Diskuze k článku

Sebevražda mladé dvojice anebo máme další Palachy?

Příspěvků 82

19.5.2008 0:51

Blokace diskuzí na Novinkách

Pustí mě cenzor? 213.?.?.?

Zablokování diskuze na Novinkách u článku u smrti, sebevraždě a podobných tragédií je docela běžná praxe a vezmu-li v úvahu, co za slovoč se tam v diskuzích vyskytuje, tak to JENOM SCHVALUJI. Ono se to rychle rozlezlo do dalších diskuzích, takže jsme se od "inteligenta" s přezdívku Svizdle nebo tak nějak dozvěděli, že "dva mladí lidé zmařili své životy kvůli modrým hyenám", a podle mého názoru, klidně si s tím nesouhlaste, je mi to jedno, se krajně nehodí, aby pod takovýmto článkem se nacházela diskuze s takovými příspěvky, zvlášť, když to mohou číst pozůstalí.

Druhá věc, že nikdy neuvidíte dopis na rozloučenou, to předpokládám a také v to doufám, kdybych já spáchal sebevraždu, tak poslední, co bych chtěl, by bylo, aby mé poslední rozloučení rozebíral někdo na Zvědavci.

A třetí věc, že spáchali sebevraždu kvůli systému nemusí nutně znamenat, že to udělali kvůli vládě ODS, poplatkům ve zdravotnictví či americkému radaru. Klidně to mohli také udělat kvůli vzůstající vlně antisemitismu a antiamerikanismu, kvůli diskutérům z Novinek, kteří volají po vládě KSČM či kvůli olympijským hrám v Pekingu.

(P.S.: tak jsem zvědav, zda mě editor bude cenzurovat, jak je v poslední době jeho dobrým zvykem)

161372

19.5.2008 12:53

RE: Blokace diskuzí na Novinkách

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 161372

Nebýt vaší poznámky o vrůstající vlně antisemitismu (přepodkládám, že nemluvíte o systematickém vyvražďování Palestinců), nechal bych váš příspěvek bez povšimnutí. Ale jelikož vás údajně editor cenzuruje, rád bych se vás na něco zeptal. Mohu hádat, co jste zač?

Volič ODS (také jsem je v posledních volbách volil, za což bych si nejraději nafackoval).
Podporujete výstavbu americké vojenské základny v ČR.
Podporujete válku v Iráku.
Podporujete zahájení útoku na Írán.
Podporujete zabíjení Palestinců a konfiskaci jejich půdy.
Amerika je jediná skutečná demokracie.
Věříte tomu, že 911 bylo dílem Bin Ládina.

Nakolik jsem se ve vás spletl?

161408

19.5.2008 13:57

RE: Blokace diskuzí na Novinkách

Vanguard 62.?.?.?

Reakce na 161408

Hm, jak já chápu třetí odstavec, autor chtěl zřejmě říct, že nesouhlas se současným systémem může směřovat i na opačnou stranu, než je naznačeno v článku a že tedy není možné sebevraždu těch dvou nešťastníků automaticky spojovat s nesouhlasem se Systémem tak jak je tady projevuje vetšina diskutujících...

161424

19.5.2008 14:48

RE: Blokace diskuzí na Novinkách

Pustil mě :) 213.?.?.?

Reakce na 161424

Přesně tak, bod pro vás, takhle jsem to myslel.

161425

19.5.2008 15:12

RE: Blokace diskuzí na Novinkách

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 161425

Výborně. A jak se tedy stavíte k tomu, jak jsem si vás otipoval? [oči v sloup]

161428

19.5.2008 18:01

RE: Blokace diskuzí na Novinkách

často cenzurovaný 213.?.?.?

Reakce na 161428

Nejdřív se chci omluvit, že jsem nereágoval už odpoledne, ale měl jsem čas jen na rychlou odpověď Vanguardovi [smích]
Já myslím, že i Velká Británie, Izrael, Španělsko, Austrálie či Brazílie jsou demokratické státy. Demokracie je systém, který se nemá moc kam vyvíjet. A to, že ji v USA měli o 200 let dřív, než třeba u nás neznamená, že budou stále napřed [smích]
Palestina je území, které kdysi dávno bylo osídleno židovským národem, pak se tam nakýblovali Arabové, křižáci, Osmanská říše a po první světové válce toto území připadlo Velké Británii, která se jej rozhodla po druhé světové válce rozdělit mezi ty, co tam žili a Židy, kterých tou dobou bylo pár milionů a které nikdo nikde moc nechtěl.
Jelikož Velká Británie toto území získala od agresora ve válečném konfliktu, který nevyvolala, měla tedy plné morální právo si s tím územím dělat, co chtěla a vezměte na vědomí, že se jednalo hlavně o pouště, pravda Jerusalém byl i tou dobou centrem tří náboženství. Ale pokud jej Británie předala Židům, tak nemám problém s tím souhlasit.
A že je dnes Izrael dvojnásobný? Kolik vedl válek se svými sousedy? 6? Možná víc, z hlavy to nevím a údaji z wikipedie tentokrát machrovat nebudu. A v kolika konfliktech, ve kterých zabral nějaké území, byl agresorem? Ani v jednom! Jestli si Arabové plánovali Izrael zničit (a že to deklarovali při začátku 1. Izraelsko-arabské války), tak jim právem patří, že přišli o podstatnou část území pro ně určeného OSN.
Mluvíte tu o systematickém vyvražďování palestinců, ale laskavě se podívejte, jak se k nim chovají jejich arabští bratři! Nejdříve chtěli společně zničit Izrael, ale když se jim to nepovedlo, tak si alespoň připojili, co z Palestiny zbylo a kde měl být původně palestinský stát. To vám nevadí? Na jednu stranu vyčítáte Izraeli, že si přivlastnil část území státu, který proti němu válčil, ale zároveň vám nevadí, že třeba Egypt dočasně připojil pásmo Gazy? A kdy o něj přišel? Až když prohrál válku s Izraelem a ten jej začal okupovat. Ale co udělal Izrael? Prohlásil, že toto území předá pod Palestinskou samosprávu a stáhne se z něj (pravda, trvá mu to trochu dýl, ale nechte se ostřelovat beztrestně raketami z území sousedního státu). Tedy Židé se zachovali VÝRAZNĚ LÉPE k Palestincům, než jejich vlastní arabští příbuzní.
A jak z toho ven? Ať se Izrael stáhne z pásma Gazy a Západního břehu Jordánu. Ale ať kolem toho postaví pětimetrovou zeď, minové pole, protiraketový systém, prostě cokoliv, aby Palestinci zůstali na území, které jim zbylo a nelezli do Izraele odpalovat bomby. Dále bych byl pro, aby Jerusalém získal více neutrální status. Tedy hlavní město Izraele by měl být Tel Aviv a Jerusalém bych posunul na trochu jinou úroveň - stále by šlo o území Izraele, ale nad pořádkem by spolu s Izraelskou policií dohlížely i složky OSN

161447

19.5.2008 19:56

RE: Blokace diskuzí na Novinkách

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 161447

Pane Bochu, tak jak to tu podáváte, zní to docela rozumně. Jen nevím, jak si mám vyložit to, že VB má plné právo nakládat s nějakým dobytým územím po svém. Mělo snad Rusko po dobytí Československa právo ho přidělit třeba Eskymákům? Tuto logiku jaksi nechápu.

Ano, židů bylo třeba v iráku 300.000. Ale do "Izraele" se jim jaksi nechtělo. Teprve když Mossad začal vyhazovat do luftu jejich synagogy a obviňovat z toho Iráčany (muslimy), nezbývalo jim, než se přestěhovat. Z Íránu se jim židy nedaří dostat ani přes mnoho slibů blahobytu. Proč asi?

Co se týká pásma Gazy a Egypta, nepatřila Gaza v minulosti Egyptu?

Dobře, vy říkáte, že ta území, která dobyl "Izrael" ve válkách, je jeho právoplatný majetek, jak mi ovšem vysvětlíte, že dochází k dalším a dalším záborům půdy? Copak je nějaká válka?

Arabové se zachovali k Palestincům hůře? Nemám pocit, že by je každý den ostřelovali, odpírali jim přístup k vodě, jídlu, elektřině, benzínu, kácely jejich olivová pole, likvidovali jejich vesnice atd. Pokud jste to ještě nečetl, velmi doporučuji úryvky z knihy Sionismus (Alfréd M. Lilienthal). Myslím si, že tento židovský historik o tom něco vědět bude...

Co se týká práva Palestinců na ozbrojený odpor, o tom se s vámi nebudu bavit, každý utlačovaný člověk má právo se bránit.

A jak mi vysvětlíte, že původní židé v Palestině jsou proti "státu Izrael"? Čím to asi je?

BTW. Promiňte Vladimíre, že je to opět off-topic.

161460

19.5.2008 20:37

RE: Blokace diskuzí na Novinkách

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 161460

Jen nevím, jak si mám vyložit to, že VB má plné právo nakládat s nějakým dobytým územím po svém. Mělo snad Rusko po dobytí Československa právo ho přidělit třeba Eskymákům? Tuto logiku jaksi nechápu.


Protože mícháte dvě věci dohromady, já tu mluvím o právu napadeného státu nakládat s dobytým územím agresora ne s právem agresora nakládat s dobytým územím napadeného státu. Anexe arabských území Izraelem je stejný případ jako zábor východoněmeckých území Polskem po 2. světové válce

Ano, židů bylo třeba v iráku 300.000. Ale do "Izraele" se jim jaksi nechtělo.

Kdybych měl někde prosperující firmu a slušnou životní situaci, tak bych se taky neplánoval stěhovat, i kdyby to bylo mezi mé krajany. Po roce 1989 se také nevrátili všichni, kteří emigrovali v období vlády komunismu z ČR.

Teprve když Mossad začal vyhazovat do luftu jejich synagogy a obviňovat z toho Iráčany (muslimy), nezbývalo jim, než se přestěhovat.

Obviňujete bez důkazů.

Dobře, vy říkáte, že ta území, která dobyl "Izrael" ve válkách, je jeho právoplatný majetek, jak mi ovšem vysvětlíte, že dochází k dalším a dalším záborům půdy? Copak je nějaká válka?

Ta poslední mapka je pro mě novinkou a nevím tedy, jak je pravdivá, ale je to jedno. Já jsem snad jasně deklaroval, že by Izrael měl zabírat pouze ta území, která jsou mezinárodně uznávaná (mapa 3). Židovské obyvatelstvo z nového Palestinského státu přestěhovat a zaopatřit na vlastním území nebo ponechat osudu, pokud si to budou přát (ale tlačit na nový stát, aby zajistil jejich bezpečnost)

Arabové se zachovali k Palestincům hůře?
Okolní arabské státy chtěli připojit palestinská území ke svému státu. Proč "trpícím" palestincům neposkytují pomoc jejich druzi? Arabské státy s Palestinou přímo sousedí, tak proč tam od nich neproudí humanitární pomoc?

161462

19.5.2008 21:33

RE: Blokace diskuzí na Novinkách

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 161462

Československo bylo rovněž území agresora, válku Sovětskému svazu vyhlásilo Slovensko a bez vyhlášení války byl Sovětský svaz napaden Velkoněmeckou říší.

161463

20.5.2008 2:54

RE: Blokace diskuzí na Novinkách

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 161447

System, ktery starti schopnost reagovat na nove podnety je takova dodelavajici zombie. Krasnym prikladem jsou mrtve jazyky. Vznesena latina jako mrtvy jazyk, dnes nema slovni zasobu, kterou by mohla popsat cast reality, ktera vznikla spolu s pokrokem ve vedach, spolecnosti... K tomu, aby system i politicky neustrnul samozrejme potrebuje schopnost sebereflexe a k te je nutny svobodny projev nazoru a jejich vymena v diskusi. Odstarsujicim cerstvym pripadem dusledku ztraty sebereflexe v politice je kolaps vychodniho bloku. Odstrante sebereflexi a dusledky teto represe zpusobi vyhniti systemu zevnitr a jeho nasledny pad. Ze to bude trvat mozna desetiliti? Co je pro historii lidske civilizace 100 let? Ale pozor s zrychlijici vyvoj, zrychluje i pusobeni casu.

161475

20.5.2008 3:02

RE: Blokace diskuzí na Novinkách

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 161475

"ztrati schopnost"

161476

19.5.2008 16:05

RE: Blokace diskuzí na Novinkách

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 161424

Hm, pak možná souhlasíte s panem Bochem i v tom, že se koncem měsíce tenhle server pro nedostatek vyžebraných peněz zavře... [zmaten]

161431

21.5.2008 0:41

RE: Blokace diskuzí na Novinkách

Petr Partyk 88.?.?.?

Reakce na 161408

Pane Hestroyi, jste kouzelný. Nepolemizujete s obsahem příspěvku, ale kádrujete jeho autora, kterého neznáte. Jestliže jste volil ODS a chcete si nafackovat, klidně tak učiňte. Sám jsem nic takového nikdy neudělal, ale nepovažuji to za svou velkou přednost. Prostě je to fakt. Další tvrzení jsou úplně od věci. Irák, Irán, Palestina, Bin Ládin.... Každé z těchto témat by vydalo na dlouhé diskuse. Ten, s nímž tak nevěcně polemizujete, pouze vyjádřil názor, že nesouhlas se systémem nemusí být zrovna to, co si pod tím ve své předpojatosti čerstvého konvertity (ještě nedávno volič ODS) představujete zrovna vy. Toť vše, cokoliv nad to jsou vaše fabulace a fantasmagorie.

161528

21.5.2008 3:28

RE: Blokace diskuzí na Novinkách

Saša 74.?.?.?

Reakce na 161528

Pan Hestroy odpovídá Vítězslavu Blochovi ze zvláštní nábožné školy, který se vždy zastává každého zabíjení, mučení, nepráva apod. Tedy Hestry mluví velmi k věci. Vy a pan Bloch nepochopíte, že mnozí z nás před jeho narozením, za komunismu poslouchali Hlas Ameriky a dnes tu Ameriku kritizujeme z té jeho „přátelské“ Ameriky. Právě proto, že máme lidi a zemi rádi. S antisemitizmem je to podobné. Kritika nesmyslné politiky neznamená, že nemám rád židy. Vítězslav Bloch je dobře známý, můžeme ho omlouvat výchovou, nevědomým obdivem, ale jeho záměr není ani diskutovat on chce zdiskreditovat a poškodit.

161529

21.5.2008 19:04

RE: Blokace diskuzí na Novinkách

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 161372

Dodržte, co jste slíbil:
"Zablokuji si emailovou adresu info@zvedavec.org, aby mi nechodili vaše reakce, poněvadž nemám čas a ani náladu je promazávat, možná sem ještě jednou dneska zaskočím, abych se podíval, co jste mi odpověděli, nebo zda mě zase pan Stwora zacenzuroval, když jsem si dovolil jej nazvat pravým jménem, ale pak s hřejivým pocitem, že je vyšetřován a že snad zkončí v base sem chodit přestanu, abych se vyhnul střetu s lidskou blbostí.
Vítězslav Boch 10.01.08 15:45"

161584

19.5.2008 7:23

Je tady moc nejasnosti na to delat nejake zavery

Semerad. 76.?.?.?

a já se ptám, jedná se o dva nemocné mladé lidi a nebo byli oba tak frustrováni systémem, že jedinou věc, kterou proti systému mohli udělat byla sebevražda? Tak jako se v roce 68 upálil Jan Palach?

To se mi moc nezda. Osmnactileta a dvacetilety nemohou byt flustrovani systemem. Co kdyby zili opravdu v komunismu, jako Palach, nebo v nacismu?

>V Jakubově dopise stálo: Můj čas se nachýlil ke konci... Omlouvám se, mějte se tady dobře... Smrt je vysvobození.

Takhle nepise nekdo, kdo by planoval sebevrazdu kvuli straslivemu rezimu. Je tady mnoho nevysvetleneho. Proc jeli az na Slovensko, proc si pred sebevrazdou vybrali z bankomatu pet tisic atd. Spojovat jejich smrt jakymkoliv zpusobem se smrti Palacha je prinejmensim dost predcasne.

161383

19.5.2008 11:59

Ta naše demokracie...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 161383

Samozřejmě Semeráde, jako kolovrátek, že? Dnešní režim je dokonalá demokracie, že? Víte, vy starý provokatére, já jsem sice komunismus zažil jen 20 let, ale přesto, že jsem žil v silně antikomunistické rodině, kdy pro mého otce byla Amerika opravdovou demokracíí a rájem svobody, po pádu komunismu a po deseti letech rychlého střízlivění jsem pochopil, že se nezměnilo vůbec nic. Vládnou nám ti samí lidé, dokonce ještě horší, STBáci a jejich děti, které studovali na západě, zatímco ostatní mohli jet maximálně do Jugoslávie. Můj děda, který dělal před válkou a za války, než byl nuceně nasazen v Německu, šéfkuchaře v Ambassadoru, mi po "revoluci" řekl pravdu o rodině Havlů, každý v Praze tehdy věděl, že aktivně spolupracují s Gestapem. A tenhle Havel nám začal dělat prezidenta. Ano, není pak divu, že odmítl vypořádat se s komunisty a STBáky, místo toho laskavě podpořil humanitární bombardování těch, kdo se nechtěli sklonit před globálními bankéři, kteří po pádu komunismu za babku skoupili veškeré bohatství postkomunistických států.

A co se stane pak, když člověk pochopí, že se vůbec nic nezměnilo, sice nejdem do basy za hanobení socialismu, protože systém pochopil, že když lidem nabídne peníze (za nekonečnou práci), můžou si reptat, ale stejně budou tak unavení, že se nezmohou na odpor. Propaganda se stala daleko sofistikovanější, ale pod tíhou důkazů o její lživosti, se stále více lidí probouzí z toho "demokratického" snu. Nyní jim začíná docházet, že USA skutečně JE imperialistický agresivní stát, jakkoliv jsme to komunistické propagandě nevěřili. A že těm nahoře nejde o blaho státu, ale o jejich tučná konta. Víte Semeráde, vy jste ten dinosaur, který by se spíše hodil jako nástěnkář na ÚV KSČ, mluvíte úplně stejně. Jen jste převlékl kabát.

Tento systém je dokonce ještě horší než komunismus. Tam alespoň lidé vědělli, kdo je jejich nepřítel. A věděli, že ten komunismus prostě jednou skončit musí. Dnes nemají lidé žádnou šanci něco změnit. Propaganda je stokrát větší než za komoušů, daleko účinější, dělí lidi na skupiny, čímž ruší možnost na nějaký masový odpor. Jsi proti systému? Pak jsi tu nacista, jindy zase antisemita, jindy se hodí nálepka komunisty, pak zase fašisty, muslimského teroristy apod. Systém si s námi hraje, a to co nám pro budoucnost připravuje vůbec není hezký pohled. Třetí říše žije, jen se jmenuje Evropská Unie. Němcům se konečně podařilo zkolonizovat Čechy, zničit české zemědělství, ovládnout strategické odvětví průmyslu. Soudruh Železný se svým přítelem Lauderem tunelují stát o 10.000.000.000 Kč. Za to se Železný dostává do Evropského parlamentu. ...

161401

19.5.2008 15:28

RE: Ta naše demokracie...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 161401

Propaganda je opravdu velmi sofistikovaná. Ale jak to, že to vše je tak chytlavé? Zejména hudba (bigbít, či jak se to vše dnes jmenuje, je u nás již mnoho let, ještě za socíku, mnohem oblíbenější než např. častušky nebo i naše lidové písně).

161436

20.5.2008 18:10

RE: Ta naše demokracie...

hc 194.?.?.?

Reakce na 161436

Máte to hodně zjednodušené a tak vám odpovím hodně zjednodušeně: stejná hudba, jaká za minulé éry provokovala establishment na "Západě", provokovala i establishment na "Východě". Přestože - zdánlivě logicky - to, co vadilo establishmentu na "Západě", mělo být vítáno establishmentem na "Východě".

161515

19.5.2008 16:35

Super

Latinec 66.?.?.?

Reakce na 161401

Super. To co jste pane sumarizoval, to sedi jeste lepe jako prdel na hrnci. Dekuji, ja bych to tak v kostce nedovedl rici.
Nicmene, omameni konsumerismem zijeme v diktature lzi, v ponizujicim oblbovani, vedouci k trvale destrukci. Ano, bez pochybu horsi jako v komunismu, nebot nevime (to diky Politicke Korektnosti) ktera bije, o co ve skutecnosti jde (kolikrat i ja jsem slysel v US od jednoho krivackeho "praveho" Americana, krivejsiho jak turecka savle, a nedivil bych se ze by to byl svobodny zednar: "Ne, to jsem se nesnazil rici. Musis se ucit cist mezi radky, snazit se porozumet to co se Ti snazim naznacit, bal-bla-bla"[mrknutí jedním okem], a dale skody ktere tento NWO system pacha jsou daleko tezsi, a z nasledku se tezko tradicni svet jednou (doufaje ze k tomu dojde, az bude "po tom"[mrknutí jedním okem] bude stavet zpatky na nohy.
Opet pripojim jednu linku - doufejme ze tu dnes pan editor nezamitne jako predtim (coz se mi deje casto na tomto Politicky Nekorektnim Webzinu) - tam ten clovek pise fantastickou vec, v anglictine, ja se ji pokusim prelozit:
Kdyz kouzelnik v cirkusu provadi "kouzelnicky cin", v tom nejsou zadna kouzla, pouze intriky. Kdyz NEUSTALE budete sledovat kouzelnikovy ruce, a ne to na co se snazi upoutat vasi pozornost ci co vam vypravi, ale pozorujete to co dela, uvidite skrz vsechna ta "kouzla" ktera kona. Ta "kouzla" nejsou nic jineho nez podvodne triky. Podobne, kdyz budete sledovat osobu, ci skupinu lidi (pzn.: skupinova strategie!), a nebudete venovat pozornost tomu co vam vsem vypravi a na co se snazi upoutat vasi pozornost, ale pouze se budete koncentrovat na to co delaji, tak budete schopni poznat co ti ve skutecnsti jsou. Nebot podle "jejich ovoce", tj. to co delaji, ne to co rikaji, "je budete schopni rozpoznat".
http://www.christianisrael.com/overview/e1.htm
Pura vida.

161438

19.5.2008 12:54

Ta naše demokracie (dokončení)

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 161383

... Naši vojáci se účastní agresivních vojenských tažení, jsou nuceni zabíjet nevinné lidi. Celá ta válečná legrace nás stojí miliardy ročně. Proto je potřeba začít vybírat poplatky u lékaře, abychom na to vůbec měli. Lidé začínají chápat, že hypotéky a půjčky (dokonce i v TV běží reklamy na lichvu), nejsou žádné spasení, jen je to vytloukání klínu klínem. Za komunistů stát mladé rodiny podporoval např. bezúročnými půjčkami. Dnes musí všichni makat jak blázni, aby všechny ty půjčky splatili. Ale stát se zadlužuje dál. Aby ne, když stavíme dálnice dráž než kdekoliv jinde. V téměř celé EU jsou levnější potraviny a spotřební zboží, než u nás. Třeba hned vedle, v Německu. Dnes nejezdí Němci nakupovat k nám, ale Češi do Německa. Přitom mají Němci třikrát větší platy.

Co vy na to, Semeráde? Je to optimistický pohled? Je to lepší, než za komunistů? Kromě narvaných supermarketů se změnilo co? Jen se rozšiřuje propast mezi chudými a bohatými. Nic víc. A horší nás teprve čeká. Válka se rozjíždí, vy už se jistě těšíte, až Izrael spolu se svým vazalem USA zaútočí na Írán, to bude vzrůšo, že? Třeba byste mohl nastoupit jako dobrovolník, co říkáte? Já si zajdu k doktorovi, abyste na to válečné dobrodružství měl.

161402

21.5.2008 3:51

RE: Je tady moc nejasnosti na to delat nejake zavery

Saša 74.?.?.?

Reakce na 161383

Bylo splněno jejich poslední přání? Byl někdy někde celý dopis zveřejněn? My nepochopíme pocit zoufalství a bezmocnosti. Pokud děláme hrdinu z Palacha, stejného činu se dopustili tito lidé.

Jistě Seberád ani já bychom něco podobného neučinili, ale přesto obdivujeme ty, kteří se nějak za národ nebo za myšlenku obětují.

161530

21.5.2008 5:19

RE: Je tady moc nejasnosti na to delat nejake zavery

Semerad. 76.?.?.?

Reakce na 161530

>Jistě Seberád ani já bychom něco podobného neučinili, ale přesto obdivujeme ty, kteří se nějak za národ nebo za myšlenku obětují.

Nevim, proc byla zcenzurovana moje nezavadna odpoved. Tady uz je nekdo tim cenzurovanim opravdu posedly. Zase je zrejme povolen jen jeden smer mysleni a uvah o celem pripadu. Tim koncim tuto naprosto bezcenou diskusi.

161535

19.5.2008 9:46

RE:doplnění editora

voyta 85.?.?.?

To je zvláštní. Když jsem ten článek četl poprvé(tuším, že to byl pátek)tak byla diskuze opravdu zablokována.

161385

19.5.2008 10:06

...

pm 78.?.?.?

1) s touhle formou protestu naprosto nesouhlasim, pokud to tedy měla být politická sebevražda.
2) jen se nebojte, další režim si na ně jistě vzpomene..

další kapička, z které vyplývá, že všem režimům jde o to samé.. [bliji]

161386

19.5.2008 11:13

Projevení nesouhlasu se systémem sebevraždou

petr sleder petr (tečka) sleder (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

je hloupost. Je to naprosto neúčinné a spíše to beru jako projev duševní lability. Stejně tak se dívám na Palachovu sebevraždu. Klidně mě sežerte, ale je to k ničemu.

161390

19.5.2008 12:00

I Zvědavec má svůj díl viny

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Kdyby někomu stálo za to, provést analýzu článků a diskusních příspěvků zde na Zvědavci, odhaduji, že by došel k následující syntéze:

Lidé, jste jen tupé ovce. Ničemu nerozumíte. Nic nedokážete. Je zcela marné se o něco pokoušet. MY (čti systém, bankéři, illumináti, židé či jakýkoliv jiný Bubák) ovládáme a vždy budeme ovládat vaše životy. Nemáte žádnou naději.

Je-li mladému a nezkušenému člověku opakovaně a dlouhodobě takto vymýván mozek, může to skončit i tragicky.

161394

19.5.2008 11:14

RE: I Zvědavec má svůj díl viny

google 84.?.?.?

Reakce na 161394

>Je-li mladému a nezkušenému člověku opakovaně a dlouhodobě takto vymýván >mozek, může to skončit i tragicky.

hlavne ked pride do kontaktu s intelektualnymi vyplodmi, ako su tie vase.
to by jeden mohol celkom stratit iluzie o ludskej rase, Vojto.

161396

19.5.2008 14:27

RE: I Zvědavec má svůj díl viny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 161394

Popravdě, ač bych nevolil slova jako "tupé ovce", musím s Vámi naprosto souhlasit. Zoufalost a frustrace místních přispěvatelů, ať už pramení z čehokoliv, ve mě vyvolává jak smích, tak zděšení. Po tom, co jsem si tady přečetl bych odhadoval, že se tady mísí členové Národního odporu a Svazu komunistické mládeže. To je příklad důvodu mého zděšení.
A kvůli čemu se musím smát? Např. tomu, jak něčí dědeček, kuchař z Ambasadoru, zná zaručenou pravdu o spolupráci Havlových s Gestapem! Popravdě, tohle je ta nejsměšnější konspirační teorie, kterou jsem kdy slyšel, a to je jich tady kopa.

PS Zvědavci: po zběžném prohlédnutí některých vašich kvazi-odborných článků, např. o izraelské lobby, Vám mohu říci, že co do zaujatosti byste dostal od Hamásu/Hizbaláhu či jiných zaručeně pravdivých a správných autorit pochvalu, ale co do odbornosti se omezujete na vykradení článku (Walta a Mearsheimera, který byl sám o sobě i po faktografické stránce brak). To Vám říká člověk, který není Žid, je vůči USA/Izraeli dosti kritický a izraelskou lobby se poměrně intenzivně zabýval, k čemuž shlédl rozsáhlé množství zdrojů od obou táborů. Navíc mi dlužíte 10 minut života, které jsem zde zbytečně strávil.

161423

19.5.2008 16:34

RE: I Zvědavec má svůj díl viny

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 161423

>Navíc mi dlužíte 10 minut života, které jsem zde zbytečně strávil.

Tedy, musím se poklonit Vaší nekonečné moudrosti, genialitě a zejména neskutečné rychlosti čtení. Za deset minut, já blb, nepřečtu ani jeden článek. Počítám, že stejnou rychlostí jste se zabýval i těmi ostatními zdroji, že?

161437

19.5.2008 16:37

RE: I Zvědavec má svůj díl viny

hc 194.?.?.?

Reakce na 161423

Připomněl jste mi zážitek krátce po 11.9.2001, kdy pár lidí probíralo ony známé události a horlivě nadávalo na islámské teroristy a na tu protiamerickou verbež, která ohrožuje svobodu a demokracii a blablabla... Jeden se mě zeptal, co si o tom myslím. Odpověděl jsem, že si nemyslím nic, protože oficiálům se věřit nedá a jiné zdroje zatím nejsou. Ten dobrý muž málem dostal hysterický záchvat. Jako ve vás to v něm vyvolalo jak smích, tak zděšení, hlava mu to nějak nedokázala pobrat. Nakonec došel k závěru, že musím být idiot, když nevím to, co přece ví každý (z televize a novin). Stručně řečeno - vaším bezobsažným výlevem jste mi toho vola připomněl.
P.S.: 10 minut života vám nikdo nedluží, protože je od vás nikdo nechtěl.

161439

19.5.2008 16:50

RE: I Zvědavec má svůj díl viny

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 161423

Je vidět, že jste moudrý člověk. Chtěl bych se jen zeptat, kdo vám dluží těch 10 minut? Když už jste tak moudrý, mohl byste místo nesmyslného plácání raději ztratit dalších 10 minut a říci zdějším nevzdělancům, jak to tedy ve skutečnosti je? Nezlobte se, ale pokud to neuděláte, jste pro mě jen ubohý anonym, který plácne první co ho napadne, ale nezapomene se přitom pochválit, jak je na tom dobře. Dobře, už víme, jak jste dobrý a nad věcí, vzdělaný... Co takhle utrousit něco, co má nějaký význam? Co se týká toho Havla, zkuste si přečíst otevřený dopis Havlovi. Tohle jsem si přečetl 18 let poté, co mi to řekl můj dědeček. Předpokládám, že jste také tak starý a zažil jste válku a bydlel jste v Praze. Pokud ne, pak pro mě vaše slova nemají vůbec žádný význam... A pokud je vaší jedinou devizou se chválit až do nebe, pak jste na tom opravdu špatně. Ale statečný, to jste, to se hned pozná, nejvtipnější je to PS, pod jakým podpisem to prosím je? [chechtot]

161442

20.5.2008 3:52

RE: I Zvědavec má svůj díl viny

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 161423

Jsou lidi, kteri proziji zbytecne mnohem vice casu, takze snad kvuli 10 minutam nebude tak zle. Takova dopravni zacpa je mnohem horsi zrout casu. Nerad bych odhadoval, vasi ideologickou prislusnost, mohl bych totiz dopadnout po odborne strance podobne mizerne jako vy? Byt vama tak odhadama bych se moc nezivil, mohl by jste umrit hlady. Doufam, ze dalsi vase odbornosti jsou na tom podstatne lepe.[velký smích] [vyplazený jazyk]

P.S. A co vam dluzim ja osobne touto reakci? [překvapení]

161477

19.5.2008 12:23

Věra Tydlitátová

RSDr. 195.?.?.?

Nový svět internetových diskusí
...
Kromě diskusních fór figurují v českém internetovém prostoru také nškteré portály přímo specializované na šíření extrémních postojů. Samy se rády definují jako „alternativní“, což vypovídá o potřebě internetových konzumentů revoltovat proti „oficiálnímu“ diskursu. Pisatelé působící na těchto webech a v diskusích předkládají bizarní alternativní historii (revizionismus), alternativní vědu (různé divoké antropologické, ufologické či kreacionistické teorie), alternativní politiku (extrémně pravicovou či levicovou ideologii a jiné názory, které jsou často podložené teorií spiknutí. Některé rysy této internetové subkultury se již blíží definici sekty. Častým motivem stmelujícím konzumenty těchto fór je přesvědčení, že „oficiální“ společnost včetně politiků, vědců a publicistů dobře zná „pravý stav věcí“, nicméně všichni to tají. Jde o infantilní postoj promítající odmítanou rodičovskou autoritu do světa „moci“ a o požděný pubertální odpor proti „dospělým“.
Motivací některých respondentů je nezvládnutá frustrace z prudkých proměn a nároků dnešní doby. Roli v jejich radikalizace pak jistě hraje naivní idelaizace minulosti s jejími ÚDAJNÝMI SOCIÁLNÍMI JISTOTAMI a nostalgickými vzpomínkami. Nadto vyrůstají další generace, pro něž je vzpomínka na komunismus, či dokonce nacismus pohým učivem dějěpisu.
K nedůvěře k historickým pramenům může připět také to, že odsouzení totalitních režimů je nyní v rukou „establišmentu“, tedy je tématem oficiálních médií, státního školství a vládnoucích politických elit.
Za určitých okolností, například v době VZRŮSTAJÍCÍ SOCIÁLNÍ NEJISTOTY, mohou být takové reference o totalitních režimech vnímány jak projev nepřátelské ideologie, jako nástroj nového útlaku a oficiálně odsuzované minulé režimy se mohou jevit jako cosi žádoucího, opředeného romantickým pohledem nebo ILUZÍ BEZPEČNOSTNÍCH či SOCIÁLNÍCH JISTOT. Velké procento internetovýcch diskutujících se rekrutuje z těchto lidí „bez dějin“.
...

Dr. Věra Tydlitátová, Liga proti antisemitismu
http://tydlitatova.net/homepage.htm
http://tydlitatova.blog.idnes.cz

Živočichopis diskutérů a létající komando
http://tydlitatova.blog.idnes.cz/c/33269/Zivocichopis-diskuteru-a-letajici-komando.html

161400

19.5.2008 13:35

RE: Věra Tydlitátová

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 161400

Fuj, ešte že má zablokovanú diskusiu [bliji] na idnes som náhodou registrovaný.
Pretože chcem aby sa moje deti učili pravdu, tak som revizionalista, antisemita, pavedník...?
To je chartistka či čo:
*
http://www.ta3.com/sk/reportaze/74826_d-lipsic-po...
Diskusia je to čo chcú ľudia!

161416

19.5.2008 14:00

RE: Věra Tydlitátová

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 161400

Že to Židé a zejména ti z Ligy proti všemu vědí všechno nejlíp, je známá věc. Ale je scestné psát, že lidé narození krátce před převratem nezvládli prudké proměny naší doby. Rovněž by dotyční asi nic nenamítali proti zveřejnění dopisu na rozloučenou určeného veřejnosti, proč by ho jinak psali ? Navíc, pokud by byli ovlivněni nějakými alternativními internetovými blázny (ovšem ligistům a jim podobným opravdu vadí pouze ti revizionisté, ti další jsou spíše užiteční mlžiči), poslali by poslední dopis přímo editorům těch webzinů...
Ostatně oficiální média mají více možností než pokoutní editoři falšovat historii a také to s gustem činí (třeba sociální jistoty za socialismu existovaly a zkraje demokratury se velice otálelo byť jen s vyslovením pojmu kapitalismus). I když poslední dobou je v TV řada dokumentů o zločinech komunismu, málokdo si položí otázku, proč za ně nebyl prakticky nikdo odsouzen a proč komunisté všech ranků bez problémů vpluli do "nové" společnosti podobně jako nacisté v 50.letech v SRN (a částečně i v NDR).
Mladí idealisté pak mohou dojít k závěru, že to bylo proto, že se jednalo o případ dvou různých druhů zla a jeho služebníků, kteří dostali logicky šanci sloužit zlu třetímu, nejsofistikovanějšímu...

161422

19.5.2008 20:17

RE: Věra Tydlitátová

Latinec 66.?.?.?

Reakce na 161400

Jako flashinet. Kdyz jeden nesouhlasi s tim co se dnes kolem deje, ve svete, doma - vcetne tech dvou madych co si vzali zivot- tak zase to mame na taliri zpatky: antisemitismus. Takovy postoj sam mluvi za sebe, dokazuje kdo za tim stoji. Na nadarmo se rika: Potrefena husa nejvic kejha.
Ale proc organizace Dr. Tydlidatova je jiz svym nazvem tak negativni, proc se radeji nenazvou vice optimisticky, jako treba "Liga na podporu semitismu"?

161461

19.5.2008 23:26

RE: Věra Tydlitátová

Alexa 78.?.?.?

Reakce na 161400

Zajímavý příspěvek.

>Kromě diskusních fór figurují v českém internetovém prostoru také nškteré portály přímo specializované na šíření extrémních postojů. Samy se rády definují jako „alternativní“, což vypovídá o potřebě internetových konzumentů revoltovat proti „oficiálnímu“ diskursu.

Alternativy (raději bez úvozovek, prosím) jsou důležité. Mnozí ti, kteří chodí na tyto stránky specializované na šíření extrémních postojů jsou často přejedeni mainstreamem, kde se dozvídáme o tom kdo s kým spal, kdo s kým ne, co dělat s přebytečnými kily, nebo kdo vyhrál ve fotbale. Možná by stálo se zamyslet nad tím proč vznikají odklony od mainstreamu - není to snad učebnicová ukázka volného trhu, kde poptávka indukuje nabídku?

>Některé rysy této internetové subkultury se již blíží definici sekty.

Bod pro Vás. Další slovíčko se silně negativní konotací, které leckterého čtenáře vašich slov může polekat a tím posunout tam, kam je třeba.

>Jde o infantilní postoj promítající odmítanou rodičovskou autoritu do světa „moci“ a o požděný pubertální odpor proti „dospělým“.

Ano, trocha laické psychoanalýzy, abychom ukázali, jak máme své oponenty přečtené.

>K nedůvěře k historickým pramenům může připět také to, že odsouzení totalitních režimů je nyní v rukou „establišmentu“, tedy je tématem oficiálních médií, státního školství a vládnoucích politických elit.

Historii píší vítězové, bez ohledu na to jakými zbraněmi vyhráli boj. Být vítězem však neznamená mít pravdu.


Nevím kdo je doktorka Tydlidátová, nevím čeho je doktorka, nevím ani jestli tento příspěvek je od ní, či od nějakého jejího vyznavače, který má jako zaměstnání či koníček "vylepování" jejích názorů(i s překlepy) na nškteré portály přímo specializované na šíření extrémních postojů. Paní doktorka však ve velmi krátkém článečku ukázala spoustu triků jak - byť zdánlivě profesionálním stylem - očernit určitou skupinu lidí, udělat z nich skupinu těch, kteří nezvládají svou frustraci a jsou nebezpečím pro společnost, která nemá chyby vyjma dotyčných.

O Ligu proti antisemitismu se nezajímám, ale o její činnosti vypovídají mnohé právě lidé jako doktorka Tydlidátová, která se spoluprací s ní nebojí pochlubit.

161467

20.5.2008 3:59

RE: Věra Tydlitátová

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 161400

[velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]
Uzasne. Jenom by me zajimalo, cim tyto odvazne hypotezy pani doktorka pravdepodobne socilologie mini podlozit. Muzu ji s usmevem sdelit, ze vetsina imigrantu zije v imigrantske ekonomice, tj. zadne socialni davky, plne placena zdravotni pece, vetsinou bez placene dovolene, uzivajici do prace prevazne vlastni auto s vlastnim benzinem... Jsou to zrejme fluktoace v ramci pracovanich hypotez pani doktorky, ktere by za normalnich okolnosti museli zhynout na tu socialni frustraci. Pokud jde o vecnou debatu, presvedcive argumenty tech co maji patent na pravdu, jak to je neprimo naznacovano, jsou vitany.

Pani doktorka muze napr. vyargumentovat "konspiracni" terorie o utoku na WTC, treba pad WTC 7, rad si to poslechnu, pokud ma aspon stredoskolskou znalost fyziky a je schopna promyslet a chapat argumenty "konspirativcu". Jenomze ja mam osobni zkusenost, ze na filosofickych fakultach je fyzika nebo matematika pro drtivou cast studentu i pedagogu problem. A pokud je prirodovedne vseobecne povedomi problem, pak je problematicke vecne hodnotit treba oficialni zpravu o utoku na WTC. Cest vyjimkam potvrzujici pravidlo.

Ja bych mel taky jednu hypotezu o "vedecke" cinosti Dr. Tydlidatove, jenomze by nesla sdelit bez poruseni pravidel teto diskuze. A na zaklade jedne hypotezy o socialni frustraci bych se mohl mylit ve vedeckych kvalitach, prozatim dovedne ukrytych pred zraky nahodneho diavka. Pokud jde o ceske sociology, radeji si neco prectu od profesora Kellera. Ten na me se svymi nazory udelal na rozdil od Dr. Tydlitatove dojem.

161480

20.5.2008 9:05

RE: Věra Tydlitátová

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 161480

Máte pravdu s tou matematikou. Jednou jsme na katedře filozofie rozebírali Kantovu interpretaci matematiky. Vyučující na dotaz odpověděl: "Já nejsem matematik." Shodou okolností kamarád studoval na jiné katedře matematiku a tam se také něco ptal. Tam mu bylo odpovězeno mávnutím ruky: "To je filozofie!" A tak je to ve všech oborech a se vším. Jen tuny balastu a musíte si všechno dělat sám a co si neuděláte, nemáte.
Co se týká sociologie, Max Weber, ten který měl teorii o protestantismu a jeho vlivu na ekonomiku řekl, že "sociologie je židovská sekta." A přesně tak to dnes je. Věda o manipulaci davu, a kdo by chtěl sociologii pojmout jen trochu normálně, je vykopán. Sociolog Keller byl takhle vykopán svými kolegy z katedry v Brně a musel odejít do Ostravy. Jeho oblíbení studenti, i když byli v posledním ročníku měli co dělat, aby dokončili. Byla snaha je potopit. Kamarádka mezi nimi byla, takže to vím z první ruky. Je to tak pět let. Sám jsem dva semestry dělal sociologii, a poznal jsem, že katedra je spolek zakoplexovaných psychopatů, kteří se vůbec netají tím, že když budou chtít, tak vás vyhodí, i kdybyste byl génius. A to tam doopravdy cynicky vyučují: máte se naučit, že společnost funguje právě takto, poslouchat a uctívat ty kteří mají nad vámi moc a to je ta "sociologie".

161494

20.5.2008 13:00

Prof. Ing. Václav Klaus, CSc.

RSDr. 195.?.?.?

Reakce na 161494

Co jste možná opravdu, ale opravdu nevěděli ....
http://profesor-klaus.osoba.cz

161506

21.5.2008 5:02

RE: Věra Tydlitátová

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 161494

A to tam doopravdy cynicky vyučují: máte se naučit, že společnost funguje právě takto, poslouchat a uctívat ty kteří mají nad vámi moc a to je ta "sociologie".

Dovolil jsem si vas citovat, kdyz to tak po vas ctu, tak prelozeno do lidoveho jazyka, ktery barvurne ovladam. Tam ta vase veta zni asi takto. Zorientovat se v terenu, rychle najit vhodnou rit, nenechat se predbehnout ostatnimi a lizat tu prdel i s hovny tak usilovne, az se jeden proliza dovnitr do teploucka a bezpeci. [velký smích] [velký smích] Pravda je tam uvnitr trochu smrad, mazlovo, ale za to tma. V takovem prostredi se i opice muze citit geniem a ma realnou sanci, ze zbytek sveta na to neprijde. Ti, co by to mohli i v techto podminkach nevhodnych pro lidske butosti poznat, spise hledi "ke hvezdam" nez do prdeli mocnych. [mrknutí jedním okem]

161531

20.5.2008 16:37

RE: Věra Tydlitátová

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 161480

"Pani doktorka muze napr. vyargumentovat "konspiracni" terorie o utoku na WTC, treba pad WTC 7,"

Podobnou otazku nedavno dostal Michael Savage na jeho odpoledni radio show.
Misto jakehokoliv komentare, telefonujiciho odbyl rvanim, ze takove veci nebude vubec probirat, protoze hned prijdes s tim, ze 11.9 vykonali zide....
Rval trochu dal a tazaciho vubec nepripustil ke slovu. Show pokracovala dal o islamofasismu.

161512

21.5.2008 4:52

RE: Věra Tydlitátová

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 161512

To co nevyargumentujeme prerveme, pokud nemuzeme preravat tak to umlcime. Pokud to nemuzeme umlcet, tak se to pokusime zkorumpovat. Lidi co se nedaji zkorumpovat, zastrasime. A ty co nejdou prervat, umlcet, zkorumpovat nebo zastrasit, tak ty znicime. Otazka je pokud budou zniceni takovy lide, tak jakym smerem bude kracet civilizace. Kuprede to asi nepujde.

161532

19.5.2008 12:27

Čest jejich památce

Martin Škapík 85.?.?.?

Také mě přišel čin dvou mladých lidí "jiný", než sebepoškození z důvodu nemoci, nebo tragické osobní situace. To málo co z jejich dopisu zveřejnila média je velmi varující a přesné. Ano systém ve kterém jsme nuceni (!) žít je zdrcující, iracionální a zároveň je také obrovskou zátěží pro každého empatizujícího, citlivého člověka. Údajná Demokracie nikoliv připomíná, ale svou bezohlednou praxí je ještě horší, než normalizační praktiky, právem ji mohu označit za Feudální vedení společnosti. S tím rozdílem - že technologie ovládání lidí, mediální manipulace, ale i technologie přímo donucovací dovedly vyšinuté vlády v dokonalost.

Pokud dříve zde mohla být naděje, že "spojení" dvou jak se ukazuje velmi symbioticky fungujících systémů něco vyřeší, ta naděje pominula.

Kdo z nás očekával, že v Čr vznikne skutečně nový prostor pro život, zkloubením toho nejlepšího (možného!) z bolševické totality, přesněji plánovaného hospodářství a v té době ještě relativně svobodného "kapitalismu", či chcete-li "demokracie", zmýlil se.

Bolševickokapitalistický mutant je snad doposud nejpreverznější popsaný způsob a námžel existující způsob vlády, který by očekával málokdo. U moci jsou lidé, kteří více připomínají roboty, opravdu stroje na likvidaci posledních zbytků rozumnosti a naděje. Zmiňme tolik opěvovanou paní Olbrightovou, či Riceovou, to jsou zcela neuvěřitelná individua, kdy, domnívám se i PC na kterém pracujeme prokáže více empatie a citu, než takové politické figury.

Jsem drcen tím, jak se lidé vyjadřují k vyjádření hluboké bolesti z tohoto systému, která zjevně dlouhodobě doléhala na ty dva sympatické mladé lidi. Jejich smutný čin je nejen plně pochopitelný, ale troufám si říci, že k podobným reakcím bude současná nelidská moc přivádět mnoho lidí.

Když čtu reakce typu "Byli to podobní psychopaté a nemocní lidé jako Palach", je mi zcela úzko. Takový názor nereprezentuje lidskou bytost, ale skutečně hodně zlý stroj. Podle mne jsme nuceni žít v systému, který zdravé emoce, empatii a citlivost cíleně likviduje, smutné je také sledovat, jak se mění často lidé kolem nás. Buď z obrany nebo i osobní "výhody" začnou uctívat takto zvrácený, prolhaný systém. Rodina je likvidována systémově, pečlivě a krutě.

Denodenní porce lží, které začínají četbou ranních novin (pro ty, kdo ještě mají tento návyk), pokračují v rozhlase a pak "trojčaty" - údajně konkurenčními zpravodajstvími je nesnesitelná. Naprosto nesouhlasím se sebepoškozením, ale plně jej chápu nejen v konečné fázi nemoci, kdy se někdo týrá a prostě to nevydrží, stejně tak chápu tyto dva mladé lidi. Jistě hledali naději a kam měli zajít?

Za Julínkem, Topolánkem, nebo za kým? Za prolhanými církevními prostituty, kteří nyní honí do válek a kážou zcela mimo realitu?

Rozhodli se, že odej...Automaticky kráceno

161405

19.5.2008 12:37

Čest jejich památce II. díl

Martin Škapík 85.?.?.?

Rozhodli se, že odejdou, než by žili v tak šíleném prostředí, které je zcela opřeno o naši apatii, doslova nás mutuje v inertní, podivné bytosti. Ten mladý pár rozhodně nevypadal na to, že by si nenechali vysvětlit, podat ruku naději. Zvýšená citlivost, čili zdravá emoce může vést k takovému činu. Vzpomeňme církve, když upalovali čarodějnice, mnoho lidí té doby - skutečných křesťanů - to využilo a raději se udali jako "čarodějové", aby se vyhnuli "sebevraždě", ale dali najevo, že pod vedením církevních šílenců a jejich bratrů politiků nelze žít.

Situace dnes je zcela stejná a arogantní výsměch tupé, sadistické moci, která nás tady obchoduje jako zvěř a sužuje nesmyslnými normami, zatímco rozumné návrhy od vědců po prostý lid nereflektuje je zničující. Čest památce těch dvou lidí a kéž je Bůh vzbudí v Ráji, stejně jako mě mrzí, že jim někdo nepodal ruku a naopak, když byli k tomu činu dohnáni najde se spousta hyen, které si uplivnou. Mě je to líto, že doba je tak perverzní a přímo vystavuje lidi do takovýchto situací. Psychofarmaka zažívají rozkvět, ale to nestačí, mizí Láska, lidskost a rozumnost. Situace se dále zhoršuje a místo naděje se vystavuje jen lež a blížící se finální count wodn, kdy politická supersběř vyhládí JEDEN STÁT.

Chce to silnou motivaci v tomto žít a hledat prospěšnou práci, naději, velkou vůli a víru. Ti lidé odešli ze světa, kde opravdu nejde už téměř žít a bude hůře. Čest jejich památce a odezvy některých lidí jen potvrzují, že situaci vyhodnotili zcela přesně a je ostudou právě toho systému, že jim nepodal ruku, nevystihl jejich bolest, aby se nerozhodli takto tragicky. Dnešek fandí netvorům a citliví lidé jsou rozehnáni. Rodina je zničena a politická lůza předvádí nejen jak chutná moc, ale k čemu slouží. Pro jejich sadistické choutky, jim nestačí mít nadbytek a užívat si "snového" světa, který tady zavádí, chtějí pokořené, poničené lidi bez názoru a emocí, otroky - situace je velmi zlá, jak o tom svědčí právě časté odsouzení těch lidí, přičemž jejich pohnutky jsou více než pochopitelné, ten čin je tragický, ale NIKDO nemá právo jej shazovat zlými, jedovatými větami, ty totiž měly jistě velký vliv právě na toto rozhodnutí a nikdo z nás neví, kdy před ním bude sám stát, kéž bude mít po ruce někoho, kdo ho od něj odvede. Těm dvěma se to nepodařilo. Čest jejich památce opravdu.

161406

19.5.2008 13:00

RE: Čest jejich památce II. díl

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 161406

Naprosto s vámi souhlasím! Vnímám to úplně stejně...

161410

19.5.2008 13:53

RE: Čest jejich památce II. díl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 161406

Vyjádřil jste i moje pocity přesně [pláč] [pláč]

161414

19.5.2008 13:28

RE: Čest jejich památce II. díl

himlhergot 89.?.?.?

Reakce na 161406

Jen stěží by to někdo napsal lépe, naprosto jste vystihnul podstatu, bezvýhradně souhlasím.

161417

19.5.2008 19:04

RE: Čest jejich památce II. díl

rataj 85.?.?.?

Reakce na 161417

Souhlas, je veliká škoda těch mladých životů. Je to skutečně divná doba, kdy mladí lidé ztrácejí naději v lepší svět. Přesto si však nadále osobně myslím, že těch v jádru slušných lidí je pořád na světě většina, bez toho by náš svět nemohl ani řádně fungovat. Bohužel ty špatné skutky jsou mnohem nápadnější a dává se jim v médiích obrovská popularita, takže se nám někdy může zdát, že svět je durchumdurch prolezlý zlem. Je též faktem, že mnozí lidé nechtějí poznat nepříjemnou pravdu a tak říkajíc chrní, nevidí, neslyší nic, co se jich bezprostředně netýká, proto se dovoluje zlu tak bujet. Tito lidé se někdy probudí , až třeba přijdou v pozdějším věku o zaměstnání, nebo je někdo vyhodí na ulici. Chtěl bych jen říct mladým, pokud si to přečtou: Buďte na sebe trochu tvrdší, nevzdávejte se, člověk získává sílu a odolnost hlavně překonáváním obtíží,přidejte se na stranu těch slušnějších, co se neklaní zlatému teleti. Někdy v určité skupině, skládající se např. hlavně z rozmařilých dětí tzv smetánky(netvrdím však, že všechny děti bohatých se takto chovají), se můžete cítit osamocení, ale je to jen vaše klamná představa, lidí je stále ještě mnohonásobně víc než (ne-lidí), a konec konců se u nás stále máme alespoň po materiální stránce mnohonásobně lépe, než lidi ve 3. světě. Vzpomínám si např. z dokumentárního filmu, tuším, že šlo o Pákistán, jak tam asi 10-leté děvče živilo svou prací - nošením těžkých břemen po horských stezkách v džungli - celou rodinu (otec zemřel, matka se starala o mladší sourozence)a přesto si na svůj tvrdý úděl nestěžovalo. Také vy mladí, máte dnes opravdu obrovské možnosti učit se, poznávat svět, je to nekonečné dobrodružství. Myslím, že když svět poznáte trochu ze všech stránek, dokážete pochopit, co jsou skutečné hodnoty v životě a uplatnit své schopnosti a znalosti pro to, aby se svět měnil k lepšímu.

161459

19.5.2008 13:55

RE: Čest jejich památce II. díl

sxg 78.?.?.?

Reakce na 161406

To videjko sa mi podarilo:
Zmiňme tolik opěvovanou paní Olbrightovou, či Riceovou:
http://au.youtube.com/watch?v=yBeUExclr-c

161421

19.5.2008 15:13

RE: Čest jejich památce II. díl

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 161406

Ti lidé odešli ze světa, kde opravdu nejde už téměř žít a bude hůře.
-----------------------------------------------------------------
Že jsem si toho nevšiml. Copak tu neni hezky? Nemáte co na práci?
Nelíběj se Vám ženský? [mrknutí jedním okem]

161429

19.5.2008 16:21

RE: Čest jejich památce II. díl

Martin Škapík 85.?.?.?

Reakce na 161429

No konečně si někdo naběhl tady s těch chytrolínu. Milý Vratislave, "Práce osvobozuje je Hitlerovo heslo". Nemít co na práci není vůbec tak nic špatného. Citujme Šalamouna - Lepší hrst odpočinku, než tři hrsti zbytečné lopoty - je to tedy volný překlad...

Povinná zaměstnanost na kterou zjevně narážíte je absolutní mýtus, opřený o otrockou službu elitám.

Jakou práci máte na mysli Vratislave?

Někde v kanceláři otravovat druhé, nebo zborky a rozborky nejrůznějších staveb, či zbraní, nebo co byste mi poradil, abych pracoval... ?

Víte práce není něco dělat, jak to zjevně mylně chápete Vy, skutečná práce je taková činnost, kdy kdy nejprve posoudím jaký dopad má ta moje práce pro druhé lidi.

Takže pracovat pro mne znamená neškodit svou činností někomu druhému, dělat něco z čeho má druhý užitek.

Takovou práci v dnešním rozvinutém ČR dělá pomněrně přesným odhadem tak 8% lidí.

Zbytek buď jen na této práci parazituje, to je ta lepší varianta a nebo svou prací přímo práci těch 8% poničuje a ztěžuje.

Tolik k práci.

K dalšímu bodu - Příroda je zde unikátní, ale právě díky lidem, dovolíte - li Vašeho naturelu je zde nepěkná atmosféra. Ženský se mi líbí odjakživa, ale nelíbíte se mi Vy a to ani trochu. Protože jste se přesně neseznámil s tím o čem jsem psal, na co jsem reagoval. Právě taková ignorace a rádoby nadhled, ve skutečnosti infantilní až verbálně sadistická reakce mne vede k tomu, že tady rozhodně hezky není.

Chtělo by to rozumný systém, ale s tím si hlavu nemotejte a šupejte do práce a potom na procházku a pak si užijte s těmi ženami co se Vám tak líbí.

Mě nechte práci mou - to je Vratislave práce skutečná, jednou se o ni jistě také něco doslechnete. Martin

161435

20.5.2008 0:00

RE: Čest jejich památce II. díl

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 161435

Martine, smekám klobouk před vašimi dnešními příspěvky, díky.
Držím nám všem palečky, Křovínkova návštěva "u žida" nevěstí nic dobrého.

161465

19.5.2008 19:07

RE: Čest jejich památce II. díl

JirkaF 89.?.?.?

Reakce na 161429

Asi jim nestačilo křoupnout hambáče a srknout cocacola, ale Vy utíkejte, jistě si uděláte plnohodnotný den.

161454

20.5.2008 17:17

RE: Čest jejich památce II. díl

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 161454

To si pište, že ho mám [chechtot]
Když jim nestačil hambáč, mohli sbírat papírky v parku, venčit pejsky z útulku, převádět babičky na přechodu................
Škoda, že neznali pana Škapíka.

161513

21.5.2008 4:50

RE: Čest jejich památce II. díl

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 161513

Hlavne mohli zit. Co asi vede cloveka ve veku 20 let k tomu, aby se zabil. I zeme s mnohem solidarnejsim pristupem k obycejnym lidem jako Japonsko celi fenomenu sebevrazd mladych lidi. My sice chrastime zbranemi s plnou hubou svobody, ale vyhnivame zevnitr. Umira nase vitalita, nase kultura rodi malo deti, protoze je neco nemocneho ve spolecnosti. Co vsechno souvisi v socialnich vazbach s pranim mit deti? Mame malo deti a nase spolecnost starne. Nevidim tady nejmensi duvod ke smichu, ignoraci.... Naopak ti, co si rikaji elita by se meli zamyslet, nalezat spravne otazky a hledat vychodiska.

Mnohem mene ekonomicky efektivni a chudsi minuly rezim mel mnohem vice deti a nevymiral. Jestlize mame vice zdroju, tak proc vymirame? Proc se mladi lide uchyli k sebevrazde? Maji prece cely zivot pred sebou!! Pokud si nebudeme klast podpobne otazky, tak nam zrejme chybi rozvinuty pud sebezachovy. Nekonecne reformy nedokazi spasit zadny narod "starcu" a zachranit ho pred vymrenim. Pouze "reformovat" je hluboka defensiva a rezignace na budoucnost. Zadna propaganda o baby boomu nedoakza zmenit neuprosnou realitu.

161534

21.5.2008 7:12

RE: Čest jejich památce II. díl

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 161534

I v tomhle chaosu, si zdravej člověk nějde nějaký smysl. Dělat z těhlech dvou lidí " Palachy ".............
Otázka, proč si vzali život patří spíše psychiatrům. Až se bude sebevraždit každý druhý, tak to bude jiná.

161541

21.5.2008 7:27

RE: Čest jejich památce II. díl

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 161541

Az se bude sebevrazdit kazdy druhy, pak uz je na nejake starosti a otazky pozde.

161542

21.5.2008 10:02

RE: Čest jejich památce II. díl

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 161542

moje řeč

161550

23.5.2008 8:34

RE: Čest jejich památce II. díl

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 161542

A on se nyní sebevraždí každý který?

161701

20.5.2008 9:31

RE: Čest jejich památce II. díl

Taky to může být jinak 85.?.?.?

Reakce na 161406

No připouštím, že můžete mít pravdu. Stejně tak, může být pravdou, že někdo se narodí zrzavej, někdo kudrnatej a někdo holt se sklonem k sebevraždě. Pokud k tomu přidáte sklon k obrovské sebelítosti, sklon ke svádění drobných neúspěchů na vše kolem sebe a syndrom ublíženosti a sobectví, především co se týká povinosti k rodičům ... může to takto dopadnout. Já svět vidím zkrátka jinak, než Vy.

161496

21.5.2008 5:14

RE: Čest jejich památce II. díl

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 161406

[cool] [cool] [pláč]

161533

19.5.2008 12:50

Titulek je povinny

f.i.l.i.p 193.?.?.?

Prirovnavat ich k Janovi Palachovi je scestne. Ano, da sa tam najist par vecich spolocnych, ale viac rozdielnych. A poukazat iba na spolocne zavana jednostranostou a neobjektivitou. Presne takou akou sa ohanate u "mainstreamovych" mediach. Ak ich riadia sionisti, kto riadi vas(presne sem som chcel dat smajlika co zmurka jednym okom, ale nevidim ho tu)
Co tak v clanku uviest aj to? (http://www.68.usd.cas.cz/content/view/50/68/lang,cz/)

161407

19.5.2008 13:33

RE: Titulek je povinny

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 161407

Chápu, že pro vás, jako pro příznivce americké vojenské základny v ČR (radar zní sice daleko přijatelněji, ale bude to regulérní vojenská základna), je současný systém v porovnání s předchozím komunistickým něco jako nebe a peklo, ale pro některé lidi, věřte nevěřte, je přítomnost amerických vojsk u nás stejná jako přítomnost těch ruských. Dokonce existují i lidé, kteří mají tu drzost tvrdit, že bychom si měli doma vládnout sami a nenechat se tahat do vojenských dobrodružství nejagresivnějšího státu na světě - USA. Je mi jasné, že se najde spousta lidí, kteří budou tvrdit o této smutné události to samé jako vy, ale já osobně také nemám mnoho chutí žít v tomhle světě, který se prostě neshoduje s mými ideály. Protože je to čím dál horší, válka je za dveřmi, lidé se k sobě začínají chovat jako necitelní egoisté, příroda je plundrována, práva, která si obyčejní lidé vybojovali za století, mizí během pár let. A mimochodem, ten váš link mi připomněl, jak asi probíhá přátelská výpomoc iráckému lidu americkou armádou. Myslím, že proti tomu byla ruská okupace ČR procházkou růžovou zahradou.

161409

19.5.2008 13:51

RE: Titulek je povinny

f.i.l.i.p 193.?.?.?

Reakce na 161409

Viete, po pravde mi je ten radar dost ukradnuty. Neni to sice len vas bordel, ale...
Ale Rusi okupovali celu CSR vojensky, silou, padlo mnoho nevinnych obeti. Pri USA radare nic take nevidim. Sovietska okupacia prisla ako reakcia na demokraticky vyvoj u nas... skoda reci.
Porovnavat Palacha a tychto dvoch, USA radar a okupaciu CSR vojskami Varsavskej zmluvy je scestne.

161413

19.5.2008 15:07

RE: Titulek je povinny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 161413

Ne v případě, když uvážíte, že zde bude instalován prvořadý cíl potenciální jaderné války. V případě Varšavské smlouvy se sice s nějakými těmi kilotunami u nás počítalo, ale nyní máme, řečeno slovy Viktora Koženého, jistotu desetinásobku...

161426

19.5.2008 15:22

RE: Titulek je povinny

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 161413

Asi trochu zapomínáte, že ta mocnost, která u nás chce vojenskou základnu, zrovna okupuje dva suverénní státy, Irák a Afghánistán. Jistě, SSSR nás okupoval, desítky mrtvých. Ale USA stojí za smrtí stovek tisíců v Iráku. Vy to vraždění možná podporujete, ale já ne. A proto tu nechci základnu země, která neustále porušuje mezinárodní právo a úmluvy, která zabíjí stovky tisíc civilistů, uvaluje embarga na státy, které neposlouchají a tím zabíjí další statisíce. Dokážete to pochopit? Pro mě je SSSR úplně stejné jako USA. Nachlup. A strašit dnes Ruskem jako hrozbou, to je opravdu směšné... Myslíte, že by Rusko napadlo EU? To si snad nemůžete myslet ani vy... A jestli jste chtěl tím rokem 1968 něco naznačit, spíš byste měl připomenout Jaltu, kde nás USA a další nechali ve sféře Ruska. Takže rok 1968 byl jen další logický krok. Nemám pocit, že by USA nějak významně protestovaly.

161430

19.5.2008 15:26

RE: Titulek je povinny

f.i.l.i.p 193.?.?.?

Reakce na 161430

Prosim vas, kde ste si precital ze ja podporujem USA. Ja Vam hovorim, ze porovnavanie tychto udalosti je jednoducho od veci. Na co sem preltete Jaltu, prosim Vas??? Ani som si nevsimol, ze by som strasil Ruskom ako hrozbou. Prosim, precitajte si este raz moje prispevky a vyjadrite sa k tomu co som pisal. Dakujem.

161432

19.5.2008 15:35

RE: Titulek je povinny

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 161432

Cituji: Po druhe opakujem radar je radar, proti radaru nic nemam. Pokud nemáte nic proti americkému radaru na území ČR (ačkoliv se úpěnlivě snažíte prokázat opak, stejně to bude americká vojenská základna), pak nemáte nic proti USA. Pokud nemáte nic proti USA, podporujete tím jejich imperialistické ambice (pasivně). Nevšiml jste si, že byste strašil ruskou hrozbou? A co byl ten odkaz, který jste zde uveřejnil? To jen abyste dokreslil odlišnost situace? A v čem byla ta situace odlišná? [zmaten]

161434

19.5.2008 17:40

RE: Titulek je povinny

f.i.l.i.p 193.?.?.?

Reakce na 161434

Vadi mi americka politika v Iraku a Afghanistane. Vadi mi Kosovo. Vadi mi Juzne Osetsko a Abchazko(pri Rusku). Radar mam na salame. Neberem americku zahranicnu politiku(ani ziadneho ineho statu) ako jeden celok, tak isto ani rusku zahranicnu politku. S jednou castou mozem suhlasit, s druhou mozem nesuhlasit, zbytok mi moze byt ukradnuty. Takze nie vsetko je cierne a biele - to ze mi nevadi radar, neznamena ze mi nevadi aj Irak.

Ano odkaz bol na to aby sa Jan Palach nedaval do suvislosti s tym typkom co trpel depresiami a tou babou. A aby sa nedavala inavzia vojsk Varsavskej zmluvy do suvislosti s radarom u vas. Opakujem, je to SCESTNE... Takze ziadnou ruskou hrozbou som nestrasil...

161443

20.5.2008 10:55

RE: Titulek je povinny

Saša 74.?.?.?

Reakce na 161409

"Důkaz, že Země se točí: Na východ jsme se vysrali a hovno přijde od západu." Kdyby jen to hovno, jak v tom vtipu, bylo by to ještě dobré.

161499

20.5.2008 5:52

Vrusil jsem se pohledem

Latinec 64.?.?.?

Pani Dr. Dildo-da-Ti-ova je fakt sexy, krasavice!! Mae, no puedo resistir, ella esta tan caliente, mae !! Aj-jaj-jaj ...
http://tydlitatova.blog.idnes.cz/

161487

20.5.2008 11:38

Gibi z Wilsonova

Gibi z Wilsonova 195.?.?.?

Vazeni prispievatelia Vy neviete kto je Vera Tydlitatova? Naozaj?
Ved tu pozna kazdy. Napoviem Vam: Univerzita v Plzni a ona je veduca katedry ... Ale dost, v tejto spolocnosti je uz nebezpecne vediet kto je kto [překvapení] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

161502

20.5.2008 17:32

RE: Gibi z Wilsonova

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 161502

A je to fakt fešanda [chechtot] [chechtot]

161514

20.5.2008 18:33

RE: Gibi z Wilsonova

Lev. 72.?.?.?

Reakce na 161514

Jo, máte teda dobréj vkus. Krasavíce k pomilovaní
Vložený obrázek

161516

20.5.2008 23:30

RE: Gibi z Wilsonova

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 78.?.?.?

Reakce na 161516

ukázkový démonek do sbírky. Ale na bývalého šéfa Mossadu nemá [velký smích]

Meir Amit & his melody friends

láska z nich jen kape, pozná se to na očích [překvapení]

161522

21.5.2008 5:23

RE: Gibi z Wilsonova

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 161502

Kdo je kazdy? Reknu vam jedno sladke tajemstvi. U soch nebo fotografii, obrazu, cinosti .... velikanu, ktere zna opravdu skoro kazdy nepotrebujete jmenovku. Jinak byva s identifikace lidi bez jmenovek kapku problem, ale skoro vsechna ditka skolou povina v CR poznaji podle fotky uradujiciho presidenta republiky, o schopnosti identifikovat Dr. Tydlidatovou, kterou zna kazdy dle vaseho rozumu, bych si dovolil u tech decek zapochybovat. [velký smích] [velký smích]

P.S. V teto spolecnosti je dobre nepsat jako pitomec, mistni stamgasti na to radi upozorni, kazdy dle sveho osobiteho stylu. Hezkej den. [vyplazený jazyk] [mrknutí jedním okem]

161536

20.5.2008 23:01

Gibi z Wilsonova

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Pani prispievatelia velmi ste ma potesili. Fakt! Tak uz viem ako sa vizualne javi Vierka T. No co uz,je to predstavitelka svojho klanu a sukmenovcov. A som rad ze ju vidim, vdaka vam, na vlastne oci. Ale viete co? Ona je to vlastne dobra baba, iba nevie kam patri. Je tazko byt vyvolencom a zit medzi tymi obycajnymi Gojmi a mozno si uvedomovat ze :"Aky je medzi nami
rozdiel? Co ked sme iba vsetci obycajni ludia". Ak si to Vierka
uvedomi bude velmi nestastna a mozno si siahne na zivot ako isty
Viktor R. Ved viete koho myslim, byval v GB adress London. Nie
"vsi silou" ale ludskostou na nich, oni sa samozrejme zlomia. Tak to bolo vzdy u Homo sapiens sapiens. Ale neodpustim si carovnu sentenciu Teddy(tedybeara) Roosweldta, pre Vas cesky:"Ved
reci mirne a za zady drz velkou hul!". Tak moji mam Vas rad [velký smích]

Nakoniec sukmenovci zo Slovenska ma uz odhalili. Ta radost!
Ako vidno vyvolenym urobite radost aj malickostou. Mozno dostanu
pochvalu. Skutocne su najinteligentnejsi z bielej rasy [chechtot] [chechtot] [chechtot]

161521

21.5.2008 6:05

RE: Gibi z Wilsonova

Latinec 70.?.?.?

Reakce na 161521

Pani krasavice doktorka (dr. ceho, semitismu??) se na svych semitickych strankach zminuje take o nesemitickych (ale ne o antisemitickych! To je veliky rozdil) "sionistickych krestanech" (cili receno primo, shabboz gojim, coz podle vysvetleni semitickym talmudu znamena "zvirata v lidske podobe"[mrknutí jedním okem].
Jak to dopada se snahami techto "sionistickych krestanu" v zemi ktera automaticky patri tem semitickym ubermentschum (ale budme uprimni, rado-by-byli semitickym, neb, jak pani dochtorka sama, chazari Semity nejsou, nikdy nebyli, a dnes jako "jsou" jen diky tomu ze lzou)? Necht jeden, schopen rozumet anglickemu textu, nahledne primo do tisku vyvolenych.
http://www.haaretz.com/hasen/spages/985362.html

161537

21.5.2008 6:22

RE: Gibi z Wilsonova

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 161521

To mate tak. Nekdo je tak inteligentni jako treba Breda z jiste Tropau, dneska Opava, ze podporoval Henlienovce finacne. Po Mnichovu byl v tom svem obchodnim dome zavreny v kleci i s obchodnim partnerem a Henleinovci na nej plivali. Ocity svedek od ktereho to mam, rekl hnus, ale hezky potichu doba byla uz takova. I tak po zavreni ceskych vysokych skol nacisty sel do lagru.

Tam uz i proti nabite zbrani tvari tvar rekl dustojnikovi SS, ze poslat skupinu veznu zneskodnit bombu bez toho, ze by meli vycvik je zlocin proti lidskosti i Bohu. A potom odmitl podepsat po valce veci proti svym profesorum a prohlasil to za lzi. Nechtel donaset nadrizenemu na sve spoluparcovniky, nakonec skoncil tady za velkou louzi. K debate o komunismu my pouze zacitoval vyrok z latiny. Teorie, ktera nejde uvest v praxi je jako vuz bez kol. Navzajem si rozumime i v tom, ze "lide by se nemeli dat cestou dobytcat".

A ja se citim nesrovantelne lepe tady nebo na BL nez na oficialni prej svobodne propagande jako treba idnes, kde blokuje Dr. Tydlidatova. A prectu s respektem pohled na odsun treba od Egona Lanskeho, nebo zajimave kultivovane, bystre a aktualni poznamky Uweho Ladwiga. Emotivni clanky plne sarkasmu Stepana Kotrby..... Neresim genetiku autoru. Neni podstane zda nekdo je Nemec, slovensky ci cesky Zid, nebo Cech zijici ve Francii. Podstatne je jak dokazou myslet a sdelovat sve myslenky.

A pokud by se verejne melo plivat na lidi v kleci, ja budu ten co rekne mozna tise hnus, ale ted hlasite mluvim tak, aby se neco takoveho nestalo a lide se nevydali cestou dobytcat, jak pravil tusim Seneca mladsi. V originalu to na rozdil od stareho pana neumim, on ma totiz jeste klasicke stredoskolske vzdelani prvni republiky. Jam ma pouze maturitu, coz dneska se vzdelanim nema prilis spolecneho. Ti co se nejsou schopni poucit z dejin a vlastnich chyb, je budou nuceni opakovat.

161538

23.5.2008 8:22

Gibi z Wilsonova

Gibi aj pre SR :-) 195.?.?.?

dakujem za "sprdung" od pana Bartoska, ale asi sme sa nerozumeli.
Tvrdenie, ze pani V.T. pozna kazdy bola ironia. Teda on ju kazdy pozna, kto sa zaujima o Chazarov. Jej naivno-nenavistne vyhlasenia su tym padom pre citajucich aj ine stranky, ako "zvedavec", jasne. Nebudem Vas dalej navadzat, lebo aj to by mi mohlo byt pricitane ako zly bod u istych ludi, kde som si "rozlial ocot". A Vase tvrdenie, ze vsade su dobri ludia beriem, ale s malou opravou, pani V.T. este k pozitivnemu mysleniu nedospela. Ale nelamem nad nou palicu. Predsa len pan Bartosek - nestvu Vas Slovaci? To viete aj tu "federaci vymenili za sovetske okupace v 1968. Cena byla: pry pokracujici demokrace
spolecnosti CSSR" alebo federacia a Slovaci skocili po federacii, co je pre starsie rocniky obcanov ceskej narodnosti stale trauma. [chechtot] "Tak to chodi" [oči v sloup]

161702

Příspěvků: 82

19.05. 00:51 Pustí mě cenzor?  Blokace diskuzí na Novinkách
19.05. 12:53 hestroy  RE: Blokace diskuzí na Novinkách
19.05. 13:57 Vanguard  RE: Blokace diskuzí na Novinkách
19.05. 14:48 Pustil mě :)  RE: Blokace diskuzí na Novinkách
19.05. 15:12 hestroy  RE: Blokace diskuzí na Novinkách
19.05. 18:01 často cenzurovaný  RE: Blokace diskuzí na Novinkách
19.05. 19:56 hestroy  RE: Blokace diskuzí na Novinkách
19.05. 20:37  RE: Blokace diskuzí na Novinkách
19.05. 21:33  RE: Blokace diskuzí na Novinkách
20.05. 02:54 Rene Bartosek  RE: Blokace diskuzí na Novinkách
20.05. 03:02 Rene Bartosek  RE: Blokace diskuzí na Novinkách
19.05. 16:05 hestroy  RE: Blokace diskuzí na Novinkách
21.05. 00:41 Petr Partyk  RE: Blokace diskuzí na Novinkách
21.05. 03:28 Saša  RE: Blokace diskuzí na Novinkách
21.05. 19:04 Kropáč  RE: Blokace diskuzí na Novinkách
19.05. 07:23 Semerad.  Je tady moc nejasnosti na to delat nejake zavery
19.05. 11:59 hestroy  Ta naše demokracie...
19.05. 15:28  RE: Ta naše demokracie...
20.05. 18:10 hc  RE: Ta naše demokracie...
19.05. 16:35 Latinec  Super
19.05. 12:54 hestroy  Ta naše demokracie (dokončení)
21.05. 03:51 Saša  RE: Je tady moc nejasnosti na to delat nejake zavery
21.05. 05:19 Semerad.  RE: Je tady moc nejasnosti na to delat nejake zavery
19.05. 09:46 voyta  RE:doplnění editora
19.05. 10:06 pm  ...
19.05. 11:13 petr sleder  Projevení nesouhlasu se systémem sebevraždou
19.05. 12:00 Vojta49  I Zvědavec má svůj díl viny
19.05. 11:14 google  RE: I Zvědavec má svůj díl viny
19.05. 14:27  RE: I Zvědavec má svůj díl viny
19.05. 16:34 DavidZ  RE: I Zvědavec má svůj díl viny
19.05. 16:37 hc  RE: I Zvědavec má svůj díl viny
19.05. 16:50 hestroy  RE: I Zvědavec má svůj díl viny
20.05. 03:52 Rene Bartosek  RE: I Zvědavec má svůj díl viny
19.05. 12:23 RSDr.  Věra Tydlitátová
19.05. 13:35  RE: Věra Tydlitátová
19.05. 14:00  RE: Věra Tydlitátová
19.05. 20:17 Latinec  RE: Věra Tydlitátová
19.05. 23:26 Alexa  RE: Věra Tydlitátová
20.05. 03:59 Rene Bartosek  RE: Věra Tydlitátová
20.05. 09:05 pietroo  RE: Věra Tydlitátová
20.05. 13:00 RSDr.  Prof. Ing. Václav Klaus, CSc.
21.05. 05:02 Rene Bartosek  RE: Věra Tydlitátová
20.05. 16:37 vodnik007  RE: Věra Tydlitátová
21.05. 04:52 Rene Bartosek  RE: Věra Tydlitátová
19.05. 12:27 Martin Škapík  Čest jejich památce
19.05. 12:37 Martin Škapík  Čest jejich památce II. díl
19.05. 13:00 hestroy  RE: Čest jejich památce II. díl
19.05. 13:53  RE: Čest jejich památce II. díl
19.05. 13:28 himlhergot  RE: Čest jejich památce II. díl
19.05. 19:04 rataj  RE: Čest jejich památce II. díl
19.05. 13:55 sxg  RE: Čest jejich památce II. díl
19.05. 15:13 Vratislav  RE: Čest jejich památce II. díl
19.05. 16:21 Martin Škapík  RE: Čest jejich památce II. díl
20.05. 00:00 janko  RE: Čest jejich památce II. díl
19.05. 19:07 JirkaF  RE: Čest jejich památce II. díl
20.05. 17:17 Vratislav  RE: Čest jejich památce II. díl
21.05. 04:50 Rene Bartosek  RE: Čest jejich památce II. díl
21.05. 07:12 Vratislav  RE: Čest jejich památce II. díl
21.05. 07:27 Rene Bartosek  RE: Čest jejich památce II. díl
21.05. 10:02 MedaBeda  RE: Čest jejich památce II. díl
23.05. 08:34 Vratislav  RE: Čest jejich památce II. díl
20.05. 09:31 Taky to může být jinak  RE: Čest jejich památce II. díl
21.05. 05:14 Rene Bartosek  RE: Čest jejich památce II. díl
19.05. 12:50 f.i.l.i.p  Titulek je povinny
19.05. 13:33 hestroy  RE: Titulek je povinny
19.05. 13:51 f.i.l.i.p  RE: Titulek je povinny
19.05. 15:07  RE: Titulek je povinny
19.05. 15:22 hestroy  RE: Titulek je povinny
19.05. 15:26 f.i.l.i.p  RE: Titulek je povinny
19.05. 15:35 hestroy  RE: Titulek je povinny
19.05. 17:40 f.i.l.i.p  RE: Titulek je povinny
20.05. 10:55 Saša  RE: Titulek je povinny
20.05. 05:52 Latinec  Vrusil jsem se pohledem
20.05. 11:38 Gibi z Wilsonova  Gibi z Wilsonova
20.05. 17:32 Vratislav  RE: Gibi z Wilsonova
20.05. 18:33 Lev.  RE: Gibi z Wilsonova
20.05. 23:30 MedaBeda  RE: Gibi z Wilsonova
21.05. 05:23 Rene Bartosek  RE: Gibi z Wilsonova
20.05. 23:01  Gibi z Wilsonova
21.05. 06:05 Latinec  RE: Gibi z Wilsonova
21.05. 06:22 Rene Bartosek  RE: Gibi z Wilsonova
23.05. 08:22 Gibi aj pre SR :-)  Gibi z Wilsonova

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

66

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 140 čtenářů částkou 23 155 korun, což je 66 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 2

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 4

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 3

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Protesty proti omezením kvůli koronaviru v Paříži23.03.20 16:19 Francie 0

Stát zakázal výrobu dezinfekce Martinu Žufánkovi23.03.20 15:43 Česká republika 1

Rusko a Kuba posílají do Itálie své lékaře22.03.20 17:35 Rusko 4

Blokování čínské pomoci Itálii v Praze22.03.20 16:08 Česká republika 3

Chmelár o prohlášení Stoltenberga: Je to šílené a nepříčetné21.03.20 08:40 Slovensko 2

Pracující rodiče se hroutí z množství domácích úkolů svých školáků20.03.20 22:25 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
24,60 Kč
Euro
27,48 Kč
Libra
30,64 Kč
Kanadský dolar
17,54 Kč
Australský dolar
15,17 Kč
Švýcarský frank
25,86 Kč
100 japonských jenů
22,80 Kč
Čínský juan
3,47 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,69 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
31,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 938,79 Kč
1 unce stříbra
356,21 Kč
Bitcoin
151 665,79 Kč

Poslední aktualizace: 28.3.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 577