Diskuze k článku

Lékaři vyzvali Jana Bednáře k ukončení hladovky, jeho stav je vážný

Příspěvků 73

24.5.2008 11:18

Proč nechci radar.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

1. 11. září, kvůli kterému to všechno vzniklo, byl podvod.

2. Protiraketový systém, tak jak je oficiálně navržený, by nefungoval. Radar v Brdech by nedokázal rozlišit klamné cíle od skutečné hlavice.

3. Írán může vystřelit na Prahu několik tun VX. Proti takovému útoku není obrana ( VX je v malých šipkách, které raketa uvolňuje hned po vystoupání nad atmosféru ). Na odražení jedné chemické hlavice by bylo třeba 100 000 antiraket.
Pokud USA zaútočí na Írán nějakým prasáckým způsobem, Írán provede odvetný úder na spojence USA ( Izrael, ČR ). Proto je lepší se držet od amerických aktivit na blízkém východě raději dál. Stačí, že máme Svobodnou Evropu v Praze.

4. Na černém trhu není problém sehnat nadzvukovou řízenou střelu s dosahem přes 10 km ( např. 9M120 Vichr ), která se vejde do auta a v Shengenu ji lze kamkoli propašovat. Američani tak budou chtít kolem radaru nejmíň 20 km ochranné pásmo ( skoro až k Plzni ).

5. V Brdech a na Příbramsku několik set let probíhala intenzivní hornická činnost. V podzemí je tam krychlový kilometr prázdného prostoru. Ideální podmínky pro stavbu obrovské tajné podzemní základny.

161757

24.5.2008 13:58

RE: Proč nechci radar.

Smoulaz 89.?.?.?

Reakce na 161757

6....Zemi vladnou Jestirci. Kteri na sebe berou podobu pozemstanu a ovladaji svet.

161761

24.5.2008 15:24

RE: Ono je to všechno taková prdel............

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 161761

Až bude v ČR stát radar a Američani provedou jaderný útok na Írán, tak to v Praze bude vypadat takhle:
Vložený obrázek
http://hogr964.tripod.com/id4.html
Pozn.: Je zajímavý, že většina příznivců radaru jsou Pražáci.

161764

24.5.2008 19:28

RE: Proč nechci radar.

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 161761

"podobu pozemstanu" ?
Michael Jackson je jejich kral? [naštvaný]

161776

24.5.2008 20:57

RE: Proč nechci radar.

Pavel -Čert- Němec 78.?.?.?

Reakce na 161776

Silne OT, ale jesterci kral(lizard king) byl Jim Morrison. [mrknutí jedním okem]

161779

24.5.2008 20:05

RE: Proč nechci radar.

Matej 194.?.?.?

Reakce na 161761

Ještírci na sebe žádnou lidskou podobu neberou (jim se tá jich moc líbí), oni vládnou světu z jiných dimenzí tím že dálkově ovládají pozemské vládce. To jenom pro upřesnění.

161780

25.5.2008 13:51

RE: Proč nechci radar.

Koumeles 89.?.?.?

Reakce na 161780

Ten kdo tomu veri, neni normlani [smích]

161826

24.5.2008 15:06

RE: Proč nechci radar.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 161757

Zvladnul by Vichr radar alespon poskrabat? [chechtot]

161763

24.5.2008 16:37

RE: Proč nechci radar.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 161763

Propálí metr silnou ocel, takže asi jo. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

161770

24.5.2008 20:09

RE: Proč nechci radar.

Jiří Koubek yuri1 (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Reakce na 161770

9M120 nebo 9K121 Vikhr? A to by sem někdo měl v případě Vikhru propašovat v kufru auta vrtulník, odkud je tato střela odpalována? Vlastně by mohli propašovat nějaké letadlo. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

161777

24.5.2008 22:30

RE: Proč nechci radar.

Kevin 78.?.?.?

Reakce na 161777

>A to by sem někdo měl v případě Vikhru propašovat v kufru auta vrtulník, odkud je tato střela odpalována?

Trochu tvorivosti, prosim. To ze je raketa primarne urcena na odpalovani z vrtulniku v podstate nic neznamena. Pri trose fantazie a trose hardwaru lze tu strelu odpalit i z korby nakladaku, pokud mate k dispozici dokumentaci a trochu sikovne ruce...

161789

24.5.2008 23:57

RE: Proč nechci radar.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 161789

Vichr je dlouhý 3 metry, takže by šel odpálit i z Felicie combi. Musely by se vykuchat sedačky ( kromě sedačky řidiče ). Potom už stačí se otočit prdelí k radaru, otevřít kufr a rakety odpálit.

161792

25.5.2008 9:37

RE: Proč nechci radar.

Kevin 78.?.?.?

Reakce na 161792

>Vichr je dlouhý 3 metry, takže by šel odpálit i z Felicie combi. Musely by se vykuchat sedačky ( kromě sedačky řidiče ). Potom už stačí se otočit prdelí k radaru, otevřít kufr a rakety odpálit.

Jo, ale to by z te Felicie uz po startu prvni nic nezustalo. Pocitej s dvoumetrovym vyslehem plamenu pri startu motoru. A ten laserovy ozarovac s ridici elektronikou by taky nebylo kam dat, aby mel stabilni polohu.

Tohle chce dovezt svarenou rampu v Tranzitu, vylozit, postavit na pevny podklad, namirit, zapojit datovy kabel nebo WiFi, preparkovat o kus dal, na strechu Tranzitu zevnitr upevnit bednu s lasery a optikou a pak uz jen na laptopu nastavit cil, zapnout ozarovac a stisknout FIRE...

A honem pryc, protoze nepochybuju ze na te zakladne bude minimalne detektor na ozareni laserem...

161810

25.5.2008 9:41

RE: Proč nechci radar.

Jiří Koubek 88.?.?.?

Reakce na 161810

ale to už se nám ze snadno dostupné a schovatelné zbraně stává něco jiného, ne? Přeci jen 3 metry dlouhá tuba se jen tak neukryje, stejně tak sestavování oné rampy na odpal.
Vtipálci

161814

24.5.2008 16:34

RE: Proč nechci radar.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 161757

Do prdele ja blbec jsem si neuvedomil, ze tam jsou obrovske komplexy dulnich stol. Zadne komlikace s vodou, zadne komlikace s utajenim obrovske plejady vecicek a hracek, zadne komlikace s ochcanim i pripadnych ceskych inspekci. Ja jsem fakt naivni vul!! [naštvaný]

161767

24.5.2008 18:57

RE: Proč nechci radar.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 161767

No promiňte, ale pokládáte snad Rusy atd. za idioty? Je pěkný mít velké prostory, ale musíte tam ty hračičky a věcičky dostat...a už teď to mají 100 % pod maximálním dohledem. Teď už se takové věci jen tak neutají...natož u nás [chechtot]

161775

26.5.2008 1:14

RE: Proč nechci radar.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 161775

A jak si to asi zkontrolujou? Pokud se to monstrum zacne stavet, tak padne par vlaku s jenom cementem. [mrknutí jedním okem] Pamatuju, kdyz se neco stavelo v prostoru Libava za minuleho rezimu, delal jsem brigadne na stavbach, s cementem byl "zlehka" problem, ale do vojenskeho prostoru jely nakladni vlaky. Pri takove stavbe se ztrati lecos, ani ruske druzice na nizke orbite nemaji prostor Brdy pod kontrolou 24 hodin denne. A geostacionarni draha cirka 30 000 km? To je vsak spise problem antiraket v Polsku nebo v Litve? I kdyz stoly v hloubce stovek metru maji neco do sebe pro vselike vojenske hracky. Pokud by chteli provest nejake upravy ci inovece, zadny problem, hlusina je v podzemi kam schovat.Jak velka je nuklearni hlavice antirakety? Vymena trva nejake 2 hodiny. Nedokazu si predstavit , ze neco takoveho muze Moskva pripusttit do max 10-ti minut letu od svych strategickych raketovych sil. Neni divu, ze obnovili vyrobu Tu-160.

161846

26.5.2008 13:26

RE: Proč nechci radar.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 161846

Už za SSSR před pěknými pár lety byli schopni zjistit počty jaderných hlavic na ponorkách. Kvůli tomu nakonec neprošla nějaká smlouva (teď si zaboha nevybavím která...snad někdo doplní) o omezení jaderných zbraní, protože Američani tohle neuměli a byli by tedy v nevýhodě. Počítám, že tajná doprava hlavic do Brd, které budou prostě maximálně hlídány (nejen družice), nebude reálná. Teda hlavně doufám.

161885

26.5.2008 13:50

RE: Proč nechci radar.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 161885

Jaderná hlavice obsahující plutonium "svítí". Podle radioaktivity vynořené ponorky se tak dá odhadnout počet hlavic na ponorce.
Jaderná ponorka je ale maximálně odlehčená. Stínění je tam jen pro ochranu posádky. Jadernou hlavici je možné převážet v olověném bloku, který vypadá jako obyčejný vagón, a družice tak nic nezjistí.

161886

26.5.2008 14:45

RE: Proč nechci radar.

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 161885

Tak doplňuji...mělo jít o doplněk k SALT 1. SSSR přišel s návrhem, že by se omezily počty hlavic na ponorkách. Na otázku jak to kontrolovat vytáhli snímky americké ponorky s přesnými daty o počtech hlavic atd., z čehož byly Američané prý hodně nesví...aby ne, když toto neuměli a jako protinávrh podali žádost na přímou kontrolu ponorek...což samosebou bylo nepřijatelné.

No samozřejmě to taky může být další Urban Legend [smích]

Tak jako tak si myslím, že utajit nějaké velké věci (ne ve smyslu rozměru) ve středu Evropy na území, které bude pod maximálně možným dozorem několika velmocí...a ještě k tomu v Česku...že to nebude moc reálné.

161889

26.5.2008 17:31

RE: Proč nechci radar.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 161889

Ty hlavice dle meho nazoru utajit pujdou, na Thule to prasklo oficialne, az po havarii letadla s ctyrma bombama na palube. A po te co, zacali mit postupne zdravotni problemy civilni zamestanci zakladny. To se vsak tyka samozrejme antiraket. Otazka je do jake miry byl fakt nuklearnich zbrani na Thule utajen pred Moskvou. On bohate staci sam o sobe modernizovani radar, ktery muze slouzit i jako mikrovlna zbran s velkym dosahem. Jde predevsim o moznost skryte likvidaci druzic.

161904

24.5.2008 20:12

RE: Proč chci radar.

Semerad. 76.?.?.?

Reakce na 161767

(Příspěvek zrušen. Pouze nasírací obsah, žádná informační hodnota. A mimo to jste už několikanásobně překročil těch 10 příspěvků na měsíc. Editor)

161778

25.5.2008 5:39

RE: Proč chci nejen radar, ale i rakety

Semerad- semerad (tečka) jir (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 161778

>(Příspěvek zrušen. Pouze nasírací obsah, žádná
>informační hodnota. A mimo to jste už několikanásobně
>překročil těch 10 příspěvků na měsíc. Editor)

Proc me nezrusite rovnou registraci, kdyz uz jste me zablokoval v rubrice ve zkratce? To jste opravdu takovy zbabelec, ze se nedokazete postavit celem k tomu, koho se bojite a podivat se pravde do oci? S vami to tedy ta zoufala skupinka komunistickych kolaborantu, co marne bojuje proti rozumne obrane statu, vyhraje, kdyz se bojite i mne.

161801

26.5.2008 11:19

Soudruhu Semeráde,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 161801

zkuste se zamyslet nad tím, proč jsou vaše příspěvky k ničemu. Víte, mnoho lidí zde si pamatuje bolševickou propagandu, její nudnost, hloupost, zbytečnost. Proč nechápete, že to, co tu předvádíte je s tím naprosto srovnatelné. Kromě toho, že neustále lžete, jste tu už pro smích s těmi příspěvky vystřiženými z usraelského Rudého práva. Je to opravdu zoufalé a nakonec budete mluvit o komunistických kolaborantech? Vy? Takový siobolševik? To už je opravdu vrchol. Vy si vůbec nevidíte do úst, Semeráde? Co jste za komoušů dělal? Důvěrníka nebo nástěnkáře? Nebo politruka? Nebo rovnou agenta STB? Nikdo se vás nebojí, jen máme siobolševické propagandy plné zuby. [bliji]

161880

26.5.2008 10:59

RE: Soudruhu Semeráde,

Reach_ 88.?.?.?

Reakce na 161880

blbe ve stroji, co znamená ten svérazný a nikým nepoužívaný termín "siobolševik"???

161881

26.5.2008 15:13

Soudruhu sinoisto Rýči, hned vysvětlím!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 161881

Jistě víte, kdo nastolil komunismus v Rusku, nebo ne? Kdo tam řídil gulagy, kdo zabíjel lidi po miliónech. Ano, byli to ti samí, co vymysleli sionismus. Dokonce zabíjeli svoje lidi, aby je přinutili se stěhovat (tenkrát do USA). Byli to ti, co spolupracovali s nacismem. Byli to ti, co zabíjeli svoje lidi, aby je přinutili se přestěhovat. Tentokrát už do Palestiny. Byli to ti, kdo vyhazoval do vzduch synagogy v Iráku, aby svoje lidi přinutili přestěhovat. Ti lidé, co zabíjejí svoje lidi neustále a mastí si na tom nevídaně kapsu. [pláč]

161894

26.5.2008 16:17

RE: Soudruhu sinoisto Rýči, hned vysvětlím!

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 161894

Ruská tajná služba už za cara používala Židy na podřadnou špinavou práci a za Stalina to ještě zesílilo. Během hladomoru na Ukrajině Židi vypočítávali omezené příděly. Ostrahu gulagů zajišťovali Židi, protože do gulagů byli za trest posíláni i vojáci. Za 2. světové války byli Židi používáni jako kanonfutr a víc než 2 miliony jich padlo ( Jefim Fištejn v Banánových rybičkách říkal, že v jeho příbuzenstvu padli všichni dospělí chlapi ). Většina žen bojujících v rudé armádě byly židovský feministky.
Většina zakladatelů Izraele byli komunisti. K Američanům se přidali, protože Američani mohli zafinancovat jejich komunistický ráj ( od Ruska mohli čekat akorát hezký kecy ). V kibucech bylo ještě nedávno zakázáno soukromé vlastnictví.

161898

27.5.2008 2:50

RE: Proč nechci radar.

pikatchu 89.?.?.?

Reakce na 161757

Železniční tunel Praha Beroun má být dokončen 2011. Další oficiální železniční tunel bude z Rokycan do Plzně. Nedaleko koty 718 byla tajná základna SSSR údajně s jadernými hlavicemi, nyní jsou v ní uloženy kosterní pozůstatky vojáků wwermachtu z ww2.

161928

24.5.2008 14:10

Všechny organizace za nukleární ozbrojení byly za studené války pod vlivem KGB a špionážních služeb zemí sovětského blok

Koumeles 89.?.?.?

Píše o tom Vasilij Mitrochin v obsáhlé knize o KGB, kterou u nás vydalo nakladatelství Academia.
„Nejúčinnější aktivní opatření KGB na počátku a v polovině osmdesátých let v Itálii a Francii, stejně jako ve zbývající části západní Evropy, byla ta, jež využívala zdejších obecně rozšířených sklonů k antiamerikanismu a k vyvolání strachu z jaderné války,“ uvedl Mitrochin. „Třebaže první krok k obnovení závodů v jaderném zbrojení udělal Sovětský svaz, když se rozhodl zahájit rozmisťování raket typu SS-20 (nová generace raket středního doletu), byla mírová hnutí na Západě kritičtější k následnému rozhodnutí NATO začít v roce 1983 v Evropě rozmisťovat rakety Pershing 2 a řízené střely s plochou dráhou letu. Mitterand (francouzský prezident – poznámka KP) k tomu poznamenal: ,Rakety jsou na Východě, ale mírové protesty jsou na Západě.‘“

161758

24.5.2008 13:41

Šéf rozvědky KGB Vladimír Krjučkov

Koumeles 89.?.?.?

hodnotil v únoru 1984 výsledky aktivních opatření v uplynulých dvou letech takto: „Udělali jsme pozoruhodný kus práce při podpoře neoficiálních organizací, jako byla například mírová hnutí, mnoha zahraničních zemí v jejich boji proti realizaci militaristických plánů americké vlády.“ Vzhledem k tomu, že ruská SVR, následovnice výzvědné služby KGB, zvýšila za Putinova panování svou činnost na úroveň, jaká byla ve vrcholných letech studené války, nelze sepětí SVR a CND vyloučit. A teď má naše iniciativa podporu nejen bývalého agenta první správy (byť si Falmer nechal tuto spolupráci dodatečně soudně zrušit) předsedy Filipa a jeho komunistů i socialistů v čele s halasným Paroubkem.

Už v minulosti se ukázalo, že antiradarového hnutí Ne základnám zčásti platí firma se sídlem v Moskvě a že někteří jeho sympatizanti mají návaznost na protižidovská arabská hnutí. Také není žádným tajemstvím, že toto hnutí vyvolali bývalí komunističtí důstojníci z okolí Brd, kteří chránili tamní sovětskou posádku, a lidé, kteří se sovětskými vojáky k oboustranné spokojenosti kšeftovali. Je přirozené, že k tomu mohli strhnout část antimilitaristické a anarchistické mládeže.

161759

24.5.2008 14:13

RE: Šéf rozvědky KGB Vladimír Krjučkov

sxg 78.?.?.?

Reakce na 161759

..takže keď nejedia, tak ich as nikto nemusí podporovať. [cool]
PS: a za mládež ďakujem.

161762

24.5.2008 16:43

RE: Myslíš Bigboard?

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 161759

http://www.bigboard.cz/index.php?page=info

V tom případě mrkni na tohle.

BigBoard Group is based in Prague, Czech Republic, and is the leading outdoor........
BigBoard sídlí v Praze a ne v Moskvě.

.......BigBoard BV is 60 per cent owned by BigBoard Group SA. and 40 per cent by JCDecaux.
BigBoard založil dceřinou společnost s Frantíkama s cílem expandovat do dalších zemí.

Jinak 10 billboardů je docela málo. Skoro to vypadá jako snaha "dokázat" napojení Nezákladnám na Rusko. Mimochodem společnost BigBoard si velmi výhodně pronajala plochy na objektech patřících pražské radnici ( ovládané ODS ).

161768

24.5.2008 22:47

RE: Myslíš Bigboard?

NN 89.?.?.?

Reakce na 161768

koumeles je takový pěkné česky znějící nick [smích] Chudák jen omílá něco, co někde přečetl a co si ani sám neověřil.
Takže zbytečně se s ním nerozčiluj, víme odkud ten zkažený vítr fouká.

161788

25.5.2008 13:55

RE: Myslíš Bigboard?

Koumeles 89.?.?.?

Reakce na 161788

Prokoukl jsi me, jsem clen jedne zahranicni tajne sluzby a muj ukol je psat na zvedavce. Mame na neho vyclenene cele jedno oddeleni.

161827

26.5.2008 10:10

RE: Zdravím agenta Mossadu.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 161827

Radši se starejte, jestli vám zase za hranicema neroste raketová základna. [velký smích]

161870

26.5.2008 10:24

RE: Myslíš Bigboard?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 161827

jsi spíš tak trošku truhlík, viď, koume less.....

161871

26.5.2008 0:51

RE: Myslíš Bigboard?

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 161788

To je nouzovby nick, kdyz je zablokovan ten co se pouziva trvale objevi se koumeles a jine zajimave nazvy. Mimochodem tu knizku od ex-majoraja KGB jsem cetl.

161847

24.5.2008 14:31

Ľudia aj tak nevedia...

sxg 78.?.?.?

Nech s tým prestane, ľudia predsa nechcú aby umrel...
Už predsa vie, že médiá to aj tak odignorujú. Sám som sa pýtal na Slovensku a ľudia nemajú ani šajnu, že vôbec HLADOVKA prebieha!!
Nebolo by lepšie natlačiť letáky a rozdávať ich na trhoch, nemocniciach, hodoch??
AD: k prvému postu:
Tú ZHNčičku si samozrejme odpália samy, pri procese stavby radaru /najprv postavia podzemné kryty, pre čo najmenšie straty vo vlastných radách/. Teším sa na tú po-útokovú propagandu.
Najmä: "Keby ste nezdržiavali výstavbu radaru, tak sa to nemuselo vôbec stať!!"

http://tinyurl.com/58qmo3

161760

24.5.2008 16:31

RE: Ľudia aj tak nevedia...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 161760

O duvod navic, aby to ti kluci skoncili. Zivi budou daleko potrebnejsi.

161769

24.5.2008 20:44

RE: Ľudia aj tak nevedia...

Matej 194.?.?.?

Reakce na 161769

Existují tady určité duchovní zákony, o kterých žel 95% lidí nemá ponětí, ovšem řada lidí něco "tuší". Když někdo bojuje za správnou věc (např. aby vláda hájila vůli lidu) tak zákonitě má ochrany od Stvořitele a Andělů. A ti jen tak nedopustí, aby zemřel.
Ovšem ten člověk také musí vycítit a poznat, kdy už "stačí" a kdy už to nemá cenu. Pánové z tohoto hnutí to zatím jakž-takž zvládají, i když pan Bednář podle tohoto článku trochu hůř, nicméně dle mého názoru pořád má smysl, aby v hladovce pokračovali.
K tomu, že na Slovensku o tom ľudia nevedia - ľudia na celom svete nevedia o veľa veciach, o ktorých by mali. Médiá a tí, čo ich riadia, majú veľkú moc. Myslím však, že bojovať za pravdu a dobro nie je NIKDY zbytočné!

161782

25.5.2008 9:20

RE: Ľudia aj tak nevedia...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 161782

........Myslím však, že bojovať za pravdu a dobro nie je NIKDY zbytočné!............

Myslím ,že to je úplně zbytečné ! Nikdo nikdy nezměnil svět k lepšímu tím , že BOJOVAL ve světě za pravdu a dobro . A víte proč ?

Protože je už všechno dávno rozhodnuté v tkzv "Říši příčin" .....
Všechno co existuje ve vesmíru jsou vibrace energií ( i to napětí prostoru , které ovliňuje myšlení lidí ) a ty existují na základě jakýchsi gravitačních zákonitostí ( karma ). To vše jistě nezmizí mávnutím kouzelného proutku či bojem za pravdu .

Jestliže je napětí prostoru zlé - pak jestliže chcete "bojovat" za lepší svět , nemůžete do toho prostoru přidávat další zlé napětí pocházející ze spravedlivě rozhořčené mysli kvůli nějaké nespravedlnosti .......... Chce to prostě jiný způsob "boje" , třeba takový , že ve svém nitru vytvoříte duševní pohodu a tu budete udržovat . Když toho budete mít přebytek , pak z vás bude něco vyzařovat i do prostoru .


Kolik už bylo v historii bojů za pravdu a lásku a výsledek ? Koukněte se kolem sebe !......... Proto si myslím , že bojovat za pravdu je vždy zbytečné . Jedině co má smysl je , změnit sám sebe , vytvořit si v sobě "vnitřní svět" k obrazu svému . Jedině v tom případě má smysl bojovat za pravdu a dobro .

161808

25.5.2008 11:05

RE: Ľudia aj tak nevedia...

Matej 194.?.?.?

Reakce na 161808

V podstatné části příspěvku s Vámi souhlasím. Skutečně je potřeba začít od sebe sama. A také je pravda, že tím co máte v sobě, ozařujete okolitej svět a lidi. Také je pravda, že Stvořitel již samozřejmě VÍ, co se stane a jak to všechno dopadne.
Nicméně to vůbec neznamená, že už není potřeba nic dělat protože již je "rozhodnuto". Nikdo nerozhoduje za nás (pokud se nenecháme nikým ovládat) ale svůj život si řídíme sami. To, že je známo, jak to skončí, vyplývá z toho že je známo, co kdo kdy udělá. A to, co kdo kdy udělá, není dopředu nikde "naprogramováno", pouze je to "známo". Např. bylo dávno dopředu známo, že pánové Tamáš a Bednář zahájí hladovku, a je již v jiných dimenzích známo, jak to skončí a co tím (ne)dosáhnou.
Já jim moc fandím, protože (jak níže někdo napsal) dělají vše co můžou v rámci zákona pro to, aby vláda brala vážně vůli lidu.
Nelze souhlasit s Vaším názorem, že "Kolik už bylo v historii bojů za pravdu a lásku a výsledek? Koukněte se kolem sebe !"
Boje za Lásku tady jistě byly, a dosáhli tenkrát konkrétních výsledků. Možná chtěli dosáhnout hodně, nicméně určitě dosáhli alespoň něco, alespoň malé zlepšení, alespoň malé vyvážení negativního stavu který tady je. Ani já, ani Vy, nevíme, jak by to tady vypadalo bez nich, kdyby za nic nebojovali! Možná bychom dávno měli planetu s neobývatelným povrchem v důsledku 3. světové ! Možná ty boje za Lásku a dobro tomu zabránili. Kdo ví?

161820

26.5.2008 10:40

RE: Ľudia aj tak nevedia...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 161820

Ano, je to o rovnováhách v daleko širším prostoru, z nichž známe jen některé. energii lidského vědomí zatím nelze měřit a posílat tak, jak si to naši vládci představují.
Ale mají bohužel dost dobře našlápnuto s tím radarem a jeho možnou funkcí modulovat pomocí kmitočtů naše podvědomí. Tím pádem bychom byli naprosto řiditelnými roboty, včetně hrátek, že by nás posílali proti sobě válčit a měli z toho srandu, zábavu.

Venku v prostoru (v jiných soustavách) to tahle leckde funguje, naše emoce jsou výživou pro pocit moci. A je fuk, jestli ta moc existuje v nějakém těle nebo bez těla.
Ale kdo těmhle situacím rozumí, vidím, že jsme spíš za blázny. Držím oběma klukům palce, byl jsem je v pátek taky navštívit, na víc nemám.

161876

26.5.2008 9:52

RE: Ľudia aj tak nevedia...

xxxJirka 90.?.?.?

Reakce na 161808

Podle mne vycházíte z chybného předpokladu, že je důležité, jestli zvítězí dobro nebo zlo. A i kdyby bylo důležité, aby zvítězilo dobro, i tak jste došel k chybné dedukci, že je zbytečné něco dělat.

Ale podle mého názoru je důležité, na jakou stranu se člověk přidá. Je třeba si ujasnit, jestli jsem na straně dobra, nebo zla. A to bez ohledu na to, která strana má "navrh" a jak nakonec celý boj dopadne. A svůj postoj by člověk měl dát jasně najevo.

161866

26.5.2008 1:02

RE: Ľudia aj tak nevedia...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 161782

Ja jejich jednani plne respektuju, ale mam jiny nazor zvenci a zivy budou potreba. Pan Bednar uz jede na hrane. Nerikam, ze udelali neco zbytecneho, dokonce i smrt by nebyla zbytecna, ale jeste zdaleka neprisel cas umirat. Naopak ukazali diky teto hladovce tvare na druhe strane bez libive masky. A jsou to tvare selem!! Osobnosti nerostou na strome, nedelni debata s Moravcem to jasne ukazala. A osobnosti jsou potreba bez nich to proste nejde. Zakladna zatim nestoji a Buh da, ze stat nebude!! Vice momentalne udelat nejde, proto by meli ti kluci tu hladovku ukoncit!!! [smích] [mrknutí jedním okem]

161848

26.5.2008 13:56

RE: Ľudia aj tak nevedia...

rataj 85.?.?.?

Reakce na 161848

Plně souhlasím, lidi (nemyslím zde poměrně malou množinu lidí, kteří jsou ochotni svá práva hájit všemi legálními prostředky) jsou dnes natolik otrlí, že s nimi téměř nic nepohne. Čas ještě nedozrál k jejich probuzení, zatím vše většinou berou tak, že se jich to bezprostředně netýká a řídí se heslem "co tě nepálí, nehas", tak asi budou potřebovat, aby je něco napřed popálilo.

161888

24.5.2008 20:50

Kultivovaný premiér

Leoš Honzovič 213.?.?.?

by hladovkáře alespoň navštívil a ze slušnosti se jich zeptal, proč hladovějí a alespoň formálně by je požádal o přerušení hladovky. Ale Topolánkovský primitiv jede v klidu dál... Je mi na zvracení, z toho, jaká pakáž se v ČR dostala k moci. V čele s Pružinským. [bliji]

161783

24.5.2008 23:05

RE: Kultivovaný premiér

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 161783

Ten váš "Pružinský" je náš jediný vrcholový politik, který si zachoval tvář v otázce Kosova!!!

161790

25.5.2008 0:28

RE: Kultivovaný premiér

Leoš Honzovič 213.?.?.?

Reakce na 161790

To je jediné plus, které lze tomu člověku přičíst k dobru. To máte pravdu.

161795

26.5.2008 1:24

RE: Kultivovaný premiér

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 161790

Casem se ukaze, ze Vaclav Klaus si zachoval tvar i v jinych vecech, nez kauza Kosovo.

161849

26.5.2008 20:27

RE: Kultivovaný premiér

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 161783

>by hladovkáře alespoň navštívil a ze slušnosti se jich
>zeptal, proč hladovějí a alespoň formálně by je požádal o
>přerušení hladovky. Ale Topolánkovský primitiv jede v klidu
>dál... Je mi na zvracení, z toho, jaká pakáž se v ČR
>dostala k moci. V čele s Pružinským. [bliji]
Nebojte, až dostanou hlad, tak se najedí. Nejsou přece blbé a chtěj kandidovat ve volbách.

161914

25.5.2008 0:26

Nešťastní zbloudilci.

Hofman hofman (tečka) richard (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Tito nešťastní zbloudilý hladovkáři svým činem spíše než protestem proti umístění radaru, protestují proti životu,jednání a chování lidí v této republice.
Takže pokud bych pojal takové vzdělání jakého se dostalo těmto dvou m lidem, tak než spáchat stupidní samovraždu nad něčím co za to rozhodně nestojí,bych volil cestu za hranice tohoto "ráje" bez návratu.V opačném případě si lze nad tímto činem jen ťukat na čelo a říkat si, že ne vždy jde vzdělání v ruku v ruce s rozumem.

161793

26.5.2008 1:19

RE: Nešťastní zbloudilci.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 161793

Vy jste take vzdelanec? [překvapení] Nastesti vy kracite v zivote pevne za svym cilem, hezky racionalne k lepsim zitrkum nebo ne? Prvni dovolena v Jugoslavii, pardon v Kosovu atd.. ze ano? Pokud vy by jste mel umirat, tak za neco hodnotneho, ze ano? A co ma dle vas nejakou hodnotu, za co by stalo umrit? Pravdepodobne se vam ted nelibi, ze se staram o vas osobni zivot, pravda? Vono ta hladovka je taky osobni individualni rozhodnuti, obvzlast lidi s vyssim kvokacim kvociemtem a vzdelanim, potrebuji pro takove nasili vuci sobe samemu padne duvody.

161850

26.5.2008 4:25

RE: Nešťastní zbloudilci.

Richard III 92.?.?.?

Reakce na 161850

Pane, přečetl jsem si Vaši reakci s lehkým úsměvem.Ptát se, za co hodnotného má smysl umírat? Přiznávám Vám jistou dávku čestné povahy.Ale... Berte to božínku s rozumem.Vždyť lidé, tak jako jiní živočichové na této planetě se nerodí,aby vlastním přičiněním z této planety zmizeli.Opak je pravdou,každý bojuje o přežití jak se jen dá. A tak to také má z hlediska všech známých přírodních zákonů být.Takže prosím, nechtějte po mě abych umíral či se vyjádřil za co by mě stálo umřít.Jako člověk,který je oproštěn od života v Čechách a od chování jejich lidí, mohu s nezatemněným rozumem říci,že si chci počkat až mě pošle do věčných lovišť přirozená smrt stářím.Kult smrti, dnes tak populární, není,nebude a nesmí býti mojí životní cestou a doporučuji to každému, kdo ještě nevlastní průkazku do Bohnic.

161857

26.5.2008 9:27

RE: Nešťastní zbloudilci.

xxxJirka 90.?.?.?

Reakce na 161857

No, jste asi jeden z mála lidí, kteří odhalil to pradávné tajemství, proč se vlastně lidé na této planetě rodí...
A že zvířata bojují o přežití jak se dá? Ano, i když ani to neplatí tak úplně. Ale dovolte mi otázku: Vy jste zvíře? Nebo se od zvířete nějak lišíte? A pokud i Vy ano, čím to je? Pouze vzhledem, nebo spíše tím, že jste schopem pochopit a zastávat "vyšší" principy?
Až budete ležet na smrtelné posteli, tak si možná budete říkat, že přece jen by stálo za to zemřít za nějakou tu vznešenou myšlenku, a ne jen proto, že moje tělo už není schopno zpracovat potravu.
Zemře každý, někdo se ctí, někdo bez ní.

161869

26.5.2008 16:35

RE: Nešťastní zbloudilci.

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 161869

Směl bych se Vás pane xxxJirko otázat, které "vyšší principy" zastáváte, abyste si na smrtelném loži mohl říci, že umíráte "se ctí"? A bylo by navíc možné, každý z těch "vyšších principů" opřít o přírodní zákon, z něhož vychází?

Z historie totiž známe řadu zapálených "zvěstovatelů" lecjakých principů. Obvykle se pak ukázalo, že ony "principy" jsou v příkrém rozporu s přírodními zákony (např. dlouho propagovaný blud, dle něhož lze člověka vychovat k tomu, aby se mu práce stala základní lidskou potřebou).

Rád bych se ještě omluvil za poněkud osobní otázku. Soudím, že jste si ji svým příspěvkem tak trochu "vykoledoval" sám.

161899

26.5.2008 17:02

RE: Nešťastní zbloudilci.

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 161899

"Někerej Maďar taky za to nemůže,že je Maďar." [smích]

161901

26.5.2008 17:08

RE: Nešťastní zbloudilci.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 161857

Ja po vas chci, aby jste umiral? [zmaten] Ale to je mejlka, ja si dokonce nemyslim, ze se oba panove drzici hladovku rozhodli umrit hlady. Jestlize se ja v nejake mezni situaci rozhodnu vymenit svuj zivit za neco, co dle meho nejlepsiho vedomi a svedomi ma smysl napr. treba zivot ditete, pak patrim do Bohnic? [překvapení] Nechte laskve na moralnim imperativu a jakekmkoliv rozhodnuti lidi, jak budou nakladat se svymi zivoty, protoze vuli k zivotu a prinutit je zit nemuzete. Tentokrat i bez shovivaveho usmevu, protoze pisu o velmi nevesele veci, kterou prukazka treba do Bohnic neni schopna skutecne resit.

161905

25.5.2008 0:04

hladovka?

def 90.?.?.?

obavam se ze s hladovkou by meli vetsi sanci na uspech i vezni v Osvetimi. Pokud tu kdokoliv nechce pritomnost cizi armady a loutkovou vladu (tedy takovy novy protektorat), tak bude muset asi vyvinout uplne jiny druh aktivity nez je hladovka.

161794

25.5.2008 4:49

RE: hladovka?

z.a.p 99.?.?.?

Reakce na 161794

Tak navrhnete co Vy by jste povazoval za ucinejsi. Hnuti Nezakladnam dela vse mozne v ramci legality - a tak to take musi zustat. Ti dva co jsou v hladovce zaslouzi nejvyssi uznani. At s nimi souhlasite ci ne.

161800

25.5.2008 11:16

RE: hladovka?

Matej 194.?.?.?

Reakce na 161800

Naprostý souhlas!

161818

25.5.2008 8:42

RE: hladovka?

Aquarius50 78.?.?.?

Reakce na 161794

Presne tak, väčšina dnešných "politikov" rozumie iba jedinému argumentu. Hlavni nabitej zbrane priloženej k ich hlave!

161806

25.5.2008 15:30

RE: hladovka?

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 161806

A v momentě, kdy to někdo udělá, je z hnutí NZ teroristická organizace, i kdyby dotyčný jejich prohlášení nikdy nesignifikoval. Načež nastane hon na čarodějnice a všichni, jak tu jsme, lítáme v průseru.

161831

25.5.2008 17:16

RE2: hladovka?

starý Macek 88.?.?.?

Reakce na 161831

Nikoliv, vážená BáboBlažková. V průseru jsou ti ostatní, kteří nechtějí připustit "zručníkovatění" evropské "civilizace. Inu spasitelé světa to mají vždy těžké, zvláště když tvoří "pátou kolonu".

161836

26.5.2008 8:29

RE: RE2: hladovka?

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 161836

Záleží na tom, na koho se střílí. Máme tady celkem čerstvý případ s metálem, že ano, ehm.
Jenže tady také máme boj proti terorismu, který si s předešlým bojem proti imperialismu v ničem nezadá, ba dokonce jej v mnohém předčí, už kvůli pokročilým technologiím. A já vám seru na metály. Pardon, za to slovo. Ale člověk musí opravdu vyzkoušet všechny zákonné cesty, už proto, aby mohl ukázat prstem, kdo porušuje zákony a kdo ne.
Já vím, i Vy víte, jak to tu vypadá. Vladimír předpokládá, že má napíchlý telefon. Mám ho napíchlý taky? Vpodstatě každý telefon je odposloucháván, u každého hovoru jsou zachycována "klíčová slova" nejen u těch vytipovaných. U každého telefonního čísla jsou archivovány všechny SMS 2 roky a seznam volaných a volajících čísel přinejmenším půl roku, dokonce i těch, která se nám nedovolala, nebo na která jsme se nedovolali my.
Vy si myslíte, že tato diskuse není monitorována???

A teď si vezměte, že někdo se fakt zvedne a udělá nějaké to "tóčo".
Pro koho půjdou?

Já ručník do ringu nehážu. Já ne. Bojuju s větrnými mlýny na všech možných i nemožných frontách, i na těch každodenních. Jsem mrňavé kolečko v soukolí, co nezapadá. Proto je můj život jeden velký průser. Ale nepřestanu, někdo musí. Mojí mámě už se nechce, má pár let do důchodu a ťuká si na čelo, když mě poslouchá.
Mým přátelům se nechce, mají své životy, svá DVD, své úžasné úhlopříčky na svých úžasných plazmových TV. Bezva běhouny v předsíni. Řeknou mi "asi máš pravdu" a pak si jdou sednout k bedně a pustí si do hlavy zprávy, zatetelí se nad osudem nosála, neví nic o demonstracích odborů, neví nic o hladovkách, neví nic o demonstracích v zahraničí před našimi ambasádami (proti radaru) a když jim to vyprávím, řeknou "to je nějaká blbost, v TV o tom nic nebylo".

Nikdo nechce nic slyšet. Ale extrémní chování by se mohlo šeredně nevyplatit. NZ nejsou IRA a doufám, že to tak zůstane. Už proto, že není úniku. Nebo snad ano? Kam? Do Venezuely?

161864

26.5.2008 11:00

RE: RE2: hladovka?

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 161864

Jo, dobrý přístup.
Musíme spoléhat na to, že tam, kde se pro a proti sčítá, tam je v rovnováze několik těch, co se zajímají o osud dalších, s množstvím těch, kterým je to fuk.

161879

26.5.2008 15:16

RE: RE2: hladovka?

Kodl21 85.?.?.?

Reakce na 161864

No dobře, beru to, že média se chovají tak jak se chovají... ALE...
Česká televize se tak nesmí chovat, je to veřejná skužba, placená z NAŠICH koncesionářských poplatků.
Tady je třeba bušit sbíječkami do té betonové zdi .....

161892

26.5.2008 13:48

RE: hladovka?

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 161806

za podobného stavu věcí jako je nyní ukradená vláda občanům ČR je 9 mm argument tou nejvíc přirozenou a dle mého již i legální možností....viz film vyšší princip...vražda na tyranovi není vraždou......

161887

25.5.2008 9:00

nejde o ziadnu hladovku,

Erik 85.?.?.?

ale maximalne tak o pôst. Podla dostupnych informacii "hladovkari"
prijimaju dzusy a sladene caje, to znamena ze maju prisun sacharidov zabezpeceny.

161809

25.5.2008 18:16

RE: kóta 718

z.a.p 99.?.?.?

Reakce na 161835

Vynatek ze zminene stranky:

"V ideální situaci by tato akce skončila tak, že by politici konečně začali poslouchat hlas lidu a nebyl by tady radar. Hlavní argument proti radaru je pro mě to, že se bojím, že začnou závody ve zbrojení, nějaké nepokoje a možná i válka."

Myslim, ze tohle dava smysl. Je to co si asi hodne lidi mysli - zadne sroubovane mysleni a spekulace o zapojeni 'tajemnych' cizich sluzeb neni treba. Proste chce to jen ten selsky rozum. A praktikovat demokracii!

161837

26.5.2008 11:19

RE: kóta 718

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 161837

zape, situace je nastavená tak, že demokracii v potřebné hladině informací praktikovat NELZE. Za tímto stavem je cílená snaha, trvající více než 2000 let....
Zdánlivá demokracie, promítnutá jen do oblasti spotřeby, ta začne kulhat co nevidět. Vše ostatní je jen obratně vedená manipulace s fakty v tuctových mediích - a důsledně přehlížená, i když (pro strejčka příhodu) monitorovaná komunikace v mediích, podobných Zvědavci. Spoléhají na většinový efekt v čase. Zapomínají na jeho převrácenou hodnotu, Davidy, množinu Davidů....
Proto ten spěch....

161882

26.5.2008 9:58

Řešit následky i příčiny

Robocrep 62.?.?.?

Lékaři by měli vyzvat Bednáře k ukončení hladovky, ale zároveň by měli vyzvat vládu ke splnění jejich požadavků!

161872

Příspěvků: 73

24.05. 11:18 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  Proč nechci radar.
24.05. 13:58 Smoulaz  RE: Proč nechci radar.
24.05. 15:24 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Ono je to všechno taková prdel............
24.05. 19:28 vodnik007  RE: Proč nechci radar.
24.05. 20:57 Pavel -Čert- Němec  RE: Proč nechci radar.
24.05. 20:05 Matej  RE: Proč nechci radar.
25.05. 13:51 Koumeles  RE: Proč nechci radar.
24.05. 15:06  RE: Proč nechci radar.
24.05. 16:37 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Proč nechci radar.
24.05. 20:09 Jiří Koubek  RE: Proč nechci radar.
24.05. 22:30 Kevin  RE: Proč nechci radar.
24.05. 23:57 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Proč nechci radar.
25.05. 09:37 Kevin  RE: Proč nechci radar.
25.05. 09:41 Jiří Koubek  RE: Proč nechci radar.
24.05. 16:34 Rene Bartosek  RE: Proč nechci radar.
24.05. 18:57 Miroslav Yamato  RE: Proč nechci radar.
26.05. 01:14 Rene Bartosek  RE: Proč nechci radar.
26.05. 13:26 Miroslav Yamato  RE: Proč nechci radar.
26.05. 13:50 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Proč nechci radar.
26.05. 14:45 Miroslav Yamato  RE: Proč nechci radar.
26.05. 17:31 Rene Bartosek  RE: Proč nechci radar.
24.05. 20:12 Semerad.  RE: Proč chci radar.
25.05. 05:39 Semerad-  RE: Proč chci nejen radar, ale i rakety
26.05. 11:19 hestroy  Soudruhu Semeráde,
26.05. 10:59 Reach_  RE: Soudruhu Semeráde,
26.05. 15:13 hestroy  Soudruhu sinoisto Rýči, hned vysvětlím!
26.05. 16:17 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Soudruhu sinoisto Rýči, hned vysvětlím!
27.05. 02:50 pikatchu  RE: Proč nechci radar.
24.05. 14:10 Koumeles  Všechny organizace za nukleární ozbrojení byly za studené války pod vlivem KGB a špionážních služeb zemí sovětského blok
24.05. 13:41 Koumeles  Šéf rozvědky KGB Vladimír Krjučkov
24.05. 14:13 sxg  RE: Šéf rozvědky KGB Vladimír Krjučkov
24.05. 16:43 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Myslíš Bigboard?
24.05. 22:47 NN  RE: Myslíš Bigboard?
25.05. 13:55 Koumeles  RE: Myslíš Bigboard?
26.05. 10:10 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Zdravím agenta Mossadu.
26.05. 10:24 janko  RE: Myslíš Bigboard?
26.05. 00:51 Rene Bartosek  RE: Myslíš Bigboard?
24.05. 14:31 sxg  Ľudia aj tak nevedia...
24.05. 16:31 Rene Bartosek  RE: Ľudia aj tak nevedia...
24.05. 20:44 Matej  RE: Ľudia aj tak nevedia...
25.05. 09:20  RE: Ľudia aj tak nevedia...
25.05. 11:05 Matej  RE: Ľudia aj tak nevedia...
26.05. 10:40 janko  RE: Ľudia aj tak nevedia...
26.05. 09:52 xxxJirka  RE: Ľudia aj tak nevedia...
26.05. 01:02 Rene Bartosek  RE: Ľudia aj tak nevedia...
26.05. 13:56 rataj  RE: Ľudia aj tak nevedia...
24.05. 20:50 Leoš Honzovič  Kultivovaný premiér
24.05. 23:05 Miroslav Yamato  RE: Kultivovaný premiér
25.05. 00:28 Leoš Honzovič  RE: Kultivovaný premiér
26.05. 01:24 Rene Bartosek  RE: Kultivovaný premiér
26.05. 20:27 Vratislav  RE: Kultivovaný premiér
25.05. 00:26 Hofman  Nešťastní zbloudilci.
26.05. 01:19 Rene Bartosek  RE: Nešťastní zbloudilci.
26.05. 04:25 Richard III  RE: Nešťastní zbloudilci.
26.05. 09:27 xxxJirka  RE: Nešťastní zbloudilci.
26.05. 16:35 Vojta49  RE: Nešťastní zbloudilci.
26.05. 17:02 micha  RE: Nešťastní zbloudilci.
26.05. 17:08 Rene Bartosek  RE: Nešťastní zbloudilci.
25.05. 00:04 def  hladovka?
25.05. 04:49 z.a.p  RE: hladovka?
25.05. 11:16 Matej  RE: hladovka?
25.05. 08:42 Aquarius50  RE: hladovka?
25.05. 15:30 baba_Blažková  RE: hladovka?
25.05. 17:16 starý Macek  RE2: hladovka?
26.05. 08:29 baba_Blažková  RE: RE2: hladovka?
26.05. 11:00 janko  RE: RE2: hladovka?
26.05. 15:16 Kodl21  RE: RE2: hladovka?
26.05. 13:48 Vladimír Bílý  RE: hladovka?
25.05. 09:00 Erik  nejde o ziadnu hladovku,
25.05. 17:02 sxg  kóta 718
25.05. 18:16 z.a.p  RE: kóta 718
26.05. 11:19 janko  RE: kóta 718
26.05. 09:58 Robocrep  Řešit následky i příčiny

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 129 čtenářů částkou 19 970 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,
děkuji všem, kteří přispěli. Máme poslední pracovní den před koncem měsíce a my máme vybráno jen něco přes polovinu. Prosím, zvažte případný příspěvek na tento web. Děkuji.

Ve zkratce

Ve francouzském Nice útočil muslim ve jménu víry29.10.20 21:39 Francie 0

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 6

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,45 Kč
Euro
27,34 Kč
Libra
30,28 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
16,44 Kč
Švýcarský frank
25,58 Kč
100 japonských jenů
22,40 Kč
Čínský juan
3,49 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,43 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,67 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 807,43 Kč
1 unce stříbra
546,39 Kč
Bitcoin
318 090,95 Kč

Poslední aktualizace: 29.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 418