Diskuze k článku

Sky News nachytaná při lži

Příspěvků 52

16.8.2008 2:22

Současná vláda US potřebuje studenou a válku, možná nejen "studenou"

Saša 74.?.?.?

ABC News – mezi řádky se dozvíte, jak Gruzínské tanky nemilosrdně střílí do prchajících civilistů v Osetii. Gruzínští vojáci se povzbuzovali výkřiky: "Hail Saakashvili, who is the president of Georgia”.

Přiměřená reakce by byla zřejmě obdoba Bushovi vlády po 9/11, která smrt milionů nevinných lidí ani nepočítá.

RF však nenapadla civilní cíle, dokonce ani nepřerušila dodávku elektřiny a plynu do Gruzie. (Zatím co Saakašviliho vojska zastavila přísun vody a elektřiny do Osetie.) Ve stále vyčítaném městečku Gori necelých 20Km od Osetie obsadila jen vojenskou základnu použitou ke zločinnému Gruzínskému výpadu a to ještě ve spolupráci s Gruzínskou policií. Co je tak zlého na zastavení vražení? Válečný zločinec Saakašvili by měl jít před mezinárodní soud, jeho řidič na Guantanamo. Jaký je rozdíl mezi řidičem Bin Ladina a Saakašviliho? Současná Americká vláda potřebuje nepřítele, někoho na koho lze neúspěchy svádět. Po rétorice proti Sovětům se to snadno dělá proti Rusům, kteří však trpěli stejně ne-li více za Sovětského režimu. Sem tam pomluví komunistickou Čínu, ale ne zas moc, obchodně jsme s Čínou příliš spjatí, v USA bez Číny byste nekoupili kartáček na zuby a Čína by neměla komu prodávat. Ostatně je ta Čína vlastně komunistická?

168139

16.8.2008 5:47

RE: Současná vláda US potřebuje studenou a válku, možná nejen

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 168139

Pravda je pro mě něco jako komunistické Rudé právo - hlásná trouba strany a ruské vlády a nějakému televiznímu štábu státem kontrolované ruské televize prostě nevěřím.
Nezávislá média Putin zlikvidoval, volby zmanipuloval, když rozháněl demonstrace opozice a zavíral opoziční předáky včetně tak prestižního šachisty Gari Kasparova. Někeří podnikatelé angažující se v politice a kritice Putina skončily ve vězení na Sibiři.

Generálové a politici Ruské federace nejdou před mezinárodní válečný tribunál za etnické čistky a genocidu v Čečensku jenom proto, že se západ od r. 1945 bojí konfrontace s všeobjímajícím ruským medvědem. A úplně nejlepší bylo bratříčkování se srbskýma fašistama Miloševičem, Karadzičem, Vukem Draškovičem aspol. Ani bych se nedivil, kdyby jim při vyvražďování Bosňáků poskytovaly nejen dodávky zbraní, ale dokonce vojenské poradce - příliš to připomínalo tzv. začistky v Grozném.

168145

16.8.2008 2:56

Našel jsem to, co asi myslíte

Jan X. 78.?.?.?

http://news.sky.com/skynews/Home/video/Russia-Geor...
a musím potvrdit, že jsou tam skutečně použity záběry z Cchinvali. Něco podobného udělala už televize CNN před pár dny:

http://www.youtube.com/watch?v=NVNblG9PJMk

168140

16.8.2008 4:46

RE: Našel jsem to, co asi myslíte

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 168140

Jste skvělý, přidám to k článku. Díky.

168143

16.8.2008 21:09

RE: Našel jsem to, co asi myslíte

Jan X. 78.?.?.?

Reakce na 168143

Co je velmi zajimave - tak zatimco u nas nefunguje ten zaznam Sky-news na Youtube a funguje nam to ruske video, tak podle toho, co hlasi kamaradi v Americe, tak jim zase perfektne chodi to sky-news video na Youtube, ale nechodi jim to to ruske.
Zajimave chyby se deji na Youtube...

168182

16.8.2008 4:56

RE: Našel jsem to, co asi myslíte

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 168140

Anglicke vysilani ruske televize, ted bude svetovou reklamu financovanou Zapadem diky zpackane gruzinske operaci, ktera byla soucasti mozna vetsiho bordelu. [velký smích] [velký smích]

168144

16.8.2008 3:04

No jo

Jan X. 78.?.?.?

holt ta Pravda a Láska musí nějak zvítězit - i kdyby se přitom třeba muselo lhát z nenávisti - to bude pak RáJ na zemi - možná tomu pak bude všemu šéfovat nějakej Paroubek.

168141

16.8.2008 7:46

Naprostý souhlas...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Je to zvláštní věc jak ta média vyšilují v této době a v této věci. Informací je opravdu více než poskrovnu (zajímavý postřeh měl i Jirka Mašek na Osudu - kde je článek, kdy vojáci vydávaní na fotce za Ruské agresory mají na pažích vcelku (je tam i detail) velký, viditelný znak Gruzínské armády... kterouž fotku Aktualne.cz vydávalo za fotku útočných jednotek Rusů....

To divadlo je už velmi absurdní, jakoby už Ti novináři vůbec nepředpokládali, že někdo jde hlouběji než pod v podstatě (NADPIS!!!!) článků, kde předkládají názory za kterými ani sami snad nemohou stát, otázkou je do jaké míry i sami meanstreamoví novináři jsou oreintováni v realitě....

Sledoval jsem i Medvěděva na tiskovce po rozhovoru s Mergelovou, kde doslova prosí novináře, aby se věnovali tomu, jak média o indicentu píší, že on sám sleduje internet a ty klamy....

Z toho co lze i díky tomuto článku pana Stwory si poskládat, tak agresorem byl gruzínský prezident a Rusové pomohli... Vyniklo to i v prvním telefonátů reportérůz Respektu, kteří nejprve říkali, že na ně zaútočili Gruzínci a ve zprávách už to byly bandy z Čečenska, někdo hodně tlačí na pilu v této věci a to dosti odporně, předkládá jí jako pravý opak

168148

16.8.2008 7:58

Oprava - novináří Reflexu nikoliv Respektu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 168148

Omlouvám se, ale Ti okradení novináři byli z Reflexu (nikoliv Respektu jak jsem se přepsal), tak jen pro upřesnění a opravdu uváděli v prvním telefonátu pro ČT 24, že je přepadli Gruzínci a pak už to dál ve večerních zprávách jelo, že to jsou zločinné bandy militantních Čečenců, které operují nyní na území Gruzie a loupí. Teď už to je zajeté klišé, cokoliv nekalého, zločinného se stane na území Gruzie a nejde to připsat Rusům, protože by to bylo do očí bijící, že to je klam, ale také ne Gruzíncům - z jejichž prezidenta zřejmě má být hrdina, ač se dopustil napadení legálních jednotek Ruska a civilistů - tak on má být hrdina. Takže nyní když se stane další prasárna v místech konfliktu - nemůžeme se divit, stáhli se tam zlí teroristé z Čečenska, je to podivná hra!

168150

16.8.2008 9:29

RE: Oprava - novináří Reflexu nikoliv Respektu

mt-svk 213.?.?.?

Reakce na 168150

čo je dosť zábavné, keďže Západ Čečencov podporoval [cool]. Ale teraz tam je Ramzan Kadyrov a nie Šamiľ Basajev [mrknutí jedním okem].

168157

16.8.2008 7:54

JE ČÍNA KOMUNISTICKÁ? Odpověď

85.?.?.?

V konci článku editor se ptá na tuto věc. Kdysi jsem našel odpověď, ale nikoho nezajímala. Jednou z nejdražších věcí - staveb minulého století bylo nové letiště v Hong Kongu - vybavené superpočítači a elektronikou - což je strategická věc.

Plány na toto letiště se připravovali v hluboké totalitě - s vědomím, že správa Hong Kongu připadne údajně nenáviděné Číně, tedy Velká Británie a investoři nakonec finišovali s tím, aby terminál byl hotov ke dni předání Hong Kongu - Číně.

To je přeci zvláštní? [pláč]

Čína byla v té době studenoválečník z USA i Brity, když už dávno (!) se projektovalo strategické letiště pro Hong Kong, tedy vzhledem ke končící správě GB nad Honk Kongem pro Čínu !!!

Z tohoto lze usoudit, že ta politická hra na "hodné a zlé" je už dlouho mimo ideologie, tím divadlem krmí jen nás - prostý lid - z jejich pohledu pracovní sílu a lidské zdroje, aby dodělali si svět podle jejich (nadnárodní obří firmy nejen zbrojařské...) představ. Je to celé divadlo, přece nebudu dodělávat strategické letiště, nejmodernější, nejdražší na světě a finišovat, abych je mohl předat i s bývalou kolonií "nepříteli". Tam je odpověď, je to hra hrající se zřejmě velmi dlouhou dobu.

168149

16.8.2008 8:58

Hodila

mt-svk 213.?.?.?

som to na americkú stránku, nech si Američania kuknú iné ako oficiálne info.

168152

16.8.2008 9:16

RE: Hodila

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 168152

A, ten link je ešte tam? [cool]

168154

16.8.2008 9:24

RE: Hodila

mt-svk 213.?.?.?

Reakce na 168154

Dala som to na hokejovú, oni si to rozpošlú [cool] .

168155

16.8.2008 9:38

EVROPA: Gruzínská lekce síly

Koumeles 89.?.?.?

Čeká-li však na někoho v gruzínské lahvi ukrytý nevítaný džin, jsou to Rusové, kteří se nadšeně vrhli do obnovy imperiálního panství. Měli by ubrat plyn (a možná zařadit zpátečku). V Gruzii jejich mise zdaleka mírově nepůsobí. Nejen v Gruzínech vzbuzují dojem nezvaných okupantů, jejichž „humanitární“ poslání vzalo za své.
Invazí do gruzínského vnitrozemí zamýšlel Kreml vyvolat v zahraničí strach z ruské vojenské moci. A to se mu povedlo. Rovněž (to už plán nezahrnoval) potvrdil nutnost Evropy inspirovat se „jestřáby z Pentagonu“ a bezpečnostní politiku nestavět výlučně na poslední místo. Spolupráce v této agendě se Spojenými státy musí nejenom pokračovat, ale dokonce zesílit.
Pro Česko je kavkazská krize významná vzhledem k radaru v Brdech, který dvě třetiny občanů nechtějí. Těžko soudit, zda se válka v tak cizokrajné zemi pro Čechy jako je Gruzie viditelně promítne do průzkumů veřejného mínění. Asi málo nebo vůbec. Jedno je přesto jasné. Při dlouhodobém plánování obrany není moudré pokaždé spoléhat na hlas ulice.


S pokračující ruskou invazí, která pro vnímání Ruska ve světě dokoná dílo zkázy, si snad část levicových politiků konečně strhne pásku z očí a pohlédne na brdský radar v nových (reálnějších) souvislostech. Pak také jejich voliči zjistí, že Tamášova protiradarová partička klestila cestu kremelské lobby a Tamáš byl jen mizerný šašek na carském dvoře.

Autor je místopředseda Institutu K.H.Borovského

168159

16.8.2008 18:16

RE: EVROPA: Gruzínská lekce síly

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 168159

Pane Koumeles (Kerpeles, Šábeles?), přestaňte se konečně otírat o protiradarové = protivlastizrádné aktivity některých našich nelhostejných spoluobčanů! Jestli někomu strhne gruzínská invaze a vzápětí výprast pásku z očí, pak je to doufám těch 30 procent Čechů (Vás nepočítám , Vy k nám, tedy Čechům, nepatříte), kteří dosud souhlasí s výstavbou amerického objektu primární likvidace na našem území - jak se také stalo v Gruzii.
P.s.: A za to Česko, za ten jazykový paskvil by Vám K. H. Borovský, kterým se zaštiťujete, napráskal .

168175

16.8.2008 18:55

RE: EVROPA: Gruzínská lekce síly

David 90.?.?.?

Reakce na 168159

>.......... že Tamášova protiradarová partička klestila
>cestu kremelské lobby a Tamáš byl jen mizerný šašek na
>carském dvoře.

>
>Autor je místopředseda Institutu K.H.Borovského


V tom pripade, vazeny mistopredsedo, jste Vy sasek tohodle vrchniho.........http://www.rense.com/general82/bejj.htm

168177

16.8.2008 9:42

Provázaný svět, aneb trocha relity

Koumele, Salam la lejkum 89.?.?.?

Někdo někde nemá Srby rád a vzešlo z toho uznání Kosova jako samostatného státu pod taktovkou USA a Evropské unie. Jak se dalo předvídat, uznání Kosova vzbudilo apetýt jiných separatistů, a z toho povstala osetinská krize a další budou následovat.
Aktuální je ta gruzínská. Jenže Gruzínci nejsou Češi a nenechají si tak snadnou foukat do polévky a z toho vznikl jejich konflikt s Ruskem. Ovšem Rusové jasně dali najevo, že mají svoje sféry vlivu a zájmů a nasadili drtivou sílu.

Mám pokračovat?

Tak dobře. V následku toho Poláci, když to viděli, přestali blouznit a rychle popadli propisku a podepsali dohodu s Američany o raketové základně, protože pochopili, že oni jsou Rusku více méně stejně blízko jako Gruzínci a Osetinci a že by bylo dobře, kdyby měli nějakou záruku, že se za ně někdo zasadí i jinak, než že posadí ministryni zahraničí Rice do letadla a pošle ji na výlet.

Je to už jasnější?

V tomto světě není nikdo spravedlivý. Jsou jen více a méně mocní. A ti více mocní nejsou stejní. Mezi Američany a Rusy je obrovský rozdíl. Oba národy vytvořily velmoci, to mají společné. Ostatní je rozdílné. Celá ta tahanice stručně vylíčená v úvodu, tedy Kosovo a v následku Osetie a v následku intervence, to je samozřejmě historie nesmírně trapná a podlá. Ale připomíná fakt, že bipolarita světa nezmizela. Pořád ještě můžeme připadnout na tu druhou stranu. Je to v krajní poloze volba mezi Američany a Rusy. My, na pomezí obou světů, pořád ještě nejsme definitivně a nezvratně na západní straně.

Poláci taky ne, ale víc než my. Protože podepsali smlouvu s Američany.

Že tuto prostou logiku odmítají komunisté, to je pochopitelné. Pokud nedojde k renesanci Ruska v tomto prostoru, bude jejich vliv upadat, protože nemají co nabídnout, mladé generaci jsou neznámí nebo pro smích a jsou závislí jen na míře nespokojenosti v zemi. Pozitivní program nemají žádný.

Že ale sociální demokraté hrají tak hazardní hru jen proto, aby skomírajícím bolševikům odloudili hlasy nespokojenců, to je šílené a nepochopitelné. Takovou slepotu jsme u policické reprezentace v Čechách nezažili... leda vždycky v těch případech, kdy v dějinách opravdu o něco šlo.


Aston(muj oblibeny)

168160

16.8.2008 16:52

RE: Provázaný svět, aneb trocha relity

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 84.?.?.?

Reakce na 168160

Môjty Bože, propaganda. [bliji]

168170

16.8.2008 17:04

RE: Provázaný svět, aneb trocha relity

Aja 74.?.?.?

Reakce na 168170

>Môjty Bože, propaganda. [bliji]


...a co jste cekal, kdyz vitr vane od Neviditelneho psa?

Nakonec propaganda fungovala vzdycky a na vsech stranach.
Kdyz podlehnete jedne nebo druhe, je spatne.
Kdyz je prokouknete, je vyhrano, mate svuj vlastni nazor...a prokouknout je, neni, kupodivu, az tak moc slozite.
Je to zvlastni, ale pres veskerou snahu "propagujou" darebne. [překvapení]

168171

16.8.2008 23:23

RE: Provázaný svět, aneb trocha relity

AlA777 ali (tečka) 3n777 (zavináč) gmail (tečka) com 88.?.?.?

Reakce na 168171

O to jsem ale hlupak, ze jsem to nevedel driv. Teprve po ctvrtem odstavci jsem mi to doslo. [velký smích]

168186

16.8.2008 22:29

RE: Provázaný svět, aneb trocha relity

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 168160

Nejsem komunista a nemyslím si, že bychom měli připadnout na jakoukoliv stranu. To záleží jen na nás. Argument MUSÍME SI VYBRAT je už poněkud otřepaný a trapný. Ale čistě hypoteticky .. i kdybyste měl pravdu, upřímně řečeno sleduji-li agrese USA a Ruska v současnosti a rizika z toho plynoucí, mnohem raději bych připadl na tu Ruskou stranu.

168185

18.8.2008 15:01

RE: Provázaný svět, aneb trocha relity

hc 194.?.?.?

Reakce na 168160

Sám Jirka Křovák řekl (myslím, že právě polským) novinářům: "Přítomnost amerických vojenských základen v cizích zemích neimplikuje žádné bezpečnostní závazky USA vůči těmto zemím." Tak o čem to, člověče, vlastně mluvíte ?

168280

16.8.2008 12:36

???

Autor 85.?.?.?

Ta ruská reportáž mi přijde prostříhaná, všimli jste si jak je slyšet začátky slov a pak střih?

168164

16.8.2008 13:28

Uz je to

Aja 74.?.?.?

zjevne natolik k "neprehlednuti", ze se o medialni manipulaci zminuje i iDNES.cz

168165

16.8.2008 17:17

Ve jmenu humanity.

Rene Bartosek 68.?.?.?

http://www.prop.sk/august08.html#ose
http://www.prop.sk/august08.html#civ
http://www.prop.sk/august08.html#akob
http://www.prop.sk/august08.html#nato

Zapadni media se byla nucena z nedostatku materialu masoveho utrpeni Gruzincu sahnout k falsifikaci a doplnit svou propagandu obrazovym materialem, ktery dokumentuje utrpeni Osetincu. Co na to naivni zapadni intelektualove, kterym spickove vzdelani na privantich skolach vstipilo vzneseny eticko-moralni kodex? Jsou schopni podle hlasu propagandy, ktery zni z rozsklebene tlamy reality poznat pravdu?

Obycejni lide vychodniho bloku jsou na tom i bez klasickeho vzdelani v tomto smeru mnohem lepe, umi cist mezi radky, hlavne generace totality si to osvojili kazdodenni parxi. Dokonce neslavne vypadajici a rychle zmizele vysledky anket treba v CNN ukazuji, ze selsky rozum ma universalni platnost mezi sedlaky na celem svete. A to ne vsude maji sedlaci pristup k internetu. Pro stromy nevidi les. Tak nejak by slo popsat intelektualni slepotu, ktera si musi vypomahat ruznymi berlickami proti nazorum, ktere borti obraz intelektualniho videni sveta.

Tyto berlicky nejsou argumenty, naopak musi davat privlastky tem, co poukazaji na nesrovanalosti nebo zjevne lzi. Extremiste, konspirativci, pavedci, rozsevaci ruzne nenavisti, luza... Co se musi stat, aby ti co maji potencialne skvele vybaveny "myslenkovy zrak", zacali konecne videt skutecny svet a ne odrazy pokrivenych zrcadel?

168172

17.8.2008 20:54

RE: Ve jmenu humanity.

rataj 85.?.?.?

Reakce na 168172

Jak pohlížel na některé bolavé problémy západního světa – charakter současné inteligence, otázky svobody, práva, médií – A. Solženicyn, si můžete přečíst v článku ODPOČÍVEJ V POKOJI, MOUDRÝ ALEXANDŘE na http://www.stjoseph.cz/g035.html.

168218

16.8.2008 18:33

Zapad ma ted plan usta mezinarodniho prava.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Srbsko bude zadat o souhlas Valneho shromazdeni OSN, aby mohlo podat u mezinarodniho soudu v Haagu zalobu proti odtrzeni Kosova a vsem zemim, ktere ho uznaly. Jedna se o 40 statu. Srbsko verejne vyhlasilo, ze prestoze vyroky Mezinardniho soudniho dvora v Haagu jsou nezavazne, ze jakykoliv verdikt tohoto soudu o Kosovu uzna. Velmi brzo nudeme videt, jak to Zapad mysli a myslel s respektem k mezinarodnimu pravu. Strom poznas po ovoci.
http://www.novinky.cz/clanek/147402-srbsko-uzna-ko...

168176

16.8.2008 20:32

RE: Strom poznas po ovoci.

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 168176

K cemu vlastne OSN slouzi?

168180

16.8.2008 22:16

RE: Strom poznas po ovoci.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 168180

OSN maká pro USA. Všechny vojenské mise jsou plánovány v USA, USA vše financuje, vojenský personál je vybírán v USA a denně chodí do USA reporty ze všech misí.

168184

18.8.2008 22:51

RE: Strom poznas po ovoci.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 168184

"USA vše financuje"

USA už řadu let neposlaly OSN ani dolar [velký smích]

"Spojené státy jsou největším přispěvatelem na mírové operace. Podle účetních záznamů OSN však zároveň organizaci dluží 1,7 miliardy USD a její příspěvky se snižují, zatímco počet problémových oblastí světa narůstá. V mnoha případech nejsou USA ochotny poskytovat vojáky do mírových operací."

viz. Informační centrum OSN v Praze, r.2000

"Richard Holbrooke nebyl schopen přesvědčit Kongres, aby začal splácet miliardu USD, kterou Spojené státy dluží OSN."

tamtéž, r. 2001

168320

16.8.2008 18:57

Tady jsou nase

Rene Bartosek 68.?.?.?

svobodna nezavisla media se spustenymi kalhotami v plne krase. Mozna, ze by intelektualni zpadni elita, mahli zacit konecne neco videt? [překvapení] Musela by se vsak porozhlednout po siti, po te neoficialni a neucesane a skutecne nezavisle. Informace sice nejsou peclive proverovany, ale nejsou selektovany a cenzurovany v masovem meritku.
http://www.mwm.cz/
KLAMÁNÍ SVĚTA FOTOGRAFIEMI zajimavy clanek, se zajimavym mkomentarem k zajimavym "nezavislym dokumentarnim zaberum".

168178

16.8.2008 19:55

TV NOVA

tora85 81.?.?.?

nahodou prepnu a neverim usim. Vecerni zpravy TV NOVA, 16.08.2008 19,48 obrazova reportaz vojenskych vozidel prevazejicich nejaky clun. Zprava na TV NOVA popisuje demilitarizaci gruzincu, jako ruske rabovani s tim, ze jim rosove odvazeji gruzincum odvazeji drahe cluny a techniku. No co se da cekat od sionisticke televize pro 80% vypatlancu. Hlavne ze daji zviratko....a pockat, ne, dnes prehlidka trabantu. No jo, i chlapy v hospode at si prijdou na sve. Aspon jednou, jinak si zviratek uzivaji jejich obtloustle polovicky.

168179

17.8.2008 10:02

Lepšie ako:

sxg 78.?.?.?

youtube je na Ruskú televíziu:
http://zvezdanews.rutube.ru/movies?oby=recent_tra...
a na Srbskú:
http://cauta.trilulilu.ro/video/news

168197

17.8.2008 12:02

Válečné zpravodajství

herbage herbage (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Když už jsme u tohoto tématu, nedávno jsem koukal na jeden díl Uvolněte se prosím s Jitkou Obzinovou, někdy z roku 2005. Mluvila tam o válečném zpravodajství, jak to probíhá v praxi. Čerpá ze svých zkušeností jako válečná reportérka bějem svého působení v Jugoslávii. Člověk si sice směje, ale je to poněkud hořký smích, když ví co všechno se ve válce děje. Podívejte se sami

168199

17.8.2008 15:00

RE: Válečné zpravodajství

sxgo 78.?.?.?

Reakce na 168199

Už som to reupol, spomenutú časť:
http://www.youtube.com/watch?v=B9vl6jJJCIE
Vrteti psem:
http://www.youtube.com/watch?v=CgaknERwIXI
Klamanie:
http://www.prop.sk/klamanie.html

168206

17.8.2008 13:08

UŽ NENÍ KE SHLÉDNUTI ...

martins 85.?.?.?

To se mi na youtube stává často pokuď video nepřehraji krátce po načtení stránky. Je to nejspíše záležitost cache na straně googlu... stačí znovu načíst stránku a video funguje. Takže žádná náhoda, prostě vlastnost YouTube/Google.

168201

17.8.2008 17:12

Je to přec

rataj 85.?.?.?

známá věc,
že za vše na světě se platí.
Ten, kdo zlatému teleti se klaní,
zatím vždy dosti peněz má,
by zakoupil si téměř všecko, co si přeje.
I pravdu též, dle obrazu svého,
jen za prodejnou děvku považuje.
Však všeho do času,
i on svůj účet splatí kdys
do posledniho haléře.
……
(Nechť věří tomu ten, kdo chce,
kdesi cosi je v tom smyslu psáno
a snad z akáši mě takto vytanulo.)

168210

18.8.2008 1:08

RE: Je to přec

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 168210

[smích] [cool]

168226

17.8.2008 17:17

Jemná manipulace na Novinkách

pietroo 194.?.?.?

Článek z 15.8. "Gorbačov: Konflikt zahájila Gruzie." Doslova takto:
Michail Gorbačov byl hostem pořadu moderátora Larryho Kinga. Ruský zásah obhajoval jako odpověď na “zničení“ města Cchinvali. "Použili moderních zbraní proti malému městu, proti spícím lidem. To je barbraský útok,“ zhodnotil Gorbačov postup Gruzie. Gruzínský prezident Michail Saakašvili v témže pořadu Gorbačovova slova odmítl. Byl prý "zcela šokován“, že Gorbačov může v televizi říkat "takové ospravedlňující lži a nepravdy“.( A hned na to novinář: ) Při útoku gruzínských sil bylo zabito deset příslušníků ruských mírových sborů, uvedla v poslední upřesňující bilanci ruská tisková agentura Interfax, což naznačuje, že gruzínský útok nemusel být tak ničivý. Podle Gorbačova ale Západ neviděl brutalitu gruzínského zásahu...

Viděl jsem teď na ruské televizi Vesti rozhovor s tou 12 letou holkou a její tetou. Říkaly, že když neviděly americká média informovat o zničení toho města, že se rozhodly to Američanům sdělit, aby věděli jaká je pravda. Daly několik rozhovorů, ale vždycky vyzněly tak jak to nechtěly, tak si pak pro Fox daly podmínku, že to musí být naživo.

168211

17.8.2008 22:29

Ruské rakety jsou tak odolné,

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

že po nárazu v rychlosti 1500 m/s jsou téměř nepoškozené. Současně při jejich dopadu nevzniká žádný kráter:

Vložený obrázek

168223

18.8.2008 1:19

RE: Ruské rakety jsou tak odolné,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 168223

Pan Kotrba si tuhle propagangu pekne ropzpitval a to verejne. Novinare holt nedelaji stranicke legitimace, ale zda dela novinarinu nebo intelektualni prostitku. Kurvi si nemuzou stezovat ohledne penez a "spolecneske uspesnosti".Prodavat sve telo budiz, kdo jsi bez viny hod kamenem. Prodavat vsak svuj vnitrni talent a sebe sama, to chce opravdu silnej zaludek. Lidi, co si ceni svych principu, moralnich a profesionalnich zasad sice nejsou tak "spolocensky uspesni", ale tesi se respektu a to dokonce i tech na druhe strane "barikady".
http://www.blisty.cz/2008/8/15/art42189.html

168227

18.8.2008 14:40

RE: Ruské rakety jsou tak odolné,

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 168227

Nejspíš další Urban Legend z pera pana Kotrby. Člověk, ke kterému mám velkou důvěru (nick redboy), machr přes rakety, o tom píše ZDE ...posuďte sami. Já věřím jemu, Kotrba je vojenský diletant, není to poprvé, co píše fíkoviny.

168278

19.8.2008 3:43

RE: Ruské rakety jsou tak odolné,

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 168278

Vidim, ze rozhodne stoji zato sledovat diskusi na palba.cz. Samozrejme budu pouze sledovat a mlcet. Kdybych zvanil prislo by mne to jako sachovym mistrum vysvetlovat jak tahnou jednotlive figury na desce. [smích] [mrknutí jedním okem] Prozatim zhruba rok sleduju aktuality na ATM-online a semtam si neco zajimaveho vytisknu, takze mam jakous takous predstavu jak neketere jednotlive figurky vypadaji a jak tahnou. Nejaka detaily ohledne taktickeho pouziti jdou mimo mne, moje parketa ( le pic se nezapre[velký smích][velký smích] )je spise geopolitike a strategicke manevry a pozice z perspektivy a v sirokych souvislostech. A k tomu jsou aspon zakladni znalosti z vojenstvi naprosto nezbytne. [mrknutí jedním okem]

168343

18.8.2008 2:55

Rusko se musi o zapadnich mediich jeste mnoho ucit.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Aspon si to mysli analytik slavne BBC.
http://www.blisty.cz/2008/8/18/art42181.html

Hodne by se toho meli naucit i analytici zapadnich medii o tom, jak funguji nezavisla svobodna media. Naplna usta to rekl jeden z byvalych sefredaktoru NYT. Uprimnost si dovolil az pri odchodu do penze, kdy odmitl pripit na svobodu tisku, s tim ze vsichni na vecirku na rozloucenou z branze vedi, "... ze jsem intelektualni prostitutky, nase talenty a nase zivoty patri jinym lidem. Kdybych ja nebo vy by jste byli, tak hloupi, ze by jste dali na papir svuj pravdivy uprimny nazor velmi brzo by jste hledali novou praci..." Plati pro spickova lukrativni media za kazdou prostituci je treba lukrativne zapaltit i za tu dusevni. Omlouvam se samozrejme tem, co tomu ideologicky veri. Jako zuranliste nic moc, ale z moralniho hlediska maji cisty stit.

Co ma Rusko delat, takovy argument jako bezpecnost Kralovstvi u BBC uplatnit nemuze. Ma tedy po vzoru jinych vytvorit medialniho magnata, sehnat si na nej choulostive informace, aby v pripade nutnosti byl poslusny a skoupit cast zapadniho medialniho trhu? Co by k takovemu akci ze strany Ruska mela pripadne slavna BBC? Povazovala by to za omezeni svobody slova na Zapade? Pan Murdoch je zrejme milovnikem svobody, skoupil co se dalo. Muze i Moskva nebo Peking pres nejakou figurku skoupit zapadni medialni trh?

Zatim je ale Rusko pouze na medialni na urovni Saaksviliho, najalo tedy PR agenturu v Bruselu, i kdyz pravda rozjelo po vzoru al-Jazira vysilani dostupne na netu v anglicke verzi. To neni pro velmoc dobra vizitka. V zapadnich mediich ma Saakasvili navrch prej mezi jeho kamose patri presidentBush, vicepresident Cheney... je nutno dodat sluvko zatim, coz v tomto smeru velmi srovnanava medialni handicap. I kdyz musim uznat, ze na suchy ironicky humor v Britanii tyhle konexe prilis nefunguji.

http://www.youtube.com/watch?v=4CKRyzyEX8I&NR=...

168229

19.8.2008 3:47

RE: Rusko se musi o zapadnich mediich jeste mnoho ucit.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 168229

Taky dluzim omluvu tem, co pisi mezi radky a extra specialne skutecnym investigvnim zurnalistum, nebo tem co dokumenmtuji a umiraji casto v prvnich liniich konfliktu. Tihle lide jsou v teto branzi jasne v mensine, ktera se pravem u ctenru ovladajici cetbu mezi radky tesi nefalsovane ucte a respektu. [smích] [mrknutí jedním okem]

168344

18.8.2008 18:25

další falešný obrázek?

mill 85.?.?.?

dnešní (18.8.2008) obrázek z Novinek.cz "Fotografie trosek balistické střely SS-21 ve městě Gori"
Kde je ale kráter? nejsou to snad plechy ze střechy kostela
Vložený obrázek

[chechtot]

168297

18.8.2008 22:22

RE: další falešný obrázek?

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 168297

Kráter z čeho? Byly použity Točky s hlavicí se submunicí, takže toto je jen plášť a pár systémů. Z těch žádný krátery nebudou...

168316

19.8.2008 4:03

RE: další falešný obrázek?

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 168316

Muze byt, ze to spadlo do oblasti vojenskych gruzinskych zakladen, ktere podle vseho maji Rusove v umyslo totalne znicit. Ale obe fotky s temi raketami nesou znaky hloupe propagandy. I amater vidi tu kompozici, kdyz za troskymi rakety je symetricky budova zrejme nejake verejne instituce. Propaganda je to jedine, co po zpackane operaci Zapadu zustalo v ruce, s tim jsem smiren. Avsak to, ze nas povazuji za uplne dementy mi zveda krevni tlak.

Tohle nebyla izolovana hra Saakviliho, ani on neni takovy pitomec. Mozna, ze ho nekdo pouzil a obetoval, ale rozhodne tam byla koordinace. Moskva je jiste mnohem lepe informovana a vse nasvedcuje tomu, ze nekomu dava exemplarne neco najevo a Saakasvili jako politicka mrtvola urcite neni prijemcem tehle tvrde "nediplomaticke protestni noty".

Az opadnou emoce na strane Gruzincu, pak si uvedomi jak se Rusove vyhybali utokum na civilni obyvatelstvo. Byli nuceni, prestoze jejich Kosmicke vojsko jiste poskytlo spickove zpravodajske informace, vyckat na utok Saaksviliho. Zrejme mysleli, ze s plosnym nasazenim tezkeho delestrelectve pouze blafuje. On to vsak myslel vazne, pravdepodobne bylo cilem terorem vycistit JO od Osetincu. Ruska reakce byla naprosto precizni ukazka vedeni moderni valky. Jestli nekdo chtel vedet jak je na tom ARF, tak ziskal zajimavy material pro analyzu. Praci maji i analytici ve zbytku sveta, ktery tenhle pokus nevyvolali.

168346

19.8.2008 8:50

RE: další falešný obrázek?

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 168346

Souhlasím, Rusko velmi překvapilo čistotou zásahu. Ten pokrok je obrovský, tohle byla skutečně chirurgická operace s maximálním omezením ztrát. Čečensko bylo velkým ponaučením, jak na to nejít. Rusové se evidentně poučili.

Že se občas vyskytl nějaký trouba, který si zaraboval, to je docela možné, ale skutečný obrázek o ruské armádě to nedává ani omylem...což ovšem různým pisálkům nebrání, aby psali nesmysly o vyrabování celých měst atd. [oči v sloup]

168374

19.8.2008 9:51

RE: další falešný obrázek?

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 168346

Je to až fascinující s jakou lehkostí jsou ti novináři schopni´prezentovat úplně cokoliv.

168380

18.8.2008 23:29

RE: další falešný obrázek?

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 168297

A nazvali ten článek o tom zlověstně bububu: "Rusové umístili do Gruzie balistické rakety." Máme si asi vytvořit asociaci typu atomovek velké ničivé síly. Pak se dozvídáme z článku, že 20 jich dokonce prý použili! Možná jo, ale nemají lepší fotku než tuhle stupidní? Jsou ty ruské rakety vůbec k něčemu? Moc bych se nedivil, kdyby ty kousky plechu montovali Gruzínci a předváděli to médiím.

168330

Příspěvků: 52

16.08. 02:22 Saša  Současná vláda US potřebuje studenou a válku, možná nejen "studenou"
16.08. 05:47  RE: Současná vláda US potřebuje studenou a válku, možná nejen
16.08. 02:56 Jan X.  Našel jsem to, co asi myslíte
16.08. 04:46 Vladimír Stwora  RE: Našel jsem to, co asi myslíte
16.08. 21:09 Jan X.  RE: Našel jsem to, co asi myslíte
16.08. 04:56 Rene Bartosek  RE: Našel jsem to, co asi myslíte
16.08. 03:04 Jan X.  No jo
16.08. 07:46  Naprostý souhlas...
16.08. 07:58  Oprava - novináří Reflexu nikoliv Respektu
16.08. 09:29 mt-svk  RE: Oprava - novináří Reflexu nikoliv Respektu
16.08. 07:54  JE ČÍNA KOMUNISTICKÁ? Odpověď
16.08. 08:58 mt-svk  Hodila
16.08. 09:16 Oracle  RE: Hodila
16.08. 09:24 mt-svk  RE: Hodila
16.08. 09:38 Koumeles  EVROPA: Gruzínská lekce síly
16.08. 18:16 IVAn  RE: EVROPA: Gruzínská lekce síly
16.08. 18:55 David  RE: EVROPA: Gruzínská lekce síly
16.08. 09:42 Koumele, Salam la lejkum  Provázaný svět, aneb trocha relity
16.08. 16:52 Oracle  RE: Provázaný svět, aneb trocha relity
16.08. 17:04 Aja  RE: Provázaný svět, aneb trocha relity
16.08. 23:23 AlA777  RE: Provázaný svět, aneb trocha relity
16.08. 22:29  RE: Provázaný svět, aneb trocha relity
18.08. 15:01 hc  RE: Provázaný svět, aneb trocha relity
16.08. 12:36 Autor  ???
16.08. 13:28 Aja  Uz je to
16.08. 17:17 Rene Bartosek  Ve jmenu humanity.
17.08. 20:54 rataj  RE: Ve jmenu humanity.
16.08. 18:33 Rene Bartosek  Zapad ma ted plan usta mezinarodniho prava.
16.08. 20:32 vodnik007  RE: Strom poznas po ovoci.
16.08. 22:16  RE: Strom poznas po ovoci.
18.08. 22:51 MedaBeda  RE: Strom poznas po ovoci.
16.08. 18:57 Rene Bartosek  Tady jsou nase
16.08. 19:55 tora85  TV NOVA
17.08. 10:02 sxg  Lepšie ako:
17.08. 12:02 herbage  Válečné zpravodajství
17.08. 15:00 sxgo  RE: Válečné zpravodajství
17.08. 13:08 martins  UŽ NENÍ KE SHLÉDNUTI ...
17.08. 17:12 rataj  Je to přec
18.08. 01:08 Rene Bartosek  RE: Je to přec
17.08. 17:17 pietroo  Jemná manipulace na Novinkách
17.08. 22:29 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  Ruské rakety jsou tak odolné,
18.08. 01:19 Rene Bartosek  RE: Ruské rakety jsou tak odolné,
18.08. 14:40 Miroslav Yamato  RE: Ruské rakety jsou tak odolné,
19.08. 03:43 Rene Bartosek  RE: Ruské rakety jsou tak odolné,
18.08. 02:55 Rene Bartosek  Rusko se musi o zapadnich mediich jeste mnoho ucit.
19.08. 03:47 Rene Bartosek  RE: Rusko se musi o zapadnich mediich jeste mnoho ucit.
18.08. 18:25 mill  další falešný obrázek?
18.08. 22:22 Miroslav Yamato  RE: další falešný obrázek?
19.08. 04:03 Rene Bartosek  RE: další falešný obrázek?
19.08. 08:50 Miroslav Yamato  RE: další falešný obrázek?
19.08. 09:51 pietroo  RE: další falešný obrázek?
18.08. 23:29 pietroo  RE: další falešný obrázek?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

14

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 31 čtenářů částkou 5 038 korun, což je 14 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Poslanec Válek (TOP09): možná bude třeba očkování proti COVID-19 jako povinné09.07.20 16:40 Česká republika 1

Černoši se rozhodli nenakupovat u bílých, aby je potrestali. Tak si nakoupili předem08.07.20 12:11 USA 0

Další vystoupení proti bílým07.07.20 21:56 Česká republika 1

Spravedlnost u nás07.07.20 21:25 Česká republika 1

Primátor Grenoblu (Evropští Zelení/Piráti): Zlegalizujme ilegální migranty07.07.20 21:14 Francie 0

Georgia vyhlásila stav ohrožení - Black Live Matters zastřelili 8letou černošskou holčičku07.07.20 20:40 USA 2

Víkend v New Yorku po reformě policie: 45 přestřelek a 11 mrtvých07.07.20 18:44 USA 2

Vice prezident Zimbabve obvinil ze 40 leté krize v zemi bělochy: Nic nás nenaučili!07.07.20 17:31 Zimbabve 0

New York Times: Budeme psát Black s velkým písmenem a white s malým07.07.20 12:27 USA 1

Tlusté černošky se cítí diskriminované. Chtějí určovat módní trendy06.07.20 19:38 Británie 3

Jurij Bezmenov - Umění subverze | Psychologická válka06.07.20 13:37 Neurčeno 4

Německo vládne EU: Migranty přijmete! Postaráme se, vzkázalo i Česku06.07.20 10:52 Česká republika 7

Itálie opět vyměkla, dovolila pašerákům dopravit do Sicilie další várku afrických kobylek06.07.20 00:05 Itálie 0

V Portalnd Oregon zničili sochu jelena04.07.20 21:19 USA 2

Mohou prdy přenášet koronavirus?04.07.20 17:40 Austrálie 9

Pokračujte! Dvojice právníků brání svůj dům se zbraní v ruce před útokem lůzy04.07.20 15:04 USA 6

Už začínají vidět přínosy multikulturního obohacení i mainstreamová média04.07.20 14:19 Francie 0

Černoch, který znásilnil a oloupil nezletilou Češku, dostal dva roky30.06.20 15:43 Česká republika 5

Na životech bělochů nezáleží?28.06.20 09:59 Británie 12

Země, kde zítra znamená včera: Teror lůzy27.06.20 17:52 USA 4

Měnové kurzy

USD
23,65 Kč
Euro
26,67 Kč
Libra
29,78 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
16,42 Kč
Švýcarský frank
25,11 Kč
100 japonských jenů
22,10 Kč
Čínský juan
3,38 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,54 Kč
Ukrajinská hřivna
0,87 Kč
100 rublů
33,33 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 609,44 Kč
1 unce stříbra
440,53 Kč
Bitcoin
217 976,15 Kč

Poslední aktualizace: 10.7.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 994