Diskuze k článku

Chapadla jedné chobotnice

Příspěvků 28

7.7.2008 5:15

Pokud je pravda, ze existuje obrovske pole ropy na Aljasce?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Jake jsou duvody to tajit? Zisk? Kolaps svetove ekonomiky a urvani vice moci a kontroly? Ekologie? Zastaveni populacni exploze? Presmerovani technologickeho vyvoje?

164693

7.7.2008 6:29

RE: Pokud je pravda, ze existuje obrovske pole ropy na Aljasce?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 164693

René, prohlédni si to video dole v článku. Naprosto přesvědčivé a důkaz má přes osobní kontakt. Proč to tajit? Manipulace z lidmi. Lhát bez zardění. H-usa, která snáší zlatá vejce (pouze některým) nemusí, ale nakupuje ropu přes OPEC, přestože jí mají dostatek vlastní (odhad zásob-200 let), tak kupuje ze Saudské Arabie a to jsou oni, kteří zvedají ceny. My to nemůžeme ovlivnit. Tohle je ten důvod. Přitom OPEC je pod kontrolou stejných lidí. Světová banka, FED, IMF a nadnárodní ropné společnosti. Potom si G.W.Bush může dovolit TV kázání, že Amerika si vytvořila závislost na ropě a to se musí změnit. Utáhnout opasky. Ale nemějte strach, máme tady ještě ty biopaliva a to nás zachrání.

Asi před týdnem Saudís navrhli, že začnou prodávat amíkům více ropy, aby to snížilo ceny. To bylo odmítnuto. Barack Obama i John McCain (v rámci prez. kampaně) začali tlačit na zrušení zákona o hloubkových pobřežních vrtech. Ale to je jenom divadélko, aby ukázali lidem, že jsou nápomocni a že s nimi cítí. Proto mlčí o vlastních zásobách na Aljašce.

164694

7.7.2008 20:58

RE: Pokud je pravda, ze existuje obrovske pole ropy na Aljasce?

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 164694

Vydelky nejdou z oleje samotneho ale jeho pohybu a celkoveho byznysu kolem.
Do toho snad patri i zbrojeni a valky tykajici se statu, kde olej bud je nebo skrz ne proudi. Jakmile se nekde neco stane, ceny jsou nahoru a kdo vydelava? Obe strany, vcetne handleru.
Olej na Aljasce, v Cali, Texasu a Coloradu neni potreba a bude lepsi si jej setrit.
O polich v jiznim Atlantiku se take moc nepise. Jaksi se prestalo s polem pod severnim polem a kde jinde se jeste ropa nenasla?

164760

8.7.2008 5:07

RE: Pokud je pravda, ze existuje obrovske pole ropy na Aljasce?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 164760

>Jakmile se nekde neco stane, ceny jdou nahoru a kdo vydelava? >Obe strany, vcetne handleru...
-----
To je jenom záminka a zdůvodnění, proč ceny jdou nahoru. Velká lež. Někde se něco semele a cena vyletěla nahoru? Blbost. Tomu nevěřte Vodníku. Máte pravdu v tom, že jakmile ceny lezou nahoru, tak všichni vydělávají. Všichni, kdo jsou zainteresovaní v procesu a každý si přihodí procento marže. Vláda také získá z prodeje za každý litr více peněz do pokladny. Kdo to všechno slízne je ten, kdo si to musí natočit do nádrže.

164783

8.7.2008 21:10

RE: Pokud je pravda, ze existuje obrovske pole ropy na Aljasce?

Rudolf Bačík 86.?.?.?

Reakce na 164694

OPEC je pod výlučnou kontrolou členských zemí, BP, Rockefeller (resp. Exxon) atd. s nimi nemají nic společného.

Pokud se někomu nelíbí jejich ropná embarga a vyděračské ceny nechť si stěžuje v Rijádu, tam se pečou ceny ropy i těžební kvóty. Anebo je řešení jejich ropná pole jednoduše obsadit[smích]))

Ostatní vývozci ropy - Rusko, Norsko, Mexiko atd - stejně jako ropné koncerny se přiživují na cenách OPECu, jistě je jim to i příjemné[smích])) ale klíč je v OPECu, dokud tento kartel bude existovat bude svět - západní i rozvojový - čelit jejich zlodějským cenám a ropnému vydírání. Pravda na druhé straně je, že zejména Evropa by mohla udělat více a nahradit dováženou ropu atomovou energií, jenže tohle zase zablokovali Zelení.

164862

7.7.2008 7:37

nobelova cena za mír

Wilonix 212.?.?.?

Mirdo: Kisingerova Nobelova cena za mír je výsměch těm kteří si jí opravdu zasloužej. Dodnes jsem nepochopil jak mohl člověk kterej nařídil vánoční bombardování Hanoje (operace Linebecker a Linebecker II - defakto v době kdy už se USA zavázala ukončením bojů) při kterém zemřeli statisíce civilistů na následky použití fosforové, tříštivé munice a napalmu (čili zakázané munice) dostat. Holt v americe tam je všechno možný.

164696

8.7.2008 5:07

RE: nobelova cena za mír

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 164696

Souhlas se vším a je toho mnohem víc, do čeho Kissinger strkal ty jeho válkychtivé pazoury. Myslím, že i Havel dostal Nobelovku za to jeho humanitární bombardování? Neníliž pravda? Chazar od chazara učedníkem.

164784

8.7.2008 10:36

RE: nobelova cena za mír

Robocrep 217.?.?.?

Reakce na 164784

Havel nobelovku nikdy nedostal. Leda by mi něco uniklo [chechtot]
Každopádně se Nobel musí obracet v hrobě...

164811

9.7.2008 4:45

RE: nobelova cena za mír

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 164811

Někde jse na to narazil, ale docela dobře to mohla být kandidátůra. Viděl jsem při té příležitosti foto, jak se s křovákem oblizuje.

164910

7.7.2008 7:50

nedaju sa porovnovat

Erik 85.?.?.?

naklady na tazbu jedneho barelu ropy v Saudskej Arabii a na Aljaske, to je cele "tajomstvo". Aljaska sa jednoducho este nevyplati, ziadne ine spiknutie by som v tom nevidel.

164699

7.7.2008 17:57

RE: nedaju sa porovnovat

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 164699

Nafta je ve skutečnosti všude. Jde jen o to, jestli se vyplatí. Na stavební střední škole nám říkali, že dělali pokusný vrt v Jeseníkách a našli tam nečekaně naftu. [chechtot]

164751

7.7.2008 18:13

RE: zajímavost

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 164751

Ještě před 10-ti miliony let bylo pod Jihlavou obrovské ložisko ropy. V mladších třetihorách zemská kůra popraskala a ropa utekla.
Ropa bude určitě mezi Prahou a Plzní ( oblast Barrandienu s 15 km silnou vrstvou usazenin ).
Když už jsi nakousl Jeseníky, tak v Jeseníkách je možná aktivní vulkanická oblast:
http://www.rymarovsko.cz/images/stories/ice_media/...
http://www.rymarovsko.cz/images/stories/ice_media/...

(Změnil jsem fota na odkazy z důvodu jejich přílišné velikosti. editor)

164754

8.7.2008 5:25

RE: zajímavost

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 164754

Pietroo a Prde, taková informace se musí udržet pod pokličkou. Jinak máme v ČR druhý Irák.

164785

7.7.2008 9:19

Zákulisie obchodovania s ropou

Romann 88.?.?.?

Zosnulý texasky ropný magnát J. Paul Getty raz podotkol, že hoci obyčajní ľudia možno aj dedia niekedy pôdu, práva na ťažbu ropy sa im ujdú len zriedka. Keď som sa zaoberal investičnými projektmi v oblasti obchodovania s ropou a plynom na rozvojových trhoch, často ma ohromovala neuveriteľná moc hŕstky veľkých obchodníkov s ropou a ich vplyv na vlády, finančné trhy a medzinárodné banky. Od futuro búrz v New Yorku a Londýna až po promptné trhy v Rotterdame a Singapure obchodníci nafukujú ropnú bublinu. Predovšetkým im môže svet vďačiť za cenu surovej ropy za súčasnú cenu za barel. Hoci z pochopiteľných dôvodov sú posadnutí tajnostkárstvom, som presvedčený, že práve oni - táto skupina obchodníkov s ropou z Londýna, Moskvy a krajín Perzského zálivu, sú šamanmi najgrandióznejšej geologickej lotérie v dejinách - riadia trh čierneho zlata. Vlády, s ich zásobami ropy, továrne na spracúvanie ropy, dopravné siete, či takzvaných „sedem sestier" sveta Veľkej ropy - korporační obri ako napríklad Exxon, Total, BP, Chevron, Shell a Conoco - hrajú až druhoradú úlohu. Svet medzinárodného obchodu s ropou, plynom a kovmi môžeme lepšie pochopiť na príklade pozoruhodnej kariéry legendárneho Marca Richa - možno najmocnejšieho a najvplyvnejšieho obchodníka s ropou všetkých čias. Rich sa narodil v Antverpách v rodine belgických Židov. Pokračovanie na: http://voltaire.netkosice.sk , ikona TREZOR, téma: Zákulisie obchodovania s ropou

164706

7.7.2008 10:15

RE: Zákulisie obchodovania s ropou

pje 194.?.?.?

Reakce na 164706

Vaše zdroje a údaje jsou korektní. Jedinou otázkou je, zda hodní velcí hoši z velkých korporací a institucí spřažení Bilderbergem a slibem nechudoby tyto obchodníky řídí nebo neřídí. I prostor pro činnost lze koupit a je-li výnosný, pak je i vysoká cena, kterou ale lze v tonto případě snadno zaplatit. U KGB se léta učí obchodovat a někteří se to již skvěle naučili. Mohou stejně jako ti druzí vstupovat do kontraktů - na právo kontrktů s ropou, Putin neputin...

164710

7.7.2008 14:10

RE: Zákulisie obchodovania s ropou

dub 86.?.?.?

Reakce na 164706

obávám se, že jediným důvodem pro ropnou bublinu je snaha udržet dolar nad vodou. čím vyšší cena ropy, tím vyšší poptávka po dolarech.
stejný důvod byl i pro vytvoření kartelu opec, poté, co křovákov musel zrušit i vnější zlatý standard a jeho měna nebyla kryta ničím. bylo třeba vytvořit dolarový monopol, aby se poptávka po dolarech udržela. podmínkou pro souhlas s vytvořením monopolistického produkčního kartelu bylo právě prodávat ropu jen za dolary.
dnes jde o to samé, v bledě modrém. tím spíš, že americký státní dluh už nikdo nechce kupovat.

164740

7.7.2008 18:24

RE: Zákulisie obchodovania s ropou

vsechno je jinak 200.?.?.?

Reakce na 164740

http://www.wsws.org/articles/2008/jul2008/colo-j07.shtml [překvapení] [chechtot] [naštvaný] [oči v sloup]

164753

7.7.2008 22:41

Aljaška?

hank 82.?.?.?

A to říkal kdo, že tam toho je na 200 let?

In May 2008 the Energy Information Administration released the following report:

"The opening of the ANWR 1002 Area to oil and natural gas development is projected to increase domestic crude oil production starting in 2018. In the mean ANWR oil resource case, additional oil production resulting from the opening of ANWR reaches 780,000 barrels per day in 2027 and then declines to 710,000 barrels per day in 2030. In the low and high ANWR oil resource cases, additional oil production resulting from the opening of ANWR peaks in 2028 at 510,000 and 1.45 million barrels per day, respectively. Between 2018 and 2030, cumulative additional oil production is 2.6 billion barrels for the mean oil resource case, while the low and high resource cases project a cumulative additional oil production of 1.9 and 4.3 billion barrels, respectively." [30]),

The report also states:

"Additional oil production resulting from the opening of ANWR would be only a small portion of total world oil production, and would likely be offset in part by somewhat lower production outside the United States. The opening of ANWR is projected to have its largest oil price reduction impacts as follows: a reduction in low-sulfur, light crude oil prices of $0.41 per barrel (2006 dollars) in 2026 for the low oil resource case, $0.75 per barrel in 2025 for the mean oil resource case, and $1.44 per barrel in 2027 for the high oil resource case, relative to the reference case." [31])

For the average case, drilling in ANWR would reduce crude oil by 75 cents, in 2025. The total production from ANWR would be between 0.4 and 1.2 percent of total world oil consumption in 2030.

Stručně: Začnou těžit nejdřív 2018, střední odhad: 2027 bude těžba 780 tis. barelů, 2030 710 tis denně. Dnes svět spotřebuje cca 85 mil. barelů denně, USA cca 1/4 z toho. Těžba v ANWR (=Alaska National Wildlife Refugee, Aljašská národní přírodní rezervace) by dělala 0,4 až 1,2% světové roční spotřeby 2030.
Ta zásoba odpovídá 20 - 50 dnům celosvětové spotřeby nebo 80 - 200 dnům spotřeby USA při její dnešní úrovni (1,9 - 4,3 miliard barelů celkem).

Zdroj: http://www.eia.doe.gov/oiaf/servicerpt/anwr/index.html?featureclicked=2& via Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Arctic_Refuge_drilling_controversy#Estimates_of_oil_reserves).
EIA (http://en.wikipedia.org/wiki/Energy_Information_Administration) není banda blbců, ale americká vládní agentura, která trpí většinou přehnaným optimismem stran zásob i vývoje trhu s ropou.

Jestli na Zvědavcovi takhle pracujete s fakty, tak se nemůžete divit, že vám leckdo nemůže přijít na jméno.

164766

8.7.2008 6:00

RE: Aljaška?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 164766

>Jestli na Zvědavcovi takhle pracujete s fakty, tak se nemůžete >divit, že vám leckdo nemůže přijít na jméno.
--------
hank...podívej se na název Zvědavce: Politicky nekorektní...
My tady nepracujeme s oficielní propagandou. Porovnáváme, to ano. Wikipedia jak-by-smet. Nevěř všemu kam oko dohlédne, zvláště, když to předhazuje vládní zdroj. [chechtot] [chechtot]

164788

8.7.2008 7:58

RE: Aljaška?

hank 82.?.?.?

Reakce na 164788

Jasně, nikdo nemá pravdu, akorát Zvědavec...

http://www.energybulletin.net/
http://www.energybulletin.cz/
http://www.theoildrum.com/
http://www.aspo-ireland.org/index.cfm/page/newsletter
http://groups.google.com/group/zlom_ropy/
http://zlomropy.blogspot.com/

Všichni tihle jsou oficiální propaganda? Všichni tihle geologové, vědci, novináři a aktivisti Peak Oilu kecají??? Politická nekorektnost znamená co? Vybírat si z dat, jen co se někomu hodí? A ještě k tomu věci nejméně podložené tvrdými fakty a informacemi?

PRÁVĚ PROTO, že už 5 let soustavně sleduju desítky zdrojů k tématu, tvrdím, že ve věci Aljašky má pravdu EIA, která (v tomto případě výjimečně!) říká totéž, co odpůrci těžby v ANWR.

164799

9.7.2008 4:59

RE: Aljaška?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 164799

hank, OK, klídek...nic se neděje. Napsal jsem, že porovnáváme. Komu v tyto dny věřit, že ano? Porovnat a udělat si vlastní názor. Tady je alternativa, někdo jiný nabídne mainstream a potom se diskutuje. [mrknutí jedním okem]

164911

8.7.2008 0:15

Další konspirace

Martin Tomis martin (tečka) tomis (zavináč) hotmail (tečka) com 78.?.?.?

Nemám bohužel 75 minut na shlédnutí videa, ale článek nepřinesl jediný důkaz. Proto si také zateoretizuji s tím, že video vytvořím v blízké době [chechtot]

Proč je a) ropa za USD a b) drahá?

Edward Said, který rozhodně není fanda politiků typu Henry Kissinger, už v roce 1978 psal, že USA jsou závislé na Arabské ropě - ovšem Arabové své peníze utrácí za americké zboží s mnohem vyšší přidanou hodnotou (tehdy auta, elektronika, služby). USA v roce 1946 produkovaly 50% světové průmyslové produkce - vzhledem k tomu, že hlady nestrádaly a dost toho vyvážely, znamená to, že podstatné množství světového obchodu bylo se účtovalo v USD - to, že se tak tedy účtovalo to jediné, co mohli Arabové Američanům nabídnout, je tedy zákonnitost.

Moje možné vysvětlení, proč se někomu (někomu jinému než vládcům totalitních zemí typu Irán, Saudská Arábie či Venezuela) hodí drahá ropa je toto - Čína už asi 15 let ropu dováží a její ekonomika je na ropě nesmírně závislá. USA potřebuje na produkci jednotky HDP asi 6 krát méně ropy než Čína - drahá ropa tedy způsobí nepříjemnost Američanům při výletu na 4.7., ale v Číně ohrozí ekonomický růst a tím pádem jediný důvod, proč se drží režim. Pokud se tedy konspirátorům líbí tvrzení, že RADAR či invaze do Afgánistánu obkličuje Čínu, z tohoto musí být nadšeni.

Kvalitní vědecké práce (ty hledejte na stránkách "závislých" médií, ne tady) většinou končí návrhem dalších oblastí výzkumu. Pár témat na research tedy může být:
1. Proč by "agenti pod kontrolou dynastie Rothschildů" měli celým systémem umělého zvyšování cen podporovat režimy nepřátelské vůči USA a smrtonosné vůči Israeli?

2. Je opravdu možné tvrdit, že Henry Kissinger byl obžalován z válečných zločinů jen na základě faktu, že jistý anglický autor, který se živí popíráním autorit, o něm napsal knihu s názvem Soud s Henrym Kissingerem? O skutečné obžalobě nevím, a i kdyby USA ratifikovaly Římský protokol, tak Kissingera už soudit nikdo nemůžu. Pokud byl souzen např. severovietnamským soudem, tak "no comment".

3. Proč by měly mít ropné společnosti na politiky větší vliv, než např. strojírenské? Vždyť astronomické zisky mají teprve posledních 5 let, a podle obecně panujícího názoru na Zvědavci přivedlo USA do války proti Iráku "The Israel Lobby", a ne pár ropných firem. Proč by měli politici poslouchat víc naftaře, než např. velké producenty potravin, jejichž výborná organizace a velký vliv se projevily opět před měsícem při schvalování podpor zemědělcům, a kteří vytváří pro politické kandidáty to správné "PR" (každý kandidát má spot s americkou vlajkou, rodinou a lány zlatého obilí).

164768

8.7.2008 3:08

RE: Další konspirace

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 164768

Bez auta preziju bez jidla.... Nejde tolik o "nepretelske" rezimy jako o moznosti, ktere jsou na vyber a o cile, kterych ma byt dosazeno. Neexistuje idealni reseni, kde treba nebudou profitovat "nepratelske" rezimy. Zalezi na tom, jak rozlozeny celkovy profit a celkove ztraty a jak jsou dulezite palnovenea cile a jak se je dari realizovat.

164776

8.7.2008 7:37

RE: Další konspirace

Saša 74.?.?.?

Reakce na 164776

President „Světové Banky“ (World Bank), Robert Zoellick žádá na G8 US a EU snížení výroby (z BBC news v angličtině 8.8.08).

164796

9.7.2008 5:03

RE: Další konspirace

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 164796

Svědomí je prevít...takže to přiznal.

164912

8.7.2008 5:53

RE: Další konspirace

google 84.?.?.?

Reakce na 164768

Martin Tomis ,

na tie vase nelogicke, nezmyselne a svojvolne otazky a radoby logicke vyvody,
ktore sa popieraju same vlastnou hlupostou, nemam ani najmensiu chut reagovat.
s tym by ste skor uspel na Hlupakovi odkial ste zrejme aj prisiel, alebo skuste ohurit deti v materskej skolke,
v blizkosti vasho bydliska.

ale tu mate zopar odkazov aj so zoznamom vojnovych zlocinov, moravskeho posuka, H.Kissingera.
(titul moravsky posuk, mu pridelil vo svojej knihe Good as Gold zidovsky autor, J.Heller).

http://www.sopos.org/aufsaetze/3d8b6867e8751/1.pht...
http://www.amerikaimkrieg.de/Henry.htm
http://de.wikipedia.org/wiki/Henry_Kissinger

napriklad 11. Septembra 2001, podala skupina advokatov v Chile zalobu na toho moravskeho posuka Kissingera,
za spoluucast na zlocinoch, pri organizovani pucu proti demokraticky zvolenemu prezidentovi, v 1973.
spoluobzalovani boli Augusto Pinochet, Hugo Banzer, Jorge Rafael Videla, Alfredo Stroessner.

164790

8.7.2008 6:44

RE: Další konspirace

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 164790

Pan Tomis nerad slyší taková "hanebná" slova na (Dr.?)Kissigera. Nejraději by mu i ten nos vyrovnal. Vrána k vráně sedá.

164794

8.7.2008 10:56

Kdo porazil země Tábora míru

RSDr. 195.?.?.?

Kdo porazil země Tábora míru
http://www.cs-magazin.com/2005-05/view.php?article=articles/cs050543.htm

poucny clanek nejen o OPECu. Opakuje se historie?

164818

Příspěvků: 28

07.07. 05:15 Rene Bartosek  Pokud je pravda, ze existuje obrovske pole ropy na Aljasce?
07.07. 06:29 Mirda  RE: Pokud je pravda, ze existuje obrovske pole ropy na Aljasce?
07.07. 20:58 vodnik007  RE: Pokud je pravda, ze existuje obrovske pole ropy na Aljasce?
08.07. 05:07 Mirda  RE: Pokud je pravda, ze existuje obrovske pole ropy na Aljasce?
08.07. 21:10 Rudolf Bačík  RE: Pokud je pravda, ze existuje obrovske pole ropy na Aljasce?
07.07. 07:37 Wilonix  nobelova cena za mír
08.07. 05:07 Mirda  RE: nobelova cena za mír
08.07. 10:36 Robocrep  RE: nobelova cena za mír
09.07. 04:45 Mirda  RE: nobelova cena za mír
07.07. 07:50 Erik  nedaju sa porovnovat
07.07. 17:57 pietroo  RE: nedaju sa porovnovat
07.07. 18:13 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: zajímavost
08.07. 05:25 Mirda  RE: zajímavost
07.07. 09:19 Romann  Zákulisie obchodovania s ropou
07.07. 10:15 pje  RE: Zákulisie obchodovania s ropou
07.07. 14:10 dub  RE: Zákulisie obchodovania s ropou
07.07. 18:24 vsechno je jinak  RE: Zákulisie obchodovania s ropou
07.07. 22:41 hank  Aljaška?
08.07. 06:00 Mirda  RE: Aljaška?
08.07. 07:58 hank  RE: Aljaška?
09.07. 04:59 Mirda  RE: Aljaška?
08.07. 00:15 Martin Tomis  Další konspirace
08.07. 03:08 Rene Bartosek  RE: Další konspirace
08.07. 07:37 Saša  RE: Další konspirace
09.07. 05:03 Mirda  RE: Další konspirace
08.07. 05:53 google  RE: Další konspirace
08.07. 06:44 Mirda  RE: Další konspirace
08.07. 10:56 RSDr.  Kdo porazil země Tábora míru

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 111 čtenářů částkou 17 636 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 1

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
27,29 Kč
Libra
30,06 Kč
Kanadský dolar
17,46 Kč
Australský dolar
16,43 Kč
Švýcarský frank
25,45 Kč
100 japonských jenů
22,01 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 944,01 Kč
1 unce stříbra
562,76 Kč
Bitcoin
297 763,25 Kč

Poslední aktualizace: 26.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 436