Diskuze k článku

Aktuálně z nenasili.cz

Příspěvků 73

6.6.2008 7:37

Spatny odkaz

pepa78 155.?.?.?

Na konci

162617

6.6.2008 8:54

RE: Spatny odkaz

Saša 74.?.?.?

Reakce na 162617

Napište odkaz bez diakritiky http://www.nenasili.cz/

162620

6.6.2008 8:46

Americký radar přímo souvisí s Julínkovou reformou zdravotnictví

Emilián 78.?.?.?

Jde o to, že dosud veřejné zdravotnictví v ČR, tj. zdravotní pojišťovny, nemocnice atd. mají být za hubičku tzv. privatizovány (rozuměj ukradeny) a potom se ziskem pro vyvolené privatizátory z ODS prodány nadnárodním hlavně americkým koncernům řízené zdravotní péče (rozuměj zdravotního vydírání nemocných) jako je Kaiser Permanente a další. ODS ví, že pak už ji lidé budou nenávidět a volby nevyhraje. Nová vláda v čele s ČSSD by mohla privatizaci zrušit a zdravotní pojiťovny znárodnit. Pokud ale na našem území bude trvale přítomna americká armáda, postará se o to, aby byl v té době už majetek amerických společností nedotknutelný. To, co nám lupiči z ODS převlečení za průkopníky pokroku připravují je kolaborantství a vlastizrada, doslova zločiné spolčení a diktatura arogantních zbohatlých zločinců. Lidé probuďte se !!!

162621

6.6.2008 10:14

RE: Americký radar přímo souvisí s Julínkovou reformou zdravotnictví

Martin Škapík 85.?.?.?

Reakce na 162621

Bude to celé ještě zjevně horší. V případě nejen radaru, ale i ovládnutí "zdravotnictví" jde opravdu o faktické převzetí moci nad Českou Republikou.

To se asi děje v kontextu s dokončovacími pracemi na NWO a vše ukazuje na to, že Česko je strategicky důležité pro systém NWO, naše poloha je jak to vypadá velmi vhodná pro to, aby zde ta hydra měla jednu ze svých hlav a její sluhové zase golfová hřiště a lázně. Tento problém je neuvěřitelně podceňován i od zbytku politiků, kteří ještě mohou působit dojmem, že jsou orientováni v realitě.

Dnešní zprávy naznačují, že poslanci ČSSD budou pro radar, píše se o dvou. Ve hře je tak fatální věc, navíc tolik miliard pro nenasystné sluhy systému, že zakoupení si hlasů lze považovat za velmi reálné a Radar i "reforma" zdravotnictví mohou projít naprosto nepředvidatelnou systematikou hlasování.

Potom můžeme očekávat věci velmi nepěkné. Totalitu, proti níž bude normalizace procházkou růžovou zahradou.

Domnívám se, že o tom se ale v Česku nerozhoduje, jsme zcela podřízená země. Muselo by dojít k zázraku v USA, abychom mohli zde trochu ještě rozumně začít žít - mimochodem jen do doby, než by nám došla skutečná podoba "nové" Euroústavy....

Ta moc je opravdu globální a až budou podpisy na radar a zdravotnictví, stane-li se tak, bude rozum pro citlivého člověka nesnesitelnou zátěží. Pokud ODS protáhne investorům tyto zakázky, končíme a je na čase si opravdu budovat zemljanku. To je ovšem ta lepší možnost. Druhá je ta, že si systém bude chtít vyřídit účty s těmi co myslí "jinak". Nejvíce s těmi co o tom píší, potom je zcela reálný vznik obdoby Guantanáma někde velmi blízko. Tento arogantní, nelidský systém už netřeba dále komentovat - zásadní otázkou jsou volby v USA - vše ukazuje, že se nepohne ani větvička na stromě a jen postupně zmizí jeden nádherný jazyk ze světa, to už ale budeme na půl roboté. Čeština.

162623

6.6.2008 12:53

RE: Americký radar přímo souvisí s Julínkovou reformou zdravotnictví

pepa78 155.?.?.?

Reakce na 162623

No co, pak zas přijdou komunisti a včechno zas seberou.A tak to pujde dokola [smích]

162641

6.6.2008 15:48

RE: Americký radar přímo souvisí s Julínkovou reformou zdravotnictví

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 162623

Máte v lecčems pravdu, ale ještě jsou nějaké ty možnosti. Vlajka, hladovky i Peaceland mohou s veřejným míněním pohnout. Přes zdánlivou recesi "záboru území a prohlášení za svou" je tento projekt velmi vynalézavý, dost záleží na tom, jací právníci by se možné kauzy chopili. Osobně jsem přesvědčený, že jde o klíčové řešení pro likvidaci projektu NWO.
Když např. 300 000 lidí se prokáže legitimací občana Peacelandu a poukáže na souvislost s vyhlašováním jiných států, určitě se to projeví v mediích - a ve veřejném mínění světa.
A je na nás, kolik občanů seženeme.

Také jsem už viděl bílé trojúhelníkové vlaječky na autech, snad přibude i ten zelenohnědý symbol. Natisknout a vylepit zevnitř na sklo auta trojúhelníkový papír se symbolem nenásilí nebo Peacelandské vlajky taky není problém.

Ano, je to dobrý projekt, vyhrávací. A funguje i když jej budeme považovat za recesi. V tom je ona finta "fň".

162646

6.6.2008 17:58

RE: Americký radar přímo souvisí s Julínkovou reformou zdravotnictví

pikatchu 89.?.?.?

Reakce na 162646

Najdou se nějací noví Mašínové, kteří budou Peaceland bránit s kalašnikovy v rukách? Nebudou bílé vlaječky právně posuzovány jako otevřená podpora mezinárodnímu terorismu?

162655

6.6.2008 17:14

RE: Americký radar přímo souvisí s Julínkovou reformou zdravotnictví

pikatchu 89.?.?.?

Reakce na 162646

Nedaleko koty 718 jsou palposty dělostřelecké střelnice. Stačí, aby AČR udělal cvičení ostrých střeleb. Vypálené granáty přelétávají uvedenou kotu. Mám dojem, že by kota 718 byla velmi brzy vyklizena a lidmi opuštěna.

162656

7.6.2008 0:12

RE: Americký radar přímo souvisí s Julínkovou reformou zdravotnictví

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 162656

Vy jste uzasny material na poradce, zkuste se prihlasit. Treba vas premier vymeni za Dalika, mozna i nejaka pametni medajle z toho bude. [velký smích] [velký smích]

162674

6.6.2008 13:15

RE: Americký radar přímo souvisí s Julínkovou reformou zdravotnictví

Koumeles 83.?.?.?

Reakce na 162621

Julinkova reforma je to nejlepsi, co zdravotnictvi od revoluce potkalo.

162642

6.6.2008 20:13

Tady byla nějaká revoluce??

LACO 85.?.?.?

Reakce na 162642

Tou jako myslíš ten dávno domluvený estebácko - chartisticko - komunistický sametový podvod, řízený odjinud a provedený za účelem transformace Československa na dvě rozkradené, snadněji ždímatelné a ovladatelné bezvýznamné kolonie globálních ekonomických a hlavně bankovních elit? [překvapení]

162660

10.6.2008 13:52

RE: Tady byla nějaká revoluce??

Starman 194.?.?.?

Reakce na 162660

A my jsme něco jiného než bezvýznamné satelity?
Jen by mě zajímalo, za koho mluví Klaus, v poslední době mluví rozumně.

162924

7.6.2008 0:57

RE: Americký radar přímo souvisí s Julínkovou reformou zdravotnictví

z.a.p 99.?.?.?

Reakce na 162642

Doporucuji zmenit samoprezdivku.
Takove "prasopes" by sedlo presne.

162677

10.6.2008 13:15

RE: Americký radar přímo souvisí s Julínkovou reformou zdravotnictví

Starman 194.?.?.?

Reakce na 162642

Bohužel, ale je to tak. Rozkradení českého zdravotnictví americkými koncerny a vytvoření z pacienta "rukojmi" bohužel našemu zdravotnictví prospěje.
Byli jste v poslední době v nějaké nemocnici? Já ve dvou na návštěvě. Po hodině jsem musel utéct v rámci zachováni duševního zdraví.

Vypadá to tam jako v bunkru plném zraněných a umírajících, než místo, kde by se měl člověk po operaci zotavit.

162923

11.6.2008 3:34

RE: Americký radar přímo souvisí s Julínkovou reformou zdravotnictví

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 162923

Opravdu a vy mate zkusenost i s jinym systeme zdravotnictvi? Kamos si nedavno nechal zoperovat nekolikrat zlomeny nos, protoze spatne dychal. V privatni nemocnici v USA a sam si musel k tomu co platila pojistovna doplatit 5 000$ ze sveho. To neni zrovna malo. I kdyz vim tady o operacich za 100 000$. Jinak ohledne pristupu zbytecnych vysetreni. ktere odmital, protoze nechtel zatezovat svou kapsu ani svou pojistovnu nerozhodoval on, ale lekari, kteri si navzajem posilaji pacienty ochotne cvakat. Ono pokud zacnete cerpat vice zdravotni pece, tak pojistovna ma tendenci se vas zbavit, omezit peci, zvysot spoluucast, zvysit pojistne za zvyseni rizik, treba po prohlidce u lekare pojistovny... Tomu se rika dumyslny trh v akci. Dulezity neni zdravotni stav populace, ale tvorba manazerskych premii a nejake drobty ve forme divident pro akcionare. Ono honba za ziskem ve zdravotnictvi, muze byt zivotu nebezpecna vec.
http://www.novinky.cz/clanek/142180-italska-klinika-bohatla-i-na-zbytecnych-amputacich-prsu.html

Primo brilatni srozumitelna, vystizna a pritom velmi zhustenou a zkracenou formou podana analyza dopadu Julinkovi reformy. Autor na zaver velmi vystizne podotkl, ze odberetele energie CEZ v tuzemsku, plati za energii vice, nez za kolik ji CEZ vyvazi do zahranici. A to prosim obcane de facto jsou zatim vetsinovym majitelem CEZ. Pokud tedy chcete privatmi zdravotnictvi, pak bez solidarity obcanu, prece by se trh nesnizil k necemu takovemu, aby "trzni principy" konzumovali solidaritu spolecnosti.
http://www.blisty.cz/2008/6/10/art41127.html

162965

11.6.2008 15:42

RE: Americký radar přímo souvisí s Julínkovou reformou zdravotnictví

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 162965

I kdyz Cikrt zrejme solidaritu zakalkuloval do generovani budouciho vejvaru. Kdyz doprovalni darci krve, zacali organizovat protest, kvicel jako prase vedene na porazku a najednou mel plnou hubu moralky. Fuktajkxl s takovym moralistou, ktery rozumi jenom "silovym argumentum" v diskusi. Tady je komplet korespondence mezi ministrem Julinkem a CLK. Pan ministr je vskutku demokrat a muz na svem miste. Diskuse na vecne urovni patri k jeho silnym stranka, stejne tak je koncepcni planovana prace do budoucna, v ramci kontinuity vyhodil i spickove odborniky za "manazerske selhani". A dokonce i po roce reditele nemocnice, ktere sam dosadil do funkce.Kdo vyhodi Julinka za jeho zrejme "manazersky talent"? [bliji]

163001

6.6.2008 11:46

Edgar Cayce

Zednik 91.?.?.?

Predpovedel zanik USA kolem roku 2000.Vzhledem k pozitivnim meditacim se udalost oddalila ale je nezmenitelna.Spolehlivy barometr,receno kulantne Woody Allen zije v Evrope. [velký smích]

162636

6.6.2008 16:29

Milí přátelé, jsem smutný, vyprázdněný

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Zjišťuji že obraz, Poslední dieta svatého Tamáše Předsedy, jenž v mém nitru dřímal, je po jeho zradě nenávratně ztracen a nebude mnou již nikdy namalován. Jsou ztraceni i všichni apoštolové jako Jyrka Břichatec, sv. Úhl Ráčkal, Jidáš Rátza, Máří Gajdůšková, sv. Fischerová Plačka, ba i všichni učedníci z jeho Humanistické družiny.
Je mi to hrozně líto, ale vše odnesla voda.
Na radu svého psychoanalitika odjíždím na týden do Lurd - kóta 718,
kde si vyprázdním i hlavu. Doporučuji všem.
Nasetkanou.

162650

6.6.2008 17:43

RE: Milí přátelé, jsem smutný, vyprázdněný

Vanguard 84.?.?.?

Reakce na 162650

[chechtot]

162654

6.6.2008 19:37

RE: Milí přátelé, jsem smutný, vyprázdněný

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 162650

Sionista= čisté mínus, "antihmota", kromě šaškování a křečovitého vysmívání se lidem neumí nic. Vlastně umí vymýšlet jak obírat a podvádět lidi. Ale to je zase to minus. Ponechán sám sobě, zbláznil by se. Proto tady musí chodit a otravovat. Proto nemá ani odvahu odjet do Izraele. Jen jsem chtěl připomenout co stejně všichni víme.

162658

6.6.2008 19:48

Pravděpodobně

himlhergot 90.?.?.?

jsem již paranoidní, co když ale - čistě hypoteticky - plán radar vzniknul proto, aby odsunul do pozadí kauzu reformy zdravotnictví? Tolik se toho děje okolo radaru, až mě napadá, že se tedy naplnění radaru nebude konat, lid "zvítězí", ale mezi tím se tiše prodá zdravotnictví..., to je přeci dobrej byznys. [smích]

162659

6.6.2008 20:45

Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?

Nevim. Je to takova moje mala teorie. Drive Star Wars uzbrojily Sovetsky svaz a ten nasledkem toho se rozpadl. Ted je nadeje ze Rusko bude zase jako sovetsky svaz pod Putinem. A aby zase se Putinuv Novy Sovetsky Svas se nerozpad tak musime bojovat proti radaru, Star Wars a Americke rozpinavosti. Mam pravdu nebo nemam pravdu nebo se nekde pletu?

A schvalne jestli tenhle provokativni prispevek cenzor nevymaze.

162663

6.6.2008 21:44

RE: Dneska hrozí uzbrojení spíše Spojeným státům.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 162663

Spojené státy dávají na zbrojení víc než zbytek světa dohromady a dvacetkrát víc než Rusko. Do budoucna je takové zbrojení neudržitelné ( zejména díky ropné krizi ).
Pozn. v 80. letech byla ropa lacinější než náklady na těžbu na Sibiři, takže SSSR neměl žádnou finanční injekci.

162665

7.6.2008 0:18

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 162663

Hmm SSSR se nechal uviznout v Afganistanu, zkusil ekonomickou transformaci zalozonou na likvidaci sede ekonomiky tzv. bojem proti korupci. To byla likvidace jedineho funkcniho mechanismu trhu realneho socialismu a dusledky byly jednoznacne. Navic dolar se vazal na ropu, cimz byl schopen regulovat cenu teto komodity a tim uplatnovat neprimo vliv. Moc stala pouze na bajonotech bez realne podpory zdola, vychodni blok byl plny sovetskych zakladen.

Toto vsechno pominulo. Dneska kdyz Rusko chce uplatnit svuj vliv proste usporada kongres, kde pozve stovky velmi vyznamnych predstavitele byznysu, a svete div se tito lide maji zajem o obchodni aktivity s Ruskem. Jenom obchodni vymena Nemecko-Rusko se pocita v desitkach milard euro. Mimochodem uvaznuti armady v dlouhodobem konfliktu, extremni zatez zbrojnimi vydaji, znacna cast armady na zahranicncih vojenskych zakladnach, utuzovani totalitnich praktik vuci domacimu obyvatelstvu... neexistuje ciste nahodou pararela SSSR 80-tych let s nekym jinym dnes?

162675

7.6.2008 2:06

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?

Reakce na 162675

> neexistuje
>ciste nahodou pararela SSSR 80-tych let s nekym jinym dnes?

Neexistuje. Nejak jste si namaloval svet podle sve fantazie surrealisty. Totalitni praktiky vuci domacimu obyvatelstvu jste si taky vymyslel. Ja ziju v USA uz 30 let a zadne praktiky nepocituju krome prohlidek na letistich a pasove kontrole na hranicich. Ano, to je hrozna nesvoboda a totalita na tech hranicich!!! Zatez zbrojnimi vydaji je OK protoze poskytuje zamestnani a je plno aplikaci ze zbrojniho prumyslu v civilnim sektoru.

162678

7.6.2008 6:26

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 162678

Stejne jako vy, vzpominam, ze pred 40ti lety jsme platili 27 centu za galon benzinu, na letisti se smelo vyprovodit pasazery az do letadla. Pozdeji jen k brane.
Do Kanady a Mexika stacil pouze ridicak. Trochu se to od te doby utahlo ale stale je hloupost porovnavat dnesni casy s komunistickou Totalitou.
Co nas ceka? Opozdene splneni filmu 1984? Bush se snazil.
V Evrope se jiz tresta za nespravne mysleni a kanadsky sef prohlasuje, ze kritika Izraele je znamka antisemitizmu. Zmizely etnicke vtipy s vyjimkou srandicek o "white people".

162683

8.6.2008 1:31

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 162678

Aha, takze neco jako Patriot Act neexistuje. Nejsou postavene zadne kapacity lagru na pozemcich vlady pod patronaci Fema, kde pusibi soudrozi s praktickymi zkusenostmi jako byvaly sef Stasi Marcus Wolf nebo vysoce postaveny ex-KGB Jevgenij Primakov. Neexistuje nic jako Guantanamo ci mucici praktiky "legalne" provozovane vladnimi institucemi, od kterych si striktne disatncuje FBI. Neexistuje snaha Americany zbavit moznosti vlastnit svobodne zbrane. To jsou pouze vsechno me osobni vidiny bez privlastku. To vite ja jsem lidovy clovek a takovy surealismu je pro me slovo, ktere bezne nepouzivam. Ja tak spise kladivko, pila, sadrokarton... [velký smích] [velký smích]

A o efektivite napojeni privatniho vojenskou-prumysloveho komlexu na verejny rozpocet mel vazne pochybnosti uz president USA Eisenhauer. A pred timto spojenim durazne varoval pri odchodu z uradu. Byvaly general Pentagonu jiste vedel o cem mluvi. Napojeni verejnych financi na privatni sektor vede vzdy k obrovskemu plytvani.
http://www.blisty.cz/2008/6/6/art41070.html

162733

9.6.2008 1:23

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

mtk 80.?.?.?

Reakce na 162678

>> Ja ziju v USA uz 30 let a zadne praktiky
>nepocituju krome prohlidek na letistich a pasove kontrole na
>hranicich. Ano, to je hrozna nesvoboda a totalita na tech
>hranicich!!! Zatez zbrojnimi vydaji je OK protoze poskytuje
>zamestnani a je plno aplikaci ze zbrojniho prumyslu v civilnim
>sektoru.

Aha,tak proto. Tak si v USA klidně vegetujte na raketách, minometech a jiných hračkách, ale jaksi milý občane USA račte pochopit, že na spojnici Východu a Západu jsou americké zbraňové systémy nežádoucí. Jen co ruští vetřelci odtáhli k čertu, tlučou na dveře ti američtí. "Supervelmoci všech kontninentů, táhněte už konečně pryč!"

162779

13.6.2008 21:25

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

jj 200.?.?.?

Reakce na 162779

....Zatez zbrojnimi vydaji je OK protoze poskytuje
>zamestnani a je plno aplikaci ze zbrojniho prumyslu v civilnim
>sektoru. .....
ano, ale permanentní válka vám nevadí? myslíte, že neexistují možnosti zaměstnání i možností technického vývoje nezavislého na vojenském průmyslu ?
Potřebuje kapitalismus ve své pozdní fázi válku pro přežití?

...milý občane USA račte pochopit, že na spojnici Východu a Západu jsou americké zbraňové systémy nežádoucí...a nejen tam.

163139

10.6.2008 13:24

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

Starman 194.?.?.?

Reakce na 162678

jen by mě zajímalo co jako amik říkate na národní dluh USA číně a hlavně na klesajíci dolar?
Nebo se držíte hesla amerických finančníku: "Dolar neklesá, jen ostatní měny posilují."

162926

7.6.2008 6:13

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 162663

Mate pravdu, ze Amerika uzbrojila SSSR, dokonce na mnoha polich. Nejen Star Wars ale take "ponorkove zavody", projekt Buran a celkove v letectvi, kde rusove vetsinou dohaneli kopirovanim se zpozdenim mnoha let.
Ale s radarem to mate popletene. Zaprve USA provokuje a zadruhe Putin nabizi spolupraci s radarem v Azerbajdazanu, coz je uveritelnejsi, pokud opravdu jde o Iran.
Proto take Iran protestoval proti Putinovu navrhu.
Pokud jde o mir, spoluprace je jedine vychodisko.

Jeste se zamyslete nad novou studenou valkou. Tentokrat se muze situace obratit. Rusko jiz neni chuda komunisticka zeme. Dnes jim vynasi prodej plynu a oleje pekne penize ale stale maji levnou pracovni silu.
Amerika dnes prochazi financni krizi tak nevim jak by dopadl novy zbrojni zavod, dalsi valka ve strednim vychode a pripadna konkurence s pravdepodobnou Jihoamerickou Unii.

162681

7.6.2008 11:22

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 162681

Ponorkové závody Američani nevyhráli a ani o tom nevěděli. Ruské námořnictvo mělo už koncem 70. let torpédo Škval dosahující rychlosti 400 km/h. Odtajněno bylo až po roce 2000. US NAVY používá klasická torpéda a superkavitační zbraně jsou v USA zatím ještě ve vývoji.
Z letadel Rusové okopírovali akorát B-29 Superfortress, které koncem války nouzově přistávaly ve Vladivostoku. Jinak není možné okopírovat jednu součástku a zasadit ji do jiného stroje. Při vývoji Tu-144 ( vedlejší produkt vývoje rychlých bombardérů ) Rusové okopírovali přední podvozkovou nohu z Concordu a ta se při jedné přehlídce ulomila.

162693

7.6.2008 19:02

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 162693

U ponorkovych zavodu jsem myslel na celkove vydaje. Prectete si knizku Blind man's bluff. Skval je fantasticke torpedo, ktere se pravdepodobne zaslouzilo o potopeni ponorky Kursk.
O kopirovani letadel se neni treba prit. B-29 okopirovali do posledniho nytu. Ostatni kopirovani neni presna kopie ale spise insipovana konstrukce. Musite byt slepy, kdyz nevidite podobu ruskych a americkych letadel, ovsem se zpozdenim 10-15 let. Momentalne ani nemaji nic noveho, coz priznava sam Putin.

Tu-144? Konkordski se opravdu neosvedcil. Kdyz pripominate podvozek, vsiml jste si poctu pneumatik? Neco o kopirovani.
Porovnejte si IL-62 a VC-10!
T-4 versus XB-70 "money spent in the development of T-4 (1 billion, 300 millions of rubles) had not disappeared. Advanced titanium alloy tech was used to create «Buran» space shuttle" (Buran letel pouze jednou)

162719

8.6.2008 2:13

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 162719

Letadlo nemůže být hranatý[chechtot]. Podobný tvar bych za důkaz kopírování nepovažoval. Auta jsou taky všechny "stejný" ( zvlášť pro ženský, který tomu nerozumí ). Těch 10-15 let bych trochu zkrátil, MiG-31 se začal vyrábět v roce 1976 a F-15 v roce 1973. Spousta ruských letadel nemá v USA obdobu, třeba Tu-22 M3.
Srovnal jsem IL-62 a VC-10. IL-62 má motory na křídlech a VC-10 na ocasu. Mají trochu podobnej čumák, ale to je asi tak všechno.
Z nových ruských civilních projektů mě zaujal Tu-444. Maximální rychlost 2125 km/h. Kvůli aerodynamickému tvaru moc nechlastá. Pojme asi 40 pasažérů. Ideální letadlo pro vládní letky.
Vložený obrázek
Vložený obrázek

162735

8.6.2008 21:06

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 162735

Vy jste nepozorny ctenar: Srovnal jsem IL-62 a VC-10. IL-62 má motory na křídlech a VC-10 na ocasu.
Tady si prectete o Il-62 a VC-10 http://vliegtuighomepage.nl/il62su.jpg
Odkaz o kopirovan Concordu jse necetl, jinak by jste nenapsal takovy nesmysl.
Samozrejme, ze rusove dokazi stavet sve vlastni navrhy ale prvenstvi malokdy docili.
Ani jste nekomentoval Konkordski podvozky, ktere muzete zhlednout 0.12 vterine zde: http://www.youtube.com/watch?v=DAs_NTpxhMw Parada co? Kdyby jste cetl ten clanek, vedel by jste proc. Francouzi podstrcili ruskym spionum recept na bubblegum. [chechtot]
Tu-444 je fantasticky, protoze je stale na papire. To americane dokazali take kdyz planovali Boeing 2707-200. Jenze se jim podaril XB-70 a SR-71
Tu-444 je dobry napad, protoze v budoucnu si malokdo bude moci dovolit s necim takovym letat. Ovsem neco moc noveho technologicky nenabizi. Vlady plytvaji miliadrami, tak si mohou uzit. V tom s vami souhlasim.

TU-22 (zase tu gumy), zvetseny F-111 nebo odpoved proti B-70, opet dohaneni americke technologie.

S motory na kridlech Il-62 jste me ale pobavil.
Nechcete se take pohadat o spotrebe ruskych samoletu?

162776

8.6.2008 23:53

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 162776

Spletl jsem si Il-62 a Il-76, sorry.
Mrknul jsem na tu nohu a je mi jasný, proč se ulomila. Je moc dlouhá a hubená. Tu-144 byl celkově složený z dílů, který původně nebyly k sobě vyvíjený ( např. motory z bombardérů ). Vývoj Concordu začal od nuly a proto byl úspěšnější.
Srovnal jsem F-111 a Tu-22 M3 a Tu-22 M3 mi připadá povedenější. F-111 má sice lepší letové vlastnosti, ale bez výzbroje ( nemá pumovnici ). Tu-22 M3 má výzbroj v trupu, zatímco F-111 pod křídly, takže s výzbrojí jeho rychlost a dolet rychle klesají. Tu-22 M3 má na zadních podvozcích 3 řady kol po dvou, zatímco Tu-144 2 řady po čtyřech. Tu-22 M3 má dolet 7000 km, takže jeho spotřeba tak hrozná nebude.
Letounu F-111 se víc podobá MiG-27 Flogger, který ale slouží úplně jinému účelu - kopíruje terén a uniká tak radarům ( ekvivalent F-117 ). Kopírování terénu je náročný proces, takže počátkem 70. let jeho počítač vážil tunu. Ruská armáda ho stále používá, ale hmotnost počítače klesla na 100 gramů [chechtot] .

162777

9.6.2008 5:07

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 162777

Zde sam ukazujete, ze honba za prvenstvim, prestoze se snazili ukradnout co mozna nejvic, se nevylatila a Tu-144 skoncilo dosti smutne.
Podvozku meli zrejme dve variace. 3 rady po ctyrech, celkem 26 gum, oproti 10 u Concorda. Oni te bubble gum neverili. I kdyz vase verze, stejne to bylo hodne pneumatik, 18.
Take jsem vam zapomel pridat, ze Tu-144 muselo brzdit padakem, coz u Concodru nebylo potreba. Ve skutecnosti se vyrobek vubec neosvedcil.
Vy jste ten clanek necetl.
Tu-22 byl jakysi meziclanek mezi B-70 a F-111. Na B-70 absolutne nestacil ale nastesti pro SSSR, Valkyrie byla zrusena.

162789

9.6.2008 0:17

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

mtk 80.?.?.?

Reakce na 162735

Ruskou reakcí na americkou F-15 byl MiG 25, stejně jako konkurenční Su-27, není jednatřicítka jakožto dvojmístná verze pětadvacítky pozdějšího data?

162778

9.6.2008 1:02

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 162778

MiG-25 vznikl v roce 1964 jako protiváha SR-71 Blackbird. MiG-31 poprvé vzlétl v roce 1975. MiG-31 je obratnější ( 8 g proti 4,5 g u MiG-25 ) a spolehlivější. Jeho význam roste, protože před novými PLŘS už letadlo prakticky nedokáže uhnout. Mig-31 má ještě jedno zajímavé využití - vynášení až 200 kg těžkého satelitu na oběžnou dráhu. Na podobném projektu pracuje Izrael, ale rychlejší MiG-31 se k tomu hodí víc než F-15.
Vložený obrázek

162782

9.6.2008 9:58

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 162782

"MiG-25 vznikl v roce 1964 jako protiváha SR-71 Blackbird."
Take a snad presnejsi, jako protivaha B-70.
Ovsem opet ukazka nepovedeneho stroje. Jedna velka potiz byla v motorech, ktere se pri maximalni rychlosti, mach 3.2 rozpadly. Efektivni rychlost byla pouze mach 2.6. SR-71 bylo schopne plynule rychlosti M 3.3 a jsou neoficialni udaje, ze i mnohem vyssi. Pres 1000 neuspesnych pokusu sestrelit tento letoun take mluvi samo za sebe.
Ale vy proste milujete sovetskoe samoloty. [cool]

162812

9.6.2008 11:18

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 162812

Nemůžeme srovnávat špionážní a bojový letoun. MiG-25 vydrží přetížení 4,5 g, krátkodobě až 6,5 g ( nebezpečných je údajně až 8,5 g ). SR-71 Blackbird by se rozpadl už při 2 g ( proto byl zrušen projekt stíhačky na jeho základu ).
Zatímco MiG-25 může letět rychlostí 3,2 machů jen jednou, MiG-31 takto rychle létá naprosto spolehlivě. Po zavedení MiGu-31 letouny SR-71 přestaly létat nad SSSR, kde musely šetřit palivem, a používaly se nejvíc ve střední Evropě. SR-71 Blackbird údajně provedl svůj poslední let nad ČSSR, když se snažil vyfotit ruské základny v Brdech. Po této události se začaly šířit zvěsti, že české letectvo stíhalo UFO ( v této podobě se to dostalo i do pořadu Na vlastní oči [smích] ).
Blackbirdy přestaly létat po zavedení systému S-300. Američani se o něm včas dozvěděli a stáhli Blackbirdy z aktivní služby. Letoun SR-71 Blackbird tak odešel se ctí.

162822

9.6.2008 14:06

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 162812

Pánové-všichni-to samé jako u vrtulníků u jiného článku: jestli jsou i jiné vaše informace tak nesmyslné, zavádějící a popletené jako to, co sem píšete, tak je to opravdu děsivá představa!

162833

9.6.2008 19:11

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 162833

Co se vam zda popletene?
Dva nazory, pramenicize cteni clanku naklonenych bud na jednu ci druhou stranu?
HKP ma v leccemz pravdu. Co se vam zda popletene? Me letectvi zajima a mam dobre moznosti si lecos overit.
Studena valka dokazala, ze rusove dokazi zajimave konstrukce ale diky komunisticke zaostalosti se jim mnohe nepodarilo. Americka technologie vynika diky vyssi financni sile, kvalitnejsi vyrobe a take praxi.
Jen tak pro zajimavost, nektere spickove ruske stroje: AN-225, nejvetsi letadlo na svete, zvetsena verze AN-124- okopirovane C-5.
Mi-12, nejvetsi helikoptera, ovsem zrusena ale stale panuje Mi-26. Rusove helikoptery umi, ovsem kvalita je- ruska. Mimochodem americke helikoptery znacky Sikorsky postavil rus.
Ekranoplan, schopny unest stovky tun. Dnes existuji pouze male exemplare.
SUKHOI T-4, postaveny z titanu, technicky nepodarena imitace XB-70.
Tupolev Tu-160, vetsi verze americkeho B-1A
Zajimave porovnani. Tu vetsi a rychlejsi ale unese polovinu nakladu.
Ovsem B-1B se muze upravit na B-1R

162866

9.6.2008 22:55

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 162866

Můžu mít názor na politiku a pod., ale v případě techniky jsou jasně daná data, parametry atd. a názor s tím nemá co dělat.

Nezlobte se, ale o vojenství se zajímám opravdu hluboce, takže když vidím třeba (na ukázku) "Letounu F-111 se víc podobá MiG-27 Flogger, který ale slouží úplně jinému účelu - kopíruje terén a uniká tak radarům ( ekvivalent F-117 )." tak nestačím zírat! V jediné větě několik nesmyslů. Nebo "Ruskou reakcí na americkou F-15 byl MiG 25", stejně jako "TU-22, zvetseny F-111 nebo odpoved proti B-70, opet dohaneni americke technologie". Neberte to osobně ani vy, ani H.K.P. a další, ale to se fakt nedá.

Skutečně kvalitní články o Su-24 čili skutečné protiváze F-111, o Tu-160, MiG-25, MiG-27

162882

10.6.2008 0:57

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 162882

"Můžu mít názor na politiku a pod., ale v případě techniky jsou jasně daná data, parametry atd. a názor s tím nemá co dělat."

Nazot je take ovlivnen tim, ze pisatel veri v bud jednu ci druhou stranu.
HKP jasne obdivije sovjetskou technologii.
XB-70 zpusobila v SSSR dost velky poplach. Vy neverite, ze nasledujici technologie nasledovala tento smer? SUKHOI T-4 pro vas neni neuspesny pokus o XB-70 napodobeninu?
Samozrejme ze cas od casu americane museli balancovat proti ruskym vyrobkum.

Co kdybyste misto stirani ukazal svoje znalosti a komentare?
Vase odkazy si rad prectu.

162887

10.6.2008 7:10

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 162882

"kvalitní články o Su-24 čili skutečné protiváze F-111, o Tu-160, MiG-25, MiG-27"
Clanky jsou zajimave tim ze pisatel nadzdvihuje kvalitu sovjetske konstrukce.

162902

10.6.2008 8:44

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 162902

To se mýlíte, nejde o vyzdvihování, ale ty stroje byly prostě klíčové konstrukce, které prostě nesměly být špatné. Ale ono všeobecně se dá říci, že sovětské zbraně byly vcelku plně srovnatelné. Ostatně proto taky jiné věci šly do kopru, investice, vývoj...vše především pro výzbroj, ostatní živořilo.

162904

10.6.2008 8:45

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 192.?.?.?

Reakce na 162904

>To se mýlíte, nejde o vyzdvihování, ale ty stroje byly
>prostě klíčové konstrukce, které prostě nesměly být
>špatné. Ale ono všeobecně se dá říci, že sovětské
>zbraně byly vcelku plně srovnatelné. Ostatně proto taky jiné
>věci šly do kopru, investice, vývoj...vše především pro
>výzbroj, ostatní živořilo.

Sovetske stroje se nemohly nikdy rovnat tem americkym uz jenom proto ze neexistovala v SSSR takova prumyslova zakladna jako na zapade. Rusove byli odkazani na pasovani komponentu agenty KGB a pomoci front companies ktere ti agenti na zapade zridili. Kdyz neexistovala vysoka uroven vyvoje a vyzkumu tak ani materialy jako aloys a composites nemohly nikdy dosahovat vysoke kvality. Proto ruska letadla jsou tezsi, maji velkou spotrebu paliva, udrzba a obsluha je narocnejsi a drazsi. Proto jsou dnes ruske stroje levne a neni o ne velky zajem.

162906

10.6.2008 17:00

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 162906

"Proto ruska letadla jsou tezsi, maji velkou spotrebu paliva, udrzba a obsluha je narocnejsi a drazsi."
Zde se staci zeptat kohokoliv, kdo pracuje u CSA. V devadesatych letech ziskali dva Airbusy a okamzite odstavili priblizne tucet Il-62. Temi dvema A-310 delali rekordnich 18 hodin ve vzduchu, denne. Na cas si nechali Tu-154 a mensi Tu-134. Samozrejme, financne si nemohli dovolit vymenit veskere letouny najednou.
Byl jsem na Ruzyni v 1991 a hezky jsem si vse prolezl.
(poznamka pro zname troly- ne, nenakladal jsem kufry. Mel jsem legitimaci, kde jsem mel pritup kamkoliv na celem Ruzynskem prostoru)

"V roce 1991 již bylo jasné, že letouny sovětské výroby nejsou konkurenceschopné západním letadlům, a pokud se chce ČSA udržet na svém místě prestižního a kvalitního dopravce, nesmí ztratit krok s dobou. Díky tomu v roce 1991 přichází jako náhrada za sice pohodlné a oblíbené Iljušiny IL-62M, jež však už svou spotřebou a dalšími faktory nebylo dále reálné udržet. "

162934

10.6.2008 17:08

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 162904

"To se mýlíte, nejde o vyzdvihování, ale ty stroje byly prostě klíčové konstrukce, které prostě nesměly být špatné"

Jenze spatne byly. Clanky, ktere jste udal za kvalitni jsou sice odborne psany ale je v nich znat vliv byvaleho rezimu, kdy se opevovala kvalita sovjetskych vyrobku.
Cetl jsem daleko kvalitnejsi clanky, kde clovek nemusi byt expert a hned vidi rozdil v nosnosti, vaze, spotrebe a celkovem kulhani za zapadni technikou. Zdanlive smesne porovnani podvozku, ktere jsem zde napsal staci. Pokud jste se kdy prosel pod kridly letounu. Rozdil mezi B-727 a Tu-154 by se mohl rozebrat.
Loni jsem prosel muzeem letounu nekde v Plzni, kde jsem si vsiml predniho okna jakesi stihacky. Ve skutecnosti laminovana sklenena cihla, nejakych 10cm tlusta.
Pod letounem mala cedulka, psana pilotem. Vtipne napsana poznamka o silene spotrebe paliva.
Ani jednou jste se nezminil o parametrech o kterych jste na me ze zacatku vyletl.
Prave ty spickove rozdily hraji uzasnou roli, coz se ukazalo v boji s Japonskem.
Neco, co si uvedomil sam velky Yamato.

162933

10.6.2008 17:54

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 162933

Podívejte, je to vaše věc, já vás přesvědčovat nebudu, protože to ani není v diskusi možné...myslím rozsahem.

Ale s tím pancéřovým sklem jste mě fakt pobavil...copak si myslíte, že jiní, Němci, Britové atd. jej tam neměli a často i dnes nemají?

162937

10.6.2008 19:00

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 162937

" .....i dnes nemají?"
Take me bavite [smích]
Sklenene cihly dnes rozhodne ne!
http://i.pbase.com/o6/11/346711/1/85080319.5IghcNj...
http://img505.imageshack.us/img505/9358/mig29tax3p...
http://www.avonds.com/F-16-WR-10.JPG

Zapomel jste komentar na neuspesny pokus Sukhoi T-4
http://www.richard-seaman.com/Aircraft/Museums/Mon...
http://www.military.cz/usa/air/post_war/xb70/xb70....

162939

10.6.2008 20:20

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 162939

První odkaz Forbiden, druhý MiG-29, třetí F-16...a co? A-10, Tornado, Su-25? Co jste v té Plzni vůbec viděl?

T-4 nebyla kopie XB-70! Jejich podoba je daná aerodynamickými zákony, které platí v Rusku stejně jako v USA.

Ale já fakt končím, tohle je debata na nějaké úplně jiné stránky, jestli chcete, zaregistrujte se na Palbě a můžeme pokračovat tam [mrknutí jedním okem]

162944

10.6.2008 20:33

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 162944

Nedivim se, ze se vzdavate.
Prvni foto byla sklenena cihla v celnim okne Su.
Druhe odkazy ukazuji, ze jsou lepsi reseni nez tluste sklo.

O T-4 a XB-70 bud nic nevite nebo umyslne lzete.

Vzdal jste se, protoze nemate presvedcive parametry.
Skoda, mohlo to byt zajimave [pláč]


http://foto.kab.cz/thumbnails.php?album=34

162946

10.6.2008 22:07

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 162946

Já se nevzdávám, já vám říkám pojďme o tom diskutovat tam, kam to patří.

Ten Su je MiG-21 MF [chechtot] A toto řešení bylo v té době naprosto běžné. Odvolávat se na stroje o dvě generace dál je nesmyslná argumentace. Srovnáváte snad auta vzdálená od sebe dobou vývoje (cca) 20 let?

O T-4 vím zjevně mnohem více, než vy. Třeba to, že to byl stroj vyvíjený speciálně pro boj s letadlovými loďmi. Žádný strategický bombardér. Taky měl ve srovnání s XB-70 cca poloviční hmotnost.

V každém případě: zde s tímto končím.

162952

10.6.2008 21:56

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 162946

Já se nevzdávám, já vám říkám pojďme o tom diskutovat tam, kam to patří.

Ten Su je MiG-21 MF [chechtot] A toto řešení bylo v té době naprosto běžné. Odvolávat se na stroje o dvě generace dál je nesmyslná argumentace. Srovnáváte snad auta vzdálená od sebe dobou vývoje (cca) 20 let?

O T-4 vím zjevně mnohem více, než vy. Třeba to, že to byl stroj vyvíjený speciálně pro boj s letadlovými loďmi. Žádný strategický bombardér jako XB-70. Taky měl ve srovnání s XB-70 cca poloviční hmotnost. Atd.

V každém případě: zde s tímto končím.

162953

10.6.2008 22:49

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 162953

"Třeba to, že to byl stroj vyvíjený speciálně pro boj s letadlovými loďmi. Žádný strategický bombardér jako XB-70."
Blbost. Jinak by program nevzdali.

162956

9.6.2008 11:26

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

mtk 80.?.?.?

Reakce na 162782

jj, dík za info. A náhodou, taky jsem "ulítlý" na sovětské samaljoty (snad to není politicky nekorektní [smích]). F-16 je asi dobrý stroj, ale obludný [smích]).

162815

12.6.2008 18:43

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 162815

Obludny?
Vzdalene podobny koncept ktery si take pujcili sovjetsti konstrukteri "The cockpit and nose extend well forward from a point between.......
It was developed to counter new American fighters such as the F-16 "
http://www.vectorsite.net/avmig29.html
Pro vas musi byt kazde americke letadlo obludne, ze?
No nic, moderni stihacky jiz vypadaji jinak a rusti konstrukteri budou opet muset dohanet.

163101

13.6.2008 18:14

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

mtk 80.?.?.?

Reakce na 163101

F-15 supr, F-14 méně, F-16 obludný. Sorry, svému vlastnímu estetickému soudu neuniknu, taky proč ... ? [smích] [smích]

163134

13.6.2008 18:44

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 163134

Vodnik007 dokáže podle jedné fotky postavit plně funkční kopii letadla [chechtot] [chechtot] [velký smích] [velký smích]. Mohl by vyhrát nějakou modelářskou soutěž.

163135

13.6.2008 21:04

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 163135

"Vodnik007 dokáže podle jedné fotky postavit plně funkční kopii letadla"
Ja ne ale vasi sovjetsti udarnici to umi moc dobre.
Za jak dlouho budou mit F-22?

163138

13.6.2008 22:01

RE: F-22 je slepá ulička.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 163138

Radary se za posledních 20 let zlepšily stejně jako počítače, ale technologie stealth je už 15 let na hranici možností. Technologie stealth má dnes význam jen u střel s plochou dráhou letu, aby unikly slabým radarům na družicích. Pozemní radary chytnou všechno. Např. plánovaný radar v Brdech by měl odhalit ložiskovou kuličku na vzdálenost 5000 km.

163140

14.6.2008 21:01

RE: F-22 je slepá ulička.

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 163140

F-22 neni pouze stealth.

163174

14.6.2008 22:23

RE: F-22 je slepá ulička.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 163174

Stealth vlastnosti mají špatný vliv na aerodynamiku. Ostrý hrany nejsou pro stíhačku to pravý ořechový.
Jinak F-22 se snaží napodobit spíš Číňani. Rusové na stealth letouny serou, protože ví, že radary závod na dlouhou trať vyhrály.

163180

14.6.2008 22:44

RE: F-22 je slepá ulička.

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 163180

Vazne?
"...it was designed to compete with the American Lockheed Martin F-22 Raptor."
http://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan_Project_1.44

163186

7.6.2008 13:25

RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech

z.a.p 99.?.?.?

Reakce na 162663

O zavadnosti teto hypotezy svedci jedna jedina skutecnost (je jich samozrejme daleko vic a vsechny biji do oci): Sovetsky svaz zanikl a tim jako na vystrel ze startovni pistole zacala agrese Spojenych statu. Byl to tedy (evil empire) SSSR ktery drzel Spojene staty na uzde. Takze teorie o "uzbrojeni" nejen ze nekraci, ale neni schopna se ani plazit. Od te doby se navrsilo mnoho dalsich lzi; "balisticky destnik" je jedna z nich.

162699

8.6.2008 8:32

Podvraťáci Tamáš s Bauerem jsou stejní jako lidé, kteří za 1. republiky podporovali

Mejla 83.?.?.?

rozbíjení tehdejší vlády a obranyschopnosti země. Ano, správně, byli to komunisté, kteří ve spojení s nacisty a sudetskými Němci rozbili ČSR. Dvojice těchto spratků a nemakačenků (snad to pan Stwora přežije) je dobrá tak na žvanění a poflakování v pražských kavárnách.

162739

8.6.2008 13:10

RE: Mejla, Jirous...............

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 162739

To mi připomíná The Plastic People of The Universe. I když Mejla nedávno zemřel na předávkování.
Pozn. Jiri(tecka)Jirous je fakt magor [velký smích].

162755

9.6.2008 0:49

RE: Podvraťáci Tamáš s Bauerem jsou stejní jako lidé, kteří za 1. republiky podporovali

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 162739

Pane bože, já snad čtu normalizační Rudé právo. Že Vy si v něm rád čtete dodnes?? Teda fakt dojem dokonalý, i blít se mi chce jako tenkrát, holt studená válka je zpět se vším všudy [bliji]

162780

9.6.2008 1:09

RE: Podvraťáci Tamáš s Bauerem jsou stejní jako lidé, kteří za 1. republiky podporovali

mtk 80.?.?.?

Reakce na 162739

>rozbíjení tehdejší vlády a obranyschopnosti země. Ano,
>správně, byli to komunisté, kteří ve spojení s nacisty a
>sudetskými Němci rozbili ČSR. Dvojice těchto spratků a
>nemakačenků (snad to pan Stwora přežije) je dobrá tak na
>žvanění a poflakování v pražských kavárnách.


Nebuďte tak skoupý/á na slovo a trošku to rozveďte. Jestli nějakej Tamáš s Bauerem podporují rozbíjení obranyschopnosti naší země, koho se máme vojensky obávat? Že by si na nás dělali zálusk Íránci? Anebo Putin zvažuje výstavbu vojenské základny u nás? No, to bysme ho hnali ...
[oči v sloup]

162781

9.6.2008 14:32

RE: Podvraťáci Tamáš s Bauerem jsou stejní jako lidé, kteří za 1. republiky podporovali

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 162739

Zajímavé je, že se neozvali proti radarům v Nepolisech a Sokolnici u Slavkova, které jsou zde v rámci NATO.
Jsou tedy rozbíječi nebo nejsou? [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] Vaše studenoválečná rétorika je na ránu pěstí! To, z čeho obviňujete ty dva, jste vy sám/sama, protože v unilaterálním vstupu amerických vojsk do ČR podporujete jak naši nesamostatnost, tak eskalaci napětí USA-NATO vs Rusko !!! [naštvaný]

Nehledě na to, že brdský kšeft za 4 miliardy dolarů má mít pro naše politiky jistě vítané provize. [bliji]

162836

11.6.2008 16:53

a condoleesa je na ceste

heavy metal 85.?.?.?

z ciny [smích] http://news.xinhuanet.com/english/2008-06/11/content_8342746.htm

163007

Příspěvků: 73

06.06. 07:37 pepa78  Spatny odkaz
06.06. 08:54 Saša  RE: Spatny odkaz
06.06. 08:46 Emilián  Americký radar přímo souvisí s Julínkovou reformou zdravotnictví
06.06. 10:14 Martin Škapík  RE: Americký radar přímo souvisí s Julínkovou reformou zdravotnictví
06.06. 12:53 pepa78  RE: Americký radar přímo souvisí s Julínkovou reformou zdravotnictví
06.06. 15:48 janko  RE: Americký radar přímo souvisí s Julínkovou reformou zdravotnictví
06.06. 17:58 pikatchu  RE: Americký radar přímo souvisí s Julínkovou reformou zdravotnictví
06.06. 17:14 pikatchu  RE: Americký radar přímo souvisí s Julínkovou reformou zdravotnictví
07.06. 00:12 Rene Bartosek  RE: Americký radar přímo souvisí s Julínkovou reformou zdravotnictví
06.06. 13:15 Koumeles  RE: Americký radar přímo souvisí s Julínkovou reformou zdravotnictví
06.06. 20:13 LACO  Tady byla nějaká revoluce??
10.06. 13:52 Starman  RE: Tady byla nějaká revoluce??
07.06. 00:57 z.a.p  RE: Americký radar přímo souvisí s Julínkovou reformou zdravotnictví
10.06. 13:15 Starman  RE: Americký radar přímo souvisí s Julínkovou reformou zdravotnictví
11.06. 03:34 Rene Bartosek  RE: Americký radar přímo souvisí s Julínkovou reformou zdravotnictví
11.06. 15:42 Rene Bartosek  RE: Americký radar přímo souvisí s Julínkovou reformou zdravotnictví
06.06. 11:46 Zednik  Edgar Cayce
06.06. 16:29 Vratislav  Milí přátelé, jsem smutný, vyprázdněný
06.06. 17:43 Vanguard  RE: Milí přátelé, jsem smutný, vyprázdněný
06.06. 19:37 pietroo  RE: Milí přátelé, jsem smutný, vyprázdněný
06.06. 19:48 himlhergot  Pravděpodobně
06.06. 20:45 semtex  Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
06.06. 21:44 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Dneska hrozí uzbrojení spíše Spojeným státům.
07.06. 00:18 Rene Bartosek  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
07.06. 02:06 semtex  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
07.06. 06:26 vodnik007  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
08.06. 01:31 Rene Bartosek  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
09.06. 01:23 mtk  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
13.06. 21:25 jj  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
10.06. 13:24 Starman  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
07.06. 06:13 vodnik007  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
07.06. 11:22 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
07.06. 19:02 vodnik007  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
08.06. 02:13 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
08.06. 21:06 vodnik007  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
08.06. 23:53 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
09.06. 05:07 vodnik007  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
09.06. 00:17 mtk  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
09.06. 01:02 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
09.06. 09:58 vodnik007  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
09.06. 11:18 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
09.06. 14:06 Miroslav Yamato  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
09.06. 19:11 vodnik007  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
09.06. 22:55 Miroslav Yamato  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
10.06. 00:57 vodnik007  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
10.06. 07:10 vodnik007  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
10.06. 08:44 Miroslav Yamato  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
10.06. 08:45  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
10.06. 17:00 vodnik007  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
10.06. 17:08 vodnik007  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
10.06. 17:54 Miroslav Yamato  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
10.06. 19:00 vodnik007  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
10.06. 20:20 Miroslav Yamato  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
10.06. 20:33 vodnik007  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
10.06. 22:07  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
10.06. 21:56 Miroslav Yamato  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
10.06. 22:49 vodnik007  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
09.06. 11:26 mtk  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
12.06. 18:43 vodnik007  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
13.06. 18:14 mtk  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
13.06. 18:44 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
13.06. 21:04 vodnik007  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
13.06. 22:01 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: F-22 je slepá ulička.
14.06. 21:01 vodnik007  RE: F-22 je slepá ulička.
14.06. 22:23 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: F-22 je slepá ulička.
14.06. 22:44 vodnik007  RE: F-22 je slepá ulička.
07.06. 13:25 z.a.p  RE: Asi ti lide nechteji to co zpusobily Star Wars v 80. letech
08.06. 08:32 Mejla  Podvraťáci Tamáš s Bauerem jsou stejní jako lidé, kteří za 1. republiky podporovali
08.06. 13:10 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Mejla, Jirous...............
09.06. 00:49  RE: Podvraťáci Tamáš s Bauerem jsou stejní jako lidé, kteří za 1. republiky podporovali
09.06. 01:09 mtk  RE: Podvraťáci Tamáš s Bauerem jsou stejní jako lidé, kteří za 1. republiky podporovali
09.06. 14:32 MedaBeda  RE: Podvraťáci Tamáš s Bauerem jsou stejní jako lidé, kteří za 1. republiky podporovali
11.06. 16:53 heavy metal  a condoleesa je na ceste

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 84 čtenářů částkou 12 322 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 1

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 10

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 2

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
29,81 Kč
Kanadský dolar
17,38 Kč
Australský dolar
15,74 Kč
Švýcarský frank
23,31 Kč
100 japonských jenů
21,27 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,68 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 023,01 Kč
1 unce stříbra
395,65 Kč
Bitcoin
187 004,97 Kč

Poslední aktualizace: 20.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 547