Diskuze k článku

Čunek vrací úder

Příspěvků 87

22.7.2008 6:55

Co takhle konkrétně?

Vratislav 213.?.?.?

Který majetek mu byl vrácen v rozporu s rest. zákony?
Postačí jeden příklad.

165852

22.7.2008 9:21

opět problém pseudonymu autora Krále

K Zach 78.?.?.?

Přijde mi trochu legrační a nechápu, jaké právo si osvojuje autor píšící dokonce pod pseudonymem k tomu, aby se vyjadřoval k osobě, která má navíc i historickou identitu.

165855

26.7.2008 6:25

RE: opět problém pseudonymu autora Krále

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 165855

Historickou identitu?...která se táhne až do dnešního dne.
V.Havel si zachoval stejnou identitu. Obě rodiny kolaborovali s německými fašisty a oba zločinci nyní kolaborují s fašisty americkými (strategie neokanců). Holt...- historie se opakuje.

166125

26.7.2008 8:50

RE: opět problém pseudonymu autora Krále

Datel 75.?.?.?

Reakce na 166125

Proio , jsou propagovani . Kolaborace .

166128

22.7.2008 9:28

Snazi se pan knize "cover up"?

Josef Schrabal schrabal (zavináč) columbia (tečka) edu 24.?.?.?

Autor clanku, JUDr. Richard Kral, po precteni trestniho oznamemi Martina Kadrmana nam pripomnel vsechny ty povalecne zakony (z roku 1947) tykajici se knizeci rodiny Schwarzenbergu, aby ukoncil hlavnim bodem, ze restituce umoznuji navrat majetku konfiskovaneho po unoru 1948, tedy po komunistickem prevzeti moci a ne majetek zabaveny na zaklade kolaborace za nacisticke okupace.
Nakonec nejde o to, do ktere vetve Schwarzenbergu pan zahranicni ministr, knize Karel Schwarzenberg opravdu patri, ci zda on s Hitlerem nastolenou vladou Protektoriatu spolupracoval, ci ne, ale jde o to, zda pan knizeci zahranicni ministr se nyni snazi “cover-up” (zakryt) jeho se tykajici udalosti a minulost.
Z americke politicke historie zname, ze americky president Richard Nixon musel abdikovat ne pro to, co se stalo ve “watergate”, ale pro to, ze se to snazil “cover-up”.
O moznosti “cover-up” pana zahranicniho ministra jsem napsal uz pred dvema mesici v Newyorskych listech Online, taktez o oficielnim prohlaseni Suzanou Opletalovou a otazkou, kdo skoupil vsechny vydani ceske i anglicky knihy americana Pavla Polanskeho tykajici se mozne “cover up” kdyz pan knize byl kanclerem na Hrade za presidenta Vaclava Havla.

http://newyorskelisty.com/nyl/2008/schw.html

165857

22.7.2008 10:22

Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí

DavidF formanek (zavináč) gmail (tečka) com 160.?.?.?

Jen aby bylo všem jasné s kým máme tu čest a čí zájmy současný český ministr zahraničí hájí, uvádím výrok jeho dědy:
„My nejsme potomci oné husitské šlechty, která protestovala roku 1415 na sněmu českém proti koncilu kostnickému, my jsme potomci oné katolické šlechty, která u Lipan porazila Tábory a na bílé Hoře husitské stavy české…“
„My vidíme v husitech ne slavné bohatýry, ale bandu lupičů a žhářů, komunisty 15. století, a my, Schwarzenbergové, budeme bojovati proti Vám novohusitům s touže rázností, jako pánové z Růže bojovali proti starým husitům.“ Karl von Schwarzenberg, roku 1889.

165859

22.7.2008 15:37

RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 165859

Ten výrok je zřejmě podvrh.
Tím ale neomlouvám Schwarzenberga... oni takhle nemluví, oni tak jenom myslí.

165876

22.7.2008 17:35

RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 165876

Ten výrok je pravdivý, byl pronesen někdy koncem 19. století prapradědečkem dnešního ministra...no a co? Je snad povinností každého Čecha obdivovat husity?

165880

22.7.2008 20:08

RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí

8-P 88.?.?.?

Reakce na 165880

povinností to určitě není, ale snad jen pro doplnění, byla to právě katolická šlechta ke které se schwarzenbergové hlásí, kdo v čechách během třicetileté války vykonal miliónovou genocidu - spálili české knihy, a nakonec se pokusili o kompletní vymazání českého národa nejen z mapy, ale také z historie. mě jsou teda milejší ti husité...

165894

23.7.2008 10:37

RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 165894

To je snůška nesmyslů vyčtených z komunistických učebnic dějepisu. Za prvé, Schwarzenbergové přišli do Čech okolo roku 1660, tedy 40 let po Bílé Hoře a připisovat jim cokoliv co se dělo za třicetileté války je nesmysl. Za druhé, katolická šlechta nekonala genocidu proti českému národu, už proto ne, že spousta příslušníků katolické šlechyt byli Češi (ať už jde o habsburské místodržící vyhozené z okna, kteří měli typicky "německé" jména Vilém Slavata z Chlumu a z Košumberka a Jaroslav Bořita z Martinic anebo o nejvyššího kancléře Zdeňka Popela z Lobkovic). Nikdo se nesnažil o vymazání českého národa-proč by to ti šlechtici dělali, kdo by na ně makal? Rekatolizace se týkala pouze víry poddaných, ať už to byli Češi anebo Němci, s národností neměla nic společného. Násilné obracení na víru, jen s opačným znaménkem se dělo i v protestanských zemích vůči katolíkům, například v Anglii.

165922

23.7.2008 11:56

RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 165922

To co se děje viditelně, lze vykládat všelijak. Jak to dnes bude úředně vysvětleno, zítra bude v dějepise opakováno.
I Topolánek zní ryze tuzemsky (včetně Vondry). Možná mají pocit, že dokonce jdou společně ruku v ruce s národním zájmem.
>Schwarzenbergové přišli do Čech okolo roku 1660, tedy 40 let po Bílé Hoře a připisovat jim cokoliv co se dělo za třicetileté války je nesmysl.
Ano, byla to přesně ta doba, která si žádala přesně své lidi.
>Za druhé, katolická šlechta nekonala genocidu proti českému národu
I to lze vykládat všelijak, někdo může být horlivým pověřencem „vyšších zájmů“, někdo holt se veze, a někdo se tím stává pouze z donucení a nutnosti přežít…
>Nikdo se nesnažil o vymazání českého národa-proč by to ti šlechtici dělali, kdo by na ně makal?
I to lze vyložit různě. Lepší než nepřizpůsobivý rebel je pro někoho mrtvola. Uvolní přeci místo těm pokorně přisluhujícím.
>Rekatolizace se týkala pouze víry poddaných, ať už to byli Češi anebo Němci, s národností neměla nic společného.
Vás nikdy nenapadlo, proč tomu tak je? Proč je určitá víra násilím vnucována? Katolicismus tenkrát a globalizace dnes, názvy se mění, podstata však zůstává. Potřeba řídit myšlení svých oveček. A tady opravdu není místo pro něco opravdu národního, neboť skutečně národní je nezávislé.
>Násilné obracení na víru, jen s opačným znaménkem se dělo i v protestanských zemích vůči katolíkům, například v Anglii.
I tam bylo (a je) spoustu různorodých obyvatel, i jim je třeba nasadit brouky do hlavy… Protestantismus se pak stále více hodil do krámu, stal se postupně šikovným doplňkem katolicismu.

165931

23.7.2008 14:09

RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 165931

> Katolicismus tenkrát a globalizace dnes, názvy se mění, podstata však zůstává.

Vaše názory jsou obvykle poměrně racionální, pane Spytihněve. Ovšem v tomto případě [oči v sloup] ? Katolicismus přece souvisí především s vírou. Globalizace naopak nemá s vírou pranic společného. Jde o ryzí projev akumulace kapitálu, podobný, jakým byla třeba industrializace národních ekonomik v předminulém století.

165939

23.7.2008 17:29

RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 165939

Každá lidská činnost souvisí s vírou, pane Vojto. Někdo proklamuje svou víru příslušností k nějaké církvi, jiný životním stylem, někdo zase honbou za majetkem. Vždy jde nějakým způsobem o vyznávání hodnot, od čehož se odvíjí činnost člověčí. Určité společné zájmy pak svedou i všelijaké lidi dohromady.
Ba jsou i tací, co svou pravou víru tají, čili "kážou vodu a pijí víno".
Globalizace může mít i více významů. Mám na mysli tu, která souvisí se snahou ovládnout svět. Taktéž využívá víru - dnes už jedno jestli konzum či nějakou formu materialismu, a nebo formy idealistické.

165950

23.7.2008 14:50

RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 165931

Tak na toto nelze reagovat....spiknutí je vždy a všude...

165940

23.7.2008 16:33

RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 165940

Vy jste si snad myslel, že boj o moc je čestné klání? [smích]

165948

23.7.2008 21:01

RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí

8-P 88.?.?.?

Reakce na 165922

nauč se dějepis vanguarde, spočítej si kolik lidí tu žilo před a po třicetileté válce. slovo "bohemian" je na západ od našich hranic synonymem pro tuláka s houslema, protože kdo tehdy (1620 - 1650) z kulturní metropole evropy - z bohemie - neutek, nepřežil...

165969

24.7.2008 10:15

RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 165969

Ale za to mohla třicetiletá válka jako celek, která Čechy (ne už tak moc Moravu) strašně postihla. Jak jsem psal, šlechat (katolická ani protestantská) rozhodně neměla zájem na vyvražďování svých poddaných.

165990

24.7.2008 10:55

RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 165990

>Ale za to mohla třicetiletá válka jako celek
Ano, ale potíž je v tom, že za válku mohou lidé. A nejméně ti, co se skutečně starají o svou obživu. Neboť to dá mnoho práce něco vytvořit a někoho uživit. Je to piplačka. A tam není pro válčení místo ani čas.
Války vymýšlejí ti, co tomu nerozumí. Jde jim o moc a zase o moc, tedy odřít ty, co se snaží něco z té země vypiplat.
Řím se nedokázal smířit se ztrátou výkonných oveček v Čechách. A na to měl své horlivé pověřence sdružující se v katolickém spolku. Především Habsburky. Jejich moc vždy vzrůstala a klesala s vlivem Říma. Jim kdysi dopomohl k lizu, tedy je to naprosto přirozené. A oni si zase hledali své věrné, které pak odměňovali…kořistí.

Jinak s Vámi souhlasím v tom, že domácí usedlá šlechta měla zájmy zcela opačné… K té ale Švarcnberkové (jak jste sám upozornil) nepatřili.

165997

24.7.2008 11:12

a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?

8-P 88.?.?.?

Reakce na 165990

ano, mohla za to třicetiletá válka, což byla válka mezi katolíky a protestanty. a čechy do té války šly jako první protestanti v evropě, a katolíci jim to proto dali pořádně vyžrat. kdepak asi jsou původní husitské kostely a písemnosti? pro samou barokní (1650 - 1750) nádheru je jaksi nelze nalézt.

165998

24.7.2008 14:10

RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 165998

Husitské kostely nenajdete z jednoho prostého důvodu: husité žádné kostely nestavěli, ale pouze bořili (například katedrálu na Zbraslavi, ze které nezůstalo vůbec nic). Hustiských písemností je pak víc než dost; doporučuju přečíst knížku Petra Čorneje Ze zpráv a kronik doby husitské anebo V. díl Velkých dějin zemí koruny české od téhož autora, který se husitství dlouhodobě věnuje.

166014

24.7.2008 15:10

RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 166014

Husité chtěli návrat církve k původním křesťanským cnostem. Obžerství, mamon a úplatnost prelátů nepovažovali za křesťanskou cnost. Proto po Kristově vzoru katolícké papežovi výběrčí vyháněli z jejich synekur a jejich sídla jim bořili. Kristus penězoměnce také vypráskával bičem z chrámů. Za to ho židé nechali ukřižovat.
Pro mnohé lidi má zlaté tele přednost před nějakým neviditelným imaginárním bohem.

166017

24.7.2008 16:09

RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 166017

Je to tak.
Ještě bych snad doplnil, že nebyli v Evropě ani první a ani jediní. Například křížová výprava proti albigenským zcela jasně ukázala, jak to Řím (papež Innocenc III.) se spásou duší skutečně myslí. Vyvražďování, plenění a zabírání. Byla zničena velká část provensálské kultury.
Husité se však jako jediní tenkrát dokázali ubránit. Postupně pak reformace získala celonárodní a pak i celoevropský rozměr.
(Právě český výraz kacíř byl odvozen od albigenských katarů .)

166019

25.7.2008 15:27

RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 166019

A já bych opět doplnil,že se zde schází lidé s velmi "zajimavými znalostmi historie",ne nepodobné její výuce na dnes již "legendárním" VÚMLu .Ovšem s objektivitou jsme opět,tak jako ve většině případů jaxi na štíru.
Takže jenom stručně
Možná dnešní katolíkobijci a "vumlisté" budou dost těžko chápat,že tehdejší stát i prostí lidé měli právo se bránit teroru,vraždám a masakrům,kterými se tyto různé středověké sekty především prezentovaly.
Algibenští se dělili na takzv."dokonalé" a "věřící".Dokonalí nesměli nosit zbraň,jíst maso,museli žít asketicky ,v celibátu.Z jejich řad byli vybíráni jejich vůdcové.Věřící oproti tomu mohli žít plným světským životem ,mohli válčit,zabíjet,obchodovat,pracovat...Většina algibenských pocházela z bohatých rodin a mimo jiné se živili lichvou,která jak známo (všem?) byla II.lateránským koncilem zakázána,což jim přivodilo obrovskou nenávist z řad obyčejných lidí..
Praktiky algibenských i ostatních by byly dost ztěžka akceptovatelné i dnešními civilizovanými státy. Ozbrojené bandy,tkzv.routiérs ,které kataři vytvářeli byly postrachem celého okolí.Algibenští považovali vraždy toho,kdo se nepřidal na jejich stranu bohulibým činem,kdy se nebral ohled na "žádný věk,či pohlaví" dlouhou dobu před tím,než Innocenc III vyhlásil tkzv.křížovou výpravu.
Řádění katarů bylo poprvé odsouzeno na synodu v Toulouse 1119,kdy papežové zásadně a jednoznačně ještě odmítali jakýkoliv vojenský zásah a posílali k nim dlouhou dobu misionáře.Tyto misie však nepřinesly žádný výsledek a počet obětí katarského běsnění neustále stoupal.A až r.1179(!) se Lateránský koncil obrátil o pomoc ke světským vládcům.Innocenc III se ještě jednou pokouší o smírné řešení a posílá ke katarům roku 1208 (!) legáta Petra z Castelnovy ,který byl však jimi brutálním způsobem zavražděn!
A tady dochází ke zlomu ,jak v postojích katolické církve k heretikům,tak vúmlovským znalostem historie našich milých křesťanobijců!
Tak jako v drtivé většině případů i v tomto, historie pro ně začíná až zde a proto hlavním viníkem a zločinným agresorem je ta zlá církev a obětí hodní a nevinní kataři ,kteří chtěli žít pouze a jen podle svého přesvědčení a svědomí ! [bliji]
Nicméně každý rozumný a nezaujatý člověk ,pokud nemá nasazeny komunistické,nacistické,socialistické,liberální ,či židozednářsky zbarvené brýle uzná ,že tehdejší společnost MUSELA podniknout kroky,které podnikla ,pakliže se nechtěla stát společností sebevrahů!

166104

28.7.2008 15:31

RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 166104

>Nicméně každý rozumný a nezaujatý člověk
tím myslíš sebe?
>že tehdejší společnost MUSELA podniknout kroky,které podnikla
[oči v sloup]
myslíš tím vyvraždění populace označené za "heretiky" případně "čarodejnice" včetně žen a dětí do posledního...
Důvody se pak již najdou, a pánbůh si to nějak přebere že...

166254

28.7.2008 17:05

RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 166104

Proboha, vy jediný spravedlivý, objektivní a historii znající:

ALBIGENŠTÍ, slyšíte? Albigenští....

166259

29.7.2008 6:58

RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 166259

Výborně ,to by vám šlo ! A teď místo "argumentu překlepu " zkuste argumentovat k obsahu a faktům!

166311

29.7.2008 11:43

RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 166311

Ale copak, pane 2xs nebo jak si to ještě říkáte, už zase máme manickou? [mrknutí jedním okem]

166318

28.7.2008 18:43

RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 166104

"ještě odmítali jakýkoliv vojenský zásah a posílali k nim dlouhou dobu misionáře"

tato věta hovoří za vše

[bliji] [bliji] [bliji]

166262

29.7.2008 6:58

RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 166262

A za co tato věta hovoří?
To jako že někdo nemá právo se bránit vraždám, genocidě a masakrům?
Jmenuj mi stát ,třeba i z dnešní doby ,který by podobné jednání ,vraždy , nájezdy loupeživých band jenom tak strpěl a dlouhá desetiletí se snažil zjednat nápravu a spravedlnost pouhým vyjednáváním !
Já si myslím,že NAOPAK právě ta TVOJE věta řekla úplně vše i to co jsi vůbec zač!!!!
[bliji] [bliji] [bliji]

166310

29.7.2008 16:58

RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 166310

"co jsi vůbec zač"

Jsi slepý. Máš oči otevřené, ale nic nevidíš.

Vložený obrázek

K tomu misionářství:

"Mahátma Gándhí: misijní horlivost je "nejsmrtelnějším jedem, který kdy ukápl do zřídla pravdy."

"O náboženství a kulturu otců připravili obyvatele Goy jezuité - v roce 1542 se tu pod záštitou evropských kolonizátorů vylodil fanatický misionář Tovaryšstva Ježíšova František Xaverský. ... "Portugalci ve své horlivosti obraceli na víru pod pohrůžkou smrti, konfiskovali hinduistické majetky a zapalovali hinduistické chrámy."

"Vyzbrojeni nejlepšími satelitními mapami pátrají věrozvěsti po kmenech, které dosud "žijí v temnotách". Jejich informační bulletin s názvem Unevangelized Region Informations připomíná podrobný plán vojenské operace.A také je to vojenská operace, nová křížová výprava. Nad každou objevenou a "zachráněnou" vesnicí brzo zahřmí rotory helikoptéry. Bojový výsadek vysvětlí domorodcům sílu křesťanského boha a zakáže jim uctívat "ďábelské" bůžky předků. Pastor je přinutí vykácet kus pralesa a vybudovat přistávací ranvej, kam vzápětí letadlo přiveze potřeby nezbytné ke stavbě kostela. Lidem, kteří žili v džungli po celé generace nazí, misionáři namluví, že nahota je hřích."

"Civilizace přinesla únosy našich dětí do misijních škol," dočtete se na jedné z mnoha antimisionářských internetových stránek. "Čerokézy a ostatní původní obyvatele Ameriky okradli misionáři o víru předků. Byl to rudý holocaust!" Že je to dávná minulost? Bohužel není."

"Misionáři zničili kulturu amerických Indiánů, což na křesťanství zanechalo nesmazatelnou skvrnu," vysvětluje Adramelech. "Nám Slovanům kdysi provedli totéž, ale stalo se to tak dávno, že už není co zachraňovat (pozn. M.B.: JE!) . Ve třetím světě je to jinak - právě dnes tu ve znamení kříže zanikají unikátní duchovní hodnoty. Pozice domorodců není jednoduchá, protože křesťané za staletí vyvinuli rafinované a detailně propracované metody přesvědčování a nátlaku. Věnují třeba domorodcům rádio, ale už jim neřeknou, že se na něm dá naladit jen předvolená propaganda misionářské vysílačky."

viz.

Za tyto činy, pane TakyJeden, bude katolická církev zničena, a stane se tak velmi brzy. Bůh nepřeje těm, kteří činí v Jeho jménu Zlo.

KLADIVO NA MISIONÁŘE

Japonci na to šli nejlépe. Misionáře (26 františkánů) jednoduše ukřižovali. (Nagasaki, Tateyama (Pšeničný vrch), 5. února 1597)

Vložený obrázek

V konečném výsledku si nevedli špatně, svět se od nich má co učit.

166338

29.7.2008 19:28

RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 166338

Mě se víc líbí ta japonská metoda vaření misionářů v kotli. V síti byl spouštěn do kotle s vroucí vodou. Patrně misionáři japoncům vykládli o pekle a tak jim ho japonci připravili, aby si zvykli na trest za jejich hříchy proti božím přikázáním. To je přece docela vtipné od japonců.
Jen nevím, co pak dělali s vařeným masem misionářů. Zda ho třeba zkrmovali psům, aby pak psí maso mohlo být obzvláště vypečené. Černoši v Africe uvařeného misionáře snědli. Japonci však takoví barbaři nebyli. Navíc fanatický misionář povětšině nebýval dobře krmený - vykrmována (samovykrmována) byla jiná sorta katolických prelátů - a maso misionářů asi nebylo chuťově nic moc a ani dlouhým vaření moc nezměklo. Lepší než vařený misionář mohl být rožněný misionář.

166349

29.7.2008 20:31

RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 166349

Zajímavý pohled na misionářskou polohu a předávání misie má Necyklopedie

"Mnoha nezkušeným misionářům se nepodařilo víru předat v dostatečné kvalitě a byli neuspokojenými členkami domorodých kmenů pozřeni. Jiní byli snědeni samou láskou."

Vložený obrázek

166358

24.7.2008 20:08

RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?

8-P 88.?.?.?

Reakce na 166017

a vo tom to je - hitler nepostavil armádu tak, že vyrobil letadla; hitler oblíkl chudé lidi do fešácký uniformy, a ti chudáci si pak mysleli že musí udělat co jim major zwok v ještě lepší uniformě řekne. a lidi do teďka nechápou, že jediný co církve dneska můžou lidem nabídnout je starej barák na kopci, kterej si jezdí fotit japonci...

166050

24.7.2008 20:09

RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 166014

knihu petra čorneje jsem nečetl, ale mohu se zeptat které kroniky jsou tam uváděny jako zdroje?

166048

22.7.2008 17:43

RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 165876

Ten výrok je pravdivý, pradědeček (nebo prapradědeček) dnešního ministra ho pronesl na českém zemském sněmu někdy koncem 19. století. Úplně zněl nějak takto (bez záruky za doslovnou přesnost): "Mezi husity bylo na počátku onoho hnutí mnoho charakterů ctihodných, avšak husité bohužel zvrhli se brzy v tlupu lupičů a žhářů."

Ale i kdyby...je snad povinností každého Čecha obdivovat husity? CO je špatného na tom, když má někdo na husity (katolíky, komunisty, nacionalisty, vlastence, odbojáře...) názor odlišný od názoru většiny?

165882

23.7.2008 11:21

RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 165882

>
>Ale i kdyby...je snad povinností každého Čecha obdivovat
>husity? CO je špatného na tom, když má někdo na husity
>(katolíky, komunisty, nacionalisty, vlastence, odbojáře...)
>názor odlišný od názoru většiny?

Je na tom špatného to, že ten odlišný názor prezentuje tatáž sorta lidí proti kterým husité bojovali.
Takže ten názor pravděpodobně neformují znalosti historických souvislostí, ale jakési subjektivní
(u někoho snad i rodové) sympatie (antipatie).

165927

23.7.2008 11:54

RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 165859

>my jsme potomci oné katolické šlechty, která u Lipan porazila Tábory
Zajímavý pohled, neboť Diviš Bořek (vůdce umírněneho vítězného křídla) byl kališník...
Je vidět, že katolicismus se vetře kam je mu třeba ve vhodnou chviíli...

165932

22.7.2008 11:15

nárok na dědictví

dotaz 195.?.?.?

jestli měl nárok po osvojení Rakušáky na původní český majetek?
jak to s tím děděním po osvojení asi tak u nás je?

165865

22.7.2008 11:49

Když Abdéra, tak pořádně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Když už tady pan Čunek bude mít ty super Krolly, mohl by nechat prověřit i restituce kolegy Bursíka; aby vyvrátili drb, že otec pana Bursíka požádal o navrácení nemovitostí 10 dní či 5 měsíců po své smrti. [zmaten]

165866

22.7.2008 12:35

jen dva lidé restituovali mimo zákon havel a kníže

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 89.?.?.?

Pro oba dva neplatil zákon o restitucích a vymohli si mimo zákon a nebo protizákonně restituce,na které neměli nárok.

165867

22.7.2008 16:19

RE: jen dva lidé restituovali mimo zákon havel a kníže

Vratislav 213.?.?.?

Reakce na 165867

Ale nepovídejte [chechtot]
Dejte příklad, ať se nezdá, že jen plkáte.

165877

23.7.2008 12:41

RE: jen dva lidé restituovali mimo zákon havel a kníže

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 165877

A když je dostanete, myslíte, že Vás to nějak poznamená?! [mrknutí jedním okem]

165935

24.7.2008 15:58

RE: jen dva lidé restituovali mimo zákon havel a kníže

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 165935

Doufám, ale asi marně.
Klidně bych se začal modlit k svatému Tamášu. [mrknutí jedním okem] a emigrovaval do Píslandu.

166018

22.7.2008 12:24

zámek Orlík

panelák obama 78.?.?.?

byl po listopadu typicky v žalostném stavu, že pan kníže se ho zřekl ve prospěch Českého státu. Ejhle, po nákladné rekonstrukci se najednou objevil prostituční zájem a jeho žádosti o navrácení bylo záhadně vyhověno.Naši avantgardní novináři z Neviditelného psa, nebo Mladé Fronty VČERA I DNES by mohli tento případ pro laického plátce daní nějak ozřejmit. [bliji]

165868

22.7.2008 17:38

RE: zámek Orlík

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 165868

Na ten nesmysl jste přišel kde? Nějaký odkaz, důkaz?

165881

22.7.2008 14:12

Náhrada za pozemky na dně Orlíku

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Schwarzenbergové vlastnili pozemky kolem hradu Orlík, které zatopila Orlická přehrada. Schwarzenberg za ně dostal náhradní pozemky o stejné rozloze. Místo bezcenné skály tak získal velmi lukrativní pozemky poblíž hranic.
Vložený obrázek

165871

22.7.2008 18:12

Kradl....?

Striga 85.?.?.?

Nevím, jaké zákony Schwarzenberg použil, ale přijde mi komické tvrdit, že KRADL, když restituoval majetek své rodiny. Za jakých okolností byl majetek zabaven a za jakých vrácen, to si netroufám soudit. Jen mi přijde divné ukrást něco, co bylo vlastníkovi sebráno. Kradl svoje, asi schizofrenik....

165885

23.7.2008 8:51

RE: Kradl....?

hc 194.?.?.?

Reakce na 165885

Schwarzenbergský majetek má původ v pobělohorských konfiskacích. Takže ho ukradl hned dvakrát. [smích]

165919

23.7.2008 10:44

RE: Kradl....?

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 165919

Schwarzenbergové přišli do Čech 40 let po Bílé Hoře...

165923

23.7.2008 11:26

RE: Kradl....?

hc 194.?.?.?

Reakce na 165923

To nic nemění na tom, že jejich majetek pochází z pobělohorských konfiskací.

165928

22.7.2008 19:38

Najděte 10 rozdílů

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Vložený obrázek
Už jsem našel dva:
1. Malé čelo - velké čelo
2. Vzdálenost pusy a nosu
Vložený obrázek Vložený obrázek

165890

22.7.2008 20:19

RE: Najděte 10 rozdílů

Finda 89.?.?.?

Reakce na 165890

Ucho..? Je trochu jiné ne?

165893

22.7.2008 20:40

RE: Najděte 10 rozdílů

schaba 80.?.?.?

Reakce na 165890

Jeho ucho má jiný tvar a je položeno níže.

165895

22.7.2008 21:38

RE: Najděte 10 rozdílů

Cosmic 194.?.?.?

Reakce na 165890

Je to uplně jiný dermatologický typ, ochlupení levého hřbetu ruky. I výraz očí patří jinému člověku, sem o tom přesvědčen. Zase jen vymejvání mozků, nic jinýho se čekat nedá, je to furt dokola. [oči v sloup]

165896

22.7.2008 22:03

RE: Najděte 10 rozdílů

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 165890

Srbové předhodili Haagu někoho jiného aby měl Radovan klid [mrknutí jedním okem]

165898

22.7.2008 22:36

RE: Najděte 10 rozdílů

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 165890

Buďte tak laskav a držet se tématu. Toto je SILNĚ OFF TOPIC. Děkuji.

165899

22.7.2008 22:14

RE: Najděte 10 rozdílů

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 165899

Tohle by stálo za to dát jako samostatný článek. Neoconům musí pěkně hořet Vložený obrázek, když udělali takovou capinu. Ten fousáč je úplně jinej. Má třikrát větší vzdálenost obočí od oka ( našel jsem třetí rozdíl ).
Byla by Vložený obrázek, kdyby v Haagu udělali "naprosto zaručený" test DNA, že ten fousáč je Karadžič, a pak se na Youtube objevilo video s opravdovým Karadžičem [velký smích] To by snad tribunál v Haagu museli zrušit.

165902

25.7.2008 11:41

RE: Najděte 10 rozdílů

akolino 78.?.?.?

Reakce na 165890

1. rovnake obocie
2. vzdialenost obocia od linie vlasov rovnaka (trochu iny uhol zaberu)
3. celo rovnake - treba ist po linii vlasov a domysliet/ odmysliet si vlasy
4. rovnaky nos - okuliare si treba odmysliet
5. ucho rovnake - treba si vsimnut vnutorny tvar, kedze predtym vrch ucha zakryval vlasmi a teraz spodok zakryval bradou
6. vzdialenost ust a nosa je rovnaka, uhol zaberu a brada skresluju
7. tvar ruky je rovnaky, ochlpenie chrbta ruky nemozno dobre porovnat, lebo kazda fotka ukazuje inu cast a iny uhol. je tiez mozne, ze na starsej fotke bol nejaka pourazova jazva alebo ekzem
8. dermatologicky typ mozno zmenit zivotospravou - stravou, pobytom na vzduchu a slnku atd... treba si uvedomit, ze preslo cca 15 rokov medzi tymi fotkami
9. oci su rovnako povysenecke na oboch fotkach
10. jedna sa o toho isteho cloveka, som si tym isty!

Ach sorry, chcel si 10 rozdielov... ee, pozri sa lepsie, je to ozaj on. To vsak nevylucuje mnozstvo moznych konspiracnych teorii [smích]

166092

22.7.2008 23:44

Zajimavy postreh.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Doufam, ze dneska nechce nikdo ze zahranici dlouhodobe pusobit na cesky narod podobnym zpusobem. Jak doklada predstavu Hitlera pan Nachtman na BL.

"Slabí jedinci v čele Československa a České republiky
Petr Nachtmann

Československo i Česká republika byly opakovaně postiženy špatným složením lidí ve vládě. Slabí jedinci tak kvůli své nekompetenci, vydíratelnosti či přání spolupracovat s nepřítelem působili proti zájmům a elementární bezpečnosti občanů.

Podivná argumentace představitelů Ministerstva obrany ZDE ZDE možná pokračuje v této linii. Narazil jsem náhodou na citát Hitlerova monologu z roku 1942, který je znepokojivě aktuální: ZDE

Říšské kancléřství 30. 1. 1942 v poledne,

hosté: dr. Ley, Heydrich, dr. Weber, von Arent

"Háchu musíme prezentovat jako jednoho z největších mužů světa, pokud Čechům zanechá závěť, která bude znamenat jejich konec. Jeho jméno musí být vyslovováno jedním dechem se jménem krále Václava, aby se na něho v budoucnosti mohl odvolávat každý zbabělec. Jeho následník? Jen žádný chlap! Budeme vždycky vycházet líp se zbabělci než se statečnými muži. Čechy nejlíp vyřídíme tak, že na ně budeme prostřednictvím takových osob působit nepřetržitě a v dlouhém časovém období."

165906

23.7.2008 13:01

RE: Zajimavy postreh.

hc 194.?.?.?

Reakce na 165906

O Háchovi vyšla před časem kniha, která ho líčí úplně jinak, než jako kolaboranta. Byl dokonce i ve spojení s exilovou vládou. Němci na to snad i přišli, ale nechtěli tomu věřit. Jeho faktická kolaborace v pozdějších letech protektorátu vyplývala z jeho zdravotního stavu, byl už v podstatě nesvéprávný.

165933

24.7.2008 0:11

RE: Zajimavy postreh.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 165933

Ja jsem nerekl, ze Hacha kolaboroval vedome bez silneho tlaku. Ja vim museli ho prvni premluvit, aby vzal funkci v protektorate, mel slabe srdce, stary clovek.. Nebyl to proste general Elias, ale ani to nebyl darebak, ktery by spolupracoval za vyhody jako jini. Hitlerovi se vsak naramne hodil, protoze sel pritlacit ke zdi. Stejne tak je rozdil mezi Dubcekem a treba Frantiskem Krieglem, ale ani jeden z nich nebyl zradce jako Indra, Bilak, Svestka...

Ani predstavitel konzervativniho kridla KSC Novotny nebyl zradce. General Svoboda jednal taky pod velkym tlakem a ani on nebyl zbabelec nebo zradce, prosel z lagru v nekolikaletych bojich za druhe svetove valky az zpatky domu. Laufy tanku v CSSR v 68 byly silny argument, a Ludvik Svoboda nechtel masakr. Ale protoze general Svoboda byl statecny clovek a nebyl dostatecne tvarny, musel prijit uvedomely nadejny soudruh jako Husak s normalizatory.

165976

23.7.2008 12:22

RE: Zajimavy postreh.

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 165906

To je vskutku zajímavé, je to totiž velice nadčasový koncept, důsledně uplatňován po velice dlouhou dobu (např. přetvoření svatováclavského kultu již v jeho počátku v 10. a 11 st.)
Je z toho zřejmé, že Hitler a spol. byl směřován někým, kdo skutečně věděl jak budovat moc.

165934

23.7.2008 14:54

RE: Zajimavy postreh.

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 165934

Už jste někdy zkusil, pane Spytihněve, někoho "směřovat" [velký smích] ?
Vypadá to, že dnes nemáte den. To je v krátké chvíli druhý nesmysl, který od Vás čtu.

Ano. Myšlení lidí lze do jisté míry ovlivňovat kvalitní propagandou a reklamou. Objektem ovlivňování je ovšem vždy dav. Báje o tom, že Marx, Lenin, Stalin, Hitler a další byli někým cíleně vybráni, financováni, indoktrinováni a poté vmanipulováni do svých historických rolí je naprostý nesmysl. Pro takové tvrzení NIKDY nebyl nalezen ani ten sebemenší důkaz.

165941

23.7.2008 17:21

RE: Zajimavy postreh.

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 165941

>Už jste někdy zkusil, pane Spytihněve, někoho "směřovat" [velký smích] ?
[smích] Téměř neustále, stejně jako Vy, pane Vojto. Dnes máte skvělý den, podařilo se Vám nasměřovat mě k již druhé odpovědi [mrknutí jedním okem]

165951

23.7.2008 19:16

RE: Zajimavy postreh.

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 165951

Pokud to jde takto snadno, směřuji Vás k okamžitým silným úsporám. Až ušetřená částka dosáhne šestimístné sumy, podáte mi zprávu. A ať to netrvá dlouho. Já Vám pak sdělím číslo účtu, kam své úspory převedete.

Od této chvíle budiž ŠETŘENÍ smyslem Vašeho života! [mrknutí jedním okem]

165960

23.7.2008 15:22

RE: Zajimavy postreh.

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 165934

....Je z toho zřejmé, že Hitler a spol. byl směřován někým, kdo skutečně věděl jak budovat moc....

Určitě těmi slizkými katolíky,kteří se vetřou všude!
[velký smích] [velký smích] [velký smích]
Já sám si myslím na svojí sousedku - ta svíčková bába je tím svým pověstným kostelnictvím mi podezřelá už hodně dlouho! [velký smích]

165944

23.7.2008 16:31

RE: Zajimavy postreh.

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 165944

[smích] Tak i tu bábu do toho namočili? Tak je to správný, krucifixem na ní... [mrknutí jedním okem]

165949

23.7.2008 17:19

RE: Zajimavy postreh.

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 165949

No bať! Ona za to všechno může. [smích]

165952

23.7.2008 17:46

RE: Zajimavy postreh.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 165944

"Určitě těmi slizkými katolíky,kteří se vetřou všude!"

jsou holt šikovní, učí se rychle, tím je to! [chechtot]

Vložený obrázek

I Lateránské smlouvy s fašistou B. Mussolinim, z r. 1929, díky kterým nynější Vatikán existuje, byly bezesporu šikovným počinem [chechtot]

Vložený obrázek

165955

24.7.2008 7:31

RE: Zajimavy postreh.

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 165955

HmmHmm Medvídku a mám zde postovat fotky s NEkatolíky v podobných pozicích? Medvídku,nebudeš tomu věřit,ale vás se vetřelo víc.Řádově a nesrovnatelně! [velký smích]
Jinak citát z jedné základní instruktážní brožury SS (název úmyslně neuvádím,neb by to někdo moh všechno otočit proti mě, nicméně vidím ,že jsi jinak šikovný,takže možná ten škvár máš dávno v malíčku) :" Příslušník SS bojuje obětavě a neohroženě proti židům,zednářům jesuitům a politikařskému DUCHOVENSTVU"

KDOVÍ PROČ AUTOŘI CÍTILI POTŘEBU TO V TOM SVÉM "MANUÁLE " ZDŮRAZNIT ?
[zmaten]
Takže tak je to na oplátku zase s vámi,NEkatolíky! [velký smích]

165984

24.7.2008 19:27

RE: Zajimavy postreh.

Montaznik 88.?.?.?

Reakce na 165984

Mám též velmi vyhraněný názor na církve a tak jsem vybral
příspěvek jednoho fundovaného čtenáře,který jsem zaznamenal při diskuzi o církevních restitucích,jenž je však krásně široký a moudrý a dobře postihuje současnou situaci v církvích a nejenom tam, paralela by se našla i ve společnosti obecně,takže se na mne prosím věřící a katolíci neobořte, že jsem si dovolil kritizovat.Věřících si vážím.

"Měl byste vědět, že v církvi tak jako všude, je zrno a plevel. A ten plevel nás dusí. Zrno to byli ti, kteří se v době totality vydali pro bližní do krajnosti a je jich mnoho, kteří se vydávají i dnes. Plevel jsou ti, kteří Boží věci zneužívají, řvou majetek, majetek, majetek!!! Ale Boha neznají".

Také Mistra Jana Husa dodnes nemůže především katolická církev
ani "cítit", protože chtěl zásadně církev chudou!
Je dobře si přečíst něco od Husa , či Chelčického a rapidně změníte názor na celé husitství.
A to že husité ničili majetek katolíkům bylo přirozené -
katolíci pro ně byli "modláři", "antikristi", kteří mohou
za rozvrat společnosti, kdy mohl člověk třeba i někoho zavraždit
a koupil si v katolickém kostele odpustky a vše bylo v pořádku.
Proto bylo "potřeba" kostely a kláštery zapálit a proradné
duchovenstvo vybít.Těžko můžete používat logiku myšlení 21. století na pohnutky mysli člověka - husitu 14.století,
včetně stále omílaných nesmyslů, že nám husité v Čechách
zničili památky.Již minulý režim zneužíval a vykládal husitské
dějiny jak se mu hodilo do krámu, takže se podobných chyb
nedopouštějte i nyní.

166042

25.7.2008 18:27

RE: Zajimavy postreh.

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 166042

Ano,s tím,že na středověkého člověka musíme pohlížet v kontextu tehdejší doby naprosto souhlasím! Nicméně nerozumím tomu,proč tak musíme nahlížet pouze u husity [zmaten] ,ale katolík na tento soud právo nemá - jak vyplývá nejen z této diskuze?
Ještě k tomu minulému režimu a jeho výkladu historie.Obávám se,že jsem Vás buď nepochopil, a nebo jste to všechno otočil takříkajíce na hlavu.Stačí jen připomenout bolševické filmy se soudruhem Štěpánkem.
Jinak mám dojem - a to se na mne nezlobte ,že Vy jste na oplátku zase vůbec nepochopil o čem to všechno bylo. Např.Vámi vzpomínané odpustky, jejich praxe a smysl Vám uplně uniká.
Závěrem bych se rád vrátil ještě k tomu rozvratu společnosti. Za vlády katolického Karla IV zažily Čechy takový rozvoj jako nikdy před tím. Tato tehdy nejlidnatější země Evropy se po uplatnění husitských snah o "nápravu" ocitá naprosto v troskách ,kdy dobový kronikář píše,že člověk mohl putovat týdny,aniž narazil na stojící stavení,či potkal živého člověka!
Nicméně v zájmu objektivity zde uvedu citát jednoho předního husitského teologa věnovaný pávě křesťanství:
….Problém je ,že křesťanství je ve své dogmatické a historické podobě v širokých kruzích neznámé.Obecně je rozšířena jeho karikatura.Co nenapáchal v této oblasti Haškův Švejk,dotvořila pavěda zvaná „vědecký ateismus“.Marxismus a zejména „vědecký ateismus“ napáchaly v českém kulturním obzoru nedozírné škody z nichž se v mnohých oblastech myšlení již nevzpamatuje.Jednou z těchto oblastí je podání vzniku a podstaty historické role křesťanství…….

Co k tomu více dodat? Stačí si přečíst zdejší „diskuzi“!

166106

24.7.2008 19:49

RE: Zajimavy postreh.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 165984

"politikařskému DUCHOVENSTVU"

tys nepochopil co? POLITIKAŘSKÉMU. To je meritem sdělení. A nedělali to jen nacisté, dělali to u nás jak antimonarchisté, tak řada prvorepublikových občanů (antiklerikalismus), nechceme-li hledat jen mezi komunisty, u kterých je to známo. Čili VŠECHNY generace.

Mě nevadí církev jako taková, ale její politicko-mocenský rozměr. A vadilo to i výše jmenovaným.

Kdyby jste upustili od politikaření, neštěkne po vás ani pes, a v klidu se můžete rozvíjet, zatímco dnes stavíte kruhovou obranu proti jakékoliv kritice, zatímco nenápadně podporujete židy v jejich snaze o Velký Izrael.

Jestli sis nevšiml, nenapadám dogmata,nauku a víru (po tom je mi houby, i když se občas najde humorný moment který stojí za zveřejnění), ale výhradně politiku, která se bohužel týká dnes už celého světa. A nejen dnes, ale i v dějinách. Dějinách, na které nelze jen tak zapomenout, protože se na důsledcích politických činů církve vezeme dodnes! [překvapení]

166046

24.7.2008 20:21

RE: Zajimavy postreh.

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 166046

Zdravím Méďo. Ty bys to mohl vědět. Mám dojem, jakoby v bývalých sovětských republikách ty národy používaly ruštinu (?) a přitom (zároveň?)používají latinku? Nevíš o tom něco? Jak je to s jejich písmem a jazykem? [oči v sloup]

166049

24.7.2008 20:42

RE: Zajimavy postreh.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 166049

nic o tom nevím ale vygooglil jsem to za pár sekund [chechtot]

Romanization of Russian

Cyrillic romanization

stačí tak? [mrknutí jedním okem]

166053

24.7.2008 20:55

RE: Zajimavy postreh.

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 166053

Jo, úplně jsem zapomněl na google. Měl jsem na mysli Kavkaz, střední Asii.

166055

25.7.2008 10:22

RE: Zajimavy postreh.

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 165984

>mám zde postovat fotky s NEkatolíky v podobných pozicích?
jsem si jist, že svět se nedělí na tamty a NEtamty.
Toto dělení je nějak typické právě pro náboženský koncept myšlení.
Věřící x NEvěřící.
Je v tom určitá omezenost vidění světa a jeho pestrosti. (Není to věc jenom římských katolíků). Já rozhodně tedy svět nedělím na my a katolíci. Pro mě nejsou ani samotní římští katolíci jedno a totéž. Vidím mezi nimi spoustu velice různorodých lidí. Jistě i mezi židy bude co člověk to originál (ač jsem jich potkal daleko méně než katolíků).

Ovšem jiná věc je institucionalizace té věci. Proč by měla být víra lidí sdružena v celek, který vystupuje jako jedna hlava? V ten moment by každý měl přeci zpozornět, že tu něco „zavání“. A tento jednohlavý kolektiv začne vnucovat svou vůli těm ostatním (násilím či nenápadně). Pak se přece jasně ukazuje zneužitelnost takto pojatého vidění světa právě k mocenským účelům.

Ty se tu vlastně zastáváš nějaké instituce, která od počátku svého vzniku měla mocenský rozměr (MY a TAMTI proti nám). Neboť právě třeba husité se zastali té udřené institucionalizované svíčkové báby, právě proti té vydřidušské organizované moci přicházející zdaleka.

Dnes to třeba tak nevypadá, ale základy již předurčí charakter stavby. Tedy navenek se řk církev může jevit tak, jak ti třeba připadá, ale myslím že svou skutečnou hru již mockrát předvedla...

166087

26.7.2008 21:01

RE: Zajimavy postreh.

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 166087

No vidíš a jsme opět u toho.Pokolikáté?
Medvídek zde postoval ,zcela po bolševicku, jejich rudou propagandu,kde v podstatě říká : tak toto jsou ti katolíci!Samozřejmě,jak jinak!Když já mu na to odpovím přesně v tom samém duchu - ne nadarmo se říká ,že na hrubý pytel atd...,jsem okamžitě napaden ,že prý já dělím! Na tamty ........
Myslím ,že více to rozebírat asi nemá valné ceny ,protože to vypovídá za vše.
Ale nakonec přesto jednu malou poznámku. S tou bábou to bylo spíše tak,že ji husité nahnali někam do stodoly a v ní upálili!

166150

27.7.2008 20:33

RE: Zajimavy postreh.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 166150

Už začínám chápat proč se církev ve své praxi vzdálila svého ideálu: Bůh dal lidem příliš málo přikázání (mnoho lidí potřebuje k vysvětlení jednoduchých vět obsáhlý komentář a ani ten není zárukou skutečného porozumění sdělovanému) a netrval důsledně na jejich provedení. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

Takže:

1) 10x si přečti můj příspěvek , který byl adresován Tobě, SLOVO PO SLOVU. Pozorně.

2) Když Ti význam tohoto příspěvku nedojde opakuj bod 1)

3) Já mám času dost.

[chechtot]

PS: Neodůvodněné nálepkování za komunistu považuji pouze za Tvou neiformovanost, a beru ji jako nepravdu, nikoliv jako záměrnou lež.
PPS: Podobnost kritiky politiky církve v případě mém a v případě militantních ateistů nutně nedokazuje, že militantní ateista(pozn. a), b) ) (resp. komunista) jsem.

4) Pro jistotu si přečti 10x i moje PS a PPS.

5) Když nepochopíš bod 4), opakuj ho, dokud se tak nestane.

6) Totožný s bodem 3) [velký smích]

166194

28.7.2008 0:12

RE: Zajimavy postreh.

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 166194

Mno,myslím,že jsem určitě porozuměl až příliš dobře! [velký smích]
Přestože se snažíš "vycouvat" ,ještě pár poznámek.
A napíšu je přímo,protože jak vidno chápání složitějších úskalí života asi nebude tvojí nejsilnější stránkou.
Jak známo(bohužel ale jen někomu), nacisté byli mimo jiné,tak jako ty fanatickými ateisty.Ten ,kdo do jejich strany vstupoval musel vystoupit - cenilo se demonstrativně - z církve ke které patřil.
To,že někde někdo podlehl z obav o svůj život jejich nátlaku ,hmm,je smutné,nicméně z lidské stránky snad i pochopitelné - zvláště,řečeno Josefem Škvoreckým - v tomto národě Jana Žižky z Trocnova! A tak se stalo,že se občas ,objevila podobná propagandistická fotka zneužitá jak nacistickou ,tak později i bolševickou propagandou.Sám si snímek těchto dvou evidentně k smrti vyděšených chudáků pamatuji, tuším z legendární komunistické Tribuny.Samozřejmě ,že tehdy bolševík a dnes třeba i ty jaxi zároveň "zapomínáte" uvést,že proti nacistům v průběhu války se vetřelo bojovat desítky milionů křesťanů a miliony se vetřeli položit v tomto boji i své životy .
A tak proto milý Méďo plným právem nazývám fanatiky uchylující se k podobným "argumentům" tím,čím je nazývám!
V tvém případě bolševikem.Samozřejmě,že ne ve smyslu přislušnosti ku straně,ale ve smyslu vady charakteru!

[velký smích]

166202

28.7.2008 15:29

RE: Zajimavy postreh.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 166202

já snad začnu sbírat nálepky, kterými mne tu kdo tituloval [chechtot]

ale vážně:

"tak jako ty fanatickými ateisty"

to že někdo není katolík jako Ty, neznamená že je automaticky ateista. Zjevně Ti při hodinách náboženství nepověděli o řadě dalších vyznání. Ale není se čemu divit, proč se zmiňovat o konkurenci. [chechtot]

"snímek těchto dvou evidentně k smrti vyděšených chudáků"

důkaz, odkaz, argument že nejednali v souladu se svým přesvědčením????!!!!

"proti nacistům v průběhu války se vetřelo bojovat desítky milionů křesťanů a miliony se vetřeli položit v tomto boji i své životy"

bojovali na obou stranách barikády, stejně jako řada muslimů, židů a dalších vyznání.

Na čí straně byl Pius IX. je dosud záhadou.
Na čí straně barikády byl ve svém mládí Benedikt XVI. je snad dostatečně zdokumentováno.[mrknutí jedním okem]

Ovšem za kterou z oněch dvou stran barikády hovoří dnešní kat. církev je otázkou rovněž. [oči v sloup]

"smyslu vady charakteru"

nárovnám si ho snad tím, že přestanu poukazovat na vadnou a agresivní nadnárodní politiku kat. církve a stanu se pštrosem? [velký smích] [velký smích] [velký smích]

Vložený obrázek

166253

28.7.2008 16:45

RE: Zajimavy postreh.

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 166253

No vidíš to .A teď jsi ve svém záchvatu vzteku uplně popřel to,co jsi psal kousek výš [velký smích]
Ale koneckonců máš pravdu.To byla skutečná vyčůranost těch proradných papeženců se vetřít na na obě strany barikády [velký smích] Ať už prohrá jakákoliv strana ,my budeme vítězové!
Co se týče těch dvou.
Argument ,který po mě chceš,pakliže nejsi slepý jsem už zde uvedl,dokonce i přesto ,že ty obviňuješ,tedy na tobě spočívá důkazní břemeno. Ale to se u bolševíků nenosí.Žáno.
No a ještě nakonec vyřídíme ty dva papeže a bude to .
Je vidět,že tvé "objektivní znalosti" čerpané z VÚMLu a podobných zdrojů máš poctivě "nastudované". Nicméně bohužel chtělo by to si nastudovat i zdroje skutečné,nezávislé.To víš,já nemám v úmyslu ti tvé "vzdělání" zde suplovat - takový dobrák zase nejsem.Takže,milý Méďo , snaž se trochu víc ,nakonec možná zjistíš,jak to tenkrát skutečně s oběma bylo.
Ovšem Grebeníček s Ransdorfem ti to nepoví! [velký smích] [velký smích] [velký smích]

166256

28.7.2008 18:43

RE: Zajimavy postreh.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 166256

"To byla skutečná vyčůranost těch proradných papeženců se vetřít na na obě strany barikády"

tím také naše diskuse začala

"my budeme vítězové!"

až budou muslimové honit za 4 roky papeže, tak uvidíme. Myslím, že vás spíš, na rozdíl třeba od pravoslavných, čekají opět katakomby. Sice bych tam raději viděl jen vyšší klerus a celý Vatikán, na rozdíl od řadových věřících, ale obávám se, že muslimové by pro můj názor neměli pochopení. A chápu rovněž proč.

"ty obviňuješ,tedy na tobě spočívá důkazní břemeno"

Paže mají napřažené dva kardinálové, spolu s okolostojícími nacisty, takže důkazní břemeno si laskavě vlož na svůj hrb, zatím mi zrak slouží, a zcela jasně a zřetelně hajlují.

A až mi podáš důkaz, že hajlovali pod nátlakem, možná svůj pohled poopravím. To té doby se nemusíš namáhat s novými příspěvky, které se této části naší diskuse týkají.

"Nicméně bohužel chtělo by to si nastudovat i zdroje skutečné,nezávislé"

Radio Vaticana pod správou jezuitů? Či přímo tiskové oddělení Jeho Osvícenosti?


"Ovšem Grebeníček s Ransdorfem ti to nepoví!"

tak Ti nevím...opravdu nepoví?

dal jsem si tu práci aby Ti cosi našel:

Vložený obrázek

PhDr. Miloslav Ransdorf CSc.:

Absolvoval studium filozofie a dějepisu na FF UK (1972–77).

diplomová práce
"Společenské předpoklady pro vznik vědeckého myšlení v archaickém Řecku"
dizertace "Politické teorie rané renesance a reformace"
dizertace "Husitská ideologie a vznik raně buržoasního myšlení"

výběr z díla:
"Kapitoly z geneze husitské ideologie",
"Chebský soudce a reformační dějinné myšlení",
"Vztah Prahy a Tábora v bádání o Jakoubkovi ze Stříbra",
"Mistr Jan Hus",
"Muž velké touhy",
"Komenský proti proudu dějin",
"Pojetí času u kappadockých otců",
"Z myšlenkového světa reformace",
"The Roots of American political Culture"

+obsáhlá studie "Hledali spravedlivější svět" (první díl sahá od Erasma a Luthera po Jeffersona a Madisona)

Tvůj výpad na komunisty mě ve světle této informace tak přesvědčivě nezní.

Už kvůli Tebou navrhovaném čtení skutečných, nezávislých zdrojů (pozn. jedno z jeho děl, jak mi řekl jeden můj známý pop, obsahuje nejkompletnější bibliografii děl o křesťanství a křesťanské filosofii, tuším tu v českém jazyce).


Měl by sis od pana europoslance něco přečíst.

Kam se na něj hrabu já se svými mrzkými příspěvky [pláč]
Vložený obrázek





[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

166261

29.7.2008 8:10

RE: Zajimavy postreh.

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 166261

Žvásty soudruha europoslance jsem měl možnost díky "nezávislým TV" v posledním desetiletí slyšet více než často! [bliji]
Stačilo. Stačilo tak jako ty žvásty jiných soudruhů předvedené v praxi v ještě minulejších desetiletích .V praxi i na vlastní kůži!
Jinak mám obavy ,že samým vztekem ztrácíš schopnost rozumět psanému textu! O těch dvouch jsem nikde nepsal,že nemají pravice na hoře k vůli árijskému pozdravu.Jen jsem zdůraznil,že evidentně jsou vystrašení a donuceni.Ale ty by jsi měl dokázat ,že jsou členy Strany a činí tak dobrovolně a z přesvědčení!!!!!!Chápeš? No,asi těžko. [velký smích]
A co se týče Radia Vaticana,i zde máš problém z pochopením psaného textu.Mám pocit,že jsem jej nikde nezmiňoval,ale že jsem psal o NEZÁVISLÝCH ZDROJÍCH! Chápeš?
Jen tak pár jmen namátkou : Rye,Johnson,Sedlák,Cohen,Buehlmeyer,Bridge,Kueng,Nowak......
...a tak bych mohl pokračovat.....
Ale probůh,PROČ??????

166312

29.7.2008 15:43

RE: Zajimavy postreh.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 166312

".Jen jsem zdůraznil,že evidentně jsou vystrašení a donuceni"

podlož to. To té doby je to tvrzení proti fotografii, tedy už argumentu.
Argumentem bych rozuměl např. dobou zmínku, kterak byli kardinálové A a B nuceni strávit čas hajlováním.
Tvoje prosté tvrzení argumentem není, lituji.

"samým vztekem ztrácíš schopnost rozumět psanému textu! "

definoval ses jedním dechem sám

Končím tuto diskusi. Pozdravuj v katakombách. A nezapomeň obrátit na pravou víru řadu lidí, nejlépe jejich násilným odebráním rodičům a převýchovou, jak se to stalo např. 100.000 Eskymáků v Kanadě. Papá už ti na to dá štempl, spása zaručena.

Sbohem.

166337

29.7.2008 19:41

RE: Zajimavy postreh.

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 166337

Tak tedy také papá! Docela jsem si to tady s tebou užil.
Musím ale přiznat,že to ,jaká jsi "veselá kopa " a že si děláš ze mě legraci jsem pochopil až při tvém druhém příspěvku.Ten první jsem vzal naprosto vážně.Takže díky a budu se těšit na další veselé chvilky u monitoru!
Někdy příště.

166351

27.7.2008 19:30

Chudinka pravda

rataj 85.?.?.?

je v Česku tak zapomenutou kategorií, že je nutno po ní velmi pracně slídit elitními detektivy, nebo se spoléhat na to, že ji (možná) objeví nějaký soudní výrok, hodný krále Šalamouna.

166190

Příspěvků: 87

22.07. 06:55 Vratislav  Co takhle konkrétně?
22.07. 09:21 K Zach  opět problém pseudonymu autora Krále
26.07. 06:25 Mirda  RE: opět problém pseudonymu autora Krále
26.07. 08:50 Datel  RE: opět problém pseudonymu autora Krále
22.07. 09:28 Josef Schrabal  Snazi se pan knize "cover up"?
22.07. 10:22 DavidF  Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí
22.07. 15:37 Robocrep  RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí
22.07. 17:35  RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí
22.07. 20:08 8-P  RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí
23.07. 10:37 Vanguard  RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí
23.07. 11:56 Spytihněv  RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí
23.07. 14:09 Vojta49  RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí
23.07. 17:29 Spytihněv  RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí
23.07. 14:50 Vanguard  RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí
23.07. 16:33 Spytihněv  RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí
23.07. 21:01 8-P  RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí
24.07. 10:15 Vanguard  RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí
24.07. 10:55 Spytihněv  RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí
24.07. 11:12 8-P  a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?
24.07. 14:10 Vanguard  RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?
24.07. 15:10 Karel z Čech  RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?
24.07. 16:09 Spytihněv  RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?
25.07. 15:27 Takyjeden  RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?
28.07. 15:31 Spytihněv  RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?
28.07. 17:05  RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?
29.07. 06:58 Takyjeden  RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?
29.07. 11:43  RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?
28.07. 18:43 MedaBeda  RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?
29.07. 06:58 Takyjeden  RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?
29.07. 16:58 MedaBeda  RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?
29.07. 19:28 Karel z Čech  RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?
29.07. 20:31 MedaBeda  RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?
24.07. 20:08 8-P  RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?
24.07. 20:09  RE: a co takhle zájem vyvraždit cizí poddané?
22.07. 17:43 Vanguard  RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí
23.07. 11:21 Robocrep  RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí
23.07. 11:54 Spytihněv  RE: Co jsou Swarzenbergové zač a ke komu se hlásí
22.07. 11:15 dotaz  nárok na dědictví
22.07. 11:49  Když Abdéra, tak pořádně
22.07. 12:35 Vladimír Bílý  jen dva lidé restituovali mimo zákon havel a kníže
22.07. 16:19 Vratislav  RE: jen dva lidé restituovali mimo zákon havel a kníže
23.07. 12:41 Spytihněv  RE: jen dva lidé restituovali mimo zákon havel a kníže
24.07. 15:58 Vratislav  RE: jen dva lidé restituovali mimo zákon havel a kníže
22.07. 12:24 panelák obama  zámek Orlík
22.07. 17:38 Vanguard  RE: zámek Orlík
22.07. 14:12 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  Náhrada za pozemky na dně Orlíku
22.07. 18:12 Striga  Kradl....?
23.07. 08:51 hc  RE: Kradl....?
23.07. 10:44 Vanguard  RE: Kradl....?
23.07. 11:26 hc  RE: Kradl....?
22.07. 19:38 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  Najděte 10 rozdílů
22.07. 20:19 Finda  RE: Najděte 10 rozdílů
22.07. 20:40 schaba  RE: Najděte 10 rozdílů
22.07. 21:38 Cosmic  RE: Najděte 10 rozdílů
22.07. 22:03 MedaBeda  RE: Najděte 10 rozdílů
22.07. 22:36 Vladimír Stwora  RE: Najděte 10 rozdílů
22.07. 22:14 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Najděte 10 rozdílů
25.07. 11:41 akolino  RE: Najděte 10 rozdílů
22.07. 23:44 Rene Bartosek  Zajimavy postreh.
23.07. 13:01 hc  RE: Zajimavy postreh.
24.07. 00:11 Rene Bartosek  RE: Zajimavy postreh.
23.07. 12:22 Spytihněv  RE: Zajimavy postreh.
23.07. 14:54 Vojta49  RE: Zajimavy postreh.
23.07. 17:21 Spytihněv  RE: Zajimavy postreh.
23.07. 19:16 Vojta49  RE: Zajimavy postreh.
23.07. 15:22 Takyjeden  RE: Zajimavy postreh.
23.07. 16:31 Spytihněv  RE: Zajimavy postreh.
23.07. 17:19 Takyjeden  RE: Zajimavy postreh.
23.07. 17:46 MedaBeda  RE: Zajimavy postreh.
24.07. 07:31 Takyjeden  RE: Zajimavy postreh.
24.07. 19:27 Montaznik  RE: Zajimavy postreh.
25.07. 18:27 Takyjeden  RE: Zajimavy postreh.
24.07. 19:49 MedaBeda  RE: Zajimavy postreh.
24.07. 20:21 pietroo  RE: Zajimavy postreh.
24.07. 20:42 MedaBeda  RE: Zajimavy postreh.
24.07. 20:55 pietroo  RE: Zajimavy postreh.
25.07. 10:22 Spytihněv  RE: Zajimavy postreh.
26.07. 21:01 Takyjeden  RE: Zajimavy postreh.
27.07. 20:33 MedaBeda  RE: Zajimavy postreh.
28.07. 00:12 Takyjeden  RE: Zajimavy postreh.
28.07. 15:29 MedaBeda  RE: Zajimavy postreh.
28.07. 16:45 Takyjeden  RE: Zajimavy postreh.
28.07. 18:43 MedaBeda  RE: Zajimavy postreh.
29.07. 08:10 Takyjeden  RE: Zajimavy postreh.
29.07. 15:43 MedaBeda  RE: Zajimavy postreh.
29.07. 19:41 Takyjeden  RE: Zajimavy postreh.
27.07. 19:30 rataj  Chudinka pravda

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Matteo Salvini hovoří o tom, jak ho chtějí zavřít na 15 let za to, že jako ministr vnitra bojoval proti nelegální migraci05.08.20 10:08 Itálie 0

Prague Pride bude stát astronomické peníze, přitom bude kvůli koroně online04.08.20 11:37 Česká republika 0

České feminacistky napadly autora Čtyřlístku04.08.20 11:31 Česká republika 1

Německá SPD vyloučila kritika migrace Sarrazina03.08.20 22:23 Německo 0

Po antisemitismu máme anticikanismus...02.08.20 16:24 Česká republika 3

Migranti do Čech! padlo na půdě německého parlamentu01.08.20 10:33 Česká republika 1

Google umožní černochům označit své firmy jako "black owned"01.08.20 10:08 USA 3

Simpsonovi, rok 201031.07.20 23:35 Neurčeno 1

Černoch ve vlaku do Prahy obvinil personal z rasismu, protože dostal chleba31.07.20 20:32 Česká republika 5

Kdo nemiluje LGBT, nedostane peníze29.07.20 21:39 Evropská unie 1

Poslanec Foldyna varuje velmi ostrými slovy před Istanbulskou dohodou28.07.20 23:20 Česká republika 9

Proč spěchají s vakcínou27.07.20 12:42 Neurčeno 15

Vláda chce vytunelovat ze státního rozpočtu další 2 miliardy27.07.20 02:28 Česká republika 3

Katedrálu v Nantes zapálil černošský migrant z Rwandy26.07.20 09:45 Francie 8

Hoax v přímém přenosu (bohužel)24.07.20 20:48 Řecko 1

Teror lůzy: Spisovatelka souhlasila s Rowlingovou, že muži nemenstruují. Je bez práce24.07.20 18:05 Neurčeno 7

Deset migrantů 2,5 hodiny znásilňovalo 18ti letou Němku24.07.20 12:14 Německo 2

Bílý muž chrání vlastním tělem partnerku, kterou napadla tlupa agresivních černošek21.07.20 16:16 USA 9

Jak vznikají mrtví: chlápek, který se zabil na motocyklu, je veden ve statistice zemřelých na kovid21.07.20 15:43 USA 2

Zajímavý projev poslankyně Sary Cunialové v italském parlamentu 14.5.202018.07.20 12:50 Itálie 0

Měnové kurzy

USD
22,11 Kč
Euro
26,12 Kč
Libra
28,94 Kč
Kanadský dolar
16,64 Kč
Australský dolar
15,89 Kč
Švýcarský frank
24,23 Kč
100 japonských jenů
20,94 Kč
Čínský juan
3,18 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,55 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
30,12 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 513,56 Kč
1 unce stříbra
571,43 Kč
Bitcoin
248 514,68 Kč

Poslední aktualizace: 5.8.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 217