Diskuze k článku

Poslední hřebík

Příspěvků 96

25.8.2008 2:11

Ačkoliv p. Stwora mám nejednou k Vaším článkům výhrady

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

nyní musím podepsat.

Škoda, že máte/máme pravdu.
[naštvaný]

168882

27.8.2008 1:23

RE: Ačkoliv p. Stwora mám nejednou k Vaším článkům výhrady

arafat arafatmosad (zavináč) gmail (tečka) com 86.?.?.?

Reakce na 168882

mili ,,prispievatelia'' naozaj je tu /na zvedavci / vacsinou sama inteligentna palica a v podstate sa da az na par vypatlancov s kazdym z vas suhlasit - ja by som chcel k tomu vsetkemu povedat asi tolko ze svet si robime vsetci spolocne takym akym ho chceme /nechceme/ mat - dnesna moderna veda uz priznava fakt ze vsetko je tvorene tuzbou a myslenim - preto aj tieto vsetky teorie ktore tu pisete sa stavaju zaroven pravdou ci je to pre alebo proti - jedine cim by sa mal clovek zaoberat hlboko vo svojom vnutre je poznanie sameho seba / co v podstate aj tak kazdy robi len nespravnym smerom /- to ze sa tu handrkujete ci je dobre alebo zle prijat migrantov je len kontraproduktivne a matouci - kamenom urazu je hmota - pretoze hmota je tu od toho aby nam umoznovala plnit si sny a tuzby a nie aby sme sa o nu hadali - vsetci sme jeden velky ,,organizmus'' a jedine na com by nam malo zalezat je, aby ten organizmus fungoval a kedze ako som uz spominal vsetko sa vytvara myslenim treba mysliet pozitivne - nic nie je tak zle aby to nemohlo byt este horsie - preto skuste niekedy uznat a prijat druheho nazor aj ked ste zasadne proti a argumentujte s lahkostou vazky a s nehou snehulienky - uvidite ze sa vam zacne zdat svet ovela krajsi a laskyplnejsi.... tot vsjo danke - a mam vas rad LUDIA

169144

27.8.2008 8:45

RE: Ačkoliv p. Stwora mám nejednou k Vaším článkům výhrady

jansmith1984 85.?.?.?

Reakce na 169144

Pěkně napsané arafate. Máš pravdu, je dobré být pokud možno nad věcí a nepoddávat se sebedůležitosti a sebelítosti.
jansmith[smích]

169161

28.8.2008 23:56

RE: Ačkoliv p. Stwora mám nejednou k Vaším článkům výhrady

supino1 213.?.?.?

Reakce na 169144

pán arafat...čo takto prečítať si svij príspevok...haha...celkom objektívne. V niečom máte pravdu, ale spomínate aj také veci, že sa musím len...neviem, či smiať alewbo rozčuľovať....o pozitívnom myslení mi ani nevravte...he..mám to odskúšané...kto to len tak ľahko dokáže?

169375

29.8.2008 1:01

RE: Ačkoliv p. Stwora mám nejednou k Vaším článkům výhrady

arafat arafatmosad (zavináč) gmail (tečka) com 86.?.?.?

Reakce na 169375

no o tom pozitivnom mysleni je to asi tak ze bud myslim pozitivne a deju sa mi pozitiva alebo negativne a deju sa negativa - mne sa totizto stala taka vec ze po mojom celozivotnom pesimizme ma ten pesimizmus proste prestal bavit a proste som zaca;l mysliet len na veci ktore chcem aby boli tak ako chcem aby boli a nie na veci ktore nechcem aby boli - citam zvedavca uz par rokov a naozaj ma dostaval do absolutnej depresie / nie vlastnou vinou ale tym ze pisal pravdu alebo aspon ju hladal a ta pravda je kruta niekedy / ale potom som si uvedomil ze tym ze budem z toho nestastny ublizujem len sebe a zacal som to pozorovat z ineho uhla - ano deju sa tu hrozne nepravosti a svinstva ale ked sa obzriem za seba a zhodnotim svoj zivot rodinu priatelov susedov atd atd - tak my vlastne vyjde ze v mojom kazdodennom zivote pozitiva stonasobne prevysuju to zle cize k jednej zlej udalosti si mozem pripisat 99 kladnych - a som presvedceny ze 99% z vas to ma vo svojom zivote podobne pretoze keby ste to mali naopak tak by vas vobec nezaujimalo co sa deje vo svete a ake nepravosti sa deju pretoze by ste bojovali so svojim zivotom a bol by vam nejaky zvedavec u ... a preto musim znovu skonstatovat ze vas mam rad LUDIA [smích]

169377

30.8.2008 14:10

RE: Ačkoliv p. Stwora mám nejednou k Vaším článkům výhrady

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 169377

Podle pravidel diskuze se nemá napadat autor příspěvku, ale jeho názor. A jelikož příspěvek nemá žádnou chybu a mohu s nim jedině souhlasit, pustím se přímo do vás. Tak poslouchejte a zapište si to za uši!
Jste skvělý člověk ryzího charakteru a kdyby každý z nás byl z mramoru...je celý národ z kvádru! Kdyby každý byl takovým "arafatem", jako jste Vy, svět by byl úplně jiný.

>a preto musim znovu skonstatovat ze vas mam rad LUDIA
-------
Vzájemně a na věčné časy! [mrknutí jedním okem]

169466

30.8.2008 14:36

RE: Ačkoliv p. Stwora mám nejednou k Vaším článkům výhrady

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 169466

Ten arafat je fakt skvělý, mě se taky líbí, ale proč má v nicku slovo mosad? To je mi trošku podezřelé a tudíž k jeho slovům trošku koukám s nedůvěrou. [oči v sloup]

169468

30.8.2008 14:44

RE: Ačkoliv p. Stwora mám nejednou k Vaším článkům výhrady

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 169468

>...proč má v nicku slovo mosad? To je mi trošku podezřelé a tudíž k jeho slovům trošku koukám s nedůvěrou.
-----
Jarmilko to bude z recese. [velký smích]
Kdyby byl "arafat" zákeřný, nebude psát sáhodlouhé příspěvky o positivních vztazích jednoho člověka ke druhému. Mossad to řeší jednoduše a to kulkou do hlavy.

169469

31.8.2008 0:45

RE: Ačkoliv p. Stwora mám nejednou k Vaším článkům výhrady

arafat arafatmosad (zavináč) gmail (tečka) com 86.?.?.?

Reakce na 169468

nedovera zaklad zdraveho usudku - nie sme zvyknuty na otvorenost a uprimnost a pri tom su to tak jednoduche a lahke veci - je to to co cloveka oslobodi od vsetkeho co nechce mat. never nikomu - ver sebe svojim pocitom a hlavne rob to co chces robit a DOSTANES SA TAM KAM BUDES CHCIET - ak sa budes chciet dostat do sveta bez zla tak sa tam dostane - staci len chciet - vazne jarmilko :-}

169489

25.8.2008 2:15

Nemalujete čerta na zeď?

Reach_ 88.?.?.?

Hm, ale ty zelené karty se vydávají nejdéle na tři roky.
Pokud je ošetřeno zabřeznutí zelenokartních samiček, tak nevidím problém.

168883

25.8.2008 7:56

RE: Nemalujete čerta na zeď?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 168883

Prosím Vás - JDĚTE S TOU PŘEDKLONĚNOSTÍ K ESTABLISHMENTU UŽ DO PRDELE!!!

168898

25.8.2008 10:57

RE: Nemalujete čerta na zeď?

Blue litr (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 168883

A vy si fakt myslíte, že oni si po třech letech sbalí kufry a vrátí se odkud přišli? [chechtot]

168919

25.8.2008 23:26

RE: Nemalujete čerta na zeď?

Petr Gottwald petr_gottwald (zavináč) fastmail (tečka) fm 85.?.?.?

Reakce na 168919

Dovolte mi malou úvahu. Je to pravicová politika? je to ta pravice, ke které jsem se vždy přikláněl?

Odpovím si sám - NENÍ! S tím už nechci mít v životě nic společného. Je třeba jednou provždy zamést s takovými HAJZLY jací jsou ve vládních stranách. Už nikdy víc jejich panství!
Na druhou stranu... Zrovna dnes otevřu web a co nevidím - ČSSD chce zavést školné. Taky utíkají od svého programu. Jo, je hezké, že pan Rath jednou říká pravdu, za což mu teď děkuji, ovšem, - je otázka, zda by říkal to samé, když by byl u vesla.

168978

29.8.2008 0:06

RE: Nemalujete čerta na zeď?

supino1 213.?.?.?

Reakce na 168978

síce aj neskoro...p. Rath je hlavne politik....to znamená, vlastnú mater by predal do bordelu, keby mal záruku, že postúpi vyššie. Čo je pravica a čo ľavica...viď vzor USA...Demokratická strana hájila práva otrokárov....a dnes v jej mene černoch Obama kandiduje na šéfa USA.

169376

25.8.2008 14:58

RE: Nemalujete čerta na zeď?

David 90.?.?.?

Reakce na 168883

>Hm, ale ty zelené karty se vydávají nejdéle na tři roky.
>Pokud je ošetřeno zabřeznutí zelenokartních samiček, tak
>nevidím problém.


Clovece, Vy jste snad nikdy nevylezl od te vasi pece dal,nez do nejakyho Tesca nebo Kauflandu....
Videl jste Vy vubec nekdy jinou komunitu nez Ceskou...??
Uvidite za par let, nejoblibenejsi jidlo bude kari.....Stejne jako v Anglii..Jak pise p.Bartosek, urcite se po 3. letech seberou a pujdou domu.
Vy jste me vubec povedenej pohadkar..... [oči v sloup]

168940

26.8.2008 2:59

RE: Nemalujete čerta na zeď?

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 168940

Nevim, ze bych psal v tehle diskusi prispevek, zadny nevidim aspon doted. Pokud to ma byt citace z meho prispevku, pak proc ho nevidim podepsanu svym jmenem? Ctu tam jako autora Reach, aspon na svem PC. Doufam, ze nekdo neni tak blbej, ze by se pokusil vytvaret na muj ucet plagiaty tady v diskusi. Sleduju ji prilis casto a peclive. Samozrejme nahakovat moje heslo na Zvedavec neni vubec zadny problem, ale protoze vidim misto sveho jmena Reach, tak by pokud nedoslo k omylu, by musel nekdo nahakovat Zvedavec a delat zmeny. Takze optimisticky predpokladam omyl. Navic to neni vubec muj styl, abych pouzival diakritiku. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

168993

26.8.2008 4:36

RE: Nemalujete čerta na zeď?

David 90.?.?.?

Reakce na 168993

>Nevim, ze bych psal v tehle diskusi prispevek......... [velký smích] [mrknutí jedním okem]

Omlouvam se, spatne jsem podival na prispevatele...
[zahanbení] [zahanbení]

168999

26.8.2008 5:45

RE: Nemalujete čerta na zeď?

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 168999

[smích] [mrknutí jedním okem]

169001

26.8.2008 12:23

RE: Nemalujete čerta na zeď?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 168883

Soudruhu Rýči, už se těším, až Topolánek řekne, ať všichni praví pravicoví vlastenci vyskočí z 10. patra. Pak už od vás bude definitivně pokoj, neboť jsem si jistý, že posloucháte na slovo... Vaše příspěvky jsou tak ubohé, až se mi chce plakat... [bliji]

169042

26.8.2008 15:29

RE: Nemalujete čerta na zeď?

Reach_ 88.?.?.?

Reakce na 169042

Vyplakejte se, to pomáhá.
Já se mezitím sejdu s Indem, co jsme ho přes email úspěšně kontaktovat a pracuje pro našeho zákazníka v Praze.
Jistě bude mít kontakty na skvělé programátory, které potřebujeme. [cool]

169071

26.8.2008 16:53

RE: Nemalujete čerta na zeď?

hc 194.?.?.?

Reakce na 169071

Dej vědět, kolik mozků jsi ulovil. [velký smích]

169076

27.8.2008 11:50

RE: Nemalujete čerta na zeď?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169071

Rýči, možná byste měl vydělávat svoje statisíce, shánět Indy a jiné cizince, tvářit se veledůležitě, ale Rýči, proč chodíte sem? Vždyť vy sem vůbec nepatříte... A vaše příspěvky jsou pouhé provokace, případně opakování oficiální propagandy. To si můžem přečíst v novinách a nepotřebujem to tahat sem. Nenávidíte Rusy? Nenávidíte čtenáře Zvědavce? Tak sem nechoďte! Když jste tak strašně omezený, že ani nevíte, kdo založil SSSR, kdo založil první koncentráky, kdo zabíjel milióny Rusů a Ukrajinců. Kdyby jste se raději vzdělával, než tu plival své jedovaté sliny. Vaše názory jsou tak trapné, až jsou směšné... Jen kdyby v nich nebylo tolik nenávisti... [bliji]

169189

27.8.2008 14:19

RE: Nemalujete čerta na zeď?

Reach_ 88.?.?.?

Reakce na 169189

Kdo založil SSSR - Rusové, Mongolové, Američani nebo......?
Kdo zabíjel miliony .........??
Rád se nechám poučit [chechtot] [chechtot]

169202

28.8.2008 1:26

RE: Nemalujete čerta na zeď?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 169202

Jako kdyby jste to nevěděl.

169259

28.8.2008 20:15

RE: Nemalujete čerta na zeď?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 169259

Chudák Rýč... Naprosto neinformovaný, nevzdělaný, ale věčně s dobrou náladou... A také rád rozdává své rozumy... Jakže se těmto lidem říká? [smích] Tuším, že o tom zpívala kapela Pražský výběr...

169359

30.8.2008 14:35

RE: Nemalujete čerta na zeď?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 169071

Rýči...jak sis už mohl všimnout, je zde na Zvědavci hodně lidí, kteří ti chtějí dobře míněnou radou pomoci. Vzpomínáš? Cituji:
"Běž s tou svojí připředkloněností k vládnoucím elitám už konečně do prdele"!
Proč se tím k sakru neřídíš? Uleví se ti a nám ještě víc!

169467

27.8.2008 10:33

RE: Nemalujete čerta na zeď?

defort 213.?.?.?

Reakce na 168883

Jenza kazda zabreznuta samicka... Nasledne jeji potomci se stavaji podle zakonu CR statnimi prislisniky CR... Jejich rodice muzou po 3letech spachat harakiri, decka zustanou a za par let tu mame hromadu lidi kteri chteji chodit v satkach do skol a mensiny co rabuji na predmestich...

169177

25.8.2008 2:22

Ty zrůdy nejsou hloupé,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

spíše navedené. Těch několik vedoucích loutek držených na krátkém řetěze chápu, i zkorumpované a případně vydírané přeběhlíky, ale není mi jasné, že jsou stejně zvrhlé i desítky řadových poslanců údajně se řídících svým svědomím.
Hrůznost tohoto rozhodnutí nelegitimní vlády je zřejmá i drtivé většině diskutujících na různých webech.

168885

26.8.2008 9:02

RE: Ty zrůdy nejsou hloupé,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 168885

když se na ně podíváš. je to takový ovlivnitelný stádečko.
viz volba prezidenta - ubohost. jak tam seděli. trapnost
ty kecy Langera a vedení Vlčka..
nejvíc to bylo vidět na Topolánkovi.. na tom je vidět všechno nejlíp. Schwarzenbergovi to je všechno jasný, tak si zdřímnul..

169020

25.8.2008 2:36

Konec evropske civilizace

navara 195.?.?.?

Nebojte se ničeho, neb evropská (resp. křesťanská) civilizace se již chýlí ke konci, jako k němu dospěl i domněle věčný Ŕím a jiní.

Splňujeme potřebná kritéria - nemáme morálních hodnot, žijeme v přebytku, nemusíme bojovat o své místo na Slunci a ovládají nás jednoduché materiální hodnoty.

Po tomto zákonu, zbývá nám snad ještě něco, aby jsme se mohli přesunout do historie?

168886

25.8.2008 11:19

RE: Konec evropske civilizace

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 168886

na každém konci historie je fajn, že je i začátkem jiné. Jen je třeba hledat na netu lid, co prdí na zavedené lumpárny a hledají jiné cesty.
Vladimír mě dost zklamal, je vidět, že i on má hranici, kterou leckdo může považovat už za xenofobii.

Je to vše o pravidlech a síle je dodržovat, popř. vymáhat. My jsme měkký národ, spíš se podřídíme - proto také přežíváme relativně nejlíp všechny průšvihy na "rozhraní západu a východu".

Teď na chudé cizince leckteří nadáváte, ale když vám půjdou za bídný peníz opravovat chalupu, tak co?

Je také blbost dovolit, aby sem jezdili jen ti vzdělaní na odbornou práci, ty si stát přeci musí kupovat výhodami pro ně. Naši lidé se také učili "lepší zedničinu" na západě, jen se celek posunul. Už se můžou učit u nás. I těm lumpárnám.

Když si zdejší včetně autora budou raději kopat kanalizaci sami, tak nebude třeba povolávat ty, kterým tahle práce k uživení stačí.
Račte se podívat na Vietnamce, od levných hadrů včas přešli k zelenině a potravinám, to že je blbé etnikum? A líné?
Jděte se vysmát. Místo příští pětistovky asi editorovi pošlu krumpáč, místo posilovny a jógy. Přemýšlet může při té rytmické činnosti, bořící hrot nástroje do země.

168923

25.8.2008 11:38

RE: Konec evropske civilizace

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 168923

Ten argument, že cizinci dělají práci o kterou nikdo nemá zájem je trochu napadnutelný.
Za 1. Pokud by tu práci nikdo dělat nechtěl museli by páni zaměstnavatelé zvednout platy = cizinci drží nízkou mzdovou hladinu a paradoxně s novým zákonem mohou mzdovou hladinu i snížit nebo růst mezd výrazně zpomalit = Ptejte se kdo na to doplatí a kdo ještě víc vytříská.
Za 2. Jistě jsou i pracovití a schopní cizinci - viz. vietnamci a ti paradoxně tlačí ceny zboží dolů a brání tak předražování textilu apod. Nebýt jich tak nás značkové butiky ždímou mnohem víc. Jsou však i tací, kteří dělat budou chvíli .. zajistí si legální občanství např. sňatkem a pak spadnou do kategorie sociálně slabých na které ostatní pracující budou muset doplácet. Jak chcete regulovat migraci těch produkujících a těch co jdou jen za lepším ?
Za 3. Jisté komunity zde budou chtít integrovat i své kulturně náboženské zvyky .. nepřizpůsobí se .. viz. Francie, Německo, GB apod. .. Jsme na takové důsledky migrace skutečně připraveni ???

168926

25.8.2008 12:50

RE: Konec evropske civilizace

Luigi9 195.?.?.?

Reakce na 168923

Jen podotknu: "opravovat chalupu" většina lidí mít za pát let na chalupu nebude a jestli pod pojmem chalupa myslíte rodinný domek tak také není úpkně přesné... většiny mladých má králikárnu na hypku... [smích]
A ještě jeden poznatek - viděl jsem před pár dny jak v Praze kopali snědí jak se to... aha! - Romové kanály - 1 kopal a 3 se na něho podepření o lopaty dívali... [smích]
K Vietnamvům - mají můj upřímný respekt!!! Toto etnikum uznávám z několika důvodů:
1.) umí se o sebe postarat - oni jedou přes půl světa, a ne že by tam šli do zaměstnání . oni si otevřou byznys! Když vidíte Vietnamce pracovat tak pro někoho tak jedině pro jiného V. nebo sami pro sebe=>podnikatelé! A nutno říct, že dělat byznys oni umí!
2.) Jakkoliv se leckdo bude ofrňovat nad jejich oděvy tak třeba kabelky a podobné galanterní zboží mají vysoce kvalitní a za směšné ceny... taky ovoce mají vždy! nejlepší výběr ve srovnání s Tesco, Spar, Hypernova atd... vždycky!
3.) Fantasticky vaří! Zkuste si zajít v Praze do Paladia do jejich restaurace - paráda!
4.) Mluvil jsem s několika z nich - těmi sofistikovanějšími - jezdí v X5, nebo Merc., mluví velmi dobře česky, mají několik byznysů a v ČR vystudovali vysoké školy! Co řeknou, to platí!
5.) Na Praze 4 mají celé "městečko" - koupili bývalý masokombinát SAPA se to jmenuje a seženete tam spoustu věcí, když se znáte s pravými lidmi a za zlomek běžné ceny... [smích]
Pracovití jsou extrémně a já si jich vážím. Oproti tomu gypsies, pákistáncům (zažil jsem je v Londýně to mi stačilo), atd... tato etnika nejsou zrovna pověstná pracovitostí...
PS: pro sem nedováží raději universitní profesory, strojaře atd...? Proč lopaty? V ČR je nezaměstnanost k 10% to je málo?!
Luigi9>na každém konci historie je fajn, že je i začátkem jiné.
>Jen je třeba hledat na netu lid, co prdí na zavedené lumpárny
>a hledají jiné cesty.

>Vladimír mě dost zklamal, je vidět, že i on má hranici,
>kterou leckdo může považovat už za xenofobii.

>
>Je to vše o pravidlech a síle je dodržovat, popř. vymáhat.
>My jsme měkký národ, spíš se podřídíme - proto také
>přežíváme relativně nejlíp všechny průšvihy na
>"rozhraní západu a východu".

>
>Teď na chudé cizince leckteří nadáváte, ale když vám
>půjdou za bídný peníz opravovat chalupu, tak co?

>
>Je také blbost dovolit, aby sem jezdili jen ti vzdělaní na
>odbornou práci, ty si stát přeci musí kupovat výhodami pro
>ně. Naši lidé se také učili "lepší zedničinu" na
>západě, jen se celek posunul. Už se můžou učit u nás. I
>těm lumpárnám.

>
>Když si zdejší včetně autora budou raději kopat kanalizaci
>sami, tak nebude třeba povolávat ty, kterým tahle práce k
>uživení stačí.

>Račte se podívat na Vietnamce, od levných hadrů včas
>přešli k zelenině a potravinám, to že je blbé etnikum? A
>líné?

>Jděte se v...Automaticky kráceno

168932

25.8.2008 13:06

RE: Konec evropske civilizace

hc 194.?.?.?

Reakce na 168923

Hlavním cílem tohoto přistěhovalectví je snižování ceny práce. Ona by se na potřebná místa většinou našli i domorodci, kdyby dostali mzdu, ze které se dá žít. A na co tu vlastně potřebujeme firmy, které zaměstnávají cizince a do ciziny odvádějí i zisk ? Na co tu potřebujeme vietnamské pašeráky a příležitostné zelináře ? Dokud je tu cizinců pět a půl, tak je to jedno. Ale pokud jich teď mají začít přibývat statisíce, tak je to sebevražda.

168933

25.8.2008 16:42

RE: Konec evropske civilizace

ANTARES 93.?.?.?

Reakce na 168923

Milej Janku.....dovolim si ti tykat...dekuji..me muzes take...

tvuj prispevek me docela rozesmal.Ty jsi asi jeste nikdy nebyl alespon v nemeckem velkomeste , ze? Ja tu bydlim a proto velice dobre chapu o co autorovi jde.Jeste jsi nikdy nepotkal hordu mladych Turku co nosej tricka ,,TURKYE´´aby bylo videt kdo je panem v dome!?Az je jednou jako stary deda potkas v Praze /myslim deti-cechoturky- tech chudej kopacu s Antalie /a misto pozdravu ti udelaj s nosu bramboru tak si na tento clanek vzpomenes.Tady je to tak daleko ,ze se strili uz i navzajem ..coz mi az tak zase na nich nevadi..ale bohuzel ty kulky trefujou i nevinne lidi...coz ale zase nevadi az tolik jim...Ale stejne by mne zajimalo jedno...vadej ti cikani? To si vzdycky musim vzpomenout na ;;Kurvahosigutentag`´.Dve generace a cesi jsou v prdeli..to mi ver..Jinak od kdy je marihuana zeleninou?To myslim na ty sikovne vetnamce....fakt nejsou blby , to mas zase pravdu ty. [chechtot]

168950

30.8.2008 3:48

RE: Konec evropske civilizace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 168923

Račte se podívat na Vietnamce, od levných hadrů včas přešli k zelenině a potravinám, to že je blbé etnikum? A líné?

Ne, to rozhodně není, ovšem poctivci taky ne. Tohle spíše patří do kategorie humor.

http://www.nahraj.cz/content/view/4f6b3308-d44d-40...

169447

25.8.2008 3:42

Na neco zde prispivatele zapomneli

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

a to je to ,ze se zemekoule zcela jiste premnozuje a tak jiste knizepan moudre rozhodl jak tise tento problem resit. Vi se obecne ze cernosi jsou prolezli aids (vice nezli 50%) a jsou to skryti teplousi . Nejen ze maji velke svaly ale take jejich nastroje jiste privitaji panicky a nadrzene devy ceske (viz prilohy vsech internetovych novin). O buzerantech ani nemluve neb sadla je stale v cesku dostatek a dokonce se budou moci brat za manzelky. [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

168890

25.8.2008 7:15

Vazeny pane Stwora...

freelook1 195.?.?.?

"Také třeba Indy, Pákistánce, a bůhví jakou další chamraď." ... takove vyrazivo a generalizace zbytecne snizuji uroven Zvedavce a davaji munici(opravnene) jeho kritikum.

168894

25.8.2008 15:52

RE: Vazeny pane Stwora...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 168894

Slovem "chamraď" jsem mínil kriminální živly. Ale znávám, že to bylo nešikovně řečeno. Slovo jsem vyměnil za neutrální ... a bůhví, koho ještě.

168945

25.8.2008 7:29

Ceske volby - Cesta narodniho sebezniceni

Wesley 68.?.?.?

Cesti obcane si dobrovolne a "demokraticky" voli stranu ODS, ktera je v ramci "Noveho Svetoveho Poradku" systematicky vede do zahuby. Na vse co v politice potrebuje, si odeesacka parta muze koupit prodejne opozicni poslance, coz je cely princip demokracie "made in CR." Tento korupcni system byl zalozen zvlastni skupinou okolo dnesniho pana prezidenta. Jeho stupidni volebni podporou si ovsem cesky narod sam sobe chysta asi behem dvou generaci vlastni zanik, chcete-li popravu. Ani komuniste si takovou otevrenou sebevrazednou politiku vuci vlastnimu narodu nikdy nedovolili. [bliji]

168896

25.8.2008 16:19

RE: Ceske volby - Cesta narodniho sebezniceni

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 168896

Takže příště zvolí občané ČSSD, čímž způsobí, že místo modrých sviní tam budou svině růžové. To si tedy občané fakt pomohou. Jenom mi tady prosím Vás nezačněte vykládat, že mají občané volit neznámé malé strany. To už jsme tady probrali.

168948

25.8.2008 20:25

RE: Ceske volby - Cesta narodniho sebezniceni

Wesley 68.?.?.?

Reakce na 168948

Jezisi, Jarmilko, ja jsem Ti nechtene sahnul na vladu ODS, vid? Ta strana a vlada je prece neomylna a musi vladnout v ceske kotline naveky. Jiz proto nelze zvolit zadne jine strany, natoz ty male, nebo dokonce i nezname. Nase nova demokracie od roku 1989 je skutecne tou nejlepe moznou demokracii, navrzenou pred dvaceti lety partickou okolo samotneho vseznalce pana prezidenta, a dodnes stale udrzovanou. Od tohoto dogmatu nesmi cesky narod nikdy uhnout, aby trebas nezacal pozadovat i tu jinou demokracii - primou a bez vlivu korumpujicich penez. To by uz mohlo byt posuzovano jako samo kacirstvi.
Momentalne se pro zmenu zase nas pan premier s jeho celou vladou vzhlednul v te Americe natolik, ze ji chce dokonale kopirovat. I s tri sta letym zpozdenim zacne odnekud dovazet otroky. Snad nejvic z Afriky a ucelove mixovat rasy. Ma to promysleno tak, ze to bude fungovat - az do uplneho rozkladu a zaniku soucasneho statu stredu Evropy. Jarmilko, o tom je clanek a nezda se mi, ze jde o propagaci neomylne ODS. Jeste jednou si clanek precti a zapremyslej i nad zaverecnou vetou: Deklaruji tuto kolaborantskou vládu za to nejhorší, co nás od doby budování „kapitalismu“ potkalo, za nepřátele a zrádce národa.

168969

26.8.2008 8:08

RE: Ceske volby - Cesta narodniho sebezniceni

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 168969

Ubezpečuji Vás, že na žádnou mou stranu jste mi nesáhnul, ani na malou, ani na velkou. Vy jste tady nový, že jo? Protože jinak byste dávno věděl, že já zde taky pořád propaguji přímou demokracii, a že poslance, vládní strany, všechny ty lidi u vesla, považuji za vlastizrádce a za hajzly největšího formátu. V současné době tam nevidím jedinou kladnou postavu v tom panoptiku zaprodaných sviní. Ano, přesně tak, dostali příkaz od nadnárodních vládců dovézt sem co největší počet otroků, aby těm místním otrokům ještě víc snížili platy než jak mají.

Tuhle jsem si přečetla zprávu, že budou dovážet zdravotní sestry až z Vietnamu, aby nemuseli přidat na platě českým sestrám. Moje neteř dělá zdravotní sestru a vykládala mi, jak se je snaží na všech frontách oškubat na platě. Že jim sebrali i rizikové příplatky. Že se to v dnešní době už vůbec nevyplatí dělat zdravotní sestru a to i v případě, když ta těžká práce člověka i přesto baví a má ji rád. Přitom stačí, aby se píchla nakaženou jehlou a má zničené zdraví nadosmrti.

169009

26.8.2008 23:12

RE: Ceske volby - Cesta narodniho sebezniceni

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 169009

Ale Jarmilo, jak vy byste chtěla vytvořit světoobčana? Vždyť ti naši vyškolení lidé, co něco umějí, mají dnes všichni možnost jít někam jinam - do Německa, Kanady, USA a pod. a pomoci tak snížit platy stejných profesí tam. Ti z Německa, Kanady a z USA sice již možnost odejít jinam za lepším výdělkem nemají, ale to je neviditelná ruka trhu. Uplatní se jen ten, kdo má vlivnější známé. Uplatní se jen hodný a poslušný. Ostatní pohoří v konkurenci. Vždyť o co jde? Všichni jsou to jen služebníci a musí si být vědomi, že bez přízně Pána (příslušného úředníka) nemají šanci slušně přežít. Lidi je potřeba ke vděčnosti vychovávat. K vděčnosti vůči bohatým a mocným, vůči státním úředníkům a k jejich nadřízeným. Jinak by si plebs moc troufal a třeba by i reptal.

169124

25.8.2008 9:29

Drobná poznámka

Krákora 213.?.?.?

ti kopáči nejsou organizováni ( a taky nikdy nebudou ) v odborech, zlí naši, socany zkažení, Romové a nezaměstnaní ostatní
nechtějí pracovat 16 - 18 hodin denně při výkopech, na stavbách,
v montovnách.....Penízky zisků budou růst teď, co bude potom.....
To někdo ( možná ) vyřeší, na Bahamách to nikomu nevadí....

168902

25.8.2008 9:30

Multikulti má zelenou

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Jste proti multikulturalismu ? Máte problém s ukrajinci, vietnamci, černochy ? JSTE RASISTI !!! Cože ? Že Ukrajinec není jiná rasa ? Fajn tak jste tedy xenofobní [smích] ... No já osobně nemám nic proti černochům, indům, turkům ani lebkounům. Nemyslím si tak jako spousta některých vyvolených, kteří staví své názory na eugenice, že jiná rasa, etnikum či národnost je méněcenější. Proč mi ale vadí MULTIKULTURALISMUS ? Zatíží stát ! Máme zkušennost s romskou kulturou. VŠICHNI Z NÁS .. Možná proto novinky blokují všechny diskuze na toto téma. Ve věznicích je 90 % romů přestože v populaci není ani 5 % tohoto etnika. To samé se týká "pasťáků". Podobně by nám vyšlel procentuální paradox v případě sociálně slabých občanů pobírajících dávky. To jsou FAKTA .. To vše píšu přestože mám mezi romy spoustu přátel .. a KUPODIVU tito se na problém dívají stejně .. Romská komunita JE ať to někdo popírá jak chce prostě zátěží státu a to již pěkně dlouho. Zatím se problém nepodařilo vyřešit a řešení je v nedohlednu. PROČ NEZATÍŽIT STÁT JEŠTĚ TURKY, UKRAJINCI A JINÝMI NÁRODNOSTMI, KTERÉ NEJSPÍŠ ČASEM SPADNOU DO KATEGORIE SOCIÁLNĚ SLABÝCH, ŽE PÁNI POSLANCI ? .. Nestačí aby občan živil bankéře, koncerny a nenažrané politiky .. proč neplatit ještě na socky ? Proč by jich nemohlo být ještě víc ? Laik se diví, odborník žasne a my češi už jsme na pitomost českých politiků zvyklí. JEN SI POŘÁD KLADU OTÁZKU KDO MÁ ZÁJEM STÁTNÍ SOCIÁLNÍ KASU ZATĚŽOVAT A KDO MÁ TAK ZÁJEM NA OSLABENÍ ZEMĚ JAKO CELKU

168903

26.8.2008 12:10

RE: Multikulti má zelenou

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 168903

Zatížení státu = zatížení obyvatel země.

Jsme prostřednictvím státu nuceni platit si svou vlastní likvidaci.

Jak to jenom nazvat…

169041

28.8.2008 14:22

RE: Multikulti má zelenou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 169041

Vlastizrada?

169307

26.8.2008 23:25

RE: Multikulti má zelenou

mtk 80.?.?.?

Reakce na 168903

TI, kteří prosazují multikulti, rasovou pluralitu, zatímco si doma kdesi na středním východě budují rasově homogenní stát.

http://vzdelavaci-institut.com/_files/index.php?op...

169126

27.8.2008 0:17

RE: Multikulti má zelenou

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 169126

"prosazují multikulti, [...] budují rasově homogenní stát"

jak to jen nazvat?

takto? [chechtot]

Vložený obrázek

169134

27.8.2008 0:26

RE: Multikulti má zelenou

mtk 80.?.?.?

Reakce na 169134

Dík za pobavení [chechtot] [chechtot]

169137

25.8.2008 9:44

Evropští politici vedou válku proti vlastní rase

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Topolánkova vláda dělá to samé co dělají vlády Německa, Velké Británie, Francie a dalších zemí. Na stránkách www.europskenarody.info
je o tom pěkný článek. Američtí nacionalisté Lincoln Rockwell i David Duke tvrdili že konečným cílem sionistů je zničení bílé rasy, a politika "amerických" i "evropských" politiků je toho jasným důkazem

168905

25.8.2008 10:02

Česko končí......

85.?.?.?

Ačkoliv nesdílím názory pod touto diskuzí, které paušalizují a uráží jiná etnika... Tak musím souhlasit s přispěvatelem, který velmi trefně avizuje, že končí Evropská civilizace. Můj názor je, že nikoliv Evropská, ale trnem v oku NWO je právě Česko.

Češi by bezesporu byli - pokud by vláda s námi nebojovala systémem zákonů likvidujících jakoukoliv rozumnou iniciativu k životu - schopní si zřídit stát fungující jen s poplatků za tranzitní dopravdu (místo toho přetížené silnice a tunel za "výběr" elektr. mýtného...

Nevím proč, ale všechny tendence nejen této vlády, byť ta se tedy s nenávistí vůči nám už zjevně netají - viz. rozlícený pan ministr "sociálních" věcí, který nadává v televizi, že je to zrada, když nějakým zázrakem proklouzne zákon dávájící rodičům příspěvky na vážně postižené děti, to je ministr asociálních věcí...

Někomu jde o to Česko v podstatě zrušit - Prvním krokem byl vstup do EU, který by asi ještě šlo "ustát" ne-li později zrušit, druhým krokem souběžným byl prodej firem a co nejhůře POZEMKU spekulativním zahraničním "zájemcům", třetí krok ne umělá "multikulturnost" Česka.

Důsledek: Nová vlna emigrace, tentokrát legální, kdy "politici" doslova vyhání deviovanou legislativou vzdělané a rozumné lidi mimo území, do států, kde ještě nechají člověka v klidu žít a pracovat v oboru, který ho těší. Naopak do Česka domnívám se, se budou mnohem jednodušeji stahovat daleko více mafie a obchodníci s lidmi - než lidé, kteří v podstatě i dnes si zde mohou vyřídit pracovní povolení. Samozřejmě je zde hrozba, že se sem budou stahovat lidé, kteří rozhodně nepůjdou ve většině případu za "podhodnocenou" prací i když jsou takoví, ale nahrne se sem mnoho lidí, kteří doma nemají co ztratit, Ti zde budou fungovat v podivných uskupeních a zcela jistě zakládat komunity, kterým bude rozumno se vyhnout... Na tom ještě budou vydělávat "zastupitelé", kteří budou znovuprovozovat "ubytovny", které jsou vhodné od provozování prostituce až po prodej drog. Situace je zcela finální, neboť důsledky deviace politiky, které tato napáchá za pár let - se odstraňují pokud vůbec, tak těžce a často desetiletí - to už ale se tento stát bude klidně moci jmenovat docela jinak. Je to velká škoda, ale pro systémovou hydru geniální tah - Češi prostě jsou dost hloubaví, je nutno nás zahnat do skepse a jak vidět posléze i do menšinové polohy jak vlastníků tak obyvatel státu i půdy. Br. [naštvaný]

168907

25.8.2008 10:11

750 tisíc

pikatchu 89.?.?.?

Podle nepublikovaných zdrojů má být dovezeno 750 tisíc pracovních sil do řady cizích fabrik (Borgis, Panasonic, ....) k výrobním pásům (Vietnam, Mongolsko a podobně).

Kuriozita je v tom, že cizí pracovníci dostávají vyšší mzdy, než našinci, nehledě na to, že zprostředkovacím agenturám tečou do kapsy další prachy za každého.

168908

25.8.2008 10:45

Rád bych za tento článek poděkoval,

Spytihněv 83.?.?.?

ale téma je natolik děsivé, že se ještě pokusím přidat něco oleje do ohně.
Ano není to náhoda.
Vláda není blbá, jen otrocká a plní přesně zadané úkoly (hádejte kým). Jiná vláda za současného stavu bude dělat to samé.
Zmatení hodnot (hra na pravici a levici) dokresluje jen podvodnost systému.
Vše skutečně národní (etnicky kulturní) je pro systém moci nebezpečné a bude likvidováno.
Širší vzájemnost (třeba slovanská) je hlavní nepřítel světovlády a jejího pořádku. Bude stále napadána a podvratně ničena.
Etnicita je zaměňována za rasizmus. Ano, být etnický (národní) bude trestné, neboť je to třeba antisemitské nebo extrémistické či nacistické a bla…bla…
„Tavící kotlík“ je hezky pojmenovaný hnus. Už jako děcko si pamatuji, že když se splácají všechny barvy modelíny, tak nevratně vznikne špinavě hnědá. Předchází tomu však velice konfliktní prostředí, které bude generovat utrpení.

Světová civilizace jako beztvará a bezbarvá chaotická hmota bude to pravé prostředí pro jednu vládu a jeden pořádek. Proces bude nevratný. Kdokoli nebude takový svět chtít pro své děti, tak se musí probudit. Hned.

168915

25.8.2008 10:56

Podobny zakon mel byt podepsan nekde na zacatku 90. let

Koumeles 83.?.?.?

Mohli jsem mit spoustu mozku, vedcu ing, doktrou, kteri se zde z Ukrjainy hrnuly, ale misto toho tady delali uklizecky a kopace, nacerno...ted uz se knam nepohrnou, kdyz jsem v EU, proc by k nam chodili, kdyz muzou do nemecka?.. obavam se, ze prijde jen pracovni sila, ktera bude delat praci misto cechu, kteru jsou rozmazleni socikem a takovou praci by nedelali....Jinak je to dobra vlada, vlada, ktera konecne neco dela.

168918

28.8.2008 2:36

RE: Podobny zakon mel byt podepsan nekde na zacatku 90. let

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 168918

Odkdy mohou Ukrajinci do Německa (tam nemůžeme za prací ani my)? A ty mozky asi nebyly až tak olbřímí, když se neuchytily ve svém oboru...
Jinak tato vláda dělá jen ostudu, nezdobu a soft genocidu ovládaných, nehledě k tomu, že prakticky postrádá mandát a páchá zvěrstva, o kterých se v programu před volbami nezmínila ani náznakem - ty originální zelené karty jaou jen jedním z nich...

169263

25.8.2008 11:19

Krásně řečeno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Přistěhovalci,kteří mají daleko vyšší natalitu,než my ,se začnou množit jako králíci.Výsledkem bude,že za pár let s pomocí Američanů vyhlásí nový samostatný stát po vzoru Kosova a pro nás zbudou při nejlepším jen nějaká gheta.

168924

25.8.2008 11:28

Máme jedinou možnost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

jak přežít. Zakládat "české enklávy" po vzoru těch arabských a asijských a být ve všem jednotní a soudržní. Pak přivandrovalci nebudou mít šanci. Pokud tohle nedokážeme, pak se dá říct, že vyhyneme díky vlastní blbosti a neschopnosti. Vlastně, je třeba ještě zamezit výchově českých negro/arabo-mrdek vychovaných židovskými plátky typu Cosmopolitan,Yellow,...). Je to z části vina českých mužů, že si nedokážou ani udržet respekt vlastních dcer a manželek. (občas mám pocit, že jsme národ kastrátů)

168925

26.8.2008 9:29

RE: Máme jedinou možnost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 168925

touha po moci a ovládání která nás provází již 6000 let se pochopitelně musí odrazit v podobobě rozkladu společnosti, národů, skupin a jejím citlivém základu - rodiny. Sám stát je totiž produktem oddělování se a touhy po moci. Lidé budou stále bojovat dokud nezjistí že je něco rozumnějšího než oni - lidé na Zemi v "nekonečném" Vesmíru.

169025

26.8.2008 12:51

RE: Máme jedinou možnost

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 168925

Již celá tisíciletí je systémem moci vnucován model rodiny. Dnes tomu není jinak.
Není to ještě tak dávno, co žena byla kriminalizována jen za to, že je ženou….
Dnes jsou hlubší hodnoty válcovány „západní sexualitou“, která se snadno šíří jako povrchní komerční shit. Lze se tomu rozumě bránit?
Nelze si nevzpomenout na dobu tzv. socialismu, kdy západ vábil nadržený východ na tento snadný trik. Podtext lze najít prakticky ve všem i dnes. Pod povrchem však není nic, je to jen konzumní iluze oblbující obyvatelstvo.
Naopak citově vygumovaná populace na západě teď pošilhává po něčem hodnotném na východě.

Souhlasím naprosto [cool] s kulturní a genetickou obranou cestou nenásilné rozumné segregace - tedy tvoření enkláv. Je to naprostá nutnost k zachování toho, co jsme zdědili po předcích za dlouhé desetitisíce let. Tyto geny zůstaly v naší kotlině poměrně zachovány. A právě proto budeme terčem útoků zjevných i podvratných. Čekají nás invaze všeho co si jen dovedeme představit. Bude to jako chřipka na indiány.
Je načase si budovat imunitu. [mrknutí jedním okem]

169044

25.8.2008 11:56

Zelené karty díky přeběhlíkům – Češi do Kanady

bývalý antikomunista 213.?.?.?

http://pravo.novinky.cz/minule/p198a01d.php
Michal pohanka (39) Do potíži se Pohanka dostal v souvislosti s kauzou Zdeňka Doležele, který čelil podezření z finančních machinací s penězi z evropských fondů.
Miloš Melčák (69) V letech 1961 až 1970 byl člčnčm KSČ. Z poslaneckého klubu ČSSD odešel loni v prosinci a tvrdil, že mu bylo vyhrožováno. Spolu s Pohankou umožnil neúčastí při hlasování vznik Topolánkovy koaliční vlády.
Evžen Snítilý (54) Snítilý na sebe upozornil, když v druhé prezidentské volbě podpořil kandidáta ODS Václava Klause, ačkoli ČSSD podporovala Jana Švejnara.
Petr Wolf (48) Začínal jako projektant ve Vítkovicích, kvůli kariéře vstoupil do KSČ. V ČSSD od roku 2002 a hned čtyři roky nato v poslanecké sněmovně. Tam se jeho strmá cesta zadrhla. Pokazil hlasování o důvěře Topolánkově vládě, nepřišel na hlasování o státním rozpočtu, a když se jeho ČSSD pokusila potopit koaliční kabinet, chyběl.

Platy v Česku jsou 4x až 10x menší, než za bývalou železnou oponou. V Číně pak jsou platy menší jen 3x až 4x než v Česku. Tak není divu nového přílivu Čechů do Kanady viz teletext ČT z 25.8.:
ROMY OPĚT LÁKÁ KANADA
Pouhý rok vydržel koncem 90. let bezvízový styk s Kanadou. Příliv českých Romů přinutil tehdy kanadské úřady k jeho znovuzavedení. Nyní se situace opakuje: Od 1. listopadu 2007, kdy Kanada opět víza pro české občany zrušila, do poloviny letošního července odcestovalo za oceán již 470 Čechů. Píše to Právo.
"Převážná většina českých žadatelů o azyl je romského původu a stávající situace proto připomíná situaci z roku 1996, kdy po zrušení vízové povinnosti následovala vlna migrace českých Romů, která zapříčinila znovuzavedení víz v roce 1997," varuje ministr vnitra Ivan Langer ve své zprávě pro vládu. Kanada o vízech ale zatím neuvažuje. ms STRÁNKA 153

168930

25.8.2008 13:28

Zkušební test.

panelák obama 78.?.?.?

Během výstavby Královských Vinohrad se myslelo též na svobodné mimopražské muže,kteří mohli na SVOBODÁRNĚ POD ZVONAŘKOU 4, PRAHA 2,bydlet.Docházeli do pražských uřadu,pěstění, kultivovaní,v oblecích s kravatou.Po sametovém podvodu,včetně privatizace tři králu zločinu K.K.K. /KLAUS KLAK KOČÁRNÍK/se milá svobodárna zprivatizovala a stala se předobrazem toho, co nás čeká po zavedení zločinných Zelených karet.Za tu dobu se tam udály jen slovy dvě trapné vraždičky prostitutky a podnikatele.Drogy, běžně k mání,barvy všech ras, též.Jeden disident,který se kvuli hluku v Anglické ulici přestěhoval do klidu Londýnské ulice,má dost interesu o soužití minorit s majoritou, kde záhadně zpovzdálí fandí minoritě, to má vzdušnou čarou na avantdgardní adresu POD ZVONAŘKOU 4 PRAHA 2 slovy 250 METRU,by se jako nezávislý publicista tam mohl ubytovat a z první ruky si vychutnat to soužití a posléze o tom v PRÁVU PRAVDIVĚ poreferovat. Když je proti radaru,naděje na objektivitu tady snad je. [bliji]

168935

25.8.2008 14:40

Invaze Mongolů

Muchomůrka červená 81.?.?.?

Na západě Čech došlo v poslední době k invazi Mongolů. Doslechla jsem se, že je sem vozí jakési "personální agentury" a to tak, že jim v Mongolsku naslibují hory doly a pak když je přivezou, dají jim polovinu slíbeného platu, prý asi 7 - 8 tisíc, a pokud ho nepřijmou, nechají je jít, ať se zařídí jak chtějí a pokud chtějí zpátky domů, stejně si musí na letenku vydělat. V Plzni se lidi obávají jezdit v určitou dobu některými linkami MHD, protože jsou nacpané Mongoly a Ukrajinci a jinými národnostmi, v MHD to prý strašně smrdí a lidi se samozřejmě obávají TBC, jelikož se už vyskytly případy nakažení... Prostě je to k [bliji]

168939

25.8.2008 15:08

Odkud fouka vitr

Krmic gojimskeho kolchozu 66.?.?.?

>Deklaruji tuto kolaborantskou vládu za to nejhorší, co nás od doby budování "kapitalismu" potkalo, za nepřátele a zrádce národa.
Muj podpis ..

Kdo je ale tato kolaborantska vlada? Co je to za silu s niz kolaboruje a ktera defakto ji do teto pozice nainstalovala?
Na to, se svym selskym rozumem, coby Krmic v gojimskem kolchozu, se pokusim o vysvetleni:

New World Order, NWO (Novy Svetovy Rad)
Globalni elitarska sila operujici na neo-komunistickych principech internacionalniho zionismu, tj. totalni oprese tradicnich narodu a jednotlivcu, kteri ideologickou silou Noveho Svetoveho Poradku (tj. rabinskym sindikatem) nejsou uznani byti lidskymi bytostmi, nybrz jsou klasifikovani za zvirata v lidske podobe, tj. bezvyznamny proletariat (i.e., luza, chatra) predurceny k veskerym potrebam funkcnosti Noveho Svetoveho Radu a prosperite jeho elitniho clenstva.

US President
Zaplaceny poskok zionisticke loby, ktera v USA representuje luciferiansky program Noveho Svetoveho Radu, a je zodpovedna za znetvoreni teto velkomoci na bezducheho a nemilosrdneho Golema, ktery zastrasuje, terorizuje, zneuziva a nici cely tradicni svet Stareho Svetoveho radu.

Pro-Western government (soucasna kolaborantska vlada v Ceske Republice je zarnym prikladem)
Spolek zradcu naroda nastrcenych do klicovych vladnich pozic, kteri za baksis, na ukor vlastniho naroda, obetave slouzi agende Noveho Svetoveho Radu, jejiz jednim z bodu je znicit (tj. mongrelizovat) make-up puvodni a tradicni populace, a z takoveho nasledneho marastu si vytvorit masu poslusnych otroku(i.e., gojimu, ci zvirat v lidske podobe) provzdy neschopnych rebelie proti opresi .. [pláč]

168941

25.8.2008 16:45

Technická

Mirek Opava 62.?.?.?

Prosím o vysvětlení,jsa človíček důvěřivý ale už poučený,jsem si chtěl ověřit zprávu (amerika chce vrátit techniku z gruzie)vydanou u AFP.Nenašel jsem ji a odkaz mě "přesměroval" na adresu afp.google(ale to přece není stránka AFP).Rád bych věřil tomu,že problém je v mé neznalosti.Za odpověd moc děkuji.

S přáním všeho dobrého Mirek Opava

168951

25.8.2008 17:48

mno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Osobne by som bol velmi rad keby bolo mozne mdzi Slovenskom a Ceskom opat zaviest pevne strazene hranice.

168956

25.8.2008 19:57

řešení by se jedno nabízelo...

himlhergot 89.?.?.?

Národní strana

168967

25.8.2008 22:34

RE: řešení by se jedno nabízelo...

Gaston 72.?.?.?

Reakce na 168967

>Národní strana

Teď už zbývá jen oprášit Sládka a vzhůru do boje.

168973

25.8.2008 23:41

RE: řešení by se jedno nabízelo...

mt-svk 213.?.?.?

Reakce na 168973

Národní strana podpísala spoluprácu so stranou Jobbik (maďarskými šovinistami, ktorí chcú pričleniť južné Slovensko k Maďarsku a pre Slovensko majú jediný výraz - Horné Uhorsko). Toto nie je strana, ktorá by skutočne hájila vaše záujmy.

168982

25.8.2008 23:04

Zlatí Cikáni

Magpiee 87.?.?.?

Problém přistěhovalectví je trochu složitější. Čechy jsou v centru Evropy a spousta Čechů má německé, maďarské, slovenské, polské, srbské, ale i třeba ukrajinské předky a v druhé generaci je nikdo nerozezná od nativních Čechů. Ale podívejme se třeba na naše milované Romáky - ani po staletích se nedokázali přizpůsobit, nepřijali náš jazyk, kulturu, hodnoty... Od přistěhovalců z Afriky, Turecka, Pákistánu, Kosova, Iráku ani ten největší optimista nemůže předpokládat, že se někdy bezezbytku přizpůsobí a jednou bude přínosem pro naši zem. Ostatně to vidíme na Západě. A jednání toho, kdo sem takové lidi úmyslně zve, těžce zavání velezradou. A díky takovým vlastizrádcům si ještě jednou budeme notovat: zlatí Cikáni!

168976

25.8.2008 23:35

RE: Zlatí Cikáni

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 168976

Nezdá se ti Magpiee, že poněkud generalizuješ?

Už jen věta, že Romové nepřijali náš jazyk je nepravdivá. Jsou jiní, to je pravda, mají jiné kořeny a kulturu, ale pokud mají normální podmínky, tak žijí velmi podobně jako my a mluví normálně česky. I mezi nimi je inteligence a jsou vysoce vzdělaní.

Nemluvím do větru, popisuji svou osobní zkušenost. Paradoxně existují naopak určité skupiny bílých, kteří se chovají přesně jak se pokoušíš nálepkovat všechny Romy. Všechno je o výchově a osobním příkladu.

jansmith[smích]

168980

26.8.2008 13:41

RE: Zlatí Cikáni

mtk 80.?.?.?

Reakce na 168980

min 90% Cikánů nedokáží žít stejně jako my pokud mají normální podmínky. Navíc Cikáni mají v ČR evidentně nadnormální podmínky. Domy přidělené městem většinou zdevastují - koukám na to jak tele. A když je vystěhují jako neplatiče do holobitů na okraji města, do roka je většina z nich zpět v zakoupených domech. Kde na ně vzali jako neplatiči? A Vy mi tvrdíte, že žijí velmi podobně? O kterých Cikánech to mluvíte? Rom=člověk, Gádžové ="ti z obce" - jinými slovy ti usedlí, tedy něco, co oni nejsou. Proč mají pověst podrazáků? "Gádžové jsou tu proto, abychom s nimi vyjebali". A teď nenálepkuju, uznávám výjimky, bohužel výjimky. Pravda je taková, že ždímají a parazitují na národě, v kterém žijí. Všichni ne, většina ano. Nebo že by jejich lůza byla vystěhována k nám do města a všude jinde pozůstává výkvět tohoto kočovného národa? [zmaten]
Ale v zásadě jsou zatím bezzubí, krom bohaté pouliční kriminality zatím nemají potenciál na převrat ala VŘSR. [cool]

169054

25.8.2008 23:28

pane Stwora nic proti

Vily 85.?.?.?

ale vazne jste me zklamal. Vy jste take privandroval do Kanady ze zaostale vychodni Evropy a kanadska vlada vam to umoznila. Nevidite si na spicku vlastniho nosu, kdyz sam totez kritizujete u druhych [bliji] [bliji]

168979

26.8.2008 2:13

RE: pane Stwora nic proti

Urchin 62.?.?.?

Reakce na 168979

Pane Vily, příspěvek jako ten váš se dal očekávat. Co si to ten Stwora dovoluje, kritizovat imigraci, když je sám emigrantem v Kanadě, že jo!? No - pokud jde o Editora, bude-li chtít, jistě se vyjádří sám. K té vaší "zaostalé východní Evropě" jenom několik poznámek:

1) V dobách dvou emigrantských vln, tj. 1948 a 1968 to s tou zaostalostí Československa nebylo ani zdaleka tak horké, jak se nám dnes novinářští poskoci snaží vsugerovat. Několik let po 89' mi například byla dopodrobna vylíčená anabáze jedné rodiny emigrantů osmašedesátníků ve vnitrozemí Austrálie. Představte si Krokodýla Dundeeho, jenže bez romantiky. Ve srovnání s tehdejší ČSSR doslova sto let za opicemi!

2) Češi obecně jsou velmi přizpůsobivý národ, někdy až moc. U těch "Australanů" se to například projevilo tak, že jejich dospělé děti uměly česky hůř, než já anglicky, a to už je co říct [mrknutí jedním okem]. O integraci Čechů do cizího prostředí netřeba míti žádné obavy. Mimochodem, v předchozích příspěvcích někdo doporučil, ať Češi drží spolu - no jo, jenže oni spolu jaksi moc nedrží. Ani v cizině, ani doma. Kooperace a hierarchie ve čínsko-vietnamském stylu? Nemyslitelné.

3) Vyvolávání pocitu viny patří k osvědčeným technikám manipulace. Češi nesmí kritizovat Čechy. Židi nesmí kritizovat Židy. Emigranti nesmí kritizovat emigranty. K čertu s tím! Pokud má emigrant námitky proti jiným emigrantům, rád si je přečtu.

4) Nelze si nevzpomenout na výrok: V minulosti vyměňoval nespokojený lid vládu, teď nastala doba, kdy vláda bude vyměňovat lid. Brecht nebo Grass?

Jinak vím, že mezi Čechy v emigraci se našli i vyžírkové, o tom žádná. Lecjak se dala zneužít relativní štědrost sociálního systému zejména v Západním Německu sedmdesátých a osmdesátých let, to je ale jiná pohádka.

Facit: Česká i slovenská emigrace nebyla Západu zátěží, ale přínosem. Neexistuje žádná "morální povinnost" přijmout do Čech x-set tisíc imigrantů. Naopak: Čech (včetně Cikánů, co se dá dělat, už jsou tady) je v Čechách doma a má právo si vybírat.

168988

26.8.2008 10:09

RE: pane Stwora nic proti

mgns 88.?.?.?

Reakce na 168979

jedno slovo:asimilace

169028

26.8.2008 13:34

RE: pane Stwora nic proti

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 168979

>a kanadska vlada vam to umoznila
Máte to popletené...
Nejde to srovnávat. Existence některých států je založena právě na imigraci. Třeba v US těžko potkáte někoho, kdo je třeba z třetí generace přistěhovalců. Argument, že ten, nebo ten tam byl dřív, stejně neobstojí, neboť imigrace právě z naší oblasti patří na severoamerickém kontinentě k té nejstarší (již po třicetileté válce).

Pokud naše vláda chce zavést politiku nové kolonizace země, bude muset čelit stávající populaci a jeím zvyklostem. A ty jsou jiné než v Kanadě, vy popleto...

169053

26.8.2008 1:44

Optimista bez iluzí

Zápaďák 76.?.?.?

Ubrečený příspěvek Stwory ohledně 40. výročí Okupace jsem znechuceně a bez komentáře vymazal - neví kde je doma. Levicová fóra čtu málo; nezájem a jiné zájmy, se Stworou a spol. nesouhlasím z 99%. Ale k věci. Vily, jsi pako a ignoramus, po 68‘ (též 39, 48) jsme utíkali za svobodou. Většina z nás se v Z-EU, USA, AUS, CND, JAR, ap. naučila rychle jazyku, studovala, makala a prosadila se; možnosti a hlavně volby byly a ještě jsou: buď prachy, vzdělání, nebo cesty, atd. První svět jasně stojí na EU civilizaci (tučně), ale neocons (bývalí levicoví extrémisté a hipísáci anti-Vietnam éry a díky Clintonům ap., opět u moci; Reagan s nimi zametl) a sionisté začli před 40 lety velkou ofenzivu k jejímu zničení. Balkanizace EU a USA je jedním z kroků. I vy co neumíte moc anglicky, přelouskejte si krátký článek od P.C. Roberts (byl v kabinetu R. Reagana; otevře vám to oči, neocons i Clintonovci ho, stejně jako Reagana, nenávidí): http://vdare.com/roberts/080818_you.htm Slabošství a vymírání EU jim v tom pomáhá; semitská, africká, latinská etnika se množí jako králíci. V 79‘ jsem byl 2 měsíce v Z Berlíně a žasnul nad naprosto tureckým Kreuzbergem, kam se hrabe dnešní Chánov; také jsem měl za komančů kámoše mezi Romy a dnes v USA mezi Židy, Brazilci, Havajany, Mexičany, ap. Žil jsem i ve F, I, Šp. a nejdéle v CH (ti nikdy do EC nevstoupí). Melting pot v USA kdysi fungoval, protože z emigrantů se dříve, či později stali Američani (bez ‚hyphen‘) spojení ideály US Ústavy a stylem ‚žít a nechat žít‘. I dnes to mezi obyčejnými Amíky funguje; noví občané a legální imigranti jsou vřele vítáni, vím z vlastní zkušenosti. Luigi to s Vietnamci přesně vystihl; zvláštní, že asijci nejsou v USA chráněná menšina: vzdělaní a/nebo pracovití. Ovšem 77% Amíků (včetně mne a legálních Mexošů i US občanů z jihu) je proti ilegálům. Vím z policejních zdrojů, že jen v L.A. kotlině je 10 Mio ilegálů; v USA tedy bratru 70 Mio; prachy posílají domu, miliony jsou na podpoře, zadara školy a zdravotní péči, a tvoří 30% zločinčů ve fed. vězeních. Stojí nás netto asi 60 miliard $$. Je jedno zda jsou u moci levičáci, nebo neocons - nic se nemění; lid ať se jde vytento...

168986

26.8.2008 13:26

RE: Optimista bez iluzí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 158.?.?.?

Reakce na 168986

Osobni invektivy proti tobe psat nebudu, ale neodpustim si - osobne znam byvaleho kanadskeho socialniho pracovnika, dnes jiz na penzi, jez pracoval jako repatriant propustenych veznu do spolecnosti a jelikoz jeho rodice byli cesi, davali mu casto na starost propustene cechy. Teda, zacli davat po osmasedesatem, kdy od nas emigroval leckdo, casto vubec ne z politickych duvodu, jen proste vyuzil vstricne vlny cizich vlad. A pak v Kanade vesele pachali nejruznejsi trestnou cinnost. Az se onen socialni pracovnik hluboce stydel za to, ze je puvodem cech, kolik ze mu jeho krajanu pridelovali. Jen doufam, ze jednim z jeho klientu nebyl taky pan Stwora.

169049

26.8.2008 22:17

RE: Optimista bez iluzí

DancanVlk 68.?.?.?

Reakce na 168986

Mozna ze znacna cast americanu legalni immigranty vita,ale faktem je,ze bohactvi americanu jepostaveno cela desetileti na zamestnavani a zneuzivani prace predevsim ilegalu a na to jste jaksi zapomnel!Nebyt Ilegalu z Ceska a Polska,tak by napriklad dnes Chicago nedokazalo ani fungovat,nemluve o tom,ze vetsina amiku si po sobe nedokaze uklidit sama ani zachod.

169118

26.8.2008 1:47

Optimista bez iluzí II

Zápaďák 76.?.?.?

Přečtěte si znovu příspěvek Spytihněva - jsme politické protiklady, ale ten do toho vidí – na YouTube si najděte Bushe i Clintony při rybolovu na moři: one happy family. Stejně tak ODS/ČSSD; Wesley je další pako. My Amíci, obzvláště na celém Jihu, Středo-Z a Div. Z, máme proti vám změkčilým a užvaněným evropanům (včetně S.F., NYC, ap.) velkou výhodu: jsme ozbrojeni a ochotni za svobodu (tučně) bojovat, až vypukne 2. občanská válka. Část vojska i policie se k nám přidá. Leta to kvasí a přituhuje, bude to maso. Sám T. Jefferson řekl, že je nutno čas od času svobodu osvěžit krví patriotů. Je to věčná škoda, že spolu obyčejný lidi vyjdou (viz Olympiády) a část se nechá propagandou politiků, elit a médií zfanatizovat do luzy: Kanonenfutter. V tom je ten největší rozdíl a mysterie pravé svobody: za co a o co se bojuje.

168987

26.8.2008 2:20

RE: Optimista bez iluzí II

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 168987

"jsme ozbrojeni a ochotni za svobodu (tučně) bojovat, až vypukne 2. občanská válka"

dočkáte se r. 2012. Západ proti východu, a pak město proti městu, čím více bude ubývat zdrojů nutných k přežití. Potrvá 4-5 let, pak bude násilně ukončena za spoluúčasti kanadských jednotek. To bude melting pot který přežijí dobře ozbrojení a zásobení, včetně dobře ukrytých [mrknutí jedním okem]

U nás v Evropě nepokoje menšího rozsahu, hlavně ve větších městech (Paříž, Praha, Londýn ...), krev ovšem poteče taky, majorita půjde proti menšinám. (na západ od českých hranic proti muslimům, u nás asi Vietnamcům, a nevím ještě komu...Naše vláda tomu napomohla nyní zelenými kartami.(záměr?)

Už i bez těch karet je to zajímavé- pardubický Foxconn cca 28 národností, do nedávna karanténa kvůli TBC, možná i exotickým chorobám z Asie; zvyšuje se příliv Vietnamců, Číňanů, Rumunů a Bulharů. Budu se muset poptat po novinkách. Tento multikulti model se postupně rozšiřuje do celé ČR. Snaha zlevnit práci, tím pádem kvalita dolů (Čech chce svůj jakýs takýs platový standart), přibývá důraz na kvantitu, však také co- při reklamaci dáme jiný kus a jedeme dál- čínaizace výroby, ovšem s nedostižitelným zpožděním vůči Číně, která přechází díky zásobě dolarů na kvalitu díky možnosti koupit si za ně nejlepší technologie v kombinaci s nejlevnější prac. silou
)
Partyzánská idea našich otců bude zřejmě brzy obnovena. Zemljanky a pohraniční bunkry dojdou opět své slávy. [cool]

168990

26.8.2008 2:59

RE: Optimista bez iluzí II

Wesley 24.?.?.?

Reakce na 168987

Wesley je další pako. My Amíci, obzvláště na celém Jihu, Středo-Z a Div. Z, máme proti vám změkčilým a užvaněným evropanům (včetně S.F., NYC, ap.) velkou výhodu: jsme ozbrojeni a ochotni za svobodu (tučně) bojovat, až vypukne 2. občanská válka. Část vojska i policie se k nám přidá. Leta to kvasí a přituhuje, bude to maso.
Vyborne, optimisticky a hrdinne ladeny Zapadaku. Jenom neni porad dost jasne proc, vy Amici, mate v tak nadrazene zemi ty zaprodane Clintony, Bushe, neocony, sionisty, a pod., stale u vlady. Mozna take ani nevis, ze se o Emerice ve svete mluvi jako o nejvice zbankruptovane zemi.

168994

26.8.2008 4:03

RE: Optimista bez iluzí II

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 201.?.?.?

Reakce na 168994

....Část vojska i policie se k nám přidá.....[překvapení] [chechtot]
H O U B E L E S

....Výborně, optimisticky a hrdinne ladeny Zapadaku. Jenom neni porad dost jasne proc, vy Amici, mate v tak nadrazene zemi ty zaprodane Clintony, Bushe, neocony, sionisty, a pod., stale u vlady.!!!!!!! Mozna take ani nevis, ze se o Emerice ve svete mluvi jako o nejvice zbankruptovane zemi....
P r á v e m

Probud se Západáku.


....My Amíci, obzvláště na celém Jihu, Středo-Z a Div. Z, máme proti vám změkčilým a užvaněným evropanům (včetně S.F., NYC, ap.)
elkou výhodu: jsme ozbrojeni a ochotni za svobodu (tučně) bojovat, až vypukne 2. občanská válka.....

Byls na vojně chlapče? Jde s Tebe strach.

[chechtot] [velký smích] [chechtot] [chechtot] [velký smích]

168997

26.8.2008 6:40

RE: Optimista bez iluzí II

Wesley 24.?.?.?

Reakce na 168997

Pisateli, snad reagujes na divokeho Zapadaka, nebo se mylim? Tva odpoved totiz na muj komentar vubec nedava smysl a na Tvoji zmatenou reakci Ti nemohu ani odpovedet.

169004

26.8.2008 12:53

RE: Optimista bez iluzí II

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 201.?.?.?

Reakce na 169004

wesley, samozřejmě, že na západáka.

169045

26.8.2008 3:31

RE: Optimista bez iluzí II

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 201.?.?.?

Reakce na 168987

jste velice snadno manipulovatelni a většina těžce nevzdělaná. nikdo bojovat nebude.samozřejmě vám schází organizace, a zbraně které máte nestačí ani na místní policii.morální rozklad je v usa velký. ale k ničemu nedojde, svobody ubývá aniž by to někomu vadilo.až přijdete o zbytek přivítáte to s jásotem. možná, že k tomu také nedojde, proč taky. už ted vám stačí iluze demokracie. ta vám zůstane.nikdo snad není tak snadno manipulovatelný jako vy.
[chechtot]

168996

26.8.2008 13:09

RE: Optimista bez iluzí II

jos 201.?.?.?

Reakce na 168996

neni to presne zapadaku,
neocons byli dosti vysoko, /vzhledem ke svemu veku/ uz za reagana.
cheney neocon asi neni a je silnym , ne-li nejsilnejsim muzem bushovi vlady.
oslednich 25 let -nejmene- je zjevna kontinuita amer. politiky bez ohledu kdo je u moci.
vuci lat. americe je ta kontinuita mnohem delsi.
take si myslim, ze k zadne obcanske valce dojit nemuze a nikdo bojovat nebude.

169047

26.8.2008 5:44

RE: Optimista bez iluzí II

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 168987

Hmm, tak vy by jste si pral obcanskou valku? [překvapení] Ale tam se strili ostryma, to neni jako barvickama z legrace. A povazujete se za americky patriota. To jest cloveka, ktery cti Ustavu USA. Ma to znamenat, ze svou krev jste ochoten cedit na protest proti poslapavani velmi dobre sepsane Ustavy Spojenych statu? Budete tedy chtit odstranit skvrny na americke cti jako Patriot Act, Guantanamo, poslapani prava habeas corpus apod. To je od vas hezke, vopravdovejch patriotu neni v dnesnich casech nikdy dost.

V cem je vlastne dnes odporovano Ustave USA? Vam to jiste jako americkemu patriotovi nemusim zduraznovat, tak mozna pro nas ostatni. Vite ja nejsem obcanem USA, takze nemuzu byt americkym patriotem, ale americkou ustavu povazuju za uzasny dokument o politickem usporadani svobodne spolecnosti.
http://www.dejepis.com/index.php?page=200&pod=...

Dovolim si nektere pasaze z tohoto myslenkoveho dila velkych muzu minulosti citovat.

ČLÁNEK I.Oddíl 9.
"...Výsady, propůjčené listinou habeas corpus, smějí být zrušeny, jen kdyby to vyžadovala veřejná bezpečnost v případě povstání nebo nepřátelského vpádu..."

ČLÁNEK II.Oddíl 1.
"...Před převzetím funkce musí prezident složit následující přísahu nebo slavnostní slib: "Slavnostně přísahám (nebo slibuji), že budu čestně vykonávat funkci prezidenta Spojených států a podle svých sil budu zachovávat, střežit a bránit Ústavu Spojených států."

DODATEK IV.

Právo národa na ochranu svobody osobní a domovní, písemností a majetku nesmí být porušováno neoprávněnými prohlídkami a konfiskacemi; nesmí být vydán rovněž žádný příkaz, který by se neopíral o zdůvodněná zjištění, doložená přísahou nebo jiným způsobem potvrzená, a který by neobsahoval přesné určení místa, které má být prohledáno, přesný popis osob, které mají být vzaty do vazby, a věcí, jež mají být zabaveny.

DODATEK VI.

V každém trestním procesu má obžalovaný právo na rychlé a veřejné přelíčení před nestrannou porotou státu a obvodu, na jejichž území měl být trestný čin spáchán a které jsou podle zákona příslušné. Obžalovaný má právo být informován o příčině a povaze obžaloby a konfrontován se svědky obžaloby. Má též právo dát obeslat prostřednictvím státních orgánů svědky ve svůj prospěch a mít na svou obranu obhájce.

DODATEK VII.

V soudních přích podle obecného práva, přesahuje-li výše pohledávky dvacet dolarů, je zajištěno právo žádat rozhodnutí porotního soudu a žádná skutečnost, již přezkoumaná porotním soudem, nemůže podléhat dalšímu přezkoumání jakýmkoli soudem Spojených států, pokud tak nestanoví obecné právo.

DODATEK VIII.

Nesmějí být vyžadovány nadměrné kauce, ukládány nadměrné pokuty nebo kruté a mimořádné tresty.

DODATEK IX.

Výpočet určitých práv ústavou nesmí být vykládán jako popírání nebo zlehčování ostatních práv náležejících lidu.

169000

26.8.2008 14:36

RE: Optimista bez iluzí II

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 201.?.?.?

Reakce na 169000

.......Do první světové války ve Spojených státech a v Kanadě nebyla povinnost platit daně z příjmů. Ta se zavedla až v roce 1914 na "návrh" (příkaz) Federální rezervní banky se zdůvodněním, že je to na splácení nákladů spojených s válkou a po splacení se zruší, což se nikdy nestalo. V té době však Amerika ještě na válce zúčastněna nebyla. To znamená, že bankéři již předem věděli, že Amerika bude do války zatažena....... a prošlo to

169060

27.8.2008 4:56

RE: Optimista bez iluzí II

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 169060

A ted v brzke budoucnosti konci system fiat money. Ten system stoji na jedne fundamentalni veci a tou je lidska duvera, ze penize maji skutecne deklarovanou hodnotu. Tim konci i nadvlada FED a jinych centralnich bank a bankovni oligarchie. Bez penez totiz ztrati centralni kontrolu nad vyrobou, regiony...

Jinak receno nas ceka radikalni transformace. Jde tomu samozrejme zabranit valkou. Valka by dokonce znicila sposutu vyrobbnich kapacit, hmotnych statku, zmasakrovala hromadu lidi, coz by znovu roztocilo jeste dalsi krivku ve stale se zuzujici spirale. Ma to vsak hacek technologicka uroven i zbrojnich sytem prekrocila legendarni Rubikon, kdy padne ne rise, ale rovnou cela civilizace.

Na konci te vyvojove spiraly je krizovatka charakterizovana volbou civilizace na jistem technologickem stupni vyvoje. Bud tedy sebedestrukce nebo transformace na vyssi civilizacni stupen. Jaka to bude civilizace tezko rict, krome toho, ze odmitne pouziti niceveho potencialu na sebedestrukci a dokaze resit setrnou spoluexistenci v ramci konecnych zdroju i prostoru ekosystemu planety Zeme. Pouze takova civilizace ma potencial technologicky i moralni dosahnout zdroju ve vesmiru, kterou jsou skutecne aspon z naseho hlediska nevycerpatelne!!

169150

26.8.2008 11:00

RE: Optimista bez iluzí II

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 168987

Máte pravdu. Také doufám že V USA vypukne nová občanská válka a že se postupně rozšíří i k nám do Evropy a do všech ostatních států obydlených bělochy. A nebo také může válka vypuknout v Rusku. Rusové nejsou nijak změkčilí a jsou ochotni bojovat za svůj národ. Ruské hnutí odporu je opravdu silné, viz:

www.youtube.com/watch?v=1m6FI8qYjLQ&NR=1
www.youtube.com/watch?v=pFHYNSKydqU
www.youtube.com/watch?feature=related&v=x4l3u_MMiOg
www.youtube.com/watch?v=VrQ0RX2UTuo&feature=related
www.youtube.com/watch?v=S8PtDwRALls&NR=1
www.youtube.com/watch?v=p3O-hsKwI5c&feature=related
www.youtube.com/watch?v=MJ3tOJw9fmA&feature=related
www.youtube.com/watch?v=7tERZkp42mM&feature=related

169034

26.8.2008 14:26

RE: Optimista bez iluzí II

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 201.?.?.?

Reakce na 168987

zap.americký patriotismus povede k přesnému opaku, nic snazšího nežli jej nasměrovat vhodným způsobem proti vhodnému, třebas imaginárnímu nepříteli.
a to často neuvěřitelným způsobem . za I. světové války se docela vážně tvrdilo, že němci jedí děti, tuším , že belgické.
pearl harbor a 9/11 jsou další ukázkou co lze dělat.
kolik lidí se v usa zamylelo v ten den jak je možné , že .....
a kolik se jich zamyslelo vůbec někdy.

sen, zdání a image je to co v usa působí.
to už poznal a využil edward bernays. CURTIS má na to téma výborný film na you tube. na tom stojí reklama, politika, propaganda , společenský život, chování a kolektivní i individuální sebeprožívání v usa.
....M y A m í c i , o b z v l á š t ě na c e l é m J i h u, Středo-Z a Div. Z, m á m e p r o t i v á m z m ě k č i l ý m a u ž v a n ě n ý m e v ro p a n ům (včetně S.F., NYC, ap.) v e l k o u v ý h o d u : j s m e o z b r o j e n i a
och o t n i z a s v o b o d u (tučně) b o j o v a t, a ž
v y p u k n e 2. o b č a n s k á v á l k a. .....
..tento povýšenecký a pozérský výrok "amíka z." a užvaněnost tohoto neevropana však nejsou typické pro američany .

169058

26.8.2008 14:33

RE: Optimista bez iluzí II

východniár z nyc 201.?.?.?

Reakce na 168987

Zápaďáku [překvapení]
Byls na vojně chlapče? Jde s Tebe strach.[naštvaný] americká vláda se se třese.

[chechtot] [velký smích] [chechtot] [chechtot] [velký smích] [velký smích] [chechtot] [mrknutí jedním okem]

169059

26.8.2008 12:07

Socani v.vODS 1:1

Jan vvveve 85.?.?.?

Tak nyní se tedy socani předvedli jako ochránci českých zájmů. ODS:ČSSD 0:1. Jenže nesmíme zapomínat, že ČSSD VELICE FANATICKY prosazuje okamžité přijetí Lisabonské smlouvy bez žádných cavyků a diskuzí. Takže stav je 1:1. A všichni víme, co znamená Lisabonská smlouva: Povinné příděly imigrantů a sociálů, tuhou centralizovanou moc anonymních a všemocných úředníků, ještě větší moc politické korektnosti, liberalismu a salónního levičáctví (neomarxismu).

Horší je, že teď nevím, koho volit.Jsem člen KDU,ale kvůli Lisabonské smlouvě je pro mě vlastní strana nepřijatelná. A přitom s pí.Roithovou jsem se setkal.Je to skvělá politička - až na tu LS. Naprosto nechápu, jak lidovci mohou mít tak vstřícný postoj vůči EU. Vzhledem k tomu,že obhajují křesťanské hodnoty, by měli být 10x europesimističtější než ODS. Jejich postoj je vůči křesťanským hodnotám naprosto nepochopitelný, sebevražedný a vlastně zrádný.Že by lidovci byli svobodní zednáři? Možné je všechno. Chtěl jsem proto volit ODS. Možná ve všech volbách, nejen v těch evropských. Teď fakt nevím. Je klidně možné, že mi zbyde jen Národní strana. Sice taky nemají ideální postoje, jenže to nakonec může být nejmenší zlo ze všech. Uvidíme.

169040

26.8.2008 13:30

problém

zelkarta 194.?.?.?

Přijdou sem cizinci, měsíc budou makat, pak je to přestane bavit a do práce přestanou chodit. Nečas řekl toto:
"Přijde-li držitel zelené karty o zaměstnání, má dva měsíce na to - a chci zdůraznit, bez sociálních dávek, bez podpory v nezaměstnanosti a bez ostatních sociálních dávek - aby si nalezl nové místo, které je přístupné pro zelené karty. Pokud ho nenalezne, nenastoupí na toto místo, ztratí povolení k pobytu a musí opustit území ČR.
Otázkou je, jakým způsobem se tihle nepracanti vystěhují z ČR když nebudou mít kam jít. Co s nimi?

169051

Příspěvků: 96

25.08. 02:11  Ačkoliv p. Stwora mám nejednou k Vaším článkům výhrady
27.08. 01:23 arafat  RE: Ačkoliv p. Stwora mám nejednou k Vaším článkům výhrady
27.08. 08:45 jansmith1984  RE: Ačkoliv p. Stwora mám nejednou k Vaším článkům výhrady
28.08. 23:56 supino1  RE: Ačkoliv p. Stwora mám nejednou k Vaším článkům výhrady
29.08. 01:01 arafat  RE: Ačkoliv p. Stwora mám nejednou k Vaším článkům výhrady
30.08. 14:10 Mirda  RE: Ačkoliv p. Stwora mám nejednou k Vaším článkům výhrady
30.08. 14:36 Jarmila  RE: Ačkoliv p. Stwora mám nejednou k Vaším článkům výhrady
30.08. 14:44 Mirda  RE: Ačkoliv p. Stwora mám nejednou k Vaším článkům výhrady
31.08. 00:45 arafat  RE: Ačkoliv p. Stwora mám nejednou k Vaším článkům výhrady
25.08. 02:15 Reach_  Nemalujete čerta na zeď?
25.08. 07:56  RE: Nemalujete čerta na zeď?
25.08. 10:57 Blue  RE: Nemalujete čerta na zeď?
25.08. 23:26 Petr Gottwald  RE: Nemalujete čerta na zeď?
29.08. 00:06 supino1  RE: Nemalujete čerta na zeď?
25.08. 14:58 David  RE: Nemalujete čerta na zeď?
26.08. 02:59 Rene Bartosek  RE: Nemalujete čerta na zeď?
26.08. 04:36 David  RE: Nemalujete čerta na zeď?
26.08. 05:45 Rene Bartosek  RE: Nemalujete čerta na zeď?
26.08. 12:23 hestroy  RE: Nemalujete čerta na zeď?
26.08. 15:29 Reach_  RE: Nemalujete čerta na zeď?
26.08. 16:53 hc  RE: Nemalujete čerta na zeď?
27.08. 11:50 hestroy  RE: Nemalujete čerta na zeď?
27.08. 14:19 Reach_  RE: Nemalujete čerta na zeď?
28.08. 01:26  RE: Nemalujete čerta na zeď?
28.08. 20:15 hestroy  RE: Nemalujete čerta na zeď?
30.08. 14:35 Mirda  RE: Nemalujete čerta na zeď?
27.08. 10:33 defort  RE: Nemalujete čerta na zeď?
25.08. 02:22  Ty zrůdy nejsou hloupé,
26.08. 09:02  RE: Ty zrůdy nejsou hloupé,
25.08. 02:36 navara  Konec evropske civilizace
25.08. 11:19 janko  RE: Konec evropske civilizace
25.08. 11:38 jean.laroux  RE: Konec evropske civilizace
25.08. 12:50 Luigi9  RE: Konec evropske civilizace
25.08. 13:06 hc  RE: Konec evropske civilizace
25.08. 16:42 ANTARES  RE: Konec evropske civilizace
30.08. 03:48  RE: Konec evropske civilizace
25.08. 03:42  Na neco zde prispivatele zapomneli
25.08. 07:15 freelook1  Vazeny pane Stwora...
25.08. 15:52 Vladimír Stwora  RE: Vazeny pane Stwora...
25.08. 07:29 Wesley  Ceske volby - Cesta narodniho sebezniceni
25.08. 16:19 Jarmila  RE: Ceske volby - Cesta narodniho sebezniceni
25.08. 20:25 Wesley  RE: Ceske volby - Cesta narodniho sebezniceni
26.08. 08:08 Jarmila  RE: Ceske volby - Cesta narodniho sebezniceni
26.08. 23:12 Karel z Čech  RE: Ceske volby - Cesta narodniho sebezniceni
25.08. 09:29 Krákora  Drobná poznámka
25.08. 09:30 jean.laroux  Multikulti má zelenou
26.08. 12:10 Spytihněv  RE: Multikulti má zelenou
28.08. 14:22  RE: Multikulti má zelenou
26.08. 23:25 mtk  RE: Multikulti má zelenou
27.08. 00:17 MedaBeda  RE: Multikulti má zelenou
27.08. 00:26 mtk  RE: Multikulti má zelenou
25.08. 09:44  Evropští politici vedou válku proti vlastní rase
25.08. 10:02  Česko končí......
25.08. 10:11 pikatchu  750 tisíc
25.08. 10:45 Spytihněv  Rád bych za tento článek poděkoval,
25.08. 10:56 Koumeles  Podobny zakon mel byt podepsan nekde na zacatku 90. let
28.08. 02:36  RE: Podobny zakon mel byt podepsan nekde na zacatku 90. let
25.08. 11:19  Krásně řečeno
25.08. 11:28  Máme jedinou možnost
26.08. 09:29  RE: Máme jedinou možnost
26.08. 12:51 Spytihněv  RE: Máme jedinou možnost
25.08. 11:56 bývalý antikomunista  Zelené karty díky přeběhlíkům – Češi do Kanady
25.08. 13:28 panelák obama  Zkušební test.
25.08. 14:40 Muchomůrka červená  Invaze Mongolů
25.08. 15:08 Krmic gojimskeho kolchozu  Odkud fouka vitr
25.08. 16:45 Mirek Opava  Technická
25.08. 17:48  mno
25.08. 19:57 himlhergot  řešení by se jedno nabízelo...
25.08. 22:34 Gaston  RE: řešení by se jedno nabízelo...
25.08. 23:41 mt-svk  RE: řešení by se jedno nabízelo...
25.08. 23:04 Magpiee  Zlatí Cikáni
25.08. 23:35 jansmith1984  RE: Zlatí Cikáni
26.08. 13:41 mtk  RE: Zlatí Cikáni
25.08. 23:28 Vily  pane Stwora nic proti
26.08. 02:13 Urchin  RE: pane Stwora nic proti
26.08. 10:09 mgns  RE: pane Stwora nic proti
26.08. 13:34 Spytihněv  RE: pane Stwora nic proti
26.08. 01:44 Zápaďák  Optimista bez iluzí
26.08. 13:26  RE: Optimista bez iluzí
26.08. 22:17 DancanVlk  RE: Optimista bez iluzí
26.08. 01:47 Zápaďák  Optimista bez iluzí II
26.08. 02:20 MedaBeda  RE: Optimista bez iluzí II
26.08. 02:59 Wesley  RE: Optimista bez iluzí II
26.08. 04:03  RE: Optimista bez iluzí II
26.08. 06:40 Wesley  RE: Optimista bez iluzí II
26.08. 12:53  RE: Optimista bez iluzí II
26.08. 03:31  RE: Optimista bez iluzí II
26.08. 13:09 jos  RE: Optimista bez iluzí II
26.08. 05:44 Rene Bartosek  RE: Optimista bez iluzí II
26.08. 14:36  RE: Optimista bez iluzí II
27.08. 04:56 Rene Bartosek  RE: Optimista bez iluzí II
26.08. 11:00  RE: Optimista bez iluzí II
26.08. 14:26  RE: Optimista bez iluzí II
26.08. 14:33 východniár z nyc  RE: Optimista bez iluzí II
26.08. 12:07 Jan vvveve  Socani v.vODS 1:1
26.08. 13:30 zelkarta  problém

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 84 čtenářů částkou 12 322 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 4

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 2

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 1

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
29,84 Kč
Kanadský dolar
17,44 Kč
Australský dolar
15,76 Kč
Švýcarský frank
23,29 Kč
100 japonských jenů
21,25 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,68 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 963,89 Kč
1 unce stříbra
394,00 Kč
Bitcoin
186 912,17 Kč

Poslední aktualizace: 19.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 170