Diskuze k článku

Ne militarizaci vesmíru – Vesmír pro mír

Příspěvků 26

7.10.2008 12:21

Proč,

Lerak 89.?.?.?

Humanisti,nekandidujete v senátních doplňovacích volbách?Myslím,že každý Váš uchazeč o křeslo senátora by byl zvolen v prvním kole.Nemuseli byste slibovat nic jiného ,než to ,že nedáte svůj hlas při hlasování radarové základně.Proč nekandidujete? Proć?

172536

7.10.2008 13:24

Někde je chyba

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Autior textu píše

> Pod online petici www.NechciRadar.cz, odmítající tento projekt, se již podepsalo téměř 140 tisíc lidí ...
Podpisů z Čech je však jen 100 tisíc.

Odpůrci radaru stále omílají údaj o nesouhlasu dvou třetin obyvatel. To by tam ovšem těch podpisů mělo být téměř 5 milionů, tedy 50 x více!

Kde je chyba?

172541

7.10.2008 14:05

RE: Někde je chyba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 172541

No pardon, ale to snad nemyslite vazne. Kdyz se dela nejaky vyzkum a odpovi 50 procent z 1200 respondentu, tak to neznamena, ze 600 cechu reklo "jo".

Vite jake maji u nas petice ap. uspesnosti?

100 000 lidi co bylo schopno se podepsat nekde na internetu, to znamena sakra vetsi realny pocet odpurcu.

A ty 2/3 rikaji oficialni pruzkumy, ne tato petice.

172542

7.10.2008 16:14

RE: Někde je chyba

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 172541

No pane Vojto, tak nesmyslný argument bych od Vás nečekal ? Kdyby se každý měl pro svůj názor někde podepsat tak by naše země byla plná stánků s podpisovými archy a lidé by nedělali nic jiného než že by jezdili někam něco podepisovat. Osobně jsem proti radaru od samého počátku této kauzy ale teprve až nedávno jsem se odhodlal zvednout pr..el a na Václaváku petici podepsal osobně.

172548

7.10.2008 17:02

RE: Někde je chyba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 172548

Souhlas. Kromě toho se ptám, kde jsou podpisy těch, co s radarem souhlasí. Nebo snad pro potvrzení souhlasu platí jiná pravidla než pro potvrzení nesouhlasu?

172550

7.10.2008 18:12

RE: Někde je chyba

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 172541

Pane Vojto, dnes jste neměl dobrý den, to je vidět... Musím se přidat, ale takovýhle nesmysl přeci nemůžete myslet vážně... V mé rodině je proti radaru také hodně lidí, ale podepsal jsem jen já... Čím to je? A i kdyby to podepsali všichni, co myslíte, že se stane? Politici (úplatná prasata) se nám vysmějí do xichtu... [bliji]

172556

7.10.2008 18:51

RE: Někde je chyba

Pavel -Čert- Němec 78.?.?.?

Reakce na 172541

Pane Vojto, ukazte mi jediny priklad, kdy petici podepsalo 100% priznivcu nejake myslenky. Samozrejme pokud si ted sepisete petici za uznani sve geniality a pravo na vladu nad celym svetem a sam si to podepisete, jiste razem utvorite kyzenych 100%. Nicmene ja verim, ze na me podobne hloupe triky zkouset nebudete a predlozite neco verohodnejsiho.

Tak prosim...

Nic?

Kde je chyba?

[oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

172558

7.10.2008 19:02

RE: Někde je chyba

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 172558

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

172559

7.10.2008 19:05

RE: Někde je chyba

Aja 74.?.?.?

Reakce na 172558

A to mi povezte, proc se tak na Vojtu certite?

Vedou se tu diskuze o tom, jak zmenit system voleb a vsichni se shodnou, at je napad jakykoliv, je nesnadne ho prosadit. Dobra..
...ale co se tyka radaru, jde "jenom" o podpis, je mozne, ze ani vice podpisu by nic nezmenilo, ale ukazalo by.

Nejak se mi zda, ze jsme jen na reci, hledame zduvodneni proc neco nejde, jake jsou prekazky.
Ten podpis je mozna jen symbolicky, ale kazdy, kdo je proti radaru, mel uz daaavno podepsat.
To, panove, neokecate.

172560

8.10.2008 12:50

RE: Někde je chyba

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 172560

>Nejak se mi zda, ze jsme jen na reci, hledame zduvodneni proc
>neco nejde, jake jsou prekazky.

>Ten podpis je mozna jen symbolicky, ale kazdy, kdo je proti
>radaru, mel uz daaavno podepsat.

>To, panove, neokecate.

Tak tak.

Léto 200: přišel jsem, že chci podepsat petici. Paní na mě koukala jako na zjevení, a když jsem poprosil o další archy že vemu známým, musela je jít nakopírovat. [velký smích]
Tak šup šup, kdo z vás ještě nepodepsal, nehledejte výmluvy.

172608

7.10.2008 22:30

RE: Někde je chyba

Vasudeva 67.?.?.?

Reakce na 172541

Vojto, ja vam to vysvetlim.
Hnuti neZakladnam se tak zprofanovalo svou blizkosti ke komunistum a radikalnim islamistum, ze tu petici vic lidi sotva podepise. O nejake ucasti na demonstracich ani nemluve.
Pri pruzkumech verejneho mineni opravdu vetsina obcanu rekne ze radar nechce, ale to je spis vinou tradicni ceske opatrnosti. Vetsine lidi je to ve skutecnosti skoro jedno.
Proto take je spravny postup soucasne vlady CR, ktera rozhoduje bez referenda a na zaklade expertiz odborniku.

172570

8.10.2008 11:46

RE: chyba je vo vas

google 84.?.?.?

Reakce na 172570

>Proto take je spravny postup soucasne vlady CR, ktera rozhoduje bez referenda
>a na zaklade expertiz odborniku.

agenti s teplou vodou, ako ste vy Judy alebo holoVojtos musia pochopit, ze vsetci,
aspon do urcitej miery normalni ludia, musia nevyhnutne vychadzat z toho,
ze vlada CR ma zastupovat zaujmy ceskeho naroda a nie zidovske alebo americke.
aj napriek tomu, ze tak v sucasnosti nie je.

samozrejme, ze ked pouzijeme kategoriu normalni ludia, tak sa to vtedy vas prestava dotykat,
ale aj zblebty z panoptika ludoopov maju svoje opravnenie a svoje miesto na tejto planete,
presne tak, ako patri kanalovy potkan k obrazu New Yorku.
preto piste smelo dalej, neprestante nas zabavat.

Vložený obrázek

shalom Genossen!

172604

8.10.2008 2:11

RE: Někde je chyba

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 172541

Mate pravdu pane Vojto, takze udelejme referendum a budeme jasne videt, kde je chyba. Ovsem bacha na ruske agewnty pri hlasovani prej dokazou ceskeho cloveka uplne voblbnout. To uz vime od prvni valky jeste za Rakouska. Doufejme ze i v BIS je nekdo bdely jako vachmajstr ze Svejka. Nejaka hlava votevrena.

172578

8.10.2008 12:36

RE: Někde je chyba

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 172578

Čím se taková internetová petice liší od referenda, pane Bartošku? Moci se zcela anonymně a v pohodě ze své kanceláře nebo bytu vyjádřit k věci, s níž zásadně nesouhlasím?

172606

8.10.2008 12:52

RE: Někde je chyba

Aja 74.?.?.?

Reakce na 172606

Čím se taková internetová petice liší od referenda, pane Bartošku?

Dopadem.

Preformulovani otazky...jaky dopad ma na vystavbu radaru internetova petice a jaky vysledek celonarodniho referenda?

172609

8.10.2008 13:54

RE: Někde je chyba

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 172606

To ja nevim asi tim, ze by se specialne vyhlasenym referendem musela ridit vlada i parlament na rtozdil od nejake petice. Vysoce demokraticke, nemyslite?

172612

9.10.2008 7:45

RE: Někde je chyba

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 172612

I kdyby... rozdíl je především v tom, že o petici neinformují unisono všechna média několik dnů, včetně speciálně zařazených live vstupů ze 3D studií s průběžnými výsledky a informacemi kolik vteřin nám ještě zbývá do konce hlasování.
Informují tak že vůbec.

172653

9.10.2008 12:21

RE: Někde je chyba

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 172653

Sorry,a ono probíhá nějaká internetová petice proti radaru? [zmaten]
Tak tedy o ní vůbec nevím.Taktež ve svém zaměstnání jsou všichni mojí kolegové bezvýhradně proti a o petici nemluví.Vlastně všichni koho znám radar neschvalují a dost pochybuji,že o petici něco budou vědět .Dokonce někteří,hlavně ti ze starší generace by si asi s internetem dokázali dost ztěžka poradit.
Nejhorší na tom ale je, že drtivá většina mých známých jsou jednoznačně protiradarově zaměření ,ale zárovenˇto jsou (ať se na mě nezlobí) až fanaticky zaměření antikomunisté , z nichž mnozí mají s bolševikem ještě pořád otevřený účet.Když potom zahlédnou v TV protiradarovou protestní akci pořádanou "Ne základnám" a vidí tam pár komunistických blbů mávat rudými fánglemi s vyobrazeným posvátným vercajkem ,sami dostanou rudou mlhu před očima a TV vypínají. V referendu by ale jednoznačně hlasovali proti jakýmkoliv cizím základnám!Obzvláště ,když vědí,že instalací základny a radaru by se naše krásná země a náš národ staly ŽIVÝM ŠTÍTEM chránícím především a hlavně jisté agresívní a dnes už zcela jistě k fašizmu směřující dva státy, hrající si na světové četníky, kteří si svým jednáním nadělali nepřátele po celém světě!
[bliji]

172668

10.10.2008 0:20

RE: Někde je chyba

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 172653

Hlavni rozdil je uplne jiny, hlas v referendu ma vahu ktera rozhoduje o tom, zda bude ci nebude radar. Na rozdi od hlasu petic, ktery budou vlady CR v pohode ignorovat, protoze ony jsou prej tou elitou naroda, ktera nejlipe vi, co bude treba. To mame fakt kliku, protoze mozna u nas probehne skutecna a ne simulovan krize a pak se nam takova vlada napraskana intelektualni elitou bude naramne hodit. V zavaznem referendu tedy obcan vi, ze jeho hlas se pocita ztracene vazne!!

172702

7.10.2008 16:40

Pište ruskému velvyslanectví

Tomáš Fuk 212.?.?.?

A ptejte se, co znamená prohlášení ruského generála Leonida Ivašova, publikované v Britských listech ( http://www.blisty.cz/2008/10/7/art43061.html ). Pan generál si stěžuje, že brdský radar bude koukat do ruského vzdušného prostoru. Ptejte se, v jaké výšce začíná nad Ruskem kosmický prostor. Ptejte se, kam se koukají radary, které Rusko provozuje na území Ukrajiny. Ptejte se, proč pan generál lže.
Ptejte se na co chcete. Oni vám odpovědí, na co budou chtít oni.

172549

8.10.2008 3:40

Je , člověk ,jako takový, dobrým hospodářem Země a vesmíru také?

Nataša 61.?.?.?

Tady nejde ,jenom o vesmír,ale o všechno,především o naše životy a životy naších děti a jejich dětí.V jakém stavu předáváme tuto planetu do rukou příští generace,nakolik jsme je vychovali , aby i oni byli dobrými hospodáři,dali ,jsme jim dobrý příklad ze svého "hospodaření" daru života na této planetě?
Vzpomínátem,jak Američani v rámci výzkumu vypustili do vesmíru miliony měděných jehliček,jež dnes jsou kosmonautům krajně nebezpečné.Vzpomínám na článek ,jak Rusové museli čistit území Kanady ,kam spadla jejich druzice ,jež měla na palube radiaktivní reaktor a zamořila část území Kanady.Amerika ustanovila kosmickou vednotku,pro boj v kosmu s nepřátelskými druzicemi,což Čínané PŘEDVEDLI sestřelením vlastní družice,prakticky ,závěrem chci říci ,že veškerý tak zvaný výzkum vesmíru je soutěžením vojenské moci a nemá nic společného s "mírovým posláním" lidstva na dobívání vesmíru,nikdo z nás neví ,co mu jednoho dne spadne z vesmíru na "hlavu".Svět je řízen šílenci,zejména v oblasti bakteriologických zbraní a atomového šílenství,ten ,kdo je vojensky silnější vydírá technicky slabší státy=čili, politický terrorismus.Mocní vyhrožují třetí světovou válkou,ale,ještě jsme neuklidili maras=nepořádek z poslední ,druhé světové válkya první světové války ,rovněž,nevěříte?
V oceánech světa je potopeno , tisíce tun ,jedovatých plynů,USA potopilo 32.000 tun ukořistěného německého plynu,Britové rovněž potopili 175,000 chemických zbraní a ze Skotska dalších 100.000 tun.
Americká lod,S.S.John Harvey měla nákladem 2.000 M47A1 bomby s hořčíkového plynu,po válce tato praxe pokračovala,u amerických břehů potopili ticice tun fosgenu,horčíkového a mnoho jiného do oblastí ,kde se dnes loví mnohe delikatesní lahůdky na náš stůl.
Stačí si vytukat " Ocean Dumping of Chemical Weapons" a poznáte ,co je člověk zač.
Takže ,jaký je pravý úmysl,našich "vědců a politiků,společně s průmyslovými magnáty?
Jeden ,jediný,najít místo ve vesmíru,kde samovyvolení bezpečně stráví svůj čas ,v době termo-nuklearní války na Zemi,kde se vše zničí,kde nebude vítěze a ani poraženého.
Potom, na Marsu a nebo jinde,počkají,přežijí v pohodě,aby se jednoho dne vrátili,co by jediná síla ,jediná vláda, nad tím vším ,co zbylo.
Britský profesor, "Hokyns"? ,odborník na vesmír to jasně říka ve své knize, v poslední kapitole,kde doslova vyjadřuje své obavy slovy- dříve ,než člověk ,jen malinko nahlédne do vesmíru,se obávám ,že se sám zničí.
Nukleární zima ,není pověst,ale realita,kterou chtějí vést z vesmíru proti bezmocným na zemi,když i poslední dobou můžem slyset,jak použijí nukleárních zbraní proti Iranu, jako "ochranný,předběžný úder" v rámci své "vlastní obrany". I bible říká,že přijde čas ,kdy přeživší budou závidět ,těm mrtvým,jaký oni budou mít útrpný život.
Pokrok...Automaticky kráceno

172583

8.10.2008 15:24

RE: Je , člověk ,jako takový, dobrým hospodářem Země a vesmíru také?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 172583

>Takže ,jaký je pravý úmysl,našich "vědců a
>politiků,společně s průmyslovými magnáty?

>Jeden ,jediný,najít místo ve vesmíru,kde samovyvolení
>bezpečně stráví svůj čas ,v době termo-nuklearní války
>na Zemi,kde se vše zničí,kde nebude vítěze a ani
>poraženého.

>Potom, na Marsu a nebo jinde,počkají,přežijí v pohodě,aby
>se jednoho dne vrátili,co by jediná síla ,jediná vláda, nad
>tím vším ,co zbylo.

>Nukleární zima ,není pověst,ale realita,kterou chtějí vést
>z vesmíru proti bezmocným na zemi,

Nejde mi to do sebe. Jak by vypadala nase planeta po "termo-nuklearni" valce a za jak dlouho by se dala uzivat, aby to nebylo pro "navratilce z Marsu" skodlive? Roky, desetileti ci dokonce staleti? A s kolika lidmi se pocita s utulkem na Marsu? S deseti, stovkami, tisici ci miliony? A byl by mezi nimi i delny lid, ktery by pak mel pro ty vyvolene pracovat, anebo by to "stesti" meli jen bankeri a spol.?
Izak

172617

8.10.2008 15:55

RE: Je , člověk ,jako takový, dobrým hospodářem Země a vesmíru také?

google 84.?.?.?

Reakce na 172617

niezeby som to s tym Marsom bral vazne, ale v Cernobyle sa dari prirode,
zvieratam a ludom velkolepo. poznam osobne motorkarku z Ukrajiny,
ktora tam pravidelne, s priatelmi, usporiadava motorkarske pikniky.
ked sa podari, nabuduci rok vam to opisem podrobne z vlastnej skusenosti. [cool]

172620

8.10.2008 23:52

RE: Je , člověk ,jako takový, dobrým hospodářem Země a vesmíru také?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 172620

>niezeby som to s tym Marsom bral vazne, ale v Cernobyle sa dari
>prirode,

>zvieratam a ludom velkolepo. poznam osobne motorkarku z Ukrajiny,
>

>ktora tam pravidelne, s priatelmi, usporiadava motorkarske
>pikniky.

>ked sa podari, nabuduci rok vam to opisem podrobne z vlastnej
>skusenosti. [cool]

No dobre, pomijim mars. Kolik ubehlo let od Cernobylske tragedie? 20 let a neco. Da se tam zit uz trvale? Z toho vyvera otazka: Kde by ti vyvoleni prachaci zili, kdyby to neslo treba 15 ci 30 let na zemi?
Nevim, jestli se da u Cernobylu uz zit trvale, vlastne zit se da vsude, ze?, otazka je jenom, kolik let se takovi lide dozivaji a jak to na organizmus behem takoveho zivota pusobi. Nechci se hadat, nevyzkousel jsem to a mediim neverim. Ale tusim, ze zit trvale v radioaktivnim prostredi neni ani pro bezne lidi koser, natoz pro prachace, kteri jsou schopni zaplatit si kdovico.

172639

9.10.2008 1:13

RE: Je , člověk ,jako takový, dobrým hospodářem Země a vesmíru také?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 172639

No muzete tam snist jabko, ale ohryzek musite zakopat metr do zeme. Pravda je tam pro biology sokujici diverzita, ale radeji nechtejme vedet jak probiha a probihal prirozeny vyber. Obvzlast ted behem jidla bych nerad premyslel o detailech typu, kdo z mladat byl vyrazen behem vyvoje nebo hned po narozeni. Delka zivota, kondice cernobylske flory a fauny by mohla prinest taky zajimava zjisteni. Navic pokud se nemylim clovek kupodivu nema v genove vybave geny ci jine mechanismy, ktery by mu davali jakous rezistenci vuci radioaktivite na rozdil od jinych tvoru, coz mne osobne prijde velmi zajimave.

Urcite se uz pracuje na moznosti zvysit u cloveka rezistenci vuci radioaktivite. Jedni mysli na leceni a druzi na vylepseneho vojcla, takova uz je lidska prirozenost. Co clovek to jine pojeti humanity. Maticka priroda jiste v Cernobylu pouzila mnohem vice metod u zivych organismu jak se prizpusobit a prezit v prostoru se zvysenou radikoaktivitou nez jak pisou tady o enzymu na bazi manganu. Jak uz jsem rekl radeji nepremyslet o neuspesnych pokusech, jak se prizpusobit zvysene radioaktivite, ktere v Cernobylu behem 20-ti let "priroda vyzkousela".
http://www.osel.cz/index.php?clanek=2231

172645

9.10.2008 22:50

RE: Je , člověk ,jako takový, dobrým hospodářem Země a vesmíru také?

0neR 85.?.?.?

Reakce na 172639

"Kde by ti vyvoleni prachaci zili, kdyby to neslo treba 15 ci 30 let na zemi?"

Proč myslíte, že vznikla rostlinná banka v Grónsku, proč myslíte, že existují podzemní základny v USA, obří podzemní komplex v hoře Jamantau v Rusku?

172698

Příspěvků: 26

07.10. 12:21 Lerak  Proč,
07.10. 13:24 Vojta49  Někde je chyba
07.10. 14:05  RE: Někde je chyba
07.10. 16:14 jean.laroux  RE: Někde je chyba
07.10. 17:02  RE: Někde je chyba
07.10. 18:12 hestroy  RE: Někde je chyba
07.10. 18:51 Pavel -Čert- Němec  RE: Někde je chyba
07.10. 19:02 hestroy  RE: Někde je chyba
07.10. 19:05 Aja  RE: Někde je chyba
08.10. 12:50 Robocrep  RE: Někde je chyba
07.10. 22:30 Vasudeva  RE: Někde je chyba
08.10. 11:46 google  RE: chyba je vo vas
08.10. 02:11 Rene Bartosek  RE: Někde je chyba
08.10. 12:36 Vojta49  RE: Někde je chyba
08.10. 12:52 Aja  RE: Někde je chyba
08.10. 13:54 Rene Bartosek  RE: Někde je chyba
09.10. 07:45 Robocrep  RE: Někde je chyba
09.10. 12:21 Takyjeden  RE: Někde je chyba
10.10. 00:20 Rene Bartosek  RE: Někde je chyba
07.10. 16:40 Tomáš Fuk  Pište ruskému velvyslanectví
08.10. 03:40 Nataša  Je , člověk ,jako takový, dobrým hospodářem Země a vesmíru také?
08.10. 15:24  RE: Je , člověk ,jako takový, dobrým hospodářem Země a vesmíru také?
08.10. 15:55 google  RE: Je , člověk ,jako takový, dobrým hospodářem Země a vesmíru také?
08.10. 23:52  RE: Je , člověk ,jako takový, dobrým hospodářem Země a vesmíru také?
09.10. 01:13 Rene Bartosek  RE: Je , člověk ,jako takový, dobrým hospodářem Země a vesmíru také?
09.10. 22:50 0neR  RE: Je , člověk ,jako takový, dobrým hospodářem Země a vesmíru také?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

V Turkmenistánu zakázali covid-1903.06.20 00:08 Turkmenistan 1

Jak zastavit Nord Stream 2?03.06.20 00:00 Evropská unie 1

V Americe pokračuje rabování a násilnosti, média mají zlomyslnou radost01.06.20 11:14 USA 17

Twitter schoval?29.05.20 20:08 USA 8

Občané města Jeseníku proti 5G sítím28.05.20 17:13 Česká republika 11

Lidé (ovčané), co si vzali modrou pilulku27.05.20 18:00 Neurčeno 7

Veselý a Lipovská se stávají členy Rady ČT; kavárna plive krev27.05.20 17:04 Česká republika 2

Bill Gatesův plán, jak proočkovat svět27.05.20 16:05 Neurčeno 1

"Demonstrace" proti 5G sítím na Malostránském náměstí. Chjo27.05.20 11:39 Česká republika 11

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 7

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Dodržujete odstup?18.05.20 15:04 Česká republika 4

Covid-1984, tajemný Hamáčkův agent16.05.20 00:08 Česká republika 16

Plynovod Nord Stream 2 v Německu narazil. Nedostal výjimku z pravidel EU15.05.20 15:54 Evropská unie 3

Všichni majitelé mobilů budou/jsou centrálně sledováni15.05.20 10:15 Evropská unie 8

Měnové kurzy

USD
23,70 Kč
Euro
26,56 Kč
Libra
29,83 Kč
Kanadský dolar
17,55 Kč
Australský dolar
16,45 Kč
Švýcarský frank
24,66 Kč
100 japonských jenů
21,83 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,70 Kč
Ukrajinská hřivna
0,89 Kč
100 rublů
34,53 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 894,47 Kč
1 unce stříbra
422,28 Kč
Bitcoin
224 870,13 Kč

Poslední aktualizace: 3.6.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 458