Diskuze k článku

Osobní zkušenost z demonstrace před Úřadem vlády dne 21.5.2008

Příspěvků 75

26.5.2008 1:55

Odbory by se z toho meli poucit.

Rene Bartosek 68.?.?.?

A zapracovat na informovanosti verejnosti. Meli si zkusit oslovit intelektualni elitu, pokud to neudelali. Universita Karlova se uz ozvala ve verejne diskusi vice nez kriticky a byla obvinena Cikrtem z "vydirani". To znamena, ze to je dobry napad, protoze vyvolal tu spravnou reakci. Verejne diskuse po zkusenostech behem presvedcovaci kampane proti radaru se boji jako cert krize, proto se snazi proces zlodejiny zrychlit a samozrejme budou chtit vyuzit cas dovolenych i poslanci a senatori, studenti, doktori, universitni ucitele a verejnost, ktere se tyka jsou jenom lidi se svymi vsednimi lidskymi zajmy. Jsou tady dalsi universitni nemocnice a lekarske fakulty. Odboraru je celkem pul milionu, meli by uvolnit i finance na propagacni kampan protestnich akci. Je docela mozne, ze dostanou i slevu, protoze jde skutecne o verejny zajem s hrozivymi nevratnymi dusledky na nejakych 90% obyvatelstva CR.

161852

26.5.2008 4:22

Je mi Ceska - zeme ze ktere pochazim

z.a.p 99.?.?.?

opravdu lito. Na druhou stranu s tou litosti tak trochu vaham - zvolili si tu zradnou sketu za ministerskeho predsedu sami, ze. Je mi lito, ze to tak musim rict. Takze, je mi lito... [pláč]

161855

26.5.2008 7:58

RE: Je mi Ceska - zeme ze ktere pochazim

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 161855

Já toho dementa nevolila. Znám ovšem osobně spoustu blbečků, kteří modroptákovce volili. I přestože jsem z OV. Znám i jednoho velmi aktivního, který v den voleb neváhal budit všechny své známé a popřípadě je i svézt svým autem na své náklady, aby nezapomněli odvolit tu správnou stranu. Ač jsme přátelé, tehdy jsme se slušně rafli a na politické diskuse jsme uvalili embargo v zájmu zachování přátelství. Dneska se mu už nepokrytě posmívám, ale je mi to houby platné, je mi houby platné i to, že mi řekl "jo, měla jsi pravdu". Vím, že příště si to ti moji známí, kteří si dneska sypou popel na hlavu, udělají zase po svém. Zase budou říkat "už mají nakradeno, co by ještě tak mohli vyvést?"

Jak říkala Jarmila ZASTUPITELSKÁ DEMOKRACIE JE PODVOD!!!

161862

26.5.2008 11:15

RE: Je mi Ceska - zeme ze ktere pochazim

herbage herbage (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 161862

Vzpomínám si, že u nás ve městě nabízeli za volební lístek ČSSD různé slevy, např. pizzu zdarma, to je pak ta pravá zastupitelská demokracie.

161883

26.5.2008 15:43

RE: Je mi Ceska - zeme ze ktere pochazim

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 161883

To si děláte prdel!!!???

161895

26.5.2008 16:45

RE: Je mi Ceska - zeme ze ktere pochazim

hc 194.?.?.?

Reakce na 161895

To si děláte prdel!!!??? [smích] To byla před posledními volbami běžná praxe. ODS různými způsoby skupovala volební lístky ČSSD a KSČM.

161897

26.5.2008 22:11

RE: Je mi Ceska - zeme ze ktere pochazim

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 161897

To je závažné tvrzení, tomu se mi nechce věřit, copak tohle není manipulace?

161923

27.5.2008 8:25

RE: Je mi Ceska - zeme ze ktere pochazim

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 161897

Ale, ale..... Trochu klidu. [chechtot]
Oni existují volební lístky ČSSD a KSČM. Kua fix, že jsem to nezaregistroval.

161934

27.5.2008 9:47

RE: Je mi Ceska - zeme ze ktere pochazim

hc 194.?.?.?

Reakce na 161934

http://zpravy.idnes.cz/podnikatele-nabizeji-slevy-...

161945

27.5.2008 19:58

RE: Je mi Ceska - zeme ze ktere pochazim

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 161945

Nerozumíte, že se jedná o recesi?

161985

27.5.2008 11:20

RE: Je mi Ceska - zeme ze ktere pochazim

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 161934

Pane Vratislave, já skutečně nevolila ani komanče, ani socdem, dokonce ani bursičovce. A - na kalousky bych zapomněla. Tak ty taky ne.

Nicméně, ať to vezmu z kteréhokoli úhlu pohledu - kdyby se něco podobného odehrávalo u nás v jiné době, či jinde právě v jisté inkriminované době (už fakt nevím, jak se všechny ty revoluce jmenovaly), to by mezinárodní organizace řvaly, co?

Kua fix. Dole je dotaz "tak koho volit". Nu, co takhle přečíst si volební programy a rozhodnout se mozkem a ne jako tupé stádo - jít tam, kam předpokládáme, že půjde většina či "ti druzí". Aspoň to zkusit. A pak teprve naříkat, pokud to nevyjde. Ale už ne na sebe, ale na stádo. Člověku se o něco líp dýchá, když ví, že se může aspoň alibisticky pošklebovat těm, co si dnes sypou popel na hlavu. Moc to nepomůže, ale ten pocit je fakticky lepší, než kdybych se v tom vezla s vámi ostatními. Já to totiž zkouším pořád.

A kdyby tady někdo chtěl vykládat, že volební program je jedna věc a plnění volebních slibů je věc druhá, ehm, naše dvě nejsilnější strany se (ne)vyjádřily třeba zrovinka k otázce radaru zcela jednoznačně. To například mně stačilo. Ostatním z těch 70% očividně ne. A to s nima musím bydlet na jedné planetě. [pláč]

161952

27.5.2008 19:33

RE: Je mi Ceska - zeme ze ktere pochazim

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 161952

Víte, paní babo, když je zde tak debilní volební systém, tak se musej dělat kompromisy. Je pěkné naslibovat nízké daně, ale potom vládnout s Burzíkem.......

161986

26.5.2008 17:36

RE: Je mi Ceska - zeme ze ktere pochazim

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 161895

Chleb a hry Katerino, copak volebni programy a sliby nejsou podobne te pizze? Pravda za pizzu nebo gulas s pivem by to chtel poridit nekdo velmi levne. [mrknutí jedním okem]

161907

26.5.2008 23:39

RE: Je mi Ceska - zeme ze ktere pochazim

herbage herbage (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 161895

nedělám. Mě je to ale jedno, volič nynější koalice by ten lístek stejně zahodil a jestli se tím někdo nechal přesvědčit, nedělám si iluze, že by se takový "inteligent" nenechal chytit na nějaký jiný podobně slaboduchý trik. Mě to spíš zklamalo, jak někteří podnikatelé jsou schopni hluboko klesnout a dělaj z tý volební tragikomedie ještě větší frašku.

161925

26.5.2008 7:53

Ale v ČT zmínili...

Jan Svatek 194.?.?.?

...že demonstrace se budou konat vícekrát. Po otázce: "Proč demonstrujete zde, když vláda má zasedání jinde?" mohli z úst organizátorů slyšet informaci o tom, že to nevadí (vládě taky ne, výjezdní jednání měla naplánováno již dříve) a že se stejně budou demonstrace konat i v dalších termínech (a byly zmíněny). Takže minimálně na ČT1 to zaznělo. Nelze těm našim médiím vždy jen vše vyčítat...

161860

26.5.2008 13:00

RE: Ale v ČT zmínili...

Blue litr (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 161860

Ano a na tom výjezdním zasedání oficiálně uznali nezávislost Kosova, což byla věc, kterou slíbili napřed konzultovat s parlamentem. Vláda si dělá prdel už úplně ze všech.

161884

26.5.2008 8:25

Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

Krištof 78.?.?.?

Vážení, asi jste ten článek nepochopili. Tady už intelektuální diskuse nepomohou. Pokud nemáte předem plné kalhoty, tak přijďte
vyjádřit svůj názor na některou z připravovaných demonstrací.
Bohužel jsme se dostali na úroveň před rokem 89, takže musíme pilně makat, aby to bylo lepší...
Jsem rád, že se najde pár lidí, kterým není lhostená veřejná věc a budou tyto informace šířit dále. Jenže teď to bude závod s časem. Julínkovci to chtějí to nechat schválit hned po prázdninách. Je potřeba chodit na demonstrace a otravovat dopisy a osobními setkáními poslance Zelených a ČSL. Ti už začínají přemýšlet, co je to bude stát...

Bohužel jsme se dostali hluboko před rok 89

161863

26.5.2008 16:42

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 161863

> Bohužel jsme se dostali hluboko před rok 89

Zdá se, mladý muži, že toho mnoho nepamatujete. Kdybyste totiž před listopadem 89 zveřejnil jakoukoliv výzvu k demonstraci proti vládě, sám byste o ní mohl tak nejvýše přemýšlet ve vyšetřovací vazbě. A i o tom přemýšlení si dovolím pochybovat. S tělem plným jelit od pendreků se jen špatně myslí na něco jiného, než co bude při dalším výslechu.

161902

27.5.2008 0:57

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

z.a.p 99.?.?.?

Reakce na 161902

Jo pane Vojtisku, to je prauda, ale ta pozdnebolsevicka vlada nevymyslela na lidi takove surovosti. Jen si pilne hrala jeden druhemu do kapsy a lidi nechala na pokoji. Lide meli zarucenou praci a syr byl levny, o pivu nemluve. Proto take kdyz prchali dederoni to bylo prumernemu Cechovi naprosto volny.

161926

27.5.2008 4:26

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

s.m. 24.?.?.?

Reakce na 161902

To je ale podraz: "mlady muzi", jak ten clovek nema pravo na nazor, protoze je "mlady muz", jaka degradace, ze? Ale ze ma pravdu o podstate problemu, to uz zamerne jakoby uniklo, ze ano?

Tech, kteri byli zmlaceni pred rokem '89 pri demonstracich pendrekem bylo v porovnani k poctu demonstrujicich vzdy zanedbatelna mensina. A aby bylo jasno: pred rokem '89 se vesele demonstrovalo a vsichni, kteri nesouhlasili s rezimem vedeli kam a kdy maji prijit.

Zda se, jako by pisatel v te dobe v Cechach vubec nezil, protoze zvelicuje byvalou komunistickou obranu pred temito "zivly", jak je radi nazyvali. Pri kazde dobre prilezitosti bylo Vaclavske namesti plne, tajni vesele fotili, jini tajni vesele provokovali, nekteri to odnesli zmlacenim, jini dostali sprchu, ale vetsine se nestalo nic. Ocividne mluvite o necem, co jste nezazil.

Jaky rozdil je mezi tim, ze ona komunisticka vlada ignorovala protesty, a tato "demokraticka" vlada ignoruje protesty? Jaky rozdil je v tom, ze komunisticka televize vydavala protestujici za podvratne zivly a dnesni televize o protestech nerekne nic, nebo zamerne lze a manipuluje?

Je druha lez lepsi, nez prvni? Je dnesni bezpravi mensi, nez to, ktere skoncilo v roce '89?

Vsechno bylo spatne, ale nikdo nemel hlad, nikdo nebyl bez domova, nikdo nebyl bez zdravotni pece. Takze asi tak uplne vsechno spatne byt nemohlo, ne? A ze jsme si nezachovali to dobre co jsme meli, to je nase vina. Kolektivne jsme naleteli a teprve ted se nam otviraji oci. Jaka svoboda? Jaka demokracie? Kdyz jeden nema na najem a na zubare a jeho plat nestaci na skrovny zivot?

161929

27.5.2008 8:33

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 161929

Chlapi, s tímhle bordelem mušíme něco udělat. Boha, ten stát se vo nás přece muší postarať. Pivko tehdá bylo, na Rujáně sme sa koupali se zájezdem, aj na Balatón sme se dostali a i ten rolák tam koupili. A kozačky sme taky měli.
Šici jsme jim naletěli.

161935

27.5.2008 10:00

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

honza_aaa 87.?.?.?

Reakce na 161935

A víte, že to tak je? V pořádku je tržní soutěž o to, kdo bude jezdit trabantem a kdo bavorákem, ale aby nechali pokladní v sámošce chcípnout na neléčeného raka, protože nemá na komerční pojištění, to mi připadá nepřijatelné a jsem ochoten dělat cokoli, aby to tak daleko jako v Américe nedošlo. A sám na tom dnes ekonomicky nejsem tak špatně, takže mě kvůli tomu neprohlašujte hned za socku. Jen prostě jsem holt stará struktura, která tohle nějak nemůže skousnout.

161948

27.5.2008 20:01

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 161948

ale aby nechali pokladní v sámošce chcípnout na neléčeného raka, protože nemá na komerční pojištění, to mi připadá nepřijatelné a jsem ochoten dělat cokoli, aby to tak daleko jako v Amér........
-------------------------------------------------------------------
Do tohodle moc nevidím a tak nevim.

161987

27.5.2008 13:49

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

z.a.p 99.?.?.?

Reakce na 161935

A jaka je jina funkce statu nez se "postarat" o lidi? Znasilnit, zotrocit a pak jeste zdanit?
[zmaten]

161961

27.5.2008 19:59

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 161961

Někdy to tak vypadá. Znásilnit se dám jen někdy, zotročit nikdy a zdanit vždy.Nerad. [mrknutí jedním okem]

161989

29.5.2008 17:22

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 71.?.?.?

Reakce na 161935

Pokud vam stacilo skromne stesti, tak se vam nedivim, ze se vam styska po Totalite.
Pravda, ze clovek mel uzasnou radost z cehokoliv, kdyz se konecne dockal. Ale vzpominka na predlouhe fronty, prazdne pulty a nejpouzivanejsi slovo, "nemame" mi prinasi husi kuzi. A to jeste nemusim pripominat strach ze zradnych kolaborantu a komunistickych zalaru.
Dnesni bordel nepochazi pouze z ceskych uradu!

162116

28.5.2008 13:45

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 161929

> A aby bylo jasno: pred rokem '89 se vesele demonstrovalo ...

> Pri kazde dobre prilezitosti bylo Vaclavske namesti plne, tajni vesele fotili,...

Tak to jsem tedy asi žil v nějaké úplně jiné zemi než Vy. Buďte tak laskav a šoupněte nám sem pár fotek toho plného Václavského náměstí "při každé dobré příležitosti před rokem 89". Opravdu rád bych je viděl.

Já pamatuji plný Václavák před rokem 89 jen jednou. Po vítězství našich hokejistů nad Rusy na jaře 1969. A tato akce byla více oslavou, než demonstrací.

Nevím, pane s.m., kdo Vás za tyto lži platí, ani čemu mají sloužit. Lidská paměť ovšem není zase tak krátká, jak myslíte. Vámi opěvovaný "komunistický ráj na zemi" lidé už nikdy nepřipustí. Tím si buďte jist.

162041

28.5.2008 22:05

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 162041

pane Vojto, nezlobte se, ale Vy jste fakt děsný provokatér. Budete se divit, ale já s mým mužem plný Václavák před rokem 89 pamatujeme a máme z té doby plno fatek. Takže kecáte a to tak že velmi!! Byl Palachův týden a bylo plno jiných demonstrací, kdy si komouši s lidmi nevěděli rady. Takže za lži jste placen asi Vy. Nejde o komunistický ráj, jde o to, že to co nám tu dnes vládne jsou praví a nefalšovaní organizovaní zločinci, kteří se patrně nezastaví před ničím. Prosím vás, jen takový detail- copak je normální, aby člověk zaplatil pokutu 50 tisíc, když pustí psa z vodítka? A takových detailů na nás tito zločinci chystají mnoho, včetně té nezdravotní péče. Co se to vůbec děje? Chystají ti světoví vládnoucí zmrdi v podstatě třetí světovou válku? [bliji]

162062

28.5.2008 23:11

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 162062

Jarmilko, k Vaší poslední větě: být Vámi, naučím se zacházet s palnými zbraněmi a obdělávat půdu. To co se chystá, mají šanci přežít jen dva druhy lidí- děti štěstěny a ozbrojení zemědělci.

162066

29.5.2008 0:21

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 162066

Ach ti barani [velký smích] ,a co uklízečky,učitelé,kominíci,kadeřnice?No a co třeba bankovní analytici,pošťačky,Vojto,atp. atd.?Že Vy zas o nějekém masakru?Palné zbraně jsou dosti primitivní,raději méně než více. [smích]

162069

29.5.2008 0:16

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

google 84.?.?.?

Reakce na 162066

>být Vámi, naučím se zacházet s palnými zbraněmi a obdělávat půd

a co ty Medo, ucis sa alebo uz vies?

ja osobne si myslim, ze svojim myslenim vytvarame realitu.
presne tak si treba vysvetlit Descartove "Cogito ergo sum".
preto ti vravim, nemysli tak. [mrknutí jedním okem]

co samozrejme neznamena, ze nemas byt pripraveny.
ale pripraveny by mal byt clovek vzdy.

162070

29.5.2008 0:15

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 162070

google, vycházím z toho co je, a kam to dle mého názoru nejspíš povede. Kauzalita. Karma. Zákon akce a reakce. Instrukce IF-->THEN.

Jistě si dokážeš představit, co se stane, když nedojede kamion do supermarketu. A skokově rostoucí ceny potravin a ropy hovoří samy za sebe.
Co uděláš když nebude co žrát? Budeš hledat jídlo, a bude ti s rostoucím hladem čím dál víc jedno, za jakou cenu ho získáš. A jak víš, lidí je mnoho. Budou se spojovat v komuny ozbrojených zemědělců a loupeživé tlupy, které jim budou chodit to jídlo krást.

Můžu tedy myslet jinak? Pouč mě, chodíš po světě déle jak já.[mrknutí jedním okem] Nárok na poslední slovo si nevyhrazuju a nikdy jsem to nedělal.
A loupežníkem být nechci, jsem totiž Slovan.

Ale abych Tě nezklamal: moje eschatologie nekončí půtkami o kus žvance a smrtí, nýbrž životem.

162072

29.5.2008 14:47

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

google 84.?.?.?

Reakce na 162072

Medo, trochu som sa mozno kostrbato vyjadril a velmi dobre rozumiem co myslis pod IF->THEN a dokonca sam pracujem na tom, co odporucas Jarmile. nebolo to z mojej strany ziadne podpichnutie.
ale co mi trochu vadi napriklad, na tebou tu postovanej Bhágavadgíte, zpěv 16., je jej az fatalisticka predurcenost, ktora z nej cisi.
dal som si, este za komunizmu, ked som mal 16 rokov poslat tieto knihy (medzi inym Bhágavadgítu) zo Svedska a pokladal som ich vtedy za nadherne a aj teraz ked si mi ich pripomenul, tak mi ten krasny text a poezia znova dokazali potesit dusu (a uz to by stacilo), len znova opakujem, mam tazkost stotoznit sa z urcitycmi subtilnymi fragmentami alebo lepsie povedane smerom tych textov.

aj ja verim v urcitu matematicku predurcenost (integral cez sumu vsetkych jednotlivych stavov), ktora sa aj moze vyplnit, alebo lepsie povedane vyplnila by sa, keby vsetci zostali zotrvacne mysliet v tych istych vyjazdenych kolajach ako vzdy.
ale verim v to, ze cela ta "predurcenost" sa zmeni presne vtedy, ked si napriklad len ja pomyslim a uverim, ze vsetko je inac a aj pojde inym smerom, nez sa zda.
hocijako velky moze byt pritom tlak spolocneho/kolektivneho vedomia.
urobil som s tym zopar skusenosti a nedotykalo sa to len mojej buducnosti, ktora sa skutocne zmenila.
ked je clovek v urcitom energetickom rozpolozeni, tak sa priebeh tej zmeny da dokonca citit/prezit.
je to velmi zvlastny a neuchopitelny pocit, ale zaroven velmi vzrusujuci a zivocisny/zivotny.
nechce sa mi to tu rozpisovat nejako podrobnejsie, pretoze to by bola dlhsia diskusia, nez dovoluju pravidla a moja lenivost k pisaniu, a aj viem ze vies co chcem vyjadrit. [mrknutí jedním okem]

ako vravel stary Merlin:
"davaj si pozor co si zelas/myslis, lebo sa ti to moze splnit!"

162108

29.5.2008 15:40

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 162108

rozumím. A řekl bych, že si asi přeji to samé co ostatní. Akorát k tomu vidím cestu zkrze to temné, což může budit dojem předurčenosti.
Dialektika: abych mohl poznat nebe, musím projít peklem. To platí celému lidstvu.

K Bhágavadgítě- je to analytický text, týkající se opět kauzality: chováš-li se jako svině, staneš se sviní. Chováš-li se jako bůh, staneš se jím.
Míříš-li však k Němu, dosáhneš ho.
Každý si vybírá.
Je možnost volby. Z jednou zvoleného koryta se těžko utíká(i když to apriori není nemožné-ale jestli znáš Milärapu, tibetského asketu, bývá to obtížné), proto se Ti to možná jeví jako fatalistická předurčenost.
Vědma v Matrixu řekla krásnou větu: "Ty už ses rozhodl, tady jsi proto, abys pochopil, proč ses tak rozhodl".

K Tvé poslední větě: souhlasím, a těším se na výsledky toho, co bylo již dávno zasazeno, nyní klíčí a zítra dozraje. Moje osobní přání jdou v souladu s tokem dějin v korytě již vytyčeném.
Čili chápu s tím co(a proč) se děje,a i když to může znít cynicky, beru, že je to svým způsobem nezbytné pro očištění lidstva, ač mi mnohé události rvou srdce úplně stejně jako mnoha jiným lidem.

162111

30.5.2008 0:16

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

google 84.?.?.?

Reakce na 162111

>Dialektika: abych mohl poznat nebe, musím projít peklem. To platí celému lidstvu.

odmietnes diabla, odmietnes anjela

>"Ty už ses rozhodl, tady jsi proto, abys pochopil, proč ses tak rozhodl".

vyborne, prave toto pekne vyjadruje, o com som pisal alebo chcel pisat.

rozhodol sa (zrejme spravne), bol to vysledok urciteho sposobu jeho zivota alebo aj karmy, paralela k Bhágavadgítě:

"6. Na tomto světě se lidé rodí ve dvojím vtělení: ve vtělení božském a ve vtělení démonském."

a presne tu, na tomto stupni, sa mi zda konci aj Bhagavadgita.

volbu, ktoru ti ponuka, je volba medzi zivotom podla "desiatich prikazani" alebo ten druhy.

lenze, videnie a vedenie je podla mna o tom, ze: Ja som, bytie nie je!

Milärapa, nemozem si spomenut, snad som o nom cital u Lobsanga Rampy.
moj najväcsi problem, je udrzat si tolko energie, aby zostali veci v dosahu, hmatatelne, zrejme (greifbar)...
nie je to otazka pamäte, hoci sa to na prvy pohlad zda.

este trochu k tomu co som pisal v predoslom prispevku. ...

>"cela ta "predurcenost" sa zmeni presne vtedy, ked si napriklad len ja pomyslim a
>uverim, ze vsetko je inac a aj pojde inym smerom, nez sa zda."

Kristus povedal:

Ak sa dvaja z vas na zemi zhodnu v niecom dolezitom, o co by ziadali, splni sa im to od mojho Otca v nebi.

preco dvaja?

ked sa lava a prava hemisfera spoja....

viem, ze mam poslednou dobou problemy dojst pisanym slovom k pointe (su to len take fazy), dufam ze teraz je aspon trochu jasnejsie, co som chcel vyjadrit.

162128

31.5.2008 16:28

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 162128

Milärapa byl tibetský černý mág. Aby se stal světcem, musel podstoupit desetileté martyrium pod vedením mistra Marpy, které bylo tak nesnesitelné, že se dvakrát pokusil o sebevraždu. Ale nakonec se jeho ego obrousilo natolik, že do cíle došel.

Souhlasím s Tebou, že jak člověk myslí, tak sklízí. Že tu ten potenciál je.
Ale každý většinou chce něco jiného, často protichůdného. Proto je svět jaký je.

162218

2.6.2008 0:35

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 162218

Oba zde pánové hovoříte o CESTĚ. Dobře hovoříte. Když dovolíte, doplním maličkost ze své zkušenosti.

CEST je velmi mnoho. A lze po nich jít daleko. Mnohdy i špatným směrem. Hlavně tehdy, když je málo světla. Světla poznání.

Snadno se tak stane, že lidé v dobré víře ve správnost směru jdou cituji : "často pritichůdně". Z toho soudím, že víra ve správnost cesty bez světla poznání nestačí.

162276

2.6.2008 2:27

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

google 84.?.?.?

Reakce na 162276

to co pisete pan holo-Vojto-s, mi pripada ako mudrosti z cinskych keksikov,
ktore clovek dostane po obede v cinskej restauracii.
ale vazne, to ze si robim srandu, neznamena, ze nechcem vediet co tym myslite.

skuste mi to trochu vyjasnit, co to ma byt to svetlo poznania?
co to ma byt spravna cesta?
ja si osobne myslim, ze spravna cesta neexistuje.
musis brat cestu na ktorej prave si, cely trik spociva v tom, vediet ju mat rad.

>Z toho soudím, že víra ve správnost cesty bez světla poznání nestačí.

toto ma uz takmer dobija.
nad tym by som dokazal meditovat tri a pol roka, ale obavam sa, ze mudrejsi by som z toho nebol.

ibaze, ste ochotny mi na ceste poznania posvietit, pan Vojto.

prosim, neberte ma vazne, ja sam seba tiez vazne neberiem,
ale som same ucho, ked zacnete vysvetlovat.
cestne indianske.
howg

162279

2.6.2008 15:34

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 162279

Omlouvám se za nesrozumitelné vyjadřování.

Tedy. CESTU za poznáním (osvícením, moudrostí, ...) asi netřeba rozebírat. Pouštějí se na ni mnozí. A shromažďují vědění. Jenže. Není moudrý ten, kdo ví mnohé, nýbrž ten, kdo zná, co je třeba.

A tak se zde setkáme s výtečnými znalci Kabaly, jiní pronikli hluboko do tajemství Tao, další jsou odborníci na jemnohmotnou energii a akašické pole. A každý z nich je hluboce přesvědčen, že jedině jeho CESTA je ta jediná správná.

Já myslím, že je třeba začít od toho nejdůležitějšího. Od toho, co řídí naše životy už po tisíce generací. Co to asi je?

162349

3.6.2008 11:20

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

google 84.?.?.?

Reakce na 162349

pan Vojto, v dobrom, nemyslim, ze my dvaja najdeme v tomto zivote spolocnu rec.

ja mam pocit - zdoraznujem, je to len moj pocit - ze vy vela viete a citate, len neviete co s tym.

162437

3.6.2008 13:57

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 162437

Škoda. Víra, že po tomto životě dostaneme ještě další příležitost je krásná. Ale k bezpečnému vědění má stejně daleko, jako všechny ostatní víry. Pro mně je ta vzdálenost bohužel nepřekonatelná.

162452

2.6.2008 2:07

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

google 84.?.?.?

Reakce na 162218

>Milärapa byl tibetský černý mág. Aby se stal světcem, musel podstoupit desetileté
>martyrium pod vedením mistra Marpy, které bylo tak nesnesitelné, že se dvakrát
>pokusil o sebevraždu. Ale nakonec se jeho ego obrousilo natolik, že do cíle došel.

no vidis Medo, ked ja robim na Zvedavcovi s "nezvedavcami" - sice len v malom - ale to iste,
co robil majster Marpa s Milärapom, tak mi to vsetci maju za zle.
mozno preto, ze nie som majster. [zmaten]
teda ja majster som, len o tom este neviem a ti ostatni tiez nie. [velký smích]

mas nejaku literaturu k tomu Marpovi?

162278

2.6.2008 3:53

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

Aja 74.?.?.?

Reakce na 162278

[smích] [smích] [smích]
..koho ze jste to dohnal k pokusum o sebevrazdu?
[smích] [smích] [smích]

Co knihy! Muzete osobne pohovorit ve Francii s reinkarnaci Marpa, s Dagpo Rimpotche. [smích]

162285

2.6.2008 11:18

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

google 84.?.?.?

Reakce na 162285

Aja, ja to robim len "v malom".
to je nanajvys tak na poplakanie si v kutiku alebo skripanie zubami. [mrknutí jedním okem]
"vo velkom" by mi editor nedovolil. [naštvaný]
[chechtot]

vdaka za tip, len su vsetky odkazy vo francuzstine.
bohuzial moja francuzstina na citanie nestaci, hoci som dva roky po sebe dostal v jazykovke na vysvedceni 1.
jedina zmienka v googlovi o nom, ktora nie je po francuzsky, je ta od vas, mne.
na 7.strane.

162317

2.6.2008 13:10

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 162278

[velký smích] [velký smích] [velký smích] Nezvědavci jsou odolní, na to aby před Tebou padli do prachu, a vysunuli na znamení úcty jazyk (tibetský zvyk) jim musíš ukázat nějaký zázrak. Jelikož jsou jejich duše napadené přízraky již neexistující formy komunismu, navrhuji terapii šokem- obsadit jim byt v přestrojení za čínského milicionáře 50. let. Nejlépe tam založit velitelský štáb Lidově osvobozenecké armády a pouštět "osvobozovací" písně/MP3
Vložený obrázek
To by mohlo zabrat [chechtot] [chechtot] [chechtot]

jinak:
Marpa Čhökji Lodö
Vložený obrázek
Představitel školy Kagjüpa. Jádro učení školy Kagjüpa tvoří soubor učení vadžrajány zvaný Mahámudra a systém jógických cvičení známy jako "šestero nauk" či "Šest nauk Náropy".

příběh Milärapy je převyprávěn v češtině ve dvou knihách

od K.Minaříka/PDF

a Eduarda Tomáše


a dokonce byl zfilmován

jinak jsme silně offtopic, tak doufám, že se na nás Vladimír nebude mračit [oči v sloup]

162326

2.6.2008 14:02

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

google 84.?.?.?

Reakce na 162326

vdaka.
ja som to daval do googla pod "Milärapa" a nie "Milarepa", zrejme preto som to nenasiel.

162337

29.5.2008 0:14

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 162066

>ozbrojení zemědělci
Nevymyslel termín wehrbauer Heinrich Himmler?

162071

29.5.2008 8:00

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 162066

Teď již bezpečně vím MéďoBéďo, že první i druhá světová válka byly ZMANIPULOVANÉ. Že oni již dlouho předtím připravovali většinové obyvatelstvo na hrůzy budoucí války. A ty války organizovali pro to, aby si na obyvatelstvu beztrestně vyzkoušeli všechny nové zbraně, a taky chtěli na těch zbraních nevšedně vydělat. Proto vždycky vytvoří proti sobě dva úhlavní nepřátele a pak naženou do obou stran konfliktu umírat lidi. Dodávají zbraně na obě strany a vydělají přitom obrovský balík, který jim umožní pak neomezeně vládnout i v poválečných letech.

Vše nasvědčuje tomu, že se chystají opět na nějaký obrovský válečný konflikt.

162083

29.5.2008 12:05

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 162083

přesně tak. Jakmile vletí do Íránu, nebude to procházka růžovým sadem nikde na světě. [bliji]

162098

31.5.2008 21:29

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 162083

Ještě si dovolím odcitovat,tentorát jednoroční dobrovolník Marek:"-Vůbec,"řekl jednoroční dobrovolník,ukrývaje se pod deku,"všechno v armádě smrdí hnilobou.Teď se ještě vyjevené masy nevzpamatovaly.S vypoulenýma očima jdou se dát rozsekat na nudle a potom,když ho trefí kulička,zašeptá jen:Maminko...Neexistují hrdinové,ale jatečný dobytek a řezníci v jenerálních štábech.A nakonec se jim to všechno vzbouří,a to bude pěkná mela.Ať žije armáda!Dobrou noc!"
[smích]

162227

29.5.2008 0:23

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

Aja 74.?.?.?

Reakce na 162062

Vy mne to, Jarmilo, urcite objasnite (nez nam zmizi clanek v archivu)...jak to bylo s demonstracemi za sociaalismu?

Moje info je zprostredkovane, nemusi byt akuratni.

Nebyla prvni demonstrace-shromazdeni v prosinci 1 988 Den lidskych prav? Ta byla dokonce bolsevikem povolena, do CSSR mel prijet Mitterrand.

No a pak v lednu pristiho roku, jak jste se zminila Palachuv tyden.
To vsechno uz smerovalo k zaveru a slo to jedno za druhym, ale jak se diskutujici vyjadril, pusobi to dojmem, ze se v byvale CSSR demonstrovalo celkem bezne a davno pred rokem 1989.
Dik. (Uz po dovolene?)

162074

29.5.2008 7:53

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 162074

S demonstracemi za socialismu to bylo tak Ajo, že ta první velká demonstrace se konala na Den lidských práv dne 10.prosince 1986 na Staroměstském náměstí. Jelikož byly tenkrát demonstrace zakázány, tak asi 5000 lidí prostě chodilo pořád dokola kolem sousoší a komunisti byli vzteky bez sebe. Dodnes si pamatujeme na jednoho tajného estébáka, byl blonďatý, vzteklý a vyskytoval se na všech demonstracích. Pak byla velká demonstrace na Škroupově náměstí, taky na Den lidských práv, čili 10.prosince, asi to bylo roku 1988. No a pak byl ten Palachův týden v lednu 1989, kdy na Václavák den co den chodili demonstrovat občané. Komunisti je polévali vodou z vodních děl a dělali zátarasy, ale nic jim to nebylo platné, občanů přišlo vždycky hodně. O těch akcích se dovídali z Hlasu Ameriky nebo z rádia Svobodná Evropa.

Ovšem dnes už vím, že to taky bylo vše zmanipulované. Vládci světa se rozhodli, že zruší socialismus, a tak jim občané byli dobří k tomu, aby jim v tom pomohli.

Ano, už jsem po dovolené. Podmořský svět nevšedně překrásný, ale Egypťani hrozní. Turisti pro ně nejsou lidi, vnímají je jen jako kafky, které je potřeba oškubat z peněz všemi možnými metodami až na kost.

162085

29.5.2008 13:16

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

Aja 74.?.?.?

Reakce na 162085

Dik, Jarmilo.
A pristi dovolena v Jiznich Cechach a nebo na Slovensku. [smích]

162102

28.5.2008 19:31

RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....

Aja 74.?.?.?

Reakce na 161929

Patrim mezi ty, kteri od jiste doby v Cechach neziji, ale dokud jsem tam zila, nepamatuji zadnou protikomunistickou demonstraci.
Vy rikate, ze byly; docela bych vam byla vdecna, kdybyste mohl uvest par konkretnich prikladu.
Diky.

162056

26.5.2008 10:22

Zkuška nové techniky

Muk 212.?.?.?

Jsem přesvědčen, že při zkoušce nové techniky používané v USA při rozhánění demonstrací. (Pojízdné mikrovlné zářiče.) By naše televize natáčely jak divé. To by bylo radosti. Všude by se říkalo jak bylo s nekalými živly rázně a humánně zatočeno. Možná by Julínek nabídl, i bezplatné ošetření.

161878

26.5.2008 17:41

RE: Vojta 49

Krištof 78.?.?.?

Zaprvé nejsem mladý muž, zadruhé jsem hned po 17.11.89 osobně rozšiřoval petici na podporu studentů v době, kdy komunisté byli ještě u moci a takzvaní "zkušení " lidé jako jste zřejmě Vy, v továrně kde jsem pracoval, radši zalézali pod stoly, jen aby se vyhnuli jejímu podpisu. Taky se snažili všechno zpochybnňovat a kupodivu dneska jsou většinou v ODS. Otázka ale zní, jestli má pravdu Topolánek, který tvrdí, že vždycky když o něco jde, tak Češi se poserou a neudělají nic. Jenom vedou v hospodě nabo na internetu pseudointelektuálské řeči, aby nějak uchlácholili své svědomí, které jim připomíná, že jsou prostě zbabělci. Těď opět máme možnost ale i odpovědnost dokázat, jestli jsme občané nebo běčící ovce a žádnými kecy se z toho nevyzujeme.

161908

27.5.2008 17:12

RE: Vojta 49

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 161908

Omlouvám se pane Kryštofe za toho mladého muže. K tomuto oslovení mě vyprovokovalo Vaše (poněkud nadsazené) tvrzení, že jsme se propadli před listopad 89. Já soudím, že tomu tak rozhodně není.

O peticích po 17.11.89 bych raději nemluvil. Zkušenost z továrny, kde jsem tehdy pracoval já mě naučila, že je podepisovali především prohnaní straníci a svazáci, aby se v budoucnu "vidělo, jací byli". Za důkaz osobní statečnosti by snad bylo lépe považovat podpis Charty 77 ještě před listopadem.

V souvislosti s Vaší výzvou. Co by se tedy mělo v této zemi stát, abyste byl spokojen? Já zde stále dokola čtu plamenné výzvy typu, "skoncujme už konečně s ...". Jenže po každém konci musí nutně nastat nějaký nový začátek. Dosud NIKDO mi nebyl schopen říci, co by jako mělo přijít. Mohu poprosit Vás, který určitě náleží k těm zkušenějším, alespoň o stručný nástin? Díky.

161976

26.5.2008 19:33

jo JO JOOO

lesan lesanekusa (zavináč) yahoo (tečka) com 75.?.?.?

Nasi pisalci se prosde vlezdoprdelackym stylem opici po "veleuspesnych" pisalkach z USA [bliji] [bliji] Tady to tak funguje uz radu let a az ted teprv to zacina padat na hubu.Tak ze este mama spoustu let casu nez to u nas padne na hupu. Toz klid ne?! [bliji] [bliji]

161911

27.5.2008 1:21

reeducation

Kadlik 85.?.?.?

Vazeni po popisu toho co predvedla nase media na te demonstraci nam nezbiva nic jeneho nez vziti osud do vlastnich rukou a na pristi demostraci se vybavit dostatecnou zasobou schnilich vajec a za jejich praci je na miste nalezite odmenit sprchou padajicich vajec treba je ten smarad probere a prestanou vladni garniture delat rektalni alpinisty a systemovou propagandu.
Takze bratri a sestry radim uz ted ulozit jednu prepravku vajec nekam stranou do tepla at mate cim priste hazet.

161927

27.5.2008 9:14

RE: reeducation

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 161927

To ste tak bohatý, že budete házet vajca?
To Vám závidím.

161936

27.5.2008 9:17

RE: reeducation

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 161936

Pravda jeden stary dobry cesky zvyk provozuje starou spolecenskou narodni hru vyhazovanim oknem, je to mnohem levnejsi, obvzlast kdyz okno pred pouzitim otevreme.

161940

27.5.2008 19:50

RE: reeducation

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 161940

Jen aby vyházeli ty pravé. Lid se většinou plete.

161990

28.5.2008 4:43

RE: reeducation

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 161990

Potom nase vlada musi vylozene lidoveho charakteru. Knize Swarzenberg promine, ale vsude se najde nejaka bila vrana.

162013

27.5.2008 14:36

RE: reeducation

Tom 24.?.?.?

Reakce na 161936

>To ste tak bohatý, že budete házet vajca? To Vám závidím.

Fuj! Nezáviďte. Možná dojdete uspokojení, když si na veřejnosti svá vejce aspoň provokativně pohoupáte. [mrknutí jedním okem]

161965

27.5.2008 15:44

RE: reeducation

google 84.?.?.?

Reakce na 161965

>>To ste tak bohatý, že budete házet vajca? To Vám závidím.
>
>Fuj! Nezáviďte. Možná dojdete uspokojení, když si na
>veřejnosti svá vejce aspoň provokativně pohoupáte. [mrknutí jedním okem]

samozrejme musi v prvom pripade na ne mat
a v druhom pripade vobec nejake mat. [mrknutí jedním okem]

161972

27.5.2008 15:49

RE: reeducation

Tom 24.?.?.?

Reakce na 161972

>samozrejme musi v prvom pripade na ne mat
>a v druhom pripade vobec nejake mat. [mrknutí jedním okem]

Mnoo, pokud nemá, může pohoupat kolemjdoucímu.
To je potom mat i pro šachistu! [mrknutí jedním okem]

161974

27.5.2008 20:11

RE: reeducation

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 161974

>>samozrejme musi v prvom pripade na ne mat
>>a v druhom pripade vobec nejake mat. [mrknutí jedním okem]
>
>Mnoo, pokud nemá, může pohoupat kolemjdoucímu.
>To je potom mat i pro šachistu! [mrknutí jedním okem]

To je nápad. Třeba Paroubkovi. Jestli jsou k nalezení.

161992

27.5.2008 20:18

RE: reeducation

google 84.?.?.?

Reakce na 161974

>Mnoo, pokud nemá, může pohoupat kolemjdoucímu.
>To je potom mat i pro šachistu! [mrknutí jedním okem]

oukej,
len ci to nebude prilis velke susto pre chlapa, co nema gule
siahnut niekomu druhemu na gule? [zmaten]

---------------------------------
tlmocnicka napoveda pre mladsie rocniky:

gule - koule
Odtrhnem ti gule! - Utrhnu ti koule!

161993

27.5.2008 17:59

RE: reeducation

Kadlik 80.?.?.?

Reakce na 161936

Bohaty jsem ale jen duchem nikoliv penezi ale i presto ty vejce koupim a zahazet si pujdu je to zatim to nejmensi co muzu pro svou milovanou vlast a svoje spoluobcany udelat.

161979

27.5.2008 9:33

vyber ?

vonty 85.?.?.?

dival sem se na nedelni otazky Vency Moravce kde pan Zaoralek krasne predvadel opozici , nicmene na otazku Jestli CSSD zrusi smlouvu o radaru v pripade ze se dostanou k moci ,vec zahraal do outu . Uz delsi dobu nemam iluzi o tom ze CSSD a ODS sou nejakymy konkurenty. Ted ctu jak kluci odkejvali dalsi americkou provicii kosovo a jak si podavaj zdravotnictvi . Mate nekdo napad koho priste volit ?

161941

27.5.2008 17:34

RE: vyber ?

hc 194.?.?.?

Reakce na 161941

Nechci se nikoho zastávat, ale smlouva sotva bude napsaná tak, abychom ji mohli jednostranně vypovědět.

161977

27.5.2008 21:15

RE: vyber ?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 161941

ODS a ČSSD- dvě mafie, rvou se mezi sebou o nejlepší koryto, ale když půjde do tuhého, vzájemně se podpoří
Zelení- Havlův pokus o comeback, včetně Švejnara. Účelový rozhádaný slepenec,který stejně jako předchozí dva neplní volební sliby.
KSČM? Dlouhodobě konzistentní, ovšem stigmata minulosti. Lze taková překonat?
KDU-ČSL- kdysi jsem ji volil, dokud jsem nezjistil která bije. Bezpáteřní améby které mají silně daleko k morálce, kterou mají v názvu.
Zároveň napojení na nejsilnější mezinárodní politickou organizaci: katolickou církev (stejně jako hnutí PanEvropa a evropská šlechta) coby mezinárodní síť poddaných teokratického státu Vatikán
(s výjimkou biskupů jmenovaných vládou jako je např. Čína).
S tím nyní přichází jejich snaha o mnohamiliardové restituční sosnutí české ekonomiky na dlouhou dobu.
Vatikán se chystá na svatou válku s muslimy, kterou se jeho protestantsko-židovskému spojenci USA a některým dalším státům podařilo zkrze akce CIA, média a lokální války vyvolat(Guantanámo a Abu Ghraib jsou záměrným přiléváním oleje do ohně).
Bude potřebovat mnoho peněz, a vojáků- poraněný svět islámu si nebude brát servítky.
Ovšem jak tvrdí Nostradamus i indičtí ršiové, Vatikán bude dobyt.

Válce už zabránit nelze. Snaha byla, uvádět věci ohledně muslimů na pravou míru, ale málokdo slyšel, nebo vůbec chtěl slyšet. Teď už je pozdě.
Otázkou je, zda se přiklonit k těm či oněm, anebo je nechat se vzájemně vykynožit.(to se mi jeví jako nejpřijatelnější)
Benedikt XVI. je každopádně posledním papežem a zároveň pravděpodobně Bestií ze Zjevení Janova. Katolická církev zanikne, resp. její zbytky se stáhnou do podzemí, tak jako kdysi.

Očekává se i vlna občanských válek, zejména v USA(tam jsou už připravovány koncentrační tábory a vlaky smrti), ale i v Evropě,v horizontu cca 4-5 let, trvání cca 5-7 let.
Zejména mezi domácími a přistěhovalci.
(klidněji má být v Číně, Rusku a Indii, jejichž ekonomiky mají Velký Krach ustát lépe, díky vzájemné spolupráci)
Válku v USA budou hasit kanadské jednotky, v Evropě čínské a ruské na pozvání politiků(domácí armády to nebudou zvládat). Obecně lze očekávat vzestup xenofobie, diktátorských režimů ap.,často trojských koňů USA jak známe na příkladě Kosova. USA ale padnou na ústa. Ovšemhaduž si buduje zázemí v Číně a Indii.

"Co potom bude s tímto lidem, až tato velká a hrozná (občanská) válka vypukne? Bude to velmi odlišné od války mezi Severem a Jihem (v Americe)... Bude to válka čtvrti proti čtvrti, města proti městu, země proti zemi, státu proti státu, a budou pokračovat v ničení, a budou ničit a vyrábět, ve velkém množství ...Jejich města budou zničena. Nastane doba, kdy velké a lidnaté město New York..zůstane bez obyvatel. (Orson Pratt, 1879)"

161997

27.5.2008 21:04

RE: vyber ? pokr.

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 161941

"Je to právě válka, která nakonec lidstvo zachrání. A to tehdy, až svět bude nasycen krví, ničením a násilím, až se probudí ze své nynější šílené noční můry. Tedy právě příchod "války válek" vytvoří předpoklady k nápravě věcí." (Cheiro, 1925)

A moje odpověď? Volte sám sebe. Svoji hlavu, svoje ruce a svoje srdce. A lidi, kteří na tom budou stejně jako Vy.

161998

27.5.2008 12:35

totéž se dělo v Itálii, když se Beppe Grillo snažil prosadit nový volební zákon

amiourka kamio (zavináč) centrum (tečka) cz 85.?.?.?

který by povolil poslancům být ve funkci jen dvě volební období. V Boloni a v Miláně byly masové demonstrace, pod petici se sehnaly statisíce podpisů, ale v televizi byl 2 sekundový šot, kde Beppe Grillo, organizáotr, byl představen jako "ten šašek". Výsledek je, že Beppe Grillovi by svěžilo asi 50% lidí i premiérské křeslo, ale pro nějaký konflikt ze zákonem není on morálně zachovalý. Sopuběžně s těmito protesty vznikla okamžitě Partito Democratico, jež od října do voleb toto jaro posbírala přes 30% hlasů a Berlusconi zvítězil jen o fous, za to se ovšem přitvrdil politický populismus, který bude, jak se dá předpokládat, gradovat v podobě stále silnějšího humusu, jako je rasismus, fašismus a politická arogance. O počátku hnutí jsem zkusila podat zprávu na na Britksých listech "Koza pana Séguina, aneb revoluce po italsku." Hnutí momentálně řeší soudobou monetární politiku, jež zjevně ze všeho nejvíce odporuje trvale udržitelné prosperitě, neb odměňuej ty, kteří nejvíce spotřebovávají a nejvíce hamouní a jsou nejméně soběstační.

161959

28.5.2008 15:56

Trochu přehnané, na ČT 24 (i ČT1) solidní reportáž byla !

Danielsnojack 88.?.?.?

Ve zprávách na ČT 24 (i ČT1) byla plnohodnotná reportáž, s rozhovory i informací o dalších plánovaných protestních akcích.
Viz. přepis: http://www.ct24.cz/domaci/15757-odborari-protestovali-pred-uradem-vlady-ministri-ale-nebyli-doma/

Pokud se týká komerčních stanic jako NOVA a PRIMA, tam je to jasné, tam jsou zprávy zmanipulované vždy a navíc nestojí za nic !

162050

Příspěvků: 75

26.05. 01:55 Rene Bartosek  Odbory by se z toho meli poucit.
26.05. 04:22 z.a.p  Je mi Ceska - zeme ze ktere pochazim
26.05. 07:58 baba_Blažková  RE: Je mi Ceska - zeme ze ktere pochazim
26.05. 11:15 herbage  RE: Je mi Ceska - zeme ze ktere pochazim
26.05. 15:43 baba_Blažková  RE: Je mi Ceska - zeme ze ktere pochazim
26.05. 16:45 hc  RE: Je mi Ceska - zeme ze ktere pochazim
26.05. 22:11 baba_Blažková  RE: Je mi Ceska - zeme ze ktere pochazim
27.05. 08:25 Vratislav  RE: Je mi Ceska - zeme ze ktere pochazim
27.05. 09:47 hc  RE: Je mi Ceska - zeme ze ktere pochazim
27.05. 19:58 Vratislav  RE: Je mi Ceska - zeme ze ktere pochazim
27.05. 11:20 baba_Blažková  RE: Je mi Ceska - zeme ze ktere pochazim
27.05. 19:33 Vratislav  RE: Je mi Ceska - zeme ze ktere pochazim
26.05. 17:36 Rene Bartosek  RE: Je mi Ceska - zeme ze ktere pochazim
26.05. 23:39 herbage  RE: Je mi Ceska - zeme ze ktere pochazim
26.05. 07:53 Jan Svatek  Ale v ČT zmínili...
26.05. 13:00 Blue  RE: Ale v ČT zmínili...
26.05. 08:25 Krištof  Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
26.05. 16:42 Vojta49  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
27.05. 00:57 z.a.p  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
27.05. 04:26 s.m.  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
27.05. 08:33 Vratislav  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
27.05. 10:00 honza_aaa  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
27.05. 20:01 Vratislav  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
27.05. 13:49 z.a.p  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
27.05. 19:59 Vratislav  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
29.05. 17:22  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
28.05. 13:45 Vojta49  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
28.05. 22:05 Jarmila  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
28.05. 23:11 MedaBeda  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
29.05. 00:21 micha  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
29.05. 00:16 google  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
29.05. 00:15 MedaBeda  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
29.05. 14:47 google  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
29.05. 15:40 MedaBeda  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
30.05. 00:16 google  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
31.05. 16:28 MedaBeda  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
02.06. 00:35 Vojta49  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
02.06. 02:27 google  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
02.06. 15:34 Vojta49  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
03.06. 11:20 google  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
03.06. 13:57 Vojta49  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
02.06. 02:07 google  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
02.06. 03:53 Aja  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
02.06. 11:18 google  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
02.06. 13:10 MedaBeda  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
02.06. 14:02 google  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
29.05. 00:14 Vodník  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
29.05. 08:00 Jarmila  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
29.05. 12:05 MedaBeda  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
31.05. 21:29 micha  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
29.05. 00:23 Aja  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
29.05. 07:53 Jarmila  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
29.05. 13:16 Aja  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
28.05. 19:31 Aja  RE: Tady už intelektuální diskuse nepomohou.....
26.05. 10:22 Muk  Zkuška nové techniky
26.05. 17:41 Krištof  RE: Vojta 49
27.05. 17:12 Vojta49  RE: Vojta 49
26.05. 19:33 lesan  jo JO JOOO
27.05. 01:21 Kadlik  reeducation
27.05. 09:14 Vratislav  RE: reeducation
27.05. 09:17 Rene Bartosek  RE: reeducation
27.05. 19:50 Vratislav  RE: reeducation
28.05. 04:43 Rene Bartosek  RE: reeducation
27.05. 14:36 Tom  RE: reeducation
27.05. 15:44 google  RE: reeducation
27.05. 15:49 Tom  RE: reeducation
27.05. 20:11 Vratislav  RE: reeducation
27.05. 20:18 google  RE: reeducation
27.05. 17:59 Kadlik  RE: reeducation
27.05. 09:33 vonty  vyber ?
27.05. 17:34 hc  RE: vyber ?
27.05. 21:15 MedaBeda  RE: vyber ?
27.05. 21:04 MedaBeda  RE: vyber ? pokr.
27.05. 12:35 amiourka  totéž se dělo v Itálii, když se Beppe Grillo snažil prosadit nový volební zákon
28.05. 15:56 Danielsnojack  Trochu přehnané, na ČT 24 (i ČT1) solidní reportáž byla !

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 81 čtenářů částkou 13 773 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 4

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Prymulovi jen tak přistál na účtu milión korun06.10.20 09:50 Česká republika 3

Petice proti náhubkům, testům na covid19 a dalším opatřením04.10.20 17:58 Česká republika 11

Měnové kurzy

USD
22,91 Kč
Euro
27,14 Kč
Libra
29,73 Kč
Kanadský dolar
17,49 Kč
Australský dolar
16,22 Kč
Švýcarský frank
25,28 Kč
100 japonských jenů
21,75 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,63 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 937,86 Kč
1 unce stříbra
573,30 Kč
Bitcoin
279 824,29 Kč

Poslední aktualizace: 21.10.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 182