost není maličkost.

175492

11.11.2008 0:31

Obavam sa ze som asi dost konformny

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

a teda mam dojem, ze pan Pazderka svojimi karikaturami urobi Zvedavcovi minimalne dobru reklamu. Preco teda nezaplatit? Asi to
nebude uspesne, ale treba skusit. Myslim si, ze my ostatni prispievatelia, "nech by sme pisali slovami anjelskymi", nemame
ten mozny dosah. Treba skusit a ja nechavam rozhodnutie na Vladimirovi. On je principal. Ked to nevyjde, tak sa to zrusi. Nechapem tieto vasne niektorych prispievatelov. Mal by som zopar vysvetleni v rukave, ale nechcem nikoho urazat. Len heslo:"hnidopisstvo". Mozno taketo myslenie ceskeho naroda, ake tu predvadzaju niektori prispievatelia, je jeho pohromou v dejinach. Budem rad, ked sa budem mylit [oči v sloup]

175478

11.11.2008 9:16

Mila pani Jarmila ja Vas tusim budem mat rad

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

uz len preto, ze ste napisali o sebe ako o "putce domaci". Preboha Vy sa tak nemozete podcenovat. Ste chytra zena a ze mate
ine nazory, co tam po tom. Ja si za svojimi nazormy stojim a Vy si stojte za svojimi. V tom je kuzlo debaty, ba az demokracie [velký smích] . Ak chcete, pokojne mi bryzgajte, ale ja Vas vzdy
budem brat ako zenu, ktora ohladom na svoju "inakost" ma pravo na svoj nazor. Nie som antifeminista, ale zeny beriem ako inu stranku cloveka.

175503

11.11.2008 16:16

RE: Mila pani Jarmila ja Vas tusim budem mat rad

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 175503

Ono to s tou puťkou není až zas tak horké.[smích] Ano, správně, ženy jsou jiná stránka člověka, já to taky tak beru. Tuhle jsem před několika dny měla sraz se svými přítelkyněmi. Přišla řeč na manžely. Si začaly stěžovat, jak jsou po třiceti letech manželství k nim muži neurvalí. Když jsem jim na to opáčila, že si za to mohou samy, tak se tomu začaly svorně chechtat. To se ti to mluví Jarmilo,když máš tak hodného muže. A já na to- já ho mám proto tak hodného, protože jsem si ho tak vychovala. Nemyslete si, že neměl taky tendence mě dusit. Měl!! Jenže chytrá ženská se nesmí dát. Na lidi totiž platí to samé co I.P. Pavlov prováděl se svými psy. To znamená, vypěstovat správné podmíněné reflexy. Pokud je na mě muž hodný, tak já jsem na něj trojnásobně hodná. Nečiní mi potíže ho všemi směry rozmazlovat, hýčkat, dělat mu pomyšlení. Ale běda, když začne jančit.

Jedna z přítelkyň vyprávěla, že stejk, který ugrilovala, byl momentálně tuhý. Její muž nevrle zaječel: Kdes to maso koupila? A ona: Kde asi, v trafice, ne? A pak pořád vrčel a nadával jak špaček, až nakonec ten stejk spláchl vztekle do záchodu. A já na to: A co ty na to?A ona na to: No nic, jsem si ho nevšímala. A já na to:Tak tohle by si ke mně mohl dovolit můj muž jen jednou. Přinejmenším bych dva dny vztekle prskala, pořád jenom nadávala a nevařila. Mu by došlo, že přestřelil, by se omluvil a víckrát by si to nedovolil. A to jsou ty vypěstované podmíněné reflexy. [chechtot]

175526

Příspěvků: 40

10.11. 08:00 Jarmila  První vtip
10.11. 08:32 Jezinka  RE: První vtip
10.11. 09:02 Jarmila  RE: První vtip
10.11. 10:20 Jezinka  RE: První vtip
10.11. 10:39 ctenar  RE: První vtip
10.11. 10:54 Sam Ting Wong  RE: První vtip
10.11. 14:03 Jarmila  RE: První vtip
10.11. 12:19 Mic  RE: První vtip
10.11. 17:15 Jarmila  RE: První vtip
10.11. 10:50 Oli63  RE: První vtip
10.11. 11:20 Grovik  RE: První vtip
10.11. 21:49 djb  RE: První vtip
11.11. 06:51 Jarmila  RE: První vtip
11.11. 07:39 djb  RE: První vtip
11.11. 08:03 Jarmila  RE: První vtip
11.11. 16:33 HKP  RE: První vtip
11.11. 20:05 Jarmila  RE: První vtip
12.11. 20:15  RE: První vtip
13.11. 07:26 Jarmila  RE: První vtip
13.11. 08:09 Datel  RE: První vtip
13.11. 11:01 Jarmila  RE: První vtip
13.11. 22:05 Datel  RE: První vtip
14.11. 06:50 Jarmila  RE: První vtip
14.11. 07:09 Datel  RE: První vtip
14.11. 15:26 Jarmila  RE: První vtip
14.11. 16:10 hestroy  RE: První vtip
10.11. 11:39 kmzhxg  bude válka?
10.11. 16:10 Gibi z Wilsonova  Ale preboha pani Jarmila
10.11. 17:21 Jarmila  RE: Ale preboha pani Jarmila
10.11. 23:46 damid  RE: Ale preboha pani Jarmila
11.11. 00:17 Vladimír Stwora  Názor editora
11.11. 00:39 Rene Bartosek  RE: Názor editora
11.11. 06:20 Tom  RE: Názor editora
11.11. 06:30 Rene Bartosek  RE: Názor editora
11.11. 06:54 Jarmila  RE: Názor editora
10.11. 21:41 Gibi z Wilsonova  Pani Jarmila Vy ste ostra zena
11.11. 07:08 Jarmila  RE: Pani Jarmila Vy ste ostra zena
11.11. 00:31 Gibi z Wilsonova  Obavam sa ze som asi dost konformny
11.11. 09:16 Gibi z Wilsonova  Mila pani Jarmila ja Vas tusim budem mat rad
11.11. 16:16 Jarmila  RE: Mila pani Jarmila ja Vas tusim budem mat rad

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

63

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 130 čtenářů částkou 22 170 korun, což je 63 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 1

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 0

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
21,90 Kč
Euro
26,20 Kč
Libra
29,14 Kč
Kanadský dolar
16,85 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,19 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
5,84 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,78 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 175,25 Kč
1 unce stříbra
496,96 Kč
Bitcoin
371 829,86 Kč

Poslední aktualizace: 28.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 746