Diskuze k článku

Dopis z Ne násilí

Příspěvků 73

11.10.2008 10:09

Vydržíme až do konce!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

V Iráku zavraždili přes milion lidí a stejně to odpor nezlomilo. V Afghanistánu se bojuje už 30 let a odpor lidí trvá. Ve Vietnamu zabili miliony a nakonec museli odejít. Za fašistů se popravovalo a přesto byli poraženi.

Nepochybuji. Historie nezná porobenou zemi bez odporu obyvatel.

Vydržíme až do konce!

172792

13.10.2008 15:19

RE: Vydržíme až do konce!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 172792

Američanům respektive vládě USA nejde o to nějakou zemi porobit. Jde o to aby válečný konflikt mohl trvat co nejdéle protože mezinárodní Bankéři na tom nepředstavitelně bohatnou. Viz. válka ve Vietnamu. Ta byla naprosto uměle vyvolána naprosto uměle udržována ve stavu aby mohla trvat co nejdéle. Takže nebuďte lidé naivní. V tomto světě se nic neděje náhodou.

172914

11.10.2008 11:16

nenasili

brekeke 88.?.?.?

Ne radaru ale take ne humanistickym stranam.
Proc Havel nelobuje proti radaru?? [oči v sloup]

172793

11.10.2008 14:22

RE: nenasili

Vodník 94.?.?.?

Reakce na 172793

>Proc Havel nelobuje proti radaru??
Asi chystá nějaké humanitní bombardování a nemá čas...[bliji]

172799

11.10.2008 13:41

Jaké záruky

užitečný idiot 78.?.?.?

kdo mi zaručí, že kandidát, pan Vonásek bude opravdu hlasovat, jak užitecnému idiotovi slíbil? A KDO bude poctive monitorovat hlasování pana Vonáska, jestli dodrží své prolhané sliby? A kdo ohlídá hlasovací mašiny, nastavéné PRO ZRADAR? Bud je pan Tamaš naivní, nebo má v rukávu kandidaty, kteří ještě neprošli korupčnímu lámáním hřbetu. [bliji]

172796

11.10.2008 13:44

Faleš Pravdolásky

Čert Rohatý 62.?.?.?

Tento příspěvek je velmi, velmi falešný. Je to typický produkt myšlenkového proudu Pravdolásky. Fuj, hanba.
Čert Rohatý

172797

11.10.2008 17:01

poznamky

JPG 89.?.?.?

1) všimněte si na veřejném účtu Ne Základnám těch příchozích mikroplateb. Pořád existuje někdo, kdo si myslí že tím iniciativě uškodí. K tomu snad už ani nejde nic říct.

2) Soustřeďme se na to, co stále lze dělat:
- informovat se navzájem o stavu, zpřesňovat, aktualizovat info
- analyzovat a syntézovat tyto informace
- dělat závěry, vedoucí k samostatným i společným činům
- realizovat, nebo předávat realizaci těm, kterým důvěřujeme

3) Mě osobně nevadí, že iniciativa má blízko k Humanistickému hnutí, a chápu, že tato strana se momentálně neúčastní těchto voleb.
Chtěl bych volit jiného zastupitele, který možná nemá v programu strany nic o radaru, ale má na to SVŮJ JASNÝ NÁZOR a ten je NE.
Takový zastupitel je lepší než ten, který řiká ANO nebo nic. V budoucnu snad může udělat něco víc.

4) ptal se někdo stran (lidí) na radar?:
Věci Veřejné (?)
Strana zdravého rozumu (?)
Strana pro otevřenou společnost (?)
Strana občanské sebeobrany (?)
Strana důstojného života (patrně NE)
(ostatní jsou mi celkem jasný)

zkusím se taky zeptat, ale fakt by mě to zajímalo VČAS.

172807

11.10.2008 22:40

Co je větší prasárna?

hera 91.?.?.?

Přečetla jsem si jednou online petici www.nechciradar.cz a začala jsem ji šířit pomocí internetu na celém světě. Postupovala jsem takto: přihlásila jsem se na www.adultfriendfinder.com (zkráceně AFF), vzala cizojazyčné překlady z nechciradaru a online jsem je v chatových místnostech pouštěla. Na vysvětlenou pro ty, kteří se na AFF dívat nebudou. Trochu vzdáleně lze chatové místnosti na AFF přirovnat k chatování na seznamu, ale s tím rozdílem, že AFF je věnováno výhradně hledání sexuálních partnerů po celém světě. Místnosti se tam jmenují podle států, pak jsou tam místnosti tématické atd.

Občas taky takhle "přebírám" články ze Zvědavce - ty které jsou v originále v angličtině - a odkazy na ně prezentuju lidem na AFF, Ačkoliv je AFF na prvním místě orientováno na sex a nejrůznější praktiky, tak na to lidi reagují pozitivní a ptají se dokonce dál. Například když byly uzavírány ty různé dohody mezi Kanadou a USA, tak mnoho Kanaďanů vůbec netušilo, co se v jejich zemi děje.

Co je větší prasárna: dělat sex, tedy to, k čemu nás příroda vybavila nebo zabíjet "protivníka" a pak jeho maso vůbec nejíst? Predátoři také zabíjí, ale jenom proto, aby se najedli.

172815

11.10.2008 23:28

RE: Co je větší prasárna?

JPG 89.?.?.?

Reakce na 172815

to je zajímavý nápad, lidi na sex-chatech se většinou "nudí" ... jejich život je vyprázdněný a sami už nedokáží zajímat o něco dalšího. Myslí si naivně, že to zachrání sexem.

Ovšem nemyslim si, že jsou totálně blbí.. možná že nějaký takový podnět přímo pod nosem je osvěží z letargie.. Reálného sexuálního uspokojení se na těch chatech skutečně nedočkají.

Zásadní závěr z toho dělat asi nejde, ale každopádně to je malý pokus něco dělat. Informovat.

172817

12.10.2008 10:56

A kteří že to jsou?

Josef666 85.?.?.?

Asi hloupá otázka, ale nemám TV a předvolební kampaně, jestli byly, jsem na webu nesledoval. Nevíte někdo, kteří že ti kandidáti jsou proti? možná je o nich někde nějaký web...

172838

12.10.2008 12:37

RE: A kteří že to jsou?

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 172838

vim o tehle www.delnickastrana.cz

tech 5 perlamentnich uz nam od listopadu nazorne predvedlo jak jsou charakterni a spolehlivi

GEGEN NWO
GEGEN ZIONISM

172845

13.10.2008 19:04

RE: A kteří že to jsou?

Pavel22222 217.?.?.?

Reakce na 172845

KSČM je spolehlivá strana. Volí jednotně a pevně věřím, že žádný jejich poslanec nebude volit pro radar.

Stačí se podívat na:

http://www.kohovolit.eu/

172932

13.10.2008 22:50

RE: A kteří že to jsou?

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 172932

Jen by me zajimalo, kdo VODI ty komunisticke loutky? [mrknutí jedním okem]

172957

12.10.2008 12:42

RE: A kteří že to jsou?

sxgo 78.?.?.?

Reakce na 172838

Už si nepamätám či som to niekde videl, počul, medialne prevzal či čo:
Vraj USA ponúkli podobný radar ako CZ aj Izraelu, ale ten to odmietol.
Viete o nejakej original správe??

172846

12.10.2008 21:35

RE: A kteří že to jsou?

Pasant-x 79.?.?.?

Reakce na 172846

http://www.time.com/time/world/article/0,8599,1846749,00.html

neodmítli, ale stojí to za přečtení... hlavně ty argumenty proti!

172868

12.10.2008 13:18

RE: A kteří že to jsou?

sxgo 78.?.?.?

Reakce na 172838

http://www.youtube.com/watch?v=04S7LqXECHM

172851

12.10.2008 13:42

RE: A kteří že to jsou?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 172838

Bohužel se žádný kandidát nevyjádřil, nicméně ODS je jako jeden vlastizrádný monolit pro radar, KDU jako její poslušný přílepek taktéž, rozháraní zelení jsou krajně nespolehlivou stranou i v otázce radaru...takže tyto tři strany zcela vypouštím, ačkoliv zelená politika je mi blízká ( spíš tedy právě proto)...z velkých stran zbývá ČSSD a KSČM...je mi líto, vzhledem k tomu, co za vyslovené sviňárny se děje, kdy i v ČSSD jsou úplatní vychcandírové beze cti ( Pohanka, Melčák,Snítilý) hlas dám poprvé od roku 1989 KSČM, jsou jediní, jejichž postoj k radaru je jednoznačný a věřím jim, že ten postoj nezmění..jinak obě oči mám zavřené a pistoli odjištěnou...mám toho všeho už dost!!!
přehled je tady:
http://nenasili.cz/cs/639_anketa-k-radaru-mezi-pos... [bliji]

172852

12.10.2008 13:55

RE: A kteří že to jsou?

JPG 89.?.?.?

Reakce na 172838

Na kampaně se vykašlete, tam řeknou jen to, co chtějí říct, ne to, co vás zajímá. Začal jsem se jich ptát mailem.
Každá strana má i svůj web, ale tam se většinou nechlubí.
Už mám i první reakce, takže doporučuju jim psát.
Stran je víc, podle toho kde kandidují, tak si najděte ty svoje kandidáty. Máte je napsané na volebním lístku. Google určitě pomůže.

172853

12.10.2008 23:58

Děkujeme odejděte

Reach_ 88.?.?.?

Nemá to smysl, normální lidi jsou pro radar.

172876

13.10.2008 1:57

RE: Děkujeme odejděte

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 172876

Pro radar je menšina ve společnosti , cca 30%.
Je také otázkou, kdo jsou ti normální lidé.Takže proti radaru je ta nenormální většina. Divná demokracie. Taková trochu placatá.
A pokud máme demokracii, tak by především měla dbát na vůli občanů. Názor, že občané nemohou mít slovo při umístění cizí vojenské základny na našem území, je zcela scestný.
Takže se snadno dostaneme do situace, kdy bude nakonec základna protlačena v poslanecké sněmovně za vlády ODS a jakmile ODS prohraje volby,základna bude vypovězena z našeho území.
To je pravděpodobný scénář a myslím, že by si měla ODS a vlastně celá koalice uvědomit marnost takového počínání.

172884

13.10.2008 10:19

RE: Děkujeme odejděte

icask 212.?.?.?

Reakce na 172884

citat:Takže se snadno dostaneme do situace, kdy bude nakonec základna protlačena v poslanecké sněmovně za vlády ODS a jakmile ODS prohraje volby,základna bude vypovězena z našeho území.


Tomuto neverim. Ked sa raz tato zakladna schvali tak sa rychlo aj zazmluvni tak, ze uz sa ceska zem jej nezbavy. A na nasu slovensku smolu. Cechov radar upecie prinajmensom vyrazne ovplyvni mozok a na nas spadnu zbytky rakiet.

Hmm kde sa len raz pisalo, ze kanada si ako nahradu za znicene uzemie(v pripade vojny) vymohlo rozne vyhody od USA. Doteraz bola kanada pohrebysko atomovych rakiet. Asi je europa lacnejsia a tak sa USA snazi dostat sem.

172901

14.10.2008 0:37

RE: Děkujeme odejděte

Van Guld 83.?.?.?

Reakce na 172884

No názor, že lidé by měli rozhodovat o věcech, kterým nemůžou rozumět... je scesný. Kvůli takovým případům máme volené zástupce. Protože normální člověk,což je pochopitelné, nemůže mít nikdy tolik informací (parametry radaru, zpravodajské informace) jako vláda, voj. specialisté apod.

To, že je proti 70%, ještě neznamená, že maji pravdu. Ale pravdou je, že vládní kampaň "přesvědčovací kampaň" je úplně o ničem. Info, najdu max tak na netu. Bohužel nějaká babička z Dolní Lhotky (nebo Nováci z 8.patra) asi moc informací hledat nebudou. Pak stačí jen položit otázku, kde se vyskytnou slova jako: anti-rakety,radar, američané. Pak je jasné, že hodně lidí okamžitě řekne, že nic takového tady nechce.
(kolik procent lidí by řeklo, že chtějí snížit daně ; nebo mít chleba zadarmo ?)

172968

14.10.2008 1:37

RE: Děkujeme odejděte

google 84.?.?.?

Reakce na 172968

>Pak je jasné, že hodně lidí okamžitě řekne, že nic takového tady nechce.
>kolik procent lidí by řeklo, že chtějí snížit daně ; nebo mít chleba zadarmo ?

prestante z ludi robit az takych blbcov a prestante s tou debilnou argumentaciou
o zruseni dani, ktore uz skusal na cesky narod emericky agent Vondra.
take kokotiny si mozeme precitat aj v mainstreame, na to tu nepotrebujeme
nazory thailandskeho spricaka-buldozeristu zo zdruzenia priatelov demencie.

>No názor, že lidé by měli rozhodovat o věcech, kterým nemůžou rozumět... je scesný.

zrejme ste chcel napisat scestny, kemo, ale na buldozeristu, to bol aj tak dobry vykon.
ja si naopak myslim, ze tak jednoduchu otazku, ci chceme mat vo svojom state
americkych/ruskych/cudzich vojakov, dokaze zvazit, zodpovedat a odpovedat
kazdy obcan, ktory skoncil aspon zakladnu skolu.
to by dokonca mali zvladnut aj taki vymazanci, ako ste vy v tom svojom
kurniku senilnych sachistov.

schvalne si to vyskusajme, skuste odpovedat:

Ste za to aby bola v Cechach ulokovana ruska armada?

a)ano
b)nie

a klidne si nechajte pri odpovedi cas na rozmyslenie.

172971

14.10.2008 1:44

RE: Děkujeme odejděte

mtk 80.?.?.?

Reakce na 172971

Mr. google, já nevím, já mám na jazyku klasifikaci van Gulda jako z..d č.2. (jestli jsem tedy nepokazil pořadová čísla stanovené Mirdou [velký smích] )

172972

15.10.2008 16:20

RE: Děkujeme odejděte

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 172972

Tak, tak, jak říkáte, je to poctivý z..d a vohnout na n-tou, tenhle člověk přidělený ústředím... Ty jeho kydy jsou jak bolševická čítanka... [bliji] [bliji] [bliji]

173097

14.10.2008 11:50

RE: Děkujeme odejděte

Van Guld 213.?.?.?

Reakce na 172971

Jde o to, že radar není nějaký samospasitelný systém. Je to jen část celého systému opatření, které mají zabránit tomu, že nás někdo může ohrožovat zbraněmi hromadného ničení. Systém protiraketové obrany začíná už u diplomacie,ekonomické sankce, vojenské odstrašení a přímý vojenský útok. Anti-rakety jsou až krajní řešení.

Pokud se ptáte kdo by na nás útočil. Nejde ani tak o to, že by chtěl někdo na nás vystřelit, hned jak vyrobí raketu. Ale jde o to, že by nám tou raketou mohl vyhrožovat. Nechtěl bych vědět co by se stalo, pokud by např. Irán měl jadernou zbraň . Navíc po tom co tvrdí jeho čelní představitelé. (až to zpochybníte, tak vám pošlu odkaz kde potvrzují svá slova). Jistě Irán nemusí hned útočit na Evropu. Ale musí vědět, že nemá šanci si diktovat podmínky a, že nás nemůže ohrozit.

Mimochodem. Musíte urážet lidi, aby jste dodal váhu svým "argumentům" ? I když argumenty ,jsou pro váš příspěvek, silné slovo. Kromě toho, že mě urážíte jste neřekl nic. Aspoň si udělám obrázek o vašem vychování.

Zkuste se překonat. Neurážet a zpochybnit co jsem řekl.

172999

14.10.2008 16:23

RE: Děkujeme odejděte

google 84.?.?.?

Reakce na 172999

>Jde o to, že radar není nějaký samospasitelný systém. Je to
>jen část celého systému opatření, které mají zabránit
>tomu, že nás někdo může ohrožovat zbraněmi hromadného
>ničení. Systém protiraketové obrany začíná už u
>diplomacie,ekonomické sankce, vojenské odstrašení a přímý
>vojenský útok. Anti-rakety jsou až krajní řešení.

vidim, ze vy mate sam seba, na rozdiel od plebsu, za experta.
ake prekvapenie? ked som to dobre pochopil, ten kto bude
verklikovat blaboly od usraelskych agentov Vondry a Svarcenberga,
ako vy, ten ma pravo sa k tomu vyjadrovat. vsetci ini su odpad,
ktory nevie, co je pre neho dobre. hlavna vec, ze dilino,
ktory zije na Yucone, chce vediet, co je dobre pre Cechov .

>Pokud se ptáte kdo by na nás útočil. Nejde ani tak o to, že
>by chtěl někdo na nás vystřelit, hned jak vyrobí raketu. Ale
>jde o to, že by nám tou raketou mohl vyhrožovat. Nechtěl bych
>vědět co by se stalo, pokud by např. Irán měl jadernou
>zbraň . Navíc po tom co tvrdí jeho čelní představitelé.
>(až to zpochybníte, tak vám pošlu odkaz kde potvrzují svá
>slova). Jistě Irán nemusí hned útočit na Evropu. Ale musí
>vědět, že nemá šanci si diktovat podmínky a, že nás
>nemůže ohrozit.

mikin, tie vase argumenty - ze vy sa vobec odvazite to slovo pouzivat,
zneju v uchu kazdeho priemerneho absolventa ucnovky s maturitou asi takto:

"blablablablabla Iran, blablablablabla rakety, blablablablabla super-usa
blablablablabla ohrozenie blablablablabla vyhrozovanie blablablablabla
teroristi blablablablabla.

to si mozem rovno live zapnut toho simpanza busha z bieleho domceka
a pocuvat tie jeho kecy, spolu so sionistickym bonobo cheney-om.

>Mimochodem. Musíte urážet lidi, aby jste dodal váhu svým
>"argumentům" ? I když argumenty ,jsou pro váš příspěvek,
>silné slovo.

na vas nie su potrebne argumenty, mikino-dilino-bylina,
ani som nijak neargumentoval. ja som s vami prevadzal pokusy
a predviedol a urazal ste ste sa vy sam, urovnou svojich prispevkov.

>Kromě toho, že mě urážíte jste neřekl nic.
>Aspoň si udělám obrázek o vašem vychování.

brr, nestraste ma!!

>Zkuste se překonat.

to by bol nadludsky vykon.

>Neurážet a zpochybnit co jsem řekl.

to uz ste urobil sam.
-----------------

ste za, aby bola na uzemi Ceskej republiky umiestnena
raketova zakladna zeme, ktora nerespektuje ani najzakladnejsie
ludske prava, ktora prevadzkuje koncentracne tabory,
ktora je riadena sionisticko-fasistickou juntou,
pozostavajucou z vojnovych zlocincov a masovych vrahov, ktora viedla
od skoncenia WWII viac nez 40 ozbrojenych konfliktov, ktora je priamo
aj nepriamo zodpovedna za smrt milionov civilistov po celej zemeguli?

a) ano
b) nie

skrtam b.

173009

14.10.2008 18:46

RE: Děkujeme odejděte

Vodník 94.?.?.?

Reakce na 173009

Počuj google, keď tuná urážaš diskutérov, to je vec Tvoja, ich a admina. Ale ak urážaš tých milých bonobov, čo všetky problémy vedia vyjebať, tým, že nazývaš toho vraha Cheneyho "bonobo", tak sa musím ozvať.

173013

15.10.2008 0:12

RE: Děkujeme odejděte

google 84.?.?.?

Reakce na 173013

aj ked podla najnovsich vyskumov je neagresivita bonobobov len urban legend
teda, lepsie povedane jungle legend a prekvapilo ma, ze reagujes ty a nie znama
odbornice na bonobov, p. Jarmila, budem musiet pri tom prirovnani zostat, pretoze
mi cheney tych malych, vecne onanujucich simpanzov, strasne pripomina.

173047

15.10.2008 0:17

RE: Děkujeme odejděte

Vodník 94.?.?.?

Reakce na 173047

>podla najnovsich vyskumov je neagresivita bonobobov len
>urban legend
Naozaj? Nemáš voľáky odkaz? To by aj tá Jarmila mala vedieť!...

No aj tak je to pre bonobov urážka, ktorú si nezaslúžia.

173048

15.10.2008 1:11

RE: Děkujeme odejděte

google 84.?.?.?

Reakce na 173048

>Naozaj? Nemáš voľáky odkaz? To by aj tá Jarmila mala
>vedieť!...

vodnik, ved vies, ze väcsinou bez odkazov nepracujem. [mrknutí jedním okem]
neviem ako stojis s nemcinou, ale tu je popisany vysledok,
velmi serioznej 5-rokov trvajucej studie o bonobo-simpanzoch.

>No aj tak je to pre bonobov urážka, ktorú si nezaslúžia.

to samozrejme ze ano, ale spolieham sa na to, ze pri tych
svojich vecnych trtkackach, im neostane na citanie Zvedavca cas. [chechtot]

na jar, bol jeden moj znamy Slovak v Indonezii v dzungli a dvakrat ho tam zajal
orang utan. musel sa vykupit ovocim, ale vravel, ze posraty bol riadne.
mam na to tiez odkazy, s fotografiou, len sa ho musim spytat,
ci to mozem tu postnut.

173049

15.10.2008 13:52

RE: Děkujeme odejděte

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 173049

Problém je v tom, že dneska už nemůžeme věřit ani takzvaným vědeckým výzkumům. I tam již dávno pracují placení manipulátoři davů, jejichž jediným cílem je oblbnout masy a nasadit jim do hlav nesprávné informace o světě. To se stalo v případě šimpanzů velikých i bonobů. Oba druhy šimpanzů jsou inteligentní zvířata. Když mají normální podmínky k životu, tak jsou normálně mírumilovní. Tuto zákonitost poznala i autentická badatelka (nikoliv vědomá manipulátorka s fakty) Jane Goodall. Ve volné přírodě mohla 10 let pozorovat mírumilovné šimpanzy. Ale v uzavřeném parku, teď si nevzpomínám jeho název, již pozorovala, jak jsou šimpanzi agresivní a jak se jednotlivé skupiny rvou mezi sebou o omezený prostor. Podobná situace se patrně přihodila i bonobům. Lidi je narvou do velmi stísněných, nevyhovujících podmínek a pak o nich „vědci“ popisují, jak jsou bonobové vzteklí a agresivní. Účel jejich manipulace s fakty je jediný: přesvědčit lidi o tom, že člověk ve zvířecím stádiu byl rovněž odjakživa zlé, agresivní zvíře a že mírumilovná prehistorie taky neexistovala. Chtějí nás přesvědčit o tom, že válečná historie je záležitost většinového obyvatelstva, protože i člověk byl odjakživa zlé, agresivní zvíře. Chtějí prostě zamaskovat fakt, že člověk je v podstatě tvor velmi mírumilovný, ale peklo na Zemi zde odjakživa dělala většinové společnosti jen menšina nenažranců po majetku, menšina agresivních lupičů.

Ale abych něco řekla k tématu: Tamášovi i Bednářovi jsem přestala věřit, takže celá ta jejich nezákladnám je pro mě bezpředmětná.

173085

15.10.2008 14:16

Milá Jarmilko,

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 173085

nic ve zlém, rád si přečtu některé tvé komentáře, ale mají
opravdu různou kvalitu. Někdy je to pěkné,ale občas se dvakrát
nadechni, než něco napíšeš a pošleš.
Opice je přeci naprosto jiný tvor,než člověk.
To se snaží někteří pomatení zoologové směšovat dohromady primáty a lidi, jenom proto, že je zde možné najít společné znaky.
Zrovna tak připisovat psům vlastnosti, které nemají, je zvěrstvo.
Jde o zneužívání zvířat.V ZOO by měla být jenom prokazatelně ta zvířata, které jsou již domestikována a netrpí po svobodě. Opice patří do přírody a tam je jí nejlépe a zrovna tak další zvířata.
Člověk se oddělil od přírody a proto do ní nemá zasahovat.
Zatím udělal více škody, než užitku.

173090

15.10.2008 14:27

RE: Milá Jarmilko,

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 173090

Jo to jo, opice je naprosto jiný tvor než člověk. Ale lidoopi jako šimpanzi mají s člověkem nesmírně mnoho věcí společných.Pozor, opice jsou něco jiného než poloopice a lidoopi jsou zase něco jiného než opice. [vyplazený jazyk]

173093

15.10.2008 5:33

RE: Děkujeme odejděte

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 173009

Copak clovicku, ty nepochazis z byvaleho Ceskoslovenska? [oči v sloup]
Nerikej me, ze tam uz nemas nikoho z rodiny.
Tebe nezajima kdo se tam ted ROZTAHUJE? [zmaten]

173053

15.10.2008 5:52

RE: Děkujeme odejděte

djb 193.?.?.?

Reakce na 172999

Navíc po tom co tvrdí jeho čelní představitelé. (až to zpochybníte, tak vám pošlu odkaz kde potvrzují svá slova).

Sem s odkazy! Hlavne potvrzeni vyroku o vymazani Izreale z mapy bych rad videl.

173055

14.10.2008 11:51

RE: Děkujeme odejděte

Van Guld 213.?.?.?

Reakce na 172971

A ještě k tomu Rusku.

Za B, nesouhlasím. Protože Rusko nejsou naši spojenci, nejsou v NATO. Navíc jste si asi nevšiml, že nás v roce 1968 napadli, zabíjeli naše lidi a následně 20let okupovali. Což je pro mě celkem problém.

173000

14.10.2008 18:42

RE: Děkujeme odejděte

mtk 80.?.?.?

Reakce na 173000

Řekl jste to, Van Gulde, naprosto přesně, Rusové nejsou "vaši" spojenci, NATO zase nejsou naši spojenci. A ani Američané (překvapivě) zase nejsou "vaši" spojenci, akorát do toho momentálně nemouhou chudáci moc mluvit - vy rozhodujete totiž za ně. Je na čase, aby jste se nám představil v plné parádě, Čech nejste, Američan také ne. Tak ven s tím. A jestli najdete odvahu (což nepředpokládám), tak nám ještě sdělte vaše důvody, proč navštěvujete a přispíváte na tento web, který diametrálně nekoresponduje s vašimi názory. Jste dement? To si nemyslím. Chcete nás poučovat? ( - to by jste byl dement, což nejste). Chcete drolit diskuzi? Tomu bych věřil. To je váš pravý úkol, vaše poslání. Rovný člověk s vašimi názory by na tento web nechodil, neměl by to zapotřebí, ale vaše bezcharakterní motivace je daná, váš křivácký úmysl je daný. Nikdo vás tu nechce, nikoho nezajímáte, protože vaše důvody návštěv zde jsou ryze vylhané. Vy se nepotřebujete nic dozvědět, vy všechno víte, ale tvrdíte tady opak, záměrně. Jste sedmilhář až do morku kosti. Vy to víte, proto jste tak odporný.

173012

14.10.2008 22:01

RE: Děkujeme odejděte

Van Guld 83.?.?.?

Reakce na 173012

Už jsem to jednou řekl. Jsem agent CIA, který ma za úkol sledovat všechny diskutujíci na tomhle webu.
Až jednou půjdete ulici, tak se otočte. Někdo od nás, tam bude. Až budete telefonovat, dejte si pozor co říkate. Někdo bude poslouchat. A myslíte si snad, že je tak těžké nabourat tenhle web a zjistit vaší IP adresu?
Přejí pěknou paranoidní noc. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

173037

14.10.2008 19:20

RE: Děkujeme odejděte

Aja 74.?.?.?

Reakce na 173000

Zadrzte, sijete si z ostudy kabat a Google uz ma snadnou praci, vesi vam na nej pentlicky.

Pozor otazka piege v gardu vasi logiky.
Je Polsko vas kamarad a to i presto, že nás v roce 1968 napadli, zabíjeli naše lidi ?
Polsko je uvedeno jen pro zjednoduseni, nahradit lze jinym clenem Varsavske smlouvy, ktery se okupace zucastnil, ovsem Polsko vam musi byt, s budouci americkou zakladnou, nejblizsi.

173020

14.10.2008 19:40

RE: Děkujeme odejděte

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 173020

Nevim jak jine armady. Nedavno jsem mluvil s Polakem, ktery byl tehdy na vojne a do Ceska musel.
Rekl mi, ze jejich veleni jim porucilo aby za zadnou cenu nestrileli do "nasich bratru."
Myslim, ze tak bylo i u ostatnich. O Vychodnich Nemcich si ale jisty nejsem.

173022

14.10.2008 19:53

RE: Děkujeme odejděte

Vasudeva 67.?.?.?

Reakce na 173020

Polsko nas v roce 68 nenapadlo. Napadlo na sovetske Rusko na zaklade rozhodnuti jeho politbyra. Nejake ty vojaky ze svych kolonii si s sebou soudruzi vzali na okrasu a rychle je zase stahli.
A je to Rusko kdo nam dnes znovu vyhrozuje, nikoliv nasi polsti spojenci v NATO. Spojenci, ktere jsme si sami vybrali.

173025

14.10.2008 21:48

RE: Děkujeme odejděte

Van Guld 83.?.?.?

Reakce na 173020

Poláci, Maďaři, Bulhaři museli jít. Nic jiného jim nezbývalo. Nebyli nic jiného než loutky v rukách Ruska.

No ,nevím čim si šiju z ostudy kabát. Že se snažím bez urážek diskutovat?? [překvapení] Nebo ten kdo se snaží vysvětlovat svůj pohled je u vás "z..d" , a ten kdo uráži hrdina? Přečtěte si znovu můj příspěvek a napište co je na mém příspěvku nelogického. No a pak si přečtěte "protiargumetny" toho Slováka.

173036

14.10.2008 22:47

RE: Děkujeme odejděte

Bruce the Spruce 74.?.?.?

Reakce na 173036

Polaci nas rozhodne neokupovali. Ti jako narod udelali proti ruske rozpinavosti vic, nez kdokoliv jiny. A Google by mohl konecne prestat urazet, nic jineho tady nedela.

173040

15.10.2008 0:03

RE: Děkujeme odejděte

google 84.?.?.?

Reakce na 173036

mikin, vy ste vo svojom dementnom egoizme neprekonatelny.
do vas by argument nedosiel, ani keby clovek pouzil pneumaticke
kladivo. vy budete vypisovat tie vase kokotiny stale dookola
a budete sa divit, ze vam ich nikto nechce prijat za svätu, nedotknutelnu
pravdu, ako to vidite vy a vas kruzok postihnutych primatov.

>Poláci, Maďaři, Bulhaři museli jít. Nic jiného jim nezbývalo.

a Rusi tam ist nemuseli? nedotlacila ich tam nahodou ta zidobolsevicka,
sovietska klika, ktora bola akurat vtedy pri moci? najvyssi sef bol ukrajinsky zid Breznev,
sef KGB bol dalsi zid Andropov. a kde vtedy boli Rusi, vy vymazana palica?

podobna junta teraz zachvatila moc v usa, tiez za pomoci zidov a aj byvalych
zidobolsevikov. Markus Wolf, sef STASI, zid. J.Primakov, byvaly sef KGB, ukrajinsky zid,
ako aj dalsi KGB-generali, ktori dnes pracuju alebo donedavna pracovali pre NSA.

Primakov, ktory sa povodne volal Finkelstein, si zmenil meno kvoli udajnemu antisemitizmu,
panujucemu v CCCP. v tom CCCP kde on bol sefom tajnej sluzby aj premierom,
kde väcsina komunistickych pohlavarov a funkcionarov boli zidmi. trochu to nejde do kopy, no nie?
ked tam skutocne panoval antisemitizmus, tak musel byt tento zid vo vysokej funkcii,
ako aj ini zidia v dalsich vysokych, zidobolsevickych funkciach v CCCP,
za neho tak nejak tiez zodpovedni?
alebo sa mylim?

>No ,nevím čim si šiju z ostudy kabát. Že se snažím bez urážek diskutovat??

vy ste ostuda sama o sebe a tymi vasimi "prispevkami" urazate ludsku rasu.

okrem toho, snazit sa, samo o sebe nestaci.
precitajte si v internete, co sa vravi o snazivych blbcoch?

173046

15.10.2008 8:55

RE: Děkujeme odejděte

Van Guld 213.?.?.?

Reakce na 173046

Aha tak, ze invazi do Československa můžou židé. [chechtot] Dík. To mi o vás řeklo hodně věcí.

173067

15.10.2008 14:13

RE: Děkujeme odejděte

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 173067

V každém případě za invazi do Československa mohlo ruské vedení, tehdejší ruská bolševická oligarchie, čili velmi úzká mocenská skupina lidí,nikoliv ti šikmoocí drobní Asiati, kteří ani netušili, proč sem byli nahnáni.

Vždycky se divím tomu, když demonstranti bojují s policajty. Vždyť policajti za nic nemohou,jsou to jenom zaměstnanci. Takže s kým by měli demonstranti vždy bojovat? S pravým viníkem! To znamená vzít si na sebe nápisy a pochodovat nepřetržitě na Malé straně kolem parlamentu.Nemuseli by mít ani žádné povolení, vždyť chodci se snad mohou procházet po městě třeba 24 hodin nepřetržitě. [chechtot]

173089

15.10.2008 14:18

RE: Děkujeme odejděte

google 84.?.?.?

Reakce na 173067

>Aha tak, ze invazi do Československa můžou židé. [chechtot]

prelozim ten vas zvratok do slovenciny:

Aha tak, ze invaziu do Ceskoslovenska mozu zidia. [chechtot]

a pytam sa vas, vy pajac z Yuconu, co mozu zidia invaziu do Ceskoslovenska?

zjest?
opisat?
pretiahnut?
zabudnut?
vymazat z dejin?

ano, odpovedam, to vsetko mozu zidia invaziu do Ceskoslovenska.
a aj nezidia mozu invaziu do Ceskoslovenska to iste.

a vy ma mozete tiez, mikin-bylina-dilono...viete co?

skusim vydedukovat, co ste mal na mysli a odpovedam aj na to.
aj ked vyraz mysel, to mi u vas az tak celkom nesedi.
pod ciapkou je pre vas vystiznejsi vyraz.

vy vychadzate zrejme z toho, k comu ste dosli krvopotnym
premyslanim v kruzku poloprimatov, ze za vsetko to zlo moze
nejaky imaginarny, cerveny bolsevik, Rus, Ivan.
musim vas ale skorigovat. za kazdym a jednym bolsevikom
sa skryva konkretny clovek a za niektorymi z nich sa jedna o zida.

samozrejme, ze najväcsim vinikom invazie je ten, kto o tom rozhodol.
za invaziou do Ceskoslovenska (1968) aj do Afganistanu (1979)
je zodpovedny Breznev so svojou klikou v pozadi,
ktori v inkriminovanom case boli na cele CCCP.
ak boli vo vedeni toho zidobolsevickeho konstruktu zidia
a podla toho co viem o tom ja, tak ano, v tom pripade
ma logika nuti odpovedat, ano aj zidia (z vedenia statu CCCP)
mozu za invaziu vojsk Warsawskej zmluvy do CSSR.
nenapada ma tam ani jeden dolezity Rus, medzi nimi.

naopak, za invaziu sa ospravedlnil cistokrvny Rus, M.Gorbacov
a ten isty Rus aj stiahol vojska z Afganistanu.
ci mal tiez okolo seba zidov to neviem, pokial viem tak vsetci zidia
z politbyra CCCP stihli medzitym otrcit onuce. (Andropov, Cernenko,....)

za invaziou do Iraku, Afganistanu moze junta G.Busha, so
svojou trockistickou zido-neoconskou klikou v pozadi.
Cheney, Wolfowitz, Rumsfeld, Perle..
ak sa mylim, vy hviezda Yuconu, tak ma konkretne opravte,
len prosim, ziadne vykriky do tmy.

shalom a viac svetla vam zelam!
pod ciapkou. [chechtot]

173091

15.10.2008 14:05

RE: Děkujeme odejděte

Aja 74.?.?.?

Reakce na 173036

>Poláci, Maďaři, Bulhaři museli jít. Nic jiného jim
>nezbývalo. Nebyli nic jiného než loutky v rukách Ruska.

Stejne tak museli jit sovetsti vojaci, jako by byvali museli jit kluci z Ceskoslovenska, kdyby se misto Prazskeho jara odehral Varsavsky podzim. Vsichni byli tedy loutkami nekoho, ze?
Kdyz do budovani soucasne Evropy pridate historicke zkusenosti, jak se vyrovnate s Nemeckem?
Vyuzivate historii, jak se vam prave hodi, nekde pod ni udelate tlustou caru a zacnete na ciste strance, jinde ji budete znovu a znovu omylat.

>
>No ,nevím čim si šiju z ostudy kabát. Že se snažím bez
>urážek diskutovat?? [překvapení]

Diskutujete bez urazek, to je fakt, v tom vas "kabatek" nevezi, spis v obsahu.
Kdyz usoudite, ze o radaru musi rozhodnout voleni zastupci, davate kredit napr. panu Topolankovi, ktery, kdyby se nezmenil rezim, by pravdepodobne dostudoval vojenskou skolu a byl pripraven "hajit vydobytky socialismu se zbrani v ruce".

>Nebo ten kdo se snaží vysvětlovat
>svůj pohled je u vás "z..d" , a ten kdo uráži hrdina?

Vas pohled? A ja myslela, ze je to kopie mainstreamu.
Nepodsouvejte, laskave. To prvni slovo bytostne nesnasim, ani z klavesnice bych ho nevypustila a hrdiny tu nehledam, taky proc.

>Přečtěte si znovu můj příspěvek a napište co je na mém
>příspěvku nelogického. No a pak si přečtěte
>"protiargumetny" toho Slováka.

Proc cist znovu vas prispevek? Neni intelektualne tak slozity, aby bylo treba opakovane cteni k porozumeni, je to jen opakovani deja vu a to tak, ze do zblbnuti.
Protiargumenty "toho Slovaka" jsem cetla, nema slovni rejstrik deti z materske, nebere si servitky, pridal vam dalsi pentli na vas kabatek.

173087

25.10.2008 20:48

RE: Děkujeme odejděte

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 173087

Výborně, Ájo! [chechtot]

173907

15.10.2008 0:01

RE: Děkujeme odejděte

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 173000

Tak za prvé nás nenapadlo Rusko ale SSSR, pokud si dobře pamatuju. To je asi rozdíl, kdyby to nebyl rozdíl, tak by nebyl rozdíl ani mezi dnešní Českou republikou a Československou socialistickou republikou.
Za druhé těch mrtvol bylo podstatně, ale teda podstatně méně než kdyby nás okupovali US of A, to si pište. Viz Vietnam, Panama, Irák a Afganistán.

173045

15.10.2008 5:45

RE: Děkujeme odejděte

Rejpal 24.?.?.?

Reakce na 173045

Co by si asi Americani na byvalem Ceskoslovensku vzali? [oči v sloup]
Vzdyt jsme nic nemeli. [pláč]
Zato Soveti meli dvakrat vetsi hovno nez my a jeste nam to nase hovno prijeli ukrast [naštvaný]

173054

15.10.2008 20:40

RE: Děkujeme odejděte

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 173054

Jenze ono to "hovno" pekne svitilo.
Americane meli take zajem o cesky uran ale z nejakeho duvodu si jej vymanul Stalin.
Ze by nekdo planoval studenou valku, silene zbrojeni a zisk z obou stran?

http://www.iht.com/articles/2007/06/19/bloomberg/b...

Silna slova na zamysleni: "Putin should point out to a global audience that the Cold War was created by the same Jewish bankers who paid Trotsky and Lenin to mass murder tens of millions of Russian Christians. Putin should enlighten the world public to the fact that the Cold War was created by the same Jewish bankers who, through Zionist agents like George W. Bush's grandfather Prescott Sheldon Bush, paid Adolf Hitler to mass murder tens of millions of Russian Christians."
http://jewishracism.blogspot.com/2007/02/they-dare...

173109

16.10.2008 3:04

RE: Děkujeme odejděte

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 173109

>Silna slova na zamysleni:
--------------------------
http://jewishracism.blogspot.com/2007/02/they-dare... Ta silná slova k zamyšlení by se hodila i přeložit:

Kdo si dovoluje napadat Putina za rozdmýchávání další studené války?

Sionističtí vůdci nepřetržitě ukazují svoji neschopnost čehokoliv smyslplného dosáhnout a usilují o nepřetržité ničení
a soustavné konflikty. Je to pochopitelné, neboť to je jejich placené zaměstnání.
Jak sionisti reagují na Putinovu oprávněnou kritiku za vytváření světových konfliktů a a rozeštvávání lidské společnosti? Proč
sluhové sionismu ženou svět do nekonečných válečných konfliktů a přitom nesnesou kritiku za své činy a vytýkají druhým, co sami způsobili?

Putin by měl dát celému světu na vědomí, že studená válka byla vytvořena stejnými židovskými bankéři, kteří zaplatili Trockého
a Lenina na vyvražďování desítky milionů ruských křesťanů. Putin by měl objasnit světové veřejnosti skutečnost, že to byli stejní
židovští bankéři, kteří pomocí svých sionistických agentů, jako byl Bushův děda, Preston Sheldon Bush, kdo finančně podporoval Adolfa Hitlera a tím se spolupodílel na vyvraždění desítky milionů ruských křesťanů. S odhodlaností by měl Putin výhružně ukázat prstem na stejné židovské bankéře, kteří drží na uzdě ty psychopatické prostitutky, kteří si hrdě říkají američtí politikové. "Zastupci" lidu, kteří se nechají za úplatu otevřeně vláčet na vodítku, škemrají o pozornost židovská média a souhlasí s rozpoutáváním ilegálních válek v zájmu Izraele. Agresivní Války, které devastují Ameriku a zapřičiňují světovou nestabilitu.

Putin by měl odhalit světu zákulisní hry amerických prostitutek, kteří si říkají kongres. Ano, stejný kongres, který aby měl hájit zájmy Američanů a přitom bezostyšně provozuje řitní alpinismus a plazí se před izraelskou sebrankou v Herzlické říši (pozn.: Zakladatel sionismu, Theodor Herzl, první prezident světového sionistického kongresu, který je nepřímým zakladatelem státu Izrael). Putin by měl společensky znemožnit ty psychopatické válečné štváče a jejich majitele. Prokázat světu, že v americké vládě úřadují izraelské prostitutky a šíří nakažlivou chorobu válek po celé planetě. Putin by měl spojit světové společenství proti židovským bankéřům, kteří pohrdají lidskou společností a až teprve potom bude konec všem válkám.

173130

16.10.2008 2:27

RE: Děkujeme odejděte

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 173054

>Co by si asi Americani na byvalem Ceskoslovensku vzali?
---------
Co by si vzali? To samé, co si berou v Iráku. Stačilo tehdy rozpoutat civilní válku, zorganizovat ozbrojené povstání a se zbraní v ruce napadnout nic netušící vojáky Varšavské smlouvy. Vojska Varšavské smlouvy měla rozkaz nestřílet.
Víš Rejpale...Je to všechno špinavá hra a nejvíce na to doplácí ti obyčejní lidé, kteří ani neví, proč se má bojovat? Proč střílet jeden do druhého? Proč se navzájem vyvražďovat? Jestlipak víš, že v pohraničních oblastech v Rakousku a v západním Německu už vyčkávala vojska NATO, aby nám přinesla "demokracii"? Jenom stačilo to ozbrojené povstání a byly tam...jinak si to bez "domácího" výstřelu na základě mezinárodního práva nemohli dovolit. Stačil výstřel a byla by z toho docela určitě třetí světová válka.

Řeknu ti upřímně...i já jsem ty rusáky nenáviděl. Ani ne tak ty kluky v uniformě, jako ten celý bolševický režim, včetně bolševické totality v Československu. Dělal jsem tehdy záškodníka. Sundával jsem značky z ulic, psal a rozmnožoval letáky a nakonec to dopadlo tak, že jsem zdrhnul. Ale to bylo až po odmítnutí červené knížečky a následné ztráty zaměstnání. Abych to upřesnil, to jsem byl já, kdo odmítnul tu knížečku podepsat a to dokonce po mnoha přemlouvání a přesvědčování. On si to totiž musel závodní výbor KSČ oddůvodnit na KV KSČ, že se jim nepodařilo Mirdu zpracovat. To jsem malinko odbočil.

Znáš vůbec ta pravidla hry? Co je v sázce? Jak píše dole v příspěvku kolega Vodník007, měli jsme uran, ale to ještě nebyl ten hlavní důvod. Tady se jedná o světovou hegemonii...jednu světovou vládu, jinými slovy NWO. To byl hlavní důvod výstřelu z křižníku Aurora v listopadu v roce 1917. Kdyby tehdy v roce 1892? (datumem si nejsem jistý) car Nikolaj Romanov II. podepsal ve Vídni s "baronem" Rothschildem smlouvu o umožnění ovládnutí finančního trhu v Rusku mezinárodními bankéři, revoluce by se nekonala. Jenže Nikolaj Romanov II. se mu do očí vysmál a ze zasedání odešel. Rothschild za ním ještě vykřikl: "První kolo jsi vyhrál, ale ještě jsme neskončili".

První světová válka skončila pár měsíců po zavraždění cara (17. červenece 1918) a hned poté, po neúspěšném pokusu cara zachránit, se čeští legionáři navrátili zpátky do vlasti a přivezli tajně se sebou některé potomky carské rodiny, kteří se usadili v Československu (pátrání po nich stále ještě pokračuje). Tehdy to byly ještě děti a my jsme nebyli na světě, tak se moc nekoukej do zrcadla.

Proč je právě o Československo takový zájem? Jsme v centru Evropy a kdo ovládne srdce Evropy a postaví si tam radar, tak ovládne celou Evropu. O tom byl ten rok 1968. I já jsem se tehdy tolik těšil na tu americkou "demokracii".

173129

14.10.2008 2:36

RE: Děkujeme odejděte

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 172968

Pravda my mame na rozdil od Britu, parlament naslapany potencionalnimi laureaty Nobelovych cen, ve vlade je dokonce i jeden clovek s VS vzdelanim ve fyzice ministr Necas. Akorat to maji nejak blbe zorganizovany. Necas dela ministra prace a socilnich veci a nase zpivajici advokatka, ktera moc fyziku neovlada dela ministryni obrany. Taky hrosi kuze kuze nasich politiku dokazala zvednout prumernou zivotnost ministra nad 11 mesicu. O tom co za prusvihy projde politikum vychodnich zemi EU si muzou politici na v zapadni casti nechat jenom zavistive snit. Suchy velmi inteligentni britsky humor ma fakt neco do sebe. [velký smích] [velký smích]
http://www.youtube.com/watch?v=zZL9bU9pyqc
http://www.blisty.cz/art/41852.html

172975

14.10.2008 8:27

RE: Děkujeme odejděte

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 172968

>No názor, že lidé by měli rozhodovat o věcech, kterým
>nemůžou rozumět... je scesný. Kvůli takovým případům
>máme volené zástupce. Protože normální člověk,což je
>pochopitelné, nemůže mít nikdy tolik informací (parametry
>radaru, zpravodajské informace) jako vláda, voj. specialisté
>apod.

Musíte rozumět tomu, jak funguje mobilní telefon který má v kapse zločinec, abyste se mohl rozhodnout jestli s ním chcete být v jedné místnosti?

172987

14.10.2008 9:17

RE: Děkujeme odejděte

Tvrdas 85.?.?.?

Reakce na 172968

Ale pravdou je, že vládní kampaň "přesvědčovací kampaň" je úplně o ničem.....ale proc tolik skromnosti...je pravdou ze obsahuje vice lzi a podvodu...nez dosud známé vladní kampaně, jako je ta k opivé válce v Afganistánu.

Lide na to aby nedovolili zlocincum pozívat zbran nepotrebují vedět zda zbraní střílí jen v pondeli nebo v sobotu, jakou kadenci střílí
Staci vedet ze se jedna o zlocince a zbran, a argument ze jej pouzije jen proti jinemu zlocinci je neduveryhodny....
A zcela opravnene neduveruji koupenym lharum.

172992

14.10.2008 19:19

RE: Děkujeme odejděte

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 172884

Bojím se, respektive myslím, že finta je ta, že až tu základna bude, tak ji už nikdo nevypoví. Rozhodně ne hned další soc.dem. vláda. Vždyť oni i to jednání o základně začali. Až budou soc.dem zase jednou u moci, tak přes noc začnou mluvit jinak. To budou zase slova jako "NATO", "Evropa", "spoluzodpovědnost". Koneckonců Paroubek už tam tehdy možná ani nebude. A v Americe bude jako hodný Obama...takže jako nebude důvod základnu vypovídat...Taková je myslím smutná pravda o divadle tzv.zastupitelské demokracie. Tak jako pohrdá lidmi Topolánek, tak jimi pohrdá i Paroubek, jen trochu jinak.

173019

13.10.2008 2:05

RE: Děkujeme odejděte

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 172876

Neco jako tihle normalni jedinci? [překvapení]
http://www.nezvedavec.org/ [velký smích] [velký smích] [vyplazený jazyk]

172885

13.10.2008 9:37

RE: Děkujeme odejděte

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 172885

To je teda výkvět inteligence. [chechtot] [chechtot]

172895

13.10.2008 9:56

RE: Děkujeme odejděte

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 172895

A sakra. Tak jsem si všim, že názory které nekorespondují s oficialním názorem Zvědavce na radar, neprojdou schvalovacím procesem. To je blbé.

172896

13.10.2008 0:37

Zbytočná snaha

Lukáš 213.?.?.?

Je síce pekné, že protestujete rôznymi spôsobmi proti radaru ale môj osobný názor je taký, že sa môže celá česká republika aj na hlavu postaviť a jednoducho ten radar vám postavia.... Myslím, že táto celá kampaň je zbytočná a je to len strata času... osobne vám prajem, aby sa ten radar nepostavil, ale ako som už spomenul, hlboko o tom pochybujem, že by táto kampaň mala nejaký účinok a význam... [pláč]

172879

13.10.2008 8:31

DS

mark 88.?.?.?

http://www.delnickastrana.cz/
Média proti této straně rozběhla účelovou štvavou kampan a onálepkovala ji jako neonacistickou,budu ji volit,jelikož ji system tolik nenávidí.

172893

13.10.2008 12:47

RE: DS

Muchomůrka červená 81.?.?.?

Reakce na 172893

V této anketě má Dělnická strana-Ne radaru výraznou podporu, a to evidentně právě díky odporu proti radaru, tak jsem zvědavá, jak to dopadne ve skutečných volbách.

172904

13.10.2008 15:29

RE: DS

mark 88.?.?.?

Reakce na 172904

Hmm,tak to je opravdu zajímavá anketa [smích] ,na to že DS nemá miliony na bilboardy a reklamu v TV,to je úspěch,ale je to asi i tím,že DS má na plzensku velké zastoupení a hodně příznivců,nedivil bych se moc,kdyby panu Vandasovi třeba ulétlo na dálnici náhodou kolo u auta.

172915

13.10.2008 21:22

Nejen DS, ale Severočeši, to je dílo!

Pasant-x 79.?.?.?

Reakce na 172893

Jasně, zřetelně a přímo na komoru.
V Severních Čechách je to takové.. a jaké je to jinde?

http://www.severocesi.cz/cz/index.php?option=com_c...

172943

13.10.2008 22:49

RE: Nejen DS, ale Severočeši, to je dílo!

mtk 80.?.?.?

Reakce na 172943

Teď nevím, jak to myslíte. Důvěryhodnost Severočechů u mě hodně utrpěla, když jsem se účastnil (špatně placená služba, hm, dobře mi tak [chechtot] ) jejich předvolební siesty pro ovčany. Zabijačka zdarma, veselá atmosféra namísto diskuze a alarmování, že se děje něco špatně v "království českém". Připadne mi to dost neadekvátní závažnosti situace, aneb - "lidé, moc se neplašte, hlavně nás volte!!". Třeba se mýlím, ale strana, která to se změnou myslí vážně, by měla jít rázně k jádru věci: kdykoliv a kdekoliv. Laciné žranice s kabátníkem Zímou nebrat!! [vyplazený jazyk]

172955

13.10.2008 21:52

Nechápu proč vy a pocit frustrace, hnutí nezákladnám:

pragmatik 86.?.?.?

Proti radaru jsou zvatelé ruských generálů pan Paroubek a jeho ČSSD + jejich spojenci v parlamentě - tím zdaleka nemyslím jen KSČM, je tam i "Tlustého frakce" a část Zelených, to je reálná politická síla, která svým hlasováním v parlamentě o něčem rozhoduje, ta radar přehlasuje - mají většinu - a vaše vroucné přání, aby Česká Republika i celá Evropa zůstala bez ochrany proti jaderným raketám odpáleným z Blízkého Východu splní. Není co řešit, vy si v podstatě můžete již dnes naopak blahopřát a být spokojeni, ne být frustrováni, dobře jste posloužili, dobře jste pracovali. Jediné, co by jeden pochopil je, že pokud vás Rusko neplatí, tak žádné peníze za svoji práci od nikoho opravdu nedostanete, ale o peníze vám snad přece nešlo.

Zkuste si naopak představit xichty té druhé strany, která se tolik těšila, že bude moci díky spát beze strachu z jaderného vydírání a návratu ruských vojsk a - i díky vám - utřela, ti mají právo být frustrováni. [chechtot]

172946

14.10.2008 8:03

RE: Nechápu proč vy a pocit frustrace, hnutí nezákladnám:

icask 212.?.?.?

Reakce na 172946

To si robis srandu? Ze radar ma chranit europu proti raketam odpalenych z blizkeho vychodu!!! Ten radar ma chranit iba USA pred raketami odpalenych z ruska. Neviem ktora krajina blizkeho vychodu okrem izraela ma rakety takeho doletu. Aj v Iraku boli zarucene zbrane hromadneho nicenia. Nakoniec sa tam naslo az par rakiet typu SKAT. Tie doletia tusim az na izrael. Mat rakety tak velkeho doletu si ziada obrovsky vyskum a vyvoj ktory treba zaplatit a hlavne mat na to spravnych ludi. V tej lokalite chybaju hlavne ty spickovy ludia.

Koli blyzkemu vychodu mozes kludne spat, si v bezpeci. A ked ta bude radar v zime ohrievat tak usetris aj na kureni.

172983

14.10.2008 8:19

RE: Nechápu proč vy a pocit frustrace, hnutí nezákladnám:

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 172946

Tak nevím, zkoušel jsem tenhle příspěvek přečíst dvakrát, potom jednou odzadu, ale pořád mi nedává smysl. [chechtot]

>Jediné, co by jeden pochopil
>je, že pokud vás Rusko neplatí, tak žádné peníze za svoji
>práci od nikoho opravdu nedostanete, ale o peníze vám snad
>přece nešlo.

Prachy jsou, můžete se podívat na transparentní účet (pokud dokážete zadat adresu a potom dvakrát kliknout).

172985

14.10.2008 20:50

Radar

mk-1 88.?.?.?

Nesouhlasím s radarem na našem území.Nemá to s naší zemí nic společného.Buď me sami sebou.Naše země musí mít svůj názor a mít hrdost a neohýbat hřbet před každým ,kdo si tady udělá základnu.Je to stručné ,ale nad slunce jasné!

173031

15.10.2008 15:26

RE: Radar

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 173031

>Nemá to s naší zemí nic společného. Buďme sami sebou.
-------------
Zdá se, že nám ta ekonomická krize v Americe přihrála do karet? Asi tak před dvěma týdny jsem zaslechl zprávu na CNN, že se radar v České republice stavět nebude. Nejsou prachy! Potom tedy platí i ta vaše další věta:

>...Je to stručné ,ale nad slunce jasné!

173095

Příspěvků: 73

11.10. 10:09  Vydržíme až do konce!
13.10. 15:19  RE: Vydržíme až do konce!
11.10. 11:16 brekeke  nenasili
11.10. 14:22 Vodník  RE: nenasili
11.10. 13:41 užitečný idiot  Jaké záruky
11.10. 13:44 Čert Rohatý  Faleš Pravdolásky
11.10. 17:01 JPG  poznamky
11.10. 22:40 hera  Co je větší prasárna?
11.10. 23:28 JPG  RE: Co je větší prasárna?
12.10. 10:56 Josef666  A kteří že to jsou?
12.10. 12:37 Cerw  RE: A kteří že to jsou?
13.10. 19:04 Pavel22222  RE: A kteří že to jsou?
13.10. 22:50 Rejpal  RE: A kteří že to jsou?
12.10. 12:42 sxgo  RE: A kteří že to jsou?
12.10. 21:35 Pasant-x  RE: A kteří že to jsou?
12.10. 13:18 sxgo  RE: A kteří že to jsou?
12.10. 13:42  RE: A kteří že to jsou?
12.10. 13:55 JPG  RE: A kteří že to jsou?
12.10. 23:58 Reach_  Děkujeme odejděte
13.10. 01:57 Montaznik  RE: Děkujeme odejděte
13.10. 10:19 icask  RE: Děkujeme odejděte
14.10. 00:37 Van Guld  RE: Děkujeme odejděte
14.10. 01:37 google  RE: Děkujeme odejděte
14.10. 01:44 mtk  RE: Děkujeme odejděte
15.10. 16:20 hestroy  RE: Děkujeme odejděte
14.10. 11:50 Van Guld  RE: Děkujeme odejděte
14.10. 16:23 google  RE: Děkujeme odejděte
14.10. 18:46 Vodník  RE: Děkujeme odejděte
15.10. 00:12 google  RE: Děkujeme odejděte
15.10. 00:17 Vodník  RE: Děkujeme odejděte
15.10. 01:11 google  RE: Děkujeme odejděte
15.10. 13:52 Jarmila  RE: Děkujeme odejděte
15.10. 14:16 Montaznik  Milá Jarmilko,
15.10. 14:27 Jarmila  RE: Milá Jarmilko,
15.10. 05:33 Rejpal  RE: Děkujeme odejděte
15.10. 05:52 djb  RE: Děkujeme odejděte
14.10. 11:51 Van Guld  RE: Děkujeme odejděte
14.10. 18:42 mtk  RE: Děkujeme odejděte
14.10. 22:01 Van Guld  RE: Děkujeme odejděte
14.10. 19:20 Aja  RE: Děkujeme odejděte
14.10. 19:40 vodnik007  RE: Děkujeme odejděte
14.10. 19:53 Vasudeva  RE: Děkujeme odejděte
14.10. 21:48 Van Guld  RE: Děkujeme odejděte
14.10. 22:47 Bruce the Spruce  RE: Děkujeme odejděte
15.10. 00:03 google  RE: Děkujeme odejděte
15.10. 08:55 Van Guld  RE: Děkujeme odejděte
15.10. 14:13 Jarmila  RE: Děkujeme odejděte
15.10. 14:18 google  RE: Děkujeme odejděte
15.10. 14:05 Aja  RE: Děkujeme odejděte
25.10. 20:48 hestroy  RE: Děkujeme odejděte
15.10. 00:01 Antiseptik  RE: Děkujeme odejděte
15.10. 05:45 Rejpal  RE: Děkujeme odejděte
15.10. 20:40 vodnik007  RE: Děkujeme odejděte
16.10. 03:04 Mirda  RE: Děkujeme odejděte
16.10. 02:27 Mirda  RE: Děkujeme odejděte
14.10. 02:36 Rene Bartosek  RE: Děkujeme odejděte
14.10. 08:27 Robocrep  RE: Děkujeme odejděte
14.10. 09:17 Tvrdas  RE: Děkujeme odejděte
14.10. 19:19  RE: Děkujeme odejděte
13.10. 02:05 Rene Bartosek  RE: Děkujeme odejděte
13.10. 09:37 Vratislav  RE: Děkujeme odejděte
13.10. 09:56 Vratislav  RE: Děkujeme odejděte
13.10. 00:37 Lukáš  Zbytočná snaha
13.10. 08:31 mark  DS
13.10. 12:47 Muchomůrka červená  RE: DS
13.10. 15:29 mark  RE: DS
13.10. 21:22 Pasant-x  Nejen DS, ale Severočeši, to je dílo!
13.10. 22:49 mtk  RE: Nejen DS, ale Severočeši, to je dílo!
13.10. 21:52 pragmatik  Nechápu proč vy a pocit frustrace, hnutí nezákladnám:
14.10. 08:03 icask  RE: Nechápu proč vy a pocit frustrace, hnutí nezákladnám:
14.10. 08:19 Robocrep  RE: Nechápu proč vy a pocit frustrace, hnutí nezákladnám:
14.10. 20:50 mk-1  Radar
15.10. 15:26 Mirda  RE: Radar

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 121 čtenářů částkou 20 084 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,

stalo se už smutným pravidlem, že na konci měsíce musím uvřejňovat tenhle křiklavý rámeček s prosbou o pomoc. Do konce měsíce zbývají tři dny a my máme vybráno jen něco přes polovinu. Prosím uvažte, zda byste mohli přispět na provoz tohoto serveru. Děkuji.

Ve zkratce

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 8

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 3

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 2

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 9

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Měnové kurzy

USD
23,30 Kč
Euro
27,11 Kč
Libra
29,76 Kč
Kanadský dolar
17,42 Kč
Australský dolar
16,44 Kč
Švýcarský frank
25,09 Kč
100 japonských jenů
22,12 Kč
Čínský juan
3,42 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,76 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 370,68 Kč
1 unce stříbra
532,88 Kč
Bitcoin
253 800,88 Kč

Poslední aktualizace: 28.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 042