Diskuze k článku

Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kanadské generace

Příspěvků 36

21.3.2002 2:36

Wrestling - kulturní fenomén současné americko-kan

Peter Veliky nemam (zavináč) zadnou 192.?.?.?

Uplne s Vami tentokrate souhlasim pane Stwora.
Ja se na ten 'wrestling' divam jeste cerneji a s vetsim odporem nez Vy.
Me se zda ze na nem vidime pokrikovat typicke zastupce Kanadske a Americke krveziznive kultury.
Bylo by dobre, kdyby nejakej psycholog nam zduvodnil oblibu toho hnusneho, primitivniho divadla. Kdo na to nejvice kouka? Vzdelani anebo jen lide te nejnizsi socialni skupiny? Uvedomuji si ze je to vse jen nevkusne divadlo?
Zajimalo by me zdali i v Cesku by tahle smrduta podivana dosahla Northamericke
popularity!

1181

21.3.2002 4:25

Wrestling - kulturní fenomén současné americko-kan

Sackal2 152.?.?.?

Ano, wrestling je lez a klam, ale hlavne zabava, ktera plne odrazi americky kulturni upadek. Spousta americanu (budu psat o nich, protoze v USA ziji, takze Kanadu vynechavam) nevi, ze do Evropy autem dojet nelze, ale kdo je The Rock, to vam spolehlive rekne dobra vetsina. Nemyslim si, ze argument americanu, vzdyt je to prece predstaveni, ma nejakou vahu, protoze tem nahranym padum, ranam a kopancum musi verit jen dite. A pokud se na neco divam a neverim tomu (bohuzel vetsina tomu chce verit, protoze je to prece tak cool) a stale na to chodim a navic za to platim nemale castky, pak to s moji hlavou asi nebude v poradku.
Mozna to bude i tim, ze USA nemaji poradnou historii (mysleno delsi a bohatsi), nebo jenom tim, jak jsou jim vymyvany mozky. Na druhou stranu musim, ale rict, ze znam i americany se stejnym nazorem, jaky sdilim ja (opravdu jich neni moc). Nekdy se ale bojim neco, nekde rici nahlas, protoze se pak na mne hodne lidi diva pomalu, jak na nejmin spiona, ktery urcite neco kuje proti americe, tak radsi sup s nim do basy. To uz je mimo clanek, ale jen tak mi to prochazi nyni hlavou, jak se po 9/11 hodne zmenil pristup k cizincum v USA. Zpet tedy, musim uznat, ze americke puritanstvi ad absurdum je velkym paradoxem wrestlingu. A nakonec - vsimli jste si take kolik filmu s valecnou tematikou bezi v kinech, televizi, uz i televizni show na pokracovani, nemluve o spotech NAVY, US ARMY, ktere budou za chvili potrebovat vlastni kanal, kolikrat za den bezi.
Omlouvam se za tak dlouhy prispevek, ale proste mi to nedalo.
Dekuji Sackal2
P.S. Vzkaz pro Petera V. - nemyslim si, ze by to wrestling u nas dotahl daleko i kdyz......hodne toho uz v Cesku je - uz je tam i Springer, uvidime za par mesicu.

1183

21.3.2002 9:24

Wrestling - kulturní fenomén současné americko-kan

Jedle jedle 194.?.?.?

Zaslechl jsem, ze v Kanade v nejakem zastrcenem mestecku nebyl televizni signal a pote co jim postavili na kopci zesilovac tv signalu tak jim stoupla zlocinnost o 150 %? Vi o tom nekdo zijici v Kanade? Nebo je to kravina?
Nicmene si myslim, ze TV a stupidni porady typu Wrestling se zlocinnosti a moralkou maji co delat.

1185

21.3.2002 9:51

Wrestling - kulturní fenomén současné americko-kan

skeptik 193.?.?.?

Takto jsem nad wrestlingem dosud neuvazoval, taky se na nej nedivam, ale vim o co jde, protoze jsem nekolikrat par vterin na obrazovce zahledl, kdyz se nekdo znamy nebo z rodiny dival, a ja prosel pokojem, kde byla ta televize zapnuta.
Jinak si myslim, ze to potvrzuje muj nijak optimisticky nazor, ze clovek jako zivocisny druh v geologicky kratke dobe vyhyne. To co je na soucasne spolecnosti spatne, to jsou totiz symptomy tohoto procesu vedouciho k vymreni cloveka. At je to zvysena agresivita, drogy, devastace zivotniho prostredi... atd. atd. smrt zdraveho rozumu a dalsi. Jinak nekdo mi muze oponovat, ze pesimisticke nazory na budoucnost nejsou nic noveho, ze uz se nasly narky starsi generace nad mladezi, kam to svet speje apod.... v pyramidach, ale tehdy slo jen o projev generacniho konfliktu a ne o celosvetove negativni trendy.
A v Ceske republice bude wrestlink masove sledovan jen co ho zacne davat pravidelne televize Nova. Clovek je v zasade stejny, at zije v Americe ci v Evrope. Je ovsem fakt, ze nektere negativni jevy jsou silnejsi v USA.

1186

21.3.2002 9:58

Wrestling - kulturní fenomén současné americko-kan

R. 217.?.?.?

Myslim, ze wrestling bude uspesny vsade na svete, kde ho bude sprevadzat dobry marketing. S dobrou reklamou ide predat cokolvek. Amen.

1187

21.3.2002 10:37

Wrestling kulturní fenomén současné americko-kana

kvr kvr (zavináč) centrum (tečka) cz 195.?.?.?

Sackal2: Ten Springer by me docela zajimal, ja videl jeden dil a mirne receno jsem z toho byl zmateny. Pozdeji jsem jeste nekde cetl, ze to ma taky predem urceny scenar - jasne, to by clovek cekal - rozdil je v tom, ze to ti divaci vi (ne, ze by je to nejak napadlo, ale zcela oficialne od producentu). Takze - je to i pres tohle skutecne tak oblibeny porad (v Americe, nevim, jestli to u nas nova s nim dokonce uz nevzdala...)??

1189

21.3.2002 11:32

Wrestling - kulturní fenomén současné americko-kan

Vasek sedlacev (zavináč) mlp (tečka) cz 193.?.?.?

Bohuzel jsem se jiz vylecil z iluze, ze jsou Evropane proti podobnym
poradum imunni. Snad nemycham hrusky s jablkama, kdyz vzpomenu, jak
se u nas dari soutezim "Chcete byt milionarem", nove na Nove
"Nejslabsi, mate padaka", talkshows Acko ci Pericko si s americkymi
(viz filmy 15 minut, Vrazda v primem prenosu...) mnoho nezada. Myslim,
ze neni daleko doba, kdy skutecne budeme svedky skutecne smrti v TV,
ostatne oblibene Reality Shows k tomu nemaji daleko...

Kdyz si nechame natlouct do hlavy pohled na normalitu nekoho jineho
(kuprikladu homosexualove, za par let bude natocen Titanic 2 s parem
hosanu, a vsichni to budou brat jako fajn...), budeme pak schopni prijmout cokoli, co se nam predlozi.

1190

21.3.2002 12:01

Wrestling - kulturní fenomén současné americko-kan

Ludek 195.?.?.?

Ja poprve zahledl wrestlling pred 7 lety, kdyz jsem byl na LSD a jednoho meho kamarada napadlo, ze by me mohl dat 3 minutovou lekci s TV. Ani ty tri minuty jsme to nevydrzel. Jestli nekdo nazve neco podobeho zabavou, nedivim se pak, ze schvaluje vrazdeni lidi pri valecnych konfliktech, vzdyt je to taky "zabava".

1191

21.3.2002 15:39

Wrestling kulturni fenomen soucasne americko-kana

merli merli (zavináč) iname (tečka) com 193.?.?.?

Absolutny suhlas s autorom. No comment. Nechapem tych ludi co sa mozu bavit na wrestlingu. Mimochodom nechapem ani americky futbal, ale tam aspon dopredu nie je zname kto vyhra [smích])) Celkove na americkom kontinente je nejaka "pochybna" moralka kde su schopni cenzurovat akukolvek nahu fotografiu (co je IMHO normalne) a normalne pre deti a mladez vystavovat nasile. Velmi dobre na to poukazal Milos Forman vo filme lud vs Larry Flint ked Larry porovnal fotografie nahych zien a zmasakrovaneho vojaka. Takejto moralke tiez dobre nerozumiem ...

1192

21.3.2002 16:52

Wrestling - kulturní fenomén současné americko-kan

Peter Veliky pveliky (zavináč) nemam 192.?.?.?

Stale zde v soucasnych prispevcich nevidim rationalni, unbiased, chladne vysvetleni toho pro me neporozumitelneho Northamerickeho zajmu o tu wrestling kravinu.
Nekdo se zde zminuil o Springfieldovi, dalsi americke show, ktere by meli zakazat. Je jich na televizi uz pet tech napodobovacu Springfielda.
Jen si vsimnete jake maji v tom show televizni obecenstvo. z 80% tam pokrikuji cerni a Hispanics. Macate tluste cernosky s tesnymi, prilehajicimi kalhotami.
Tez jsem si vsim ze na vetsine americkejch tv kanalu vyskyt americkych valecnych filmu stoupl nejmene o 50%.
Americani jsou i tak extremne patrioticti/vlastenci a nepotrebuji zvedat militaristickou naladu vojenskymi filmy, kde nepratele padaji ve stovkach pod utokem dvou americanu ([smích]
V tomhle se amerika vubec nelisi od Ceske kinematografie z padeatych a sedesatych let.
Takze problemy jsou vsude, nejen v Cesku anebo Slovensku..([mrknutí jedním okem]

1193

21.3.2002 20:56

Wrestling - kulturní fenomén současné americko-kan

R. Štěpánek 217.?.?.?

U nás, v Čechách, koukám jenom na kulturu na TV2, z Novy zvracím... Vidím, že bych se k té Nově u Vás asi rád uchýlil. Pravdou ale je, že bereme-li toho nejvýše na Gaussově křivce za normálního, tak jsem více, než nenormální... Když jsme, pane Stworo, u toho bolševika, já už soustavně čtu jenom o vánocích (a nebo když mne chytne "zmar"[mrknutí jedním okem]. Přečtu pár knížek o filosofii či psychologii (naposledy M.S. Peck) a ten zmar se hrůzně prohloubí. Pak se vrátím ke své práci, nechám se jí pohltit, a zase jsem nevědomý a spokojený...

1196

22.3.2002 4:16

Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kana

Bob 64.?.?.?

Pan Stwora pripomenul jeden velmi dulezity faktor - DETI. Je to plac a utrpeni sledovat ty nevinne,bezbranne a nezakerne male clovicky, jak tahle spolecnost dolarovych mafianu zaslepuje sve nevinne obeti - deti budoucnosti....
Fakt,ze dite si odnese vetsi cast do zivota nese neblahe nasledky na generaci, ktera bude casem vudci osobnosti v budoucnosti nas vsech nachazejicich se v odpocinkovem veku.
Mnozi vymenili Mozarta za Mr. Wresling a za zakladni hodnoty lidske moralky.Kam to vse smeruje v nasi severoamiricke spolecnosti je jednoducha nasobilka. Nezavirejme proto oci a nebojme se rici vrchnosti, co se nam nelibi a s cim nesouhlasime.

1197

22.3.2002 9:29

DEMENTNÍ AMERIKA

Antiamerikanista 62.?.?.?

Je smutné pororovat jak zcela dementní americká kultura neomezeného magora trhu plundruje svět! Evropa, kolébka civilizace importuje tohle svinstvo jako jedinou možnou vývojovou alternativu, misto toho, aby nekulturní Americe ukázala zrcadlo, co že vlastně ta kultura opravdu je. Z oplzlého USA pokrytectví se mi chce zvracet, ukázat prdelku batolete je bezmála hrdelní zločin, ale pouštět dětem filmy, kde mozky, střeva a krev už z televize pomalu tečou na koberec. Dementní vyfetovanci z MTV jsou idoly našich dětí, nacpaných hambouši a colou, s diskmany na uších, kde vyřvává nějaká slumová pseudohvězda opravdu "hodnotné" texty. Kde je ta Evropa, co by měla ukázat USA - podívejte, tohle je historie, koloseum, katedrály, hrady ale i malířství, hudba, kultura?

1200

22.3.2002 10:16

RE: DEMENTNÍ AMERIKA

Skeptik 213.?.?.?

Reakce na 1200

Je smutné pororovat jak zcela dementní americká kultura neomezeného
magora trhu plundruje svět! Evropa, kolébka civilizace importuje tohle
svinstvo jako jedinou možnou vývojovou alternativu, misto toho, aby
nekulturní Americe ukázala zrcadlo, co že vlastně ta kultura opravdu
je. Z oplzlého USA pokrytectví se mi chce zvracet, ukázat prdelku
batolete je bezmála hrdelní zločin, ale pouštět dětem filmy, kde
mozky, střeva a krev už z televize pomalu tečou na koberec. Dementní
vyfetovanci z MTV jsou idoly našich dětí, nacpaných hambouši a colou,
s diskmany na uších, kde vyřvává nějaká slumová pseudohvězda opravdu
"hodnotné" texty. Kde je ta Evropa, co by měla ukázat USA - podívejte,
tohle je historie, koloseum, katedrály, hrady ale i malířství, hudba,
kultura?
Antiamerikanisto,
máš sice pravdu, ale jak to chceš řešit? Pláčeš na špatném hrobě.Většina z těch "jiných" nečte Zvědavce.

1202

22.3.2002 13:56

Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kana

Martin Vanek morph (zavináč) post (tečka) cz 62.?.?.?

A pokud se na neco divam a neverim tomu (bohuzel vetsina tomu chce verit, protoze je to prece tak cool) a stale na to chodim a navic za to platim nemale castky, pak to s moji hlavou asi nebude v poradku.
Heh. A co divadlo ci kino? Cimz je samozrejmne nesrovnavam. Jen poukazuju na pekne demagogickou vetu, kterymzto se to tu jen hemzi. Jezkovy oci, vzdyt vsichni tu balancuji s nejakou podivnou selektivni restrikci, ktera dnes je proste obsahem opacna. O co vam jde? Zakazat co je povoleno a povolit co je zakazano? Jste uplne stejni jako ti proti nimz brojite.

1203

22.3.2002 15:13

Wrestling: "upadek"

Honza 203.?.?.?

Wrestling trochu "znam". Zajimam se ponekud o bojova umeni a jednou jsem videl v TV "half-contact" (to se mi docela libilo). Hned pote dali strih na "W" a ja na to ziral jak z jara. Rikal jsem "sakra, ti se s tim nemazou". Jenze pak behem nekolika malo vterin, kdyz tam ukazali "vsechno" (tj. i ty sceny popisovane p.Stworou), jsem byl temer v soku. Nazval bych to "upadek osobnosti", protoze to skutecne upadek osobnosti JE.
O vlivu na deti se presvedcime behem nekolika malo let. Uz jsem videl, jak jedno male devce napadlo jine s vykrikem "Ja jsem Xena!" a zacalo ji docela tlouct. Nepochybuji o tom, ze kdyz ji soucasna kultura bude dostatecne zasobovat "W", jednoho dne bez mrknuti oka nekoho zabije "presne tak, jak jsem to videla v TV". Presne za tyhle porady bych zaloval vyrobce "z ovlivneni psychiky s duledkem ublizeni na zdravi jine osobe".
Co se tyce otazky "proc", bylo to tam v tom clanku naznaceno a IMHO by neskodilo o tom napsat vice radku. Utoci se na nizke pudy cloveka: krev, zabijet, ublizit, mrzacit, tryznit, pomstit se, "byt hodne tvrdy" (, vzdyt ten svet je taky tvrdy...). Vite, ja mam rad sport, ale tohle neni sport, to je jen "pudove divadlo" a jeste hodne nizke kvality. Pro me je to jen dalsi dukaz vkusnosti tzv. "americke kultury"...
Omlouvam se, ze jsem se ponekud rozepsal. Dekuji za moznost vyjadreni nazoru.

1204

11.3.2003 15:26

RE: Wrestling: "upadek"

Nemo 212.?.?.?

Reakce na 1204

Záleží na tom jak to bereš Já osobně sem se setkal už hodně zapasama ale v W jde jenom o divadýlko potom se domluví a jdou na pivo to například v ultimátním zápasu není možně

9610

22.3.2002 15:20

Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kana

Posledni muz jhrdlicka (zavináč) cogeco (tečka) ca 24.?.?.?


Do not fix the system, fix yourself.

Kdyby jsme se, kazdy z nas, snazili zpravit sam sebe a ne ty druhy,
tak mame raj asi tak do osmi mesicu.
Nanestesti, kdyz Buh rozdaval intelligenci, nerozdelil ji podle pravidel
Human Rights Commision a kazdy nedostal stejne.....
Vetsina veci na svete je "garbage", ale nemusi byt toxic.

1205

22.3.2002 22:42

Wrestling: kulturni fenomen soucasne americko-kana

fred 212.?.?.?

Mam pocit, wrestling se nemuze prilis uchytit v Ceske Republice, protoze jeste na to dostatecne nedozrala doba. Lidi zatim porad potrebuji neco duverihodnejsiho - chteji do toho videt, ze to neni fixl. Zkousela to tady TV3, ale zcela to vysumelo. At je to jak chce - je uspech wrestlingu v Americe dan urcitym predchozim vyvojem spolecnosti a ten u nas jeste neprobehl - ale je otazkou jak dlouho to bude trvat, doufam ze dlouho...

1210

22.3.2002 22:46

Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kana

Ludek M. 205.?.?.?

Souhlasim plne s Poslednim Muzem. Wrestling me vubec nevzrusuje, protoze se na to nikdy nedivam.
Politicke "analyzy" o USA a Afganistanu od pana Stworu jsou jeste vetsi kraviny. Kdyz si je prectu, tak me to nasere vic nez ten wrestling anebo dalsich 80% americkych programu.

1211

23.3.2002 21:00

Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kana

Posledni muz jhrdlicka (zavináč) cogeco (tečka) ca 24.?.?.?



Myslenky dneska.....

Dost lidi trva na dulezitosti nasich prvnich 6 let. Co prozivame
v tomtu krehkem veku muze ovlivnit nasi psychozu tak ci onak.
Posledni pruzkum se snazi dokazat,ze odmitnuti (rejection) ma
neblahy vliv nejenom na inteligenci ditete, ale i na jeho agresivitu.

Maminky co opousteji(v ocich ditete, odmitaji) deti pokazde kdyz je
predaji do pece cizince, aby mneli vic penez, se pak nemuseji divit,
ze ty deti nejsou moc chytry a zacinaji experimentovat s agresivitou.

Kdyz pak jsou starsi, trapi rodice a ucitele. Agresivita se ale taky da vychutnat neprimo a tak ty ne prilis chytry/agresivni cumilove jdou na
"zapas". A nebo na hokej.

Obcas slysim nektere odvaznejsi kolegy rikat klukum(ne holkam nebo minoritam,
to by je mohli zavrit) "you have rocks in your head", ty mas v hlave
balvany, a proc ne Balvan anglicky Rock je ten nejpopularnejsi "zapasnik"

Ted uz konecne vim, proc jim nemuzu nalit do hlavy malou nasobilku(ucim na
stredni skole) kdyz maji hlavu plnou Balvanu.......

1220

25.3.2002 3:40

Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kana

Peter Veliky nemam (zavináč) zadnou 192.?.?.?

Dnes Kanadska televize shodou okolnosti vysilala kratkej porad zabyvajici se tematem tohoto cirkusackeho wrestlinku.
Podle nich je naklonost k tomuto hnusnemu divadlu vseobecnym projevem vetsiny obyvatelstva sympatie k dobru a nenavisti vseho zleho.
Tak takovou blbinu muze proslovit jen Kanadska, sociality podporovana statni televize. Oni si s tim nevi rady a chteji to sikovne obratit naruby, jako by to vlastne byla nevinna, positivni sympatie obecenstva k dobru. ([smích]
Zajimavy poznatek mi onehda rek jeden znamej. Zadnej z techto 'zapasniku' nejde vyzvat k turnaji zapasniky z 'Ultimate Fighting' championatu. Ultimate Fighting (Ultimatni zapasy) jsouu zapasy, kde nejsou skoro zadne omezeni.
Na nich tece opravdova krev.
Zadnej z techto WWAF cirkusackych zapasniku predstaveni jeste nevystoupil na Ultimate Fighting poradech. Tam by ho roznesli v zubech.

1222

25.3.2002 4:15

RE: Wrestling: kulturní fenomén současné americko-

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 1222

Zadnej z techto WWAF cirkusackych zapasniku predstaveni jeste
nevystoupil na Ultimate Fighting poradech. Tam by ho roznesli v
zubech.

To máte úplně pravdu. Ale nemyslete si, ono i ten wrestling vyžaduje kondičku a dlouhé cvičení. Jakkoliv jej nesnáším, tak na druhé straně uznávám, že ti zápasníci musí také strávit hodiny nácvikem přesných dopadů a skoků. Vše je vypočítáno na centimetry. A díky tomu je (alespoň myslím) ve wrestlingu celkem málo zranění.

1224

25.3.2002 20:14

RE: RE: Wrestling: kulturní fenomén současné ameri

peter veliky nemam (zavináč) zadnou 192.?.?.?

Reakce na 1224


To máte úplně pravdu. Ale nemyslete si, ono i ten wrestling vyžaduje
kondičku a dlouhé cvičení. Jakkoliv jej nesnáším, tak na druhé straně
uznávám, že ti zápasníci musí také strávit hodiny nácvikem přesných
dopadů a skoků. Vše je vypočítáno na centimetry. A díky tomu je
(alespoň myslím) ve wrestlingu celkem málo zranění.

Dnes jsem cet v novinach clanek fanatickeho zastance Wrestlmenia..
Pise:
Miluji vzdy pripominky a otazky ktere dostavam:
Otazka:
Urcite vis ze je to vse nahrane? Right?
Odpoved:
To vis, ze to vim!
A vis co? Nahrane je tez kazde telivizni show, film, rozdil je jen v tom ze herci ve filmech a v shows nejsou hozeni na zinenku, neni po nich hazeno zidlemi atd..

1228

26.3.2002 23:34

Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kana

ACA 216.?.?.?

Nevim,proc pan Stwora pise o tematech,o kterych absolutne nic nevi a evidentne nechce vedet.Ze i po mnoha letech v Americe NECHAPE ,jsem si vsiml uz davno a nemusi to porad dokola opakovat.Vznikl tu jakysi spolek zahorklych krajanu, kteri proste NECHAPOU. Radeji bych uvital,kdyby tu napsal neco o historii wrestlingu (o popularite comicsu,o klasickych kovbojkach etc.),a tak bysme snad pochopili jeho oblibu.Vase diskuze zde jsou neplodne,proto ctu mnohem radeji Otu Ulce,od ktereho se aspon clovek neco dovi.

1241

27.3.2002 15:49

Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kana

Posledni muz jhrdlicka (zavináč) cogeco (tečka) ca 24.?.?.?



TO: ACA co cte ULCE,

Rozumnet WWF neni lehke. Vyzaduje to velke usili a proto nam
to ACO nemnej za zly, ze to proste NECHAPEM.

Libi se mi ale ten vyraz Spolek Zahorklych Krajanu......

1247

16.12.2002 21:10

Wrestling: nejlepsi sport na svete!!!

Stone Cold 212.?.?.?

Vubec nechapu celou tu vasi diskuzi! Proc se tady vubec dohadujete o tom, proc je wrestling spatny a proc jsou Americani narod na hlavu??? Stejne s tim NIC neudelate! Deti se divaji na wrestling? tak at se divaji - kdyz to nevadi jejich rodicum? Je to svobodna volba kazdeho v kazde demokraticke zemi! Kazdy se muze podivat!
Wrestling je nejlepsi sport na svete! Obrovska show, miliony divaku, ty nejlepsi wrestleri...a par ??? lidi, kteri si mysli, ze je wrestling spatny...NEJNI!!!
Americani jsou NEJlepsim narodem na svete a doufam, ze se wrestling uchyti i u nas (mimochodem, uz se zde zakladaji federace)! Je jen skoda, ze u nas nejni vysilana nejaka televizni wrestlingova show! Wrestling nema s kriminalitou nic do cineni! Kdyz nekdo bude chtit krast, nebo vrazdit, tak to muze klidne udelat i bez wrestlingu a wrestling ho k tomu ani nijak nenavadi!!!
Naprosto souhlasim s nazorem ACA (Spolek Zahorklych Krajanu)!!!

6961

9.12.2003 11:54

RE: Wrestling: nejlepsi sport na svete!!!

Pritel z hor 158.?.?.?

Reakce na 6961

Tak za prve: nejlepsi sport na svete neni wrestling, ale kulturistika. To, ze spolecnost prumernych americanu je vlastne jen parta zmatenych oslu, vi kazdy prumerny Cech. Ale wrestling se mi i libi, tedy castecne. Obdivuju silu zapasniku a to, co dovedou. Pro mohutne chlapy je to asi jediny mozny bojovy styl, ve kterem svou muskularitu zuroci (nepocitam sumo). Ale to je slabou zaplatou na bolest ze zklamani, ze to je jen nahrany zapas a divadlo. Nechapu, proc to radsi neni skutecny boj, i za cenu ne tolik kaskaderskych scen. Porad by to bylo lepsi. To je to, co prumerny american nikdy nepochopi

22569

13.3.2003 14:23

Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kanadské generace

MGK mgk (zavináč) cwawrestling (tečka) org 62.?.?.?

Já osobne si myslim ze wrestling je dobrej sport , neni pravda ze se ty wrestleři nesnášim , před kamerou to hrajou/více než dobře/ , ale v zákulisí sou většinou kamarádi.I u nás už se zakládaj federace, ale po většinou jen fantasy /velmi oblíbené u fanoušků wrestlingu , píší svoje scénaře , dělaj webovky ale nezápasí/.
www.cwawrestling.org

9705

8.6.2003 1:05

Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kanadské generace

just me - horcic horcic (zavináč) volny (tečka) cz 147.?.?.?

pekny clanek, dobra prace. muj nazor? koukam na to, a nejen na WWE. jsou i jine organizace, hlavne tedy v USA/Kanade/Mexiku, ale i v Evrope (Nemecko, Anglie) a pak nekolik masivnich organizaci v Japonsku. Tam se to bere jako sport a spousta veci se dela "natvrdo". A mimochodem - zapasy mistnich wrestleru v Ultimate Fightu nejsou nic neobvykleho (a vedou si fakt dobre). Malo zraneni?? Tak to o tom opravdu nic nevite... zraneni patere (i krcni, jenz nezridka vyzaduji operaci), ruzne zlomeniny, zraneni kloubu a podobne... Vse je komplikovano tim, ze wrestleri mnohdy sva zraneni prechazeji. S tim souvisi hlavne v minulosti hodne rozsirene uzivani prasku proti bolesti a s tim bohuzel i zavislost, problemy se srdcem,... (ale stavaji se i jina zraneni - treba zraneni povrchoveho razu - v organizacich jako IWA, XPW, CZW a dalsich se zapasi tzv. hardcore zapasy, kde jsou k videni veci jako - zapas se stoly (zapasnici se jimi prohazuji), staflemi (skacou z nich na sebe a hazeji se z nich), ostnatym dratem (misto provazu), zarivky (hadejte na co), napinacky (asi taky jasny), kendo hole a dalsi - dokonce existuje druh zapasu "fans bring the weapons", kde se zapasi s tim, co prinesou fanousci - vetsinou jde o ruzne "vyrobky" sestavene z vyse uvedenych veci). Dost casto se stavaji zraneni z toho, ze v mensich organizacich se delaji silenejsi veci a neni tam takova ochrana (spadnout ze 3 metru na nechranenou zem neni prijemne). Kazdopadne, wrestling boli, ale kdyz se podivate na druhou stranu - hlavne lehke vahy predvadi nekdy az neuveritelne veci. Ruzna salta, skoky a dechberouci chvaty. Ja na to koukam hlavne proto - je v tom spousta atletiky, co neni v jinych sportech. Vazne, kdo videl vykony lidi jako AJ Styles, Rob Van Dam, Low Ki, Amazing Red, Jody Fleish a jim podobni, tak pochopi. Proflakla jmena jako Rock, Hogan nebo Stone Cold Steve Austin jsou uplne jina sorta - vykony v ringu nic moc - jedou spis na image.
Tak jsem se nejak rozepsal,... koncim

14753

16.10.2004 20:51

RE: Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kanadské generace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 14753

Horcici, vystih si to co sem chtel napsat ja[smích] Ale asi o rok jsi me predbeh[smích]
Jenom musim vic nadavat na autora! Je to peknej (cenzurovano), kterej nevi ani za mak co je wrestling a sere se do toho! Radim tomu cloveku at uz nikdy nic nepise, jestli teda umi takhle zmrvit vsechno co napise. Ja videl wrestling pred tydnem nazivo a je to neskutecny zazitek! A ze bych mel naky brutalni sklony? Obcas jo, ale nezpusobuje to wrestling, ani televize, ani hry - ale to zeee... noo ted nevim... ale moji blbost wrestling urcite nezpusobil[smích]
Raven's Quote: Never More
(Vidite, znam i Allana Poa - a kdo me to naucil? Raven, jeden z nejlepsich wrestleru 90. let!)

30198

27.8.2004 23:08

Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kanadské generace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 160.?.?.?

wrestling je nejlepsi bojove umeni na svete [cool] a pokud nekdo ma opacny nazor tak at se zepta nejakeho profesionalniho wrestlera [naštvaný] ponevaz kdyz clovek nevstoupi jednou do ringu a nevyzkousi to na vlastni kuzi tak o tom nemuze nic vedet a mel by bit radsi z ticha [velký smích] [cool]

30152

3.11.2004 19:02

Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kanadské generace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

[cool]

30210

2.1.2005 21:30

Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kanadské generace

Limba.Krakonoš limba (tečka) krakonos (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Společnosti se nezavděčíš. Odsuzují se techno-párty, odsuzuje se wrestling. Prostě je to zábava jako každá jiná. Někomu se může udělat nevolno z toho, když vidí jak Britney Spears na koncertu se sápe na nějakého tlusťocha. Je to otázka vkusu a jde jen o velmi subjektivní názor. Vlastně vždycky o něj jde.

Mě zase nepřijde jako zábava ukazovat samé mrtvoly a zmrzčané lidi ve zprávách. Vrcholem všeho je pak, když se v pořadu Volejte novu chlubí, že Televizní noviny z toho a toho dne měli obrovskou sledovanost, přesněji 1 145 221 lidí, což bylo jen o 14 000 více než tipoval náš moderátor Reynolds Koranteng. No tak, když tohle a tamto nad tím není brutalita, tak pak nemůže být ani wrestling, teda pro nás, fandy.

Je to prostě na základě subjektivního názoru. Já jsem ho vyjádřil.

Stačí se podívat na příběh Larryho Flynta, ten film mi velmi otevřel oči..hlavně ta část, kdy měl projev před americkou vlajkou. Já klidně přijímám nálepku vyvrhela od společnosti, protože mi to je jedno.

30263

7.1.2005 13:09

Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kanadské generace

Trish 147.?.?.?

Obdivuji autora článku, že se odhodlá napsat něco, o čem ve vší úctě, naprosto NIC neví...ono totiž k VĚDĚNÍ nestačí VIDĚT...je třeba POZNAT a pak teprve hodnotit...možná...
Kdyby autor prožil několik let mezi wrestlery, poznal je mimo kamery a mimo jejich role jako LIDI, pak by teprve mohl soudit jací jsou...
wrestling je práce jako každá jiná, navíc nese mnoho rizika, zranění a jejich následků...jen za peníze ji dělat nelze, vyžaduje vztah...
k tomu ostatnímu se nebudu vyjadřovat, abych autora neurazila, nelze totiž nebýt osobní...znám mnoho jiných a mnohem horších věcí, které působí negativně na děti, na vzrůst kriminality, na brutalitu...a nemusím chodit až do Ameriky...

Zdravím Limbu Krakonoše, Horčice, MGK a celý tým PW... [mrknutí jedním okem]

30267

8.5.2005 10:37

Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kanadské generace

dddd 195.?.?.?

jak chcete vysvětlit rozmlácení hlavy?

30404

Příspěvků: 36

21.03. 02:36 Peter Veliky  Wrestling - kulturní fenomén současné americko-kan
21.03. 04:25 Sackal2  Wrestling - kulturní fenomén současné americko-kan
21.03. 09:24 Jedle  Wrestling - kulturní fenomén současné americko-kan
21.03. 09:51 skeptik  Wrestling - kulturní fenomén současné americko-kan
21.03. 09:58 R.  Wrestling - kulturní fenomén současné americko-kan
21.03. 10:37 kvr  Wrestling kulturní fenomén současné americko-kana
21.03. 11:32 Vasek  Wrestling - kulturní fenomén současné americko-kan
21.03. 12:01 Ludek  Wrestling - kulturní fenomén současné americko-kan
21.03. 15:39 merli  Wrestling kulturni fenomen soucasne americko-kana
21.03. 16:52 Peter Veliky  Wrestling - kulturní fenomén současné americko-kan
21.03. 20:56 R. Štěpánek  Wrestling - kulturní fenomén současné americko-kan
22.03. 04:16 Bob  Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kana
22.03. 09:29 Antiamerikanista  DEMENTNÍ AMERIKA
22.03. 10:16 Skeptik  RE: DEMENTNÍ AMERIKA
22.03. 13:56 Martin Vanek  Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kana
22.03. 15:13 Honza  Wrestling: "upadek"
11.03. 15:26 Nemo  RE: Wrestling: "upadek"
22.03. 15:20 Posledni muz  Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kana
22.03. 22:42 fred  Wrestling: kulturni fenomen soucasne americko-kana
22.03. 22:46 Ludek M.  Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kana
23.03. 21:00 Posledni muz  Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kana
25.03. 03:40 Peter Veliky  Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kana
25.03. 04:15 Vladimír Stwora  RE: Wrestling: kulturní fenomén současné americko-
25.03. 20:14 peter veliky  RE: RE: Wrestling: kulturní fenomén současné ameri
26.03. 23:34 ACA  Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kana
27.03. 15:49 Posledni muz  Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kana
16.12. 21:10 Stone Cold  Wrestling: nejlepsi sport na svete!!!
09.12. 11:54 Pritel z hor  RE: Wrestling: nejlepsi sport na svete!!!
13.03. 14:23 MGK  Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kanadské generace
08.06. 01:05 just me - horcic  Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kanadské generace
16.10. 20:51  RE: Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kanadské generace
27.08. 23:08  Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kanadské generace
03.11. 19:02  Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kanadské generace
02.01. 21:30 Limba.Krakonoš  Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kanadské generace
07.01. 13:09 Trish  Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kanadské generace
08.05. 10:37 dddd  Wrestling: kulturní fenomén současné americko-kanadské generace

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

23

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 48 čtenářů částkou 8 014 korun, což je 23 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Fokus VM - Bez jídla12.07.20 21:52 Česká republika 4

Papež a muslimové12.07.20 11:04 Neurčeno 4

Američtí vědci: 5G se není třeba obávat, nese s sebou jen minimální zdravotní rizika11.07.20 13:59 USA 8

Zemřel řidič autobusu, kterého napadli migranti. iDnes mlží11.07.20 00:03 Francie 3

Černoši v USA terorizují bílé ženy a ještě se tím chlubí10.07.20 14:19 USA 0

Podivná stránka, podivné odhady budoucnosti10.07.20 13:58 Neurčeno 4

Poslanec Válek (TOP09): možná bude třeba očkování proti COVID-19 jako povinné09.07.20 16:40 Česká republika 2

Černoši se rozhodli nenakupovat u bílých, aby je potrestali. Tak si nakoupili předem08.07.20 12:11 USA 1

Další vystoupení proti bílým07.07.20 21:56 Česká republika 1

Spravedlnost u nás07.07.20 21:25 Česká republika 2

Primátor Grenoblu (Evropští Zelení/Piráti): Zlegalizujme ilegální migranty07.07.20 21:14 Francie 0

Georgia vyhlásila stav ohrožení - Black Live Matters zastřelili 8letou černošskou holčičku07.07.20 20:40 USA 2

Víkend v New Yorku po reformě policie: 45 přestřelek a 11 mrtvých07.07.20 18:44 USA 2

Vice prezident Zimbabve obvinil ze 40 leté krize v zemi bělochy: Nic nás nenaučili!07.07.20 17:31 Zimbabve 0

New York Times: Budeme psát Black s velkým písmenem a white s malým07.07.20 12:27 USA 1

Tlusté černošky se cítí diskriminované. Chtějí určovat módní trendy06.07.20 19:38 Británie 3

Jurij Bezmenov - Umění subverze | Psychologická válka06.07.20 13:37 Neurčeno 4

Německo vládne EU: Migranty přijmete! Postaráme se, vzkázalo i Česku06.07.20 10:52 Česká republika 7

Itálie opět vyměkla, dovolila pašerákům dopravit do Sicilie další várku afrických kobylek06.07.20 00:05 Itálie 0

V Portalnd Oregon zničili sochu jelena04.07.20 21:19 USA 2

Měnové kurzy

USD
23,44 Kč
Euro
26,64 Kč
Libra
29,56 Kč
Kanadský dolar
17,28 Kč
Australský dolar
16,37 Kč
Švýcarský frank
24,91 Kč
100 japonských jenů
21,86 Kč
Čínský juan
3,35 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,52 Kč
Ukrajinská hřivna
0,87 Kč
100 rublů
33,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 355,78 Kč
1 unce stříbra
450,73 Kč
Bitcoin
217 819,49 Kč

Poslední aktualizace: 13.7.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 595