Diskuze k článku

Vítáme Tě mezi zeměmi Třetího světa, Ameriko

Příspěvků 57

20.9.2008 21:44

Treti svet?

vodnik007 71.?.?.?

Tam ma USA jeste dost daleko.
Pochybuji, ze by si dnesni panove nechali znicit tak velky zlaty dul.
Jedna se o zmenu vedeni. Nic noveho pod sluncem.
Prikladam vynatky z ruznych clanku:

"Give me control of a nation's money
and I care not who makes her laws"
Meyer Rothschild"
http://www.reformation.org/bank-of-england.html

"The results of the 18th of June fighting became known to the Rothschild’s and the information was delivered to England in spite of a fierce channel storm. While British shareholders, believing that the battle was lost, were dumping their various stocks, the Rothschild’s, being the sole owners of news of the victory at Waterloo, were able to tremendously increase their holdings at bargain prices. This is how they became a foremost power in the British economy. Another opportunity for the Rothschilds to greatly increase their influence in England was due to their involvement in stopping the stockmarket crash of 1825. They brought in a large amount of gold from Paris to shore up finances in England."

V čele světové židovské finanční skupiny stojí Rothschildovo finanční a bankovní impérium s Bank of England, která mu náleží, stejně jako ovládá všechny banky v London City. V USA jsou to především Chase Manhatten Bank (Rockefellerův institut, dříve banka Kuhn and Loeb), Bank of America, Bank of J. P. Morgan, U. S. Bank, Citicorp, CRF, atd. Toto židovské konsorcium dnes vystupuje pod krycími světovými bankovními domy, jako je Světová banka, Evropská banka pro rozvoj, Mezinárodní měnový fond (IMF) a desítkami investičních společností, jejichž posláním je tzv. vytunelování národních bohatství států.
http://vzdelavaci-institut.com/_files/index.php?op...

171129

21.9.2008 5:23

RE: Treti svet?

Alfonc 59.?.?.?

Reakce na 171129

Vše, už bylo daleko dříve předpovězeno,ale , kdo ze spěchajících Američanů by tomu věnoval pozornost, čas, jsou peníze.Amerika má dost národních vůdců, kteří varovali Ameriku a né jen to.Křestanské uši jsou zalité voskem a slepota je prováděna Tv a sportem,snadný život, co by sen,ale ,když procitnou,je , už pozdě, jsou okradený a ještě navíc musí odškodnit zloděje za tu namahu, když jej okradl.
Realně uvažují člověk kroutí hlavou,jak můžou 3 procenta americké populace, kontrolovat oběh peněz 97 procent zbytku populace.To,už se ani nedá nazvat lidskou blbostí.Nedivím se , že pijí fluorid ve vodě a chutná jim to.

"I believe that banking institutions are more dangerous to our liberties than standing armies . . . If the American people ever allow private banks to control the issue of their currency, first by inflation, then by deflation, the banks and corporations that will grow up around [the banks] . . . will deprive the people of all property until their children wake-up homeless on the continent their fathers conquered . . . The issuing power should be taken from the banks and restored to the people, to whom it properly belongs." -- Thomas Jefferson -- The Debate Over The Recharter Of The Bank Bill, (1809)
http://mathaba.net/news/economy/i/fedboard500.jpg
Bernanke http://www.nndb.com/people/447/000094165/
Kohn http://www.nndb.com/people/073/000169563/
Warsh http://www.nndb.com/people/074/000169564/
Kroszner http://www.nndb.com/people/681/000161198/
Mishkin http://www.nndb.com/people/075/000169565/

171147

20.9.2008 22:04

AIG

aha 88.?.?.?

Nevim jak Fannie a Fredie, ale AIG neni urcite to co by se dalo nazvat znarodnenim. 80proc akcii vymenil FED za sve cerstve natistene bankovky, ktere uz nejsou kryte ani americkym snem. Pro soukromou akciovku FED myslim vynikajici obchod ne? Ziskat za babku tak velkou zajistovnu... Je to neschopnost nebo tajny plan? Muze FED prodelat? Tezko, pokud nekrachne USA jako celek a nevyhlasi statni bankrot, nemuze FED nikdy prodelat. A bankrot nevyhlasi, na pomoc mu prijdou centralni banky vsech statu pod vedem BIS - Bank for International Settlements , viz. bis.org - CENTRALNI BANKA vsech centralnich bank rizena z Londyna Rothschildem uz hezky dlouho...v tichosti. Wake UP

171130

20.9.2008 22:08

Zadne znarodneni se nekona

Vasudeva 67.?.?.?

Docela pochybuji, ze ta Ruzenka Brooksova muze mluvit za Svetovou banku nebo IMF. Jestli v nektere z techhle instituci pracuje, tak leda na vratnici nebo v housecleaning.
V Americe totiz nic znarodneno nebylo. Znarodnenim se obvykle mysli konfiskace firmy statem at uz s nejakym druhem kompenzace nebo bez.
Naproti tomu financni pomoc ve forme pujcek, zaruk nebo odkupovani spatnych dluhu ke kterym stat ve vetsine pripadu pristupuje v zadnem pripade znarodnenim nejsou. I v pripade odkupu vetsiny akcii planuje vlada Spojenych Statu jejich prodej pri prvni vhodne prilezitosti.
Otazka je, jestli to vsechno pomuze. Pokud ano a krizi se podari odvratit, muze byt ekonomika U.S.A. uz v prvni polovine pristiho roku venku z krize. Pokud ne, muze dojit i k uplnemu "meltdown" a cela situace bude diky soucasnym opatrenim jeste mnohem horsi. V takovem pripade dojde k nekolikalete celosvetove krizi s velkou nezamestnanosti, hladem v zemich tretiho sveta (nikoliv v Americe) a spoustou dalsich problemu ktere se daji jen tezko predvidat.
Bohate zeme vcetne Spojenych Statu se ovsem diky svemu potencialu dostanou z tehle krize drive a snadneji nez zeme chude.

171131

20.9.2008 22:23

RE: Zadne znarodneni se nekona

Saša 74.?.?.?

Reakce na 171131

>I v pripade odkupu vetsiny akcii planuje vlada Spojenych Statu
> jejich prodej pri prvni vhodne prilezitosti.

Pro kupce to musí být výhodné jinak je nekoupí, že? Poplatníci tedy musí ztratit podruhé. Chtěl jste tedy říci vláda Spojených Států se pokusí vytunelovat poplatníky dvakrát [oči v sloup]

171134

20.9.2008 22:36

RE: Zadne znarodneni se nekona

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 171131

Tak trochu jsem opět pročítal nezvědavce. Takový soukromý masochismus [smích] Zajímavé jsou názory mikinů, ben hurů atp., kteří zdejší diskutéry označují za komunistické socky a opičáky plné závisti. Manželka Baracka Obamy podle nich např. vydělává v přepočtu 25 000 Kč na hodinu a z toho my lůza nemůžeme spát. Samotní nezvědavci jsou úspěšnými podnikateli a jejich nová vlast jim zajišťuje nadstandart. Vždy když podobné názory čtu si říkám kde na ten luxus ten Američan bere? Vážně tolik dře celý den a svou životní úroveň si zaslouží ? Nebude to třeba tak, že "tak trochu" těží z toho jak slavná USA ždíme okolní svět ? Nevím .. možná ti amíci jsou skutečně tak pilní dříči na rozdíl od lenochů ze zbytku světa .. v každém případě s Vámi souhlasím ve Vašem závěrečném hodnocení. Pokud někdo doplatí na krizi v USA tak to budou v první řadě ty skutečné země třetího světa. USA se budou snažit držet si svůj americký sen a to za jakoukoliv cenu co nejdéle .. i za cenu válek . [bliji]

171135

21.9.2008 0:35

RE: Zadne znarodneni se nekona

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 171135

Tak ty z nezvedavce s tema jejich nazorama hodnych incestu bych na Vasem miste nebral vazne ! Dojde i na ne a budou na ten americky sen cumet jak prdel z rosti , ono vytloukat klin klinem se neda ani v USA ....... [velký smích]

171142

21.9.2008 8:44

RE: Zadne znarodneni se nekona

Pozorovateľ 195.?.?.?

Reakce na 171135

Pri začatí nového prerozdelenia sveta a nového svetového poriadku už ani tie vojny nebudú pre USA až také výhodné a výnosné, s touto kartou by som už bol ako američan veľmi opatrný. Zdá sa že USA svoj vrchol majú za sebou.

171150

21.9.2008 11:54

RE: Zadne znarodneni se nekona

mtk 80.?.?.?

Reakce na 171135

Pokud začne Americe skutečně téct do bot, nezvědavci prásknout do koní a šupito presto do země zaslíbené. Němci se jim už složili na důchod... [velký smích]

171161

20.9.2008 22:46

RE: Zadne znarodneni se nekona

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 171131

To by me sice zajímalo, co se u Vás míní termínem "bohatý stát", ale chtěl bych Vás pane Vasudeva - mimochodem dost odvážný nick [velký smích] - upozornit na jeden aspekt, který zdá se vůbec nevnímáte.

Totiž - Nostradamus tento vývoj popsal v nekolika siecles a konkrétně Spojené státy si tam odškrtnul jako "vyřízenou veličinu" ! Protože jeho (Nostradamuv) scenař se naplňuje, nemyslím si, že se z toho ty Vaše tzv. "bohaté státy" vyhrabou s nepočechranými peříčky. Já naopak dávám daleko větší šanci těm některým chudým - speciálně tady ve východní Evropě si myslím jsme připraveni podstatně lépe.

Totiž ty "některé" chudé státy jsou podstatně lépe připravené na stávající krizi. Pokud totiž bohatstvím míníte ony virtuální čísla HDP v dolarech na hlavu, zapoměl jste na jednu dost podstatnou věc - totiž na značnou nestravitelnost oněch fyzických dolarů a na naprostou nejedlost oněch virtuálních dolarů. Potom jste zapoměl, že v okamžiku, kdy světový systém klekne - tedy ještě více, než dnes a na to se prakticky můžeme spolehnout - potom se ony čísla GDP/osobu poněkud změní ! Nikdo totiž nebude potřebovat jakési služby, pomocí kterých například USA či Britanie parazitují na světě. Zato ale bude docela ceněné takové Rumunsko nebo Čína. Totiž, že si umí udělat vše od železa až po žrádlo. Vymyšlenosti jako Iphone pak budou sloužit jako sportovní náčiní pro mistrovství světa v hodu do dálky libovolným způsobem.

V tom pane Vasudeva vidím jakousi mikro-nedomyšlenost u Vás. [smích]

171138

21.9.2008 10:10

RE: Zadne znarodneni se nekona

Drobeck 213.?.?.?

Reakce na 171138

Máte pravdu, ale otázka je "komu" budou státy jako Rumunsko nebo Čína dodávat zboží? Dnešní svět je o exportu, protože státy,které jak píšete jsou schopné vyrobit cokoliv, nejsou schopné své výrobky koupit, pozřít jak bych řekl... Takže pokud dojde, jako, že dojde na krach tak to odnese celý svět.

171157

21.9.2008 12:04

RE: Zadne znarodneni se nekona

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 171157

prostě ty státy budou vyrábět jen tolik kolik potřebují a hospodářství se vrátí do realistických poměrů problémy budou samozřejmě všude ale ne všude stejné

171162

21.9.2008 14:20

RE: Zadne znarodneni se nekona

Drobeck 213.?.?.?

Reakce na 171162

Jenže to znamená, počátek katastrofy, a proč, protože firmy pracují převážně pro export. Já pracuji jako programátor CNC strojů a český výkres jsem neviděl asi tak 3roky. Vše jde na export....Tedy budu jeden z prvních kdo bude bydlet ve slamu na předměstí v rámci realistických poměrů?

171170

21.9.2008 16:09

RE: Zadne znarodneni se nekona

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 171170

to není otázka pro mne ostatně moje "prognózy" je třeba brát s rezervou ale je vám snad jasné že současný stav je neudržitelný a nutně musí dojít k propadu a čím déle bude tahle párty trvat tím horší bude následná kocovina návrat k tomu jak by to mělo vypadat bude velmi bolestný tím si buďte jist [smích]

171178

21.9.2008 22:11

RE: Zadne znarodneni se nekona

pje 194.?.?.?

Reakce na 171170

Podle mého jste jeden z možných kandidátů na překvapivou změnu životního standardu. Mnohým specialistům po desetiletí uniká, že cenou za nekompromisní specializaci je ztráta flexibility a adaptability: Když se s doly rušila i hornická profese, kolikpak se z nih dokázalo zorientovat v nové situaci a neskončit trvale na pracáku? člověk potřebuje více znalostí než jednu a není od věci, pokud jsou základními znalostmi ty, které dokážou zajistit přežití bez obětování kulturnosti i kultury... Pokud ovšem nejste nekompromisní specialista, dávám vám naději [smích]

171202

21.9.2008 14:36

RE: Zadne znarodneni se nekona

dub 86.?.?.?

Reakce na 171157

může platit o rumunech, ale ne o číně.
mimo to, že má určitý potenciál navýšit export do ruska, tak může výpadek amerického exportu bez problémů nahradit vnitřním trhem o velikosti 1,2 mld lidí. a ten je značně nenasycen. a v posledních dnech už provedli několik opatření stimulujících právě vnitřní trh.

opravdu vážný problém má čína s neúnosnou ekologickou zátěží, která již hrozí kolapsem celého prostředí. a to musí začít velmi rychle řešit. a do jisté míry je to další rozšíření vnitřního trhu, protože tam je práce jak na kostele.

171172

21.9.2008 22:32

RE: Zadne znarodneni se nekona

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 171157

Vy píšete, že celý svět je o exportu... hm. Někdo maká, vyrábí skutečné předměty. A někdo vyrábí jen dolarové papírky, idiotskou kulturu, dluhy, zbraně a inflaci. Nebudou přece Rumuni, až dojde ke krizi, prodávat nikomu, proč taky. Na co by komusi cpali svoje reálné výrobky (=jedlé hodnoty) za naprosto virtuální hodnoty ve formě třebas dolarů (=nejedlé hodnoty) ? Budou sedět doma, točit mlýnky a radovat se, že mají co k sežrání. Superkultura Rambů jim taky chybět nebude - budou se bavit s Drakulou. A co by z toho asi měla Čína, kdyby nadále třebas Američanům cpala své zboží, když jedinou hodnotou za to by byly dluhy USA ?

Nechápu, že může být ještě tolik lidí, co to nechápou, wo co brzy bude gou ! [velký smích] [velký smích]

171203

22.9.2008 0:20

RE: Zadne znarodneni se nekona

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 171203

Těší mě Petře, že jste se zde opět po delší době objevil. Situace se zřejmě dostává do vhodnějších kolejí.
Jak z toho ven (nebo 100 hoven?) už zřejmě hoši od nás vědí. Nemám "v ruce" zatím nic víc než klip o naší úloze pro EU.

Tak doufám, že se postupně rozpustí "přeprogramování" našich Tupo/lánků ......a ptáčkům "od nití" začne kysnout smetana. Jedna třešnička z padajícího poháru už spadla do tlamičky nového způsobu žití. Nevím, kolik jich (pohárů i třešniček) ještě bude, ale situace v pravotočivém prostoru se dostala za horní úvrať. Do oblasti práva.
Je dokonce pravděpodobné, že se naplní osud města, kdysi, VELMI DÁVNO, určeného za "prasídlo smíchu". Je jím PRA"HA". Nebo snad bude "prasidlem smíchu"? (oni ti Jeníci přede mnou dobře věděli, že je dobré nějak rozlišit krátké a dlouhé íííííííííííííííííííííííí. A je velká škoda, že lidé ztrácejí cit pro tvrdé y a měkké i, a pro další potřebné drobnůstky pro udržení asociačních řad, které si neseme už od neolitu. Neo/lid bude určitě umět i trochu česky.
Dohoda mezi "uhlíkovou a křemíkovou" inteligencí zřejmě proběhla tento víkend. Městečko Chotěboř nepatrně naznačuje odchod manžela - chotě, známého kdysi pod označením "Zlaté tele", které dnes dostává podobu z dolarové makulatury.
Omlouvám se všem, komu tato zpráva není po chuti.

171209

22.9.2008 20:39

RE: Zadne znarodneni se nekona

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 171209

Zdravím pane janko. Já se tady neodvážím popsat své poznatky - tak jako Vy teď činíte. Samotnému se já sám jevím podivně, ledva na to pomyslím.

(((Pletu se ? Měl jsem poslední dobou několik tak děsivě intenzivních vjemů, že jsem se z toho málem roznemohl. Teď ale aktuálně cítím klid. Stalo se v posledních dnech - cca měsíci - několik opravdu velkých věcí/událostí/zvratů. Nevím sice jakých, ale cítím je naprosto jistě. hm... )))

171291

23.9.2008 13:41

RE: Zadne znarodneni se nekona

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 171291

také Vás zdravím, Petře. Situace se dostává do druhé poloviny prvního "levlu", budeme uklízet.
Na mail Vám mohu poslat něco ke čtení.
janko/ňas

171358

20.9.2008 23:55

RE: Zadne znarodneni se nekona

Nesh 82.?.?.?

Reakce na 171131

"V Americe totiz nic znarodneno nebylo"

Vazeny pane, jak jinak nez znarodnenim byste tedy nazval statni nucenou spravu nad FM a FM (a do kterych federalni ministerstvo financi planuje napumpovat pres 200 mld $)? Jinymi slovy - jak byste vy nazval situaci, kdy je ztrata privatni firmy sanovana z penez americkych danovych poplatniku ?

171140

21.9.2008 0:47

RE: Zadne znarodneni se nekona

aha 88.?.?.?

Reakce na 171140

To jste nepochopil priteli, AIG bylo sice sanovano penezi danovych poplatniku, ale ty penize byly cerstve natistene soukromou bankou FED, ktera tim za penize danovych poplatniku ziskala 80proc podil v AIG. Danovy poplatnik ziskal dluh a FED AIG. Je zajimave ze to lide, zvlast americane dodnes nechapou.

171143

21.9.2008 4:22

RE: Zadne znarodneni se nekona

Nesh 82.?.?.?

Reakce na 171143

Skvely postreh priteli, nicmene, v ramci toho co kdo nepochopil, bych si vam dovolil navrhnout, abyste si muj post precetl jeste jednou, resp. lepe. Dekuji.
[oči v sloup]

171144

21.9.2008 13:01

RE: Zadne znarodneni se nekona

google 84.?.?.?

Reakce na 171143

>To jste nepochopil priteli, AIG bylo sice sanovano penezi danovych poplatniku, ale ty
>penize byly cerstve natistene soukromou bankou FED, ktera tim za penize danovych
>poplatniku ziskala 80proc podil v AIG. Danovy poplatnik ziskal dluh a FED AIG. Je
>zajimave ze to lide, zvlast americane dodnes nechapou.


no, mam pocit, ze hlavne vy toho vela nechapete.

-za prve, bankovky v emerike tlaci stat a nie Fed.

-za druhe, Fed kupi AIG, s tym, ze riziko prebera americky danovy poplatnik.
ked sa im nepodari ju zasanovat, tak ju jednoducho nechaju padnut,
alebo ju vytuneluju a emericanom ostane len dlh.

-za tretie, po prekonani krizy, ked sa AIG zasanuje a preda na trhu za 20-nasobok nakupnej ceny,
tak zisk zostane Fedu a nie danovym poplatnikom.

opravte ma, ked sa mylim.

171166

21.9.2008 14:45

RE: Zadne znarodneni se nekona

dub 86.?.?.?

Reakce na 171166

vřele doporučuji vzít si jakoukoliv dolarovou bankovku a dobře se na ni podívat [smích]
hned nahoře je tlustě v rámečku napsáno "federal reserve note".

jestli máte kliku a vlastníte nějaké bankovky, které nechal tisknout kennedy, tak si je schovejte, mají větší cenu než na nich uvedené nominále, neb dnes jsou již sběratelskou raritou.

podle ústavy sice má právo vydávat peníze pouze stát, avšak to se od r. 1913 nedodržuje. a když to chtěl kennedy změnit, dostalo se mu patřičné odměny.

ale u zbytku máte pravdu, břemeno zaplatí daňoví poplatníci, ale i investoři po celém světě v rámci hyperinflace, jakož i všichni obyvatelé planety, v důsledku importované inflace.

171173

21.9.2008 23:46

RE: Zadne znarodneni se nekona

google 84.?.?.?

Reakce na 171173

>vřele doporučuji vzít si jakoukoliv dolarovou bankovku a dobře se na ni podívat
>hned nahoře je tlustě v rámečku napsáno "federal reserve note".

mozno mi kvoli slovencine celkom nerozumiete alebo necitate poriadne.
bankovky v usa tlaci statna tlaciaren United States Bureau of Engraving and Printing
vo Washingtone, ktora nalezi pod ministerstvo financii.
oni ich potom ich odovzdaju Fedu a Fed ich potom preda statu.

sam fyzicky akt natlacenia bankoviek zostal statu, pretoze koser-bankarom sa
nechcelo niest naklady spojene s tlacenim bankoviek a razenim minci.

171208

21.9.2008 17:16

RE: Zadne znarodneni se nekona

Blue litr (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 171166

Z čeho vychází váš předpoklad, že po překonání krize (zdá se že zvažujete v dosti krátkých časových horizontech) ještě nějaká AIG bude existovat či že ještě bude mít nějakou hodnotu?

171181

21.9.2008 18:15

RE: Zadne znarodneni se nekona

google 84.?.?.?

Reakce na 171181

>Z čeho vychází váš předpoklad, že po překonání krize
>(zdá se že zvažujete v dosti krátkých časových
>horizontech) ještě nějaká AIG bude existovat či že ještě
>bude mít nějakou hodnotu?

to nehra v tomto pripade ziadnu rolu.
islo mi o to ukazat, ze hra je jednosmerna.
strata ludom, zisky Fed-u. koser-bankarom.
ak by sa aj AIG podarilo zachranit a jej burzova hodnota
sa pohybovala uz aj v hodnotach okolo 300 miliard $.
tak by americky danovy poplatnik z toho nic nemal.

ak sa ju nepodari zachranit, znova z toho vyplyva,
pre danoveho poplatnika, len strata.

ja si osobne myslim, ze AIG neprezije, na rozdiel od koser-bankarov,
ale bohuzial ziadne blizsie informacie o future of money nemam.

171186

22.9.2008 0:31

RE: Zadne znarodneni se nekona

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 171166

v bodu tři je tuším nereálný předpoklad......,
pokud tedy platí program Sionských mudrců. Pokud se jej vzdají, tak se možná řešení najde.
Pro sanovanou AIG přeci neexistuje logický kupec, zdržení není v jejich zájmu, naopak.

171210

21.9.2008 16:08

RE: Zadne znarodneni se nekona

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 171131

Ale vidim obrovsky myslenkovy progres, kdo by rekl, ze k poznani krize dojdou i mladenci z hlupaka. Jak vidim zatim to vidi optimisticky, tak zhruba na rok krize a pak se pojede dal. Kdyz to bude spatne tak n ejaky ten rok holt budeme muset utahnout opasky. Zajimava ekonomicka teorie. Prevzeti aktiv ze strany statu je znarodneni a prevzeti ztrat je uplatneni zrejme dumyslene neviditelne ruky trhu v praxi.

Z krize se dostane rychleji ten, kdo ma ekonomiku orientovanou vice na realny vykon, a kde lidi budou schopni tvdre makat a prizpusobit se. Behem Big Deal zila v USA generace tvrde fyzicky pracujicich lidi, o tom jaka je situace dneska budeme brzo vedet uz v pristim roce. Ja patrim k tem optimistum, ze verim v potencial lidi v USA. Zasadni otazka pro uvedeni tohoto potencialu v realitu je o tom jaka bude pristi vlada USA. A tam prozatim prilis duvodu k optimismu nevidim.

Pokud se nepodari zabranit krachu USA, nude zle nedobre na svete. Uvidime, zda se najde nekdo, kdo pijavicim bankovni oligrachie da diamantoveho padaka. Vice by nasi "dobrodinci"v soucasne situaci ani ocekavat nemeli. Koneckoncu z opravdu velkeho chaosu pro ne nekouka nic dobreho, ani v relativne bezpecnem Londyne.

171177

21.9.2008 18:16

RE: Zadne znarodneni se nekona

Nesh 82.?.?.?

Reakce na 171177

Trosku vam ten vas optimismus zavidim pane Bartosku. Protoze ono je to ve skutecnosti totiz tak, ze tech pricin, ktere maji devastacni vliv na americkou ekonomiku je hned nekolik,(neni to pouze krize bankovniho sectoru jak by se mohlo na prvni zdat - coz si lide ne vzdy uvedomuji) vsechny tyto vlivy se pak pochopitelne v konecnem dusledku scitaji.
Krome jiz zminene aktualni krize financnictvi(s bezprecedentnimi intervencemi statu potazmo FEDu - a ponechme pro tuto chvili stranou kdo za to muze) je to pochopitelne valka v Iraku, se vsemi jejimi dopady. Rovnez tak nezanedbatelny vliv pri reseni soucasne krize predstavuje dlouhodoby outsourcing produkce velkych americkych korporaci mimo uzemi spojenych statu, coz se negativne promita do obchodni bilance s naslednou vazbou na DPH, danove odvody, zamestnanost atd.
Jinymi slovy - pri vsi ucte k potencialu americkych naroda (o kterem ani v nejmensim nepochybuji) ani jejich sebeheroictejsi usili napravit stav, ktery sami nezavinili k prekonani teto krize stacit nemusi ...

Jak se trefne vyjadril jeden diskutujici v diskuzi :
"The American Dream is failing because the American Dream has become the world's nightmare."

Nakonec jeste lehky offtopic - stoji- li budoucnost ameriky na republikanech jako tento 29-lety delegat republikanskeho kongresu balte kufry jeste dneska pane Bartosku :

http://tinyurl.com/5yzvag

171187

21.9.2008 23:34

RE: Zadne znarodneni se nekona

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 171187

Je opravdu k bliti, ze takova cista destilace fasismu je delegatem republikanske strany. A kam bych se mel schovat, do Ceska? Kdyby ze me nekdo chtel udelat mastny flek, kdo by se za me postavil vlada CR? Uz vidim Swarzeberga, jak v muj prospech pise protestni notu.[velký smích][velký smích] Kdybych se opravdu rozhodl hledat azyl, tak kdo mi ho bude ochoten poskytnout? Jetsli se mnou nekdo zamete tady nebo doma, neni prilis velky rozdil.

Vite, nadeje umira jako uplne posledni, a dokud je jiskra nadeje, je treba delat vsecko, aby neuhasla. Kdyz uhasne, tak k moci prijdou reznici, proti kterym je McCaine vzorem cisteho humanismu. Zatim prokazali anglosaske zeme vysokou rezistenci vuci fasismu, pokud si tuto vlastnost lidi nedokazali zachovat, pak nase civilizace je v obrovskem prusvihu. Tak kam utikat? Na Mars? Ale dekuju za dobre minenou radu, je to uvnitr dobry pocit, ze jeden vi, ze nekomu za to stoji. [smích]

171206

22.9.2008 9:05

RE: Zadne znarodneni se nekona

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 171206

>Tak kam utikat?
"Do sebe"... [mrknutí jedním okem]

171234

22.9.2008 13:54

RE: Zadne znarodneni se nekona

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 171234

[cool] [smích]

171256

21.9.2008 20:55

RE: Zadne znarodneni se nekona

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 171131

Zdravím Vasudevu, jedničku v propagandě. Ty kydy se dají jen těžko strávit. Naposledy jsem podobné bláboly četl v Rudém Právu... Shalom! [chechtot]

171196

20.9.2008 22:44

G7

HonzaX 89.?.?.?

Myslím, že by amerika měla byt vyloučená ze společenství G7. Ono to stejně k tomu dojde. Chudá EU stojící na prahu dveří pokukovala po americkém stole. Za chvílí bude dělat to samé a koukat po bohatě přestřeném ruské stole. Jak říkal p. Zeman EU jednou vstoupí do Ruska.

171137

21.9.2008 4:38

scestovany autor

pressburger z wilsonova 69.?.?.?

zjavne toho pocestoval v Afrike, Juznej Amerike, ked tak pekne pise a porovnava. Bolo uz horsie - 1970s - Carter, a USA s spamatali. Stale je to 10:1 ze aj teraz skoncia po krize silnejsie. [smích]

171145

21.9.2008 14:47

RE: scestovany autor

dub 86.?.?.?

Reakce na 171145

vzpamatovali se pouze díky tomu, že se jim podařilo vnutit světu petrodolar, jinak by lehli už tenkrát. ale nic podobného dnes již nehrozí...

171174

21.9.2008 6:21

Krachující instituce uplácí politiky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?


John McCain and Barack Obama accept millions from Wall Street bankers


Oba prezidentští kandidáti dostali miliony na svou kampaň od vedení finančních institucí před krachem.
Vláda se tedy musí snažit a daňoví poplatníci více zadlužit, aby za nejbohatší zaplatili jejich dluhy. Všechny ty zprávy o virtuálních dluzích a penězích se čtou jak sci-fi. Zastánci zlodějského systému zde ještě píší, že na to nejvíce doplatí chudé země „třetího světa“! Bláhově bych si myslel co si vezmeš na někom kdo nic nemá. Naneštěstí nejlépe vyzbrojená a nejvíce zadlužená země světa asi vyřeší problém další „mírovou a demokratickou“ válkou, jak již slibuje jeden z kandidátů.

171148

22.9.2008 19:18

RE: Krachující instituce uplácí politiky

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 171148

John McCain and Barack Obama accept millions from Wall Street bankers

Poslusnost AIPACu se vyplaci, ze?
Volite-li tak ci onak, vysledek zahranicnich machinaci, ktere nemaji s USA nic spolecneho budou stale pokracovat. [bliji]

171281

21.9.2008 8:32

okrade tak vsechny veritele

maxq5z 85.?.?.?

Ja si stejne myslim, ze USA se necha jeste napumpovat "zachrannym" kapitalem, pak to necha krachnout, zavede celoamerickou kontinentalni menu a okrade tak vsechny veritele vlastnici dolar. Nemam jasno v casovem horizontu, ale mozna to pujde i velice rychle.

171149

21.9.2008 8:59

Horní Volta

Ťuk 212.?.?.?

Jednou se bude říkat o USA: Horní Volta s raketama!

171152

21.9.2008 9:29

pricina chaosu?

smutok 195.?.?.?

... odporucam precitat cele, hlavne druhu cast

http://prop.sk/je_toto_antisemitizmus.html

171154

24.9.2008 17:22

RE: pricina chaosu?

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 171154

"Židia na celom svete ničia vlastenectvo a zdravé základy spoločnosti.
Gróf Nobutsune Okuma, japonský štátnik"

Multikulturismus?

171489

21.9.2008 14:08

Je načase

sxg 78.?.?.?

Je načase sa rozhodnúť, ku komu sa človek pripojí, lebo nieje láger na Sibíri rovný Floridskému.
[vyplazený jazyk]

171168

21.9.2008 15:26

RE: Je načase

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 171168

ku rodnej pōde, priateľu. Zatať do nej svoje ruky a vypestovať z nej svoju budúcnosť [cool]

171175

21.9.2008 16:26

Moralni kolaps, I.

Udiveny Eda 66.?.?.?

Hodne se zde diskutuje, a neni pochyb na mnohem je mnozstvi pravdy, ze dnes Amerika prochazi gigantickou ekonomickou krizi. Jak i sami "experti" priznavaji, nejvetsi od Great Depression v roce 1929.
Ale co takto se zminit o tzv. Americkych moralnich hodnotach? Ackoliv americti tluchubove s vymytymy mozky (nepretrzity process po 24 denne jak na pracovistich, tak i ve skolach, "kostelich", ale i v rodinach) papouskuji do nekonecna jak Amerika z po moralne-etickeho hlediska je zarnym pripadem pro ty vsechny ostatni, je to jen plane slintani papouskovane hlupaky, kteri jiz sami nemaji zadne tradice, kulturu ani identitu, neb diky procesu "amerikanizace" o to byli pripraveni, vetsinou dobrovolne. Jen at dnes se jeden soudny podiva do americkeho zivota: Financni tunely jake nemaji obdoby, ale diky "sikvnosti" akteru, tezce dokazatelne. Nalhavani si do oci, i v rodinach, na denim poradku. Vzajemne zrobotizovane oblbovani, ackoliv logika a fakta naznacuji opak (viz, 9-11, ci spravedlneni agrese vuci Jugoslavii, Afganistanu, Iraku, a predtim agrese vuci rade jinych zemi v latinske Americe, Vietnam, Korea, etc.). Normalizovana am. kuchyn (hambace & steaky), konsumni "kultura" a "umeni" na zakazku stvorene v jidish Hollywoodu, dnes diky masovym mediim prakticky 100% vlastnenych zidy pak exportovano k obdivu, a kopirovani do zbytku tradicniho sveta. Americka zakazkova "spravedlivost", tzv. "result oriented". Dvojity metr. Drogova kultura - rovnez, predevsim diky "hudby" a "filmu" exportovana ke kopirovani ven do zemi tradicniho sveta. Sexualni perverse vseho druhu, napr. militantni homosexualita, ktera se diky zido-americke propagande se dnes usidlila ve vetsine evropskych zemich jak "alternativni" a "prirozeny" zpusob zivota moderniho cloveka. Ubohe "ball games", viz football, baseball, basketball, "sporty" dnes nemajici jiz zadnou hodnotu urcenou k rekreaci cloveka, ale pouze za ucelem "making money". I tyto americke "sporty", plne nasili, hrubosti - jsou exportovany ke kopirovani do zemi tradicniho sveta kde diky tradicnim kulturam by neco tak uboheho nemohlo samo o sobe vzniknout. "Kultura" tetovani, ktere se z Ameriky rozsirilo jak moderni znak "identity" predevsim do Evropy (pzn., behem meho mladi v CS, ten kdo byl tetovan byli predevsim recidiviste, ta nejnizi spodina, a cikani). Ponicena skutecna vira v Krista: necht jeden se podiva na americke megakostely, teleevangelisty, predevsim "baptisty", kteri aby sami (a jejich rodiny, neb americke "kazatelstvi" ve vetsine pripadech, jsou rodinnym byznysem) mohli vydelavat na tuposti svych bezidentitocnich ovecek multimiliony $$$, svorne vyvolavaji slavu teroristicke entite Izrael a zidum po celem svete, jejichz existence a prosperita (z druhych) je pry "prani Boha", lzou, a nalhavaji politicko-korektni zvasty ktere v Bibli absolutne nejsou.
Toto je dnesni Amerika - ke vsi smule, diky neuveritelne lzive propagande, predstavovana tradicnimu svetu jako "vzor" ke kopirovani. A abych nezapomel, Amerika rychleji a rychleji ztraci svuj kdysi evropsky charakter. Stac...Automaticky kráceno

171179

21.9.2008 16:39

Moralni kolap, II.

Udiveny Eda 66.?.?.?

(pokracovani)
Toto je dnesni Amerika - ke vsi smule, diky neuveritelne lzive propagande, predstavovana tradicnimu svetu jako "vzor" ke kopirovani. A abych nezapomel, Amerika rychleji a rychleji ztraci svuj kdysi evropsky charakter. Staci se jen dnes rozhlednout po americkych letistich, skolach, universitach, pracovistich velkych kooperaci, velkomestech: kdyby jeden nevedel ze se nachazi v Americe, myslel by si ze je spise nekde v Bangladesi, Indii, Asii, Africe, Mexiku. Tento trend (dnes propagujici snad geometrickou radou, - necht jeden se podiva na fotografie novych US citizen z naturalizacnich ceremonialu, bilou tvar je treba hledat lupou) "obohacovanim" jinymi neevropskymi rasami, etniky, kulturami je zido-masovymi proplachovacimi prostredky predstavovan jako zdravy, nutny, obohacujici, ale ve skutecnosti tolik opevovana "diversita" slouzi to co mocipani maji za lubem: k polarizaci spolecnosti, a k mongrelizaci puvodni populace evropskeho typu, k fyzicke zmene Ameriky na imperium Tretiho Sveta (typicke chudobou, bezradnosti a kriminalitou vetsiny, na druhe strane, ale az do urcite doby - prosperitou a bohatstvim pro tzv. mensinovou "elitu", ci sebe-samymi vyhlasene "vyvolene"[mrknutí jedním okem] z cehoz jiz nikdy nebude navratu. Posledni hrebik do rakve, a k co je na tom nejsmutnejsi, k utrpeni zbytku tradicniho sveta. [pláč]

171180

21.9.2008 17:21

Radost z financni krize, ktera je v USA ,Vas prejde, ve fronte na polivku

Koumeles 89.?.?.?

Proroze v globalni ekonomnice, je mozna jedine globalni krize.Dnesni svet je tak provazany, ze kdyz se v Evrope rozhodnou prilivat repku do nafty, tak v tretim svete lidi zacnou umirat hlady. A kdyz se v Cine vyhlasi dny piti mleka, tak to poradne zahybe burzou. Vetsina men nejsou kryta nicim, ano, ne jenom dolar, ba ani nase koruna. Cela ekonomika je zalozena na duvere. Lide veri, ze ma neco takovou, makovou cenu....a kdyz v USA krachnou zjaistovny, pojistovny a banky, tak to pujde vsechno domino efektem....samozrejme ne hned, ale bude. A prilivani penez do ekonomiky se pad jen oddali. Ale krach je prirozeny. Nejde mu nejak zabranit a nikdo ani presne nevi kdy prijde a valky bude...protoze zadny strom neroste do nebe..vas Koumeles, ten co Voli ODS, je pro radar a jezdi do USA na dovolenou

171182

21.9.2008 18:09

RE: Radost z financni krize, ktera je v USA ,Vas prejde, ve fronte na polivku

Petr Novák 88.?.?.?

Reakce na 171182

Gratuluji, jako jeden z mála diskutérů víte, že od 20.let platí ve světové ekonomice pravidlo: USA kýchne a svět dostane rýmu. [chechtot] USA vláda podržela AIG namísto, aby ho nechala krachnout a dopustila řetězovou reakci, podobně jako svého času podepřeli Chrysler - no a nejvíce dostaly zabrat bursy v Asií a Rusku.

P:S: Základem měny je zlato, zlaté zásoby světa činí cca 29 000 tun, z toho USA 8 100 tun, MMF 3 200 tun, Francie a Itálie po cca 2 400 tunách, Švýcarsko 1 100 tun, ostatní státy pod 1 000 tun (Čím je vlastně podložené euro je tak trochu záhada), takže starost o dolar není na místě [chechtot]

171185

21.9.2008 20:08

RE: Radost z financni krize, ktera je v USA ,Vas prejde, ve fronte na polivku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 171185

>P:S: Základem měny je zlato, zlaté zásoby světa činí cca 29 000 >tun, z toho USA 8 100 tun, MMF 3 200 tun, Francie a Itálie po >cca 2 400 tunách, Švýcarsko 1 100 tun, ostatní státy pod 1 000 >tun (Čím je vlastně podložené euro je tak trochu záhada), takže >starost o dolar není na místě [chechtot]
Odkud máte ty údaje a zvláště "základem měny je zlato"? [překvapení] [překvapení] Dneska?! [zmaten]

171193

21.9.2008 23:39

RE: Radost z financni krize, ktera je v USA ,Vas prejde, ve fronte na polivku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 171193

kazdy trader ktery neco vi o forexu vi, ze kdo ma zlato, tenn urcuje pravidla!

171207

22.9.2008 0:44

RE: Radost z financni krize, ktera je v USA ,Vas prejde, ve fronte na polivku

sxg 78.?.?.?

Reakce na 171193

http://www.youtube.com/watch?v=TCtj7oLGopI

171211

22.9.2008 8:31

Jakápak krize - bankrot - neuznání dluhů a nahrazení Dolarů Amerem...

Jirka R. 194.?.?.?

Je to velmi prosté, US potřebují jedinou věc:

1. co nejvíce "odlít" peníze ze všech ostatních světových ekonomik pod záminkou - "krize už je na ústupu, pojďte si rychle koupit báječně levné akcie, než zase vyletí nahoru".

2. poté, co stát (FED) dostane do svých rukou většinu vlivných ústavů, pomocí kterých bude moct kontrolovat davy svých občanů.
(máš u nás pojistku, hypotéku, nebo dokonce OBOJÍ?? - budeš muset držet hubu a krok)...

Tyto dva kroky se už podařilo prosadit, z části i pro to, že většina "obchodníků" na burze jsou gambleři, kteří jsou fyzicky závislí na tom požitku, který způsobuje virtuální růst jejich virtuálního bohatství, které dostatečně saturuje jejich EGO k tomu, že si koupí víc a víc svého virtuálního vlivu ... burza v USA představuje o krok sofistikovanější způsob masové kontroly OVČANŮ, pro ty ambicióznější, kterým nestačí pasivně zabíjet svůj život u TV global goverment vymyslel burzu.

3.státní bankrot USA - uzavření hranic USA před věřiteli z okolních států (proto USA investují miliardy USD do "protiteroristických programů a hermetického zajištění vnějších hranic USA). Stanné právo pro odbojné, a medové sliby pro movité ... "my Vám zařídíme novou, lepší burzu !!!

4. díky již připravené smluvě NAFTA s Kanadou a Mexikem přejít na záložní plán "AMERO" = vznik nové měny pro kontinent Severní Ameriky za současného PLNÉHO NEUZNÁNÍ předchozích závazků vyplývajících z éry DOLARU. To se odehraje za plné podpory nástupce zkrachovalého FEDU, do kterého budou zavčas vyvedeny veškerá aktiva získaná na této loupeži tisíciletí ... a USA se konečně staly světovým četníkem - se svým jaderným arzenálem budou schopni demonstrativně vybít jednoho vybraného "remcala" (nejpravděpodobněji Rusko, aby dokázali váhu své jaderné převahy) - jehož holocaust zavře ústa všem zbylým národům na ZEMI. Welcome to PRISON PLANET - Světa pro 1. Golden Miliard

5. USA se ve vybraných lokalitách (ASIE, AFRIKA) podařilo vnutit geneticky modifikované osivo, které má řadu báječných vlastností a jen jednu špatnou - není možné samovolné reprodukce a v jehož kořenovém systému jsou látky, které znemožní růst čehokoliv, co není GMO ... podle hesla "Nezaplatíš - nesklidíš ani gram obilí"...

171229

22.9.2008 20:44

RE: Jakápak krize - bankrot - neuznání dluhů a nahrazení Dolarů Amerem...

Petr Gejdoš 83.?.?.?

Reakce na 171229

Zbytek světa není bezbranný. [velký smích] Naopak.

171292

22.9.2008 15:14

Priznavam, ze som uplny "trotl"

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

v ekonomickych zalezitostiach. Osobne mi konvenuje "znarodnovanie" v SSA, i ked sa da povedat, ze je to len pumpovanie penazi danovych poplatnikov statu a dnes uz vlastne celeho sveta vratane CR a SR vid.DSS-ky, ktore akosi podnikaju s cennymi papiermi, v ktorych su peniaze sporitelov na
"dobry a zasluzeny dochodok", do hlboko choreho systemu. Myslim, ze firma Enron je ziarivy priklad ako to asi dopadne. A to uz nehovorim o Chile a Argentine
[chechtot] Ale taky blaznivy napad: a nespekulovala planetarna oligarchia so surovinovym bohatstvom Ruska? Za Jelcina by im to preslo. Preco potom nepodporit vyrobu smiesnymi uvermi, hypotekami, ktore skoro mohol dostat kazdy? Vyroba bezi ludia kupuju, co na tom, ze je to uver. Ale potom sa to v Rusko zvrtlo, Chodorkovskij v base, Brezovskij a Abramovic v GB, ktore nevydava zlocincov a Putin s Medvedevom v kresle. Co teraz? Viest vojnu? Skusme Gruzinsko ale ked globalnu, naco nam bude planeta Zem? Co ked to ti Rusi pustia. Asi kecam a nech sa do mna roduverni sionisti pustia, ale nejde mi do "kebule" ako niekto moze spustit taku uzasnu uverovu a hypotekarnu kampan, keby s nejakym zolikom v rukave naratal [překvapení] Kto moze nech mi to volako vysvetli, ale prosim systemom pre blba "ancto" som len stredoskolsky ekonom (skor ke konom, opat stary vtip) a aj to este za blaheho socializmu [chechtot]

171262

24.9.2008 21:59

Vzestup flákače

Joska 85.?.?.?

Omlouvám se, je to možná příspěvek trochu off-topic - Michaela Mooreho jsem nikdy extra nemusel, je hodně tendenční - ale tenhle free filmeček se mu povedl. Vzhledem k tomu, že na oficiálním webu filmu změnili politiku a povolili download jen z USA a Kanady (příliš mnoho downloadů z daleké ciziny), zde jsou přímé odkazy pro stažení filmů ve třech nejběžnějších videoformátech:

http://slackeruprising.hypernia.com/SlackerUprisin...
http://slackeruprising.hypernia.com/SlackerUprisin...
http://blip.tv/file/get/Slacker-Uprising.mov

171527

Příspěvků: 57

20.09. 21:44 vodnik007  Treti svet?
21.09. 05:23 Alfonc  RE: Treti svet?
20.09. 22:04 aha  AIG
20.09. 22:08 Vasudeva  Zadne znarodneni se nekona
20.09. 22:23 Saša  RE: Zadne znarodneni se nekona
20.09. 22:36 jean.laroux  RE: Zadne znarodneni se nekona
21.09. 00:35 Kadence crazy  RE: Zadne znarodneni se nekona
21.09. 08:44 Pozorovateľ  RE: Zadne znarodneni se nekona
21.09. 11:54 mtk  RE: Zadne znarodneni se nekona
20.09. 22:46 Petr Gejdoš  RE: Zadne znarodneni se nekona
21.09. 10:10 Drobeck  RE: Zadne znarodneni se nekona
21.09. 12:04 aristokrat  RE: Zadne znarodneni se nekona
21.09. 14:20 Drobeck  RE: Zadne znarodneni se nekona
21.09. 16:09 aristokrat  RE: Zadne znarodneni se nekona
21.09. 22:11 pje  RE: Zadne znarodneni se nekona
21.09. 14:36 dub  RE: Zadne znarodneni se nekona
21.09. 22:32 Petr Gejdoš  RE: Zadne znarodneni se nekona
22.09. 00:20 janko  RE: Zadne znarodneni se nekona
22.09. 20:39 Petr Gejdoš  RE: Zadne znarodneni se nekona
23.09. 13:41 janko  RE: Zadne znarodneni se nekona
20.09. 23:55 Nesh  RE: Zadne znarodneni se nekona
21.09. 00:47 aha  RE: Zadne znarodneni se nekona
21.09. 04:22 Nesh  RE: Zadne znarodneni se nekona
21.09. 13:01 google  RE: Zadne znarodneni se nekona
21.09. 14:45 dub  RE: Zadne znarodneni se nekona
21.09. 23:46 google  RE: Zadne znarodneni se nekona
21.09. 17:16 Blue  RE: Zadne znarodneni se nekona
21.09. 18:15 google  RE: Zadne znarodneni se nekona
22.09. 00:31 janko  RE: Zadne znarodneni se nekona
21.09. 16:08 Rene Bartosek  RE: Zadne znarodneni se nekona
21.09. 18:16 Nesh  RE: Zadne znarodneni se nekona
21.09. 23:34 Rene Bartosek  RE: Zadne znarodneni se nekona
22.09. 09:05  RE: Zadne znarodneni se nekona
22.09. 13:54 Rene Bartosek  RE: Zadne znarodneni se nekona
21.09. 20:55 hestroy  RE: Zadne znarodneni se nekona
20.09. 22:44 HonzaX  G7
21.09. 04:38 pressburger z wilsonova  scestovany autor
21.09. 14:47 dub  RE: scestovany autor
21.09. 06:21  Krachující instituce uplácí politiky
22.09. 19:18 vodnik007  RE: Krachující instituce uplácí politiky
21.09. 08:32 maxq5z  okrade tak vsechny veritele
21.09. 08:59 Ťuk  Horní Volta
21.09. 09:29 smutok  pricina chaosu?
24.09. 17:22 vodnik007  RE: pricina chaosu?
21.09. 14:08 sxg  Je načase
21.09. 15:26 MedaBeda  RE: Je načase
21.09. 16:26 Udiveny Eda  Moralni kolaps, I.
21.09. 16:39 Udiveny Eda  Moralni kolap, II.
21.09. 17:21 Koumeles  Radost z financni krize, ktera je v USA ,Vas prejde, ve fronte na polivku
21.09. 18:09 Petr Novák  RE: Radost z financni krize, ktera je v USA ,Vas prejde, ve fronte na polivku
21.09. 20:08  RE: Radost z financni krize, ktera je v USA ,Vas prejde, ve fronte na polivku
21.09. 23:39  RE: Radost z financni krize, ktera je v USA ,Vas prejde, ve fronte na polivku
22.09. 00:44 sxg  RE: Radost z financni krize, ktera je v USA ,Vas prejde, ve fronte na polivku
22.09. 08:31 Jirka R.  Jakápak krize - bankrot - neuznání dluhů a nahrazení Dolarů Amerem...
22.09. 20:44 Petr Gejdoš  RE: Jakápak krize - bankrot - neuznání dluhů a nahrazení Dolarů Amerem...
22.09. 15:14 Gibi z Wilsonova  Priznavam, ze som uplny "trotl"
24.09. 21:59 Joska  Vzestup flákače

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 0

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,58 Kč
Libra
29,94 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,75 Kč
Švýcarský frank
23,37 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 975,15 Kč
1 unce stříbra
393,18 Kč
Bitcoin
194 289,47 Kč

Poslední aktualizace: 18.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 335