Diskuze k článku

Německo odmítlo další holocaustové reparace

Příspěvků 47

25.6.2008 0:29

Německá ekonomike je v úpadku?

Miroslav Yamato 62.?.?.?

A neupadl Král náhodou na hlavu? Opravdu bych si přál konečně takový úpadek i u nás...

163877

25.6.2008 0:48

RE: Německá ekonomike je v úpadku?

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 163877

Svět je relativní, Německo je v úpadku, jako každá vyspělá země, jenom mají stále víc než češi doma, ale míň než měli. Proti třeba Bangladéši jsou na tom ale super a vždy budou. [smích]

163878

25.6.2008 7:33

RE: Německá ekonomike je v úpadku?

mt-svk 213.?.?.?

Reakce na 163878

Nevidím nijaký dôvod, aby Nemecko dotovalo spolky židovských nenaZrancov a štát Izrael. Mimochcodom, nevznikol Izrael náhodou po vojne. Opravte ma, ak sa mýlim [cool] .

163887

25.6.2008 16:43

RE: Německá ekonomike je v úpadku?

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 163887

"Mimochcodom, nevznikol Izrael náhodou po vojne. Opravte ma, ak sa mýlim"

Lepe receno, vznikl diky vojne a diky ceskym zbranim.
Chyba mozna napravit odstehovanim Izraele do USA. [cool]

163918

25.6.2008 17:46

RE: Německá ekonomike je v úpadku?

mt-svk 213.?.?.?

Reakce na 163918

Myslela som to ironicky [cool]

163922

26.6.2008 0:12

RE: Německá ekonomike je v úpadku?

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 163922

Hlavne "nahodou" [velký smích]
Ale s tim stehovanim do USA to myslim vazne. [cool]

163932

25.6.2008 7:28

RE: Německá ekonomike je v úpadku?

Martin Škapík 85.?.?.?

Reakce na 163877

Ona ta "bohatost" zemí je také dosti relativní. V podstatě v každé zemi je takový systém, který umí odebrat jak z nízké mzdy, tak ale i z vysoké. To hodně relativizuje rozdíly v ekonomikách...

Ať žijete kdekoliv, tak ten perverzní postup je všude podobný, stát v podstatě kromě přerozdělování v neprospěch občanů, tedy kromě "elit" a zájmových oblastí systémů má také funkci koordionátora "ožebračování" občanů, tedy hlídá, aby si na lidech participující firmy vzali přesně tolik, aby se udržel takzvaný sociální smír - to budou dělat do doby, než budou mít takovou represivní moc, aby nemusel stát dělat ani toto.

V praxi tedy ekonomika a všechny ty úřady na kontrolu úrovně cen a vlády, respektive poslanci rozdělují kořist z občana. Pokud tedy žijeme zde, čirou "NÁHODOU" po zaplaceni povinných plateb, pojištění, energií atd. atd. atd. zbude většině lidí na takzvaný standard - Jídlo, obydlí a dvě dovolené - mnohým ale zdaleka ani to ne....

Pokud v Německu, či USA berete zdánlivě o hodně více peněz, než v naší zemi, potom ale je potřeba také sledovat náklady domácnosti, které se vždy nějakým "zázrakem" vyšplhají právě na tuto standardizovanou hranici - Najez se, vyjeď si dvakrát do roka někam na dovolenou a plať, plať, plať, takže i na konci relativně vysoké mzdy je nutnost pořád dokola makat na přerozdělovače a velmi malé úspory, jsou-li jaké.

Je to šílený běh, šíleného systému, kde ekonomika slouží jako prostředek systémového odebírání kreditů - peněz lidem a její regulátory jsou jen k tomu, aby se lidem nevzalo až tolik, aby nebyly nepokoje. To pomine, až bude zjednána taková kvalita vláy - vydírání občanů - že už nepokoje nebude lze uskutečnit. Ekonomika také prostřednictvím hypoték a úvěrů udržuje lidi stále na hraně bankrotu a nutnosti pracovat více a více pro systém, stejně jako je udržuje ve strachu si stěžovat, protože cesta od "prosperujícího" obyvatele k bezdomovci je STRMÁ, rychlá a stále hrozící...

163883

25.6.2008 14:41

RE: Německá ekonomike je v úpadku?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 163883

Velice az surove trefny postreh. [smích] [mrknutí jedním okem]

163903

25.6.2008 17:33

RE: Německá ekonomike je v úpadku?

jansmith1984 85.?.?.?

Reakce na 163903

Robert T. Kyiosaki autor knih jako "Bohatý táta, chudý táta" nebo "Cashflow Kvadrant" tomu říká "krysí závod".[smích]

163921

25.6.2008 20:48

RE: Německá ekonomike je v úpadku?

Striga 85.?.?.?

Reakce na 163921

Jo, jenže dotyčný autor nabádá lidi k tomu, aby si peníze odkládali na úspory a na investice, ne aby je promrhali na stoupající konzum. Čím víc člověk vydělá, tím víc chce věcí, za které utratí. Dražší byt,lepší auto, dražší dovolená, další auto.... Ukažte mi člověka, který poskočí platově o 100 procent a žije stále stejně, rozdíl ukládá nebo investuje....a nespotřebuje. [smích] [smích]

163924

26.6.2008 5:45

RE: Německá ekonomike je v úpadku?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 163924

A existuji lide, kteri jsou ochotni mit stejne penez a radeji vice volneho casu? Ciste teoreticky, kdyby na to zamestavatel pristoupil? V systemu zijicim ideou nekonecneho udrzitelneho rustu, je to mozne samozrejme pokud dotycny zamestanava sam sebe.

163940

27.6.2008 12:38

RE: Německá ekonomike je v úpadku?

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 163940

Já! Ale zaměstnavatel nepřistoupí. Takže jedině hledat jinou práci...což stejně nic neřeší. Takže jedině opravdu dělat sám na sebe u sebe, což ale není zrovna jednoduché, ba spíše to u minipodnikatele vede k ještě menšímu množství volného času...

164040

27.6.2008 20:38

RE: Německá ekonomike je v úpadku?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 164040

Tento system se zhrouti pane Yamato, uz ted z nej zbyla jenom kostra mytu o nekonecnem rustu v planete o konecnych rozmerech. Pokud prezijeme kolaps, coz je velmi nejista osidna vec, dojde nutne k hluboke transformaci. Pak pracovat v ramci realnych lidskych potreb bude nutnost pro pokracovani nasi civilizace. Mozna nebude tak strmy vyvoj, ale bude mnohem stabilnejsi ohleduplnejsi vuci okoli a humanistictejsi stojici na pevnem fundamentu.

164062

27.6.2008 22:50

RE: Německá ekonomike je v úpadku?

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 164062

Ono to zhroucení bude spíš pro dobro věci...ovšem až z pohledu zpětného, samozřejmě. Něco jako když my hodnotíme nějakou událost vě středověku, například...těm účastníkům to jistě připadalo jinak a jejich hodnocení by asi nebylo zdaleka tak kladné.

Jinak co se růstu týče...nekonečný růst je samozřejmě nesmysl, ovšem čistě teoreticky lze hranice také posouvat (technologie, vesmír)...jsem technologický optimista, ovšem technologie je globálně pozadu za potřebami (prostě je nás moc) a (paradoxně) příliš kupředu před morálkou. A co s tím, že? No nenapadá mě žádné hezké řešení...

Safra, jsem vůbec srozumitelný? Poslední dobou mi připadá, že když něco píšu, je to jak od Destouche...sled myšlenek jedna přes druhou, mě je to jasné a jiní se diví co plácám [velký smích]

164070

27.6.2008 22:47

RE: Německá ekonomike je v úpadku?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 164070

Technologie neni az tak pozadu. Pozadu je emotivni vnimani nasi civilizace zensky princip, tato obrovska nerovnovaha je jednou ze zakladnich pricin nasich problemu. Nam se "podarilo" vnutit "muzskou logiku" i do zenskeho sveta, ktery usiluje byt uspesnym muzskym ekvivalentem. Misto toho, aby vyvazoval "muzskou logiku, vynalezavost, soutezivost..." a daval ji lidsku rozmer.

Pravda vesmir je nekonecny i jeho zdroje, aspon z hlediska nasich naroku. Aby bylo dosazeno na vesmirene zdroje muzi byt prekrocen " technologicko-mravni Rubikon" existence civilizace. Civilizace schopna cerpat vesmirne zdroje, je samozrejme schopna sebedesktrukce, pokud je jeji emotivni schopnost vnimani nizka, pak nedokaze zabranit sebezniceni.

164072

27.6.2008 23:10

RE: Německá ekonomike je v úpadku?

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 164072

Myslíte že technologie je na dost vysoké úrovni i pro těch cca 6,5 miliard lidí? Aby (teoreticky) byla schopna zaručit pro všechny nějaký rozumný dlouhodobě udržitelný životní standard (žádné nesmysly, jen normální život)? Já mám docela pochybnost... A co se týče morálky, možnost sebezničení je realitou již desítky let a jen strach a řádná dávka štěstí mu zabránila...a na tom se do nekonečna stavět nedá, to je asi jasné každému.

Vyhlídky do budoucnosti nic moc...sice má tahle opice, která se drze nazývá sapiens rovnou dvakrát, pevný kořínek, ale...

164073

27.6.2008 23:51

RE: Německá ekonomike je v úpadku?

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 164073

Technologie by byla, bohužel problém je že se mnohdy nepoužívá, vidím to v práci. Ač by bylo možný vyrábět lépe a kvalitněji, nedělá se to, neb se šetří na práci. Ironií ovšem je že lidí na práci je k disposici celosvětově mnoho, zatímco materiálu na vyhazování nekvalitních výrobků nikoliv. Stejně se to ale tak dělá, neb jsou v tom prachy, ne sice samozřejmě pro všechny, ty by byli právě kdyby se to dělalo jinak, ale takhle se vytváří jmení pro pár. V podstatě tím že se většina ošidí, jak o práci tak aušusem.

164075

28.6.2008 7:04

RE: Německá ekonomike je v úpadku?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 164073

System vyroby pro vyrobu neumoznuje pro vetsinu zavest udrziteleny zivotni standart. Oba zrejme myslime, zhruba stejne pracovni vytizeni, potraviny, strechu nad hlavou apod zakladni veci. System totiz potrebuje rgionalni rozdily, z kterych skutecna mocenska elita udrzeje svou moc, at uz politicky nebo ekonomicky. Zatim jsme skutecne meli hromadu stesti, ze jsem neskoncili v jaderne valce kvuli nejake chybe, ale to nemuze trvat vecne.

I pokud se tomu vyhneme, tak se nam podarilo odsounout do budoucna a nahromadit hromadu ekologickcyh problemu. Brzy se dostaneme do situace, kdy nebudeme schopni tento stale rostouci propletenec problemu posunout v case a pak nastane mazec, kdy nam bude tvrde pripomenuto, ze jsem pres vsechny schopnosti taky souscasti ekosystemu teto planety. Jestli castecne dosahneme i na zdroje ve vesmiru na tom nemuze nic zmenit.

164081

25.6.2008 13:43

RE: Německá ekonomike je v úpadku?

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 163877

>A neupadl Král náhodou na hlavu? Opravdu bych si přál konečně takový úpadek i u nás...
Úpadek je pojem pro něco, co lze jen stěží nazvat „daří se nám lépe a lépe“.
Není to jen o tom, o kolik palců nabyla má LCD úhlopříčka, ale také o pocitech a jistotách.

Porovnáte-li objem peněz proudících třeba do německé ekonomiky, pak lze matematicky odvodit i obrátky těchto peněz, a to i ve mzdách. Srovnáním třeba z ekonomikou Rumunska, pak dojdete na první pohled k závěru, že Rumuni musí dřít bídu. Jenže tyto obrátky se kompenzují v nižších obrátkách na úrovni lokální.

Co je ale skutečnou příčinou, lze právě vyvodit z mocenských hrátek a způsobu přerozdělování (přiškrcování nebo otvírání peněžních - potažmo dalších kohoutků) na globální úrovni. V důsledku těchto machinací se může stát, že budeme zítra jak vyvorané myši zírat na prosperitu naší a úpadek třeba Kuvajtu. Z hlediska úředníka zaměstnaného u firmy na distribuci plastů, to prostě nemá vůbec žádnou logiku.

Jestliže se běžný, středně vykrmený Němec, zítra bude cítit lehce vyhládlý, znejistí a pocítí úpadek. (Což může být také i ten přiškrcený přítok do německého korýtka). A nutně ho napadne: "Co si jen počnu, neloupe mi někdo perníček?!"

163902

25.6.2008 7:35

trochu srovnání

panelák Obama 78.?.?.?

Po roce 1993 jsem porovnával život v České Železné Rudě a u sousedu v Bavorsku. Letos jsem si provedl statistiku,že Němci spadli a u nás se staví a zejmena kácí po kolikátem Kyrrilu jako o život.Pěkné německé koupaliště na české hranici je buhvíproč zavřené,i po české injekci 2 miliony korun,německé penziony zejí prázdnotou a nabízí se Čechum nájem ZDARMA,když to tam ROZJEDOU. Tolik soukromé zjištění, stav červen 2008.Jínak pěstování obětí holocaustu je stějné, jako pěstování kedluben a pěstování ALOISE KAJDY a jeho TERORISTU.Občas mají hoši JALOVOU URODU. [oči v sloup]

163888

25.6.2008 9:06

...

cyp 195.?.?.?

JCC je organizace, která financuje sionistický terorismus. Německo by udělalo nejlíp, kdyby se na všechny židáky vysralo.

163890

25.6.2008 9:41

Prosperující Izrael

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Podle dokumentu žije 80 000 obětí holocaustu v Izraeli v bídě a chudobě.
Zvláštní tak pokud židé argumentují pro Izrael, je tato země ideálem prosperity, demokracie a svobody a v momentě kdy jde o peníz je tu najednou 80 000 lidí žijících v chudobě [zmaten]

163892

25.6.2008 11:51

RE: Prosperující Izrael

sxg 78.?.?.?

Reakce na 163892

Oni v Izraeli vyčlenili obete holokaustu zo spoločnosti a nakladajú s nimi horšie ako s Palestínčanmi, /tým pustia sem-tam vodu/.
Nedávajú im sociálne dávky /vám prídu z Nemecka/.
Takže mi z toho vychádza:
Izrael urobil koncentračný tábor pre obete holokaustu, kde ich drží na hranici chudoby, pritom všetko dokola holokaustom masíruje a straší /ak z toho niečo vytrieska/ dávky ktoré prichádzajú z Európy pre obete však miznú... A Izrael odmieta financovať koncentrák vlastnými peniazmi.
[zmaten] [smích]

163896

25.6.2008 12:18

RE: Prosperující Izrael

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 163892

Co se děje s těmi, kdo dokázali přežít hrůzy Holocaustu v naší době a v naší zemi Izrael? Každý třetí z těchto lidí hladuje v přímém a úplném smyslu tohoto slova. Stejní stařečci, kteří se však rozhodli odjet do Německa, dostávají od vlády tamní země „skromnou“ penzi, umožňující vést zcela normální důstojný život. píše z Izraele Daniel Rapaport, zvláštní dopisovatel Eretz.cz v Izraeli v článku Dnešní stíny Holocaustu.
V bídě tedy v Izraeli nežije všech současných 80 tisíc přeživších holokaut, ale jen třetina z nich.
Ptá se : Jak se jen mohlo stát, že tito lidé nedostávají peníze, které jim náležejí, přestože Německo vyplatilo reparace už před desítkami let? Kde, v jakých byrokratických škvírách mezi státními institucemi, početnými fondy a bankami zůstaly „viset“ tyto peníze? A kolik těch peněz vůbec bylo a je?

Článek na tuto otázku odpovídá. Peníze zůstaly v kapsách těch nejmazanějších židů, kteří si z parazitování na holokaustu udělali prosperující živnost.

163898

25.6.2008 23:01

RE: Prosperující Izrael

rataj 85.?.?.?

Reakce na 163898

Je vidno, že jako u jiných národů není ani žid jako žid a ani ta jejich sounáležitost není na nějaké větší úrovni. Ti mazanější, ,zřejmě lidi s lepšími geny,jak říkává Vojta, většinou zavčas před holokaustem zmizeli, ale teď sbírají peňázky za utrpení svých nešťastných soukmenovců a nějak se jim příčí je z vlastní kapsy znovu vyndávat a předat je těm,kteří by si odškodnění zasloužili.
Bohužel takoví dobrodějové se nevyskytují pouze u nich, nachází se všude.

163927

25.6.2008 15:18

RE: Prosperující Izrael

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 163892

zvláštní je, čím více se vzdalujeme od konce II. světové války, je obětí holokaustu více, nemělo by to být spíše naopak? [chechtot]

163910

25.6.2008 15:39

RE: Prosperující Izrael

Latinec 66.?.?.?

Reakce na 163892

>Podle dokumentu žije 80 000 obětí holocaustu v Izraeli v
>bídě a chudobě.
>Zvláštní tak pokud židé argumentují pro Izrael, je tato
>země ideálem prosperity, demokracie a svobody a v momentě kdy
>jde o peníz je tu najednou 80 000 lidí žijících v chudobě
>[zmaten]

Toto je dukaz sam o sobe, ze tasemnice se mezi roupy a strevnimi cervy sama o sobe neuzivi. Talmudisticka ideologie spociva v tom, ze aby zide mohli prosperovat (politicky nekorektne receno "parazitovat"[mrknutí jedním okem], tak musi zit mezi tahavymi gojimy, tezit z jejich produkce, ci v pripade izolovaneho Izraele se pupecni snura musi dovest z tucnych pastvin primo do luna receneho sionistickeho brlohu. Kdyz tomu tak neni, tak najednou z kdysi prosperujicich a v luxusu zijicich zidu se stavaji chudaci..

163911

25.6.2008 11:47

frei nájem

AKW frantavop (zavináč) gmail (tečka) com 212.?.?.?

to : Panelak Obama : Kde jsi to o tom nájmu zjišťoval? Můžeš mi dát prosímtě bližší info přes mail (frantavop@gmail.com)? Dík. AKW

163897

25.6.2008 12:15

zaujimava je aj diskusia pod clankom (nizsie) na Haaretz-i

google 84.?.?.?

moznoze myslienka zalozit si vlastny stat, hoci to sam velky zidovsky Manitu-Jehova vyslovne zakazal,
sa stane pre zidov skutocne osudnou. skaza alebo ocista pride pride v sulade s prirodnymi zakonmi zdnuka.

163899

25.6.2008 12:29

RE: zaujimava je aj diskusia pod clankom (nizsie) na Haaretz-i

google 84.?.?.?

Reakce na 163899

to pride je v prispevku samozrejme chybne.
spravne malo byt, v sulade s kabalistickym carodejnictvom, trikrat pride. [mrknutí jedním okem]

163900

25.6.2008 14:53

...

cyp 195.?.?.?

Někde jsem četl, že 2.světovou válku zinscenoval Kissinger, proto je jedním z nejváženějších členů zednářských lóží a taky má jedno z hlavních slov spolu s Rockefelerem a Rotschildem ohledně již hodněkrát zmiňovaného Nového světového pořádku (NWO), aby se sionisti z USA dostali k nerostným zdrojům v Evropě a Asii a aby mohli ekonomicky ždímat celý svět. Když sleduju sionistickou politiku ve světě, tak tomu začínám věřit. Asi proto je popírání holokaustu ve světě trestné, aby mohli sionisti pod touto záminkou tahat obrovské sumy peněz a z toho financovat svoje války na ovládnutí světa. Zřejmě proto Hitler tento pseudonárod tak nesnášel a chtěl ho jednou provždy sprovodit ze světa. Co můžeme chtít od někoho, kdo fanaticky vyznává náboženství, které říká, že jsou národem vyvolených a ostatní jsou tady k tomu, aby jim sloužili.

163906

25.6.2008 15:51

RE: ...

KILLROY 78.?.?.?

Reakce na 163906

nuz, myslim ze je na mieste trochu pribrzdit. Nechce sa mi googlovat Kissingerove CVcko, ale jeho kariera zacinala v OSS, predchodca CIA, a posobil pocas vojny a po vojne na europskom fronte, lebo vedel nemecky. Takze ked mal vtedy okolo 30 rokov v 1945, tak si sam spocitate nakolko je pravdepodobne ze v 1938/9 "zinscenoval" 2.svetovu.

Neviem ako to funguje, ale do tych lozi Vam pozvanka pride ked si Vas vsimnu (a zistia ze mate na to pochopit veci, tym nizsim ostane v hlave to s cim ich verbovali - ze robia charitu).
ano, popieranie holokaustu je zbranou velkeho kalibru, v tom suhlas.

A preco Hitler ich neznasal?... mozno preto to iste ako Cicero, Senece, Tacitus... vid link:
http://www.vzdelavaci-institut.com/_files/download/comment.php?dlid=114&ENGINEsessID=70b1c69fb9a63257af1a720a9219cf99

pred casom som cital rozhovor s nejakym viedenskym rabinom, ktory hovoril, ze v Risi vysiel zakon na "ochranu Izraelitov" (sic!). Zda sa ze Hitler o teme Chazari verzus Izraeliti nieco vedel...

163912

25.6.2008 16:19

RE: ...

cyp 195.?.?.?

Reakce na 163912

nevím, je možné, že to bylo jiné jméno, souvislost s Kissingerem mám v hlavě pořád proto, že je to zločinec, který má na svědomí hodně válek...každopádně nejde ani tak o jméno, jako o to, že 2.světová válka byla zinscenovaná, stejně jako 3.světová válka (do přepadení Afghánistánu a Iráku bylo zapojeno tolik zemí, že už se to dá považovat za světovou válku).

163916

26.6.2008 13:21

Takový spiklenecký příběh...

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 163916

Ono je to tu rozebíráno často, kdo se spiknul, jestli se spiknul, spiknul se vůbec někdo, a tak.

Ve světě, kde se vytratil ideál rytíře (tedy toho, kdo má svou čest 1.místě) se lehce stane, že spiknutí je normální forma chování. Je to všude - obelhat, obrat, oblafnout, zesměšnit a všemožně vydřít a znemožnit. Spiknutí je pak na každém kroku. Čestní poctivci („volové“) jsou pak nebohou obětí spiklenců všeho druhu.
Je to vlastně podstata právního státu. Někde jsem to slyšel, najmutí žida je zárukou úspěchu v tomto jednání. Najímání židů, se už kdysi stalo zárukou "prosperity" a svět se začal vyvíjet do dnešní židulibé podoby právních států. Tak si kdysi i jeden princ najal do svých služeb i jistého frankfurtského žida s rudým štítkem nad jeho zlatnickým krámkem. Ten nakonec ojebal i nechutně zbohatlého prince (co prodával haldy chudých nešťastníků do různých armád a nechával si jejich žold, když už moc reptali, tak se nechali utratit v nějaké té "spravedlivé" bitvě), a dal tak vzniknout světové kasičce oslíčkuotřesse. Ojebávání se pak přehouplo do nových dimenzí. Kdo nekuje s námi, kuje proti nám…
Pán s rudým štítkem si pak pořídil mnoho špiclíků a piklokujců po celém světě. Ti si obvykle dávají tradiční žertovná jména po šutříkách a všelijakých třpytíčkách (asi aby se rozeznali).
Světová kasička má tu vlastnost, že je nekonečně štědrá, a tak se stalo, že jí chtěli mít všichni na dosah. Tedy i různí žabomyší spiklenci včetně těch v lóžích. Za správné kutí bude podílek. A tak kutí piklů vesele pokračuje, a to i těch - o kutí piklů. Tedy zamotané? Jak by ne, však čert aby se v tom vyznal, a už ani ten ne.
Jedním z takových piklů je i sionismus. Patří do jednoho pytlíku s –ismy tohoto druhu. Žid, katolík, mohamedán, wůdů nebo neznaboh, hodí se každý, kdo podlehne třpytivému mámení. Na jménech a na ničem už nezáleží, vyprazdňování pojmů je princip velkého vojebu. Záleží jen na úspěchu založeném na vidině, že i na mě zbude něco z oslíčka.

Hitler měl sám asi k židům blízko (potíže s identitou?), jeho bába kdysi posluhovala ve Vídni jistému Nathanu Meyerovi, co jeho prapradědek baštil ty párečky ve Frankfurtu (co ale nebyly z vepřového) no a tam tedy počala. Že by byl Hitler tedy zavilým rakouským Němcem "vhodného" původu?
Tedy potíže tam byly, a kromě zdraví (válečná troska) i s tou identitou. A to i s tou pohlavní. Zajímavé je, že to věděli spojenci, tedy i sověti a nikdy to k propagandě nepoužili. Ach ta spiknutí. Taková šaráda a výsledkem jsou milióny mrtvol a zbídačený kontinent, co se žene již za jakoukoliv vidinou. A Kissinger? Žid nežid (lépe to první) vítej ve snobském spikleneckém klubu. Ani nejspíš ne ta nejvyšší liga…(tedy jen úslužné kápo politických poskoků, fuj, že si nedá ani teď na starý kolena pokoj [mrknutí jedním okem] ).

163967

27.6.2008 8:10

RE: Takový spiklenecký příběh...

Latinec 70.?.?.?

Reakce na 163967

>Spiknutí je pak na každém kroku.
V tom s Vami naprosto souhlasim: spiknuti je dnes vsude kam se podivate. Pocinaje od Ameriky, jeji Fed, Wall Street, Bily Dum, Hollywood, nadnarodni spolecnosti rikajici ze jsou "americke a patrioticke" (Carlyle Group, GM, Lockheed Martin, Textron, pojistovny, hospitaly, atd.), pres Bushe a jeho obrezane neokony se svym 9-11, dnesni "volby", pres dnesni zlodeje, tunelare, vlastizradce v Ceske Rep., a jinde. Co je to vubec spiknuti? To je akce kdyz ALESPON 2 se domluvi a ucini neco nelegalniho. Dnes na tomto principu existuje cela Amerika, a odtud tento smrad, za dohledu tech "vyvolenych", se siri do zbytku sveta ke kopirovacce (prece, kdyz neco je ty Ameeeriky, vole, tak to musi bejt dobry, neeee vole?? .. Proto spiklenci a jejich agenti, kdyz jeden prijde s padnym obvinenim ze spiknuti, tak se vzdy bleskove snazi zesmesnit takoveho s klasickymi vzdechy: zase dalsi "konspiracni teorie". Ne teorie, ale skutecnost.
>Hitler měl sám asi k židům blízko (potíže s identitou?),jeho bába kdysi posluhovala ve Vídni jistému Nathanu Meyerovi
Zde s Vami nesouhlasim. Aby A.H. byl zdiskreditovan (a zde se vyhybam tomu zda jsem jeho stoupenec ci odpurce), tak sami zide vyfabrikovali nedpodporene obvineni A.H., na zaklade nemanzelskeho otehotneni jeho babicky Schickelgruberove, ze "byl zid" .. Zid, a jaky? Chazar, - ty ktere sam nenavidel jiz od pohledu, s pejzami, v cernych kaftanech kteri do Vidne nalezli za smelinou, lichvou a pokoutnymi antikrestanskymi aktivitami nekde z Halice? A nebo skutecny Israelita, tj. NE-zid? Je vice nez pravdepodobne, ze Vy, ja, a miliony evropskych "goju" jsou vice skutecneho israelitickeho puvodu nez ti nejhorlivejsi vyznavaci Talmudu kteri o shabezu nevynechaji jedinou navstevu synagogy aby tam naslouchali nenavistnym vysplechum svych politruku, dablovych prisluhovacu, rabinu. Podobne, ten nejvice nenavideny zidy, Syn Boha, Israelita z kmene Judah a Domu Davidova, Pan Jezis Kristus, je za ucelem zdiskreditovani zidy narcen ze byl "zid". Kdyby tomu tak bylo, proc prave zide Krista tolik nenavidi kdyz za kazdeho jineho zida jsou schopni udelat cokoliv ??? Kristus jehoz israeliticky puvod je v detailech dokumentovan NZ, mel s Edomity (Herod a jeho kohorta), ci s Babylonany (talmudista Hillel, Kafias, Annas a jejich kohorta), Assyrany (Adiabensti a jajich kralovna Helena), Egyptany, Canaanity, a podobnou diversitou ktera zila v te dobe v Judei a Jerusalemu (chazary kteri vstoupili do "klubu" v 8. stoleti AD, a dnes tvori hnaci silu zidovstvi coby spolecenske strategie ke zniceni tradicniho sveta, radeji nechame bokem, - asi tolik spolecneho co ma (American) Pat Buchanan s (Americany) Jesse Jackson, Al Sharpton, Michael Jackson, Kunduliza Rajc, Obama Barack, Tiger Woods, Alberto Gonzales, apod. "diversita" dnes bezpochyby "obohacujici" Ameeeeriku. Nepodlozene tvrdit ze Hitler, Jesus Christ, Sv. Pavel "byli zide" je tez spiknuti. Spiknuti zamerene k jejich DISKREDITACI, aby ti kteri zidy za to co cini nemaji radi, je odmitli, zavrhli, a nenavideli.
Pura vida.

164015

27.6.2008 11:23

RE: Takový spiklenecký příběh...

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 164015

Je to potíž. Přesně v duchu - nic neplatí, platí jen co se zrovna hodí. Řeknu-li žid, co se tím myslí… Semita? Žid – Žid - žid? Izraelita? Chazar? Nebo to, co tím nejspíš podvědomě myslí běžný Čech, tedy pletichářský šmelinář?
Při použití tohoto pojmu jsem měl na mysli jeho přenesený význam. Nechci šířit žádné konspirační fámy. Spíš jsem chtěl poukázat na jeho potíž se sebeurčením. Taktéž, že by Hitler sám, byl schopen iniciace něčeho, co je mu obvykle přisuzováno. Dokonce pochybuji, že byl i schopný straník. Věčně ho nemohl nikdo najít. Tedy byl nejspíš vhodnou figurkou k použití. Jeho původ je otázka spiklenecky zapeklitá asi i záměrně. A zase se hodí varianta A i varianta B. Máte pravdu. Spiklenectví je hra spiklenců se vším všudy.
Pro roli jakou měl sehrát, se hodilo oboje (či stále hodí?). Démonická loutka. Původ - nepůvod. Ovšem dále diskreditovat někoho a něco, co je již všeobecně zdiskreditováno? Jaký to může mít smysl? Navíc je to taková „opatrná“ záležitost, určitě ne pro hlavní zpravodajství.
Jisté ale asi zůstává, že Izraelité nehovořili jidiš. Stejně jako šmelináři ve zlatnických krámcích ve Frankfurtu měli nejspíš potíž s hebrejštinou. [smích]

164038

27.6.2008 8:42

RE: Takový spiklenecký příběh...

jean.laroux jean (tečka) laroux (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 163967

Hezký příspěvěk. Podáno tak trochu jako pohádka s prvky hororu. Oboje na dnešního člověka působí přesně tak, jak se to JIM hodí. Vše co zavání pohádkami, mystikou či sci-fi vyvolává pocit nereálnosti a každá případná reakce na ně aktivuje podvědomou psychickou sebekontrolu. Přece já pošetilec nebudu reagovat na nějakou pohádku že ... mystikou jsme všude zásobení nadmíru. Co se hororů týče .. na ty jsme již otrlí. Zejména naše děti. Ty jsou už ortlé na všechno. Já se v dětských letech ještě červenal, když jsem v časopise na zadní straně uviděl odhalené ňadro a pamatuji se na noční vyprávění o filmu "Sežrána zaživa" nebo tak nějak, který prý někde v jungli natočili skytou kamerou. Dnes se nad podobnými dílky nepozastaví nikdo. Je jich je všude plno. K čemu všemu budou takové otrlé dětičky použitelné až vyrostou ? Vizualizace násilí všeho druhu, smrt vykreslována jako zcela běžná věc. O reálném mučení už lidé vedou akademickou debatu jako by šlo a to jestli je lepší párek s hořčicí nebo s kečupem. Koukám na své kraťasy s lebkou, ani jsem si ji dřív nevšiml. Jo lebky jsou letos IN [smích] Filmaři se předhánějí v tom kdo nacpe na jedno DVD víc litrů krve. Copak nás rozhází nějaký ten milión obětí vykonstruovaných válek ? Navíc když pohádka o jejich vykonstruování spadá nejspíše do říše fantazie. Pokud by to tak nebylo tak by nám to jistě ve správách řekli [mrknutí jedním okem]

164021

27.6.2008 9:02

RE: Takový spiklenecký příběh...

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 164021

Díky za odezvu.
Také mě to nechávalo donedávna chladným. Vlastně se to dalo i ignorovat a nechat se tím vším bavit. Celou tou absurditou dnešního světa. Pak se ale stane, že děti se začnou ptát proč toto je takhle a něco zase jinak. Pak zjistíme, že jestli chceme odpovědět poctivě, tak věci začnou vypadat jinak. A najednou se to sype. Celá vidina. Vzpomněl jsem si na sebe, jak jsem jako malý kluk, byl také oblbován. Ne moc, ale byl. V „mém vlastním zájmu“. Něco ve smyslu „moc se neptej, budeš mít potíže“. Pak ale kluk vyroste a najednou si připadá nalomený a zrazovaný. A to všude. I doma. Měl jsem to pak našim za zlé.
Možná by jsme měli být vůči svým dětem více poctiví. Je to těžké, doba tomu vůbec nepřeje. To mi asi vadí nejvíc. Spiknutí samotných proti sobě, a proti svým dětem.

164023

25.6.2008 17:07

RE: ...

cyp 195.?.?.?

Reakce na 163912

prokousal jsem se slovenštinou a musím uznat, že je to velice zajímavé...nikdy jsem neměl možnost tento fenomén zkoumat historicky, pouze novodobými událostmi a vidím, že tento národ je pořád stejný a nepoučitelný...bohužel si myslím, že vyhráli a není žádná možnost, jak je zastavit

163917

25.6.2008 17:01

RE: ...

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 163906

"2.světovou válku zinscenoval Kissinger"
Kde jste na to prisel? Vzdyt by musel byt 110 let stary.
Valku prece nemohl "planovat" az v 1938.
Ze by byl Henry v politice uz od narozeni?

163919

25.6.2008 15:10

..

cyp 195.?.?.?

Pro ty, kdo ještě nečetli tuto knihu, která lecos vysvětluje. Doporučuju číst až do konce, přestože se vám trochu změní pohled na tento svět. http://www.dubi.cz/dubi/neworder.htm

163908

25.6.2008 21:07

RE: ..

AlA777 ali (tečka) 3n777 (zavináč) gmail (tečka) com 85.?.?.?

Reakce na 163908

mno, ne ze by se mi pohled na tento svet nemenil kazdy den, ale jsem zvedavy co tak prevratneho jste objevil. [smích]

163925

25.6.2008 20:30

Izrael je placen nežidovskými národy!

Josef Drazda 89.?.?.?

Izrael je uměle vytvořený “státní”útvar uměle udržovaný financemi z celého světa! Izrael má minimální průmyslovou produkci, pokrývající cca 26% národního důchodu. USA (protože tam vládnou Židé) - vyplácí na každého židovského občana Izraele 4100 dolarů
měsíčně a to formou nejrůznějších tzv. humanitárních pomocí ze strany fondů a jiných soukromých organizací. Kromě toho USA poskytují Izraeli mnohamiliardové nenávratné úvěry na výzbroj a ostatní činnosti související s izraelským výbojem. Stejné úvěry poskytují (protože jsou rovněž ovládány Židy) Velká Británie, Francie, Německo a i Rusko. Rovněž tak je Izrael financován židovskými “náboženskými” obcemi z celého světa. Peníze jsou rovněž získávány vydíráním za “holocaust”, a všemi internacionálními kanály které Židé ovládají Téměř veškeré potraviny jsou dováženy z USA - cca 67% spotřeby! Čili Izrael je mezinárodním Židovstvem uměle udržovaný “státní” útvar placený nežidovskými národy !!!

163923

25.6.2008 22:52

Sjednocení Německa

lycantrop 86.?.?.?

přineslo bývalé NSR spoustu ohromných problémů, integrovat 17 miliónů komunistů a polokomunistů z bývalé NDR, včlenit komunistické hospodářství NDR do standardního kapitalismu, investice do zanedbané a v NDR neexistující ekologie a samozřejmě také autorem zmíněné reparace za povražděné Židy - bývalá NDR Židům ani nikomu dalšímu nikdy nic nezaplatila, poněvadž prý nebyla pokračovatelkou Třetí říše, jak sama o sobě svévolně prohlásila. Západoněmecké stamiliardy vytekly do bývalé NDR proudem a výsledek je dost problematický, bývalá NSR byla hospodářská velmoc, nynější sjednocené Německo je ale spíš obr na hliněných nohou s nejistou budoucností, i když na první pohled to tak nevypadá.

Celá záležitost je v téhle době už ale spíš poučná pro jiné, například taková Jižní Korea by z průběhu německého sjednocení měla pochopit, že případné sjednocení se Severní Koreou po pádu tamějšího režimu by ji jako hospodářskou velmoc totálně zlikvidovalo. To samé Taiwan s Čínou.

163929

26.6.2008 6:07

Cenzura Zvedavce

Latinec 70.?.?.?

Behem poslednich 15 hodin jsem nabidl celkem zajimavou holokaustni stranku k nahlednuti zvedavym studentum holokaustu (tez znamem coby $$$holohoaxu$$$), s vlastnim kratkym komentarem, kde "prezivsi" holohoaxu, Arno Erban, hlasici se k tzv. "American Czech-Slovak Cultural Club" (klub k udivu neoznacen krizem, nybrz sesticipou hvezdou) jasne lze. Nektere stoupence politicke nekorektnosti by to snad mohlo prekvapit, ale Zvedavec, tvrdici byti "politicky nekorektni", tento DUKAZ lhani "prezivsiho" holohoaxu, A. Erbana, odmitl uverejnit. Snad zbyva jen otazka, - proc ??
"Podle ovoce poznas stromu" ..
http://acscc.org/Papers/erbanpapers.html

163941

29.6.2008 18:44

Odškodnění...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Ne, že bych nepřál stařenkám a stařečkům menší či větší přilepšení k důchodu, ale zaslouží si to? Statisíce židů přežilo holocaust už jenom tím, že před válkou vycestovali z Evropy do jiných zemí. Statisíce židů přežili holocaust i tím způsobem, že se v Evropě vůbec nenarodili a přitom se všichni tito lidé hrdě hlásí k reparacím pro oběti holocaustu. Proč se tak děje?

Německo nabídlo peníze na odškodnění a tak se odevšad z celého světa vynořilo spousta natažených rukou. Kdo je (a nebo si myslí, že je) židem, tak pěkně do fronty, bude o vás do konce života postaráno. Kolik jiných lidí zahynulo v koncentračních táborech? Kolik jiných lidí si prožilo stejné hrůzy války a byly také součástí otrocké pracovní mašinerie v koncentrácích? Na tyto lidi se nějak zapomnělo. Nakonec - jak již z článku vyplývá - i na vězně židovského původu se sionisté vykašlali. Reparace ano, ale ne pro ty, kteří si to zaslouží. A proč platí reparace Německo? Kdo začal válku? Kdo na válce nejvíce vydělal? Proč se židé neobrátí přímo na mezinárodní bankovní kartely? Na ty, kteří na válce nejvíce vydělaly a kteří obě světové války naplánovali.

Po bitvě je každý generálem, ale přesto si dovolím navrhnout, jak by takové odškodnění mělo spravedlivě probíhat. Jednorázový poplatek a šmitec! Pomiňme důvody uvěznění. Za války se do vězení dostal kde-kdo i za krádež bochníku chleba. Tak tedy: Dřel jsi v nacistickém koncentráku? Rok, dva, tři? Tak tady máš odškodnění a basta. Takhle by se zamezilo podvodům sionistických organizací, kteří si - jak to Norman Finkelstein nazval - vytvořili z holocaustu průmysl.

164169

27.7.2008 12:44

Vyslanectví Izraele v Deutschland opravy neplatí

r.m. 78.?.?.?

Švagr mé bývalé ženy (teta pradědečkova strýce [mrknutí jedním okem], [smích])má otce. Tedy tchán mojí švagrový vedl u stavebních firem party cizozemských dělníků v Německu. Je to asi sedm,osm let, co jednou prskal a sakroval, že už těch Židovských nároků je přespříliš. Museli poskakovat podle jejich přání, veškeré náklady na rekonstrukce i opravy fakturovali německé vládě.
Dokonce jsou u nich potlačovány nejnovější informace z genetiky, jejich zveřejňování kdosi brání nebo je jen nepopularizuje.
Ani Mein Kampf (ten blábol, hodnoty dobového deníčku)není dostupný, jen na průkaz.
Jen aby to nedopaldo jako ve staré židovské anekdotě: Co stane, když napálí žid žida? Zaplatí to gojim.)))))
A to se právě děje. Mimochodem, proč bydlí Topolánek v Dušní ulici? Co jeho a Klause atd. může spojovat? Myslíte si, že by nafoukaný zjemnělý Klaus snesl něco tak buranského, důstojnicko-komunistického v šéfování jeho děcka ODS? Co je asi tak může spojovat????????

166174

Příspěvků: 47

25.06. 00:29 Miroslav Yamato  Německá ekonomike je v úpadku?
25.06. 00:48 Antiseptik  RE: Německá ekonomike je v úpadku?
25.06. 07:33 mt-svk  RE: Německá ekonomike je v úpadku?
25.06. 16:43 vodnik007  RE: Německá ekonomike je v úpadku?
25.06. 17:46 mt-svk  RE: Německá ekonomike je v úpadku?
26.06. 00:12 vodnik007  RE: Německá ekonomike je v úpadku?
25.06. 07:28 Martin Škapík  RE: Německá ekonomike je v úpadku?
25.06. 14:41 Rene Bartosek  RE: Německá ekonomike je v úpadku?
25.06. 17:33 jansmith1984  RE: Německá ekonomike je v úpadku?
25.06. 20:48 Striga  RE: Německá ekonomike je v úpadku?
26.06. 05:45 Rene Bartosek  RE: Německá ekonomike je v úpadku?
27.06. 12:38 Miroslav Yamato  RE: Německá ekonomike je v úpadku?
27.06. 20:38 Rene Bartosek  RE: Německá ekonomike je v úpadku?
27.06. 22:50 Miroslav Yamato  RE: Německá ekonomike je v úpadku?
27.06. 22:47 Rene Bartosek  RE: Německá ekonomike je v úpadku?
27.06. 23:10 Miroslav Yamato  RE: Německá ekonomike je v úpadku?
27.06. 23:51 Antiseptik  RE: Německá ekonomike je v úpadku?
28.06. 07:04 Rene Bartosek  RE: Německá ekonomike je v úpadku?
25.06. 13:43 Spytihněv  RE: Německá ekonomike je v úpadku?
25.06. 07:35 panelák Obama  trochu srovnání
25.06. 09:06 cyp  ...
25.06. 09:41 jean.laroux  Prosperující Izrael
25.06. 11:51 sxg  RE: Prosperující Izrael
25.06. 12:18 Karel z Čech  RE: Prosperující Izrael
25.06. 23:01 rataj  RE: Prosperující Izrael
25.06. 15:18  RE: Prosperující Izrael
25.06. 15:39 Latinec  RE: Prosperující Izrael
25.06. 11:47 AKW  frei nájem
25.06. 12:15 google  zaujimava je aj diskusia pod clankom (nizsie) na Haaretz-i
25.06. 12:29 google  RE: zaujimava je aj diskusia pod clankom (nizsie) na Haaretz-i
25.06. 14:53 cyp  ...
25.06. 15:51 KILLROY  RE: ...
25.06. 16:19 cyp  RE: ...
26.06. 13:21 Spytihněv  Takový spiklenecký příběh...
27.06. 08:10 Latinec  RE: Takový spiklenecký příběh...
27.06. 11:23 Spytihněv  RE: Takový spiklenecký příběh...
27.06. 08:42 jean.laroux  RE: Takový spiklenecký příběh...
27.06. 09:02 Spytihněv  RE: Takový spiklenecký příběh...
25.06. 17:07 cyp  RE: ...
25.06. 17:01 vodnik007  RE: ...
25.06. 15:10 cyp  ..
25.06. 21:07 AlA777  RE: ..
25.06. 20:30 Josef Drazda  Izrael je placen nežidovskými národy!
25.06. 22:52 lycantrop  Sjednocení Německa
26.06. 06:07 Latinec  Cenzura Zvedavce
29.06. 18:44 Mirda  Odškodnění...
27.07. 12:44 r.m.  Vyslanectví Izraele v Deutschland opravy neplatí

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

70

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc srpen přispělo 107 čtenářů částkou 20 918 korun, což je 70 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Jak reportér iDnes šukal s plástovým panákem22.08.19 17:47 Česká republika 3

Time: Zkouška nové americké rakety potvrdila obavy Moskvy!21.08.19 20:27 USA 1

Středočeský kraj zahltíme elektrosmogem za 1,4 milionu a budeme hledat, jak to využít21.08.19 20:14 Česká republika 1

Frontex natočil dronem, jak probíhá pašování okupantů do Evropy21.08.19 19:55 Evropská unie 1

Pravda o 17. listopadu vyjde v polovině září najevo21.08.19 11:51 Česká republika 0

Chorvatská diplomatka spáchala ideozločin a byla následně vaporizována20.08.19 16:42 Chorvatsko 3

To snad není možné! Prosím vás, řekněte, že se mi to zdá!19.08.19 09:09 Česká republika 22

Do Španělska kobylky nepovezeme, vzkázali pašeráci z lodi Open Arms19.08.19 08:37 Neurčeno 2

Radostné hýkání mainstreamu o 5G na stadionech, čtenáři vyjadřují spíše obavy16.08.19 20:02 Česká republika 5

Policie vláčí děti v poutech do pěstounské péče. Skandál? Ne. Běžná norská praxe16.08.19 16:12 Norsko 2

Ministerstvo podle Orwella 201916.08.19 02:05 Česká republika 4

Jak si drazí černouškové představují svůj život v Evropě15.08.19 17:44 Neurčeno 2

Chcete pastu bez fluoru? Zaplaťte!15.08.19 11:28 Česká republika 5

Jeffrey Epstein měl doma obraz Clintona v modrých šatech a červených lodičkách15.08.19 10:05 USA 0

Pašování okupantů do Evropy běží naplno14.08.19 11:20 Evropská unie 2

Za Soukupovu nevyváženost. TV Barrandov dostala pokutu 400 tisíc korun14.08.19 11:18 Česká republika 3

Polský premiér a moratorium na 5G sítě: Podepsal nebo nepodepsal?13.08.19 11:30 Polsko 0

Čtyři čluny za čtyři dny: Pašeráci zmnohonásobili transport okupantů do Evropy12.08.19 23:33 Neurčeno 1

Středočeský kraj dal na setkání vlastenců v Příčovech 50 tisíc, teď je chce zpět12.08.19 22:15 Česká republika 1

Neviditelný pes na straně konspirátorů? Epstein pracoval pro Mosad12.08.19 16:42 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,25 Kč
Euro
25,78 Kč
Libra
28,48 Kč
Kanadský dolar
17,49 Kč
Australský dolar
15,73 Kč
Švýcarský frank
23,64 Kč
100 japonských jenů
21,84 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,85 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
35,37 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 891,72 Kč
1 unce stříbra
397,72 Kč
Bitcoin
235 248,12 Kč

Poslední aktualizace: 22.8.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 557