Diskuze k článku

Lidský řetěz

Příspěvků 50

13.8.2008 1:32

KSČM se taky zapojí?

antizvedavec 67.?.?.?

Příjdou také poslanci KSČM?

167857

13.8.2008 4:35

RE: KSČM se taky zapojí?

Datel 75.?.?.?

Reakce na 167857

Ne, vetsina komunistu je v Izraeli.

167862

13.8.2008 10:17

RE: KSČM se taky zapojí?

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 167862

Myslíš v Kibicech?

167881

15.8.2008 16:06

RE: KSČM se taky zapojí?

khaled 81.?.?.?

Reakce na 167862

proč v Izraeli??? Je to nějaká narážka na "židobolševismus"?? Pokud vím, tak většina komunistů je proti sionismu a podporuje palestinský odpor.

168124

16.8.2008 0:27

RE: KSČM se taky zapojí?

Datel 75.?.?.?

Reakce na 168124

Ale ,ne . Jen jsem si precetl pana rabbiho Hary Watona . " Komunisticka duse je duse Judasmu . Jak je Ruska revoluce triumf komunistu , tak komunismus byl triumf Judasmu a take triumf fasismu , bude triumfem Judasmu. " Zidobolsevismus prece neexistoval a pan rabbi je antiseminista- ze ?

168137

13.8.2008 9:42

RE: KSČM se taky zapojí?

panelák obama 78.?.?.?

Reakce na 167857

tada bacha na starého Zacha, nebot CHazaři z ODS určitě přijdou se ZAPOJIT do řetězu s odznáčky KSČM,eventuelně s neonacis symboly, ALE NIC SE JIM NESTANE,policisté v tu chvilku budou koukat po hvězdičkách. [chechtot] [chechtot]

167877

13.8.2008 4:58

Zustanu doma.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

To zase bude naval.

167863

13.8.2008 9:20

RE: Zustanu doma.

himlhergot 90.?.?.?

Reakce na 167863

jo, zůstaň a pak se večer podívej na zprávy, kde to budou komentovat jako blamáž, právě kvůli takovým, jako jsi ty! To zase bude naval.

167880

13.8.2008 10:23

RE: Zustanu doma.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 167880

Proč se hádat? [pláč] Ten člověk přece jen napsal, že zůstane doma. Vláda má k dispozici velmi mnoho informací o třech čtvrtinách lidí kteří radaj nechtějí ani přítomnost cizích vojsk zde, natož zdůvodněnou takovými klamy.

Naprosto chápu, že je skepse k tomu, zda-li jde něco změnit cestou "zespoda". Zvláštní na tom je, jak Ti, které přivedla k moci sametová revoluce právě cestou zneužití obrovské podpory lidí toužících po lidštější společnosti - dnes schazují jakékoliv projevy občanských postojů snad ve všech oblastech...

Řadím se také spíše k aktivním lidem nenásilného protestu proti různým věcem, které se mi jeví jako zlé, ale také jsem velmi skeptický dnes už k tomu, že by šlo něco změnit. Podívejte se na ty zákony, které se šijou na míru ovládnutí lidí od A až po Zet.

Podívejte se na to, co se změnilo? Husák, Bilak, Štrougal - tuto partu dle mého názoru jen nahradili nový Husákové, Bilakové a Štrougalové, navíc mají k dispozici ještě (byť relativně skrytě) takové nové technologie ovládání lidí - přehlížení našich potřeb, že co chcete dokázat?

Můj názor je, že i kdyby řetěz lidí byl otočen třikrát okolo Prahy, ani se nepohne stéblo v politickém bahně. Pohlo by se pouze tehdy, pokud by se někdo rozhodl ale zcela mimo naše území pro jinou verzi umístění radaru - pak by možná se tato praktická změna dala k dispozici ODS že tedy slyšela na hlas lidu a od plánů na přítomnost radaru, potažmo voj. základny u nás ustoupila.

To divadlo je stále nepřehlednější a odpudivější. Naprosto chápu, že někdo už ho nemůže či nechce hrát. Nyní vládnou firmy prostřednictvím politiků a zákonů, které si prosadí zcela proti vůli lidí i zdravému rozumi naprostá minorita občanů. Nějakých cca 400? poslanců a senátorů pronesou cokoliv firmy potřebují zcela bez potřeby to už i zakrývat. K médiím netřeba co dodávat, viz unikátní film - 911 mysteries - dole pod články - velmi doporučuji! Pokud tohle dokáží média vykládat už osmý rok zcela v rozporu se skutečností miliardám lidí na celé zemi - co chcete změnit? Obávám se že dnes už cesta změny či domnělé změny od lidí směrem k čím dále tím absurdnější moci - NENÍ.

167882

14.8.2008 12:02

RE: Zustanu doma.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 167882

Vyjadřujete i moje pocity. Taky mám depresi ze současného dění, která se mění v agresi při setkání s jakýmkoliv mediálním zblblem a jeho žvásty. Jelikož jich je dost, z nasranosti téměř nevycházím [naštvaný] . Přesto si myslím i vím, že Praha 3x omotaná lidským řetězem by měla větší efekt než to, co jsme zde oba právě napsali...je na to zkrátka více vidět a nelze si nevšimnout...televize mají problémy, jak to utajit, eretzové s idnesama, jak to znehodnotit...a tím krásně odkrývají obsah svých vnitřností zase dalším lidem, atd...myslím, že zrovna v 911 Mysteries zazněla otázka : "Kam až se necháte natlačit, než se začnete bránit?!"

168020

13.8.2008 6:12

RE: Zustanu doma.

Malý Bobeš 72.?.?.?

>To zase bude naval.

Asi ano, ale já myslím, že nejvíc tam bude "bukvic", ti se rádi drží za ruce, případně za jinou část těla. Těch zase ovšem tolik nebude. [chechtot]

167865

13.8.2008 9:22

Jsem všemi deseti proti radaru,

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

ale akce Nezákladnám se mi ani trochu nelíbí. Připomíná mi to "Kdo neskáče není buzna, hop, hop, hop" ( a pak tři góly od Turků a nazdar ). Nějaké demonstrace jsou k hovnu, pokud tam nepřijde nejméně milion lidí a část nebude ozbrojená.

167879

13.8.2008 11:01

RE: Jsem všemi deseti proti radaru,

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 167879

Prde, proč se ti nelíbí? Kolik jsi jich navštívil? Koho z těch lidí znáš?
Já chodím na všechny, co stíhám. Řetězit nemůžu, jedeme na kola do Beskyd.
Kecy jsou také potřebné, ale maso na náměstí dělá svou užitečnou mediální práci. O té tiché vodě to znáš, ne? A ticho o skutečných počtech lidí, účasti jiných TV.... se nahrazuje šikovně poskládaným zpravodajstvím.

Kolik lidí pro ten potřebný počet milionu jsi na demonstraci přivedl ty sám?
A flinty? Kams dal svůj jinak moc dobrý mozek?
Dneska jsou zbraněmi samotná slova. A to, že možná Tamáše a spol. sežere politiky, to je holt osud. Třeba je v té politické chásce i pár neušmudlaných. Doufat je přípustné.

167893

13.8.2008 14:01

RE: Jsem všemi deseti proti radaru,

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 167879

Konečně se na něčem shodnem [mrknutí jedním okem]

Ještě bych doplnil, že NZ dělají vše co jen jde, aby pro většinu lidí byli natolik nedůvěryhodní, že je prostě nepodpoří, ač jsou proti radaru. Proradaristé si nemohli přát lepší oposici [naštvaný]

167906

13.8.2008 13:52

RE: Jsem všemi deseti proti radaru,

hc 194.?.?.?

Reakce na 167906

> dělají vše co jen jde, aby pro většinu lidí byli natolik nedůvěryhodní, že je prostě nepodpoří
Co například ?

167910

13.8.2008 16:40

RE: Jsem všemi deseti proti radaru,

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 167910

Já vím, že s touhle "rezolucí" už jsem trochu profláklý...ale je to pěkná ukázka jejich postupů. Kdo ví co vše dalšího si jen vyfantazírovali? Jak mám pak takovým lidem důvěřovat?

167930

13.8.2008 9:37

Mate to marny, Radar bude

Koumeles 83.?.?.?

[velký smích] [velký smích] [velký smích] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] [vyplazený jazyk] ...Sam ho pujdu pomahat stavet

167883

13.8.2008 16:47

RE: Mate to marny, Radar bude

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 167883

Inu, už to tak chodí, že se najde tolik Koumelessů, kteří jsou více čistokrevnými vyvolenými, nežli Čechy, kteří by si o svém státě měli rozhodovat sami. Víte, pane Koumeless, kdybyste měli svůj vlastní stát, ve kterém byste gojímům ukázali, jak se má správně žít bez lhaní, rokrádaček, trvalého násilí, bez rasismu, bez nacismu, bez komunismu, tak byste možná udělali pro svět víc, než jste zatím udělali. Pro mě, jako pro Čecha, je vojenská přítomnost cizího státu na našem území nepřijatelná. Chápu, že jako internacionální vyvolený jste podporoval sovětskou okupaci v roce 68, řízenou čistokrevnými vyvolenými bolševiky a i nyní potřebujete náš stát okupovat, tentokrát čistokrevnými vyvolenými fašisty, ale upozornil bych vás na to, že zrádci a zaprodanci nekončí dobře. Nechápu, proč se neodstěhujete do Izraele na základě zákona o návratu, tam byste mohl nejen stavět radary, ale i zabíjet Araby... To by vás nebavilo? [bliji]

167926

13.8.2008 13:03

Výborně

Vanguard 62.?.?.?

Pevně doufám, že tato akce skončí stejným fiaskem jako ta "hladovka" a demonstrace na Václaváku v den podpisu smlouvy o radaru.

Mimochodem, nechápu, kde ti "hladovkáři" berou tu drzost brát si do huby Palacha...to co udělal on je s jejich sebepropagační komedií pro kamery naprosto nesrovnatelné.

167900

13.8.2008 13:15

RE: Výborně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 167900

Já nevím proč se tak čílíte pane Vanguard? Asi těžko si někdo neváží pana Palacha. Co se týká Nenásilí, tak na rozdíl od lží
"proradaristů", kteří nás tady krmí vším jen né tím, čemu a s
jakým výkonem bude radar sloužit - tedy lží, tak Nenásilí postupuje zcela v souladu s tím co píší na svých stránkách a z těch lze vyrozumět, že jim vadí války a závody ve zbrojení s čímž těžko nesouhlasit - je můj názor

167901

13.8.2008 17:01

RE: Výborně

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 167901

Mě vadí spojování Plachovy absolutní oběti (pokud tak vzletně můžu nazvat to co udělal) s trapnou polohladovkou Tamáše a toho druhého agitátora. Jinak ať si protestují, jak jsem napsal, ty jejich akce končí fiaskem.

167939

13.8.2008 13:53

RE: Výborně

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 167900

Když to vemete kolem a kolem, tak Palachova akce byla taky fiasko.

167905

13.8.2008 15:47

RE: Výborně

Koumeles 83.?.?.?

Reakce na 167900

souhlasim

167921

13.8.2008 16:15

RE: Výborně

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 167921

Pane Koumeless, nechcete se s Vanguardem vzájemně podporovat třeba zde? Co tu hledáte? Informace zjevně ne... Zatímco na mnou doporučeném serveru najdete lidi s podobně zdeformovaným myšlením siobolševickou propagandou, takže si můžete soudružsky popovídat, jak za období normalizace... Navíc je to server pro čistokrevné vyvolené, takže vás nebude otravovat žádný špinavý goj... Velmi doporučuji! I tomu, komu se stýská po neopakovatelném stylu starého dobrého Rudého Práva... [chechtot]

167924

13.8.2008 17:44

RE: Výborně

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 167924

Ale já nehledám lidi se stejně zdeformovaným myšlením, já (zjevně na rozdíl od vás, který hledáte jen jeden zdroj informací) chodím na všechny možné servery podbné Zvědavci a občas přispěju svou troškou do diskuse. Mimochodem, vaše směšné a ubohé narážky na můj "židovský původ" (jak říkali bolševici) jsou jednak trapné a jednak zcela mimo mísu.

167940

13.8.2008 17:13

RE: Výborně

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 167940

Ale no tak, Vanguarde, přeci se nebudete čílit... Jste pro radar? Jste pro válku v Iráku? Jste pro napadení Iránu? Pokud jste odpověděl třikrát ano, můžete mi sdělit, jaké důvody vás k tomu jako Čecha vedou? [chechtot]

167942

13.8.2008 18:26

RE: Výborně

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?

Reakce na 167942

>Ale no tak, Vanguarde, přeci se nebudete čílit... Jste pro
>radar? Jste pro válku v Iráku?

Pro valku. Ale na ktere strane? Kdyz se valci jsou dve strany. To jen tak pro pripominku.

167944

14.8.2008 5:10

RE: Výborně

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 167944

Co takhle neco vyresit bez valky? Do Iraku USA nemuseli jit.
Kdyby Sadam opravdu hrozil svemu okoli, mohli ho spojene narody ekonomicky obrezat.
Chcete sand rici, ze OSN neni k nicemu?

167988

14.8.2008 10:24

RE: Výborně

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 167944

Semtexi, ještě tu začněte vykládat, že tu válku začal Irák... Opravdu mě překvapujete... Raději se k tomu nebudu vyjadřovat, jinak bych musel začít zkoumat, zda jste schopný vůbec přemýšlet hlavou... [zmaten]

168008

13.8.2008 18:23

RE: Výborně

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 167942

Jsem pro radar, byl jsem pro válku v Íráku (ale nesouhlasím s postupem Američanů po svržení Saddáma), nejsem pro válku v Íránu. Svoje důvody si nechám pro sebe, vy mě tady nebudete kádrovat.

167945

13.8.2008 23:10

RE: Výborně

Jiří Koubek 88.?.?.?

Reakce na 167942

hestroyi, trochu to tady se svou hysterií přeháníte, ne?
Proč by lidé, kteří jsou pro radar, měli být automaticky pro válku v Iráku či v Iránu? Já pro radar jsem v případě, že bude jistá jeho zdravotní nezávadnost, žádné jiné důvody kromě ohrožení zdraví obyvatel ani rozumné nejsou.

167971

13.8.2008 23:27

RE: Výborně

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 167971

a kdo vám tu nezávadnost zajistí? myslíte že ty kdož radar prosazují zajímají nějací občané? pche! [mrknutí jedním okem]

167973

14.8.2008 9:53

RE: Výborně

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 167973

Myslíte, že ty kdo jsou proti radaru zajímají nějací občané? pche! [chechtot]

168005

14.8.2008 10:34

RE: Výborně

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 168005

Vanguarde, to bylo hodně slabé... Za prvé v tom není žádná logika. Za druhé je to jen parafráze smysluplného výroku. Pokud chcete být vtipný a ironický, zkuste něco, co bude na úrovni. Tohle je fakt slabota. Jinak, samozřejmě, jako zastánce přítomnosti cizí vojenské základny na našem území, jste pro mě jen zrádce a kolaborant... A opravdu hechápu, proč nejste pro útok na Írán, když se tak bojíte jeho raket? Nebo se víc bojíte těch ze Severní Koree? [chechtot] Zkuste mi sdělit, proč nejste pro preventivní jaderný úder na všechny darebácké státy? [oči v sloup]

168011

14.8.2008 10:22

RE: Výborně

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 167971

Víte pane Koubku, to, že stojíte na barigádě neocons a "bojíte" se nějakých zemí jakou jsou Írán, to, že chcete cizí vojenskou základnu na našem území, to je sice váš názor, ale uvědomte si, že naprostá většina propagandou nezblblého obyvatelstva tu žádný radar nechce... Takže by se mělo postupovat dle přání většiny, co si o tom myslíte?

168007

14.8.2008 22:48

RE: Výborně

Jiří Koubek 88.?.?.?

Reakce na 168007

Nebojím se zemí jako Irán, pouze nepovažuji radar na našem území za žádné narušení naší suverenity a pokud to ulehčí spánek našim spojencům, tak proč to pro ně neudělat? A přání většiny? Pokud mě má paměť neklame, ta těch 70% obyvatelstva se nesejde ani na jedné demonstraci ani pár desítek tisíc lidí?

168071

13.8.2008 13:48

??

Reach_ 88.?.?.?

Nechápu, že už ty prorusácký kolaboranti dávno neseděj.
Lůza [bliji]

167904

13.8.2008 17:18

A už je tu

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 167904

Inu, soudruhu Rýči, kdybyste nebyl naprosto nevzdělán, jistě byste věděl, kdo komunismus v Rusku nastolil a kdo vedl koncentrační tábory. Už jsem vám to jednou říkal, takže ještě jednou... Rusové byli obětí, ne viníkem... Rusové za komunismus zaplatili cenu nejvyšší, dokonce i kdyby mělo být kouzelné číslo 6.000.000 pravdivé, vyhubení 7.500.000 Ukrajinců židem Kaganovičem jasně vede... Bohužel mají Ukrajinci špatné PR, takže po Izraeli nenatahují žebrající pracky, jak to dělají vyvolení čistokrevní nadřazení...

První Rada lidových komisařů
Předseda : Uljanov (Lenin). - Rus (ale žid podle rabínských zákonů, protože matka, jménem Blank, byla Židovkou).
Komisař zahraničních věcí : Čičerin. - Rus ze staré ruské šlechty, oženil se s Židovkou, po matce byl žid.
Komisař otázek národnostních : Džugašvili (Stalin). Započítán jako Gruzínec, ačkoliv podle některých zdrojů byl poloviční žid z Kavkazu.
Předseda nejvyšší hospodářské rady : Lurje (Larin) - Žid.
Komisař po obnově : Šlichter - Žid.
Komisař zemědělství : Protian - Armén.
Komisař státní kontroly : Lander - Žid.
Komisař armády a námořnictví : Bronstein (Trocký) - Žid.
Komisař státních pozemků : Kaufman - Žid.
Komisař veřejných prací : Schmit - Žid.
Komisař zásobování : E. Lilina (Knigisen) - Židovka.
Komisař lidové osvěty : Lunačarskyj - započítán jako Rus, ve skutečnosti žid, ženat na Židovce Rosenfeld.
Komisař náboženství : Spitzberg - Žid.
Lidový komisař : Apfelbaum (Zinověv) - Žid.
Komisař veřejné hygieny : Anwelt - Žid.
Komisař pro tisk : Koren (Volodarskij) - Žid.
Komisař financí : Gukovskij - Žid.
Komisař pro volby : Radomyslskij (Urickij) - Žid.
Komisař justice : Steinberg - Žid.
Komisař pro evakuace : Fenigstein - Žid.
Asistent komisaře : Ravič - Žid.
Asistent komisaře : Zaslavskij - Žid.

Porevoluční represe 1917-1926
Počet obětí dosud přesně nestanoven. Ale dá se odhadnout už z několika příkladů nalezených v místních archivech.

Archangelská gubernie, 1919-1921 : Hlavou pohraničníků byl Michail (Morduch) Frinovskij. Jeho bratranci, 3 bratři Katznelsonové za 18 měsíců práce odsoudili a dali popravit 25400 lidí. Kromě toho bylo postříleno více jak 34200 vězňů z okolních koncentráků. Datum založení koncentráků : 9/12/1919.

Petrohradská gubernie, leden 1921-červen 1922 : Trojka Isaak Mežeričer, Pinhas Krejg a Nikolaj (Evzer) Minc odsoudila k okamžité smrti 47680 osob. Neznámo kolik bylo zastřeleno bez soudu.

Baku, květen 1921-leden 1924 : Vladimir (Volf) Gurevič, Mir Džafar Bagirov a Pavel Mojsejevič Gnesin dali popravit 67452 lidí, bez soudu zastřeleno přes 44600...

Taškent, srpen 1925-květen 1926 : Izrail Katznelson a jeho trojka za pouhých 9 měsíců odsoudila a dala popravit 77420 lidí, plus neznámý počet bez soudu.

167941

13.8.2008 17:59

RE: A už je tu

Reach_ 88.?.?.?

Reakce na 167941

He He hestroy,

1) nejsem tvůj soudruh.
2) nechápu, co to meleš. Židnežid, gaynegay, lesbanelesba, - ta pakáž by zasloužila bručet podle zcela neetnického klíče.
3) ty bys taky zasloužil bručet

Jo a ty pogromy ty byly rafinovaně zamířené do vlastních řad...
[velký smích]

167943

13.8.2008 20:31

RE: A už je tu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 167943

>2) nechápu, co to meleš.
asi lepší u takových jako Vy a Vám podobných by bylo - NECHCI CHÁPAT... i když varianta "nechápu" napovídá ledasco [chechtot] [chechtot] jen ne nadhled a schopnost získat, třídit a zhodnotit informace mimo hlavní proud sdělovaného výplachu mozků ... no nic, to se časem možná zlepší [velký smích]

167952

14.8.2008 10:29

RE: A už je tu

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 167943

Soudruhu Rýči, opravdu nejsi můj soudruh, ale internacionální soudruh, který je mazaně maskován do imperialistické sionistické rétoriky. Shodou okolností je to stejná rétorika, jako ta z Rudého Práva, stejné lži, stejné úskoky, prostě bolševické metody. To, že nechceš chápat, o co na světě jde, je jen tvůj problém. Hlavně prosím nedělej, že snad něčemu rozumíš, když nemáš ani základní informace... [chechtot]

168010

14.8.2008 10:58

RE: A už je tu

Reach_ 88.?.?.?

Reakce na 168010

Jednoduchý Hehestroji - tak jak to vlastně je: jsem mazaný nebo ničemu nerozumím? Nějak se ti to všechno plete dohromady.
Jinak s tebou je opravdu zbytečné diskutovat, protože ve tvém virtuálním světě existuje JEDINÝ universální viník všeho zlého, co kdy na světě stalo nebo nestalo nebo se neví jestli je to špatně...
Ráno vstaneš, po cestě na sociálku šlápneš do lejna a kdo já už vím, kdo za to může....
[velký smích] [velký smích]

168014

14.8.2008 4:38

To je smutne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Pan cenzor se zase boji pravdy, tak ji zaslapal. To je tedy uroven. Co bylo na mem prispevku spatne? Drzim se jen fakt, ktera jsem si sam overil ucasti na miste. Cenzurujete jenom proto, ze to neladi s vasimi vyklady? To je smutne?

167987

14.8.2008 12:18

RE: To je smutne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 167987

Smutné je, že naše média a miliony internetových stránek jsou zahlceny jednostrannou propagandou a že jedním z posledních, kteří se snaží o pohled z druhé strany, je právě Zvědavec...nejspíš proto na něj útočí takoví jako Vy..

168022

14.8.2008 17:12

RE: To je smutne

jansmith1984 85.?.?.?

Reakce na 168022

Přidám něco do vínku o propagandě oficiálních médií.


Dnes odpoledne 14.8.08. moderátorka Blechová při zprávách na ČT-24 informovala o demonstraci uprchlíků proti politice Ruska v Gruzii před Ruskou ambasádou v Praze.

Pak předala slovo do terénu a od na místě přítomného novináře jsme se dozvěděli, že to ani tak velká demonstrace není [smích], že se jedná vlastně o takový hepening [smích] a že účastníky jsou lidé evakuovaní z Gruzie polským letadlem.

Poté prohovořil mladý účastník demonstrace, který upozorňoval na konání Rusů v Gruzii a když se jej novinář zeptal, jestli nějaké ruské akce osobně viděl a na základě čeho tak usuzuje řekl, že vlastně neviděl, že byli pouze v Tbilisi, ale že viděl korektní a pravdivé Gruzínské zpravodajství a opačně propagandistické z Ruské strany.


Co je ale nejdůležitější, ČT kromě rozhovoru novináře s mladíkem (s neurčitým pozadím takřka bez lidí) neukázala NIC více. Žádný dav demonstrujících, aby bylo možno odhadnout počet, žádné protesty, žádné transparenty.


Legrační, ale velmi jasně dokazující, kdo tady koho manipuluje a proč a v čí zájmy.
jansmith[smích]

168038

14.8.2008 11:25

Cas mirovych protestu je za nama.

gfz 85.?.?.?

Obavam se, ze cas mirovych protestu je za nama. Bez zasadnich uspechu.

Myslim si, ze par rozbitych oken na uradu vlady by udelalo vic, nez 5000 lidi na Vaclavaku.
Myslim, ze by to chtelo zahltit poslanecke a senatorske e-maily natolik, aby nebylo mozne nevsimnout si, ze jim nekdo muze za radar v lepsim pripade doma pred barakem rozbit huby!!

NZ by v kazdem pripade melo zvolit JINOU taktiku! Ta stavajici, dnes je to jiz jasne, nikam nevede...

168017

15.8.2008 3:56

RE: Cas mirovych protestu je za nama. Meli bysme zacit mlatit.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 76.?.?.?

Reakce na 168017

(Tento měsíc už zde máte 15 příspěvků. Nárok máte na 10. Další budou povoleny až září. Editor)

168084

15.8.2008 7:52

RE: Cas mirovych protestu je za nama.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 168017

CO BLBNETE? To je prece uplnej nesmysl - ze by par rozbitych oken na uradu vlady udelalo daleko vice, nez nenasilna demonstrace na Vaclavaku....

Násilí neřeší vůbec nic - pokud by někdo tohle udělal, tak skončí pár lidí v base a noviny budou mít, navíc oprávněně - tučné titluky "Agresivita lidí financovaných odtud a odtud stoupá, musíme přijmout přísnější zákony..."

Násilí neřešilo nikdy vůbec nic - nezpochybňuji obranu při napadení, pokud někdo na to má žaludek, ale v mezích zákona. Nemohlo by se stát nic horšího, než kdyby se vyprovokovali jakékoliv násilné střety.

Myslete prosím na to, že Vaše řádky čtou lidi, kteří jsou zahnáni třeba do kouta tou nelidskou politikou a opravdu potom může někomu lupnout v bedně a to by byla největší tragedie.

Ono i nenásilné demonstrace (viz Indie například a pan Ghandi, přiznávám, že nesdílím oslavné názory na něj, protože sice vyzýval k nenásilí, ale kolik z těchto nenásilných akcí se díky právě lidem, jejichž chování NEMOHL !!! garantovat obrátilo v krveprolidí) se mohou zvrhnout. Vše je o informovanosti a sebeovládání, pokud už máte takové nápady, aby někdo házel kameny na úřad vlády, tak je prosím neventilujte, protože jsou zcestné - Násilí plodí jen násilí - zkušeností je plná historie.

168096

15.8.2008 17:32

RE: Cas mirovych protestu je za nama.

jz 85.?.?.?

Reakce na 168096

Kazdy posranec je jenom clovek, ma rodinu, sve soukromi, mimo praci svuj luxusni klidny zivot. Krasny zivot, ktery financuje m.j. uplatkem za radar. PROC nevzit, kdyz se porcuje 200 melounu? Nedelam si iluze o inteligenci, odvaze a charakteru nasich posrancu...

A tady, pratele je ta sance: PROTOZE mu nekdo muze ten poklidny zivot kvuli podpisu narusit... Bylo by dobre, kdyby si nasi posranci uvedomili, co se muze stat, kdyz si treba clovek nemocny na rakovinu z ozareni radarem rekne, ze jim to na ferovku vrati...
Treba by stacilo zverejnit nekde na internetu jejich adresy, a mozna by to stacilo k tomu, aby se nenasli dalsi "prebehlici"...

168128

17.8.2008 22:38

RE: Cas mirovych protestu je za nama.

jansmith1984 85.?.?.?

Reakce na 168096

Tohle bylo MŠ pěkně napsáno. Jen dodám, že existuje nebezpečí (a historie je ho plná), že násilnou akci zinscenuje samotná pozdější oběť (např. vláda), a cesta k protiopatřením je volná.

Brainwashed ovce ji díky uměle vyvolanému strachu ještě navíc rády a radostně odsouhlasí.

Proto pozor na provokatéry.
Myslím, že příklady z historie si již každý doplní sám.

jansmith[smích]

168224

Příspěvků: 50

13.08. 01:32 antizvedavec  KSČM se taky zapojí?
13.08. 04:35 Datel  RE: KSČM se taky zapojí?
13.08. 10:17 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: KSČM se taky zapojí?
15.08. 16:06 khaled  RE: KSČM se taky zapojí?
16.08. 00:27 Datel  RE: KSČM se taky zapojí?
13.08. 09:42 panelák obama  RE: KSČM se taky zapojí?
13.08. 04:58  Zustanu doma.
13.08. 09:20 himlhergot  RE: Zustanu doma.
13.08. 10:23  RE: Zustanu doma.
14.08. 12:02  RE: Zustanu doma.
13.08. 06:12 Malý Bobeš  RE: Zustanu doma.
13.08. 09:22 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  Jsem všemi deseti proti radaru,
13.08. 11:01 janko  RE: Jsem všemi deseti proti radaru,
13.08. 14:01 Miroslav Yamato  RE: Jsem všemi deseti proti radaru,
13.08. 13:52 hc  RE: Jsem všemi deseti proti radaru,
13.08. 16:40 Miroslav Yamato  RE: Jsem všemi deseti proti radaru,
13.08. 09:37 Koumeles  Mate to marny, Radar bude
13.08. 16:47 hestroy  RE: Mate to marny, Radar bude
13.08. 13:03 Vanguard  Výborně
13.08. 13:15  RE: Výborně
13.08. 17:01 Vanguard  RE: Výborně
13.08. 13:53 Robocrep  RE: Výborně
13.08. 15:47 Koumeles  RE: Výborně
13.08. 16:15 hestroy  RE: Výborně
13.08. 17:44 Vanguard  RE: Výborně
13.08. 17:13 hestroy  RE: Výborně
13.08. 18:26 semtex  RE: Výborně
14.08. 05:10 vodnik007  RE: Výborně
14.08. 10:24 hestroy  RE: Výborně
13.08. 18:23 Vanguard  RE: Výborně
13.08. 23:10 Jiří Koubek  RE: Výborně
13.08. 23:27 aristokrat  RE: Výborně
14.08. 09:53 Vanguard  RE: Výborně
14.08. 10:34 hestroy  RE: Výborně
14.08. 10:22 hestroy  RE: Výborně
14.08. 22:48 Jiří Koubek  RE: Výborně
13.08. 13:48 Reach_  ??
13.08. 17:18 hestroy  A už je tu
13.08. 17:59 Reach_  RE: A už je tu
13.08. 20:31  RE: A už je tu
14.08. 10:29 hestroy  RE: A už je tu
14.08. 10:58 Reach_  RE: A už je tu
14.08. 04:38  To je smutne
14.08. 12:18  RE: To je smutne
14.08. 17:12 jansmith1984  RE: To je smutne
14.08. 11:25 gfz  Cas mirovych protestu je za nama.
15.08. 03:56  RE: Cas mirovych protestu je za nama. Meli bysme zacit mlatit.
15.08. 07:52  RE: Cas mirovych protestu je za nama.
15.08. 17:32 jz  RE: Cas mirovych protestu je za nama.
17.08. 22:38 jansmith1984  RE: Cas mirovych protestu je za nama.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

66

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 140 čtenářů částkou 23 155 korun, což je 66 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Milí čtenáři,

prosím zvažte, zda byste mohli přispět na provoz tohoto serveru. Zbývá několik dnů do konce měsíce a v pokladně chybí třetina potřebné čásky. Jsme bez reklamy, tudíž plně závislí jen na tom, co se sebere. Děkuji.

Ve zkratce

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 0

I na pokraji sil musí evropské státy platit „výpalné“ Bruselu v plné výši.28.03.20 15:29 Evropská unie 0

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 6

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 7

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 6

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Protesty proti omezením kvůli koronaviru v Paříži23.03.20 16:19 Francie 0

Stát zakázal výrobu dezinfekce Martinu Žufánkovi23.03.20 15:43 Česká republika 1

Rusko a Kuba posílají do Itálie své lékaře22.03.20 17:35 Rusko 4

Měnové kurzy

USD
24,73 Kč
Euro
27,40 Kč
Libra
30,61 Kč
Kanadský dolar
17,60 Kč
Australský dolar
15,18 Kč
Švýcarský frank
25,89 Kč
100 japonských jenů
23,04 Kč
Čínský juan
3,48 Kč
Polský zloty
6,03 Kč
100 maď. forintů
7,68 Kč
Ukrajinská hřivna
0,89 Kč
100 rublů
31,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 022,98 Kč
1 unce stříbra
345,74 Kč
Bitcoin
148 569,97 Kč

Poslední aktualizace: 30.3.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 615