Diskuze k článku

Útok na Írán by byl závažnou chybou, varuje Sýrie a další země Středního východu

Příspěvků 74

26.7.2008 11:27

RE: BOMB IRAN

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

Reakce na 166130

člověka to sice potěší, ale jinak nic moc

166134

26.7.2008 10:26

Cestou k mieru je zmena režimu

Sid 78.?.?.?

Pokiaľ by západ podporil nacionalistické kruhy v Iránskych ozbrojených silách a tie by zorganizovali nejakým palácový prevrat, žiaden útok sa konať nebude. Otázkou ale ostáva, či také kruhy vôbec existujú, pretože mullahovia vyvraždili všetkých royalistických dôstojníkov už v roku 1979 a nahradili ich sfanatizovanými islamskými politrukmi.

Ešte idealistickejší scenár by bol počkať do prezidentských volieb 2009. Každému je hádam jasné, že ten primitív Ahmadinedjaj už nevyhrá. V prípade výhry dostatočne reformistického kandidáta by sa dali očakávať pozitívne reformy- oslabenie postavenia Chameneího a Revolučných gárd.

Ale to je fakt čistý idealizmus, niekoho takého by ani nepripustili k voľbám. Chameneí má dostatočnú zásobu cvičených opíc, ktoré zohrajú volebnú frašku.

166131

26.7.2008 15:37

RE: Cestou k mieru je zmena režimu

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 166131

Cestou k mieru je zmena režimu...Tohle už několikrát prohlásil charismatický iránský prezident Mahmud Ahmadinejad.
Oznámil světu, že když se rozpustí sionistická vláda Izraele, svět se konečně dočká trvalého míru. Když tak o tom přemýšlím, něco na tom je a M.Ahmadinejad má pravdu.

Spojené státy utrácí každoročně 400 milionů dolarů na akce CIA uvnitř Iránu. Hledají podvaratné etnické skupiny, které by se nechali ovlivnit (čti-podplatit) a zorganizovaly převrat zevnitř. Už si dokonce i oficielně otevřeli "Úřad pro diplomatické styky".
Side, mohl bys mně prosímtě vysvětlit toto sdělení?:

>Ešte idealistickejší scenár by bol počkať do prezidentských >volieb 2009. Každému je hádam jasné, že ten primitív >Ahmadinedjaj už nevyhrá.
----
Že jsi to trochu v návalu zlosti popletl? Ten promitiv sedí v Bílém domě a nejmenuje se Ahmadinejad. Odsloužil si dvě volební období a v lednu 2009 předává klíče od Bílého domu další připravené loutce. Mezitím stačil zničit americkou ekonomiku. Celostátní dluh se vyhoupl na 9 trilionů dolarů, podpořil masové přestěhování velkých firem do zámoří, čímž postupně zničil střední pracující třídu a tahle katastrofa neustále pokračuje. Umožnil bankám nabízet "subprime" úvěry při nákupu domů a po zvednutí úroků, stovky tisíc lidí přišlo o střechu nad hlavou.
Trvale a úmyslně ignoruje požadavky a nutnost ochrany jižních hranic s Mexikem. Drasticky snížil vládní dotace pro FDA - Food and Drug Administration (úřad inspekce potravin a furmaceutických výrobků) na takovou úroveň, že úřad musel propustit své zaměstnance. Výsledek se projevil právě v této době, kdy (odhad) - 40 tisíc lidí ve 35 státech USA onemocnělo bakterií "salmonela" ze zeleniny dovážené z Mexika. A to ještě přitom stačil napadnout Afganistán a Irák na základě vylhaných důvodů.

Ale to ty, Side, jistě víš? Vraťme se tedy do Iránu a k tématu článku...respektivě na Střední východ.
Jistě už není žádným tajemstvím, že Izrael vlastní cca 400 jaderných hlavic k okamžitému použití a neustále tluče do válečných bubnů. Jenom skutečný ignorant by v takové situaci seděl s rukama v klíně a přitom bylo inspekcí komise Atomového průzkumu při OSN prokázáno, že Irán jaderné zbraně nevlastní a ani nevyvíjí. Jaderný program Iránu je pouze pro mírové účely. A nejen to...Na jaderném programu Iránu dokonce spolupracuje i úřad pro Energetický rozvoj Spojených států. Mně osobně to připadá, jako bys měl hřebík v botě a neustále si dáváš na nohu nové náplasti, místo abys ten hřebík vytáhl. Zaměřme se tedy na jádro problému a neukazujme neustále prstem na zemi, která už
přes dvěstě let nikoho nenapadla.

166138

26.7.2008 17:25

RE: Cestou k mieru je zmena režimu

jansmith1984 85.?.?.?

Reakce na 166138

Vidíš Side, nejen já, ale i mirda ti předložil ke zvážení několik faktů, které jasně nabourávají tvá probushovsky lokajská tvrzení a také položil konkrétní otázku.

Jsem opravdu zvědav na tvé odpovědi a buď si vědom, že demagogické a idelogické výšplechty ti tady stejně jako anti-antimu a jiným diskutujícím s klapkami na očích a často s hlavou zabořenou někomu někam bez ohledu na souvislosti, neprojdou.

Mirda ti jasně na faktech popsal jak a kdy se nynější prezident US, mimochodem pravnuk Prescotta Bushe (který jak začíná být veřejným tajemstvím pomáhal k moci Ádovi v nacistickém Německu) podílel svými nejen politickými kroky na současném tristním stavu US ekonomiky a jak navazuje ve věci rozpoutání další studené války, tentokrát směrem do kosmu. Vzpomeň na filmový Skynet, jestli ti to něco říká.


Já jen doplním, že prezident bush stojí také za prosazováním systému řízené péče v US zdravotnictví (pro detaily mrkni na SiCKO) a to je také důvod, proč rozumní a obezřetní lidé, kteří nemají lokajství a kolaboraci pro peníze které přece nesmrdí v krvi, nevěří a odmítají obdobný klon, který se u nás snaží pro peníze do těch správnych kapes prosadit julínkocikrtovci.


Takže, zkus přibrzdit, vypnout korporátní TV, rádio a nečíst český tisk, který je také vlastnicky v rukou zahraničních za pravdu a lásku bojujících korporací a nezávisle se zamyslet. A mnoho štěstí v tvém úsilí, dojde-li k němu vůbec, o čemž se brzy s tvých případných reakcí hádám přesvědčíme.
jansmith[smích]

166142

26.7.2008 15:59

RE: Cestou k mieru je zmena režimu

jansmith1984 85.?.?.?

Reakce na 166131

Side, ty si opravdu myslíš, že by bylo správné, aby se západ (přesněji řečeno za údajný mír ve světě bojující USA a jeho úderná pěst CIA[smích][smích]) zachovaly ve věci Iránu stejně jako to udělaly např. v Chile za vlády demokraticky zvoleného prezidenta Aliendeho, kdy zorganizovaly převrat (vojenský puč) a dosadily bez ohledu na názor většinového obyvatelstva řezníka Pinocheta?

Tohle je tvá představa demokracie a prosazování pravdy a lásky ve světě na prahu 21.st. a to zejména potom, co US napáchaly a páchají i dále v Avghánistánu a Iráku???

Není ti špatně z pokrytectví, které hlásáš, z hrůz, které vždy z takového řešení povstávají a z toho, že velká slova v ústech takto konajících politiků se pak vždy změní ve zvratky?


Myslím, že neni, protože lidé s tvými názory mají žaludek na úplně jiné věci než aby jim signaloval výčitky svědomí nebo chaos v uvažování. Jedno české přísloví trefně říká: Na každou svini se vaří voda. Dle duchovních nauk to platí jak v reálném čase, tak klidně později i karmicky. Mysli na to, až budeš zase spřádat příspěvky do diskuzních fór nebo se jinak myšlenkově realizovat.



A na závěr ještě jeden dotaz. Z čeho usuzuješ, že je pres. Ahmadinežád primitiv? Ty jej znáš osobně, někdy si s ním mluvil nebo mluvil se spolehlivými lidmi, kteří jej znají nebo s ním mluvili? Byl si někdy v Iránu a mluvil s maximem tamějších většinových obyvatel a ptal se jich na názor?

Vsadím se, že ani jedno z toho a přece jej povýšeně na základě brainwashingu korporátních médií a pokryteckých lží bushovců a jeho lokajů, bez reflekce na reálne činy a manipulace neoconů, škatulkuješ a posuzuješ.
jansmith[smích]

166139

26.7.2008 22:18

RE: Odpovede

Sid 78.?.?.?

Reakce na 166139

K tomu Chile: Alliende my je celkom sympatický, ale situácia sa mu vymkla z rúk. Do Chile sa zliezla boľševická lúza z celého sveta a hrozilo vypuknutie občianskej vojny. Tomu Pinochet zabránil. Tých cca 3000 ľudí čo dal zastreliť neboli civilisti, ale profesionálni revolucionári typu Trockého. Takže žiadna škoda.

K Izraelu: Čo by sa vyriešilo zničením Izraela? Akurát by vznikol ďalší arabský štát, s ktorého budú prúdiť do Európy davy vagabundov. Izrael je jediný štát v oblasti, do ktorého sa emigruje namiesto toho aby sa z neho emigrovalo. Zastáva popredné miesta v oblasti vedy a techniky, má vynikajúce ozbrojené sily. Kôli svojim padlým vojakom je ochotný prepustiť teroristov. Napriek neustálemu ohrozeniu si uchoval demokraciu. Navyše má asi najkrajšie ženy na svete- stačí si pozrieť videá o izraelských vojačkách na youtube.

K Ahmadinejadovi: Posluhovač totalitného režimu musí byť vždy trochu mentálne obmedzený. A keď človek číta rozhovory s Ahmadinejadom, len sa v tom utvrdzuje.

166152

26.7.2008 23:03

RE: Odpovede

jansmith1984 204.?.?.?

Reakce na 166152

Side, ty si vážně legrační týpek.[smích][smích]

Tak podle tebe Pinochet zabránil v Chile občanské válce? A soud k vůli jeho obvinění ze zločinů proti lidskosti a dalších jiných zločinů, kterému se do své smrti vyhýbal, měl být jako odměna za jeho zásluhy?


Nezlob se, ale s člověkem s tak vypraným mozkem a tak zahleděného do US praktik, i když diskutujicích s jinými anomáliemi je tady více, jsem se snad vážně ještě nesetkal.[smích]

Přečti si tohle a pak mudruj:
Během jeho pobytu v Anglii na něj byl vydán zatykač španělským soudcem Baltasarem Garzónem. Pinochet byl více než rok držen v domácím vězení a poté propuštěn ze zdravotních důvodů. Po návratu do Chile rezignoval na své senátorské křeslo po rozhodnutí vrchního soudu, který konstatoval že trpí vaskulární demencí a nemůže být postaven před soud pro porušování lidských práv. Tato obvinění byla vznesena již několikrát před jeho zatčením; nikdy však nebyl souzen. V květnu 2004 chilský vrchní soud rozhodl, že Pinochet může být postaven před soud, a v prosinci toho roku byl následně obviněn z několika zločinů. Do své smrti přebýval v domácím vězení kvůli obvinění z porušování lidských práv při vojenské operaci Karavana smrti, kdy se odstraňovali jeho odpůrci, a také kvůli daňovým podvodům a zpronevěře státních fondů ve výši 27 miliónů dolarů (600 miliónů korun). 3. prosince roku 2006 byl po několikanásobném srdečním záchvatu převezen do vojenské nemocnice, kde 10. prosince zemřel.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Augusto_Pinochet

PS: Zapomněl si mi odpovědět, jestli jsi pohovořil s Ahmadinežádem, když tak dobře víš, že je primitiv.

Nechce se mi věřit, že bys mohl opravdu upřímně věřit bludům, které tady prezentuješ. I když kdo ví, na světě je možné opravdu všechno. Pravděpodobněji jsi jen pouze na straně lidí, které tady pro ně nepříjemným způsobem obnažujeme z jejich pokrytectví a jako správný ideologický "kyborg" kopeš jenom za tu správnou branku.


Chlapče, bez urážky, s tebou tady koukám bude ještě legrace. Už se těším.
jansmith.[smích]

166155

27.7.2008 20:44

RE: Odpovede

A.S. Pergill 89.?.?.?

Reakce na 166155

Pinochet asi občanské válce v Chile zabránil, navíc byl částí chilského parlamentu k převratu více-méně vyzván. Druhou věcí je, že Allende měl nasměrováno spíše ke smíšené ekonomice na způsob Jugoslávie, než ke klasickému socialismu, jaký byl u nás. Také mu za to bylo naším tiskem patřičně spíláno, než se z něj stal mučedník.
Pinochet ovšem hodně ztratil bezuzdným obohacováním sebe a své rodiny, která se ze středostavovských poměrů vyšvihla na jednu z nejbohatších v zemi. Hrátky s jeho demencí - zdravím rovněž nepřispěly k jeho věrohodnosti.
Pokud se týká Achmadinežáda, tak vládne nelegitimnímu režimu, který nedodržuje ani základní civilizované zvyklosti (zadržování diplomatů). Tento režim také bezuzdně vraždí veškeré politické odpůrce, už rok po Chomejního "revoluci" bylo v Íránu víc povražděných politických odpůrců než u nás za celou dobu existence komunistického režimu.

166195

28.7.2008 13:38

RE: Odpovede

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 166195

Ale jiste. Ahmadinezad je mozna diktator a vladar bez podpory, ale prave takovy musi byt inteligentni protoze vam jde porad nekdo po krku. Kdo si muze dovolit byt primitiv (a taky jim je) je soucasny prezident USA. Nikdo mu po krku nejde a kdyz tak jen medialne.

166247

27.7.2008 8:59

Migrace z / do Izraele

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 166152

>K Izraelu: Čo by sa vyriešilo zničením Izraela?
>Izrael je jediný štát v oblasti, do
>ktorého sa emigruje namiesto toho aby sa z neho emigrovalo.

Priste nez napisete takovou hloupost, prosim, podivejte se na OFICIALNI izraelske statistiky. Omlouvam se, ale nemam zadny link po ruce, ktery bych Vam mohl okamzite nabidnout.

166171

27.7.2008 22:15

RE: Odpovede

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 166152

>K Ahmadinejadovi: Posluhovač totalitného režimu musí byť
>vždy trochu mentálne obmedzený. A keď človek číta
>rozhovory s Ahmadinejadom, len sa v tom utvrdzuje.
Nemohu si odpustit jeste neco. Pisete, ze Ahmadinejadom je omezeny. Mozna je, nechci se prit, nemel jsem moznost s nim hovorit a ani rozhovory s nim nectu. Obcas se jen podivam na TV a dvakrat se stalo, ze on tam prave hovoril v nejakem primem prenosu a ja zaslechl -
a) ze on nemuze souhlasit, aby se vedcum zakazovalo badat dal a dal, jak by to treba dopadlo v medicine. Samozrejme, ze tim miril na zakaz dalsiho zkoumani v oblasti holocaustu. Aby bylo jasno, moje pribuzenstvo bylo taktez postihnuto koncentraky a me netesi jeho zpochybnovani. Myslite si ale, ze takoveho nazoru by byl schopen omezeny clovek?
b) A nedavno prohlasil, ze je schopen zasednout ke stolu a diskutovat s Izraelem i s USA. Ale to jednani musi byt otevrene a hlavne rovnocenne, zadny z pritomnych by nemel byt dopredu bran jako vinik. Znovu se ptam, je tento nazor a pozadavek produkt omezenosti?
Izak

166198

28.7.2008 10:23

Na každou svini se vaří voda

henrypes 81.?.?.?

Reakce na 166152

...zkama si cipe, že máš tak zvrhlý vkus [bliji] [bliji]
..někomu se líbí holky někomu vdolky...židovky se mi nelíbí [vyplazený jazyk]

166236

28.7.2008 11:51

RE: Na každou svini se vaří voda

Sid 91.?.?.?

Reakce na 166236

A čo tak tieto:

http://youtube.com/watch?v=pxb1ftK5ye8&feature=related


Pekné, a ešte majú aj odvahu. Kam sa na ne hrabú všetky Arabky.

166243

31.7.2008 9:38

RE: Na každou svini se vaří voda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 166243

[velký smích] [velký smích]
to si este nevidel iranky side,

166455

31.7.2008 21:35

RE: Na každou svini se vaří voda

Sid 78.?.?.?

Reakce na 166455

Iránky (aspoň tie pokrokové) sú na druhom mieste po Izraelčankách.

166504

28.7.2008 13:54

RE: Odpovede

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 166152

No takze jste opravdovy primitiv.
Zacnu odzadu, predpokladam ze Ahmadinejadovi projevy ctete v originale v perstine, nebo je snad koukate na Fox News ?

Izraelky jsou nejhezci usuzujete podle par video snimku (nikym nepotrvzenych) z youtube ? Tohle natocim s kamaradkami za vikend a ani nebudu potrebovat silnou filmovou kameru.
Vynikajici ozbrojene sily ma ( ale ktera zeme by nemela pri dotaci cca 7 miliard dolaru kazdy rok po dobu 30 a vice let ze ? )
Demokracie v Izraeli je jen pro bile Izraelce. Nebo snad nevite jake problemy ma nekdo kdo si chce vzit napr. arabskeho izraelce nebo arabskou izraelku ? Ze ne ? Co se trochu informovat mimo ABC News ?

Pinochet zabranit obcanske valce zabitim 3000 komunistu ? A ty dalsi desetitisice to bylo co ? Martani ?

Zaver zni: Sid je primitiv a jeste to dava na odiv.

166246

30.7.2008 23:22

RE: Odpovede

Leoš 78.?.?.?

Reakce na 166152

Sid, ty hoviadko božie, nerob tu hanbu Slovákom!

166433

31.7.2008 20:04

Ten tvor je svetoobcan chazar, alebo askenazi, ten clovek

Igor 85.?.?.?

Reakce na 166433

>Sid, ty hoviadko božie, nerob tu hanbu Slovákom!
Slovak ani nahodou.

166498

26.7.2008 17:22

RE: Cestou k mieru je zmena režimu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 166131

>Pokiaľ by západ podporil nacionalistické kruhy v Iránskych
>ozbrojených silách a tie by zorganizovali nejakým palácový
>prevrat, žiaden útok sa konať nebude.
A nebylo by to vmesovani do zalezitosti jednoho statu druhym, na coz je zapad haklivy (jedna-li se o vmesovani do jeho zalezitosti)? A vubec je moznost takoveho vmesovani zakompovana v principech demokracie? Notabene "palacovy prevrat" by mel byt v diplomatickych kruzich bran jako neakceptovatelny, ne?

>Ešte idealistickejší scenár by bol počkať do
>prezidentských volieb 2009. Každému je hádam jasné, že ten
>primitív Ahmadinedjaj už nevyhrá. V prípade výhry
>dostatočne reformistického kandidáta by sa dali očakávať
>pozitívne reformy- oslabenie postavenia Chameneího a
>Revolučných gárd.
Myslite opravdu vazne, ze je mozne v Iranu alespon trochu oslabit Chamejniho postaveni? Myslite, ze by to tam nejaky jiny president dokazal?
Celkove vzato, Vas prispevek vyvolal ve mne shovivavy usmev, ne pochopeni.
Izak

166143

26.7.2008 18:48

RE: Cestou k mieru je zmena režimu

jansmith1984 91.?.?.?

Reakce na 166143

Izaku, sid se snaží, i když mu to moc nejde, a tak by bylo možná lepší, kdyby jsi zahodil shovívavý úsměv což trochu zavání pohrdáním a naopak zapojil soucit a snahu o pochopení.

Pochopení motivů a argumentů oponenta v diskuzi, i když je evidentní, že jsou účelové, často zmatené a odporují obecné pravdě, pomáhá zvyšovat i pochopení vlastní.

Obojí, jak soucit tak i pochopení, jsou dobré komunikační nástroje a tudíž se jejich nasazením nic neskazí....
jansmith[smích]

166144

26.7.2008 22:04

RE: Cestou k mieru je zmena režimu

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 166144

Jendo, taky čekám. Tohle je typická Sidova reakce. Prostě nereaguje! Šel do sebezapření a za pár dní uvidíme Sidův příspěvek v diskuzi zase pod jiným článkem - stejná myšlenka, jenom trochu přehodí věty.

166153

27.7.2008 16:37

RE: Cestou k mieru je zmena režimu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 75.?.?.?

Reakce na 166144

>Izaku, sid se snaží, i když mu to moc nejde, a tak by bylo
>možná lepší, kdyby jsi zahodil shovívavý úsměv což
>trochu zavání pohrdáním a naopak zapojil soucit a snahu o
>pochopení.

>
>Pochopení motivů a argumentů oponenta v diskuzi, i když je
>evidentní, že jsou účelové, často zmatené a odporují
>obecné pravdě, pomáhá zvyšovat i pochopení vlastní.

>
>Obojí, jak soucit tak i pochopení, jsou dobré komunikační
>nástroje a tudíž se jejich nasazením nic neskazí....

>jansmith[smích]

Nesouhlasim s Vami. Zde je vysvetleni.

>Tomu Pinochet zabránil. Tých cca 3000 ľudí čo dal zastreliť neboli civilisti, ale profesionálni revolucionári typu Trockého. Takže žiadna škoda.

Byl jsem vychovan k ucte ke vsemu. Zivemu i vytvorenemu. Nemohu videt krev a dokonce nelibe vnimam houkacky pohotovosti, okamzite na me doleha neci utrpeni.

Pojem revolucionar nevnimam zaporne. Revolta je vzepreni a to je kladne, dokonce potrebne i zadouci. Pokud vsak politicky odpurce nekoho zprovodi ze sveta s tim umyslem, neni revolucionarem, nybrz vrahem. Proto "Tých cca 3000 ľudí čo dal zastreliť" je pro me strasny pocin, spatne pochopen i strasne popsan. A veta "Takže žiadna škoda" zavani peklem.

>Čo by sa vyriešilo zničením Izraela? Akurát by vznikol ďalší arabský štát

Z techto slov je jasne, ze autor nevi, o cem pise. Tam uz byl arabsky stat a pametnici i potomci tam stale ziji. Ted tam jenom vladne jina administrativa. Autor toho vyroku by mel umet nechat si hlavou projit veskere tamejsi deni. Historicke i soucasne.

Druhy odstavec bych takto mohl rozebirat slovo za slovem a to hned z nekolika uhlu. Nehodlam to podstoupit, nehodlam se okrast o tolik casu, v pristupu autora citim, ze je v nem chybny zarodek - spatne zalozen smysl pro lidstvi. Premixovavat takto znetvorenou orientaci neni mozne, proto ten "povysenecky" shovivavy usmev. Ten usmev je unikem pred dotirajicim zoufalstvim.
Izak

166181

28.7.2008 22:43

RE: Cestou k mieru je zmena režimu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 166181

>Nemohu videt krev a dokonce nelibe vnimam houkacky pohotovosti, >okamzite na me doleha neci utrpeni.
... to ovšem není soucit, ale něco jiného.

166274

27.7.2008 19:25

RE: Cestou k mieru je zmena režimu

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 166131

Palacovy prevrat? [velký smích] [velký smích] [velký smích] Hranice s Irakem je dlouha stovky km. Samozrejme, ze tajne sluzby USA se snazi operovat tajne v Iranu A naopak totez delaji Iranci v Iraku nebo Afganistanu. Nechtejte po mne nejaky dukaz, to je dano logikou veci. Iransky rezim ma silnou vnitrni integritu a drzi pevne moc. Nejaka "barevne revoluce" i s dodanim zbrani, coz je z mezinarodniho prava uz valecnym aktem nema sanci uspet.

Ale ciste utopisticky predpokladejme, ze by uspela v destabilizaci, tak loutkovy rezim nema nejmensi predpoklady prevzit moc a kontrolovat zemi. Rezim bez silne podpory to nedokaze a silna opozice nepotrebuje zahranicni penize ani zbrane.Destibilizovany Iran by byl ve srovnani s Irakem opravdove peklo na Zemi. To by nam uz chybelo!! V Pakistanu je velmi krehka politicka rovnovaha. Zapadu se nelibi, ze Mustafar toleruje podporu Talibanu z pakistanske strany hranice, ale on jaksi nema na vyber. Riziko obcanske valky mu za to nestoji. Navic Pakistan ma jaderne zbrane a napjate vztahy s Indii. Ani se radeji nechci domyslet k jakemu geopolitickemu napeti by mohlo pomoct napadeni ci uspesna desatbilizace Iranu.

A k iranskym volbam? Byt vami, tak se podivam k cemu vedly volby v Pakistanu. Stabilita je momentalne v tomto regionu cenejsi nez zasoby ropy i plynu. Pokud je nemuzete bezpecne vyuzivat, tak jsou tyto zasoby na dve veci. Situace je velmi podobna. Musarraf drzi pod kontrolou armadu a tajne sluzby a politicka opozice je si toho samozrejme vedoma. Pripadna obcanska valka, ktere lehce muze prejit v globalni konflikt neni v zajmu nikoho. Tentokrat jedna vyjimka, ze stare pravdy rozdel a panuj. Ono mit misto katapultu jadernou bombu, tak by tohle prislovi asi nikdy nevzniklo.

166188

27.7.2008 20:03

RE: Cestou k mieru je zmena režimu

Sid 78.?.?.?

Reakce na 166188

No Mušaráfa a iránsky režim by som rozhodne neporovnával.

Zatiaľ čo Mušaráf stojí proti rastúcej sile dedinských islamistov, iránska opozícia voči režimu je založená na občianskom princípe a odmietaní islamizmu. Preto je jej podpora rozumnejšia ako vojenský útok. Ten by prišiel do úvahy až vtedy, ak by sa mullahovia vymkli akejkoľvek kontrole alebo keby šanca na nenásilnú zmenu režimu klesla na minimum.

V prípade Pakistanu sa obávam, že sa vnútroštátnemu násiliu nevyhne. V tom prípade bude treba dať vláde akúkoľvek podporu a prostriedky na rozdrvenie klerikálov. A toho si je vedomý Mc Cain aj Obama.

166189

27.7.2008 21:32

RE: Cestou k mieru je zmena režimu

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 166189

Opravdu? Irak byl sekularni stat, az do te chvile, co se vydal jak rika treba president Bush na cestu demokracie. Netusim sice do jake miry je kompiktibilni teokracie s demokracii, ale optimismem bych prilis nezaril.

166196

28.7.2008 13:17

RE: Cestou k mieru je zmena režimu

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 166131

Vy si asi myslite ze roaylisticka vlada ktera tam byla predtim byla nejaka mirumilovna ? a Ty dustojnici ze byli cest a slava.
Prekvapim Vas, byli to stejni diktatori jako napr. Saddam. Mrtvych bylo za jejich vlady v Iranu dost. Takze z louze pod okap.

166245

26.7.2008 21:00

V pripade utoku sionistov na Iran

Igor 85.?.?.?

by boli vitazmi Rusko, Cina, India a Brazilia.
Porazenymi budu Izrael SSA a EU.

(odhliadnuc od mrtvych, pre ktorych SSA uz nachystali 500.000 rakvi na pochovavanie mrtvol, ktore su zamorene radioaktivitou, resp. nakazami) a ktorych mi je luto, by to bola uzasna prehra tychto prasivych pretorianov a ich pohonicov v Londyne, v CFR, AIPAC, Bildenbergovcov, Bohemian Grove, Trilateral commision...

Do pekiel by sla cela EU spolu s Amerikou. Mna by to celkom tesilo.

166149

26.7.2008 22:43

Prayer of Barack Obama

jansmith1984 193.?.?.?

Jen pro zajímavost přátelé.
Víte jakou modlidbu zanechal Barack Obama v trhlině severní Zdi nářků při své nedávné návštěvě Jeruzaléma?

Tady je:
"Lord, protect my family and me. Forgive me my sins, and help me guard against pride and despair. Give me the wisdom to do what is right and just. And make me an instrument of your will."


Co na to říkáte a co říkate na fakt, že izraelské noviny Maariv, které text uveřejnily tím vyprovokovaly v Izraeli pobouření a byly za to napadeny? Co jim na tom nebo na té podle mne neutrální modlibě mohlo vadit, víte někdo?

Může to někdo znalý okomentovat?

Zdroj:
http://www.independent.co.uk/news/uk/politics/ente...


PS: Všimněte si, že podle dalšího článku (Now Cabinet turns on wounded Brown) je na tom Gordon Brown v Británii s oblíbeností asi podobně jako bush v US a třese se s ním křesílko. Že by přece jen svítala naděje, že neoconi budou nuceni přibrzdit své NWO pokusy?

jansmith.[smích]

166154

27.7.2008 0:49

RE: Prayer of Barack Obama

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 166154

Zmýlil jsem se. Sid se ozval, ale stejně to bylo jenom plácání mucholapkou do bláta. Barack Obama se modlí aby ho Mossad neodkrouhnul. On dobře ví, jak dopadl J.F.Kennedy a deset dalších, kteří vyšetřovali jeho vraždu. Jak skončil Robert Kennedy. Jak dopadla adeptka na předsedkyni vlády ve Švédku (jméno jsem zapomněl), která se otevřeně postavila proti Izraeli.
Obama je vzdělaný právník a je si vědom, do čeho leze. Musí však být opatrný.

166158

27.7.2008 20:50

RE: Prayer of Barack Obama

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 166158

Hřebík v botě se stále novými náplastmi. Mnoho lidí si myslí, že s touto koncepcí prorazí.(proto se Sid zásadně nevyjadřuje ke klíčovým argumentům- používá dva nástroje nemocných: selektivní slepotu a dvojí metr.) Neprorazí.

Budou jen neuvěřitelně trpět a vnitřně se tak znetvořovat. Pár výsledků takové výchovy je už známo ne? Nechci jmenovat, abych zas něco nevyprovokoval, ale tento přístup už vydal své ovoce.

Je to stejné jako ukazovat na chyby druhých, jen aby se jedinec nemusel změnit sám.(třetí nástroj: alibismus)

166192

30.7.2008 7:53

RE: Prayer of Barack Obama

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 166192

Méďo, já bych to tak složitě neporovnával. Žádné nástroje...Jedna jediná kniha a to - Talmud. To je jeho motivace a návod jak nasrat celý svět. Je to Sidovo poslání na téhle zemi a je vidět, že si svůj úkol skutečně plní. Mission Accomplished!

166383

30.7.2008 14:53

RE: Prayer of Barack Obama

jansmith1984 85.?.?.?

Reakce na 166383

Mission Accomplished pro sida?

Snaží se, ale Not yet!
jansmith[smích]

166400

31.7.2008 4:20

RE: Prayer of Barack Obama

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 166400

>Mission Accomplished pro sida?
-------
Myslel jsem tím, že se Sid snaží nasírat lidi a to - jak je vidět - se mu skutečně daří. Zasloužil by si vyznamenání "Dotěrné pijavice". [velký smích]

166440

1.8.2008 18:06

RE: Prayer of Barack Obama

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 166383

Talmud je nástroj sám o sobě [chechtot]
Démonská sociální a myšlenková strategie v kostce. Sid jako její produkt, vykazuje dostatečné množství příznaků, které jej s ní identifikují a dokonale.

Sid je takový černý briliant- precizně vybroušené "Zlo".
[cool]

Problém je, že značná část sionistů byla "vypěstována" svými učiteli ve stejném duchu.

Pro jediný účel:

Třetí Chrám a lidské oběti v něm-"Chrám, kde se budou modlit všechny národy"

Vložený obrázek

The Temple institute

Starověk se zvířecími obětmi hadr. Máme se nač těšit a to už brzy.

166573

28.7.2008 7:02

RE: Prayer of Barack Obama

google 84.?.?.?

Reakce na 166158

Mirda a nezabudnite na Bulharov. [mrknutí jedním okem]

166224

30.7.2008 7:25

RE: Prayer of Barack Obama

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 166224

Takový potenciální kandidát je jako med na mravence. Bulhaři si Obamu už obklopili a nespustí z něho oči. A přitom to není sexuální orientace. Proč si je však tahá na výlet do Izraele, to nevím? Tam jich najde spoustu!

166381

30.7.2008 13:44

RE: Prayer of Barack Obama

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 166381

Jistě,ale pan O. rozhodně není zdaleka jediným jejich želízkem v ohni. Jejich ideologie vzniknuvší a mnohde uvedené v praxi během dvou posledních století i když se dlouhodoběji neprosadily stačily ,možná nenávratně otrávit myšlení mnohých ,třebže často i inteligentních,ale pro ně užitečných idiotů.Jak konečně se dá pozorovat občas i na (nejen) tomto webu. [naštvaný]

166394

31.7.2008 5:48

RE: Prayer of Barack Obama

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 166394

>Jistě,ale pan O. rozhodně není zdaleka jediným jejich želízkem v ohni.
-------
To je ta jejich kolektivní strategie. "Ztvárnit člověka k obrazu svému". Obama údajně patří do zednářského spolku a tím se zavázal plnit zadané úkoly. Pokud vybočí, tak Michelle příjde o manžela a jeho dvě děti o tátu. Husička Hillary jim už zobe z ruky - coby první dáma - už za prezidentství jejího manžela. Tam by to bylo snadnější.
Právě jsem sledoval na TV zprávách, kolik států odmítá elektronické volební zařízení, kde není záruka pravosti volby a které znesnadňuje přepočítat hlasy. Jen tak pro zajímavost. Státy, které toto zařízení prosazují, jsou zastoupeny senátorem (senátorkou) židovského původu. Toto je ta jejich kolektivní strategie. [oči v sloup]

166443

27.7.2008 0:24

RE: Prayer of Barack Obama

Aja 74.?.?.?

Reakce na 166154

>Jen pro zajímavost přátelé.
>Víte jakou modlidbu zanechal Barack Obama v trhlině severní
>Zdi nářků při své nedávné návštěvě Jeruzaléma?

>
>Tady je:
>"Lord, protect my family and me. Forgive me my sins, and help me
>guard against pride and despair. Give me the wisdom to do what is
>right and just. And make me an instrument of your will."

>
>
>Co na to říkáte a co říkate na fakt, že izraelské noviny
>Maariv, které text uveřejnily tím vyprovokovaly v Izraeli
>pobouření a byly za to napadeny? Co jim na tom nebo na té
>podle mne neutrální modlibě mohlo vadit, víte někdo?

>
>Může to někdo znalý okomentovat?
>
Zadny znalec, ale pokud vim, modlitby a prani, ulozene do Zdi narku jsou "adresovany Bohu" a nikdo jiny nema narok je cist (tudiz zverejnovat), cas od casu jsou vyndany, aby udelaly misto dalsim, a jsou "pohrbeny" na hore Olivetske.

166159

27.7.2008 0:59

RE: Prayer of Barack Obama

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 166159

>Žádný znalec, ale pokud vím...
-----
Klobouk dolů, paní Ajo. Tak tohle jsem nevěděl, že se tam u zdi nářků strkají do škvíry motlidby. Jiná země, jiný mrav...jiné zvyky pro jiný dav!

166160

27.7.2008 12:42

RE: Prayer of Barack Obama

jansmith1984 85.?.?.?

Reakce na 166159

Aha, díky Ajo za tvoje vysvětlení a za poučení. Zní logicky a jsem rád, že za tím pobouřením nebyl nějaký jiný, řekněme politicko sionistický, chamtivý nebo pokrytecký důvod.

Pokud tedy byl důvodem pobouření v Izraeli fakt zveřejnění osobní modlitby Baracka Obamy, které bylo v rozporu s náboženskými zvyky a praktikami u zdi nářků, pak to lze pochopit a jen to potvrzuje můj názor, že házení všech lidí a etnických skupin/národů do jednoho pytle má jen NĚKOMU sloužit k jejich vzájemnému zblbnutí, tedy rozhádání a snadnějšímu ovládání viz. z historie "rozděl a panuj" nebo latinsky "divide et impera".


Proto je také možné, že se stále najde dost nevědomých manipulujících nebo manipulovaných lidí (i zde na zvědavci), kteří ve své zaslepenosti nasazují na židy jako na národ nebo opačná strana na američany jako celek bez toho, aby viděli, že běžní lidé jsou ve své podstatě všude stejní (bohužel ale lehce manipulovatelní), ale chtěji žít v míru a spolupráci s ostatními, jen jim k tomu skrze brainwashing určité zájmové skupiny (a deprivanti u vesel) nevytvářejí podmínky a ani neposkytují dostatečný klid k nezávislému zamyšlení.

A zase jsme se v kruhu vrátili k podstatě, že?
jansmith[smích]

166173

26.7.2008 23:55

Jsme na pokraji třetí světové války...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Útok na Irán by nepochybně rozpoutal třetí světovou válku. Proč se jenom lidstvo nepoučí z historie? Váleční štváči opět křičí: "Válku...válku! My chceme válku!...Krev! Ať teče krev"! Stejní lidé, stejná země, stejní spojenci...ale nyní už existují mnohem "modernější" technologie a to - technologie jaderných zbraní. Myslím si, že je načase zničit navždy jaderné zbraně, dokud jaderné zbraně nezničí nás všechny a nezamoří radioaktivitou celou naši planetu na desítky tisíce roků. Zdevastovaná planeta Zem se nadále bude pohybovat nekonečným vesmírem...kroužit okolo Slunce, avšak bez známek života. Tohle chceme? Tohle je ta naše vidina budoucnosti?

Amerika byla zatažena do první i druhé světové války pro zájmy někoho jiného. Amerika bojuje v Afganistánu a v Iráku...a zase - pro zájmy někoho jiného. Copak jsme jako lidstvo tak pitomí, nebo hluší a slepí, že neřekneme: "Tak dost! To by snad stačilo"! Teď se tady na planetě bude žít podle naších představ! Tak aby to vyhovovalo nám všem a nejenom hrstce těch několika samozvaných rádoby vládců planety. Bez rozdílu náboženství. Všichni pospolu a v míru. Ve věčném přátelství muslimů, křesťanů, židů, budhistů a jiných náboženských skupin. V trvalé shodě černých, bílých, červených, žlutých, zelených, hnědých a modrých (doufám, že jsem někoho nevynechal a neurazil?).

Nejsem prorok, ale jsem přesvědčen a také to lze již pozorovat, že všechno to, co se kolem nás děje je uměle vytvořeno. Vyprovokováno. Nic se neděje náhodou. I všechno v nedávné historii byly experimenty k ovládnutí společnosti a vyvolání strachu k poslušnosti a oddané spolupráci s vytvořeným establišmentem. V současné době jsme svědky vyprovokované náboženské války. Války mezi judaismem a islámem. Obě náboženství se záměrně rozšťouchávají k vytvoření trvalých nesvárů. K vytvoření vzájemných nepřátel a k vytvoření plánovaného chaosu. Záleží jenom na nás to změnit a podat si ruce!

To byla jenom taková moje malá úvaha k zamyšlení. Pro anglofony
něco z historie. Proslov Charlese Lindbergha k američanům s varováním o přípravě a plánech Rooseveltovy administrativy na druhou světovou válku.

166156

27.7.2008 11:54

RE: Jsme na pokraji třetí světové války...

jansmith1984 85.?.?.?

Reakce na 166156

To, co tady mirda ve své úvaze zmiňuje je podle mne podstata všeho k čemu tady na zvědavci, ale i na jiných nezávislých fórech kolem glóbu, všechny ty přemýšlivé a na pravdu orientované diskuzní příspěvky směřují.

Každý z jednotlivých názorů je políčkém puzzle, kterými se, aniž si to většinou pisatelé přímo uvědomují, snaží přiblížit k PODSTATĚ.

Tedy souhrného a vše objímajícího vysvětlení, které se dotýká přímo jádra a o které se tak úžasně vědomým způsobem s námi v předchozím příspěvku podělil i mirda.


Podle mě jeho řádky tak podvědomě a intuitivně cítí i většina lidí této Planety, jen to vzhledem k úrovní svého myšlení/chápání většinově nedokáží formulovat, a to zvláště proto, že je jejich mysl soustavně (buď naplno nebo podprahově) zpracovávána a ovlivňována směrem k náboženským, rasistickým, konzumním, eugenickým, xenofóbním a jiným dogmatům a ideologiím, které mají v konečném důsledku za cíl skrze různé STRACHY dosáhnout ovládnutí mas a soustředění moci a finanční energie do těch "správných, vyvolených" rukou.


Celá historie lidstva až do dnešních dnů je jen o tom a jen nevědomost a manipulovatelnost ovcí umožňuje, že se stále i po tolika tragických zkušenostech může tak neuvěřitelně opakovat a co je horší, eskalovat.

A to co mirda píše o náhodách je také viz. učení těch MOUDRÝCH hluboká pravda. Ať si to zmatený a konzumními dráždidly oblopený občan přizná nebo ne, NÁHODY SE NEDĚJÍ, všechno má na různých úrovních svůj smysl a každého jeho karma, přes chvat, pokrytectví a s tím související nevědomé lhaní si do vlastní kapsy, kterým žije aby zapomněl a přehlušil svědomí (i když může mít pocit, že to tak není) nakonec dožene.
jansmith[smích]

166172

27.7.2008 13:30

RE: Jsme na pokraji třetí světové války...

Outofjacket 121.?.?.?

Reakce na 166156

Zdravim Vas Mirdo,

uz jsem zde hodne dlouho nebyl jako pisatel, ikdyz tu a tam na stranky Zvedavce zabloudim. Nechce se mi psat v ocekavani casto sprostych osobnich uletu prezentovanych jako fundovane nazory a postoje nekterych pisatelu. Pamatujete Texaskeho Cizka? To bylo dilo, co? Neco jsem se s nim na Zvedavci naprel, nakonec z toho stejne ovsem nic kloudenho nevyslo - ten pan byl proste neoblomny podpurce Bushe & spol. Iluminati z nej jiste maji dodnes radost a jen lituji, ze ho nemohou naklonovat aspon 100 milionkrat...

Pisete o volani do zbrane a pro valku. Nezapomente, ze poradne valecne toco tady uz nebylo pres pul stoleti a to je hodne dlouha doba! Vzpominate na jeden ze slavnych vyroku zakladatele bankovniho domu Rothschildu? "Nejlepsi doba na delani penez je kdyz v ulicich tece krev!" A jeste jedno "hezke" uslovi: "Valka je sklizni Zidu" (mysli se tim ovsem sklizni financni...).

Fandim Vam, bojujete jako lev (a s Vami je v prvni linii jeste nekolik statecnych), bohuzel zapominate, ze 99% obyvatel je natolik vygumovano oficilani propagandou pokud jde o schopnost samostatneho mysleni (viz pan Sid), ze sance na to neco zmenit k lepsimu je zoufale nepatrna!
Aspon hezky den preji,

Outofjacket
[smích]

166177

27.7.2008 19:04

RE: Jsme na pokraji třetí světové války...

Dan Broza 24.?.?.?

Reakce na 166177

Pane Mirdo ,Pane JanSmith !
Jsem dlouholety ctenar zvedavce a tak brilantni prispevky jsem opravdu dlouho necetl. Dekuji za ne.Vsechny bych je z duse podepsal.Tak pred 4mi lety.Kdyz jsem doufal ve vitezstvi Kerryho.
Ziji 10 let v NYC a tak to zrejme vidim z jine perspektivy.
Nechci zdrzovat. Jen reknu :"Jste najivni snilci"
Ja vim ,ze kdyby nas najivnich snilku vericich v dobro byla vetsina -tak by se to dalo opravit . Ale neni. Je to jak psal Pan Outofjacket. 99.9% lidi to ma nekde, takze dalsi valka bude.Dan

166187

27.7.2008 22:56

RE: Jsme na pokraji třetí světové války...

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 166187

Zdravím tě Dane. Nevím jestli bude mirda na tvé řádky reagovat, ale za sebe bych snad pár věcí okomentoval.

Úvodem, nechci polemizovat s tvým tvrzením, zdali jsme naivní snílci věřících v dobro nebo naopak realisti, kteří se nebojí vědomě nazývat věci pravými jmény. Možná to tak je, možná to tak není, to nechť si rozhodne každý sám za sebe.

Co ale podle mne realitě neodpovídá je názor, že 99,9% lidí, jak píšeš, to má někde. Na první pohled to tak může vypadat, ale pravda je taková, že lidé nejsou pasivní proto, že by jim všechno bylo jedno. Možná se tak navenek chovají, ale ve skutečnosti (až na vyjímky) většinu toho, co se kolem nich dělo a děje i nyní, vždy bytostně zajímalo. Bohužel je jejich zájem velmi potlačen a překryt závojem dezinformací, negativní a pokryteckou propagandou tj. brainwashingem podporovanou skupinami mocných u vesel a nakonec strachem z pravdy, která by z nich v jejich očích při jejím přijetí mohla udělat vnitřně hlupáky.

Žádný člověk není rád v roli hlupáka, a proto bude raději pokrytectví a lež hájit, než by sám sobě nebo ostatním přiznal do očí bijící opak a udělá tak, až už nebude možno couvnout. Vše je to o nezvládnutém egu, ale to je na jinou diskuzi. Jako příklad se nabízí 1000x zpochybněná bushova oficiální zprává z útoků 9/11 a mlčící většina, která radějí dělá mrtvé brouky, než aby si přiznala, že to všechno, jako i jiné historické události, VELICE smrdí.


Znamená to tedy, že tito lidé raději pravdu a nepříjemnou realitu vytěsňují mimo své vnímání. Navíc myslet a hlavně nezávisle vyžaduje určité úsilí a energii, kterou jim velmi účinně odebírá oficiální mocí vytvářená atmosféra strachu z virtuálního nepřítele např. někde v jeskyních Avghánistánu, ruku v ruce s byznysem dlouhodobě neudržitelného konzumu a jeho mozek a svědomí utlumujícími dráždidly.

Tudíž má smysl aby lidé (a konaly tak bez ohledu na rizika i historické osobnosti), kteří mají dostatek energie, znalostí a VHLEDU trpělivě objasňovali ostatním i třeba v internetových diskuzích na faktech a důkazech pokrytectví a chamtivost systému a pomáhali jim tím snímat klapky z očí, které jim systém proti jejim opravdovým zájmům stále opakovaně a sofistikovaně vnucuje.

Samozřejmě by tak měli činit bez povýšenosti, ale naopak s pochopením, humorem a trpělivostí.
jansmith[smích]

166201

28.7.2008 1:24

RE: Jsme na pokraji třetí světové války...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 166201

>Nevím jestli bude mirda na tvé řádky reagovat...
-------
Není třeba. Udělal jsi to za mne, Jendo. Souhlasím s každym slovem a lépe bych to ani nenapsal. Obvzláště tohle:

Bohužel je jejich zájem velmi potlačen a překryt závojem dezinformací, negativní a pokryteckou propagandou tj. brainwashingem podporovanou skupinami mocných u vesel a nakonec strachem z pravdy, která by z nich v jejich očích při jejím přijetí mohla udělat vnitřně hlupáky. Žádný člověk není rád v roli hlupáka, a proto bude raději pokrytectví a lež hájit, než by sám sobě nebo ostatním přiznal do očí bijící opak a udělá tak, až už nebude možno couvnout. Vše je to o nezvládnutém egu, ale to je na jinou diskuzi....

Tato slova naprosto přesně vystihují danou situaci. Blahopřeji! Pod to se mohu i podepsat (pokud dovolíš?). [mrknutí jedním okem]

166207

31.7.2008 22:52

RE: Jsme na pokraji třetí světové války...

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 166187

Dane, máš i nemáš pravdu. Jsme naivní snílci (rád se k Mirdovi a Janu přiřadím) ale pravda a láska nakonec zvítězí protože nelze oblbovat lidi do nekonečna. Zda bude válka nebo nebude na tomto faktu nic nemění. Buď lidi procitnou před a nebo po. Procitnout ovšem musí, otázka je pouze jak moc to musí bolet, aby si to uvědomili. A největší nepřítel je právě cinismus. Bránit lidskost a soužití je totiž nutný a dobrý i kdyby jsme to nakonec prohráli, ovšem prohrát můžeme leda když zciničtíme, čemuž se musíme vyhnout a pak je vítězství pouze otázkou času. Míru zdar!
Antiseptik

166510

1.8.2008 0:01

RE: Jsme na pokraji třetí světové války...

mtk 80.?.?.?

Reakce na 166510

> ale pravda a láska nakonec
>zvítězí protože nelze oblbovat lidi do nekonečna. Zda bude
>válka nebo nebude na tomto faktu nic nemění. Buď lidi
>procitnou před a nebo po. >

Taky bych si přál všeobecné procitnutí,ale zajímalo by mě, jestli k něčemu takovému došlo třeba po dvou světových válkách? Existuje nějaký pozitivní precedens v tomto ohledu? Nebo na něj stále čekáme?

166515

31.7.2008 23:57

RE: Jsme na pokraji třetí světové války...

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 166515

Ne, vetsinou nic pozitivniho z historie, krome draze zaplacenych zkusenosti vycist nejde. Novum je znicujici uroven technologie, nasi "mirotvurci" nemuzou schovat sve prdele hezky do tepla a bezpeci. Tudiz na zaklade pudu sebezachovy se tentokrat do zadne valky dvakrat nezenou.

166518

28.7.2008 3:27

RE: Jsme na pokraji třetí světové války...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 166177

Těší mne, že Vás tady opět vidím, příteli a díky za slova uznání.
Na Čížka si pamatuji. Na něco takového se hned tak nezapomíná, ale také si pamatuji na Vaše výstižné "na tělo" odvetné reakce. Chápu, že diskuze s jízlivými a pomatenými provokatéry časem unaví.

>Vzpominate na jeden ze slavnych vyroku zakladatele bankovniho domu Rothschildu? "Nejlepsi doba na delani penez je kdyz v ulicich tece krev!"
-----
Ano, vím to. Nechtěl jsem svůj příspěvek příliš rozvádět, ale právě tento výrok mne inspiroval k napsání: "Krev!...Ať teče krev!" Válku...válku! Chceme vidět válku!"

Jedna stará paní z rodu Rothschildů na smrtelné posteli apaticky a roztrpčeně oznámila přísedící přítelkyni: "Kdyby moji synové nechtěli války, tak žádné války nebudou". Počínaje války Severu proti Jihu, francouzské revoluce, Velké Říjnové Revoluce, první i druhé světové války a teď i možná té třetí, kdy se jazýček na váhách rozhodování zatím ještě neustálil. Snažím se omezit poukazování na jméno Rothschild, neboť už to někteří ve zdejší diskuzi začínají nazývat paranoií. Teď nevím, zdali moji nebo tu jejich?

Sid je kapitola sama pro sebe. Jak mohu pozorovat v diskuzích, tak se mi Sid jeví jako odchovanec Talmudu. Tito lidé si však vůbec neuvědomují, že jsou zneužiti. Nahánějí vodu na mlýn Rothschildovým zákeřným plánům a navíc jsou na sebe ještě hrdí.
Škodit druhým jim činí potěšení. Kdyby se jenom začetli trochu do historie, tak si uvědomí to nebezpečí, které na ně čeká. Až potom snad Sidovi spadne hřebínek? Nakonec i o tom jsem se zmínil, že jsou židé záměrně rozeštváváni proti muslimům a vice versa. A nejen proti muslimům, ale proti všem a přitom nám historie dává tolik svědectví a popisuje tolik zločinných událostí, kdy samotní židé byli nakonec zneužiti židy, kteří ani židi nejsou a jenom se za židy vydávají. Jak vidím, tak jsem se do toho natolik zamotal, že to začíná zavánět antisemitismem.
Také přeji hezký den a zase naviděnou tady v diskuzích. Čížek už odletěl.
Mirda - [mrknutí jedním okem]

166210

28.7.2008 3:57

RE: Jsme na pokraji třetí světové války...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 166177

Zapomněl jsem reagovat na tohle:

>99% obyvatel...
----------------
jansmith se už k tomu vyjádřil a osobně mám stejné zkušenosti.
Není to až tak tragické. Stačí sledovat dikuze pod články alternativních internetových médií a lidi si uvědomují, která bije. Snad s rozdílem v disuzích na JerusalemPost. [velký smích]

166211

28.7.2008 10:30

RE: Jsme na pokraji třetí světové války...Nový světový pořádek!!!!!!!!!!!!!§

henrypes 81.?.?.?

Reakce na 166156

...Tak dost! To by snad stačilo"! Teď se tady na planetě bude žít podle naších představ! Tak aby to vyhovovalo nám všem a nejenom hrstce těch několika samozvaných rádoby vládců planety. Bez rozdílu náboženství. Všichni pospolu a v míru. Ve věčném přátelství muslimů, křesťanů, židů, budhistů a jiných náboženských skupin. V trvalé shodě černých, bílých, červených, žlutých, zelených, hnědých a modrých ...

moje řeč milí lidé

166238

27.7.2008 3:01

Ilja Sajdl 82.?.?.?

Budu-li chrastítko a můj soused valibuk, tak mi namlátí, kdy se mu zachce a nic s tím nenadělám. Ale budu-li mít pistolku, může soused mít dělo sebevětšího kalibru, tak už mi beztrestně nenamlátí. A to je to oč tu běží. Írán chce tu pistolku. A podle mne je to za daných okolností z jeho strany zcela legitimní chtění.

166166

27.7.2008 22:51

RE:

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 166166

A nás chce Amerika jako neprůstřelnou vestu.....

166200

28.7.2008 0:10

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 166166

Pane Jansmith.
Hluboce se uklanim nad vasimi literarnimi schopnostmi. A Vas prehled veci ,je pro cloveka pisiciho z ceska nezvykly.
Mate obrovskou pravdu ,ze je dobre se snazit za kazdou cenu.
Mineno volby ,v tomto pripade. Jak proboha chcete doufat v zazrak ,ktary jiz byl dvakrat ukraden a bude ukraden potreti?
DAN

166204

28.7.2008 4:44

RE:

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 166204

Dane, díky za uznání ve tvém předchozím příspěvku. Já bych to až tak beznadějně neviděl. Máme tady internet a neustálý příliv informací (zatím). Napsal jsi, že se války nevyhneme. Docela mi to připadá, že zákony přírody (akce-reakce) neúprosně pracují. Před dvaceti lety bych se obával něco podobného vyslovit a ani bych to vyslovit nedokázal, ale teď to s radostí napíšu: Máme tady Rusko. Jiné Rusko - druhou supervelmoc jako protiklad. Tehdy jsem ani netušil o čem byla ta studená válka a většina z nás, včetně mne, viděla Sovětský svaz jako agresora. Ale nakonec i to bylo trochu jinak. Tímto však nechci obhajovat komunistický režim v Rusku a nebo v bývalém Československu. Teď bych si dokonce přál, aby ta válka byla opět studená, než ta skutečná, když už nemá lidstvo dostatek rozumu k celosvětovému odzbrojení.

Píšeš o dvakrát podvedených volbách. Přečti si tohle:
Rigged Elections
A také tohle:
The Global Elite Abandon The Neo-cons

Je tam více zajímavého čtení, ale bohužel všechno v angličtině.

P.S. Hodnotím si tvojí účast ve zdejší diskuzi. Je vidět, že ani tobě není lhostejné to bezpráví, které se ve světě kolem nás děje. [mrknutí jedním okem]

166214

28.7.2008 5:03

RE:

Dartel 75.?.?.?

Reakce na 166214

Podvedene volby - myslite si ze kdyby vyhral ten druhy , tak se neco zmneni? Vzdyt to je vse stejna pakaz. Bohuzel pred dvaceti lety byl pro mne Izrael hrdinna zeme , Rusove skudci a Amerika zeme svobody. Komuniste udelali pro tyto zeme kus prace. Ale co je nam dobre , dobre nam tak blbcum.

166215

28.7.2008 6:08

RE:

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 166215

>Podvedene volby - myslite si ze kdyby vyhral ten druhy , tak se
>neco zmneni?
-------------
Petře, takhle to funguje už celé minulé století. Jenom J.F.Kennedy se jim postavil a to ho stálo život. Přečti si v tom prvním odkazu prohlášení od George Carlin (asi v polovině stránky). Propaganda Rudého práva nám vymívala mozky a teď to dělají téměř všichni. FoxNews TV je propaganda Bílého domu a jedou přesně podle jejich příkazů. Bill O'Reilley je zrádce Američanů, ale zase za to má dobře zaplaceno. Peníze otáčí světem a o tom to všechno je.

166219

31.7.2008 1:54

RE:

Dan Broza 24.?.?.?

Reakce na 166214

Diky Mirdo za clanky.
Hned prvni veta vystihuje vse:The worst way elections are rigged in the US is not the phony computer software for scanning paper ballots, but the monopolistic media manipulating minds.
Jedine informace proti vladnoucimu rezimu neoconzervativcu najdete na commedycentral.com coz je i placeny cabel a satelit channel a nebo na MSNBC Keith Obermann -pro anglictinare doporucuji pohledat na youtube -stoji to za to.
Ale to je vse . Proti tomu stoji ...co ja mam jen 15 zpravodajskych kanalu a ti hraji za opacnou stranu a velice tvrde. Tady mne napadlo ,jak nekdo osocoval Jana Krause ,ze si pozval Svejnara a ze mu tim stranil 8-))).
Tady vsechny kanaly rok a pul busi nevybirave na jednu notu a tak i kdyby ten Obama byl Buh - tak z neho udelaji metrosexualniho namysleneho ,nezkuseneho negra chystajiciho se je okrast o posledni prachy...a u vsech co to sleduji vyhraje ten starec pokracujici v doktrine tech ,co si dosadili maleho bushe.
Bez medii nema nikdo sanci. Vzdyt i na ceske telce co sleduji na netu -je to spise pro bushe ...ehm pro mcaina . Prachy vladnou a ta vladnouci strana a jeji panove si pred 911 a potom nakrdli tolik ,ze si koupili volby po celem svete na dalsich 100let.
A tolik k memu " jste najivni snilci " . DAN

166437

31.7.2008 5:56

RE:

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 166437

Dane, co si u tebe cením je to, že se neschováváš ve stádě zastrašených ovcí. Máš otevřené oči a máš přehled. Víš co se kolem děje. To už je první krůček k úspěchu. Jistě víš, že stále ještě existují lidé (ač je to neuvěřitelné), kteří si myslí, že Bush je ten nejlepší prezident. A nezapomeň - naděje umírá naposled. Nevzdávej to! Mirda [mrknutí jedním okem]

166444

27.7.2008 21:01

Americká taktika

HonzaX 89.?.?.?

Klasická americká taktika. Napřed nechat protivníka odzbrojit a pak na něj zaútočit a vyvraždit co se dá. Viz Irák. Dobra taktika, ne? Ale prezident Mahmoud Ahmadínežád ví o čem mluví. Jednat jako rovny s rovným.

166193

28.7.2008 0:41

Válka bude velmi brzo ( teď už doopravdy ).

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Fousáč zatčený v Bělehradě není Karadžič. Fousáč má dvakrát větší vzdálenost obočí od oka a kratší krk ( skoro o 10 cm ):
Vložený obrázek
Pro předělání obočí by byla potřeba celá série plastických operací. Když si vytáhnete nahoru kůži na čele, zešikmí se vám oči ( zkuste si to, fakt to funguje [smích] ). Dlouhý krk se nedá zkrátit vůbec ( kam by se dala mícha? ).

Američani chcou demonstrovat sílu CIA a vystrašit tak íránské vedení. Srbové chcou ztrapnit tribunál v Haagu a tak jdou s "Karadžičem" Amíkům na ruku. Myslí si, že Američani jsou blbí a našli tak blbýho chlapa. Netuší, že jejich reakci CIA čekala. CIA tohoto chlapa velmi pečlivě vybrala - s Karadžičem má shodnou výšku, uši, lícní kosti, nos a husté obočí ( teď nemyslím polohu obočí ). Jedná se o Chorvata, který se v roce 1993 odstěhoval do New Yorku ( tehdy si CIA uložila jeho biometrické údaje, dělá to u všech imigrantů ). Po roce 2000 se CIA rozhodla vyslat na Balkán falešného Karadžiče, aby ho někdy mohli vítězoslavně chytit. Počítač projel databázi a vybral tohoto chlapa. Následně ho v New Yorku několikrát přepadla tlupa zfetovanejch negrů s letlampou a kleštěma, takže se fousáč rozhodl vrátit na Balkán a zakotvil v Bělehradě.

Tuhle ostudu tribunál v Haagu nerozchodí. Amíci se rozhodli tribunál v Haagu obětovat. To by nedělali kvůli prkotině ( tady jde o něco hodně velkýho ). Tohle do týdne praskne ( jakmile v Haagu potvrdí "Karadžičovu" totožnost, objeví se video s pravým Karadžičem ). Amíci teď budou jednat rychle, jinak z toho bude akorát ostuda. Útok na Írán očekávám během několika dní.

166205

28.7.2008 0:42

RE: Válka bude velmi brzo ( teď už doopravdy ).

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 166205

Prosím vás přestaňte prezentovat svoje domněnky jako fakta. Navíc to děláte pravidelně off topic. Ten článek není o Karadžičovi. A navíc už máte přečerpán počet příspěvků v tomto měsíci několikanásobně. Takže se rozloučíme. Až do dalšího měsíce vám nebudu nic pouštět.

166206

28.7.2008 13:21

RE: Válka bude velmi brzo ( teď už doopravdy ).

mtk 80.?.?.?

Reakce na 166206

>Prosím vás přestaňte prezentovat svoje domněnky jako fakta.
>Navíc to děláte pravidelně off topic. Ten článek není o
>Karadžičovi. A navíc už máte přečerpán počet
>příspěvků v tomto měsíci několikanásobně. Takže se
>rozloučíme. Až do dalšího měsíce vám nebudu nic
>pouštět.


Tak tohle se mi nezdá, pane Stwora. HKP možná někdy blouzní, ale jeho aktuality nepovažuji za nijak škodlivé, naopak udržují pozornost k některým tématům. Kauzu Karadžič sleduji právě na popud OT z dílny HKP, některé vstupy OT jsou mnohdy mnohem přínosnější než "šlapání vody" in topic.

166244

29.7.2008 22:53

RE: Válka bude velmi brzo ( teď už doopravdy ).

sxgo 84.?.?.?

Reakce na 166205

Áno, konšpiračky pomáhajú cibriť kreatívne myslenie, mne HKP tiež nevadí...
Podľa mňa, sú tu ľudia, ktorý sú o 100% viac OT [smích]

166366

31.7.2008 17:24

RE: Válka bude velmi brzo ( teď už doopravdy ).

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 166205

Zase Fake, Prde, zase Fake... [chechtot]

166490

1.8.2008 1:03

RE: Válka bude velmi brzo ( teď už doopravdy ).

mtk 80.?.?.?

Reakce na 166490

Ano, vypadá to na "Fake". Díval jsem se na ČT2 na přenos z Haagu, a oholený a ostříhaný Karadžič ovšem ani zde nemá tak vysoko obočí (alespoň se mi to tak jevilo). Možná výše uvedený záběr Dabiče/Karadžiče byl pořízen v okamžiku, kdy má ten "dědek" povytáhnuté obočí v nějaké grimase, těžko říct. Ve středečních LN se objevila menší fotka Dabiče, která je jakoby někde mezi (co se týče obočí). No, asi je to celé kravina. Pro nedostatek informaci by měl HKP případ odložit anebo hledat přesvědčivé důkazy (třeba porovnat foto z Haagu se všemi foto Dabiče, co HKP?). [smích] [smích]

166521

1.8.2008 1:32

RE: Válka bude velmi brzo ( teď už doopravdy ).

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 166521

Tady je víc fotek Dragana Drabiče. Tady je video s Draganem Dabičem. Ještě víc než obočí mě zarazila délka krku ( "Karadžič" v Haagu má asi o 10 cm delší krk ). Drabič má zkrátka mnohem kratší krční páteř.

Každopádně dvojníka vybrali dokonale. Chlapů takto podobných Karadžičovi běhá po světě méně než 10. Museli vybírat ze všech obyvatel USA a vazalských států. Tady jde o hodně.

Normálně bych na to hodil bobek, ale za poslední dva měsíce se stalo víc podivných událostí, než jindy za dvacet let ( vražda syna generálního lampasáka, pokus o vraždu šéfa britské tajné služby, neúspěšný atentát na Lukašenka atd. ).

166526

31.7.2008 19:51

Bombardovanie IRanu ma

Igor 85.?.?.?

jednu nevyhodu: zomru pri tom nevinni civilisti; ale ma i vela vyhod: uvediem dve, znicenie Izraela a SSA.

166500

1.8.2008 5:53

Izrael tluče do válečných bubnů....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

V úterý tento týden izraelský ministr obrany, Ehud Barak, sdělil
svému americkému protějšku Robertu Gatesovi, že vojenské řešení v záležitosti Iránu je nevyhnutelné. Ehud Barak tento návrh (výhružku) rovněž oznámil při jiných příležitostech a setkáních s ministryní zahraničí Condoleezza Rice a vice-prez.Dickovi Cheney-mu.

"Izrael se rozhodl k radikálnímu řešení", sdělil Barak po setkání s Robertem Gatesem tiskovým reportérům ve Washingtonu a dodal: "Co řekneme my, to myslíme vážně".
Ehud Barak nezapomněl dodat, že strategie útoku na Irán se musí
udržet v nejvyšší pohotovosti a poukazoval na stále stejnou a ohranou písničku: "Musíme zabránit Iránu ve výzkumu jaderných zbraní", přestože NIE - National Intelligence Estimate v prosinci minulého roku došel k závěru, že Irán žádné jaderné zbraně nevyvíjí.

"Když Amerika nenapadne Irán, uděláme to my", tluče do válčných bubnů neúnavně a již delší dobu Ehud Barak. Na nečekanou, kvapnou a mimořádně důležitou návštěvu přiletěla v červenci do Izraele delegace nejvyšších představitelů americké armády, vedená námořním admirálem Michaelem G. Mullenem. Při jednání kategoricky upozornili představitele IDF a ministra obrany Ehuda Baraka, aby myšlenky útoku na Irán vypustili z hlavy. Amerika se k Izraeli nepřipojí. "Nemůžeme si dovolit otevřít třetí frontu na Středním východě. Povede to jenom k jeho destabilici", zdůraznil admirál Mullen a rovněž důrazně a s varovným tónem upozornil izraelskou tajnou službu Mossad, že podobný trik, jaký byl proveden v roce 1967, při útoku na americkou vojenskou loď USS Liberty, jim už tentokrát neprojde.

Admirál Mullen použil slova: "Napadení Iránu povede k destabilizaci na Středním východě". Jsem přesvědčen, že admirál si je velice dobře vědom napjaté situace, kdy útok na Irán vyprovokuje třetí světovou válku. Armáda Ruska, případně i Číny, je totiž již v plné pohotovosti a připravena přispěchat na pomoc svému spojenci. Tohle však Izrael kategoricky ignoruje a nepřestává tlouci do válečných bubnů.
Zdroj

166534

Příspěvků: 74

26.07. 10:44 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  BOMB IRAN
26.07. 11:27 Ibrahim Ag Alhabib  RE: BOMB IRAN
26.07. 10:26 Sid  Cestou k mieru je zmena režimu
26.07. 15:37 Mirda  RE: Cestou k mieru je zmena režimu
26.07. 17:25 jansmith1984  RE: Cestou k mieru je zmena režimu
26.07. 15:59 jansmith1984  RE: Cestou k mieru je zmena režimu
26.07. 22:18 Sid  RE: Odpovede
26.07. 23:03 jansmith1984  RE: Odpovede
27.07. 20:44 A.S. Pergill  RE: Odpovede
28.07. 13:38 ctenar  RE: Odpovede
27.07. 08:59 vladuna  Migrace z / do Izraele
27.07. 22:15  RE: Odpovede
28.07. 10:23 henrypes  Na každou svini se vaří voda
28.07. 11:51 Sid  RE: Na každou svini se vaří voda
31.07. 09:38  RE: Na každou svini se vaří voda
31.07. 21:35 Sid  RE: Na každou svini se vaří voda
28.07. 13:54 ctenar  RE: Odpovede
30.07. 23:22 Leoš  RE: Odpovede
31.07. 20:04 Igor  Ten tvor je svetoobcan chazar, alebo askenazi, ten clovek
26.07. 17:22  RE: Cestou k mieru je zmena režimu
26.07. 18:48 jansmith1984  RE: Cestou k mieru je zmena režimu
26.07. 22:04 Mirda  RE: Cestou k mieru je zmena režimu
27.07. 16:37  RE: Cestou k mieru je zmena režimu
28.07. 22:43  RE: Cestou k mieru je zmena režimu
27.07. 19:25 Rene Bartosek  RE: Cestou k mieru je zmena režimu
27.07. 20:03 Sid  RE: Cestou k mieru je zmena režimu
27.07. 21:32 Rene Bartosek  RE: Cestou k mieru je zmena režimu
28.07. 13:17 ctenar  RE: Cestou k mieru je zmena režimu
26.07. 21:00 Igor  V pripade utoku sionistov na Iran
26.07. 22:43 jansmith1984  Prayer of Barack Obama
27.07. 00:49 Mirda  RE: Prayer of Barack Obama
27.07. 20:50 MedaBeda  RE: Prayer of Barack Obama
30.07. 07:53 Mirda  RE: Prayer of Barack Obama
30.07. 14:53 jansmith1984  RE: Prayer of Barack Obama
31.07. 04:20 Mirda  RE: Prayer of Barack Obama
01.08. 18:06 MedaBeda  RE: Prayer of Barack Obama
28.07. 07:02 google  RE: Prayer of Barack Obama
30.07. 07:25 Mirda  RE: Prayer of Barack Obama
30.07. 13:44 Takyjeden  RE: Prayer of Barack Obama
31.07. 05:48 Mirda  RE: Prayer of Barack Obama
27.07. 00:24 Aja  RE: Prayer of Barack Obama
27.07. 00:59 Mirda  RE: Prayer of Barack Obama
27.07. 12:42 jansmith1984  RE: Prayer of Barack Obama
26.07. 23:55 Mirda  Jsme na pokraji třetí světové války...
27.07. 11:54 jansmith1984  RE: Jsme na pokraji třetí světové války...
27.07. 13:30 Outofjacket  RE: Jsme na pokraji třetí světové války...
27.07. 19:04 Dan Broza  RE: Jsme na pokraji třetí světové války...
27.07. 22:56 jansmith1984  RE: Jsme na pokraji třetí světové války...
28.07. 01:24 Mirda  RE: Jsme na pokraji třetí světové války...
31.07. 22:52 Antiseptik  RE: Jsme na pokraji třetí světové války...
01.08. 00:01 mtk  RE: Jsme na pokraji třetí světové války...
31.07. 23:57 Rene Bartosek  RE: Jsme na pokraji třetí světové války...
28.07. 03:27 Mirda  RE: Jsme na pokraji třetí světové války...
28.07. 03:57 Mirda  RE: Jsme na pokraji třetí světové války...
28.07. 10:30 henrypes  RE: Jsme na pokraji třetí světové války...Nový světový pořádek!!!!!!!!!!!!!§
27.07. 03:01 Ilja Sajdl  
27.07. 17:49 sxgo  RE:
27.07. 22:51 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE:
28.07. 00:10  RE:
28.07. 04:44 Mirda  RE:
28.07. 05:03 Dartel  RE:
28.07. 06:08 Mirda  RE:
31.07. 01:54 Dan Broza  RE:
31.07. 05:56 Mirda  RE:
27.07. 21:01 HonzaX  Americká taktika
28.07. 00:41 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  Válka bude velmi brzo ( teď už doopravdy ).
28.07. 00:42 Vladimír Stwora  RE: Válka bude velmi brzo ( teď už doopravdy ).
28.07. 13:21 mtk  RE: Válka bude velmi brzo ( teď už doopravdy ).
29.07. 22:53 sxgo  RE: Válka bude velmi brzo ( teď už doopravdy ).
31.07. 17:24 Miroslav Yamato  RE: Válka bude velmi brzo ( teď už doopravdy ).
01.08. 01:03 mtk  RE: Válka bude velmi brzo ( teď už doopravdy ).
01.08. 01:32 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Válka bude velmi brzo ( teď už doopravdy ).
31.07. 19:51 Igor  Bombardovanie IRanu ma
01.08. 05:53 Mirda  Izrael tluče do válečných bubnů....

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 6

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,88 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,40 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 957,99 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
196 316,89 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 963