Diskuze k článku

Sobotní cyklovýlet

Příspěvků 29

7.6.2008 9:20

Autor si za to může sám

osg 88.?.?.?

Přestože naprosto souhlasím s tím, že v případě takto velkého závodu to měl městský úřad pro veřejnost uzavřít si myslím, že si za to může autor sám - zapomněl si to dostatečně naplánovat dopředu (kouknout se na net, vzít si mapu, ...) a hlavně místo toho aby to aktivně řešil akorát pasivně nadával na situaci - vždyť se stačilo na prvním stanovišti (poté co zjistil, že to není jen vesnický závod) zeptat jak to řešit a věřím, že by mu poradili.

162687

7.6.2008 9:46

RE: Autor si za to může sám

Martin Škapík 85.?.?.?

Reakce na 162687

Autor si za to nemůže sám. Pořadatelé měli umístit na trase informační ceduli zřetelnou, nutnou také kvůli bezepčnosti, že veřejná cesta je použitá pro závod a napsat kudy vede náhradní trasa, ne se fakticky posmívat chudákovi rodině. Informaci měl dostat na CEDULI pisatel, nebo s omluvou na prvním stanovišti. Zřejmě, ale při podivnostech snad už fakt české povahy dělal lidem co závod pořádali spíše škodolibou radost. Je to jen ukázka bezohlednosti a prapodivnosti lidských povah. Na veřejné
cestě pokud je závod dovolen, má být informováno o tom, zvláště při tak velkém "peletonu" veřejnost, je můj názor.

162688

7.6.2008 11:51

RE: Autor si za to může sám

osg 88.?.?.?

Reakce na 162688

chyba pořadatelů, že nebyly cedule, uzavírka, apod. - naprosto jasná

chyba lidí na stanovištích - tady už je to těžší, co když si mysleli něco ve smylu "co je to za debila, že tu chce naschvál překážet když je tu závod"? Ano mohli lépe komunikovat, ale tady už to nevidím tak jasně jako u chyby pořadatelů

chyba autora - autor (krom špatného plánování, což se mi také občas stane) nejevil snahu ŘEŠIT problém, místo toho byl pasivní a jen si stěžoval, opravdu stačila troška komunikace. S nadsázkou si to troufnu přirovnat k tomu, že když by mu začal hořet dům by místo uhašení či zavolání hasičů a opuštění domu jen doufal, že si toho někdo všimne a zavolá hasiče.

162692

7.6.2008 16:24

RE: Autor si za to může sám

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 162687

Proc vinite autora?
Podle vas si musi kazdy zjjistovat co se kde deje, aby nahodou nenarazil na prekazku? Kazda akce narusujici bezny chod musi byt dobre oznacena.
Jizdu na kole mam sam rad ale nesouhlasim s agresivnim hnutim, ktere zacalo v San Francisku. Kritická hmotnost/ Critical Mass se snazi prosadit cyklistiku ale stava se ze hnuti zablokuje ulice a vzniknou neprijemene vymeny nazoru.

http://www.youtube.com/watch?v=GDfLUVz2VDM&fea...

162707

7.6.2008 17:59

RE: Autor si za to může sám

osg 88.?.?.?

Reakce na 162707

Teď překrucujete co jsem napsal. To, že bylo vhodné si třeba vzít mapu není to podstatné (to se asi občas stane každému), pořadatelé také rozhodně nesou vinu, ale to opět není to podstatné.

Co mě zaráží je, že autor ve chvíli, kdy zjistí, že je tu tento problém se (podvědomě?) staví do pozice ukřivděného a odmítá cokoliv řešit, kritizuji autorovu reakci - kdyby se místo toho zeptal na prvním stanovišti jak se nejlépe dostane kam chce mohl si užít nádherný výlet.

162713

7.6.2008 17:53

RE: Autor si za to může sám

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 162713

Neprekrucuji. Reagoval jsem na "zapomněl si to dostatečně naplánovat dopředu" coz je rozdil od "kdyby se místo toho zeptal na prvním stanovišti".

Samozrejme, ze je nejlepsi zmenit smer sve vychazky, nez se plest mezi fanaticke zavodniky.

162714

7.6.2008 23:23

RE: Autor si za to může sám

von Bumerang 85.?.?.?

Reakce na 162687

Pro osg - je li to míněno ironicky, beru. V opačném případě tu je někdo blb ale já to nejsem.

162726

8.6.2008 9:31

RE: Autor si za to může sám

osg 88.?.?.?

Reakce na 162726

ironicky to pochopitelně myšleno není, pokud mě považujete za blba jen dobře - alespoň se mnou nemusíte ztrácet čas a můžete se věnovat něčemu (pro Vás) užitečnějšímu [chechtot]

162748

7.6.2008 12:18

To je ale tedy zase jeden zbytečný článek,

mech jpetry (zavináč) post (tečka) cz 82.?.?.?

si myslím. Zvědavec je fajn, když se p. Stwora snaží zveřejňovat věci, které nejsou publikovány v denním tisku, samozřejmě, to si rád přečtu. Sice velice často tendenčně napsané, ale to je na každém, aby si z toho vyzobal podstatu a vynechal invektivy.
Ale že si rodinka vyjede na výlet v době konání cyklistického závodu, který byl určitě někde ohlášen, není to tak trochu zbytečné?

162694

7.6.2008 14:13

RE: To je ale tedy zase jeden zbytečný článek,

Striga 85.?.?.?

Reakce na 162694

Mi ten článek zbytečný nepřipadá. Nejsem sviňa, ale při takových pořadatelích by se mi asi něco pochroumalo na autě, asi by mě to nutilo postavit to auto naštorc cesty.... Veřejné, na které nebývá silný provoz ani ve všední den,ráda tam jezdím. Po náhodných závodnících na kolech by mi bylo schválně tolik jako pořadatelům po náhodných civilistech cyklistech.

Tu nám závodníci neohlášeně uberou bezpečnosti na cestách, onde si na slezskoostravském hradě hrají Colours a ubírají ticha a klidu, onde slyším v ložnici vzdálené dunění bááááníííííííík, gooooooól, občas málem přejedu na cestě uprostřed provozu a města nějakého kolečkového bruslaře....

Dumám, čí perníček a klid a práva a bezpečnost si beztrestně a nepovoleně uloupnu já. Budu nad tím přemýšlet možná dnes večer, až zase soused bude do půlnoci vyhrávat na rádio v rámci grilování. Ducducduc, ráááááádio orion, nakupujte u nás v hypermarketu rádi, ducducduc, ráááádio evropa 2, ať vám chutná v naší restauraci, ducducduc, tankujte na naší pumpě, ducducduc, není klid ani doma, před tou kolovrátkovou muzikou neutečete ani ve vlastním baráku za kastlíkovými okny.

Pořád nám někdo něco bezohledně servíruje nebo naopak bere a neptá se, co na to zasažený jedinec. Někdo neurvalý stále narušuje výjimečným jednáním zaběhaná pravidla. Omez se ty, občane, já chci výjimku.

Časově jen občas, frekvencí furt.

162701

8.6.2008 11:38

RE: To je ale tedy zase jeden zbytečný článek,

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 162701

..že by ženský přístup? (auto naštorc, místo ke krajnici)= očko za očko?
A co s muzikou? Poprve se slušně ozvu, že to vadí, podruhé už výrazněji, potřetí napíšu stížnost radním, ať se starají o noční klid. A když je to do 22:00 tak jdu na vycházku já, když mi to tak vadí....

soused to vidí třeba tak, že ta ženská, co sem furt tak blbě čumí, se teda buď ozve - anebo mě zkrátka její "móresy" (ať je to už cokoliv) štvou. Tak ať si užije...
...nebo je to soused, který si myslí, že vám dělá radost, když můžete poslouchat pro něj tak úúúúúžasnou muziku.

...zkrátka, když situaci nevykomunikuju, je to můj problém.
A ventil osobního přetlaku emocí zde na internetu, ten používá spousta lidí...

162753

9.6.2008 8:18

RE: To je ale tedy zase jeden zbytečný článek,

Striga 85.?.?.?

Reakce na 162753

Aha, zase mě jeden mužský svým pánským přístupem upozornil, že jsem si, já slepice, dovolila zakvokat něco emocí.

To není osobní přetlak emocí, stejně jako Vaše příspěvky asi nejsou přetlak neukojené pozornosti zanedbávaného grafomana....

Pokud situaci nevykomunikuju, je to prý můj problém. Pokud tomu dobře rozumím, já pětijazykoznalá česká slepice, to jste jako chtěl říct, že se mám s těmi lidmi domluvit?

Jak chcete rozjařené opilé partě u souseda domluvit, aby o půlnoci přestali hulákat, když je to ohromně baví, jak chcete v tesku domluvit, aby konečně vypli ty odrhovačky, jak chcete v hospodě přesvědčit personál, že u rychlé muziky se jim sice skvěle lítá s obědy, ale mi špatně obědvá? Jak chcete bruslaře na cestě přesvědčit, že jste ho málem přejel a opravdu pro něj není dobré, že riskuje život?

Já slepice středoevropská jsem to zatím nevykomunikovala nikde. Na souseda jsem jednou zavolala policii a jsem od té doby za nějakou divnou, ducduc, baba nehudební v sobotu v jednu ráno, já chci žít nonstop, teda asi soused, já bych chvílemai spala, bruslaři se mi zasmějou do ksichtu, číšníci pokrčí rameny, že jsem jediná, komu ducducbeng tradá vadí, no asi se nikdo jiný neozve, a ve finále jsem za ženskou s přetlakem emocí.....

Budu tupá, nevzrušivá, nic se mnou nehne, porušujte si slušnost a daná pravidla všichni, já to snesu, nebudou mi vadit řvoucí rádia, kamery na cestách, slídilové v mobilu, zloději na vedoucích postech, rýpaví chlapci na internetu, nechám si nakálet na hlavu i jinam a nedám najevo emoce, budu tajit,že jsem žena, nikomu nebudu vadit, budu část tupého stáda....

Kde je míra, hranice a stop? Řvoucí soused ano, věci kritizované na Zvědavci už ne?

Já nechci nic nikomu upírat, jen se ozývám, když domluvené, pravidly garantované věci upírá někdo mi nebo jiným a chce, abych se tvářila netečně. Vadí mi ta arogance těch upíračů. A o tom je i článek o aroganci těch cyklistických závodníků. Proto to Vladimír zveřejnil.

162803

9.6.2008 10:23

RE: To je ale tedy zase jeden zbytečný článek,

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 162803

Strigo, už v prvních třech větách si můžete všimnout přístupu, který vám brání v komunikaci. Ukřivděnost z vět skoro kape.
Jestli takhle vyjedete na lidi, dostanete zas to, co dáváte, vaše znalost jazyků je něco jiného než schopnost je účelně využít.

Komunikace je i o způsobech, které jsem už uvedl. Tím základním je opakování.
Kolikrát jste v Tesku došla na vedení a POPROSILA, zda by ta muzika nešla nahradit jinou, a že existují i lidi, co vydrží bez muziky...?
Kolikrát jste poslala dopis na městský úřad o nepřiměřeném a častém rušení v nočních hodinách? ....atd...

Nebo si fakt myslíte, že oni jiní lidé nemají také nárok na své záliby? Źe místo studia jazyků raději bruslí na silnici tak dlouho, než je někdo "sejme"?

Je to o osobní inteligenci,, která se bohužel neměří tím, kolik má kdo titulů nebo moci.
Svůj (můj) spor s mocnými (těmi, kdo něco chtějí jinak než já) si každý řešíme jen tak, jak umíme. Mrzí mě, že vaše cesta ke zvládnutí komunikačních technik bude delší.
Grafoman (na rozdíl od člověka, který se snaží nabídnout nějaké řešení, které se mu osvědčilo)- se projevuje stejně jako já.
A je na "přijímači", jak vyhodnotí informaci.

162808

9.6.2008 14:45

RE: To je ale tedy zase jeden zbytečný článek,

Striga 85.?.?.?

Reakce na 162808

Marně uvažuju, jak uplatnit osobní inteligenci ve chvíli, kdy někdo jiný porušuje pravidla, která já chci ctít a ctím, neb je mi s nimi z nějakého důvodu lépe. Halasícího souseda jsem několikrát upozorňovala, nezabralo, zavolala jsem policii. V půl druhé v noci. Sousedova záliba v hlučné zábavě se mi nelíbí a bráním svůj klid legálními prostředky.

V obchodě jsem hudbu probírala s pokladními, s lidmi na oddělení informací, ale bylo mi řečeno, že oni jsou na vypnutí malí páni, že jsem sama, komu to vadí, a prostě mi vyhovět nemůžou. Možná to vadí i jiným lidem, ale ducduc, všichni rezignovali.

Uvažuju, že si do hlasité současné hudby budu nahlas zpívat Mozarta. Budu divná, že? Oni svoji hudbu, já svoji, jsem přece zákazník, jejich pán.... Nebo si můžu zpívat stupnice, to možná někoho rozhoupe k vyjádření,že tohle už teda fakt nechce. Budu špatná já, že prosazuju své, nebo oni, když prosazují své? Musím poslouchat módní odrhovačky u nákupu másla? Můžu jít jinam,že.... Klid v Plusu mi ale nevyřeší ducduc v Tesku.

Nevím,o kterých lidech mluvíte, kteří mají nárok na své záliby. Obtěžování okolí přestupováním obecně daných hranic se mi nejeví jako vhodná záliba. Záliba možná, ale obtěžující normální, dohodnutá pravidla ctící lidi.

Baví mě Vaše blahosklonné konstatování, že moje cesta ke zvládnutí komunikačních technik bude delší. Poněkud jste nepostřehl, že celou dobu popisuji situace, kdy protistrana komunikovat nechce a prostě nekomunikuje. Takže sebelepší technika je nanic. Leda tak psychická manipulace, ale to už není o slušnosti....

Je opravdu na přijímači, jak vyhodnotí situaci. Vy jste zjevně nepostřehl, že narážkou na své jazykové vybavení poukazuji na Vaše užití slova "vykomunikovat". Čeština je nádherná řeč a vyjadřuje občas i víc, než by autor chtěl. Normální lidi spolu o něčem mluví, politici korektně hovoří - to se mi u toho uši kroutí a jim asi pusa, když nemůžou normálně mluvit.... No a Vy prostě něco vykomunikujete. To zní skoro jako exkomunikace, ale to by bylo asi dost o něčem jiném, že............?

Ale přesto - mějte hezký den, snad jsem zmínila vše, co jsem měla na srdci, a snad mě zdejší leader Vladimír nepokárá za prolongovaná hyperkomunikační vyjádření...

Jdu na chvilku kvokat do kuchyně, voice špinavého nádobí from dřez je neodbytný....

162837

9.6.2008 17:39

RE: To je ale tedy zase jeden zbytečný článek,

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 162837

jsem rád, že už berete situaci z té vstřícnější strany. Zatím vnímám, že slovíčko "opakovat" zatím nedošlo vašeho uznání.
To, že mě taky vadí hudební randál v obchodech, to i další máme společné.
Cestu z toho asi ne. Sklon k "blahu" nejen pro sebe se dá cvičit. Použít nasírací slova jen v krajním případě, když si jimi ulevím tak, že mě případná odveta nepošle do emočního jednání ve stylu protistrany.

Zavedená schemata jednání (slušného chování?) jdou docela rychle do háje, je vhodné zjistit příčinu a netrvat na tom, co pár století fungovalo. Spíš hledat si svůj nový píseček.

Co se týká češtiny, tak vám na mail mohu poslat leccos, co o češtině (a vývoji jazyků) zcela určitě nevíte. Třeba jak souvisí zápis 38:11 s latinou a matematikou, s rotací evropských jazyků a úloze zvuku a vody při vývoji rozhodovacího procesu (inteligence) na bázi uhlíku a křemíku.
Ale nevnucuji, třeba víte, PROČ do češtiny nejvíce zasáhla jen němčina a angličtina.
Znám rozdíl mezi "dohodl" a "vykomunikoval", znáte jej i vy? Nebo vám opět jen vadí využití předností češtiny, ohebnosti koncovek (a tím i řad asociací, vedoucích hluboko do podvědomí).
Technický význam je obdobný, ale ze základu "hod" níás asociace dovedou (jen někoho)k nádechu náhodnosti - kdežto komuna, skupina společných zájmů a tím i nástrojů, ta vede řady asociací už s nádechem vstřícnosti.

O češtině bychom si mohli dlouho vyprávět, ale doba ještě nedozrála k pochopení jejích kvalit. Těch, které vrací princip latiny zpátky k lidem.
Aby se naučili vnímat slova jinak než mechanicky, to platí i o vás.

162859

7.6.2008 16:16

RE: To je ale tedy zase jeden zbytečný článek,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 83.?.?.?

Reakce na 162694

Na víkend se programově snažím zařazovat lehčí témata. [smích]

162706

7.6.2008 20:28

Názor bikera

janmax 90.?.?.?

17.5.2008 Opava. Jako každý rok v přibližně tomto termínu se jede Silesia bikemaraton, tedy svátek všech bikerů na který se těší všichni kdo umí jezdit na kole, pořadatelé, závodníci i příznivci. Také jsem se zůčastnil. Článek autora a jeho negativní vyznění svědčí toliko o autorově bezohlednosti, nepřejícnosti a sobectví. Trasa závodu vede cca 1 km úsekem, který popisuje autor. V tomto úseku se při troše dobré vůle dá v pohodě vyhnout. Ale když už tam někdo vjede, musí počítat, že tam bude vadit. Že závodící bikeři reagují nevrle, se nedivte. Tento článek by se dal napsat také v podobně opačném vyznění z pohledu bikera. Ten by se určtě divil, co to za idiota, dokonce s dítětem, se motá na trase závodu. Pořadatelé samozřejmě mohli, neudělali, zapomněli ... Publicita závodu v Opavě byla veliká a k autorovi se zřejmě nedoneslo, že se závod koná zrovna tam, kde si naplánoval trasu ON. Ale jen ignorant se cpe tam, kde to pro něj není bezpečné, nebo tam kde někomu vadí. No a pak mu někdo, pánovi důležitému, šlápne na bebínko a je z toho takový článek. Doporučuju, autore, napište Sally ...

162722

8.6.2008 1:06

RE: Názor bikera

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 162722

Splnili poradatele, to co by mel dobry poradtel takoveho podniku udelat? Jsem z regionu, takze tu cestu dolu na Podhradi docela znam. Nejaky patek ziju v Americe, kamosi dost jezdi na silinici i na bike ( tusim nejaka 24 hdinova stafeta druzstev minuky rok v Colorado ) ruzne zavody. Tady vsak funguje skutecne propracovana organizace a taky je tu treba o neco vysi startovne. Ale furt to vyjde levneji nez nejaky pruser. Dokud se lamou "plechy", tak je to sranda. Horsi kdyz se lamou kosti.

162734

9.6.2008 11:28

RE: Názor bikera

kavol 62.?.?.?

Reakce na 162734

jestli jste z regionu, tak byste měl vědět, že je to v kraji zvykem, že závodníci se chovají bezohledně a pořadatelé "nepořádají" - mám obdobnou zkušenost z vody, když jsme posledně byli na Moravici, jel se tam nějaký závod, a byl zavřený kus řeky, načež se strhla ve vodáckých kruzích docela ostrá výměna názorů ...

základním argumentem pořadatelů bylo, že "se to tam přece jezdí vždycky" (ano, tentýž závod jsme tam už dříve potkali, i jiné, ale nikdy předtím nebyla řeka v jakémkoliv úseku úplně uzavřená) a že kdo neví, že se to tam jezdí, tak že si to měl zjistit, a že s tím musel počítat (přičemž informace o závodu byla na jednom, slovy jednom webu ztracena mezi záplavou jiných klubových zpráv, zatímco informace o vypouštění Kružberka+Podhradí se válela na každém rohu, a navíc v propozicích nic o úplné uzávěře nebylo)

pořadatelé přitom absolutně nebyli schopni zveřejnit časy vypouštění vody, aby si to nezávodníci mohli naplánovat tak, aby se závodníkům vyhnuli, vymlouvali se, že sami to do poslední chvíle nevěděli, přitom když jsem na začátku týdne (závod byl o víkendu) napsal email na Povodí, obratem mi přišla odpověď s přesným vypouštěcím rozvrhem, který byl dle referencí kolegů (samozřejmě jsem nestál s hodinkama celý den u hráze) dodržen

s něčím takovým, jako aby dali ceduli s informacemi aspoň do kempu v Podhradí, natožpak na jiná nástupní místa, aby jim do toho nenajížděli překvapení turisti, se neobtěžovali, načež se samozřejmě rozčilovali, že jim do toho najížděli překvapení turisti ...

no a taková věc, jako zorganizovat rychlý průjezd čekajících lodí ve chvíli, kdy na trati třeba deset minut nebyli závodníci, to si samozřejmě my turisti vymýšlíme chujoviny, to prostě nejde, chudáčci rozhodčí by z toho byli zmatení, že tam mají lodi bez čísel, a vůbec by se to nestíhalo, to jakkoliv není možné ... přestože v předchozích ročnících to evidentně šlo a lidi, co se táhli přes celou republiku, si tak při troše trpělivosti mohli užít nejlepší peřej na celém dolním úseku

a ještě se pořadatelé strašně rozčilovali, že nikdo neocenil jejich snahu, a kolik je to stálo peněz udělat něco pro nezávodníky, když tam měli auto s vlekem na převoz nezávodníků kolem uzavřeného úseku - jenže to by se někdo (nebo nějaká cedule) musel taky obtěžovat sdělit, že tam ten převoz pro nezávodníky je, a jakým způsobem funguje, že to auto nám tam při přenášení nesmrdí pod nos jen tak pro nic za nic, že to není sourkomej vůz nějakýho vypatlance, co neumí zhasnout motor, když stojí na fleku a kolem něj lidi nosí lodě a musí to čuchat

162818

10.6.2008 5:56

RE: Názor bikera

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 162818

Ja jsem deset let mimo, ale docela si o tom dokazu udelat obrazek. V tomhle jsou USA fakt dobre. Pokud nekdo chce pouzivat verejnou cestu, reku... Pak organizator to musi vsechny peclive zajisteny, protoze za prusery ma odpovednost. Kamos jel cyklisticky zavod v Coloradu, kde byl nekolik tisic ucastniku podle vykonosti, veku... Zajistovala se ucastnukum preprava veci, potravin, vody... Rikal, ze spickova oragnizace. Kolik presne bylo startovne nevim, musel bych se zeptat. A pokud se nedej boze neco stane lidem, tak reseni takovych problemu a dusledky byvaji velice neprijemne! Plati se startovne, ale vzhledem k vydelkum to neni nijak neprimerene. Muze si to skutecne dovolit provozovat jako konicka skoro kazdy.

Na druhou stranu to jde az do extremu buzerace.Treba boje tady v Chicagu jsou u jezera v miste, kde mi je voda po prsa. A neni to v lete, tak studena voda jako treba nahore u Superioru. Tam skutecne clovek vydrzi tak 10-15 minut a hotovo. Domorodci asi par minut vice, podle toho jak jsem pozoroval i mala decka, ktery mela byt "modra", ale nebyla. [smích] [mrknutí jedním okem]

162896

9.6.2008 12:09

RE: Názor bikera

kavol 62.?.?.?

Reakce na 162722

hele kámo, trošku přeháníš s tím "svátkem všech ... kdo umí jezdit na kole a tak" - já vím, že pro vás zažrance je občas těžký si to připustit, ale u všech věcí, ať už sportů nebo třeba stavění modelů, tedy volnočasovejch aktivit, existuje velká spousta lidí, který tu věc dělají jen občas, třeba někdy i docela slušně, ale nebaví je to natolik, aby museli non stop sledovat, kde se co v oboru šustne, takže označovat za bezohlednost to, že někdo neví, že se někde pravidelně jezdí nějakej závod, je fakt dost silný kafe :-/

podívej se, co jsem napsal Renému - na vodě taky nejsem z těch, co by za každou cenu museli vědět o všem, ale rozhodně se zajímám víc než průměrnej turista, co si půjčí raft, vezme flašku rumu a jede si "užít adrenalin", a přesto jsem o tý uzávěře nevěděl, a to docela nasere, protože Žimrovice jsou fakt celkem hezký, a když už jsem propálil nádrž benzínu (a kolegové o půl víc a byli tam i lidi z větší dálky), tak bych si je chtěl užít ... byl bych ochoten se tomu nějak přizpůsobit, kdyby mi pořadatelé vůbec tu možnost dali, ale když nevím, že se mám přizpůsobovat, tak mi fakt nezbyde než pak nadávat, a myslete si vy závodníci co chcete o "bezohlednejch idiotech s dětma", ale způsobili jste si to sami

a co se týče toho motání v trati, chápu, že to nepotěší, zvlášť na vodě, kde dost záleží na optimální trase, ale co jsem viděl ... např. na nějakém závodu pramic na Orlici to jacísi začátečníci nezvládli, snažili se uhnout, ale moc jim to nešlo, a závodníci, co se na ně řítili, než aby ztratili dvě sekundy vybočením z lajny, tak je prostě sejmuli, tak to už je fakt napřesdržku - mnozí se chovají, jako kdyby vodák-turista byl úhlavní nepřítel, přitom když to na jednom jezu jiná pramice nevychytala, narvalo ji to mezi šutry a naplnila se vodou, že s ní celá posádka nemohla hnout, tak tam ochotně naběhlo asi šest nezávodníků pomáhat

tak si laskavě zameťte před vlastním prahem, až si uvědomíte, že není jenom ten váš svět, a ten že není nade vše, tak vás možná přestane tak srát ten přístup k problému z druhé strany ... ono když dáte ceduli "prosím nejezděte tudy dne X od Y do Z hodin, závodíme, můžete to jednoduše projet po druhém břehu nebo počkejte támhle v hospodě než projedeme", tak se sice najde pár blbců, co tam stejně pojedou, ale určitě vám tam bude překážet míň lidí, než když tam tu ceduli nedáte a budete si naivně myslet, že to přece musí každej vědět, když se to tam už pár let po sobě jelo

162823

7.6.2008 21:26

Souhlasím s bikerem...

loop 92.?.?.?

...protože si také myslím, že autor tímto článkem nakydal hlavně na sebe, přičemž mě zaráží hlavně to, že s malým děckem v sedačce vyráží na cyklovýlety po veřejných komunikacích, riskuje s ním (byl upozorněný, že se na trase se závodníky potká), a ještě o tom napíše článek na zvědavce.

162724

8.6.2008 9:49

RE: NE-Souhlasím s bikerem...

Ze zásady oportunista 72.?.?.?

Reakce na 162724

Zcela evidentně tady jde o zanedbání pořadatelských povinností. Jestliže se jedná o cyklo-závod v takovém měřítku, tak je prvořadou povinností pořadatelů zajistit bezpečnost, jak závodníků, tak veřejnosti. Šmytec ! Ani autor článku, ani závodníci sami za to nemůžou, jenomže takhle je to pořád dokola s tou českou chamradí, může si tak akorát podat ruku se svými bratry z východu, ze širé Rusi. Ti taky serou na nějaký pořádek, směrnice a předpisy. Ten "socialistický" přístup je ještě dost silně zažraný pod kůži velké části občanů ČR, a ono to asi ještě nějaký čas vezme, než to "vyhnije".

162747

8.6.2008 11:55

RE: NE-Souhlasím s bikerem...

loop 92.?.?.?

Reakce na 162747

Pane oportunisto, co se organizace závodu týká, tak máte plnou pravdu, že pořadatelská služba selhala. Já jsem ale spíše narážel na zcela zbytečně riskantní chování autora článku, který přestože věděl, že se na trase potká s pelotonem (to už je jeho problém, že si myslel, že pojede jen 20 závodníků - proč se sám aktivněji neinformoval u pořadatelů?), tak na trasu vyrazil. Vzít svoji rodinu na cyklovýlet po trase závodu, to nepochopím. Pokud by nedejbože došlo ke kolizi a zranění dítěte nebo kohokoliv jiného, zranění by bolelo naprosto stejně ať by byl závod uspořádaný dobře nebo ne. Snad se mi to podařilo vyjádřit srozumitelně.

162752

8.6.2008 16:59

Cyklovylet

Me by jenom zajimalo jak 78.?.?.?

Me by jenom zajimalo jak to mel poradatel vsechno oznacit??
nejakych 80 Km mlika si nedovedu predstavit [chechtot] a myslim ze silesia je natolik znama ze o ni musi vedet prakticky kazdy [vyplazený jazyk]

162768

9.6.2008 21:54

RE: Cyklovylet

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 162768

Třeba pitomé černobílé plakátky A4 vyjeté z hápéčka nalepené na několika sloupech veřejného osvětlení? To zvládne i slepice se základním vzděláním, tak mi neříkejte, že je to takový kumšt. A těch komunikací tam zase tolik není. Proto přehlédnutí jmenovaných oznámení je vyloučeno.

Pro nick loop - veřejná komunikace je hezký pojem, viďte. Krom těchto se totiž v této oblasti (údolí řeky Moravice) vyskytují ještě lesní pěšiny. Že jo, biker. To si ale nechali pro sebe.

Pro ostatní "znalce" místních poměrů - kousek od Kružberku bývalo rekreační středisko Nové Huti v Lublicích, kam jsme jako děti jezdily s mámou minimálně jednou do roka za (blahé paměti) bolševika. Později v létě na tábory, nejprve pionýrské, pak už se to slovo vypouštělo, pravidelně každý rok. Konkrétně to bylo přímo v údolí řeky Moravice, byly tam tři za sebou na pravém břehu, právě směrem od Podhradí po proudu. My se rekreovali na tom uprostřed. No, a v Radkově má moje malá prarodiče. To je na kopci přímo nad Podhradím, v zimě celkem nářez tam vyjet. Tedy bych si dovolila tvrdit, že to tam znám dost dobře a mám to tam slušně prochozeno. Kdo nevěří, ať tam běží, ať žije www.mapy.cz .

Autor se dopustil jediné chyby - nepořídil fotodokumentaci. Pak by bylo jasné, že v krajině takovéhoto charakteru člověka znalého poměrů houfec splašených cyklistů vskutku zaskočí. Ale máme i letecké snímky, které snad místní kolorit i neznalému přiblíží. Ale to měli kritikové udělat předtím než začali autorovi spílat.

162880

9.6.2008 9:36

Ale no

Smoker 78.?.?.?

tak namiesto toho, aby ste sa potesil, ze napriek pretekom Vas na trat pustili a vy ste neslapali nadarmo, tak sa tu teraz stazujete, ja by som to bral s humorom [smích]

162807

10.6.2008 6:06

RE: Ale no

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 162807

Hmmm, opravdu? Takze poradatele byli tak benevoletni, ze umoznili autorovi clanku "zucastnit" se zavodu nebo stala organizace za hovno a primotat se do toho mohl kazdy, spatne informovany cyklista-turista? Nejak si nedokazu v terenu dolu z Vitkova na Podhradi predstavit silence, ktery se svou triletou dcerku bude mastit o 106 z kopce v pelotonu nazhavenych zavodniku. Obvlazst kdyz existoval pararelni usek, kde se zavod nejel a mohli tam byt nasmeroavni cykliste, kteri zavodit zrovna nechteli.

162897

12.6.2008 14:21

obrat

Vily 158.?.?.?

ja bych to otocil jinym smerem. Sam jsem amatersky bezec a rad chodim behat na hlinenou lesni uzkou cestu (hlinenou lesni a uzkou, zduraznuji) v blizkosti meho bydliste. Siroko daleko zadna cyklostezka, presto jsem se jiz nekolik malem stal objeti srazky s rychle jedoucim cyklistou, ktereho dle silnicniho i lesniho zakona platny zakaz vjezdu vsech (i nemotorovych ) vozidel nezajimal. Nevim jak vypadala autorem popisovana cesta, ale predpokladam, ze pokud to byla hlinena lesni cesta tak na ni povoleni vjezdu urcite nemel, a jeste ma tu drzost si stezovat ze mu tam nekdo zavazel (tim se nechci zastavat zavodniku, je vsak mozne ze ti ono povoleni meli, rozhodne je to pravdepodobnejsi nez ze ho mel pan autor). mejte se [smích]

163093

Příspěvků: 29

07.06. 09:20 osg  Autor si za to může sám
07.06. 09:46 Martin Škapík  RE: Autor si za to může sám
07.06. 11:51 osg  RE: Autor si za to může sám
07.06. 16:24 vodnik007  RE: Autor si za to může sám
07.06. 17:59 osg  RE: Autor si za to může sám
07.06. 17:53 vodnik007  RE: Autor si za to může sám
07.06. 23:23 von Bumerang  RE: Autor si za to může sám
08.06. 09:31 osg  RE: Autor si za to může sám
07.06. 12:18 mech  To je ale tedy zase jeden zbytečný článek,
07.06. 14:13 Striga  RE: To je ale tedy zase jeden zbytečný článek,
08.06. 11:38 janko  RE: To je ale tedy zase jeden zbytečný článek,
09.06. 08:18 Striga  RE: To je ale tedy zase jeden zbytečný článek,
09.06. 10:23 janko  RE: To je ale tedy zase jeden zbytečný článek,
09.06. 14:45 Striga  RE: To je ale tedy zase jeden zbytečný článek,
09.06. 17:39 janko  RE: To je ale tedy zase jeden zbytečný článek,
07.06. 16:16 Vladimír Stwora  RE: To je ale tedy zase jeden zbytečný článek,
07.06. 20:28 janmax  Názor bikera
08.06. 01:06 Rene Bartosek  RE: Názor bikera
09.06. 11:28 kavol  RE: Názor bikera
10.06. 05:56 Rene Bartosek  RE: Názor bikera
09.06. 12:09 kavol  RE: Názor bikera
07.06. 21:26 loop  Souhlasím s bikerem...
08.06. 09:49 Ze zásady oportunista  RE: NE-Souhlasím s bikerem...
08.06. 11:55 loop  RE: NE-Souhlasím s bikerem...
08.06. 16:59 Me by jenom zajimalo jak  Cyklovylet
09.06. 21:54 baba_Blažková  RE: Cyklovylet
09.06. 09:36 Smoker  Ale no
10.06. 06:06 Rene Bartosek  RE: Ale no
12.06. 14:21 Vily  obrat

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

45

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 92 čtenářů částkou 15 626 korun, což je 45 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 3

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 12

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Měnové kurzy

USD
23,06 Kč
Euro
27,22 Kč
Libra
30,14 Kč
Kanadský dolar
17,54 Kč
Australský dolar
16,41 Kč
Švýcarský frank
25,41 Kč
100 japonských jenů
22,02 Kč
Čínský juan
3,45 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,08 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 969,77 Kč
1 unce stříbra
567,89 Kč
Bitcoin
299 368,92 Kč

Poslední aktualizace: 23.10.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 222