Diskuze k článku

Putin si nemůže dovolit ustoupit

Příspěvků 137

26.8.2008 7:53

Chjo

satai 62.?.?.?

Po trech odstavcich jsem prestal cist. Autor bud lze nebo si taha fakta z prstu. Rozdil mezi utocnou raketou na Kube a interceptorem v Polsku je snad ocividny. Efekt na Rusko tezko bude vojensky (ale politicky urcite). A to, ze nikdy v Evrope nebyla americka jaderna kapacita je nesmysl. Byla a je, at uz v podobe letecky nesenych jadernych zbrani, tak v minulosti trebas jako delostrelecka munice, Pershingy nebo Davies Crockets.

169007

26.8.2008 8:25

RE: Chjo

VASUDEVA 67.?.?.?

Reakce na 169007

Mate pravdu. Uz poznamka o tom, ze Amerika "natahala" nejake zeme do NATO je lez. Vsichni novi clenove si sve clenstvi zvolili dobrovolne a pokud je nekdo ke vstupu nutil, tak to bylo omezovani politickych svobod v Rusku, zbrojeni tehle zeme a vyhruzky. A ze na vstup do NATA nebylo v zadnem pripade prilis brzy dnes dosvedcuje pripad nestastne Gruzie.

169011

26.8.2008 10:01

RE: Chjo

Wilonix 212.?.?.?

Reakce na 169011

Nemám pocit že by se ptal někdo občanů té které země zda chtějí být v NATO. Takže o té dobrovolnosti bych pomlčel.

169027

26.8.2008 12:01

RE: Chjo

mgns 88.?.?.?

Reakce na 169011

Nevim jestli je tam Amerika "natahala" ale co vim urcite je ze prosty lid o techto vecech nerozhoduje, to je na tech co tahaji za nitky..

169039

26.8.2008 14:49

RE: Chjo

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 169011

a predevsim mlcet ohledne Gruzie ...

k NATO viz predchozi reakce

169062

26.8.2008 14:50

RE: Chjo

David 90.?.?.?

Reakce na 169011

>........... dosvedcuje pripad nestastne Gruzie.

Ano, gruzie je opravdu nestastna zeme, kdyz ma takoveho prezidenta...Tech obycejnych lidi je mi opravdu hluboce lito..
Vysvetlete mi prosim, jak se muzete zastavat takoveho cloveka, jako je Sak....ili??Ten clovek nechal strilet gumovymi projektily do demonstrantu, vodni dela...Prohlasil,ze nejlepsi by bylo nastolit zpatky monarchii, lidi nebudou kecat do vladnuti apod.

To je podle Vas vzor demokratickeho politika??

[oči v sloup]

169063

26.8.2008 14:55

RE: Chjo

David 90.?.?.?

Reakce na 169063

[pláč] [pláč] [pláč] Neco pro milovniky zahranicni politiky USA.
"Same shit, different day.."
http://video.google.com/videoplay?docid=-838308496...

169065

26.8.2008 17:35

RE: Chjo

fc 88.?.?.?

Reakce na 169011

Jeste bych se chtel zeptat, stran nestastne gruzie.

Bude ? a kdy? pohnan gruzinsky prezident k zodpovednosti do Haagu ke spravedlivemu nestranemu soudu kde se bude moct obhajit nebo se pod vlajkou NATO a USA muze beztrestne vrazdit i v relativne civilizovanych zemich na rozdil od iraku, kde koalice = usa vrazdi deti dnes a denne?

A to se ptam s vedomim , ze v haagu spravedlnost nebydli, ale rad bych tu frasku videl.

169083

26.8.2008 17:59

RE: Chjo

rawensky 195.?.?.?

Reakce na 169011

min. Slovensko bolo do NATO vtiahnuté. Nie je to tak dávno , aby si ľudia nepamätali , koľko občanov štátu bolo proti vstupu do aliancie a aká veľká vlna opozície sa proti tomu zdvihla. Žiaľ, vláda opäť demokraticky rozhodla proti vôli väčšiny a o požadovanom referende ani nebola ochotná diskutovať. DEMOKRACIA V PRAXI.

169086

26.8.2008 18:33

RE: Chjo

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169011

Pane Vasudeva, to si opravdu myslíte? No, vzhledem k vašemu druhému sionistickému příspěvku bych řekl, že ano. Větší nesmysl jsem četl jen před rokem 89 v Rudém Právu. Nedělal jste tam redaktora? [bliji]

169093

27.8.2008 5:09

RE: Chjo

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 169011

Ja tady pouze prekopnu neco, na co jste mi zapomel zrejme odpovedet, at neztracim zase dve hodiny casu.

Strategicke rakety jsou velmi nakladna sranda na vyrobu. Mnohem nakladnejsi nez rakety stredniho doletu, ktere se pred zrusenim pocitaly v tisicich. Arsenal strategickcy zbrani se pocita ve stovkach. USA zhruba 900 nosicu, Rusko zhruba 800 nosicu. V letech 2010-15 ma dojit k ukonceni zivotnosti znacne casti ruskeho strategickeho nuklearniho potencialu. Momentalne se odhadem i pri dnesnich cenach ropy a plynu dari Moksve vyrobit 10-15 novych strategickych raket za rok. Paradoxne v letech 2015-17 ma byt USA realne dokoncen vyvoj antiraket schopnych operacniho nasazeni.
http://www.blisty.cz/art/32597.html

Je rozdil mezi primarnim uderem neporuseneho potecialu Ruska a schopnosti odpovedet zdecimovanym potencialem po primarnim uderu druhe strany. Ucinost systemu globalni protiraketove obranmy se da zvysit pomoci malych nuklearnich taktickych nalozi. V roce 2002 USA nejenom odstoupily jednostrane od dohody zakazujici budovat protiraketovou obranu, ale prestal byt zakazan i vyvoj taktickych nuklearnich zbrani pod 5kT. Bomba v Hirosime mela silu 15kT. Pocita se tedy predbezne pro zvyseni ucinosti systemu malymi nuklearnimi nalozemi, pokud nebude ucinna vicenasobna kineticka hlavice?

http://www.project-syndicate.org/commentary/feinst...
http://www.blisty.cz/art/42066.html
http://www.blisty.cz/art/35660.html
Uz Clausewitz vedel:"...podstatne nejsou dobre ci spatne umysly, ale potencial kdykoliv na zaklade jakychkoliv umyslu realizovat sve vojenske potecionalni moznosti" Antirakety mohou mit behem nekolika malo hodin zameneny sve hlavice, jsou mimo jine regulernim nosicem pro vicenasobnou nuklearni hlavici, 10 samostatne navadenych hlavic z 10-ti antiraket dava dohromady 100 samostatne navadenych hlavic. Mit potencionalne 10 minut letu od svych strategickych jadernych vojsk neco takoveho je jiste velmi vazny duvod pro zamysleni v Moskve, obvzlast kdyz celkovy pocet ruskych strategickych nosicu je asi 800. USA planuji se podobne zarizeni radar-antirakety v oblasti Kavkazu a jedno uz je na Aljasce. Beringova uzina ma nejakych 100 km, ze ano?
http://www.blisty.cz/art/38398.html
http://www.blisty.cz/art/36802.html

169151

27.8.2008 5:20

RE: Chjo

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 169151

dokonceni
Dale otazka spionaze, radar uvidi vsechny vyznamne kosmodromy a raketove strelnice na vychod, vcetne Iranu a Ciny. Jde o raketove testy prave tech mezikontinetalnich strategickych raket. Pri zvyseni vykonu modulu ,kterymi je antena radaru osazena ze 2W pred 25 lety az na planovanych 500W behem modernizace, ktera ma probehnout se oteviraji i jine technicke moznosti "obraneho" radaru jako pulzni zbrane s potencialem skryte nicit druzice, v dosahu se nachazi prakticky vse, co dokazali lidi dostat do kosmu. Realny vykon modulu je v soucasnosti 50W a v zaverecne fazi jsou modully s vykonem 100W. At si kazdy vzpomene na vykon PC pred 25-ti lety a jak se zmenil treba diky pokroku polovodicich jenom za poslednich 5 let. Skutecne jenom blbec by chtel umistit do Brd 25 let starou technologii bez modernizace, kdyz jenom presoun celeho zarizeni z Kwailenu bude stat majlant.
http://www.blisty.cz/art/36952.html
http://www.blisty.cz/art/40420.html
http://www.blisty.cz/art/41815.html

Rusove budou jiste stestim bez sebe, kdyz budou vedet, ze druzici jejich systemu vcasne vystrahy pred potecnialnim primarnim utokem , muze kdykoliv potencionalne umlcet pulz mikrovlneho zareni. Pro tento pripad maji Rusove ciste potencionalne vyvinuty system Iskander v kodu NATO SS-26 Stone, protoze musi respektovat smlouvu o zakazu raket stredniho doletu je dolet prave tech 500 km, ktere definuji horni hranici raket kratkeho doletu. Koneckoncu nejenom USA se vymezuji ve sve obranne doktrine pouzit jakekoliv prostredky vcetne preventivniho uderu. Upozornuju, ze rychle nebalisticky letici aktivne manevrujici a preventivne odpaleny Iskander ( snese pretizeni udajne 30g) nedokaze nic zastavit, pouze povel z ridiciho centra o deaktivaci utoku na cil.
http://www.blisty.cz/art/36908.html
http://www.blisty.cz/art/41623.html
http://www.blisty.cz/art/42073.html

A k tomu vysla tahle zajimava vec od ing. Kauckeho na BL. De facto se tady mluvi o niceni balistickych raket v pocatecni fazi letu, kdy jsou nejzranitelnejsi. Mezni vzdalenost pri dnesni technologii je 160 km, ale plati cim bliz tim vetsi sance na uspech. Od plazmovych a laserovych zbrani si slibuji prodlouzeno vzdalenosti na 800km ci vice.
http://www.blisty.cz/2008/8/27/art42377.html
I to predchozi neprimo souvisi s militarizaci kosmu. Nejlepe je umisti i soucasne zbranove systemy do kosmu. Drtiva vetsina druzic se pohybuje na nizkych orbitach do 1000 km nad povrchem.Nasledujici odkaz je spojen s militarizaci kosmu primo. A taky oba priklady jsou ukazkou jak se stira rozdil mezi defenzivnim a ofensivnim zbranovym systemem.
http://www.blisty.cz/2008/8/27/art42373.html

169153

31.8.2008 18:13

RE: Chjo

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 169153

Mě stále fascinuje René ta skutečnost, že 6,5 miliard lidí jsou naprosto a totálně bezmocní, ale jen asi 200 tisíc lidí si tu na planetě hraje na válku. A vy všichni diskutéři, i zde na Zvědavci, jste až tak zblblí, že pořád používáte termíny Rusko a Amerika. Do pytle, zde přece nebojuje žádné Rusko proti Americe, ale nějaká opravdu hodně malá menšina lidí proti jiné hodně malé menšině lidí. Nebylo by už záhodno konečně přestat používat slovník mainstreamu a nazývat trvale věci pravými jmény? To znamená, že nějakých horních deset tisíc na planetě si zde dělá co chce a 99,9 procent obyvatelstva tomu musí jen trpně přihlížet?

169536

31.8.2008 20:59

RE: Chjo

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 169536

Ale velmi silne figury na desce te hry, ktera je hrana se jmenuji USA a Rusko. Nemyslim, ze bych mel komlikovane vyjadrovat neco, co lze vyjadrit dvema slovy. Lidi prece aspon tady vedi, ze mydlit se po hlavach nechteji obycejny lidicky. Kde chce obycejnej clovek po byt potravou pro kanony. Svejk, Hlava 22, Jatka cislo 5 ... to internacionalne vyjadruji vice nez jasne. Skutecna mocenska elita je sice nadnarodni ( neplati to pro vsechna mocenska centra ), ale je nucena zit ve svete diferencovanem na narodnim zaklade a pouzivat ke svym cinostem prvky tohoto sveta. Myslite si, ze snad treba Cheney si muze dovolit verejne rict svuj uprimny nazor na Americany? O tom bych mel sve pochybnosti, Americane by si nenechali libit, to co treba my Cesi od Havla. [mrknutí jedním okem]

169546

26.8.2008 8:41

RE: Chjo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 169007

To je škoda, že jste to nedočetl, včetně dodatku... Ta formulace ohledně těch jaderných kapacit je myslím k pochopení - z článku my více vyznívá, že ten systém zbraňový nebyl nikdy takto komplexně potenciálním ohrožením Ruska, byť ta formulace je méně srozumitelná a Vaše námitka logická...

V praxi ale jde z článku vyrozumět fakt, ze kterého obavy sdílím jistě nejen já. De-fakto je zde už fakticky ztvrzená možnost, že pár set kilometrů od Ruských hranic bude v Polsku raketový systém - zjevně doplněn o "náš" radar, který ale i bez našeho radaru by byl strategickou výhodou při potenciální možnosti preventivního útoku na Ruskou federaci...

Samozřejmě soudný člověk pochopí tragické historické zkušenosti Polska se "Stalinovo" Ruskem i jiné...

Nicméně jsme v roce 2008, geopolitická situace je zcela jiná, stejně tak Rusko se v posledních letech chová opravdu rozumně jak vnitropoliticky, tak i v zahraniční politice (Porovnejme kupříkladu s Čínou, USA)....

No nevím do jaké míry je ta šílená globální politická hra synchronizovaná, nutno připustit, že špičky obou velmicí US a Ruska třeba úzce spolupracují a tohle vše jsou divadla, i to je objektivně možné. Pokud ale ne, tak jsem též přesvědčen o tom, že Rusko by muselo být zcela mimo soudnost, kdyby nechalo dostavět raketové základny v Polsku i ten "náš" slavný radar....

Potom je zde možnost, že budoucí konflikt bude lokální, mohl by to být právě útok na staveniště zákldny raket v Polsku, to je zjevné, druhotně i na "náš" radar. Nikdy jsme nebyli tak blízko jadernému konfliktu jako dnes. Samozřejmě, pokud to divadlo není už řízeno nějakou jednou agenturou, zahrnující už komplexně velmoci US, Čínu, Rusko... Pokud ne, tak je situace děsivá, pokud případně ano, tak je také děsivá, ale dobudování NWO dá ještě prostor i relativně "normálnímu" životu cca několik desítek let. Otázkou je, jestli současný politický systém vůbec cokoliv normálního občanům dovoluje - pokud tedy není zblblý NWO svazák či "podnikatel" využívající budování hydry v bláhovém domnění, že jej také nespolkne. Tam ale bude místo opravdu jen pro horních 100 000 lidí, firem - to už ale nebude svět, který by stál za to sdílet...

169014

26.8.2008 8:47

RE: Chjo

Kevin 78.?.?.?

Reakce na 169007

>Rozdil mezi utocnou raketou na Kube a interceptorem v Polsku je snad ocividny. Efekt na Rusko tezko bude vojensky (ale politicky urcite).

Jo, a v cemze konkretne je ten ocividny rozdil ??? Je to na te rakete napsano? Nebo to rikaji politikove z USA kteri lzou i v predpovedi pocasi?

Technicky neni zadny rozdil mezi silem pro klasickou utocnou strelu stredniho doletu a silem pro interceptor. Nelisi se technologie, nelisi se nosne stupne rakety, nelisi se rizeni. Jediny rozdil je v hlavici a v software. A nerikejte ze ty systemy nemuzou byt zamenitelne, tak naivni snad nejste....


Jo, mimochodem. Co myslite ze by nasledovalo, pokud by Rusko zacalo budovat radar a zakladnu stejnych parametru na Kube ??

169016

26.8.2008 9:01

RE: Chjo

satai 62.?.?.?

Reakce na 169016

Trebas logistika pro jaderne zbrane je _hodne_ jina. Navic to vypada, ze budou Rusove pres mirne polske skripani zuby silo pravidelne vizityrovat.

169019

26.8.2008 9:17

RE: Chjo

Landi 80.?.?.?

Reakce na 169019

A budou ho kontrolovat i v predvecer utoku ?

169024

26.8.2008 17:18

RE: Chjo

satai 192.?.?.?

Reakce na 169024

Vy vazne verite tomu, ze je mozne potaji za par dnu upgradovat silo na odpaleni jadernych strel? (Notabene kdyz jich je prachmizernych deset a na svete jsou daleko efektivnejsi zpusoby, jak se pokusit udelat z Moskvy sklenene kluziste.)

169080

26.8.2008 17:53

RE: Chjo

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 169080

"prachmizernych deset"

a kolik by potenciálně mohla každá nést hlavic?

169085

26.8.2008 18:42

RE: Chjo

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169085

Hmmm, tak to už je moc složité, myslím Méďo, že tohle tomu milému válkychtivému člověku prostě nevysvětlíte... [smích]

169095

26.8.2008 18:40

RE: Chjo

Kevin 78.?.?.?

Reakce na 169080

Co chcete upgradovat na sile? Silo i nosna raketa jsou totozne. Staci dat dole posledni stupen rakety s kontejnerem obsahujicim EKV a na stejne misto pripevnit rozmerove stejny kontejner nesouci hlavice. Na sundavani teto casti rakety jsou sila vybavena, na hlavicich se bezne provadi udrzba nebo testy. Zmeny na zakladne jsou pak jen a pouze softwarove (pridani softu umoznujiciho autorizaci a odemceni jadernych hlavic).

A pokud jde o ty "hodne jine" postupy s jadernymi zbranemi. Jak potom chcete vysvetlit ty jaderne zbrane "omylem poslane" na jine letiste v USA? A co zaruci, ze priste nebude letadlo s jadernymi hlavicemi poslane "omylem" na letiste u Polske zakladny?

> Notabene kdyz jich je prachmizernych deset a na svete jsou daleko efektivnejsi zpusoby, jak se pokusit udelat z Moskvy sklenene kluziste.

Vazne? Sem s nima! Cekam aspon na 2 "daleko efektivnejsi" zpusoby nez je raketove silo pouhych nekolik desitek vterin letu rakety od Moskvy. A navic. Dneska je volovina vyrabet nekde z neceho sklenene kluziste. Cileny utok tak na 20 cilu muze spolehlive ochromit jakoukoli Ruskou moznost jaderneho protiuderu a tim dat USA pocit nezranitelnosti a silneho pokuseni zvratit rovnovahu sil ve svete.


A jeste na zaver. Ono to muze byt jeste horsi. Tech 10 raket staci osadit specialnimi hlavicemi se zesilenym EMP a nechat vybouchnout ve vysokych vrstvach atmosfery nad predem vypocitanymi body. Behem nasledujicich 30 vterin se Evropa vrati na pocatek 19. stoleti. Shori veskera elektronika od Irska az za Ural a od Skandinavie az po Turecko. Komunikace bude mozna akorat tak kourovymi signaly, nebude fungovat nic. Nepojedou auta, vlaky, nepotece voda, nepujde topeni. Evropa se propadne do chaosu. Nez se podari nastolit poradek, zemre vice nez polovina lidi. A pak prijdou US troopers s "humanitarni pomoci" a udelaji si z Evropy vyrobni a surovinovou zakladnu se 100 miliony prezivsich v roli otroku neschopnych vzdorovat tak, jak to hlasala pani Albrightova jeste v 80-tych letech.

A to neni uryvek z pripravovane postkatastroficke sci-fi, tento scenar byl simulovan jeste v osmdesatych letech. Tehdy se ale neslo dostat k Rusku bliz nez do zapadniho Nemecka, Sovetsky svaz byl mnohem silnejsi, nas zivot mene zavisly na pocitacich a pokrocile elektronice a zapadni evropa nebyla pro US ekonomiku konkurenci. Dnes by mel podobny plan mnohem vetsi sanci uspet...

169094

27.8.2008 1:04

RE: Chjo

phi 89.?.?.?

Reakce na 169094

1) jakou myslite ze maji strategii Britanie a Francie ? proc myslite, ze nemaji atomovky v silu ale v ponorkach ? 20 cilu na Rusko nestaci, ne kdyz jsou ve hre ponorky a mobilni Topoly nekde na Sibiri
2) vase predstava o EMP je spise z oblasti scifi. na EMP jsou citlive hlavne integrovane obvody. cim jednodussi elektronika tim vetsi sance, ze nebude poskozena. auta a vlaky pojedou, voda taky potece, topit bude cim. a jestli je neco jiste, tak to, ze delat si z Evropy surovinovou zakladnu je blbost. je na to ze vsech kontinentu nejmene vhodna.

169142

27.8.2008 6:37

RE: Chjo

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 169142

Kolik kusu raket Tomahavk maji USA k dispozici. Proc se umoznil vyvoj malych taktickych jadernych zbrani pod 5 kT? Souhalsim s tim, ze 20 cilu nestaci, ale v desetinasobne hlavici je do sil pro antorakety-rakety v Polsku potencial pro 100 cilu. Snaha umistit dalsi radar nekde v oblasti Kavkazu? Pater ruske nuklearni strategickehp potencialu na ponorkach tvori ponorky tridy Delta 3, tusim 14 kusu ( pokud je nezrusili) a Delta 4 tusim 7 kusu. Mluvit o tride Oscar nema smysl dolet raket Granit je nizky 9 okolo 500 km ). Trida Tajfun? To je skutecne "zlata rybka" i co se tyka provoznich nakladu a udrzby. Je vubec nejaka ponorka z tech 5-ti v operacnim provozu, to ze muze odpalit sve rakety do USA i ze zakladny asi prilis prekvapive nebude, ze ano?

Tyhle ponorky, ale nejsou tak tiche a malo viditelne jako dieslove ponorky tridy Kilo nebo britske nuklearni tridy Trafalgar, i kdyz meli nejake technicke problemy a byly dukladne revidovany. Tiche ponorky tridy Borey se stealth prvky jsou ve vystavbe tusim momentalne tri. Prvni bude dokoncena roku 2010. Situace v ponorkovem lodstvu zas tak ruzova pro Rusko neni. Kolik raket bude treba mezi lety 2010-15 na zaklade technickeho stavu vyradit. A na rakety Bulava byla zatim prezbrojena trida Tajfun.

Faktem je, ze preziti primarniho nuklearniho utoku u ponorek je velmi vysoce pravdepodobne. Je to vsak dano namorni silou protivnika kontrolovat oblast, ve ktere ponorka operuje. Namorni potencial USA sam i sobe je impozantni a pokud primarni uder znici hladinove lodstvo, pak se sance na preziti ponorek drasticky snizi. Odpalit salvu 8-mi raket jde z hloubky okolo 30 m, a to uz jeden neni ani neviditelny, ani neslysitelny.Pri zdokonaleni niceni balistickych raket v pocatecni fazy nebo pouziti, takticke naloze misto kineticke hlavice ve stredni fazy neni nemozne zachytit v budoucnu i odpoved z ponorek. Ani takova lahudka jak prorazeni ledu ponorkou tridy Tajfun v Arktide nebude prilis efektivni a prekvapiva. Moderni trida Borey je ve vystavbe a roku 2010 bude prvni ponorka teprve dokoncena.

169156

27.8.2008 3:51

RE: Chjo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 169016

>A nerikejte ze ty systemy nemuzou byt zamenitelne, tak naivni snad nejste....

Samozrejme je zamenitelny. Jenze lze tezko predpokladat, ze Americane zameni obranne rakety za utocne a Rusove utocne za obranne. Takove blbosti snad nemuzete verit. Co se to tady snazite vykonstruovat za nesmyslne konspirace? Namirene utocne strely ma na Evropu Rusky agresor. Po dalsi demonstraci sve expanzni politiky uz musi byt jasne kazdemu, ceho vseho je schopen. Uz to jak se vsemi silami Rus pokusi zabranit obrannemu systemu naznacuje, ze po jeho vybudovani si muze strcit svoje vyhrozovani se svym arsenalem vite kam. Na NATO si netroufne ani ten nejpomatenejsi silenec. A jestli ano, tak to se hodne splete. A vo tom to je.

169146

27.8.2008 5:38

RE: Chjo

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 169146

A kterej blbec si troufne na Rusko? Zatim se nasel pouze naivni uzitecny a ted neuzitecny idiot Saakasvili. Jak vidno zbytek Zapadu si zatim zachoval "zdravy rozum". A zustane jim ten zdravy rozum i po dobudovani globalni protiraketove obrany? Na prakticky test jeji funcnosti bude mit to cemu rikame civilizace, pouze jeden a velmi pravdepodobne posledni pokus. To co zustane pak, bude dobre pro archeologicky vyzkum.

Ve valecnem planovani se nepocitaji dobre nebo spatne umysly, ale realny potencial, ktery jde kdykoliv mozne pouzit. Jetslize Rusove maji pud sebezachovy, tak po radaru i raketovych sil pred jejich bezpecnostnim prahem, zbydou jenom diry v zemi, jeste nez budou dokonceny. Rusove nemaji co ztratit, naopak ziskavaji vsechno vcetne sve bezpecnosti a nezavislosti. Ten kdo je zodpovedny za bezpecnost Ruska, tuhle vec treba v neoficialnich kanalech musel naservirovat bez stribrnych podnosu velmi tvrde a jednoznacne zapadni mocenske elite, coz se zrejme stalo. To muze duvod, proc to Moskva zacina davat zretelne najevo v mediich, neverejne varovani zrejme bylo ignorovano.

169154

28.8.2008 11:50

RE: Chjo

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169146

OMG, kdo dnes může napsat tyhle nesmysly? Ruský agresor? Nemám pocit, že Rusko vyvraždilo v Iráku a v Afghánistánu v posledních letech statisíce civilistů. Nemám pocit, že by Rusko odstupovalo od důležitých dohod o ukončení zbrojení. Nemám pocit, že Rusko vynakládá na svůj zbrojní arzenál tolik, jako největší agresor současnosti - USA. Tyhle řeči může mít jen člověk, který naprosto ustrnul ve svém duševním vývoji a poslední rok, kdy byl při smyslech byl rok 1980. [bliji]

169283

30.8.2008 17:59

RE: Chjo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 169283

>...Tyhle řeči může mít jen člověk, který naprosto ustrnul ve svém duševním vývoji...
-----------------------
Jindřichu, sedmdesát šestka je Semerád - vytrvalý provokatér.
Schovává se za číslo v domění, že ho nepoznáme. Očividně Kevin ho prokoukl, proto nereaguje. Raději ignorovat. On totiž nediskutuje a jenom se hádá. Zkrátka musí být proti a to proti čemukoliv. Proti celému světu! Jediný důvod, proč mu Amerika tolik imponuje bude jeho komplex méněcennosti a tak se upnul na svalnatce, kde se cítí alespoň trochu v bezpečí. Máš pravdu, Semerád ustrnul v duševním vývoji. Následek přísné výchovy a asi ho táta v dětství často hodně mlátil a teď všechny nenávidí!

169476

30.8.2008 18:49

RE: Chjo

jansmith1984 141.?.?.?

Reakce na 169476

Tady bych v reakci na 24.?.?.? jen upozornil, že nejen Semerád zůstává neustále (bez toho, aby vzal aspoň trochu v úvahu fakta a informace oponentů) tzv. na svém, ale další podobný týpek je i anti-anti aj.[smích]


Jak jsem již psal v jiném vlákně, myslím, že není dobré na jejich "úžasné" příspěvky reagovat pasivně, tedy nereagovat.

Nejde totiž o ně samotné. Tito dva nickové jsou již zřejmě tak v zajetí propagandy a demogagií mocenských špiček a jejich lokajů, že jim není pomoci. Jde ale o nové ještě nevyprofilované čtenáře, kteří z nějakého důvodu zaskočili na Zvědavce a bez kontinuity z dřívějška by mohli nabýt dojmu, že Semerád nebo anti-anti (a našli by se jistě i další jim podobní), mají své příspěvky postaveny na reálném základě.


Polemika s nimi totiž umožňuje dalším a dalším novým čtenářům zjistit odkud vítr fouká a zato patří paradoxně dík jak všem Semerádům, tak zejména těm, kteří mají trpělivost a nadhled na ně reagovat. [smích]

jansmith[smích]

169479

31.8.2008 1:01

RE: Chjo

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 169479

>Jak jsem již psal v jiném vlákně, myslím, že není dobré na >jejich "úžasné" příspěvky reagovat pasivně, tedy nereagovat.
--------
Už jsem tam na to reagoval a současně žádám ostatní k vyjádření.
mirda [smích]

P.S. Nějak mne to vhodilo do špatného šuplíku. Zaregistrovaný jsem, přihlášený jsem, předplatné mám do konce roku a přitom moje příspěvky trčí anonymně v čekárně na schválení.

169491

26.8.2008 8:50

RE: Chjo

xxxJirka 90.?.?.?

Reakce na 169007

Hm, a co je podle tebe "politický tlak"? Buď budete dělat co chceme, nebo vás zničíme.

Strom se pozná po ovoci. Amerika se snaží být vojensky tak silná, aby nebyl nikdo, kdo by její síle mohl konkurovat. Proč asi? Aby zajistila spravedlnost a mír na celém světě?
Svatá prosototo...

prober se, 1+1=2

169018

26.8.2008 10:41

RE: Chjo

Ilja Sajdl 82.?.?.?

Reakce na 169007

Ano. Rozdíl mezi raketami na Kubě a raketami začleněnými do Rusko obepínajícího systému je zcela očividný. Tedy pro ty, kteří vidí.

169031

26.8.2008 16:56

RE: Chjo

Jan X. 78.?.?.?

Reakce na 169031

Ano, samozřejmě, "antirakety" v Polsku budou mnohem výkonnější, přesnější a samozřejmě schopny nést jadernou zbrań o vyšší kilotunové síle (neboť hlavice se od té doby podstatně zmodernizovaly a zmenšily) než ony rakety tehdy na Kubě. Rozdíl zde samozřejmě je. A to zcela očividný. Máte pravdu.

169077

26.8.2008 18:17

RE: Chjo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 169031

vy budete urcite pan bystrozraky
[oči v sloup]

169090

26.8.2008 15:07

RE: Chjo

Cerw 82.?.?.?

Reakce na 169007

jeste k tomu zjevnemu rozdilu obou strel -> dle informaci na ATM jde o shodnou nosnou raketu tzn. zasadni rozdil je pouze v hlavici -> to mi jako prilis rozdilne neprijde

kdyz potom jeste clovek vezme do uvahy vysledky probehnuvsich "testu" -> nevim o veliteli ktery by chtel akceptovat obranu fungujici s pravdepodobnou uspesnosti 3-10% (je nesmysl aby nekdo se zdravim rozumem investoval ony brutalni castky do tak neefektivniho "systemu"[mrknutí jedním okem]

169067

26.8.2008 22:03

RE: Chjo

panelák obama 78.?.?.?

Reakce na 169007

Zahrajme chazarum na garmošku, po Putinovsku,srozumitelně, nee anglicky. http://de.youtube.com/watch?v=18FcU_FGfoc [chechtot]

169116

26.8.2008 8:16

.

cyp 195.?.?.?

Bohužel je to napsáno zcela přesně a uděláme radost černoprdelníkům, kteří pořád čekají na konec světa, aby nám mohli říct:" my jsme vám to říkali".
Jediným řešením by byl preventivní jaderný úder na USA a Izrael, ale to je nereálné, protože preventivní údery dělají agresoři, což jsou obě zmíněné země.

169010

26.8.2008 8:31

Jaderná převaha je blbost.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Rusové používají systémy aktivní ochrany tanků. Něco podobného mají i u raketových sil, což je důležitější objekt, než nějakej blbej tank. Kromě toho mají raketonosné ponorky, samohybné odpalovací rampy schopné hlubokého brodění a nové základny, jejichž poloha je neznámá. USA ( resp. jejich zástupce Izrael ) nebyly schopné vykopat ani Hizballáh. Rakety Topol a Topol-M používají místo klasických hlavic hypersonické těleso, které létá v horních vrstvách atmosféry rychlostí 14 machů a manévruje s přetížením 30 g. Na zničení více než 50% USA stačí 50 jaderných hlavic - tisíce hlavic, které vlastní Rusko a USA, jsou relikt z dob studené války, kdy rakety nebyly přesné.
Na jadernou převahu můžou myslet duševně narušení jedinci jako Pokakánek, Vondra nebo Bushit. To jsou ale komedianti, kteří si bez loutkovodičů ani neuprdnou. Muži v pozadí ( ti, co mají skutečnou moc ) ale moc dobře ví, že USA můžou horko těžko získat převahu nad Íránem a Severní Koreou ( PRO je velmi složitý problém ). V případě Íránu má klíčový význam základna v ČR ( pouze pulzní dělo ve střední Evropě může eliminovat klamné cíle případných íránských ICBM ). Útok na Írán nezačne, dokud český parlament neschválí radar. 10 milionů mrtvých totiž Amíkům za íránskou ropu nestojí ( myslím 10 milionů Amíků, ne 10 milionů Čechů ).
Amíci můžou v Rusku a Číně akorát vyvolávat zdánlivě přírodní katastrofy a spoléhat se, že jim to projde. Předpokládám, že to Rusové nezbaštili a budou chtít ukázat, že to umí taky - hádejte kde.

169012

26.8.2008 15:50

RE: Jaderná převaha je blbost.

Jiří Mužík 216.?.?.?

Reakce na 169012

Ježiš ty seš klaun [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]
Jsi si něco vyčetl o nějaké aktivní ochraně, tak to cpeš do každého příspěvku, čtu to od tebe po osmé
O tom zbytku ani nemluvím, ty jsi vážně nemocný člověk

169072

26.8.2008 17:07

RE: Žádné argumenty, jenom urážky.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 169072

S M A Z A T ! ! !

169078

26.8.2008 17:17

RE: Jaderná převaha je blbost.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 169072

Aktivní ochrana tanků se nedávno osvědčila v Gruzii.
Plošná obrana proti ICBM je téměř nemožná, ale bodová obrana ( např. raketového sila ) je velice jednoduchá. Klamné cíle shoří v atmosféře a hlavice ICBM při sestupu nemanévruje. Při rychlosti 7 000 m/s stačí náraz do "něčeho" a hlavice se roztříští. Na obranu raketových sil před ICBM by stačil systém TOR.
Za Regana byly v USA plány pokrýt celé Spojené státy obrannými systémy krátkého dosahu. Tento projekt byl ekonomicky nereálný a po seškrtání z něj zbyla jen ochrana Washingtonu a Pentagonu - proto je divný náraz Boeingu 757 letu č. 77.

169079

26.8.2008 17:34

RE: Jaderná převaha je blbost.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 169012

Hned první věta kravina, Arena stále ještě není zavedena ve výzbroji.

169082

26.8.2008 18:46

RE: Jaderná převaha je blbost.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169082

Jste si jistý? Myslíte, že není možné ji nainstalovat na pár tanků, které mají být v reálném boji vyzkoušeny? [oči v sloup]

169096

26.8.2008 19:01

RE: Jaderná převaha je blbost.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 169082

Arena byla poprvé představena v roce 1998. V Gruzii nepochybně byla použitá ( jinak by ruské tanky nepostoupily ani o metr ).

169101

26.8.2008 19:41

RE: Jaderná převaha je blbost.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 169101

Ach jo, že byla představena [oči v sloup] ...ukažte mi ty fotky ruských tanků v Gruzii s Arenou. Ty vaše teorie jsou jedna horší než druhá [oči v sloup]

169105

26.8.2008 20:54

RE: Jaderná převaha je blbost.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 169105

Během vlády Saakašviliho byl roční rozpočet gruzínské armády 930 milionů dolarů. Za čtyři roky to byly skoro čtyři miliardy dolarů. Takto draze vyzbrojenou gruzínskou armádu rozdrtilo cca. 200 tanků. To by bez systémů aktivní ochrany šlo asi těžko. [cool]
Jinak ruské tanky měly něco rozměrného na věži. Třeba to byl radar Areny ( z Areny je vidět jen radar ).

169112

26.8.2008 23:50

RE: Jaderná převaha je blbost.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 169112

To myslíš tu stříšku velitele do špatného počasí? To si fakt děláš prdel, ne? To přece nemůžeš myslet vážně?

4 miliardy dolarů za čtyři roky...zrovna tenhle argument je vyloženě směšný...to je jak když plivneš.

169130

27.8.2008 0:05

RE: Jaderná převaha je blbost.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 169130

Elektronika se neustále zmenšuje. Třeba ten radar zmenšili a on už není na první pohled vidět.

Za 4 mld. dolarů se dá pořídit např. 1000 tanků M1A1 Abrams nebo 20 000 protitankových střel Spike.

169132

27.8.2008 0:21

RE: Jaderná převaha je blbost.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 169132

Jasně...a vojáci budou bosi, bez jídla, ubytování, bez paliva, platu, náhradních dílů, munice, výcviku...bez všech ostatních zbraní...ale budou mít 20 000 PTŘS [oči v sloup]

169135

27.8.2008 0:35

RE: Jaderná převaha je blbost.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 169135

Gruzínská armáda měla cca. 20 000 vojáků. Kdyby se mezi ně rozdělilo těch 4 mld. dolarů, tak by každý měl 200 000 dolarů ( 3 miliony Kč ) za čtyři roky, neboli 70 000 Kč měsíčně. Gruzínský vojáci neměli ani čtvrtinu a dělostřeleckou munici jim zadarmo dodala ČR. Většina z těch 4 mld. dolarů šla skutečně na nákup nových zbraní.

169140

27.8.2008 18:02

RE: Jaderná převaha je blbost.

Jiří Koubek 88.?.?.?

Reakce na 169140

Ty spekulace jsou opravdu úsměvné.
SIPRI nabízí podrobný přehled dodané zbrojní techniky. Doporučuji léčení a poté studium.

169233

27.8.2008 18:51

RE: Jaderná převaha je blbost.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 169233

Přehled na SIPRI je neúplný. Izrael tam odbyli jedním bezpilotním průzkumným letounem. Přitom Izrael byl hlavní dodavatel zbraní do Gruzie.

169236

28.8.2008 12:05

RE: Jaderná převaha je blbost.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 169236

Tak sem dejte seznam z Israele dodaných zbraní včetně zdrojů. Zatím jen plácáte nesmysly.

169285

28.8.2008 13:52

RE: Jaderná převaha je blbost.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 169285

Kolik bezpilotnich prostredku bylo sestreleno a kolik je celkove na seznamu? Myslim neco i Rusove i zabavili jako korist. Vicemene jsou to takove detaily, takze me nezajimaji, ale vuci ruznym seznamum ohledne dodavek zbrani jsem krajne neduverivy. Pusky G-36 se do Gruzie taky nejak dostaly a silne pochybuju, ze budou vypsane na nejakem seznamu jako pusky G-36. Spise budou napsane jako neco jineho, rekneme eufemicky mene vybusneho. [mrknutí jedním okem]

169297

28.8.2008 14:22

RE: Jaderná převaha je blbost.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 169297

René, to jsou vše nekonkrétní řeči. Bezpilotní letadla a G-36...hračky, proti Rusku na nic.

Kde jsou ty strašné zbraně, které snad měly málem porazit Rusko? Ty strašné zbraně za blbé 4 miliardy...rozpočet na celou armádu za 4 roky...ani zdaleka vše nemohlo být na nákup, což snad chápe každý jen trochu přemýšlející člověk.

Ať mi tedy HKP ukáže nějaký seznam, musí přeci mít nějaký zdroj svého tvrzení. Zatím jsem od něj viděl jen spoustu teorií založených povětšinou na prokazatelných nesmyslech.

169306

29.8.2008 2:15

RE: Jaderná převaha je blbost.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 169306

Ale ja jsem prece netvrdil nic o zbranich za 4 miliardy, pouze jsem mel malou poznamku k zbrojnim seznamum. Rozhodne tam bude ve znacnem finacnim objemu spousta nikde neevidovanych vecicek. To, ze USA byly nuceny verejne pozadat o navraceni techniky, coz je diplomaticka mezinarodni ostuda na kvadrat, jednoznacne znamena, ze Gruzincim byla zpristupnena TOP technologie, takze hromada "horsich" veci v tom bude taky. Obtezoval by se nekdo spickovym vyzbrojenim Saakasviliho z duvodu utoku na Osetii a Abchazii? Silne pochybuju muselo jit o mnohem vyznamnejsi cil utoku a Saakasvili poskytoval predevsim zazemi!!

169379

29.8.2008 9:07

RE: Jaderná převaha je blbost.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 169379

Však ta polemika byla původně s HKP a "jeho" čtyřmi miliardami [mrknutí jedním okem]

169392

28.8.2008 14:24

RE: Jaderná převaha je blbost.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169285

Pane Yamato, je vidět, že víte víc, než všichni tady... Ale já bych také mohl říct, že jen plácáte nesmysly... Víte, ten jeden bezpilotní letoun... Co já jsem slyšel, tak jich Rusové zabavili několik. Tak mluvte, když jste tak zasvěcen a a víte s naprostou jistotou, že ruské tanky neměly aktivní obranu. Já o tom nic nevím, ale dle mých zkušeností mohu tipovat. Ale jak říkám, vy tu vystuujete jako odborník, takže prostím, prosím, hoďte do placu nějaké důkazy o tom, že tam byl jen jeden bezpilotní letoun, že ruské tanky neměly aktivní ochranu, že Izrael nedodal žádné protitankové střely, že za mld USD se dá koupit jen pár omlácených kalachů z Indie... Zkrátka vše co víte... Jsem jedno ucho! Přece byste nebyl rád, kdybych vám tu řekl, že plácáte jen samé nesmysly... I když jsou to údaje z oficiálních zdrojů, které jsou, jak víme, vždy pravdivé, obvlášť pocházejí-li ze země vyvolených čistokrevných nadřazených... [chechtot]

169309

28.8.2008 14:36

RE: Jaderná převaha je blbost.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 169309

Móment, mómen...já neříkám, že to byl jeden bezpilotní letoun, to byl pan Koubek, račte si laskavě všimnout.

Já tvrdím, že za 4 miliardy dolarů na čtyři roky žádný extra arsenál nepořídíte. A ptám se stále jen na zdroj HKP o dodávkách zbraní z Israele. Zatím neposkytl nic než slova.

Arena, Štora...neviděl jsem prozatím jediné vozidlo z konfliktu, které by tak bylo vybaveno. Ani jedno! Vzhledem k svému zájmu jsem viděl velké množství fot a videí (a rozhodně zdaleka ne jen z oficiálních zdrojů) a diskutoval s lidmi znalými věci. Nikdo nic. Nemám jediný důvod si myslet, že tam ten systém byl použit.

Čili že buď sem hoďte nějaké protiargumenty a zdroje, nebo si dál tipujte.

169311

28.8.2008 15:08

RE: Jaderná převaha je blbost.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169311

Pane Yamato, takže sem trochu zagoogloval... Debkafile píše: Last year, the Georgian president commissioned from private Israeli security firms several hundred military advisers, estimated at up to 1,000, to train the Georgian armed forces in commando, air, sea, armored and artillery combat tactics. They also offer instruction on military intelligence and security for the central regime. Tbilisi also purchased weapons, intelligence and electronic warfare systems from Israel. These advisers were undoubtedly deeply involved in the Georgian army’s preparations to conquer the South Ossetian capital Friday.

Dále toto: Since 2000, Israel has sold hundreds of millions of dollars in arms and combat training to Georgia. Weapons included guns, ammunition, shells, tactical missile
systems, antiaircraft systems, automatic turrets for marmored vehicles, electronic equipment and remotely piloted aircraft. These sales were authorized by the Israeli defense ministry (Arie Egozi, "War in Georgia: The Israeli connection," Ynet, 10 August 2008).

Nebo: Georgia has credited Israeli military assistance after claiming the destruction of at least 11 Russian combat aircraft and 50 main battle tanks.
“Israel should be proud of its military, which trained Georgian soldiers,” Georgian Reintegration Minister Temur Yakobshvili told Israel Army radio on Aug 10.
“We killed 60 Russian soldiers just yesterday. The Russians have lost more than 50 tanks, and we have shot down 11 of their planes. They have sustained enormous damage in terms of manpower.”
Russia has complained of the Israeli UAV sale to Georgia. In May 2008, the Russian Army shot down an Israeli UAV along the Georgian border. The UAV was not identified.

Nějaký seznam je také zde.

A další článek o dodávkách zbraní z Izraele je zde.

Bohužel jsem pane Yamato nenašel jediný kompletní seznam bojové techniky dodané z Izraele do Jiříkova (Georgia), to je divné, obvykle je prodej zbrojních zařízení kompletně dokumentován na internetu, že? Takže vás znovu prosím, jako zasvěcenného, mohl byste tu prosím uvést vaše stoprocentní zdoje? Jak jsem řekl, nic o tom nevím, žádné seznamy jsem nenašel, neznám lidi, kteří o tom něco vědí...

Takže prosím, prosím, řekněte mi o tom něco... Pořád tvrdíte, že o tom hodně víte, tak mluvte... Přiznám se, že já nevím nic... [oči v sloup] Jinak bych si opravdu mohl myslet, že tu jen plácáte nesmysly, stejně jako vy si to myslíte o HKP...

169313

28.8.2008 15:22

RE: Jaderná převaha je blbost.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 169313

Ale to vy tvrdíte že já hodně vím, milánku, já nic takového nepíšu.

Já naopak tvrdím, že nevím o jediném důkazu o nasazení Areny, Štory. Ani jen jediném! A čekal bych protidůkaz, ne jen řeči a smajlíky.

Stejně tak já netvrdím, že vím, co tam Israel prodal. Tvrdí to HKP a to velmi autoritativně, doslova píše "Izrael byl hlavní dodavatel zbraní do Gruzie.". Já od něj tedy chci nějaký zdroj že tomu tak je.

Tak s čím máte problém?

Koukám že už je tu debata kolikrát jak na Nezvědavci, ještě snad přidejte nějakou nadávku... [oči v sloup]

169316

28.8.2008 16:06

RE: Jaderná převaha je blbost.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169316

Ale pane Yamato, já vás přeci nijak nenapadám... Jen mi přišlo, že když se o to tak zajímáte a konzultujete to se zasvěcennými lidmi, že byste o tom mohl něco vědět. Škoda, už to vypadalo, že se něco dozvím...

A s těmi nadávkami... Já vím, že říci někomu, že plácá nesmysly, aniž bych mu to doložil nějakými důkazy, není nadávka, ale na druhou stranu... Inu, to si musíte přebrat sám...

HKP působí velice přesvědčivě, i když už ho beru s rezervou, ale pokud mi nedokážete svoje 100% tvrzení, že tanky neměly aktivní ochranu, nejste na tom úplně stejně jako HKP? [chechtot]

169323

28.8.2008 16:14

RE: Jaderná převaha je blbost.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 169323

Nenapadáte? Ale vypadalo to tak, milý hestroyi, vypadá to tak!

HKP působí přesvědčivě, ale důkazy nepodává...čím vás vlastně přesvědčil? Já bych opravdu rád nějaký ten důkaz viděl, já klidně svůj omyl, pokud to je omyl, přiznám, ale zatím nic...proto jsem použil onen výraz "plácat nesmysly". Ono to u HKP totiž není poprvé.

Stačí jediné malé foto, video, a je jasno. A jak říkám...prostudoval jsem vše jen trochu dostupné, kdejaké amatérské foto či video...a ani náznak některého z aktivních systémů ochrany tanku. Stejně tak i mě známí lidé věnující se technické stránce konfliktu nic.

A víte vy jaká by to byla v našem okruhu senzace, kdyby byla kupříkladu Arena opravdu použita?

169324

28.8.2008 16:31

RE: Jaderná převaha je blbost.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169324

Napadám? A v čem? V tom, že jsem použil přesně vaši logiku proti vám? Vaši větu o plácání proti vám? Já jsem jen řekl, že pokud někomu řeknete, že plácá, měl byste proti tomu mít 100% důkazy... Pokud máte také jen tušení potvrzené od lidí, co mají také tušení, není to důkaz. Proto jsem vaši logiku obrátil proti vám a chci po vás důkazy, stejně jako vy je chcete po HKP. Co je na tom divného? [oči v sloup]

Stejně jako se nedá dohledat kompletní seznam zbraní poskytnutých Izraelem, těžko seženete kompletní fotodokumentaci ruských ozbrojených sil. Tyhle věci jsou totiž většinou tajné, že? Nebo máte pocit, že Rusové mají zájem na tom, aby do médií pronikla jejich největší tajemství? Třeba kompletní výčet jednotek 58. armády?

Já uvažuji selským rozumem... Vy, kdybyste věděl, co se připravuje v Gruzii a věděl, jaká obrovská důležitost spočívá v rozhodování o tomto konfliktu, poslal byste tam nějakou armádu z periferie, vyzbrojenou např. stejně, jako je naše armáda? Riskoval byste prohru? Víte, co by to pro Rusko znamenalo? Nebo byste spíš poslal to nejlepší, co máte, abyste to vyřídil s naprostou jistotou?

Nebo nemáte pocit, že to všechno byl jen test, jak na tom Rusko vojensky je?

Opravdu si myslíte, že systém, který je 10 let starý, nemůže být použit, aniž by se o tom dozvěděla široká veřejnost?

Víte, těžko mě přesvědčíte, i kdyby jste mi tu tisíckrát zopakoval, jak to všechno sledujete. Nepřikláním se ani na jednu stranu, protože o těchle věcech asi opravdu málokdo ví celou skutečnost. A to je z mého pohledu vše [smích]

169327

28.8.2008 16:36

RE: Jaderná převaha je blbost.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 169327

Přesně o to mi jde...že je to neznámo, HKP o tom stěží bude vědět.

Nisméně systémy aktivní ochrany bojové techniky nelze jen tak skrýt. Ty by měly být nalezitelné. Nebyly. Toť vše.

Co se týče dodávek zbraní, tak opět...jak může HKP něco tak autoritativně tvrdit?

Pokud má důkaz tak ať jej ukáže. Byl bych nadšen vědět o nasazení Areny atp.!

O to mi šlo.


Jestli jsem to napadení špatně pochopil tak pardon [mrknutí jedním okem]

169329

28.8.2008 16:45

RE: Jaderná převaha je blbost.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169329

Já také nevím, kam HKP na své informace chodí... I když je pak předkládá velmi sebejistě. Já jeho příspěvky beru jako zajímavá témata k přemýšlení... Rozhodně je velmi originální. Navíc se s ním znám osobně, takže k němu přistupuji trochu jinak. Kdybyste ho znal, pochopil byste to. [velký smích] Takže neříkám, že jsem zakopal válečnou sekeru, protože jsem jí ani nevykopal. [cool] Ale dnes už musím pracovat, jinak umřu hlady! Přeji hezký den, Miroslave! [smích]

169330

28.8.2008 16:47

RE: Jaderná převaha je blbost.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 169330

Taky koukám že jsem dnes nějak přetáhl [smích]. Takže i vám pěkný den!

169332

28.8.2008 17:08

RE: Jaderná převaha je blbost.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169332

Pane Yamato, ještě poslední věc... Hmm, koukám, že už jste generál major! Takže asi skutečně budete zasvěcen... Co si však mám myslet o tomto? Naštěstí nejsou na Palbě všichni takoví vykutálení chytráci... [zmaten]

169335

28.8.2008 18:35

RE: Jaderná převaha je blbost.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 169335

Však jste četl i reakce, že?

Naštěstí je to na Palbě velmi benevolentní pro velké spektrum názorů...musím se pochválit, neb jsem za to velmi bojoval. Ta tendence k ignorování politiky tam byla a je velká, ale uatím to funguje docela dobře. Doporučuji vojenskou i politickou debatu o Osetii.

Ty hodnosti mi radši nepřipomínejte...co jsem si kvůli tomu užil od Táborského a dalších!

169344

29.8.2008 11:52

RE: Jaderná převaha je blbost.

HKP 90.?.?.?

Reakce na 169344

Nejznámější verze systému Arena je 10 let stará. Nová verze nemusí být na tanku na první pohled vidět, podobně jako systém Trophy.

169411

29.8.2008 22:28

RE: Jaderná převaha je blbost.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 169411

HKP, co ten seznam?

Trophy je koncept. Na bojovce...no jednou snad.

Ovšem čistě teoreticky...to by byla ještě větší bomba než Arena. Která ovšem opravdu stále není zavedena. Prostě prachy jsou potřeba na skutečně klíčové systémy.

169437

30.8.2008 19:11

RE: Jaderná převaha je blbost.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 169233

>Ty spekulace jsou opravdu úsměvné.
>Doporučuji léčení a poté studium.
-----------------------
Víš jak to je, Jiří. Jako malí kluci jsme každý z nás měli sny, čím jednou budeme až vyrostem. Jeden chtěl být např. strojvedoucím, druhý astronautem, další třeba požárníkem a představoval si jak se řítí tím velikým červeným vozem úzkými ulicemi města...bravurně vybírá zatáčky a za kvílející sirén mu každý uhýbá z cesty. Většině z nás se tyto sny nikdy nevyplnily. Zařadíme se do mnohdy tvrdé reality doživota a na sny zapomeneme. Život jde dál. Ne každý však zapomene. Třeba takový HKP! V mládí soustavně sledoval vždy úspěšného "Detektiva Colombo", neomylného detektiva Scotland Yardu Sherlocka Holmese a tak mu to zůstalo na celý život. Do všeho šťóurá...stále provnává fotografie podezřelých...neúnavně provádí forensická bádání a tak dál a tak dál. Takový už je náš HKP a takový navždy zůstane!

169480

26.8.2008 21:45

RE: Jaderná převaha je blbost.

wilonix 213.?.?.?

Reakce na 169105

Nejde jen o Arenu - jde i o starší systémy drozd a štora. Pokud si dobře pamatuji tak fotek ruskejch tanků v Gruzii je poskrovnu (abych řekl pravdu nevybavuji si jedinou o které bych mohl s jistotou tvrdit že je to tank ruské armády). Spíš si pamatuji ukázky zničených gruzínských T72 ukazované jako zničené ruské tanky. Pokud ukazovali konvoj ruských tanků tak bylo na videích vidět jen pár BVPček a OTček jinak možná kdesi v dálce. Tohle je holt výhoda používání stejné techniky - múžete tu svou zničenou v rámci propagandy ukazovat jako "ztráty nepřítele". Ostatně Gruzínci tvrdili něco o zničení 10ti letadel a 30ti tanků ale potvrzena byla jen ztráta tří letadel jinak nic tak kde je pravda?

169114

26.8.2008 23:11

RE: Jaderná převaha je blbost.

mtk 80.?.?.?

Reakce na 169105

>Ach jo, že byla představena [oči v sloup] ...ukažte mi ty fotky
>ruských tanků v Gruzii s Arenou. Ty vaše teorie jsou jedna
>horší než druhá [oči v sloup]

Chtěl byste jistotu, nechcete jen předpokládat. HKP předpokládá použití zbraňových systémů přestavených před 10 lety. Nevidím žádný rozpor v tom, že se za 10 dalších let můžeme dočíst ve Wiki, že zbraňový systém Arena byl použit poprvé v Gruzii (jestli se toho dožijem). Vojenský průmysl není otevřená kniha ke čtení, spekulace jsou v tomto případě jednou (ne-li jedinou) z možností poznání, bohužel. A taky bohudík.
[smích]

169123

26.8.2008 22:30

RE: Jaderná převaha je blbost.

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 169101

Prosím tě HKP, můžeš ve zkratce popsat jak Arena přesně funguje a jak reaguje na nebezpečí od PT zbraňových systémů? Vím, že může fungovat v automatickém modu, ale zajímaly by mě detaily. Jedná se o elektronickou ochranu nebo vystřeluje klamné cíle?

Předem díky,
jansmith[smích]

169119

26.8.2008 23:37

RE: Jaderná převaha je blbost.

mtk 80.?.?.?

Reakce na 169119

Když si kliknete na odkazy, které HKP uvedl, tak je tam jakási animace s klamnými cíly, jestli mě zrak nešálí.

169128

26.8.2008 23:56

RE: Jaderná převaha je blbost.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 169119

Hodně zkrátka řečeno radar detekuje střelu a pomocí nálože ji zničí.

Klamné cíle, respektive rušení naváděných střel, je další možnost ochrany. Stejně tak účinné maskování v infračerveném spektru, varovná čidla ozaření laserem, zadýmování atd. Jde o celé spektrum opatření.

Myslet si, že jediný systém (zde Arena) je samospasitelný je velký nesmysl.

169131

27.8.2008 0:13

RE: Jaderná převaha je blbost.

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 169131

Díky za dopřesnění.

Jen mi není jasné, jak Arena ty nálože ke zničení střely používá. Obsahuje Arena nějaký aktivní palebný systém?
jansmith[smích]

169133

27.8.2008 0:24

RE: Jaderná převaha je blbost.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 169133

Ano, jde o aktivní systém. Ve směru přilétající střely je vystřelena nálož, která ji likviduje.

Ve skutečnosti existuje více variant a samosebou ne jen v Rusku.

169136

27.8.2008 0:31

RE: Jaderná převaha je blbost.

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 169136

Dobře, díky za poučení a informace.
jansmith[smích]

169139

28.8.2008 12:03

RE: Jaderná převaha je blbost.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169136

Pane Yamato, trochu bych to upřesnil. No, nálož... Řekněme to asi takto. Radar detekuje směr a rychlost vystřelené protitankové střely. Když je střela dostatečně blízko, dojde k vystřelení speciálního kontejneru, který obsahuje něco jako broky, které jsou po odpálení nálože vystřeleny proti střele, která je tímto oblakem "broků" zničena. Nejedná se tedy o pasivní ochranu pomocí náloží, které jsou umístěny na trupu tanku a v případě totálního přiblížení střely odpáleny a tím je změněna její trajektorie. Mimochodem, pane Yamato, přemýšlel jste někdy nad tím, jestli se v médiích dočtete o tom, jaké zbraně byly v nějakém konfliktu použity? Jestli si myslíte, že si přečtete soupis všeho, co bylo použito, tak jste asi trochu naivní, ne? Tyhle drobné konflikty jsou ideální příležitostí pro zkoušky nových zbrojních systémů. Tak jako v iráku vyzkoušely USA mnoho nových zbraní, stejně tak Rusové zcela jistě poižili to nejlepší, co měli. Jak už někdo nahoře řekl, nejde jen o Arenu, ale Štora odvede to samé. Opravdu si myslíte, že bez aktivní obrany a bez toho nejlepšího, co mají, by Rusové mohli porazit armádu vyzbrojenou USA a Izraelem? [smích]

169284

28.8.2008 12:13

RE: Jaderná převaha je blbost.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 169284

No však jsem psal aktivní systém [mrknutí jedním okem]...ale díky za zpřesnění, vzal jsem to extrémně laicky, aby to bylo zcela jsaně pochopitelné.

Na to jaké zbraně byly použity samozřejmě nepoužívám běžná média. Díky součinnosti na Palbě máme podstatnědůvěryhodnější informace.

Uveďte už někdo laskavě své zdroje o amerických a israelských zbraních v Gruzii. Za 4 miliardy dolarů toho není mnoho, zvláště pak proti Rusku.

Ano, bez aktivní ochrany tanky zcela běžně fungují již desítky let a pokud jsou nasazeny dobře, tak stále s vysokou účinností. Aktivní ochrana není vůbec podmínkou.

169286

27.8.2008 0:27

RE: Jaderná převaha je blbost.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 169133

(Příspěvek zrušen. Jednak už máte 50 příspěvků tento měsíc [povoleno je 10], jednak permanentně diskutujete off topic. Toto je poslední varování. Dále už nebudu nic říkat a rovnou vás vyloučím pro trvalé zavádění off topic témat a opakované postování stejných příspěvků. Editor)

169138

26.8.2008 8:38

Proti komu tedy?

IVAn 85.?.?.?

Přestávám se orientovat - radar v ČR proti Íránu a Severní Korei, rakety (pardon - interceptory) v Polsku nepokrytě proti Rusku, obé nedílnou součástí jednoho (amerického) válečného systému ... někdo tady LŽE! [mrknutí jedním okem]

169013

26.8.2008 8:44

RE: Proti komu tedy?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 169013

To je skvělý postřeh, ano opravdu tady NĚKDO lže [smích] a vypadá to pane kolego, že všichni. Právě proto je dobré uvažovat tak, že s tím našinec tak trochu počítá [smích] . Takže lži jsou lži a máme tu fakta, kousek od Ruska se má vybudovat raketová základna a v ČR Radar... Co by Vás tady tak v této souvislosti napadlo? Že by to třeba bylo proti Filipínám, nebo Zimbabwe, kde taky je situace složitá? Tak trochu se to nabízí, že by to mohlo mít souvislost s možným útokem na Rusko, nebo ne? [smích] [smích]

169015

26.8.2008 9:10

RE: Proti komu tedy?

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 169013

Ohrožení Ruska základnou v ČR je stejně "reálné" jako ohrožení USA iráckými ZHN. Obojí ale může posloužit jako záminka. Amíci totiž chtějí pomocí svých satelitů ( ČR, Polsko, pobaltí ) kontrolovat vývoz surovin z Ruska do EU - v tom případě jsou Rusové schopní cestu pro suroviny prostřílet a "ohrožení Ruska" je dobrá záminka k útoku.

169022

26.8.2008 8:47

Pokud Putin zautoci...

Kohn 91.?.?.?

Pokud Putin zautoci preventivne, je vypuknuti nove svetove valky nevyhnutelne. Proto si myslim, ze to neudela, i kdyz podzemni raketova sila se strategickymi raketami Minuteman (poprve pouzite na evropskem kontinente) s buhvijakymi hlavicemi (jen naivka se muze domnivat, ze nebudou jaderne a vicenasobne) budou prakticky na hranicich Ruska. Tato blizkost ma ovsem vedle zrejmych negativ take jedno pozitivum. Jestlize USA umi sestrelovat rakety protivnika v pocatecni fazi letu, Rusko to umi z nedalekeho Kaliningradu taky. Tyto rakety tedy jsou spise krycim manevrem neceho jineho, vetsiho a mnohem nebezpecnejsiho.

169017

26.8.2008 17:25

RE: Pokud Putin zautoci...

fc 88.?.?.?

Reakce na 169017

Nemuzu si pomoct, ale pri velke predstavivosti si nedovedu predstavit Putita co zautoci jako prvni. A to nejen proto ze na rozdil od mr. bushe ma jiskru a neni hlupak, ale i proto ze rusko neusiluje a nikdy neusilovalo o podrobeni sveta. oni se bodou jedine branit. Na rozdil od usa, ktere touzi po vlade nad zemekouli ve jmenu demokracie = penez a zisku. Proc usa porad nekde valci? Protoze na tom vydelavaji velke penize a ty jim nesmrdi. Valky a zbrojeni jsou motorem americke hegemonie, stejne jako petrodolar.

169081

26.8.2008 18:13

RE: Pokud Putin zautoci...

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 169081

"rusko neusiluje a nikdy neusilovalo o podrobeni sveta. oni se bodou jedine branit."[chechtot] [chechtot] [chechtot]

Tedy, tady se člověk dozví různé bludy, ale toto je jeden z nejvydařejších...Ruko neusiluje a nikdy neusilovalo o ovládnutí světa, jo? Tak to se z malého knížectví okolo Moskvy stalo největším státem na světa asi nějakým nedopatřením, že jo?

169089

26.8.2008 18:26

RE: Pokud Putin zautoci...

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 169089

Oni tomu říkali aktivní obrana nebo tak nějak [velký smích]

Ne, vážně, v tomhle s vámi musím souhlasit, Rusko není jiné než jiné velmoci v historii. Velmoci vznikají výboji a udržují se jimi.

169092

26.8.2008 18:51

RE: Pokud Putin zautoci...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169089

Vanguarde, a jak se díváte na současnou expanzivní politiku USA? Já mám pocit, že tento stát "svobody" byl vždy prezentován jako dobrák od kosti... Statisíce iráckých civilistů, co to "nezvládli" (jak se říká v US Army) tomu moc neodpovídá... [zmaten] Ale oni tam nejsou kvůli ropě, to je jisté, že? Jen hledají ZHN... To jsem zvědavý, jak dlouho ještě...

169097

27.8.2008 10:30

RE: Pokud Putin zautoci...

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 169097

FC napsal naprostý blud o Rusku, na který jsem reagoval. O USA není řeči, i když ty jsou expanzivní taky, pochopitelně.

169176

26.8.2008 19:08

RE: Pokud Putin zautoci...

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 169089

" Tak to se z malého knížectví okolo Moskvy stalo největším státem na světa asi nějakým nedopatřením, že jo?"

to "nedopatření" má svá jména, jedním z prvních byl Jermak Timofejevič(zemřel 1585), ruský kozák. Už tam jsou kořeny bojů s Čínou. Na dobývání Sibiře se podílelo mnoho kozáků a Rusko na tom vydělalo.

Oproti tomu v Rzezipospolité byla práva kozáků (jistá forma autonomie) pošlapávána zpupnou šlechtou,(Poláci zde možná učinili zásadní chybu s dalekosáhlými následky) takže došlo k Chmelnického povstání (1648-1654), které vyústilo k připojení Ukrajiny k Rusku a následné polsko-ruské válce (1654-1667).

169102

26.8.2008 19:28

RE: Pokud Putin zautoci...

mt-svk 213.?.?.?

Reakce na 169089

Čo sa týka terajšieho Ruska, je to prakticky pravda (resp. nie je to vidno), čo sa týka ZSSR a cárskeho Ruska... moc nie [velký smích] .

169104

26.8.2008 9:14

Strašidelné

Jan X. 78.?.?.?

zrovna jsem to chtěl začít překládat. [oči v sloup]

169023

26.8.2008 9:58

w

Wilonix 212.?.?.?

Ten dodatek je přesnej pane Stwora. Tak 90-ti % lidí co znám je to buď jedno nebo z toho maj radost - prostě maj pocit že se jich to netýká nebo dokonce že to je pro jejich dobro. Pak je tu skupinka lidí co z toho ještě profitujou a pokud se náhodou šílenec u kormidla po spatření ledovce zeptá jestli nemá radši uhnout tak mu nakukaj že se nemusí bát protože to loď ustojí. Mám pocit že se naše setrvání na týhle planetě blíží ke konci - tentokrát s opravdu vynikajícím "ohňostrojem".

169026

26.8.2008 10:48

RE: w

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 169026

Velmoci si moc neublíží. Aktivní trpaslíci jako ČR to ale můžou šeredně odsrat Vložený obrázek a dobře nám tak, když 70% Čechů sere na všechno a 30% Čechů se těší na jadernou válku jako malý dítě na čokoládku.

169032

26.8.2008 14:52

RE: w

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 169026

Ještě jsem tam něco doplnil. Přečtěte si poslední odstavec článku znovu.

169064

27.8.2008 12:16

RE: w

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 169064

teď můžeme diskutovat kdo je majitelem lodi. spicka Biderberg Group, nekteri clenove Trilaterarni komise nebo CFR. Prostě jsou to lidi, kteří na té válce a utrpení vydělají a zároveň se se tím přibližují svému plánu úplné kontroly nad lidmi. OSN, NATO, EU.. jsou jen nástroje k prosazení jejich agendy úplné neomezené tyranské moci nad lidstvem.

Oni totiž potom vyhlásí "Mír a bezpečnost.." a pak na ně přijde náhlé zničení - tak je to předpovězeno v Bibli.

169196

26.8.2008 10:31

jen taková úvaha

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Rusko se po vybudování americké PRO může dostat do situace kdy by na případný jaderný úder ze strany USA nebylo schopno adekvátně zareagovat. To znamená, že by v případě výrazného zhoršení mezinárodní situace, kdy by takový útok hrozil, byla ruská vláda nucena zaútočit první, protože na odvrácení prvního úderu s několika tisíci ruskými raketami by protiraketová základna v Polsku nestačila. USA a zřejmě i Velká Británie, Francie a Izrael by byly vymazány z mapy světa. V oceánech by ale zůstaly desítky amerických jaderných ponorek které by v odvetném úderu zcela zničily Rusko. A k čemu by vedlo zničení hlavních bělošských států? Rusko by bez boje obsadili a kolonizovali Číňané, USA Mexičané a Evropu Arabové a Černoši. A to je přece cíl sionistů- zničení bílé rasy!

169029

26.8.2008 10:41

komentář editora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

komentář editora [chechtot]
vystihuje to dobře.. "..Na vyšších palubách Titanicu se tančí, lidé souloží, vychutnávají skvělá jídla, pořádají sportovní utkání nebo spí. Mezi nimi pobíhá několik podivínu a kříčí: "Pozor, ledovec!".

Tohle je předpovězeno v Bibli...

169030

26.8.2008 11:13

A to je presne ten duvod, proc jsem pro radar

Koumeles 83.?.?.?

kvuli Rusku...kde vladne Gazprom a Car Putin....snad nam to vyjde a zkoncime na te zapadni strane.

169035

26.8.2008 18:54

RE: A to je presne ten duvod, proc jsem pro radar

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169035

Pane Koumeless, nemáte pocit, že jste zastydl v roce 1980? To co tu předvádíte, je opravdu slaboduchá propaganda... Proč musíme mít na svém území americkou vojenskou základnu? To opravdu nejsme svéprávní? Na západní straně? Opravdu je nutné dělit svět do bloků? Proč se prostě neodstěhujete na západ? [zmaten]

169099

26.8.2008 23:03

RE: A to je presne ten duvod, proc jsem pro radar

mtk 80.?.?.?

Reakce na 169099

Nakonec je možná jedno na jaké straně jsme. http://vzdelavaci-institut.com/_files/index.php?op...

169122

27.8.2008 10:38

RE: A to je presne ten duvod, proc jsem pro radar

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 169099

Rozdělení světa do bloků existuje, ať se nám to líbí nebo ne. Já osobně budu miliókrát radši v bloku vedeném USA, přes všechny jeho nedostatky, než v bloku vedeném Ruskem. Vy ne?

PS: A nepište nic o neutralitě, jednotném světě, odzbrojení a podobně. Vycházejte z toho, jaký svět dnes existuje a jaká je šance státu jako je ČR tento stav změnit.

169178

28.8.2008 9:32

RE: A to je presne ten duvod, proc jsem pro radar

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 169178

Vanguarde, tohle je naprosta hloupost, to nema s racionalnim uvazovanim nic spolecneho. To je ta doktrina, ktera vede lidstvo do zahuby. Vsimnete si toho paradoxu, na jedne strane je Rusko a proruske staty a na druhe strane jsou protiruske staty. Nic? Kde je nejake SSSR nebo jine protizapadni uskupeni statu za nasimi humny, ktere nas realne ohrozuje? Nikde? Tak proc by mela byt Evropa casti nejakeho protiruskeho bloku, pro krasne americke oci, pro jejich plnou hubu kecu o nejake demokracii? Ale hovno! Je treba spolupracovat jak s USA tak s Ruskem a hajit jen a pouze sve, potazmo evropske zajmy, mezi ktere rozhodne izolace Ruska nepatri. Otevrte oci, i USA podporovali jak Hitlera, tak Stalina, a rozhodne se nejednalo o zasobovani coca-colou nebo hamburgery...

169276

28.8.2008 12:24

RE: A to je presne ten duvod, proc jsem pro radar

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169276

Víš Pavle, Vanguard uvažuje na základě předpokladů, o kterých naposledy přemýšlel před 25 lety. Chce být v bloku USA? Dobře. Představme si toto. Americký protektorát Čechy-Morava se jasně definuje jako nepřítel Ruska, dle instrukcí z hora. Rusko uzavírá kohoutky plynu a ropy, na což má samozřejmě právo (to jistě souhlasíte, Vanguarde, že?). ČR se ocitá bez energie, čili je totálně v pr.eli. Vanguard je štěstím bez sebe, jen jeho děti jaksi chcípou zimou, stejně jako všechny ostatní, pokud není Vanguard jeden z mazaných emigrantů, kteří z USA chytře radí, co má protektorát dělat. Jelikož má Vanguard ropu z okupovaného Iráku, směje se, až se za břicho popadá. Potom si však řekne, když jsem to myslel s protektorátem dobře, možná bych mohl zařídit, aby si Amíci odtrhli od huby a začali posílat tankery z Iráku směrem do Evropy, třeba na protektorát také něco zbyde. Ale co se děje? Vanguarda jako emigranta (druhořadého občana) nikdo neposlouchá. Bush, který je vůdcem nového fašistického státu a právě vyřešil vnitřní krizi tím, že zavřel polovinu obyvatelstva do koncentračních táborů s nápisem na bráně: "Work makes you free", jaksi nemá náladu poslouchat nějakého Vanguarda, který mu píše, že když už se protektorát chová dle rozkazů zhora, měl by také dostat nějakou tu ropu... Koneckonců mu nevadilo, že půl miliónu lidí v Iráku umřelo ještě před válkou, na základě humanitárních sankcí. Vanguard je v tu chvíli velmi šťastný, že nemusí být v ČR a tak vzpomíná na to, jak mohl kdysi psát na Zvědavce své neotřesitelné rozumy. A je moc rád, že není v ČR, kde by mu za jeho názory mohl nějaký zdrcený otec, kterému právě v rukou zemřelo jeho pětileté dítě na podchlazení, rozbít hubu tak, že by už nevstal. Víš Pavle, nekteří lidé prostě zůstanou v 80. letech a nikdy už se nepohnou z místa. Budou dokola opakovat něco, co možná platilo v minulém století. Je jim jedno, že díky jejich podpoře imperialistické velmoci zemřou milióny. Myslíš, že Vanguarda zajímá nějaký mrtvý Iráčan nebo Afgánec? Heh... Když se kácí les, létají třísky, jak by moudře odpověděl. Proto chce stát na straně USA, protože lidský život pro něj nemá cenu, ropa ano. To je prostě kapitalismus. [bliji] To je USA.

169287

28.8.2008 14:18

RE: A to je presne ten duvod, proc jsem pro radar

Vanguard 84.?.?.?

Reakce na 169276

Neříkám nespolupracovat, ostatně na ruskou ropu jsme bohužel do značné míry odkázaní. Ale v zásadních otázkách se rozhodně klonit na západní stranu...a nedělejme si iluze, Evropa bez USA je pro Ruskou malina.

No, a pokud jde o podporování Hitera: USA s Německem (a snad i s CCCP) obchodovaly, stejně jako Československo. Znamená to snad, že Hitlera podporovalo i masarykovsko-benešovské Československo, když Německo bylo největším (nebo druhým největším) obchodním partnerem první republiky po celou dobu její existence?

169305

28.8.2008 17:37

RE: A to je presne ten duvod, proc jsem pro radar

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 169305

"Evropa bez USA je pro Ruskou malina"

Evropa bez Ruska je pro USA malina. Množství amerických základen v Evropě to potvrzuje.

169337

26.8.2008 11:45

Rakety

ANTARES 93.?.?.?

Nedavno jsem cetl ve Spiegel /myslim/ ze amici maji v nemecku na zakladnach asi 300 atomovek !!!Je to vubec mozny?Ja myslel ze to obe strany odtahli domu.

169037

26.8.2008 11:57

...

crystalwind 213.?.?.?

Ja si myslím že to netreba nejako preháňať. HKP sa nám tu trošku snaží nafúknuť efektivitu ruských vojenských systémov viac, ako je zdravé. Netvrdím, že Rusi nie sú schopní vyvíjať dômyselné systémy s nižším rozpočtom, nakoniec to tak nie jedenkrát bolo, čo sa týka zbrojárskeho súboja so Západom, ale každopádne ešte nie celkom zavedená aktívna ochrana a podobné veci nie sú zárukou ničoho. O týchto veciach sa môže človek len a len dočítať a v dnešnej dobe, kým niečo neuvidíte na vlastné oči, nemôžete tomu stopercentne veriť.
Súdny človek ale nepotrebuje nejaké technické dôkazy o hrozbe plynúcej z prítomnosti radaru a rakiet. NATO je politický nástroj mocenskej skupiny a rozširuje svoj vplyv do krajín susediacich s Ruskom. Máme tu nebezpečný jav budovania totálnej hegemónie a všetci rusofóbi a antikomunisti si neuvedomujú, že ohrozenie ich existencie a domnelej slobody prichádza úplne z iného smeru.
Keby prišli Rusi s podobným dokumentom ako je Project for New American Century, tak by sme len videli, čo by sa v médiách a hlavách rusofóbnych "expertov a analytikov" dialo...
Žiaľ väčšina ľudí má tendenciu vidieť len čiernu a bielu, je to pohodlné a jednoduché. Nevyžaduje to inteligenciu a zdravý objektívny úsudok. A to často platí pre obe strany.

169038

26.8.2008 13:17

RE: ...

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 169038

Je tady ještě jeden fenomen crystalwinde, a tím je zahleděnost a nekritický obdiv průměrného občana ke všemu co je americké bez ohledu na realitu.

Američanům není možnou upřít jednu vlastnost. Nejen, že se vlastně jedná většinou o evropské přístěhovalce, kteří navíc svou novou vlast ukradli nečestně a nesportovně původním obyvatelům (no, ostatně u bílé rasy normální postup i jinde), ale navíc dokáží opravdu uplést z h-vna bič. Obraz vlastní dokonalosti, který o sobě dokáží vyrábět nejen sami pro sebe, ale i do zahraničí je úžasně sofistikovaný a podprahově dokonalý. Problém pro ně je, že všeho dočasu!!!

Příklad jak koupili a za kolik od indiánu Manhattan [smích] nebo využití otrokářského systému pro sebe a svou ekonomiku nebo jejich zvláštní a max. propagandisticky využita účast ve světových válkách až po Reaganovo SDI.

Porovnejme si, kolik Američanů nebo Britů padlo ve WW2 a kolik Sovětů. Ten, kdo ale vyhrál válku nebyli dle západního pojetí dějin národy Sovětského svazu, ale spojenci západní demokracie. Jistě, zkutečnost je složitější, ale podstata je zřejmá.

Kromě občanské války, která snad jediná byla spravedlivá, Američané nikdy nezapomněli bojovat mimo svá území, za moc, pro peníze a za tzv. demokracii viz. Vietnam atd. O tom, že realita byla jiná a náznaky poskytuje Zeitgeist a další nezávislé dokumenty se už oficiálně nemluví. Že by to nebylo košér? [smích]


Neznamená to, že američané jako nově vzniklý národ jsou všichni špatní a že špatné je všechno americké. Vždyť se vlastně jedná o nás samotné, kteří se tam pouze přestěhovali z Evropy za novým a lepším životem. Jenže tak nějak při dosahování svých bohulibých cílů zapomněli na ETIKU, MORÁLKU a SPRAVEDLNOST, byť o těchto hodnotách vždy v minulosti nahlas a vášnivě hovořili a nezapomínají tak pochopitelně pokračovat do současnosti.

Analogie se nabízí na židovský národ, který si také vytrpěl svoje (otázkou je proč a kdo je do toho navedl, že?) a svou novou vlast získal na úkor jiného národa a do současnosti se znovu pro její udržení a rozšíření nepřestává dopouštět nečestného a nesportovního chování na druhých s vyhlášeními o spravedlnosti, holokaustu a pod... Opět, neznamená to, že všichni žídé jsou špatní, v žádném případě. V uvozovkách "špatný" je Systém a mocenské špičky, které vše řídí a pro zlaté tele ovlivňují a je jedno, jestli to je nějaký totalitní systém nebo systém tzv. demokratický.

Propaganda a pokrytectví je základ. Nejlépe LEŽ vydávaná za pokud možno jedinou PRAVDU (krásný příklad jsou Saddamovy ZHN).

Své o tom věděl již Goebels. Jejich nacistické propagandistické filmy byly úžasným příkladem brainwashingu a do čeho pomocí nich a projevy svých vůdců natáhli německé ovečky s důsledky pro celý svět tehdejší doby víme z historie všichni.
jansmith[smích]

169048

28.8.2008 6:56

RE: ...

Vanguard 84.?.?.?

Reakce na 169048

Pokud jde o Manhattan, jednak jde o pověst vyskytující se v různých obdobách už od antiky a jednak Manhattan kupovali Holanďané, ne (anglo) Američané.

169265

28.8.2008 9:19

RE: ...

jansmith1984 85.?.?.?

Reakce na 169265

Tady si trochu protiřečíš Vanguarde. [smích]

Pokud Manhattan někdo od indiánu kupoval a ty říkáš že to byli Holanďané, tak tím potvrzuješ, že to není pověst, ale stalo se.


Navíc, jaký je rozdíl mezi Holanďany a (anglo) Američany? Ti anglo se přistěhovali z Antarktidy nebo z Měsíce? Nejsou to náhodou také přistěhovalci z Evropy apod., na které platí všechno, co jsem popisoval v minulém příspěvku?

Mimo jiné slyšel jsi někdy o conquistadorech? Z jakých národností pocházeli a kde, JAK a PROČ se po světě angažovali a jakých zvěrstev se na původním obyvatelstvu dopouštěli???


Podle tebe všechny ty příběhy o tom jak bílí osadníci, dříve než začali porušovat všechny dohody s indiánskými kmeny a zahájili proti nim kvůli půdy (zlatu) genocidu, kupovali od nich hodnotné věci za skleněné korálky a ohnivou vodu také jenom pověsti???

A když jsme u ohnivé vody, nebyl to od bílích náhodou stejný tah, jak rozložit hrdý indiánský národ zevnitř, jako se to děje teď např. s tvrdými drogami v jiných souvislostech a jinde?

Je dobré se držet podstaty a ne kličkovat Vanguarde.
jansmith[smích]

169272

28.8.2008 12:37

RE: ...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169272

Je to super a každý soudný a rozumný člověk tyto argumenty uzná. Vanguard by však mohl namítnout, že žádná genocida Indiánů nebyla, protože nikdo nezná původní počet Indiánů, takže jich mohlo být třeba jen 5.000. Takže pokud jich je dnes desetkrát více, tak to přeci žádná genocida být nemohla, že? Dám jiný příklad. Nový Zéland. Než tam přišli Britové, ten dobrý národ, který po světě rozšířil tolik dobrých věcí, žilo tam 700.000 Maorů. Po třiceti letech války (samozřejmě byla využita známá poučka z Military Maxim - Divide and Conquer), kdy se konečně podařilo poštvat proti sobě původní kmeny (které se sice řezaly mezi sebou celá staletí, ale přesto jich neubývalo), na Novém Zélandu zbylo 70.000 Maorů, kteří konečně podepsali dohodu o prodeji své půdy Anglánům, kteří si ji dle svého zvyku hezky oplotili. Inu, někteří nemají to štěstí, aby byli vyvolení nadřazení čistokrevní a tak jim nikdo neposílá z Británie odškodné za holokaust.

Divide and Conquer. Jak se taková věc aplikuje v praxi? Speciální oddíl US Army, případně Mossad vyhodí do luftu nějakou hezkou synagogu, nejlépe tu největší a nejsvětější. Svede se to na koho? Na Sunnity. Pak se vyhodí do luftu nějaká sunnitská a pak se děje co? Pak už se jen sklízí plody. [bliji]

169290

28.8.2008 13:48

RE: ...

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 169290

- Divide and Conquer. -

Ano, to je přesně ono hestroyi. Ten příklad s N. Zélandem nebo záměrně narafičenými incidenty jen doplňuje ty hromady ostatních, které analfabeti bez schopnosti poučit se z historie nebo lokajové, zabořeni až po polobotky do pozadí svých ovčáků, nechtěji vidět ani pochopit.

Hlavně když se mají dobře, jsou momentálně v relativním bezpečí a blahobytu oni a jejich malá jehňátka. [smích]


- Svědomí?
- Soucit s druhými?
- Zdravý rozum a pokora?
- Snaha dopátrat se aktivně souvislostí a pozadí dějů?

Ani náhodou.

Pouze jedno velké a co je horší brainwashed a zblblé ego, které jim nedovolí, aby se z područí pokrytectví a propagandy vymanili. Navíc ještě různě po světě (i v diskuzích na netu) bojují do roztrhání těla za své ovčáky.

Smutné, ale paradoxně zároveň legrační.


Ještě že narážejí na hradbu webzinů a lidí úplně jiného ražení a že takových probouzejících se občanů příbývá je možno vidět i v diskuzích pod provládními články korporátních médií nebo serverů jako iDnes, Novinky, iHned, Neviditelný pes apod... Je vidět, že internet je mocné médium a jeho vliv v nabourávání propagandy narůstá.
jansmith[smích]

169296

28.8.2008 14:13

RE: ...

Vanguard 84.?.?.?

Reakce na 169290

A podobných věcí se dopuštěli jen Anglosasové, nebo je dělali i Španělé v Latinské Americe, Rusové na Kavkazu, Aztékové v Mexiku, Turci na Balkáně a v podstatě každý velký expanzivní národ v celých dějinách lidstva?

169303

28.8.2008 14:11

RE: ...

Vanguard 84.?.?.?

Reakce na 169272

Já jsem reagoval jen na tu drobnost s kupován Manhattanu, ne na celý příspěvek. Myslím ale dál, že je to pověst, něco podobného se opravdu zachovalo už ve starořeckých bájích. Pokud napíšete, že na horu Říp vystoupil Krok a já vás opravím že ne, že to byl Praotec Čech, neznamená to přece, že té pověsti věřím, ale jen opravuju vaše podání tak, aby odpovídalo obecně uznávanému podání.
Pokud jde o zvěrstva na původních obyvatelích, dopuštěli se jich dobyvatelé na celém světě. Španělé se dopuštělo zvěrstev na Aztécích, kteří kteří jen cca tři sta let před příchode Španělů brutálně zotročili původní obyvatelstvo MExika a ještě v době španělské invaze obětovali ročně desetitisíce lidí tím, že jim zaživa vyrvali srdce z těla. Postup Rusů při dobývání Novgorodu Ivanem Hrozným v 16. století anebo při dobývání Kavkazu ve století 19. nebyl o nic útlocitnější.
Stejně tak porušování uzavřených dohod snad proboha není nic, na co by měli monopol bílí osadnici z Ameriky, ne?
Lidi jsou prostě v podstatě všude stejní, ale přes všechny nedostatky je západní civilizace nejlepší z existujících variant.

169302

28.8.2008 16:55

RE: ...

jansmith1984 85.?.?.?

Reakce na 169302

Narozdíl od tebe Vanguarde, já se nepříkláním k nikomu. Jenom hledám co nejvyváženější názory a informace a sdílím je s jinými.

Ty se přikláníš k západu a vůbec ti nevadí, že jeho blahobyt pochází historicky ze zločinu, lží a pokrytectví a že je i v současnosti propaganda (jako za Hitlera) jeho vlajková loď...

Dalo by se to pochopit, pokud by se takové chování týkalo už JEN minulosti a skončilo s obdobím conquistadoru nebo jak píšeš ty Aztéků v Mexiku nebo doby deprivanta Ivana Hrozného IV. a jeho opričníků. Bohužel takové zločinné, i když maličko "civilizovanější" činy proti lidskosti přetrvaly do současnosti a opět je některé mocnosti pro zdroje a peníze, které přeci nesmrdí, ve velkém a za halasných výkřiků o pravdě, lásce a boji za tzv. demokracii bez uzardění praktikují.

Vlastně nikdy nepřestaly viz. Korea, Vietnam, protože Avghánistán a Irák a možná (doufám že ne) Irán je jen pokračování. O co je jejich chování v těchto napadených zemích jiné než za doby conquisty a nechovají se tam jejich vojáci v rozporu s gloriolou osvoboditelů jako zločinci? Neumírají tam opět ve velkém nevinní lidé pro vyšší zájmy? Tobě taková politika vyhovuje a ztotožńuješ se s ní, protože ti to umožňuje "západně" žít a mít každý den plný žaludek?


Jedna věc je důležitá. Ani ten tzv. západ nejsou všichni, kteří tam žijí, i když také pro plný žaludek ze strachu/pohodlnosti a s plným vědomím nebo naopak s vypraným mozkem souhlasí s politikou svých mocenských špiček. I tam je spousta lidí, kteří protestují nebo minimálně jako my zde o tom diskutují.

Za tuto politiku, která přetrvává i na prahu 3. tisíciletí mohou konkrétní lidé a konkrétní zájmové skupiny u vesel. Že jim lokajové a ovce líné nezávisle se zamyslet tleskají je druhá věc.

Na vývoji posledních let a příkladu konfliktu na Kavkazu je vidět, kdo koho ohrožuje a nebo kdo se na druhou stranu snaží měnit celosvětové poměry (v rámci možnosti) k dobru pro všechny zúčastněné. A jak jde čas, původní silácká prohlášení českého ministra knížete Trautnberka a jemu podobných se mění a upravují a zase upravují[smích], a to ne proto, že by se v nich probudilo svědomí, ale protože tyto figury zjišťují, že se nezávislé informace (i díky internetu) mezi lidmi dostaly a jejich mlžení dostává vážné trhliny. Svůj stín a lokajství vůči pokryteckému západu ale překročit nedokáží, a tak kličkují, v propagandě pokračují, ale vždy v předklonu a s čekáním co šéfové...

Ano, máš pravdu. Lidé jsou v podstatě všude stejní, ale o tom jak budou národy myslet a jednat rozhodují skrze propagandu jejich vůdcové nikoli oni sami. Pokud by si mohli vybrat a neměli předeprané mozky, nikdy by takové násilí pro bohatství a ideologie jiných nedopustili.
jansmith[smích]

169334

28.8.2008 17:50

RE: ...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169334

Jane, tleskám vám! [smích]

169340

26.8.2008 13:28

.

cyp 195.?.?.?

Myslím, že nejlepší by bylo, kdyby USA a Izrael zaútočili na Irán, protože tím by se američani výrazně oslabili a Irák a Afghánistán by mohli konečně vypráskat okupační vojska, včetně Topolánkových a Schwarzenbergových žoldáků, kteří se nazývají "českými vojáky", což je urážkou české armády.
Mezitím by mohli Irák, Irán, Palestina, Sýrie a Egypt srovnat se zemí to, čemu se říká Izrael a vyhlásit tam Palestinský stát, který je jediným právoplatným. Při té příležitosti by měly být NATO OSN označeny jako teroristické organizace a hlavní představitelé by měli být pohnáni před nově vytvořený mezinárodní soud a samozřejmě by se zrušila ta parodie v Haagu.
Předtsvitelé FEDu by měli být popraveni a FED zrušen a nahrazen opravdovou bankou, která řeší finance k mírovým účelům. Bush a spol by měli být popraveni, nejlépe bez soudu, tak jak je u nich zvykem.

169050

26.8.2008 19:00

RE: .

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169050

Ano, to by mohlo fungovat [smích]

169100

26.8.2008 19:46

RE: .

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 169050

>Myslím, že nejlepší by bylo, kdyby USA a Izrael zaútočili
>na Irán, protože tím by se američani výrazně oslabili a

Víte, že mě to také dokonce napadlo? [smích] Síla se váže. Doporučuji mistrnou povídku Karla Čapka Smrt Archimedova. Máme ji tady na Zvědavci.

169107

26.8.2008 20:01

RE: .

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 169107

a co jednoduše čekat? USA slábnou každým dnem (a s nimi i jejich "spojenci" ), pomalounku, ale jistě.
Nebo se mýlím? [cool]

Írán by vše jen katalyzoval, urychlil, s nedozírnými následky okolo. Takhle to jde ještě uhrát na hranu propasti, s útokem na Írán bychom do ní spadli. Je to jako ochlazovat vysokou pec. Když se ochlazuje příliš rychle, pukne, a její obsah zasáhne okolí.

Na druhé straně se pomalounku, ale jistě, zahřívá Čína.

169108

26.8.2008 20:13

RE: .

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 169108

Ale oni to vědí také a nebudou to odkládat.

Navíc i když USA slábne, je to spíše teoretické. Slábne jejich měna (teď už měsíc zase zcela nelogicky posiluje - důkaz kouzelných čachrů bankéřů), slábne jejich sociální zabezpečení, úspory jednotlivců, ale to jsou všechno drobnosti. Když na to přijde, dokážou ještě vyvinout hodně síly. Podobně jako umírající kůň, když kope. Navíc určité kruhy si nepřejí pád USA a mají, bohužel, neomezené prostředky agonii prodlužovat ještě desítky roků.

169109

26.8.2008 20:36

RE: .

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 169109

přesně nastanou tam třeba občanské nepokoje tak drasticky omezí občanské svobody... ostatně v SSSR se průměrný občan měl nepoměrně hůře a stejně to vydrželo skoro 100 let otázkou ale je co by udělalo se světem kdyby přestaly USA platit za baštu svobody a demokracie (myslím to tak že by přestala být udržitelná i ta dnešní potěmkinova vesnice)

169111

26.8.2008 21:06

RE: .

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 169111

Američani nemají šanci získat jadernou převahu nad dalšími čtyřmi jadernými velmocemi - viz. můj horní příspěvek. Mezi velmocemi panuje hluboký mír, maximálně menší potyčky ( Gruzie ). Odsrat to můžou aktivní trpaslíci zblblí sledováním amerických filmů ( Saakašvili, ČR apod. ).
Pokud se Amíkům nepovede získat íránskou ropu a životní úroveň v USA půjde dolů, v USA zavládne tvrdý fašismus ( koncentráky apod. už jsou připraveny ). Naznačeno to bylo v seriálu Prison Break.

169113

27.8.2008 10:46

RE: .

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 169113

V seriálu Návštěvníci bylo naznačeno, že v roce 2484 bude existovat jedna celosvětová vláda. Nebylo sice uvedeno, zda bude v područí sionistů či nikoliv, ale vy s tím jistě nějak poradíte...

169180

26.8.2008 22:36

RE: .

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 169111

Podle mě ty "neomezené prostředky" finanční oligarchie USRaele přece jen v současné době jsou omezovány. A to ne nějakým jiným státem, proti kterému by bylo možné vést válku, ale přírodou, surovinovými zdroji. Nic se nestane, když půl miliardy, miliarda či dvě černochů a asijců zemřou hlady v důsledku nedostatku potravin. To na mocipány nebude mít žádný vliv. A že v nejbližších letech ti lidé skutečně zemřou, je z událostí zejména posledního roku jistě předvídatelné. Vyspělé státy mohou pro své občany dosavadní životní standard ještě nějakou dobu udržet i když o ropu se mezi sebou budou prát. Mocenské elity si však řežou větev současnou podporou přistěhovalectví. I když tato podpora patrně brzy skončí, tak příliv přistěhovalců z chudých států nepřestane. Budou tu už mít své zabydlené příbuzné. Důsledkem bude, že na mírně omezovanou výrobu bude rychle přibývat hladových krků.
Jestli letos či v dalším roce zemře hladem nějakých 100 či 200 milionů lidí, tak přirozený přírůstek tyto ztráty nahradí. Ovšem potravin pro tyto lidi bude každoročně míň a míň, tedy odsouzeno ke smrti hladem bude každý rok víc a víc lidí.
Ať už se tedy o ropu války povedou či nepovedou, tak nebude trvat mnoho let a hladomor se rozšíří i do nynějších bohatých států. Války to mohou pouze urychlit. Navíc Čína má nejen dost peněz, ale i dost velkou vojenskou sílu, aby si svůj podíl na potřebných ropných zdrojích vydobila.
Totalitní vlády budou nějakou dobu systém v chodu udržovat, ovšem brzy gulagy nebudou kapacitně stačit. V Sovětském svazu gulagy mohly existovat dvě desítky let, když výroba ročně rostla. Nyní však výroba bude zákonitě klesat.
Proto si myslím, že prodlužování agónie bude možné, ale těch desítek let nebude zas tak moc. Nanejvýš dvě a to pouze za příznivých politických okolností. Válka s Ruskem tou příznivou okolností rozhodně nebude.
Neoconská mrtvola samozřejmě bude okolo sebe kopat. Jsem zvědav na reakci světa, až mrtvola prohlásí, že ruší své zahraniční dluhy a nic nikomu splácet nebude. To se jistě všichni nasmějeme. Ne, že by to bylo nějaké překvapení, protože současné finanční závazky amerického státu se reálně zaplatit již nedají. To snad již nikdo ani nečeká. Ale bude to znamenat definitivní konec současného kapitalismu.

169120

26.8.2008 23:33

RE: .

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 169120

>Ale bude to znamenat definitivní konec současného kapitalismu.

Podle mého názoru ne. Pořád mají v klobouku ten trik s Severoamerickou unii. Prostě zruší dolar, nahradí to amerem, tím částečně zruší dluhy, částečně je rozprostřou na další státy, takže budou vypadat menší, a Amerika po připojení Kanady a Mexika povstane silnější než předtím. [pláč] A pojede se dál močálem bílým kolem černých skal.

Tento scénář je pravděpodobný v případě, že by nedošlo k třetí světové, jaderné válce. Varianta B, chcete-li to tak nazvat.

169127

27.8.2008 23:25

RE: .

mt-svk 213.?.?.?

Reakce na 169120

Skôr by som povedala, že "elita" má iné prostriedky a určite sa nespolieha len nadolár. A nemusí to byť ani "amero". Môžu to byť buď machinácie s dolárom, prípadne ekonomické zničenie iných mien, stačí pár špekulantov a EURO je v háji, pretože ani európska mena nie je až tak podložená, keďže ani s Európou to nevyzerá ružovo. Rusko má snahu zaviesť platby za jeho ropu v rubľoch, to svedčí buď o tom, že sa nechce viazať na źiadnu menu, alebo o tom, že EURO tiež môže ísť v blízkej budúcnosti smerom dole.

169252

27.8.2008 20:01

amerika nikdy nezbombarduje rusko

pavel5498 195.?.?.?

Protože jedina krajina na svete dotahla do konce ochraneho
štitu ktery zabrani dopadu raket,budou vybuchovat ve vzduchu
a ješte maji obranu na zaklade casticovo paprskovych zbrani
umistenych na mesici.

169240

28.8.2008 12:45

RE: amerika nikdy nezbombarduje rusko

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169240

Wow! [chechtot]

169291

28.8.2008 13:56

RE: amerika nikdy nezbombarduje rusko

85.?.?.?

Reakce na 169240

No, zrovna nedávno jsem viděl film, kde pouštěli Reaganovo roli z filmu "Hvezdne valky" z padesatych let [pláč] hned potom pustili jeho proslov kdyz zacal propagovat o desetileti pozdeji skutecny projekt "Hvezdne valky" - bylo to neuveritelne srovnani, protoze skutecne cele casti byly z jeho puvodne televizni role...

Vas nazor ja fascinujici. Vite Americani na mesici nemaji nic, protoze tam nebyli - to bylo jen divadlo, proste film. Podle poslednich dukazu - fotek z Marsu, kde jsou jasne stopy lunarniho modulu, ktere ale opet nemely ba jak na Marsu vzniknout, je mozne, ze stejne jako byl podvod pristani na mesici, dale take ony digitalni obrazky z vyroby zbrani HN Husajnemm, tak je mozne, ze i fotky a digikolaze z Marsu jsou jen fikci.....

To berte prosim v potaz, kdyz uz ani to ne, tak si poslechnete nazor cloveka, ktery dlouhe roky pracoval na projektu "hvezdnych valek", nedavno byl v CR - nevzpomenu si na jmeno - je to general, ktery zretelne a dukazne upozornuje, ze system neexistuje hvezdne obrany, ze to proste nefunguje a ani fungovat nemuze - Howgh - lzi, lzi, lzi.... [bliji]

169298

28.8.2008 20:45

RE: amerika nikdy nezbombarduje rusko

mt-svk 213.?.?.?

Reakce na 169298

Myslím, že práve na tomto je niečo pravdy. Okrem toho, tvrdí to aj nezávislý výskumník Thomas Bearden.

169364

31.8.2008 19:06

RE: amerika nikdy nezbombarduje rusko

horb 195.?.?.?

Reakce na 169364

Co se tyce tajnych zbrani doporucuji clanky na strance
free-energy.webpark.cz.kde je psano a bitve o mesic,
o letajicich talirich jako o hlavni tajne zbrani Ruska
a ameriky,ale ted je tady již ovlivnovani mysli cloveka
a spoušteč vakua.

169539

28.8.2008 0:26

toto je pravda

sdss 84.?.?.?

vraj su fotky z buducnosti kde su USA znicene.

169256

Příspěvků: 137

26.08. 07:53 satai  Chjo
26.08. 08:25 VASUDEVA  RE: Chjo
26.08. 10:01 Wilonix  RE: Chjo
26.08. 12:01 mgns  RE: Chjo
26.08. 14:49 Cerw  RE: Chjo
26.08. 14:50 David  RE: Chjo
26.08. 14:55 David  RE: Chjo
26.08. 17:35 fc  RE: Chjo
26.08. 17:59 rawensky  RE: Chjo
26.08. 18:33 hestroy  RE: Chjo
27.08. 05:09 Rene Bartosek  RE: Chjo
27.08. 05:20 Rene Bartosek  RE: Chjo
31.08. 18:13 Jarmila  RE: Chjo
31.08. 20:59 Rene Bartosek  RE: Chjo
26.08. 08:41  RE: Chjo
26.08. 08:47 Kevin  RE: Chjo
26.08. 09:01 satai  RE: Chjo
26.08. 09:17 Landi  RE: Chjo
26.08. 17:18 satai  RE: Chjo
26.08. 17:53 MedaBeda  RE: Chjo
26.08. 18:42 hestroy  RE: Chjo
26.08. 18:40 Kevin  RE: Chjo
27.08. 01:04 phi  RE: Chjo
27.08. 06:37 Rene Bartosek  RE: Chjo
27.08. 03:51  RE: Chjo
27.08. 05:38 Rene Bartosek  RE: Chjo
28.08. 11:50 hestroy  RE: Chjo
30.08. 17:59  RE: Chjo
30.08. 18:49 jansmith1984  RE: Chjo
31.08. 01:01 Mirda  RE: Chjo
26.08. 08:50 xxxJirka  RE: Chjo
26.08. 10:41 Ilja Sajdl  RE: Chjo
26.08. 16:56 Jan X.  RE: Chjo
26.08. 18:17  RE: Chjo
26.08. 15:07 Cerw  RE: Chjo
26.08. 22:03 panelák obama  RE: Chjo
26.08. 08:16 cyp  .
26.08. 08:31 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  Jaderná převaha je blbost.
26.08. 15:50 Jiří Mužík  RE: Jaderná převaha je blbost.
26.08. 17:07 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Žádné argumenty, jenom urážky.
26.08. 17:17 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Jaderná převaha je blbost.
26.08. 17:34 Miroslav Yamato  RE: Jaderná převaha je blbost.
26.08. 18:46 hestroy  RE: Jaderná převaha je blbost.
26.08. 19:01 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Jaderná převaha je blbost.
26.08. 19:41 Miroslav Yamato  RE: Jaderná převaha je blbost.
26.08. 20:54 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Jaderná převaha je blbost.
26.08. 23:50 Miroslav Yamato  RE: Jaderná převaha je blbost.
27.08. 00:05 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Jaderná převaha je blbost.
27.08. 00:21 Miroslav Yamato  RE: Jaderná převaha je blbost.
27.08. 00:35 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Jaderná převaha je blbost.
27.08. 18:02 Jiří Koubek  RE: Jaderná převaha je blbost.
27.08. 18:51 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Jaderná převaha je blbost.
28.08. 12:05 Miroslav Yamato  RE: Jaderná převaha je blbost.
28.08. 13:52 Rene Bartosek  RE: Jaderná převaha je blbost.
28.08. 14:22 Miroslav Yamato  RE: Jaderná převaha je blbost.
29.08. 02:15 Rene Bartosek  RE: Jaderná převaha je blbost.
29.08. 09:07 Miroslav Yamato  RE: Jaderná převaha je blbost.
28.08. 14:24 hestroy  RE: Jaderná převaha je blbost.
28.08. 14:36 Miroslav Yamato  RE: Jaderná převaha je blbost.
28.08. 15:08 hestroy  RE: Jaderná převaha je blbost.
28.08. 15:22 Miroslav Yamato  RE: Jaderná převaha je blbost.
28.08. 16:06 hestroy  RE: Jaderná převaha je blbost.
28.08. 16:14 Miroslav Yamato  RE: Jaderná převaha je blbost.
28.08. 16:31 hestroy  RE: Jaderná převaha je blbost.
28.08. 16:36 Miroslav Yamato  RE: Jaderná převaha je blbost.
28.08. 16:45 hestroy  RE: Jaderná převaha je blbost.
28.08. 16:47 Miroslav Yamato  RE: Jaderná převaha je blbost.
28.08. 17:08 hestroy  RE: Jaderná převaha je blbost.
28.08. 18:35 Miroslav Yamato  RE: Jaderná převaha je blbost.
29.08. 11:52 HKP  RE: Jaderná převaha je blbost.
29.08. 22:28 Miroslav Yamato  RE: Jaderná převaha je blbost.
30.08. 19:11 Mirda  RE: Jaderná převaha je blbost.
26.08. 21:45 wilonix  RE: Jaderná převaha je blbost.
26.08. 23:11 mtk  RE: Jaderná převaha je blbost.
26.08. 22:30 jansmith1984  RE: Jaderná převaha je blbost.
26.08. 23:37 mtk  RE: Jaderná převaha je blbost.
26.08. 23:56 Miroslav Yamato  RE: Jaderná převaha je blbost.
27.08. 00:13 jansmith1984  RE: Jaderná převaha je blbost.
27.08. 00:24 Miroslav Yamato  RE: Jaderná převaha je blbost.
27.08. 00:31 jansmith1984  RE: Jaderná převaha je blbost.
28.08. 12:03 hestroy  RE: Jaderná převaha je blbost.
28.08. 12:13 Miroslav Yamato  RE: Jaderná převaha je blbost.
27.08. 00:27 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Jaderná převaha je blbost.
26.08. 08:38 IVAn  Proti komu tedy?
26.08. 08:44  RE: Proti komu tedy?
26.08. 09:10 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Proti komu tedy?
26.08. 08:47 Kohn  Pokud Putin zautoci...
26.08. 17:25 fc  RE: Pokud Putin zautoci...
26.08. 18:13 Vanguard  RE: Pokud Putin zautoci...
26.08. 18:26 Miroslav Yamato  RE: Pokud Putin zautoci...
26.08. 18:51 hestroy  RE: Pokud Putin zautoci...
27.08. 10:30 Vanguard  RE: Pokud Putin zautoci...
26.08. 19:08 MedaBeda  RE: Pokud Putin zautoci...
26.08. 19:28 mt-svk  RE: Pokud Putin zautoci...
26.08. 09:14 Jan X.  Strašidelné
26.08. 09:58 Wilonix  w
26.08. 10:48 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: w
26.08. 14:52 Vladimír Stwora  RE: w
27.08. 12:16  RE: w
26.08. 10:31  jen taková úvaha
26.08. 10:41  komentář editora
26.08. 11:13 Koumeles  A to je presne ten duvod, proc jsem pro radar
26.08. 18:54 hestroy  RE: A to je presne ten duvod, proc jsem pro radar
26.08. 23:03 mtk  RE: A to je presne ten duvod, proc jsem pro radar
27.08. 10:38 Vanguard  RE: A to je presne ten duvod, proc jsem pro radar
28.08. 09:32 Pavel -Čert- Němec  RE: A to je presne ten duvod, proc jsem pro radar
28.08. 12:24 hestroy  RE: A to je presne ten duvod, proc jsem pro radar
28.08. 14:18 Vanguard  RE: A to je presne ten duvod, proc jsem pro radar
28.08. 17:37 MedaBeda  RE: A to je presne ten duvod, proc jsem pro radar
26.08. 11:45 ANTARES  Rakety
26.08. 11:57 crystalwind  ...
26.08. 13:17 jansmith1984  RE: ...
28.08. 06:56 Vanguard  RE: ...
28.08. 09:19 jansmith1984  RE: ...
28.08. 12:37 hestroy  RE: ...
28.08. 13:48 jansmith1984  RE: ...
28.08. 14:13 Vanguard  RE: ...
28.08. 14:11 Vanguard  RE: ...
28.08. 16:55 jansmith1984  RE: ...
28.08. 17:50 hestroy  RE: ...
26.08. 13:28 cyp  .
26.08. 19:00 hestroy  RE: .
26.08. 19:46 Vladimír Stwora  RE: .
26.08. 20:01 MedaBeda  RE: .
26.08. 20:13 Vladimír Stwora  RE: .
26.08. 20:36 aristokrat  RE: .
26.08. 21:06 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: .
27.08. 10:46 Vanguard  RE: .
26.08. 22:36 Karel z Čech  RE: .
26.08. 23:33 Vladimír Stwora  RE: .
27.08. 23:25 mt-svk  RE: .
27.08. 20:01 pavel5498  amerika nikdy nezbombarduje rusko
28.08. 12:45 hestroy  RE: amerika nikdy nezbombarduje rusko
28.08. 13:56  RE: amerika nikdy nezbombarduje rusko
28.08. 20:45 mt-svk  RE: amerika nikdy nezbombarduje rusko
31.08. 19:06 horb  RE: amerika nikdy nezbombarduje rusko
28.08. 00:26 sdss  toto je pravda

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

49

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 101 čtenářů částkou 14 640 korun, což je 49 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Když dojdou argumenty: "Novinářka" z Deníku N dala facku redaktorovi Sputniku22.11.19 21:08 Česká republika 3

Němci chtějí odstranit Babiše přes Milion chvilek, protože překáží zrušení Benešových dekretů20.11.19 23:29 Česká republika 25

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 12

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 4

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 3

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Měnové kurzy

USD
23,13 Kč
Euro
25,50 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,20 Kč
100 japonských jenů
21,28 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 846,85 Kč
1 unce stříbra
394,06 Kč
Bitcoin
165 120,73 Kč

Poslední aktualizace: 22.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 101