Diskuze k článku

Amerika na rozcestí

Příspěvků 101

6.11.2008 11:09

RE: Na rozdíl od Palinové a McCaina je inteligentní

Saša 74.?.?.?

>A jak vy sakra muzete rict, ze ten, nebo onen je na rozdil od
>toho nebo onoho inteligentni??

Sedím v té Americe a poslouchám jejich výplody a proslovy. Mluvím s lidmi, nadšení je nakažlivé, je jasné, že Obama vyhrál ze strachu, aby nevyhrál McCain. Napsal jsem, že do duše mu nikdo nevidí, ale Američanům zní dobře, připadají si jako by se zbavili trnu v oku. Nemohu si pomoct, ale McCain s Palinovou se v jejich agitaci a výpotcích presentovali jak blbci. Je pravda, že za současné situace nikdo moc nenadělá, do Obamy nevidíme a on ještě není celá nová vláda. No a nemám rád Republikány, co je na tom špatného? Demokraté, dle mě, jsou o fous lepší. [mrknutí jedním okem]

Všichni řádíte, že je černej – tatínek byl černej a černá je v dědičnosti dominantní, co naděláš? [vyplazený jazyk]

Závidím mu jeho vzdělání a výřečnost.

Znám černošské části měst a ono je to porovnatelné s cikány. Dokonce mě okradli několikrát černoši, nejsou však všichni zcela stejní a dokonce si myslím, že skrytá diskriminace nejméně z části je příčinou. Budete argumentovat s obrácenou diskriminací. Problém je, že měřit by se mělo naprosto stejně.

175126

4.11.2008 0:49

Samozrejme vyhraje McKain

Kohn Pavel 91.?.?.?

Samozrejme vyhraje McKain. O to se uz jestrabi v USA postaraji. Vyhraje rozdilem cca 3%. Do konce lidske civilizace nam zbyvaji posledni 4 roky.

174775

4.11.2008 2:30

RE: Samozrejme vyhraje McKain

LACO 82.?.?.?

Reakce na 174775

Tak to snad abychom naposled pořádně zachlastali, ne?[smích] [chechtot]

174791

4.11.2008 5:01

RE: Samozrejme vyhraje McKain

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 174775

pecen chleba nebude v Detroitu ani Idaho City o nic levnejsi jestlize by vyhrat mel Obama,ale nechme se prekvapit,cely svet ocekava vysledek americkych voleb s neskonatelnym napetim

174802

5.11.2008 11:41

RE: Samozrejme vyhraje McKain

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 174775

No vidíte to vy proroku, vedle jak ta jedle. [vyplazený jazyk]

175014

4.11.2008 1:27

nemysleli ste nahodou

google 84.?.?.?

v tejto vete:

"Vždycky jsem si myslel, že když hledali vhodného kandidáta na úřad prezidenta po Clintonovi, museli prosít tisíce a tisíce kandidátů"

Gordzika Busha?

174781

4.11.2008 1:47

Je videt,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

ze autor clanku ma o volebnim systemu v USA znacne omezene predstavy. [pláč]

174784

4.11.2008 2:30

RE: Je videt,

karel4u 200.?.?.?

Reakce na 174784

ja bych to trochu doplnil a shrnul.
jak hluboka je nechut americanu k soucasne vlade sionistu, ze aby se jich zbavili tak radeji zvoli cernocha za presidenta.
ten kdo posloucha v usa radio am, si jiste uvedomuje do jake miry je toto propagacni a nastroj zionistu. jejich jedovate a demagogicke recneni ktere se dostalo na uroven, jestli ji nepredcilo, demagogu nacistickeho nemecka, plive v posledni kreci jed na pana obamu jen proto, ze si nenechal v operovat hacky na nite za ktere by zioniste mohli tahat a ovladat ho.
uvidime zitra kdo vyhraje a jestli tato zeme jeste jednou uvidi slunko nezastrene sesticipou hvezdou.

174792

4.11.2008 4:53

RE: Je vidět, kolik lidí přece jenom uvěřilo "že je demokracie"

Esmate esmt (zavináč) centrum (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 174792

Je videt, kolik lidí přece jenom uvěřilo "že je demokracie" a přece jenom doufají, že v "zastupitelském systému dvou se ve vládě střídajích stran" hrajících si na "demokracii" může dojít k nějaké "demokratické změně".

To mi připomíná lidi, kteří říkali, že: On by ten komunismus nebyl špatný, kdyby se to udělalo tak, jak to bylo myšlené a nepokazilo se to. (To ono.)

Takže v Americe tak jak v Česku. Když se zvolí oposiční ČSSD, (která začala vyjednávání o radaru,) místo ODS která radar (proti vůli oposiční ČSSD,) prosadila, tak tato nově zvolená ČSSD tento radar nechá (proti vůli oposiční ODS) postavit, takže musíme potom v příštích volbách volit ODS, aby odstranila ten radar, který ČSSD nechala postavit...

Oj, to je tak pěkné, až to se mnů (jak v té písničce) sekne. [chechtot]

Tyto zastupitelské demokracie jsou hry na doufání, že se něco v tomto systému může změnit. Tak jako to přesvědčení, že komunismus by byl dobrý, kdyby se to tak udělalo, jak to bylo myšleno. (To ono.)

A v té Americe je to zrovna tak pěkné, až to se mnů... [chechtot]

174800

4.11.2008 17:59

RE: Je vidět, kolik lidí přece jenom uvěřilo

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 174800

presne

apropos neverim ze by nekdo legalnim a mirovym zpusobem dokazal ameriku (potazmo i jine zeme) odparat od sionisticke chobotnice ale kazdy pokus dobry ehm ale tohle to je o plane nadeji jsou to stejni smejdi jeden jak druhej a jak rikam "po dobrym" to s nimi nepujde

GEGEN NWO
GEGEN ZIONIZM

174925

4.11.2008 21:15

RE: Je videt hacky na nite

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 174792

Vzdyt soucasti voleb je totalni oddanost
http://fr.youtube.com/watch?v=lxBWdftYh64&feat...
Takze pokud maji americane nechut k soucasne vlade sionistu, tak musi otevrit oci a prozkoumat sveho pritele.
http://vlastenecke.zpravy.free.fr/08/begin.html

174951

4.11.2008 11:07

RE: Je videt,

pje 195.?.?.?

Reakce na 174784

Vy, jak naznačujete, nemáte o volebním systému USA omezené představy, možná, že nemáte žádné představy ale reálné poznatky. Uvítal bych, kdybyste nás poučil, v čem se pan Stwora mýlí, proč se mýlí a zda je systém voleb demokratický, tj. imunní vůči úsilí o volební podvody a neproporcionalitu. Čekám.

174834

4.11.2008 11:10

RE: Je videt,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 174834

Přesně tak... Tyhle bezobsažné příspěvky jsou skutečnými klenoty [smích]

174835

4.11.2008 12:58

RE: Je videt,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 174834

Vysvetlovani je hochu na Tobe. V clanku se mluvi o ukradenych volbach. Muze nekdo vysvetlit jak se kradou v USA volby? Upozornuji, ze jestli zacnes mluvit o usneseni nejvyssiho soudu, tak se jeste vic zesmesnis.
Tak jsi se dockal. [smích] [smích]

174867

4.11.2008 17:29

RE: Je videt,

dodo 88.?.?.?

Reakce na 174867

Jak se kradou volby? Jednoduše. Zfalšují se vhozené hlasy. V TV bylo dneska jasně vidět, jak poté co jeden z voličů vhodil do urny svůj volební lístek, tak dozorce stojící za urnou tam vhodil další, který držel v ruce!!! Co to bylo jiného, nežli falešný hlas, který obecenstvo soustředěné na hlasující nezaregistrovalo, ale TV kamera ano. Bylo to v každých zprávách na ČT24 a každý si to může pustit ze záznamu znovu. Počítá se co je v urně a tam už se nezjistí, kdo a jak hlasoval. Ty hlasovací mašiny jsou taky zpochybňovány. A oprávněně, jak je vidět i v našem parlamentu, kde i úplně nový hlasovací systém se každou chvíli zpochybňuje, manuálně se kontrolují tiskové hlasovací seznamy a nacházejí se v nich chyby! U voleb však taková kontrola proveditelná není. Ten cirkus při zvolení Bushe taky nestačil?

174924

4.11.2008 18:45

RE: Je videt,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 174924

Na to tam ta kamera je aby se to nestavalo. Lidi jsou na celem svete stejni a nekteri se snazi podvadet. Autor clanku ale myslel jinak "ukradene volby." Vam to uslo. No a jinak, zpochybnovat se da vsechno, takze mate volne pole pusobnosti. Stejne jako ta liska, co nedosahla na hrozny v Esopove bajce. [smích] [smích]

174928

5.11.2008 18:42

RE: Je videt,

dodo 88.?.?.?

Reakce na 174928

Ta kamera tomu může nějak zabránit? Jak? A jak "jinak" myslel autor příspěvku ty "ukradené volby"? Podle mě mu nešlo do hlavy, jak lze volební výsledky při volebním aktu ovlivňovat, když jde o jednoduchý sledovaný úkon. No a s tím zpochybněním je to asi takto. Je sice pravda, že i stroje mají duši, ale nejsou to lidé a lhaní za účelem prospěchu je jim cizí. Pokud lžou, pak pořád a nebo je tak někdo, prozatím vždy jen člověk, stvořil, upravil, naprogramoval, atd., ať již vlastní chybou, nebo záměrně. S růstem složitosti čehokoliv, roste i pravděpodobnost účasti inteligence, která není-li přímo božská, je sobecká. Proto se např. Microsoftu nevěří, že jeho programy dělají jen to co je deklarováno, když nemá odvahu, na rozdíl od Linuxu, zveřejnit jejich zdrojové kódy.

175060

6.11.2008 2:40

RE: Je videt,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 175060

Pred kamerou si lidi davaji vetsi pozor nedelat neco spatneho. To prece da rozum. At je to jakkoliv, takove ojedinele pripady o vhozeni dalsiho volebniho listku nemuzou ovlivnit vysledky voleb. Navic je to randomni. Jeden vhodi republikansky listek, druhy nekde jinde vhodi demokraticky. Naprogramovat zamerne masiny jednim smerem pro cele USA je prakticky nemozne, takze jakekoliv ojedinele pripady zase se mezi sebou vyrovnaji. Jak to myslel autor s tim kradenim? Jistotne to nevim, ale myslim, ze mel na mysli, ze Bushovi pridelil presidentstvi soud. Je to takova fama, ktera koluje mezi tema, co nerozumi volbam v USA uz 8 roku.
Do toho Microsoftu a Linuxu se radsi neplette. Neni to tak jednoduche jak se zda. Zverejneni kodu by zpusobilo velke piratstvi, ktere Microsoft a jakakoliv jina firma nemuze potrebovat. [smích]

175094

6.11.2008 16:56

RE: Je videt,

dodo 88.?.?.?

Reakce na 175094

Snad jen k tomu M$, to ostatní jsem jakoby neviděl. Linuxu zveřejnění zdrojových kódů nezpůsobuje velké pirátství? Pirátství je v čem? V porušovaní SW patentů? Zde je definice toho, co nelze chránit autorským zákonem: "(6) Dílem podle tohoto zákona není zejména námět díla sám o sobě, denní zpráva nebo jiný údaj sám o sobě, myšlenka, postup, princip, metoda, objev, vědecká teorie, matematický a obdobný vzorec, statistický graf a podobný předmět sám o sobě." Počítačový program přitom obsahuje právě takové prvky, jako jsou princip, postup=algoritmus, metoda a vzorec, převedené obvykle strojem s jiným programem do neměnného strojového kódu. Je to tedy mechanická práce a tvůrčí ve smyslu autorského zákona je stejně, jako je jí vykování vidlí, či postavení přehrady. Obecně lze dílo získat vždy jen jedním procesem tvorby, jinak jde o kopii, či plagiát. Počítačový program však má dávat použitelný výsledek a ten je možné získat mnohými způsoby. Požadovat tedy licenci za užití programu postrádá zákonný podklad a nezveřejnění zdrojových kódů jen kryje nedokumentované funkce programů M$. Největší pirátem je tak sám M$. Stačí si připomenout jeho počátky s DOSem pro IBM, tedy v době, kdy programy nebyly ještě chráněny zákonem.

175175

5.11.2008 3:29

RE: Je videt,

Jarmil 24.?.?.?

Reakce na 174867

volby se kradou takto:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5965670944815984616

174981

4.11.2008 12:47

RE: Je videt,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 174784

americky volebni system je tzn. kupny system. Kandidat ktery ziska vice penez za ktere si ho kupuji darci je investuje do kampane... medii, ktere vlastni dohromady 6 vyvolenych rodin a ten kdo presvedci vic ovci vyhrava...obcas. Obcas ne, protoze ho zastreli nebo nekdo ve finale vykrikne ve foxnews ze vyhral ten druhy a zakaze soudem prepocitivani hlasu. Takovy je americky system, kde legalni korupce ve forme penez na kampan dosahla az na urad prezidenta a ten prezident bude jiste povinovan svym prispivatelum vratit jejich laskavost.

ZAPLATIL JSEM SI A CHCI SVOJI MILKY WAY [chechtot]

174862

4.11.2008 16:46

RE: Je videt,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 174862

Krome diktatury jste popsal kazdy volebni system na svete jen s tim rozdilem, ze prepocitavani hlasu se nezastavi na zaklade vykriku ve Foxnews, ale na zaklade uzakoneneho casoveho terminu. [smích] [smích]

174921

4.11.2008 20:44

RE: Je videt,

supino1 213.?.?.?

Reakce na 174921

tak nám popíšte tú diktatúru...a prosím, ak je to možné..aj totalitu....
Toľko sa tu toho píše o takýchto systémoch...poučte hlupáka...dík

174944

4.11.2008 21:33

RE: Je videt,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 174944

Ale vzdyt se kazdy hlupak muze podivat do historie. Ve vasem pripade je to vase rodna zeme, ktera mela diktaturu po 41 roku. Dalsi zeme bylo Hitlerovo Nemecko, CCCP, Kuba, Irak a rada dalsich. Myslim, ze si kazdy hlupak muze hodne vybrat. [smích] [smích] [smích]

174956

4.11.2008 19:58

RE: Je videt,

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 174784

Ja myslim ze omezenec jste vy ....... , ja jen aby zas Fidel Castro nechtel posilat deti skolniho veku svetle i tmave barvy pleti z Kuby do USA aby pri volbach pocitali hlasy US citizens ....... [velký smích]

174938

4.11.2008 2:56

Ovšemže Obama o sobě nemluví přiliš upřímně,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

to by pro mnoho bílých nemuselo být stravitelné. Také vzhledem k tomu, že Obamův otec bigamista záhy odešel zpět do Keni a indonéský otčím ho občas bral v pátek do mešity nelze hovořit o typicky americkém prostředí, ve kterém vyrůstal - to platí i o období dospívání u prarodičů na Havaji.
Naopak je pozoruhodné, s jakou lehkostí odvrhl rasové dědictví své matky a bělošských pěstounů a prohlásil se za černocha.
Američané vůbec nemají lehkou volbu, pokud zvítězí McCain, tak možná i kvůli záchvěvu bílého anti PC odporu, i když si tím dotyční valně nepomohou, už jen kvůli deklarované vůli republikánských kandidátů válčit třeba i s Ruskem (to za bolševika takové válečné nadšení kupodivu nepanovalo...).
Jeden politlog, nevím zda Pehe či Joch, možnou větší podporu McCaina u stále ještě většinových potomků Evropanů přirovnával k našim předvolebním průzkumům podceňujícím pravidelně bolšány, jelikož občané se zdráhají přiznat k "nekorektní" volbě byť jen průzkumníkům. Ovšem je tu ve hře i možnost, že Satanova synagoga již "připravuje" nenáviděné bílé na období, kdy budou menšinou pod barevnými vládci a proto nasadila pozoruhodně slabého republikánského kandidáta...

174793

4.11.2008 3:16

Obama...

Rejpal 24.?.?.?

Co ja si myslim je, ze vyhraje Obama, ale brzo ho nekdo "odpraskne", tak jak Johna F. Kennedyho [pláč]

174795

4.11.2008 9:39

RE: Obama...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 174795

Přesně toto mě napadlo taky. A ačkoliv volby snad již již začínají - stejně nechvalme dne před večerem ! Začínají, ale nemusí skončit...

To odprásknutí se dá totiž udělat v mnoha a mnoha překvapivých podobách. Moje "zamilovaná představa" - míněno však že nikoliv oblíbená představa - je, že prostě vláda USA přejde do "ilegality".

Prostě - vznikne "Velký bratr" - Kim Ir Sen se radostně v hrobě vrtí !

PS - asi nastane tlačenice na letenky domů, pane Berka, domůůůů ! Ale asi pozdě... [velký smích]

174820

4.11.2008 4:17

Zvitezi McCain

gmovie 85.?.?.?

Ptate se o kolik procent ? Podle toho jak pani inzenyri nastavi Dieboldy. hihi

gmovie

174798

4.11.2008 4:18

Konvenuje mi Rjpalov nahlad

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

i ked si myslim, ze s prezidentom SSA, to bude najskor ovela nudnejsie. Par velkohubych kecov a potom bude posluchat nadnarodnu financnu oligarchiu. Ak by nedaj boze skusil byt sam sebou a robit svoju politiku, tak je tu recept JFK s vanilkovym cukrom a skoricou. Ked oligarchia rozhodne, ze zajtra bude 3.WW, tak bude. Trocha na ilustraciu: velmi sa rozculil patriarcha Nathan
Rothschild, ked niektori britski financnici saskovali na yachte
ruskeho oligarchu Deripasku! Hes psici do budy! My vladneme! A volby v SSA su instalaciou poslusnej figurky. Beda jej ak pretrhne vodiace nite. Zivotnost 2-3 dni
[velký smích] Preto je komicke, aku pozornost instalacii "marionetty" venuju europske, ceske a slovenske media. Paranoia najvyssieho stupna [chechtot]

174799

4.11.2008 11:12

RE: Konvenuje mi Rjpalov nahlad

pje 195.?.?.?

Reakce na 174799

No, počátkem šedesátých let JFK a McNamara úspěšně odmítli tvrdý nátlak neocons v podobě návrhu na útok proti Kubě. Pravděpodobné pak také je, že to JFK odnesl na životě...

174836

4.11.2008 13:07

RE: Konvenuje mi Rjpalov nahlad

Gur 78.?.?.?

Reakce na 174836

důvodů bylo více, ale tím hlavním byl podpis prezidentské directivy k rozpuštění privátně vlastněné organizace s krycím názvem "Federal" Reserve System pár dnů před střelbou.

174869

4.11.2008 14:48

RE: Konvenuje mi Rjpalov nahlad

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 174836

Kuba je drobnost. Problem byla mezavisla mena na FED. To stalo JFK zivot a jeho otec mu to dopredu rekl.

174900

4.11.2008 5:10

Volby mohou zkončit úplně jinak,než ,jak známe z minulosti.

Nataša 61.?.?.?

Vložený obrázek
Od doby "voleb" Bushe se leccos v Americe změnilo, mnoho lidí procitlo, Američanům hodně otázek zůstalo nezodpovězeno a ty tu jsou i když ve volebním rámusu nejsou vidět a slyšet, ale v prodejnách na munici a zbraně najdete odpověd.

Už se ozvaly hlasy, z řad černých Američanů, že, když Obama nebude zvolen, také v rámci podvodu elektronických mašin, tak černí vyjdou do ulic a začne krveprolití.

Tyhle věci pozorný čtenář nemůže brát na lehkou váhu,jen si vzpomente na události kolem Simsonova procesu,jak davy černých vystrašili soudce a porotu natolik,že se neodvážili svobodně vynést verdikt vinen - nevinen a to už venku byla Národní garda, která je dnes na mnohých místech odzbrojena, hořely obchody, po ulicích se střílelo, černí bili bílé na potkání a znásilnovali bílé občanky, mnozí majitelé obchodů branili své vlastnictví s pistolí v ruce a policie prakticky nebyla k vidění.

Je zde nebezpečí, že Amerika v několika hodinách může být tím nejžhavějším centrem anarchie a dlouho tajeného rasismu s odvetou z obou stran, zde je důkaz, že se multikulturní politika nevyplácí. Mnozí z řad čtenářů si jistě pamatují akci muslimů, milion muslimů v pochodu na Washington, v tom čase nikdo nevěděl, kde je president, v Bílem Domě nebyl.

Hospodářská situace mnohe Američany dělá rovněž značně nervozními. Jeden z 45 je ve vězení, celkem 2.2 miliony Američanů, což je 25 procent všech věznů na celém světě, z toho se odhaduje, že 100 000 je zcela nevinných. Soudci více soudí podle přání velkých koncernů než zákonů Ameriky, korupce moralní na každém kroku.
http;//www.banned-in-america.net/americans-murderi...
Takže ovzduší voleb je dost napjaté a policie s obavama sleduje, jak z obchodu se zbraněma jde zboží na dračku, okradení občané jsou plní hněvu nad astronomickými přijmy různých bossů, zejména po dárku dolarů od Bushovi administrativy,rovněž kritisují "pravidelné dárky" státu Israel a počítají své padlé i přes volební rámus, to je momentální situace, jak to bude dál,to nikdo neví,tak, jak s úpadkem dolaru.

Každopádně jsem ráda, že nejsem v Americe, nechtěla bych být ani za kanadsko-americkými hranicemi v této době. "Vánoční dárek" by letos mohl být o mnohem dřív pro mnohé v Americe.

174803

4.11.2008 10:11

RE: Volby mohou zkončit úplně jinak,než ,jak známe z minulosti.

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 174803

Jako bych to napsal já sám, fakticky netřeba se snažit vymýšlet, co bych dodal ... naprostý souhlas !

Jedna věc mi ale vrtá hlavou. Kdykoliv jsem kdekoliv tyhle a podobné myšlenky napsal a často i důkladně podložil fakty - vždy se na mě sesypali všelijací anonymové a "uřvali" mě doslova a do písmene, že (pardon, ale je to nutné !) "... hovno o Americe vím a kecám naprosté nesmysly ! "

Píšete (cituji): "Každopádně jsem ráda, že nejsem v Americe,nechtěla bych být ani za kanadsko-americkými hranicemi v této době."Vánoční dárek",by letos mohl být o mnohem dřív pro mnohé v Americe.

Nemůžu se tedy nezeptat dříve, než-li i Vás někdo seřve, odkudpak pozorujete Ameriku Vy, že máte takový náhled ?

174821

4.11.2008 10:18

RE: Volby mohou zkončit úplně jinak,než ,jak známe z minulosti.

leo69 89.?.?.?

Reakce na 174803

Vidím to Natašo podobně. Večer říkali v TV, jaký je v USA o volby zájem, že se stojí několikahodinové fronty na možnost odvolit, ale nebyla zmíněna myšlenka z Blistů, že jsou fronty vytvářeny pravděpodobně ůmyslně proto, aby byli odrazeni někteří voliči neúnosným čekáním. Dále jsou už také na Blistech zmiňovány podvody s volebními stroji. Pokud by v této atmosféře podvodů a napětí měl být zvolen McCain, který podle některých předvolebních průzkumů zaostává za Obamou až o 15%, tak to povede k výbuchu vášní...

Na stránkách Matrix2001 je dnes zajímavá informace o tom, že měl být údajně zadržen/zatčen G.Bush i s rodinou při pokusu zmizet do svého opevněného sídla v Paraguay, které relativně nedávno nabyl do vlastnictví...

Souhlasím také s tím, jak je popisován zkostnatělý a ve studené válce minulého tisíciletí, zamrzlý McCainův duch a myšlení. Stejně tak zamrzlá je i partička lidí u nás v ČR (reprezentovaná Vondrou apod.), prosazujících radarovou základnu v Brdech a slyším od nich ty samé McCainovské kecy o rudém komunistickém nebezpečí jako z padesátých let v USA, kdy se tam pořádali histerické hony na komunity a jejich agenty...

Z Obamy mám také pocit, že se zatím nemůže odvážit říct na "plnou hubu" co má v plánu a tak mlží, dokud nebude případně zvolen a upevní si pozici. Je pravda, že je to člověk vzešlý z chudých poměrů a tak se dívá na svět z jiného úhlu než ti panáci z elitních rodin, z elitních škol, s elitními kontakty, s elitními zisky, atd., atd. A to by mohla být ta naděje k určité empatii Obamy k problémům obyčejných lidí a snaze dělat věci/politiku s ohledem na ně...

Každopádně to vše pozorně sleduji, protože výsledek je nejistý a bude to ještě zajímavé a s vlivem na celý svět.

m,[smích]

174823

4.11.2008 10:52

RE: Volby mohou zkončit úplně jinak,než ,jak známe z minulosti.

Saša 74.?.?.?

Reakce na 174823

Je zajímavé, že titulky českého zpravodajství (a Eretz) stále naznačují, že McCain má šanci a měl by, dle jejich přání vyhrát. Když si však přečtete americké zpravodajství, je tomu přesně opačně. Když mluvíte s Američany, lidmi na ulici zdá se zcela nemožné, že by Republikáni mohli dostat pouhou třetinu hlasů. Rovněž je zajímavé, že se stále bere v úvahu 5% amerických židů, kteří původně byli na straně Republikánů (McCaina) a záhadně změnili názor a většina prý bude hlasovat pro Obamu. Obě politické strany USA mají k sobě tak blízko, že je jedno, která vyhraje! Osobnost Obamy se zdá lepší, ale prezident není ještě vláda. Dále kampaň Obamy dostala nejvíce financí z „Wall Street” a naskýtá se otázka, jak Obama bude regulovat právě „Wall Street” vzhledem ke krizi. Spojené Státy jsou ve stavu, kdy nový prezident nemůže uspět. Lépe nemůže uspět bez nepopulárních kroků a pravděpodobně jak to historicky bývá ve všech krizích bez další nové války, aby vytvořil zaměstnanost a sjednotil ovečky/voliče.

174828

4.11.2008 9:17

.

cyp 195.?.?.?

Podle proroctví indiánského kmene Hopi, podle Mayů a podle australských Aboriginců nastane 21.12.2012 nový věk. Nebude konec světa, ale změní se celá společnost, díky tomu, že každých cca 26000 let dochází k přepólování země, což vychází právě na rok 2012. Přežijí jenom ti, kteří jsou schopni přežít v souladu s přírodou, bez konzumních vymožeností. Sám jsem na to zvědavý.
Takže McCain, nebo Obama, myslím, že to v tu chvíli bude úplně jedno.

174818

4.11.2008 11:42

RE: .

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 174818

V tu dobu se bude volit zase nový president ...

174847

4.11.2008 9:36

Nesuhlasim

moniker 213.?.?.?

Ja som uz pred par mesiacmi ziskal pocit, ze ti "ONI" sa snazia pretlacit Obamu za prezidenta. Preto namiesto nejakeho skutocneho protikandidata proti nemu postavili dementneho, alzheimerom postihnuteho starca (ktory vyzera, ze nedozije konca volebneho obdobia), ktory stelesnuje pokracovanie skrachovanej Bushovej politiky.

174819

4.11.2008 14:34

RE: Nesuhlasim

Vanda77 82.?.?.?

Reakce na 174819

No tak zrovna nedavno na Eretzu psali,ze mezi dustojniky tajne sluzby a vubec u izraelskych elit se posledni dobou tesi stale vetsi "popularite" Obama.Duvodem ma hlavne asi byt i to,ze Bush nepovolil Izraeli utok na Iran z duvodu americke pritomnosti v Iraku-a Obama je na rozdil od McCaina pro stahovani vojaku z Iraku....jinak sdilim pocity napsane ve clanku,proste taky porad tak nejak verim,ze se svym mladim a zivotem neco schovava,cim snad svet prijemne prekvapi a ted dela a rika to,co musi (viz http://ism-czech.org/?p=90
) ....
Jinak at vyhraje kdokoli,tusim v Americe aspon par dni peknej humbuk,jaky tam nemeli od rasovych bouri...

174890

4.11.2008 10:14

Škoda

Vanguard 62.?.?.?

Moc by mě zajímalo, co teď budou psát všichni ti autoři zaručených zpráv o tom, že volby se konat nebudou, že už je připravený scénář na stanné právo a prodloužení Bushova mandátu a podobně. V posledním roce se tady objevovaly minimálně jednou za měsíc...opakovaně jsem nabízel sázky, že to jsou nesmysly a že volby se konat budou, ale bohužel nikdo svým "zaručeným" zprávám nevěřil natolik (včetně p. Stwory), aby nabízenou sázku přijal...škoda.

174822

4.11.2008 10:23

RE: Škoda

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 174822

No vidíte ! Já bych tu Vaši sázku přijal ještě teď - vsadíme se ? Je to totiž spíše moje nabídka sázky. Vy docela podceňujete faktor času a naprosto nedoceňujete, že na události se musíte dívat dovnitř !

Obrazně řečeno - na klidné "jako olej" hladině rybníku taky povrchní pozorovatel nevidí probíhající "tragedie" pod hladinou. To, že Vy nevidíte, jak se tam ryby vzájemně žerou, pane Vanguard, neznamená, že se to neděje.

Já tady ty "zaručené zprávy" taky dávám a vycházím z proroctví velkých Proroků. Můj pohled není "jen pod hladinu", ale "do morku kostí" !! Takže pane Vanguard - vsadíme se ?

174824

4.11.2008 20:52

RE: Škoda

djb 193.?.?.?

Reakce na 174824

Teď je k tomu také nejvhodnější doba. Na jedné straně novátorský afroameričan s (prý)15 procentním předstihem, na straně druhé konzervativní caucasian, slibující přitvrdit nenáviděnou odstupující politiku. Mezi tím voliči, 60 procent věří 9/11 inside job, zhruba stejný počet patrně nevěří volebnímu systému a všichni jsou díky probíhajicí krizi a po předchozích osmi letech pěkně naštvaní.

Takže, co kdyby najednou vyhrál McCain?
Na zahájení občansko-rasistické války by pak stačilo zaplatit pár desítek tisíc dolarů za malý, rozdmýchávající nepokoj.

174945

5.11.2008 0:15

RE: Škoda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 174824

říká vám něco výklad (z Nostradama - bohužel nejsem aktuálně schopen najít kde), že posledním papežem církve bude černoch? nemyslím, že jde o církev, ale o SSA..., so good by SSA!

174972

4.11.2008 10:50

RE: Škoda

voyta 85.?.?.?

Reakce na 174822

Na to je stále čas. Pokud vím tak pan Bush odchází z úřadu až na konci roku. stále je možné že si bude chtít "village idiot" a jeho kumpáni chtít podržet kliku.

174827

4.11.2008 11:01

tonoucí se stébla chytá

voyta 85.?.?.?

Tak tohle mě opravdu překvapilo. Pane Stwora to nemůžete myslet vážně. Že Obama myslí uvnitř jinak? Obama nemyslí vůbec. Myslí za něho Z.Brezinski stejne jako za McCaina(skrze svého syna). Je úplně jedno kdo z nich vyhraje. Obama není druhá strana mince, je úplně stejný jako McCain. Vím, že se přiostřuje a člověk neví kudy kam, ale ještě se netopíme. Nepropadejte naději!

174832

4.11.2008 11:24

RE: tonoucí se stébla chytá

pje 195.?.?.?

Reakce na 174832

Tak je to jistě u Brzezinských naplánováno. U nás taky vlivní lumpensponzoři platili exponenty z obou velkých partají. Jenže pozice US prezidenta je opravdu trochu jiná než jak se to jeví nám evropským pozorovatelům. Obama MŮŽE být druhou stranou mince, pokud bude chtít, mentálně na to má a eticky doposud také celkem odolával... Rovněž ho nepřeceňuji, ale on je místo války schopen stmelovat jinak, pokud si k tomu vytvoří prostor...

174838

4.11.2008 11:33

RE: tonoucí se stébla chytá

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 174838

Inu, to je otázka... Jak tady naznačil pan Latinec (pokud to byl on) ve svém velice zajímavém příspěvku, Obama není schopen tvořivosti, plánování a ani spekulace. Protože není potomek Adama. Což je velice zajímavé... Takže? [oči v sloup]

174842

4.11.2008 13:08

RE: tonoucí se stébla chytá

lake 67.?.?.?

Reakce na 174832

>> nepropadejte naději!

http://i35.tinypic.com/10fvmuh.jpg - Bush = Ahmadinejad
http://i38.tinypic.com/2ey9zxw.jpg - Obama = Clinton
http://i38.tinypic.com/2zs1g9i.jpg - Bush = McCain

174870

4.11.2008 14:05

RE: tonoucí se stébla chytá

ika 77.?.?.?

Reakce na 174832

"Nepropadejte naději". Tak tak[mrknutí jedním okem] Obama může být světýlko, nebo taky světlo na konci tunelu. Uvidíme, pak budeme vědět (c).

174882

4.11.2008 11:49

Naozaj poučné

sxgo 84.?.?.?

Alebo obetný baránok.
- Aj tak sa to dá povedať.
- Uvedomuje si Obama svoju úlohu?
- To je jeho osobný problém. V najbližšej budúcnosti máme dosť čo robiť so svojimi vlastnými problémami.
- Šíria sa však prognózy politológov o "októbrovom prekvapení" toho istého bin Ládina v završujúcej fáze predvolebných pretekov, ktoré, vraj, zmení rozloženie síl a pomôže republikánom zostať pri moci. Toto zapadá do vašej koncepcie provokácií.
- Ak by bol rozdiel medzi Obamom a McCainom malý, republikáni by tesne pred voľbami mohli pristúpiť k rozhodným krokom typu...
- ... vojny v Iráne?
- Nie, Irán sa definitívne ruší. Ale, dajme tomu, výbuch atómovej elektrárne a`la Černobyľ. Už je ale jasné, že zvíťazí Obama a výbuchy nič nezmenia.
- Teraz je teda jasná kuriózna situácia s McCainovým štábom, ktorý žiadal peniaze na voľby od ruského veľvyslanectva. McCain bol vedome nastrčený. Teraz ho jednoducho odstavujú. Zdá sa, že republikáni zatvárajú krám, opúšťajú hru. Napokon bývalý generálny tajomník Bushovho kabinetu veľmi autoritatívny Colin Powell, nie náhodou bodol republikánom nôž do chrbta, keď prednedávnom vyhlásil, že bude voliť Obamu. A nazval ho dôležitou prechodnou postavou.
- Ja už dávno tvrdím, že je to prechodná postava. Aspoň jedno je dobré - do volieb nebudú žiadne provokácie.
- A čo bude potom, Michail Leonidovič? Ako sa bude rozvíjať svetová kríza?
- Opakujem, ostré štádium svetovej krízy sa už začalo. Ak Spojené štáty zastavia emisiu, úplne prestanú tlačiť doláre, všetko krachne v priebehu 2-3 mesiacov. Dostaneme variant z roku 1929. Ak budú tlačiť peniaze, ale iba minimálne, potom pád potrvá 2,5 až 3 roky. Ak urobia hyperinfláciu, zapnú naplno tlačiareň na peniaze - potom sa všetko skončí za rok až rok a pol.
- Aký variant si, podľa vás, vyberú Spojené štáty? Alebo si už vybrali?
- Tretí - hyperinfláciu. Ale po voľbách 4. novembra (presnejšie po výmene prezidenta) sú možné zmeny v politike.
http://chelemendik.sk/ShowDoc.php?d=393&c=Mich...

174849

4.11.2008 12:44

Mají jej v šachu

Guru 78.?.?.?

Zajímavé, také si myslím, že Obama smýšlí nebo alespoň smýšlel jinak. Že se pokusí zajistit spravedlnost pro Palestince, tj. mír na středním východě větším tlakem na Chazarskou ozbrojenou entitu okupující Palestinu a utiskující Sémitské občany - Palestince, Sefardské židy, Syřany atd.

Obávám se však, že jej illuminati, talmudisti, neokoni atd. mají v hrsti. Přesně podle návodu uveřejněném v onom podvrhu "Protokoly (těch_které_nesmíme_jmenovat) mudrců". V tomto podvrhu nějaký šílený padělatel přesně popsal, jak se mají vybírat politici. Zásadně pouze někdo, kdo spáchal zločin a Ti_které_nesmíme_jmenovat jej budou mít v hrsti/v šachu.

Zatvrzelost, s jakou se v mainstream médiích vyhýbají tématu: Obama není schopen soudu předložit originál svého rodného listu a lékařské záznamy z porodnice (údajně) na Hawaii mi napovídá, že illumináti, neokoni, talmudisti, fanatičtí sionisti a spol. jej mají v hrsti.

Jamile si pan Obama dovolí jediné kritické prohlášení k vraždění malých Palestinských děvčátek Chazarskou soldateskou na území Palestiny, bude kauza "babička Obamy tvrdí, že se narodil v Province Coastal Hospital v Keni" a neexistence rodného listu vytažena, Obama obviněn z těžkého zločinu vylákání 640 mil USD na volební kampaň, ačkoliv věděl, že nesplňuje ústavní podmínku "naturally born person".

Závěr: pan Obama chápe, že pro mír na Středním východě je nezbytná spravedlnost pro Palestince, ukončení okupace Golan, West Bank atd., avšak bude ve velmi obtížné pozici s vyděrači za zády.

Hillary s Krvavou Madlou vždy po svém boku na tom asi nebyla o moc lépe.

Rona Paula by životně zesměšnili do minuty pomocí triku s našeptávači/propagátory "Zlatého standardu", kteří se vetřeli do jeho přízně s úkolem jej případně totálně zesměšnit.

Gold Mafia dobře ví, že zavedení zlatého standardu není technicky možné důvodu, který jsme si zde Xkrát vysvětlili - jednoduše za posledních 25.000 let se nepodařilo vytěžit dost zlata na to, aby alespoň v U.S. mohl být zlatý standard zaveden.

Barack Obama bude prostě jenom o 2 milimetry menší ZLO, než nějaký fanatický neocon z republikánkého tábora ať již původně protěžovaný Rudy nebo dnešní propagátor stoleté války proti Iráku - známé to země disponující zbraněmi hromadného ničení (krypto-sionisti a spol. si však opět spletli jméno země, to "i" si pamatovali, ale zbytek popletli).

174859

5.11.2008 2:39

RE: Mají jej v šachu

Nataša 61.?.?.?

Reakce na 174859

Když bude někdo zcela čistý,tedy ,bez jakékoliv viny na účet veřejnosti a ještě k tomu bude mít morálku a ted se podržte,ještě charakter,tak,jak by s ním všichni ti v pozadí mohli mávat=kontrolovat jej a nedej Bože ,kdyby byl veřejností víc oblíben,než radoby pány světa,to by byla doslova politická blamáž.Vemte v úvahu ,že by odmítnul několika milionové všimné,to by byla v rámci předešlých voleb ,úplná rána,že ,ano.Na víc ,by chtěl jít svou vlatsní cestou,co slíbil voličům a oni by se nemohli prosadit,nebot od nich nevzal,žadné to všimné,jensi vzpomente na práci bytových úřadů v době komunistu,to byl doslova finanční divoký západ.
Proto,židé říkají ,že každý člověk v rámci úplatků má svou cenu,proto, křestanský svět je naprosto zkorumplovaný.Proto,heslo,vyrazte křestanům obchod z ruky a stanete se pány světa,kdopak ,dnes kontroluje největší industrialní, mamutí podniky?
Celá struktůra amerických voleb je na bilionech dolarů,takže ,obyčejný občan nemá finančně na to ,aby mohl kandidovat,tím se stává,že mnoho občanů jejiž inteligence by byla pro celou Ameriku,požehnáním,je v niveč.Jen si vemte,kolik chudých chlapců,kterým se umožnilo vystudování prospěli veřejnosti,takový Flemington ,byl jeden z nich a těch jsou tisíce a každý národ má někoho takového,jež svou prací částečně změnil svět.Žádný narod by pro blaho a záměry bohatých neměl plítvat inteligencí národa a proto ,přejme Američanům ,aby zvítězil zdraví rozum,zejména ,když svět vlastni na tisíce nukleárních zbraní,tak,jak varuje britský profesor Hokins,dřív,než pootevřeme dveře k poznání vesmíru,tak ,mám obavy,že se lidstvo samo zničí.Peníze by proto neměly dělat volby, to samo o sobě je špatný začátek.To jsou jednostranné volby,jen pro dobro bohatých, to není demokracie, v pravé podstatě lidské společnosti.

174979

5.11.2008 12:13

RE: Mají jej v šachu

leo69 89.?.?.?

Reakce na 174859

Že se pane Guru prořekne Obamova babička už nehrozí, v neděli v noci totiž náhle zemřela...

Jinak, pokud Obama má skutečně na srdci provéct změny, tak by se měl obklopit stejně smýšlejícími lidmi (já osobně bych v pozici Obamy začal třeba spolupracovat i s Ronem Paulem jako "tichým" poradcem apod.) a nenechat se čímkoli vykolejit z kurzu. Bude to pravděpodobně velice tvrdý boj s chobotnicí korporátního fašismu a dalších "mafií", ale pokud odstupující Bush a jeho kamarila nestihne ještě rozpoutat další a definitivní válku, tak by ta jiskřička naděje změny, vkládaná všemi do Obamy, mohla vzplát silnějším plamenem... [velký smích]

Držím Americe palce, protože, ať chceme nebo ne, tak jsme s ní, nějak až moc těsně propojeni (vznikající a silou protlačovaná základna "radar" + obrovská nedobytná pevnost radia "Free Europe" na pražském Hagiboru a to + v těsném sousedství další nedobytné pevnosti s podzemními komplexy "domova důchodců" pro snad prý pražskou a další židovskou obec a kdo ví kde a co další mají ještě po republice rozseto) a jak by mohl být nastolován "normální" demokratický stav tam, tak by snad mohl nastávat i u nás v ČR ( pokud tedy "oni" - ti kteří mohou být nyní Obamou odstaveni od vesla - nemají plány na přesun do Prahy a ČR?...

m,[smích]

175024

5.11.2008 20:05

RE: Mají jej v šachu

Guru 78.?.?.?

Reakce na 175024

Zdravím pane Leo,

politovánihodné.

O Obamově narození v Province Coastal Hospital v Keni však nehovořila jeho Havajská babička Madelyn, nýbrž jeho Keňská babička.

Uvidíme, zdali to budou soudy zametat pod koberec nebo zdali z toho bude skandál.

A vůbec: do úřadu by nastoupil zuřivý sionista Biden, který pořvává po novinářích, že je sionistou

nebo nastoupí poražený McKain ?

Natolik mi právní kličky nejsou známy.

175068

6.11.2008 2:45

RE: Mají jej v šachu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 175068

V pripade, ze by se dokazalo, ze Obama byl narozeny mimo USA, tak bud by resignoval a nebo kdyby nechtel, tak by ho senat vyhodil a na jeho misto by nastoupil Biden. To se stalo v roce 1974, kdy resignoval Nixon a na jeho misto nastoupil Ford. McCain je z obrazu uplne pryc.

175096

6.11.2008 8:57

RE: Mají jej v šachu

Saša 74.?.?.?

Reakce na 175096

Pochyby o narození Obamy a rodném listu, byly dávno vyvráceny. http://www.factcheck.org/elections-2008/born_in_th...

http://www.nation.co.ke/News/-/1056/484146/-/tlhnh...

Vláda není jen prezident a nikdo mu nevidí do duše. Na rozdíl od Palinové a McCaina je inteligentní, čímž teoreticky by mohl být i nebezpečnější, ale počkejme pár měsíců. Drtivá většina lidí v USA se raduje, účast na volbách byla nejvyšší za posledních 100 let! Nemusí se stydět.

175117

6.11.2008 10:12

Na rozdíl od Palinové a McCaina je inteligentní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 175117

A jak vy sakra muzete rict, ze ten, nebo onen je na rozdil od toho nebo onoho inteligentni?? Ja se nezastavam ani jednoho, ani druheho, ale takove vyroky jake mate Vy, nebo Ty, to je do nebe volajici. Jake mas pro to doklady? Ze jsi slysel jednoho, nebo druheho mluvit?? To jses tak naivni? Kolik je Ti let? Pet, sest? To je ta ceska natura, ktera hned vsemu rozumi a umi to "rozhrabnout." Jenom kdyby ta ceska natura mohla predvest na svem vlastnim pisecku jak to vsechno umi. Zatim to nedokazala, zatim jenom keca o druhych. A Saso, Ty jsi jejich dobry representant. [smích] [smích]

175124

6.11.2008 11:25

RE: Na rozdíl od Palinové a McCaina je inteligentní

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 175124

Víte, pane Anonyme, pokud vy nejste schopen posoudit lidi, pak nechápu, jak můžete žít. Na druhou stranu máte pravdu, že i inteligentní lidé jsou občas pěkní blbci. Možná je také výraz inteligence v tomto případě nepřesný. Ale já naprosto chápu, co chtěl Saša říci.

175128

6.11.2008 12:58

RE: Na rozdíl od Palinové a McCaina je inteligentní

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 175128

Pan anonym je totiž evidentně mimo.
Míra inteligence jako hodnota IQ je jasná věc, a Obama určitě inteligentní bude. Palinová - podle některých projevů je to hloupá slepice. Ale možná že si jenom dělala legraci...

>Na druhou stranu máte pravdu, že
>i inteligentní lidé jsou občas pěkní blbci.

To ne, spíš zmrdi.

175142

6.11.2008 14:50

RE: Na rozdíl od Palinové a McCaina je inteligentní

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 175124

Pravda pani Palin je mozna inteligentni, ale trochu zanedbala vzdelani a pravdepodobne ani moc necestuje. Zato chodi rada pekne oblecena, pravdepodobne ji vadi, pokud by mohla potkat nekoho ve stejnych hadrech. Ucetni republikanu bude jiste scitat reprezentativni polozky na kandidata vicepresidenta s posvatnou hruzou, mozna by se pred konecnym souctem mel sednout a nalit si dvojityho panaka.

P.S. Dekuju za krasny vzorek te ceske natury. Opravdu vystavni kousek. [velký smích] [velký smích] Nejlepsi myslenka pana McCaine je "Joe plumber..., Joe plumber....., Joe plumber..., Joe plumber... a nakonec prekvapive Joe plumber..." Je to tak dobre, ze to v radiu casto opakovali, aby vobycejnej lid dokazal tuhle velkou ideu vstrebat. Ale bylo to malo, lid by to mozna potreboval jeste zopakovat. Kdyz jsem se zeptal zastancu proc konkretne chteji McCaine za prezidenta, tak casto zustal jako jediny duvod, ze je beloch. Pokud je pravda, ze vyznamne narostl prodej patron a zbrani, tak se vubec nedivim, ze v FBI a tajnych sluzbach jsou nervozni.

http://www.novinky.cz/clanek/153722-palinova-neved...

175160

4.11.2008 13:20

Nez se nekdo zacne smat Americanum.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Vypada to, ze ani po 100 letech tiche skryte valky vuci nim samym nejsou Americane dostatecne zpracovani. To je fenomen, ktery me nikdy neprestane fascinovat. [cool] [smích]
http://aktualne.centrum.cz/veda/clanek.phtml?id=62...

174873

4.11.2008 16:34

Souhlasim s vizi autora

Izak 75.?.?.?

>Barack Obama JE JEJICH, patří k ním, jinak by nikdy nemohl vystoupat tam, kam vystoupal. Ale přesto si myslím, že není tak úplně ztracený. Když toho muže poslouchám, mám podezření, že uvnitř smýšlí jinak. To, co říká o nekonečné podpoře Izraele, o boji proti terorismu a další žvásty, je povinná úlitba. Jsou to věci, které musí říkat, jinak by nedostal šanci.
Souhlasim. A obavam se, ze pokud zacne rozdelovat spise podle sedlacke potreby, ze ti, kteri jsou dosud protezovani, na neho namiri hlaven. (Pokud se toto stane, dusim predstavivost, co by bylo potom, kdyz pred lety se cernosi v LA predstavili jako silny odboj jenom za incident nicnerikajiciho cernocha s policii.)

>A zřejmě udělají vše proto, aby do Bílého domu dosadili svou bezpečnou volbu. Tak, jako ukradli volby v roce 2000 a znovu v roce 2004, pokusí se je ukrást i teď. Kouzla, která provádějí, ani příliš neskrývají.
Zase souhlas. Zarazila me jedna udalost a nasledujici reakce. Bush pred nedavnem pozval do Bileho domu McCaina s jeho... (ted nevim, jak ji nazvat...ale co, mohu ji ponechat bez nazvu). Bylo to (snad nahodne, snad ucelove) v dobe, kdy se naskok Obamy zvetsil a media zacala jeho nadeje priznavat smirliveji. A po te navsteve zacal McCain prohlasovat, ze predpovedi a pruzkumy nebere vazne. Doslo mu anebo dostal zaruky, ze neviditelna ruka dokaze pres pocitac zazraky?

174918

4.11.2008 18:59

Fundamentální chybnost konceptu "menšího zla"

Jan X. 78.?.?.?

Mám za to, že autor článku je bohužel viditelně naivní, když operuje v kategoriích typu - že Obama je "menší zlo". Na tento fenomén poukazoval právě Ron Paul, když se nakonec rozhodl postavit ve volbách za kandidáty třetích stran jako Barra nebo Baldwina (protože státostrana Demokrato-republikánů a její fundamentální nereformovatelnost je už příliš očividná a libertariánská alternativa vlastně už nění žádnou "třetí cestou" ale pouze tou "druhou"[mrknutí jedním okem]- jakkoli v systému (tak jak je v USA po dlouhou dobu oligarchií - platící celý ten cirkus kandidatur zpravidla z obou hlavních stran - vnucen) v podstatě nemají žádnou šanci na zvolení.

U Obamy je veřejně známo, že je vyvolencem do úřadu ze strany Bilderbergu - tato informace je známá už od jejich poslední sedánky - umí-li člověk alespoň trochu číst mezi řádky, nebo alespoň komentáře, které na to poukazují. To samo o sobě by mohlo sloužit jako varovně zdvižený prst, kdyby ovšem nebyla stále pouze hrstka těch, kteří opravdu tuší, co to znamená. Navíc když člověk poslouchá tón i obsah Obamových veřejných vystoupení (připomínajících chrisma dikce Martina Luthera Kinga - kdyby byl býval kázal o totalitě Fabiánského typu) a porovná to se složením jeho politického zázemí, dospěje bolestně k názoru, že výrazně reprezentuje právě ono liberál-fašistické křídlo americké moci, kterému se právě neokonská politika snažila jistým způsobem vlastně připodobnit a každopáně v řadách americké pravice účinně destruovala vše dobré z klasického konzervativismu, čím byla ještě republikánská politika hrází cestě k liberál-fašismu s nálepkou socialismus.

Obrazně či lapidárně řečeno: hra McCain-Obama je pouze hrou umělého sporu mezi Orwelovským a Huxleyovským pojetím futurismu totality - hrou volby mezi 1984 a Krásným novým světem.

Osobně považuji onu druhou variantu za horší - a to proto, že účinně rozbíjí možná jádra kritiky - založená na přímé skandálnosti toho kterého agresivně-totalitního chování režimu - a tedy i možný odpor - neboť kdo by nechtěl světlé zítřky ...a když se kácí temný les tak přece padají třísky.

Text pana autora - a tím se ho opravdu nechci nijak osobně dotknout - jen vlastně dokládá, jak je tato "levicová" varianta pro obecný lid chytlavá - pro lid, který v zásadě vždy logicky volí místo jasného zla ono "dobro" - jehož ďábeská podoba se ukáže teprve v budoucnu - a nemá o ní ani dostatečné informace, natož aby s ní měl přímou zkušenost. A lidé, kteří to alespoň tuší bohužel nemají dostatek hmatatelných a přímých důkazů a argumentů, jakož ani sdostatek prostředků vysvětlení, proč - a zde použiji opět příměru (nic jiného mě totiž nenapadá) - nejsou události typu komunistického puče 1948 v ČSR cestou do ráje.

174929

4.11.2008 19:48

RE: Fundamentální chybnost konceptu

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 174929

Velmi dobrý komentář. [smích] Ano, vím o tom, co píšete. Vím, že Obama byl pečlivě vybrán jistou skupinou, a že nebezpečí, že to bude ještě horší než v případě McCaina, je velmi reálné. Přesně, jak jste to napsal.

Přesto se pokouším odhadnout, co se v něm skutečně děje. A mám pocit, že se možná Obamovi podařilo je převést. Podobně, jako se to podařilo svého času Putinovi. Občas Systém šlápne vedle, ani ONI nejsou neomylní.

174937

5.11.2008 2:28

RE: Fundamentální chybnost konceptu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 174937

Kam ty plutokraty převedl, po mostě přes současné kalné vody opět na výsluní ?
Pokud jde o to někoho takového převézt, nemyslím že by to bylo v silách sebevíce fikaného mulata, jak už bylo několikrát naznačeno, vždy je tu pojistka...

174978

5.11.2008 5:01

RE: Fundamentální chybnost konceptu

Jan X. 78.?.?.?

Reakce na 174937

Rád bych kdybyste měl pravdu, já totiž v nejmenším nepochybuji, že vyhraje Obama - vše - od předvolebních průzkumů až po ony zákulisní informace - tomu nasvědčuje (jakkoli to bude vítězství jako obvykle velmi těsné) - bohužel prezident je v USA figurka - pouze jakási reprezentace identity, záminka, - federální vláda může dělat spoustu věcí, včetně manipulace lidmi, co ale nezmění jsou finanční zájmy, které tam mají dávno větší moc než nějaká vláda, nebo dokonce voliči - to se jasně ukázalo i v případě onoho Rona Paula - toho - i přes výrazný začátek kampaně a obrovskou podporu ze strany aktivních řadových voličů - naprosto vyšachovali - a jestliže vůbec nějaké povědomí o něm, nebo spíše principech, které zastává, proniklo na veřejnost, podařilo se to zase úspěšně odmazat a zase dokonale zblbnout jak americkou tak světovou veřejnost.
Nesmíme také zapomínat, že oba víme díky zájmu o věc a aktivní práci s informacemi více než průměrný občan - a to i onen v USA. Rovněž máme výhodu jistého odstupu. Ale samozřejmě bychom si přáli jisté věci a tato přání nám občas zatmí mozek - jako například já, který jsem v prvním šoku naprosto chybně odhadoval onu Sarah Palin, než jsem si o ní dal střízlivě dohromady pár informací. Je třeba vidět věci v perspektivě - takový GWB také šel do voleb 2000 s celkem sympatickým programem (alespoň tedy v porovnání s tím zjevně šíleným AlGorem), bohužel neměl moc šanci ho naplnit, protože set-up jeho politického zázemí byl zcela jasně daný a směřoval, vlastně byl naplánován, k průseru (a proto jsem si tehdy píšíc diplomku o terorismu přál, aby vyhrál AlGore a chladil nadšení pražských Američanů pro Bushe). Dnes je tím "cvokem" McCain, ačkkoli politické zázemí má vlastně podobné jako v případě GWB, cvok je i ona jeho viceprezidentka (bez uvozovek). Proto je snad přecejen budoucnost USA v případě vítězství Obamy více otevřená (i proto že to je to, na čem má zjevně zájem ona mezinárodní mafie) - nejsem si ale vůbec jist - z důvodů, které jsem uvedl výše, především proto, že koncept "menšího zla" považuji v této situaci už za nepoužitelný, protože obě strany jsou v pozadí jasně provázány mocenskými zájmy, které skrytě reprezentují (dá se skoro říci, že je to dost jedno, kdo vyhraje) - zda zde je (vzhledem ke kontextu mocenských zájmů onoho bohatého promile) vůbec prostor k nějaké pozitivní změně. Naopak se velmi obámám, že ten sešup ke globálnímu policejnímu státu bude za jeho kralování ještě rychlejší (a rád bych se mýlil) - i protože mám tu zkušenost, že socialistické ideje a způsoby řízení ve výsledku nefungují - a to ani společensky, ani ekonomicky, že je mafie zpravidla zneužije a často obrátí v naprostý opak - a nejen zkušenost, ale i řekněme psychologické argumenty. Ale o tom snad zase příště.

174982

4.11.2008 19:16

Forman promluvil v rozhlase o volbách v USA

hera 86.?.?.?

Filmový režisér Forman hovořil dnes v českém rozhlase o volbách v USA. Zmínil se při tom o 9/11. Z jeho vět vyplývá, že je přesvědčen o tom, že útok na NY-Twins uskutečnili arabové. Tedy v souladu s oficiální verzí. Jak bude hovořit po volbách?

174932

4.11.2008 19:42

absolutne perfektni shrnuti

alois 66.?.?.?

velice vystizne a nekomplikovane zhodnotil zde autor a majitel tohoto webu situaci, PERFEKTNE, alespon z meho pohledu.
Ja jak jsem neverici se modlim aby to Obana vyhral ,jinak zpet do temna a beznadeje s idiotem opet v cele,s figurkou ktera opet obklopena celym stabem zidu pliva spinu a nesmyslne zvasty pocinaje teroristou konce valkou a danemi. (alespon ukazuji opet co je to zac tito lharsteini ). Jen aby to nakonec nedopadlo jako se zelenymi prizraky v cesku,kde se tyto podobane zrudy staly nakonec papeztejsi nezli papez sam [smích] [smích]

174936

4.11.2008 20:20

Měl by vyhrát Mc Cain

svoboda jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 74.?.?.?

Obvykle souhlasím s názory pana Stvory ale tentokrát ne. Kdybych byl Američan, voil bych Mc Caina. Neříkám že MC Cain a Palinová jsou mi jakkoliv sympatičtí, to ani náhodou, ale přece jenom jsou to běloši. Negerský prezident bude hanba a ponížení pro všechny americké bělochy. To že tahle černá opice kandiduje na presidenta země, kde tři čtvrtiny obyvatel jsou běloši považuji za drzost. Co byste řekli tomu kdyby na presidenta ČR kandidoval Cikán? Také by jste ho podporovali? Já naopak tvrdím že všichni Židé budou volit Obamu a pokud vyhrae, což předpokládám, bude to největší triumf sionstů v dějinách USA.
Ale možná ne, možná si miliony Američanů, kteří ještě mají nějakou čest uvědomí, že ztratili zemi kterou vybudovali jejich otcové a pochopí že se stávají cizinci ve vlastní zemi a po vzoru Roberta Matthewse, Davida Lanea, Josepha Paula Franklina a dalších nejlepších synů amerického národa se postaví na odpor proti ZOG. Napadá mi historická paralela, po občanské válce bylo obyvatelstvo jihu sužován bandami propuštěných otroků, kteří kradli, loupili, vraždili a znásilňovali bílé ženy. Tehdy se však zvedla celonárodní vlna odporu a jižanští patrioti založili Ku Klux Klan který obnovil v zemi právo a spravedlnost (O těchto událstech byl natočen skvělý film Birth of a nation, stáhnete ho na: http://www.solargeneral.com/video/government/ je to film z doby kdy ještě Hollywood nepatřil židům a netočily se takové sračky jako je dnešní americká filmová produkce). Věřím že se historie bude opakovat a že američtí patioti budou bojovat stejně statečně jako jejich předkové a nakonec svrhnou ZOG.

174940

5.11.2008 0:01

RE: Měl by vyhrát Mc Cain

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 174940

Zdar vůdci! [smích]

174969

5.11.2008 8:35

RE: Měl by vyhrát Mc Cain

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 174969

Kdepak vůdci, vůdce je evropské specifikum.
Tihle mají ty jejich "syny národa," nebo "otce zakladatele," nebo jak vlastně říkají těm přivandrovalcům [chechtot]

174998

5.11.2008 0:08

RE: Měl by vyhrát Mc Cain

Guru 78.?.?.?

Reakce na 174940

Největším problémem USraele nejsou občané afro-původu. Zajímavý detail na padělku Obamova "rodného listu" je kolonka rasa (race), kde zcela neschopný padělatel natisknul PC tiskárnou: "African".
Padělatelovi zapomněli říci, že v r. 1961 neexistovaly PC laserové tiskárny a to podstatné, zapomněli jej poučit, že v r. 1961 se nepoužívalo označení slovo "African" ale slovo, které je ještě dnes v AJ/CZ slovnících a dnes zní poněkud politicky nevhodně.
Největším problémem USraele je propojení illuminátů a talmudistů/sionistů. Obdobně v ČR: sečtete-li všechny škody, krádeže a loupeže způsobené našimi spoluobčany, kteří nejsou obyvateli Říma a přesto si přejí býti takto označováni jedná se jenom o škody v řádu dejme tomu 500 mil. Kč max. 1 miliarda. Srovnáte-li si to se škodami, které páchají talmudisté, sionisté a krypto-sionisté - ty nelze ani spočítat. Jak mám např. spočítat škody, které páchají na malých dětech klasickým odporným trikem a to: Sionistický majitel sionistické TV podporuje záměrné najímání dabingových hereček, které neumí česky. Tyto dabingové herečky zkomolenou češtinou - nejčastěji neznají rod přídavných jmen (tj. důkaz, že herečky odmaturovaly podvodem) nažvatlají převzaté filmy plné talmudistické nenávisti, propagandy, morbida a hnusu a v 6 večer při večeři vysílají k večeři morbidou z pitevny, kde mrtvole vylézá tasemnice z úst. To komentuje Chazarská herečka namluvená špatnou českou dabérkou nějakými urážkami na adresu křesťanů, budhistů, milovníků vepřového atd. Miliardy, o které Barack Alón podvedl KB lze spočítat, stejně jako když ne-goyim Kočárník fanaticky odmítal odpovědět na dotaz novinářky, kolik miliard tvoří výběr spotřební daně z motorové nafty v době, kdy spotřeba odpovídala sumě spotřební daně 20 miliard, ale celoroční výběr daně nebyl ani 1 mld. Z čehož jasně plyne, kdo kryl stamiliardové podvody s motorovou naftou. Byznys škody páchané talmudisty lze spočítat, nelze však spočítat škody v politice a v cíleném ohlupování národa.
Roztoči v sýpkách a klíšťata (roztoči) působí větší škody než Vaše oblíbené etnikum "nikoliv_Římských_občanů". Zkuste se proto prosím soustředit na problém velikosti 100 miliard a problém 0,5 miliardy chápat jako ne druhořadý, ale třetiřadý.

Uvedu příklad: Karatisté na tréninku do sebe buší a kopou. Kdyby toto činili na ulici, páchali by trestnou činnost. Na tréninku to je však O.K..
Stejně tak si třeba představte Vaše oblíbené "nikoliv_Římské_občany". Vymyslete pro ně něco podobného. Například by se sešli na hřišti, kde by navzájem mezi sebou prováděli kapesní krádeže. Na hřišti by to bylo považováno za sport a O.K.. Při odchodu z hřiště by dostali osvětový leták, kde by jim v jejich mateřštině bylo vysvětleno, že páchat tuto činnost mimo tréninkový prostor je trestné. Analogie s k...Automaticky kráceno

174970

5.11.2008 0:16

RE: Měl by vyhrát Mc Cain

Guru 78.?.?.?

Reakce na 174970

pokračování:

Uvedu příklad: Karatisté na tréninku do sebe buší a kopou. Kdyby toto činili na ulici, páchali by trestnou činnost. Na tréninku to je však O.K..
Stejně tak si třeba představte Vaše oblíbené "nikoliv_Římské_občany". Vymyslete pro ně něco podobného. Například by se sešli na hřišti, kde by navzájem mezi sebou prováděli kapesní krádeže. Na hřišti by to bylo považováno za sport a O.K.. Při odchodu z hřiště by dostali osvětový leták, kde by jim v jejich mateřštině bylo vysvětleno, že páchat tuto činnost mimo tréninkový prostor je trestné. Analogie s karatisty.

Soustřeďujete se na problém, který je málo prioritní.
Povšiml jste si vůbec, že podezřele často je odhalen chéf nějaké rádoby neonacistické skupiny v U.S. a demaskovaný chéf neonacistů je ve skutečnosti obyčený talmudista.
Oni odvádějí pozornost nespokojených lidí nepodstatným směrem.
Organizují a provokují akce proti Eskymákům, Indiánům, Tahiťanům atd. občas vyprovokují zhanobení hřbitova atp. Cokoliv jenom ne pozornost podstatným směrem.

174974

6.11.2008 19:38

RE: Měl by vyhrát Mc Cain

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 174974

Tak, tak, mluvíte mi z duše [smích]

175189

5.11.2008 0:15

RE: Měl by vyhrát Mc Cain

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 174940

No vidíte, pro mě je zase "hanba a ponížení" to, že mám pravděpodobně stejnou barvu kůže jako vy... Osazenstvo eretzu a nezvedavce určitě plesá nadšením, tenhle typ příspěvků jim totiž dodává munici... [mrknutí jedním okem] P.S. Nešlo by zavést hlasování o příspěvcích? Ty s (výrazně) negativním hodnocením by se zobrazovaly jen po kliknutí na ně, zároveň by to byla taková psychologická sonda do "kolektivního myšlení" návštěvníků zdejších diskuzí. Za zkoušku by to možná stálo...než by se z toho stal hnůj, plný "vtipných hlášek a bonmotů"...

174973

6.11.2008 11:26

RE: Měl by vyhrát Mc Cain

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 174973

Už jsem to jednou editorovi narhoval...

175129

5.11.2008 7:18

RE: Měl by vyhrát Mc Cain

rockmother 88.?.?.?

Reakce na 174940

Že byste si do Ameriky zajel s těmito názory? Tady pro Vašeho veleducha není místo. Ani zájem. Přežehlete si uniformu a vydejte se na cestu, bílý hrdino.

174988

5.11.2008 13:28

RE: Měl by vyhrát Mc Cain

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 174988

Som zástanca bielych, na čiernych sa nepozrám politicky korekktne, jednou z mojích obľúbených kníh je Moje prebudenie od Davida Duka. Ale ak by som si mala vybrať medzi Obamom a McCainom, vyhral by to Obama. Nerobím si o ňom ilúzie, ale McCain s Palinovou sú... neviem ako to nazvať.

175036

5.11.2008 13:51

RE: Měl by vyhrát Mc Cain

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 175036

Je to tedy ode mě OT (omluva), ale Vaše příspěvky jsou (myslím tím ty co jsem stačil přečíst) sexy (řečeno neohrabaně po amerikánsku) [smích]

175038

5.11.2008 17:05

RE: Měl by vyhrát Mc Cain

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 175038

Tomu trochu nerozumiem (nielen trochu) [smích] . Asi som klesla na IQ úrovne prejavov Georga Busha.

175053

5.11.2008 17:34

RE: Měl by vyhrát Mc Cain

mtk 80.?.?.?

Reakce na 175053

Ja áno: Si kočka si kočka si kočka, a perfektne urobená .... [mrknutí jedním okem]

175055

5.11.2008 17:48

RE: Měl by vyhrát Mc Cain

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 175055

Ako sa to prejavuje na mojich príspevkoch? [smích] Dúfam, že nie sú na úrovni blondínky?

175058

6.11.2008 9:17

RE: Měl by vyhrát Mc Cain

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 175058

Přímo skvěle. (A blondýnky jsou fajn a chytré, někdy velice..) [smích]

Abych se tedy držel tématu [mrknutí jedním okem], to, že je US představitel barevný, tak to je záměr, stejně jako to, že oponent byl nevolitelný.

175122

5.11.2008 14:30

RE: Měl by vyhrát Mc Cain

Dale Coper 84.?.?.?

Reakce na 174940

Obamu volilo 80% Amerických Židů. Proč by se Cikán nemohl stát českým prezidentem? Mne by to nevadilo pokud by to byl slušný člověk.

175044

5.11.2008 20:20

RE: Měl by vyhrát Mc Cain

dodo 88.?.?.?

Reakce na 175044

Mě by nevadil ani běloch, pokud by to byl slušný člověk. [velký smích] Ale. "Kde vzít a nekrást"? Nebo "vem si chlup na dlani"! Prostě je sice přelidněno, ale "nejsou lidi". [chechtot]

175069

6.11.2008 8:46

RE: Měl by vyhrát Mc Cain

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 174940

...jsi chudák, bílá opice.

http://www.contrib.andrew.cmu.edu/~agrande/white-face-monkey-1.jpeg

175116

5.11.2008 0:00

Doporučuji...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

http://www.sprword.com/mustwatch.html ...zejména sekci s dokumenty o volbách, která je nyní tak aktuální...

174968

5.11.2008 0:30

Vyhraje Obama...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

...a pokud se "zasvěceným" znelíbí, tak ho čeká impeachment za podvod s občanstvím... Proto si myslím, že si nebude příliš vyskakovat a jako poslušná hlásná trouba se bude řídit vším, co mu jeho poradci a sponzoři z WS předloží, bude mu totiž stačit oněch "5 minut slávy". Obávám se, že mají pánové jako Chomsky či Zinn pravdu - kandidáti 3 stran jsou tu jen od toho, aby zviditelňovali problémy, o kterých by se "mělo mluvit" a proto také doporučují onoho "lesser evil", tedy Mr. Obamu.

http://www.youtube.com/watch?v=v_M2W5SisPs
http://www.youtube.com/watch?v=kNpNzDoH1II

174977

5.11.2008 7:38

Video: Obama drtivě vyhrál a zde je jeho projev po volbách - (anglicky)

Jan X. 78.?.?.?

1. část
2. část

174991

5.11.2008 8:01

RE: Video: Obama drtivě vyhrál a zde je jeho projev po volbách - (anglicky)

Mirko D. 82.?.?.?

Reakce na 174991

To je krásný důkaz demokracie, větší jim ani nemohli dát. Musíte uznat, je to od nich mistrovský tah.

174993

5.11.2008 10:26

koniec "rasismu" :) musim sa pousmiat...

Peter Micko 85.?.?.?

http://edition.cnn.com/ELECTION/2008/results/polls/#USP00p1

175007

5.11.2008 13:01

Dnes se na Blistech objevil ...

Nasredin 194.?.?.?

... nesmírně zajímavý článek, který podle mého názoru poměrně přesně vystihuje to, co teď přichází - velmi doporučuji k přečtení - redakce BL mu dala visačku PARANOIA - osobně ale s tímto hodnocením nesouhlasím ...

Link na Blisty:
http://www.blisty.cz/2008/11/5/art43659.html

Originální link:
http://chelemendik.sk/ShowDoc.php?d=393&c=Mich...

175030

5.11.2008 19:50

RE: Dnes se na Blistech objevil ...

Oli63 88.?.?.?

Reakce na 175030

Článok som si prečítal. Reakciu BL nie, ale osobne ma presvedčil a situácia bude podľa môjho názoru veľmi vážna.
Bude to riadna mela.
.....uvidíme........ [bliji]

175067

5.11.2008 18:59

víťaz

Oli63 88.?.?.?

Akurát počúvam správy na TA3. Klasické hlúposti o voľbách v USA.
Redaktorka začala svoj komentár slovami "
"Celý SVET sa teší víťazstvu Obamu"
Zaujali ma tri veci :
1. Izrael sa teší že vyhral Obama - to je povážlivá reakcia!!
2. Fico sucho konštatoval, že chlieb u nás nezlacnie - to je potešiteľná reakcia (aj keď sa v podstate nič nezmení)
3. Štáty EU sa už pchajú do Obamovej riti (hlavne Francúzi) - to je očakávaná reakcia??
..... no uvidíme........ [bliji]

175062

5.11.2008 21:02

RE: víťaz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 175062

Ak má Chazin (viď link na BL) pravdu, tak je scenár ďalšieho vývoja pravdepodobne zhrnutý vo výroku (neviem odkiaľ to mám):
"Mouřenín splnil svou úlohu, mouřením múže jít" (rozumej - padnúť).

175073

5.11.2008 22:29

RE: víťaz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 175062

Co by asi tak cintali, kdyby vyhrál McCain - nejspíš totéž, jak moc jsou rádi...
I když vůdce modrých komisařů z Brusele by nejspíš neblekotal o dějinném obratu a Vondra s Topolánkem by se tak rychle nesnažili získat nové pokyny (návrh na summit EU a USA v Praze). Nejlepší hláškou byla ale prosba afgánského prezidenta, aby už Američané nepobíjeli tolik tamních civilistů.
V jeho projevu mě zaujala pasáž o tom, jak jsou USA jednotné - a to se proti němu postavila (alespoň geograficky) polovina země a 55 % bílých, hlavně ze států, kde mají s černochy historicky nejdelší zkušenosti - a to je při tragické bilanci Bushovy vlády docela dost, to u nás s ODS vyběhli na venkově všude.
Rovněž bylo unikátní, jak děkoval teplým - je to snad nějaký extra živočišný druh, který by se neztotožnil s Obamou dříve jmenovanými rasami (černí, bílí) a lingvistickou skupinou (tzv.Hispánci) ? Pak ovšem měl připomenout i transsexuály...

175079

5.11.2008 20:39

Nezalezi na tom, kdo je prezidentem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Rotchild kdysi prohlasil:

Dejte mi do ruky financni system a pak uz mi nezalezi na tom kdo bude vladnout.


I kdyby byl Obama sebelepsi, tak toho moc nesvede.

175072

6.11.2008 18:49

RE: Nezalezi na tom, kdo je prezidentem

dodo 88.?.?.?

Reakce na 175072

Viděl jsem někde ten citát co měl vyslovit Mayer Amschel Bauer přejmenovavší se na Rothschild (1744-1812) v poněkud přiléhavější podobě, jako konstatování již existujícího stavu: "Dokud mám kontrolu..." [pláč]

175181

Příspěvků: 101

06.11. 11:09 Saša  RE: Na rozdíl od Palinové a McCaina je inteligentní
04.11. 00:49 Kohn Pavel  Samozrejme vyhraje McKain
04.11. 02:30 LACO  RE: Samozrejme vyhraje McKain
04.11. 05:01  RE: Samozrejme vyhraje McKain
05.11. 11:41 Robocrep  RE: Samozrejme vyhraje McKain
04.11. 01:27 google  nemysleli ste nahodou
04.11. 01:47  Je videt,
04.11. 02:30 karel4u  RE: Je videt,
04.11. 04:53 Esmate  RE: Je vidět, kolik lidí přece jenom uvěřilo "že je demokracie"
04.11. 17:59 Cerw  RE: Je vidět, kolik lidí přece jenom uvěřilo
04.11. 21:15 vodnik007  RE: Je videt hacky na nite
04.11. 11:07 pje  RE: Je videt,
04.11. 11:10 hestroy  RE: Je videt,
04.11. 12:58  RE: Je videt,
04.11. 17:29 dodo  RE: Je videt,
04.11. 18:45  RE: Je videt,
05.11. 18:42 dodo  RE: Je videt,
06.11. 02:40  RE: Je videt,
06.11. 14:13 Pavel -Čert- Němec  Kdo a jak v USA krade volby
06.11. 16:56 dodo  RE: Je videt,
05.11. 03:29 Jarmil  RE: Je videt,
04.11. 12:47  RE: Je videt,
04.11. 16:46  RE: Je videt,
04.11. 20:44 supino1  RE: Je videt,
04.11. 21:33  RE: Je videt,
04.11. 19:58 Kadence crazy  RE: Je videt,
04.11. 02:56  Ovšemže Obama o sobě nemluví přiliš upřímně,
04.11. 03:16 Rejpal  Obama...
04.11. 09:39 Petr Gejdoš  RE: Obama...
04.11. 04:17 gmovie  Zvitezi McCain
04.11. 04:18 Gibi z Wilsonova  Konvenuje mi Rjpalov nahlad
04.11. 11:12 pje  RE: Konvenuje mi Rjpalov nahlad
04.11. 13:07 Gur  RE: Konvenuje mi Rjpalov nahlad
04.11. 14:48 Rene Bartosek  RE: Konvenuje mi Rjpalov nahlad
04.11. 05:10 Nataša  Volby mohou zkončit úplně jinak,než ,jak známe z minulosti.
04.11. 10:11 Petr Gejdoš  RE: Volby mohou zkončit úplně jinak,než ,jak známe z minulosti.
04.11. 10:18 leo69  RE: Volby mohou zkončit úplně jinak,než ,jak známe z minulosti.
04.11. 10:52 Saša  RE: Volby mohou zkončit úplně jinak,než ,jak známe z minulosti.
04.11. 09:17 cyp  .
04.11. 11:42  RE: .
04.11. 09:36 moniker  Nesuhlasim
04.11. 14:34 Vanda77  RE: Nesuhlasim
04.11. 10:14 Vanguard  Škoda
04.11. 10:23 Petr Gejdoš  RE: Škoda
04.11. 20:52 djb  RE: Škoda
05.11. 00:15  RE: Škoda
04.11. 10:50 voyta  RE: Škoda
04.11. 11:01 voyta  tonoucí se stébla chytá
04.11. 11:24 pje  RE: tonoucí se stébla chytá
04.11. 11:33 hestroy  RE: tonoucí se stébla chytá
04.11. 13:08 lake  RE: tonoucí se stébla chytá
04.11. 14:05 ika  RE: tonoucí se stébla chytá
04.11. 11:49 sxgo  Naozaj poučné
04.11. 12:44 Guru  Mají jej v šachu
05.11. 02:39 Nataša  RE: Mají jej v šachu
05.11. 12:13 leo69  RE: Mají jej v šachu
05.11. 20:05 Guru  RE: Mají jej v šachu
06.11. 02:45  RE: Mají jej v šachu
06.11. 08:57 Saša  RE: Mají jej v šachu
06.11. 10:12  Na rozdíl od Palinové a McCaina je inteligentní
06.11. 11:25 hestroy  RE: Na rozdíl od Palinové a McCaina je inteligentní
06.11. 12:58 Robocrep  RE: Na rozdíl od Palinové a McCaina je inteligentní
06.11. 14:50 Rene Bartosek  RE: Na rozdíl od Palinové a McCaina je inteligentní
04.11. 13:20 Rene Bartosek  Nez se nekdo zacne smat Americanum.
04.11. 16:34 Izak  Souhlasim s vizi autora
04.11. 18:59 Jan X.  Fundamentální chybnost konceptu "menšího zla"
04.11. 19:48 Vladimír Stwora  RE: Fundamentální chybnost konceptu
05.11. 02:28  RE: Fundamentální chybnost konceptu
05.11. 05:01 Jan X.  RE: Fundamentální chybnost konceptu
04.11. 19:16 hera  Forman promluvil v rozhlase o volbách v USA
04.11. 19:42 alois  absolutne perfektni shrnuti
04.11. 20:20 svoboda  Měl by vyhrát Mc Cain
05.11. 00:01  RE: Měl by vyhrát Mc Cain
05.11. 08:35 Robocrep  RE: Měl by vyhrát Mc Cain
05.11. 00:08 Guru  RE: Měl by vyhrát Mc Cain
05.11. 00:16 Guru  RE: Měl by vyhrát Mc Cain
06.11. 19:38 hestroy  RE: Měl by vyhrát Mc Cain
05.11. 00:15  RE: Měl by vyhrát Mc Cain
06.11. 11:26 hestroy  RE: Měl by vyhrát Mc Cain
05.11. 07:18 rockmother  RE: Měl by vyhrát Mc Cain
05.11. 13:28 mt-svk  RE: Měl by vyhrát Mc Cain
05.11. 13:51 Spytihněv  RE: Měl by vyhrát Mc Cain
05.11. 17:05 mt-svk  RE: Měl by vyhrát Mc Cain
05.11. 17:34 mtk  RE: Měl by vyhrát Mc Cain
05.11. 17:48 mt-svk  RE: Měl by vyhrát Mc Cain
06.11. 09:17 Spytihněv  RE: Měl by vyhrát Mc Cain
05.11. 14:30 Dale Coper  RE: Měl by vyhrát Mc Cain
05.11. 20:20 dodo  RE: Měl by vyhrát Mc Cain
06.11. 08:46  RE: Měl by vyhrát Mc Cain
05.11. 00:00  Doporučuji...
05.11. 00:30  Vyhraje Obama...
05.11. 07:38 Jan X.  Video: Obama drtivě vyhrál a zde je jeho projev po volbách - (anglicky)
05.11. 08:01 Mirko D.  RE: Video: Obama drtivě vyhrál a zde je jeho projev po volbách - (anglicky)
05.11. 10:26 Peter Micko  koniec "rasismu" :) musim sa pousmiat...
05.11. 13:01 Nasredin  Dnes se na Blistech objevil ...
05.11. 19:50 Oli63  RE: Dnes se na Blistech objevil ...
05.11. 18:59 Oli63  víťaz
05.11. 21:02  RE: víťaz
05.11. 22:29  RE: víťaz
05.11. 20:39  Nezalezi na tom, kdo je prezidentem
06.11. 18:49 dodo  RE: Nezalezi na tom, kdo je prezidentem

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 84 čtenářů částkou 12 322 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 0

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 10

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 2

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
29,81 Kč
Kanadský dolar
17,38 Kč
Australský dolar
15,74 Kč
Švýcarský frank
23,31 Kč
100 japonských jenů
21,27 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,68 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 023,01 Kč
1 unce stříbra
395,65 Kč
Bitcoin
187 004,97 Kč

Poslední aktualizace: 20.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 945