Diskuze k článku

Antisemitské DVD

Příspěvků 52

8.8.2008 8:00

Řítíme se střemhlav do nového světového řádu...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Stejně jako nás tady Petr Gejdoš upozorňuje na proroctví pana Nostradama, tak já zase vytáhnu z rukávu svého bubáka - proroka Rothschilda.
Plán na vytvoření jedné světové vlády byl vypracován již prvním
členem zmíněného klanu a všichni následující potomci neúnavně
šlapou ve šlépějích svého předka k vytvoření tohoto divokého
impéria Nového světového řádu. Po úspěšném, ale zákeřném a
podvodném založení Federální rezervní banky (FED), jeden z jeho
hlavních architektů, James Paul Warburg prohlásil:
"Nový světový řád nastolíme. Otázkou pouze zůstává, zdali to
bude se souhlasem a nebo pomoci násilí"
. Warburg jenom citoval plán svého šéfa Rothschilda. Rothschild měl již mnohem dříve vypracovány strategie ovládnutí společnosti. Generál americké armády, Albert Pike, mu na jeho žádost předložil tři různé verze: komunismus, fašismus a náboženské války. První dvě verze se již uskutečnily a nyní jsme svědky té třetí a snad i té nejšpinavější a nejvíce ponižující - náboženské války.

Rozšťouchat navzájem židy a muslimy. Boj islámu a judaismu. Boj judaismu proti všem. A jelikož žijeme v globální společnosti, tak je to boj proti všem v globálním měřítku. Aniž by si tohle židé uvědomovali, opět se stávají oběťmi vyprovokovaných nesvárů k záměrnému rozkladu společnosti a k postupnému vytvoření jedné světové vlády. Nikoliv vlády židů, ale vlády hrstky několika "mocných", kteří se za židy také považují. Jako nástroje pro manipulování společnosti a především k manipulování židů, si Rothschild vytvořil ve spolupráci s Theodorem Herzlem, politické hnutí zvané sionismus a později i stát Izrael jako jeho základnu. Sionismus se takto stal pro Rothschilda úspěšným nástrojem k manipulování lidí celého světa. Jakákoliv kritika Izraele je rázem označena jako antisemitismus a na základě zákonů o šíření nenávisti je tedy kritika Izraele (sionistické vlády a jejich vojenských složek IDF) nepřípustná a v některých zemích dokonce považována za trestný čin.

Pod kotlem se musí neustále udržovat oheň, aby polévka antisemitismu nevystydla. A pokud není dostatek antisemitismu, tak se musí za každou cenu antisemitismus vytvořit. To by tak bylo, aby nesváry utichly a lidé se na sebe zase začali usmívat...držet se za ruce, veselit se, tancovat a společně zpívat. Ne! Tohle není ten Nový světový řád podle Rothschildových plánů. Tímto jsem se konečně dostal k tématu článku. Mám silný dojem, že uvedená antisemitická DVD byla vytvořena samotnou židovskou organizací. Originální logo, autentické obaly...a zmínka, že holešovský židovský festival je finančně sponzorován sionistickou vládou Izraele? Kdo asi může vědět, že oficiálním spozorem festivalu je izraelské velvyslanectví v Praze, než samotní členové organizace!

167343

8.8.2008 8:00

RE: Řítíme se střemhlav do nového světového řádu...

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 167343

Souhlas. Ale není to jen o Rothschildech. Oni taky nebyli ti, kteří ten plán vymysleli. Lidé z Eretzu a podobně budou dělat tu politiku pořád stejnou, jestli Rothschildi jsou nebo nejsou. Jen to nebudou mít tak snadné. Potřebují se cítit jako něco extra, takže se chovají jako hysterky. Vymyslí si cokoliv. A jeden z takových se stal Rothschildem. Co si ale Rothschild opravdu myslí, nevíme. Možná si o těch obyčejných Židech myslí... No ani bych se mu nedivil. Naivní určitě není. [smích]

167345

8.8.2008 9:53

RE: Řítíme se střemhlav do nového světového řádu...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 167345

Taky souhlas a rozšíření - všichni "bilderbergové, rotschildové a spol." jsou jen "nástroje osudu" (karmy), které jsme my všichni tisíce a sta let vytvářeli... nemohli by se dostat k moci, kdyby bylo "nastřádáno" více pozitivního, nez negativního.

167368

10.8.2008 12:17

RE: Řítíme se střemhlav do nového světového řádu...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 167368

...tenhle anonym, zdá se, má docela hezký vhled do situace. Pokud tedy vnímá cykly 24 000 let jako polarity, pro směřování a "překlápění" vesmírné hry k dobru anebo ke zlu.
Právě končíme tu etapu, kdy se zlo rozpadá a dobro vystrkuje růžky (vlastně radši květinky). Každá takováto etapa přináší do naší soustavy další formy technologií (způsobů organizování stále větších celků).

Doufám, že se moc nepletu, když si myslím, že jde o propojení cílové mety pro tuto galaxii. schopnost lidstva jako celku, řídícího tuto sluneční soustavu, volně se pohybovat po galaxii. Nevím, kdy se to podaří, aby obloha z modré přešla na zelenou a tím všem signalizovala možnost změny pozice v prostoru.
Pro dost lidí je to samozřejmě blábol, ale tím bylo pro pračlověka auto taky.
Nu, nechme se překvapit, kam nás průsečíky událostí (do myšlení lidí) dovedou.

167587

8.8.2008 8:36

.

cyp 195.?.?.?

DVD nebylo ani v nejmenším antisemitistické, pouze informační. Ukazovali to, co dělají židé běžně. Jak se říká...kdo jinému jámu kopá...až se ucho utrhne.

167346

8.8.2008 9:46

Velmi trefné

pje 194.?.?.?

Bez ohlednu na právní aspekty je nicméně v tomto případě zajímavé, ne li přímo klíčové, zjistit, kdo to DVD stvořil (přesněji, kdo to stvoření platil). Význam sdělení v DVD totiž osciluje, jak článek správně uvádí, od neutrální informace přes "vždyť vy taky nejste svatí" až po paušalizující skandalizaci etnika. Obávám se, že v ČR je v daném případě reálný "nepřítel" natolik bezvýznamný, že musí být virtualizován v obludných rozměrech... [oči v sloup]

167363

8.8.2008 10:27

RE: Velmi trefné

Martin Škapík 85.?.?.?

Reakce na 167363

Já se přiznávám dlouhodobě z hlubokého vztahu k Izraelitům, naprosto soucítím s tím, co izraelité prožívají staletí a jsem tedy věřící hříšník, který se domnívá, že Judaismus a křesťanství nejsou v rozporu, ale Boží záměr naplnil Ježíš, doslova naplnil proroctví Boha a tedy Starozákonní...

Tedy nemohu být věřím pro stálost toho přesvědčení podezříván z "antisemitismu" či "antijudaismu".

Otázkou je, jak vůbec poznat příslušnost někoho k tomu či onomu národnímu uskupení? Otázkou je, jestli se všichni i třeba židovští vůdci drží velmi moudrého a praktického zákona Božího...

Co se týká DVD, tak tam se člověk úplně ztratí. Neviděl jsem jeho obsah a asi bych jej neuměl vyhodnotit. Hlavně se ale ztrácí racionalita komentářů (myslím mediálních). Zlo je zlo ať jej dělá kdokoliv. Ten plán na jeden svět je zjevný a zcela iracionální, já si myslím, že se generuje prostě z vyšinutých sociálních inženýrů, nejvíce bankéřských domů, že to začalo FEDEM, snahou napodruhé úspěšnou o zřízení OSN a pokračuje to snahou nikoliv židů, ale různých vlivných osobností a klanů opravdu zotročit svět a znechutit celé národy.

V této věci je zvláštní, že stránky které napadají nevybíravě Islám jsou v pořádku (Islám - kupříkladu ženské obřízky jsou dosti šílenou, mučící věcí a tragickou - ale věcně se o Islámu nediskutuje)na rozdíl od stránek kritizujících politiku třeba Izraele vůči Palestině. Myslím, že už je to ryzí ideologie a zastrašování, stejně jako je absurdní, viz článek od pana Krále, že USA podporují Islámské země, jako bolševické diktatury atd.,
takže zde nejde najít jinou souvislost než praktický záměr ovládnout opravdu svět k čemuž jde naproti EU a další chystané
integrace celých kontinentů.

Spěchá se, aby než se přijde na to, co je v pozadí této syntetické, nelidksé integrace, už občané neměli možnost se ani vyjádřit, natož pokojnou cestou - mýtinky - něco změnit. Civilizace jde ke konci - tento její "model", jak nemám rád vulgarismy a vedou jí prapodivné entity - o lidech bych už snad ani nehovořil.

Za hnací sílu jednoznačně považuji provázané mediální konglomeráty, které jsou globalizovány v předstihu, před samotnou globalizací politicko - "ekonomickou", která se tváří, že hledá pokojný život nám všem, ale vytváří doposud nejgeniálnější otrokářský systém pro elity - a to feudální, s demokracií to nemá nic společného - po významu slova, jen hesla a vymývání mozků nám všem - právě drtivou silou médií

167370

8.8.2008 20:13

RE: Velmi trefné

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 167370

"Boží záměr naplnil Ježíš, doslova naplnil proroctví Boha a tedy Starozákonní"

buďte sám k sobě upřímný- ukřižovali židé Ježíše za jeho slova či nikoliv? A Vy jim dnes jdete na ruku? [překvapení]

Starý zákon byl překonán Novým. Pokud akceptujete Starý, jste židovskou versí křesťana, nikoliv křesťanem.

167443

9.8.2008 9:17

RE: Velmi trefné

Martin Škapík 85.?.?.?

Reakce na 167443

A proč by tedy Ježíš řekl: "Dříve by pominul svět a země, než by padlo jedno slovo ze zákona?" - dále říká, že Zákon nepřišel zrušit ale naplnit.....

Musíte si to prosím pěkně pozorněji přečíst - alespoň Evangelia... Jinak to opravdu nejde, taky byste se dočetl, že Kaifáš - byl prorokem toho roku a řekl - lepší aby jeden člověk zemřel, než celý národ ... Atd. Necituji to úplně doslovně, ale po obsahu...

Když se ptal jeden bohatý člověk co má udělat, aby dosáhl Božího království a následoval Krista - Ježíš mu řekl: "Desatero znáš?".. Ten chlap řekl, že zná a dodržuješ, pak mu Ježíš řekl ať prodá majetek a rozdá jej chudým a následuje jej...

Starý Zákon a Nový Zákon nejsou v rozporu, Písma svědčí o mě - říká taky Ježíš a řadu dalších věcí opravdu si zjistěte, než začnete o tom psát, či spíše pro Vaši lepší orientaci...

Něco jiného je, jak se zachovali mnozí a chovali náboženští vůdci židovští v Té době - (přišel mezi své a nepoznali ho), nebo sám Ježíš k tomu říká, že přišel ve Jménu Božím, toho Boha o němž Oni (náboženští vůdci) říkají, že jej znají, ale neznají...

167477

9.8.2008 12:08

RE: Velmi trefné

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 167477

"Zákon nepřišel zrušit ale naplnit....."

hovořil skutečně o tom Starém? nebo spíše o tom vnitřním?
[mrknutí jedním okem]

167496

9.8.2008 20:42

RE: Velmi trefné

jansmith1984 85.?.?.?

Reakce na 167496

Já bych řekl, že Ježíš, ať již byl skutečný nebo pouze mýtem, hovořil o tom "vnitřním" zákoně neboli o duchovní Pravdě, kterou světová náboženství (nejen křesťanská, ale i muslimská atd.) pozdějí ve jménu ovládání oveček, peněz a moci, tak neuvěřitelně zneužily (jak se dá realita ohýbat ostatně známe všichni z naší politické současnosti).

Opět je ale nutno zdůraznit, že za vším byli konkrétní lidé a konkrétní mocenské skupiny, žádny princip kolektivní viny neexistuje. Pouze nevědomý přístup zmanipulované masy nebo více nebo méně vědomý ovčí přístup lokajů a kolaborantů těmto pokryteckým snahám umožnil realizaci.


Jeden příklad za všechny. Ježíš a po něm Gnostikové hlásali chudou církev, jejiž posláním bude vést lidskou rasu v Míru, Lásce a Spolupráci ke království nebeskému. V co se církve ale následně vyprofilovaly a zejména ta katolická jasně deklarují historické reálie a i novodobá zkušenost.


Kázání o pravdě a lásce, ale ve skutečnosti zlaté tele, stavba chrámu do nebe a snaha ovládat a manipulovat. Čeho se náboženští činovnící dopouštějí ve svých vlastních řadách, jaké aféry stále vyplouvají napovrch se dá přirovnat k pokrytectví US armády a koalice při prosazování demokracie v Avghánistánu a Iráku (Nýní v Jižní Osetii) i dříve jinde. Což těch zvěrstev a nespravedlností, které tam země tzv. demokratických států na civilním obyvatelstvu ve jménu pravdy a lásky napáchaly bylo málo?


Jakého vyznání a jaké hodnoty hlásá jejich šéf a vrchní velitel J.W.Bush a koho zastupuje??? Kdo se na tom všem pakuje a kdo na tom nejvíce vydělává??? Stačí si nelhat do kapsy a odpovědi jsou jednoznačné.
jansmith.[smích]

167525

10.8.2008 9:27

RE: Velmi trefné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 167496

Hovořil o starém Zákoně, desateru a dalších inspirovaných zákonech

167570

9.8.2008 12:40

RE: Velmi trefné

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 167370

>V této věci je zvláštní, že stránky které napadají
>nevybíravě Islám jsou v pořádku (Islám - kupříkladu
>ženské obřízky jsou dosti šílenou, mučící věcí a
>tragickou - ale věcně se o Islámu nediskutuje)

Martine, rad bych Vas opravil. Zenska obrizka neni veci islamu, ale mistni kultury. Ta byla v jistych etnikach praktikovana jiz pred prijetim islamu. Po prijeti islamu zustala, ovsem jako relikt. Neni tedy spravne spojovat islam a zenskou obrizku.

Srdecne zdravim, vladuna

167497

9.8.2008 13:11

RE: Velmi trefné

Martin Škapík 85.?.?.?

Reakce na 167497

UF UF - Ahoj Vladuno,

tak to jsi mne zaťal v mé neznalosti hluboko, děkuji za nesmírně důležité upozornění - fakt je, že jsem ale byl záměrně pomýlen tenokrát masmédii já, protože ta věnovala ženské obřízce kterou přikazuje údajně muslimům Korán hodně informací - samozřejmě mimo té základní, stydím se, že jsem až nyní od Tebe získal pravdu - díky - těm médiím už nevěřím oficiálním fakt ani prd, měl jsem to z více zdrojů, pravdu máš ty a přesně je to popsáno zde http://benyacoub.blog.idnes.cz/c/33294/Zenska-obrizka-z-pohledu-islamu.html

Děkuji moc M

167501

10.8.2008 12:30

RE: Velmi trefné

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 167370

Martine, každý se pohybujeme v určité vrstvě informací, vázaných tím, co nás dlouhodobě - nebo naopak velmi silně modeluje.
Tím, že jste navázán na formy náboženství hluboko do historie, to neznamená, že neexistují jiné vrstvy, skládané ne na dualitě moci, ale na fraktálech různých velikostí a soudržností.
Ale k vysvětlení vazeb mimo filtr náboženství (dříve zlaté tele, dnes "pozlacená = klíčová" informace,která je i potenciálem peněz - a to už od instalace všech typů náboženství!!!) bude zapotřebí mnoho vysvětlování, pro které tu zatím prostor není.
Přesto je vše, co myšlenkami oblékneme do slov, potřebné. Vše si v prostoru nachází přesnou pozici. Ta postupně skrze přijetí jinými lidmi postupně rozežírá stávající systém a plynule jej převádí do toho, který očekáváme. Olympiáda v Číně je tím obratem a dokončením cyklu. Jak ale s ním souvisí to, že první zlatou medaili získala žena z Česka - na to si přijděte sám.

167591

8.8.2008 11:29

RE: Velmi trefné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 167363

dle mého názoru není trestné ukazovat i jiné zvyky které určitá skupina provozuje - ukazovat obřízku dětí, košérování zvířat. co je na tom trestného? kdyby nějaká náboženská skupina vraždila, bylo by trestné poukazovat na toto vraždění? NIKOLI!!! to by opravdu potom bylo trestné vše negativní a to určitě účel těchto § není. Při výkladu je třeba využívat nejen jazykový výklad, ale např. i historický a třeba je vycházet i z důvodové zprávy, tj. proč který § vznikl. Jestliže nebyl uznán za TČ film pobuřující muslimy (velmi správně) tak nevidím důvod proč by film stejného ražení o židech (záměrně neříkám proti židům!) měl být TČ.

167380

8.8.2008 14:05

RE: Velmi trefné

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 167363

Dovolím si formulaci trochu poopravit. Nikoliv "bez ohledu na právní aspekty", ale přímo naopak. Právní aspekty vyplynou až ze zjištění, kdo vytvoření DVD zorganizoval. Protože až po zjištění pachatele a jeho důkladném prokádrování do xtého kolena a všech jeho příbuzných, bude možné stavovit úmysl, který pachatele k vytvoření DVD vedl. Jistě každý chápe, že pachatel dobrovolně svůj úmysl policejnímu orgánu nevytroubí. Bude zapírat, vytáčet se. Proto je třeba mu nějaký úmysl vymyslet a přišít. A to se bez prokádrování pachatele neobejde. Dnes k prokázání úmyslu již bohužel nestačí, že třeba bude holohlavý. Bohužel i mnozí mladí podnikatelé si holí hlavu, resp. si stříhají vlasy na velmi krátko, čímž ztěžují práci policii a soudu dokazování trestné činnosti. Ideálním pachatelem by byl člověk, který navštěvuje webové stránky někdy někým označené jako nacionalistů, rasistické, či nejlépe neonacistické. Tragédií by bylo, kdyby jako původce DVD byl zjištěn dlouhovlasý vyzáblý anarchista. Takovému člověku by se úmysl poškodit sionistické hnutí asi jen velmi obtížně přišíval.

167398

8.8.2008 15:07

RE: Velmi trefné

Sid 78.?.?.?

Reakce na 167398

Pokiaľ som ja čítal tak práve Národný odpor sa veľmi chválil demonštráciami voči spomínanému festivalu. DVD je určite s ich dielne. Akurát tam mohli ešte ukázať čo ich hrdinovia stvárali v Rusku v rokoch 1941-1944.

Ešte tam tí dementi aj mávali iránskymi vlajkami a pritom ich nazi-súdruhovia minulý rok dobodali v Moskve syna iránskeho veľvyslanca- len zato že bol tmavší.

Nemýľte si anarchistov a boľševikov. Anarchisti v spore Izrael/Palestína kritizujú obe strany. To len boľševici nekriticky milujú moslimov.

167404

8.8.2008 19:44

RE: Velmi trefné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 167404

sid vy mate nejake info o vyrobe toho DVD, alebo len tak sprymujete?? [velký smích] [velký smích]

"DVD je určite s ich dielne"


(bez urazky, predlozka "s" sa viaze so siedmym padom instrumental, nie s druhym genitiv, s tym sa viaze predlozka "z"[mrknutí jedním okem]
z koho coho? z dielne, z ich dielne ....

167442

9.8.2008 1:52

RE: Velmi trefné

irminsul 88.?.?.?

Reakce na 167404

potreboval bych vysvetlit spojitost mezi ceskym NO a ruskymi skinheady

anarchisti majici nejaky nazor je oxymoron. [chechtot]

http://tinyurl.com/6pkedo

167459

9.8.2008 8:53

RE: Velmi trefné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 167459

to je v poriadku, sid je totizto politolog
[smích]

167480

8.8.2008 17:40

RE: Velmi trefné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 167363

Kdo to DVD stvoril? No prece zide!! Zide jsou za vsim prece. A my nic. My jsme muzikanti.

167419

8.8.2008 10:56

TALMUD x KORÁN

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Tento článek na Eretzu je v suvislosti s článkem také docela zajímavý http://eretz.cz/content/view/5409/208/. Obhajuje Wildersovu Fitnu a Wilderse navrhuje vyznamenat za statečnost a pravdomluvnost. Vždyť přeci Korán je nenávistný. Muslimové mají jediný cíl a to vyhladit židy a křesťany. Nerad bych se pouštěl do srovnávání Talmudu a Koránu. Obě "díla" beru jako souhrn názorů lidí, žijících v různých dobách a s různými zkušenostmi. Některé výroky náboženských vůdců historie i současnosti jsou jistě skandální a xenofobní. To se týká všech !!! náboženství. V dnešním příspěvku http://eretz.cz/component/option,com_frontpage/Ite... pan Šimon Klein mluví o "Tradičních antisemitských klišé o tom, že judaismus nařizuje okrádat Nežidy". Ne nechci mluvit o tradičních antiislámských klišé o teroru proti nevěřícím, naopak měl bych malý návrh. Možná by nebylo od věci vydat v čestině původní verzi talmudu a tím DOKÁZAT, že pohádky o "okrádání nežidů" apod. jsou skutečně lživé. Vždyť by to všem antisemitům vzalo vítr z plachet. Ať googluji na webu jak hledám Talmud v češtině nenacházím. Začínám mít "klišé" pocit, že mě jako nežidovi je studium Talmudu skutečně zapovězeno.
Možná, že Talmud skutečně obsahuje jisté výpady proti nežidům. Proč ne ? Být rabínem žijícím v dobách pogromů proti židům asi bych svou oprávněnou nenávist vůči trýznitelům také vyjádřil písemnou formou. No pokud tomu tak je .. proč se oficiálně v zájmu porozumění od takovýchto antigojimských pasáží nedistancovat ? Bere snad Judaismus pod ochranná křídla NAPROSTO vše co se hrdě pyšní Davidovou hvězdou ?
[mrknutí jedním okem]

167376

8.8.2008 17:29

RE: TALMUD x KORÁN

Cosmic 194.?.?.?

Reakce na 167376

No a který Talmud máte na mysli? Ten jeruzalémský nebo ten babylónský?

167412

8.8.2008 18:57

RE: TALMUD x KORÁN

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 167412

V roce 1994 rabín Tzvi Marx ředitel aplikovaného vzdělávání Institutu Shaloma Hartmana v Jeruzalémě učinil pozoruhodné přiznání rozpoznáním, že židovští rabíni v minulosti vydali dvě sady textů: autentické talmudické texty, kterými vzdělávají svojí vlastní mládež v talmudických školách (yeshiviot) a "censurované a doplněné" verze, které jsou rozšiřovány lehkověrným nežidům pro veřejnou potřebu.
Rabín Marx prohlásil, že ve verzích Majmonideových učení vydaných pro veřejnost, je Majmonides nucen říkat, že kdokoliv zabije lidskou bytost překračuje zákon.
Avšak rabín Marx poukazuje "..toto pouze reflektuje censurované a doplněné tištěné texty, zatímco v originále v rukopisech stojí pouze "kdokoli zabije Izraelitu." (Tikkun: A Bi-Monthly Jewish Critique May-June, 1994).
Sanhedrin 58b : Jestliže se pohan dotkne žida, musí pohan zemřít.

Sanhedrin 57a : Žid nemusí platit pohanovi mzdu za vykonanou práci.

Baba Kamma 37b : Jestliže nějaký izraelský dobytek potrká kanaánského dobytka nemusí mu nic nahrazovat. Ale jestliže kanaánský dobytek potrká izraelského dobytka musí být odškodněn.

Baba Mezia 24a : Jestliže žid nalezne něco co patří pohanu, nemusí mu to vracet.

Sanhedrin 76a : Bůh neušetří žida, který si vzal svou dceru za ženu nebo manželku, která si vezme svého nezletilého syna a neušetří žida, který vrátí věc po té co ji ztratil pohan.

Sanhedrin 57a : Když žid zabije pohana nebude potrestán. Když žid okrade pohana může si to nechat.

Baba Kamma 37b : Pohané jsou mimo ochrany zákona a Boha a jejich peníze jsou vystavené Izraeli.

Baba Kamma 113a : Žid může užít lži (úskok), aby zaskočil pohana.

Yebamoth 98a : Všechny nežidovské děti jsou zvířata.

Abodah Zarah 36b : Nežidovská dívka je ve stavu niddah (špíny) již od narození.

Abodah Zarah 22a-22b : Pohané preferují sex s kravami.

Sanhedrin 106a : Je řečeno, že Ježíšova matka byla děvka : Ona byla potomek princezen a guvernérů a spala s tesařem jako děvka.

Shabbath 104b: ve verzi Sencino je uvedeno, že necenzurovaný text v Talmudu zmiňuje Ježíšovu matku jako "Marii kadeřnici", která souložila z mnoha muži.

Gittin 57a: Ježíš je v pekle a vaří se v horkých výkalech.

Sanhedrin 43a: Je řečeno o Ježíši (Yeshu Nazaretský), že byl popraven, protože provozoval čarodějnictví. Před večer Paschy byl Ježíš pověšen a čtyřicet dnů před tím byl opilý k smrti při provozování magie, lákal lid k modlářství.... Byl to svůdce a jako takového je netřeba litovat ho či ho bránit.

Rosh 17a: Křesťané (minnim) a jiní, kteří odmítnou Talmud půjdou do pekla a budou tam mučeni po všechny generace.

Sanhedrin 90a: Kdo četl Nový Zákon (nekanonické knihy) nemá žádnou účast ve světě budoucím.

Shabbath 116: Židé musí zničit knihy křesťanu, to jest Nový Zákon.

Gittin 69a: Pro uzdravení těla žida, ať vezme prach, ...Automaticky kráceno

167424

8.8.2008 18:41

RE: TALMUD x KORÁN

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 167424

Gittin 69a: Pro uzdravení těla žida, ať vezme prach, který leží ve stínu kolem toalety, smíchá to s medem a sní to.

Yebamoth 63a: Adam souložil se všemi zvířaty v zahradě Eden.

Yebamoth 63a: Zemědělství je nejnižší povolání.

Sanhedrin 55b: Žid se může oženit s tříletou dívkou (doslova : tři roky a den).

Sanhedrin 54b: Žid může souložit s dítětem pokud je starší devíti let.

Kathuboth 11b: když dospělý muž obcuje s malou dívkou není to nic.

Soferim 15, Pravidlo 10: "Tob shebe goyyim harog" (dokonce i ti z nejlepších pohanů by měli být zabiti).

Menahoth 43b-44a: Židovský muž je povinen říkat následující modlitby každý den : Děkuji ti Bože, že jsi mne neučinil pohanem, ženou či otrokem.

167425

8.8.2008 19:25

RE: TALMUD x KORÁN

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 167425

"Zemědělství je nejnižší povolání"

zemědělství je nejvyšší povolání

protože neparazituje na práci druhých


obraťte talmudická tvrzení o 180 stupňů a doberete se pozice blízké pravdě

167433

8.8.2008 19:32

RE: TALMUD x KORÁN

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 167424

""censurované a doplněné" verze, které jsou rozšiřovány lehkověrným nežidům pro veřejnou potřebu."

máte pravdu. Židé mezi sebou šíří folie s problematickými pasážemi, jenž nejsou určeny oku nežidů, které vkládají do patřičných úseků zdrojových textů. Sdělil mi to jeden hebraista.

167437

9.8.2008 14:51

RE: TALMUD x KORÁN

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 167424

Jde tohle někde vyhledat a doložit (ne v hebrejštině, ale prokazatelně česky či anglicky v kvalifikovaným překladu)?

PAK by to totiž šlo leckde přetisknout i kdyby si někdo prst v prdeli zlomil!

Aneb těžko by mne za přetisk mohli Židi žalovat,kdyby bylo prokazatelný, že je to JEJICH text a materiál! Děsně rád bych viděl, jak by mne pak žalovali za propagaci rasismu!!!


Krysa

167507

9.8.2008 17:15

RE: TALMUD x KORÁN

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 167507

Tak Talmudu se ti zachtělo, ty antisemito! A dokonce v češtině!

Jo, to by mě taky zajímalo...zkusíme napsat Kleinovi?

167513

9.8.2008 17:43

RE: TALMUD x KORÁN

Aja 74.?.?.?

Reakce na 167513

No, zkuste, ale nezapomente, ze co mohou jedni neni nezbytne nutne povoleno druhym.

Historik, profesor Benny Morris, zda se, toho muze hodne.

167516

9.8.2008 23:36

RE: TALMUD x KORÁN

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 167516

To je prostě příšerný...

167536

9.8.2008 17:57

RE: TALMUD x KORÁN

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 167507

První úplný anglický překlad Babylónského Talmudu, na který si rabbi dr. Isidore Epstein musel najít mnoho rabínů a učenců ("He recruited many Rabbis and scholars for the massive project,[...]) a je hlavním editorem

Vložený obrázek

Kdo je kdo na titulní straně (zde kniha Seder Nezikin):

1] Isidore Epstein litevský žid, anglický ortodoxní rabín a rabínský učenec,
dlouhou dobu šéf Židovské university v Londýně, pravděpodobně příbuzný polské chasidské dynastie z Ożarówa
Vložený obrázek

2] Joseph Herman Hertz žid z východoslovenského Rebrinu, hlavní rabín Britského impéria
Vložený obrázek, který napsal předmluvu

některé vybrané pasáže si můžete rozkliknout (máte tam i nabídku na mnoho dalších materiálů)

např. Sanhedrin 55b

Obsah této knihovny má svoji internetovou verzi fóra "Come and hear"

přeji poklidné hloubání nad světem "Vyvolených" [chechtot]

ale doufám že neskončíte jak Saruman v Pánovi Prstenů: "Zvláště Saruman však pronikl do umění Nepřítele tak, že ho zcela očarován začal napodobovat a hledat vládnoucí Prsten. Ani jeho moudrost a zkušenosti ho nezachránily před smutným koncem bez pochopení." A věřte, že nevaruji jen tak.

pokud Vás neuspokojí internetová verze, je možnost knihovnu (Talmud je řada knih) zakoupit, pokud máte dostatečně tučné prasátko nebo nabouchaný účet v bance [cool]

167517

9.8.2008 18:04

RE: TALMUD x KORÁN

sxgo 78.?.?.?

Reakce na 167517

Baba Kamma 37b tam nie je [chechtot]
... as nevedia počítať:
Baba Kamma 36b
http://www.come-and-hear.com/babakamma/babakamma_36.html#PARTb
pokračuje Baba Kamma 46b
http://www.come-and-hear.com/babakamma/babakamma_46.html#PARTb
Tých častí čo nemôžeme poznať je nejako veľa.
[bliji]

167518

9.8.2008 19:36

RE: TALMUD x KORÁN

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 167518

Baba Kamma 37b tam je

asi špatně listujete- dole na každé stránce (před poznámkami) je tlačítko "To Next Folio" případně "To Part b"

[mrknutí jedním okem]

167520

9.8.2008 19:09

Yebamoth 98a

sxg 78.?.?.?

Reakce na 167517

Yebamoth 98a : Všechny nežidovské děti jsou zvířata.
http://www.come-and-hear.com/yebamoth/yebamoth_98.html
Ja nevládnem anglicky tak, aby som to tam našiel.
Je to tam??

167521

9.8.2008 21:13

RE: Yebamoth 98a

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 167521

není ale v tom smyslu je tam

"[...]the All Merciful declared their children to be legally fatherless, for [so indeed it is also] written, Whose flesh is as the flesh of asses, and whose issue is like the issue of horses"

167527

8.8.2008 18:58

RE: TALMUD x KORÁN

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 167376

Které sionistické prase dnes na Eretzu zase chrochtá a kvičí?
Že by snad Šimon Klein?

Které antisemitské prase zase chrochtá?
Články: Antisemitismus
Autor: Šimon Klein
Friday, 08. 08. 2008
Zatipujte si se mnou, kdo je autorem tohoto ostře protižidovského blábolu, vyzývající k respektování vlády teroristické bandy Hamas, obsahujícího lži o „genocidě“ a „holocaustu“ Palestinců, stejně jako tradiční antisemitská klišé o tom, že judaismus nařizuje okrádat Nežidy:



Už je to tak. A chrochtá a kvičí, jen se mu od huby práší.
Co by za slušný peníz neudělal?

167431

8.8.2008 19:22

RE: TALMUD x KORÁN

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 167431

No Klein se opravdu nedokáže ovládnout, ale aspoň je každému jasné co je zač, ne?

167439

8.8.2008 19:57

RE: TALMUD x KORÁN

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 167376

Jeden zdroj pojednavajici o Talmudu v cestine je mozno stahnout tady:

TALMUD - ZDROJ NENÁVISTI
Brožura R.M. Vlase z roku 1939 v pdf.

167436

8.8.2008 19:57

RE: TALMUD x KORÁN

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 167376

Jewish Oral Laws

167440

9.8.2008 13:23

RE: TALMUD x KORÁN

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 167376

Přečtěte si oficiální židovskou stránku come and hear, která je pod patronátem amerického prezidenta Bushe. Mají tam speciální článek a tam je to černé na bílém.
For a long time we have been considering the necessity of informing our readers about Halacha's real attitude towards non-Jews. ... the article "Jews Are Called 'Men'" by R' David Bar-Chayim (in Hebrew) so that the reader will be able to study and understand the attitude of the Halacha towards non-Jews.
In this article R' Bar-Chayim discusses the attitude towards "Gentiles" in the Torah and in the Halacha and comes to an unambiguous conclusion: "The Torah of Israel makes a clear distinction between a Jew, who is defined as 'man,' and a Gentile." That is to say, any notion of equality between human beings is irrelevant to the Halacha. R' Bar-Chayim's work is comprehensive, written with intellectual honesty, and deals with almost all the aspects of Halachic treatment of non-Jews. It also refutes the statements of those rabbis who speak out of wishful thinking and, influenced by concepts of modern society, claim that Judaism does not discriminate against people on religious grounds. R' Bar-Chayim shows that all these people base their constructs not on the Torah but solely on the inclinations of their own hearts. He also shows that there are even rabbis who intentionally distort the Halachic attitude to Gentiles, misleading both themselves and the general public.
For the English readers' convenience we will briefly mention the topics dealt with in R' Bar-Chayim's article:


Laws in regard to murder, which clearly state that there is Halachic difference between murder of a Jew and of a Gentile (the latter is considered a far less severe crime).
A ban on desecrating the Sabbath to save the life of a Gentile.
A Jew's exemption from liability if his property (e. g. ox) causes damage to a Gentile's property. But if a Gentile's property causes damage to a Jew's property, the Gentile is liable.
The question of whether robbery of a Gentile is forbidden by the Torah's law or only by a Rabbinic decree.
A ban on returning a lost item to a Gentile if the reason for returning it is one's sympathy towards the Gentile and compassion for him.
The sum which a Gentile overpays in a business transaction due to his own error is forfeit; whether a Jew is permitted to intentionally deceive a Gentile is also discussed.
One who kidnaps a Jew is liable to death, but one who kidnaps a Gentile is exempt.
A Jew who hurts or injures a Gentile is not liable for compensation of damage, but a Gentile who hurts a Jew is liable to death.
One who overcharges a Gentile ought not return him the sum that the Gentile overpaid.
A Gentile -- or even a convert to Judaism -- may not be appointed king or public official of any sort (e. g. a cabinet minister).
One who defames a female proselyte (claiming that she was not virgin at the time of her marriage) is liable to neither lashes nor fine.
The prohibition to hate applies only to Jews; one may hate a G...Automaticky kráceno

167502

8.8.2008 11:15

Len tak na okraj

svan 78.?.?.?

V knihe od Davida Duka,je jedna skutočne výstižna veta: "Žid vždy plače od bolesti,keď ťa udrie"

167384

8.8.2008 12:24

OMYL ČESKÉ TELEVIZE

ADALGAR 78.?.?.?

http://www.ceskatelevize.cz/program/10157577065-05... tento dokument byl cudně odvysílán doslova Z LEKNUTÍ a po dotazu na reprizu bylo sděleno, Že repriza NEBUDE a na STAŽENÍ nemá ČT OPRÁVNĚNÍ. [bliji]

167394

8.8.2008 17:36

Toto o:

sxg 78.?.?.?

...tak toto mi príde, že sami Izraelci nevedia čo to je sionizmus:
http://www.google.com/insights/search/#cat=&q...
Ale človek aspoň vie, kde ich je najviac. [cool]
antisemitizmus = z čohože ma to obvinili??
http://www.google.com/insights/search/#cat&ge...
[velký smích]

167413

8.8.2008 17:45

Ten samý případ

Jan M. 85.?.?.?

Ten samý případ je s dílem nedávno zesnulého Solženicyna "200 let spolu" o vlivu Židů na Říjnovou revoluci v Rusku v r.1917. To, že velká část nejvyšších vůdců této revoluce byli židi je FAKT. (PRAVDA: např.Trockij byl žid). Solženicyn tu pravdu zaznamenal. A všechny mediální korporace tento záznam FAKTU okamžitě zhodnotí jako antisemitismus a poznamenají, že to dílo napsal v pokročilém věku, kdy mu to už moc nemyslelo...

167415

8.8.2008 19:42

RE: Ten samý případ

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 167415

ignorovat ignorovat ignorovat. Protože když ignoruje nežid antisemitismus, tento nástroj pozbývá veškeré své moci.

167438

9.8.2008 14:54

RE: Ten samý případ

mtk 80.?.?.?

Reakce na 167415

Je ta Solženicynova kniha nějakým způsobem k mání? Resp. k přečtení?

167505

8.8.2008 21:55

Demokracie pro roboty

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Něco Nizozemcích, něco o bojovnících za demokracii, se lze dočíst na
http://www.umlaufoviny.com/www/res_publica/Redakcn...

Je tam řada dobře napsaných článků tak, že by nikdo nemohl nařknout z antisemitismu.

167449

8.8.2008 23:44

Poznámka.

von Bumerang 85.?.?.?

Po přečtení Vašeho článku mi náhle došlo, proč se za mého mládí říkalo: "NEDOTKNUTELNEJ JAK ŽID". [zmaten]

167454

9.8.2008 22:39

Talmud....

Jacek 89.?.?.?

No ja jsem nikdy necetl cely talmud... ani kousek... ale existuje hodne prekladu a citatu a knih o talmudu, ktere lze pouzit k diskusi... Treba kniha o I Shahaka ktera vysla u nas.. Historie a nabozenstvi zidu. Docela mne prekvapilo, ze o teto knize byl i porad v radiu... ale bohuzel z archivu na webu jsem tento porad uz nenasel... ale nastesti nekteri prozretelne si tento porad z archivu z webu stahli a dali dal na web... doporucuji poslechnout... http://www.prefer-statement.info/00328652.mp3

167532

9.8.2008 23:10

link na talmud

Jacek 89.?.?.?

Preji hezke studovani.... http://come-and-hear.com/talmud/index.html
[bliji]

167539

Příspěvků: 52

08.08. 08:00 Mirda  Řítíme se střemhlav do nového světového řádu...
08.08. 08:00 pietroo  RE: Řítíme se střemhlav do nového světového řádu...
08.08. 09:53  RE: Řítíme se střemhlav do nového světového řádu...
10.08. 12:17 janko  RE: Řítíme se střemhlav do nového světového řádu...
08.08. 08:36 cyp  .
08.08. 09:46 pje  Velmi trefné
08.08. 10:27 Martin Škapík  RE: Velmi trefné
08.08. 20:13 MedaBeda  RE: Velmi trefné
09.08. 09:17 Martin Škapík  RE: Velmi trefné
09.08. 12:08 MedaBeda  RE: Velmi trefné
09.08. 20:42 jansmith1984  RE: Velmi trefné
10.08. 09:27  RE: Velmi trefné
09.08. 12:40 vladuna  RE: Velmi trefné
09.08. 13:11 Martin Škapík  RE: Velmi trefné
10.08. 12:30 janko  RE: Velmi trefné
08.08. 11:29  RE: Velmi trefné
08.08. 14:05 Karel z Čech  RE: Velmi trefné
08.08. 15:07 Sid  RE: Velmi trefné
08.08. 19:44  RE: Velmi trefné
09.08. 01:52 irminsul  RE: Velmi trefné
09.08. 08:53  RE: Velmi trefné
08.08. 17:40  RE: Velmi trefné
08.08. 10:56  TALMUD x KORÁN
08.08. 17:29 Cosmic  RE: TALMUD x KORÁN
08.08. 18:57 Karel z Čech  RE: TALMUD x KORÁN
08.08. 18:41 Karel z Čech  RE: TALMUD x KORÁN
08.08. 19:25 MedaBeda  RE: TALMUD x KORÁN
08.08. 19:32 MedaBeda  RE: TALMUD x KORÁN
09.08. 14:51  RE: TALMUD x KORÁN
09.08. 17:15 Miroslav Yamato  RE: TALMUD x KORÁN
09.08. 17:43 Aja  RE: TALMUD x KORÁN
09.08. 23:36 Miroslav Yamato  RE: TALMUD x KORÁN
09.08. 17:57 MedaBeda  RE: TALMUD x KORÁN
09.08. 18:04 sxgo  RE: TALMUD x KORÁN
09.08. 19:36 MedaBeda  RE: TALMUD x KORÁN
09.08. 19:09 sxg  Yebamoth 98a
09.08. 21:13 MedaBeda  RE: Yebamoth 98a
08.08. 18:58 Karel z Čech  RE: TALMUD x KORÁN
08.08. 19:22 Miroslav Yamato  RE: TALMUD x KORÁN
08.08. 19:57  RE: TALMUD x KORÁN
08.08. 19:57 MedaBeda  RE: TALMUD x KORÁN
09.08. 13:23 pietroo  RE: TALMUD x KORÁN
08.08. 11:15 svan  Len tak na okraj
08.08. 12:24 ADALGAR  OMYL ČESKÉ TELEVIZE
08.08. 17:36 sxg  Toto o:
08.08. 17:45 Jan M.  Ten samý případ
08.08. 19:42 MedaBeda  RE: Ten samý případ
09.08. 14:54 mtk  RE: Ten samý případ
08.08. 21:55 Kropáč  Demokracie pro roboty
08.08. 23:44 von Bumerang  Poznámka.
09.08. 22:39 Jacek  Talmud....
09.08. 23:10 Jacek  link na talmud

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

11

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 16 čtenářů částkou 3 732 korun, což je 11 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Možná nejdůležitější projev prezidenta Trumpa03.12.20 10:51 USA 5

Zastavme krádež voleb! 03.12.20 00:23 USA 0

Íránského vědce patrně zavraždil Mosad01.12.20 23:07 Írán 8

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Měnové kurzy

USD
21,74 Kč
Euro
26,42 Kč
Libra
29,34 Kč
Kanadský dolar
16,89 Kč
Australský dolar
16,18 Kč
Švýcarský frank
24,41 Kč
100 japonských jenů
20,95 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,40 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
29,22 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 883,66 Kč
1 unce stříbra
521,24 Kč
Bitcoin
421 938,50 Kč

Poslední aktualizace: 3.12.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 472