Diskuze k článku

Zbigniew Brzezinski: svědecká výpověď v americkém senátu

Příspěvků 84

13.6.2008 4:58

Jako kocour kolem horké kaše

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

chodí všichni- nejen Brzezinski- kolem 9/11. Jaký měl smysl tento proslov v únoru 2007/ !!!/, když se dodnes nic nezměnilo a všude to vypadá, že se to za rok jenom zhoršilo?! Jo, jistě, Irák a Palestina, všichni jsme ty hrůzy hrůzoucí viděli na videích!!! Je tady snad ještě nějaký prostor pro diplomacii a vznešená slyšení v obleku s potleskem? Já ho teda nevidím už dost dlouho!! Já vidím jenom neskutečně zmrzačené lidi a děti, jejich zoufalé oči, pláč a miliony lidských tragédií!!! Až budou v USA chtít začít něco řešit vážně, bude to vypadat jinak!! Zatím si dohodli s Izraelem jen podíl na loupeži irácké ropy za dobrou "spolupráci"v této válce!Howgh! [naštvaný] [naštvaný]

163109

13.6.2008 7:52

Jsme obklopeni pavučinou lží

sxg 78.?.?.?

Reakce na 163109

Harold Pinter pronesl u příležitosti udělení Nobelovy ceny za literaturu za rok 2005:
Jak každý člověk v tomto sále ví, ospravedlněním invaze do Iráku bylo, že Saddám Husajn vlastní velmi nebezpečné zbraně hromadného ničení, z nichž některé mohou být odpáleny během pouhých pětačtyřiceti minut a způsobit strašlivou katastrofu. Ujišťovali nás, že je to pravda. Pravda to nebyla. Říkali nám, že Irák je napojen na al-Káidu a že spolu s ní nese odpovědnost za hrůzu v New Yorku 11. září 2001. Byli jsme ujišťováni, že je to pravda. Pravda to ale nebyla. Říkali nám, že Irák ohrožuje světovou bezpečnost. Ujišťovali nás, že je to pravda. Pravda to nebyla.
12.01.2006
http://zpravy24.pantax.cz/

163111

13.6.2008 8:02

RE: Jako kocour kolem horké kaše

sxg 78.?.?.?

Reakce na 163109

Senátorka Johnsonová vystupila se zdrcující kritikou Kongresu ohledně kauzy 9/11 a žádá nové šetření ve věci, ze stejného důvodu vysokoškolský učitel Gadsby Scottsdale nastoupil 26. května hladovku.
Jak vidno v posledních dnech to v USA na politické scéně opět bouří. V úterý dne 10. června vystoupila v Senátu státu Arizona senátorka Karen S. Johnsonová. Ve své řeči zaútočila proti Kongresu, který evidentně nebyl schopen řádným způsobem vyšetřit všechny důležité okolnosti týkající se útoků na WTC z 11. září 2001. Johnsonová přímo sdělila: „Uteklo sedm let a naše společnost je konfrontována s novými důkazy, které v mnohém obrací zcela vzhůru nohama původní oficiální závěry související s tímto incidentem. My bojujeme proti terorismu v souvislosti s 9/11, ale dodnes stále nevíme co se ve skutečnosti stalo. Utratili jsme miliardy dolarů ve válce, tisíce amerických mužů i žen přišli o své životy a to ani raději nezmiňuji tisíce a tisíce zmařených životů nevinných iráckých a afghánských civilistů“.

http://www.matrix-2001.cz/v2/default.aspx?aid=2774

163112

14.6.2008 6:58

RE: Jako kocour kolem horké kaše

zalozak 210.?.?.?

Reakce na 163112

Ono ale v tomto pripade muze velmi platit to zname - "Be careful what you wish for[smích]"

Dovedete si predstavit co by nastalo po te kdyby se rekneme ta "nejbrutalnejsi" verze oficialne potrvdila vysetrovanim Kongresu?? Dle meho k oficialnim priznani nikdy nedojde - uz kvuli tomu ze by hlav k lyncovani byla pekna rada - a s Bushem a spol by to neskoncilo... dav by rychle vymetl i ten kongres ven. (coz dle meho i ti kteri "volaji" po vysetrovani vi)[vyplazený jazyk]

Ono to mozna zni alibisticky ale ve skutecnosti je pro mnoho lidi velky rozdil v tom se domnivat ze vlada dela spinavosti a vedet ze vlada udelala spinavost..

163149

13.6.2008 10:30

RE: Jako kocour kolem horké kaše

Finda 89.?.?.?

Reakce na 163109

Máte naprostou pravdu - nejen, že vznikla řada dokumentů dokonale vyvracejících oficiální verzi útoku na WTC a Pentagon (ten je snad nejvíc do očí bijící - ta povídačka s Boeingem, který se vlivem vysokých teplot vypařil [naštvaný] , ale přitom byla identifikována všechna těla [překvapení] , díra o velikosti 5 m atd. atd. - tomu snad nemůže nikdo věřit!!!), ale i velmi vysoce postavení lidé otevřeně hovoří a zpochybňují ten "útok" a celý smysl invaze na střední východ. Přesto se stále nic neděje!

Je to výsměch nám všem, Evropanům, Američanům, lidem z Afghánistánu, Iráku, Pákistánu... Výsměch všem nevinným lidem, dokonce i vlastní armádě [naštvaný]

Nedivila bych se, kdyby vpád do Íránu opět "podpořili" nějakým útokem na civilisty. Gouverment ztratil podporu většiny Američanů, Austrálie své vojáky stahuje, Japonsko se bouří, ale oni do toho budou dál šťourat, dál si budou hrát na vojáčky. To nejsou lidé, ale šílenci!
Dotáhli to opravdu už dost daleko, svůj obludný plán, ale jak říkáte - pořád SE NIC NEDĚJE!
Doufám, že se lidé vzbouří dřív, než je po zuby ozbrojený voják vyvleče o půlnoci z postele a zatkne. Za co? Třeba za to, že před dvěma lety na internetové diskusi napsal tenhle příspěvek...

163118

13.6.2008 8:04

A LÉTA BĚŽÍ,....VÁŽENÍ

V. Sodek 89.?.?.?

.....a US daňový poplatník je o pár desítek tisíc dollarů chudší. A dojí se osošest.

P.S. Když jsme s dětmi šli dolů Petřínem, narazili jsme na plot US ambasady. Chvíli nato jsme šli kolem plotu ambasády polské. Ten nepoměr provedení mě zarazil. Za ten US plot, špicemi zahnutými ven, jsem se styděl.

163113

13.6.2008 23:07

RE: A LÉTA BĚŽÍ,....VÁŽENÍ

pje 194.?.?.?

Reakce na 163113

Trefná, byť smutná sybolická věta! Již léta jsem tam nešel a při přestavě toho, co líčíte, se mi vrací momentky z Kdyby tisíc klarinetů... Kdy už ty svině v žoldu bůhvíkoho přesně zajdou na to, čím zacházejí? Tolik lidí nejen v Americe by si oddechlo... Jenže mladé generaci je dávána do ruky hračka (pravda, sofistikovaná, elektronická, s hyperrealitou virtuální "závbavy" - tihle se nebudou zajímat o věci veřejné a bouřit se jako v době květin...

163142

13.6.2008 8:21

...

jouda 195.?.?.?

USA jsou k smíchu a míru na Blízkém východě se dá dosáhnout pouze vyhnáním židů z Palestiny. Žádný Izrael neexistuje.

163114

13.6.2008 11:25

RE: ...

Vanguard 84.?.?.?

Reakce na 163114

Hm, a kdo to porazil Araby v každé válce?

163122

13.6.2008 12:57

RE: ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 163122

Máte pravdu,ale je to jen díky rabínům a Talmudu.Kdybyste si přečetl Korán,najdete tam samé volání po milostrdenství.Ovšem Talmud-bible náboženských fanatiků,ten se jen hemží krví a to i vlastní.Výzvy k vyvraždění nebo zotročení všech nežidovských obyvatel planety jsou základem jak židovského náboženství,tak i podkladem pro operační oddělení izraelské armády.Judaismus vůbec není mírumilovný,jak se nás různí liberálové snaží přesvědčit,ale naopak bažící po krvi nevěřících.Křestˇanství má s judaismem společného pouze Ježíše,který je však Židy označován za nečisté prase.A dnešní izraelští Židé nemají s těmi biblickými starozákonními společné jenom jméno.

163124

15.6.2008 10:41

RE: ...

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 163124

Citáty z koránu, první číslo označuje súru, druhé verš. Prosím o vysvětlení.

2:191 Zabíjejte je všude, kde je dostihnete, a vyžeňte je z míst, odkud oni vás vyhnali, vždyť svádění od víry je horší než zabití. Avšak nebojujte s nimi poblíže Mešity posvátné, dokud oni s vámi zde nezačnou bojovat. Jestliže však vás tam napadnou, zabte je - taková je odměna nevěřících!
4: 89 A přáli by si, abyste se stali nevěřícími, jako jsou oni, a abyste byli stejní. Neberte si mezi nimi přátele, dokud se nevystěhují na stezku Boží! A jestliže se obrátí zády, pak je chyťte a zabte, kdekoliv je naleznete! A neberte si z nich ani přátele, ani pomocníky.
4:91 A najdete i jiné pokrytce, kteří chtějí získat důvěru vaši i důvěru svého lidu. Kdykoliv se pokusí vás svést k odpadnutí, budou v tom odraženi. A jestliže se nebudou držet stranou od vás a nevzdají se vám na milost a nesloží své ruce, tedy je chyťte a zabte, kdekoliv je naleznete! A nad těmito vám dáváme pravomoc zřetelnou.
9:5 A až uplynou posvátné měsíce, pak zabíjejte modloslužebníky, kdekoliv je najdete, zajímejte je, obléhejte je a chystejte proti nim všemožné nástrahy! Jestliže se však kajícně obrátí, budou dodržovat modlitbu a dávat almužnu, nechte je jít cestou jejich, vždyť Bůh je věru odpouštějící, slitovný.
9:29 Bojujte proti těm, kdož nevěří v Boha a v den poslední a nezakazují to, co zakázal Bůh a Jeho posel, a kteří neuctívají náboženství pravdy, z těch, kterým se dostalo Písma dokud nedají poplatek přímo vlastní rukou, jsouce poníženi.
9:30 A říkají židé: "´Uzajr je syn Boží!" a říkají křesťané: "Mesiáš je syn Boží!" A taková je řeč, již ústy svými pronášejí, a napodobují tak řeč oněch, kdož před nimi byli nevěřící. Nechť Bůh proti nim bojuje! Do jaké lži to upadli!
9:41 Jděte v boj lehcí i těžcí a bojujte majetky i osobami svými na cestě Boží! A to bude pro vás lepší, jste-li vědoucí.
9:73 Proroku, bojuj usilovně proti nevěřícím a pokrytcům a buď přísný na ně! Útočištěm jejich bude peklo, a jak hnusný je to cíl konečný!
9:123 Vy, kteří věříte! Bojujte proti těm z nevěřících, kteří jsou poblíže! Nechť ve vás naleznou tvrdost a vězte, že Bůh je na straně bohabojných!
47:4 A když se střetnete s nevěřícími, udeřte je do šíjí, a až jim způsobíte úplnou porážku, pevně je spoutejte! A potom je buď omilostněte, anebo je propusťte za výkupné, pokud válka neodloží své břímě. A tak budiž! Kdyby Bůh chtěl, pomohl by si sám proti nim, avšak nečiní tak proto, aby vás jedny druhými podrobil zkoušce. A Bůh nedopustí, aby se ztratily skutky těch, kdož byli zabiti na cestě Boží.

163214

15.6.2008 17:40

RE: Korán versus Talmud...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 163214

>Prosím o vysvětlení.
-------
Vysvětlení je naprosto jednoduché. Je to návod k sebeobraně. Když se nad textem zamyslíme, tak si musíme zákonitě představit to utrpení, kterému muslimové byli vystaveni už v dávné minulosti. Nic se nezměnilo. Historie se opakuje. Výbojné hordy chazarů už nejezdí na koních s oštěpem v ruce, ale v tancích Merkava a létají v ukradených F-15, F-16 a F-18 se znakem Solomonovy pečetě - šesticípé hvězdy.
Jako protiargument - na vyváženost - nám tady Vanguarde uveďte několik citátů z Talmudu, ať můžeme porovnat. Možná to bude pro některé šokující, jakou rasistickou literaturou se vychovávají židovské děti k jejich vyvolenosti.

163238

15.6.2008 21:22

RE: Korán versus Talmud...

Vanguard 84.?.?.?

Reakce na 163238

Aha, takže muslimové dobyli během sta let po Mohamedově smrti celý Egypt, Sýrii, severní Afriku, Mezopotámii a Pyrenejský poloostrov v rámci sebeobrany? To je velmi neortodoxní výklad...čím muslimům hrozilo vizigótské království ve Španělsku, že je museli dobýt a zničit? Jak ohrožovalo muslimy království Franků, která se zachránilo až díky Karlu Martelovi a bitvě u Poitiers? Muslimská násilná expanze trvala tisíc let, až do konce 17. století, kdy byli Turci poraženi u Vídně.

Pokud jde o ty citáty, nic z Talmudu uvádět nebudu. Vy jste tady začal operovat koránem s tím, že je to samé volání po milosrdenství; já jsem prokázal opak. Talmud s tím nemá nic společného-já jsem jen vyvrátil vaše nesmyslné tvrzení ohledně koránu.

163253

16.6.2008 0:16

RE: Korán versus Talmud...

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 163253

"Pokud jde o ty citáty, nic z Talmudu uvádět nebudu."

nicméně komparace textů islámu, křesťanství a judaismu, resp. jejich radikálních částí, by nezaškodila. Leccos by nám to pomohlo odhalit.

Nakonec, všechny tři pochází z jednoho.

163266

18.6.2008 17:27

RE: ...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 163214

Vanguarde, nebudu citovat Talmud, to by byla velká síla. Ale co tohle?

Když pak tebe uvede Hospodin Bůh tvůj do země, do kteréž již vcházíš, abys vládl jí, a vyplení národy mnohé od tváři tvé, Hetea, Gergezea, Amorea, Kananea, Ferezea, Hevea a Jebuzea, sedm národů větších a silnějších nežli jsi ty, a dá je Hospodin Bůh tvůj tobě, abys je pobil: jako proklaté vypleníš je, nevejdeš s nimi v smlouvu, aniž slituješ se nad nimi.

Starý zákon, bohužel už nevím, kde to přesně je... Tak co?

[chechtot]

163494

18.6.2008 17:06

RE: ...

sxg 78.?.?.?

Reakce na 163214

Citáty z talmudu:
Moed kattam 17a : Jestliže žid chce učinit zlo, měl by jít do města kde ho nikdo nezná a spáchat ho tam.

Erubin 21b : Kdokoliv neuposlechne rabíny zaslouží si smrt a bude potrestán v pekle, kde se bude vařit ve výkalech.

Sanhedrin 58b : Jestliže se pohan dotkne žida, musí pohan zemřít.

Sanhedrin 57a : Žid nemusí platit pohanovi mzdu za vykonanou práci.

Baba Kamma 37b : Jestliže nějaký izraelský dobytek potrká kanaánského dobytka nemusí mu nic nahrazovat. Ale jestliže kanaánský dobytek potrká izraelského dobytka musí být odškodněn.

Abodah Zarah 36b : Nežidovská dívka je ve stavu niddah (špíny) již od narození.

Abodah Zarah 22a-22b : Pohané preferují sex s kravami.

Sanhedrin 106a : Je řečeno, že Ježíšova matka byla děvka : Ona byla potomek princezen a guvernérů a spala s tesařem jako děvka.

Baba Mezia 24a : Jestliže žid nalezne něco co patří pohanu, nemusí mu to vracet.

Sanhedrin 76a : Bůh neušetří žida, který si vzal svou dceru za ženu nebo manželku, která si vezme svého nezletilého syna a neušetří žida, který vrátí věc po té co ji ztratil pohan.

Sanhedrin 57a : Když žid zabije pohana nebude potrestán. Když žid okrade pohana může si to nechat.
Baba Kamma 37b : Pohané jsou mimo ochrany zákona a Boha a jejich peníze jsou vystavené Izraeli.

Baba Kamma 113a : Žid může užít lži (úskok), aby zaskočil pohana.

Yebamoth 98a : Všechny nežidovské děti jsou zvířata.

Gittin 57a: Ježíš je v pekle a vaří se v horkých výkalech.

Sanhedrin 43a: Je řečeno o Ježíši (Yeshu Nazaretský), že byl popraven, protože provozoval čarodějnictví. Před večer Paschy byl Ježíš pověšen a čtyřicet dnů před tím byl opilý k smrti při provozování magie, lákal lid k modlářství.... Byl to svůdce a jako takového je netřeba litovat ho či ho bránit.

Rosh 17a: Křesťané (minnim) a jiní, kteří odmítnou Talmud půjdou do pekla a budou tam mučeni po všechny generace.

Sanhedrin 90a: Kdo četl Nový Zákon (nekanonické knihy) nemá žádnou účast ve světě budoucím.

Yebamoth 59b: Žena, která obcovala se zvířetem si může vzít židovského duchovního. Žena, která souloží s démonem si může vzít židovského duchovního.

Hagigah 27a: Žádný rabín se nemůže dostat do pekla.

Baba Mezia 59b: Rabín vedl diskusi s Bohem a porazil Ho. Bůh připustil, že prohrál.

Shabbath 116: Židé musí zničit knihy křesťanu, to jest Nový Zákon.

Gittin 69a: Pro uzdravení těla žida, ať vezme prach, který leží ve stínu kolem toalety, smíchá to s medem a sní to.

Yebamoth 63a: Adam souložil se všemi zvířaty v zahradě Eden.

Yebamoth 63a: Zemědělství je nejnižší povolání.

Sanhedrin 55b: Žid se může oženit s tříletou dívkou (doslova : tři roky a den).

Sanhedrin 54b: Žid může souložit s dítětem pokud je starší devíti let.

Kathuboth 11b: když dospělý muž obcuje s malou dívkou není to nic...Automaticky kráceno

163496

18.6.2008 17:25

RE: ...

sxg 78.?.?.?

Reakce na 163214

Gittin 70a: Člověk přicházející z toalety by neměl souložit dokud neujde půl míle, protože ho provází démon. Jestli bude souložit, narodí se mu epileptik.

Menahoth 43b-44a: Židovský muž je povinen říkat následující modlitby každý den : Děkuji ti Bože, že jsi mne neučinil pohanem, ženou či otrokem.

Soferim 15, Pravidlo 10: "Tob shebe goyyim harog" (dokonce i ti z nejlepších pohanů by měli být zabiti).

Kerithoth 6b: Ten kdo lije posvěcený olej nad dobytkem či nádobou není vinný, jestliže ho lije nad pohany (goyyim) nebo mrtvými je nevinný. Zákon týkající se dobytka a nádob je správný, protože je psáno : "Nesmí se vylít na tělo nepovolaného člověka" (Ex. 30:32) a dobytek a nádoby nejsou lidé (Adam).

Kodex Majmonida, svazek 10: "Je to nicméně micva (náboženská povinnost) vymítit židovské zrádce, minnim a apikorsim, a způsobit jim pád až do propasti zničení, dokud budou způsobovat nepříjemnosti Źidům a obracet lid od Boha, jako to dělal Ježíš Nazaretský a jeho žáci a Tzadok, Baithos a jejich žáci. Kéž jméno bezbožníka shnije."

http://zpravy24.pantax.cz/

163497

13.6.2008 23:29

RE: ...

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 163122

No v té první a pro další vývoj nejdůležitější to byly komunistické zbraně komunistického Československa.
A nebo se mýlím?

163144

15.6.2008 9:41

RE: ...

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 163144

Hm, a kdo ty zbraně držel v ruce?

163213

15.6.2008 17:35

RE: ...

Takyjeden 77.?.?.?

Reakce na 163213

No nebýt těch,kteří jim je dodali ...

163235

15.6.2008 21:41

RE: ...

Vanguard 84.?.?.?

Reakce na 163235

Arabům dodávali zbraně zase Britové, a nebylo jim to nic platné. V dalších válkách Arabům dodával zbraně komunistický blok, a nebylo jim to nic platné. Sovětští piloti prý dokonce v yomkipurské válce létali na syrských strojích...

163254

15.6.2008 4:58

RE: pouze vyhnáním

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 163114

Nemusite vyhanet. To vas zase narknou za antisemitu.
Lepsi reseni je v prestehovani Israele do USA, kde je stale dostatek mista.
Amerika by tak ziskala velmi nadane lidi a odplatou by nam zde mohli postavit stejnou zed na Mexicke hranici. [cool]

163205

15.6.2008 13:27

RE: pouze vyhnáním

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 163205

>....a odplatou by nam zde mohli postavit stejnou zed na Mexicke hranici.
Nadani lide mohou prichazet ze vsech koncin sveta, nemyslite? Nadany -treba pro landscaping [smích]
Ovsem jako odmenu za US citizenship by stacilo platit mistni dane a nežádat dotace smerem Daaaalnyyy Vyyyychod.
Z ciziho krev netece, ... z vlastniho ano [velký smích] [pláč]

163222

15.6.2008 17:59

RE: pouze vyhnáním

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 163205

>Lepsi reseni je v prestehovani Israele do USA, kde je stale dostatek mista.
------
Já bych navrhoval Mrtvé údolí v Nevadě na sever od Las Vegas. Až na jednu jedinou oázu "Scotties Castle" - která by se dala přejmenovat na "Nový Jeruzalem" - ani živáčka nepotkáte. Do Las Vegas - města neřesti a kasín - coby kamenem dohodil. Nedaleko je "Area 51", což by jim nahradilo Negevskou poušť, kde mohou trénovat pochodem vchod, levá, pravá a možná také jak funguje splachovací záchod. Pokud je stále ještě bude držet ta roztahovačná povaha, tak v sousední Arizoně je místa habaděj. Nikoho nemusí zabíjet k zabírání nového území. Jsou tam rozlehlá místa, kde za posledních sto (a více) let lidská noha doposud nevstoupila.
Není tohle nádherná myšlenka? Palestinci by měli konečně důvod oslavovat nezávislot.

163239

15.6.2008 20:19

RE: pouze vyhnáním

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 163239

"Není tohle nádherná myšlenka?"
Tahle myslenka neni jen moje. Byl navrzen Utah a Arizona. Oba staty maji vice mista nez je v dnesnim Izraeli a da se tam zit. V Utahu ovsem ziji Mormoni, tak nevim jestli by vznikla nova Palestina.
Mrtve udoli je prirodni monument.
http://www.lewrockwell.com/orig/kinsella5.html
http://www.metafilter.com/47396/Moving-Israel-to-E...
http://tcoverride.blogspot.com/2006/12/final-solut...
http://www.halfbakery.com/idea/Relocation_20of_20I...
Zde je bomba: http://gbgm-umc.org/umw/Joshua/may7180.stm
http://xgeronimo.wordpress.com/2008/06/04/israel-t...
Co takhle stat, kde je olej? http://www.foxnews.com/story/0,2933,49353,00.html

163247

13.6.2008 10:28

Koniec vojny v Iraku

orin 78.?.?.?

Myslim, ze som to cital prave na tychto strankach. Amerika sa vo vojne nechova ako Amerika a nesleduje svoje narodne zaujmy, takze logicke argumenty pre skoncenie vojny v Iraku tu nemaju miesto.
Ameriku vedie banda skorumpovanych individui ktore sleduju len svoje vlastne vrecka. Ukoncenie vojny v Iraku by zastavilo kohutiky penazovodov z federalneho rozpoctu do firiem ktore sa na vojne podielaju. Okrem zbrojarskych su to firmy logisticke, rafinerske, zoldacke a dalsie.
Tieto spolocnosti si platia senatorov aby rozhodovali v ich prospech, nie v prospech krajiny. Vsetci vidime ze rovnako to funguje aj v nasich parlamentoch.
Vykriky Brzezinskeho a Johnsonovej su len propagacnymi vykrikmi, pretoze nedostali bud zaplatene, alebo sa chcu zviditelnit. Nic ine v tom nehladajte. Je to smutne, ale je to tak. Demokracia sa bohuzial vyznacuje tym, ze voleni zastupcovia ludu si spravia z funkcie zlate koryto, ochrania sa legislativou ktoru sami navrhuju a schvaluju. Odsuhlasia si platy a vyhody o ktorych sa pracujucim ani nesniva.
USA su do viru svojej financnej politiky tak zamocene, ze nemozu prestat. Dolar klesol za vlady Busha o 65% !!!
Pred rokom som si na tychto strankach dovolil zaprorokovat, ze USA sa nedaju porazit vojenskou silou, ale rozlozia sa same zvnutra. Informacie ohladne cviceni narodnej gardy a internacnych taboroch z predchadzajuceho clanku mi davaju zapravdu.
Dovolim si opat maly predpoklad do buducnosti. Nepokoje zacnu vo velkych mestach L.A., N.Y., S.F. zacnu ich socialne slabsi obyvatelia tmavsej farby pleti. Dolar pojde ku dnu a ked ho prerazi, uspesne klesne este nizsie.

163119

13.6.2008 11:11

to sa hodí aj sem, taký +dôsledok:

sxg 78.?.?.?

Reakce na 163119

re:Jak zredukovat populaci pod tu "vysnenou" jednu miliardu "kvalitnich jedincu"

Napríklad, dosť sa ich vyrasuje z dôvodu popudenia Európy a tzv Islamo-fašizmu, slovné spojenie použil Bush v 2006 a odvtedy sa to rasí dínom dánom po celom svete a "elity" majú enormný záujem na "zrážke civilizáci". Harašenie U.S.raela +Obama, Clintonová, McCain... na zasadaní AIPAC.
Peňažný magnáti si zafinancujú ďalšiu vojnu a na nepotrebných "bývalých kandidátov" zabudnú.
AIPAC-Bilderberg na oboch sú pečený varený politický lídry, ale finnčníkov je na AIPACu pomenej...
...a to sa mi tu nechce rozpisovať celé dôsledky.

163121

13.6.2008 13:44

RE: Koniec vojny v Iraku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 163119

Na toto Vám mohu říci jen jedno : Přečtěte si NOstradama a přijdete na to,že on to předpověděl něco kolem roku 1600. [mrknutí jedním okem]

163127

11.7.2008 18:42

RE: Koniec vojny v Iraku

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 163127

Dalsi obdivovated Ostradama [chechtot]

165213

13.6.2008 11:59

Tak nevím

k.p@seznam.cz 160.?.?.?

Říkal jsem si, že budu psát jen když mám co říct a budu mít dojem, že by to mohlo zajímat i ostatní. Ale teď mám spíš neodbytný pocit se Vás všech, kteží tady přispíváte do diskuze, zeptat na jednu věc. Podotýkám, že jsem odpůrce americké politiky a snahy diktovat světu co má dělat. Vím, že vyvolat válku kvůli energetickým zdrojům a vlivu v dané oblast je zvěrstvo. Ale napadlo Vás někdy, v jaké části světa žijeme, jaký je náš životní standart? Zeptali jste se sami sebe, jestli by jste byli za pár let ochotni jezdit jen na kole? Nejezdit na dovolenou, co bude jíst, když nebude ropa?Jak dosáhneme potravinové soběstačnosti, co budou dělat lidé v městech, když nebudou mít co jíst, čím se ohřejí v zimě? Budou vesničani bránit svoje políčka se zbraní v ruce proti nájezdníkům z měst? Možná Vám přijdu příliš paranoidní, nicméně i s touto variantou je třeba počítat. Celý vývoj v přírodě i vývoj společenský od prvobytně pospolné společnosti, je o tom jak uchvátit a zaujmout lepší místo a vytěsnit toho slabšího. Obávám se, že pokud nebudeme my ti silnější budeme ti slabší a slabší končí špatně. Vím, že zastánci humanity mě asi proklejí a budou si myslet něco o primitivech. Ale já si jen položil otázku Co by bylo kdyby.... A zajímá mě co si myslí ostatní lidé. Nesouhlasím s americkou politikou a prostředky, kterými operuje. Ale až budu mít opravdu hlad, bude možná moje úvaha úplně jiná.

163123

13.6.2008 13:34

RE: Amerika hlady neumře.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 163123

Američani mají spoustu uhlí ( zásoby asi na 5000 let ). V USA se životní úroveň může snížit na úroveň roku 1940 ( což by odstranilo civilizační nemoci [velký smích] ), ale nikdy ne na úroveň rovníkové Afriky.
Současné neokonzervativní vedení USA chce zachovat v USA rozežraný ropný blahobyt i za cenu riskantních výbojných válek. Pokud jsou totiž lidi spokojený, tak se nestarají o čachry těch nahoře, kteří tak můžou být extrémně bohatí bez velkých starostí. Navíc po 11. září už neocons nemají jinou možnost, protože pokud se o tuto prasárnu začne zajímat víc lidí než pár nadšenců, tak stovky velkých zvířat dostanou trest smrti.

Pozn. pro editora: Přidal bych sem další smajlíky. Třeba ten otočnej zadek, co je na Idnes, je fakt super. Taky by byla dobrá možnost odkazovat obrázkem na jinou stránku.

163128

13.6.2008 14:24

RE: Tak nevím

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 163123

Vím jistě, že si to celá řada lidí uvědomuje velmi jasně. I já, kupříkladu, se pohybuji světem především na kole a pěšky. A na dovolené také nejezdím. Alespoň ne v tradičním duchu.

O tom, že nám vysoký životní standard zajišťuje naše západní civilizace, také není pochyb. Ale myslím, že lze úspěšně pochybovat o tom, že mi můj chléb vezdejší obstarávají americké kanóny. Dokonce jsem přesvědčen, že nebýt amerických kanónů, mohli by se VŠICHNI lidé na celém světě mít lépe.

Tuhle představu, jak US troopers bojují za naši civilizaci, se nám stále někdo snaží vnutit. Staví své teorie na "Střetu civilizací". Ale nijak si neklade otázku, kdo ten střet vyvolává. Určitě ne Írán, který už 400 let nikoho nenapadl. Osobně dávám přednost domluvě a obchodu, než si něco brát násilím. Je to vždy výhodnější pro obě strany. A peršané a arabové vždy byli nejprve obchodníky a až potom válečníky. Naproti tomu, co předváděli conquistadoři nebo američtí osadníci, svědčí o jiných prioritách nás "civilizovaných" zápaďanů.

Ano, je docela pravděpodobné, že se tu jednou začneme požírat navzájem. Ale pokud budeme mrhat zdroji na války, bude to dříve než se nadějem.

163130

13.6.2008 14:57

RE: Tak nevím

Finda 89.?.?.?

Reakce na 163123

Velmi ráda odpovím - zahřálo by se a najedlo dosyta celé lidstvo, kdyby nebyl hlad uměle vytvářen (zajímavé, že jen v určitých oblastech, proč asi... že by ona řízená redukce obyvatelstva?) a kdyby nebyly alternativní zdroje energie drženy pod zámkem a jejich vynálezci pronásledováni. Věřte mi, že by se nám tady bez ropy žilo úplně krásně!

Jenže zatím to nejde, protože majitelé ropných rafinérií a já nevím čeho, koukají, aby z toho ještě vytřískali co se dá. A teprve až nebude ani kapka ropy, najednou se ty alternativní (a mimochodem bezemisní) zdroje energie vynoří. Jenže to už zase bude mít někdo pod palcem a zase na tom bude tvrdě vydělávat...

Tak snad se mi podařilo vám trochu osvětlit, že rozhodně tyhle války nemají ani ten nejmenší smysl.

A vůbec - vážně byste chtěl ospravedlnit vpád do jiného státu z důvodu, aby se nějaký Fritz nebo John daleko v Evropě nemuseli vzdát blahobvytného korýtka? Ono kdyby v Čechách byla naleziště ropy a někdo Vám sem vtrhnul s omluvou: pardon, ale my na západě se fakt nehodláme uskromnit jen proto, že se celosvětově tenčí zdroje ropy, takže to tu zabíráme, protože jsme prostě silnější.

To by bylo křiku...

163131

14.6.2008 14:28

RE: Tak nevím

mtk 80.?.?.?

Reakce na 163131

Homo sapiens = člověk válčící. Dosud platí. Nic nenasvědčuje tomu, že tomu bude v blízkých desetiletí jinak. Je mi líto.

163160

14.6.2008 16:54

RE: Tak nevím

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 163160

Mýlíte se. Většinová společnost, to znamená nejméně 90 procent obyvatelstva má povahu ovcí. Tito ovčané sami od sebe nikdy nejdou do válek válčit dobrovolně. Jsou do nich sprostě nahnáni jak na jatka, nažene je tam vládnoucí menšina óbrboháčů. Neštěstím lidstva jsou právě tito óbrboháči(10 procent lidstva), to oni dělají peklo na Zemi po celou historii lidstva. Takže homo sapiens sapiens byl odjakživa a je dodnes geneticky v podstatě mírumilovný tvor. Organizované války jsou umělý výtvor, vynalezený vládnoucí, bohatou oligarchií, za účelem ještě většího zbohatnutí a ovládaní společnosti.

163166

15.6.2008 13:39

RE: Tak nevím

8-P 88.?.?.?

Reakce na 163166

Normální (99,9 procentní) člověk nikdy sám od sebe na smrt nebojuje. O celospolečenské akci, jakou válka zcela jistě je, vždy rozhoduje nějaký fuhrer. Absolutní moc korumpuje absolutně, generály a prezidenty nevyjímaje. Lidi válčí pouze díky rozkazům vůdců tzv. "civilizované" smečky. Proto taky zakladatelé USA nechtěli dovolit organizovanou armádu, ale pouze lokální milice. Šlapalo to až do 20. století. Ale to už je jiný příběh

163226

13.6.2008 23:42

RE: Tak nevím

rataj 85.?.?.?

Reakce na 163123

No jo, máš pravdu. Taky si říkám, že by to byla pro ty mocný světovládce nepředstavitelná katastrofa, kdyby třeba neměli příští rok na novou jachtu, nebo na nový pozlacený suprbouráky pro svý děcka. Kdesi jsem tu na nějakým českým servru četl v diskusi od kohosi příspěvek, že kdyby mu někdo chtěl zakázat jezdit autem, tak by mu vytrhl páteř.Tož se vlastně nemusíme divit tomu, že se někteří, ba řekl bych dosti mnozí, v obavě vo budoucnost, vo svý teplý flíčky, vo dobro svých dětiček, vo zabezpečení svejch milenek, a s vohledem na mnoho jinejch bohulibejch oumyslů dopouštějí i činů, kteří slušní lidi pokládají spíše za zločiny.

163145

14.6.2008 1:52

RE: Tak nevím

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 163123

Hmm, takze vy se minite servat o zdroje? A chapete, ze je pri teto rvacce je nemozno vyhnout se globalni nuklearni valce? [překvapení] Je to nemozne z toho duvodu, ze se stretnou nevyhnutelne zajmy mocnosti s nuklearnim arsenalem. USA, Rusko,Cina, Indie, Pakistan, Izrael, Britanie, Francie... Pokud si jam mam vybrat mezi odmitnutim konzumu, o kterem tak hezky pisete a nuklearnim infernem, pak mam lehke rozhodovani.

Navic vzdelani, kvalifikovani, kreativni, pracoviti Nemci s invenci maji v obchodni smene za zdroje, ktere dovazi, co nabidnout. Konzum je vsak pevne svazan s mocenskym systemem, ktery je zvenci neporazitelny. Takove systemy vyhnivaji zevnitr a prave se nachazime ve finisi tohoto procesu viry v nekonecny rust na konecne planete Zemi.

163147

14.6.2008 17:27

RE: Tak nevím

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 163147

Teď si představte René takovou alternativu, že všechny Vámi zmíněné země má ve skutečnosti ve své moci jedna a tatáž skupina mocných celosvětových vládců. I s takovou nepěknou alternativou je třeba počítat. Jak by se vyvíjela situace s takovouto alternativou dál?

Taky je mi divné, že se již asi 10 let pečlivě mlčí o existenci neutronových bomb. Někdo ty neutronovky vlastní, ale kdo všechno? Jenom připomenu, že neutronovky jsou zbraně, které zničí vše živé, ale majetek a budovy zůstanou zachovány a nedotčeny.

163167

14.6.2008 20:15

RE: Tak nevím

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 163167

Udajne dnes nikdo zadne neutronove bomby nema. Tezko rict, kdyz se zamyslime nad lhanim nejdulezitejsich svetovych postav, zda-li existuji, ci je dokonce v Iraku vyzkouseli.
Jeden z duvodu, proc neni tato zbran ve skladech je kratky polocas tritia.
Kdo vi?
http://keld.newsvine.com/_news/2007/04/24/681705-u...
http://acdn.france.free.fr/spip/breve.php3?id_brev...

163172

15.6.2008 2:08

RE: Tak nevím

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 163167

Neexistuje zadna mezialteranativa. Bud transformace nasi civilizace a odklon od konzumu. To znamena nevyhnutelne zmenu systemu, protoze konzum je jednim z fundamentalnich principu existence systemu. Pokud se nestane, tak dojde ke kolapsu, ktery smete jakekoliv "dzetlmenske" dohody a tajne aliance. A az skutecne potece do bot budou bez skurpulu pouzity jakekoliv zbranove systemy.

Federalizace Evropy shora bez souhlasu tech dole neni nic jineho nez sanacni prace na posledni chvili, nebude to fungovat. Chaos totiz nejde kocirovat, mocni ho jsou sice schopni vyvolat viz. posledni svetove valky, ale vyvolane niceve sily jsou mimo kontrolu. A zabranit chaosu, ktery prichazi s principielni nevyhnutelnosti? Lze ho maximalne zbrzdit.

Mocni naseho sveta stoji ted pred volbou, bud se smirit s transformaci nasi civilizace danou zlidovenim informacnich technologii a snazit se tuto transformaci ovlivnovat a smirit se snizenim podilu sveho vlivu anebo se pokusit zakonzervovat soucasny stav. A oni moc dobre vedi, ze to nejde bez brutalni redukce lidske populace. To se vsak tezko obejde bez globalniho chaosu a behem toho nevyhnutelne dojde k valecnym konfliktum bez jakehokoliv slitovani.

Krize prichazi nevyhnutelne, transformace je alternativa jak se ji snazit resit a prizpusobit se. Zakonzervaovani systemu znamena postavit se silam, ktere davaji tuto obrovskou krizi do pohybu. Tyto sily, ktere hybou temito procesy jsou mimo jakoukoliv kontrolu. Pokud se uvede v zivot jejich destruktivni charakter, staneme se pouhymi statisty tohoto velkeho divadla az do chvile, kdy dojde k vycerapni potencialu techto sil.

System v soucasne podobe, tak jako tak padne. My mame pouze volbu, zda homo sapiens zvoli budoucnost nebo upadne v zapomeni. Prezit muze dostatecne vseobecne vzdelana spolecnost s urcitou nezbytnou moralni urovni, ktera se odkloni od konzumu, zadna jina neprezije. Svet ktery maji ucastnici Bielderbergu v hlavach je mrtvy neschopny existence. I oni mohou k tomuto poznani dojit pomoci praxe, ale to uz budou v roli statistu bez volby neco zmenit. Lepe by bylo se v tomto pripade prakticke zkousce vyhnout. Ono pokusy socialniho inzenyrstvi v masovem meritku, dopadly behem 20.stoleti katastrofalne. Ti co za nimi stoji to velmi dobre vedi, dalsi pokus bude bez moznosti reparatu.

163197

15.6.2008 8:49

RE: Tak nevím

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 163197

Předpokládejme, že vládci světa momentálně nejvíc přemýšlejí nad tím, jak provést co nejkulantněji brutální redukci lidské populace, aniž by vyvolali celosvětové zničení lidstva. Jsem přesvědčena, že ti nejzasvěcenější jsou vlastníky nové generace neutronových zbraní, o kterých již ale velmi pečlivě mlčí. V šedesátých letech se americká a ruská oligarchie vzájemně zastrašovala, tak jsme se o těchto zbraních dozvěděli. Ale později mocní došli patrně k závěru, že již na veřejnosti o těchto zbraních nikdy mluvit nebudou. Podle mne však existujou.

Jak by tu redukci mohli provést? Mohli by to provést v několika vlnách. Nejprve by vrhli neutronovky NARÁZ na všechny země, které vlastní atomovky. Kromě Izraele, Ameriky a možná Ruska. Tím by se zbavili tří miliard lidí. V druhé vlně by mohli použít bilogické zbraně. Vybraní jedinci by byli naočkovaní protilátkou (aniž by o tom tušili), ostatní, nenaočkovaní by vymřeli na nějakou tu ptačí chřipku. Jenže by museli potají naočkovat třeba 500 milionů lidí a to mi není jasné, jakým způsobem by to provedli, aby si toho nikdo nevšiml.

Včera mě velmi překvapila Mladá fronta, jak drze oznamovacím tónem napsala, že do 15 let bude obyvatelstvo očipované. Üplně jsem nad tou drzostí nevěřícně žasla. A zde bych viděla tu možnou fintu: pod záminkou očipovaní (před teroristy samozřejmě) by bylo obyvatelstvo vyselektované na ty, co mají přežít a na ty, co mají zemřít.

Jsem až příliš velký fantasta?

163210

15.6.2008 10:20

RE: Tak nevím

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 163210

Fantasta je velmi slabé slovo, Jarmilko...

163215

15.6.2008 15:44

RE: Tak nevím

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 163210

Jenomze existuji devastujici zbranove systemy s dlouhodobym nicivym ucinkem, az potece do bot budou zpocatku pojistkou proti porazce, ale behem "redukce" [naštvaný] [naštvaný] [bliji] budou nakonec pouzity. Je to dano "psychologii moci". Podivejte se na Mugabeho a jeho logiku "nez vitezstvi opozice, tak radeji zasah armady". Co si myslite, ze se stane pri aplikaci teto "logiky" ve velkem. Jak se to jednou zacne mydlit, tak je to mimo kontrolu a bude pouzito veskerych zbranovych systemu, i tech velmi svinskych. Proste se to loutkarum vymkne z rukou a oni budou pouze statiste jako vsichni. [pláč] [pláč]

163230

15.6.2008 20:17

RE: Tak nevím

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 163210

>Jak by tu redukci mohli provést?
------
Poučme se trochu z historie. Nejsnadnější, nejlevnější a nejspolehlivější - avšak nejdrastičtější - metoda snížení lidské populace je vyhladověním. Příklady: plánovaný hladomor - Ukrajina 1920, 1933-1935, Německo 1933, Čína 1949-1966. Izrael 1948 - bakteriální otrava pitné vody (vyhlazení palestinského obyvatelstva). Centrální zásobování potravinama, které se prosazuje v současné době v Evropské unii, dává nepřeberné možnosti kontroly trhu. Jednak omezením dodávek, ale i potřebnou bakteriální úpravou k uspíšení zákeřných cílů. Na tomto kontinentě tohle bylo již vyzkoušeno: Minulý rok - špenát (e-coli bakterie) a letos rajčata (salmonella bakterie). Nepodceňovat a udržet si nezávislost v zemědělské a
živočišné výrobě.
Další metoda je očkování. V případě mimořádné události se stane očkování obyvatelstva povinné (na to už mají i zákony - kdo odmítne, je nepřítelem režimu a bude odstraněn). Samozřejmě, že to nebude provedeno jako humanitární akce na záchranu lidí, ale právě naopak - s patřičnou dávkou rtuti - akce bude na snížení populace. Příklad z historie: po první světové válce v roce 1918 se objevila "pandemie" chřipky. Údajně špatné hygienické podmínky během války dopomohly k jejímu vzniku a šíření. Na následky podlehlo statisíce lidí celosvětově. Za zajímavost by stálo poznamenat, že na následky chřipky tehdy zemřeli především ti, kteří byli očkováni. Pokus v současné době proběhl na rychlostních automobilových soutěžích NASCAR. Bylo vyhlášeno povinné očkování poředatelů a účastníků soutěže. Pro hosty/návštěvníky prozatím dobrovolné.
To byl jenom krátký výňatek k poučení.
Nezasvědcený Vanguard - jak lze pozorovat z jeho příspěvku - je už zaručeně a zdárně odkázaný svou nevědomostí k exterminaci. Nevědomost neomlouvá a poučit se nechce - dobře mu tak.
Jsou to šílené plány psychopatů, proto tomu někteří nevěří a i já osobně bych tomu raději nevěřil.
Paní Jarmilo, já si nemyslím, že by to zkoušeli s tou neutronovkou. To by se ovčané rychle vyplašili a nechtěli by spolupracovat. Kdo jim potom upeče chleba?

163246

18.6.2008 9:34

RE: Tak nevím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 163147

Díky za váš názor. Já se asi pravděpodobně velmi špatně vyjádřil. Líbí se mi, že většina lidí vyjadřuje, že válku ne, ne americké nasílí a podobně. Všichni jsou pacifisté, jenže všichni jsou pacifisté s plnými břichy a zadky.Já taky. Někdo psal, že USA mají zásoby uhlí na 5000 let, možná ano, ale co má Evropa, co mají jiné země? Kdo má technologie, aby v případě ropného kolapsu začal vyrábět uhlovodíky z uhlí? Také nesouhlasím s názorem, že kdyby nebylo ve světě politické rozložení jaké je, všichni by se dodyta najedli. Nenajedli, stačí se podívat na mapu, přečíst si něco o pěstování plodin. Země nemá v současnosti kapacitu na to, aby nás všechny uživila, zahřála, oblekla atd. Ne bez intenzivního hnojení a obdělávání velkými stroji. Moře jsou v podstatě na deseti procentech stavu ryb v porovnání se sto let starými čísly. V žádném případě neobhajuji nadspotřebu nás obyčejných evropanů, neobhajuji extrémní bohatství a plýtvání vyvolených. Můj názor je, že až děti pacifistů budou zoufale křičet hladem s nafouknutými břichy, tak jak to vidíme v Etiopii, Sudánu a pod. budou s pacifistů nejzarputilejší bojovníci. Jsme lidé, pořád v nás přetrvávají zvířecí pudy a ty se nedají jen tak obelstít. Prostě a jasně dostali jsme se do situace, kdy mocní obklopení armádami věrných v dobře střežených oblastech, budou žít relatvně klidně dál a my ostatní se vzájemně sežerem nebo pozabíjíme. Nemyslím si, že ten kdo dnes vlastní čisté zdroje energií, bude takový lidumil a uvolní je. Proč by to dělal, když si muže v klidu počkat, až nás bude míń a pak vesele rozšíří své geny do volného prostoru. A nukleární inferno? Zatím se docela dobře potvrzuje, že radioaktivita není až takový problém, a navíc, když vylidníte nějakým způsobem oblast Asie, koho tam budete posílat? Kdo by osídloval tak velké území? Pár generací počkáte a je to. Máte uzemí, máte uzdravenou přírodu, máte prostor a nikdo vám nebrání. Naši chybou a tedy i moji je, že myslíme na to co bude zítra, nemyslíme na to co bude za 300 let. Mocní uvažují jinak. Darwin by z nás měl radost, Bůh asi ne.

163442

14.6.2008 2:23

RE: Tak nevím

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 163123

Podívejte se na to takhle, pokud spotřebujeme víc než planeta unese (což je náš základní problém) bojem o docházející zdroje nedokážete stejne nic než jich víc vyplítvat. Můžete klidně hlídat svojí kůrku chleba třeba s kvérem, stejně Vám dojde a jiná nebude. Ani nemusíme na druhou stranu žít někde v lese a olizovat kameny, jde o to uvést vše do rovnováhy a každý z nás se musí k tý rovnováze mezi zdroji a spotřebou snažit nějak dostat. Rozhodně je lepší kooperace a nikoho přitom nenasrat, než ignorovat ostatní a bránit svůj styl života, neb to stejně nejde, jste jeden proti všem, nakonec Vás utlučou i čepicema až je nestačíte střílet. Já osobně jezdím na dovolenou na chatu, do práce v létě teď na skůtru místo autem, což spálí místo šesti litrů necelej jeden deně a nejen že omezuju spotřebu, stojí mi to taky podstatně míň. Není totiž důležitý kolik vyděláte, jediný co je důležitý je kolik Vám na konci měsíce z toho zbylo. Tato civilizace jede plnou parou do hajzlu, zkonzumuje nejen víc než je k dispozici, ale taky víc než na co má a končí v dluzích co nejdou a nepůjdou zaplatit. To má snad nějakej smysl?

163148

14.6.2008 6:55

RE: Tak nevím

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 163148

Velmi trefne. Prozrali jsme minulost, tj. socialni prava a privilegia pravniho statu, ktere nam zajistili predkove a prozirame budoucnost, tj. zdroje jeste nenarozanych generaci. Voda, neobnovitelne zdroje, puda, znecisteni.... A pokud se o to, co zbyva serveme, bude to konec nasi civilizace. Ted je pred nami test civilizaci. Dosahly jsme meze sebedestrukce nejenom vojenskou silou, ale i silou danou zpusobem existence. Pokud si zvolime nekonecny konzum v limitovanych zdrojich teto planety, pak jako biologicky druh mozna prezijeme za cenu brutalni redukce, ale jako tvor na vysokem spolecenskem stupni skoncime. Nastane nova era barbarstvi lidstva. A to je ten optimisticky pohled, taky nemusi nastat zadna dalsi era lidstva.

163150

15.6.2008 14:03

RE: Tak nevím - zbytečné obavy

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 163150

Navrhnu ještě jeden scénář.

Tato planeta v pohodě uživí asi 20 miliard lidí. Předpokladem je jediné. Dostatek energie. Umíme ji z jádra vyrobit? Rozhodně ano.

Explozivní růst populace se zastaví tam, kde bylo dosaženo určitého stupně vzdělanosti obyvatel. Roste vzdělanost lidí na této planetě? Rozhodně ano.

S rostoucím počtem lidí na Zemi se zvyšuje pravděpodobnost výskytu mimořádně disponovaných mozků typu da Vinci, Tesla, Einstein. Jejich invence pomůže vyřešit to, co se dnes některým jeví jako neřešitelné. Roste objem populace? Rozhodně ano.

Takže klidně spěte pane Bartošku. Nová éra barbarství nebude.

163225

15.6.2008 18:20

RE: Tak nevím - zbytečné obavy

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 163225

Takhle by to mohlo fungovat a lidstvo by dokázalo přežít. S tím se dá jedině souhlasit, přestože to je dosti naivní představa. Jak to Vojto vysvětlíte těm vašim elitám?

163241

15.6.2008 23:53

RE: Tak nevím - zbytečné obavy

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 163241

Vy si opravdu myslíte, pane Mirdo, že příslušníci elit jsou bezmozci, kterým záleží jen na jejich bohatství a uchvácení co největší porce moci? Že je jim lhostejné, kde a jak budou žít jejich děti, vnuci, pra...?

Mě zkušenost naučila, že je tomu právě naopak. O budoucnost se vůbec nestará většina takzvaných "obyčejných lidí". Ti se dokonce bojí i svobody se samostatně rozhodnout. Ať za ně raději rozhodne někdo jiný. Nebo umíte vysvětlit, proč zcela anonymní internetovou petici proti radaru podepsalo jen 1 (slovy jedno!) procento jeho údajných odpůrců?

Tak se ani Vy, pane Mirdo, ničeho nebojte. Elitám nemusíme nic vysvětlovat. Ony se o nás, obyčejné lidi, opět postarají. Tak, jako tomu bylo vždy v dějinách lidstva až podnes (s výjimkou případů, kdy elity byly zcela eliminovány lůzou).

Poučení? Hlavně nepřipustit, aby o fungování světa (čti o distribuci moci a bohatství) rozhodovali "prostí lidé".
To je krom kosmických katastrof jediná reálná hrozba lidstvu a jeho budoucnosti.

163261

15.6.2008 23:58

RE: Tak nevím - zbytečné obavy

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 163261

Tahle situace majetkove nevyrovnanosti a zni rostouci "armady luzy" bez strechy nad hlavou nas v historii "civilizace" potkala nekolikrat a tzv. "elita" se o to postarala na zaklade "redukce" lidicek bez toho zajmu o budoucnost. Jedine, co brani pouzite osvedceny model reseni problemu civilizace je technologie.

Stavajici system ekonomicke smeny prilis koncentrovaneho majetky s s nevyvazenym mocenskym vlivem neni schopen udrzet socialni stabilni prostredi a zacne ve velkem produkovat tu luzu, o ktere tak s oblibou mluvite jako pricine problemu. Je to hruba logicka chyba, protoze chudoba je neschopnost systemu pri distribuci zdroju, tj. chudoba je dusledek ne pricinou socialniho kolapsu.

163263

16.6.2008 0:44

RE: Tak nevím - zbytečné obavy

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 163263

Omyl, pane Bartošku. Lůza jsou lidé, chudí duchem, nikoliv majetkem. Znám mnohé příslušníky lůzy, jejichž majetky (získané většinou nečestně) se čítají v desítkách milionů. A naopak, někteří příslušníci intelektuální elity žijí velmi skromně, až asketicky.

Vaše další katastrofická vize, kterak "systém začne ve velkém produkovat lůzu" je s prominutím směšná. I v tom Vašem materiálním pojetí. Materiální bohatství průměrného obyvatele této planety rok od roku neuvěřitelně roste. A spolu s ním i bohatství duchovní. Takže té Vaší materiální lůzy bezpochyby ubývá.

A že jsou tací, jejichž blahobyt neroste či dokonce klesá? Určitě. Jde většinou o lidi, kteří nejsou schopni ničeho jiného, než kručet nad svým údělem v hospodě či v internetové diskusi a domáhat se toho, aby se "systém" o ně postaral. A systém se o ně postará, až se přiblíží ke skutečné chudobě. A kolik je těch opravdu chudých, bez střechy nad hlavou?

Obávám se, pane Bartošku, že obsedantní vize různých katastrof a kolapsů nesvědčí o dobrém zdraví svého nositele. Dělejte s tím něco. Rád čtu Vaše příspěvky.

163269

17.6.2008 1:30

RE: Tak nevím - zbytečné obavy

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 163269

A to jste vycetl, kde ten blahobyt? Ve statistikach? Takze kdyz ja si nacpu pupek vepro knedlo se zelim a ve tretim svete prechazeji rodiny s detmi z "luxusni ryze" jednopu denne na vyvar z z mene rozhazovacnych sojovych bobu, tak to je ten blahobyt? To, ze zena v Zimbawe rika reporterce BBC, ze dela kurvu proto, aby jeji tri deti nepomrely hlady je ten blahobyt? A k tomu prumerna delka zivota v blahobytu 35 let? I podle Svetove banky ohrozuji rostouci ceny potravin hladem dalsich 100 milionu lidi a to prosim na zivote, ale mi budem palit potraviny v lihovarech na bionaftu, ktera ohledne tech emisi je horsi nez tezba ropy. Pravda nas ten blahobyt ohrozuje na zivote infarkty, mrtvicemi, cukrovkami.... Tot druha strana teze mince. Budiz to je treti svet, i kdyz i to je cena za ten nas blahobyt.[překvapení] [pláč]

Bezdomovec byl pomerne neznamy pojem. Situace v zemi volneho trhu USA ma takovou tedenci. B. Liater jako byvaly spekulant s menami ve velkem mi prijde jako solidni zdroj. "Budoucnost penez" str. 108 cituji "pocet deti bez domova jen v oblasti san franciskeho zalivu prevysil v roce 1995 40 000: je to o 325% vic nez pred osmi lety. Tato cisla zachycuji jen "opravnene uchazece", takze aktualni udaje musi byt vyssi." K tomu pouze poznamenam, ze v 80-tych letech se musely USA vyrovnat s ekonomickou krizi, a v obdobi 90-tych let az do pruseru s bublinou na trhu nemovitosti probihala konjuktura. Behem Clintonovi administrativy dokonce doslo k vynulovani dluhu USA. Ted neni rec o Africe, ale o nejvetsi ekonomice sveta a jedne z nejbohatsich zemi.

Duchovni oblast a vzdelani, moralka. Komerce v zabave jednoznacne ma negativni vlivy. Rostouci kriminalita, brutalita trestnych cinu, snizovani vekove hranice pachatelu... Vzdelani pozadavky na maturitu za prvni republiky, kdy se maturovalo ze vsech predmetu dnes mimo znalosti dnesnich maturantu. Za me roku 89 byla jeste matematika povinny , maturitni predmet, ale pouze v pisemne forme. Dnes existuji dokonce VS, ktere lakaji studenty nepozadovanim matematiky. Neni divu, ze treba manazer Siemens pro CR tvrdi, ze dnesni inzenyri maji problem v materskem jazyce komunikovat se starsimi inzenyry v praxi. Pricemz vzpomina na kvalitni absolventy technik z minulych let.

Moralka je neprimou umerou korupci, politicke kulture, schopnosti byt solidarni de facto sam ze sebou, schopnosti tolerance, ucta k seniorum... Samozrejme neco takoveho moralka penez a konzumu reflektovat nemuze. O moje dusevni zdravi nemejte peci, jsem se nucen k tomu vyjadrovat po druhe. Doufam, ze by jste jako rozumny clovek nediskutoval s blaznem nebo ano?
[velký smích] [mrknutí jedním okem]

163338

17.6.2008 2:29

RE: Tak nevím - zbytečné obavy

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 163338

Ten graf o narustu kriminality v USA v aktualnim clanku tady na Zvedavci je vymluvny pane Vojto, nemyslite? Jestli chcete muzu vam najit statistiku jak to je s krimanalitou v Japonsku, to by bylo velmi zajimave srovnani. Japonci do socilani stability spolecnosti velmi investuji a to nejenom finance a presto je tam znepokojujici narust sebevrazd mladych lidi.

163341

17.6.2008 14:59

RE: Tak nevím - zbytečné obavy

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 163338

Celý Severoamerický kontinent i s celou Afrikou obývá pane Bartošku jen něco málo přes jednu miliardu lidí. Asii 4 miliardy! A daří-li se rok od roku obyvatelům Asie výrazně lépe (a o tom není pochyb, Čína i Indie vykazují téměř 10tiprocentní meziroční růst), může Afriku i severní Ameriku klidně sužovat hladomor, statisticky se pozemšťané mají prostě lépe. S tím nic nenaděláme.

Děti budou i nadále strádat tam, kde si je nevzdělaní a neodpovědní rodiče budou dál pořizovat jen pro rozkoš ze sexu. S tím také nic neuděláme.

A kriminalita? Zkuste se někdy podívat na statistiky IQ kriminálníků. Všude po světě se průměr pohybuje pod 80ti body. A jak se asi bude vyvíjet kriminalita, bude-li společnost (v bohatých zemích) i nadále slepě podporovat masívní porodnost v problematických rodinách? Tato slepá sociální politika vede k tomu, že v průměru klesá IQ i vzdělanost populace. V tom máte naprostou pravdu.

Na vině ovšem není konzum, illumináti ani jiný ze zde propagovaných bubáků. Tam, kde dříve (jen před několika málo generacemi) fungoval přírodní výběr a zmetci byli přirozeně eliminováni, tam dnes nastoupila luxusní sociální síť, která zřetelně protežuje právě ty nejneschopnější. A oni se množí jako králíci. A ještě si mnohdy stěžují, že dostávají málo!

A to je tou pravou příčinou všeobecného úpadku morálky, vzdělanosti i kultury. A s tím by se mělo co nejrychleji NĚCO DĚLAT.

A ještě poděkování na závěr za pasování na rozumného člověka. Mně to potěšilo a Vás to nic nestálo. Tedy na revanš. Myslím, že do blázna máte daleko. Naopak Vám to obdivuhodně rychle "pálí". Jen chybí trochu více životní zkušenosti. A ta určitě přijde.

163389

17.6.2008 22:29

RE: Tak nevím - zbytečné obavy

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 163389

Cina Indie? [smích] Ted budu mit postrehy z prvni ruky o te Cine, rekl jsem kamosovi, aby mel oci otevrene a on se umi opravdu dobre divat. Vite jsem zvedav kolik z tech 2 miliard lidi v techto zemich dostava tolik za svou praci, aby zili v tom "blahobytu" a mohli treba kavalitne vzdelat deti, i kdyz tam o to ma zajem stat. Japonsko je jiste inspiraci. Ja nevolam po podpore flakacu, ale po solidarite. Co myslite ted je umoznen 60-ti a vicehodinovy pracovni tyden? Jake to bude mit dusledky pro lidi?

Jako spravny konspirativec si neodpustim poznamku, bylo by mozne lehce pozmenit ceny tak, aby lidi za zakladni veci jako jidlo a bydleni museli pracovat tech 60 hodin tydne? Co se stane s clokem, ktery dela v prumeru vice jak 60 hodin tydne fyzicky ci psychicky namahavou praci vim. Prestane zit a zacne pouze vegetovat, z toho duvodu jsem zvolnil tempo. Jak se rika penize si do hrobu nevezmeme. Na ten kvokaci kvocient krimanalniku bych rekl, ze chytnout se nechaji vzdy ti hloupy. [mrknutí jedním okem]

163412

18.6.2008 7:32

RE: Tak nevím - zbytečné obavy

Aja 74.?.?.?

Reakce na 163412

Jako spravny konspirativec si neodpustim poznamku, bylo by mozne lehce pozmenit ceny tak, aby lidi za zakladni veci jako jidlo a bydleni museli pracovat tech 60 hodin tydne?

Zkusme konspirovat dal... [smích]
Snad neni ani nezbytne nutne, aby zivotni standard byl nastaven na onech 60 hodin tydne.

Muze zustat stejny, mama s tatou vydelaji vice a vice utrati, po 60 hodinovem "nevolnicke robote" jim na vic nezbude energie, budou konzumovat a "tocit tak kola petiletky".

Cesky ministr skolstvi navrhuje povinnou predskolni dochazku od veku 4 let.
Stat bere na sebe "zodpovednost" za vychovu deticek k obrazu svemu; mama, tata buduji a vsichni pak kracime ke skvele budoucnosti.

163433

18.6.2008 13:32

RE: Tak nevím - zbytečné obavy

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 163389

>A jak se asi bude vyvíjet kriminalita, bude-li společnost
>(v bohatých zemích) i nadále slepě podporovat masívní
>porodnost v problematických rodinách? Tato slepá sociální
>politika vede k tomu, že v průměru klesá IQ i vzdělanost
>populace.

Ja sem pro, nechal bych vsem zadatelum o socialni davky premerit IQ a pokud by neuspeli, nechal bych je okamzite sterilizovat a nedal jim ani korunu. [mrknutí jedním okem]
Mimochodem, je velmi podezrele, ze se degenerace vyskytovala mnohem vice u jiste genialni slechty nez u hloupych rolniku. Pravda cas pokrocil a dnes se v cerstve demokratickych statech luze skutecne rodi mentalne postizene deti a ruzni degeni, ale to bude asi tim komunistickym ci islamofasistickym genovym zakladem, ktery zpusobuje slabou odolnost vuci demokraticky ochuzenemu uranu... [chechtot]

163473

18.6.2008 14:31

RE: Tak nevím - zbytečné obavy

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 163473

Doporučuji pane Němče následující počteníčko http://cz.altermedia.info/z-domova/kolik-nas-stoji-jedna-romka_3847.html

A věřte, že s ochuzeným uranem to nemá pranic společného.

163484

18.6.2008 13:22

RE: Tak nevím - zbytečné obavy

Aja 74.?.?.?

Reakce na 163389

Ze by eugenika? [zmaten]

163476

18.6.2008 13:58

RE: Tak nevím - zbytečné obavy, to: Vojta49

stanko74 195.?.?.?

Reakce na 163389

Už som začínal mať pocit, že chápem Váš uhol pohľadu na problémy spoločnosti, ekonomiky, planéty, vesmíru... [mrknutí jedním okem] , ale zas ste ma prekvapil.
>Na vině ovšem není konzum, illumináti ani jiný ze zde
>propagovaných bubáků. Tam, kde dříve (jen před několika
>málo generacemi) fungoval přírodní výběr a zmetci byli
>přirozeně eliminováni, tam dnes nastoupila luxusní sociální
>síť, která zřetelně protežuje právě ty
>nejneschopnější. A oni se množí jako králíci. A ještě si
>mnohdy stěžují, že dostávají málo!

>A to je tou pravou příčinou všeobecného úpadku morálky,
>vzdělanosti i kultury.
Práve ste popísal príčiny zániku Rímskej ríše. Je zvláštne, že história nám prináša dôkazy o zániku najvyspelejších kultúr, často mečom barbarov, a izolované spoločenstvá prežívajú. Z toho by sa mohlo zdať, že hospodárska prosperita nie je automaticky cestou ku tej spoločenskej. Ale určite je cestou k luxusnej sociálnej sieti...
>A s tím by se mělo co nejrychleji NĚCO DĚLAT.
Takže čo s tým? Bojovať proti hospodárskemu rastu? Bojovať proti "prírodným zákonom" (Váš názor) je predsa blbosť. Zlikvidovať sociálne zabezpečenie? Obávam sa, že to rady zmetkov iba rozšíri. Ľudia, ktorí v rámci "prirodzeného" ekonomického výberu vypadnú z komunity úspešných, by stratili šancu na návrat. A čo takto obmedziť sociálnu výpomoc len pre spoločensky prospešných (dlhdobo zamestnaní, zaslúžilí umelci, športovci, darcovia orgánov, vojnoví veteráni...), spoľahlivých a verných. Ale chcelo by to nejako rozlíšiť tú masu. Vypálené "cejchy" a vytetované čísla na predlaktí sú prekonané, technológia pokročila a my sme humanisti. Na začiatok by stačil nejaký kvalitný doklad pre osobnú kontrolu. Ale najprv sa musia všetci presvedčiť, že kontrola je v ich vlastnom záujme a je úplne prirodzená. Musí im to dodať pocit bezpečia (napr. pred terorom) a pohodlia (platby v obchode). Always! Ale keby sa napríklad podarilo vďaka implantovanému čipu, zachrániť unesené dieťa napr. Davida Beckhama (chudák malá Maddie, keby ho mala celý svet by sa teraz radoval), ľudia by si ich pýtali sami a kontrola by bola 100%.
Alebo je tu možnosť, ktorú ste naznačili: návrat k prirodzenému výberu, ktorý eliminuje zmetkov a súčasne produkuje úspešnú oligarchiu, ktorá na ceste hore vytvára nových zmetkov, pričom tento prirodzený výber je nemenným základom fungovania ekonomiky, ktorá je zodpovedná za súčasný stav. [zmaten] Ale teraz som sa zamotal,s týmto by som potreboval Vašu pomoc...
Na záver predkladám malé zamyslenie, kto je ekonomicky a spoločensky výhodnejší: úspešná manažérka s jedným dieťaťom v internátnej škole a s výhľadom na nadštandardný dôchodok, alebo rozvedená pradlena s tromi faganmi na učňovke a výhľadový dôchodok nespomínam. Ktorá by si zaslúžila sociálnu pomoc?

163483

18.6.2008 22:30

RE: Tak nevím - zbytečné obavy, to: Vojta49

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 163483

Všichni zde volají po spravedlnosti a co nejširší účasti mas na politickém rozhodování. Tak si to pojďme trochu rozebrat.

Co je to politika? To je správa věcí veřejných. Ovšem co jsou to ty věci veřejné? To jsou téměř výhradně peníze. A o tom, jak se rozdělí ve prospěch bezpečnosti státu a jeho občanů (armáda a policie), výchovy mládeže (školství), dopravy, atd. rozhodují politici. Nejen na celostátní, ale i na komunální úrovni.

Kde se berou tyto peníze? Samozřejmě z našich daní. A teď přijde ta obrovská nespravedlnost. Pan Pilný, který odevzdal ve prospěch správy věcí veřejných na daních milion, má stejný jeden hlas ve volbách (referendu, ...), jako pan Lempl, který nedal ani korunu!!! Proč má pan Lempl stejné právo rozhodovat o společných penězích, jako pan Pilný? Není to hrubě nespavedlivé?
Tento problém byl v minulosti již vyřešen, viz "berní census".

Jsem hluboce přesvědčen, že přímou demokracii lze realizovat. Ovšem za podmínky, že rozhodovací právo jedince bude úměrné jeho vkladu do společné pokladny. Země, kde by o důležitých věcech rozhodovali páni a paní Pilní a všem Lemplům by byla účast na rozhodování maximálně omezena by mohla být rájem na zemi. A taková země by určitě snadno vyřešila i rozumnou sociální síť.

163507

19.6.2008 1:33

RE: Tak nevím - zbytečné obavy, to: Vojta49

mtk 80.?.?.?

Reakce na 163507

Pane Vojto, vy tady stále fabulujete ze strachu, že někdo chce upírat bohatým jejich bohatství. Ve vyspělé parlamentní demokracii je (+-) 90% panů Pilných (více či méně pilných) a 10% nezaměstnaných, mezi nimi jistě určitá část panů Lemplů. Nevím proč Vás štve toto malé procento v podstatě bezmocných lidí, byťto je můžem nazvat pijavicemi - nemají v rukávu žádné eso.
Vypadá to, že expanzivní válečná politika (nejen) USA je zcela v souladu s Vaší tezí, kde "o důležitých věcech rozhodují pan a paní Pilný" - totiž ti daleko "nejpilnější". Ropné (a jiné) kartely mají co do volebních hlasů evidentní převahu (jak to?) a směle vyrážejí do boje. Rozdělení světa na bohaté a chudé je neodstranitelný punc jakékoliv společnosti, taky proč ho odstraňovat - přejme panům Pilným jejich bohatstvím, přejme panům Lemplům jejich chudobu. Tato debata přeci není o využívání lidského potenciálu a individuality, ale o jeho zneužívání. A nejsou to chudí Lemplové, co válčí, jsou to oni přebohatí s jedním volebním hlasem (prý!!!) a s nespravedlivou a neuvěřitelně zbytnělou mocí.

163510

19.6.2008 13:37

RE: Tak nevím - zbytečné obavy, to: Vojta49

stanko74 195.?.?.?

Reakce na 163507

Obávam sa že si nerozumieme. Ťažko ma presvedčíte, že súčasný model volených zástupcov má niečo spoločné so širokou účasťou más na rozhodovaní. Dokonca ani referendum nedáva pánovi Lemplovi žiadnu šancu ovplyvniť výsledok vo svoj prospech ak ho v tom nepodporí pán Pilný (to garantuje väčšinový systém).
>Jsem hluboce přesvědčen, že přímou demokracii lze realizovat. Ovšem za podmínky, že rozhodovací právo jedince bude úměrné jeho vkladu do společné pokladny.
Verím, že máte reálnu predstavu o súčasných majetkových pomeroch jednotlivých spoločenských vrstiev a môžeme predpokladať, že aj pomer vkladov do pokladne bude podobný. (Nejbohatších 10 procent britského obyvatelstva zvýšilo svůj majetkový podíl (vyčleníme-li z něho nemovitosti) z 57 procent veškerého britského majetku v roce 1976 na 71 procent r. 2003. Za stejné období poklesl objem spekulativního kapitálu, který mohlo investovat 50 procent nejchudších britských obyvatel, z 12 procent na 1 procento.). Navrhujete aby zazobaná menšina rozhodovala o chudobnej väčšine??? [překvapení]
>Země, kde by o důležitých věcech rozhodovali páni a paní Pilní a všem Lemplům by byla účast na rozhodování maximálně omezena by mohla být rájem na zemi. A taková země by určitě snadno vyřešila i rozumnou sociální síť. [překvapení]
Pokiaľ viem, tak páni Lemplovia v base a ostatných max. 5% dlhodobo nezamestnaných pánov Lemplov nemajú reálne žiadnu možnosť účasti na rozhodovaní, takže raj na zemi podľa Vás už máme.
Možno je pán Pilný majiteľ prosperujúcej obuvníckej firmy a zamestnáva 10000 pánov Lemplov, možno im zo svojho postavil domy, obchody a nemocnicu, vytvoril rezervné fondy a komunitnú sociálnu sieť, taký štátik v štáte. Asi to bude rozumný a predvídavý pán, ktorý prosperitu firmy postavil na prosperite zamestnanca. A je veľmi zvláštne, že páni Lemplovia si ho vážia a sú lojálni firme, napriek tomu, že v podniku vládne diktatúra a oni nemajú možnosť raz za štyri roky zvoliť nové vedenie z ľudí, z ktorých tretinu vôbec nepoznajú a k ostatným by mali viac než opodstatnený dôvod na nedôveru. [mrknutí jedním okem]

163531

19.6.2008 16:37

RE: Tak nevím - zbytečné obavy, to: Vojta49

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 163531

Opravdu si nerozumíme, pane Stanko. V realitě je tomu tak. Více než 50 % populace nemá znalosti a schopnosti nezbytné k tomu, se správně rozhodovat. To jsou v mé terminologii oni neschopní Lemplové. To jsou lidé, kvůli kterým kvete konzum, v jejich skupině je drtivá většina nezaměstnanosti, z jejich skupiny pochází většina kriminality. Tato skupina díky sociálnímu systému neustále bytní na úkor skupiny lidí schopných, Pilných.

Neschopný člověk sebe sama většinou řadí mezi ty velmi schopné. Jeho neschopnost mu brání zjistit i to, nakolik je sám neschopný (doklad tohoto tvrzení viz třeba http://www.blisty.cz/files/isarc/0001/20000121m.html ). Pěkná je také anketa o tom, jaký kdo je řidič. Více než 80% lidí se považuje za velmi nadprůměrné řidiče.

Tato skupina lidí se není ochotna naučit ani základním principům fungování přírody a lidské společnosti. Díky víře ve své mimořádné schopnosti jsou ovšem skálopevně přesvědčeni, že:

1. jsou kýmsi vykořisťováni, vždyť oni si přece zaslouží výrazně vyšší plat,
2. jim "systém" brání v seberealizaci, neboť oni jsou díky svým mimořádným schopnostem povoláni rozhodovat, hlavně o těch ostatních,
3. jim nebude nikdo nic vykládat o nějakých přírodních zákonitostech, oni se přece nepotřebují nic učit, vědí toho i tak dost, aby mohli napravit tento náš "zkažený svět".

A určitě máte pravdu v tom, že můžeme dopadnout jako starý Řím. Nezvrátíme-li trend růstu podílu neschopných v lidské společnosti, doplatíme na to.

163544

20.6.2008 17:57

RE: Tak nevím - zbytečné obavy, to: Vojta49

stanko74 195.?.?.?

Reakce na 163544

>Více než 50 % populace nemá znalosti a schopnosti nezbytné k tomu, se správně rozhodovat. To jsou v mé terminologii oni neschopní Lemplové.
V tom prípade sa ospravedlňujem "chyba bola v mojom prijímači...". S tým čo ste teraz uviedol na 100% súhlasím. Ak si všimnete moje predošlé príspevky, zistíte, že tiež nie som zástanca všeobecnej účasti más na rozhodovaní. Kam by to dotiahol Ford alebo Baťa s periodickým volebným systémom? Zoberte si iný príklad: Rusko. Putin rozhodne zavádza prvky diktatúry (v porovnaní so známymi demokratickými princípmi), ale prospelo to plošne krajine a obyvateľom? Áno! Problém nastane keď ho klepne pepka a jeho riťolezi sa pobijú o moc.
Takýchto príkladov má história veľa: Karol IV, Mária Terézia, Peter Veľký, knieža Rainier... Ale omnoho viac máme príkladov, kedy sa k moci dostanú Lempli, ktorí majú sebecké záujmy. A pritom nezáleží či má v rukách moc jednotlivec, alebo skupina ľudí. Skúste sa zamyslieť nad tým, čo majú poslanci, politici a vo všeobecnosti väčšina ľudí s vedúcim postavením spoločné? Je to ich viera vo vlastnú výnimočnosť. A to by mohol byť pre ľudí prvý indikátor (ne)schopnosti.
>Nezvrátíme-li trend růstu podílu neschopných v lidské společnosti, doplatíme na to.
Nemyslím, že je dôležité riešiť podiel neschopných v ľudskej spoločnosti, ten je len dôsledkom súčasného modelu. Neverím, že ste taký naivný, aby ste si myslel, že neschopní Lempli majú reálny prístup k moci. Treba sa zamerať na príčiny. Čo je hybnou silou rozhodovacieho procesu? Ekonomické záujmy určujú kvalitu sociálneho systému a životného štandardu. Zisk je modla. Ak nenahradíme tento motivujúci prvok, doplatíme na to.

163610

19.6.2008 16:47

RE: Tak nevím - zbytečné obavy, to: Vojta49

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 163507

>A teď přijde ta obrovská nespravedlnost. Pan Pilný, který odevzdal
>ve prospěch správy věcí veřejných na daních milion, má
>stejný jeden hlas ve volbách (referendu, ...), jako pan Lempl,
>který nedal ani korunu!!!

[překvapení] Ja neverim svym ocim. Kde Vojto zijete? Na Kube? V Cine nebo kde? To platilo mozna za komancu, tam meli oba stejny "hlas". V dnesni kapitalisticke spolecnosti neni problem aby pan pilny podporil svou oblibenou stranu, dnes predevsim hlasuji penize a tech ma on mnohem vic. Ten kdo ovlada media, utraci miliardy za kampan a manipuluje nejlip s volici, bere vse, nic jako rovnost hlasu neexistuje. Volebni listky se hazi do uren v momente, kdy uz je o vitezi rozhodnuto!

Mimochodem Vase teorie o vkladu do spolecne pokladny jsou zcela zcestne. Mnoho dulezitych profesi, jako jsou zdravotnici, policiste, ucitele a dalsi, je financovano z verejneho rozpoctu. Jejich hlasovaci pravo by zavyselo ciste na tom, kolik by jim stat byl ochoten zaplatit. V ostatnich profesich je to otazka trhu. Pri dnesnim upadajicim ucnovskem vzdelani by za par let svareci a elektrikari prehlasovali treba soudce nebo nizsi management, coz by nekteri zvladli jiz ted. Jeje, to by bylo revu. [chechtot]

163542

18.6.2008 17:11

RE: Tak nevím - zbytečné obavy

mtk 80.?.?.?

Reakce na 163389

>>Na vině ovšem není konzum, illumináti ani jiný ze zde
>propagovaných bubáků. Tam, kde dříve (jen před několika
>málo generacemi) fungoval přírodní výběr a zmetci byli
>přirozeně eliminováni, tam dnes nastoupila luxusní sociální
>síť, která zřetelně protežuje právě ty
>nejneschopnější. A oni se množí jako králíci. A ještě si
>mnohdy stěžují, že dostávají málo!

Asi máte pravdu, a zdá se, že si Někdo i uvědomuje,že by mohl přírodní výběr nahradit umělým výběrem. S chutí do toho, půl je hotovo - taková civilizace si ale víc než zaslouží osud dinosaurů.

163495

16.6.2008 0:28

RE: Tak nevím - zbytečné obavy

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 163225

S rustem vzdelanosti, urovne moralky, duchovana... bych si dovolil v konzumnim systemu degradujici lidskou bytost na kus dobytka vyjadrit silnou pochybnost. O muj spanek neni treba mit strach. Ja mam svou cestu a je to cesta, kdy jsem pripraven kdykoliv zemrit. Nemam strach ze smrti jsem smiren i s podstatou tech, co se povazaji za nadlidi a rikaji se vetsinou neopravnene elita.

Opravdu mne desi optimisticti troubove obdareni9 vzdelanim, verici v nekonecne moznosti v ramci konecneho systemu. Aby nebyla nova era barbarstvi, to bych opravdu rad. Mozna by bylo lepsi,kdyby nebylo nic. Ja usiluju o neco cemu se rika budoucnot, dluzim ji detem a tem, co se jeste nenarodili. To je strana na ktere pevne stojim, nejake pseudoelite muzu s prominutim tak akorat NASRAT!!

163264

13.6.2008 14:07

Pod rouškou fotbálku začíná v ČR přituhovat.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

ARMÁDA VYKLIDILA TÁBOR GREENPEACE NA KÓTĚ 718 DVA DNY PO TOM, CO SE NAŠLO TĚLO SYNA GENERÁLMAJORA HYNKA BLAŠKA. VEDENÍ ARMÁDY ČESKÉ REPUBLIKY DOSTALO STRACH, ŽE JIM CIA ODKROUHNE DĚTI.
Uvažujte: Z 1 000 000 kluků si úchyl vybere zrovna syna 4. nejvyššího lampasáka. K podobnému případu u nás nedošlo několik let. Tři dny po nalezení mrtvoly zasáhne armáda proti Greenpeace.
Šance JEDNA KU MILIARDĚ ( i když pro Semtexe, Sereráda a Jirouse je to málo)!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [bliji] [bliji] [bliji] [překvapení] [překvapení] [překvapení] [překvapení] [naštvaný] [naštvaný] (_!_) (_!_) (_!_) (_!_) (__!__)
A když k tomu připočítáme odvolání Michaela Wynna a Michaela Moseleyho, šance jedna ku bilionu. [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

Včera začal mít problémy kontroverzní server Osud.cz.

Jinak ve vraždě toho kluka musel mít prsty i někdo místní. Tuhle "akci" nemohla CIA svěřit někomu, kdo ještě nedávno nevěděl, kde leží Česká republika. Z vlastní zkušenosti vím, že v cizím městě se člověk orientuje velice špatně, i když hodiny čuměl na mapu a družicové snímky. Kdyby si tam někdo obhlížel terén, někdo by si ho mohl všimnout. Pravděpodobně v tom měl prsty ten vekslák, co u něj ten Slovák měl bydlet. Pokud jednou začal dělat pro Cocaine Import Agency, tak už musel plnit příkazy, jinak by skončil v base, což by pro takového trpaslíka bylo velmi rizikové.

163129

14.6.2008 0:01

RE: Pod rouškou fotbálku začíná v ČR přituhovat.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 163129

Před únosem se v parku pohyboval tenhle chlápek s foťákem:
Vložený obrázek
Pravděpodobně to byl tipař. Podle ksichtu typickej agent pro špinavý operace. Především tam vyfotil terén ( družicové snímky nejsou v lese úplně ono ). Poblíž parkovalo auto CIA, kde ze snímků rychle udělali 3D obraz parku a naplánovali únos.

163146

14.6.2008 18:21

RE: Pod rouškou fotbálku začíná v ČR přituhovat.

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 163146

Něco je tam opravdu divného, policie oficiálně sdělila, že jsou tam divné okolnosti. Ten Slovák neměl auto a pokud zavraždil toho Jakuba v bytě, tak jeho tělo musel pak nějakým způsobem dopravit 3 kilometry daleko od místa činu. Poněvadž dobrovolně, živý, by s ním ten Jakub jistě necestoval 3 kilometry za město. Ono je samo o sobě podivné už to, že by devítiletý kluk šel s cizím chlapem někam do bytu.V tomto věku by cizího chlapa každé inteligentní dítě poslalo někam. Nebo nanejvýš by se uvolilo jít se někam podívat dohromady s kamarádem.

163168

13.6.2008 16:00

Avantgarda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Mam takový zvláštní pocit, že hlavní světový myšlenkový proud směřuje k jakési totalitní "demokracii" - kde bude vládnout menšina prostřednictvím veřejného mínění většiny, ze které zbyde jen masa tupců ovládaných médii. Možná už tomu tak z části bylo a je, ale vývoj podporovaný dnešní "západní elitou" to všechno ještě zhoršuje. Moderní "lumpenproletariát" už nejsou dělníci, ale tzv. managerové, úředníčci,..... tupí vykonavatelé své práce, jenž se nezajímají o nic za okruhem jejich kariéry - pak to musí dopadnout špatně. Články uvedené na zvědavci jsou důležité, ale nic nezmohou, pokud z nich nevyvodíme nějaké důsledky pro AKCI, pro nějaký POHYB, dokud budeme jen psát a povídat si, nic nezmůžeme- je to hospodské tlachání sice na vyšší úrovni, ale je zde potřeba ČINU!!!! A čím budeme propojenější, tím lépe, naši nepřátelé, kteří zde chtějí uskutečnit svou vizi totalitního státu, také jednají - umírají u toho tisíce a desetitisíce lidí - teď je čas odpovědět, je čas něco podniknout. Zatím ještě není pozdě, proto nemusíme přijímat extrémní opatření, avšak nějaká kampaň, vedená netradičními prostředky by nemohla uškodit!!!

163133

13.6.2008 18:18

RE: Avantgarda

mtk 80.?.?.?

Reakce na 163133

Jistě neuškodí, těm nahoře určitě ne. Jak moc uškodili Hitlerovi "oni prozíraví", kteří si uvědomovali nebezpečí fašismu? A že na to měli pěkných pár let.Obávám se, že to všechny opět semele. sorry za nemístný pesimismus.

163136

14.6.2008 16:34

RE: Avantgarda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 200.?.?.?

Reakce na 163133

...Mam takový zvláštní pocit, že hlavní světový myšlenkový proud směřuje k jakési totalitní "demokracii" - kde bude vládnout menšina prostřednictvím veřejného mínění většiny, ze které zbyde jen masa tupců ovládaných médii. Možná už tomu tak z části bylo a je, ale vývoj podporovaný dnešní "západní elitou" to všechno ještě zhoršuje. Moderní "lumpenproletariát" už nejsou dělníci, ale tzv. managerové, úředníčci,..... tupí vykonavatelé své práce, jenž se nezajímají o nic za okruhem jejich kariéry - pak to musí dopadnout špatně....
a jsou na to hrdí. co s tím ? [zmaten]

163164

13.6.2008 22:59

hmmm

danko 205.?.?.?

Spojené státy by měly....
mely, mely, mely. Spojene staty by se mely predevsim uz konecne zacit zajimat o sebe sama. Problemu se totiz vrsi tolik, ze to nema obdoby. A kdo ze to vlastne rekl? No ne ja, ale sami americane na jedne zahradce u plaze. Ne nemylte se, nebyli chudi a meli za sebou v zivote dost, tak jako dostatecne degree, to jen aby zase nekdo nebyl chytrej. Vcelku jsem je ani nemusel postuchovat a spise mlcky poslouchal. Drive totiz nebylo tak caste neco podobneho k mani.

Ze by to uz nebylo vsechno tak easy? Ze by dochazela trpelivost? Ze by lidicky zacali ehm i obcas trochu myslet? Na neco jineho nez je burger a dollar? Hmmmm! Americane cekaji zmenu. I blb uz tusi, ze neco je tu spatne. Bohuzel mam pocit, ze tak rychle to jeste nebude vyreseno. Vkladat nadeje do cernosskeho kandidata jez by mel mavnutim proutku na postu prezidenta zmenit vsechno je pouze sen. No ale nechejme jim ho, americane maji sny radi.

163141

14.6.2008 13:02

endgame

android 195.?.?.?

nejaki fasisti v US (bilderberg) jednoducho potrebuju vojnu. treba nas preriedit/postrielat a nastolit "Mier".
Pozrite sa do TV. Sama kriminalka a v spravach same negativne spravy len o zlocinoch v uliciach (nic o tych hore). Toto su TV noviny??? ...tesia ma nekonecne vela serialov v TV z kriminalneho prostredia - vsade potrebuju nieco vysetrovat.
Chcu nam ukazat, ze svetova moralka je v koncoch a ze nam tato skupina zlocincov dokaze priniest spasenie - idioti.

EndGame

163155

14.6.2008 14:39

RE: endgame

mtk 80.?.?.?

Reakce na 163155

Nevím, co přesně si mám o ENDGAME myslet,ale vím přesně, co si o tom myslí můj žaludek. 500.000.000. namísto 6mld, to bude šichta. [bliji] [bliji]

163158

15.6.2008 1:30

RE: endgame

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 163155

>...a ze nam tato skupina zlocincov dokaze priniest spasenie - >idioti.
-----
Je to záměrné otupování citů. Lidé si takto zvykají ignorovat násilí a někteří v tom dokonce už nachází i potěšení. Už dávno neplatí, že dobro vítězí nad zlem, ale zlo je nová norma ve společnosti. Cílevědomé morální ničení společenských zásad vede k rozkladu společnosti a rozklad společnosti (společenských hodnot) je už další krůček ke snadnému vytvoření Nového světového řádu.

EndGame - vydržel jsem u toho až do konce. Připadá mi to, že senzacechtivý žurnalista Alex Jones čte Zvědavce. Kdo čte pozorně články a diskuze, tak téměř všechno, co Alex uvádí ve svém dokumentárním filmu, jsme už tady prodiskutovali a předávali si odkazy. Zajímavá zmínka byla, že AIDS - proti očekávání - pracuje příliš pomalu. Znamená to snad, že vir AIDS byl vytvořen úmyslně? Alex Jones má odvážné filmové záběry, ale dělá to více-méně z jediného důvodu - zanechat u diváka silný dojem a získat věrohodnost. V uvedeném filmu mě stačila Alexova pouhá dvě slova, abych se ujistil, že Alex je krypto-sionista. Poukazuje na všeobecně známé záležitosti a přitom se chce zavděčit. Nikoliv divákovi, ale těm, o kterých natáčí film.

163195

17.6.2008 6:26

RE: endgame

android 195.?.?.?

Reakce na 163195

niekde na internete existuje dokument s rozhovorom s udajnym vynalezcom AIDS. Je o tom asi aj v dokumente Connecting The Dots (ale nie som si isty doveryhodnostou dokumentu - stiahol som to niekde na DC peere).
Je tu aj viacej videi o AIDS:
Robert Gallo: The Man That Created AIDS
America's Creation of HIV-AIDS , ale to moze byt aj paranoja...ktovie

163350

15.6.2008 16:27

RE: endgame

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 163155

První půlka o.k., pak už tam jsou věci, které jsou dost nepravděpodobné, jako třeba ty pokusy na obyvatelstvu s radioaktivitou nebo rtutí (a už vůbec nevěřím, že by to dělali Israelci na Židech). To, že princ Bernhard byl členem SS, je pak vyslovená lež. Škoda, začal ten film docela slibně a Bilderberg Group zůstává zowie zo zlověstným seskupením.

163231

15.6.2008 21:12

RE: endgame

pajik 78.?.?.?

Reakce na 163231

Na me zase vice zapusobila druha pulka filmu - 100let sterilizace v USA, Eugenika, v sutru vytesana redukce populace, dalnice napric USA a mytne do spanelska atd.. Vse pekne dolozene dobovymi zaznamy, filmy, tiskem apod. Myslite si, ze je to podvrh???

163250

16.6.2008 2:07

RE: endgame

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 163250

Nemyslím. Ale - jak píše Leon Kreutzfeld Ve zkratce ("Dokument,..." ) - ta fakta můžou být vesměs pravdivá, nicméně jejich sesumírování a smetení na hromádku ještě žádné spiknutí nedokazuje. To naopak smrdí z té první půle: pokud se desítky největších světových hlavounů scházejí potajmu a za zavřenými dveřmi, čichám čichám čertovinu!...

163272

Příspěvků: 84

13.06. 04:58  Jako kocour kolem horké kaše
13.06. 07:52 sxg  Jsme obklopeni pavučinou lží
13.06. 08:02 sxg  RE: Jako kocour kolem horké kaše
14.06. 06:58 zalozak  RE: Jako kocour kolem horké kaše
13.06. 10:30 Finda  RE: Jako kocour kolem horké kaše
13.06. 08:04 V. Sodek  A LÉTA BĚŽÍ,....VÁŽENÍ
13.06. 23:07 pje  RE: A LÉTA BĚŽÍ,....VÁŽENÍ
13.06. 08:21 jouda  ...
13.06. 11:25 Vanguard  RE: ...
13.06. 12:57  RE: ...
15.06. 10:41 Vanguard  RE: ...
15.06. 17:40 Mirda  RE: Korán versus Talmud...
15.06. 21:22 Vanguard  RE: Korán versus Talmud...
16.06. 00:16 MedaBeda  RE: Korán versus Talmud...
18.06. 17:27 hestroy  RE: ...
18.06. 17:06 sxg  RE: ...
18.06. 17:25 sxg  RE: ...
13.06. 23:29 Takyjeden  RE: ...
15.06. 09:41 Vanguard  RE: ...
15.06. 17:35 Takyjeden  RE: ...
15.06. 21:41 Vanguard  RE: ...
15.06. 04:58 vodnik007  RE: pouze vyhnáním
15.06. 13:27 V. Sodek  RE: pouze vyhnáním
15.06. 17:59 Mirda  RE: pouze vyhnáním
15.06. 20:19 vodnik007  RE: pouze vyhnáním
13.06. 10:28 orin  Koniec vojny v Iraku
13.06. 11:11 sxg  to sa hodí aj sem, taký +dôsledok:
13.06. 13:44  RE: Koniec vojny v Iraku
11.07. 18:42 vodnik007  RE: Koniec vojny v Iraku
13.06. 11:59 k.p@seznam.cz  Tak nevím
13.06. 13:34 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Amerika hlady neumře.
13.06. 14:24 DavidZ  RE: Tak nevím
13.06. 14:57 Finda  RE: Tak nevím
14.06. 14:28 mtk  RE: Tak nevím
14.06. 16:54 Jarmila  RE: Tak nevím
15.06. 13:39 8-P  RE: Tak nevím
13.06. 23:42 rataj  RE: Tak nevím
14.06. 01:52 Rene Bartosek  RE: Tak nevím
14.06. 17:27 Jarmila  RE: Tak nevím
14.06. 20:15 vodnik007  RE: Tak nevím
15.06. 02:08 Rene Bartosek  RE: Tak nevím
15.06. 08:49 Jarmila  RE: Tak nevím
15.06. 10:20 Vanguard  RE: Tak nevím
15.06. 15:44 Rene Bartosek  RE: Tak nevím
15.06. 20:17 Mirda  RE: Tak nevím
18.06. 09:34  RE: Tak nevím
14.06. 02:23 Antiseptik  RE: Tak nevím
14.06. 06:55 Rene Bartosek  RE: Tak nevím
15.06. 14:03 Vojta49  RE: Tak nevím - zbytečné obavy
15.06. 18:20 Mirda  RE: Tak nevím - zbytečné obavy
15.06. 23:53 Vojta49  RE: Tak nevím - zbytečné obavy
15.06. 23:58 Rene Bartosek  RE: Tak nevím - zbytečné obavy
16.06. 00:44 Vojta49  RE: Tak nevím - zbytečné obavy
17.06. 01:30 Rene Bartosek  RE: Tak nevím - zbytečné obavy
17.06. 02:29 Rene Bartosek  RE: Tak nevím - zbytečné obavy
17.06. 14:59 Vojta49  RE: Tak nevím - zbytečné obavy
17.06. 22:29 Rene Bartosek  RE: Tak nevím - zbytečné obavy
18.06. 07:32 Aja  RE: Tak nevím - zbytečné obavy
18.06. 13:32 Pavel -Čert- Němec  RE: Tak nevím - zbytečné obavy
18.06. 14:31 Vojta49  RE: Tak nevím - zbytečné obavy
18.06. 13:22 Aja  RE: Tak nevím - zbytečné obavy
18.06. 13:58 stanko74  RE: Tak nevím - zbytečné obavy, to: Vojta49
18.06. 22:30 Vojta49  RE: Tak nevím - zbytečné obavy, to: Vojta49
19.06. 01:33 mtk  RE: Tak nevím - zbytečné obavy, to: Vojta49
19.06. 13:37 stanko74  RE: Tak nevím - zbytečné obavy, to: Vojta49
19.06. 16:37 Vojta49  RE: Tak nevím - zbytečné obavy, to: Vojta49
20.06. 17:57 stanko74  RE: Tak nevím - zbytečné obavy, to: Vojta49
19.06. 16:47 Pavel -Čert- Němec  RE: Tak nevím - zbytečné obavy, to: Vojta49
18.06. 17:11 mtk  RE: Tak nevím - zbytečné obavy
16.06. 00:28 Rene Bartosek  RE: Tak nevím - zbytečné obavy
13.06. 14:07 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  Pod rouškou fotbálku začíná v ČR přituhovat.
14.06. 00:01 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Pod rouškou fotbálku začíná v ČR přituhovat.
14.06. 18:21 Jarmila  RE: Pod rouškou fotbálku začíná v ČR přituhovat.
13.06. 16:00  Avantgarda
13.06. 18:18 mtk  RE: Avantgarda
14.06. 16:34  RE: Avantgarda
13.06. 22:59 danko  hmmm
14.06. 13:02 android  endgame
14.06. 14:39 mtk  RE: endgame
15.06. 01:30 Mirda  RE: endgame
17.06. 06:26 android  RE: endgame
15.06. 16:27 Vodník  RE: endgame
15.06. 21:12 pajik  RE: endgame
16.06. 02:07 Vodník  RE: endgame

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 84 čtenářů částkou 12 322 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 1

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 10

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 2

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
29,81 Kč
Kanadský dolar
17,38 Kč
Australský dolar
15,74 Kč
Švýcarský frank
23,31 Kč
100 japonských jenů
21,27 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,68 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 023,01 Kč
1 unce stříbra
395,65 Kč
Bitcoin
187 004,97 Kč

Poslední aktualizace: 20.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 493