Diskuze k článku

Washington svou chybou riskuje atomový konflikt

Příspěvků 81

12.8.2008 5:40

Tak daleko to nepujde.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Globalni nuklearni konflikt bez moznosti zachytit odvetu po prvnim uderu je sebevrazda i pro skutecnou mocenskou elitu. Zblaznit se muze treba jednotlivec, ale na spousteni masinerie okolo strategickych nuklearnich arsenalu se podili tak velke mnozstvi lidi, ze vetsina se proste zblaznit nemuze. Horsi je to ohledne moznosti chybne reakce.

Rusko dalo otevrene a ostre najevo, ze uz nebude pouze pasivne prihlizet deni. Zapad si na to bude nucen zvyknout, cim drive tim lepe. Vse nasvedcuje tomu, ze Moskva se od Kosova i bombardovani Srbska rozhodla zacit realne stat za svymi spojenci, pokud chce vubec nejake spojenci mit nic jineho ji nezbyva. Bude treba to vzit na vedomi, to je vsak otazka pristi administrativy v Bilem dome. Je lepe se potykat s mozna neprilis ruzovou realitou a tvrde pracovat, nez letat ve vzdusnych zamcich a tvrde padnout na hubu.

Navic je zrejme, ze nespokojena ruska generalita dosahla zmeny v ruske politice ohledne narodni bezpecnosti Ruska. Pokud cesky parlament schvali radar, mame se na co tesit. Asymetricka opatreni budou zrejme tvrdsiho razu a mozna pribyde i neco symetrickeho.
http://www.blisty.cz/2008/8/12/art42021.html
http://www.blisty.cz/2008/8/12/art42026.html

167781

12.8.2008 9:05

RE: Tak daleko to nepujde.

Koumeles 83.?.?.?

Reakce na 167781

Radar je nase sance

167791

12.8.2008 9:46

RE: Tak daleko to nepujde.

himlhergot 90.?.?.?

Reakce na 167791

Ano, radar je naše šance schytat první ránu...

167796

12.8.2008 10:40

RE: Tak daleko to nepujde.

waldo 77.?.?.?

Reakce na 167791

to snad ani nemůžete myslet vážně?! Je třeba číst i jiná periodika než blesk a a-ha, poslouchat i jiné politiky než premiéra a jeho nohsledu. Udělejte si studijní týden, třeba se Vám otevřou oči a pochopíte, do jakého průseru se ČR řítí. Na zdejším portálů je řada článků, které Vás poučí.

167804

12.8.2008 13:44

RE: Tak daleko to nepujde.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 167804

Lavrov rovněž odmítl nařčení USA, že Moskva chce Saakašviliho prozápadní vládu odstranit silou. "To nepatří do politické kultury Ruska. My nikoho nesvrháváme ani nenastolujeme na trůn, tím se zabývají jiní," řekl
[chechtot] [chechtot]

167821

12.8.2008 16:41

RE: Tak daleko to nepujde.

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?

Reakce na 167821

>Lavrov rovněž odmítl nařčení USA, že Moskva chce
>Saakašviliho prozápadní vládu odstranit silou. "To nepatří
>do politické kultury Ruska. My nikoho nesvrháváme ani
>nenastolujeme na trůn, tím se zabývají jiní,"
řekl

to Rusove nedelali ani v dobach SSSR. Nechali vsechny at si zvoli. Bylo jenom prirozene kdyz si zvolili komunisty protoze socialismus a komunismu je dalsi vyvojova etapa lidstva. Neexistuje aby nekdo sel zpatky a byl tzv. "nezavisly". Napsal jsem to spravne?

167830

12.8.2008 17:22

RE: Tak daleko to nepujde.

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 167830

rusové v dobách SSSR???
STALINOVA LÉTA v SSSR 1935-1938
Ústřední výbor KSSS(b): 61 Židů, 17 nežidů, 7 neznámo.
Svaz lidových komisařů: 115 Židů, 18 nežidů, 3 neznámo.
Komisariát mezinárodních věcí a obchodu: 106 Židů, 17 nežidů, 8 neznámo.
Všeruský centrální výkonný komitét (VCIK): 17 Židů, 3 nežidé, 2 neznámo.
Komisariát vnitřních věcí (NKVD): 53 Židů, 6 nežidů, 8 neznámo.
Politické vedení Rudé armády: 20 Židů, 1 nežid, 1 neznámo.
Kulturní osvěta a svaz militantních ateistů: 40 Židů, 0 nežidů, 1 neznámo.
Redaktoři novin: 12 Židů, 0 nežidů, 0 neznámých.
[chechtot]

167832

13.8.2008 13:44

RE: Tak daleko to nepujde.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 167832

Musím se zeptat na tento seznam: je to opravdu 100 % jisté?

167907

13.8.2008 14:04

RE: Tak daleko to nepujde.

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 167907

jisté je, že tento seznam nezahrnuje židovské manželky oněch nežidů...

167914

13.8.2008 15:57

RE: Tak daleko to nepujde.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 167907

Zkuste jít po jménech... Třeba Trocký, Urický... Jejich zákon o antisemitismu, který byl přijat okamžitě po převratu umožňoval zavřít kohokoliv na 10 let, jen za pouhé vyslovení slova žid! [pláč]

167920

13.8.2008 16:08

RE: Tak daleko to nepujde.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 167907

A ještě něco. Zde najdete bližší informace, z nichž vybírám:

První Rada lidových komisařů
Předseda : Uljanov (Lenin). - Rus (ale žid podle rabínských zákonů, protože matka, jménem Blank, byla Židovkou).
Komisař zahraničních věcí : Čičerin. - Rus ze staré ruské šlechty, oženil se s Židovkou, po matce byl žid.
Komisař otázek národnostních : Džugašvili (Stalin). Započítán jako Gruzínec, ačkoliv podle některých zdrojů byl poloviční žid z Kavkazu.
Předseda nejvyšší hospodářské rady : Lurje (Larin) - Žid.
Komisař po obnově : Šlichter - Žid.
Komisař zemědělství : Protian - Armén.
Komisař státní kontroly : Lander - Žid.
Komisař armády a námořnictví : Bronstein (Trocký) - Žid.
Komisař státních pozemků : Kaufman - Žid.
Komisař veřejných prací : Schmit - Žid.
Komisař zásobování : E. Lilina (Knigisen) - Židovka.
Komisař lidové osvěty : Lunačarskyj - započítán jako Rus, ve skutečnosti žid, ženat na Židovce Rosenfeld.
Komisař náboženství : Spitzberg - Žid.
Lidový komisař : Apfelbaum (Zinověv) - Žid.
Komisař veřejné hygieny : Anwelt - Žid.
Komisař pro tisk : Koren (Volodarskij) - Žid.
Komisař financí : Gukovskij - Žid.
Komisař pro volby : Radomyslskij (Urickij) - Žid.
Komisař justice : Steinberg - Žid.
Komisař pro evakuace : Fenigstein - Žid.
Asistent komisaře : Ravič - Žid.
Asistent komisaře : Zaslavskij - Žid.

Porevoluční represe 1917-1926
Počet obětí dosud přesně nestanoven. Ale dá se odhadnout už z několika příkladů nalezených v místních archivech.

Archangelská gubernie, 1919-1921 : Hlavou pohraničníků byl Michail (Morduch) Frinovskij. Jeho bratranci, 3 bratři Katznelsonové za 18 měsíců práce odsoudili a dali popravit 25400 lidí. Kromě toho bylo postříleno více jak 34200 vězňů z okolních koncentráků. Datum založení koncentráků : 9/12/1919.

Petrohradská gubernie, leden 1921-červen 1922 : Trojka Isaak Mežeričer, Pinhas Krejg a Nikolaj (Evzer) Minc odsoudila k okamžité smrti 47680 osob. Neznámo kolik bylo zastřeleno bez soudu.

Baku, květen 1921-leden 1924 : Vladimir (Volf) Gurevič, Mir Džafar Bagirov a Pavel Mojsejevič Gnesin dali popravit 67452 lidí, bez soudu zastřeleno přes 44600...

Taškent, srpen 1925-květen 1926 : Izrail Katznelson a jeho trojka za pouhých 9 měsíců odsoudila a dala popravit 77420 lidí, plus neznámý počet bez soudu. Ponejvíce šlo o nevinné lidi, kteří útěkem z SSSR se snažili jen vyhnout se strachu a hladu.

167922

13.8.2008 16:47

RE: Tak daleko to nepujde.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 167922

Ten odkaz mi nefunguje...

167932

13.8.2008 20:59

RE: Tak daleko to nepujde.

Muchomůrka červená 81.?.?.?

Reakce na 167932

Něco se do něj připletlo, správně je http://tnit.fr/cs/c75.htm

167955

13.8.2008 22:37

RE: Tak daleko to nepujde.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 167955

No dobře, ale znáte to, "papír snese všechno". Jedni tady budou svatosvatě prohlašovat, že byl Stalin žid, jiní zase že byl velkým bojovníkem proti židům a sionismu. Je nějaký důkaz, že ti v seznamu skutečně všichni byli židé? Trockij a pár dalších jsou jasní, ale co ti ostatní?

167964

14.8.2008 17:54

RE: Tak daleko to nepujde.

Muchomůrka červená 81.?.?.?

Reakce na 167964

Seriózní odpověď lze podle mého najít v Solženicynově knize 200 let pospolu. Ještě jsem ji nečetla, ale chystám se [smích]

168044

13.8.2008 22:18

RE: Tak daleko to nepujde.

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 167922

Počty či seznamy ruských bolševiků židovského původu dokládají co, pane Hestroyi? Tito lidé snad praktikovali judaismus? Nebyl to spíš fanatický odpor vůči jakémukoli náboženství povýšený až na stalinistický teror? Kdyby prosazovali židovský protekcionismus, nemohl by přece vzniknout Birobidžan.

Vysoké počty židů v bývalé sovětské nomenklatuře lze vysvětlit docela jednoduše a racionálně. Je prokázáno, že staletí trvající pronásledování židů v Euroasii vedlo k tomu, že v tomto etniku přežili jen ti nejschopnější. Je to učebnicový příklad evoluční selekce. A schopní lidé se vždy dostávají do čela politického či hospodářského života. Zejména v politice se přece uplatňují především ti lidé, jejichž vysoké IQ je provázeno patologickou touhou po moci a naprostou absencí morálky. A lidé tohoto typu jsou (bohužel) zastoupeni ve všech národnostech.

Nebudete snad tvrdit, že Pol Pot se svými rudými Khméry byli také židé, že? [chechtot]

167968

14.8.2008 3:25

RE: Tak daleko to nepujde.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 167968

Co znamena ceka hebrejsky? Ma to nejaky vyznam? Docetl jsem se, ze to jsou jatka. Hebrejsky neumim, takze to muze nejaka pomluva, kdyz ten papir snese vsechno. Faktem vsak je, ze ta CEKA jako jatka fungovala a dle treba Solzenicyna popravovala masove ruskou inteligenci a stredni tridu ( 25 000 popravenych tydne ) na pocatku revoluce, tzv. kontrarevolucionare. Nebo si snad myslite, ze carske Rusko mohli ridit pouze neschopni idioti, kdyz do Velkeho Ruska meli Zide zakazany pristup?

167983

14.8.2008 16:43

RE: Tak daleko to nepujde.

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 167968

Pol Pot ale dodnes sionistům ani USA nevadí. Všiml jste si toho?
Zajímavost: Pol Potova první manželka byla vzdálenou sestřenicí krále Sihanuka. Sihanuk to uvádí v knize "Kronika války a naděje". Zajímavá je také psychologicky souvislost polpotianismu a buddhismu. Srovnání všeho do nirvány. Úplná destrukce a vyrušení všech citů. Koneckonců judaismus nebo islám mohou být křečovitými pokusy východní psychiky jakoby utéct sama před sebou, dát tam směr, vůli, cíl, ale zase jen další extrém. Proto možná tolik východních zemí chce patřit k "Západu".

168035

13.8.2008 23:27

RE: Tak daleko to nepujde.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 167907

100% je jedine smrť....

167972

13.8.2008 19:01

RE: Tak daleko to nepujde.

Saša 74.?.?.?

Reakce na 167821

>Lavrov rovněž odmítl nařčení USA, že Moskva chce
>Saakašviliho prozápadní vládu odstranit silou. "To nepatří
>do politické kultury Ruska. My nikoho nesvrháváme ani
>nenastolujeme na trůn, tím se zabývají jiní,"
řekl

To byla chyba. Pro Ruskou federaci zákeřné vyhlazení hlavního města Osetie bylo obdobou 9/11. Každý stát má povinnost chránit své občany a Saakašvili měl být zahnán do jeskyní v horách za Bin Ladinem.

167948

12.8.2008 13:58

RE: Tak daleko to nepujde.

Koumeles 83.?.?.?

Reakce na 167804

Jsem velice sectely, ale proste s vama nesouhlasim...sem chodim, jen at poznam jiny nazor [smích]

167824

12.8.2008 19:57

RE: Tak daleko to nepujde.

google 84.?.?.?

Reakce na 167824

>Jsem velice sectely,

a len zo skromnosti to neukazujete? [zmaten]

167840

13.8.2008 13:42

RE: Tak daleko to nepujde.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 167840

Velmi dobře, pane Google, velmi dobře... Ale pozor, ten pán je asi velice sečtělý, když si stále myslí, že nás radar proti něčemu ochrání... Třeba bude tak laskavý a vysvětlí nám, jak nás radar ochrání proti střele s plochou dráhou letu, která poletí právě na tento radar, hned v počátku další světové války... Jistě je tak sečtělý, že nám to tu v rychlosti vysvětlí tak, že tomu porozumí i malé dítě. [chechtot] Někdy prostě žasnu, kolik hlouposti je mezi lidmi...

167911

12.8.2008 16:24

RE: Tak daleko to nepujde.

ksiphias 64.?.?.?

Reakce na 167781

>Navic je zrejme, ze nespokojena ruska generalita dosahla zmeny v
>ruske politice ohledne narodni bezpecnosti Ruska. Pokud cesky
>parlament schvali radar, mame se na co tesit. Asymetricka
>opatreni budou zrejme tvrdsiho razu a mozna pribyde i neco
>symetrickeho.

>http://www.blisty.cz/2008/8/12/art42021.html
>http://www.blisty.cz/2008/8/12/art42026.html

Máte pravdu. Buď půjdeme s Ruskem po dobrém anebo po zlém, jsme přeci v jejich sféře vlivu už dávno ať se nám to líbí nebo ne. Gruzínci si vybrali tu druhou možnost a je to jejich chyba. Nenechme to dojít tak daleko podobně jako před 40 lety.

167829

13.8.2008 6:52

RE: Tak daleko to nepujde.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 167829

Nevypada to na doktrinu, Rusko na rozdil od soucasnych USA nebo byvaleho SSSR pouziva svou moc sofistikovane. Proc by nekde jezdili s tanky, kdyz mohou uplatnit svuj vliv jinak, pripadne ho neuplatnovat a nejaky region proste ignorovat. Treba tim, ze se ropovod polozi na dno Baltskeho more. My se ruskeho vlivu bat nemusime, delame vse proto, aby jsme byli mimo. Treba takove Rakousku se zuby nehty snazi, aby sirokorozchodna zeleznice z Ruska pres Slovensko vedlo na rakouske uzemi. Dokonce je Viden ochotna z tohoto duvodu prekousnout i sporne body s Bratislavou. Proc ma Viden takovou snahu dostat se pod vetsi rusky vliv? [překvapení]

167867

12.8.2008 8:58

Blbci v Bielom Dome

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Tí kreténi v Bielom Dome sa škaredo prepočítali, keď si mysleli potom čo im (asi) Turkmensky plyn zhrabli spred nos, tak Abchádzko nechajú Saakašvilimu (im).

167785

12.8.2008 8:51

Nové kolo

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Osobně nevěřím v to, že by si Rusko nebo USA dovolili rozpoutat jaderný konflikt. Jedno je však již 100 % jisté. Politika současné americké vlády pod vedením George Bushe úspěšně vystavěla novou železnou oponu a zapříčinila znovuoživení závodů ve zbrojení. Rusům je již teď jasné, že je hloupost pokračovat v poslušném odzbrojování zatímco jejich bratr za atlantikem čím dál aktivněji roztahuje válečnické pařátky a Rusko pomalu obkličuje.

167788

12.8.2008 9:44

Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze

Koumeles 83.?.?.?

byt zitra pomalu jaky koliv sousedni stat. Staci si vybavit pocitacove utoky ze strany ruska na pobaltske staty(tento rok, pokud se nepletu)...taky maji ke sve smule pocetnou ruskou mensinu. Dale by Autor nemel zapominat, ze Staty, ktere se vymani z Ruskeho vlivu, tak primo utikaji do Nata, nikdo je nemusi premlouvat, maji zkusenost, jakou jsem meli my a vi, co Ivan dokaze. A dale by si mel autor uvedomit, ze i CR je byvala sovetska Drzava, kde ma Rus porad sve zajmy....a pak bych chtel podotknout, ze daleko realnejsi, je, ze to bylo cele vyprovokovane Ruskem... Ja vim, ze za svetoveho Satana povazujete USA a Rusko je pro vas vzor(sice to nechapu)...ale zkuste si o tom precist neco, ale neopisujte z ruskych cenzurovanch webu(ano je tam cenzura, jake prekvapeni)

167790

12.8.2008 9:59

RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 167790

Pane Koumeles jistě budete souhlasit s tvrzením, že každá velmoc hájí své zájmy. USA se roztahuje na středním východě a snaží se o ovládnutí střední Evropy. Rusko se momentálně soustředí na své okolí tj. území bývalého SSSR. Ano máte pravdu, že jsme i my v bezprostřední v blízkosti ale to z čeho já mám obavy není utopistická představa Ruska, které se snaží zabrat naši malou zemičku. Nyní je to USA, kdo se snaží o vojenské ovládnutí naší země. Namítnete, že nemáme na vybranou a musíme si vybrat ke které velmoci se přidáme. Já tvrdím, že na vybranou máme, národ si již ze 70 % vybral a také tvrdím, že stát se otevřeně vojenskou základnou americké armády znamená pro naši zemi stát se terčem odboje, který se proti americké militantní argesi postavil. Stát se spojencem USA = přímé ohrožení země. Ze strany Ruska pokud vím žádné snahy o bilaterální smlouvy nepřicházejí a představy o ruských tužbách umístit v ČR své základny patří do říše iluzí. Paradoxně vzhledem k současnému americko ruskému napětí můžeme být v případě ztráty "relativní" neutrality cílem Ruska jako první. Medvěd jistě v Gruzii mimo jiné demonstruje, že se nebojí reagovat a dává tak signál budovatelům základen ve střední evropě. Můžeme spolu s USA dál dráždit Medvěda a mohlo by se nám stát, že i my dopadneme jednoho krásného dne jako ten klučina dole na obrázku.

167797

12.8.2008 21:13

RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze

jansmith1984 85.?.?.?

Reakce na 167797

Já bych jen dodal Koumelesovi, že ačkoli JÚ ES EJ verbálně své partnery ve zbrani rádo podporuje, v případě, že dojde k problému často ale stáhne ocas a vyčkává jak to dopadne.


Nějaký příklad?

Třeba nečinnost po invazi vojsk Varšavské smlouvy do ČSSR nebo poslední aktuální případ naočkování Gruzie k invazi do J. Osetie příslibem členství v nato a když to nevyšlo a celý svět díky nezávislým zdrojům informací a komentářům vidí pokryteckou rétoriku US dítěte Saakašviliho, tak následná pasivita a opět jenom silácké projevy do médií. O zrcadlu viz. pokrytecký přístup k uznání Kosova ani nemluvě.


Úsměvné je, jak si příznivci zradaru v Brdech stále myslí, že by US Českou republiku podpořilo v případě nějakého vážného konfliktu.[smích]


Podle mne a historických zkušeností, pokud by hrozila reálná odveta nebo by se to neslučovalo s jejich geopolitickými záměry, klidně by neudělaly nic zradar nezradar. Naštěstí pro ČR žádné takové riziko reálně nehrozí.

Tímhle na praktických příkladech padá další virtuální důvod pro instatalaci tak jako tak vylhaného "mírového" amerického radaru. Rád bych si zde přečetl názor nějakého příznivce tohoto zařízení na mou poznámku.

Dočkám se? Předem díky.
jansmith[smích]

167843

13.8.2008 0:38

RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?

Reakce na 167843

>Já bych jen dodal Koumelesovi, že ačkoli JÚ ES EJ verbálně
>své partnery ve zbrani rádo podporuje, v případě, že dojde
>k problému často ale stáhne ocas a vyčkává jak to dopadne.

>
>
>Nějaký příklad?
>
>Třeba nečinnost po invazi vojsk Varšavské smlouvy do ČSSR
>nebo

CSSR byl partner ve zbrani USA? Wow. Zda se ze to mate nejak obracene.

167854

14.8.2008 14:45

RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze

jansmith1984 85.?.?.?

Reakce na 167854

Ale no tak, semtexi, zkus se oprostit ze svého zapouzdřeného způsobu myšlení a podívat se na podstatu sdělení.

Tady máš pro klid duše ještě podobný názor někoho jiného:

Američané nám v případě invaze nepomůžou
Petr Nachtmann.
http://www.blisty.cz/art/42105.html

jansmith[smích]

168027

12.8.2008 10:58

RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze

Landi 80.?.?.?

Reakce na 167790

Nedá se říct, že by tam (do NATA) vstupovali státy tam vstupují mocní jednotlivci. Obyčejných lidí se na to nikdo neptá. Proběhne mediální masáž a je to. Jako u nás.

167801

12.8.2008 13:48

RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze

google 84.?.?.?

Reakce na 167790

>Staci si vybavit pocitacove utoky ze strany ruska na pobaltske staty(tento rok, pokud >se nepletu)

vy, sionistickou propagandou kovany, bolsevicky klamar, zo spolku bezmozgovcov, pozrite sa tu,
kto ma na svedomi na tie pocitacove utoky a porozmyslajte na tym, ci nebude lepsie,
tu vasu primitivnu, paviansku propagandu postovat tam, kde patri? na smetisko?
tam sa radi valaju v hnoji.

co to trepem, rozmyslat nemozete, nemate cim.
berte to ako rozkaz.

ak sa jednak rozhodnete rozkaz ignorovat, tak sem nabuduce piste pod nickom brainless,
aby som tie vase propagandisticke chujoviny mohol rovno preskocit.
mozete sa tak vyhnut prispevku z mojej strany, ktory uz nebude tak laskavy
a plny pochopenia k vasej mozgovej invalidite, ako tento.

167817

12.8.2008 13:36

RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 167817

pane google, uberte obratky, praskne vam zilka,
argument nie je lepsi tym cim hlasnejsie zakricite,
to robia len vyvoleni, pretoze ich argumenty maju jedinu validnu hodnotu a to su decibely, ktorymi ich produkuju,
dufam ze sa nedate na ich scestu
[smích]

167819

12.8.2008 19:34

RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze

google 84.?.?.?

Reakce na 167819

myslite, ze ja sa pritom nebavim?
validnu hodnotu tam nehladajte,
to je hra na cierneho Petra,
ale ak chcete, mozete to nazyvat Komu pukne zilka?

jedno pravidlo zneje nemilosrdnost
druhe zneje kreativita
tretie zneje humor [mrknutí jedním okem]

167838

12.8.2008 13:51

RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze

jansmith1984 85.?.?.?

Reakce na 167817

Kdepak google, tihle lidé, kteří sem přispívají jejich propagandu a rozšiřují lokajskou propagandu svých chlebodárců budou "mozkoví invalidé" jen v menšině. Většina velice dobře ví co a proč píše a na koho se snaží přímo nebo podprahově působit.

Tady na Zvedavci mají ale útrum. Naopak svými pokusy generují další a další reakce oponentů, kteří je opakovaně usvědčují z pokrytectví ne-li přímo ze lži a dávají tím jasný signál i náhodnému a nepoučenému návštěvníku diskuze.

Takže, houšť a větší kapky.[smích]
jansmith[smích]

167823

12.8.2008 14:34

RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze

Koumeles 83.?.?.?

Reakce na 167817

Jasne, za vsechno muzou Sionisti....s tebou nema ani cenu diskutovat...jeslti vy nepodlehate propagande, tak kdo teda

167825

12.8.2008 18:18

RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 167825

Sionismus má nějakou oficiální negativní propagandu?
Mainstream se tvrdošíjně (pod taktovkou sionistů, nebo přinejmenším jeho zastánců) drží linie, že sionismus je "sláva a naděje lidstva" [velký smích] , takže pokud někdo podléhá propagandě, tak by musel sionismus obhajovat, což se zde neděje.
A když někdo se sionismem nesouhlasí a obnažuje ho, tak stojí mimo většinový proud a tedy propaganda pod taktovkou oficiální většiny jaksi není přínosem pravdivých informací, které se samozřejmě siono-nacistům nelíbí.. logika..
Tady čtou a debatí většinou ti, kdož rozeznali, že dřívější praktiky "Rudého práva" a "srpu a kladiva" se převlékli do "Fox News" a "hvězd a pruhů".
No a že Vám schází potřebné informace, že sionismus je nástrojem "temnoty", to je Váš problém, z kterého se můžete dostat informovaností a snahou o nadhled [vyplazený jazyk]

167835

12.8.2008 20:10

RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze

google 84.?.?.?

Reakce na 167825

>Jasne, za vsechno muzou Sionisti....s tebou nema ani cenu
>diskutovat...jeslti vy nepodlehate propagande, tak kdo teda


to je propaganda, vy prazdna sectela makovica?
to su jednoducho zrozumitelne fakty, ktore vas odhaluju ako klamara.

167841

13.8.2008 23:55

RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 167841

si úbohý hlupák, radšej drž hubu a nerob hanbu všetkým Slovákom...OK?...

167975

14.8.2008 0:24

RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze

google 84.?.?.?

Reakce na 167975

>si úbohý hlupák, radšej drž hubu a nerob hanbu všetkým
>Slovákom...OK?...

vystacis na to sam, ty sionisticka prdelka.

167978

14.8.2008 5:27

RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 167975

to su vsetky argumenty, ktore si zohnal, alebo nam este nejake postnes???? [oči v sloup] [oči v sloup]

167989

15.8.2008 2:43

RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 167975

Hanbu Slovakum? [velký smích] [velký smích] Budte radi, za takove jako google, kteri nehrbi hrbet, mysli jim to a umi to i vyjadrit, a taky se i podle treba meritek konzumniho sveta umi o sebe a sve blizke velmi dobre postarat ( na to ja zas tak nedam, ale ...). [mrknutí jedním okem]

168079

15.8.2008 4:03

RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze

google 84.?.?.?

Reakce na 168079

Rene, ked pride prispevok tak ubohucky a slabucky ako to od toho klobuka,
tak sa nedokazem zmotivovat ani na jeden riadok odpovede.
establismentu dochadza dych aj kreativita, nemaju ziadnu predstavivost
a dokonca uz ani to klamanie im poriadne nejde.
a najlepsim prikladom toho je fakt, ze aktivnu podporu dostanu uz len od takych mozgovych mäkkysov,
ako je tento nas shabes-boy alebo leho s mikinom - dilinom,
ktori tu chodia otravovat vzduch ako jirousove alebo smradi-semeradi.
a cele to je jedna velka bieda.
ked to takto pojde dalej, tak zrejme bude musiet editor zaplatit profesionalnho oponenta,
ktory by kopal za druhu stranu, lebo tych saskov tu uz zanedlho nebude moct brat nikto vazne.

smutne je len to, ze ked dochadzaju argumenty u tych ktori maju moc,
potom väcsinou prichadzaju na radu pendrek a okovy.

168085

15.8.2008 5:37

RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 168085

Pravda pokud podporime argumentaci necim spicatym ostrym kovove povahy, tak to zveda vyrazne vahu argumentace. Ono google nas valecnicky system, ktery spiralu naseho vyvoje akceleroval dalsi a dalsi velkou valkou ci expanzi skoncil. Nas globalni konecny svet expanzi neumoznuje a dalsi velka "revitalizacni" valka, by nebyla valkou ozivujici pro presycenou ekonomiku, jako valkou definitivni pro civilizaci. Pokud se nas system degradace cloveka na jeho zivocisnou cast, da vubec civilizaci nazvat.

Tady autor pise neco o budoucnosti solarni energie. O jake budoucnosti mluvi, o te za zhruba 5 let kdy budeme diky neschopnosti systemu dlouhodobeji pohlednout do budoucna, celit dusledkum ropne krize v nejostrejsi podobe? Stepan Kotrba jako kluk i jako kluk pamatuju v abicku, to co pan Cvek uvedl jako mantru budoucnosti. Jakmile se zlepsi efektivita slunecnich clanku, tak budou energii budoucnosti. To se rikalo i pred 50-ti lety i mimo jine o te termojaderne fuzi v blede modrem. Behem tech 5-ti let se revolucne solarni technologie nezlepsi, a pres nesouhlas pana Cveka i zelenych se bez atomu neobejdeme.

Nevim do jake miry si pan Cvek uvedomuje, ze decentralizace energie, znamena posileni nezavislosti lidi nad ramec soucasneho politicko-ekonomickeho modelu fungovani nasi civilizace. To je test nasi civilizace transformace systemu nebo sebedestrukce, ktera je principielne soucasti systemu "valecne ekonomiky". Pendreky a okovy to uz je pouze takovy detail, mame totiz tu cest zit ve velmi zajimavych casech, kde tyto "drobnosti" jsou soucasti pozadi mnohem velkolepejsi sceny. [mrknutí jedním okem]
http://www.blisty.cz/2008/8/15/art42122.html

168088

15.8.2008 9:08

RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 168085

"ked to takto pojde dalej, tak zrejme bude musiet editor zaplatit profesionalnho oponenta,
ktory by kopal za druhu stranu,"

google
tak to je uzasna myslienka, hadam si ju pan Stwora vsimne a popremysla o nej [chechtot]

168105

15.8.2008 19:06

RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 168105

souhlas!!! skutečný oponent tu chybí [cool]

168130

13.8.2008 19:10

RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 167825

Pokud někdo podléhá propagandě ..tak mám dojem,že v celosvětovém průzkumu ..Kdo ohrožuje celosvětový mír: Vyhrál Éretz před Iránem a USA !!!!! Tak Vám nyní nevím ??? A ten Irán je tam jen díky mediální židovské masage ..protože je trnem a tlapou na blahobytu Khazar-AshkeNáci jak z USA tak z Éretzu !! Kapišto ??? [vyplazený jazyk]

167947

12.8.2008 9:14

Tak kdy budem protestovat proti Rusku, co takhle nejakou retezovou hladovku

Me2d 83.?.?.?

Prece agresor jako Agresor, ne....O ja zapomnel, tady je Rusko zeme posvatna...kde vsechno zaridilo Usa. Kde se Ivan jen brani. On byl vlastne do toho dotlaceny, mu nic jineho ani... [bliji] Realita je takova: Rusko, nikdy nechtelo prijit o Gruzii, ani o Abchazii, ani jine staty o kterych vetsina z vas do ted nikdy neslysela. Tak pekne Abchazii, zasobovala zbranemi, rozdava ruske pasy atd...Ten konflitk tam je na ostri noze uz hodne dlouho....kdo nechce videt, nevidi, a nezapomente, Muze za to Mosad [vyplazený jazyk]

167792

12.8.2008 11:13

RE: Tak kdy budem protestovat proti Rusku, co takhle nejakou retezovou hladovku

Smoker 78.?.?.?

Reakce na 167792

Medved medved, ty si mimo ale uplne. este aj 91% americanov podla prieskumu CNN! si mysli, ze rusky zasah je peacekeeping. http://edition.cnn.com/
Ale medved suhlasi ked muslimovia zabijaju krestanov v Kosove, ked krestania zabijaju muslimov v Iraku, ked gruzinci zabijaju rusov v osetsku. patlala.

167808

13.8.2008 7:08

RE: Tak kdy budem protestovat proti Rusku, co takhle nejakou retezovou hladovku

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 167808

Ten udaj me velmi prekvapil. Navic velke mnozstvi lidi. Nekteri hlavouni mluvili o tom, co je a neni myslitelne v 21.stoleti. Vse nasvedcuje tomu, ze vymyvarna hlav pomoci starych centralizovanych medii se stava spatne fungujicim anachronismem.

167868

14.8.2008 0:06

RE: Tak kdy budem protestovat proti Rusku, co takhle nejakou retezovou hladovku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 167808

dobrééé....ale v Iraku nezabíjajú moslimov kresťania, ale Američania (ťažko ich zaradiť ku kresťanom...)a odveta bude....niet divu

167977

12.8.2008 11:29

RE: Tak kdy budem protestovat proti Rusku, co takhle nejakou retezovou hladovku

jp 62.?.?.?

Reakce na 167792

Ježíši Kriste!
Tohle je diskuse k článku nahoře. Četl jste ho vůbec? Tak proč tady uvádíte Vaše okrajové teorie o tom, jak Rusové nechtějí přijít o Abcházii...

Mezi námi, Rusům čerta záleží na nějakých Abcházcích či Osetijcích, jim jde o jejich bezpečnost, kterou se jim ten Váš posvátný západ snaží nabourat kde může.

Krucinál, kdo je už přes asi 50 let agresorem a kdo obětí? Rusové, Muslimové, nebo Amerika?

167812

12.8.2008 17:31

RE: Tak kdy budem protestovat proti Rusku, co takhle nejakou retezovou hladovku

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 167812

Z té trojice...kdo je 50 let obětí? Snad ne Rusko...

167831

13.8.2008 14:33

RE: Tak kdy budem protestovat proti Rusku, co takhle nejakou retezovou hladovku

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 167831

Inu, soudruhu Vanguarde, zkuste se zamyslet nad tím, co se dělo, než se Rusové zase chopili vlády nad svým státem, který byl do té doby ovládán vašimi čistokrevnými obřezanými bratry... Rozkrádačka jak se patří, přesně v čistokrevném duchu chazarské nadřazenosti... [pláč]

167916

12.8.2008 15:53

RE: Tak kdy budem protestovat proti Rusku, co takhle nejakou retezovou hladovku

stanko74 195.?.?.?

Reakce na 167792

To Me2d: Potrebujem pomôcť, lebo v tom mám tiež chaos...
Ak separatisti z národnostných menšín páchajú teroristické činy na území zvrchovaného štátu, s cieľom získania nezávislosti, a armáda zvrchovaného štátu proti nim zakročí spôsobom, ktorý si vyžiada reakciu OSN a vyslanie mierových síl, jedná sa agresiu zo strany OSN, separatistov alebo armády zvrchovaného štátu? Prípadne, dalo by sa za agresiu považovať, keby do vnútroštátneho konfliktu zasiahli jednotky cudzieho štátu bez mandátu OSN?
A ako to je, keď na území pod správou OSN, dôjde k útoku na mierové zbory, je agresorom OSN alebo útočiace jednotky štátu, ktorému sporné územie legislatívne patrí? Dá sa považovať za agresiu napadnutie zvrchovaného štátu, po tom, čo na jeho území došlo k smrteľnému útoku na príslušníka útočiacej armády?
Už mám len poslednú otázku. Je agresorom štát, ktorý napadne zvrchovanú krajinu preventívne, bez predchádzajúceho priameho ohrozenia?
Vopred ďakujem za odpoveď. Po Paname, Kuvajte, Somálsku, Iraku, Kosove a teraz v Gruzínsku sa v tom nejako neviem zorientovať.

167828

14.8.2008 0:02

RE: Tak kdy budem protestovat proti Rusku, co takhle nejakou retezovou hladovku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 167792

Jasan, Rusko je agresor...ale potom čo sú JúEsEj???...Akože to bolo v tom Kosove??... Kto a na akom základe bombardoval nezávislý štát???...Hmm...to nebol agresor, to boli JúEsEj... Koľko ZHN sa našlo v Iraku??... Tuším, že aj nič....a kto napadol Irak?... Žeby znova JúEsEj??....Ahááá....keď sa nič nenašlo, tak šírili demokraciu...xexexe...
Pardon, je to isté, Rusko je sprostý agresor a JúEsEj sú šíritelia ...DEMOKRACIE....(uf, dúfam, že takto je to dobré)....

167976

12.8.2008 10:29

Pravda

Mikisan 78.?.?.?

Ono pravda je asi takato [chechtot]

Vložený obrázek

167799

13.8.2008 5:55

RE: Pravda

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 167799

To je hezky a pravdivy . Meli by to animovat a ukazovat na TV detem misto vecernicka aby nebyli brainwash . [velký smích]

167864

12.8.2008 10:00

bush

dd 155.?.?.?

Tak on ten fašista Bush chce vědomě zatáhnout evropu do války. Nejdřív škemra o přietí Gruzie do NATO a EU. Pak už jen zbejvalo aby Saakašvili (Bushova loutka) napadla osetii vybombardováním Cchinvali. Médii to svést na útok Ruska, zatahnout tam NATo a konflikt je na svete.
Proč tam zemřeli ty dva novináři? Možná se svět neměl dozvedet pravdu,kdo koho dřív napadl. Všechno se točí kolem iránu, a ono nakonec takhle.
Doufám že jim tam Rusové daj co proto.

167800

12.8.2008 10:54

RE: bush

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 167800

Trochu pochopení. Tatík Bush si dal velkou práci se zdůvodněním mírotvorné mise do Iráku a Afgánistánu a teď by rád ještě dodělal ten domácí úkol z Iránu. Bohužel ten nevděčný svět nejen že jeho mírotvornou snahu nepochopil ale ještě si čím dál víc dovoluje jeho spanilou jízdu kritizovat. Je třeba malinko odvést pozornost jinam jako to dělají děťátka na pískovišti. "Auuuu mamííí za cooo ??? .. podívej Pepíček taky tahá Kačenku za cop .. on může ????"

167802

12.8.2008 11:03

RE: bush

Landi 80.?.?.?

Reakce na 167800

Co proto ? Já myslím, že kdyby se Gruzie neodhodlala (nenechala se poňouknout) k agresi, a jak to vypadá i k etnické čistce, vůbec nic by se nestalo. Navíc pokud někdo čeká na můj chybný krok tak se ho snažím neudělat.
Saakašviliho mi líto není, bezcenný člověk a diktátor který je ke všemu ještě tak pitomej, že se přirovnává J.V. Džugašvilimu (a taky se tak chová - ten taky násilím připojil Osetii ke Gruzii).

Ale je mi líto obyčejných lidí (na všech stranách konfliktu).
Líto mi není je těch, co mají agresi Gruzie na svědomí, ale ti když půjde do tuhého, utečou do ciziny a budou se smát dál. Těžko je za tisíce mrtvích, dostanete před soud pro válečné zločince.

167805

12.8.2008 11:03

krvavé přepínání z Pekingu na Kvakaz

karin 195.?.?.?

V antice prý během olympiády utichly boje. V dnešní virtuálně - mediální bezzásadové době je olympiáda dobrá třeba k nové válce. Národy hledí k Pekingu a z Kavkazu teče krev. A kohopak tam nevidíme? To izraelští poradci, zkušení Davidové, ti jsou odedávna na boj s Goliášem (Rus nebo medvěd) nejlépe vybaveni. Nepochybuji o tom, že zatímco "světová veřejnost" bude rozmrzele přepínat mezi zprávami z Pekingu a od Černého moře, žid ve Svaté zemi spustí něco většího, aby byl poprask a zmatek na scéně jaksepatří využit. Ticho v Palestině a kolem Iránu už trhá uši. Sión nespí, a troubí do zbraně. Ať se opona trhá! [bliji]

167806

12.8.2008 11:42

PRO je skutečně proti outsiderům typu Írán.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Ale ne kvůli obraně, ale kvůli beztrestnému útoku.

Protiraketová obrana je mnohem složitější problém, než si lidi typu Regana dokážou představit. Manévrující mezikontinentální rakety Topol a Topol-M jsou kapitola sama pro sebe, ale tvrdý oříšek představují i klasické balistické rakety kvůli ohromnému počtu klamných cílů, které se ve vakuu pohybují stejně jako opravdová hlavice. I malý počet íránských raket by tak dokázal protiraketovou obranu spolehlivě zahltit. Pulzní dělo ve střední Evropě je jediný způsob, jak klamné cíle íránských raket eliminovat.
Rusko sice vlastní asi 2000 jaderných hlavic, ale prvních 50 hlavic by napáchalo více než 50% škod. První hlavice by mířily na velká města a další by už jen vyzobávaly zbytky. Pokud by Írán vystřelil do USA 5 hlavic, tak by bylo 10 milionů mrtvých ( 2 miliony na jednu hlavici ). To Amíkům za íránskou ropu nestojí. Bez základny v ČR do války s Íránem nepůjdou.

167807

12.8.2008 11:34

RE: PRO je skutečně proti outsiderům typu Írán.

sxgo 78.?.?.?

Reakce na 167807

Pre ilustráciu:
http://www.youtube.com/watch?v=ByV3o9nuDR4

167814

12.8.2008 22:15

RE: PRO je skutečně proti outsiderům typu Írán.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 167807

...líbí se mi tvé věty, prde královský, vidím to podobně.

167848

12.8.2008 11:58

US začaly evakuovat rodiny svých diplomatů z Tbilisi do Jerevanu

Saša 74.?.?.?

Moskva však tvrdí, že nechce hlavní město napadnout. Dodávky plynu a elektrického proudu z Ruska nebyly přerušeny. V porovnání se silami NATO Ruská Federace je příliš mírná, obdobně je příliš civilizovaná ve srovnání s US nebo Izraelem, kteří jednoho zabitého mstí smrtí sta odpůrce. V roce 1999 US schovávající se za NATO nazývalo „ekvivalentním použitím síly“ zabití tisíců civilistů v Bělehradě o zničení mostů a infrastruktury nemluvě.

Doufám, že US administrativa není tak šílená jako blázen Saakašvili.

167809

12.8.2008 11:31

NATO, co dál?

Alexa 89.?.?.?

Osobně nevěřím, že velcí hráči světa budou riskovat použití atomových zbraní. V tomto směru budou všechny velmoci vůči sobě navzájem cítit respekt - byť s jistou pachutí. Atomové zbraně totiž nemusí být tím největším trumfem, které má už dnes v podstatě každý. Trumfem může být to, co zatím nikdo nepoužil v jakékoliv válce. Atomové zbraně - ač hrozivé - byly naposledy použity v 2.sv.válce. Za více než 60 let se výzkum posunul jistě dále.

Zajímavější může být další vývoj NATO. Konflikt, který vyvolal Saakašvili a to za (na-zase-tak)tiché podpory Izraele a USA je pro mnohé další rozumné a suveréní(tj.ne pro ČR) členy NATO ukázkou nedůvěryhodnosti celého paktu. Nemohu vědět co všechno bylo diskutováno v zákulisí bulharského dýchánku NATO, ale celkové projevy této organizace nedokazují jednotnost. Afganistán i Kosovo jsou důkazy, že mnozí členové NATO přestávají mít zájem na to být servisní organizací válek rozpoutaných Spojenými státy. Evropští členové mají jen velmi málo výhod z NATO, zatímco USA v něm mají vojenskou podporu, která je nic nestojí(maximálně notnou dávku emocionálního vydírání ostatních členů).

Událost v Gruzii je tak pro mnohé varováním před plněním přání USA, které do NATO chtějí každého kdo je blízko k hranici s Ruskem - nic jiného státy jako Ukrajina a Gruzie splňovat nemusí a to třeba i kdyby se tam na tržištích prodávaly děti a zabíjeli zahraniční turisté.
Posílí konflikt v Gruzii celistvost paktu NATO? Pravděpodobně ho jen a jen oslabí a může mít za následek změnu váhy slova USA při rozhodování, zředění členských pravidel a nebo - ve vzdálenějším horizontu - rozpad již tak dost archaické organizace.
Mám jen obavu z toho, co by pak dělali věrní psíci jako je ČR, kteří nejsou schopni být bez svého pána.

167810

12.8.2008 21:09

RE: NATO, co dál?

0neR 83.?.?.?

Reakce na 167810

"Za více než 60 let se výzkum posunul jistě dále."

Bingo. [cool]

167844

12.8.2008 22:08

RE: NATO, co dál?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 167810

Alexo, ti věrní psíci jsou "oříšci" - a to v několikerém smyslu toho slova. Už delší dobu postuji, že nová EU se bude stavět od ČR.
I když to zatím ani zdaleka nevypadá. To, že červený hadr představuje Tupolánek se svým "komoňstvem", to neznamená, že v pozadí nejsou lidi, co vidí skrze USA "penězoměncům" do karet.
A šuplíkují si možné varianty řešení.
Aspoň v to doufám.

167849

13.8.2008 10:29

RE: NATO, co dál?

Alexa 89.?.?.?

Reakce na 167849

>Už delší dobu postuji, že nová EU se bude stavět od ČR.

V tom s Vámi souhlasím. Je to dobře či špatně? Ani jedno. EU - trendem jakým se pohybuje doposud - není příliš slávyhodná organizace. Stává se z ní orwellovská Eurasie, která svým neustálým bujením jednou zničí sama sebe. A vše kolem ní. Přibližování ČR k USA také není dobrým pohybem. A jak z toho ven, že?

>To, že červený hadr představuje Tupolánek se svým "komoňstvem", to neznamená, že v pozadí nejsou lidi, co vidí skrze USA "penězoměncům" do karet.

Ti lidé v pozadí však nemají žádnou faktickou moc cokoliv na situaci změnit. Má-li se něco skutečně změnit, musí se radikálně změnit hodnoty v rovnici. Z naší politické scény jako takové se ale žádná změna odehrát nemůže. Kdyby byl u vlády klub oranžových, smlouva o radaru by byla podepsána stejně a ódy na želízka, která nám dává EU v podobě "euroústavy" by byly pěny stejně tak. V současné době je náš stát vlečen okolnostmi a jednou z nepříjemných okolností je i samo NATO, popřípadě to co by mohlo přijít po něm.

>A šuplíkují si možné varianty řešení.
>Aspoň v to doufám.

Také věřím. Bude to však "vítr z hor" co něco změní, ne probuzení na našem dvorečku.

167885

13.8.2008 11:34

RE: NATO, co dál?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 167885

Alexo, máte pravdu, jak "stohoven" budeme řešit?
Jako ta kapela, jiným výkladem skutečností, které nás obklopují. Spoustu lidí neví, jak velkou silou je naše podvědomí, stále více propojované v globálním měřítku. Asociační řady vědomí jsou nástrojem pro změny v okolní realitě. Vždy to tak bylo, ale neučili jsme se to. Proč asi?

Tenhle "vítr s hor" je totiž z tak vzdáleného prostoru, že jsem tu spíš za blázna, když jeho vlivy popisuju. Je to cosi jako komplexní přerod myšlení na planetě. Ten je součástí každé civilizace, oddělené novým počítáním "času".(letopočtem).
Lidé netuší, jak systémy náboženství formovaly naše asociace hluboko v podvědomí. A toto se postupně bude opravovat. Pomocí (i sakramentsky nepříjemných) dějů ve společnosti, které mají svůj oficiální a neoficiální výklad.
Postupně bychom z politických panáků měli mít legraci, obdobnou jako po poznání "finty" v názvu kapely "Z toho ven". Zvuková spodoba a jiné mezírky mezi slovy - to je princip "hudby vesmíru", kterou jsem svým způsobem pochopil - a seč mi síly a čas dovolí, tak skrze tento filtr komentuji dění "v okolí".

Je nezbytné si vytvořit vlastní systém informačních vrstev a do něj zařazovat to, co se děje. Vím, že moje komentáře bývají "ulítlé", časem ale zapadnou do nových souvislostí.
Máte-li načteno i leccos z "Wingmakers", "Matrixu 2001", ale i z budhizmu, brble a vědy, tak si časem porozumíme víc. Je třeba v sobě nastavit hranici toho, co je a co není možné teď, a tu křivku stále posílat do minulosti a budoucnosti. A "nápady" začnou přicházet.

167891

12.8.2008 20:03

Vystúpenie Sergeja Ivanova

mt-svk 213.?.?.?

v CNN

http://dirty.ru/comments/237450

167837

13.8.2008 2:10

hehe toto vystihuje celu situaciu .

CCCP 78.?.?.?

Vložený obrázek

167860

13.8.2008 11:01

Z dejin Kavkazu

Outofjacket 121.?.?.?

Precetl jsem si ten odkaz na http://machalek.bigbloger.lidovky.cz/c/45778/Z-dejin-Kavkazu.html a rekl bych, ze autor by si mel precist Brzezinskeho "Sachovnici" a mozna by pak dal sve historicke pojednani do kontextu s vyvojem 21. stoleti.

Zajimavejsi vsak bylo pro me zjisteni, ze zatimco diskuze na Zvedavci je pomerne vyvazena, tamni diskuteri temer bezvyhradne zastavaji tvrde anti-ruska stanoviska. Co rici treba na tohle:

"Všichni rusofilové by si měli uvědomit, že největší hrozbou světu nejsou USA, ale jsou ruské imperialistické choutky. To že je zatím neuskutečnili jen proto, že na to nemají ekonomicky."

nebo:

"Z toho, co se děje v Gruzii je vidět, jak je ten rádoby "demokratický " svět pokrytecký. Soudní lidé musí vidět, že Rusku se nedá věřit ani pozdrav. Cena života je pro ně nulová."

Nebo ze by to bylo tim, ze se jedna o Lidovky?

S pozdravem,

Outofjacket

167894

13.8.2008 13:11

Preco obdivovatel a podporvatel Hitlera,Bush, sa stretol v Pekingu v piatok s Putinom?

Igor 85.?.?.?

Pretoze mu jeho spionaz hlasila, ze Rusko hned v piatok presunulo do Juzneho Osetska SS-21.
Do ruskej vojnobej obrannej doktriny vsunuli v 1991 myslienku, ze ak bude Rusko napadnute americkymi konvencnymi preciznymi zbranami (riadene bomby, alebo crusie missiles), tak odpoved bude takcike atomove bomby.
SS-21 je idealny system, existuju verzie A, B, C, dolet 70, 120, alebo 180 km.
Sila atomovej naloze je od 10kt do 100kt (co uz nieje takticka bombicka).
I z tohto dovodu sa tlacili vsetci potkani z EU, Izraela a SSA von z Gruzinska.

Co asi bude/zostane z radaru v Brdech a z Prahy, ak tuto doktrinu uplatnia i smerom na zapad a nielen na juh?
Na Prahu/Brdy by pouzili strategicku prskavku a ako nosic Iskander.

167903

13.8.2008 20:04

Lubo999

Lubo999 213.?.?.?

pepici som prekvapeny ze existuej takyto server a ja par pepikov ktorym nevymlela hlavu americka propaganda.

s tym radarom ste to posrali...naozaj verite tym zvastom ze ide o boj proti terorizmu?! to urcite... obklucit Rusko a potom sa zmocnit jeho nerastneho bohatstva.

bud ta stetka od vas allbrightova alebo dick(to sedi...)cheney jeden z nich povedal-"nie je spravodlive ze jedna krajina vlastni tolko nerastneho bohatstva..."

no a teraz si prelozte vsetky akcie americanov v europe a blizkosti ruska...

167953

13.8.2008 22:30

RE: Lubo999

Oracle mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 167953

Chlape ti si to len teraz zbadal že o čo tu ide. [zmaten]

167960

13.8.2008 23:34

RE: Lubo999

Lubo999 213.?.?.?

Reakce na 167960

teraz neviem co mas na mysli?! ze existuje tento server?! no clovece objavil som ho iba dnes...

a to o tom o co ide USAkom to mi je uz jasne od Kosova... takmer 10 rokov...

167974

14.8.2008 3:31

RE: Lubo999

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 167953

Opravdu. Tsss, tss, kdo by to byl rekl, ze ano? Mimochodem velmi pozoruhodna myslenka, ta s urovni tohoto webu urcite zamavala.

167985

Příspěvků: 81

12.08. 05:40 Rene Bartosek  Tak daleko to nepujde.
12.08. 09:05 Koumeles  RE: Tak daleko to nepujde.
12.08. 09:46 himlhergot  RE: Tak daleko to nepujde.
12.08. 10:40 waldo  RE: Tak daleko to nepujde.
12.08. 13:44  RE: Tak daleko to nepujde.
12.08. 16:41 semtex  RE: Tak daleko to nepujde.
12.08. 17:22 aristokrat  RE: Tak daleko to nepujde.
13.08. 13:44 Miroslav Yamato  RE: Tak daleko to nepujde.
13.08. 14:04 Spytihněv  RE: Tak daleko to nepujde.
13.08. 15:57 hestroy  RE: Tak daleko to nepujde.
13.08. 16:08 hestroy  RE: Tak daleko to nepujde.
13.08. 16:47 Miroslav Yamato  RE: Tak daleko to nepujde.
13.08. 20:59 Muchomůrka červená  RE: Tak daleko to nepujde.
13.08. 22:37 Miroslav Yamato  RE: Tak daleko to nepujde.
14.08. 17:54 Muchomůrka červená  RE: Tak daleko to nepujde.
13.08. 22:18 Vojta49  RE: Tak daleko to nepujde.
14.08. 03:25 Rene Bartosek  RE: Tak daleko to nepujde.
14.08. 16:43 pietroo  RE: Tak daleko to nepujde.
13.08. 23:27  RE: Tak daleko to nepujde.
13.08. 19:01 Saša  RE: Tak daleko to nepujde.
12.08. 13:58 Koumeles  RE: Tak daleko to nepujde.
12.08. 19:57 google  RE: Tak daleko to nepujde.
13.08. 13:42 hestroy  RE: Tak daleko to nepujde.
12.08. 16:24 ksiphias  RE: Tak daleko to nepujde.
13.08. 06:52 Rene Bartosek  RE: Tak daleko to nepujde.
12.08. 08:58 Oracle  Blbci v Bielom Dome
12.08. 08:51 jean.laroux  Nové kolo
12.08. 09:44 Koumeles  Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze
12.08. 09:59 jean.laroux  RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze
12.08. 21:13 jansmith1984  RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze
13.08. 00:38 semtex  RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze
14.08. 14:45 jansmith1984  RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze
12.08. 10:58 Landi  RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze
12.08. 13:48 google  RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze
12.08. 13:36  RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze
12.08. 19:34 google  RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze
12.08. 13:51 jansmith1984  RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze
12.08. 14:34 Koumeles  RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze
12.08. 18:18  RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze
12.08. 20:10 google  RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze
13.08. 23:55  RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze
14.08. 00:24 google  RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze
14.08. 05:27  RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze
15.08. 02:43 Rene Bartosek  RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze
15.08. 04:03 google  RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze
15.08. 05:37 Rene Bartosek  RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze
15.08. 09:08  RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze
15.08. 19:06 MedaBeda  RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze
13.08. 19:10  RE: Autor si mozna neuvedomuje, ze tam kde je dneska Gruzie, tak tam muze
12.08. 09:14 Me2d  Tak kdy budem protestovat proti Rusku, co takhle nejakou retezovou hladovku
12.08. 11:13 Smoker  RE: Tak kdy budem protestovat proti Rusku, co takhle nejakou retezovou hladovku
13.08. 07:08 Rene Bartosek  RE: Tak kdy budem protestovat proti Rusku, co takhle nejakou retezovou hladovku
14.08. 00:06  RE: Tak kdy budem protestovat proti Rusku, co takhle nejakou retezovou hladovku
12.08. 11:29 jp  RE: Tak kdy budem protestovat proti Rusku, co takhle nejakou retezovou hladovku
12.08. 17:31 Vanguard  RE: Tak kdy budem protestovat proti Rusku, co takhle nejakou retezovou hladovku
13.08. 14:33 hestroy  RE: Tak kdy budem protestovat proti Rusku, co takhle nejakou retezovou hladovku
12.08. 15:53 stanko74  RE: Tak kdy budem protestovat proti Rusku, co takhle nejakou retezovou hladovku
14.08. 00:02  RE: Tak kdy budem protestovat proti Rusku, co takhle nejakou retezovou hladovku
12.08. 10:29 Mikisan  Pravda
13.08. 05:55 Kadence crazy  RE: Pravda
12.08. 10:00 dd  bush
12.08. 10:54 jean.laroux  RE: bush
12.08. 11:03 Landi  RE: bush
12.08. 11:03 karin  krvavé přepínání z Pekingu na Kvakaz
12.08. 11:42 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  PRO je skutečně proti outsiderům typu Írán.
12.08. 11:34 sxgo  RE: PRO je skutečně proti outsiderům typu Írán.
12.08. 22:15 janko  RE: PRO je skutečně proti outsiderům typu Írán.
12.08. 11:58 Saša  US začaly evakuovat rodiny svých diplomatů z Tbilisi do Jerevanu
12.08. 11:31 Alexa  NATO, co dál?
12.08. 21:09 0neR  RE: NATO, co dál?
12.08. 22:08 janko  RE: NATO, co dál?
13.08. 10:29 Alexa  RE: NATO, co dál?
13.08. 11:34 janko  RE: NATO, co dál?
12.08. 20:03 mt-svk  Vystúpenie Sergeja Ivanova
13.08. 02:10 CCCP  hehe toto vystihuje celu situaciu .
13.08. 11:01 Outofjacket  Z dejin Kavkazu
13.08. 13:11 Igor  Preco obdivovatel a podporvatel Hitlera,Bush, sa stretol v Pekingu v piatok s Putinom?
13.08. 20:04 Lubo999  Lubo999
13.08. 22:30 Oracle  RE: Lubo999
13.08. 23:34 Lubo999  RE: Lubo999
14.08. 03:31 Rene Bartosek  RE: Lubo999

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

49

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 101 čtenářů částkou 14 640 korun, což je 49 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Když dojdou argumenty: "Novinářka" z Deníku N dala facku redaktorovi Sputniku22.11.19 21:08 Česká republika 3

Němci chtějí odstranit Babiše přes Milion chvilek, protože překáží zrušení Benešových dekretů20.11.19 23:29 Česká republika 25

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 12

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 4

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 3

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Měnové kurzy

USD
23,13 Kč
Euro
25,50 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,20 Kč
100 japonských jenů
21,28 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 846,85 Kč
1 unce stříbra
394,06 Kč
Bitcoin
165 120,73 Kč

Poslední aktualizace: 22.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 970