Diskuze k článku

Zdravotní stav Jana Bednáře se zhoršuje

Příspěvků 40

27.5.2008 12:24

Hmm

himlhergot 89.?.?.?

Snažím se na věc dívat ze všech možných úhlů, ale v tomto případě si vůbec netroufám odhadnout, jak celá věc dopadne. Neche se mi věřit, že by osud jednoho člověka dokázal změnit celé obludné pozadí, na druhou stranu ale nechci věřit tomu, že by pana Bednáře prostě nechali umřít? Fakt nevím. V každém případě oba hladovkáře obdivuji.

161957

27.5.2008 12:46

RE: Hmm

WoTaN 195.?.?.?

Reakce na 161957

Bojím se, že ho klidně umřít nechají.
Ale doufám, že ta zoufalá akce otevře oči aspoň pár lidem...

161958

27.5.2008 14:13

RE: Hmm

Tom 24.?.?.?

Reakce na 161957

>Snažím se na věc dívat ze všech možných úhlů, ale v tomto případě si vůbec netroufám odhadnout, jak celá věc dopadne. Neche se mi věřit, že by osud jednoho člověka dokázal změnit ...

Osud jednoho člověka těžko něco změní, ale když se k němu - alespoň symbolicky jednodenní hladovkou - přidají všichni, kteří mají stejný názor, tak se věci dají do pohybu. Jde jen o to, kolik se najde takových, kteří dokáží aspoň jden den nežrat!

161962

27.5.2008 14:05

RE: Hmm

Aja 74.?.?.?

Reakce na 161962

>Osud jednoho člověka těžko něco změní, ale když se k
>němu - alespoň symbolicky jednodenní hladovkou - přidají
>všichni, kteří mají stejný názor, tak se věci dají do
>pohybu. Jde jen o to, kolik se najde takových, kteří dokáží
>aspoň jden den nežrat!

...ale Tome, nestaci nezrat, o tom pustu se musi vedet a ono se "jako" nevi.
To ticho je mocnejsi, nez predchazejici diskreditace celeho hnuti.
Je to fujtajblovy a at mi nekdo neco povida o moci bezmocnych.
Politici a "novinari" jsou uz natolik arogantni, ze ani nepredstiraji snahu o dialog; nejake "nezrani" je nerozhodi.

161968

27.5.2008 15:00

RE: Hmm

Tom 24.?.?.?

Reakce na 161968

>...ale Tome, nestaci nezrat, o tom pustu se musi vedet a ono se "jako" nevi.

Ale, samozřejmě jsem to myslel tak, aby se o tom vědělo. Můžou třeba posedět u piva (tekutej chleba se za jídlo snad nepočítá) s patřičným transparentem na veřejném prostranství, nealkoholici s duševně závadnou vodou v PET lahvích a virtuálně hladovět s vizitkou na internetu snad zvládne každej ...? [mrknutí jedním okem]

161970

27.5.2008 16:02

RE: Hmm

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 161970

Obávám se pane Tome, že Vaše představy jsou velmi naivní. Většina lidí totiž vždy byla, je a bude příliš líná, lhostejná či zbabělá, aby cokoliv podnikla v zájmu změny svého osudu.

Příklad. Všimněte si, kterak se daří podepisovat internetovou petici proti radaru. Z údajných sedmi milonů odpůrců se podepsalo 1%. Ano, vím že stařenky na vesnicích nemají přístup k internetu. Ale určitě nemáme v této zemi 6 920 000 stařenek.

Takže nespoléhejte na většinu. Historie nás naučila, že všechno v dějinách lidstva vždy vymýšlely, iniciovaly a zařizovaly aktivní osvícené menšiny. Takovou menšinu je třeba zorganizovat, vybrat charismatického představitele, dát jí konkrétní cíl a dohodnout se na nejvhodnějších prostředcích jeho dosažení. Podaří-li se to, výsledky jsou jisté.

Nikdy v historii se ještě nepodařilo vyburcovat letargickou většinu k jakémukoliv smysluplnému činu. Vraždění, znásilňování a drancování nelze považovat za smysluplné.

161973

27.5.2008 16:20

RE: Hmm

Tom 24.?.?.?

Reakce na 161973

>Obávám se pane Tome, že Vaše představy jsou velmi naivní. Většina lidí totiž vždy byla, je a bude příliš líná, lhostejná či zbabělá, aby cokoliv podnikla v zájmu změny svého osudu.

Jistě, vyjímečně jsem si dovolil být naivní. Není to jenom lenost, lhostejnost či zbabělost, ale především zmrtvující pocit strachu o vlastní existenci. A tak mě napadá, do jaké míry se může cítit být ohrožen jedinec tím, že vyjádří nesouhlas s radarem? Není to jenom "stádový efekt strachu" z odmítnutí poslušnosti mocným?

161975

27.5.2008 17:23

RE: Hmm

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 161975

Myslíte, že je to opravdu strach, který brání těm šesti milionům odpůrců radaru napsat do internetové petice jakékoliv vymyšlené jméno? Strach z koho a čeho?

Uvedu ještě jeden, velmi starý příklad toho, kterak jsou lidé smířeni se svým osudem. Kolem roku 500 před Kristem žil v České kotlině velmi vyspělý a kultivovaný keltský kmen Bójů. Keltskou řemeslnou zručnost dokládají výstavná sídla (oppida) a tak dobré bronzové nástroje, že dokázali sklízet z každého zasetého zrna 10 zrn. Kolem roku 0 se bez většího násilí v téže české kotlině začínají usazovat germánské kmeny. Umějí stavět jen hrubé sruby a v zemědělství dosahují úrody 5 zrn z jednoho. Po roce 500 se vedle germánských srubů začínají objevovat chatrné slovanské polozemnice. Slovanské kmeny si přinášejí tak bídné technologie, že dokáží ze zasetého zrna vypěstovat jen dvě!

I zde si myslím, že zafungovala lenost, lhostejnost a zbabělost většiny. Nač se namáhat a stavět se příchozím na odpor? Raději se necháme asimilovat.

161978

27.5.2008 20:50

Chtěl jsem to navrhnout

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 89.?.?.?

Reakce na 161978

Možná by nebylo marné vyhlásit tady na Zvědavci symbolickou řetězovou hladovku na podporu těch dvou a proti radaru. Mohl bych udělat zvláštní online okénko, kde by se každý, kdo by byl ochoten se zúčastnit, zapsal, třeba poslal fotku a možná i pár slov o sobě, pokud by chtěl. A napsal by, že ten a ten den drží symbolickou 24 hodinovou hladovku. Bylo by to postaveno na bázi důvěry. Nikdo by ho nekontroloval. Co říkáte, šli byste do toho?

161995

27.5.2008 21:26

RE: Chtěl jsem to navrhnout

google 84.?.?.?

Reakce na 161995

nebudem posielat svoju fotku, ale dnes o 24.00, zacinam solidarnu 48 hodinovu hladovku na ich podporu.
samozrejme, ze budem prijimat tekutiny.
ak by sa mi ju nepodarilo z nejakeho dovodu dodrzat, tak to tu aj oznamim.

mam s tym dost skusenosti, robim najmenej raz do roka 7 dnovu ocistnu hladovku
a poslednych par tyzdnov nejem ziadne mäso, takze som v stave bez nejakych väcsich problemov tych 48 hodin vydrzat.

162000

28.5.2008 11:27

RE: Chtěl jsem to navrhnout

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 89.?.?.?

Reakce na 162000

Juj. [smích] To je prima. Já jsem to chtěl trošku uvést. Připravit to mediálně. Teď právě mám omezený přístup na int. (píši to z internetové kavárny), od soboty budu v Praze, pak na to sednu. Musím udělat na stránce příslušné úpravy. Můžete už začít, jestli chcete, teď, já vás tam dopíšu dodatečně. Nebo počkat do pondělí. Od pondělí bychom to mohli rozjet oficiálně.

162028

30.5.2008 0:10

RE: Chtěl jsem to navrhnout

google 84.?.?.?

Reakce na 162028

za pät minut koncim 48 hodinovu hladovku a musim poveda, ze mi padla velmi tazko.
ako som uz pisal, mam s tym skusenosti a bol som dokonca dobrovolne uz 11 dni bez jedla,
lenze, vzdy som to robil kvoli sebe a nebol to ani taky velky problem ako to na prvy pohlad vyzera.
teraz som to urobil skutocne zo solidarity s tymi dvoma Janmi a bolo to omnoho tazsie, hoci to bolo len 48 hodin.
mam k nim aj preto uctu. snad si trocha posurfuju na energetickej vlne vsetkych solidarnych s nimi a ulahci im trochu.

162129

30.5.2008 5:31

RE: Chtěl jsem to navrhnout

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 162129

No, ja zacinam zitra vecer po obede v praci a taky si dam 48 hodin. Jsem sice proti casove neomezene forme tohoto protestu. A vubec mi to nejak nesedi, ale co se o tom pise v mediich mi hybe zluci a tohle byla posledni kapka. Umrit hlady neminim, takovou radost zas nekterym previtum neudelam.
http://www.blisty.cz/2008/5/30/art40878.html
Jde o "novinare" Zverinu s Rejzkem. Doufam, ze zadny z nich novinarinu neuci, jinak potes koste.

162134

30.5.2008 12:40

RE: Chtěl jsem to navrhnout

google 84.?.?.?

Reakce na 162134

Rene, tak si to uzite. [mrknutí jedním okem]

162154

30.5.2008 20:15

RE: Chtěl jsem to navrhnout

Aja 74.?.?.?

Reakce na 162134

Dneska (patek) jsem ve 13 hodin skoncila 36-hodinovku.

162176

28.5.2008 0:37

RE: Chtěl jsem to navrhnout

s.m. 24.?.?.?

Reakce na 161995

Uz jsem to chtela zacit delat, myslim drzet s nima hladovku, ackoliv me nikdo nevidi. Jsem zcela frustrovana z toho, ze nemuzu nic delat a nevim, jak jim pomoci.

162008

28.5.2008 0:34

RE: Chtěl jsem to navrhnout

Aja 74.?.?.?

Reakce na 161995

Ja take, dejte vedet, zda v urcite datum, nebo kdykoliv.
Tady nahore na strance jsou vypsana mesta ve svete, kde s klukama sympatizuji.

162009

28.5.2008 11:51

RE: Chtěl jsem to navrhnout

Ten co krade víka kanálů 89.?.?.?

Reakce na 161995

Dnes v 15:00 je to 48 hodin co již držím solidární hladovku. Ví to jen má přítelkyně, rodiče a pár známých, MF Dnes na schodech do bytu nečekám a blog si nepíšu, abych tím mohl oblažit spoluovčany. Piji pouze neperlivou vodu a už mi pěkně leze krkem, nepociťuji pocit hladu ale jsem pěkně slabý. Zhubl jsem zatím 3,3kg..

162027

29.5.2008 3:09

RE: Chtěl jsem to navrhnout

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 161995

Uprimne vam reknu, ze to povazuju za neprilis stastny napad, ale dobre muj nazor dokazal zmenit predevsim pan Vojta svumi prispevky. Jak uz jsem psal drive, chce to na takovou vec mit znamy ksicht jako mel treba Gandhi a na druhe strane musi byt oponenti s elementarni urovni moralky, pripadne aspon nezavisla media, ktere budou informovat verejnost, aby si prebrala v hlave, proc ti lidi zvolili takovou formu protestu. Pokud se podivate jak to vidi verejnopravni CT pres "novinare" jako Rosi?....

Kdyz jsem sledoval v nedeli Moravce, tak jsem rekl takovy obrovsky talent a potencial byt opravdu novinarskou klasou!!! Echh, skoda...Prejdu ted na zeleninu a snizim prijem v kaloriich, aby me to vikendu "nezabilo". Az poslu aktualni fotku, tak kazdy bude vedet, ze ja to spise delam pro zdravi, protoze protestuju vehementne jinymi metodami. Takovej spolehlivej stalej kverulant. [mrknutí jedním okem]

162078

27.5.2008 13:50

RE: Hmm

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 161957

Pane Himlhergot, život jednoho člověka nemá žádnou cenu. Co myslíte, že by se stalo, kdyby Bednář umřel (sice je to velmi nepravděpodobné, ale možné)? Média by to taktně zamlčela, případně by se z něj udělal nesvéprávný agent KGB. Topolánek už má svůj úplatek v kapse, Vondra a Bursík jakbysmet, Svoboda, ten křivák taky něco dostal, to je jisté. Takže přijít o tučný bakšiš kvůli jednomu hladovkáři, je skutečně směšné. [oči v sloup]

161964

27.5.2008 14:24

RE: Hmm

_satai 192.?.?.?

Reakce na 161957

Proc? Je to jeho telo, jeho volba.

161967

27.5.2008 15:05

RE: Hmm

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 161957

Gandhi?

Jenže on vlastně nebyl sám...

161969

27.5.2008 14:29

Hrůza

Ten co krade víka kanálů 89.?.?.?

Vidíte tu ignoraci médií? Vidíte tu ignoraci umělců? Kde je nový Kryl, kde jsou noví skladatelé písní a textů proti systému? Nejsou? Nebo jsou a oficiální média jim nedávají prostor, nebo je zesměšňují? Dělají z nich blázny, smějí se jim? Lidé, hloupé ovce jsou v klidu, nevidí neslyší, žijí si své živůtky na dluh, na konzum. Zabíjí se navzájem deštníky, když jim na akci rádia na náměstí rozhazují drobné v zalepených obálkách a další laskominy... Propaganda potažmo systém jim zatemnil zrak pomocí médií a výblitků, které jim servírují. Pan Bednář a jeho kolega by klidně mohli zemřít, a v "informačních" kanálech by o tom nebylo slechu ani dechu, maximálně rolující text v malém proužku okořeněný nějakým newspeak slůvkem a propagandou... Věřím, že by pan Tuplohlávek, nebo Vondra, Nečas, Vidím, Langer a jim podobné zrůdy na jim položený oficiální dotaz na hladovkáře vyblili něco ve smyslu, že hladovka je občas zdraví prospěšná a s úsměvem odešli do zákulisí kutit si své kšefty s našimi životy...

161963

27.5.2008 19:26

RE: Hrůza

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 161963

Máte naprostou pravdu - všichni cítíme ten enormní tlak vládnoucích médií. Věřím, že možnost protitlaku by byla - vyžaduje to však určitou míru uvědomění od (oprávněně) reptající veřejnosti. Jak je vidět, z různých důvodů (a systém to má vymyšleno dobře) se většina nemůže, tedy nikoli nechce, ale nemůže (pracovní zatížení, nedostupnost hlavního města z venkova atd.) účastnit demonstrací pořádaných iniciativou Nezákladnám, ať už si o jejích organizátorech myslíme cokoli. Což takhle výrazně podpořit finančně tuto aktivitu - myslím, že metoda transparentního účtu, který tato iniciativa má, je dobrým počinem. Pak by bylo možné i uvažovat o nezávislé tiskovině, netroufám si uvažovat tak daleko, že i o nezávislém rádiu, neřkuli televizi. Ale i ty plakáty pravidelně vyvěšované mají svou váhu. Pro někoho z nás je příspěvek řádově tisícikorun přiměřený, pro někoho stokoruny, ale každý příspěvek by byl projevem účasti na dobré věci.
P.s.: Jen se obávám lidské závisti, která je u nás bohužel velmi rozšířena. [mrknutí jedním okem]

161991

27.5.2008 14:23

Chybný předpoklad

Jan Zelený 194.?.?.?

Účinek hladovky jako zbraně je funkční jedině a pouze tehdy, když ve vládě sedí morální osobnosti. Postoj vlády je - chcete chcípnout, prima, chcípněte. Do médií vážně se tvářící politologové s moudrými tvářemi budou vysvětlovat, že demokracie je o většině a úctě k ústavním principům. Topolánek vám objasní, že parlament hlasoval takto a on připojuje své měkké ano. Po 4 letech se jejich prázdné tváře budou usmívat z plakátů a stádo je zase zvolí, neboť je to menší zlo. Jinak p. Bednář má moji podporu.

161966

27.5.2008 20:38

RE: Chybný předpoklad

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 161966

Takze mame neschopnou a nemoralni vladu. Za komunismu jsme se vymlouvali, ze volby nejsou k nicemu. Dnes, 19 roku od "revoluce" stale nadavame na vladu, kterou zvolily masy. Jestlize je ta zvolena vlada spatna, tak by asi bylo potreba vymenit ty masy. Takhle se na to ale asi nikdo nediva. Jenom sedi v hospode u piva a nadava napravo nalevo a doprostred. Naivni kluci to chteji vyresit vyhladovenim. Skoda slov.

161999

27.5.2008 18:04

Čo sú vlastne ľudia zač:

sxg 78.?.?.?

5 experimentov je dosť nato, aby si ľudstvo/ľudia samo naslo do xichtu
http://ideje.cz/cz/clanky/pet-ohromujicich-psychol...
A kto si myslí, že je morálny jedinec:
http://www.tyden.cz/rubriky/veda-a-technika/veda/j...
Takže sa uvedomte a začnite ZA SEBA samého či už voliť, alebo prejavovať vlastný názor.

161980

27.5.2008 21:05

Zadne hrdinstvi, jen fanatismus

koumele 89.?.?.?

Jako zastance pro radar bych za nej hladovku nikdy nedrzel.

161996

27.5.2008 22:43

Proč nechci radar:

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

1. 11. září, kvůli kterému to všechno vzniklo, byl podvod.

2. Protiraketový systém, tak jak je oficiálně navržený, by nefungoval. Radar v Brdech by nedokázal rozlišit klamné cíle od skutečné hlavice.

3. Pokud půjdeme po boku USA do špinavé války, můžeme počítat se špinavou odvetou. Írán může vystřelit na Prahu několik tun VX ( smrtelná dávka je velká jako špendlíková hlavička ). Proti takovému útoku není obrana ( VX je v malých šipkách, které raketa uvolňuje hned po vystoupání nad atmosféru ). Na odražení jedné chemické hlavice by bylo třeba 100 000 antiraket.

4. Na černém trhu není problém sehnat nadzvukovou řízenou střelu s dosahem přes 10 km ( např. 9M120 Vichr ), která se vejde do auta a v Shengenu ji lze kamkoli propašovat. Američani tak budou chtít kolem radaru nejmíň 20 km ochranné pásmo ( skoro až k Plzni ).

5. V Brdech a na Příbramsku několik set let probíhala intenzivní hornická činnost. V podzemí je tam krychlový kilometr prázdného prostoru. Ideální podmínky pro stavbu obrovské tajné podzemní základny.

162001

27.5.2008 23:09

Kótu 718 v Brdech nikdo pořádně nehlídá

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

V pátek ČT strašila, že kótu 718 nepřetržitě hlídají desítky vojenských policistů, že neproklouzne ani myš a že vůbec nemá cenu tam jezdit. V neděli jsme tam byli a nikdo to nehlídá. My blbci jsme šli pralesem a bažinama a nahoře si dědek normálně jel po lesní cestě [velký smích] . Myslím, že by nebyl problém zajet až nahoru autem a dovézt jim dva metráky žrádla. Od hlavního Grínpísáka jsme se dozvěděli, že většina lampasáků jim fandí a že vyloženě proti nim jsou jen zkorumpovaný špičky.
Pozn. Maso jim v nejbližších 14-ti dnech nevozte. Já jsem jim dotáhl skoro deset kilo salámů a masožravci tam jsou jenom tři ( zbytek vegetariáni ). Taky tam mají ekologického pejska koprofága, který se živí zadarmo.

162003

28.5.2008 22:55

RE: Kótu 718 v Brdech nikdo pořádně nehlídá

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 162003

však je také kóta 718 jen návnada pro lid, a na skutečném místě už se nějaký čas buduje elektrárna, která bude monstrum napájet. Proč také draze stavět na zelené louce, když se dá převzít infrastruktura po Rusech.

162068

27.5.2008 23:11

slušní by se měli učit

Fikoš 88.?.?.?

Pozměním drobet jedno heslo,slušní lidé všech zemí spojte se,protože mocní tohoto světa to již dávno udělali. [pláč]

162004

27.5.2008 23:49

Proč ne radar

N.K. 84.?.?.?

Hned první článek tady je docela pěkné shrnutí ze kterého si udělá obrázek i uplný laik [smích]

162006

28.5.2008 19:24

RE: Proč ne radar

Dan-iel 88.?.?.?

Reakce na 162006

Škoda, že to tu není jako samostatný článek. To by celkem stálo za to když už se nad tím někdo takhle rozumě a logicky zamyslel a sepsal to.

Jeden z nejlepších článků na tohle téma co jsem zatím četl..

162054

28.5.2008 10:02

Tolik Lidove noviny, ani to Pravo uz je neobhajuje

Koumeles 83.?.?.?

Politický terorismus má mnoho podob, jednou z nich je hladovka. Dva stoupenci hnutí Ne základnám se patrně považují za reinkarnaci Gándhího, a proto si osobují právo nejen vydírat politiky, ale i autoritativně rozhodovat, jestli je u nás demokracie a kdo je dostatečně demokratický. Kupodivu oba aktivisty neuspokojil ani příslib návštěvy ministra zahraničí Schwarzenberga. Možná čekají, že kvůli jejich gáblíku padne vláda.

162021

28.5.2008 14:24

Zvěřina (LN): hladovka je terorismus

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Nenápadní teroristé

To už opravdu nevím zda se smát či řvát, to už je vysloveně úchylné k čemu se snižují...obzvlášť toto mě dostalo: "Můžeme být vlastně všichni rádi, že pánové nekladou bomby. I když kdo ví, co je napadne poté, co se pořádně najedí?"

162043

28.5.2008 14:56

RE: Zvěřina (LN): hladovka je terorismus

Robocrep 62.?.?.?

Reakce na 162043

>"Můžeme být vlastně všichni rádi, že pánové
>nekladou bomby.

Ano. Potom by totiž dosáhli svého.

162045

28.5.2008 16:48

jedlovka

www 212.?.?.?

Já bych zase rád držel jedlovku za radar,ale jako důchodce bych to neutáhl.

162053

28.5.2008 20:49

Přeji oběma soudruhům, aby se nevzdali a dotáhli hladovku do vítězného konce. Ale na to se mají příliš rádi,

Mejla 86.?.?.?

stejně jako další bolševici, kteří v ČR už nejednou drželi hladovku a nakonec sežrali, na co přišli. Hladovka proti zvrhlému kapitalismu se nosí, je to něco jako tričko s Che Guevarrou, velitelem popravčích čet na Kubě. A jak na ně poletí holky v pražských kavárnách.......Jo, a případné salámy, které někomu zbyly, rád odeberu.

162057

28.5.2008 22:54

Jak to asi dopadne?

Novákneu 213.?.?.?

Každý ve svém životě velmi často něco riskuje , často i své zdraví a někdy dokonce i život. Někteří riskují jen proto, aby si zajistili značný prospěch osobní, nebo rodiny, nebo národu, či rasy na úkor jiných . Jsou však taky lidi , kteří riskují svůj život, aby změnili, nebo poukázali na něco co je špatně a pomáhají většině a principu udržitelného rozvoje. My jako většina , bychom si měli tyto lidi hýčkat a nosit je na rukou, protože nikdo jiný pro nás nehne prstem. Navrhuji vytvořit konto pro tyto dva hrdiny , kteří doufám s hladovkou v pravou chvíli přestanou, i kdyby neměli mít úspěch. Pokud by z těch 70% lidí, kteří tyto dva zastupují jen 30%, poslalo stokorunu , tak se těm hrdinům sejde něco kolem 200 000 000,- Kč, které můžou vytvořit zajímavou hybnou sílu. Jak to dopadne uvidíme, ale těm dvěma bych přál zdraví a tyto peníze. Naše většina by měla nabrat na akceschopnosti a ta menšina, která o všem rozhoduje by se mohla konečně donažrat a přestat obětovat naše životy a zdraví!

162065

Příspěvků: 40

27.05. 12:24 himlhergot  Hmm
27.05. 12:46 WoTaN  RE: Hmm
27.05. 14:13 Tom  RE: Hmm
27.05. 14:05 Aja  RE: Hmm
27.05. 15:00 Tom  RE: Hmm
27.05. 16:02 Vojta49  RE: Hmm
27.05. 16:20 Tom  RE: Hmm
27.05. 17:23 Vojta49  RE: Hmm
27.05. 20:50 Vladimír Stwora  Chtěl jsem to navrhnout
27.05. 21:26 google  RE: Chtěl jsem to navrhnout
28.05. 11:27 Vladimír Stwora  RE: Chtěl jsem to navrhnout
30.05. 00:10 google  RE: Chtěl jsem to navrhnout
30.05. 05:31 Rene Bartosek  RE: Chtěl jsem to navrhnout
30.05. 12:40 google  RE: Chtěl jsem to navrhnout
30.05. 20:15 Aja  RE: Chtěl jsem to navrhnout
28.05. 00:37 s.m.  RE: Chtěl jsem to navrhnout
28.05. 00:34 Aja  RE: Chtěl jsem to navrhnout
28.05. 11:51 Ten co krade víka kanálů  RE: Chtěl jsem to navrhnout
29.05. 03:09 Rene Bartosek  RE: Chtěl jsem to navrhnout
27.05. 13:50 hestroy  RE: Hmm
27.05. 14:24 _satai  RE: Hmm
27.05. 15:05 Miroslav Yamato  RE: Hmm
27.05. 14:29 Ten co krade víka kanálů  Hrůza
27.05. 19:26 IVAn  RE: Hrůza
27.05. 14:23 Jan Zelený  Chybný předpoklad
27.05. 20:38  RE: Chybný předpoklad
27.05. 18:04 sxg  Čo sú vlastne ľudia zač:
27.05. 21:05 koumele  Zadne hrdinstvi, jen fanatismus
27.05. 22:43 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  Proč nechci radar:
27.05. 23:09 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  Kótu 718 v Brdech nikdo pořádně nehlídá
28.05. 22:55 MedaBeda  RE: Kótu 718 v Brdech nikdo pořádně nehlídá
27.05. 23:11 Fikoš  slušní by se měli učit
27.05. 23:49 N.K.  Proč ne radar
28.05. 19:24 Dan-iel  RE: Proč ne radar
28.05. 10:02 Koumeles  Tolik Lidove noviny, ani to Pravo uz je neobhajuje
28.05. 14:24 Miroslav Yamato  Zvěřina (LN): hladovka je terorismus
28.05. 14:56 Robocrep  RE: Zvěřina (LN): hladovka je terorismus
28.05. 16:48 www  jedlovka
28.05. 20:49 Mejla  Přeji oběma soudruhům, aby se nevzdali a dotáhli hladovku do vítězného konce. Ale na to se mají příliš rádi,
28.05. 22:54 Novákneu  Jak to asi dopadne?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

11

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 15 čtenářů částkou 3 943 korun, což je 11 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 0

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 6

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 4

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 4

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 2

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Měnové kurzy

USD
25,76 Kč
Euro
27,84 Kč
Libra
31,61 Kč
Kanadský dolar
18,12 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,37 Kč
100 japonských jenů
23,76 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,72 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 690,29 Kč
1 unce stříbra
371,09 Kč
Bitcoin
175 085,08 Kč

Poslední aktualizace: 5.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 917