Diskuze k článku

Otřesná devastace Gazy

Příspěvků 40

5.9.2008 8:22

.

cyp 195.?.?.?

Kdo s čím zachází, tím také schází. Už se těším, až si židi budou stěžovat, že je nikdo nemá rád. (Věta vypuštěna. Váš pocit může být viděn jako nelegální zevšeobecnění. – Moderátor.)

169891

5.9.2008 9:08

Tak mi řekněte,

Sam Ting Wong 213.?.?.?

co si zaslouží lidi, kteří mohou takhle týrat jiné lidské bytosti?

169896

5.9.2008 9:19

Jsou to králíci

Filip M 85.?.?.?

Palestinci jsou paraziti. Rozmnožují se jak králíci, přestože jsou nezaměstnaní. Nebýt skandální podpory EU, nemohli by se rozmnožovat jak králíci. Kdyby neexistoval Izrael, místo nich by byli tihle králíci s úrovní civilizace tak 50 let nazpátek.

169898

5.9.2008 9:46

RE: Jsou to králíci

Saša 74.?.?.?

Reakce na 169898

Snad by tedy guvernérka Kanady měla zajet za Palestinci na místo Rómů a mělo by se s nimi zacházet lépe než s cikány v Čechách, což se kupodivu neděje. [naštvaný]

169904

5.9.2008 9:59

RE: Jsou to králíci

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169898

Shalom, vyvolený čistokrevný. To jste ještě hodně mírný - králíci. Proč nepoužijete slova Menachema Begina, zakladatele Izraele? "Naše rasa je panská rasa. My jsme bohy této planety. Lišíme se od ostatních méněcenných ras asi tak jako se ony odlišují od hmyzu. Vlastně, ve srovnání s naší rasou, všechny ostatní rasy jsou šelmy a zvěř, v nejlepším případě dobytek. Dalo by se říci, že jsou lidský odpad. Naším osudem je vládnout nad méněcennými rasami. Budeme vládnout našemu pozemskému království železnou rukou. Masy nám budou líbat nohy a budou nám otrocky sloužit."

Víte pane žide, vaše nadřazenost jednou skončí. Paraziti, co řídí FED a další banky snad jednou zmizí. Také snad jednou zmizí žebrající pařáty PŘEŽIVŠÍCH holokaust. Třeba jednou čistokrevní zaplatí Rusku odškodné za 50.000.000 Rusů, které Chazaři typu Bronsteina (Trocki) nebo Kaganoviče povraždili. To je prostě zákon o zachování energie. To bude pak kvikotu...

Je mi z vás trochu blbě... [bliji]

169905

5.9.2008 11:41

RE: Jsou to králíci

Filip M 85.?.?.?

Reakce na 169905

A mně je blbě z vás. Já nejsem žid. Nemám rád sionisty, ale proti židům nemám nic. Ne všichni židé jsou sionisti. Lidí napojených na Bilderberg a Rothschildy z Izraele je určitě maximálně pár desítek, spíš míň. A Izrael má přes 7 milionů obyvatel. Podívejte se na židy, kolik získali Nobelových cen a kolik Arabové. 7 i včetně té za mír tomu teroristovi Arafatovi. Když se to přepočte na obyvatele (třeba na 1 mil), vyjde to pro muslimy ještě hanebněji.

Připadá mi taky směšné, když někdo zastává konspirační teorie a la Alex Jones: Nesnáší neocons, Bilderberg, americké jestřáby, americký imperialismus, Izrael a vše židovské. Při tom ti dotyční můžou dopadnout tak, že zatímco budou nenávidět vše židovské včetně Izraele a budou lézt všem muslimům (vy víte kam)..., mezitím jim muslimové ze západní Evropy podřežou hrdlo. Jestli to nevíte, tak muslimů je v západní Evropě už 15 milionů muslimů a velmi velmi rychle přibývají, zatímco etnických Evropanů ubývá. A skoro všichni ti muslimové v Evropě mají v plánu džihád. Když si přečtete tyto články o Švédsku, zjistíte, že nepříteli nejsou jen ti liberálové, neomarxisti, multi kulti, pobláznění mladí anarchisti, ANTIFA a ostatní Švédové. Vůdčí osobnosti v těchto proudech ve Švédsku (jako i v jiných zemích EU) by se daly ztotožnit s Bilderbergem a s plány na ovládnutí Evropy. A muslimové jsou jejich cestou, jak toho dosáhnout. Takže já opravdu nevidím důvod, proč bych měl lézt do zadku evropským a blízkovýchodním muslimským džihádistům a bojovat proti Izraeli. Izraelci jsou v tomto boji našim spojencem. Ne sionisti z Izraele (!!!), ale obyčejní občani Izraele - cca 7 milionů.

články o Švédsku:
http://eurabia.cz/Articles/9-stoji-svedska-demokra...
http://www.eurabia.cz/Articles/11-stoji-svedska-de...
http://www.eurabia.cz/Articles/11-stoji-svedska-de...
http://eurabia.cz/Articles/2136-policie-v-malmo-ot...

169917

5.9.2008 15:13

RE: Jsou to králíci

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169917

Pabebože to jsou kydy... Kdybyste byl jen trochu, malinko v obraze, tak byste věděl, kdo stojí za multikulti. Jinak co se týká té protimuslimské propagandy, sice ji melete na výtečnou, ale jinak je to hnus. Ale vzhledem k tomu, že citujete z nacistického plátku Eurabia, tak je to jasné.

A nesnažte se tu vytvořit představu, že někdo nenávidí židy. Já nemám rád násilí, ponižování, nadřazování, rasismus atd. A je jedno, jestli to dělá žid nebo Turek. To je mi fuk. Vaše zoufalá snaha zaměnit kritiku židovských prasáren za nenávist vůči židům je už profláknutá taktika sionistů, které vy tolik nemáte rád. Takže si tak trochu protiřečíte.

Víte vy vůbec, jakým způsobem probíhalo osídlování Izraele? Vyvražďování celých vesnic. Zabíjení těhotných žen, dětí, straců, kohokoliv, kdo není dostatečně čistokrevný. Chcete říct, že to bylo jen pár desítek sionistů, kteří tyhle zvěrstva prováděli a provádí? Kdyby to bylo tak, jak se snažíte tvrdit, tak by těch 7.000.000 slušných lidí tyhle odpornosti zatrhli. Zatrhli je? Prdlajs. Souhlasí s nimi. Teroristi typu Goldsteina jsou pro ně svatí muži, stejně jako Gurion a další teroristi z Irgun a Stern.

Kdyby nebylo Izraele, žádný džihád neexistuje. Ale to člověku vašeho ražení těžko někdo vysvětlí. Nacisti o sobě nepochybují. Jistě víte, že většina přistěhovalců do Izraele jsou Chazaři, kteří nemají se semity vůbec nic společného. Jen ten Talmud.

A co vy? Vy se považujete za Boha, že chcete rozhodovat o jiných lidech? Fuj, je to hnus. Tyhle hnusné rasisty vašeho typu opravdu nemusím. Jste pouhý odpad společnosti, nejste ani ten králík. Vaše nacistické odkazy si strčte za kloubouk.

A ještě jedna věc... Kdo vymyslel matematiku? Židi? Heh... Arabové, pokud to nevíte... Takže bez Arabů byste ty Nobelovky ani nespočítal!

Doporučuji vám méně číst nacistické weby a přečíst si třeba toto nebo toto, případně toto a ještě něco o islámu.

[bliji]

169937

5.9.2008 15:27

RE: Jsou to králíci

Filip M 85.?.?.?

Reakce na 169937

Blbost. Uvědomte si toto: Budete plivat na Izrael a lézt muslimům do pr... a mezitím vám ti muslimští džihádisté podříznou hrdlo. To není moc inteligentní strategie. Stačí se podívat na demografické statistiky a zapojit selský rozum.

169940

6.9.2008 1:27

RE: Jsou to králíci

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 169940

Neni treba hned lezt do neci prdele, kdyz srovnam velmi trefne sionisty, fasisty, kovane bolsevikum, a ted stoupence NWO do jednoho totalitniho pytle. Neni ani treba vlastni zivotni navyky aplikovat na zbytek lidicek, jak se o to pokousite vy drahy Filipe. Zadny strach, ja a pratele tady na Zvedavci rozhodne nejakou bezpecnou komfortni prdel, ktera je taky zaroven smradlovou diru plnou sracek nehledame. I za pocit bezpeci je traba neco obetovat.

Na cerstvem lufte je casto nebezpecno, ale tady mu davame prednost. Jak to tam vlastne vypada v prdeli mocnych momentalne vypada, neni tam moc velka tlacenice?[překvapení] Prijde, ze vhodnych prdeli bude brzo nedostatek. Tedy aspon tech zavedenych, zacne brzo schanka po novych bezpecnych prdelich mocnych, samozrejme i s tim msrdem a hubou plnou sracek. [velký smích] [velký smích]
http://www.blisty.cz/2008/9/5/art42590.html

169984

5.9.2008 16:04

RE: Jsou to králíci

Filip M 85.?.?.?

Reakce na 169937

1.Zvěstem o tom, že Izraelci prováděli etnické čistky na Palestincích, se jen směju. Opravdu ubohá propaganda. Izraelci je zčásti vyhnali, zčásti Palestinci odešli sami. Jejich předáci i Židi jim dali sliby, které byly buď tzv. bílou lží, nebo opravdovou lží. Mezi vyhnáním a genocidou je ale velký rozdíl! Jestli na své pravdě trváte, tak uveďte nezávislý zdroj!
2. Jestli má Goldstein právo na to být označen za teroristy, to já nevím. Vy byste ale měl vědět, že u palestinských teroristů je úplně běžné útočit na školní autobusy plné židovských dětí.
3.Směšujete pojem "Izrael" a "sionismus". Jestli to nevíte, tak i před vznikem Izraele měli židé velkou moc, nejvíc v USA a ve VB. Ne všichni v Izraeli jsou sionisti - většinu tvoří obyčejní občané, kteří chrání svou zemi a majetek. Že ji získali vyhnáním původního obyvatelstva, to je věc jiná. Arabové v historii vyhnali taky mnoho obyvatel - např. na Pyrenejském poloostrově. A ti křesťani a židi, kteří zůstali, měli omezená práva a museli platit speciální vysoké daně. Což se děje i nyní - v arabských zemích jsou křesťané diskriminováni. Židi většinou emigrovali.
4.Prohlásit, že matematiku vymysleli Arabové je velmi troufalé. Matematika přece existovala i před 7.stoletím. Jistě, oni přispěli k jejímu vývoji. Ale neplatí, že by ji "vymysleli", vytvořili de novo. Arabové drželi krok s Evropou tak do 13.století (v něčem byli i napřed). Jejich zásluhou bylo uchováno mnoho z antických znalostí (např. ta matika). Ale od 13.století jako když utne - od té doby se zmohli maximálně tak na velbloudí h... A víte proč? Protože v muslimských zemích není SVOBODNÉ MYŠLENÍ. Vládnou v něm fanatici jako v křesťanském světě v hoooooooooooooooooooooooooodně drsném dávném středověku. Muslimští vůdci nepřipouští diskuze. V současnosti jsou na tom arabové ve vědě a v kultuře tak špatně, protože téměř nepřekládají ze západních jazyků. A proč taky, když skoro všechno, co přichází od nás, dogmaticky považují za zlo? Podívejte se na tohle:
http://unstats.un.org/unsd/demographic/products/socind/literacy.htm
Ve státech, které tak obdivujete, mají hodně vysoké míry negramotnosti. Třeba v Egyptě.

Ten dlouhý článek si někdy přečtu. Matrix mi nejde spustit. A Chromík? Když tam nemá zdroje, tak to není důvěryhodné. Ať si tam nejdřív napíše, z čeho to přeložil a já se tím pak budu zabývat.

A jestli si fakt myslíš, že evropští muslimové jsou neškodní, tak si od nech useknout hlavu. [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

169947

5.9.2008 17:31

RE: Jsou to králíci

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169947

Já se tak bojím... Strašně moc. Těch zlých muslimů. Chtějí mi useknout hlavu!!! Jééé!

Opravdu nebudu ztrácet čas s někým, kdo je naprosto mimo mísu, diky tomu, že si čte rasistické a nacistické weby.

Milý pane, pochopte, že pokud mi tu budete tvrdit, že muslimové nám všem chtějí podříznout hrdlo, tak vás asi těžko budu brát vážně.

Je to asi stejné, jako když zaměňujete kritiku Izraele za antisemitismus.

Jen mě tak zarazilo, že Arabové vznikli až v 7. století... To je pro mě novinka. Já měl pocit, že to byl Islám, který vzniknul kolem roku 600. A že Arabové žili i před tím. No nic.

Je to smutné, je vidět, že se snažíte věcem porozumět, bohužel jste to vzal za naprosto špatný konec.

Už jen to, že se cítíte nadřazen nad muslimy, to je velice smutné. Díky čemu, mohu-li se tázat? Kvůli tomu, že jste na vyšší morální úrovni? To jste tu tedy nepředvedl.

Ale co, opravdu nemá smysl vám něco vysvětlovat, je to jako bych německému ss-manovi vysvětloval, že nadřazená rasa je nesmysl.

To, že obdivuju muslimské státy jste si vycucal z prstu, naopak jsem pro uzavření hranic, ale na svém území ať si každý dělá co umí. Výsledky exportu svobody a demokracie vidíme krásně na příkladu Iráku. Nejen že to nepřineslo jediný pozitivní efekt, ale naopak to povede k další nesmyslné nenávisti mezi křesťany a muslimy.

Každá společnost má právo na svobodný vývoj. Naše civilizace, považovaná za to nejlepší, co tu máme, k tomuto výsledku došla až po strašlivém krveprolití a pošlapání všeho dobrého.

No, v každém případě si vás dokážu představit, jak dobýváte Ameriku a s nadřazeností vlastní bílé rase hovoříte o předchozích obyvatelích jako o zvířatech. Proč? Protože žijí jinak než vy.

A ještě na konec. Když už nevíte, kdo podporuje multi-kulti v celém západním světě, kromě jediného státu, který směřuje k rasové čistotě, tak to je opravdu smutné. A vy, odpůrce multi-kulti bojujete za ty, kteří nám sem do Evropy cpou kdekoho.

[pláč]

169955

5.9.2008 15:16

RE: Jsou to králíci

Aja 74.?.?.?

Reakce na 169917

> Ne všichni židé jsou sionisti.
>Lidí napojených na Bilderberg a Rothschildy z Izraele je
>určitě maximálně pár desítek, spíš míň. A Izrael má
>přes 7 milionů obyvatel. Podívejte se na židy, kolik získali
>Nobelových cen a kolik Arabové. 7 i včetně té za mír tomu
>teroristovi Arafatovi. Když se to přepočte na obyvatele
>(třeba na 1 mil), vyjde to pro muslimy ještě hanebněji.

Vy posuzujete narok na zivot a zivotnost naroda podle poctu Nobelovek? Spocital jste, kolik jich ziskala Ceska republika (ci Ceskoslovensko).

>
>Připadá mi taky směšné, když někdo zastává konspirační
>teorie a la Alex Jones: Nesnáší neocons, Bilderberg, americké
>jestřáby, americký imperialismus, Izrael a vše židovské.
>Při tom ti dotyční můžou dopadnout tak, že zatímco budou
>nenávidět vše židovské včetně Izraele a budou lézt všem
>muslimům (vy víte kam)..., mezitím jim muslimové ze západní
>Evropy podřežou hrdlo. Jestli to nevíte, tak muslimů je v
>západní Evropě už 15 milionů muslimů a velmi velmi rychle
>přibývají, zatímco etnických Evropanů ubývá. A skoro
>všichni ti muslimové v Evropě mají v plánu džihád. Když
>si přečtete tyto články o Švédsku, zjistíte, že
>nepříteli nejsou jen ti liberálové, neomarxisti, multi kulti,
>pobláznění mladí anarchisti, ANTIFA a ostatní Švédové.
>Vůdčí osobnosti v těchto proudech ve Švédsku (jako i v
>jiných zemích EU) by se daly ztotožnit s Bilderbergem a s
>plány na ovládnutí Evropy. A muslimové jsou jejich cestou,
>jak toho dosáhnout. Takže já opravdu nevidím důvod, proč
>bych měl lézt do zadku evropským a blízkovýchodním
>muslimským džihádistům a bojovat proti Izraeli. Izraelci jsou
>v tomto boji našim spojencem. Ne sionisti z Izraele (!!!), ale
>obyčejní občani Izraele - cca 7 milionů.

Vy si evidentne pletete kritiku s nenavisti.
V jakem boji je Izrael vasim spojencem?
Resite problemy, ktere jste sami zavinili v ramci multi-kulti.
Do zadku nemusite lezt nikomu, pozadavek na slusne zachazeni s Palestinci v Gaze neni snad nijak prehnany, povsimnete si, ze ho pronesl Zid....jinak v celku svet dela, ze zadny problem neexistuje, nevidi, neslysi.

A skoro všichni ti muslimové v Evropě mají v plánu džihád

Co je tohle za exaktni obrat, kterym "argumentujete"?

169938

5.9.2008 15:34

RE: Jsou to králíci

Filip M 85.?.?.?

Reakce na 169938

Nemá cenu diskutovat s omezenci, kteří jsou přesvědčení o tom, že muslimové v Evropě jsou nevinné bílé neposkvrněné hrdličky. Pokud si to nějaký omezenec myslí, tak ať si zjistí, jestli se náhodou v Evropě nekonaly jakési teroristické útoky muslimů. A dotyční by se taky měli podívat na demografické statistiky a zapojit selský rozum. Pokud ani to nepomůže, nechť jim muslimské hrdličky tak za 15-25 let, až jich bude víc, podříznou hrdlo.

169941

5.9.2008 15:57

RE: Jsou to králíci

Aja 74.?.?.?

Reakce na 169941

Muzete me povazovat za omezence, je to vase pravo, ale nemel byste tim uhybat od odpovedi a argumentu.

I omezenec meho typu vi, jak je Evropa saturovana muslimy...ale ja se ptala, kdo ze je ten, kdo prosazuje multi-kulti a otevrel evropskou (a nejen ji) naruc?

Prani, aby me nekdo podrezal, nespada do argumentace, neda se povazovat za odpoved, tak co jste tim chtel rict?
...ze jako o jednoho omezence mene? No huraaa, vy dobry clovece.

Nezachazejte do roviny osobni a drzte se tema, pujde-li to.

169944

5.9.2008 18:06

RE: Jsou to králíci

Udiveny Eda 66.?.?.?

Reakce na 169941

A ted se vas Filipe bez filipa zeptam: kdo asi ty muslimy do te Evropy natahal a stale taha? Ze by to byli katolicti farari a nebo rodinne klany Yassira Arafata, Saddama Huseina, a Bina Ladina? Kdo stoji za emigraci mobu 3.sveta do Evropy, dneska vcetne Ceska, a do zemi osidlene evropskymi krestany (US, Canada, AUS)? Kdo ale na druhe strane se socialne (ne ekonomicky, neb to by znamenalo preseknuti pupecni snury dodavajici med & mleko do utrob parasita) isoluje od gojimu jak jen muze, uci se je odmalicka nenavidet (ortodoxni zide, talmudisticke seminare), a uloupenou Palestinu pojmenovali k oblbnuti sveta (aby si hloupi gojimi mysleli ze Chazari jsou to sami coby Israelite Stareho Zakona) nazvali Izrael, a tam ty ktere rabinsky syndikat neuzna za "lidi" (tj. zidy) nikoho nepusti, naopak je vrazdi, olupuji, a vyhani ze zeme kde se narodili a jejich linie zily od nepameti, davno predtim nez Chazari v 8.stoleti n.l. presedlali na nenavisty babylonsky Talmudismus, tez dnes znam coby judaismus?
Kdo ma nejvetsi zajem postvat vzajemne Muslimy proti krestanum, a visa versa? Kdyby jste mel trochu filipa, a byl schopen trochu logicky premyslet, tak nebudete lhat a slintat nesmysly a lzi tak jak je blabolite. Naopak, by jste mohl venovat trochu pozornosti, co zkuseny a starsi clovek jako Hestroy rika, a pak se zamyslet, zacit studovat, patrat, a pozorovat co se dnes kolem nas deje, a snazit se dat veci do souvislosti. Namisto toho, vy, a 100-tisice vam podonym, at jiz v Cesku ci kde jinde, se radeji drzite oficialnich versi, aby jste byli "in". Podobne, jako za meho mladi, kdy vetsina mladych Cechu, aby byli "in" se drzeli oficialni bolsevicke propagandy a z vychcanosti a vypocitavosti nalezli do bolsevicke jugend SSM (Soc. Svaz Mladeze).. Je vice jak zajimave, ze prave takovi, po odcinkani klici 17.11.89 v masach z SSM zahadne zmizeli, a chytli se nove doktryny byti "in", tj. lasky k (zionisty kontrolovanymi) USA, teroristicke entity na strednim vychode za ucelme oblbnuti krestanu pojmenovane Izrael, a svetoveho zidstva jako takoveho, a sup - a byli na druhe strane. Ostatne, tak jak velmi pravdepodobne premysleli vase rodice, vsak z toho by zase neco mohlo kapnout, mit se lip, dostat se za vodu, etc., pravda? [překvapení] [zmaten]

169957

6.9.2008 1:33

RE: Jsou to králíci

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 169941

Kolik zemrelo lidi rekneme na celem svete na terorismus za deset let? A kolik to bylo v Evrope? Rad si to necham vysvetlit od intelktualni elity. Doufam, ze vysvetleni bude ponekud komlexnejsi nez 4 radky textu, kdy polovina je pravdepodobne intelektualne a elitarsky venovana urazeni oponentu. Mozna, ale ze to je styl diskuse intelektualni elity, to ja tezko posoudim. Nikdy jsem nepopiral, ze jsem clovek z lidu.

169985

6.9.2008 8:11

RE: Jsou to králíci

mt-svk 213.?.?.?

Reakce na 169941

každý vie, čo multi-kulti v Európe obnáša a aké robia moslimovia problémy, na to nepotrebujem vaše vysvetlenie (ale každý, kto si dá 5+5 dokopy vie, kto to umožnil,čo o vás absolútne neplatí). Na druhej strane to neznamená, že budem potierať Palestínčanov v Gaze. Mimochodom, viete o tom, źe Palestínčania majú najviac ľudí s vysokoškolským vzdelaním (v priemere na počet obyvateľstva)?

A ak hovoríme o "vymyslených" zverstvách, odporúćam prečítať stránky autorov ako Alfred Lielenthal, Israel Shamir, Norman Finkelstein atď.

169998

5.9.2008 20:44

RE: Jsou to králíci

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?

Reakce na 169905

>Shalom, vyvolený čistokrevný. To jste ještě hodně mírný -
>králíci. Proč nepoužijete slova Menachema Begina, zakladatele
>Izraele? "Naše rasa je panská rasa. My jsme bohy této planety.
>Lišíme se od ostatních méněcenných ras asi tak jako se ony
>odlišují od hmyzu. Vlastně, ve srovnání s naší rasou,
>všechny ostatní rasy jsou šelmy a zvěř, v nejlepším
>případě dobytek. Dalo by se říci, že jsou lidský odpad.
>Naším osudem je vládnout nad méněcennými rasami. Budeme
>vládnout našemu pozemskému království železnou rukou. Masy
>nám budou líbat nohy a budou nám otrocky sloužit."

Menachem Begin byl zakladatel Izraele? To je pro me docela velka novina. A prosim vas, muzete sdelit datum a misto a pri jake prilezitosti toto rekl?

169964

6.9.2008 10:31

RE: Jsou to králíci

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

Reakce na 169964

ano, máte pravdu, menachem begin byl jen jedním s teroristů...

170001

5.9.2008 14:22

RE: Jsou to králíci

sharie shaka (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 169898

ohohoo! tak to je více než impozantní. No, příští měsíc se vracím do Palestiny, takže kdo chce poslat mrkev, napište.

169934

5.9.2008 9:40

Nacismus v nečistší podobě

hestroy 77.?.?.?

Ano, ano. Židé zažili strašné věci. Koncentrační tábory, prý jich zemřelo 6.000.000. Přeci by národ, který zažil takové hrůzy nemohl dělat hrůzy stejné a dokonce ještě větší? Nacistické Německo prý mělo být rasové čisté. Izrael má být rasově čistý. Kde se ty paralely berou? Němci prý ponižovali židy. Židé ponižují všechny nežidy. Kde se ten rasismus bere? Milión Arabů prý má cenu jednoho židovského nehtu a rozdíl mezi duší žida a nežida je větší, než žida a zvířete. Palestinští rabíni vyzývají k tomu, aby se palestinské děti, jejichž zoufalí rodiče spáchají nějaký teroristický čin, věšely na stromy. Další zase k tomu, aby židé zaměstnávali jen židy. Tato perla demokracie a svobody na blízkém východě se může pyšnit skvělou armádou. Tato armáda s chutí bije palestinské děti, případně jim rovnou láme ruce. Nacismus? Židovský nacismus německý výrazně převyšuje brutalitou a urputností. Pár židů na to s hrůzou kouká a pokud protestují, skončí v base. Tedy pokud mají to štěstí, že žijí v zemi zaslíbené. Američtí židé Izrael bezvýhradně podporují. A jsou rádi, že tam nemusí žít. Ale Jehova řekl, vy jste vyvolený národ, Talmud jasně říká, že gojímové jsou odpad, takže co? Je třeba zbavit Palestinu arabské rakoviny. Tak tak. Boží mlýny melou pomalu. Ale jistě. Kdo se povyšuje, bude ponížen, jak řekl člověk, který chtěl zavést Nový zákon. Nepovedlo se. Musíme čekat dál. [pláč]

169902

6.9.2008 0:33

Všetci proti pakáži

Sid 85.?.?.?

No, kebyže my nedoserú plastiku tak by som sa aj rozplakal. Len nevien či od smútku alebo od smiechu.

Vraj lekárskej starostlivosti sa im zachcelo. A čo tak Egypt? Alebo treba politicky nekorektne priznať, že Izrael má najlepšie zdravoníctvo v oblasti?

Problémom je, že občas sa nejaká pacientka chce odpáliť pred záverečnou vizitou. Preto je Izrael opatrný. A stovky militantov by Hamas mohol využiť pri oprave ciest. Ale robiť sa im asi nechce.

169977

6.9.2008 1:36

RE: Všetci proti pakáži

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 169977

Opravdu, tazke po nekom zadat spolupraci a udelat z nej konfidenta a umoznit mu potom mozna lekarskou pomoc to je div te perly demokracie? Kde se tuhle techniku ucili, od "starych dobrych nacistu" treba v Gestapu? [překvapení] [zmaten]

169986

6.9.2008 17:57

RE: Všetci proti pakáži

Sid 62.?.?.?

Reakce na 169986

Problém je ten,že každý nesie za svoje rozhodnutia aj následky.

Ak niekto volí Hamas a vykrikuje na jeho zjazdoch nenávistné heslá, ako potom môže čakať, že si pôjde dať do Tel Avivu len tak odsať tuk alebo vyhladiť vrásky, a to ešte z daní Izraelčanov, ktorých smrť si želá.

To len niektoré európske štáty majú takú úchylku financovať všeliakych imámov, ktorým sa hnusí všetko európske (samozrejme okrem Eur na účte).

170020

6.9.2008 21:48

RE: Všetci proti pakáži

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 170020

Jeste jednou i pro ty, co nechteji chapat? Sionismus a jeho vlada je jednoznacne rezim nesouci fasiticke pararely, podobnost metod a brutalitu. Vymena donasecke spoluprace za lekarskou pomoc by zahrala srdce kazdeho dobreho nacisty. Pokud by takovy rezim byl tam, kde patri tedy v izolaci od sveta, ktery se pysni privlastkem svobodny, demokraticky ..., tak by se situace postupne musela zmenit. V izolaci nikdo o velikosti statu Izraele nevydrzi prilis dlouho.

Pokud vsak vedouci zeme tohoto "svobodneho demokratickeho" spolecenstvi pri prezidentskych volbach demonstruje podlezavost sionisticke loby, pak politicky problem nema pouze region, kde sioniste vladnou, ale je zadelano na zahranicne geopoliticky problem globalniho vyznamu.
http://www.blisty.cz/2008/9/5/art42590.html
Tenhle analytik to nazyva bez nejakych prikras. Mimochodem dalsi rana z milosti do naivity zapadnich intelektualu, kteri neveri, ze Rusko ma skutecne realne vize ohrozeni sve narodni bezpecnosti a tvrdi, ze se jedna pouze o panroickou reakci Kremlu. Vojensky potencial USA je ted pred zajimavym vyberem a v Tel Avivu jiste hlasite sionistum, cvakaji prdele ohledne budouciho vyvoje.

Analyza je nazornuym prikladem k cemu vede silove pojeti v mezinrodni politice u nejmocnejsi mocnosti. K mezinarodni izolaci, neduvere, i ke skutecne paranoe, o ktere byla rec. A to vse zvysuje riziko posledniho konfliktu. Diplomacie klacku dobre fungujici v nasem starem svete, se v tom novem svete ktery se postupne rodi, se stava naprosto kontraproduktivni a devastujici. V dobe dosazeni realnych moznosti a konecnosti zdroju teto planety, se stava diplomacie klacku dokonce fatalni hrozbou pro pokracovani neceho, cemu rikame civilizace.

170027

6.9.2008 22:12

RE: Všetci proti pakáži

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 170027

Kdyz uz jsme u naivity velmi kvalitne vzdelanych zapadnich intelktualu. K poznamce pana Culika. Pan Culik vidi gramatiku, ale naprosto mu unika diplomaticky smysl. V Moskve ovladaji excelentne i diplomacii a nepochybne i tu gramatickou stranku veci.Citace z Britskych listu:

"Saakašvilimu dali k podpisu podvrh smlouvy s Lavrovem

Ruský ministr zahraničí Sergej Lavrov včera prohlásil, že text šestibodového plánu, na kterém se dohodli francouzský prezident Nicolas Sarkozy a jeho ruský protějšek Dmitrij Medvěděv a který následně podepsal prezident Gruzie Michail Saakašvili, je podvrh.

V textu, který podepsal Medvěděv, se prý píše o „mezinárodní dohodě o zajištění bezpečnosti Abcházie a Jižní Osetie“, zatímco Saakašvili podepsal dokument o „mezinárodní dohodě o zajištění bezpečnosti v Abcházii a Jižní Osetii“. „Autentickým je text podepsaný oběma prezidenty (Sarkozym a Medvěděvem) v Kremlu 12. srpna,“ prohlašuje Lavrov.

Právo: Saakašvili prý podepsal podvrh ZDE

Pozn. JČ: Může to být nevinná chyba, způsobená překladem do západních jazyků. Neflektivní jazyky jako angličtina totiž nesnášejí řazení genitivů ("zajištění bezpečnosti Abcházie a Jižní Osetie" je jako ono nechvalně známé papalášské "zařízení vyřízení nařízení" a špatný styl postkomunistických byrokratů překladatel zřejmě nahradil pro srozumitelnost jinou předložkou - původní formulace je totiž dvojznačná. Až se ruští byrokraté naučí psát lidsky srozumitelným jazykem, k chybám tohoto druhu docházet nebude, pokud bude původní text jasný a právně jednoznačný."

170028

6.9.2008 8:15

RE: Všetci proti pakáži

mt-svk 213.?.?.?

Reakce na 169977

Sid, keď pôjdete do zahraničia, nehláste sa k Slovensku a nevravte, že ste Slovák, aspoň mu nebudete robiť hanbu. Teda ak Slovák vôbec ste [cool] .

169999

6.9.2008 11:38

RE: Všetci proti pakáži

mtk 80.?.?.?

Reakce na 169999

Já myslím, že placení provokatéři Sid a FilipM odvedli špatnou práci. Diskuzi nerozvrátili, jen dali vyniknout rozumným lidem. Proto souhlasím s Jarmilou (na jiném místě o provokatérech), že je lepší reagovat sumarizací dat než tyto hošíky zcela ignorovat

170008

6.9.2008 16:47

RE: Všetci proti pakáži

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 170008

Nereagovat nejde to by jsme mohli brzo vyvesit ceduli. Slusnym diskutujicim se omlouvame, ale diskuse je zrusena. Pripadne volat po jednobarevne diskusi, at uz formou silne cenzury nebo tvrdeho blokovani pristupu k diskuzi. Takhle vypada diskuze, kdyz nektery typ lidi dostane neomezeny prostor.
http://www.nezvedavec.org/
Editor nemel pro duchovni rozlet tohodle typu diskutujicich pochopeni, takze tim vzniklo toto. Ono diksutujici se odtud na Zvedavci objevuji, ale musi se chovat slusne v ramci nejakych nastavenych mantinelu. [mrknutí jedním okem]

170019

6.9.2008 18:11

RE: Všetci proti pakáži

mt-svk 213.?.?.?

Reakce na 170019

Bohužiaľ, diskusia Nezvedavca nemá veľkú výpovednú hodnotu [pláč]. Väčšinou je to sto-krát omieľaná propaganda a zlostné výlevy na Zvedavca. Bola som z toho dosť sklamaná.

170021

6.9.2008 18:59

RE: Všetci proti pakáži

Sid 62.?.?.?

Reakce na 170021

Najviac na úrovni je asi Eurabia. Ale zase zhodovať sa s ostatnými je niekedy nuda.

170024

7.9.2008 4:49

RE: Všetci proti pakáži

Zvedavy Eda 76.?.?.?

Reakce na 170024

>Najviac na úrovni je asi Eurabia. Ale zase zhodovať sa s
>ostatnými je niekedy nuda.

Sid, len takova vsetecna otazka, sak som Zvedavy Eda: keby vobec podle vaseho guideline, tj. "nabozenskeho" spisu znameho coby Babylonsky Talmud, nebolo "zvierat v lidskej podobe" (v inych slovach gojimov), z koho byste zily, cucaly, a prosperovaly? Ci doopravdy vieriete, ze tasemnica vaseho druhu by sa mohla uzivit ze seba sama, tj. z roupa ci strevneho creva?

170045

7.9.2008 17:14

Za devastaci si můžou Palestinci sami !

Felix 85.?.?.?

Je zajímavé, jak se tady místní nenávistníci pouští do Židů po obvyklé skvělé nahrávce redakce Zvědavce, resp.p.Stvory... a vůbec je nazajímá fakt, že za devastaci Palestiny si můžou především sami tzv.Palestinci, kteří zde žijí a povětšinou nepracují a pracovat nejspíš ani nechtějí !..[velký smích] . Izrael nenávidí, bojují proti němu a pak se diví, že jim Izraelci nechtějí pomoct (a diví se tomu i zdejší jejich příznivci, či spíše antisionisti, pro které je každý, kdo je proti Izraeli dobrý) !.... [chechtot]
Když po válce byla západní Evropa zdevastovaná, tak Amíci poskytli (samozřejmě i zpětně výhodnou) hospodářskou pomoc a Němci ji elegantně využili a během 20-30ti let nás (kteří jsme zůstali v područí bolševického Ruska) hospodářsky předehnali..... [pláč]
Co ale dělali spojenci Palestinců, tj. některé arabské státy, že Palestina dneska vypadá tak, jak vypadá .. A co dělají vlastní Palestinci, že pomoc ,kterou dostávají (i z Evropy a USA) prožerou a proválčí ? [zmaten] ..
.. JAK ŘÍKÁM, MŮŽOU SI ZA TO PALESTINCI SAMI ! [pláč] [pláč] [pláč]

170059

7.9.2008 19:51

RE: Lež - Za devastaci si můžou Palestinci sami !

Saša 74.?.?.?

Reakce na 170059

Již po generace osadníci v čele s náboženským státem Izrael, přesněji s jeho sionistickým vedením zabíjí 10 Palestinců za jednoho Žida. Bere jim jejich půdu, nepřiznává jim právo pohybu v jejich zemi, používá ekonomickou blokádu. Chová se hůře než kdysi Evropané vůči Indiánům. Je nestoudné a obrácení skutečnosti naruby, podsouvat srovnání s nacistickým Německem. Židé si pěstují proti sobě nenávist podobně jako Američané v Iráku a Afganistanu. Oprávněná nenávist zůstane v podvědomí postižených po generace a staletí a to i po jakémkoli urovnání situace. Židé nejsou geneticky nadřazeni Palestincům jak se pan „Felix“ zcela mylně domnívá, z genetického hlediska jsou prakticky totožní Židům a tento rasistický pohled je obzvláště zrůdný. Dovolávání se nábožensko-sionistické představy, že život Žida je cennější, je nesmysl, což je jasné inteligentnějším Židům. Někdy mlčí, což je spoluvina.

170063

7.9.2008 20:37

RE: Lež - Za devastaci si můžou Palestinci sami !

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 170063

Mě ve Felixově příspěvku zaujala tato věta:

- za devastaci Palestiny si můžou především sami tzv.Palestinci, kteří zde žijí a povětšinou nepracují a pracovat nejspíš ani nechtějí! -


Zajímalo by mne, pokud to je u Palestinců s chutí pracovat tak jak Felix popisuje, proč jich tak obrovské množství pravidelně cestuje za prací a živobytím do Izraele nebo i jinam a navíc za velmi obtížných podmínek. Že by to bylo proto, že u nich doma není ze známých důvodů dostatek pracovních příležitostí? Nebo že by to bylo proto, že je baví cestování, Felixi???
jansmith[smích]

170067

7.9.2008 20:45

RE: Lež - Za devastaci si můžou Palestinci sami !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 170063

>Již po generace osadníci v čele s náboženským státem Izrael, přesněji s jeho sionistickým vedením zabíjí 10 Palestinců za jednoho Žida. Bere jim jejich půdu, nepřiznává jim právo pohybu v jejich zemi, používá ekonomickou blokádu.

Zadnou pudu Palestincum v Gaze nikdo nebere. Prave naopak. Vsichni Izraelsti obcane odtud byli vystehovani a nechali jim pudu na ktere pracovali uz tri generace a na ktere se vetsina z nich narodila. Byly to ve vetsine pripadu male prosperujici farmy, ktere stacily zivit nejen jejich majitele, ale i ty Palestince, kteri byli ochotni pracovat. Tyto farmy vyvazeli sve organicke produkty i do Evropy. Dnes je z nich poust a zdevastovane uzemi nikoho. Plaze hamasaci zaminovali a zdevastovali. Chamtivost tzv. Palestincu, ale nema konce. Stale jen berou a nikdy nic svetu nedali a nedaji.

170068

8.9.2008 10:04

RE: Lež - Za devastaci si můžou Palestinci sami !

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 170068

"Zadnou pudu Palestincum v Gaze nikdo nebere. "

Gaza je v totální blokádě (na souši i od moře v režii izraelské armády) ne nepodobné koncetračnímu táboru, ale na Západním břehu ke krádeži půdy dochází snad denně. Nevykrucujte se: Riceová kritizovala Izrael kvůli rozšiřování židovských osad.

"Vsichni Izraelsti obcane odtud byli vystehovani a nechali jim pudu na ktere pracovali uz tri generace a na ktere se vetsina z nich narodila"


1) vyhnat původní obyvatelstvo
2) osídlit vlastní populací
3) udržet silou zbraní 3 generace
4) pak protestovat proti vystěhování?

precedens?


co kdyby to dnes na Izrael zkusili Číňané? Vyhnali např. obyvatele Tel Avivu a blízkého okolí a udrželi tam silou zbraní tři generace? Bylo by pak od židů spravedlivé je vyhnat když by se mocenská karta obrátila? [překvapení]


" Dnes je z nich poust a zdevastovane uzemi nikoho."

to by krajem nesměly křižovat izraelské buldozery

např.

Palestinci se totiž nějak uživit musí a chtějí.

Ale je jasné, že Izrael chce Palestince vyhladit či přinejmenším zotročit. Jeho osadníci chodí provokovat a ničit, když se Palestinci brání, pustí se do nich IDF. Jindy přijede po zuby ozbrojená soldateska IDF a vyhání celé rodiny z domů, které pak srovná buldozerem se zemí. Plenění olivových hájů a likvidace cest, včetně jejich tarasení betonovými bloky patří k běžným praktikám samovyvolenců. Odpírání běžné migrace Palestinců na jejich území výstavbou check-pointů a palpostů. Zábory půdy vysidlováním a výstavbou vysokých plotů, údajně proti teroristům, ve skutečnosti k opětovnému posunutí hranic expandujícího Izraele.

MARDA - its fight for survival.

Monitoring Israeli Colonizing activities in the Palestinian West Bank and Gaza

Můžete si psát co chcete, zčernalá srdce, ale to, co se ve skutečnosti děje, se svět vždy dozví.

170103

7.9.2008 21:05

RE: Za devastaci si můžou Palestinci sami !

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 170059

Prosím, přestaňte na tento příspěvek reagovat, nebo budu nucen vymazat celou větev. Copak nevidíte, že to je provokatér?

170070

8.9.2008 5:17

RE: Za devastaci si můžou Palestinci sami !

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 170059

Nepovidejte, prvni intafada, behem ktere sli Palestinci do stavka ochromila ekonomiku Izraele. Pravda pozdeji se dovezli na nekvalifikovane prace lidi ze zahranici, po padu zelezne opony jich hodne bylo z byvaleho SSSR.

170087

8.9.2008 5:18

RE: Za devastaci si můžou Palestinci sami !

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 170087

"do generalni stavky" tam melo samozrejme byt.

170088

Příspěvků: 40

05.09. 08:22 cyp  .
05.09. 09:08 Sam Ting Wong  Tak mi řekněte,
05.09. 09:19 Filip M  Jsou to králíci
05.09. 09:46 Saša  RE: Jsou to králíci
05.09. 09:59 hestroy  RE: Jsou to králíci
05.09. 11:41 Filip M  RE: Jsou to králíci
05.09. 15:13 hestroy  RE: Jsou to králíci
05.09. 15:27 Filip M  RE: Jsou to králíci
06.09. 01:27 Rene Bartosek  RE: Jsou to králíci
05.09. 16:04 Filip M  RE: Jsou to králíci
05.09. 17:31 hestroy  RE: Jsou to králíci
05.09. 15:16 Aja  RE: Jsou to králíci
05.09. 15:34 Filip M  RE: Jsou to králíci
05.09. 15:57 Aja  RE: Jsou to králíci
05.09. 18:06 Udiveny Eda  RE: Jsou to králíci
06.09. 01:33 Rene Bartosek  RE: Jsou to králíci
06.09. 08:11 mt-svk  RE: Jsou to králíci
05.09. 20:44 semtex  RE: Jsou to králíci
06.09. 10:31 Ibrahim Ag Alhabib  RE: Jsou to králíci
05.09. 14:22 sharie  RE: Jsou to králíci
05.09. 09:40 hestroy  Nacismus v nečistší podobě
06.09. 00:33 Sid  Všetci proti pakáži
06.09. 01:36 Rene Bartosek  RE: Všetci proti pakáži
06.09. 17:57 Sid  RE: Všetci proti pakáži
06.09. 21:48 Rene Bartosek  RE: Všetci proti pakáži
06.09. 22:12 Rene Bartosek  RE: Všetci proti pakáži
06.09. 08:15 mt-svk  RE: Všetci proti pakáži
06.09. 11:38 mtk  RE: Všetci proti pakáži
06.09. 16:47 Rene Bartosek  RE: Všetci proti pakáži
06.09. 18:11 mt-svk  RE: Všetci proti pakáži
06.09. 18:59 Sid  RE: Všetci proti pakáži
07.09. 04:49 Zvedavy Eda  RE: Všetci proti pakáži
07.09. 17:14 Felix  Za devastaci si můžou Palestinci sami !
07.09. 19:51 Saša  RE: Lež - Za devastaci si můžou Palestinci sami !
07.09. 20:37 jansmith1984  RE: Lež - Za devastaci si můžou Palestinci sami !
07.09. 20:45  RE: Lež - Za devastaci si můžou Palestinci sami !
08.09. 10:04 MedaBeda  RE: Lež - Za devastaci si můžou Palestinci sami !
07.09. 21:05 Vladimír Stwora  RE: Za devastaci si můžou Palestinci sami !
08.09. 05:17 Rene Bartosek  RE: Za devastaci si můžou Palestinci sami !
08.09. 05:18 Rene Bartosek  RE: Za devastaci si můžou Palestinci sami !

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 52 čtenářů částkou 7 480 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,25 Kč
Euro
25,58 Kč
Libra
29,84 Kč
Kanadský dolar
17,53 Kč
Australský dolar
15,80 Kč
Švýcarský frank
23,49 Kč
100 japonských jenů
21,39 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,66 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,16 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 054,99 Kč
1 unce stříbra
394,77 Kč
Bitcoin
201 515,96 Kč

Poslední aktualizace: 14.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 070