Diskuze k článku
Česká vláda uznala nezávislost Kosova
Příspěvků 77
To, že naše vláda uznala mafiánský pseudostát Kosovo, je strašlivé svinstvo a ostuda. Ode dneška to pro mne není vláda, ale horda zločinců, kterou je třeba co nejdřív odstranit. Kdo se paktuje s lidmi typu Thaciho a Haradinaje, čili s teroristy, vrahy a překupníky drog, je sám vrah. Totéž platí i pro ostatní "vlády", které Kosovo uznaly. Za tuhle hanebnost by bylo třeba převléci Topolánka a spol. do tepláků.
Howgh.
22.5.2008 11:43
RE: uznání Kosova českou vládou
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Reakce na 161617
1. Pokud jste jako členové vlády hlasovali pro uznání Kosova, odstupte ze svých funkcí ve vládě, vzdejte se poslaneckých mandátů, odstupte ze svých funkcí ve Straně zelených a přenechte svá místa slušným lidem.
2. Pokud nebude splněn bod (1), žádám Vás, ostatní poslankyně a poslance Strany zelených, abyste požadovali po svém předsedovi odvolání ministra zahraničních věcí Karla Schwarzenberga.
3. Pokud hlasovala pro uznání Kosova také ministryně Džamila Stehlíková, požadujte po svém předsedovi také její odvolání.
4. Pokud nebudou splněny předchozí body, zasaďte se uvnitř strany o to, aby Váš předseda Martin Bursík a další dotčení byli odvoláni ze svých funkcí ve vedení strany a po jejich nahrazení slušnými lidmi prosaďte jejich odvolání z vládních funkcí.
http://www.blisty.cz/2008/5/22/art40683.html
22.5.2008 23:01
RE: uznání Kosova českou vládou
svoboda jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 66.?.?.?
Reakce na 161612
"naše" vláda je zločinecká banda. To že se někteří politici (Klaus lidovci) naoko staví proti uznání nezávislosti Kosova je jen taktika. Podívejte se na velice výstižný článek : Tajná taktika sionistů na stránkách www.bratrstvi.tk
Hlupáku, myslíte si snad, že srbský režim (ať už ten minulý nebo současný) je lepší? Skutečně, my Slované jsme pakáž ryze socialistická. Fuj!! Vy mluvíte o mafiánském pseudostátu? A co je Srbsko? To, že Černá Hora vyhlásila nezávislost a "trhla se", bylo velice dobře. A že Albánci chtějí být samostatní? Proč ne, mají na to právo. Já bych je taky podpořil, jediné, co bych žádal, by byla garance nekompromisního přístupu ke komunistům, kteří jsou ti nejhorší zločinci. A nejen na Balkáně.
proč pro darebáky na "té správné straně" zákony neplatí? proč jste hlupák vy sám? proč nevidíte, že "někdo" plánovitě rozbíjí každou jednotu mezi lidmi, mezi národy?
>Skutečně, my Slované jsme pakáž ryze socialistická. Fuj!!
vy sam sa mozete povazovat za co chcete.
premna-zamna aj za vsivavy, prasivy, sionisticky kabat,
len neviem preco mate pocit, ze do toho musite tahat aj nas?
okrem toho, ked mate take zle zmyslanie o Slovanoch kvoli komunizmu,
co si potom myslite i zidoch, ktori ten komunizmus vymysleli, sfinancovali,
zaviedli do praxe a aj horlivo prevadzkovali za pouzitia neludskych, krvavych, talmudskych praktik?
zdroj: A.Solzenicyn - nositel Nobelovej ceny za literaturu, kniha "Dvě stě let pospolu".
Tomáši, z každé vaší věty kape zášť. Zášť a obrovská neznalost. Vždyť vy jste zajisté ani v Srbsku nebyl. Myslíte si, že Albánci do vyhlášení "samostatného státu" Kosovo nebyli samostatní? Neznáte evropský stát jménem Albánie? Tam mají svou vlast ti, kteří si dnes usurpují Kosovo a Metochii. Ale to vám ani nemá cenu vysvětlovat, přes clonu nenávisti ke Slovanům to ani nemůžete vnímat. Vyprošuji si jediné - až budete příště o sobě psát, vynechte název Slované. Přesnější verze je tato: "Skutečně, my jsme pakáž ryze socialistická." Jinak budete mít z ostudy Kabát!
podpořily Kosovo,aby Albánci destabilizovali Evropu. Pak, po pár letech, nás přijde americká armáda před nimi "zachraňovat". To už bude v každém evropském státě pyšná americká základna, aby, když by na ni nějaká obět americké agrese zaútočila, byl hostitelský stát nucen bojovat po boku USA.
Jazyk kterým vládnu, bohužel nemá dostatečný výraz pro kletbu, kterou bych původcům tohoto svinstva přál!
Dnesni Kosovo je tim padem nejlepe vybavene pro stavbu radaru, ktery 2/3 ceskych lidi nechce.
Myslim, ze lokace je idealni proti udajnemu nebezpeci z Iranske strany.
Navic tam jiz je 70 tisic americkych vojaku.
Zajimavy dopis na toto tema: http://zpravy.idnes.cz/dopis-jiriho-paroubka-condoleeze-riceove-f1e-/domaci.asp?c=A080530_202951_domaci_ban
Paroubek píše bezesporu zajímavě, ale hlavně proto, že potřebuje vyhrát volby. U mě se parlamentní strany diskvalifikovaly a neveřím jim ani nos mezi očima. Tento dopis je pouhým kamínkem v mediální hře.
Benešová z ČSSD vytvořila svým interním pokynem ze soudců a státních zástupců kastu nedotknutelných.
ODS nyní ovládá parlament, senát, post prezidenta, mírně nadpoloviční většinu v ÚS, i tajné služby. Díky nedotknutelnosti soudců a státních zástupců si tito nyní mohou beztrestně soudcovat resp. vyšetřovat jak chtějí, a jistit tak záda modré mašinerii.
Státní zřízení ČR:
moc zákonodárná(imunita):
-parlament: ODS+koalice
-senát: ODS Seznam dle polit. příslušnosti
moc soudní:Celý seznam soudců ÚS
"Nezávislí soudci" v ÚS, jež je hlavním strážcem práva v ČR. "Nezávislost",která se projevila před několika málo dny neústavním krokem vůči poplatkům ve zdravotnictví (pro muselo být 9, a prošlo to 8-mi hlasy). Ústavní krize.
moc výkonná:
-vláda:ODS+ koalice
-prezident(nemůže být souzen, mimo vlastizradu, pověřuje sestavením vlády, tedy jí jistí záda): ODS
Policie spadá pod ministerstvo vnitra. Ministra jmenuje prezident(ODS) na doporučení premiéra(ODS). Ministrem vnitra je Ivan Langer (ODS).
Tajné služby:
BIS- řídí a kontroluje Vláda ČR.(ODS+koalice) Vládu řídí premiér.(ODS)
NBÚ- jmenuje a odvolává vláda České republiky.(ODS+koalice)
ÚZSI- se souhlasem Vlády České republiky (ODS+koalice)ředitel jmenován a odvoláván ministrem vnitra(ODS). Ministr vnitra také vládě odpovídá za činnost služby.
Ministerstvo obrany (ODS+ koalice) podléhající premiérovi (ODS)
pod ministerstvo spadá Vojenská policie i Vojenské zpravodajství.
Kvůli kumulaci moci se tato vláda musí udržet zuby nehty. ZA KAŽDOU CENU.(proto ta nervozita a vulgarita čelných představitelů koalice)
Unilaterální vstup amerických vojsk a Reforma tajných služeb v režii ODS jí toto mají zajistit.
Policie zbytek vyřeší po svém(Z rubriky Ve zkrace)
Připomíná mi to vzestup moci NSDAP v Německu. Po volbách změnila zákony demokraticky tak, aby už nikdy nemohla prohrát.Ideologie vcelku podobné:
Demokracie je systém, který nejlépe umožňuje existenci korupce. Proto se za ni ve světě tak vehementně bojuje.
Máme vůbec ještě nějakou budoucnost?
22.5.2008 2:01
CESTA SIL BOŽSKÝCH A DÉMONSKÝCH
...považuji za nejostudnější moment v moderní české historii. Takový z hanby kabát, jako Topolánkova vláda, tomuto národu neušil snad ani Jakeš a jeho parta gerontů. Bravo Slováci!
...sám som sa veľmi obával , ako sa zachová naša vláda, našťastie sa zatiaľ cítim z tohto pohľadu v pohode
Že je "naše" vláda spolek organizovaných zločinců jsem si myslel docela dlouho. Poslední dobou mě ale přesvědčují že jsou jen banda čuráků.
Tím víc je překlad "Uloupeného Kosova" pro mne důležitý. Ještě deset minut a bude to. Nechám vědět kde to postnu pro zájemce.
bude to aj v anglictine? mam finsku kamaratku a ta je zatial spokojna s tym co sa tam deje...
Anglickej překlad a titulky je právě to co dělám.
http://rapidshare.com/files/117539206/STKOS.part01.rar
http://rapidshare.com/files/117550548/STKOS.part02.rar
http://rapidshare.com/files/117555874/STKOS.part03.rar
http://rapidshare.com/files/117569770/STKOS.part04.rar
http://rapidshare.com/files/117576863/STKOS.part05.rar
http://rapidshare.com/files/117602216/STKOS.part06.rar
http://rapidshare.com/files/117606829/STKOS.part07.rar
http://rapidshare.com/files/117615840/STKOS.part08.rar
http://rapidshare.com/files/117619566/STKOS.part09.rar
http://rapidshare.com/files/117623855/STKOS.part10.rar
http://rapidshare.com/files/117627049/STKOS.part11.rar
Skvele, jak se to da umistit na youtube?
http://www.novinky.cz/clanek/140961-ct-vahala-s-dokumentem-o-kosovu-objevil-se-na-internetu.html
CT zvazuje pravni kroky, mozna budou chtit ty anglicke titulky ke schvaleni? Je videt, ze tohle uz bylo prilis, kdyz o tom informuje oficialni medialni proud. Kdo mohl taky tusit, co provede Topolankuv kabinet pres sliby opozici i postoj presidenta. Mam pocit, ze dokument Uloupene Kosovo uvidi mnohem vice lidi nez 22 000 behem necelych trech tydnu. Pokud samozrejme nebude zakazan na youtube. I kdyz...
http://www.blisty.cz/2008/5/28/art40842.html
29.5.2008 23:37
RE: Ostuda, ale dalo se něco jinýho čekat?
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Reakce na 162014
René, původní film je už z you tube pryč. Před několika hodinami, to tam dali zpět Slováci, ale už se to taky blokuje.
se domlouvaji potaji. Nebylo to avizovano dopredu v programu jednani, dokonce jsou prekvapeni i poslanci ODS. Je videt, ze ti darebaci meli strach o tom dat vedet dopredu. Spina z tohoto rozhodnuti padla na cely narod. Srbove jedini pri nas stali po mnichovske zrade!!! Desetisice srbskych doprovolniku byli ochotny prolevat svou krev po nasem boku navzdory velmocim, ktere nas predhodili Hitlerovi. Pekna vdecnost Srbum za Mnichov jen, co je pravda. Poplivani mezinarodniho prava prinese sve horke ovoce a my i celou Evropou v budoucnu budeme platit i za tuto verolomnost draze. Navic jsme uznali vladu zlocincu, vrahu, rezniku s lidskymi organy a kseftaru s drogami. Evropa rezignovala na svou civilizovanost!! Strom poznate po ovoci.
Pokud lidovecti ministri nedelali pouze populisticke gesto pro volebni preference svym hlasovanim proti uznani Kosova, pak jim nezbyva nez podat demisi. " podle svych slov budes ospravedlnen a podle svych slov budes souzen".
22.5.2008 9:32
RE: Hanebnost a podlost,
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 204.?.?.?
Reakce na 161628
>Srbove jedini pri nas stali po
>mnichovske zrade!!! Desetisice srbskych doprovolniku byli ochotny
>prolevat svou krev po nasem boku navzdory velmocim, ktere nas
>predhodili Hitlerovi. Pekna vdecnost Srbum za Mnichov jen, co je
>pravda.
A co v osmasedesatem? Mam dojem, ze Tito snad jako jediny vudce z celeho sveta, se za nas postavil. Ostatni byli mene citelni.
Izak
No, jeste Ceaucesku. Ten i nabidl vojenskou pomoc.
Za 1) to nebyli Srbove,ale byvala Jugoslavie a Tito byl Chorvat!! Bezte se cypat s vasim nacionalne-komunistickym Srbskem!!! Muzou si za to samy,ze o neho prisli....diky komunisticko-nacionalniho pamrda Milosevice!!
http://www.youtube.com/watch?v=j-zyolKf-c4
Anglicke titulky uz jsou na ceste.
To pomuze nasemu bombardujici humanistovi k vetsi svetove popularite. Sakra fakt nejde udelat ten smajlik pro odplivnuti, ted by se zatracene hodil.
Navic v tomhle autobuse jsou i studenti FAMU, doufejme, ze mezi nima budou i nejaci budouci dokumentaristi. Jinak mladi Albanci jsou rozeni demokrati, obrovsky prinos pro Evropu.
http://www.novinky.cz/clanek/140481-albanci-v-kosovu-kamenovali-cesky-autobus-s-humanitarni-pomoci.html
Vubec humanismus je silna stranka rezniku s lidskym masem, drogami, zlodeji pudy, zhari zapalujici domy, kostely a jine kulturni pamatky. Vrahy znasilnujici deti, kterym pred zamordovanim "civilizovane" odrezou usi. Zastrasovani svedku je taky velmi civilizovane, ze ano?
http://www.novinky.cz/clanek/140549-svedky-v-pripadu-haradinaj-pry-zastrasoval-i-kosovsky-exministr.html
S takovym zarodkem civilizace na kontinetnu udela Evropa skutecne diru do sveta. Je treba je co nejrychleji prijmout do schegeskeho prostoru, at nemusi tahat drogove svinstvo v diplomatickych kufrech, prece jenom pri dobre urode je toho v Afganistanu na 6 000 tun za rok, to by se jeden s kufrem sederel jak, kosovsky humanisticky Albanec.
Ale Rene,..vzdyt ti 'vcera' bylo 16let a dnes uz kritizujes,..a jestě blbě. Vyblbni se na dospělých,...dodrž limit 18ti let.
>Jinak mladi Albanci jsou rozeni demokrati, obrovsky prinos pro Evropu.
A paushaal navic,...sakra, to je vyyykon
eeek? Nejak mi to v hlave neudelal cvak pane idealista?
Nevadi,...stane se
----------
Mezi pachateli převládala zlatá kosovsko-albánská mládež ve věku okolo 16 let.
-----------
Z toho jsem vyrozumel, ze bys mel nechat ty deti napokoji. Ikdyz je jasne, ze uz dnes je jasne, ze je to jasne. Proste v cudu....Vidim to na dospelych tady v Brne, takze decka , az dorostou, sice kamenim hazet nebudou, ale rany od nich -treba neprime- pocitime radne. Ale od toho mame jinou mentalitu, abychom tu jejich -pak dospelackou- smetli formou elegantni. Oni te 'elegance' moc nepoberou,..takze...no,..mame na to
Proti tomu, co predvadi UCK je to dobry skutek. Ale velice spravne jste nakousl, co az bude mit zlata maladez 20 nebo 30? Co si delaji ve sve zemi je jejich vec. Lidi namji radi, kdyz po nich nekdo haze kamenim, strili nebo hrozi rizko, ze mu nekdo znasilni decko, urizne mu usi a pak zabije. Proste s takovymi zememi je nejlepsi nic nemit a drzet si je hezky od tela. A pokud by tyto moresy, chteli exportovat, tak jim poradne zkopat prdel, aby hubou ryli brazdu v zemi. Vlada, ktery si rika ceska je vsak uznala. Navzdory poslapani mezinarodniho prava, navzdory zrade Srbu, kteri pri nas stale v tezkych dobach.
Toplankovi asi gule s vercajkem zpusobili krevni deficit a na hlavu toho moc nezbylo. Hlavni premiersky poradce pravdepodobne taky nepochopil, ze je rozdil mezi velmocemi a CR a jejich zavislosti na fungovani mezinarodniho prava!! S zakrnelou moralkou se u ceskych politiku pri veslu musime zrejme pocitat, v kombinaci s blbosti a opilosti ziskanou moci, to vytavri smrtici lektvar, jehoz horkost budeme poznavat v budoucnu.
22.5.2008 11:10
RE: Hanebnost a podlost,
Blue litr (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?
Reakce na 161628
Velmi obdobně si vláda nahonem přesunula své středeční jednání do Teplic, kdy před úřadem vlády byla organizována demonstrace proti privatizaci zdravotnictví.
Souhlas, není co dodat!
keďže sa Scott Ritter vyjadril, že Európa je len Americká destinácia, zoberte si príklad z videa, nato, aby sme boli správnymi občanmi sú 3 jednoduché pravidlá:
http://www.youtube.com/watch?v=z0owiLPNv6Y
Proste to bude postupovať: Osvienčimská lož, Izrael, Kosovo, Lisabonská, radar, lož o 911...
Český národ by sa mal prebrať z letargie a opäť defenestrovať. Toto by malo spôsobiť rozpad Topolánkovej vlády. Topolánek mi pripadne ako šéf najnovšieho protektorátu Čechy a Morava....
no jo no, jenže dneska sou všude lidský práva, a už to tak dobře nejde
22.5.2008 11:24
Herákový letecký most Afghánistán-Bondsteel ( Kosovo )
Taliban produkci heroinu v Afghánistánu téměř zlikvidoval, což mu až do šaškárny jménem 11. září zajišťovalo podporu. Afghánistán v současnosti pod dohledem USA a NATO produkuje 90% heroinu. Pašerácká trasa přes Írán a Turecko byla nasycená už před 11. zářím, takže heroin musí cestovat jinudy.
Poslední dobou u nás radikálně roste spotřeba kokainu - vysvětlení je možné hledat v napojení albánské mafie na CIA:
http://youtube.com/watch?v=UmglBfbMYQM
http://video.google.com/videoplay?docid=4554948078128880143&hl=en
Je mnoho důvodů, proč tato vláda nemá mandát dále vládnout. Mezi méně pokřivenými poslanci a senátory se objevují čím dál tím častěji tiché hlásky o potřebě vládu nějak změnit k lepšímu. Pokusím se využít některých kontaktů a zatlačit na ty, kdo by mohli s hruškou zatřást a onu "defenestraci" tak poněkud humánněji provést. Kosovo, radar, spiklenecká menšinová politika, kriminalizovatelné vlivové sítě, nekompetentnost a neodbornost jsou jen některé z důvodů, pro které se v tomto roce pohnou ledy, ať už se budu snažit nebo ne...
Co ještě musí ta banda zločinců udělat abychom je vykopali?
>Co ještě musí ta banda zločinců udělat abychom je vykopali?
Já jsem pro. Ale máme náhradní řešení pro budoucnost?
Oni nejednají o své vůli. Jsou evidentně o svém jednání někým a něčím přesvědčeni, a někým a něčím dozorováni. Stejně tak naše báječné zastupitelské sbory. Politický systém je uspořádán vlastně do bezvládí a ke snadné manipulaci.
Máte řešení co s tím, až budou úředníci ležet pod okny?
Naopak bude tu spousta kolaborantů, kteří budou mít pocit, že budou mít co ztratit. Jakýkoliv hluchý prostor nebo časová prodleva či kolísání jim bude nahrávat a dojde k trvalému rozvratu a možnému nástupu diktátu od někoho, kdo bude mít v ruce pádný klacek. Máme ho my? To si nejsem tak jist.
Pravděpodobně přijde k moci ten, kdo bude vydatně „sponzorován“, ať bude hlásat cokoliv. Postupně ovládne vše, neboť v rozvratu je to daleko jednodušší. Takže z bláta do ještě většího bahna.
Bez jasného plánu jak dál to je cesta do…
23.5.2008 10:39
RE: Co ještě?
DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 89.?.?.?
Reakce na 161706
Především přesun moci skutečně k lidem. Referenda po internetu.
Odvolatelnost politiků. To si nežádá moc komentáře. Kdo nenese za svou práci odpovědnost, dělá ji vždy špatně a jen k vlastnímu prospěchu.
Redukce politiků na úředníky a vykonavače vůle lidu (zní to jako klišé ale po zavedení referenda by to nebyl problém).
Redukce zákonů na srozumitelné celky. Když se v nich už vyznají jen specializovaní právníci, a ještě každý jen ve své části, je něco špatně.
To jen tak bleskem, co mne zrovna napadlo. Určitě jsem na něco zapomněl a každý bod by bylo třeba podrobně rozebrat. Pro začátek by myslím stačilo referendum a odvolatelnost. A jak donutit poslance aby to udělali? No to by záleželo na tom, jak hodně by byli ochotni spolupracovat.
>Odvolatelnost politiků.
To je nutnost, navíc úředník by vlastně neměl být politik a úředník zároveň.
>Redukce politiků na úředníky a vykonavače vůle lidu
Osobně si myslím, že v případě politických stran by mělo jít o zájmovou činnost bez jakéhokoliv prolínání do moci.
Úředník musí být odpovědný za svůj výkon svou osobou a tomu kdo ho dosazuje. Politické strany u moci způsobí jen chaos a bezvládí. V podstatě dnes máme formu fašismu nebo něco takového. Jakási vláda politických (v pozadí ekonomických) kolektivů.
>Redukce zákonů na srozumitelné celky
Zákony jsou věcí zvyků, pak mohou být živé. Výklad zvyklostí by měl být na soudech. Teď jen, co vlastně by měly být ty soudy. Sepisování pravidel je vlastně cesta k závislosti.
To co máme dnes, je tedy zvůle a pokročilá forma otroctví.
>Především přesun moci skutečně k lidem
To zní dobře, ale to je právě ten problém. Nechal jsem to tedy nakonec.
Moc spočívá ve schopnosti vládnout. A to má mnoho stránek jak si to zajistit. Dnešní stát násilím udržje vládu peněz. Tedy moc je u toho, kdo disponuje penězi. Neomezeně disponující penězi mají také neomezenou moc. Ta pak násilím udržuje daný stav, pokud někdo usiluje o to to změnit.
Celé to však stojí na myšlence, moc je majetek a naopak. Toto je různě a v různých formách zaobaleně vytrvale lidem podsouváno (vlastně od narození), a tím se to udržuje v chodu.
Pokud se to má rozetnout, musíte mít stejný přístup k penězům, jako každý jiný. Tedy vláda lidu – peníze lidem, (principielně). Pokud toto budete chtít provést, ocitnete se ve válce se světovou bankou a mmf. Postupně budete vytlačen ze všech mezinárodních institucí (které vlastně fungují na tomto peněžním základě).
Tedy hospodářská soběstačnost je nutná, včetně rychlého napojení na spřátelené a ideově stejně naladěné národy a zajistit si obranu vlastního přežití. A tady začne hledání kulturních souvislostí a svazků. Pokud ještě existují. Bude vůbec čas na to je začít pak nahonem vytvářet?
Teď tedy to všelidové hlasování. Jako způsob rozhodnutí sporných věcí ano, ale není to lék, a vládnout se tak také nedá. (Není to ani možné.). Navíc bez zajištění výše uvedeného nebude ani možnost klást otázky, či organizovat jakákoliv všelidová hlasování s reálným dopadem na nějaké dění.
Proč neuznat podle logiky "uznávačů" samostatné Baskicko ?
Baskové mají specifické dějiny (např. když poloostrov ovládli Arabové, nechali Basky v kopcích raději na pokoji,bitva u Covadongy atd.) a dokonce jsem někde četl, že i geneticky se od Španělů dost liší. Holt asi ETA je moc měkká, na rozdíl od UCK. Musí přitvrdit, pak asi Topolánek s Vondrou řeknou: "Tak co máme dělat ?"
Nevím, proč je v médiích neustále chválen min. Schwarzenberg. Co tak významného v zahr. politice udělal ?
Vítání "osvoboditele" Bushe. Jako výraz vděku mu ukradli hodinky.
Obrázek civilizovanosti bojovníků nejmladšího státu světa, který je nutno stůj co stůj uznat
Včera pro změnu kamenovali český autobus vezoucí kosovským Srbům humanitární pomoc (dávám do rubriky Ve zkratce)
Drahá česká vládo, tleskám tvým osvíceným hlavinkám!
Az na cestne vyjimky, pocinaje zalozenim Ceskoslovenska, pres kolaboraci se sionistickymi teroristy v Palestine, pozvani SSSR v 68' za ucelem "osvobozeni", Havlovy slinty o "humanitarnim bombardovani Srbska", az k tomuto podlemu arci-kolaborantu Topolankovi - historicky vlada v Ceskoslovensku/Cechach je jen oddanou najemnou silou ZOG (i.e., Zionist Occupational Government, tj. Zioniosticka Okupacni Vlada).
Ohledne samotneho Topolanka, bezcharakterniho prostituta jaky se jen tak nenajde: Cizoloznik, byvaly funkcionar SSM (ve svem zivotopise uvadi ze "vsichni tam museli byt", v cemz lze, ja jsem nikdy do te zidobolsevicke jugend nevlezl a v tom urcite nejsem osamocen), jeho tata zavodni predseda KSC (dneska rika ze se pry "za nej stydi" , a dnes se jakekoliv hanby bratrickuje s vrahy Masiny kteri pry "zneskodnovali komunisty", jako cetnika Honzatka v Celakovicich ktereho za pomoc podrizli jako podsvince (Masin pri nedavnem setkani s Topolankem prokazal svuj charakter, namisto aby zoopakoval to co udelal Honzatkovi, tak s komousem si potrasal ruku), a jako oddany shabboz-goj navstivi izraelskou ambasadu v Praze aby tam sve vrchnosti vyblizal ritni otvory ..
Srbove, ve stare dobe znami coby Jugosi, pomohli mnohym k uteku z bolsevicke paradyzy v Ceskoslovensku (vcetne me samemu), a tak normalnim a slusnym Cechum dnes jen zbyva se za takovou ZOG vladu prostitutu & prasat okupujici prazsky hrad jen stydet, a tem kteri dozivaji mimo jen rici: Zaplat Bohu ze jsem venku ..
Pura vida
Máte pravdu. Už 70 let našim věcem nevládnem... Škoda že to němci posrali, když odmítli postavit druhé, čtyřjazyčné švýcarsko
Mně také pomohli v roce 68 Srbové. Specielně Vás pane Latinec potěší zpráva, že židé si demokraticky zvolili za národního ptáka Izraele dudka (דוכיפת). Vyhlásil to prezident Šimon Peres, shodou okolností peres je hebrejsky sup. Dudek je prý nebojácný, když je v nebezpečí, nepříjemně piští a smrdí.
Nejúspěšnějšími dalšími navrhovanými národními ptáky byli: poštolka, čejka, sup, pěnkava, ledňáček, slavík, pěnice a medosaj.
1.6.2008 16:56
RE: Soucasna ceska vlada = politbyro kolaborantu
MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?
Reakce na 162242
za císaře pána. Jenom to už není Franta Pepa, ale předseda evropské komise. A už nezastřelí Ferdinanda, ale třeba 10,000 kosovských sedláků. To bude mela až přijedou Turci do Vídně! Jenže dneska, dneska už je blitzkrieg starý, pomalý slovo...
by měla představovat vládu lidu. Proč tedy vláda ODS nesouhlasí s referendem občanů k otázkám, které se týkají občanů. Myslím si, že právě demokracie by měla být o tom, že se vyjádří občané a nikoliv pár prospěchářských jedinců nejen ve vládě, ale taky v senátu a PS a to mnohdy proti většině obyvatel této země.
Česká vláda si z ľudu robí prdel. Z charty OSN detto. Tak ako u radaru podobne pri uznaní Kosova nie je žiadny relevantný argument pre. Je to vari odmena za vyhnanie 350 000 nealbánskych obyvateľov, či za brutalitu UCK? Čím si to vlastne Albánci zaslúžili? Pitvaním Srbov na orgány, rabovaním, ničením pamiatok, podlosťou každého druhu ...
>Čím si to vlastne Albánci zaslúžili?
'Odsypavanim' za pole pusobnosti na prekladisti zvanem CR.
Kdo vi,nebo vidi, 'demokraticky' mlci.
23.5.2008 1:40
Opravdoví řezníci Balkánu: Případ s orgány zřejmě jen špičkou ledovce
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Dávám tu jen odkaz, protože mi chybí slova hnusu
[url]http://cz.altermedia.info/z-domova/opravdovi-oeznici-balkanu-poipad-s-organy-zoejmi-jen-spiekou-ledovce_4146.html[url/]
23.5.2008 9:57
RE: Opravdoví řezníci Balkánu: Případ s orgány zřejmě jen špičkou ledovce
Reakce na 161684
http://cz.altermedia.info/z-domova/opravdovi-oezni...
Albánky serou parchanty a přebytek se rozprodává na orgány.
Většina Albánců ( ti, co si neukradli zbraně ) je na tom ještě hůř než Srbové v Koksovu. Srbové v Koksovu jsou v enklávách aspoň chráněni jednotkami KFOR ( zatím ), ale na albánské straně kdo nemá kalašnikov, je v prdeli.
Vzpomněl jsem si na sobeckou mrchu Veroniku Žilkovou, která si v produktivním věku užívala a když se dostavilo špatný svědomí, tak si skoro v 50-ti pořídila děcko. Starý bábě se pochopitelně narodil kripl. Nakonec nepřežil, ale kvůli pokusům o jeho záchranu možná zemřelo několik zdravých dětí.
23.5.2008 10:34
RE: Opravdoví řezníci Balkánu: Případ s orgány zřejmě jen špičkou ledovce
Reakce na 161704
Nechápu jak může projít takový příspěvek...cenzore!
Inu..je to zvědavec
Já jsem se Žilkovou chodil na základní školu a rozhodně to není sobecká mrcha.
Nechápu jak může někdo napsat debilitu typu ..."která si v produktivním věku užívala"...
i kdyby člověk klesnul tak hluboko, že by přijmul tento způsob myšlení, tak to v tomto konkrétním případě není pravda, že ano?
No prostě HKP je naprosto unikátní mega frustrát a malej ..ráček.
23.5.2008 11:10
RE: Opravdoví řezníci Balkánu: Případ s orgány zřejmě jen špičkou ledovce
Reakce na 161709
Možná jsem to napsal trochu tvrdě, ale v podstatě je to tak. Žilková honila kariéru a pro děti se rozhodla až v 35-ti, což je trochu pozdě ( zvlášť v radonem zamořených Čechách, kde vaječníky stárnou čtyřikrát rychleji ).
Chtěl jsem rejpnout do západního ( hlavně amerického ) způsobu života, který zavedly feministky - první styk v 15-ti, první dítě v 35-ti a mezi tím kariéra.
Pozn. V ČR žije 10 milionů lidí. Pochybuji, že právě vy jste chodil s Žilkovou do třídy.
23.5.2008 20:25
RE: Opravdoví řezníci Balkánu: Případ s orgány zřejmě jen špičkou ledovce
Reakce na 161718
Do třídy ne, ja A ona C, říkal jsem na základku.
Ale Žilková má víc dětí (nevím jestli 3,4 nebo 5 ale určitě ne míň), včetně dospělé Agáty Hanychové, takže ten Váš podlý útok je úplně bez logiky (i té kterou propagujete)...
A souvislost s Kosovem je opravdu na makovici...
23.5.2008 9:31
RE: Opravdoví řezníci Balkánu: Případ s orgány zřejmě jen špičkou ledovce
bývalý antikomunista 213.?.?.?
Reakce na 161684
Ten Váš odkaz mi nešel otevřit, dovolím si jej zčítelnit: http://cz.altermedia.info/z-domova/opravdovi-oezni...
23.5.2008 14:48
RE: Opravdoví řezníci Balkánu: Případ s orgány zřejmě jen špičkou ledovce
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?
Reakce na 161705
jo díky..chybka se vloudila
Jsem zvědavý, kdy se konečně většina našeho národa rozhoupe a vykope všechny paňáci z vlády trojkoalice od válu. To, co tam vyvádí už v tuto chvíli přesahuje všechny meze a to jsme sotva v první třetině těch jejich rozkrádaček (privatizací), rozdávání čs. území (Brdy pro radar US, části pohraničí Polsku...) a teď uznání Kosova (naprosto v rozporu s resolucí OSN a také zdravým rozumem - Srbsko v odpovědi na tento akt odvolalo z Prahy svého velvyslance) atd...
Vkládám naděje do začínajících protestních stávek (učitelé, divadelníci, lékaři, dopravci...), nepokojů a pravděpodobné generální stávky s přispěním odborových svazů.
Přidávám i obrázek s mottem dne:
m,
23.5.2008 15:08
RE: Motto pro dnešní den...
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?
Reakce na 161711
Čechám neostáva iné len generálny štrajk
skutone toho ceskeho pana neviem zaradit, ale viac sami paci, nez nie.
skutočne toho ceskeho pana neviem zaradit, ale viac sa mi paci, nez nie.
>skutočne toho ceskeho pana neviem zaradit, ale viac sa mi paci, nez nie
Politika neviete zaradit? Vy, pán Google?
Čo sa vám ne nem páči - milenky, kravaty, tunely, žeriavy, populismus ....?
Porozprávajte, dobrý muži ....
> milenky, kravaty, tunely, žeriavy, populismus
Dobrý muži, jednou má správný názor. Jeho kravaty a milenky mě nezajímají. O tunelech a populismu si popovídáme jindy.
Snad již podruhé má správný názor (poprvé to bylo s těmi soudci a za to byl nazván despotou nebo něco podobného). Když již musíte vlézt Bushovi do řitě, proč když má Klaus jednou dobrý nápad nemůže také prostě vetovat jako křovák?
>Dobrý muži, jednou má správný názor. Jeho kravaty a milenky mě nezajímají. O tunelech a populismu si popovídáme jindy. Snad již podruhé má správný názor (poprvé to bylo s těmi soudci a za to byl nazván despotou nebo něco podobného). Když již musíte vlézt Bushovi do řitě, proč když má Klaus jednou dobrý nápad nemůže také prostě vetovat jako křovák?
>...jednou má správný názor
>Snad již podruhé má správný názor
Mno, až to Klaus trefí napotřetí, dejte vědět ...
>O tunelech a populismu si popovídáme jindy.
Netřeba popovídat o již propovídaném. Dávám přednost dokumentaci faktu.
Když už lavírujete v hnoji politiky, měl byste vědět o čem ta politika vlastně je. Můžete začít třeba tady:
http://zpravy.idnes.cz/slusny-clovek-byl-a-je-za-h...
Získáte tam kupříkladu velice praktický návod: "Jak si v Česku koupit justiční paláce i s jejich obsahem."
>Když již musíte vlézt Bushovi do řitě, proč když má Klaus jednou dobrý nápad nemůže také prostě vetovat jako křovák?
Vy už to nehulte, dobrý muži.
no prave, milenky, tunely, zeriavy, populizmus
k tomu tak podareneho syna:
ked som sa vcera v noci, teda skor nad ranom, vratil domov po posedeni s kamaratmi
a Smirnoffom - este aj moja klavesnica mala ckavku - a precital som si o jeho postoji,
v otazke uznania Kosova Tupolankovou bandou, tak sa mi cely ten Klaus bohovsky pacil aj ako clovek.
viete ako to je, ked ma clovek rad cely svet.
ale hoci mi dnes riadne brni v palici, este stale sa mi vidi, ze to jeho gesto voci Srbom bolo velmi potrebne.
tunely-netunely.
vela od nich cakat tak ci onak nemozeme, su to predsa len politici.
>... ked som sa vcera v noci, teda skor nad ranom, vratil domov po posedeni s kamaratmi a Smirnoffom ...
AHA!
> ... viete ako to je, ked ma clovek rad cely svet.
Vím, také mám - čas od času - tyto v kvartále ...
>... ale hoci mi dnes riadne brni v palici, este stale sa mi vidi, ze to jeho gesto voci Srbom bolo velmi potrebne. tunely-netunely.
brnění-nebrnění, naprostý souhlas!
dobry den,
troska off topic, ale chcem sa spytat ci niekto nevie o linku na dokument ceskej televizie z pred par rokov, ktory pojednaval o albanskych plotoch v kosove, strategii pri stahovani sa do vacsich sidiel rozdrobovani uzemia s homogennou srbskou populaciou na zmiesane uzemie.
ak by niekto vedel, dakujem.
na presny nazov dokumentu si bohuzial nespominam.
Že se s uznáním Kosova Českou republikou nemohu smířit, je dostatečně známé. Velmi mne však zneklidnila slova pana velvyslance Vereše, když mi říkal, že Srbové nebrali nijak osobně, že Kosovo uznaly takové země jako Finsko, Holandsko či Německo, ale krok české vlády že je zasáhl.
Stejně tak mne zasáhlo, když pak v rozhovoru připomenul několik příznačných momentů z historie našich dvou zemí. Například to, že:
v období I. světové války T. G. Masaryk jezdil po světě (a zakládal samostatné Československo) se srbským pasem, když mu c. k. Rakousko-Uhersko pas odebralo;
v průběhu II. světové války byl dědeček pana velvyslance Vereše v Jugoslávii zatčen gestapem za to, že byl masarykovcem a benešovcem;
otec pana velvyslance po válce studoval v Praze a byl po roce 1948 našimi úřady poslán domů, protože se nechtěl zříci svého prezidenta Tita ve prospěch Stalina;
v srpnu 1968 při našem přepadení vojsky Varšavské smlouvy Jugoslávie jako jediná země mobilizovala.
A nyní pan velvyslanec odjíždí v neděli ráno do Srbska, protože se téměř všemi přáteli opuštěné Srbsko nemůže smířit se středečním krokem naší vlády.
Myslel jsem, že svým rychlým pozváním srbského velvyslance před jeho nechtěným odjezdem vydám alespoň malý signál lidem u nás i v Srbsku, že se na vztazích Čechů k Srbům nic nemění.
Byl jsem rád, když mi řekl, že si nesmírně váží toho, že jsem jediný prezident, který něco takového udělal. Netušil jsem však, že se budu také muset stydět.
Co nato vlastně říct a jak se k té celé věci vyjádřit. Jedna věc je zcela jistá, že nejenom vláda ale vlastně každý člověk, který uznal nezávislost Kosova vlastně nevědomky uznává terorismus. Když se do tohoto problému člověk více ponoří, tak brzo zjistí, že v tomto rozhodnutí s naší Vládou ČR se nedá souhlasit. Nic méně vždyť i naše celá vláda nebo lepší řečeno obě komory parlamentu někdy vlastně ani neví co vůbec schvalují. Je to smutné, že za tak královské platy myslí jen na sebe a své dobro.
Proč by přemýšleli o něčem jiném? Z velkýho přemýšlení bolívá často kebule a tak to radši přenechají Big Brotherovi, ten má větší hlavu. A taky místo možná nějaké té facky, kdyby se bráchovi zpečovali, obdrží navíc přátelský poplácání po rameni.