Diskuze k článku

2008 - Když zavelí roboti aneb kam se poděl český humor?

Příspěvků 74

10.7.2008 4:15

Školství, které produkuje 30% analfabetů,

Hugof 81.?.?.?

přitom s vyvsvědčením úspěšných absolventů středních škol musí být stejně nemocné, jako společnost, kterou tímto vychovává.

Nedokážu si představit, že by jednou české základní školy opouštělo 30% negramotných tak, jako americké střední školy!
Ale však ono to české školství brzy dožene, když tady budeme mít proti vnitřnímu gramotnému nepříteli americký radar, jak pohrozil všem jen trochu gramotným "nepřátelům státu" Mirda Topča Kontrolor...

165014

10.7.2008 4:45

Lide se vzdy delili na ty co ridi a ty co poslouchaji...

freelook1 195.?.?.?

...To je prirozeny rad spolecnosti. Dnes jsou ale pouzivany sofistikovanejsi metody jak ty "dole" ovladat. A kdyz je to tak jednoduche proc toho nevyuzit,ze? Lide maji svuj cheb a hry a tak moc nezlobi. S tim bohuzel nikdo z nas nic neudela. Nechci aby to znelo jako rezignace, ale vidim to tak, ze pokud neprobehne "reforma" lidske spolecnosti tak se nic na tomto systemu nezmeni. Reformu zpusobi az velky pad. Lide maji blize k sobe v dobe nouze, nikoli v obdobi blahobytu(i kdyz je jen iluzorni)... tak tomu vzdy bylo a bude. Bohuzel.
PS: Clanek je pekny, nicmene mi pripada naivni.

165015

10.7.2008 9:24

RE: Lide se vzdy delili na ty co ridi a ty co poslouchaji...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 165015

Také mi článek připadá pěkný ale lehce naivní, i když jsou to v historii vždy spíše takovíto "lehce naivní" idealisté, kteří "tvoří hradbu" proti chytrému a zcela nenaivnímu "zlu".

Stará moudrá učení říkají, že stvořený svět je vlastně pouze místem, kde "se odděluje zrno od plev". V tom kolotoči materiálního života se myšlenkami, city, postoji a činy tříbí a zušlechťuje vědomí - a to jak vědomí každého jednotlivce, tak v součtu vědomí lidstva. Jde tedy daleko spíš o to, co v rámci života získáme ve smyslu duchovním než věcném. Je to něco jako hra, ve které jen ten, kdo splní určité úkoly, vyřeší určité hádanky a nakonec "zabije draka" postoupí do dalšího kola. V té hře jde i o to, aby původní naivní idealismus dozrál ve vědomou moudrost.

Lidé se dělí na moudré a na ty, co ještě musí zmoudřet. To, jestli přitom řídí nebo poslouchají není až tak podstatné...

165025

10.7.2008 9:38

RE: Lide se vzdy delili na ty co ridi a ty co poslouchaji...

pje 194.?.?.?

Reakce na 165015

Pěkný a nikoli naivní článek. Proč není naivní? Protože popisuje trend, který vychází z dříve EXISTUJÍCÍHO, nikoli fiktivního stavu. Čechům je podsouváno, že již nemají ani feudální ani národoveckou ani komunistickou vrchnost, takže "vo co go". Jenže ona tu vrchnost je a nemá kredit přirozené autority ani schopnosti veřejných služebníků. Je neustále o co bojovat a komu nedůvěřovat (při zachování důvěry pro prořídlé bratrstvo v páteři neohebných a v ústech a srdcích nejedovatých). Není problém učit tak, aby děti a studenti získali pocit, že získávají informace a že z těch informací se skládá mistrovský obraz ukrytý pod svrchní mazanicí, ne že se jim přežvýkává nepochopitelně formální encyklopedická krmě. Je ale problém najít čas na kritické přemýšlení a analýzy, má-li člověk živit přiměřeným způsobem rodinu (poustevnickou askezi rodiny obvykle netolerují). Rozhodně ale platí, že důvěru zasluhuje spíše velmi chudý než velmi bohatý, protože velmi bohatý člověk musel věnovat příliš mnoho času bohatnutí, nikoli službě. Bill Gates není idiot a svým odchodem z pozic u MS to celkem přesvědčivě demonstruje - svědomí potřebuje úlevu... Lidé se sice většinou dělili podle mocenských pozic, ale toto dělení nikdy nemělo stabilní charakter, protože bylo nikoli v souladu, ale v rozporu s přirozeností. Přirozeným vládcem je ten, kdo vládne ve prospěch celku (a tedy i sebe jako části celku), nikoli ve svůj prospěch bez ohledu na celek. Toto platí pro velké i malé vládce a mocnáře. Co vy na to, freelooku?

165026

10.7.2008 13:37

RE: Lide se vzdy delili na ty co ridi a ty co poslouchaji...

Wilonix 212.?.?.?

Reakce na 165026

Něco podobného hláslo už Konfuciovo učení. Problém je v tom že ke stavu, kdy si mocipán uvědomuje že prosperita státu/národa jako celku znamená i jeho osobní prosperitu a úctu okolí, dochází málokdy. Většinou žijou mocní národa/státu v iluzi že úcta k nim je dána jejich postavením a nemusejí ji tudíž získávat. A je mnohem jednodužší a rychlejší osobně profitovat na úkor ostatních a osudy ostatních je nezajímaj.

165054

11.7.2008 0:02

RE: Lide se vzdy delili na ty co ridi a ty co poslouchaji...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 165054

Problem je dat dohromady optiku ctrtletnich vysledku s dlouhodobymi dusledky.

165126

11.7.2008 4:42

RE: Lide se vzdy delili na ty co ridi a ty co poslouchaji...

freelook1 195.?.?.?

Reakce na 165026

Vyvoj systemu je dinamicky a reaguje na vnejsi i vnitrni vstupy. Proto nelze zajistit, ze jiz vami zmineny existujici "prirozeny" stav bude trvaly. Muze ho vychylit ci znicit valka, prirodni katastrofa politicky prevrat atd. Prirozena skruktura spolecnosti ma pyramidovi tvar. Na spicce jsou ti co ridi, dole ti co jsou rizeni. Kazdy jedinec je determinovan mnoha faktory, ktere urcuji kde se v pyramide nachazi. Hlavni faktory, jsou psychologicke predispozice a prostredi(krasny priklad je Churchill, ktery v dobe miru zas tak excelentni premier nebyl). Prostredim myslim napr aktualni situaci ve spolecnosti a vychovu(pr.uceni zodpovednosti at rodinou, tradicemi ci okolim). Je casem overeno, ze cisty altruista nema dispozice ridit a clovek s dominanci "ego genu" nema zpravidla socialni citeni(ale to se da dohnat bud prave zminenou vychovou nebo racionalnim uvazovanim s dlouhodobymi cily-jak jste zminil u "prirozeneho" vladce). V dnesni ceske spolecnosti je kladen duraz pouze na to co nejrychleji se dostat nahoru, mit velky majetek, altruismus je povazovan za postizeni a zodpovednost se vytratila. Vseobecny zajem je zuzen jen na prospech jednotlivce. U nas je to zpusobeno predevsim komunizmem (ktery prirozene pyramidove usporadani, tradice a zodpovedne chovani elit potlacil)a naslednym brutalnim nastupem konzumu. Ale i tak se (velmi) pomalu priblizujeme do vami i mnou chteneho stabilizovaneho idealniho stavu, ale chce to vuli to zmenit, cas a trpelivost(ted to asi vypada, ze si na rozdil od prvniho prizpevku protirecim [smích] ).
Nezijeme ale v staticke bubline. Bohuzel existuje okolni svet se surovym kapitalizmem (ktery je vyhodny pro temer vsemocnou elitu) kde neni cas, podminky a prostor pro to myslet na ostatni, lidsky zivot zde nema hodnotu. Je to boj o preziti. A v boji o preziti se pouzivaji vsechny prostredky. Humanita je hendikepem. Je nakladna a vuci nezohlednosti bezbrana.Proto muj nazor, ze teprve silny impulz, kdy lide budou v kriticke existencni situaci, dokaze toto usporadani zmenit.

Je docela zajimave se podivat na mapu ze severu na jih a porovnat polohu zeme, "typickou" mentalitu a kvalitu (popr stabilitu systemu)... nekde to jde a nekde ne. Uvidime kde se nachazi cr.

PS: byl Gates je cisty priklad z psychologie, kdy clovek vyrustajici v relativne zdravem systemu, dosahl vrcholu a vnitrni pohnutky ho "donutili" vratit to spolecnosti zpet viz jeho nejen simbolicka charita. Kozeny tento typ neni...

165133

11.7.2008 7:46

RE: Lide se vzdy delili na ty co ridi a ty co poslouchaji...

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 165133

Já Ti dám hendikep ty zmroudysynu,píšeš ty hrubice schválně!Je Tvé občanské jméno Radim? [smích]

165140

11.7.2008 15:02

RE: Lide se vzdy delili na ty co ridi a ty co poslouchaji...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 165140

i y je moje prednost, ale radim nejsem [smích]

165195

11.7.2008 23:29

RE: Lide se vzdy delili na ty co ridi a ty co poslouchaji...

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 165195

Nic ve zlým kámo,dyslektika poznám na první pohled a to Ty nejsi.Ale máme důležitější věci na práci,že jo? [smích]

165216

12.7.2008 2:59

RE: Lide se vzdy delili na ty co ridi a ty co poslouchaji...

freelook1 195.?.?.?

Reakce na 165216

Jen by me zajimalo jak z textu v elektronicke podobe(ktery muze byt pri tvorbe mnohokrat opravovan... treba pomoci i-slovniku) poznas zda je nekdo dyslektik [mrknutí jedním okem] ... ale to uz je hooodne offtopic.

165221

13.7.2008 14:04

RE: Lide se vzdy delili na ty co ridi a ty co poslouchaji...

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 165221

Šestý smysl kámo.Jaks´ podepsal Jana Šterna,byl jsi souzen. [smích]

165295

10.7.2008 8:21

Vše je to hezké

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Ztotožňuji se s tím co bylo v článku napsáno. Všichni máme plno osobních zkušenností abychom autorovi dali za pravdu. Ale co dál ? Jen lamentovat nebo se snažit něco změnit ? A jak něco změnit ? Začít především u sebe ? Souhlas. Nebudu se zadlužovat u bank, nebudu koukat na bednu a pokusím se informace hledat jinde. Ok ale opravdu to stačí ? Stojíme proti "promakanému" systému, kde jeden či desítky hlasů mohou být zvesela ignorovány a diskreditace čehokoliv je velmi snadná. Máme ještě vůbec šanci, když každou kritiku lze snadno obrátit do iluzorna ve stylu příspěvků např. pana Semtexe ? Všichni jsme jen paronoidní konspirátoři! Občan má dnes tak vymytý mozek, že si připadá v pohodě i když je až po uši ve sr..ách. Před sto a více lety lidé neměli nic a denně se sháněli po něčem co by je uživilo. Bídu cítili na vlastní kůži a to je dohnalo ke změně. Resp. nechali se strhnout (použít) těmi, kteří nabídli snadné řešení jejich problémů. Dnes jsou lidé zadluženi až po uši, jsou na existenční hranici před exekucemi ale stále se cítí bezpečně. Žijí přeci v svobodné a demokratické spoečnosti, která je nenechá padnout. Mají svou LCD TV, internet, automatickou pračku a auto před domem. Jak rozbít jejich oponu z iluzí ? Myslím, že strážci systému se poučili z minulosti a ví dobře jak ovládat dav. Mám pocit, že informace na zvědavcích a podobných fórech budou vždy jen takovými výkřiky do tmy. Pesimismus ? Neumím si zatím představit jak by to mohlo být jinak.

165021

10.7.2008 9:30

RE: Vše je to hezké

pje 194.?.?.?

Reakce na 165021

Pesimismem je pouze konstatovat rozpačitý stav. Optimista má vždy dost příležitostí, co dělat, aby se nemusel sám za sebe a před vlastními dětmi stydět. Není třeba strhávat oponu zákazem Blesků, Šípů, TV přijímačů, MP3 přehrávačů, CocaColy či hamburgerů. I jednodušším lidem lze dát důstojnost oceněním jejich práce, prostým uznáním, že jsou co platní - pak nebudou utíkat k pohodlnému nánosu růžova...

165027

10.7.2008 11:44

RE: Vše je to hezké

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 165021

Deziluze a odmítání je začátek poznání, dalšími kroky je postupné pochopení hlubšího smyslu a významu toho, co a proč se děje a konečná akceptace. Ta ovšem rozhodně neznamená pasivní smíření se, ustupování a posluhování zlu. Skutečnou odpověď nenalezneme "venku", ale výhradně "uvnitř". Na té cestě existuje spousta směrovek, ukazatelů, šikovně roztroušených a viditelných jen pro toho, kdo se naučí je vidět. Věci, jevy a děje nejsou nikdy pouze samy sebou v materiálním slova smyslu, ale vždy zároveň obrazem, symbolem, odrazem něčeho dalšího, vyššího, komplexnějšího. Je třeba naučit se ten smysl dešifrovat. To se ale nelze naučit ani ve škole, ani pouze studiem a přemýšlením - ale hlavně aktivní osobní, životní zkušeností. A kdo hledá, najde.

165040

10.7.2008 12:58

RE: Vše je to hezké

jansmith1984 85.?.?.?

Reakce na 165021

Souhlasím s autorem článku a jen dodám, že změna k lepšímu musí zažít u každého jednotlivce, kdy začátek může být velmi jednoduchý:

Stačí například už od maličkostí a klidně až po zásadní věci VŽDY - Myslet, Mluvit a Konat Pravdu!!!!!!!!

Neexistuje dobrá lež a tudíž není správná ani ta milosrdná. Je to jen výmluva pokrytců, kteří mají pocit, že tento přístup patří do komunikace v lidském společenství a přitom je naopak původcem toho, co sálá z historie a logicky i my dnes sledujeme denně kolem sebe...

Notorickému lháři (a to se týká lidí odzdola až po vrcholné politiky plus lidí, kteří nepoznání vše monitorují a ovládají zpoza opony) tento základní mravní a duchovní kodex asi nemá cenu naznačovat. Tito zmatení jedinci se začnou měnit jedině po nějaké vnitřní tragedii, jinak budou se systémem z chamtivosti nebo přemíry nezvládnutého ega na úkor ostatních, většinou s plným vědomím čeho konají, kolaborovat do konce svých dnů.

Tuto pravdu má smysl vysvětlovat asi jen lidem, kteří změnu už hledají a ještě si neuvědomují, že začít musí sami u sebe. Říká se tomu cesta osobního růstu a už jen to jedno výše uvedené pravidlo, pokud je důsledně dodržováno, mění řád věcí a osobní životy k lepšímu. Než si vymýšlet, podvádět, být pokrytecký, to raději neříkat nic. Je to jen o odvaze a úrovni vědomí nebo nevědomí každého jednotlivce.

Zkuste si to přátelé a uvidíte, jak často budete zpočátku toto pravidlo porušovat než pochopíte, jak je jeho dodržování jednoduché.[smích]

Takže - podléhání pesimismu z vývoje věcí veřejných je ve své podstatě jen podléhání sebelítosti a návod k rezignaci, která tak vyhovuje těm u kormidel.[smích]
jansmith

165050

10.7.2008 17:13

RE: Vše je to hezké

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 165050

Rozhodnutí myslet, mluvit a konat pravdu je sice jednoduché, ale už méně jednoduché je vědět, co to vlastně ta pravda je. A vůbec nejtěžší je nelhat sám sobě.

165084

10.7.2008 19:54

RE: Vše je to hezké

jansmith1984 85.?.?.?

Reakce na 165084

Ano, je to tak. Většina nevědomých lidí si lže do vlastní kapsy a pak je pro ně přirozené a normální podvádět i navenek. Lhát sám sobě je vlastně projevem nejistoty, strachu, nedostatku sebedůvěry a myšlenkové lenosti.

A dilema co je a není pravda??? Každý člověk podvědomě, či vnitřně velmi dobře ví který jeho výrok nebo konání je pravdivé. Každá jiná interpretace je jen výmluva a lhani si do kapsy.

Morální integrita je základní předpoklad pro čestné a nesobecké konání, které dělá těm nevědomým v běžném životě takové problémy. Vidíme denně co hlasá reklama, co říkají někteří politici, co říkají naší známí nebo spolupracovníci a nakonec co jim říkáme my a co z toho je vlastně pravda.

Tady hledejme přátelé pokrytectví a mizérii našeho světa a důsledky, které rozebírají ti vědomější na Zvědavci nebo kdekoli jinde.
jansmith.

165101

10.7.2008 20:58

RE: Vše je to hezké

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 165101

Hezký názor, ale přesto to myslím přeci jen není tak úplně jednoduché.

V historii je dost příkladů lidí, kteří byli pevně přesvědčeni o své pravdě, a neváhali kvůli ní obětovat nejen sebe, ale často třeba i celý svět. Hlásání a prosazování pravdy se může zvrhnout i ve škodlivý fanatismus. Jak říkáte, morální integrita je základ, ale pro tu se člověk bohužel nemůže jen tak jednoduše rozhodnout. Práce na ní je programem na celý život - a možná že nejen na jeden jediný. [smích]

165105

11.7.2008 0:40

RE: Vše je to hezké

jansmith1984 193.?.?.?

Reakce na 165105

Souhlasím s vámi, že práce běžného člověka na pilování vlastní morální integrity je obvykle cesta na celý život, tzv. cesta osobního růstu. Jsou sice vyjímky, kdy vyspělí jedinci již od malička nemají problém a nebo jiní probuzení, kteří se na vysokou úroveň dokáží dostat (pokud mají motivaci, výdrž a správné vedení) velmi brzy.

Jinak to je ale samozřejmě obvykle dlouhodobý proces s nejistým výsledkem, protože to vyžaduje jak úsilí tak vědomý přístup, který tak chybí pohodlnému, brainwashed a konzumem ovládanému (tzv. běžnému) člověku...

Pokud se bavíme o historii (současnost se moc neliší), tak pokřivená pravda v ústech fanatiků, demagogů, náboženských, korporátních, finančních institucí apod. se může samozřejmě zvrhnout v pokrytectví, podvod a zlo zabalené do vzletných slov. Příkladem je slogan o pravdě a lásce, která zvítězí nad lží a nenávistí vyřčen současně s výrokem o humanitárním bombardování plus uctívání velmoci, která má sama největší kus másla na hlavě.

Historie je takových "pravd" plna a současnost viz. příklad nezaostává. Každý člověk má svou pravdu a svůj pohled na věc, to je v pořádku, jenže některá pravda je vylhaná a některý pohled deformovaný a vždy navíc záleží na souvislostech.

To ale není pravda, o které hovořím. A pokud je někdo o své pravdě přesvědčen, to ještě neznamená, že se jedná o pravdu jako takovou. Je to jen subjektivní pohled jedince (skupiny), mnohdy mimo realitu a podmíněn vedlejšími motivy jako snahou pomocí svého hlásání pravdy ovládnout jiné, zbohatnutnout na nich nebo je ponížit.

Mohu mít jakoukoli svou pravdu, ale pokud při jejím prosazování konám zlo v jakékoli formě, již se o Pravdu nejedná.

Pravda na nejvyšší úrovni je z mého pohledu Dobro - tak je to jednoduché.

Rčení Myslet pravdu, Mluvit pravdu a Konat pravdu tak vysoko ale nemíří. Zde jde o to nazývat v každodenním životě věci pravými jmény, nepřikrášlovat nebo nepozměňovat líčení situací k obrazu svému a ve prospěch svého ega, které tak málo lidí zvládá a neubližovat jakýmkoli způsobem (slovem, konáním) druhým.

Pokud chceme něco s tímhle "divným" světem a jeho poměry udělat, nestačí jen ukazovat na ty druhé. Důležité je začít u sebe a to je kámen úrazu. Již jen dodržování toho jednoduchého MMK pravidla by poměry na této Planetě obrátilo k lepšímu.
jansmit[smích]

165127

11.7.2008 1:20

RE: Vše je to hezké

Asik 82.?.?.?

Reakce na 165105

Ještě se jako lidstvo budeme muset cca 1000x (prostě hodněkrát) zklamat, než zjistíme, která pravda je ta správná

165129

11.7.2008 9:26

RE: Pravda

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 165129

Pravda je jednání v souladu se svým svědomím (přesvědčením) a taktéž v souladu s prostředím.
Pokud toto budu vědomě porušovat, tak žiji ve lži.
Je to vlastně věčné hledání. Když to najdeme, nemusí to znamenat, že zase nebudeme muset hledat.

Problém nastává pokud je někdo veden. Tedy hlásání velkých pravd. To je pak zde někdo, kdo tvrdí že zná pravdu a ostatní jí musí přijmout. To je pak slepá víra. A ta je nebezpečná, neboť zde chybí ono vnitřní hledání. V momentě kdy to rozpoznám, že jsem klamán, je na mě, tedy mé vůli, začít jednat v souladu se svědomím. Znamená to, že nemohu prostředí pomíjet stejně jako sebe.

Pak jsme u ideologie a náboženství. Mohou sehrát jak velice kladnou roli, tak i velice zápornou. Tedy tato obojakost je to, co činí z velkých pravd velice nebezpečnou zbraň.
Tedy otázka je, je-li taková pravda vlastně tím, co hledáme. Tedy asi není, neboť zde postrádá ono vnitřní hledání souladu. Přesvědčení může být pak i v rozporu s vnějším světem (prostředím), tedy pak je zpochybňováno a nastává opět hledání souladu tedy i hledání co je pravda.

A přiznávám, že to skutečně není lehké. Oč jednoduší se pak jeví přijímání velkých pravd. Nebo nakonec vůbec nehledat a udělat si ze lži zábavu…(kam to ale povede?)

165154

11.7.2008 13:09

RE: Pravda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 165154

...Je to vlastně věčné hledání. Když to najdeme, nemusí to znamenat, že zase nebudeme muset hledat...

Tomu já říkám relativita pravdy.

..Pak jsme u ideologie a náboženství. Mohou sehrát jak velice kladnou roli, tak i velice zápornou. Tedy tato obojakost je to, co činí z velkých pravd velice nebezpečnou zbraň. ..

A tomuto dualita dobra i zla. No vida, když to zrovna netvrdím já, tak je to i vaše "pravda" [mrknutí jedním okem]

165179

10.7.2008 8:38

Až na ten konec je to velmi dobře napsané

WoTaN 195.?.?.?

Nemyslím si, že to, v čem žijeme dnes, byl zrovna Hitlerův sen... Ale jinak to cítím naprosto stejně, jako autor.

165024

10.7.2008 14:24

RE: Až na ten konec je to velmi dobře napsané

Martin Škapík 85.?.?.?

Reakce na 165024

.....která prostřednictvím deviantní politiky dotahuje do konce Hitlerův sen o třetí říši.....

Děkuji za pěkná slova a jen cituji konec zamyšlení - analýzy, ani já si to nemyslím, jen varuji před tím, že to tam - ta totalitní politika může směřovat - viz citace.

165059

10.7.2008 10:11

Tak nevím..

Candat 89.?.?.?

Občas se dá o zvědavci přečíst, že je to fašistický web. Že po přečtení některých článků a přízpěvků v diskuzi, se stává člověk nasraným a podobně. Nic takového jsem zde nenašel. Je prima že je zvědavec v provozu, protože občas se zde objeví zajímavý článek a občas pod ním i zajímavý názor. Co mě v poslední době na zvědavci ve článcích, či názorech pod nima začíná mírně vadit, je vzrůstající ukňučenost a vyměklost. Když to zjednoduším. Tu si přispěvovatel představuje, že mu bude žena vždy po vůli, aniž by si mohla vybírat v konkurenčním prostředí. Tu je špatně, že někdo vytěží a druhej prodá ropu za cenu za kterou může, podle poptávky. Tam je špatně, že děti hrajou hry, a chtělo by to radu moudrých, která by řídila co je závadné a co není. Zažil jsem pouze dva politické režimy. Ten socialismus před rokem 89 a ten dnešní socialismus. Pokud si mohu vybrat, tak radši ten dnešní. Rozhodnuli se, že chci spát pod mostem, prima můžu. Pokud chci být milionářem, prima můžu. Pokud nechci být zavislí na režimu, koupit si pozemek a tam být soběstačný, prima můžu. Pokud chci žít jako takz. obyčejný člověk, taky mi v tom nikdo nebrání, jen je potřeba trošku potlačit závist. Pokud se vám něco nelíbí, zvedněte zadek, přestaňte spotřebovávat, žvanit a něco s tím dělejte a pořád nekňučte. [mrknutí jedním okem]

165029

10.7.2008 17:29

RE: Tak nevím..

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 165029

>Co mě v poslední době na zvědavci ve
>článcích, či názorech pod nima začíná mírně vadit, je
>vzrůstající ukňučenost a vyměklost.

Mluvíte mi z duše. Mně také. Začal jsem včera psát článek proti tomuto článku, ale pak jsem to musel přerušit. Snad to ještě dokončím. [mrknutí jedním okem]

165085

10.7.2008 17:31

RE: Tak nevím..

Martin Škapík 85.?.?.?

Reakce na 165085

Hoši, hoši [smích] Vy jste vedle jak ta jedle. Nevím jak Vy, ale já byl jeden z posledních persekvovaných od STB až po vynucené, velmi složité vystěhování, potom práce poradce ve stávkových výborech PFUK, CELOSTÁTNÍ, opravdu nemyslím, že bych byl ukňučený a věřím, že to je jen legrace, když pan Stwora píše, že chtěl psát článek proti tomuto článku.

Nazvat reálie je povzbuzení a pokud jste hoši [vyplazený jazyk] takoví frajeři, že si umíte žít svobodně v naprosto nesvobodném systému - myslím tím systému, který opravdu svobodné podnikání fakticky neumožnuje, tak jste asi vedle. Pokud ale Vladimíre a pane kolego byste mi chtěli přiřknout vyměklost, zvážil bych při vší úctě silnější slova. Až prožijete tuny výslechů, práci ve stávkových výborech pod tlakem velmi podivných lidí, atd. atd., nucené vystěhování - přijďte a popovídejme si o vyměklosti [smích].

Cit a vyměklost není to samé - v úctě Martin

165086

10.7.2008 19:21

RE: Tak nevím..

Candat 85.?.?.?

Reakce na 165085

Téměř vůbec se zde nevyjadřuji. Je to tím, že nemám školy, znám hranice své omezené inteligence a vidím, že je tu spoustu podstatně chytřejších přispěvovatelů. Rád čtu, když je čas články zde a někdy jsou i zajímavější následné komentáře. Už jsem uvažoval, že i nějakou kačkou přispěju na chod zvědavce, ale nějak mi pořád vadí způsob vašeho výběru oněch kaček, Vladimíre. Přiznám se, že nevím, jak to udělat lépe, tak to nechci kritizovat. Jen mě napadlo, že kdybych měl možnost koupit deník, týdeník, či měsíčník v tištěné podobě, dnes už jistě pod slušně zavedenou značkou "Zvědavec", určitě bych neváhal. Svůj kritický názor o ukňučenosti a vyměklosti jsem napsal jen proto, že mám pocit, že na zvědavci a vlastně i v celé české společnosti, tento způsob uvažování neustále nabobtnává. Nevím jak je to ve světe, páč tam vyrazím 1-3 ročně na dovolenou a za tak krátký čas se toho moc nepozná.Často kolem sebe slyším, oni nás nahnali do hypoték, oni nás ždímou, oni za vše můžou, oni můžou za drahé energie a přitom za vším stojí jen naše vlastní lenost, touha mít všechno hned a hra na kočku a myš, kdy je nám dodáváno, je to co chcem. Co nechci, to mě nemůžou vnutit. Pokud se tak stane a začnu mít pocit, že jsem tlačen do kouta, rozhodně budu jednat, jednat tak abych něčeho dosáhl. Pokud ten cíl za to bude stát, tak i jednat za každou cenu a né kňučet. Prozatím mi přijde, že z chlapů se stali ukňučené bábovky, co pořád brečí, protože se máme v podstatě velmi dobře a nevíme na co si roupama stěžovat. Pokud dojde na některé katastrofické scénáře, tak radím včas si neukňučenci pořiďte půdu, ať si můžem potom měnit mrkev za mléko, kedlub za umně udělané filtry na vodu. A držte se hesla, hlavně se z ničeho neposrat. [mrknutí jedním okem]

165096

10.7.2008 22:04

RE: Tak nevím..

Martin Škapík 85.?.?.?

Reakce na 165096

NO a o tom to je [smích] pane Candáte, že i když už budete mít ten pozemek, tak o tom co si na něm budete smět pěstovat nebudete rozhodovat už ve velmi krátké době, na to vsaďte klidně vše....

Takových lidí by totiž bylo relativně mnoho, proto přibude po šílených kravách a ptákochřipkách něco efektivnějšího, samozřejmě, že právě na to jsem narážel, když jsem se zastával mého pohledu na věc - přijdou zemědělští inspektoři, normy od EU a nebudete pěstovat opravdu vůbec nic bez svolení vrchnosti [bliji]

165113

10.7.2008 22:28

RE: Tak nevím..

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 165113

No Martine,co budu pěstovat na svým pozemku,to si rozhodnu já.Na to si klidně vsadím vše.Taky musím opravit včelín,vypálit švestky na zimu... [smích]

165114

10.7.2008 22:48

RE: Tak nevím..

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 165114

Právě se mi dostala do rukou nová směrnice rady evropských lidových komisařů EU z roku 2018: Pálení švestek pokuta 100 000. Jakékoliv změny na včelíně bez stavebního povolení 500 000. Montáž vodoměrů na domácí studnu a placení ekologické daně z odběru vody. V kuloárech komise se diskutuje návrh úplného zákazu odběru vody ze studen z hygienických důvodů. Řeky byly privatizovány už před dvěma lety. [smích] [smích]

165117

10.7.2008 23:50

RE: Tak nevím..

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 165117

Vzduch,voda,hlína 20-09,11,99 tady taky řešíme.Hygienu moc ne.Řeci cestují a oheň plápolá. [smích]

165123

11.7.2008 14:40

RE: Tak nevím..

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 165096

>Je to tím, že nemám školy, znám hranice své omezené inteligence a vidím, že je tu spoustu podstatně chytřejších přispěvovatelů
Vy si velice odporujete, Candáte, ale vcelku sympaticky.
Školy (v systému) poskytují záruky všelijaké, ale asi né té inteligence. Naopak, pokud se odhodláte vyjít na trh s nenaučeným názorem, svědčí to o něčem jiném, než o omezené inteligenci.
A věci nemusí být tak „chytré“, jak se kolikrát na první pohled zdají. [mrknutí jedním okem]

Co s tou ukňučeností. Někdy to tak vypadá, ale mnohdy jde o způsob skryté provokace k budoucím činům. Podobně jako kdybyste letěl se stádem směrem ke srázu a lehce vyděšeně kňučel, že tušíte v předu malér.

toto je z článku:
>…za které by se museli stydět i Kocourkovští - jejichž systém je proti dnešnímu vedení státu vzorem sofistikované koordinované samosprávy!
tak tady zrovna u mě kňučení přecházelo spíš ve smích (i když hořký)...

165190

12.7.2008 0:03

RE: Tak nevím..

Novákneu 213.?.?.?

Reakce na 165029

To že Zvědavec jede, je určitě dobře, na tom se shodnem, jinak bude nějaká shoda těžká. Systém, který se nám před očima vyvíjí jako nejhorší kapitalismus, který tu kdy byl, potřebuje nejlépe právě jenom samé takové optimisty jako jste vy. Takové , kteří si myslí ,že mohou všechno a jsou slepí a hluší k utrpení všeho živého kolem. Takové, kteří nejsou ochotni si vyslechnou námitky, natož je pochopit. Prostě čím blbější , tím alespoň optimističtější. Zkuste si prožít to, co jste vyjmenoval v reálu, ale jako tvrdou nevratnou realitu. Ne jako svobodnou možnost rozmazleného fakana, který se může po čase zase vrátit do původního stavu, který se třeba o své milióny zasloužil jen tím ,že se dobře narodil. Rozvod, krach aj. běžné chuťovky , obecněji bezmoc, rezignovanost, atd, věci které hlupák nepochopí ani když jimi prochází. Zapněte trochu fantazii a představte si situaci , jak asi dopadne neustálé větší znečišťování životního prostředí ať už gmo, elektrosmogem,jinými jedy, stále větší, již ne socialistické , ale nově kapitalistické soutěžení plodící stále více psychických poruch, stále větší chudoba a stále větší centralizace moci.
Já bych raději bral ten předchozí systém - socialismus, měl bych sice výplatu menší , ale míň bych pracoval , měl bych víc volna, měl bych více jistot a hlavně bydlel bych a jezdil s nějakou pixlou stejně jako dnes. A je jen otázkou času kdy už vůbec o ničem nerozhodnu a nebudu smět nic říct stejně jako kdysi. Studená válka rovněž graduje. Suma sumárum - dnes se má lépe naprostá menšina!
Pokud platí reinkarnační zákon, tak vyhlídky kam se za těchto tendencí narodíme jsou i s největším optimismem zatraceně mizerné! Netvrdím, že to kňučení jak píšete něco pomůže, ale je dobré si ho občas bedlivě vyslechnout a sakra pořádně se pokusit vyznat se v problémech, které se mě třeba zatím, až tak týkat nemusí. Problém je , že krátké články a diskuze pod nimi už vůbec, nemůže do podrobna a do široka něco začít rozebírat tak, jak je to bohužel nutný. Je to třeba brát jako inspiraci a rozsáhlejší odpovědi hledat nejlépe v odborné literatuře.

165218

12.7.2008 11:19

RE: Tak nevím..

Candat 85.?.?.?

Reakce na 165218

Zdravím pane. Jednou jste mne v přízpěvku nazval blbcem a jednou hlupákem. Já se na vás nezlobím, navíc jsem svou omezenou inteligenci, avizoval výše. Než za nějakého velkého optimistu, se spíše považuji za realistu. To co je v mém popisu, jsem s trochou nadsázky, skutečně prožil. Nikoliv jako nevratnou realitu, jak píšete, ale jako neustále rozvíjící se realitu. Jak opět píšete, rozvod, krach a jiné chuťovky jsem též zažil. Největší rozdíl mezi námi bude v tom, že já tyto životní situace, považuji za běžnou součást života a můžu si za ně z 99% naprosto sám. Navíc každá taková životní situace, mne naučila se zamyslet nad sebou a nehledat chyby jinde. Déle píšete o znečišťování, zamoření země a dalších součastných nešvarech. Ptám se tedy, Vy snad nepatříte mezi spotřebitele? Ono kvůli vám se snad nezamořuje, neznečišťuje, netěží ropa, aby to uspokojilo i vaše potřeby? Samozřejmě pokud žijete na odlehlém místě, bez elektřiny a výrobků z ropy a co si vypěstujete, to taky sníte, pak je má otázka bezpředmětná. To že si banda politiků a těch co tahá za nitky uzurpujou moc, je logické. Minimálně v tom, že to dělají po generace, páč je to baví. Je to něco podobného, jako kdyby jste sbíral známky, před vámi otec a před ním děd. Určitě jich po generace nasbíráte více než někdo jiný. Navíc mám za to, že na systém peněz, mají ti v zákulisí jakési právo ochranné známky, protože ten systém vymysleli. Nikdo s ničím jiným nepřišel, nebo to nedokázal prosadit, či dotáhnout do konce. Že změna bude velmi bolestivá a nebude bez ztrát je jasné. Vy byste známky taky dobrovolně nevydal. Bavit se s Váma o tom, jestli ten minulý režim byl lepší než ten dnešní, asi opravdu nemá cenu. Pokud nevidíte rodíl v možnostech, tak to je mi líto. Dnes nejde o to, že by se u nás měl člověk hůře, než před tím. Jde o to že ten co se má stejně, musí překonávat zavist, protože hodně lidí se má lépe. Pokud tedy pro Vás, je měřítkem vlastnění zbytečností. Není pravdou, že bych nedokázel vyslechnou problémy druhého. Jen nedokážu sedět, kňučet a plácet se po zádech a neříkat, jak je všechno špatné, když je chyba v nás samých. Chcem-li změnu musíme zvednou zadky a jednat. Já ji zatím nepotřebuji a asi dost lidí též. Až ano, nebudu kňučet, ale jednat. Protože nikdo se mocenských struktur nevzdá jen tak, pro naše modré oči [mrknutí jedním okem]

165242

12.7.2008 16:49

RE: Tak nevím..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 165242

Fakt dobrý [smích] .

Jaké místo mají ve vašem světonázoru (který se mi fakt líbí) slabší, staří, nemocní a od narození handicapovaní? Jak je v něm postaráno o ně, když se v v těchto konkurenčních a poměrně bezohledných podmínkách nemají šanci postarat sami? I když si třeba z určitého malého procenta za svou slabost a handicap také mohou sami? Ptám se zcela nezáludně, a jsem upřímně zvědav na vaši odpověď. Nemyslím, že je vaše inteligence omezená.

165263

13.7.2008 11:19

RE: Tak nevím..

Kája Neslepý 85.?.?.?

Reakce na 165263

Pan Candat spíše připomíná profesionálního mlžiče,který se tváří jako amatér,viz. úmyslné chybky v projevu,které neodpovídají psanému textu.
Nereagoval bych,kdyby "nezapomněl" na J.F.K. a jeho vytištěné STÁTNÍ peníze,které by časem používání znamenaly konec peněz soukromých - založených na ne schopnosti,ale na neskutečné FALŠI.
Pokud i vražda patří k přijatelnému způsobu uchování si moci,pokud nefunkční peníze demoralizující lidi nevědomující si toto jsou pro někoho přijatelné,pak ano,vše je v pořádku a vládnou ti nejlepší možní.
Spokojeně v prostředí nastaveném nesmírně podlými jedinci může pobývat jen ten,kdo má v sobě něco z konstruktérů stávajícího stavu.
Vesmírná podlost těchto "tvůrců" má původ v podvědomé zakázce po ní ze strany lidstva,které vytrvale odmítá myšlenku,že život má jiný smysl,než jak je všeobecně vnímán - tedy většinou pár desetiletí existence a víc nic.
Omezenou inteligenci máme všichni,je to jen otázka její míry.
Pan Candat ovšem také není podle toho,co píše,vševědoucí.
Jeho problém je v tom,že má jen málo funkční epifýzu,která rozhoduje o případném (i nevědomém)kontaktu s tím,co nás všechny překračuje.
Zěmě je dnes stále ještě ve srovnání s ostatními planetou v bodě NULA - bez i jen schopnosti lidí uvěřit,že krom cesty nevědomé je i vědomá - tedy nejde o spravedlivější společnost primárně,ale o metafyzický pokrok,který s sebou přináší spravedlivější celek - jako jeho důsledek. Ale to se pokoušeli vysvětlit už Karlu Marxovi jeho o kousek pokročilejší kolegové. Bezvýsledně,hluboce jim nevěřil,jen poctivě hájil své omezenější vnímání světa.

165291

12.7.2008 23:23

RE: Tak nevím..

Novákneu 213.?.?.?

Reakce na 165242

Já bych vás tak určitě nenazval , dal jsem vám možnost se z toho ještě vykroutit. Je to váš problém , že nevíte o čem je řeč. Žádná stále rozvíjející se realita do nekonečna neexistuje. Když je něco špatně , tak dochází k ničení až záhubě a je jedno jestli se to týká jednotlivce , nebo celku a kdo za to může. Nemůžu za to, že dnešní optimisté a realisté, když se mi tak vykrucujete, běžně chápou likvidaci životního prostředí, jako prázdnou frázi. Pak už, ale nemá cenu se s takovými bavit dál, třeba o kvalitě žití jednotlivce, všechno jsou pro takové stejně prázdné fráze. Jak budete vnímat mou připomínku, že stále v % narůstá počet rakoviny, oběhových problémů a třeba depresí, no asi tím, že si každý za to může sám. Nemá smysl takovým vysvětlovat, že na to má vliv určitá sociální a sociologická strategie společnosti. Kapitalismus nevěří na nějaké limity v zisku a v buzeraci a jeho uctívači jsou tím jasnou sortou, zdráhám se napsat, lidí. Co je to chyba v nás samých? To má být jako nějaká mystika, nebo co? I kdyby jste nechtěl, tak systém, jestli jste si nevšiml, neumožňuje jakoukoliv samostatnost, je jen jeden směr, centralizace moci a hospodářství a každý se musí podřídit zákonu a automaticky krom jiného, může být jen konzumentem. Malými krůčky se tak dochází tam, kam se socialismus neodvážil ve své totalitě ani podívat! Původně jsem vůbec nechtěl reagovat na článek, ale když jsem narazil na váš první příspěvek, tak jsem chtěl hlavně upozornit na fakt, že mnohým nic jiného, než tiché kňučení už nezbývá. Už se těším až třeba vy a vám podobní zvednete zadek a začnete jednat , to bude švanda, možná nějaký nový samet. To bude zase prů.erů a podvodů. [smích] Ale vážně, na to vám nebude dán již čas.

165273

13.7.2008 10:51

RE: Tak nevím..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 165273

>Co je to chyba v nás samých? To má být jako nějaká mystika, nebo co?
Víte alespoň co "mystika" znamená, když už to používáte takřka jako nadávku?
A chyba v nás samých? Samozřejmě a je to prosté a z příspěvku toho, kterému odpovídáte je jasné, že on tu zkušenost má - za vše si můžeme my sami, vše, co nás potkává, má kontinuitu- "lajnu" po které si každý (každá událost) jede. To, že si neumíme vzpomenout, kde jsme tu kterou "lajnu" začali, je věc jiná- a paměť v tomto smyslu lze "protáhnout" a vzpomenout si, ale to je jiná kapitola.
A predispozice k rakovině, depresím a jiným civilizačním chorobám? Nic víc než "dědictví předků". Nelíbí se Vám? Nelíbí se nám? Co děláte (děláme), aby "Vaše"(naše) dědictví životních podmínek pro Vaše (naše) následovníky, tedy pro Vás samotného (nás samotné) v jiných formách (tedy s "přerušenou pamětí" ), nebylo tak neutěšené?

>I kdyby jste nechtěl, tak systém, jestli jste si nevšiml, >neumožňuje jakoukoliv samostatnost, je jen jeden směr, >centralizace moci a hospodářství a každý se musí podřídit zákonu >a automaticky krom jiného, může být jen konzumentem.
Na vnější úrovni - JISTĚ - niterně je to věc velmi, velmi jiná. Není to nic jednoduchého, ale lze se vymanit z vlivu vnějšího prostředí a "sázet" semínka jiného, lepšího způsobu života. Pro sebe i ostatní. A při této záslužné a důležité práci lze již sklízet plody v podobě prožívání kvalitativně velmi odlišných duševních stavů od těch, které se vnucují díky systému, na jehož tvorbě jsme se stejně všichni podíleli a skuhráním, nadáváním, nebo rezignací stále podílíme a posilujeme ho.

V podstatě jde "pouze" o to, že se stále obecně mnoho neví o síle vědomí a mysli.
A tak stačí navzdory okolnostem se cítit (BÝT) všemi "silami" šťastný a spokojený, jak to jen lze, stát se akumulátorem kvalit pozitivních místo negativních, a pro změnu života svého i druhých udělám tímto jistě více než když budu volit "ty pravé", či provedu defenestraci, nebo budu "bojovat za správnou věc".
Už jenom úsměv v situaci, kdy se jako reakce na aktuální dění dere spíše nasranost a nadávka může být rozhodující křižovatka v životě.
Nepraktické, nefunkční? To je otázka niterné zralosti, jak to kdo pochopí a praktikuje.
A navíc se tímto "aktivním optimismem" zlepšují (při dodržení ještě několika pravidel) všechny schopnosti nutné k běžnému občanskému, resp. PRAKTICKÉMU životu ... tedy žádné snílkovství, abstraktní éterično atd.
Nejvyšší možný idealismus (jas, humor, pohoda, harmonie atd.) "napěchován" do hmoty (těla), aby jako účinná látka měnil život "pěchovatele" i okolního světa...
Takto individuálně tedy lze velmi účinně "naleptat" systém,byť dlouhodobě, kterému jsme VŠICHNI svými vlastnostmi, přáními i činy umožnily vznik...

165289

13.7.2008 15:24

RE: Tak nevím..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 165289

To zní velmi rozumně. V praxi je někdy ovšem velmi těžké (jak pro pozorovatele, tak pro aktéra) odlišit ten užitečný aktivní optimismus od škodlivého sobectví ... a o tom to je...

165297

13.7.2008 15:47

RE: Tak nevím..

Novákneu 213.?.?.?

Reakce na 165289

Promiňte pane, že vám odpovím jen tak stručně. Mystiku, náboženství a jiné podobné nauky založené hlavně na víře považuji za velice nebezpečnou pomůcku pro manipulaci lidí a díky ní se povraždilo a oblbovalo až nechutně příliž dlouho. Mystika by měla být naukou vedoucí jednotlivce k dokonalosti a měla by být tajná tak jako kdysi v Tibetu. Všechny její jiné veřejné paskvily dělají víc škody než užitku. Měla by u nás mít nějaké testy adeptů a ti kteří by praktickými zkouškami v dovednostech neprošli, ti by měli mít smůlu a neměli by další teoretické vědomosti vůbec dostat, tak jako kdysi v Tibetu. K čemu je běžnýmu člověku například teorie , že vše je jedno? Např. k tomu že se lze chovat k životnímu prostředí a k lidem až hnusně , protože si každý za vše může sám. To co předvádíte vy je klasická ukázka mystického bláhového optimismu, kterému běžná realita vůbec neodpovídá. S vámi si systém poradí obzvlášť snadno [smích]))

165299

13.7.2008 17:33

RE: Tak nevím..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 165299

...K čemu je běžnýmu člověku například teorie , že vše je jedno? Např. k tomu že se lze chovat k životnímu prostředí a k lidem až hnusně , protože si každý za vše může sám....


[překvapení] [překvapení]

Tak teda třeba mně z teorie, že vše je jedno, vychází pravý opak, než vám - pro mne je to naopak důvod se ke všemu chovat slušně a ohleduplně, protože "všechno" jsem vlastně nakonec "já sám", a "co udělám tomu nejmenšímu, jako bych udělal sám sobě". Víte, pane Nováku, teorie jsou samy o sobě hodnotově neutrální - to až naše osobnost a z ní plynoucí interpretace teorií jim dává (morální) smysl a hodnotu. A příšerné praktické závěry může někdo vyvodit (a jistě i vyvozuje) i z teorií, které tu například občas propagujete Vy...

165303

13.7.2008 18:35

RE: Tak nevím..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 165299

Neomlouvejte se, nezlobím se na Vás..
>Mystiku, náboženství a jiné podobné nauky založené hlavně na >víře
To proto, že o mystice toho moc nevíte, hlavně z praktického hlediska – mystika=praktická, DENODENNÍ psychologie, vedoucí jedince k vybřednutí z životních nahodilostí a subjektivně nepříjemně vnímaných tlaků, vychovávající ze svých žáků pevné, kvalitní individuality, odpovědné za sebe sama v maximálním rozsahu, neskuhrající na „systém“, politiky, manželky a manžele, vedoucího v práci atd. atd. Správný žák mystiky se po čase DENODENNÍ PRAXE stává skutečným znalcem života, na kterého je jakýkoliv oblbující systém krátký.

>Mystika by měla být naukou vedoucí jednotlivce k dokonalosti a >měla by být tajná tak jako kdysi v Tibetu.
Vy to tedy patláte dohromady!! Tajná zůstává tak jako tak, stejně jako jsou její principy „tajné“ a jak odpovídáte, je pro Vás utajená velmi a to navzdory Vaším očividným akademickým znalostem o mystice … i když tyto principy bude někdo vyřvávat na chodníku, stejně nikoho nezaujmou, protože požadují velmi nechutnou práci na sobě…

>Měla by u nás mít nějaké testy adeptů a ti kteří by praktickými >zkouškami v dovednostech neprošli, [překvapení] [překvapení]
Aha – komise.. a Vy čestný předseda? Poněkud zkarikovaný Marpa Lotsava?
Opět jen teoretické, prázdné tlachy – přece sám život a běžné každodenní situace umožní adeptům postup a ozkouší praktické dovednosti! Ápropó, co si jako „praktické dovednosti“ představujete – proměnit pejska v jitrnici?!

>Např. k tomu že se lze chovat k životnímu prostředí a k lidem až >hnusně , protože si každý za vše může sám.
A to je Vaše cesta životem, že o ní tak píšete? Takto se chová hlupák a ignorant – mystika, ta správná, dejme tomu „tajná“, něco takového vylučuje jedním ze svých nejzákladnějších požadavků – dodržováním přání všeho dobrého všemu, co dýchá a žije. Pod tímto úhlem pohledu se pak stoupenec praktické psychologie takto prostě nechová-zakládá tedy kvalitativně jiné příčiny budoucího zúčtování než sobecké...
>To co předvádíte vy je klasická ukázka mystického bláhového >optimismu
Jako teoretik a materialista samozřejmě jinak ani odpovědět nemůžete...
>běžná realita
Znám jich povícero, kterou máte na mysli??
[velký smích] [velký smích]
>S vámi si systém poradí obzvlášť snadno
Snaží se to ano, ale stále více - [cool] [velký smích]

165307

13.7.2008 20:58

RE: Tak nevím..

Novákneu 213.?.?.?

Reakce na 165307

Pro salonní mystiky č. 89 a 90 a jim podobné. Vychází vám to naprosto chybně, realita ukazuje, že životní prostředí trpí díky nám všem a vy se přesto vůbec nebráníte, přestože jste to vy sami, jak tvrdíte. Praxe je to, co se vysleduje, těžko někdo vysleduje, jak vás chytá záchvat bolesti a padáte do kolen, protože se na jiné části Země převrhnul tanker s ropou, přestože jste to vy sami, jak tvrdíte. Proto je praxe vysledována a od ní se odvodí teorie, která musí v té praxi platit, bez vyjímek. Vy to máte všechno naopak, proto se vám všechno plete. Je to jen vaše víra, která nemá nic společného s praktickou psychologií, ale s pouhým oblbováním lidí a sebe. Nebráním se však ,že prakticky dokážete opak , ale s pouhou vaší výpovědí bych se nespokojil. Tím tedy praktická mystika zůstává utajená i pro vás, jako jejího stoupence, proč si to nepřiznat? Žijete běžným konzumním způsobem, protože systém vám nic jiného neumožní možná ,že si v práci míň stěžujete a víc usmíváte , když je třeba zvýšit výkon za stejné peníze, nebo když se ohlašuje zdražování , nebo se uvažuje o osvobození nějakého státu. Netvrďte však, že vy nejste součástí tohoto systému, nebo že jej snad rozkládáte. Tady je opět opak pravdou. Vy se této realitě nevysmíváte ona se vysmívá vám.

165316

13.7.2008 21:24

RE: Tak nevím..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 165316

Neznáme se tu vzájemně osobně, a jediné, co tu můžeme vysledovat a na základě čeho tu můžeme spřádat teorie (i o osobnostech a vlastnostech oponentů), je právě nasranost, agresivita, arogance či naopak harmonie, laskavost a moudrost jednotlivých příspěvků. Pro mne je ta zarputilá nasranost spojená s agresivitou a arogancí (a to i pokud se při ní občas přistihnu já sám) neklamnou známkou neúspěchu.

165319

13.7.2008 23:57

RE: Tak nevím..

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 165319

Moudře řečeno, pane "90". Tleskám a připojuji se k Vašemu názoru.

Totéž by se dalo říci třeba i takto:

Být nespokojený je snadné. Proto se moudří lidé nespokojenosti vyhýbají a stydí se za ni.

165330

14.7.2008 0:53

RE: Tak nevím..

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 165330

>Totéž by se dalo říci třeba i takto:
>Být nespokojený je snadné. Proto se moudří lidé nespokojenosti >vyhýbají a stydí se za ni.
-----
A z čeho jsi tohle opsal, Vojto? Už jsi slyšel toto?:
Nespokojenost je matka pokroku !
To je, co? [velký smích]

165334

14.7.2008 0:59

RE: Tak nevím..

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 165334

Splést se může každý. Za matku pokroku bývá spíše považována lenost, pane Mirdo.

A k té nespokojenosti. Zkuste si ve Vaší oblíbené hospůdce na chvíli přisednout ke známému povaleči a primitivovi. Ať zavedete hovor na jakékoliv téma, vyslechnete si jen spílání. Všechno stojí za ho.no, lidi jsou haj.lové, všechny by bylo třeba rozvěsit po kandelábrech, život stojí za ...

165338

14.7.2008 2:06

RE: Tak nevím..

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 165338

Jednak uznáváš, že jsi se spletl, ale stále ještě hledáš další definice. Lenost nikdy k pokroku nevede. Na lenost potřebuješ nejprve motivaci a nebo v krajním případě trochu tvrdší metodu, kdy zapracuje pud sebezáchovy.
Ten příklad z hospůdky se mi nemůže přihodit. Neznám takové lidi. Kamarádi, kteří mne začali obtěžovat a zneužívat, už mojí kamarádi nejsou. [velký smích]

165343

14.7.2008 1:00

RE: Tak nevím..

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 165330

Stydet se clovek muze za lescos treba za blbost, zradu, aroganci, lzi... Vetsinou nositele tohoto typu charakteru jsou vuci nejakemu studu imunni. Ale stydet se za nespokojenost a ke vsemu v rovine informaci? [překvapení] [oči v sloup] Bez kritickeho mysleni by jsme moc daleko nedosli, varujici jsou uz vysledky korektnosti houpacich koni. Ti jsou nespokojeni pouze s nekorektnim myslenim, jinak jsou spokojeni se vsim. Hlavni je myslet a mluvit esteticky, to pry dokaze zmenit i veci nehezke a neesteticke. Tomu rikam inteluktalni dilo veleidiota, tragedii je ze ma dostatek nasledovniku v roli uzitecnych blbcu.

Ja tedy beze studu zustane u sve informacni nespokojenosti, hnaciho principu mysleni. Stud si ponecham pro sve negativni vlastnosti a chyby. Pravda bude se z nich snazit poucit, abych je neopakoval ci negativa omezit pokud se jich nedokazu uplne zbavit. A jestli to znamena, ze jsem hloupy pitoma, nic naplat nikdy jsem se nestydel za svuj lidovy puvod. [mrknutí jedním okem]

165336

14.7.2008 8:20

RE: Tak nevím..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 165336

Myslím, že existuje nespokojenost konstruktivní a nespokojenost destruktivní. Konstruktivní nespokojenost je to, co nás nutí k aktivitě za účelem zlepšení toho, s čím jsme nespokojeni a při dobré vůli nás časem dovede i ke skutečně konstruktivnímu řešení. Destruktivní nespokojenost se projevuje planými plky, agresivitou, arogancí a stagnací.

Negativní vlastnosti a chyby má každý. Ne každý si je ovšem dovede konstruktivně přiznat a pracovat na nich.

165365

14.7.2008 1:10

RE: Tak nevím..

Datel 75.?.?.?

Reakce na 165330

A nejmoudrejsi jste byl za komunistu . Ze ?

165340

14.7.2008 3:07

RE: Tak nevím..

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 165340

Vojta mne s tou jeho převrácenou logikou už vůbec nepřekvapuje, jenom stále nevím, do jaké kategorie ho zařadit? Slovní zásobu má a věty tvořit dokáže. Takže nevím, kde se to zaseklo? [mrknutí jedním okem]

165344

14.7.2008 12:23

RE: Tak nevím..

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 165344

Děkuji za kompliment, pane Mirdo. Na revanš.

A s tím zaseknutím je to prosté. Rodiče ze mně chtěli vychovat tvrdého chlapa. Podařilo se jim to jen z poloviny.

Co dělat. Zůstal jsem natvrdlý. [mrknutí jedním okem]

165374

13.7.2008 21:43

RE: Tak nevím..

jansmith1984 85.?.?.?

Reakce na 165307

Škoda, že pisatele tohoto příspěvku nemohu oslovit nickem, protože jej neuvedl, ale nevadí, poděkovat mu za jeho řádky mohu i takto.

Jeho slova a odpovědi předřečníkovi na téma mystika mi připadají přesná a v souladu s tím co cítím v této souvislosti i já.

Snad jen na doplnění názoru pisatele (také bez nicku), se kterým nesouhlasím. Mystika, neboli dříve tajné nauky duchovních cest osobního růstu by v žádném případě neměly, jako kupříkladu za doby Milarepy nebo jiných duchovních učitelů ať v Tibetu nebo kdekoli jinde na světě, zůstat tajné. V dřívějších dobách možná ano, protože běžná populace v těch dobách možná k pochopení a praktikování takových nauk (dle názorů autorit v této oblasti) nedozrála. Nevím, necítím se oprávněn toto posuzovat, ale doba pokročila a je nejvyšší čas, aby ty opravdu cenné duchovní nauky začala poctivě studovat stále větší skupina lidí této Planety, a to bez rozdílu světadílů. Mám totiž pocit, že nám všem hodiny odpočítávají stále rychleji a pokud některé věci jako lidstvo včas nepochopíme a jedinci nezačnou se změnou v první řadě sami u sebe, času asi moc nezbývá!

Nepřišel jsem na to já, že se lidé tzv. vyspělé a zejména západní civilizace tak zmaterializovali a zkreditovali, že se ve své nevědomé většině takřka úplně odcizili nejen přírodě jako takové, ale zejména pro svou chamtivost a sebestřednost dnes a denně posilovanou nezvládnutým egem nevidí souvislosti, které určují jejich přítomnost a co je důležitější, nevidí ani souvislosti, které určují jejich budoucnost.

Že je tento přístup oddělený od podstaty a vede k postupné degradaci nejen životních hodnot, ale i k vyčerpání zdrojů planety Země a lidské sounáležitosti je evidentní.

Bílé duchovní nauky by měly být k dispozici všem i proto, že negativní důsledky těch "černých nauk" vidíme kolem sebe dost a dost a jedině rovnováha a harmonie udržuje kterýkoli systém životaschopný. Navíc ty opravdu hodnotné duchovní nauky mají v sobě zakódovány určité pojistky, aby některé jejich techniky "nevědomý" nemohl zneužít k sobeckým účelům a ti, kteří k nim nedozráli je stejně míjejí bez povšimnutí... Notabene protože hlásají bezpodmínečnou lásku a dobro pro všechny zúčastněné, jejich vědomé následování může být jedině prospěšné nejen pro ty, kteří z nich na své cestě osobního růstu čerpají inspiraci, ale i pro jejich nevědomé a brainwashed okolí.
jansmith1984.[smích]

165318

13.7.2008 11:12

RE: Tak nevím..

jansmith1984 85.?.?.?

Reakce na 165273

Tahle vaše úvaha Novákneu se mi líbila. Dobře napsané, díky.
Jansmith.[smích]

165293

13.7.2008 21:56

RE: Tak nevím..

Candát 85.?.?.?

Reakce na 165273

Pane sry, ale ten co se vykrucuje, jste Vy. Pokud máte pocit, že jediné co můžete, je být konzumentem, tak to se hluboce mýlíte. A to je důvod, proč lidem jako jste Vy, vůbec nevěřím tu jejich cnost (samo že je to i tím, že sám žádnou nemám a můžu to používat jako alibi). Hodně mne právě připomínáte Standu Grossů, akorát ten to říkal potom, Vy předem. Když se sejdem v hospůdce na pivo a dáme k tomu pár panáčků a Vy odhodíte všechny ty překrásné samolepky, nakonec z Vás vyleze, že kdejakej floutek si ve 20 může pořídit bavoráka a že je to též Váš sen. Soused zase přidělal k baráku bazén a určitě na to nakrad. Támhleten s audinou přefikává blondýnku, která se Vám taky líbí a všechny ženský jsou mrchy. To je ten důvod, proč jsem psal, že si za vše můžem sami. Nadsázku doufám berete s úsměvem. Je to prostě v nás chtít vlastnit, usurpovat a dokud se nestane průser, nikam se to nepohne, dřív fakt nee. Pokud čtu mezi řádky Vašich odpovědí, zkrátka Vám nevěřím. Je to i proto, že znám človíčka co se od systému skutečně z větší části vymanil a ten mluví jinak. Stejnou argumentaci, jakou Vy, může klidně používat třebas nejmladší Rockefeller. Jemu taky nezbývá nic jiného než jet ve šlépějích svého otce, děda, dokonce od něj očekávají i něco navíc. Co mu potom chudákovi vlastě zbývá, že. Pan Kája Neslepý má zbytečnou starost. Vopravdu profesionální mlžič, nejsem. Ty chyby dělám proto, že jsem fakt tak blbej. Jenom si Kájo prosím přečtěte můj druhý příspěvek. Tam o J.F.K. píšu i když jsem ho teda nejmenoval. Při Vaši inteligenci, to místo určitě najdete. Chlapy rád bych s vámi pokecal, třebas u toho pivka. Né že bych neměl s kým, ale není většinou o čem. To by se mi s váma nemohlo stát (když teda velkoryse přejdete mou omezenou inteligenci). Psaní mi moc nejde. Zdravím.

165323

10.7.2008 12:30

Analyza sucasneho stavu

Iron Maiden 62.?.?.?

Velmi pekne napisany clanok. Bohuzial, musim s autorom suhlasit.
System technologie moci sa neustale zlepsuje. Vyuziva najmodernejsie metody ako implementovat do nasich mysli to, co posobi ako jed. Pomaly rozleptava a nasledky vidime vsade naokolo. Absencia kritickeho myslenia je dosledkom tejto zhubnej cinnosti a zda sa, ze niet dostatok sil jej ucinne celit.
Iba ak snazit sa pozbierat posledne zvysky zdraveho rozumu a premyslat nad vsetkym co nam kto hovori. Po kazdej iluzii nasleduje deziluzia, inymi slovami - blby pocit.

165049

10.7.2008 15:59

je fajn vidět, že jsem se ještě nezbláznila :P

Fade elowyn (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

díky za článek, je to povzbuzení, které je opravdu potřeba... a moc takových není.

165081

10.7.2008 16:39

Podarilo se "jim" to

Latinec 66.?.?.?

Velmi vystizne napsany clanek.
Co "oni" nedokazali pres komunismus, toho ti sami docilili v zakuklene forme komunismu, tj. v opiatu globalniho konsumerismu (vzpomen na planovanou konecnou fazi bolsevismu, popsanou ve "Vedeckem Komunismu", 4.rocnik Vys. skol v byvale CSSR): pripravit jednotlivce a skupiny z tradicnich narodu o identitu, kulturu, tradice, a pak si z takovych vytvorit (rasovym a etnickym smisenim) bezidenticnostni poslusne golemy, jejichz okultni mor je pak jako model importovan do zbytku tradicniho sveta ke kopirovani.. USA ?? Zvirata v lidske podobe ?? Sakra, v kterem "nabozenskem" manualu, a programu skupinove odsouzenem coby "podvrh" se tento vyraz jen obevuje ??
Z autorova clanku vystizna definice, ktera sedi jako p*del na hrnci:
>bezduchá importovaná kultura zdegenerované angloamerické "kultury".
Hnus. [bliji]

165083

10.7.2008 19:33

Marx, K.H. (1844) Zur Judenfrage

Agorius 75.?.?.?

In the ultimate analysis, the "spirit of Judaism”
means “the spirit of capitalism.” Meszaros (1970)

Zamyslete se nad tim ze socialisticke zeme, ktere do urcite miry realizovaly ideje Karla Marxe, byly zeme kde Zide neuspeli dominovat spolecnost a jeji ekonomii.

165099

10.7.2008 20:01

RE: Marx, K.H. (1844) Zur Judenfrage

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 165099

Ovsem prave ty ideje dokazaly znicit velkou cast civilizace.

165104

10.7.2008 22:10

RE: Marx, K.H. (1844) Zur Judenfrage

Agorius 75.?.?.?

Reakce na 165104

>Ovsem prave ty ideje dokazaly znicit velkou cast civilizace.

Zidovske?

165112

13.7.2008 8:18

RE: Marx, K.H. (1844) Zur Judenfrage

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 165099

>Zamyslete se nad tim ze socialisticke zeme, ktere do urcite miry realizovaly ideje Karla Marxe, byly zeme kde Zide neuspeli
>dominovat spolecnost a jeji ekonomii.
------
Klement Gottwald jim pohrozil prstem a jako důkaz, že to myslí vážně, nechal - pro výstrahu ostatním - pověsit 230 potencionálních "reformátorů" (čti parazitů) společnosti.
Dnes se tomu říká zločiny komunismu. Jinak bych si to troufnul nazvat, že se komunismus v podstatě postavil proti jeho tvůrcům. Pádem pomyslné železné opony (mimochodem - zinscenovaným stejnými lidmi), se otevřely dveře jejich působnosti dokořán. Co se nepodařilo v r.1948, další pokus v r.1968, to se povedlo sametovou revolucí. Následky a jejich skutečné cíle lze rozpoznat již nyní. Komunistům se to podařilo jenom o čtyřicet let oddálit.

P.S. Komunistický manifest byl napsán v roce 1848. Rok 1844 "K židovske otázce" mi nic neříká.

165285

10.7.2008 23:45

The end is coming

Nostradamus jr. 89.?.?.?

Power, Money, Pride = 9/11, Irak,RFID,Iran,3WW....Jediným východiskem je válka. Ekonomika se propadá. Potravin je málo. Je to jako smyčka, která se stahuje. Není jiného východiska. Bud zemře v krátkém obodbí mnoho lidí, nebo v delším zemřeme všichni. Nejlepší na tom je, že po válce to bude ještě horší. Dont forget, BIG BROTHER is watching you.

165119

11.7.2008 0:54

Z hodiny "Multikulturni Nauka"

Latinec 66.?.?.?

Behem hodiny "Multikulturni Nauka", v kolonii Noveho Usporadani Sveta, nedavno prejmenovane na Cesky Kolchozistan, v mestecku Novy Kolaborantov, pani ucitelka zduraznuje prvnackum jak je dulezite milovat predsedu vlady Ceskeho Kolchozistanu Mirka Topolanka. A ke konci hodiny pani ucitelka zkousi deticky, co si z hodiny "Multikulturni Nauky" zapamatovaly. A pta se Anicky: "Anicko, jak ty ukazes jak mas rada pana predsedu vlady?" Anicka: "Prosim, ja si necham vytetovat obrazek pana Topolanka na muj zadecek. To proto, ze az budu vetsi, a zadecek mi poroste, a bude se hezky zakulacovat, tak pan predseda vlady se bude usmivat na kazdeho kdo by mi kalhotky stahnul". Pani ucitelka: "Velmi dobre Anicko, mas jednicku. A co ty Marenko, jak ty ukazes jak mas rada pana predsedu vlady? Marenka: "Prosim, ja si necham vytetovat obrazek pana Topolanka mezi moje prsicka. To proto, ze az budu vetsi, a prsicka mi povyrostou a budou se hezky kulatit, tak pan predseda vlady poroste se mnou, a pritom bude v pohodli odpocivat mezi dvema mekouckyma polstarkama". Pani ucitelka: "Velmi dobre Marenko, mas jednicku. A co ty Pepicku, jak ty ukazes jak mas rad pana predsedu vlady? Pepicek: "Prosim, ja si necham vytetovat obrazek pana Topolanka na vrabecka". Pani ucitelka: "Ale Pepicku, co to rikas? Proc prave na vrabecka? Pepicek: "Prosim to proto, ze az mi vrabecek jednou vyroste, tak pak bude jako pan predseda vlady: Bud bude nekde v p*ci, a nebo bude viset". [překvapení]

165130

13.7.2008 7:58

RE: Z hodiny

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 165130

>...Bud bude nekde v p.....
-----
Takže tam, kam patří. [chechtot] [chechtot]

165286

11.7.2008 16:39

A kdy (a kde), prosím vás, veleli lidé?

Jo 85.?.?.?

Je to přesně tak, že áááááááááááno?!

No a co vlastně chce autor článku? Ideální společnost, něco mezi obdobím pražského jara a fiktivním Švýcarskem, které nebylo tím úžasným Švýcarskem právě a jen proto že fungovalo jako bezpečná kasička ustanovujícího se NWO?

Já také věřím, že existovaly určité okamžiky, kdy se pravidla systému (společnosti, státu) shodovala s lidskými potřebami, napadá mě období mezi pádem absolutismu a ustanovením nové totality, ať už komunismu nebo "demokratury"... napadá mě pár let po listopadovém "převratu"... nicméně ten starý Systém byl zničen jedině vůlí a mocí těch, kteří toužili založit Systém nový, a kteří v pozadí pilně kradli a manipulovali, zatímco bylo lidem umožněno nadechnout se pár doušků svobody.

Jinak to nevidím, nemyslím si že je nějakou výhodou žít pod knutou Císaře, Krále, Vůdce... oproti tomu, když mi diktuje nějaká zakuklená ZOG, či co to vlastně podle vás má být. Císař byl náš... resp. v Čechách dokonce ani to ne... možná v Rakousku ocelové koule v kriminálech vážily muklům méně s pocitem, že jsou Naše, Národnám, KuK.

Ano, uznávám že našemu národu se podařilo vyvinou si unikátní způsoby, jak velice lidsky fungovat v podmínkách útlaku. Byla by škoda, kdyby toto mělo teď zmizet. Já věřím, že se to nestane, že stále budou existovat prvky svobodné, lidské kultury... je mi 25, v práci i volném čase se pořád setkávám s lidmi, a ty nešvary kterých se děsí autor článku mi přijdou trochu mimo "můj svět" - neznám mnoho lidí kteří by chodili na diskotéky a trávili čas u televize... což neznamená že by šlo o nějaké programové rebelanty nebo outsidery.

Abych to nějak uzavřel, než tu konstatovat samozřejmé jevy (nebo se mi jen zdá, že mnoho článků na tzv. alternativních zpravodajských webech pouze konstatuje, že v uplynulých cca. sto letech dochází k vystřídání Velkého Zlého Šéfa s mečem a důtkami za Malého Ještě Zlejšího Šéfa s kamerami, úvěry a masovou kulturou... vrcholem blbosti je touha aby se ten starej séfík vrátil) bylo by lepší zapracovat na zjištění, za jakých podmínek se může žít lépe, jaké teď máme možnosti vytvořit oblasti rezistence proti NWO, do jaké míry skrze ně můžeme ovlivnit i "stádo" zmanipulovaných ovcí. Nakolik je možné žít svobodně a přitom spořádaně, a nebýt jen okrajovou chybou, izolovaným bláznem.

Samozřejmě humorné je už i toto co zde píšu, já, okrajová chyba, izolovaný blázen s pár desítkami dalších bláznivých kamarádů, který si myslí, že žije JINAK... a který nikdy neudělá nic co by Systému mohlo jakkoli ublížit.

165201

12.7.2008 17:55

RE: A kdy (a kde), prosím vás, veleli lidé?

jansmith1984 85.?.?.?

Reakce na 165201

V posledním svém odstavci se -Jo- myslím trochu mýlíš. Pozor na terminologii, protože myšlenky, potažmo slova jsou energií a dokáží se zhmotňovat.

Podle mě nejde o to pokřivenému Systému, do kterého jsme se narodili, nějak UBLÍŽIT, ale naopak jej pochopit, zvláště rozkrýt mechanismy a vazby, kterými je spravován a poté najít cesty jak jej změnit k lepšímu, a to tak, aby to co nejméně bolelo a bylo to ku prospěchu pro všechny zúčastněné.

Důvodem je fakt, že zlo, byť z dobrým úmyslem, působí dříve nebo později zase jenom zlo.


A že si nikdy nic proti systému neudělal? Zase nepřesná interpretace. Udělal, a to už jen tím, že jsi za prvé pochopil jeho pokrytectví a za druhé, že se o své znalosti a názory, které jej demaskují podílíš třeba zde s ostatními.
jansmith.[smích]

165265

13.7.2008 19:29

Hmm,

Rene Bartosek 68.?.?.?

a pak, ze nejsme i narod Svejkuv.
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=20080...

165310

13.7.2008 19:55

RE: Hmm,

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 165310

Zakaz prdeni schvaluji. Vzdyt se jedna o horlavy plyn a mohl by zpusobit vybuch v prelidnenem prostoru. [chechtot]

165314

13.7.2008 20:52

RE: Hmm,

Saša 74.?.?.?

Reakce na 165310

Díky René, hned mně pozvedl náladu článek o Zákazu prdění v restauracích a telefonování na ulici. Chci to zviditelnit, srandy je málo a "důležitých" blců mnoho.

165315

13.7.2008 21:30

RE: Hmm,

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 165315

Toto je vazna vec: "„Zvláště nebezpečné je použití mobilního telefonu v parcích a blízkosti dětských hřišť, neboť, jak víme, telefonující lide křičí a ohrožují tím zdraví a psychiku dětí, navíc každý mobilní telefon vyzařuje radioaktivní vlny, ohrožující na životě všechny v okolí“, uvedla první místopředsedkyně Strany Zelených, Dana Kuchtová."
Bude nutne rozestavet po meste telefonni budky pro uzivatele mobilu.
Za prislusny poplatek si budou moci zaplatit minuty klidu a izolace [chechtot] [oči v sloup] [pláč]

165317

Příspěvků: 74

10.07. 04:15 Hugof  Školství, které produkuje 30% analfabetů,
10.07. 04:45 freelook1  Lide se vzdy delili na ty co ridi a ty co poslouchaji...
10.07. 09:24  RE: Lide se vzdy delili na ty co ridi a ty co poslouchaji...
10.07. 09:38 pje  RE: Lide se vzdy delili na ty co ridi a ty co poslouchaji...
10.07. 13:37 Wilonix  RE: Lide se vzdy delili na ty co ridi a ty co poslouchaji...
11.07. 00:02 Rene Bartosek  RE: Lide se vzdy delili na ty co ridi a ty co poslouchaji...
11.07. 04:42 freelook1  RE: Lide se vzdy delili na ty co ridi a ty co poslouchaji...
11.07. 07:46 micha  RE: Lide se vzdy delili na ty co ridi a ty co poslouchaji...
11.07. 15:02  RE: Lide se vzdy delili na ty co ridi a ty co poslouchaji...
11.07. 23:29 micha  RE: Lide se vzdy delili na ty co ridi a ty co poslouchaji...
12.07. 02:59 freelook1  RE: Lide se vzdy delili na ty co ridi a ty co poslouchaji...
13.07. 14:04 micha  RE: Lide se vzdy delili na ty co ridi a ty co poslouchaji...
10.07. 08:21 jean.laroux  Vše je to hezké
10.07. 09:30 pje  RE: Vše je to hezké
10.07. 11:44  RE: Vše je to hezké
10.07. 12:58 jansmith1984  RE: Vše je to hezké
10.07. 17:13  RE: Vše je to hezké
10.07. 19:54 jansmith1984  RE: Vše je to hezké
10.07. 20:58  RE: Vše je to hezké
11.07. 00:40 jansmith1984  RE: Vše je to hezké
11.07. 01:20 Asik  RE: Vše je to hezké
11.07. 09:26 Spytihněv  RE: Pravda
11.07. 13:09  RE: Pravda
10.07. 08:38 WoTaN  Až na ten konec je to velmi dobře napsané
10.07. 14:24 Martin Škapík  RE: Až na ten konec je to velmi dobře napsané
10.07. 10:11 Candat  Tak nevím..
10.07. 17:29 Vladimír Stwora  RE: Tak nevím..
10.07. 17:31 Martin Škapík  RE: Tak nevím..
10.07. 19:21 Candat  RE: Tak nevím..
10.07. 22:04 Martin Škapík  RE: Tak nevím..
10.07. 22:28 micha  RE: Tak nevím..
10.07. 22:48 pietroo  RE: Tak nevím..
10.07. 23:50 micha  RE: Tak nevím..
11.07. 14:40 Spytihněv  RE: Tak nevím..
12.07. 00:03 Novákneu  RE: Tak nevím..
12.07. 11:19 Candat  RE: Tak nevím..
12.07. 16:49  RE: Tak nevím..
13.07. 11:19 Kája Neslepý  RE: Tak nevím..
12.07. 23:23 Novákneu  RE: Tak nevím..
13.07. 10:51  RE: Tak nevím..
13.07. 15:24  RE: Tak nevím..
13.07. 15:47 Novákneu  RE: Tak nevím..
13.07. 17:33  RE: Tak nevím..
13.07. 18:35  RE: Tak nevím..
13.07. 20:58 Novákneu  RE: Tak nevím..
13.07. 21:24  RE: Tak nevím..
13.07. 23:57 Vojta49  RE: Tak nevím..
14.07. 00:53 Mirda  RE: Tak nevím..
14.07. 00:59 Vojta49  RE: Tak nevím..
14.07. 02:06 Mirda  RE: Tak nevím..
14.07. 01:00 Rene Bartosek  RE: Tak nevím..
14.07. 08:20  RE: Tak nevím..
14.07. 01:10 Datel  RE: Tak nevím..
14.07. 03:07 Mirda  RE: Tak nevím..
14.07. 12:23 Vojta49  RE: Tak nevím..
13.07. 21:43 jansmith1984  RE: Tak nevím..
13.07. 11:12 jansmith1984  RE: Tak nevím..
13.07. 21:56 Candát  RE: Tak nevím..
10.07. 12:30 Iron Maiden  Analyza sucasneho stavu
10.07. 15:59 Fade  je fajn vidět, že jsem se ještě nezbláznila :P
10.07. 16:39 Latinec  Podarilo se "jim" to
10.07. 19:33 Agorius  Marx, K.H. (1844) Zur Judenfrage
10.07. 20:01 vodnik007  RE: Marx, K.H. (1844) Zur Judenfrage
10.07. 22:10 Agorius  RE: Marx, K.H. (1844) Zur Judenfrage
13.07. 08:18 Mirda  RE: Marx, K.H. (1844) Zur Judenfrage
10.07. 23:45 Nostradamus jr.  The end is coming
11.07. 00:54 Latinec  Z hodiny "Multikulturni Nauka"
13.07. 07:58 Mirda  RE: Z hodiny
11.07. 16:39 Jo  A kdy (a kde), prosím vás, veleli lidé?
12.07. 17:55 jansmith1984  RE: A kdy (a kde), prosím vás, veleli lidé?
13.07. 19:29 Rene Bartosek  Hmm,
13.07. 19:55 vodnik007  RE: Hmm,
13.07. 20:52 Saša  RE: Hmm,
13.07. 21:30 vodnik007  RE: Hmm,

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 84 čtenářů částkou 12 322 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 4

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 2

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 1

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
29,84 Kč
Kanadský dolar
17,44 Kč
Australský dolar
15,76 Kč
Švýcarský frank
23,29 Kč
100 japonských jenů
21,25 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,68 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 963,89 Kč
1 unce stříbra
394,00 Kč
Bitcoin
186 912,17 Kč

Poslední aktualizace: 19.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 962