Diskuze k článku

Ovoce pokrytectví

Příspěvků 21

9.10.2008 8:51

Souhlas, ale co je "behind"?

pje 193.?.?.?

Stiglitz a Daly jsou dva američtí profesoři ekonomie, kterým je dobré naslouchat, protože neopakují stokrát odhalené lži, ale naopak hledají vysvětlení a kritizují chybující mainstream. Stiglitz přesně vyjádřil problém americké regulace: Ta, která byla, byla obcházena a stala se tak neefektivní, ta, která by byla toto obcházení zarazila, byla odmítána (šlo zejména o odmítání standardních nástrojů bankovního dohledu a regulace centrální bankou, když už ten Fed existuje). Fed zde nicméně projevil maximální neochotu k jakékoli regulaci s cílem minimalizovat rizikové chování bank, čemuž se není co divit - kdo by sám sobě, tedy svým vlastníkům, bránil v potenciální výhře v loterii? Fed má na svědomí degradaci bankovní soustavy USA na kasino. Federální zákony jsou k ničemu a naopak škodí, pokud si přirozený regulátor plete svou pozici s koučem svých koní...

172658

9.10.2008 8:54

...

8-P 88.?.?.?

byl jsem v americe v roce 2001, zrovna když volili bushe. svým dětem o tom zážitku asi budu vykládat, protože jsem zažil ameriku na absolutním vrcholu. dolar byl za 43 korun, galon byl za 90 centů, a všem na světě bylo jasné, že USA to tady na planetě vedou. jak ideologicky, tak fyzicky. ani ve snu by mě tehdy nenapadlo, co dokáže jeden prezident za 8 let. bushe by měl zastřelit za vlastizradu, protože to s USA dotáhl dál než by to zvládl obyčejný nekompetentní blb.

172659

9.10.2008 12:40

RE: Nic se neděje náhodou...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 172659

Zákony o kontrole finančních institucí federální vládou začal postupně rušit Bill Clinton a Bush v tom pokračoval. Kongres schvaluje zákony (respektivě jejich změny), aniž by byly předneseny, prostudovány a odhlasovány. Stačí přikývnout a už jenom podpis velkého šéfa Bushe zákony schvaluje. Mnoho zákonů (nařízení) se protlačí společně s odhlasováním výdajů na válku v Iráku. Nikdo si to nechce s neoconci v administrativě Bílého domu rozházet. Jde přece o dobře placené zaměstnání. Nikdo nezasáhne do snížení rozpočtu na válku, ale přitom je ve stejném příkazu vsunuto například snížení rozpočtu na školství, zdravotnictví a omezení bankovní kontroly. Takhle si zločinci v kravatách mastí vlastní kapsu a ještě jim zbude na podplácení členů kongresu. Legálně se tomu říká lobbying.

172669

9.10.2008 15:07

RE: Nic se neděje náhodou...

himlhergot 90.?.?.?

Reakce na 172669

Nemusíme jezdit do Ameriky, na stejných principech to funguje i zde...

172679

9.10.2008 17:50

RE: Nic se neděje náhodou...

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 172679

Zlocinci v kravatach operuji nejen v USA [pláč]

Zajimavy clanek a diskuse:
http://www.newstatesman.com/polls/1232

172686

9.10.2008 16:15

RE: Nic se neděje náhodou...

jožin z bažin 71.?.?.?

Reakce na 172669

Bohuzel pro vas nenajdete ani jediny deregulacni zakonny akt za Bushovy vlady. Jedine byste mohl argumentovat, ze existujici regulace nebyla respektovana nebo modernizovana. Clintonova deregulace spocivala hlavne ve zruseni Glass-Steagall actu, ale to byl jeden zakon, ktery kongresmani doopravdy cetli a dlouze diskutovali, a podle nezavislych analyz tenhle zakon dnesni potize zmekcil, a nikoliv zpusobil nebo zhorsil.

Tahleta popularni pohadka o "deregulaci" je proste na fakticke urovni mimo. Lepe ji korigovat na absenci modernizace existujici regulace.

172681

9.10.2008 10:31

„soudruh Bush porušuje zákony volného trhu, soudruh Bush směřuje k socialismu“

Saša 74.?.?.?

I Hugo Chavez si dělá srandu z dosluhujícího presidenta Bushe. Varuje je ho jeho vlastními slovy, „soudruh Bush porušuje zákony volného trhu, soudruh Bush směřuje k socialismu“. [chechtot]

V kongresu chudé Nicaragui zas zaznělo: „Máme za to, že Bushova vláda by měla následovat stejná pravidla, jaká doporučovala nám spolu s Mezinárodním Monetary Fund, když jsme měli ekonomické problémy - strukturální změna s nutností snížením vládních výdajů a bez zásahů vlády“.

Poslankyně Evropského parlamentu: „V tuto chvíli politici hromadně poskytují záruky za nezodpovědné bankéře. Vytvářejí tím morální hazard. Státními garancemi za banky se vysmívají daňovým poplatníkům a tolik vzývaným malým a středním podnikům. A velkým investorům tím vzkazují jediné - a sice že mají právo na tučné výnosy, ale přitom nenesou žádná rizika a zodpovědnost.”

Vrchní ekonom Mezinárodního Monetary Fund je „optimistický“: „Vidíme, že vzrůst ve vyspělých zemích bude blízko nuly nebo dokonce záporné číslo při nejmenším do poloviny roku 2009.“

Paulson vedoucí US treasury/ státní pokladny SSA varuje, že další banky ještě zkrachují, navzdory záchrannému „balíčku“

Kanadský předseda vlády Stephen Harper se zas brání ve smyslu, přece nemohu šířit paniku, musím být optimistický.

Je to skoro uklidňující, ti politici snad mají zájem tu paniku vyvolat, budou pak říkat a došlo na má slova. Jak se zmiňuje pan Pje, celý systém je založen na principu loterie, drtivá většina musí prohrát, aby byl jeden výherce z mnoha milionů. Šance asi jako, že do vás uhodí blesk. Jistě to neplatí pro hrstku na samém vrcholu ekonomické pyramidy, majitele kasina.

172664

9.10.2008 13:27

RE: „soudruh Bush porušuje zákony volného trhu, soudruh Bush směřuje k socialismu“

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 172664

S tím kasinem je to perfektní, přiléhavé označení bankovního světa. Pouze majitelé mají své zisky jisté. Aby se hra nezastavila, když hráči jsou z velké části obehraní, tak nyní na popud majitelů státy z daní svých občanů přisunou něco do banku a jede se dál. Pokud nepřijdou se svými penězi noví hráči (jako že nepřijdou, žádní noví nejsou), tak zanedlouho zase nebude nic v banku. Flikování výhledově nic nespraví. jednou se kasino zastaví definitivně.

Je proto na zvážení, zda raději nepřejít hned do jiného lokálu a nenechat staré kasino padnout. Pro nehrající lidi by to bylo lacinější, jen majitelům by okamžitě vyschl pramen.
Majitelé již jistě pracují na novém kasinu a pokud budeme čekat, až ho dobudují, bude to pro lidi jen z bláta do louže.

Pro současné vlády ve vazalské závislosti na majitelích kasina, dívající se jen od jedněch voleb k dalším, je prakticky nemožné chtít prosazovat změnu lokálu, přechod do herny se spravedlivějšími pravidly, kde nebude hlavním cílem růst zisku majitele. To žádná současná "západokapitalistická" (siokapitalistická) vláda neudělá dobrovolně. Naděje spočítá pouze v jiných částech světa, kde může nový ekonomicky systém vzniknout.

172670

9.10.2008 14:37

RE: „soudruh Bush porušuje zákony volného trhu, soudruh Bush směřuje k socialismu“

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 172670

jo. Jakmile termín "svět" posuneš i do dalších obydlených kolonií, tak zjistíš, že je to skoro všude podobné.
Teď asi chtějí vylézt ještě s technologiemi, které už cca 50 let schovávají - navštíví nás "lidští přátelé z vesmíru", prý někam na jižní polokouli. Samozřejmě v přestrojení za "hodné bohy z kosmu" Takže se můžeme těšit na další kolo "honu na blbce", jako v případě 911. Nastupuje figura "hodný policajt".
Kdo viděl film Oko dravce, ten si leckteré souvislosti domyslí.
Jsem jen zvědav, jak se jim protáhnou xichty, až zjistí, že jejich plány, včetně uvedení tohoto filmu - mohou mít i jiný výklad (= jiné pozadí = jinou "prdel"?)

172673

9.10.2008 14:38

RE: „soudruh Bush porušuje zákony volného trhu, soudruh Bush směřuje k socialismu“

dub 86.?.?.?

Reakce na 172670

je mi líto, ale není to kasino. je to mnohem horší - je to pyramidová hra.
a ta končí vždy jen jedním způsobem, byť klauni melou pantem dle libosti.

172674

9.10.2008 16:28

RE: „soudruh Bush porušuje zákony volného trhu, soudruh Bush směřuje k socialismu“

jjj 200.?.?.?

Reakce na 172664

ANO,ANO,ANO,soudruh Bush porušuje zákony volného trhu, soudruh Bush směřuje k socialismu“!!!!![naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]
dovolte Sašo abych tento hrůzný fuckt doplnil [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]
soudruh Bush porušuje zákony volného trhu, soudruh Bush směřuje k socialismu“
Takto tedy náš exorcista Hugo Chavez vtipkuje na účet smutně dosluhujícího presidenta Bushe.II
....Varuje je ho jeho vlastními slovy, „soudruh Bush porušuje zákony volného trhu, soudruh Bush směřuje k socialismu;,....
To rozhodně od něj není hezké, tedy od obou.
Hugo by se neměl posmívat ,,hendykepovanému,, a Bush by neměl porušovat svaté a nezchybytelné bimboistické zákony nezaměnitelného , protože nejlepšího ze všech možných světů lidí.
V Kongresu neprávem chudé Nicaragui zase bylo nevhodně podotknuto: „Máme za to, že Bushova vláda by měla následovat stejná pravidla, jaká doporučovala nám spolu s Mezinárodním Monetary Fund, když jsme měli ekonomické problémy - strukturální změna s nutností snížením vládních výdajů a bez zásahů vlády“.[vyplazený jazyk]
Jistěže jsou v N. taktní , taková změna nevystačí, ale na rozdíl od vojáckého Huga , nechtí sociálně podmíněného Dubyu trápit.
Poslankyně Evropského parlamentu si dokonce troufla narušovat vyzrazováním nadstátních tajemství
...„V tuto chvíli politici hromadně poskytují záruky za nezodpovědné bankéře. Vytvářejí tím morální hazard. Státními garancemi za banky se vysmívají daňovým poplatníkům a tolik vzývaným malým a středním podnikům. A velkým investorům tím vzkazují jediné - a sice že mají právo na tučné výnosy, ale přitom nenesou žádná rizika a zodpovědnost.”...
Kanadský premier(nikoliv od slova prémie)
..... Stephen Harper se zas brání ve smyslu, přece nemohu šířit paniku, musím být optimistický.
Ale ovšem, vrchní (ekonom) Mezinárodního Monetary Fund je výstředně růžově „optimistický“:
.. „Vidíme, že vzrůst ve vyspělých zemích bude blízko nuly nebo dokonce záporné číslo při nejmenším do poloviny roku 2009.“...[překvapení] [pláč] [oči v sloup]

Zatímco Paulson ,vedoucí (US Treasury ) účelně varuje,
..... že ještě další banky zkrachují, navzdory
( nekapitalistickému dodejme j.)záchrannému „balíčku“....

A ted ještě ta zdínlivě SichrMerkelová zneschopnuje
a zneplodnuje NATO.
Dneska ty ,zejtra já..mohou si dnes říkat méně štastní podnikatelé jisté kategorie.
Němci kupují všechno co je zlaté.
Tedy nejen Amerika Severní začíná trouchnivět, a nejen Západ, ale i Systém. Voda stoupá.
============================
Soudruh Bush a ostatní členové Orgbyra porušují zákony volného trhu,soudruh Bush a KAPINTERNA směřují k socialismu“. [naštvaný]

Automaticky kráceno

172682

9.10.2008 21:42

K tomu zlatu

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Reakce na 172682

Kolega chtěl koupit v Německu nějaké zlato a bezpečněji si tak uložit hotovost. Co myslíte? Nesehnal ani gram. Nicméně se mi nechce věřit, že už je vyprodané, spíš to vláda zarazila, aby se lidi nezbavovali peněz. Že o ně můžou nakonec přijít, to je holt riziko doby...

172693

9.10.2008 22:23

RE: K tomu zlatu...je mozno koupi i u nas

Tvrdas 89.?.?.?

Reakce na 172693

http://www.avarrio.cz/zlate-slitky.php#aktualni-nabidka

Ale zrovinka ted maji jak napotvoru vyprodano, tam asi maji fofr.

VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI,
PRO VEKÝ ZÁJEM O INVESTIČNÍ SLITKY NENÍ MOŽNÉ MÍT SKLAD SLITKŮ K OKAMŽITÉMU ODBĚRU.POŽADOVANÉ SLITKY PO VAŠEM OBJEDNÁNÍ DODÁVÁME DO CCA.14TI DNŮ.CENA OBJEDNANÝCH SLITKŮ JE PLATNÁ V DEN OBJEDNÁNÍ.
DĚKUJI ZA POCHOPENÍ M.RÁŽ

172694

10.10.2008 14:50

RE: „soudruh Bush porušuje zákony volného trhu, soudruh Bush směřuje k socialismu“

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 200.?.?.?

Reakce na 172682

===Soudruh Bush a ostatní členové Orgbyra porušují zákony volného trhu,soudruh Bush a KAPINTERNA směřují
k socialismu“. [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

Zůstane jen u ekonomiky , nebo se to promítne i do ostatních sfér?
Diktatura kapitálu není vždy s ,,lidskou,, " tváří " ; měla a může mít hodně podob.
Orwelle, Orwelle, jak jsi to mohl všechno vědět.
Jak kdosi prohlásil..,,.Největší myslitel byl Orwell, ...ale i ten o tom věděl hovno !. "...



Jak to všechno do sebe zapadá=
Jugoslávie
11. září,
Afganistán neboli Brzezinského Balkán
Irák
krize

172743

9.10.2008 14:51

Jak ukradnout banku ?...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

>...Ministr financí Henry Paulson před dvěma týdny usoudil, že >riziko kolapsu celého finančního systému je dostatečně velké na >to, aby zachránil hypotéční obry Annie Mae a Freddie Mac, ale >ne dostatečně velké v případě Lehman Brothers.
-----
Nejprve drobná oprava. Annie Mae je Fannie Mae. Jak tyto výrazy vznikly? Američnaé si rádi zjednodušují výslovnost delších výrazů. Fannie Mae = Federal Mortgage Association. Freddie Mac = Federal Mortgage Corporation. Dvě soukromé hypotéční finanční instituce dotovány a pod kontrolou federální vlády. To bylo kdysi. Zavedl to Ronald Reagan (podpořit střední pracující třídu, aby si byl každý schopen zakoupit rodinný domek), ale Bill Clinton to změnil. Dotace zůstaly, ale kontrola žádná. Proto jsme byly svědky tolika nekvalifikovaných hypoték, kdy banky mnohdy nepožadovaly základní vklad a záruky solventnosti zákazníka nebyly ověřovány. Při následném zvednutí úrokové sazby, zákazníci nebyli schopni pokračovat ve splátkách a stěhovali se do stanového městečka. Tohle však bylo v plánu. Nic se neděje náhodou a banky s tímto počítaly. Navzájem si přehazovaly hypotéky jako horkou bramboru a při každé transakci každý vydělal procenta marže. Na tiskové konferenci k řešení finanční krize Bush veřejně oznámil (slyšel jsem to), že federální vláda splatí dluhy a přebírá do vlastnictví obě hypotéční společnosti. To by tedy skutečně znamenalo jejich znárodnění. Znárodnění se však netýká soukromých bank. Ty zase postupně přecházejí po splacení dluhů daňovými poplatníky do vlastnictví Federální rezervní banky.

Jak ukradnout banku? FED stanovuje úrokovou sazbu, která se pohybuje podle ekonomické situace nahoru/dolů, podle množství vložených zelených papírků do oběhu. Čím více papírků v oběhu, tím menši hodnota dolaru. Nastává inflace a ceny jdou nahoru. Úroková sazba se však udržuje na uměle nízké úrovni. Soukromé banky, které půjčily peníze na krátkodobý (pohyblivý) úvěr očekávají zvýšení úroků, ale úrok nejenže nejde plánovitě nahoru, ale nadále klesá. Prakticky banka vypůjčila více peněz, než se jí vrátí (tady zapracuje inflace dolaru) a objevují se těžkosti udržení vlastní existence. Tady hovořím o poctivě vedených bankách (žádné tunelování atd.). Teď už jenom stačí vyvolat paniku, že ta a ta banka zavírá dveře. Zákazníci vytvoří fronty, aby nepřišli o svoje úspory a jelikož banka nemá tolik zelených na hotovosti, vyhlásí krach. Fedrální vláda zaplatí dluhy a Federální rezervní banka v zastoupení J.P.Morgan Chase, přebere vlastnictví. Tohle se stalo u banky Bear Stearns a Washington Mutual. AIG (banka/pojišťovna) byla vytunelována, stejně tak banka Lehmen Brothers. "Nadbytečné" finanční fondy putovaly v obou případech do Izraele.

Několikrát se tady v diskuzích objevily připomínky, že ceny ropy ovlivňují akcionáři (držitelé tak zv...Automaticky kráceno

172675

9.10.2008 14:55

RE: Jak ukradnout banku ?...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 172675

- dokončení -

Několikrát se tady v diskuzích objevily připomínky, že ceny ropy ovlivňují akcionáři (držitelé tak zv.futures). Nikoliv přátelé. Velký omyl! Exxon Mobil přiznal za první čtvrtletí tohoto roku čistý zisk 11.58 miliard dolarů. Šéf Exxonu (CEO) bere mzdu 40 milionů dolarů ročně, plus výhody z funkce. Dividenty však rok od roku neustále klesají. V tomto roce to údajně dělalo jedno procento ze zisku. Wall Street je podvod na investorech a kdo vydělává, jsou šéfové a manažéři firem a také makléři. Makléř vydělává procenta z převodu bez rozdílu, zda-li zákazník získá a nebo ztratí. Makléř nic neriskuje. Na druhé straně, šéfové firem si nakoupili akcie za zlomek jejich tržní hodnoty a Pepa z ulice platí plnou cenu udávanou burzou. Velké převody se uskutečňují většinou na základě informací zevnitř. Je to sice protizákonné, ale není žalobce...není ani soudce. Těžko se to prokazuje a kdo tady ztrácí? Přece Pepa z ulice (!) A také různé investiční fondy, které ztráty opět přenechají na Pepu z ulice, který si tímto nechal prošustrovat úspory na důchodové zabezpečení. Závěrem...ten, kdo má prachy na vyhazování investujte do burzy na Wall Street. Zbaví vás to starostí, kam s něma?

172676

9.10.2008 20:55

RE: Jak ukradnout banku ?...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 172676

Samozrejme je to podvod od sameho zacatku pouze zabaleny do pravidel kterym malokdo rozumi gurove jako Paulson mne spise pripadaji jako uplni idioti ,vzdyt on neni schopen dostat ze sebe souvislou vetu,mava rukama jako by dirigoval zidovsky orchestr klarinetistu a pistalaru. Nyni opet instalovali 35 let stareho zida na rozdelovani onech 700 bilionu (jiz zvysenych a celkove dotace vlady jsou jiz 350 000 bilionu) Kde asi skonci se da presne predvidat ,ale vtip je v tom ze prvni kdo byl pozadan o pujcku (USA nema nic) byl cinsky president personalne blbem #1. Jinak co se zde snazi presentovat ruzni ctenari je naivni domnenka , kdo taha nite vime davno, ale lide si lzou do vlastni kapsy a bohuzel vetsinou nevedi ani zakladni veci. Prave vcera mne jeden znamy vypravel ze to bude po volbach fajn ale sam chudak nevi ze jeho penze v mutual fondech je to same jako kdyz drzi stocks ,on mysli ze to ma v penzijnim planu a ze se ho to proste netyka. Tzv. poradci v inv. zlodejskych bankach jsou opet jen oni a navic mimo blabolu ze je to dlouhodoby investment nereknou nic jedine co je zajima je z lidi vytloci posledni usetrene penize i za cenu podvodu(vlastni zkusenost).Tezi se z toho ze defacto lidi penize nevidi jdou z ruky zida do ruky zida a normalni clovek jen sleduje svoje dluhy na statmentech od zida.Zid ho hodnoti jaky ma credit kolik mu da % na pujcku dle toho jak sporadane splaci dluhy proste nadhera . Idiot ktery nedavno koupil dum od zida maklere (predpoklad ze to muze jit jeste 30-50 % dolu) za 600 tisic (nejvyssi cena za tento dum v posl 10 letech) mne pravil ze on to nema na spekulaci ale na dlouhe byti a tudiz se ho to netyka jakou to ma nyni hodnotu. Lidstvo je blbe a je asi pravda ze jen 80% mysli ostatni jsou jen na rozmnozovani a pracovani [oči v sloup] [bliji] [chechtot]
PS odbocil jsem vlastne v rozcileni od tematu presidenta a jeho vina ci ovlivnovani toku penez . Dovede si nekdo predstavit Bushe ze resi rovnici o jedne nezname ci Pythagorovu vetu ?

172691

10.10.2008 13:47

RE: Jak ukradnout banku ?...

mag 62.?.?.?

Reakce na 172691

tenhle web jsem objevil nedávno, několik týdnů zpět na doporučení kolegy a přiznám se, že až tady začaly moje černé představy o směřování současného světa dostávat reálné, ještě o něco černější obrysy... díky za to... to jen na úvod... začal jsem se vyzbrojovat základními potřebami pro přežití...

Kolego, vy jste zabrousil na otázku, která mne v poslední době zajímá asi nejvíce a na kterou mi mainstreamový internet neumí poskytnout odpověď... a která je možným
OT: jak to vlastně bude s vývojem cen nemovitostí, úrokových sazeb a českým bankovním sektorem? Důvod mojí otázky? Jsem rok vlastníkem nemovitosti s tehdejší cenou 1,83mkč, současnou (stále ještě) 2,3mkč a kupoval jsem ji samozřejmě na úvěr. Fixační období jsem si, nijaké krize netuše a o ekonomiku se příliš nezajímaje, nechal od poradce nastavit na 5 let... dnes zbývají 4 roky do konce fixačního období(kdy mohu možným prodejem bytu svůj dluh vůči bance bezplatně umořit). Kdyby mi fixační období končilo letos, asi bych se pravděpodobně neptal, ale takto.. zajímal by mě názor některých zdejších diškutérů, z nichž slušná část mi přijde podstatně podnětnější, než jsem kdy byl zvyklý vídat na nejmenovaných běžných webech.
Takže... vás se to netýká, v možných sračkách jsem já [smích]), tedy směle Vaše názory prosím...

172737

10.10.2008 0:13

RE: Jak ukradnout banku ?...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 172676

Ukradl jste pane tezce propracovany slogan "sixpackjoe" velkorybarce kterou hlida z pozadi opet nas PRITEL velka Tlama Joe Lieberman clen vsech pol. stran, ortodoxni zid znamymi zvany ' "velka Huba pytel na zmije" Dale tato dama rada uzivala slogan o natrenem praseti ale po te co se ji to vratilo ze i natrene prase zustane prasetem prestala "hockeymamama' tuto odusevnelost jiz predcitat z tabule .Takze hodne zabavy v dalsich projevech stupidity,oni snad soutezi . [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

172701

9.10.2008 20:10

Nejde o nic jineho

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

nez o rizeny proces, ktery v realu bezi viditelne od 9/11, na jehoz konci bude odstrel.Tak jak byla odstrelena dvojcata, tak bude odstrelen US dolar.Jedno je jiste, banksteri uz po teto hypokrizi nesmeji dostat sanci, proto bude v Evrope znovuotevrena otazka nacisticke Treti Rise a zide budou muset nas*anym Nemcum hodne co vysvetlovat.Osobne jsem presvedcen, ze se oprasi projekt Madagaskar.

172689

10.10.2008 0:00

RE: Nejde o nic jineho

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 172689

Sport nijak zvlášť nesleduji, ale toto mě překvapilo :
Co trápí USA? Svatý Vít a pokřik fanoušků
Závěry z nedávno zveřejněné výroční zprávy ministerstva zahraničí Spojených států o stavu náboženské svobody ve světě za rok 2007 ve vztahu k ČR:
Zpráva Čechy převážně chválí, drobné nedostatky přesto americká strana cítí.

Až za Atlantský oceán se také dokřičeli někteří fanoušci fotbalové Sparty. „V březnu 2008 a říjnu 2007 fanoušci fotbalového klubu Sparta Praha dělali antisemitské poznámky na adresu svého rivala Slavie,“ uvádí dále zpráva v části, která se zabývá diskriminačním chováním ve společnosti. V tomto případě jde zjevně o reflexi sparťanského pokřiku „Jude Slavie“. Podobně se podle Američanů sparťané chovali i v srpnu 2007, kdy měli fanoušky londýnského Arsenalu napadnout řevem „Jude“.


Dalším americkým problémem je nedořešení majetkových vztahů státu k církve ohledně katedrály sv. Víta.

Samozřejmě, že můj názor je, že SSA do vztahů našeho státu k církvi je velký prd a zamést by si měly především před vlastním prahem, než se budou rozhlížet kolem.
Ovšem ten snad rozsáhlejší pokřik "jude" je pro mě novinkou. Svědčí o náladách mezi lidmi. Sionistům možná začíná u nás hořet koudel pod patami.

Je však také možné, že amikanci jen zveličují a čerpají bubliny od mrňavého Šimona z nejmenované sioligy.

172700

Příspěvků: 21

09.10. 08:51 pje  Souhlas, ale co je "behind"?
09.10. 08:54 8-P  ...
09.10. 12:40 Mirda  RE: Nic se neděje náhodou...
09.10. 15:07 himlhergot  RE: Nic se neděje náhodou...
09.10. 17:50 vodnik007  RE: Nic se neděje náhodou...
09.10. 16:15 jožin z bažin  RE: Nic se neděje náhodou...
09.10. 10:31 Saša  „soudruh Bush porušuje zákony volného trhu, soudruh Bush směřuje k socialismu“
09.10. 13:27 Karel z Čech  RE: „soudruh Bush porušuje zákony volného trhu, soudruh Bush směřuje k socialismu“
09.10. 14:37 janko  RE: „soudruh Bush porušuje zákony volného trhu, soudruh Bush směřuje k socialismu“
09.10. 14:38 dub  RE: „soudruh Bush porušuje zákony volného trhu, soudruh Bush směřuje k socialismu“
09.10. 16:28 jjj  RE: „soudruh Bush porušuje zákony volného trhu, soudruh Bush směřuje k socialismu“
09.10. 21:42 Sam Ting Wong  K tomu zlatu
09.10. 22:23 Tvrdas  RE: K tomu zlatu...je mozno koupi i u nas
10.10. 14:50  RE: „soudruh Bush porušuje zákony volného trhu, soudruh Bush směřuje k socialismu“
09.10. 14:51 Mirda  Jak ukradnout banku ?...
09.10. 14:55 Mirda  RE: Jak ukradnout banku ?...
09.10. 20:55  RE: Jak ukradnout banku ?...
10.10. 13:47 mag  RE: Jak ukradnout banku ?...
10.10. 00:13  RE: Jak ukradnout banku ?...
09.10. 20:10  Nejde o nic jineho
10.10. 00:00 Karel z Čech  RE: Nejde o nic jineho

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 3

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 11

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 12

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 17

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 1

I na pokraji sil musí evropské státy platit „výpalné“ Bruselu v plné výši.28.03.20 15:29 Evropská unie 1

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 7

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 7

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 7

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

Měnové kurzy

USD
25,23 Kč
Euro
27,58 Kč
Libra
31,26 Kč
Kanadský dolar
17,74 Kč
Australský dolar
15,40 Kč
Švýcarský frank
26,07 Kč
100 japonských jenů
23,57 Kč
Čínský juan
3,55 Kč
Polský zloty
6,01 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
31,98 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 195,03 Kč
1 unce stříbra
353,15 Kč
Bitcoin
157 491,52 Kč

Poslední aktualizace: 1.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 741