Diskuze k článku
Strach a zahálka v Zelené zóně
Příspěvků 33
zapadnej civilizacie. jedine umenie, ktore ovladaju je znicit.
mimochodom, ten nemecky text ma zniet:
"Es gibt kein Verfallszeichen", inac to nedava ziaden zmysel.
13.8.2008 1:53
RE: konecny obraz
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?
Reakce na 167858
Opraveno, díky.
Hlavu vzhuru, tohle prece neni obraz vitezstvi. Jsou snad vitezova zakopani za hromadou kontrolnich stanovist, hlidanou zoldneri za penize, kteri nemluvi ani anglicky? Vite ted jsem mel nesic moznost poznat jednoho mladeho muslima s Tadzikastanu, byl to muj spolubydlici. Reknu vam jedno o viru v Boha jste se u toho kluka mohl oprit. Chytry, vitalni, zdvorily, nemel strach dokazal si stat za svym a uvnitr byl jako zula. Kdyz jsem rekl, ze 70% ceske verejnosti nechce radar a vlada to podepsala. Tak se me s takovou samozrejmosti zeptal, proc je nevyhodime a nedosadime jinou vladu, ze mi to lehce vyrazilo dech. Tyhle lidi nikdo nedokaze porazit s armadami, kde musi verbovat zoldaky.
P.S. Jinak vynikajici text, takovy bezprostredni postreh nabizi zajimavy uhel pohledu. I mysleni tech uvnitr zony od trzene od brutalni reality za betonovymi zdmi je zajimave hnilobne dekadentni. V nejhorsim proste zmizi do Syrie. Takhle maji myslet vitezove?
Pane Rene,
jiste souhlasim, jsou takovi hrdi lide na svete a diky za to, ze jsou! Na druhe strane jsou taky inteligentni lide, kteri vsak stoji bohuzel na druhe strane barikady - a ted bych si dovolil mluvit o celem narode, respektive o znacne casti jednoho naroda - tim narodem jsou Polaci. Znam jich dost, jeden je dokonce mym podrizenym v zamestnani. Behem poslednich nekolika dnu jsem od nej vyslechnul tolik nadavek na vse ruske, ze jsem se az nestacil divit (prestoze vim, ze nenavist Polaku k Rusum nekdy predci jejich nenavist k Nemcum...). Je pry nejvyssi cas aby Ukrajina a Gruzie vstoupily do NATO, ktere jedine je muze ochranit. Polsko ted snad konecne dostane rakety kdyz cely svet vidi, ze tem neznabohum se absolutne neda verit. Za cely ten zmatek, vcetne svetovych problemu s naftou, muzou samozrejme oni. Je nejvyssi cas udelat s nimi poradek....atd. atd. Pritom je to clovek s 35 lety profesionalni praxe a vysokym stupnem univerzitniho vzdelani... A neni sam - z 5 Polaku ktere znam jsou 4 podobneho mineni pokud jde o jakekoli tema spojene s Ruskem, jen jeden je neutralni. Samozrejme vsech 5 zcela odmita jakekoli teorie o spiknuti americke vladni elity v 11. zari - je to pry komunisticko-muslimska propaganda za kterou stoji Rusko!
Tak tolik na ukazku mysleni zcela opacneho...
Zdravim,
Outofjacket
Kdyz mluvi emoce, tak hlava byva zticha.
Ne, to není konečný obraz západní civilizace. To je jen obrázek světových tajných služeb soustředěných do jednoho místa, kde i ten nejposlednější prodavač koblih je u nich. Tímto způsobem se sjíždí na kritická místa planety tajné služby z celého světa již hezky dlouho. Už od dob Jaltských dohod a podobných akcí. O těchto věcech již bylo natočeno spousta filmů, takže je člověk vlastně dost v obraze.
Všichni ti lidé do jednoho jsou jen námezdní najmuté síly, které musí plnit rozkazy. Nikdo z nich není svobodný. Moc bych za to nedala, že i ten autor článku, ten nizozemský novinář je členem tajné služby a plní jen příkazy shora. Jsou to jen takoví mravenečci, poslušná armáda lokajů mocných. Ti praví vládci si sídlí ve svých rezidencích a jen tahají za nitky. Světové tajné služby jsou nejvýkonnější složka moci světových vládců a neštítí se ničeho. Třeba i popravy kteréholiv politika, jak jsme nedávno mohli vidět u popravy Benazir Bhuto.
No my se snad s Jarmilou shodneme po třetí .
U mě nedávno byl na návštěvě dokumentarista a učitel filmové školy z USA Robert Buchar, který natočil film "Sametová kocovina, který se podařilo nakonec pustit přes původní zákaz v ČT" viz infor zde: http://www.reflex.cz/Clanek7171.html )
Je to emigrant, který kromě vedení katedry dokumentárního filmu se věnuje i natáčení. Také pracoval několik let v prestižní US informační TV stanici.
Fascionovalo mě následující - nejprve mi řekl, že za několik let práce pro televizi v USA nedokázal zjistit, kdo jim předává agenturní zprávy, které jsou páteří zpravodajství (podotýkám velmi inteligentní tvor). Nedokázal se při vysokém funkčním postavení dopracovat toho, kdo do drátů pouští obrazové i zvukové šoty, které pak přebírají Zprávy nejen v USA - byl z toho velmi nervózní.
Neváhal jsem a pustil mu film, který akorát odkazuje pan Stwora o 911 Mysteries Demolitions - Seděl, díval se na něj, na ta fakta, vydržel to asi tři minuty, pak jsem mu vyhledal nejzajímavější části filmu - NAPROSTO NEPŘIPUSTIL jiný než oficiální pohled na věc - film označil za jeden z pokusů konspiračních teoretiků zpochybnit ten útok. A to je dokumetnarista, který chce, aby druzí lidé sledovali jeho pohledy na věc. Byl zcela neochotný film sledovat ač byl čas, pohoda a známe se opravdu dlouho...
Další zajímavá věc byla, že mi dovezl nový dokumentární film a byl úplně zdrcen tím, že natáčel i mezi bývalými členy různých agentur - tajných služeb a že prostě z toho všeho pochopil, že jde o velký drogový obchod, kde je úplně jedno kdo za jakou službu kope.....
No a tedy k věci, já zcela souhlasím s Jarmilou v tom, že dnes už je mediální realita a všelijaké klamy tak vsáklé mezi nás, že naprosto nemáme šanci posoudit co je nějáká hra, co kdo čím sleduje (myslím státy etc.)... No a opravdu ani to, jestli článek také není zakázkou - Mě tam třeba zaráží ta informace o tom, jak američané zachraňují Irák, když přeplácí Ty, kdož bomby kladou penězi na to, aby se nekladly!!! To je hodně agitační a neověřená info, jakkoliv bych si přál aby byla skutečná.
To je taky klíčové poselství článku, jak Ti hodní amíci vyplácí všude peníze, aby se v Iráku nic neponičili a to je ve světle faktů pro mne nevěrohodná informace, která je opravdu hodně vypíchnutá, takže nevím kde novinář jezdil ani s kým, ale vím co chtěl sdělit - USA mají zájem v Iráku a dělají vše pro to, aby to byla brzy demokracie - tomu ne zcela věřím.
>Fascionovalo mě následující - nejprve mi řekl, že za několik let >práce pro televizi v USA nedokázal zjistit, kdo jim předává >agenturní zprávy, které jsou páteří zpravodajství (podotýkám >velmi inteligentní tvor). Nedokázal se při vysokém funkčním >postavení dopracovat toho, kdo do drátů pouští obrazové i >zvukové šoty, které pak přebírají Zprávy nejen v USA - byl z >toho velmi nervózní.
>Neváhal jsem a pustil mu film, který akorát odkazuje pan Stwora >o 911 Mysteries Demolitions - Seděl, díval se na něj, na ta >fakta, vydržel to asi tři minuty, pak jsem mu vyhledal >nejzajímavější části filmu - NAPROSTO NEPŘIPUSTIL jiný než >oficiální pohled na věc - film označil za jeden z pokusů >konspiračních teoretiků zpochybnit ten útok. A to je >dokumetnarista, který chce, aby druzí lidé sledovali jeho >pohledy na věc. Byl zcela neochotný film sledovat ač byl čas, >pohoda a známe se opravdu dlouho...
Dobré, dobré.
Tak to je přesný příklad vymytí mozku, aneb člověk věří tomu, čemu chce věřit...
Tohle by mohlo být poučení pro silně věřící ČEMUKOLIV, že víra není podkladem pro vědění, potažmo moudrost.
13.8.2008 10:39
RE: konecny obraz
Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?
Reakce na 167874
Demokracia=vláda nadnárodných korporácií, tajných skupín a sionistov.
Hádejte, jaké slovo by mne ihned napadlo, kdybych neviděl levou stranu Vaší rovnice?
13.8.2008 22:17
RE: konecny obraz
Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?
Reakce na 167890
Nejako mi to nezapaľuje.
Měl jsem na mysli fašismus. Chtěl jsem (asi neuměle) naznačit, kam se u nás (na "západě" ) dnešní "demokracie" ubírá mílovými kroky.
To co sa teraz nazyva demokracia je asi natolko demokraciou ako je komunizmom to, co teraz vsetci volaju komunizmus. Vyznam slov dnes dodavaju media a kazdy, kto si dovoli poukazat na to, ze povodny vyznam nejakeho slova bol iny, je v lepsom pripade oznaceny za hlupaka a blazna, v horsom pripade perzekuovany. Skratka, Orwell zrejme ani netusil aky bol vizionar so svojim newspeakom
13.8.2008 21:54
RE: konecny obraz
Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?
Reakce na 167917
Mám nápad, urobme nové náboženstvo, nech Orwell je našim prorokom, jeho knihy našou Bibliou a názov nášho náboženstva Orwellizmus.
Proč ne Martine, když mě nebudete zbytečně mentorovat a budete mít rozumné názory, tak se s Vámi taky shodnu. A klidně víckrát, nejen třikrát.
Já bych tu celosvětovou situaci zhodnotila takto: Říká se, že nejbohatšími lidmi světa jsou daňoví poplatníci. To proto, že unesou na svých bedrech každou morovou ránu, jakoukoliv finanční zátěž, jakýkoliv, i ten největší tunel. Je to tím, že je jich mnoho, jsou jak širý oceán složený z jednotlivých kapek, takže jsou to nevyčerpatelné zdroje bohatství. Na planetě ovšem se historickou cestou vyvinula vrstva bohatých parazitů, jejichž počet nepřesáhne 10 procent z celkového počtu obyvatel. Tito paraziti si dědičně předávají moc a rozparcelovali si svět. Svá výnosná teritoria si hlídají a musí si také nestále hlídat i vliv své moci. A k tomu jim nejlépe slouží dobře placená neviditelná armáda tajných služeb. Tyto tajné služby přímo osnují všechny ty převraty, puče, války a revoluce- ale v tom výnosném teritoriu zvítězí ten, kdo jim dá víc peněz. Dobře placený mainstream pak už jen dobře slouží k oblbování mas- zdroje všeho bohatství.
Takovým dobrým příkladem z poslední doby je Kosovo. Americká oligarchie měla na to území zálusk, potřebovala tam postavit obrovskou základnu- takže srbská oligarchie neměla šanci. Otázkou je, proč jim ruská oligarchie nepřispěchala na pomoc. Z toho všeho vynechávám „lid“, protože lid je vždy úplně mimo. Je to takový mimoň. Ve skutečnosti je vynechán ze hry, jak říkám, je to vše záležitostí tajných služeb, které poslouchají příkazy bohaté oligarchie. No a kdo víc dá, ten vyhrává. Peníze dělají zase peníze.
Perfektně, stručně a srozumitelně Jarmilou popsané.
Smutné na tom je, že právě ti "mimoni" všechny ty srandy musí platit svým majetkem i svými životy. Samozřejmě, když někdo je ochoten na sobě nechat dříví štípat, tak dobře mu tak. Ať platí.
Zdá se však, že lidé se již ve větší míře probouzejí a nebudou ochotni parazity snášet a živit. Pouhé probuzení však nestačí. Je třeba se dát dohromady a pak společně zamést.
No a pane Karle, teď jsem se zrovna dozvěděla, že my všichni zaplatíme 9 miliard Diag Human. Já nejsem ochotná na sobě dříví štípat, ale poraďte mi, jak se proti těmto štěnicím bránit. Nuž tedy dejme se všichni dohromady proti Diag Human. Jistě jako vždy zvítězíme.
Paní Jarmilo, Diag Human nám přece přímo nevládne. Jen využívá možností, daných zákonem a smlouvou. Odpovědnost proto nesou ti, co dělají zákony a ti co uzavírají smlouvy. Jako občan se proti nadnárodní korporaci můžete postavit jen tím, že nebudete kupovat a používat její zboží, služby a výrobky.
Hodně bychom si mohli polepšit, kdybychom politikům ve volbách sečetli jejich individuální účty. To se však nestane, dokud lidé budou brát politiku jako sport a budou fandit klubovým barvám, jak se dnes povětšině děje. Proč by se politik měl snažit pracovat odpovědně, když ví, že ho bude volit stranický fanklub.
Mnohe vasi teorii o agentech nasvedcuje.
Clanek je nejspis starsiho data, hovori se "jen" o trech miliardach, nenasla jsem datum ani autora, je to z Reflexu.
A je to mimo, ja vim, to jen, ze jste tukla....
Tři miliardy to byly podle odkazovaného článku Zbraně, krev a paragrafy z r. 2000. V roce 2003 podle článku Miliardou sem, či tam! výpočet vycházel prakticky na nulu.
Zajímavá je v článku tato pasáž
V dalším roce (1996) podala Šťávova firma žalobu, ale nezaplatila ani nutné poplatky, takže soud věc odložil a mohl být klid. Kdyby ovšem ministerstvo samo zbytečně nevlezlo do pasti zvané arbitráž. Rozhodčí smlouvu o mimosoudním vyrovnání podepsal ministr Stráský. Kupodivu, oba tehdejší místopředsedové vlády - Kalvoda i Kočárník - byli proti a bylo to houby platné....
Osud první žaloby nesliboval žádnou velkou naději, ale i to malé světélko uhasily další nepochopitelné počiny. Roithovou vystřídal v horkém křesle ministr David a toho zase Fischer. Jeho náměstek Pohanka pak nabídl firmě Diag Human smír. O dopis se hbitě opřel rozhodčí senát, prohlásil ho za další důkaz o vině ministerstva a rozhodl, aby stát začal platit.
Možná nenašli na ministerstvu zdravotnictví žádnou pracovnici, ochotnou napsat zápis z neexistujícího jednání a ten vynést a tak se páni ministři museli angažovat sami, resp. zaangažovali svého náměstka, aby náš stát musel platit.
Asi jen čirou náhodou figurují horlivci Stráský i Fischer v seznamu těch, o kterých se nesmí mluvit v jistých souvislostech.
Další miliardy odškodnění izraelské firmy za odstoupení od pro náš stát nevýhodné smlouvy o výstavbě dálnice do Ostravy asi není vhodné připomínat. Je to prostě v současné době normální způsob, jak legálně nadělat peníze.
Jo, jo, pan Šťáva je klasický příklad koordinace tajných služeb. Bez nich by si tento člověk na svých 9 miliard z našich kapes nikdy nepřišel. Tajné služby jsou proto tajné, aby se v tajnosti udržely i ty největší prasárny, kterých se členové tajných služeb dopustí. Ono není vůbec náhoda, že mu právníka dělá Jan Kalvoda. Koordinovaná spolupráce a miliardy do soukromých kapes jen lítají. Každý občan Česka zaplatí panu Šťávovi a spol. 900 Kč. To nejsou žádné peníze a pokud ve zdravotnictví peníze pochybí, není nic jednoduššího, pan Julínek zvýší poplatky a miliardy budou zase zpátky doma.
13.8.2008 22:07
RE: konecny obraz
semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?
Reakce na 167954
>Je třeba se dát dohromady a pak společně
>zamést.
Jinak receno: Je treba vystrelit zase z Aurory a zautocit na Zimni Palac?
13.8.2008 22:36
RE: konecny obraz
Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?
Reakce na 167958
Bude to problém, myslím že ponorka by bola lepšia.
Z čehokoliv, ovšem na Strakovu akademii nebo prasklej hrad...oni si z nás střílí furt: předvolební kecy: přidéme důchodcům 1000 Kč! Realita: od srpna přidáme 470 topolíků... a to jen reprodukuju žgrynd na bilboardu, o platbě NEZDANĚNÝCH cca 1500 zdravotní pojišťovně raděj ani nemluvím. Saubande, komanči byli učni,otevřte oči,zapněte mozek,žrádlo je u nás i přes posilující kačku dražší než v GB nebo Německu,platy za obdobnou práci (mimo tzv. managerů) zlomek minimální mzdy západně sousedních zemí,vízová povinnost do země spojence z nejvěrnějších,kruciprdel zas mám být negr nejen v USA, kolíbce demokracie kam si nemůžu ani vzít noťas bez nebezpačí že mi ho zabaví ale i ve vlastní zemi???
Pane Kubrte, sousedíme na západě toliko se dvěma zeměma. S Německem a Rakouskem. Ani jedna statut minimální mzdy nemá. Jestli díky vaší nemanagerské mzdě nemáte na to jet se tam aspoň na pár dnů podívat, rád vám z té své také nemanagerské, přispěju na lístek na vlak.
Nerad bych rekl ze jste demagog. Ale pan Kubrt mluvi o tom, ze i potraviny jsou u nas drazsi nez v Nemecku nebo GB. To nema nic spolecneho s jeho platem.
Spolecneho to ma s prumernou mzdou v CR. Jak to ze i v prepoctu jsou u nas potreviny drazsi kdyz prumer platu je nekolikanasobne mensi ?
Napr. Plzenske pivo stoji v Nemecku o 5Kc min nez v Cesku a to se tam musi dovazet. Neco je prohnileho , urcite to zduvotnite neviditelnou rukou trhu
A muj plat je nekolikanasobne nad ceskym prumerem, takze to neni stiznost, pouze konstatovani.
Mílý pane Anonyme, mohl byste mi prosím vysvětlit, jak jste to myslel? Opravdu nechápu, o čem mluvíte... Budu vám velice vděčný, pokud mi váš naprosto nesrozumitelný přípsěvek nějak vysvětlíte. Děkuji...
Jenže tentokrát už to nebude Jitřenka (=latinsky Aurora) jako iluze a Rothschildem zafinancovaný podvod (mimochodem asi jedna z nejgeniálnějších akcí v dějinách), ale bude to, že se v lidech samých něco rozsvítí a vyhmátnou tu podstatu. Uvědomí si svou skutečnou podstatu a tedy že se bez nějakých vládců ve skutečnosti obejdou. To se pak všechny vnější klamy rozpadnou jako domeček z karet a ukážou se jako velké kulové. I ten sionisticko-komunistický klam. Dřív nebo později taková situace nastane, je to jako 1+1=2 nebo jako fyzika nebo psychologie ovšem v jejím pravém rozměru. Ta hvězda to je rozsvícení=uvědomnění si pentagramu, který je otiskem lidské postavy, jeho "éterného" těla =neviditelné podstaty, která se v komunistické podobě rozsvítit nemohla. Ale Lenin nebo kdo ty symboly zvolil (hvězda pentagram a jitřenka, ale i srp a kladivo) o tom musel něco vědět, akorát deformovaně. (Asi jako rádoby kabalisté.)
14.8.2008 20:54
RE: konecny obraz
jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?
Reakce na 167969
Lidé se bez vedení neobejdou nikdy. Anarchie nemůže fungovat .. společnost by zanikla a nastal by chaos. Potřebujeme vůdce, vedoucí, velitele .. prostě řídící pracovníky ve všech oblastech života .. učitele, mistry, primáře atd atd. Jak by dopadla záchranná akce kdyby si každý záchranář dělal co chce a nikdo by záchrannou akci nekoordinoval ? Problém není vedení. Problém je v kontrole vedení .. politiků. Ti jsou v kapitalistickém systému řízení z pozadí a vystupují ve prospěch mocných a ne ve prospěch lidu. Jedinou cestou je nepřetržitá kontrola formou přímé demokracie
Nemyslím anarchii, ta fungovat nemůže. Jde o tu nepřetržitou kontrolu, jak správně píšete tedy přímou demokracii. Aby vše bylo zdola. Co nejvíce na místní úrovni. Takovou podobu přímé demokracie, aby k zneužití moci nemohlo vůbec dojít. Ten kdo něco umí, tam bude jen pro tu konkrétní věc. Jinak myslím, že odborníci nám vládnou teď a vidíme jak to vypadá, takže já víc věřím normálním lidem. Pokud jim odborníci nebudou vymývat mozky.
Na webu pana Chromíka jsem se dočetla, že prý pěticípá hvězda byla znakem rodiny Rockefellerovy. Je s podivem, kde všude se pěticípé hvězdy vyskytují. Až to vytváří dojem, jako by si někdo označkoval svůj majetek. Když jsem se dívala na seriál o bojích druhé světové války, žasla jsem nad tím, jak na každém tanku, letadle či autě svítila pěticípá hvězda. Všude samé hvězdy a komunistická Čína je má dodnes na vlajce.
Co se týče srpu a kladiva, tak tam je ten rébus velmi snadný. Srp a kladivo, to je muž a žena, přesněji dělník a zemědělkyně. Tak jak jsme je vídali na starých zelených stokorunách: On měl na hlavě svářečskou čepici a ona držela v ruce snop obílí. Společně hleděli vstříc ke šťastným kapitalistickým zítřkům.
...ovšem ovčan, dle mých krátkých leč plných životních potkání, moho říci, že většina lidí toto dobře ví, a protože to ví je v klidu a stará se o své, rodinu....kdo nebere, nekrade okrádá svou vlastní rodinu...tomuto sloganu jsem se smál, či zlechčoval význam, leč skrývá realitu obyčejných "hominitů"
...co se týče víry v cokoliv, na to bych lidem nešahal, i když vím, že je to výtečné pro manipulaci-církve..., osobně si věřím stvořiteli a obklopující vesmírné energii, přírodě
peníze pro lidi jako já nejsou nejdůležitější...pro „Čtvrtou Říši“ a nebo „Černý Řád“ ANO