Diskuze k článku

Tak tedy Obama

Příspěvků 106

6.11.2008 2:36

Prvni Chazar zionista is

Mohel 66.?.?.?

Here we go again: "You scratch my back (pomuzes nam), I scratch yours (my pomuzem tobe)" And, "Chickens come home to roast" ..
Tento prvni, bezpochyby po rodicich oddany zionista s laskou k terorismu (Irgun) a znarodnovani pro potreby klubu 'vyvolenych', velmi pravdepodobne s dvojim obcanstvim (Izrael), stejne tak jako politbyro jeho obrezanych souvercu jiz pevne usalasenych v Bilem Dome ...
Shalom, and Chappy Chanuka! ("ch", protoze rusti chazari namisto "h" vyslovuji "ch"[mrknutí jedním okem].

Obama picks Clinton alum Emanuel chief of WH staff


Emanuel was born in Chicago, Illinois in 1959. His father, the Jerusalem-born Benjamin M. Emanuel, is a pediatrician and was a member of the Irgun (i.e., TERRORIST), a militant Zionist group active during the British Mandate of Palestine.

175093

6.11.2008 4:15

RE: Prvni Chazar zionista is

Nataša 59.?.?.?

Reakce na 175093

The Chosen: Jewish members in the 111th U.S. Congress
By · November 5, 2008
První seznam židů v nové vládě=ponechávám v originálu.
NEW YORK (JTA)— The following is a list of the 44 Jewish members —13 senators and 31 representatives — who will serve in the 111th U.S. Congress that convenes in January:

U.S. SENATE

Barbara Boxer (D-Calif.)

Benjamin Cardin (D-Md.)

Norm Coleman (R-Minn.)

Russ Feingold (D-Wisc.)

Dianne Feinstein (D-Calif.)

Herb Kohl (D-Wisc.)

Frank Lautenberg (D-N.J.)

Joseph Lieberman (I-Conn.)

Carl Levin (D-Mich.)

Bernard Sanders (I-Vt.)

Charles Schumer (D-N.Y.)

Arlen Specter (R-Pa.)

Ron Wyden (D-Ore.)

HOUSE OF REPRESENTATIVES

Gary Ackerman (D-N.Y.)

John Adler (D-N.J.)

Shelley Berkley (D-Nev.)

Howard Berman (D-Calif.)

Eric Cantor (R-Va.)

Stephen Cohen (D-Tenn.)

Susan Davis (D-Calif.)

Rahm Emanuel (D-Ill.)

Eliot Engel (D-N.Y.)

Bob Filner (D-Calif.)

Barney Frank (D-Mass.)

Gabrielle Giffords (D-Ariz.)

Jane Harman (D-Calif.)

Paul Hodes (D-N.H.)

Steve Israel (D-N.Y.)

Steve Kagen (D-Wisc.)

Ron Klein (D-Fla.)

Sander Levin (D-Mich.)

Nita Lowey (D-N.Y.)

Jerrold Nadler (D-N.Y.)

Jared Polis (D-Colo.)


Steve Rothman (D-N.J.)

Jan Schakowsky (D-Ill.)

Allyson Schwartz (D-Pa.)

Adam Schiff (D-Calif.)

Brad Sherman (D-Calif.)

Debbie Wasserman Schultz (D-Fla.)

Henry Waxman (D-Calif.)

Anthony Weiner (D-N.Y.)

Robert Wexler (D-Fla.)

John Yarmuth (D-Ky.)

Elected to Congress for the first time

* Senators who were re-elected (Coleman defeated Democratic challenger Al Franken in Minnesota by 571 votes, but a recount is expected. Franken also is Jewish, leaving 13 Jewish senators regardless of who emerges as the winner.)

175103

6.11.2008 5:16

RE: Prvni Chazar zionista is

Mohel 70.?.?.?

Reakce na 175103

Vskutku impozantni sestava. A to je nas jen 0.2% svetove populace, a 5% populace nasi globalni kolonie USA! A to i bez naseho globalniho a diversifikovaneho poskoka, i s jeho prdelatou Michelle, presidenta naseho novosvetoveho kolchozu gojskych zvirat v lidske podobe! Neni toto neco uzasneho?
A ted uz zas musim bezet obrezavat. Aby nas neubyvalo. Shalom.

175106

8.11.2008 0:46

RE: Prvni Chazar zionista is

Nataša 59.?.?.?

Reakce na 175106

Ještě mají daleko do téhle sovětské sestavy,ale , s naší hloupostí jim to zcela umožníme,potom nastane americká revoluce sovětského stylu.Příklady táhnou,nakonec porovnejte samy.
CENTRAL COMMITTEE OF CPSU (b)

V. A.
Balitsky

I. S.
Unshlikht


K. Y.
Bauman
Jew
A. S.
Bulin
?

I. M.
Varaikis

M. I.
Kalmanovich


Y. B.
Gamarnik
Jew
D. S.
Baika
Jew

N. I.
Ezhov


Zifrinovich
Jew

I. A.
Zelensky


Trakhter
Jew

I. D.
Kabakov (Rosenfeld)
Jew
F. P.
Griadinsky
Jew

Y.A.
Iakovlev (Epshtein)
Jew
G. N.
Kaminsky
Jew


Bitner
Jew
L. M.
Kaganovich
Jew

G.
Kaner
Jew
M. M.
Kaganovich
Jew

V. G.
Knorin
Jew
L.
Krishman
Jew

I. E.
Yakir
Jew
A.K.
Lepa
Jew

S. S.
Lobov

S.A.
Lozovsky(Dridzov)
Jew

I. E.
Lubimov (Kozlevsky)
Jew
B. P.
Pozern


D. Z.
Manuilsky

T.D.
Deribas
Jew

I. P.
Nosov

V.V.
Osinsky
Jew

U. L.
Piatakov

K. K.
Strievsky


I. A.
Piatnitsky (Blumberg)
Jew
N. N.
Popov


M.O.
Razumov (Sagovich)
Jew
S.
Schwarts
Jew

A. I.
Ougarov

E. I.
Veger
Jew

G. I.
Blagonravov

M. L.
Rukhimovich
Jew

A.P.
Rosenholts
Jew
L.Z.
Mekhlis
Jew

A. P.
Serebrovsky
Jew
K.V.
Ryndin


A.M.
Shteinhart
Jew
I. V.
Stalin


I. P.
Pavlunovsky
Jew
M. M.
Khataevich
Jew

G. Y.
Sokolnikov (Brilliant)
Jew
M.S.
Chudov (Askov)
Jew

G. I.
Broido
Jew
A. M.
Shvernik


V. I.
Polonsky
Jew
R. I.
Aikhe
Jew

G.D.
Vainberg
Jew
G.G.
Yagoda
Jew

M.M.
Litvinov (Finkelshtein)
Jew

Dostaneme to,co si zasloužíme.

175320

6.11.2008 2:45

''Je rovněž důležité připomenout, že Obama je proti válce v Iráku.''

spirit 81.?.?.?

Nejsem si právě jist důvěryhodností Obamy v jeho "protiválečných" postojích. Jak například opakovaně upozorňoval Ron Paul (např. zde na CNN), Obama hlasoval pro pokračující finanční podporu válce v Iráku, tedy vlastně proti jejímu ukončení. Dále hlasoval pro navýšení počtu vojáků v Afgánistánu. Čili jednou se projeví jako že je proti, jindy zase pro. Jeho postoj je tak přinejmenším nečitelný. Čím to je? Je to vývojem jeho politického "uvědomění", nebo vývojem jeho souznění s vůlí těch "upozaděných"?

175095

6.11.2008 12:32

RE: ''Je rovněž důležité připomenout, že Obama je proti válce v Iráku.''

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 201.?.?.?

Reakce na 175095

doporučuji obama= postmodern coyup , autor webster griffin tarpley [překvapení]

175139

6.11.2008 4:27

Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

alois 66.?.?.?

Zacinam mit husi kuzi po prostudovani int. stranek a doporuceni. Dekuji za odkazy. .Dale bude rozprasena Delnicka strana v Cesku pozadal o to min. vnitra Langer take zid. Duvod ,pry pretekl kalich. ( je to skupina lidi kteri s nasazenim svojeho zdravi vodili do skol a skolek deti belochu a chranili je pred utoky ciganu hlavne na severu cech.Prohlasili je tedy za rasisty) je-li pravda to ze Obama je 32 -33 sveceni Zednaru potom je jasne proc 80 % zidu v USA Obamu volili. Maji neuveritelnou organizaci . Bydlela u mne jeden cas zidovka a po te co jsem ji pro spinu musel pozadat o vystehovani ji dochazela jeste posta ze zidovskych center. Neuveritelne . Jednalo se o volby guvernera Schwarzenegra Vilarosy a dalsich nezidovskych funkcionaru o vsem ale bylo jiz predem rozhodnuto a "malym" jen "doporucovali!" jak maji volit a kdo to rekomenduje. No a ctete sami dnesni zidovsky tisk primo u nich na webu:

http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1225910... [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

175104

6.11.2008 13:18

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 175104

No tak to je fakt síla...

175146

6.11.2008 14:28

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 175146

Jistě jsou voleni pro to, pane Hestroyi, že jsou podlí, zlí, hloupí a nevzdělaní. Nebo že by naopak?

175153

6.11.2008 14:34

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

google 84.?.?.?

Reakce na 175153

>Jistě jsou voleni pro to, pane Hestroyi, že jsou podlí, zlí,
>hloupí a nevzdělaní. ...?

no vidite p. Vojta, ze sa viete trafit, len treba chciet. [chechtot]

175154

6.11.2008 14:58

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 175153

Pane Vojto, než mi vyjmenujete další knížky, které bych si měl přečíst, zkuste se zamyslet nad jednou věcí.

Otázka, na kterou bych od vás rád dostal odpověď, než vám vysvětlím zbytek je tato:

Existuje v USA (potažmo v západním světě, ale to není podstatné) volná soutěž? [oči v sloup]

175164

6.11.2008 23:49

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 175164

Volná soutěž existuje na celé naší planetě, pane Hestroyi, a to už od počátku života. Je základní podmínkou evoluce. Je-li z jakéhokoliv důvodu omezena, vývoj ustrne.

S drobnými výjimkami existuje na celém světě volná soutěž na poli hospodářském, politickém, církevním (ano, i církve jsou ve své podstatě "firmy", které svým klientům prodávají "duchovno" ), partnerském, sportovním, ...

Je ovšem základním rysem života, užívat všemožné triky, které mohou v soutěži přinést výhody. Kukačka snáší do cizích hnízd. Kobylka strašilka "podvádí" své nepřátele předstíráním, že je větvička či list. Některé dravé korálové rybky imitují svým vzhledem rybky-čističe a "zneužívají" tak jejich výsadního postavení.

Také člověk používá nesčíslné způsoby, jak v soutěži podvádět. Monopoly, zneužití dominantního postavení, klamavá reklama, politický lobbying, kartelové dohody, korupce, jednání ve vzájemné shodě, ... to vše a mnoho dalších špinavostí užívají jednotlivci či skupiny ke svému zvýhodnění.

Aby se podařilo udržet soutěž v přijatelných mezích, byl lidmi vynalezen zvláštní mocenský útvar - stát, a dodnes nejlepší známý způsob jeho řízení - demokracie. V ní si lidé volí své zástupce. Ti mají stanovovat mantinely soutěže, dohlížet na jejich respektování a trestat jejich překračování.

Ani tyto mocenské útvary nefungují ideálně a všude stejně. Porovnáme-li třeba Keňu a Finsko, je výsledek ihned patrný. Zdá se, že kvalita soutěže koreluje s kvalitou volených zástupců a jejich kvalita je zase závislá na vzdělanosti a moudrosti jejich voličů. To je ovšem výhradně můj soukromý názor. [smích]

Vám se očividně pane Hestroyi současný způsob soutěže nelíbí. Je Vaším nezadatelným právem vymyslet, jak soutěž organizovat lépe. Navrhněte náhradu státu a demokracie něčím lepším. Pak už zbyde jen maličkost. Přesvědčit lidi, aby Váš návrh realizovali. [mrknutí jedním okem]

175213

7.11.2008 1:43

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

mtk 80.?.?.?

Reakce na 175213

> a dodnes
>nejlepší známý způsob jeho řízení - demokracie. V ní si
>lidé volí své zástupce. Ti mají stanovovat mantinely
>soutěže, dohlížet na jejich respektování a trestat jejich
>překračování.

Jak jste přišel na ten nejlepší známý způsob? To Vám někdo řekl, nebo dedukce? Ná základě čeho tak soudíte, že demokrcie je lepší než třeba takový feudalismus? Četl jste dějepis ZŠ? Nebo i něco jiného? Nebo Vám to vysvětlil sám slovutný superdemokrat Havel svým bonmotem tisíciletí: "humanitární bombardování??? [oči v sloup]

>Ani tyto mocenské útvary nefungují ideálně a všude stejně.
>Porovnáme-li třeba Keňu a Finsko, je výsledek ihned patrný.
>Zdá se, že kvalita soutěže koreluje s kvalitou volených
>zástupců a jejich kvalita je zase závislá na vzdělanosti a
>moudrosti jejich voličů. To je ovšem výhradně můj soukromý
>názor. [smích]

Dokážete na základě této premisy vysvětlit, jak je možné, že tak vysoce kulturní a v i obecné rovině vzdělaný národ, jako jsou nesporně Němci, si do svého čela 1933 postavili jakéhosi položida? Protože se báli židů? [cool] Na jednu stranu tvrdíte, že slabší, méně vzdělaní a méně moudří jsou odsouzeni ke strádání a když si zvolí idiota svého čela: "dobře jim tak, mají vládu, jakou si zaslouží" - je to výsledek "kvality soutěže". Na druhou stranu tvrdíte, že je to ten nejlepší způsob řízení (demokracie), kdy může rozhodovat méně vzdělaná většina (zpravidla zmanipulovaná, podvedená)??? Není to protimluv??? Vždyť dle Vašich pokleslých názorů by bylo optimální, kdyby volili jen ti nejvzdělanějsí a nejmoudřejší .... Vaše odporně povýšené názory ohledně této "nevzdělané a nemoudré" většiny jsou mi zde na Zvědavci známy.... Demokracie by mohla být nejlepším systémem řízení jen v případě, že by byla fér a nesloužila "válečné mašinerii" (symbolicky i doslovně míněno), jak to pozorujeme na příkladu USS. Nicku Vojto49, ve Vašich názorech je skryto mnoho hnusu, který je prezentován vysoce sofistikovanou formou. Mirda Vás svého času nazval zcela přesně a výstižně.

>
>Vám se očividně pane Hestroyi současný způsob soutěže
>nelíbí. Je Vaším nezadatelným právem vymyslet, jak soutěž
>organizovat lépe. Navrhněte náhradu státu a demokracie
>něčím lepším. Pak už zbyde jen maličkost. Přesvědčit
>lidi, aby Váš návrh realizovali. [mrknutí jedním okem]

Vy moc dobře víte, že je to nerealizovatelné - musel by jste nalézt nesmírně bohatého a POCTIVÉHO člověka, který by tuto ZMĚNU zaplatil, zaplatil, zaplatil. Ono totiž přeplatit Rothshildovy kumpány je utopie No.1. A to víte, že je vše v té naší "demokracii" o penězích? Sry, skoro vše, zapomněl jsem na tu prkotinu: MOC ..... (peněz) [velký smích] ). Ale jo, Vy to moc dobře víte. A ty Vaše tlachy o demokracii? to je jen tak btw, chápu .... [vyplazený jazyk]

175220

7.11.2008 12:00

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 175220

Odpovím na Vaše dvě otázky, pane Mtk.

Je demokracie "nejlepším známým" způsobem řízení společnosti? Vy snad znáte lepší? Ihned jej popište. Bude-li vskutku lepší, lidé jej rádi přijmou.

K Hitlerovi. Povšimněte si, že NSDAP byla až do krize bezvýznamnou partají. Masy "prostých voličů" podlehly jeho propagandě a žádaly ve volbách 1932 ZMĚNU. (Ostatně nepřipomíná Vám to některé jevy ze současnosti?) Z čeho soudíte, že tehdejší němečtí voliči byli moudří? Z dosažených výsledků jejich volby naopak plyne, že byli strašlivě nemoudří!

A na závěr k Vaší infantilní víře ve všemocnost peněz.

V nemoci si koupíte nejdražší léky, zaplatíte nejlepší lékaře. Ale ZDRAVÍ? Koupíte je?

V opuštěnosti si koupíte davy pochlebovačů. Ale skutečné PŘÁTELE?

Také si koupíte ty nevzácnější hodiny a hodinky na světě. Ale ČAS? Nekoupíte ani sekundu!

Za peníze můžete mít nepřeberně konkubín. Ale skutečnou LÁSKU?

Jsa hloupý, koupíte si stohy knih a zaplatíte nejlepší učitele. Ovšem VZDĚLÁNI? Na Zemi by byl ráj, kdyby bylo k dostání za peníze.

Mohl bych pokračovat. Ale už i z těchto příkladů je snad zřejmé, že peníze nejsou tím největším bohatstvím člověka. Zkusil byste odhadnout, co jím ve skutečnosti je? [smích]

175266

7.11.2008 12:36

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 175266

Pane Vojto, jste opravdu skvělý demagog.

Ad ZDRAVÍ - máte možnost zastavit znečišťování ovzduší? (např. elektrárna Chvaletice vypustí kromě jiných svinstev 200 tun rtuti kažý rok! Nebo cca 1500 jaderných bomb, co byly odpáleny ve vzduchu, ve vodě a v zemi)

A to už vůbec nemluvím o tom, jak je fyzické zdraví svázáno s psychickým. Současná otrocká společnost psychickému zdraví moc nepřispívá.

Ad PŘÁTELE - tady se asi neshodnem, když jsou pro vás geny více než srdce.

Ad ČAS - ano, současný systém všem lidem krade čas. A to ve velkém stylu. Četl jste Děvčátko Momo a ukradený čas?

Ad LÁSKA - co to tu povídáte, přečtěte si, co jste napsal o přirozeném lidském výběru založeném na genech a dalších okolnostech. O lásce jste tam nemluvil.

Ad VZDĚLÁNÍ - Vojto, to nemyslíte vážně. Vzdělání je hlavně a hlavně za peníze. Pokud musíte živit rodinu, makat v kolbence, pak sotva budete mít čas na studium. Čas jsou peníze, že?

Co tím bohatstvím asi bude, že? Přečtěte si znovu tento svůj příspěvek a pochopíte, že buď nemáte pevný názor, případně jste velmi zmatený.

Demokracie? Demokracie by byla fajn. Kdyby alespoň někde fungovala. Nefunguje nikde. Systém dvou stran je jakási pseudodemokracie, kde lidé stejně o ničem nerozhodijí, maximálně svými hlasy potvrdí rozhodnutí někoho jiného. Ony totiž média mají obrovskou moc.

Pokud si myslíte, že demokracie funguje, tak mi vysvětlete, jak to bylo S Ronem Paulem v USA. Ten měl dokonce i nějaké peníze, ale média ho buď ignorovala, případně rovnou pomlouvala. A tak to funguje všude.

Řeknu to jinak. Určitá skupoina lidí je tak bezohledná a VYVOLENÁ, že jí vůbec nevadí rozpoutat válku, v které umře 50.000.000 lidí. Tahle skupina drží při sobě na základě jakýchsi předpokladů, že ostatní lidé nejsou lidé, ale zvířata. Tato skupina ovládá celý systém, penězmi počínaje a propagandou konče.

Opravdu si myslíte, že ti lidé, co rozpoutávají války, okrádají své vlastní ovčany, ničí životní prostředí, morálku, tradiční hodnoty a kradou lidem čas, jsou hodní, slušní a inteligentní lidé? Ne, jsou to svině.

175270

7.11.2008 13:26

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 175270

demagog jste spíše vy, protože asi moc nechápete, co to jsou peníze. to není něco, co spadne z nebe, nebo co někdo někomu jednoduše dá (zničeho nic), nebo co někdo někde zadržuje. peníze jsou odrazem existující protihodnoty, reálných hmotných statků nebo práce. tím, že by někdo peníze vytisknul a dal na chvaletice (jejich náhradu), tím by peníze/měnu pouze ničil (její funkci, ta by časem/poškozením mohla zaniknout). takto peníze nefungují -že by se odněkud z luftu vzaly a udělalo se za ně (jako zázrakem) něco dobrého. je to vždy něco za něco. někde se přidá, jinde něčeho ubyde. a uvažovat o penězích bez práce (i následné) není korektní. peníze nejsou samospasitelné, nějaký zázračný všelék, za který si všechno koupíme (všichni všechno) a najednou bude na světě líp.
na to, aby někdo měl elektrárnu, musí být milion těch, co ji nemají. na to, aby někdo vydělal na energii (a znečištění) musí být milion těch, co za energii platí, uhlí prací vydobývají a znečištění čichají. na to, aby někdo měl pohodový život s přáteli, musí (žel) existovat mnoho těch, co se denně pachtí a na přátele ani nemají čas. ne každý může mít super vzdělání, protože kvalita něco stojí. a ne všichni mají na všechno. musí být mnoho chudších na méně bohatých. tak to vždy bylo a vždy bude. s tím se totiž nedá nic dělat. vždy je peněz (nějakých hodnot) omezené množství, a vždy je někdo schopnější, kdo to umí zařídit tak, aby na úkor jiných měl větší hojnost. na různosti rozložení schopností v populaci také nelze nic změnit. lidé jsou prostě různí. tak to bylo, je a bude. až do doby, kdy (snad ne) na světě budou absolutně stejní tvoři... roboti, co jednotně a zcela korektně pracují, jednají, spotřebovávají. ale toto je komunistická utopie. na tomto směšném předpokladu (který nebude nikdy naplněn) je založena komunistická myšlenka. a rovnostářství je tomu trochu podobné. vztekat se lze (pokud je člověk v té nenadané nebo znevýhodněné skupině), je to přirozené, ale je to asi tak vše, co takový člověk může dělat. kromě revoluce, která zničí skoro vše a nastolí chaos a chudobu ještě větší. protože utopie prostě v reálném lidstvu nefungují. jen řád. i ten řád schopnějších nebo silnějších. lze se s tím smířit, brát to jako realitu, nebo lze se celý život vztekat a bojovat s větrnými mlýny... a připravit se tak o klid a marně, zbytečně vlastně o celý svůj život. je ovšem ještě jedna cesta - snažit se přesunout do té bohatší skupiny. nebo se k ní aspoň trošku posunout. samozřejmě snahou, na základě daných schopností. kdo je nemá, ten asi ne... ten má smůlu. bohužel je to tak.
a tím se vracíme k tomu původnímu, co asi vojta myslel: štěstí není jen v penězích. lze žít relativně šťastně i s málem, neničí-li se člověk prahnutím po mamonu, a když se raději zaměří na jiné cenné věci.

175277

7.11.2008 22:08

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

Had. 82.?.?.?

Reakce na 175277

>peníze jsou odrazem existující protihodnoty, reálných hmotných >statků nebo práce.
[chechtot] [chechtot] ... ach, to by bylo krásné [chechtot] [chechtot]
>tím, že by někdo peníze vytisknul a dal na chvaletice (jejich >náhradu), tím by peníze/měnu pouze ničil (její funkci, ta by >časem/poškozením mohla zaniknout). takto peníze nefungují -že by >se odněkud z luftu vzaly
no, skoro takhle to právě ve skutečnosti funguje [pláč] [bliji] ... viz. "Modern Money Mechanics" - příručka, jak pár stovek mocných bankéřů koncetrující moc ve svých rukách, vodí takřka celý svět skrzevá úroky a půjčky a půjčky a úroky jak pimprlátka...
>a vždy je někdo schopnější, kdo to umí zařídit tak, aby na úkor >jiných měl větší hojnost.
A něco jako mravnost, morální velikost, odpovědnost k celku těch skutečně schopnějších, chytřejších, zralejších atd.?!!
Zaměňujete "být schopnější" za "BÝT VĚTŠÍ SVINĚ NEŽ TI OSTATNÍ"!!
Mohl jsem již několikrát v životě na nějaké křižovatce udělat rozhodnutí, které by mi dnes přineslo miliony ... a neudělal jsem ty kroky... proč? Jsem neschopný, nevzdělaný, ublížený?
NE! Rozhodl jsem se v těch momentech NEBÝT SVINĚ, NEPODRAZIT ANI KÁMOŠE, ANI SPOLEČNOST, NEKRÁST A NEPODVÁDĚT.

Což odlišuje mě (A SPOUSTY JINÝCH!!!)od těch "Vašich schopnějších", kupodivu rekrutujících se dost často ze skupiny potomků jistých středoasijských zabijáků a hrdlořezů...

>jen řád. i ten řád schopnějších nebo silnějších.
To už Jste blíže - funguje matematicky a neúprosně přesný zákon příčiny a následku.
A protože jsou lidé jako Vy se svými pokřivenými názory o "schopnějších", tak je to těm "schopnějším" zločincům také dovoleno řekněme "osudem" (resp. náležitým napětím v prostoru, nebo lépe podmínkami, tendencemi převládajícími ve společnosti...).
>štěstí není jen v penězích. lze žít relativně šťastně i s >málem, neničí-li se člověk prahnutím po mamonu, a když se >raději zaměří na jiné cenné věci.
No, alespoň tohle je pro Vás nadějnější - odklon od nemilosrdné, nikoho a nic nešetřící filozofie dravců, pro které je vše kromě nich "věc" hodná sežrání, ovládnutí, ať člověk nebo cokoliv jiného ...

175315

8.11.2008 9:50

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 175315

Tady bude na vaší straně nějaké neporozumění tomu, co jsem vlastně napsal a mínil vyjádřit, pane Hade:
Snažit se a obchodovat, to není zločin, to není krádež ani podvod, takový člověk není svině, co podráží kámoše!!! Jak jste na takovou kravinu přišel? To jste snad vyčetl z mého textu? Může se někdo snahou, určitými vlohami, pílí, resp. obchodem dostat k penězům? Zbohatnout? No jistěže ano! Podařilo se to mnoha a i v současnosti se to těm nejlepším daří. To je prostě ta soutěž, kdo je víc nadaný, schopný.
Píšete o bankéřích, a kritizujete "jejich" půjčky a úroky. Uvědomujete si laskavě, že to masy v jejich bankách koncentrují finance dobrovolně? NIKDO NEMUSÍ!!! Uvědomujete si, že si půjčku nemusí vzít ani jeden člověk?!? Ani jeden! Ale oni chtějí, protože je pro ně z různých důvodů výhodná. Takže si koupí finanční produkt (za malou odměnu v podobě úroků si koupí ČAS = nakoupí a užívají dřív, než by na to našetřili). za půjčené peníze si něco příjemného koupí -ty hmotné statky nebo práci někoho jiného (například bydlení nebo vybavení, prostě zlepšení jejich života). Tak to prostě je! REÁLNĚ! Ne "skoro", jak píšete vy.
I vy můžete získat půjčky a rozjet třeba nějaký byznys! A pak z toho (pokud budete schopný a umět makat či organizovat) v pohodě budete splácet úvěr i s úroky, a ještě vám dost zbyde. Není to pak výhodné? A proč to tedy neuděláte? ...abyste pak nemusel nadávat do sviní těm, kteří tu odvahu měli a snažili se, rozjeli to a teď něco mají.
Ti bankéři jsou vlastně taky jen obchodníci, kteří v rámci daného řádu nabízejí nějaký produkt (o který je zájem), a na tom tito obchodníci vydělávají. Podobně i jiní obchodníci (na burze) a jiní obchodníci (v průmyslu, obchodě a službách). Každý z nich nese samozřejmě i nějaké riziko neúspěchu, bankrotu. Někdo větší, někdo menší. VADÍ mi moc, když vidím, že banky jsou socialisticky zachraňovány z našich společných peněz odvedených v daních, že něčí šlendrián (státního/bankovního dozoru), hrabivost, záměrně přílišné riziko a logické ztráty jsou pak nějakému v podstatě obchodníkovi kompenzovány z mých peněz! Toto mě neuvěřitelně sere! Když bych já osobně krachnul (finančně), nikdo mi takto na pomoc nepřispěchá. Proč bych tedy já měl být znevýhodněn, resp. někdo na můj úkor zvýhodňován?
A o tom to je - volná soutěž. Ale ČISTÁ! OPRAVDU VOLNÁ. Aby měli všichni stejné šance. A každý si zvolí to, co je pro něj výhodné. Někdo třeba i půjčku na úrok, a nebude pak brblat a závidět, že na tom někdo vydělává. Brbláte snad na pekaře, že si vydělal na každém rohlíku svých 10% čistého zisku? Nebo nadáváte (podobně jako na obchodníky-bankéře) na obchodníky ze supermarketu, že si dovolili dát přirážku k nákupní ceně?
A pokud vám snad leží v žaludku mechanismus vytváření peněz, v...Automaticky kráceno

175327

8.11.2008 12:15

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

Had. 82.?.?.?

Reakce na 175327

Neporozumění bude asi na Vaší straně přijímače
>Snažit se a obchodovat, to není zločin, to není krádež ani >podvod, takový člověk není svině, co podráží kámoše!!
Kde Jste to vyčetl z mého příspěvku? Právě že se v oblasti "B2B" živím obchodem a již několik let mám oproti průměru obyvatelstva v ČR velmi dobré příjmy (a jsem tzv. "selfmademan" ), tak jsem napsal, co jsem napsal - vím dobře a z praxe jaké sviňárny a podrazy se dělají a JAK SE TO VYDÁVÁ ZA SCHOPNOST UMĚT MAKAT A ORGANIZOVAT A BÝT USPĚŠNÝ! A stále více a více se tyto sviňárny stávají standardem! O tomhle jsem psal a to Vy, pisateli (pisatelko) nechápete a rozvíjíte nějaké utopie o stejných šancích - nikdy a nikde žádné rovné šance nebyly, nejsou a nebudou.
Tak mi nekvákejte nesmysly o " ČISTÉ, ROVNÉ SOUTĚŽI"!! Nic takového neexistuje! Jen boj! A pravidla tohoto boje se zhoršují, přitvrzují!
A o tomto aspektu jsem se zmiňoval - ten Váš idealistický, alibistický pohled na dravce v nás lidech jsem tímto hm, no, kritizoval.
>VADÍ mi moc, když vidím, že banky jsou socialisticky ..... >resp. někdo na můj úkor zvýhodňován?
No, líp bych to nenapsal. Tak zkuste domyslet tu hru o pát tahů dál, kouknout "za oponu" a snad pochopíte, co jsem chtěl napsat - že nenažranost a mocichtivost několika málo "megabankéřů" VNUCUJE GENIÁLNÍM ZPŮSOBEM ( kup a užívej zaplať zítra, pozítří, popozítří...co na tom,že se staneš naším vazalem a otrokem? Co na tom,, že nebudeš mít čas ani pomyšlení na cokoliv, co by skutečně život zlepšilo - makej, plať, makej, plať a zhebni pod kuratelou úroků...) neukázněné většině "ovcí". A toto je prostě a jednoduše "náboženskou mluvou" - démonické.
A že se tímto způsobem v lidech geometrickou řadou rozrůstá chtivost, nenažranost a že to režírují "megabankéři" a korporace a média - to je asi nad rámec Vašeho zidealizovaného pohledu - zpět do reality a přiznat si, jak to chodí!

No a k těm penězům a úrokům atd. - dost lidským a obyčejným jazykem se tvorba papírků z ničeho popisuje v "Zeitgest II" (addended - tuším).

175334

8.11.2008 22:39

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

jansmith1984 85.?.?.?

Reakce na 175334

Dobře jsi to shrnul Hade a je jasné, že kdo z nějakého důvodu nechce porozumět jádru problému, neporozumí, i kdyby měl fakta na zlatém talíři před sebou.


Nejen Zeitgeist Addendum popisuje mechaniku peněz a finanční systém založený na tištění peněz rotačkami nebo stisknutím PC klávesnice, tedy na dluhu a "židáckém" úroku. Je to i dokument Money As Debt, který je také k dispozici počeštěný na netu.

Tento nám vnucený finanční systém se tváří jako jediný použitelný, přitom se jedná o skryté vykořisťování a vyvolávání nerovnováhy, která vždy (viz. historické reálie) opakovaně způsobuje bohatnutí úzkých zainteresovaných špiček na úkor zblblé většiny. Říká se tomu globalizace. Prostředky se v průběhu často uměle vyvolaných krizí soustřeďují do rukou stále menšího počtu mocných a nevypadá to, že by to většině lidí na této planetě prospívalo.[smích] Nebo zde může někdo prohlásit, že se poměry na naší planetě zlepšují k dobru pro VŠECHNY zúčastněné??? Války se stávají minulostí nebo naopak??? Žijeme více v klidu a bezpečněji nebo naopak???


Je dobře, že dokážeš zarputilým oponentům na faktech doložit o co tady opravdu jde a je na čtenářích, aby si vybrali čemu dle toho co se kolem nich děje a na základě svých vlastních zkušeností chtějí věřit.
jansmith[smích]

175361

8.11.2008 9:52

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 175315

DOKONČENÍ
A pokud vám snad leží v žaludku mechanismus vytváření peněz, vězte, že je to velmi chytře a správně vymyšleno. I půjčka peněz založená na jiné půjčce je vlastně OK, protože na každém stupni ta půjčka odráží nějaké reálné=existující hodnoty a závazek splácet (a pokud ne, je co zabavit, v té hodnotě). 10% je odloženo jako pojistka... např. do zajišťovny pro případ, že by nějaké malé procento úvěrů krachlo, někdo nesplácel (ale i zde se o nic nepřijde... je přece zástava, skutečně existující a hodnotná).
Jak dnes víme (viz krize), nebylo bohužel dodržováno (ani kontrolováno), že ručit se musí SKUTEČNOU hodnotou, nejméně ve výši půjčky, a že musí být úvěr poskytován pouze těm, kteří mají prokazatelně schopnost splácet (ne žebrákům a 70-letým důchodkyním). Pak logicky došlo k tomu, k čemu došlo - ale to je hlavně vina dozoru a státní kontroly! Tito lidé by měli být pozavíráni na nucené práce, i s těmi hrabivými obchodníky-bankéři, kteří zcela funkční systém narušili. Na úkor nás.

175328

9.11.2008 7:55

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 175328

Ne, není to správně vymyšleno! S prominutím hrozně kecáte a cintáte si na pentli. Mechanismus vytváření peněz je naprosto zrůdný a pro celou planetu zhoubný. Je to virtuální hra, obrovské spekulativní přesuny virtuálních peněz a čachrování s nimi, za účelem ožebračení většiny lidí na planetě. Má z toho prospěch jen velmi úzká skupina lidí, která pak díky svému obrovskému majetku dělá libovolné peklo kdekoliv, v kterémkoliv státě, který si potřebuje zotročit (třeba kvůli ropě).

Vy mluvíte o volné soutěži, ale tu Vaši „volnou soutěž“ si lze představit jako hru Monopoly, kde hrají zúčastnění hráči tím způsobem, že pár domluvených hráčů si na papírky namaluje libovolné množství peněz a pak všechno skoupí. Všichni ostatní, ti většinoví hráči si namalovat papírky coby peníze nesmějí, žádné peníze tudíž nemají, jenom si smí půjčit od těch co si je namalovali a za jimi stanovených velmi tvrdých podmínek pak musí jednu jedinou nemovitost, kterou si koupili, aby měli kde vůbec bydlet, celý život splácet.

Nebo si tu nečistou hru, kterou rozpoutali mezinárodní bankéři lze představit jako hru v košíkovou, kde proti sobě stojí naprosto nerovní soupeři. Dvoumetroví obři si mezi sebou libovolně přehazují míč a stále bezkonkurenčně vítězí, neboť půlmetroví trpaslíci se za míčem bezúčelně honí, ale nikdy na něj nedosáhnou. A tomu Vy říkáte volná, spravedlivá soutěž.

Taky by mě zajímalo, proč jste obecně nemluvil o 70-letých důchodcích, ale zmínil jste konkrétně jen 70-leté důchodkyně. Důchodci své dluhy splácejí a důchodkyně nikoliv? Nebo jsou důchodci podstatně bohatší než důchodkyně, takže se jim půjčit může, kdežto důchodkyním nikoliv? No, v každém případě je to moc hezké přirovnání- žebráci a důchodkyně. Mám se na co těšit až budu stará.

175378

9.11.2008 9:34

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

Saša 74.?.?.?

Reakce na 175378

Pan „85“ zřejmě má malý byznys, pravděpodobně je tak malý, že musí pro něj pracovat a organizovat. Možná zaměstnává především sám sebe a vidí to z toho pohledu samo-zaměstnavatele. Opravdový byznys nepracuje na těchto předpokladech. Vlohy a píle s výjimkou vychcanosti tam nehrají velkou roli. V mezích a i za mezemi zákona musí v dané sféře obchodu získat maximální zisk, jinak zanikne. To je to právo silnějšího. Jinými slovy opravdový byznys pilně pracuje na podvodu a to

a) státu (minimální možná daň, + podvodné získání státní zakázky apod.)
b) zákazníka (reklamou, kvalitou, zárukou apod.)
c) zaměstnanců (tváří se jako milující macecha, musí dostat maximum za minimální nebo žádnou mzdu)

Jen „nejsilnější“ rozuměj nejšikovnější podvodníci přežijí. Bůh zlodějů a byznysu je stejný. V obchodu je výměna dobrovolná, ale pro silnějšího musí být vždy výhodnější. Jen nejsilnější přežívají. Je to podobné zákonům džungle. To je tedy ta píle.. Pokud má existovat nějaký socialismus (význam slova není v Čechách a bývalých „socialistických“ zemích správně chápán) tak by měl podporovat sociálně slabé což jsou „slabí“, blbí a nemohoucí. Otázkou je snad do jaké míry, jak je společnost dobročinná k méně vychcaným a jak blízko chceme být zákonům přírody či džungle. V krajním případě můžeme nemocné, staré a neproduktivní poslat do plynu, „obohatíme“ přece náš život a nebudeme se musit na ně ani koukat. Každý stát by měl být a snad musí být nějak sociální.

175381

9.11.2008 14:13

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 175381

Ještě bych ty Vaše body doplnila:
c)spolčení, organizovaní zločinci

Tenhle bod je vůbec nejdůležitější, protože s každým nepoctivým jednotlivcem stát snadno zamete. Kdežto když se spojí celosvětově mocná skupina nejbohatších a celá staletí propojených organizovaných zločinců, tak je proti tomu všech těch 6,5 miliard normálních lidí bezmocných.

Tahle organizovanost zločinců nemá s přírodním zákonem džungle vůbec, ale vůbec nic společného. Zákon džungle je o vrozeném chování, o genech, kdežto tohle zločinné spolčení je čistě „kulturní produkt“ specifické lidské civilizace. Představte si, že by existovala olympijská sportovní disciplína, kde by běžci v maratonu soutěžili dohromady s lidmi závodících ve sportovních autech. Úplně každý člověk na planetě by řekl, že je to nefér, že je to nesmysl, že je to absolutní hovadina takto nerovně spolu závodit. Ale když se to samé děje v byznysu, tak se tu vynoří pan 85, který toto obhajuje jako přirozenou věc v soutěžení.

Socialistický není totéž co sociální. K zákonům přírody je právě u lidí nejbližší to sociálno. Protože právě proto že lidé odjakživa žili spolu v tlupách, tak právě proto nejlépe čelili všem přírodním nástrahám a nebezpečím. Nejnovější vědecké poznatky také potvrdily, že chovat se altruisticky je lidem přímo vrozeno. Viz. výzkum malých mimin, který již zde byl také probírán.

175394

7.11.2008 14:21

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 175270

Tvrzení, že za peníze nelze koupit věci, které lidé obvykle kladou na nejvyšší příčky svého hodnotového žebříčku je demagogie? ... Inu, jak myslíte.

Já soudím, že k demagogii má blíže Vaše tvrzení o tom, kterak se chudí nemohou vzdělávat. Průměrný člověk stráví ročně v zaměstnání asi 2000 hodin. To je pane Hestroyi necelých 23% (slovy méně než čtvrtina!!!!!) jeho času. Tak to určitě nemá čas studovat, že? A navíc. Čtenářský průkaz do knihovny stojí na rok přibližně totéž, co krabička cigaret. Kdo by na to měl!?!

Nebo je to jinak? Líný raději stráví 10 hodin vymýšlením důvodů, proč něco nemůže udělat, než by za hodinu onu práci vykonal. Co říkáte?

A k demokracii. O tom, jaké to bylo, když demokracie skutečně nefungovala, by Vám mohli vyprávět Vaši rodiče a prarodiče. Žijí-li, doporučuji Vám si je občas poslechnout.

A k Vaší víře v hlavní příčinu ZLA na Zemi? Každá víra se pane Hestroyi vyznačuje tím, že podává velmi zjednodušený obraz reality. Svět je ve skutečnosti o moc složitější.

Ovšem víru nelze nikomu vzít. Tedy ani já nedoufám, že bych Vás Vaší víry zbavil. Všechny, i ty nejpitomnější víry, kterým kdy člověk ve své historii podléhal, porazilo vždy jen jediné. Vzdělání. [smích]

175284

7.11.2008 18:27

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?

Reakce na 175284

>A k demokracii. O tom, jaké to bylo, když demokracie skutečně
>nefungovala, by Vám mohli vyprávět Vaši rodiče a prarodiče.
>Žijí-li, doporučuji Vám si je občas poslechnout.

To by ale taky moh byt kamen urazu. Co kdyz rodice toho pana byli soucasti minuleho systemu a byli v nem stastni? Co kdyz jeden z rodicu byl v STB a ted je nezamestnany? Co kdyz je jeden z mala co za sve zlociny v komunismu byl odsouzen? Jako pani Polednova? Co kdyz si rodina toho pana v komunismu nakradla nemovitost a ted to musela vratit? To se pak clovek dovi uplne jine veci.

175302

7.11.2008 22:23

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

Had. 82.?.?.?

Reakce na 175284

>Všechny, i ty nejpitomnější víry, kterým kdy člověk ve své >historii podléhal, porazilo vždy jen jediné. Vzdělání.
Vojtěchu, Vojtěchu kdepak vzdělání... takových vzdělaných blbů, hajzlů a zločinců, co jsem za svůj současný krátký život potkal... a mohu potkávat a poznávat i nadále.

Pořád přeceňujete ten mozek a šťouchání údajů doňho.
Ne že by vzdělání bylo úplně na nic, ale vzdělání dnešního charakteru, kde hlavní metou je připravit dítě a pak člověka na to, jak pomocí znalostí ve "zdravé" [oči v sloup] [zmaten] soutěži porazit (až zlikvidovat) druhé méně schopné (nebo také takové, kteří nechtějí až tak soutěžit, ale již chápou, že jsou částečkou-buňkou velkého tvora, totiž LIDSTVA), pak takové Vámi opěvované VZDĚLÁNÍ, lze klidně považovat za líheň démonických bytostí... kde je mravnost, kde odpovědnost jedince za chod celku? Pořád jen vzdělání, vzdělání, vzdělání!

Takže všechny pitomé víry (i tu Vaši ve všemohoucnost vzdělání) může porazit jedině bytostná zralost a poznání značně přesahující dnešní oficiální vzdělávání...

175316

8.11.2008 11:47

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 175316

Vedle je Vojta s neúměrně vyvyšovaným vzděláním (jako všespasitelného léku na lidskou blbost a na kdejaký neduh, prý i na víru, která ovšem neduhem není).
Vedle jste ale i vy s tím socialisticko-rovnostářským ochranářstvím slabých: -jaký smysl má ochraňovat něco přirozeně ne-životaschopného, ne dost dobrého? jaký smysl má léčit, ochraňovat a dotovat (pozitivně diskriminovat) lenochy a geneticky vadné jedince, když dle přírody jsou tito jasně určeni k vyhynutí? a samozřejmě i vadní (a nákladně léčení) jedinci zplodí vadné potomstvo, a pořád dokola je budeme uměle udržovat naživu? Přírodní výběr! Je to snad pro nějaké citlivé dušinky tvrdé, ale je to tak správné! Příroda se tak sama očišťuje od "chyb". Takto to fungovat má!
Podobné (ano, zcela analogické) je to i u těch silnějších a slabších v lidské společnosti. Ne všichni mají přežít... pouze ti nejlepší. Genofond se tak zušlechťuje, selekcí. Vy můžete mít dojem, že je někoho škoda, že je vám někoho líto, že je třeba slabým pomoci, nacpat do nich peníze jiných, zmírnit tvrdost, aby přežili a množili se, ale příroda to ví lépe! U vás je to jen sentiment, a vy si to pletete s morálkou.
Záchranou nějakého procenta vadných (nebo slabých) jedinců (jejich dalším rozmnožením) společnost získá jen větší procento slabých a opět zvýšenou zátěž ekonomickou v dalších a dalších generacích (takto to přece donekonečna nejde!). Čím víc sociálně předimenzovaně se budeme chovat (údajně morálněji), tím větší zátěž pro další generace. A už teď to tak je! Každý nedomrlý, nemocný a polomrtvý po havárii (který by normálně zahynul) je zachráněn, vyléčen a náročně transplantován za naše peníze, a na úkor příštích generací. Viz vadné zákonodárství, vadná populační politika, obrovský nárůst daní oproti době Rakousko-Uherska... to vše nás zadusí... všichni podobní rádoby-humanisté a "šlechetní" přerozdělovači.
http://www.euroekonom.cz/foto/ru-dane.jpg
=daň z příjmů od 0,6% do 4%!!! a žili tehdejší lidé opravdu o tolik méně hodnotný život? měli méně kvalitní potraviny? méně kvalitní nábytek? menší byty? horší životní prostředí? nebavili se kvalitně až noblesně? -obávám se, že právě naopak. a to tam nebylo ještě DPH, spotřební daně, odvody z mezd, povinná sociální daň, odvody zaměstnavatelů z mezd apod.
http://pavelkohout.blogspot.com/2006_04_01_archive.html
Nezavrhuji zcela pomoc nešťastníkům, ani mírnění utrpení hladových. Nejsem proti (snad až umělé) podpoře výzkumu a zaměstnanosti. Ale nic se nemá přehánět. Lidé dělají sami vždy to, co se jim vyplácí. Rovnost ani úplná spravedlnost nikdy nebyla a nikdy nebude. Soutěž=pokrok. Vítězové na stupních vítězů a ti co prohráli, odchod ze scény.

175333

9.11.2008 8:10

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

Jarmila 83.?.?.?

Reakce na 175333

A ještě jste ke všemu svým založením nelítostný fašista. [bliji]

Panu Pavlu Kohoutovi již dávno nevěřím ani nos mezi očima, protože je v MFD pečený, vařený. A kdo je v mainstreamu pečený, vařený, tak je to vždy jejich vybraný manipulátor davů.

Ano, rovná soutěž je vždy pokrok. Ale problém je v tom, že žádná rovná soutěž neeexistuje. Existují jen celosvětoví finanční magnáti, kteří svým jednáním bezohledně ničí celou planetu. Proti tomu je pár mrzáků, které Vy byste nechal kdykoliv bez pomoci umřít, jen naprosto minimální společenská ztráta.

175379

7.11.2008 14:42

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

Zebia bohac (zavináč) chello (tečka) sk 195.?.?.?

Reakce na 175266

Ale slobodu! O tej tu je rec! Tu si kupite, len za peniaze. Alebo ujdete!!

Vas nazor je nejaka zmes hippies a demokracie. Mate auticko, domcek a stastnu rodinku?

[bliji]

175286

6.11.2008 15:08

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 175153

A pane Vojto, než mi odpovíte na tu jednoduchou otázku, tak se můžete podívat, jací jsou to hodní a mírumilovní lidé. Třeba tahle holčička, co píše na ten granát, co byl pak vystřelen na Libanon a zabíjel děti: Od Daniely z Izraele - s láskou

Vložený obrázek

Co dodat?

175165

6.11.2008 20:41

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

djb 193.?.?.?

Reakce na 175165

Co dodat?

A ze jim to pise anglicky, devce jedno hebrejske. A jeste s takovou dost detsky trapnou chybou, "whit".

Teatralni fotka, at uz photoshop nebo scenicka fotografie, lze dodat jedine. Velmi primitivni propaganda.

A ted by se asi dala vystrachat nejaka fotka ci story palestinskeho detska jak si jde nekam bouchnout, jiste uz by se nasly palestinske/iranske/iracke a jine deti oslavujici vybuch starsiho.

No a taky fotek brutalit z WWII at uz od Nemcu ci Spojencu, tech by se naslo, co takova pekna Katyn, nebo Lidice ci Drazdany.
Jo, jasne, taky Guantamamo nebo Cina masakrujici Tibet, nebo Hussein a...

aaa, no sakra, takovejch je. A vite co to vypovida o tech lidech? VUBEC NIC.
To jen ukazuje jake by si ty lidi prali ti, kteri jsou zrovna u válu.

175199

7.11.2008 3:00

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

mtk 80.?.?.?

Reakce na 175199

jj, všude samé lži, napravo i nalevo, vpředu i vzdau, "dobří i špatní", "modří i oranžoví", "demokraté i republikáni", "hovada i konspirátoři" ( ....[velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] ). Pane Relativizátore. A ted konkrétní otázka: Kdo má větší moc (tj. moc zabíjet!!)?: Izrael (atomový arzenál) versus Palestina; USA (Izrael) versus Taliban. A teď hovořím jen o agresorech (existují snad nějaké pochybnosti ohledně agrosorství v těchle případech?). Kdo vlastní propagandu (tisk, TV, film)? Palestinci? Talibanci? Rusové (??)? Dokážete pochopit rozdíl mezi propagandou svrchovaného státu Izrael a propagandou nezpochybnitelně (dle rezoluce OSN) okupované Palestiny? Hovořte, z plných plic, rád se poučím ...

175225

7.11.2008 7:02

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

djb 193.?.?.?

Reakce na 175225

to se ptate trochu moc konkretne na plne plice, aby z toho bylo neco poucneho.
Odpovedi:
a/Izrael

b/Usa

c/ existuji, napr. v Iz.-Pal. je puvodnim agresorem v podstate GB/OSN, Izrael ani Palestina v zadnem pripade byt agresorem nemuzou, nebot zadny jiny Izrael, ktery by zautocil na Palestinu, nebo na ktery by zautocila Palestina, pred zac. konfliktu nebyl

d/to je dalsi chytak, ani jedna z uvedenych skupin to neni [velký smích]

e/dokazu

co jsem vyhral? [chechtot]

a co to meni na me predchozi odpovedi?

175237

7.11.2008 12:48

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 175237

pane djb, se vším spokojený/smířený relativizátore:
na vaší předchozí odpovědi to nemění nic - je totiž od začátku vadná, a tím, že na té vadnosti trváte, opakujete ji, a aniž byste se kriticky hluboce zamyslel, cynicky se vysmíváte, tím sám sobě ani nikomu jinému nepomůžete.
> A vite co to vypovida o tech lidech? VUBEC NIC.
---zde je ten základní omyl/lež. o těch lidech to vypovídá mnohé. zla je u někoho míň a u jiného víc. to na zlu nic nemění. že tohle zlo někdo zdokumentuje a využije v propagandě, zatímco jiné ne, to na skutečnosti zla opět nic nemění. a zda existovala nějaká fiktivní čára zvaná hranice a nějaký název (Izrael/Palestina), to opět nic nemění na skutečnosti zla, konaného konkrétními lidmi. ostatně vina není jen na straně GB nebo OSN, ale především těch źidáků, co u nich lobbovali za vznik státu v cizí zemi. vina se nesvalí na jiné. NIKOLIV! -je stále na straně těch, kteří zlo páchají (kradou, vraždí, mučí, šikanují). ti mají svůj podíl, vědí o své nespravedlnosti a zlobě, a možná nevědí o svém fanatismu. ale i přes zlo kdesi v minulosti (založení špatného stavu v Palestině) je zlo dnešních fanatických źidovských utlačovatelů zjevné, jejich výzbroj větší, prostředky silnější, a tedy zlo horší... hojnější, více nespravedlivé a budící pohoršení, reakci. každý jeden člověk může dnešní zlo učinit nebo neučinit. minulé zlo nejde vzít zpět, ale pouze kompenzovat dnes podle svědomí, a už vůbec nepomůže imbecilně se vymlouvat, že za to může někdo jiný kdysi kdesi. realita a rozhodnutí je dnes. dobrá vůle, nebo zlá. náprava a spravedlnost, nebo prosazování svého já za každou cenu, i za cenu prohlubování/dokončení nespravedlnosti předešlé.
nevyhrál jste nic. za tak plytké plácání si nic nezasloužíte.

175273

7.11.2008 16:30

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

djb 193.?.?.?

Reakce na 175273

Plytky dotaz, plytka odpoved.

Zel, z meho "hlubokeho omylu" jste me nevyvedl.

Napsal jste to pekne, jen co je pravda, zcela mimo obraz.

Zlaty hreb je veta
"že tohle zlo někdo zdokumentuje a využije v propagandě, zatímco jiné ne, to na skutečnosti zla opět nic nemění."

Ze byste nakonec pochopil muj prispevek?
Presne totez pisu, fotografie nic neznamena, ani zlo, ani dobro, je to jen fotografie k propagande, vztah ke skutecnosti z toho plyne nulovy. Nekomu treba po lopatach vysvetlit.

Vite co je Vas problem. Ti Vasi "zidaci". Ale s tim ja nic neudelam, ze kdyz si nekdo dovoli se dotknout protizidovske propagandisticke fotky, tak hned vidite jarmulku a palestinobijce.

Jedine co jsem psal je, ze toto je umela propagandisticka fotka a nic to nerika. Tecka.
Neco o tom, ze je v pravu Izreal? Nebo Plaestina? Nebo ze nekdo z nich nepacha zadne zlo? Kde jsem to tvrdil. Asi ve Vasi hlave.
Mozna az budete trochu vyspelejsi a nabydete schopnosti diskutovat bez predsudku, lepe budete chapat lidi okolo.
Shalom. [chechtot]

175293

7.11.2008 21:05

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 175293

>Presne totez pisu, fotografie nic neznamena, ani zlo, ani dobro...
---nějak se kroutíte, člověče... že prý jsem tomu neporozuměl. nejprve píšete, že dokumentované zlo nevypovídá nic o zachycených protagonistech toho zla, a teď dokonce, že zlo (nebo dobro) nic neznamená. PRÁVĚŽE TO NĚCO ZNAMENÁ! nějaké zachycení nebo nezachycení, publikování nebo nepublikování, to samozřejmě někomu prospěje, ale na faktu zachyceného děje a postav to moc nemění -to jsem psal zase já. Zlo prostě něco znamená... je reálné, ne jen nějaké vymyšlené, na fotkách a v prolhaných novinách.
Ta fotka nebyla jen naaranžovaná, ale ukazuje podle mého skutečnou výchovu izraelských dětiček. a tato výchova je zlo, a duše takto zlem poškozených dětí pak v dospělosti udělají ještě více zla. zlo se totiž množí podobně jako dobro. jen mám pocit, jakoby to zlé jaksi převažovalo.

175312

7.11.2008 3:25

RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?

p 125.?.?.?

Reakce na 175153

..jak to vypada vetsina vlad na svete je zvolena k ucelu rozzurit co nejvice ovcanu kteri je zvolili/Usrael napr./ vydavaji zakony narizeni,opatreni atd.ktera jsou pri nejmansim absurdni a nedelaji co by meli ve prospech vsech obcanu..potom ozbrojuji obrnene policisty proti protestujicim jichz je stale mene a mene...s panem Husseinem Obamou a Barakem se nebudeme ani nemuzeme mit lepe,soudim. Soudruh Bush a dvoje podvodne volby pripravily a vydlazdily cestu pro Husseina.Jinak by NIKDY NEBYL ZVOLEN !!!

175229

6.11.2008 4:42

dalsi odkaz:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

http://eretz.cz/component/option,com_frontpage/Ite...

175105

6.11.2008 9:12

RE: dalsi odkaz:

Saša 74.?.?.?

Reakce na 175105

Novým šéfem Bílého domu bude Rahm Emanuel, židovský syn bojovníka Irgun –také jsem si všiml jásotu na Eretz, ale ten samý Rahm Emanuel byl poradcem bývalého presidenta Clintona, kterého v poslední době nemohli sionisté v Izraeli ani cítit neb po nich chtěl ústupky nebo alespoň, aby přestali vraždit Palestince.

175120

6.11.2008 5:39

Panove,

te podle vas \ 165.?.?.?

tohle je nejhorsi blabol, ktery jsem tu dosud cetla. Neni mi jasne, jak je mozne, ze podlehate takovym pomluvam a absence zdraveho usudku a rozumu me ponekud zarazi. Asi, ze se rekrutujete z te skupiny, ktere Obamovym zvolenim tece do bot jeste vic, nez za neboztika Bushe.
A to je dobre.
Kazdemu, co mu patri. Zdar!

175108

6.11.2008 6:06

RE: Panove,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 175108

Sestro ctes to a nebo pijes?

175111

6.11.2008 12:49

RE: Panove,

mtk 80.?.?.?

Reakce na 175111

Spíš to šňupe... [chechtot]

175141

6.11.2008 15:17

RE: Panove,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 175108

Ó, není nad to žít ve sladké nevědomosti [smích]

175166

6.11.2008 15:23

RE: Panove,

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 175108

To sedí od človeka, ktorý si nie je schopný vymyslieť ani nick, aby sa zapojil do diskusie nie ako bezmenný prvook ale niekto s vlastným názorom [vyplazený jazyk]

175167

6.11.2008 15:33

RE: Panove,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 175167

Na jednom z těch odkazů v článku mají zajímavou diskusi. Anonymní přispěvovatelé jsou označováni jako Anonymous Coward č. xxxx. Čili anonymní zbabělec. To je pěkné... [velký smích]

175170

6.11.2008 16:03

RE: Panove,

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 175170

čo na to editor?? [velký smích]

175174

6.11.2008 5:54

"Cirkev" ke ktere se Obama ma modlit ..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

.. to zni jako z nejakeho noveho negro Talmudu! Znicit toho nenavideneho Massa Bob! Yauza!!
Pro zajimavost jeden muze zaregristrovat, ze jak Obama, tak i "pastor" Jeremiah Wright, ci dalsi "kazatele" jako Jesse Jackson a Al Sharpton jsou mutanti: misenci zvrhlych jedincu rasy aw-dam (predevsim z Anglie, Skotska), a druhu jejich otroku se kterymi zachazeli hur jak se zviraty. Jen tak by me zajimalo, proc negros maji lebecni strukturu stejnou jako Neandertalci (a nejen tvare, ale i zvyky a schopnosti), a proc i "veda" dnes priznava ze Neandertalci byli cerni .. Zajimave. Mno, dneska to vypada velmi zajimave v progresivnim a technicky vyspelem Kongu, stejne tak jako v JAR, ci v dnesni super prosperujici Zimbabwe (predtim rasisticka Rhodesie do ktere jsem ke sve smule jen-tak-tak nevyemigroval v 70.letech, muj nebostik tatinek, obycejny vesnicky ucitel ktery nikde nebyl, mi to vymluvil z duse). Ted Amerika, pak 50 milionu africkych "delniku" do Evropy, budoucnost humanity je vskutku jen za dverma. I s Obamou a jeho prdelatou Michelle. A samozrejme s jejich zakulisnimi loutkovodici bez nichz by se nikam nedostali. Ti loutkovodici, ti se nemeni, ti jsou stale jedni a titez .. [oči v sloup]

175109

6.11.2008 6:46

..osobně už bych se ostražitě nadechl...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

.... možná, že na chvíli "odlehlo", ale ....
http://zpravy.idnes.cz/obama-by-mohl-zmenit-nazor-... ... začíná se využívat charisma k prosazení pitomostí a mocivládných opatření.

175112

6.11.2008 7:35

Díky

rockmother 88.?.?.?

skvělé jako vždy, oceňuji, i když tak zcela nesouhlasím úplně se vším, beru na vědomí a hodně si to vezmu do hlavy. [zmaten]

175113

6.11.2008 8:35

Obama - predvoj Antikrista?

Anton Selecký 62.?.?.?

Pripravuje Barack Obama cestu antikristovi?



Washington, 22.10.2008 (kath.net) - Americký spisovateľ Hal Lindsay vidí v Barackovi Obamovi pripravovateľa cesty pre antikrista. Informoval o tom magazín Factum. Podľa Lindsaya Obamove nároky a vystupovanie pred masami, v ktorých vyvoláva nadšenie ako to bolo napríklad v Berlíne, pripravujú ľudí na príchod antikrista, ak už on sám ním nie je ...

„Nikdy v dejinách nečelila Amerika toľkým krízam ako dnes. … Obama má pravdu, keď hovorí, že svet je zrelý pre niekoho ako je on – pre ´mesiánsku´ postavu, charizmatickú a výrečnú, ktorá zdanlivo pozná odpovede na všetky otázky sveta. A Biblia hovorí, že takýto vodca sa už čoskoro objaví," vyjadruje autor bestsellerov svoje presvedčenie v článku magazínu.

„Asi sám Obama nebude tým antikristom," pripúšťa Lindsey. „No skrze neho sú ľudia na takéhoto vodcu pripravovaní." Lindsey očakáva od antikrista podobné „mesiánske" vystupovanie, ktoré rovnako nájde nadšené prijatie. –zg-
[mrknutí jedním okem]

175114

6.11.2008 9:22

mesiáš ...

Tom 24.?.?.?

mediální srandička ...

Vložený obrázek

... a vono fakt! [velký smích]

Vložený obrázek

175123

6.11.2008 10:16

Ako je mozne, ze vyhral Obama? Vydychol si aj Zvedavrec?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Ved elektronicke scitavanie hlasov malo zabezpecit vyhru republikanom. Aspon zvedavec to uz roky tvrdi?
Navrhujem aby kazdy clanok na zvedavcovi bol oznaceny kategoriou
- predpoved s overitelnym faktom
- predpoved bez overitelneho faktu
- potvrdena predpoved
- nepotvrdena predpoved
a niekde graf kolko je akych clankov. Pretoze nejaka sebareflexia by mala byt vlastna kazdemu mediu - aj zvedavcovi.

175125

6.11.2008 15:29

RE: Ako je mozne, ze vyhral Obama? Vydychol si aj Zvedavrec?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 175125

Možná vám to ještě úplně nedocvaklo. Takže jen v rychlosti. Ten poslední článek o americkém volebním systému napsal Mark S. McGrew. Jak vám to jméno zní? Čech to asi nebude, že? Předpokládejme, že je to Američan. Stíháte mě?

No, raději zvolním. Takže když se na Zvědavcovi objeví nějaký článek, tak je to prostě článek. Přečtěte si ho ještě jednou a třeba pochopíte, co tím autor myslel.

Můžete zkusit napsat i přímo autorovi. Pořádně ho spucujte! Ať si dává bacha!

[chechtot]

175168

6.11.2008 20:31

RE: Ako je mozne, ze vyhral Obama? Vydychol si aj Zvedavrec?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 175168

Na druhej strane ten clanok (spolu s inymi) bol uverejneny na zvedavcovi. Autor sam ho tu nedal.

Ale Vas prispevok mi dal este jeden napad. Hodnotit by sa mali aj autori. Ked bude na zaciatku napisane, ze autor doteraz len tliachal, tak pravdepodobne aj tento clanok je len kopa nezmyslov.

175197

7.11.2008 3:15

RE: Ako je mozne, ze vyhral Obama? Vydychol si aj Zvedavrec?

mtk 80.?.?.?

Reakce na 175197

>Ale Vas prispevok mi dal este jeden napad. Hodnotit by sa mali aj
>autori. Ked bude na zaciatku napisane, ze autor doteraz len
>tliachal, tak pravdepodobne aj tento clanok je len kopa
>nezmyslov.

Můžeme to aplikovat i na Vás? Pod číslem 84 se objevilo už mnoho nenapravitelně přitroublých příspěvků. Trochu to komplikujete tím, že si zbaběle nedáváte žádný stálý nick, takže hňupů pod č. 84 mohlo být víc (možná jste ale jediný; to Vám však nicméně spíš uškodí). Hmmm, čeho se tak bojíte? Sebe? [chechtot]

175227

7.11.2008 13:34

RE: Ako je mozne, ze vyhral Obama? Vydychol si aj Zvedavrec?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 175227

[chechtot]

175278

9.11.2008 10:35

RE: Ako je mozne, ze vyhral Obama? Vydychol si aj Zvedavrec?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 175227

Vzhladom na to, ze toto je len druhy krat, co som sa ozval - asi nas bude viac (přitroublých).
Nechapem, preco sa branite sebareflexii - ta je podla mna prirodzena. Ja nechcem aby sa tu uvadzali dokazy. Chapem, ze su ludia, ktori dokazu z roznych veci odhadnut pravdu v pozadi. A rad by som si precital nazor tychto ludi. Ale kedze som len obcasny citatel a mozno som mal smolu - necital som tu zatial nic, co by sa potvrdilo - takze take hodnotenie by mi pomohlo.

Ibaze by tie fakty boli uplne vymyslene - potom by bol ten odpor logicky.

Moje hodnotenie - ja Vas predsa o nicom nepresvidcam - co chcete hodnotit?

175385

9.11.2008 12:53

RE: Ako je mozne, ze vyhral Obama? Vydychol si aj Zvedavrec?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 175385

>Vzhladom na to, ze toto je len druhy krat, co som sa ozval - asi nas bude viac (přitroublých).

samozrejme, ze vas je tu viac přitroublých, paci sa mi, ze sa k tomu rovno priznate,
...ale co konkretne chcete vasim prispevkom zakotkodakat....eeeehhhh pardon povedat?

175389

9.11.2008 18:15

RE: Ako je mozne, ze vyhral Obama? Vydychol si aj Zvedavrec?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 175389

No ocakaval som, ze v tomto clanku bude napisane.

Ospravedlnujeme sa, ale tie informacie co sme tu rok sirili o zmanipulovani volebneho systemu bola cira demagogia. Autorov tychto clankov uz nebudeme uverejnovat alebo pri naslednom uverejneni dalsich informacii od nich upozornime kolko krat boli prichyteny pri klamstve a kolko krat mali pravdu.

Alebo nieco podobne.

175409

6.11.2008 11:39

Rahm Emanuel: 2. nejmocnější muž planety

Guru 78.?.?.?

Jak již vešlo ve veřejnou známost pan Keňanec "z Havaje"
si vybral svého Chief of Staff

Tak tohle bude 2. nejmocnější muž planety, hned po Keňancovi "z Havaje"

rovný chlap již od pohledu, v r. 1991 podle vlastního CV dobrovolník v IDF (Israelské armádě),

kde ale nevraždil, tvrdí, že pracoval v dílně a opravoval brzdy, což pro elitního kravaťáka s dvojím občanstvím

a utrženým prostředníkem je perfektní uplatnění (tedy těžce vymakané krytí během výcviku u MOSSADu)

Rahm Emanuel - trestný čin služba v armádě cizí mocnosti

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Vložený obrázek


Padělek Keňancova rodného listu z Havaje.
Padělatel nevěděl, že v r. 1961 neexistovaly laserové tiskárny
a že slovo v kolonce "rasa" v r. 1961 nebylo používáno dnešní politicky korektní "African", ale dnes již poněkud polit. nevhodné "Negro"

http://www.politifact.com/media/img/graphics/birth...

175130

6.11.2008 18:52

RE: Rahm Emanuel: 2. nejmocnější muž planety

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 175130

Díky za doplňující info [smích] Máte pravdu, ten člověk je od pohledu dobrák od kosti... [oči v sloup]

175183

6.11.2008 20:27

RE: Rahm Emanuel: 2. nejmocnější muž planety

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 175130

jak prohlížím tu první fotku, mám pocit že vidím vztah podřízenosti opačně... [zmaten]

175196

7.11.2008 20:50

RE: Rahm Emanuel: 2. nejmocnější muž planety

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 175196

mám stejný pocit... prosťáček-loutka je instruován někým inteligentnějším, silnějším, prostě řídícím źidem -je to smutné... asi byl pro tu roli vybrán už dávno, kolegiem moudrých hlav jistě z okruhu mocné lobby šestnácti amerických tajných služeb, sdružených v IC (United States Intelligence Community).
pan Emanuel je zřejmě opravdu dobrák od kosti... asi jako hladová zmije.

175310

7.11.2008 21:53

RE: Rahm Emanuel: 2. nejmocnější muž planety

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 175196

Obama ma potencial udelat cokoliv. On neni clovek, ktereho bude jednoduche v Bilem dome tahat za provazky. Otazka je co on sam zvoli? At uz zvoli cokoliv, vzdy mu bude hrozit smrt. I to clovek jako Obama musi vedet. Plyne z toho vysoka svoboda volby. Doba je takova, ze vytvari mocne prirozene spojence presidentu USA pri prosazovani transformace. JFK za sebou "ducha doby" nemel, ten mel jenom mocne nepratele, ktere svou volbou proti sobe uvedl do pohybu. Mit za sebou "jenom" lid nestaci.

175314

10.11.2008 14:55

RE: Rahm Emanuel: 2. nejmocnější muž planety

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 175196

že by byl Rahm Emanuel Antikristem? Ten má přijít z židovského kmene Dan.

175456

6.11.2008 12:19

myslím že to není dobře

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Fandil jsem Kainovi. Jednak jsem antiamerikánec, nemám rád USA a přeju jim špatné, a nic horšího než Kaina s hokejovou mámou si představit neumím. Kain je blbec a Palinová taky, což je vlastnost, kterou v nepřátelském velení oceňuji. Doufal jsem, že Kain opravdu splní ty sliby o založení "společnosti demokratických států" a vykázání Ruska z G-x, taková autoizolace USA od nového mocenského centra na Východě a ztráta schopnosti ovlivňovat dění by se mi líbila. Pokračování rekordního zbrojení bych jim přál - jen ať uzbrojí sami sebe a ožebračí se až na dřeň. Nevěřím na schopnost prezidenta USA zahájit si tak mýrnix-týrnix atomovou válku; v takovém podniku je spousta dalších rozhodovacích stupňů např. v armádě, ti lidé si velmi dobře umí představit následky a přinejmenším neuposlechnou a jestli to bude potřeba, převezmou moc - to by mohlo být zábavné sledovat.

Jen zvolením Obamy se vylepšil obraz USA, aniž by se co konkrétního změnilo. Svět s Kainem by byl zjevně nebezpečný, ale pro většinu lidí snadno čitelný, každý by věděl, kde je nepřítel. Svět s Obamou bude nebezpečný skrytě, něco jako když vás lupič přepadne s úsměvem na tváři - než pochopíte, že jde o přepadení, je pozdě na obranu.

175135

6.11.2008 21:53

RE: myslím že to není dobře

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 175135

Alebo ešte inak - s McCainovou agresívnou hlúposťou by sa systém pravdepodobne zosypal v dohľadnom čase katastrofický spôsobom, takže by prestali fungovať kontrolné systémy a došlo by k prerodu spoločnosti a prerozdeleniu moci, možno aj k zmene paradigmy fungovania spoločnosti.
S Obamom to bude dlhá agónia, ale kontrolné mechanizmy zostanú po celý čas funkčné, takže k prerodu spoločnosti a zmene paradigmy nedôjde, čo je pre "tých v pozadí" životne dôležité, pretože si moc udržia.

175203

6.11.2008 14:14

iluminát je, je i satanista?

E.T. 85.?.?.?

No, při slavnostním vyhlášení výsledků měla na sobě Mrs. Obama černo-rudé šaty, jedno dítko mělo šatičky rudé, druhé, menší dítko mělo šatičky černé, Mr. Obama měl šaty černé, a /tuším/,rudou kravatu. Jak rodinka satanistů na pochodu, komu pak asi tímto oblečením dávali najevo svou příslušnost a poslušnost? [zmaten]

175151

6.11.2008 14:46

Tušil jsem to,

Spytihněv 83.?.?.?

první potíže jsou tu...

Vložený obrázek

175158

6.11.2008 15:35

Jsme casti Obamovy rodiny

rabin 66.?.?.?

Obama Ma v Rodine Rabina
http://wcco.com/election/obama.rabbi.family.2.8192...
Gojimove celeho sveta spojte se! Shalom globalnimu presidentu Obamovy, shalom globalnimu Eretz Yisroel!

175171

6.11.2008 15:55

Konec Americké dominance ? Ani náhodou !

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?

Sledujeme-li předvolební projevy nového prezidenta Obamy a jeho první kroky nelze si nepovšimnout pokračující servility vůči Izraeli. Ta je korunována hned na úvodu volebního období jmenováním nového ministra obrany z vyvolených řad. Dnes vyšel v METRu článeček s názvem "Jak nový pán Bílého domu "změní" svět". První co mne na samotném nadpisu upoutalo jsou uvozovky nad slůvkem "změní". Že by si propagandistický plátek Metro dovolil zapochybovat o možnostech Americké loutky ? Obama asi opravdu těžko něco změní, když je jeho kariéra postavena na splátkách úvěru Izraelským lobistickým kruhům. Druhá věc, na které spočinulo mé oko je tučný modrý nápis uprostřed článku "Nesmíme Irán nechat obstarat si svou vlastní jadernou zbraň". .. No nic nového, totéž tehdy ještě kandidát Obama proklamoval už v předvolebním boji. Zamysleme se nad zkušenností ze studené války. Co udrželo ve světě mír ? Paradoxně situace, kdy Sovětský svaz získal brzy po válce rovněž svou jadernou bombu. Od té doby si žádná z velmocí nedovolila zaútočit. No studená válka skončila a jaderné zbraně stále děsí. CO S TÍM ?? První o co se svět pokusil bylo odzbrojení. Snižování počtu jaderných a konvenčních zbraní. Jak to dopadlo ? Nikdo se ve finále svého jaderného potenciálu nezbavil. Ty zbraně totiž znamenají MOC nad ostatními ! Je to nástroj pro šíření dominantního postavení. Nástroj zastrašování. Této zbraně se velmoci přeci nevzdají. I kdyby se nakonec podařilo (jinak než KOUZLEM byto nešlo)vymazat jaderné zbraně z této planety bylo by to stejně k ničemu protože již existuje KNOW HOW na výrobu tohoto typu zbraní. Každá ze zemí dříve vlastnících jaderný potenciál by byla na základě POTŘEBY schopna znovu si VELMI RYCHLE vybudovat nový jaderný arzenál. SVĚT by prostě musel zapomenout své know how a to je nesmysl. Jaká je tedy druhá možnost ? Dovolím si velmi hříšné zamyšlení. Nebylo by světovým stabilizujícím prvkem kdyby každá země vlastnila svou ODSTRAŠUJÍCÍ jaderou zbraň ? Velmoce by museli přestat s vměšováním, exportem hodnot. Museli by se naučit respektu. Nebylo by tedy naopak VHODNÉ aby si Irán ale i jiné země vyrobili své jaderné zbraně ? Každá země svou ATOMOFKU a je KLID ne ? [smích] .. No už to slyším ? TO JSI FAKT TAKOVEJ MAGOR, ŽE BYS NECHAL ATOMOVKU TOMU IRÁNSKÝMU ŠÍLENCI, KTEREJ VYHROŽUJE, ŽE VYHLADÍ IZRAEL ?? .. NO .. Opravdu by si dovolil nějaký magor zaútočit proti USRAELSKÉMU kolosu? Vždyť by pak ten kolos vymazal tu maličkou zemi z povrchu zemského. Já myslím, že i kdyby skutečně Irán plánoval výrobu jaderné zbraně je to pouze a jedině z důvodu ochrany proti vměšování. Cítíte ten vnitřní odpor .. tahle myšlenka je podle někoho kacířská a podle jiného stupidní. I v nás tady už částečně zakořenila představa o šílených a nebezpečných diktátorech, kteří jsou schopni bez mrknutí oka zemřít v s...Automaticky kráceno

175172

6.11.2008 15:57

2

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?

I v nás tady už částečně zakořenila představa o šílených a nebezpečných diktátorech, kteří jsou schopni bez mrknutí oka zemřít v sebevražedném boji pro Aláha i s celou svou zemí. Co pak Americký prezident a jemu vnucené ideové stereotypy umocněné pocitem odpovědnosti za svou zemi .. tedy co to plácám ?! ZA CELÝ SVĚT!! Zdá se, že nepůjde o žádné trhání se z řetězů nadvlády sionismu v Americké politice a doufejme, že aspoň vyhnáním aktivního blba z bílého domu bude ve světě pácháno o malinko méně škod. Doufejme. [oči v sloup]

175173

6.11.2008 23:14

RE: 2

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 175173

Musíme doufat,ještě chviličku,odsunout válku... [smích]

175209

6.11.2008 18:33

Ne ze bych chtel rypat

hledac pravdy 66.?.?.?

Nemel byt nahodou jeste pred volbami vyhlasen vyjimecny stav, napadnut Iran a zfalsovany volebni masinky ?
Nemel byt pred ctyrmi lety zorganizovan na Spojene Staty falesny teroristicky utok a nemela byt zavedena diktatura ?
Zvedavec by mel sahnout k sebereflexi a kriticky zhodnotit sva proroctvi.

175179

6.11.2008 19:39

RE: Ne ze bych chtel rypat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 175179

Predpovidat budoucnost v otazkach geopolitickych (pokud se tedy bavime o kratkodobych zmenach) lze jen s velkou davkou nepresnosti. Nikdo nestoji na miste a figurky na sachovnici se rychle meni, hra ktera se hraje neni merena mesici ani roky, jedno volebni obdobi nic neznamena. Uvedomte si konecne, ze se v USA zadne volby nekonaji a pravdepodobne jiz nikdy konat nebudou. Obcane si vybrali toho kdo byl dopredu vybran. Teroristicky utok se odehral na Wall Street. Letosnim vyberem Obami ziskali vice politickeho kapitalu, nez si dovedete vubec predstavit. Az vam zacne dochazet, ze se nic zasadniho nezmenilo, pak uz treba taky zadny Zvedavec nebude a i na vasi sebereflexi jiz bude velmi pozde...[smích]

175190

7.11.2008 9:41

RE: Ne ze bych chtel rypat

hledac pravdy 66.?.?.?

Reakce na 175190

Podivejte se 195, ja jen rikam, ze se nic z tech predpovedi nesplnilo. A ze byl vybran dopredu Obama ? Vy jste asi nesledoval cely volebni proces. Vetsina zemi muze americe takove volby jen zavidet.

175251

7.11.2008 13:35

RE: Ne ze bych chtel rypat

google 84.?.?.?

Reakce na 175251

>Podivejte se 195, ja jen rikam, ze se nic z tech predpovedi
>nesplnilo. A ze byl vybran dopredu Obama ? Vy jste asi nesledoval
>cely volebni proces. Vetsina zemi muze americe takove volby jen
>zavidet.

co sa im da zavidiet?
ze maju system volieb, kde si mozes vybrat len medzi horsim a zlym?
ze maju system, kde moze kandidat, ktory dostane o 350 000 hlasov viac,
tak volby prehra? (Al Gore)
ze maju system, ktory preseje "nevhodnych" kandidatov na tisic moznych
sposobov a podporuje zakulisne predvolebne hry, ako ziaden iny?
ze maju volebny system, ktory stoji jednotliveho kandidata viac, nez je
rozpocet niektorych statov v tretiom svete? co im vlastne konkretne zavidite?
bombasticku show, masovu hysteriu, sentiment a farebne konfeti?

175279

6.11.2008 21:46

RE: Ne ze bych chtel rypat

alois 66.?.?.?

Reakce na 175179

Ale ano, vzdyt jeste neni odzvoneno ,Bush ma jeste do 20. ledna cas,koncentraky v pousti jsou ready. Startovaci drahy pro napadeni Iranu v Gruzii, bilionove investice Isr. firem a jedincu do Gruzie to je asi jen pro deti? dalsi preprava voj. materialu do Gruzie obchvat Ruska jako do smycky. napadeni statu verejne (Pakistan , Syrie)Privatni armadou ? To jsou neustale provokace, myslite ze je to jen zbuhdarma kdyz America je zadluzena na 3 generace?Pochybuji,ten zamer tady je.Co cpani Ukrainy kde neni doslova co jist do NATO ? Ukrainci ziji v cesku jako cigani a zebraji o praci 15 let.Mysleme nezli zacneme rejpat a drzme se faktu.Takoveho hnoje podvodu a zrudnosti co provedla tato garnitura by asi nedala America dohromady od sveho zalozeni ,co stacili tito borci (cca 8lidi kteri rozhodovali) za pouhych osm let!!!!!!! [oči v sloup]

175202

6.11.2008 19:31

Guantanamo

Dale Coper 84.?.?.?

Jsem zvědavý jestli Obama realizuje jeden ze svých předvolebních slibů a zruší koncentrák Guantanamo.

175187

6.11.2008 23:40

RE: Guantanamo

alois 66.?.?.?

Reakce na 175187

Dle toho co zacina se objevovat na verejnosti by to byla velka chyba. Teoreticky receno by ho mel 21 ledna potrebovat(rozsireny pro nove najemniky . Zarizeni hudebni , na piti vody a jine nastroje jsou jiz instalovany ,takze nepredbihat a neplytvat zbytecne penezi. A kdyby tak je treba stejne . Jen v Californii jsou veznice tak preplnene (capacita 100 000) a je tam nacpano 170 000. Co s tim nikdo take nevi. [oči v sloup]

175212

6.11.2008 23:30

Perlicka z FOX dnes prave hlasi na Hardball: 2.20 pm ctvrtek

alois 66.?.?.?

Palin nevi ze : na americkem kontinentu je mexico ,canada a america. Nevi ze Africa je continent a nevi ze s.africa je stat a ne continent. Pry to zverejnil dnes rozcarovany McCain o trosku chytrejsi partner kandidujici na vedeni tohoto vudciho statu pro tuto zemekouli. Byl to snad zamer ? Ja neverim ani svojim usim a ocim co se tady deje.. Po dnesnim drzkopadu na burze cekaji na projev zitra Obamy.Ja nevim na co cekaji ti lotri ,na docisteni penzi v pensijnich fondech ? Asi ano . Mimochodem kolik lidi vi ze dedek byl sestrelen "pratelskou palbou" nad Hanoji,asi malokdo . [velký smích] [velký smích] [velký smích]

175211

7.11.2008 5:12

RE: Perlicka z FOX dnes prave hlasi na Hardball: 2.20 pm ctvrtek

Saša 74.?.?.?

Reakce na 175211

Ano na TV FOX News, nám sdělili, že hlavní poradce McCaina Randy Sheunemann byl prý vyhozen za prozrazení neshody mezi Palinovou a republikánským kandidátem; nedovede vyjmenovat 3 státy volného trhu na Severoamerickém kontinentu (US, Kanadu a Mexiko), Afriku považuje za stát a ještě se vzteká jak malé dítě, že ji tisk zrovna nechválí. Sami Republikáni ji mají již dost. Měla by si přečíst chvalozpěv Lubomíra Stejskala (toho co má na svém webu Izraelské vojačky a blog na Eretz) jak teskně píše na Neviditelně Utraceném Psu. Sára Palinová zaslzí až si přečte jak krásně o ní píše "novinář" Lubomír Stejskal:

„Tato nádherná, ale také inteligentní, energická, moudrá a schopná žena zaznamenala své první vítězství na mezinárodním poli. Ptám se čtenářů těchto stránek v Evropě: Kdo z nás ji blíže znal předtím, než si ji John McCain vybral do svého týmu?
Dnes o ní ví celý svět. Až se jednou dostane do Washingtonu – a upřímně bych si přál, aby to byla ona, kdo zaujme historickou roli první americké prezidentky -, budeme vědět, s kým máme tu čest. Letos jí nebylo vlivem řady okolností souzeno přijmout jeden z nejvyšších postů ve službě vlasti. Letošním rokem její cesta vzhůru nekončí, ale začíná.

Díky Sáro a Johne, za naději, kterou jste dali všem, kdo milují Ameriku.”

[chechtot]

175233

7.11.2008 13:39

RE: Perlicka z FOX dnes prave hlasi na Hardball: 2.20 pm ctvrtek

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 175233

OMG, tyhle lidi by měli zavírat do blázince...

175281

7.11.2008 5:55

RE: Perlicka z FOX dnes prave hlasi na Hardball: 2.20 pm ctvrtek

Saša 74.?.?.?

Reakce na 175211

– video z FOX News na YouTube, o „moudrosti“ Sáry Palinové

175235

7.11.2008 11:23

RE: Perlicka z FOX dnes prave hlasi na Hardball: 2.20 pm ctvrtek

Pavel -Čert- Němec 78.?.?.?

Reakce na 175235

Tak tohle me dostalo(komentar pod videem):

My ANAGRAMS predictions = were 100% accurate

Barack Hussein Obama (18 letters) =
BANK HIM, B.O. USA-CAESAR
Support Barack Obama, Great USA-Leader

Joseph Biden (11 letters) =
HIP, NEED JOBS
Joe's aware, Americans need jobs

>>John Sidney McCain (16 letters) =
HEN JOINS MAD CYNIC
Birdbrain? .... Mother of many? .... Teams up with mad McCain
>>Sarah Louise Heath Palin (21 letters) =
PARIAH TO HIS NAUSEA HELL
Palin will impede McCains sleazy~failing campaign


F-O-X-N-E-W-S ! ! !

Its true HIDDEN MEANING uncovered through my ANAGRAM .... by re-arranging the following (62) letters ...

FOXNEWS: LIES, FEAR and SMEAR PROPAGANDA....FOR THE CONSERVATIVE REPUBLICANS.

>>> Result of these same (62) letters now Re-arranged =

FALSE~PRESSMAN ... (FOREVER RATS, FIXED ON A PRO-WAR AGENDA) ... CONS THE NAIVE PUBLIC !!

There you have it. Absolutely 100% Accurate !!

[chechtot] [překvapení] [chechtot]

Mimochodem nabizi se analogie s Miss Jizni Karoliny a jeji nezapomenutelny "projev", Palin byla Miss Alaska Pageant v roce 1984. Kdyz si uvedomime, ze tato husa mohla byt (vice)presidentem USA, clovek udela jen wow. V tomto ma B.O. pravdu, USA jsou skutecne zeme neomezenych moznosti. Obcas to vypada, jako by se pri srazu Bilderbergu sazeli kdo prosadi vetsiho blbce do vrcholne funkce... [chechtot]

175265

7.11.2008 12:35

RE: Perlicka z FOX dnes prave hlasi na Hardball: 2.20 pm ctvrtek

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 175265

WOW, to je bomba [smích]

175269

7.11.2008 15:47

RE: Perlicka z FOX dnes prave hlasi na Hardball: 2.20 pm ctvrtek

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 175265

Obcas to vypada, jako by se pri srazu Bilderbergu sazeli kdo prosadi vetsiho blbce do vrcholne funkce... [chechtot]

To je zajimava poznamka. At John McCaine je jaky chce pohybuje se v Senatu nejakych 20 let, musi vedet jak to chodi. Palin videl jednou v zivote a to znamena, ze mu byla vybrana za vicepresidenta. Lidi, kteri maji vliv ( vnutit kandidatovi na presidenta jeho vicepresidenta, to je vice nez "pouhy" vliv ) na volby v USA, coz je 100 milionovy kabaret pro seriozniho kandidata na urad, urcite taky nejsou mentalne zaostali. Z jakeho duvodu tedy vybrali Palin, husu ktera lezla na nervy poradcum volebniho tymu republikanu? Bud republikani nechteli vyhrat a nechaji v krizi vymachat demokraty nebo nekdo s velkym vlivem podporil Obamu primo uvnitr republikanskeho tabora. Anebo to byla nestastna shoda okolnosti a Palin nesplnila nadeje, ktere do ni byly vlozeny. [smích] [mrknutí jedním okem]

http://www.blisty.cz/2008/11/5/art43659.html

175290

7.11.2008 0:42

Mala uvaha stranou

novy zacatek 99.?.?.?

kdyby to byl hypoteticky vyhral McCain a z nejakeho duvodu byl nucen abdikovat (nejpravdepodobnejsi jeho silici senilnost o jeho 'inteligentni' spolecnici nemluve), mohl byt prostor pro mobilizaci skutecnych Republikanu a realna sance pro Ron Paula. Takhle je ovsem vse zazdeno: hlupaci kteri Obamu volili... V jeho podobe Ameriku katastrofa urcite nemine. A je pry uz i jasne nalinkovana - zacne to 21.lednem 2009. Uz o tom mluvil i stary Zbyg.

175217

7.11.2008 1:38

RE: Mala uvaha stranou

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 175217

Ne. Ron Paul je politicky mrtev. Neexistuje. Vaporizován. I kdyby zůstal jediným členem republikánů, tak nemá šanci. O tom bylo rozhodnuto jinde. Ron Paul totiž zjevně nepatří mezi Svobodné zednáře.

175219

7.11.2008 4:14

RE: Mala uvaha stranou

novy zacatek 99.?.?.?

Reakce na 175219

Chyba lavky pane vydavateli. Musim Vas prekvapit: pan Paul totiz JE tez zednar. Nemam doklad zrovna po ruce, ale cetl jsem to nedavno na jednom verohodnem webu. Bylo to tam i dolozeno a osoba v povereni toho spolku i s adresou a telefonnim cislem tam byla zminena. Samozrejme, neberu to 'naplno doprostred ksichtu' nebot zkusenost me naucila kompletni podeziravosti.
Myslim, ze to bylo zde, ale nejsem si jisty.
http://www.thepeoplesvoice.org/cgi-bin/blogs/indx....

175230

7.11.2008 5:05

RE: Mala uvaha stranou

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 175230

Tak jsem si dal do Google freemasonry and "ron paul". 95 tisíc odkazů. Prošel jsem si první stránku. Uvádím prvních několik adres:

Ron Paul and Freemasonry - autor usoudil, že RP je SZ, protože vzorek na zdi za jeho řečníckým pultíkem obsahuje skrytou symboliku SZ. Obsahuje, to je pravda. Podle mě tam RP prostě měl projev. Co měl dělat, měl ty symboly osekat? Symbolů RP jsou všude tuny, je to organizace posedlá symboly a ráda se jimi chlubí. Kdo se je naučí rozeznávat, nestačí se divit, kde všude je najde. V Torontě vím nejméně o třech místech, kde jsou.

Ron Paul a Freemason? - pouze post v diskuzi, zda RP je SZ

Does Ron Paul use Masonic "secret handshakes" ??? 4 pics incl - Autor usoudil, že RP je SZ, protože si potřásá ruku s lidmi tajným způsobem SZ. Slibuje 4 snímky jako důkaz, bohužel pouze přes Bittorrent a já ho nemám nainstalovaný. Pokud to někdo má, stáhněte ty 4 snímky a plácněte je sem.

Ron Paul is a Freemason. - zde se spekuluje, že RP je SZ, protože jeho žena je členkou Eastern Star. Otec RP byl prý SZ, a RP prý mnohokrát řekl, že má k SZ velký respekt. Jejich dcery Lori a Joy byly v Rainbow girls, což, jak každý ví, je další organizace SZ.

...

Atd., atd. Tak nějak mě ty důkazy příliš neberou, nezlobte se.

Ale nevylučuji to, mohu se mýlit. Můj názor, že RP není SZ vycházel pouze z toho, jak s ním zametli. Takhle by SZ nikdy nedovolili mávat se svým členem.

Můžete kontrovat protiargumentem, že co se týče Baracka Obamy, předložil jsem stejně slabé důkazy jeho členství v SZ, jako ty tři výše uvedené týkající se RP. Pravda. Ale s Obamou nejen, že nikdo nezametl, ale naopak. Proč?

175232

7.11.2008 7:01

4xpodanie rúk RP aj s textom

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 175232

4 pics enclosed

In late May or early June (2007) I read a short article by Henry Makow in his site Save The Males (henrymakow.com) where he showed a picture of Tony Blair shaking the hand of Pope Benedict XVI which I copied (see attached picture 04.jpg).

Makow explained how that appeared to be a "secret handshake" of the type used by Freemasons or other secret societies obstensibly to show a New World Order type connection between Blair and the Vatican (however I did a Google search for the article within Makow's site to get the link and refer to it, but could not find it, it must have been removed).

Well with that fresh on my mind at the time, I saw a video of Bill Maher's 5/25/07 show (obtained from Conspiracy Central) where Ron Paul was the special guest, and noticed that as Ron Paul was introduced and came on stage, his handshakes to the two other guests appeared VERY similar to the one of the Pope and Tony Blair in Makow's article! (see attached pics, 01.jpg and 02.jpg). Ron Paul also shook Bill Maher's hand but that looked like a normal handshake (03.jpg).

At the time this struck me as odd and potentially interesting, copied all these pictures, and since I was not knowledgeable enough on "secret handshakes" or their significance wrote Makow an email to show him the pictures and ask him what he thought of this.

I reasoned since after all Makow thought enough of the handshakes topic to write a little article about it when the Pope did it, seeing Ron Paul do it too might be of interest to him.

But I received no reply at all from Makow, and as mentioned I just noticed his original article on the Pope's "secret handshake" appears to have been removed. I've noticed that Henry Makow has been generally very positive about Ron Paul.

My curiosity has not left me. Do these pictures show Ron Paul using "secret handshakes"? If so, what if anything does that mean?



[img=http://img232.imageshack.us/img232/81/03bq8.th.jpg]
[img=http://img232.imageshack.us/img232/6336/04nz9.th.jpg]
[img=http://img232.imageshack.us/img232/1717/02st6.th.jpg]
[img=http://img232.imageshack.us/img232/7843/01fk4.th.jpg]

175236

7.11.2008 7:37

RE: 4xpodanie rúk RP aj s textom

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 175236

obrázky v poradí 3-tí a 4-tý sú hlavne charakteristické podaním ruky na veľkú vzdialenosť, ktorej dôsledok je iný ako obvyklý stisk rúk. O tom bude tá konšpirácia [chechtot]

175239

7.11.2008 10:48

RE: Mala uvaha stranou

novy zacatek 99.?.?.?

Reakce na 175232

Jo, to je asi to misto: http://aftermathnews.wordpress.com/2008/04/22/ron-...

Rekl jsem v predchozim "na verohodnem webu". Rad bych se opravil: na verohodne vypadajicim webu. Ctu jej pomerne nedavno a nejsem si zcela jist o jeho kvalitach.

V nasledne diskuzi k clanku se zminuje jakysi "george" ze zakladajici clenove americke federace byli tez SZ a ze jsou v podstate (dle jeho slov) "dobri hosi". Jen pro zajimavost. V pripade Obamy je to samozrejme bez pochyb. Pravy kun v prave dobe.

175263

21.11.2008 19:14

RE: Mala uvaha stranou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 175232

http://www.youtube.com/watch?v=D5HWR8NdIoM - sign of love - Satanic

176486

7.11.2008 4:40

RE: Mala uvaha stranou

novy zacatek 99.?.?.?

Reakce na 175219

Jeste neco...RP je stale jeste 'ON'. Nekolik dokladu o tom je zde: http://www.dailynewscaster.com/category/ron-paul/

Problem s RP neni on sam, jeho vyrazove schopnosti, promitnuta uprimnost ci vseobecna moudrost. Jeho problem jsou Americane sami. A oni za to budou krvave platit.

Nekdy mi pripada, ze cele toto melee je jen MASKARADA. Se vsim vsudy i vcetne RP. At uz je inscenace jakakoli, dej hry jde neuprosne svoji cestou dal. Od Fedu pres PH, JFK az do dnesni doby. Rad bych se mylil, lec obavam se ze ne.

175231

7.11.2008 15:37

RE: Mala uvaha stranou

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 175231

>Nekdy mi pripada, ze cele toto melee je jen MASKARADA. Se vsim
>vsudy i vcetne RP.

Ne. Všechno není maškaráda. Ale je velmi těžké rozlišit maškarádu realitu, v tom souhlasím. Problém je, že maškary se rády tváří jako realita a realita ve své podstatě je někdy sama o sobě maškaráda. Musíme jako tykadly všechno neustále osahávat a neustále korigovat své názory a zůstat otevřeni všemu, všem možným zdrojům. Poslouchejme své instinkty. Ty jsou často nejlepším vodítkem. I když to mnohdy nejde zdůvodnit rozumem, instinkt vytuší, kde je pravda. A dále je třeba být ochotni se vrátit, pokud sejdeme z cesty. Uznat chybu a pokračovat.

175288

7.11.2008 18:24

Obama a naftařský průmysl ....

Magnus Maximus 88.?.?.?

Zajímavý článek o Obamovi přináší PETROL (www.petrol.cz). Podle toho článku, resp. některých amerických analytiků to nebude mít tento průmysl tak jednoduché, ale viz. tento článek.

175301

7.11.2008 18:32

Presidents are selected, not elected.

Igor 85.?.?.?

A vice prezidenti tiez, spomenme si na Biddenov vyrok: I am a zionist.

175303

8.11.2008 12:46

freemason

greenwood 78.?.?.?

Zdravim,
mna by celkom zaujimalo, odkial kto zobral informaciu o tom 32.stupni Obamovho slobodomurarstva. Hodil som si to aj ja do Googla, pricom je to uvedene na par strankach, ale bez akehokolvek zdroja, s tym, ze sa mi zda, ze to proste len skopirovali jedna od druhej. Proste mi to pripada ako dost zavazne obvinenie na to, aby sa ako argument pouzivalo "vsak jasne, ze je." Ma na to niekto nejaky doveryhodny zdroj?

175336

8.11.2008 13:44

Začíná splácení úroků za zvolení...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

http://www.czechfp.cz/site/?p=3209

175338

10.11.2008 0:14

Obama - zednářská loutka Židů

Six 67.?.?.?

Skvělý článek, naprosto vystihující realitu. Obama je samozřejmě
jako všichni předtím zednářská loutka vykonávající židovské plány!
Pokud můžu doporučit - tak skvělá práce o podstatě zednářstva je
zveřejněna na internetových stránkách:
http://www.spiknuti-proti-cirkvi-a-lidstvu.com Jde o dílo E. Ludendorffa;
Eliminace zednářstva odhalením jeho tajemství. Jsou na nich i další
díla s touto tématikou.

175419

10.11.2008 4:27

Obamu čeká těžká práce

Milmasca 64.?.?.?

Fakt, ze zvolili Obamu je pouhy dukaz toho, ze hromadne sdelovaci prostredky MOHOU zvolit prezidenta. Byli to novinari, kdo vyprovokovali okolo BHO hotovou manii, s ucelem zvysit jeho popularitu a dumyslne pritom zamaskovat ostatni jeho agendu. Naivni Americka verejnost, ktera se da tak snadno zmanipulovat televizni inzerci nedala McCainovi nejmensi sanci.

Pristi ctyri roky budou snad zajimave a mozna, ze ani ne. Na poli mezinarodnich vztahu Obama asi prisis neuspeje. Nekteri ho povazuji za slabocha - nejneschopnejsi hlavu statu od dob Neville Chamberlaina, Britskeho ministerskeho predsedy z roku 1937, ktery jak znamo podepsanim Mnichovske smlouvy prodal Hitlerovi pulku Evropy. Rozsahlych socialnich a ekonomickych reform, kterych meli OBA kandidati plnou hubu behem predvolebni kampane se zase nikdo nedocka - ty skonci i tentokrat na nebetycne hromade nesplnenych slibu. Obama ma ovsem jednu nesmirnou vyhodu: v podstate se o nej nic neceka - chudak jeden nestastnej, prevzal prece "znicenou zemi, zadluzenou, rozleptanou, v zahranici nenavidenou, atakdale atakdale".... Znamena to, ze se mozna uspesne docka druheho prezidentskeho terminu, nez tomu slabomyslnemu stadecku konecne dojde, ze si ZASE nevybrali toho praveho spasitele. A zase zacnou proklinat stareho vudce OBAMU, ktereho pred nekolika lety tak bezmezne milovali a budou se tesit na nejakeho noveho, ktery to s nimi mysli dobre a ktery se o vsechno postara.

Lidstvo je zkratka nepoucitelne - a pritom prece neni tak obtizne pochopit, ze na tom prachmalo zalezi, kdo se kdy stane pristim prezidentem. Proc?

Protoze hlavni zasadou ridici mezinarodni politiku jakehokoliv "civilizovane" spolecnosti je za KAZDOU CENU zajistit a zmaximalizovat zdroje a prostredky (at uz jsou to ropa, kovy, zemedelska puda, ryby nebo otroci). Prirodni surovniny a pracovni sila jsou nezbytne k nepretrzitemu rozvoji a zachovani prosperity toho ci onoho naroda na mezinarodnim podiu. Ani USA nejsou vyjimkou - selhani v tomto smyslu vzdycky bylo a bude politickou sebevrazdou. Jinymi slovy, zakladni cil je predem urceny at je vudcem Petr nebo Pavel, Obama nebo kdokoliv jiny, NIC SE NEZMENI!!!! Doufam, ze si porad jeste nekdo nemysli, ze by vsechno bylo docela jine, kdyby pred osmi lety Al Gore, nebo o ctyri roky pozdeji John Kerry porazili George Bushe... To se sice uz dnes s jistotou nikdo nedozvi, ale ja sam velice silne pochybuji.

175425

10.11.2008 4:30

Znamená to, že PNAC je mrtev?

milmasca 64.?.?.?

Silene zbrojeni? Zasterka pro agresivni utocne valky? Proboha, pane Stwora, kam na tyhle blbosti chodite? Nepochybne jste si vzal na pomoc paranoicke bolsevicke prirucky KSC a KSSS z padesatych let. Jenom se divim, jak jste mohl zapomenout na mandelinku bramborovou. Imperialisticti barbari prevleceni za americke turisty jich maji nepochybne plne kapsy, kdyz cestuji do ceskych luhu a haju.

175426

10.11.2008 4:42

Koho ve skutečnosti poslouchá Obama?

milmasca 64.?.?.?

Americky prezident ma neomezene pravo rozhodovat o VSEM jenom v americkych filmech Holywoodske produkce. Ve skutecnosti se sam musi podrizovat rozhodnutim "vlivnych" kruhu, tech SKUTECNYCH, anonymnich vladcu, privilegovanych korporaci a financnich zajmu. Jeste davno pred zahajenim prezidenskych kampani, potencialni kandidati projdou "kadrovym rizenim" aby se zjistilo, jestli jsou vyhovujici a jestli po pripadnem zvoleni budou poslouchat a nedelat zadne potize. Samotne volby jsou jenom dobre orchestrovana sarada, s cilem dat verejnosti iluzivni pocit moznosti rozhodovat, nicmene vysledek je vzdycky bezvyznamny.
No a pokud jde o ty Svobodne zednare... jestli je BHO jednim z nich, urcite mu to nebude na skodu, ale mam urcite pochybnosti, ze by mu mohli diktovat, jak ma vladnout...

175427

Příspěvků: 106

06.11. 02:36 Mohel  Prvni Chazar zionista is
06.11. 04:15 Nataša  RE: Prvni Chazar zionista is
06.11. 05:16 Mohel  RE: Prvni Chazar zionista is
08.11. 00:46 Nataša  RE: Prvni Chazar zionista is
06.11. 02:45 spirit  ''Je rovněž důležité připomenout, že Obama je proti válce v Iráku.''
06.11. 12:32  RE: ''Je rovněž důležité připomenout, že Obama je proti válce v Iráku.''
06.11. 04:27 alois  Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
06.11. 13:18 hestroy  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
06.11. 14:28 Vojta49  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
06.11. 14:34 google  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
06.11. 14:58 hestroy  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
06.11. 23:49 Vojta49  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
07.11. 01:43 mtk  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
07.11. 12:00 Vojta49  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
07.11. 12:36 hestroy  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
07.11. 13:26  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
07.11. 22:08 Had.  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
08.11. 09:50  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
08.11. 12:15 Had.  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
08.11. 22:39 jansmith1984  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
08.11. 09:52  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
09.11. 07:55 Jarmila  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
09.11. 09:34 Saša  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
09.11. 14:13 Jarmila  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
07.11. 14:21 Vojta49  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
07.11. 18:27 semtex  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
07.11. 22:23 Had.  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
08.11. 11:47  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
09.11. 08:10 Jarmila  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
07.11. 14:42 Zebia  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
06.11. 15:08 hestroy  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
06.11. 20:41 djb  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
07.11. 03:00 mtk  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
07.11. 07:02 djb  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
07.11. 12:48  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
07.11. 16:30 djb  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
07.11. 21:05  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
07.11. 03:25 p  RE: Zacinam mit husi kuzi-jak to tedy vlastne je?
06.11. 04:42  dalsi odkaz:
06.11. 09:12 Saša  RE: dalsi odkaz:
06.11. 05:39 te podle vas \  Panove,
06.11. 06:06  RE: Panove,
06.11. 12:49 mtk  RE: Panove,
06.11. 15:17 hestroy  RE: Panove,
06.11. 15:23 Oli63  RE: Panove,
06.11. 15:33 hestroy  RE: Panove,
06.11. 16:03 Oli63  RE: Panove,
06.11. 05:54  "Cirkev" ke ktere se Obama ma modlit ..
06.11. 06:46  ..osobně už bych se ostražitě nadechl...
06.11. 07:35 rockmother  Díky
06.11. 08:35 Anton Selecký  Obama - predvoj Antikrista?
06.11. 09:22 Tom  mesiáš ...
06.11. 10:16  Ako je mozne, ze vyhral Obama? Vydychol si aj Zvedavrec?
06.11. 15:29 hestroy  RE: Ako je mozne, ze vyhral Obama? Vydychol si aj Zvedavrec?
06.11. 20:31  RE: Ako je mozne, ze vyhral Obama? Vydychol si aj Zvedavrec?
07.11. 03:15 mtk  RE: Ako je mozne, ze vyhral Obama? Vydychol si aj Zvedavrec?
07.11. 13:34 hestroy  RE: Ako je mozne, ze vyhral Obama? Vydychol si aj Zvedavrec?
09.11. 10:35  RE: Ako je mozne, ze vyhral Obama? Vydychol si aj Zvedavrec?
09.11. 12:53  RE: Ako je mozne, ze vyhral Obama? Vydychol si aj Zvedavrec?
09.11. 18:15  RE: Ako je mozne, ze vyhral Obama? Vydychol si aj Zvedavrec?
06.11. 11:39 Guru  Rahm Emanuel: 2. nejmocnější muž planety
06.11. 18:52 hestroy  RE: Rahm Emanuel: 2. nejmocnější muž planety
06.11. 20:27  RE: Rahm Emanuel: 2. nejmocnější muž planety
07.11. 20:50  RE: Rahm Emanuel: 2. nejmocnější muž planety
07.11. 21:53 Rene Bartosek  RE: Rahm Emanuel: 2. nejmocnější muž planety
10.11. 14:55 MedaBeda  RE: Rahm Emanuel: 2. nejmocnější muž planety
06.11. 12:19  myslím že to není dobře
06.11. 21:53  RE: myslím že to není dobře
06.11. 14:14 E.T.  iluminát je, je i satanista?
06.11. 14:46 Spytihněv  Tušil jsem to,
06.11. 15:35 rabin  Jsme casti Obamovy rodiny
06.11. 15:55 jean.laroux  Konec Americké dominance ? Ani náhodou !
06.11. 15:57 jean.laroux  2
06.11. 23:14 micha  RE: 2
06.11. 18:33 hledac pravdy  Ne ze bych chtel rypat
06.11. 19:39  RE: Ne ze bych chtel rypat
07.11. 09:41 hledac pravdy  RE: Ne ze bych chtel rypat
07.11. 13:35 google  RE: Ne ze bych chtel rypat
06.11. 21:46 alois  RE: Ne ze bych chtel rypat
06.11. 19:31 Dale Coper  Guantanamo
06.11. 23:40 alois  RE: Guantanamo
06.11. 23:30 alois  Perlicka z FOX dnes prave hlasi na Hardball: 2.20 pm ctvrtek
07.11. 05:12 Saša  RE: Perlicka z FOX dnes prave hlasi na Hardball: 2.20 pm ctvrtek
07.11. 13:39 hestroy  RE: Perlicka z FOX dnes prave hlasi na Hardball: 2.20 pm ctvrtek
07.11. 05:55 Saša  RE: Perlicka z FOX dnes prave hlasi na Hardball: 2.20 pm ctvrtek
07.11. 11:23 Pavel -Čert- Němec  RE: Perlicka z FOX dnes prave hlasi na Hardball: 2.20 pm ctvrtek
07.11. 12:35 hestroy  RE: Perlicka z FOX dnes prave hlasi na Hardball: 2.20 pm ctvrtek
07.11. 15:47 Rene Bartosek  RE: Perlicka z FOX dnes prave hlasi na Hardball: 2.20 pm ctvrtek
07.11. 00:42 novy zacatek  Mala uvaha stranou
07.11. 01:38 Vladimír Stwora  RE: Mala uvaha stranou
07.11. 04:14 novy zacatek  RE: Mala uvaha stranou
07.11. 05:05 Vladimír Stwora  RE: Mala uvaha stranou
07.11. 07:01 Oli63  4xpodanie rúk RP aj s textom
07.11. 07:37  RE: 4xpodanie rúk RP aj s textom
07.11. 10:48 novy zacatek  RE: Mala uvaha stranou
21.11. 19:14  RE: Mala uvaha stranou
07.11. 04:40 novy zacatek  RE: Mala uvaha stranou
07.11. 15:37 Vladimír Stwora  RE: Mala uvaha stranou
07.11. 18:24 Magnus Maximus  Obama a naftařský průmysl ....
07.11. 18:32 Igor  Presidents are selected, not elected.
08.11. 12:46 greenwood  freemason
08.11. 13:44  Začíná splácení úroků za zvolení...
10.11. 00:14 Six  Obama - zednářská loutka Židů
10.11. 04:27 Milmasca  Obamu čeká těžká práce
10.11. 04:30 milmasca  Znamená to, že PNAC je mrtev?
10.11. 04:42 milmasca  Koho ve skutečnosti poslouchá Obama?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

38

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 85 čtenářů částkou 11 525 korun, což je 38 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Mějte panenky černošek a černoušků. K tomu nabádá ministerská příručka mikrojeslím19.10.19 02:59 Česká republika 0

Kalergiho plán na steroidech: další čerstvá várka okupantů dorazila do Chorvatska19.10.19 00:32 Chorvatsko 0

Idnes dokumentuje, jak v Polsku natočili vznik fake news, nejlépe, jak svede: výrobou fake news!18.10.19 15:19 Česká republika 0

Evropské daně: Už se blíží...16.10.19 11:35 Evropská unie 2

ELÁN a jeho "Bulvárné krysy" na black listu rádií16.10.19 08:35 Slovensko 3

Itálie povolila vylodění dalších 176 afrických okupantů15.10.19 17:11 Itálie 1

Podepište mezinárodní výzvu k zastavení 5G sítě14.10.19 23:00 Neurčeno 0

Tomio Okamura u Luboše Xavera Veselého na XTV14.10.19 21:16 Česká republika 3

Erdogan požaduje po NATO podporu v jeho agresi11.10.19 16:39 Turecko 1

V Německu řádí "pravicoví extrémisté"09.10.19 19:09 Německo 10

Vraždící ilegální migranty bude zase těžší vyhostit!08.10.19 18:55 Česká republika 4

Andrejka se ráda hladí: Zločinná LGBT krade čtyřletým dětem dětství08.10.19 13:02 Česká republika 2

V Německu najel Syřan kamionem do řady aut, zranil nejméně 8 lidí08.10.19 11:03 Česká republika 0

O incidentu v Ostravě referovala média, žádné nezmínilo, že šlo o skupinu cikánů07.10.19 20:05 Česká republika 1

Feminacistky bagatelizují dopad Istanbulské smlouvy07.10.19 20:00 Česká republika 1

Klimatická aktivistka: “Musíme začať jesť deti! Nemáme dostatok času!”05.10.19 18:23 USA 11

Evropský parlament tleskal pašeračce okupantů do Itálie (a potažmo do Evropy)05.10.19 16:13 Evropská unie 1

Další cíl feminacistek: Herec Robert De Niro má zaplatit 276 mmilionů, protože mluvil sprostě04.10.19 16:42 USA 2

Mongolové ante portas!04.10.19 16:16 Česká republika 5

Putin označil Grétu tím co skutečně je04.10.19 12:42 Rusko 0

Měnové kurzy

USD
22,98 Kč
Euro
25,64 Kč
Libra
29,65 Kč
Kanadský dolar
17,50 Kč
Australský dolar
15,73 Kč
Švýcarský frank
23,32 Kč
100 japonských jenů
21,19 Kč
Čínský juan
3,25 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,74 Kč
Ukrajinská hřivna
0,93 Kč
100 rublů
35,92 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 270,81 Kč
1 unce stříbra
403,44 Kč
Bitcoin
182 176,82 Kč

Poslední aktualizace: 18.10.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 10 653