Diskuze k článku

Někdo vyhrožuje editorovi serveru informationclearinghouse.info

Příspěvků 50

31.8.2008 0:54

Pěst na oko

Filip N 85.?.?.?

Nemám nic proti tomuto článku. Přestože já věřím, že je pravdivý, nebudou si to myslet odpůrci Zvědavce. Pro ně to bude jako pěst na oko - pro lidi, kteří nechápou, o čem Zvědavec informuje, to bude působit jako paranoia a budou mít další důvod k vysmívání se tomuto serveru. Jako paranoia se to může zdát lidem, kteří si o tom čtou, ale sami to nezažili.

169490

31.8.2008 4:35

ODVEKY STRET DOBRA SE ZLEM

Petr.. 89.?.?.?

Myslim si, ze hlavni otazka zni, proc Mr. Feeley vydava svuj Web ? A odpoved muze znit, protoze citi tu potrebu. Protoze chce jine branit proti zlu, ktere plodi zle lidske duse ! I prezto, ze je za sve nazory pronasledovan, i prez to, ze uz pro to obetoval i sve rodinne vztahy a dokonce mu hrozi mu smrt, pokracuje dal. Jeho chovani popira i ten nejzakladnejsi lidsky instinkt, pud sebezachovy.
V dejinach lidstva se vyskytuji vyjimecni jedinci, kteri se chovali podobne . A postavili se proti bezpravi a zlym lidem. Napriklad Jezis z Nazaretu, M.L.King, M. Gandhi, J. Hus a nekolik dalsich.
Pan Feeley je nepochybne statecna lidska duse. To, jak se kazdy z nas chova, kym je a jaka bude jeho budoucnost souvisi s tim co se rozhodne udelat. Souvisi to se stavem jeho duse. A jeho duse je soucasti vesmiru, chcete-li,vecnosti a Boha . Pan Feeley si vybral cestu . Zatracene nebezpecnou ! Ale pro nas zasluznou !
Protipolem Mr. Feeley jsou ti, co pachaji to bezpravi, proti kteremu Mr. Feeley broji. Jsou to lide, kteri ze sobectvi a chamtivosti zaprou sve lidske duse a pro zisk a moc pachaji zlociny. Mezi ne patri hlavne zastupci vlad , slozenych z katu, bacharu, vybercich dani, exekutoru, bezcitnych uredniku, zabijaku ve vojsku, v tajnych sluzbach,atd. atd. Tito se zivi na ukor jinych. Jako cizopasnici. Zivi se realizaci zla. Neni jich moc ! Na pocet obyvatel planety je jich malo, ale maji to dobre zorganizovano . Nezminil jsem zastupce velkych firem, protoze obchodnici vladnou prostrednictvim koupenych vlad ! Spojili obchod s politikou, cili, oni jsou take vlada . Spojeni obchodu a politiky=totalita!
Je jasne, ze tito vinnici hluboce nesnasi pana Feeley a udelaji cokoli, aby ho zastavili. Pro ne je zlocin soucasti vsedniho dne. Tak, jako je soucasti vsedniho dne miliard lidi tezka prace v otroctvi pro tyto zle duse.

Pane Vladimire, pozdravujte prosim Mr. Feeley a sdelte mu, ze je nasim vzorem . Ze dava priklad pro dalsi nasledovniky.
Kdyz bude hodne takovych jako on,(a Vy), bezpravi ubude ! Na kvalite a mnozstvi informaci zavisi osud lidske spolecnosti. Pokud budeme mit dostatek tech, kteri je budou poskytovat, nebude tak snadne pro zle duse pachat zlociny proti jinym lidskym bytostem .

169495

31.8.2008 4:43

RE: ODVEKY STRET DOBRA SE ZLEM

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 169495

Petře, já pana Feeleyho osobně neznám. Jednou jsme si vyměnili emaily, to bylo asi před 5 roky, od té doby jsme si nepsali. Ale uvažuji, že mu znovu napíši a podpořím ho. [smích]

169496

31.8.2008 7:40

RE: ODVEKY STRET DOBRA SE ZLEM

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 169495

Proč vydává svůj Web ? Protože je trouba ! Vzpouzí se proti realitě velice špatnými prostředky .

Nevěřím , že by se Ježíš postavil proti bezpráví a zlým lidem .( Vždyť se mu ( zlu a bezpráví ) sám podrobil a učil , že ; "když vás udeří na pravou tvář tak nastavte i levou" ).

King ,Gándhí a Hus nebyli "normální". [oči v sloup]

Kdyz bude hodne takovych jako on,(a Vy), bezpravi ubude !

TO URČITĚ ! [velký smích] [velký smích]

XEON

169507

31.8.2008 8:07

Co je pravda ?

xeon stodola (zavináč) volny (tečka) cz 213.?.?.?

Ale jedno vím jistě: Pravdu se jim umlčet nepodaří.

Ale i ONI mají přece svou "pravdu" a taky každý jiný má svou "pravdu" ( že by tedy snad jednou , opravdu , PRAVDA ZVÍTĚZILA [velký smích] ).... Tak tedy lidé bojují o svou malou "pravdu" a jsou pro ni ochotni zabíjet nebo umírat ..... Není pak lepší se na takovou "pravdu" vykálet ? [velký smích] Že ne ! Pak tedy snášejte a nestěžujte si .

169508

31.8.2008 12:06

RE: Co je pravda ?

inocean 85.?.?.?

Reakce na 169508

Mozna by bylo fajn vam definovat co je to pravda: Je to PRESNY popis mista, casu a deje.
Takze podle vasi logiky kazdy muze mit svou "pravdu", ale to neni opravdova PRAVDA. Ten kdo ma svou "pravdu" pouze chce, aby se to jako pravda tvarilo a ostatni mu uverili.

169517

31.8.2008 17:48

RE: Co je pravda ?

xeon stodola (zavináč) volny (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 169517

když tedy bude blázen popisovat přesně - místo,čas a děj , bude to ta PRAVDA s velkym P ? To asi nee ! [chechtot] [velký smích]

Zkuste lepší definici !

169533

31.8.2008 18:11

RE: Co je pravda ?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 169533

porozumět je více než definovat

169534

2.9.2008 18:14

RE: Co je pravda ?

xeon stodola (zavináč) volny (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 169534

ROZUMÍŠ TOMU ? [velký smích]

169573

2.9.2008 18:27

RE: Co je pravda ?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 169573

v podstatě hledat pravděpodobné. Protože zprávy o událostech jsou už subjektivní a tedy více či méně zkreslené. Bohužel jsme na ně odkázáni.

169575

3.9.2008 6:06

RE: Co je pravda ?

xeon stodola (zavináč) volny (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 169575

Přesně tak ! Ta subjektivnost v posuzování pravdy je vždy nespolehlivá ......Dostat se pomocí jógy na stanovisko "objektu" (Mistr jógy )pak je hodnocení spolehlivější.

Napadá mne , že absolutní pravda je spojena s Absolutnem , tedy s Prázdnem .

Čím blíž je člověk k prázdnotě ( v mysli a vědomí ) tím je blíž k pravdě ! .... Člověk s roztříštěnou mysli ( např. Janko ) bude pravďě na hony vzdálený.

Pokud tedy někdo chce překonat stav běžného člověka musi začít s pozorováním těla , nohou - proto , aby se ustálila jeho mysl a vyčistilo vědomí

Do té doby než se tak stane může být odhalování pravdy čirou spekulací.

169608

3.9.2008 8:10

RE: Co je pravda ?

85.?.?.?

Reakce na 169533

No Xeone, nechápu ten smajlík ani Vaše "argumenty". Není pravda s velkým ani malým P p. Je prostě pravda, kterou lze charakterizovat velmi přesně - viz příspěvek - přesný popis události, místa, záměru, výsledku, fukčnosti, platí to od výrobků až po filozofie.

Jejím opakem Xeone je lež. Lež je tedy klamavý popis děje, nebo důsledků, nebo klamný slib. Tedy kupříkladu, že komunismus či demokracie je vláda lidu a pro lid - to je lež. Nebo, že výrobek či ideologie ta a ta způsobí to a to a dostáváme se až k popisu událostí, kupříkladu 11 09 způsobilo několik lidí z Al Kajdy...

To je lež, která ve svých souvztažných - konsekventních souvislostech umožňuje ovládat celé kontinenty, celé lidstvo.

Takže nemáte pravdu, v tom, že každý má svou pravdu. Pokud třeba mou pravdou je, že demokracie je vláda lidu a preventivní válka mírem - není to i Vaše pravda. Nutný je zde objektivní popis skutečnosti - (Po ovoci poznáš strom, ale i ideologi, výrobek, člověka...) ten je konstantní vůči všem. To je pravda.

Úsloví tisíckrát opakovaná lež se stává pravdou je zjevný klam. Tisíckrát opakovaná lež zůstane pouze lží, ale tím, že je lidem podsunuta jako skutečnost tak na tom celém stojí naše dějiny. Dějiny šílenců a prostitutů, dějiny perverse a uctívání kdejakého balastu, které, jak si jistě všímáte se chýlí ke konci, protože rozpor mezi pravdou a lží je dlouhodobě zcela neudržitelný. Nemám snad pravdu? [smích]

169617

3.9.2008 10:02

RE: Co je pravda ?

xeon stodola (zavináč) volny (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 169617

Proč nechcete uznat , že pravda může být relativní ?

Opakem pravdy je omyl ! Lež je trochu něco jiného.

Vaše pravda nemusí být mojí pravdou ! Pokud bychom se ovšem na něčem shodli , pak by to byla naše společná pravda.

K objektivnímu popisu skutečnosti je potřeba být objektivní...... K tomu se ovšem lze dostat pouze určitými systémy.

Pěkně to popisuje A.D.Neelová ve své knize "Pronikavý vhled".

Koukal jsem v neděli na Havla a neměl jsem dojem , že by záměrně lhal . Vypadalo to , že on skutečně věří tomu co říká. Pak by totiž bylo docela možné , že žije v jiné realitě a tudíž , že skutečně mluví pravdu. Tohle se pak může týkat i jiných lidi , třeba Knížepána a jiných mocipánů !

Co je pro jedny nepřijatelné je pro druhé přijatelné a normální a svou pravdu mají všichni !

169627

3.9.2008 10:11

RE: Co je pravda ?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 169627

"totiž bylo docela možné , že žije v jiné realitě a tudíž , že skutečně mluví pravdu."

problém vidím v tom, že se ty reality setkávají a prolínají na jedné půdě- ve hmotě. A často jedna vylučuje druhou. Co teď ale s tím? Reálně?

169629

3.9.2008 10:50

RE: Co je pravda ?

xeon stodola (zavináč) volny (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 169629

Snažit se opustit malé - mnohé reality , a dostat se na stanovisko Universální reality !

V knize "Tajemství Tibetu 1" - je uvedena "joga snu" nebo " učení o prázdnotě " .

V každém případě se začíná pozorováním těla. Nestačí jen pozorovat nohy ,to by energie unikala jinými částmi těla , během dne se snažit pozorovat kontury celého těla ( tím se uzavře okruh energie a vzniká možnost zvyšovat , akumulovat množství energie podobně jako v papiňáku ) .

169631

3.9.2008 11:05

RE: Co je pravda ?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 169631

to je všechno v pořádku co píšete, ale nesedí mi jedna věta:

"dostat se na stanovisko Universální reality "

Universální realita má stanovisko?

169634

3.9.2008 12:57

RE: Co je pravda ?

xeon stodola (zavináč) volny (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 169634

Kam se člověk "postavi" , kam se dostane svým poznáním , svým vývojem - tam je jeho "stanoviště"- odtud tedy to stanovisko.

K hestroy

Pravda , jako filozofický pojem, má vypovídat o skutečnosti ..... Nebere se do úvahy možnost záměrného potlačování pravdy, ( lež )..... Buď je něco pravda nebo nepravda - prozatimní omyl. Pravda souvisí s úrovni poznání.

Z minulosti známe , že lidé kdysi věřili , že země je placatá . Nebyla to pravda . Byl to jejich omyl , pramenící z nedostatečného poznání. V té souvislosti se nedá vůbec uvažovat o lži. Další příklady můžete najít sám ...... Kolik poznatků z minulosti věda překonala , a až pak se ukázalo , že jsou nepravdivé , mylné ! Lež tam nehraje žádnou roli !

Proto platí , že opakem pravdy je omyl !

169650

3.9.2008 14:30

RE: Co je pravda ?

xeon stodola (zavináč) volny (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 169634

Je fakt , že jsem to napsal nějak divně a ani mi to nesedí !

Takže to zkusím znova :

"Dostat se na stanovisko universiálního já v člověku"

Univerzální já v člověku - nejvyšší já , nadřazené jáství osobnímu ; totéž jako pozorovatel

Univerzum (z lat.) vesmír,veškerenstvo ; svět vcelku jak ve smyslu hmotném , tak i duševním .

169659

3.9.2008 18:02

RE: Co je pravda ?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 169659

rozumím [mrknutí jedním okem]

169680

3.9.2008 11:10

RE: Co je pravda ?

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 169627

>Lež je trochu něco jiného.
Opět otázky a pojmy stojící v pozadí každé snahy o zhodnocení.
Skutečně lze asi lež označit jako záměrné poškození pravdy. Což je opravdu něco jiného než opak pravdy.
Omyl, nebo nepravda, nebo něco podobného, jsou pojmy, které se spíš blíží k hledání. Tedy snaha té pravdy se dobrat.
>Pokud bychom se ovšem na něčem shodli , pak by to byla naše společná pravda.
Tady si myslím je to řečeno hezky. Společná pravda je to nalezení, je tedy absolutní pravdou těch, co se shodli.
Hledání pravdy předchází poměřování toho, co bylo nazváno „fakty“, nebo „realitou“. To je pak to relativizování, neboť vlastní pohled je vlastním zhodnocením, tedy subjektivním popisem události.
>Co je pro jedny nepřijatelné je pro druhé přijatelné a normální a svou pravdu mají všichni !
Ano poměřováním dílčích pravd se snažíme dobrat té společné.
Pokud však někdo se svým zhodnocením události (subjektivním) se liší od toho druhého, příčina může být již v úplném základu. A to ve vyznání či vyznávání toho, co můžeme označit jako hodnoty. Rozdílný pohled na svět vede i k jeho rozdílnému vidění, tedy potom i k jiným výkladům. To je však v pořádku, pokud je zde dobrá vůle, tedy ochota hledat.
Z toho pak vyplývá, že lež nějak souvisí s tou špatnou vůlí, potažmo se zlem.

169635

3.9.2008 17:36

RE: Co je pravda ?

xeon stodola (zavináč) volny (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 169635

Taky si myslím , že lež je odvozena od slova lhát - to lhát vyjadřuje opak mluviti pravdu. Opak poctivosti , čestnosti - lhář , prolhanec atp.

169679

3.9.2008 19:58

RE: Co je pravda ?

85.?.?.?

Reakce na 169635

Pane Spytihněve, dovolte mi vyjádřit opačný názor, který přiznávám sdílím s Bohem, dovolíte-li. Pravda a lež se nemůže prolínat je myslím po obsahu přesný překlad jednoho z přirovnání.

Pravda je absolutní hodnota je nedělitelná. Zajímavé je v této věci slovo pravděpodobně [smích], kterého ač se mnozí lháři rádi dovolávají (mělo by se užívat namísto toho je možné, že skutečnost probíhala takto...), ale prosím vážené diskutující co je tedy pravdě podobného? Pouze lež.

Pravda ve všech rozměrech je ryze absolutní (naštěstí) hodnota společná všem tvorům, různých vjemů i názorů.......

Pravda není dílčí, ani nemůžeme proložit pravdu lží, ale pouze chvíli lhát a chvíli říkat pravdu. Pravda je smysly velmi rozumně uchopitelná, proto ostatně na to rozlišení máme rozum.
Pravda je dynamická, protože obsahuje skutečný děj a reakce na skutečný děj a s fantazií nemá zhola nic společného, ani s tím, že někdo má různý názor - Pokud někdo žije nějákou jinou pravdou, než ostatní - žije lží.

Velmi pěkně to vyjádřil Ježíš z Nazaretu slovy: "Já jsem pravda, cesta a nikudy jinudy se k Bohu nelze dostat než skrze mne".

Pravda je skutečnost, která nepotřebuje ke své existenci nic, na rozdíl od lži, která potřebuje stále nové a nové techniky k tomu, aby mnozí pravdu nemohli nalézt a uvěřili lži, politikům, ale i umělcům a všem, kteří mají živnost z toho, že odvádí pozornost, co hůře vedou falešnou cestou do područí Satanova světa. Amen.

Pokud někdo bude tak hodný a uvede ukázku "relativní" pravdy, či pravdy individuální je Bůh, který umí tvořit slovem a nutno si vážit toho, že navštívil tento web, ale nepředpokládám zde takový příspěvek

169701

4.9.2008 2:36

RE: Pravda je podivný výraz

mtk 80.?.?.?

Reakce na 169701

Je Andy Warhol umělec nebo korporátně protlačený banalitik? Je Mona Lisa skutečně tak úchvatný obraz nebo jen historický mýtus Leo da Vinci? Jsou dramata V.Havla absurdní nebo je absurdní V.Havel? Nejsem Búh, jsem búhvíco.... [smích]
P.S. S Vašimi názory souhlasím, jen ne ve všech detailech. [smích]

169754

4.9.2008 15:55

RE: Pravda je podivný výraz

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 169754

Já bych si tak tipla, že Andy Warhol je korporátně protlačený banalytik, Mona Lisa je spíš historický mýtus než úchvatný obraz a dramata Havla nejsou ani tak absurdní jako spíš že stojí za prd. A Havel sám je zvyklý již od narození žít ve lži, takže mu nedělá sebemenší potíže žít ve lži, mluvit lži a tyto lži vydávat za pravdu.

169832

4.9.2008 5:42

RE: Co je pravda ?

xeon stodola (zavináč) volny (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 169701

Už Vám to popsal René B. a Spytihněv. Co víc k tomu dodat ?

Relativní znamená - podminěný , limitovaný , ohraničený atp.......

Relativní pravda = podmíněná , limitovaná úrovni poznání .


Ve starých dobách bylo pravdou , že nelmenší částicí hmoty je "X". To mohli tenkrát považovat za absolutní pravdu . Byl to jejich "strop" ( jak to říká Janko ) poznání .

Pak ,za néjaký čas se objevil nějaký přístroj a zjistilo se , že nejmenší částicí není X ale Y . Ejhle , objevila se nová pravda , která překonala tu starou . Ta stará byla relativní.

Dnes jsou zase jiné poznatky , které opět a opět překonávají staré , relativní pravdy . Ty staré platily jen do určité doby !

V hodnoceni motivů konáni a jednání lidí je to ještě komplikovanější . Tam už to jsou dohady , odhady , domněnky , spekulace ! Prostě nic na čem by se dala ověřit pravdivost něčího tvrzení .

Vy "pŕísaháte" na hmotu , ale přesto nic jako hmota neexistuje. Dnes už to dokazuje Fyzika - a v duchovních naukách je to známé od nepaměti .

169766

4.9.2008 6:42

RE: Co je pravda ?

85.?.?.?

Reakce na 169766

Myslím, že k je k tomu co dodat....

Uvedu Vaši citaci zde: "Ve starých dobách bylo pravdou , že nelmenší částicí hmoty je "X". To mohli tenkrát považovat za absolutní pravdu . Byl to jejich "strop" ( jak to říká Janko ) poznání ."

Ano, pojďme na tomto příkladě demonstrovat, že to na konstataci absolutní hodnoty pravdy nic nemění. Pouze v té době byla nejmenší poznanou částicí hmoty čásitce X - to je nerelativní pravda. Stejně jako to, že i v té době nebyla částice X nejmenší hodnotou, kterou vědi uměli nazvat...

Opět myslím body pro pravdu. Pravda je absolutní hodnota ve všech ohledech. Pokud tedy tehdy někdo hlásal, že částice x je to nejmenší dělitelné z hmoty jednoduše lhal - byť přesvědčen, že ne. Pokud někdo v té době řekl, umíme pozorovat jako nejmenší a třeba pracovat s částicí X - nelhal.

Tak nás tu prosím nemotejte [smích] do Vašich teorii o relativitě pravdy... [smích]

169772

4.9.2008 7:52

RE: Co je pravda ?

xeon stodola (zavináč) volny (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 169772

Vím , že je to pro Vás nesnadno pochopitelné . Prostě jste omezený ( schopností myslet ) , jste limitovaný Vaší inteligencí , jste ohraničen kvalitou svého rozumu ! Dosáhl jste stropu a proto máte absolutní pravdu . [chechtot] [velký smích] [vyplazený jazyk] Vždyť Vy vlastně lžete .

169776

4.9.2008 9:11

RE: Co je pravda ?

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 169701

>Pane Spytihněve, dovolte mi vyjádřit opačný názor, který přiznávám sdílím s Bohem,
Souhlasím, ale považte, že již pojetí boha není jednoznačné…(pokud tedy chcete ponechat jiným jejich bohy)
>Pravda a lež se nemůže prolínat
Také souhlasím, neboť lež je to, co je závislé na pravdě. Lžu-li, musím nejprve znát pravdu.
>Pravda je absolutní hodnota je nedělitelná.
Jako hodnota ano, souvisí se ctí. Vlastní čest vychází z čistého svědomí, tedy žití v pravdě. Ale toto je opět věc každého jedince a jeho hodnot, na nichž pravdu staví.
>ale prosím vážené diskutující co je tedy pravdě podobného? Pouze lež.
Ale vůbec ne. Je to snaha o shodu. Nalezení společné řeči a společného chápání hodnot. Pak mohu s někým říci, že je to pravdě podobné, né však jisté, neboť poznávání je cesta a hledání.
>Pravda ve všech rozměrech je ryze absolutní (naštěstí) hodnota společná všem tvorům, různých vjemů i názorů.......
I taková pravda je, je to vlastně pojetí pravdy jako hodnoty. Slovo „pravda“ však má své další konkrétní naplnění.
>Pravda je smysly velmi rozumně uchopitelná, proto ostatně na to rozlišení máme rozum.
To ano, stejně je to i se lží, či všemi pojmy…
>Pokud někdo žije nějákou jinou pravdou, než ostatní - žije lží.
Tedy vy jste si jistý, že máte pravdu, tedy neshoda s kýmkoliv jiným, musí vést nutně k podezření, že je lhář. Asi to nemáte v životě snadné…
>Velmi pěkně to vyjádřil Ježíš z Nazaretu slovy: "Já jsem pravda, cesta a nikudy jinudy se k Bohu nelze dostat než skrze mne".
Ano, byl jako Vy, nebo já, je to tedy na každém. Každý může hledat pravdu skrze sebe. Bůh přeci sídlí v každém.
>Pravda je skutečnost, která nepotřebuje ke své existenci nic, na rozdíl od lži
Souhlas. Jde jen o to poznání té „skutečnosti“. To může být vlastní, sprostředkované či společné
>Pokud někdo bude tak hodný a uvede ukázku "relativní" pravdy, či pravdy individuální je Bůh, který umí tvořit slovem a nutno si vážit toho, že navštívil tento web, ale nepředpokládám zde takový příspěvek
[smích] Mnohé jsme se naučili (třeba od rodičů), ale něco jsme i přidali. Nějaké své poznání. Něco svého - nějaký výtvor - něco co jsme vytvořily. To pak předáme dalším. Tedy bůh je v každém z nás a kdo tvoří, využívá božské síly a stává se tak bohem.

169786

4.9.2008 15:51

RE: Co je pravda ?

85.?.?.?

Reakce na 169786

Spytihněve co mi to podsouváte????? A proč???? [smích]

Uvedu vždy Vaší citaci a pod ní dovolíte-li co říkám já a nemluvte prosím za mě (děkuji) - stačí napsat kde nesouhlasíte a nepodsouvat mi něco jiného než píšu, zatím si vystačím sám, díky.

1) >Pravda a lež se nemůže prolínat
Také souhlasím, neboť lež je to, co je závislé na pravdě. Lžu-li, musím nejprve znát pravdu.

Ne, lhát lze i když pravdu neznáte, tedy tvrdítě něco co není pravdivé - lež. Lež není jakkoliv závislá na pravdě, lež ze své podstaty není faktem, skutečností.

2) >Pokud někdo žije nějákou jinou pravdou, než ostatní - žije lží.
Tedy vy jste si jistý, že máte pravdu, tedy neshoda s kýmkoliv jiným, musí vést nutně k podezření, že je lhář. Asi to nemáte v životě snadné…

Tohle je minimálně hodně škodolibé, hlavně ale mi podsouváte něco, co jsem vůbec nenapsal. Neshoda dvou názorů vůbec nesouvisí s tím, zda jsou pravdivé. Nikde jsem nenaznačil, že podezřívám kohokoliv s jiným názorem, že je lhář?! Opakuji pravda je konstantní a je vědecky i často rozumem doložitelná. Tedy pokud řeknu v pět hodin, že je pět a vy, že je šest (na témže místě [smích] potom samozřejmě budu názor bránit, stejně jako vždy, když mám naději získat objektivně pravdivé informace. Viz už jednou zmiňovaný příklad, pokud někdo tvrdí proti zákonům fyziky i praktickému poznání, že 11 09 se roztavily budovy a padly rychlostí volného pádu k zemi a je objektivní pravdou, že byly sestřeleny, pak to mohu vyhodnotit a hájit a samozřejmě to nečiním tám, kde pravdu neznám, nebo hledám.

>Pravda je skutečnost, která nepotřebuje ke své existenci nic, na rozdíl od lži
Souhlas. Jde jen o to poznání té „skutečnosti“. To může být vlastní, sprostředkované či společné

Ano, ale to s pravdou vůbec nesouvisí - poznávat můžete cokoliv i subjektivně, Váš názor na to, že třeba je nějaký obraz pěkný a můj, že se mi nelíbí - zde je pravda u obou z nás, a vzhledem k tomu, že nejsou u "umění" znaky potřebné pro souměřitelnost, tak oba vyjadřujeme pravdu ale o našem názoru. Pravdu o pocitu.

>Pokud někdo bude tak hodný a uvede ukázku "relativní" pravdy, či pravdy individuální je Bůh, který umí tvořit slovem a nutno si vážit toho, že navštívil tento web, ale nepředpokládám zde takový příspěvek
Mnohé jsme se naučili (třeba od rodičů), ale něco jsme i přidali. Nějaké své poznání. Něco svého - nějaký výtvor - něco co jsme vytvořily. To pak předáme dalším. Tedy bůh je v každém z nás a kdo tvoří, využívá božské síly a stává se tak bohem.

To vůbec s tématem nesouvisí??? Pokud jste schopný vytvořit něco z neexistujícího, potom skutečně jste Bohem, gratuluji, ale nepředpokládám, že byste měl pravdu. Pokud něco zkonstruujete, využijete materiálů, rozumu a talentu, potom jste konstruktér, nebo koníčkář, ale rozhodně ne Bůh...Automaticky kráceno

169829

5.9.2008 9:04

RE: Co je pravda ?

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 169829

Tedy ještě víc jednoduše.

Osladím konvici čaje. Naleju jednomu a druhému. (To mě napadlo u snídaně)
Jeden tvrdí „je to přeslazené“
Druhý tvrdí „málo sladké“
Kdo má pravdu?

1.Oba, protože to tak cítí. Je tpodle jejich měřítka. Tedy relativní pravda.
2.Nikdo, protože jediným měřítkem jsem já a pro mě to je akorát.(Moje absloutní pravda)
3.Ten první, protože druhý je američan a často pije kolu.
4.Ten druhý, protože američan má vždy pravdu (protože byli na měsíci).
5.Nikdy nemohou mít pravdu. Co je opravdu sladké ví jen bůh a jeho náměstek na zemi. Ostatní slepě respektují jeho zhodnocení. Tedy absolutní pravda.

Takto můžeme vlastně postupovat při každém výroku.

169894

5.9.2008 9:46

A co je lež?

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 169894

Chlapíkovi se kroutí huba jak je se mu to zdá přeslazené, a při tom nehorázně žádá další příděl cukru, aby si to "hořké" dosladil.

169903

3.9.2008 11:23

RE: Co je pravda ?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169627

Opakem pravdy je omyl? To slyším poprvé... Mám to brát tak, že opakem tmy je odpoledne? Nebo opakem pravé je střed? Nebo jak?

Havel že tomu věří? A vy poznáte, když někdo něčemu věří, nebo záměrně lže? To by musel být Havel imbecil s IQ 90. Myslíte, že to tak je?

169639

3.9.2008 15:29

RE: Co je pravda ?

85.?.?.?

Reakce na 169627

Protože, milý xeone pravda nemůže být relativní. Dám příklad. Relativní pravda je, že 11 09 zaútočila Al Kajda, ukradla letadla, nabourala dva mrakodrapy na jeden odlítly hořící trosky a všechny se tím roztavily a spadly na zem. Proto museli být uzákoněny zákony likvidující zbytky svobody lidí v "demokracii", umožňující absolutní diktaturu minority lidí a mimo jiné dva výpady do zahraničí kvůli ochraně před takovými teroristy. To je xeone relativní pravda, která stojí neuvěřitelný průser nás všechny.

Potom je pravda bez přívlastků. Budovy nespadly vlviem zásahu letadel, ale jak vědci prokázali a prokazují sofistikovaným, pečlivě a dlouze plánovaným sestřelem na kterém vydělalo několik skupin lidí, včetně těch, kteří rychle odhlasovali zbytek zákonů potřebných k naprosté vládě minirity nad majoritou a to zcela nedemokratické.

To je příklad relativní pravdy a nerelativní. Tedy neexistuje relativní pravda, ale jen pravda faktická, neměnná v čase, no a existuje lež. Důsledky věřím jsou názorné z tohoto příkladu, už si rozumíme?

169667

4.9.2008 0:50

RE: Co je pravda ?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 169667

Taky si myslim, ze z hlediska logiky je pravda proste jednicka a lez nula. Problem vsak je dobrat se k tomuto jednoznacnemu poznani. A problem je u slozitejsich udalosti jazykove presne treba tu absolutni pravdu vyjadrit. Obtiz neni ani tak na strane popisovane reality, jako na jejim subjektivnim videni z nejakehi uhlu pohledu.

Klasicka logicka hricka je o ruznobarevne kostce. 6 pozorovatelu vidi pouze jednu stranu a zni usuzuje na barvu cele kostky, coz neni poctivy intelektualni pristup. Meli by rict pouze tahle strana ma takovou a takovou barvu. Kolik ruznych "sten" ma komlikovana pravda? Jsem schopni vnimat dostatecne mnozstvi sten pravdy, abychom se dobrali k podstate veci? Jiste existuji mene komlikovane pravdy, kde jsem schopni videt dostacujici mnozstvi sten, a dobrat se k identifikaci hodnoty logicke hodnoty pravdy absolutni.

Existuje limita dana hranicemei poznani, kde sten je prilis mnoho. Dobrat se k samotne podstate realneho deni. kde to nedokazeme a pak jsem odkazani na viru. Jsem schopni myslenkove pojmout jednoduche male absolutni pravdy, jsme schopni z dilcich pohledu zjistit pravdivostni hodnotu komlikovanejsich pravd a od jiste urovne slozitosti jsme odkazani na viru ci neviru.

169745

4.9.2008 3:48

RE: Co je pravda ?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 169745

Pokud pomineme abstraktni mysleni a formalni logiku jejiz typickym produketem je matematika, pak pravda se velmi blizi naprosto presnemu a komlexnimu popisu realne skutecnosti, objektivni realite, kterou muzeme pouze aspon v ramci racionality a logiky pouze subjektivne vnimat. S duchovnimi technikami a prozitky nebo mysticismem nemam praktickou osobni zkusenost, takze nemohu nic rict.De facto nedokonalost naseho mysleni, smyslu i technickych pomucek nas v oblasti komlikovanejsich pravd nechava mimo absolutni poznani.

Nase poznani je zlomkove a v oblasti velkych pravd jsem odkazani na viru, at uz je na jakemkoliv zaklade. Vedecka ( hypotezy, teorie ), nabozenska ci ateismus ( vira, ze krome materie nic vice neexistuje ). Neznamena to, ze absolutni pojeti pravdy neexistuje, to neni na nase subjektivni soudy vazane. Konstrukt atomu jako teoretickeho modelu casti hmoty, taky nebyl vazan na kladny nebo zaporny nazor lidi v minulosti, existoval, existuje a bude existovat nezavisle na existenci ci neexistenci lidstva. Neschopnost dojit k v procesu mysleni ci jinym zpusobem k naprostemu fundamentu reality, muze stezi realitu ovlivnit.

Dalo by se rici, ze nase schopnost dobrat se absolutnich pravd je principielne omezena, at uz nedokanalosti vyjadrovacich schopnosti jazyka, matematiky, subjektivite nasich smyslu ci nedokonalosti nasi techniky, ktere je stejne vnimana smysly a interpretovana matematicky nebo jazykove apod. zpusoby. Ale to prece netvori nutne podminky vylucujici dokonale absolutni popisy reality, avsak zrejme to chce absolutne dokonalou bytost, ktera je bude schopna vytvaret. A to jsme skoncili znovu u viry jako v zacarovanem kruhu.

169763

4.9.2008 3:52

RE: Co je pravda ?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 169763

"absolutne dokonalou bytost, ktera je bude schopna vytvaret, vnimat a chapat" jsem tam zapomel napsat.

169764

31.8.2008 9:42

web http://www.informationclearinghouse.info/ v ČR cenzurován?

Paranoid android. 78.?.?.?

Nevím proč, ale nemůžu se na danou stránku dostat, pokud zadám její jméno do prohlížeče přímo(chyba při načítání stránky). Nejde ani ping. Pokud se ji ale pokusím načíst přes anonymizér, dostanu se na ni v pohodě. Další možností je vyhledat v goole, kliknout, počkat, dát zpět, a přečíst si to z google cache. Každopádně to znamená, že stránka jede, ale někde na přímé cestě ke mně ji něco blokuje. Nutno dodat, že zrovna jsem na místě, kde je jen 32kbit, takže to možná může být tím, ale ping by měl podle mě fungovat bez problému. Btw. neví tu někdo, jak zjistit, jestli je daná stránka na blacklistu Internet Watch Foundation (http://www.iwf.org.uk)? Další možností je, že to anonymizér bere taky z cache, a stránka samotná už je dole...

169512

31.8.2008 10:36

RE: web informationclearinghouse.info v ČR cenzurován?

charon cmartin (zavináč) tiscali (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 169512

Ze sítě připojené službami Telekom Austria Group je web dostupný. Rovněž tak ze sítě připojené Mobilkomem Austria.

Obojí z území ČR, předpokládám tedy, že stránka není v ČR plošně blokována.

169513

31.8.2008 10:43

RE: web http://www.informationclearinghouse.info/ v ČR cenzurován?

mz98 213.?.?.?

Reakce na 169512

Stránka normálně jede, i přes vodafone internet který se holedbá že myslí na dobro našich dětí http://www.vodafone.cz/firemni/data/blokovani.htm

169514

31.8.2008 13:05

RE: web http://www.informationclearinghouse.info/ v ČR cenzurován?

Filip N. 85.?.?.?

Reakce na 169512

Pane, zdá se, že rozumíte problematice internetu. Snad rozumíte i problematice vyhledávání Googlu a dokážete k mému zjištění něco dodat. Zdá se to jako úplná paranoia. Ale je to bohužel realita.

Google má jistá kritéria vyhodnocování relevance internetových stránek. Čím více jiných stránek na danou stránku odkazuje, tím větší váhu u Googlu dané URL má. Google také snad zohledňuje množství odkazů, které naopak vychází z daného URL.

Já EU považuji za velké zlo. A za největší zlo související s EU považuji Lisabonskou smlouvu. Jistě víte, jak politici ohledně LS podvádějí desítky milionů občanů států EU. A Google? Když zadáte do Googlu "Lisabonská smlouva", až na 12.straně (!). je nejvýše umístěný článek od největšího českého europesimistického portálu www.euportal.cz. Byla by velká paranoia podezřívat google z cenzury. Mně se toto ale vůbec nezdá.

169523

31.8.2008 18:45

RE: web http://www.informationclearinghouse.info/ v ČR cenzurován?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 169523

Vyhledávání Googlem na www bych zatím z příliš velké cenzury nepodezříval, i když by se takové argumenty mohly najít a i obhájit, ale pouze snad ojedinělé (alespoň zatím). Ale zkuste si otestovat vyhledávání ve zpravodajství poskytovaném Googlem, třeba Google Česká republika - Zprávy: http://news.google.cz/nwshp?hl=cs&tab=wn

Zadejte si tam co chcete a prohlédněte si zdroje, které jsou tam využívány - je to vše jedna známá rodinka (snad kromě Britských listů). Cokoli ostatního je tam zcela VYMÝCENO.

169537

2.9.2008 17:17

RE: web http://www.informationclearinghouse.info/ v ČR cenzurován?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 169537

Presne tak nikdo prece nevyhodil par let zpatky 4 miliardy babek za google pro srandu kralikuk. Google je vyhledavac v oceanu informaci na siti. A nektere rekneme eufemicky nevhodne informace proste nezobrazi. Parkrat jsem na napsane slovni spojeni nenasel nic pres goglee ani jine vyhledavace. Semtam se stane, ze jeden vidi a druhy nevidi. A pak jsem pri hledani neceho jineho narazil na typ informaci, ktery pri zadani klicovych slov byl vysledek hledani negativni a pritom klicova slova se tam vyskytovala. U odkazu s velkym poctem stran neni problem nevhodne informace vsunout nekam doprostred vysledku hledani. Kdo projde treba 100 odkazu? Blbec potrebuje na potlaceni nazoru lidi muceni, lagry.... Inteligentni mocenska elita nedela "informacni reznicinu", ale informacni chirurgii. O tom, ze by jakakoliv mocenska elita v historii civilizace ponechala volne bez dozoru pristup lidicek k informacim, to nejlepe vyjdrim takhle: [velký smích] [velký smích] [velký smích] !! Informace jsou soucasti mocenske kontroly, takze... [mrknutí jedním okem]

169571

31.8.2008 21:32

RE: web http://www.informationclearinghouse.info/ v ČR cenzurován?

Paranoid android. 78.?.?.?

Reakce na 169512

Google bych rozhodně nepodezříval z ničeho, právě naopak, často umožní získat obsach, který je nedostupný. Například v práci často využívám vlastnost google cache pro přístup na Experts Exchange(server pro programátory s placeným přístupem) - stačí hledat daný problém, kliknout na odkaz nalezený v google, stránka se načte a řekne že si mám zaplatit za registrace, no ale stačí dát zpět a dát cache, stránka se načte a říká že pro zobrazení příspěvků se mám regnout, no ale když najedu až dolů (nebo dám rovnou najít text "accepted solution"[mrknutí jedním okem], tak diskuze začíná znova a je tam komplet vše, a mám to zadarmo [mrknutí jedním okem] Celé to tam asi je kvůli SEO optimalizaci, aby bot nalezl odpovědi, které někdo bude hledat, tj. aby hledal nejen v dotazu, ale i v odpovědi.

Dobrým webem pro "hledající" je Search Lores (http://www.fravia.com/), kde jsou popsány i pokročilejší techniky dolování informací z internetu, někdy snad i na pokraji legality, pokud jde o získávání hesel do placených databází.

Jinak stránka http://www.informationclearinghouse.info/ stále není přístupná ode mě, ale zkoušel jsem to teď přes putty ze školního serveru v brně v linksu, a načte se v pohodě.
Zkoušel jsem dát ping a traceroute, a zjistil jsem, že ip serveru je 209.59.180.140, a na tomto serveru je hostováno více domén. Něco se jebe v překladu dns adresy asi, každopádně pokud zadám tu adresu do prohlížeče, tak zjistím akorát, že jim tam jede apache, takže zase nic, ale nedá se na ten server dostat přímo, musím zase přes webový anonymizér. Vlastně se od sebe vůbec nedostanu na hosteddomain.com, kde se web jakože nachází, jak jsem teď zjistil. No zas tak tomu nerozumím, na sítě jsem byl dycky mírně tupej [smích] Asi to ale spíš bude nějaký technický problém (DNS, jsem za NATem, ISP jede přes VŠB, kde to může být bloklý z úplně jiných důvodů...), než úmyslná cenzura, alespoň doufám... [mrknutí jedním okem]

169553

31.8.2008 22:14

RE: web http://www.informationclearinghouse.info/ v ČR cenzurován?

Saša 74.?.?.?

Reakce na 169553

Nemá Váš internet provider nebo dokonce počítač nastaven nějaký filtr? Nevím jak v ČR, ale v US a Kanadě internet provider nabízí filtrování, aby dětičky nemohly na nevhodné stránky…

169557

31.8.2008 23:19

RE: web http://www.informationclearinghouse.info/ v ČR cenzurován?

Filip N. 85.?.?.?

Reakce na 169553

Děkuji za odpověď. A pozdravuju do Brna. Já pojedu do Brna ve středu na zkoušku. Pán Bůh se mnou... H.

169562

31.8.2008 12:55

Internetovou pravdu se jim umlčet podaří, bude-li to stát za to

navara 195.?.?.?

"Jejich" pravda bude pravdivá vždy.

A pokud jde o tu internetovou - kdo kdy pozná, že s tím Stwora, Feeley,... prostě jen nesekli, protože se začali věnovat "reálným problémům", jakožto se to stalo u nemalého počtu jiných webů (i jiného typu, např. vysokoškolské projekty), ale počítají rybičky na dně přehrady?

Internetová anonymita má i nevýhody...

169522

31.8.2008 21:21

nojo

kejvi 78.?.?.?

Pánové, žijete v zemi, kde si ONI čas od času dovolí oddělat i presidenta, pokud JIM stojí v cestě.

169550

3.9.2008 9:49

důležitost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 208.?.?.?

Myslím že nestojí za to zemřít. spíše věnovat se vlastné rodině. to má cenu.

169625

4.9.2008 1:04

RE: důležitost

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 169625

Nekdy musi lide i umirat, aby jini lide mohli zit pro sve rodiny. Ten je ochoten zemrit, pro ty co se budou venovat poctive kazdy den svym rodinam, nezemre nadarmo. Umirat pro hrdinstvi, penize, slavu, z hloupsti, beznadeje... je trestuhodne zbytecne umirani. Prisli jsme tady, abychom byli, ne abychom vlastnili jak se nam snazi nacpat do hlav konzumistan. A pokud mame davat sve cenne zivoty, pak jenom pro zivoty tech budoucich generaci, aby jsem je nedavali lacino pod cenou.

169748

4.9.2008 21:56

RE: důležitost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 169625

Jak se může průměrný západní člověk, který je 10 hodin v práci (+2hodiny dojíždění) aby uživil rodinu, věnovat rodině? Když chazarská media vychovávají z našich dcer kurvičky (Bravo,Cosmopolitan,Yellow) z našich synů sexuálně dezorientované jedince či zfetované trosky pomocí uměle podporovaných nihilistických subkultur(punk,anarchisté,emo,rasta) a poštvávají proti nám naše manželky (filmy Sex ve městě,Zoufalé manželky či pomocí chazarského projektu "domácího násilí"[mrknutí jedním okem], tak je třeba bojovat. Tím že se uzavřu do svého mikrosvěta jen vše zhorším (druhá věc je, že při dnešní finanční a legislativní závislosti na Systému to už ani nejde)

169853

Příspěvků: 50

31.08. 00:54 Filip N  Pěst na oko
31.08. 04:35 Petr..  ODVEKY STRET DOBRA SE ZLEM
31.08. 04:43 Vladimír Stwora  RE: ODVEKY STRET DOBRA SE ZLEM
31.08. 07:40  RE: ODVEKY STRET DOBRA SE ZLEM
31.08. 08:07 xeon  Co je pravda ?
31.08. 12:06 inocean  RE: Co je pravda ?
31.08. 17:48 xeon  RE: Co je pravda ?
31.08. 18:11 MedaBeda  RE: Co je pravda ?
02.09. 18:14 xeon  RE: Co je pravda ?
02.09. 18:27 MedaBeda  RE: Co je pravda ?
03.09. 06:06 xeon  RE: Co je pravda ?
03.09. 08:10  RE: Co je pravda ?
03.09. 10:02 xeon  RE: Co je pravda ?
03.09. 10:11 MedaBeda  RE: Co je pravda ?
03.09. 10:50 xeon  RE: Co je pravda ?
03.09. 11:05 MedaBeda  RE: Co je pravda ?
03.09. 12:57 xeon  RE: Co je pravda ?
03.09. 14:30 xeon  RE: Co je pravda ?
03.09. 18:02 MedaBeda  RE: Co je pravda ?
03.09. 11:10 Spytihněv  RE: Co je pravda ?
03.09. 17:36 xeon  RE: Co je pravda ?
03.09. 19:58  RE: Co je pravda ?
04.09. 02:36 mtk  RE: Pravda je podivný výraz
04.09. 15:55 Jarmila  RE: Pravda je podivný výraz
04.09. 05:42 xeon  RE: Co je pravda ?
04.09. 06:42  RE: Co je pravda ?
04.09. 07:52 xeon  RE: Co je pravda ?
04.09. 09:11 Spytihněv  RE: Co je pravda ?
04.09. 15:51  RE: Co je pravda ?
05.09. 09:04 Spytihněv  RE: Co je pravda ?
05.09. 09:46 Spytihněv  A co je lež?
03.09. 11:23 hestroy  RE: Co je pravda ?
03.09. 15:29  RE: Co je pravda ?
04.09. 00:50 Rene Bartosek  RE: Co je pravda ?
04.09. 03:48 Rene Bartosek  RE: Co je pravda ?
04.09. 03:52 Rene Bartosek  RE: Co je pravda ?
31.08. 09:42 Paranoid android.  web http://www.informationclearinghouse.info/ v ČR cenzurován?
31.08. 10:36 charon  RE: web informationclearinghouse.info v ČR cenzurován?
31.08. 10:43 mz98  RE: web http://www.informationclearinghouse.info/ v ČR cenzurován?
31.08. 13:05 Filip N.  RE: web http://www.informationclearinghouse.info/ v ČR cenzurován?
31.08. 18:45  RE: web http://www.informationclearinghouse.info/ v ČR cenzurován?
02.09. 17:17 Rene Bartosek  RE: web http://www.informationclearinghouse.info/ v ČR cenzurován?
31.08. 21:32 Paranoid android.  RE: web http://www.informationclearinghouse.info/ v ČR cenzurován?
31.08. 22:14 Saša  RE: web http://www.informationclearinghouse.info/ v ČR cenzurován?
31.08. 23:19 Filip N.  RE: web http://www.informationclearinghouse.info/ v ČR cenzurován?
31.08. 12:55 navara  Internetovou pravdu se jim umlčet podaří, bude-li to stát za to
31.08. 21:21 kejvi  nojo
03.09. 09:49  důležitost
04.09. 01:04 Rene Bartosek  RE: důležitost
04.09. 21:56  RE: důležitost

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 103 čtenářů částkou 17 488 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Měnové kurzy

USD
23,06 Kč
Euro
26,93 Kč
Libra
29,41 Kč
Kanadský dolar
17,25 Kč
Australský dolar
16,36 Kč
Švýcarský frank
24,98 Kč
100 japonských jenů
21,89 Kč
Čínský juan
3,39 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,38 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
30,04 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 000,76 Kč
1 unce stříbra
531,64 Kč
Bitcoin
241 277,63 Kč

Poslední aktualizace: 23.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 908