Diskuze k článku

Za právo na odlišnost! Důsledně...

Příspěvků 27

27.6.2008 17:18

Něco na tom bude...

Finda 89.?.?.?

Bývala jsem jedním z těch co se gayů a lesbiček vždycky otevřeně zastávala. Pomalu měním názor. Ne na jejich orientaci, ta mi stále nijak nevadí, ale na to, jak se prezentují. Tenhle článek to docela vystihuje... Podobnost se zákazem (a následky) jakkoliv kritizovat židy čistě náhodná? [zmaten]

164048

27.6.2008 18:15

RE: Nadávat na Židy je dovoleno pouze Arabáčům ve Švédsku.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 164048

Protože tam je to v zájmu multi-kulti.

164051

29.6.2008 1:49

RE: Něco na tom bude...

mig 78.?.?.?

Reakce na 164048

Myslím, že se nás můžete zastávat klidně dál [velký smích]

Jsem taky 4%, ale to neznamená, že pojedu do Brna a budu se někde předvádět. Mám s akcí společného asitak totéž, co vy všichni tady. Myslím, že takových je nás většina, ačkoli ta většina není vidět, protože media nezaujmu, dokud si nenavléknu punčošky. Kdybych měl jet na takovouto akci, asi bych si tam připadal spíš jako v zoo.

Ani nevím, kdo ji organizuje, ostatně je mi to celkem fuk. Jen by mi nebylo fuk, kdyby se dotyčný snažil mluvit za všechny gaye, protože na to nemá právo.

Můj osobní názor by se dal shnout slovem "budiž". Někdo zase něco vymyslel a media z toho udělají zbytečný humbuk. Sezona okurek začíná...

164130

27.6.2008 17:28

Ubavit se k smrti

panelák obama 78.?.?.?

to je motto současnosti. Moje JINAKOST je dusledná hygiena vlastní duše.Chce to jen jakousi kázen, kterou kdysi dávno v pravěku servírovali šlechtici svým nadějným potomkum. [chechtot] [chechtot]

164049

27.6.2008 18:12

Queer Parade,to je paráda

mark 88.?.?.?

Vložený obrázek
Vložený obrázek
Vložený obrázek
Vložený obrázek
Mají právo adoptovat děti?

164050

27.6.2008 19:29

RE: Queer Parade,to je paráda

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 164050

Vložený obrázek
[velký smích] [velký smích] [velký smích]

164056

27.6.2008 20:36

RE: Queer Parade,to je paráda

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 164050

StRáNkY S PoDoBnOu tÉmAtIkOu

164061

27.6.2008 19:09

Tady je vidět rozdíl mezi homosexuálem a buzerantem

panchimp 213.?.?.?

Člověk, kterého roky znám, a pak zjistím, že je už nějakou dobu zaměřen na stejné pohlaví, i když by mě to nikdy nenapadlo, je homosexuál. Osoby na fotografiích výše jsou povětšinou kombinace homosexuála a magora/blbce, tedy buzerant. To jest homosexuál, který ostatní dokola otravuje s tím, že je homosexuál. Je to něco jako parodie homosexuála z filmů, nejen amerických, které z těchto lidí dělají směšné nebo nenáviděníhodné postavičky. Stop buzerantům, stejně jako heterosexuálním a jakýmkoli blbcům, a sláva normálním homo- a hetero- a dalším, kteří jsou v pohodě.

164054

27.6.2008 20:26

RE: Tady je vidět rozdíl mezi homosexuálem a buzerantem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164054

Souhlas. Určitě by se kromě fotek odporných buzerantů našlo hafo fotek a příkladů odporných heterosexuálů. V kuřimské kauze týrali děti heterosexuálové. Je to důvod zakázat heterosexuálům adopce dětí?

164059

28.6.2008 15:30

RE: Tady je vidět rozdíl mezi homosexuálem a buzerantem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 164059

Mezi odpornymi buzeranty a odpornymi heterosexualy neni rovnitko. Ti prvni jsou oficialne oslavovani, ti druzi jsou vyvrhelove a jdou do kriminalu.

164098

28.6.2008 18:01

RE: Tady je vidět rozdíl mezi homosexuálem a buzerantem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164098

Ale prosím vás. Naopak, i slušní homosexuálové byli ještě nedávno zavíráni a kriminalizováni pouze za sám fakt homosexuality. Problém je, že to tu řídí deprivanti všech sexuálních orientací a perverzí, spousta z nich sedí i ve vládách a na soudech. Proto to vypadá, jak to vypadá, a neslušnost prochází jak hetero, tak homosexuálům. A bohužel ani publikum si nedá tu práci, aby rozlišovalo lidi na slušné a neslušné, a ne na heterosexuály a homosexuály.

164101

27.6.2008 22:40

RE: Tady je vidět rozdíl mezi homosexuálem a buzerantem

panelák obama 78.?.?.?

Reakce na 164054

KRUCI,KLUCI, to je ten správný názor. [cool] [cool]

164071

27.6.2008 20:16

jestli tahle akce neni tak trochu anachronismus, ze

djb 194.?.?.?

V zemi, kde přirovnání ke Koniášům, Torquemadům a „černoprdelníkům“ evokují patřičné obrazy,

Me ani jeden z tech vyrazu nic nerika. Slysel jsem jen o "cernoprdelnicich" a ze je to k tematu homosexuality jsem netusil.

Co se tyce samotneho pochodu, nic proti tomu nemam, pochody a jine spolecne akce poradaji jakakoliv sdruzeni lidi ruznych zajmu nebo spolecnych znaku.

S cim nesouhlasim je medializace, pokud bude nad standardni ramec informovani o tom co se deje.

Nicmene, prispet jsem chtel citaci organizatorky. Vcera v jednom poradu na CT se ji redaktor ptal, temer shodne s jednim nazorem v tomto clanku, neco ve smyslu, ze ta doba predsudku uz je v podstate za nami, jestli tahle akce neni tak trochu anachronismus?

A slecna na to odpovedela ze sice ano, ze dnes uz to je takove ze nekam prijde a reknou ji jste jina fajn, nam to nevadi, ale ze to neni jeste uplne ono, ze by chtela respekt!

Proboha, jaky respekt? Za to ze ma jinou sexualni orientaci? Mam mit jako respekt k zelenookym, neb jsem modrooky?
Nejde o to ze bych proti ni neco mel, ale at napise treba peknou knizku a bude mi respekt ale takoveto cile pochodu jsou naprosto nesmyslne.

164057

27.6.2008 22:46

RE: jestli tahle akce neni tak trochu anachronismus, ze

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 164057

To je presne ono respekt. Ja muzu respektovat nekoho jako operniho pevce, spickoveho sporotvce, vynikajiciho myslitele, poctiveho pracanta, spolehliveho kamose, statnika, pedagoga... Co to vsak ma spolecneho se sexualni orientaci? Ma respektovat nekoho, ze je hetoro, homo nebo bisexual? Chce po mne nekdo resepkt k exbicionismu? [překvapení] [oči v sloup] Lituju nemuze slouzit. K sexualni orientaci muzu zastat pouze pristup z hlediska tolerance a to zduraznuju oboustranne. Moje tolerance je omezena adopci deti a zakazem vymyvani mozku ve verejnem prostoru o pohadkach "o sipkovem princi" zamerenem na deti. Mam pro to sve dobre duvody, ale i kdybych je nemel, tak tam presne stoji hranice me osobni tolerance. Pokud bude tato hranice prekrocena, pak moje tolerance konci. Tecka.

164069

27.6.2008 22:40

RE: jestli tahle akce neni tak trochu anachronismus, ze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164069

....Ma respektovat nekoho, ze je hetoro, homo nebo bisexual?....

To snad ani ne, ale myslím máme respektovat slušného člověka a nerespektovat neslušného člověka. Co to však má společného se sexuální orientací? Jak už jsem výše poukázal, v kuřimské kauze vymývali dětem mozek a mučili je samí heterosexuálové. Někteří z nich měli pedagogické vzdělání a dokonce působili jako vedoucí dětských zařízení. Kdyby si takoví lidé zažádali o adopci, jistě dostanou přednost před slušným homosexuálním/lesbickým párem. Ale hlavně že bude učiněno zadost vaší osobní toleranci, prospěch dětí jde před apriorními předsudky stranou... To neznamená, že schvaluju ten exhibicionistický buzerantský tyjátr, jen vidím i druhou stranu mince.

164074

28.6.2008 7:53

RE: jestli tahle akce neni tak trochu anachronismus, ze

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 164074

Ano moji osobni toleranci musi byt ucineno zadost, aby mohla existovat a to i kdybych nemel jediny racionalni duvod. Moje racionalni duvody se vsak toci kolem socialni stability spolecnosti. A spolecnost, ktera ztratila svou vitalitu a nezadrzitelne vymira je na tom v tomto bode spatne. Ohledne ochrany deti mam nulovou toleranci bez ohledu na sexualni orientaci. Avsak "normalni" rodina dvou chlapu je jaksi z biologickeho hlediska nefunkcni v dlouhodobe perspektive. Pokud by se nam neheterosexualni rodiny staly normalitou, tak vymreme najisto. Toz asi tolik k tem mym staromodnim predsudkum. [mrknutí jedním okem]

164084

28.6.2008 18:40

RE: jestli tahle akce neni tak trochu anachronismus, ze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164084

Pane Bartošku, vy máte - pardon - zřejmě hlavně nulovou zkušenost s rozením a výchovou dětí vůbec. A ve svém latentě antifeministickém ajfru zapomínáte na to, že existují i lesbické páry, a tam je to zcela o něčem jiném. Nejen že si mohou děti pořídit, ale často je už mají ze svých nefunkčních hetero manželství. Neheterosexuální rodiny se nikdy normou nestanou, protože jejich výskyt bude vždy omezen na historicky celkem stabilní procento homosexuálů v populaci. Kromě toho takovéto vymření lidstva je to, co momentálně hrozí planetě ze všeho nejméně - spíše naopak.

Takže bych to zavřel, neskákejte na špek těm, co rozdmycháváním vášní okolo homosexuálů zakrývají své vlastní, daleko nebezpečnější perverze...

164107

28.6.2008 19:22

RE: jestli tahle akce neni tak trochu anachronismus, ze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164107

PS
Když už jsme u toho vymírání populace - dnes a denně čtu nějakou novou zprávu nebo statistiku, jak prudce vzrůstá procento singlů v západní populaci, jak se lidé nehodlají ženit či vdávat "aby si užívali svobodu", aby se nemuseli o nic a o nikoho starat, aby prostě mohli svobodně a volně podlehnout neomezeně své konzumní závislosti. To je podle mne daleko větší hrozba pro lidstvo než to, když chtějí být dva homosexuálové spolu a případně se starat o dítě.
S tím souvisí také zvyšující se počet rozvodů těch našich skvělých heteroseuálních rodin - základů státu. Rozmazlení frackové se nechtějí a ani neumějí přizpůsobit, omezit, starat o něco jiného než o sebe, a na to manželství pochopitelně brzo dojede. Abych byl spravedlivý, očekávám z téhož důvodu i brzké "rozvody" registrovaných partnerství, to bude dtto v bledě růžovém.

164110

28.6.2008 20:56

RE: jestli tahle akce neni tak trochu anachronismus, ze

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 164107

Ohledne perverze nemuzu slouzit, jsem pomerne nudny patron. [velký smích] [velký smích] Nemel by jste se na kazdeho neznameho cloveka divat skrze optiku vlastnich zivotnich zkusenosti. S tim rozenim deti jste trefil hrebicek na hlavicku, bude zrejme tim, ze mi k tom biologiocky neco chybi a neco naopak prebyva. [mrknutí jedním okem] Jak vsak vychova a rozeni deti souvisi s mym nazorem na adopci? Nemam zkusenost s balistickymi raketami, ale svuj nazor na ne mam. Usetrete me laskave takove lacine demagogie. O muj zdravy usudek nemejte peci, pokud potrebuju poradit mam par lidi, jejizhz nazor si cenim. Kupodivu vsichni maji jmeno, ke kteremu se mi v v pameti nekdo vybavi.

A pokud jde o spek, tak tlumocte neheterosexualum, ze by se meli polozit otazku, kdyz v tomto punkte rekneme relativne tolerantni clovek jako ja. Ma nejake meze tolerance, povsimnete si laskave mimo dve veci cokoliv. Svatba na Karlstejne, ano. Partnerstvi pro me za me. Verejne pochody centrem mesta s holou riti ( a tohle uz je na savle s moralnim pojetim vzajemneho sdileni svobody, ale v certy ) budiz.... Co ten zbytek verejnosti?

Smrtelne vazne vam rikam, ve chvili kdy tyto dve hranicni podminky me osobni tolernace padnou, pak padne i moje tolerance. A mam zly pocit, ze nebudu nijak osamely? Kdo z toho ma prospech verejnost, homosexualove? Zkuste si odpovedet na tuto otazku. Pro me to je zasadni vec a neminim v ni menit nazor, muze na me byt ukazovano prstem, muze byt zavreny v base, muzete tomu rikat predsudky ci tomu davat diagnozu z oboru psychyatrie..., ale za zasadnimi nazory mam ve zvyku pevne stat.

P.S. Rec neni o vymreni lidstva a rekl bych, ze jste si toho velmi dobre vedom. Jsou spolecnosti velmi netoleratni, ale zato velmi zivotaschopne. Starne a vymira kulturni ohruh, jehoz jsme clenem. Na BL byla dost desiva demograficka analyza pro CR, i pres vsechny propagandisticke zvasty o "babyboom". Nejvetsi pruser je, ze jakmile populace zacne byt stara, pak se tyto problemy jeste navzajem umocnuji.

164117

28.6.2008 8:43

RE: jestli tahle akce neni tak trochu anachronismus, ze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 164074

Chtěl bych jen podotknout, že zvědavec je mistr na odhalování záhad. Prosím nechápete, že kauza Kuřim, ikdyž je otřesná a ohavná, je do detailů probírána právě proto, aby lidé si mysleli, jak hodní buzíci a lesby se krásně postarají o děti. Je to blbost, jak můžete vycházet z jednoho případu, je to účelové "vaši" oblíbení lobisté mají zájem na zničení kultůry, a vytvoření multikulti hnusu. Tolerance k úchylce může být, jen když dotyčný se snaží ji léčit nebo ji skrývá. Co nabourává přirozenost je špatné.
Tedy pokud si myslíte, že vidíte i druhou stranu mince, tak vám upřímě říkám, že vidíte to co vám předkládají. Pokud se povolí adopce těmto nemocným lidem, pak se těšte na ubližování dětem, nejenže je dobře nevychovají už svým příkladem, ale okolo 50% teploušů jsou i pedofilové. Pokud se tomuto svinstvu nepostavíme, příjde něco jako ve španělsku, krásně jim hořeli lesy, u nás po reklamě a schválení reg. partnerství zase 100 letá voda. Takře asi tak.

164086

28.6.2008 11:54

RE: jestli tahle akce neni tak trochu anachronismus, ze

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 164086

Souhlasím s autorem článku, že české země jsou relativně velmi tolerantní. Mohu srovnávat jen s Rakouskem, kde jsem se pohyboval v uměleckém prostředí, takže tam tyto orientace byly časté a to co tam netolerantní lidé zakládající si dokonce na své kulturnosti dokážou, to se vymyká popisu. Nedávno jsem na internetu náhodou zjistil, že v Rakousku ještě v 80.letech bylo zákonem zákázano medicínsky změnit pohlaví.
Jinak tyhle průvody jim vlastně ubližují a měli by to pochopit.

164090

28.6.2008 12:04

...

cyp 85.?.?.?

Výborný článek, plně vystihující situaci kolem...Taky bych chtěl ještě k uvedeným příspěvkům....typický příklad toho, jak vypadá normální homosexuál je třeba Pavel Vítek, Zdeněk Troška, atd. Jsou to normální lidé, u nichž každý jejich orientaci zná, ale nikoho s tím neotravují, na rozdíl od těch, jak se jim hezky říká, buzerantů, kterých bude tento průvod zajisté plný a kteří tam jdou ukázat jenom svoji chlupatou prdel a berou to jako nějaký svůj zvrhlý úchylný festival. Znám několik homosexuálů a vím, že ti na tuto akci nepůjdou, protože je to pod jejich úroveň, tahat svou sexualitu na veřejnost. Holt ale existují lidé, kteří za každou cenu musejí ukazovat všem, do které díry ho strkají. O lesbách tady záměrně nepíšu, protože tam bych žádný problém neviděl. Ženské se chovají skoro stejně, ať jsou homo-, bi-, nebo hetero-.

164093

28.6.2008 13:33

..

cyp 85.?.?.?

už se těším na průvod homosexuálních pedofilních kněží...ti teda taky mají právo na svou identitu...je to přece vrozené...není to nemoc..jak říkají...a ti kteří podporují tyto pochody jim můžou půjčovat děti na prázdniny...černoprdelníci by jim ukázali lásku k bližnímu v praxi

164096

28.6.2008 17:37

Liberalismus contra zvlčení

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Ten článek hodnotím kladně. Něco jiného ovšem je, poukazovat při této příležitosti na Kuřimskou kauzu se záměrem odpovědi na otázku: co je lepší. Tak to již je zvlčení, zplanění. Stejně hodnotím názory zmiňující se o "černoprdelnících" a kněžích buzerantech. Těmto pánům ateistům připomínám, že dnes máme v liberální ČR Jidášů jak nakakáno, že znám spoustu Koniášů, z nich není žádný de Societe Jesus. A je to střízlivý názor, protože sám jsem, svého druhu, ateistou.
Problém je v tom, někdo o tom psal, v absenci určité kázně. A ten liberalismus, potažmo humanismus mající původ v křesťanství, také zplaněl. Takže se mnozí chovají nikoli jako svobodní lidé, ale vzteklí psi, utržení ze řetězu. Stále častěji se přesvědčuji o tom, že lidé nezůstanou věrní žádným ideálům a nevydrží ve službě žádným obecným zájmům, pokud to od nich navyžaduje disciplina. Že nemá smysl říkat lidem, co by měli dělat. Jedinou jistotou je možnost přikázat jim to. Jinak zvlčí a začnou požírat sami sebe, jak divá zvěř.

164102

28.6.2008 18:21

RE: Liberalismus contra zvlčení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 164102

Na kuřimskou kauzu jsem poukázal já. A šlo mi o totéž, co vám. Pečlivě jsem si přečetl váš příspěvek, a zdá se mi, že z něj také vyplývá, že to, že se lidé chovají jak vzteklí psi, nikterak nesouvisí s jejich sexuální orientací. Poté, co se tu ale v diskuzi objevily tak velmi difamační fotografie a názory na homosexuály, prostě jsem posloužil stejným příkladem zvlčilých heterosexuálů, kterým ovšem právo na výchovu dětí (dokonce i cizích) nikdo apriori neupírá. Pardon, ale nevidím na tom nic planého, zejména vzhledem k tomu, že otázka osvojení dětí není v mnoha případech záležitostí akademického kafrání "nezaujatých pozorovatelů" na Zvědavci, ale životní otázka třeba u lesbických párů.

164106

28.6.2008 21:01

RE: Liberalismus contra zvlčení

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 164106

Vážený pane,
Zabývat se kuřimskou kauzou by znamenalo zabývat se fanatismem. O fanaticích jsem nepsal, protože ti zpravidla k tomu, co dělat, nepotřebují žádný příkaz, jen se jim občas nedostává inspirace. Bylo by mimo diskusi se rozepisovat, jak fanatikům přikazuje konat jejich víra i o tom, že vlastně jakákoli ideologie je náboženstvím svého druhu.
Zdůrazňuji, že akce v Brně byla něco jiného. Jakýsi exhibicionismus lidí, které společnost již toleruje dostatečně. Sexuální náklannost lidí stejného pohlaví považuji za anomálii, znetvoření oproti žádoucímu stavu určenému přírodou. Může se to stát, takové nelze šikanovat. Avšak vyjít do ulic jen za účelem presentace své anomálie považuji za odporné. Je dost podkladů o tom, že šlo o show. Lze však souhlasit s tím, že projevy fanatiků bývají nebezpečnější, než projevy exhibicionismu. O možnosti řádné výchovy dětí - to by bylo mnoho slov.
Závěrem Vás ubezpečuji, že oslovení Vážený pane míním vážně, nikoli jen jako klišé.

164115

29.6.2008 9:35

.

Ibrahim Ag Alhabib 90.?.?.?

jen tak mě napadlo, zda bych byl tolerován, coby hetero, na veřejnosti s holou řití...tolerovat úchylku ano, upřednostňovat a oslavovat NE!

164143

Příspěvků: 27

27.06. 17:18 Finda  Něco na tom bude...
27.06. 18:15 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Nadávat na Židy je dovoleno pouze Arabáčům ve Švédsku.
29.06. 01:49 mig  RE: Něco na tom bude...
27.06. 17:28 panelák obama  Ubavit se k smrti
27.06. 18:12 mark  Queer Parade,to je paráda
27.06. 19:29 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Queer Parade,to je paráda
27.06. 20:36 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Queer Parade,to je paráda
27.06. 19:09 panchimp  Tady je vidět rozdíl mezi homosexuálem a buzerantem
27.06. 20:26  RE: Tady je vidět rozdíl mezi homosexuálem a buzerantem
28.06. 15:30  RE: Tady je vidět rozdíl mezi homosexuálem a buzerantem
28.06. 18:01  RE: Tady je vidět rozdíl mezi homosexuálem a buzerantem
27.06. 22:40 panelák obama  RE: Tady je vidět rozdíl mezi homosexuálem a buzerantem
27.06. 20:16 djb  jestli tahle akce neni tak trochu anachronismus, ze
27.06. 22:46 Rene Bartosek  RE: jestli tahle akce neni tak trochu anachronismus, ze
27.06. 22:40  RE: jestli tahle akce neni tak trochu anachronismus, ze
28.06. 07:53 Rene Bartosek  RE: jestli tahle akce neni tak trochu anachronismus, ze
28.06. 18:40  RE: jestli tahle akce neni tak trochu anachronismus, ze
28.06. 19:22  RE: jestli tahle akce neni tak trochu anachronismus, ze
28.06. 20:56 Rene Bartosek  RE: jestli tahle akce neni tak trochu anachronismus, ze
28.06. 08:43  RE: jestli tahle akce neni tak trochu anachronismus, ze
28.06. 11:54 pietroo  RE: jestli tahle akce neni tak trochu anachronismus, ze
28.06. 12:04 cyp  ...
28.06. 13:33 cyp  ..
28.06. 17:37 Kropáč  Liberalismus contra zvlčení
28.06. 18:21  RE: Liberalismus contra zvlčení
28.06. 21:01 Kropáč  RE: Liberalismus contra zvlčení
29.06. 09:35 Ibrahim Ag Alhabib  .

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

27

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 36 čtenářů částkou 9 294 korun, což je 27 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Feminacistky chtějí rovné zastoupení v NERV09.04.20 22:11 Česká republika 0

„Odevzdejte nám sochu maršála Koněva!“, žádá Rusko09.04.20 18:16 Rusko 4

Jean Paul Belmondo má dnes narozeniny09.04.20 17:43 Francie 1

Vláda po vzoru Lenina (NEP) schválila NERV - orgán, který bude radit, jak oživit ekonomiku09.04.20 14:06 Česká republika 2

Plánovaná panika09.04.20 11:40 Neurčeno 0

Zázračný americký lék na koronavirus09.04.20 08:46 USA 1

Nejnovější dezinformace....08.04.20 18:10 Česká republika 5

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policií08.04.20 17:36 Česká republika 10

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 4

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 5

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 5

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Měnové kurzy

USD
24,68 Kč
Euro
26,98 Kč
Libra
30,74 Kč
Kanadský dolar
17,65 Kč
Australský dolar
15,57 Kč
Švýcarský frank
25,55 Kč
100 japonských jenů
22,78 Kč
Čínský juan
3,50 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,90 Kč
100 rublů
33,48 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 558,66 Kč
1 unce stříbra
379,11 Kč
Bitcoin
179 724,44 Kč

Poslední aktualizace: 9.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 275