Diskuze k článku

Kdo prosazuje americký radar v ČR?

Příspěvků 61

17.10.2008 7:13

Předpokládám, že už se tím zabývá BIS

Gringo 83.?.?.?

... tak jako těmi ruskými agenty [překvapení]

173203

17.10.2008 10:32

RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS

Koumeles 83.?.?.?

Reakce na 173203

Nezapomen, ze to napsal Tamas, to je ten co ho plati Azbuci..a Azbukum radar moc nevoni, maji totiz s Gestapakama ve stredni evrope sve zajmy....to je taky zajimave cteni. Za par let tu bude pulka lidi por vlivem ruskych firem, organizaci a jinych spolku a soukroma svera bude pod vladou nemcouru, pomoci evropskych smernic napsanych na miru nemeckym podnikatelum...

173221

17.10.2008 16:26

RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 173221

nezabudni, že Rusi platia veľkú väčśinu Ćechov, takže odporúčam byť proti radaru, aspoň sa ti Koumeles niečo ujde a budeš si môcť kupovať plagáty a svojich "demokratických" miláčikov [chechtot]

173240

17.10.2008 17:28

RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 173221

Koumeless, poslouchaj, s těnito debilními výlevy prostoduchého vlastizrádce, se jdou bodnout. Už dlouho pozoruji, že mozkožrout ve vaší kebuli dost řádí. Myslím, že za chvíli pojde hlady. Víc nemám, co bych k takového zhovadilosti dodal. Omlouvám se slušným inteligentním přispěvovatelům, ale tahle žumpa moc nevoní... [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

173244

18.10.2008 11:23

RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS

RADAR 89.?.?.?

Reakce na 173244

...nejak se Vam nehodi jiny nazor? Na nic vic, nez na nadavky se nezmuzete?? Ja Vas za vase nazory neurazim...

173293

18.10.2008 20:22

RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS

mt-svk 91.?.?.?

Reakce na 173293

Jedna vec je mať iný názor a druhá trepnúť takú do neba volajúcu kravinu. Mimochodom, odporúčam pozrieť na vrchol demokratickej diskusie Nezvedavca.

173328

18.10.2008 23:25

RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS

medvedov 82.?.?.?

Reakce na 173328

Jsem proste pro Radar, nemam rad Rusy......je to muj nazor. Me pripad zase kravina Vas nazor .....velka vetsina v mem okoli ma stejny nazor jako ja. Presto vim, ze lidi jsou ruzni, ale neurazim je [bliji] .... Proste poivazuju vetsi hrozbu nez USA pro nas Rusy, nebo EU

173342

19.10.2008 12:10

RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS

mtk 80.?.?.?

Reakce na 173342

Proč sem chodíte? Tento web je jednostranně proti radaru, vy to víte a přesto sem chodíte s takovým názorem. Chcete nás přesvědčit? Chcete provokovat? Pak se nedivte urážkám. Zradare! [oči v sloup]

173357

19.10.2008 17:21

RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS

Radar 89.?.?.?

Reakce na 173357

Proc jsem chodim...prectu si nazor nekoho jineho....nekdy je zajimavy, nekdy s nim souhlasim, ale vetsinou je to smes fanatismu a hlouposti

173372

19.10.2008 17:38

RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 173372

Poslyšte, Hugo Chaves, Jana Lumpachova, Koumak, koumele, Koumele, Salam la lejkum, Koumeles, Koumes, me2d, Medvedev, Mlada generace-Me2d, PavelHavel, Radar, Rumik, Smoulaz a zřejmě další jména, vy sem chodíte, abyste nasíral. Urážíte inteligentní lidi nálepkami fanatiků a hlupáků a dalšími. Do konce měsíce máte utrum a pak se uvidí.

173376

20.10.2008 14:59

RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS

mtk 80.?.?.?

Reakce na 173376

Neodpustím si škodolibý smích na adresu onoho pána s tak předlouhým jménem. Díky editore. [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

173480

20.10.2008 15:08

RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 173480

To je ta pakáž z nezvědavce, jako je Mikin - Bílina a všechny další klony téhož. Jde o takový plevel, který se musí vytrhávat
i s kořeny.

173481

22.10.2008 6:52

RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 173481

Mate recht , ale pakaz pro ten sajrajt neni to spravny slovo . Vsak ja uz bych napsal co sou zac , ale editor kterej na ten xindl taky sere jak na placatej sutr by me to asi nepustil .

173634

19.10.2008 12:16

RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 173342

Rusové nás zatahují do svých válek ? Obrací proti nám nenávist svých nepřátel, které si sami vytvořili ?

173358

19.10.2008 17:28

RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS

Radar 89.?.?.?

Reakce na 173358

Jen nas nekolik desitek let okupovali. Drancovali nase prirodni bohatstvi, prumysl a totalne znicili inteligenci...a ted jsme na nich energeticky zavisli

173373

19.10.2008 17:52

RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS

Datel 207.?.?.?

Reakce na 173373

Pisete o Rusech a nebo o Chazarech ?

173380

19.10.2008 15:51

RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS

Robocrep 88.?.?.?

Reakce na 173342

>Jsem proste pro Radar, nemam rad Rusy......

Neříkají nám snad vůdci pořád dokola, že radar není namířen proti Rusku?
Pokud bychom tohle OFICIÁLNÍ tvrzení uvažovali jako pravdivé, potom má vaše věta asi takové souvislosti, jako kdybyste napsal "Jsem proste pro Radar, mam doma kraliky"

>je to muj nazor.

Když napíšete "nemam rad," není to názor. Je to nenávist.

(Jistě i na tu máte právo, já například nemám rád Angličany.)

173365

17.10.2008 7:53

Nebylo by současně odvěci akcentovat vztahy Alexandra Vondry

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

s Brucem Jacksonem, presidentem Boeing Lockheed-Martin, kterému Vondra patrně vydatně pomohl vytunelovat výrobce českých podzvukových bitevníků L-159 a to za jedinou Korunu českou pronájmu tak, že pomohl fabrice ke ztrátě 40 milionů Kč, zablokoval prodej zmíněného letounu, zkopíroval technickou dokumentaci všech letounů v závodě vyráběných včetně patentů a od států pak vyinkasoval 15 milionů Kč, jako odškodnění, že jej neochránil před ztrátou, jím samotným způsobenou, pak vazby na Ronalda D. Asmuse, presidenta German Marshall Fund, se kterým sepsal oba "Dopisy osmi" (1998-2003) vyzývající vládu Billa Clintona k bombardování Jugoslávie (6.000 mrtvých civilistů) a vládu George Bushe k útoku na Irák (cca 1.000.000 mrtvých civilistů), vazbu na Viktora Juščenka, kterému aktivně pomáhal v guerillové kampani "Oranžové revoluce" přímo na Ukrajině (patrně v součinnosti s Julií Finlay, vyslankyní OBSE pro pobaltský region, jejíž zásluhou získal i "Řád bílého lva"[mrknutí jedním okem]...

Alexandr Vondra je nejaktivnějším residentem zbrojních konglomerátů USA v ČR a současně nejhlasitějším varujícím před vlivem cizích zpravodajských služeb v ČR. Největší zloděj křičí: "Chyťte zloděje! Určitě tady někde musí být!"

173205

17.10.2008 17:32

RE: Nebylo by současně odvěci akcentovat vztahy Alexandra Vondry

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 173205

Vondra bude viset. To se vlastizrádcům stává... A jeho jazyk bude viset z jeho křivé huby. Inu, každému co jeho jest... [bliji]

173245

18.10.2008 11:25

RE: Nebylo by současně odvěci akcentovat vztahy Alexandra Vondry

Radar 89.?.?.?

Reakce na 173245

Vondra je dobry ministr a dela dobre svou praci

173294

18.10.2008 16:54

RE: Nebylo by současně odvěci akcentovat vztahy Alexandra Vondry

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Reakce na 173294

Vložený obrázek

Diskutovat na internetu je jako běžet na Paralympiádě - i když zvítězíte, stejně budete retardovaný.

173310

20.10.2008 12:52

RE: Nebylo by současně odvěci akcentovat vztahy Alexandra Vondry

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 173294

Pisete kraviny a tohle vas usvedcuje. Vondra neni ministrem. Je mistopredseda vlady a to je rozdil. Vsechny vase informace jsou takhle presne ?
Tak to vysvetluje lecos.

173457

20.10.2008 12:57

RE: Nebylo by současně odvěci akcentovat vztahy Alexandra Vondry

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 173294

Teď už jen zbývá kvalifikovat, na co je vlastně ten úřad, a co je ta Vondrova "práce"...

(určité náznaky se tu již objevují)

173460

17.10.2008 8:51

To jsou ale náhodičky

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Nejsem právník, ale není tohle střet zájmů? Nedochází tímto propojením k poškozování zájmů České republiky? Lze oficiální cestou zpochybnit jednání o radaru, pokud bylo vedeno lidmi, jejichž zájmem byl pouze vlastní zisk (popřípadě prospěch jiné země) a nikoli prospěch ČR?
Jak to, že to ještě nikdo nevyšetřuje?

173210

17.10.2008 11:43

RE: To jsou ale náhodičky

Cerw 213.?.?.?

Reakce na 173210

nejen ze dochazi k poskozeni zajmu republiky ale tohle je sprosta a otevrena vlastizrada!!!

173228

17.10.2008 12:45

RE: To jsou ale náhodičky

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 173210

Na tyhle panáčky je celý náš tzv. národ krátký.

173231

17.10.2008 9:52

Současně by nebylo od věci se zabývat panem Antonínem Koláčkem,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

jenž stejně tak zízkal takřka zdarma v USA licenci a smlouvu o spoluvlastnictví Appian Group (zkrachovalé americké investiční společnosti vlastněné do té doby bývalými pracovníky CIA), prostřednictvím které (její jediné kanceláře s jedinou sekretářkou v Londýně a s tisícem dolarů v kapse) pak Antonín Koláček získal rozhodující vliv v české energetice (skoupením Mostecké uhelné, balíku akcií ČEZ a Pražské energetiky a získáním podstatné části plzeňské Škodovky) i takřka monopolního vlivu na česká média (prostřednictvím společnosti IT Newton řídící informační toky v ČTK, Právu, ČRO, ČT, MfD apod. a patřící také do skupiny jeho společností v rámci Appian Group - s onou jedinou zmíněnou kanceláří v Londýně pro všechny dceřinné společnosti). Antonín Koláček měl patrně přímo pro své chlebodárce s USA pak vliv na blízké politiky ze svého okruhu: Cirila Svobodu, Vladimíra Špidlu, ale třeba i Václava Klause, s jehož "nadací Vyšehrad" pražské zastoupení Appian Group a Newton IT částečně sdílí kancelářské prostory dodnes, ač byl v minulosti několikráte objektem vyšetřování v souvislosti s peněžními toky z Appian Group a jejích dceřinných společností a "jakýchsi" firem Temacom či New Energy Power do švýcarských bank...

173213

17.10.2008 10:57

RE: Současně by nebylo od věci se zabývat panem Antonínem Koláčkem,

mtk 80.?.?.?

Reakce na 173213

To máte z vlastního průzkumu, nebo můžete dát i nějaký link? Tohle by si měl každý stáhnout a uložit, nebo radši vytisknout. Bude dobré to mít po ruce, až se bude účtovat ....

173223

17.10.2008 11:12

RE: Současně by nebylo od věci se zabývat panem Antonínem Koláčkem,

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 173223

[smích] Nechal bych to být. Koláček nebo buchtička…
Při účtování nejšpinavější práci odvedou sami sobě navzájem, až si budou velice ošklivě ubližovat. Lépe se tím nešpinit.

173225

17.10.2008 11:19

RE: Současně by nebylo od věci se zabývat panem Antonínem Koláčkem,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 173223

Viz níže - "Zajímavé čtení" - lze dohledat takřka detailně s daty i jmény...

173226

17.10.2008 10:13

Jo - zajímavé čtení:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

http://www.blisty.cz/art/13139.html
http://nr1a.com/tunely.htm
http://www.blisty.cz/2004/8/30/art19520.html
http://www.blisty.cz/art/16248.html
http://www.blisty.cz/2003/11/28/art16078.html

173217

17.10.2008 10:24

Tohle je nuda, proc se nerozepisete, kdo je proti

Medvedev 83.?.?.?

to je lepsi poctenicko [chechtot]

173218

17.10.2008 18:11

Jeden hloupý dotaz

Renny 90.?.?.?

Ten výčet je samozřejmě zajímavý, ale... Znám ve svém okolí velkou spoustu lidí, kteří jsou jednoznačně pro americký radar. Jsou inteligentní a vzdělaní, mají nejrůznější politické názory, určitě nemají nic společného s Topolovou vládou, americkým zbrojním průmyslem nebo nějakými lobbingovými agenturami a taky rozhodně nebudí dojem, že by je kdokoliv uplácel nebo vydíral; pardon, dnes se tomu vlastně říká "pozitivní nebo negativní motivace“. [smích] Pokud tu bude radar, nic z toho asi mít nebudou, a pokud tu nebude, nenapadá mě nic, co by tím mohli ztratit. Nejsou na tom zjevně nijak přímo zainteresovaní, ale přesto radar od začátku prosazují. Může mi někdo vysvětlit PROČ? [zmaten]

173249

17.10.2008 20:42

RE: Jeden hloupý dotaz

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 173249

No jám mám zase zkušenost přesně opačnou!
Pouze s jednou výjimkou.Neinstalací radaru získají jednu velikou výhodu. A to že oni,jejich rodiny,a nakonec i známí a celá vlastně naše malá zem se nestanou živým štítem někoho jiného.
A to bude jejich asi dost velikým prospěchem.

173255

17.10.2008 23:59

RE: Jeden hloupý dotaz

Petr Kunz 212.?.?.?

Reakce na 173255

Dodnes jsem nenašel pro umístění vojenské základny a radaru v ČR jediný rozumný argument.Toto "velké ucho" ,které bude mimo kontrolu naší státní samosprávy mi příjde stejně nesmyslné,jako příjde někomu nesmyslné,že by stejnou základničku mělo Rusko na Islandu.Ale článek je o něčem jiném a narovinu,z toho,co čtu, je mi poněkud nevolno.O vazbách současné vlády na americkou zbrojní loby nepochybuji,jen mi chybí v článku i členové našich dalších politických stran.Silně pochybuji,že v ČSSD a u lidovců by se nenašli podobné vazby,když jednání o tomto zařízení (radaru/základně) začaly probíhat už mnohem dříve,než nastoupila současná vláda.Tím samozřejmě neodvádím pozornost od toho,co tu v článku a komentářích bylo řečeno ,v mnohém to je i můj názor na věc.

173270

18.10.2008 18:04

RE: Jeden hloupý dotaz

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 173270

Kdyby mel radar slouzit svetovemu miru, byl bych pro.
Ovsem lez o obrane proti Iranu a s. Koreji ukazuje pravy opak.
Cesko se opet nachazi ve stredu pretahovani velmoci.

173314

17.10.2008 21:30

jedna chytřejší odpověď

JPG 89.?.?.?

Reakce na 173249

jednoduše nechápou, že Svět se nenávratně mění.
V jejich vidění vše funguje tak, jak si sami přejí a jak si to malujou včetně "spravedlivého zbrojení proti zlým teroristům".
Kdyby ten vše fungovalo opravdu podle přání, tak je mi radar taky víceméně šumák. řekne se - funguje takle, slouží k tomu. A jeto.
Jenže z mnoha důvodů tomu tak není. Je to potenciální rozbuška mnoha destabilit, z nichž není úniku. Pro nikoho. Je to podraz přesahující naše životy.

Ti lidé jsou sice takoví, jako píšete, ale nepřemýšlí co bude zítra. Nemají dostatek pochybností nad svými myšlenkami a pokory k těm podstatným věcem
Nejsou zlí... jsou jen jaksi "nemoudří".
Jak by ale mohli být.. vždyť dnešní svět přece moudrost nepotřebuje...

173257

17.10.2008 22:18

RE: Jeden hloupý dotaz

chameloeon 86.?.?.?

Reakce na 173249

Radar je součást systému protiraketové obrany českého území, jako průměrný Čech těžko můžu něco namítat proti posílení protivzdušné obrany svojí vlastní země.

A samozřejmě pokud vidím, že proti radaru je Rusko, jako průměrný Čech vím, že z téhle strany nikdy nic dobrého nepřišlo, proč se tolik Rusko rozčiluje - proto aby nás odzbrojilo a naložilo s námi jako v roce 1968, nebo jako naložilo dnes s bezbrannou Gruzií?

Že komunisté dělají a budou dělat cokoli pro Rusko lze jen očekávat, tuhle stranu nemá smysl nijak komentovat, pokud by jim Rusko řeklo hlasujte pro ten radar, budou jeho největšími agitátory.

Ale pokud vidím občanský odpor začnu být zvědavý na to nezákladnám a zjistím si spolky, co k nim patří, tak zjistím, že jsou hlavně zcela nevěrohodné: těžko mohou ty ultralevičácké a islámské skupiny jakkoli oslovit průměrného Čecha - a navíc se i podívej na jejich neobratnou argumentaci, v článku se podívují nad tím, že radar budou stavět US firmy, co takové radary vyvinuly a již dávno stavějí a propagandu dělá jejich lobbyfirma, jaké jiné firmy by to ale asi měly podle nich dělat [chechtot]

A ten náhlý obrat ČSSD, té samé, která s USA o radaru jednala a modroptáci dnes jen dotahují do konce, to co oni s Američany již předjednali také nepřesvědčí být proti, vypadá také nevěrohodně a navíc dost divně pokud se objeví ve finále vždy věčně ODS minus Paroubek s ruskými generály, tím mysleli co, zastrašovat veřejnost? Leda tím utvrdili v přesvědčení, že radar je mnohem potřebnější, než se běžně tvrdí.

Toť vše, propaganda proti radaru se prostě musí umět udělat, nestačí žít v přesvědčení, že je to OK, pokud mne přikyvují ti samí co mají názor jako já, přesvědčit člověka opačného názoru prostě musím umět argumenty oni ale nedokáží ani argumentovat, když jim oponuješ leda tě sprostě seřvou a tím udělají svoji poslední chybu [chechtot]

S pozdravem.

173261

18.10.2008 6:45

RE: Jeden hloupý dotaz

David 212.?.?.?

Reakce na 173261

Me by zajimala jedna vec,proc po 40. letech nedobrovolneho pobytu v sovetske prdeli, ma nekdo vubec zajem vlezt DOBROVOLNE do prdele americke [zmaten] [zmaten] [zmaten] [zmaten] [zmaten] [oči v sloup]
Je prece uplne jasny, ze nas nikdo napadnou urcite nechce (pokud tady zadnej radar stat nebude), tak proooooooc????????? Kdo nam prikazuje, ze mame byt na te ci one strane.....Nemuzem se radeji vykakat na ty vlevo i v pravo a zit si normalni zivot uprosted Evropy, tak jako spousty jinejch narodu????.... Asi ne....Cesi proste za kazdou cenu musej nekam patrit a bohuzel historie nas uci, ze to je vzdycky neci prdel.....

Taky by me zajimalo,jestli ti vsichni zastanci radaru opravdu veri, ze nam ten pochcanej amik prijde na pomoc az nam sem nekdo nasranej posle par raketek.Vzdyt ti tupci ani nevi,kde takovy Cechy vubec lezi.......
[bliji]

173275

18.10.2008 8:11

RE: Jeden hloupý dotaz

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 173261

Muzete mi prosim sdelit jak bude radar zaclenen do protiraketove obrany CR ?

173279

18.10.2008 8:57

RE: Jeden hloupý dotaz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 173261

Radar je součástí systému, jenž stěží uchrání oblast severní Anglie a Islandu, natož ČR! ČR ohrozí bez šance JAKÉKOLIV ochrany. Nechrání dokonce ani Polsko! Proto poláci tolik chtěli k vnucovaným raketám taky systém PVO Patriot, bez nejž odmítali se na systému podílet.

173281

18.10.2008 12:21

RE: Jeden hloupý dotaz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 173261

No vida - a pak že Klvaňa, Parkanová, Vondra a další zaprodanci odvedli špatnou práci!
Napište tohleto ještě těmto "Jidášům" - budou velmi spokojeni, jak propaganda funguje [pláč] [překvapení]

173299

19.10.2008 6:07

RE: Jeden hloupý dotaz

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 173261

>...přesvědčit člověka opačného názoru prostě musím umět argumenty oni ale nedokáží ani argumentovat, když jim oponuješ leda tě sprostě seřvou a tím udělají svoji poslední chybu...
-------
Jedna věc je argumentovat s oponentem opačného názoru a věc druhá je argumentovat s náboženským fanatikem. To, co tady chameleone ty prezentuješ, není názor, ale náboženství a s tím skutečně nejde argumentovat. Vezměme to postupně:

>Radar je součást systému protiraketové obrany českého území, jako průměrný Čech těžko můžu něco namítat proti posílení protivzdušné obrany svojí vlastní země.
--------
75 procent občanů České republiky "proti-radaru" nejsou průměrní Češi? Jak jsi na to přišel, že radar je součástí obrany českého území? To ti někdo řekl? Média? Vláda? Zajímavý film? Vymývání mozků školních dětí v televizi?

>A samozřejmě pokud vidím, že proti radaru je Rusko, jako průměrný Čech vím, že z téhle strany nikdy nic dobrého nepřišlo....
--------
Tohle je už opět náboženské dogma. Doplň si vědomosti.
A ještě něco...přestaň sebe zařazovat mezi průměrné Čechy, chameleone. Urážíš tím ostatní.

>Že komunisté dělají a budou dělat cokoli pro Rusko lze jen očekávat, tuhle stranu nemá smysl nijak komentovat, pokud by jim Rusko řeklo hlasujte pro ten radar, budou jeho největšími agitátory.
----------
Tohle není argument. To je náboženství.

>Ale pokud vidím občanský odpor začnu být zvědavý na to nezákladnám a zjistím si spolky, co k nim patří, tak zjistím, že jsou hlavně zcela nevěrohodné...
----------
A což takhle argumentovat k tématu článku: Napojení zrádců českého národa na americké firmy? Na zbrojní průmysl? Pohyb peněz? Navzájem propletené známosti? Nic ti to neříká? Hlavní je, že se alespoň ty budeš cítit bezpečněji. Snad jediná poznámka, kterou jsi napsal k článku je tohle:

>...v článku se podívují nad tím, že radar budou stavět US firmy, co takové radary vyvinuly a již dávno stavějí...
-----------
Nejvěrnější kamarád Spojených států, Izrael, nemá zájem o americký radar. Proč asi? Jak už jsem napsal...doplň si vědomosti o světové politické situaci. Jak to bylo 11. září 2001?...proč se válčí v Afganistánu a v Iráku?...proč izraelcům tolik vadí Irán a Sýrie? Proč stále ještě přetrvává strach z Ruské Federace a přitom terorismus Izraele se toleruje? Proč se zde diskutuje o radaru namísto o úplném odzbrojení? Komu ten radar nejvíce vyhovuje? Píšeš:

>...že radar je mnohem potřebnější, než se běžně tvrdí.
------------
To si potom vysvětluj svým dětem, až se budou po ozáření radarem rodit znetvoření a bezprizorní. Na druhou stranu, působením radaru na chování lidí se budeš pod ochranou vlády cítit spokojeně a bezpečně, takže ti to zase až tak vadit nebude.

173350

22.10.2008 19:19

RE: Jeden hloupý dotaz

chameleon 86.?.?.?

Reakce na 173350

1) "Náboženství" [smích])) ano přesně jak jsem řekl, nejsou argumenty, vytáhne se podpásovka, stejnou logikou bych mohl řící, že ti , co jsou proti radaru mají tento postoj, protože je to u nich také "náboženství", anebo je také nazvat "zrádci[smích]))- viz jeden z příspěvků[smích])), prostě nemáte argumenty, hoši.

2) Izrael si US radar nedávno pořídil, už ho tam mají rozvinutý, dokonce i s US obsluhou
[chechtot] sleduj zprávy[smích]))

3) Radar není jaderná bomba, nezpůsobuje poškození plodu, ledaže by si rodičky plánovane chodily odpočinout těsne před nej...

To samé i pro ostatní[smích]) s pozdravem, antiradaristé.

173675

22.10.2008 23:52

RE: Jeden hloupý dotaz

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 173675

Prijde na to o jaky radar se jedna. A svete div se cast izraelske generality nejasa nadsenim, ze obsluha bude americka. A pak, ze Rusove maji zbytecne obavy, mozna nebudou tak zbytecne kdyz nejblizsi spojenec USA po Britanii ma obavu o sva tajemstvi. Zajimave je, ze tenhle mensi radar ma prikon 2.5MW. Zrejme hodne sezere klimatizace pro obshluhu, holt v pousti je trosku tepleji. [velký smích] [velký smích] U nas zrejme pri max vykonu 170 kW jak tvrdi vlada, budou muset zakladnu vytapet, pravdepodobne tam bude celerocne vyhrivany bazen olympijskych parametru. [velký smích] [velký smích]
http://www.atmonline.cz/news/2008/rijen/061008b.ht...
http://www.blisty.cz/art/36257.html

173680

20.10.2008 13:01

RE: Jeden hloupý dotaz

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 173261

1. Radar neni a neplanuje se aby byl soucasti protivzdusne obrany CR. Pokud to nevite, potivzdusna obrana CR spada se vsemi pravomocemi pod armadu CR nikoliv armadu USA.
2. Bezbranna Gruzie posledni 7 let posilovala jako zadny jiny , ji podobny stat. Navyseni rozpoctu na armadu se zvedlo z 30 milionu na skoro miliardu. Jednotky, ktere znicili hlavni mesto Osetie nebyly bezbranne sbory.
3. Z Ruska neprislo mozna nic dobreho, ale pres Rusko k nam neprisly mnohem horsi veci z vychodu, celou historii chranilo Evropu pred vypady z Asie (i kdyz mozna neumyslne).
4. Problem neni to ze to budou stavet US firmy, ale to ze clenove nasi vlady maji uzke kontaky na tyto firmy, casto sedi v dozorcich radach nebo spolecnostech dcerinych ( = korupce).
5. Obhajovat neco blbeho jen proto, ze nekdo jeste blbejsi je proti neni argument.
6. To plati pro obe strany. Propaganda pro radar i proti je stejna (lzi a zase jen lzi). Blbe je ze tu prvni platim ze svych dani, protoze ji provadi vlada.

Take s pozdravem

173461

20.10.2008 13:38

RE: Jeden hloupý dotaz

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 173261

>Radar je součást systému protiraketové obrany českého území,
To říkala Zorka v Tykadle?
>jako průměrný Čech těžko můžu něco namítat proti posílení protivzdušné obrany svojí vlastní země.
a kdo jí posílí, ten radar co o něm hovořila Zorka s trafikantem Klvaňou? (Jako že vyšpízuje alkajdu a vozáří jim koule?)
>A samozřejmě pokud vidím, že proti radaru je Rusko, jako průměrný Čech vím, že z téhle strany nikdy nic dobrého nepřišlo,
to máte pravdu, třeba chazaři vylezli z děr někde tím směrem…
>proč se tolik Rusko rozčiluje - proto aby nás odzbrojilo
hmm, já mám třeba pistolku na antiperle
>Že komunisté dělají a budou dělat cokoli pro Rusko lze jen očekávat
zdá se však, že ti chlapci zatím pracují jen pro chazary
>tím mysleli co, zastrašovat veřejnost? Leda tím utvrdili v přesvědčení, že radar je mnohem potřebnější, než se běžně tvrdí.
že by jsme tím ozařovali i ty generály???
> propaganda proti radaru se prostě musí umět udělat, nestačí žít v přesvědčení, že je to OK,
vy jste toho příkladem…

173465

20.10.2008 13:42

RE: Jeden hloupý dotaz

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 173261

Chameleone, jelikož vám to tady už vysvětlilo podrobně více lidí, jen připomenu jednu věc. Když už mluvíte o protiraketové obraně ČT, tak se dvakrát proběhněte okolo baráku, zhluboka se nadechněte, nastudujte něco o balistice a pak udělejte něco, co jste možná ještě nikdy nedělal. Zkuste přemýšlet sám za sebe!

Radar není součástí protiraketové obrany ČR, ale USA. Na nás budou jen dopadat trosky těch raket. Chápete to? Rusové vystřelí po prvním útoku USA na své území odpovědí zbytek svého jaderného arzenálu. Rakety v Polsku tyto rakety sestřelí a radioaktivní šrot spadne kam? Rychle přemýšlejte!

Takže nejen že nás to neochrání, ale dokonce to na nás i spadne. Chápete to? Je to tak složité?

A s temi Rusáky, to je opravdu smutné, kolik lidí ještě neví, kdo bolševismus v Rusku nainstaloval a kdo povraždil desítky milionů RUSŮ. Ono se o tom moc nemluví, ale když vám prozradím, že jeden z prvních zákonů, které nová ruská vláda schválila (píši sice ruská, i když v ní Rusové v podstatě nebyli), byl zákon o "antisemitismu" (kde by se v Rusku asi vzali semité, haha), takže pokud někdo ve frontě na chleba vyslovil něco, co by se jen vzdáleně podobalo slovu žid (například gites), šel rovnou do gulagu (řízeného Chazarem), případně před popravčí četu.

173466

20.10.2008 14:25

RE: Jeden hloupý dotaz

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 173466

Obávám se ,že by ten scénář mohl být ještě horší.
Kvůli pravděpodobně těžce chápajícím chameleonům budu pokračovat takříkajíce uplně po lopatě.
Totiž,až SSA vypustí na Rusy svoje zbraně prvního úderu a o tom,že první úder provedou oni,ať nikdo nepochybuje,dosavadní vývoj ve světě mluví uplně jasně, Rusáci uvedou v chod sled různých protiopatření. Jedním z takových protiopatření bude okamžitý start pro radary neviditelných křížujících střel ,kopírujících zemský terén, vybavených jadernými hlavicemi proti "našemu" radaru míru. Poté spolu s tímto radarem se odeberou na věčnost všichni obyvatelé středočeské kotlinky i jejího okolí. To záleží na síle ruského protiúderu.
Takže se obávám ,že páni "chameleóni " se možná z vlastní hlouposti,či vypočítavosti stávají zrádci neváhající obětovat naše spoluobčany ,jejich děti i rodiny, jako živé štíty k ochraně totálně bezohledného agresora - loupežníka ,který svoje loupežné úmysly v posledních letech několikráte více než nad pochybnost prokázal!

173477

21.10.2008 18:14

RE: Jeden hloupý dotaz

mtk 80.?.?.?

Reakce na 173477

To je pochopitelné, zrádce chameleon tou dobou bude v Izraeli nebo nějaké jiné díře a bude si myslet, že je v bezpečí. Jenže tam toho asi práskne nejvíc, jak budou všichni nasraní. [velký smích]

173586

21.10.2008 19:03

RE: Jeden hloupý dotaz

Van Guld 83.?.?.?

Reakce na 173466

Jako ve škole. Vemte si globus a provázek. Pak začněte spojovat jakákoliv místa na ruském územi s jakýmakoliv místami na územi USA. Pak nam napište jak daleko jsou trajektorie těchto provázku od anti-raketové základny v Polsku. Ty provázky totiž znazorňuji trajektorie letu ruských balistických raket.
Aby je Anti-rakety mohly zasáhnout
1. radar je musí vidět - vemte v potaz zakřívení země
2. Anti-rakety je musí dohonit - pokud neletí přes Evropu
3. Anti-rakety se s nima nesetkaji v ose letu, ale budou je zasahovat z boku...

173594

25.10.2008 21:03

RE: Jeden hloupý dotaz

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 173594

Hmmm... Logika zcela typická pro nezvědavého čistokrevného. Nepochopil jsem nic z toho, co jste tu napsal. Proč se Mikine nezmiňujete o tom, kam to bude padat? [zmaten]

173909

27.10.2008 23:37

RE: Jeden hloupý dotaz

Van Guld 83.?.?.?

Reakce na 173909

Hestroyi doufám, že máte nastaveno upozornění na mejl.

Pokusím se vám to vysvětlit po lopatě. Při případném Rusko- Americkém střetu by Ruské rakety směřovaly po nejkratší možné trase. Pokud si vezmete globus tak uvidíte, že ony trasy vedou přes Severní ledový oceán. Tedy naprosto mimo dosah radaru.
Radar s antiraketami je koncipován tak, že letí PROTI útočné balistické raketě. Protkaji si ve vzájemné ose letu.
Pokud by měli polské anti-rakety zničit Ruské rakety. Tak by je musely honit přes 1/4 zeměkoule. Teda pokud Rusové nebudou útočit na Evropu. Pak by se radar dal proti Rusum použít.

A tohle si necucám z prstu. Je to v časopise ATM. Který je sám o sobě zaměřen proti radaru.

Ohledně trosek. Jaderný výbuch nebo trosky. Hmmm.. jsem pro trosky.

174074

4.11.2008 12:27

RE: Jeden hloupý dotaz

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 174074

Van Gulde, a proč nezmíníte to, že v případě napadení Ruska bude do války zataženo NATO? Vy si opravdu myslíte, že by Rusové v případném konfliktu nechali náš radar stát? Opravdu si myslíte, že to není vysoce přitažlivý cíl? Víte o tom, že v Německu jsou dost velké americké základny?

Jaderný výbuch? Proč by na nás někdo házel atomovku? Jako jediný důvod vidím právě ten radar.

174854

17.10.2008 22:50

RE: Jeden hloupý dotaz

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 173249

Nejsou to náhodou lidé, kteří si myslí, že za 911 stáli nějací vousáči z jeskyně? Pokud ano, hned se to vysvětluje... [chechtot]

173264

19.10.2008 6:26

RE: Jeden hloupý dotaz

Datel 207.?.?.?

Reakce na 173249

Renny zazadejte o prevedeni z Bohnic . Lide kteri se snazi o Trockeho kone v Evrope , tam totiz patri. A hlavne nezapomente ti Rusove nejsou komuniste . Revolucionari uz jsou zpatky v Izraeli , a nebo v Americe . A nezapomente duse zida je duse komunisty, a pri vasem vzdelani jiste vite kdo to prohlasil.

173351

20.10.2008 12:53

RE: Jeden hloupý dotaz

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 173249

Mozna ze stejneho duvodu jako ja jsem proti. Udelali si nazor na zaklade vlastnich zkusenosti. To prece neni nic divneho.

173458

17.10.2008 22:06

OT - ? pro Alexu - volební "preference" - zapálila Jste svíčičku?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

OT: pro Alexu
"zapálila Jste svíčku?"
Zítra ty své specifické, volební preference jdu s manželkou hodit a vím o dalších...

173259

19.10.2008 16:54

Irak Přibližně 50 000 demonstrantů skandovalo slogany jako "Okupanté, vypadněte!"

sxgo 78.?.?.?

http://www.tvina.sk/index.php?zobraz=videoarchiv&a...

173371

19.10.2008 19:33

Ako si jeden erb poskladal:

sxgo 78.?.?.?

Zaujímavý je aj erb Schwarzenbergovcov, na ktorom havran z kostí vyďobáva oko ľudskej lebke.
http://lesk.zoznam.sk/cl/10189/161608/Kralovstvo-k...

173386

24.10.2008 20:51

Jsem PRO radar

KW 88.?.?.?

Já jsem od začátku všemi deseti PRO radar. Jsem pro jakoukoli americkou základnu u nás, protože plně podporuji USA a Izrael (či spíše Izrael na prvním místě) a jsem konzervativec a sionista (ano, jeden z těch, kteří jsou tady často označování různými pěknými přízvisky). Současně jsem ovšem známý rusofil, Rusko mám velice rád (ostatně i proto, že Putin a Medvěděv jsou konzervativci starého střihu, v řadě případů mně bližší než mnozí američtí republikáni) a v případě, že bych měl sebemenší podezření, že by radar byl namířen proti Rusku, bych ho rozhodně odmítal. Ale jako vojenský a bezpečnostní analytik a stálý spolupracovník několika médií s tímto zaměřením velice dobře vím, že s Ruskem to nemá co dělat. A co mě těší snad nejvíc, od začátku je mi zcela jasné, že radar tu prostě BUDE a nikdo s tím nic neudělá. Minulý týden mi jeden významný poslanec ČSSD potvrdil, že Topolánek už má vyjednáno 102-103 hlasů pro. [smích]

Celá ta dojemně-úsměvná iniciativa Ne základnám bude mít naprosto identický reálný efekt jako protesty proti Reaganovým raketám středního doletu v Evropě nebo protesty proti invazi do Iráku, tj. přesně NULOVÝ. Sepisování peticí je ovšem chvályhodné, protože se stará o práci jednomu fajn chlapíkovi, co sedí v takové velké, krásně vybavené kanceláři u poslanecké sněmovny, přebírá petice od občanů a zařazuje je do takové velikánské kovové skříně s pořadači v zásuvkách. Věřte mi, byl jsem tam. [smích]

Názor veřejnosti je v tomto případě absolutně irelevantní (a koneckonců, dobře tak). Jen ať si protestují, pokud je to baví. Jistěže by šlo ty protesty snadno potlačit, ale to by bylo neskonale stupidní. Pan Stwora to v jednom článku vyjádřil moc pěkně: Žvatlejte si, co chcete, stejně to nebude mít žádný význam. Společnost je jako papiňák: Když ho utěsníte, bouchne. Aby dobře fungoval, musí se povolit ventilek, aby mohla ucházet přebytečná pára. A iniciativa Ne základnám je ta pára... [smích] Systém funguje a fungovat bude. Hezký večer všem.

173860

Příspěvků: 61

17.10. 07:13 Gringo  Předpokládám, že už se tím zabývá BIS
17.10. 10:32 Koumeles  RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS
17.10. 16:26 mt-svk  RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS
17.10. 17:28 hestroy  RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS
18.10. 11:23 RADAR  RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS
18.10. 20:22 mt-svk  RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS
18.10. 23:25 medvedov  RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS
19.10. 12:10 mtk  RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS
19.10. 17:21 Radar  RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS
19.10. 17:38 Vladimír Stwora  RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS
20.10. 14:59 mtk  RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS
20.10. 15:08 Montaznik  RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS
22.10. 06:52 Kadence crazy  RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS
19.10. 12:16 jean.laroux  RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS
19.10. 17:28 Radar  RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS
19.10. 17:52 Datel  RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS
19.10. 15:51 Robocrep  RE: Předpokládám, že už se tím zabývá BIS
17.10. 07:53  Nebylo by současně odvěci akcentovat vztahy Alexandra Vondry
17.10. 17:32 hestroy  RE: Nebylo by současně odvěci akcentovat vztahy Alexandra Vondry
18.10. 11:25 Radar  RE: Nebylo by současně odvěci akcentovat vztahy Alexandra Vondry
18.10. 16:54 Sam Ting Wong  RE: Nebylo by současně odvěci akcentovat vztahy Alexandra Vondry
20.10. 12:52 ctenar  RE: Nebylo by současně odvěci akcentovat vztahy Alexandra Vondry
20.10. 12:57 Spytihněv  RE: Nebylo by současně odvěci akcentovat vztahy Alexandra Vondry
17.10. 08:51 Sam Ting Wong  To jsou ale náhodičky
17.10. 11:43 Cerw  RE: To jsou ale náhodičky
17.10. 12:45 jean.laroux  RE: To jsou ale náhodičky
17.10. 09:52  Současně by nebylo od věci se zabývat panem Antonínem Koláčkem,
17.10. 10:57 mtk  RE: Současně by nebylo od věci se zabývat panem Antonínem Koláčkem,
17.10. 11:12 Spytihněv  RE: Současně by nebylo od věci se zabývat panem Antonínem Koláčkem,
17.10. 11:19  RE: Současně by nebylo od věci se zabývat panem Antonínem Koláčkem,
17.10. 10:13  Jo - zajímavé čtení:
17.10. 10:24 Medvedev  Tohle je nuda, proc se nerozepisete, kdo je proti
17.10. 18:11 Renny  Jeden hloupý dotaz
17.10. 20:42 Takyjeden  RE: Jeden hloupý dotaz
17.10. 23:59 Petr Kunz  RE: Jeden hloupý dotaz
18.10. 18:04 vodnik007  RE: Jeden hloupý dotaz
17.10. 21:30 JPG  jedna chytřejší odpověď
17.10. 22:18 chameloeon  RE: Jeden hloupý dotaz
18.10. 06:45 David  RE: Jeden hloupý dotaz
18.10. 08:11 kubrt  RE: Jeden hloupý dotaz
18.10. 08:57  RE: Jeden hloupý dotaz
18.10. 12:21  RE: Jeden hloupý dotaz
19.10. 06:07 Mirda  RE: Jeden hloupý dotaz
22.10. 19:19 chameleon  RE: Jeden hloupý dotaz
22.10. 23:52 Rene Bartosek  RE: Jeden hloupý dotaz
20.10. 13:01 ctenar  RE: Jeden hloupý dotaz
20.10. 13:38 Spytihněv  RE: Jeden hloupý dotaz
20.10. 13:42 hestroy  RE: Jeden hloupý dotaz
20.10. 14:25 Takyjeden  RE: Jeden hloupý dotaz
21.10. 18:14 mtk  RE: Jeden hloupý dotaz
21.10. 19:03 Van Guld  RE: Jeden hloupý dotaz
25.10. 21:03 hestroy  RE: Jeden hloupý dotaz
27.10. 23:37 Van Guld  RE: Jeden hloupý dotaz
04.11. 12:27 hestroy  RE: Jeden hloupý dotaz
17.10. 22:50 hestroy  RE: Jeden hloupý dotaz
19.10. 06:26 Datel  RE: Jeden hloupý dotaz
20.10. 12:53 ctenar  RE: Jeden hloupý dotaz
17.10. 22:06  OT - ? pro Alexu - volební "preference" - zapálila Jste svíčičku?
19.10. 16:54 sxgo  Irak Přibližně 50 000 demonstrantů skandovalo slogany jako "Okupanté, vypadněte!"
19.10. 19:33 sxgo  Ako si jeden erb poskladal:
24.10. 20:51 KW  Jsem PRO radar

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

37

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 75 čtenářů částkou 13 073 korun, což je 37 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 0

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Prymulovi jen tak přistál na účtu milión korun06.10.20 09:50 Česká republika 3

Petice proti náhubkům, testům na covid19 a dalším opatřením04.10.20 17:58 Česká republika 11

Švédsko otáčí? Nechce krimigranty z Řecka03.10.20 14:22 Švédsko 0

Měnové kurzy

USD
23,13 Kč
Euro
27,27 Kč
Libra
30,06 Kč
Kanadský dolar
17,58 Kč
Australský dolar
16,40 Kč
Švýcarský frank
25,44 Kč
100 japonských jenů
21,94 Kč
Čínský juan
3,46 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,83 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 144,38 Kč
1 unce stříbra
545,56 Kč
Bitcoin
273 073,65 Kč

Poslední aktualizace: 19.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 636