Diskuze k článku

Poslední šance Spojených Států?

Příspěvků 55

16.5.2008 1:42

Demokracia??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

U nás Fico nechce radar, Lipšic obmedzovanie slobody:
http://www.ta3.com/sk/reportaze/74826_d-lipsic-po...
Lenže to prevalcujú...
...a ja holokaust nepopieram, len chcem aby ho prešetrili...

161192

16.5.2008 8:57

no jo

8-P 88.?.?.?

jenže policie a armáda spadá pod parlament, ať si lidi hlasujou jak chtěj. Proto ani 60 procent občanů nemá šanci ve snaze odstranit parlament.

161207

16.5.2008 12:15

RE: no jo

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 161207

Jak vidíme v záležitosti amerického radaru ani názor 70% obyvatelstva vládu a parlament nijak nezajímá. Odbydou to tvrzením, že lidé jsou hloupí, nemají informace a nechápou souvislosti. Jen oni "vyvolení" mají mandát dělat s národem, co uznají za vhodné. Je to dnes feudalismus v modernější podobě. Oni jsou šlechta a my bezprávní poddaní nevolníci.
Dokud se těch mocichtivých, chamtivých pijavic nezbavíme, bude jen hůř s hůř. Je naivní předpokládat, že se dobrovolně vzdají nabytých privilegií a umožní skutečnou demokracii.

161231

16.5.2008 13:23

RE: no jo

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 161231

Je naivni myslet si ze ty co prijdou po nich se budou chovat lip...
Ja uz poznal ze je jedno kdo vladne a musite se starat predevsim sam o sebe a svou rodinu a kamarady....Mezi nama ,vime jaky to je kdyz se dostane luza k moci a asi je dobre ze mocny a chytry drzej lidi u drzky jinak nevim jak by to vypadalo.....treba je NEW WORLD ORDER nutnost,protoze lidi nemaj na to aby si vladli sami....zacinam si myslel ze je dobry aby zacala vladnout chytra a schopna elita ktera je sice kruta ,ale luza je taky kruta a jeste k tomu nevzdelana a tupa tak co...
Pro me je treba mnohem horsi predstava ze by vladli netolerantni nackove jako je Stwora kterymu se neprici poslat na deti obrneny policajty....vlastne si muzou podat s PAroubkem ruce...
takze to shrnu...zacina mi byt uplne jedno co za rezim tu bude a kdo bude vladnout protoze to bude vzdycky stejny a ja se budu mit stejne dobre za jakyhokoliv rezimu protoze nejsem tupej... ba co vic..mam pocit ze NEW WORLD ORDER neni tak spatna idea ...lidi je jak much a pro vsechny tu neni misto takze to vypada na normalni boj o preziti a ja opravdu nemam zajem prepustit svoje misto nekomu jinymu....to si ale musi rozhodnout kazdej sam....
takze uz me asi opousti muj "drogovej sen" o lidske pospolitosti a zacinam se probouzet do krute reality....asi uz bylo na case,ale vydrzel sem bejt idealista 30 let ... [chechtot]

161240

16.5.2008 21:20

RE: no jo

dedecek 65.?.?.?

Reakce na 161240

Tohle chlapce co popisujes jako svoje zakouseni reality, to je peklo, ne ze takhle nejak to tam funguje, tak to tam funguje a ty uz tam jses a pis si, ze se nekdo kdo jako ty uvazuje najde a tebe z toho "tvojeho" mista sesadi.
Nazyvat Stworu nackem v techto chvilich je pekny bullshit, vzdyt me pripada, ze vic uz ani "opatrny" byt nemuze, pokud chce udrzet tu nit pravdy nepretrzenou.
Z kazdeho prizpevku vane zavan, z toho tvojeho je to smrad a deziluze.To, ale neznemena, ze jsi spatny clovek, tohle jsi nam tu zanechal a to je treba zneutralizovat.

161259

17.5.2008 0:22

RE: no jo

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 161240

takto získává NWO svoje ovečky? ze zhrzených teknařů které bijou zlí policajti?
nechce se mi věřit...

161265

17.5.2008 3:40

RE: no jo

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 161265

ano,tot zhzeny teknar ktery dostane od policie a jeste od radoby slusnych obcanu na frak...tak se rodi dalsi clovek kteremu zacina byt jedno jestli se nekdo jinej ma spatne....vy vsichni mi muzete byt ukradeny a rikat mi zly clovek..me to je ukradeny asi tak jak muze byt ukradena teknakovi vetsinova spolecnost...Stwora mi prave ukazal co je to cenzura,takze skoda slov na tomhle serveru...vlastne jenom cekam az mi Stwora zrusi registraci,abych uz nebyl spojovanej s timhle nackem a jeho strankama...
PS: koukni se do historie kolik tam je clanku plivajici nacokoliv,hlavne na teknaky a teplouse,ale o nackach jenom dobre..[smích]) jeste k tomu to Stwora schovava za svobodu projevu,coz je obzvlast podlé...dal uz to fakt nechci komentovat,protoze to stejne smazou..

161269

18.5.2008 21:19

RE: no jo

kubrt 89.?.?.?

Reakce na 161269

Hodně štěstí, synku. Pokud opravdu nastoupí NWO, garantuju ti, že jakákoliv i jen lehce vybočující skupinka nebo komunita (včetně technařů) zmizí z povrchu zemského jako mávnutím kouzelnýho proutku ... komanči to zkoušeli taky, ale byli proti těmhle prašivcům naprostí žabaři. Probuď se.

161365

17.5.2008 13:36

RE: no jo

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 161240

Jj,...pastinaku. Z tebe ta tolerance jen srshiiii, ...ehm. Takze s panem Stworou1:1.
Pokud uz te idealy opustily, neva. Jen dej bacha, aby vymena 'hula' za 'peří' nebyla pro tebe fatalka.Agresivita je pekna kurwa a lehce se k tomu da sklouznout, kdyz uz idealy do do kaka. Je dobre taky vedet, co dela chlapa chlapem,...pokud na to ma [mrknutí jedním okem]
Drzim palce.
P.S. V te 'krute realite' te cekaji jeste legracni zazitky, kdy nebudes vedet, jestli jsi 'panem sveta', nebo ten looser(luuza). [cool]

161288

18.5.2008 12:53

RE: no jo

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 161288

ted je to mozna 1:1 ,ale protoze moje tolerance skoncila...az do ted sem se zastaval prav nacku( i kdyz je k smrti nenavidim),hajil jejich pravo na svobodny projev,ale kdyz vidim ze nackove chtej omezovat me,tak musim zakrocit a vidim ze nackove se menit nehodlaj...co se jim nelibi to chtej zakazat....ja nackum nabidl prst ale oni chtej celou ruku....proc ja bych mel tolerovat Stworu a nacky kdyz oni nejsou ochotni tolerovat me???
Tohle by sis mel srovnat v hlave,kdo proti komu tady neco ma a kdo prvni zacal nekomu neco zakazovat....ja to nebyl...
a mozna si me s tim NEW WORLD ORDEREM spatne pochopil,nebo sem se spatne vyjadril,ale ja si nemyslim ze by to byla dobra vec..jenom rikam ze tvurci NEW WORLD ORDERU jsou uplne stejny hovada jako nacek Stwora a dokonce uz verim ze Stwora by byl dikrator par exelanc...
nezapomen ze clovek by mel jit "zlatou stredni cestou" ale Stwora je EXTREM..!!pochop to uz...
PS: ja v ty kruty realite ziju uz dost dlouho abych vedel co jsou lidi za luzu..neboj vim ze nebudu panem ,ale taky nebudu otrokem..a zastavat se necich prav?? tak zbytecne ztracet cas uz fakt nebudu....
jenom kdyz vemu s kolika kamarady sem se pohadal o pravech nacku a proc?? abych se pak od nacku dozvedel ze nemam ani pravo na existenci????to uz je fakt sila..... [bliji]

161345

17.5.2008 13:38

RE: no jo

Reach_ 88.?.?.?

Reakce na 161240

Chlapče začínáš uvažovat správným směrem!
představ si, že u moci by byli ti, kteří ti tak hezky odpovídají..
bylo by to peklo jak vyšitý...
[cool]

161290

18.5.2008 0:25

RE: no jo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 161240

Mistře paštrnáku, trošku máte aj pravdy, ale oveľa viac tárate somariny..
Ešte mi ukážte, KTO JE TO???..tá vaša moudrá elita...
Že lidí je jako sraček.....som už niekde počul, ale prečo potom tie reči o demokracii...a o ľudských právach?? NEW WORLD ORDER je vlastne čo?? Ak mi toto dokážete zrozumiteľne vysvetliť?...potom sa máme o čom rozprávať. Ale tomu neverím.

161319

16.5.2008 14:18

RE: no jo

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 161231

Ona ta myšlenka není hloupá. I naše ústava obsahuje v čl. 2, odst.1 větu: "Lid je zdrojem veškeré státní moci;" takže by, teoreticky, nemuselo nic stát v cestě tomu, aby někdo získal doložitelný souhlas většiny s libovolnou věcí a měla by vstoupit v platnost. Třeba rozpuštění zkorumpovaného parlamentu, vlády.

Jenže čl. 2 odst. 1 naší ústavy za středníkem pokračuje: "vykonává ji prostřednictvím orgánů moci zákonodárné, výkonné a soudní." A tyto orgány jsou dále v ústavě definovány. Takže přímo sami ne přátelé, alespoň ne ústavní cestou.

Máme sice v čl. 2, odst. 2 řečeno, že lid může svou vůli vykonávat přímo: "Ústavní zákon může stanovit, kdy lid vykonává státní moc přímo." A zase nic přátelé. Dokud nám parlament nestanoví, jakým způsobem můžeme svou moc vykonávat, můžeme si tak akorát trhnout nohou.

Takže co? Takže to ústavní cestou NEPŮJDE. Nebo-li, Ústava nedává lidu jinou možnost, jak si svá práva vynutit, než ... cestou mimoústavní.

161242

16.5.2008 14:52

RE: no jo

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 161242

Ústava = stát = moc = ? Tedy čí moc...
Jak celý ten cirgus narafičit? No udělat to naprosto vyčůraně. Tedy podsunout lidem že si vlastně vládnou sami, za všechen bordel si tedy můžou sami, nechat je to ještě všechno živit, a pak už ten tyjátr jen financovat a usmívat se na tím zadluženým „stádem“…

(Nejdůležitější je, aby tomu všechny strany věřily, a pak je celá tragikomická fraška zvaná demogracie vlastně úspěch, teď už to jen začít „vyvážet“)

161246

16.5.2008 17:07

RE: no jo

Jan X. 213.?.?.?

Reakce na 161242

Náš ústavní řád je ale založen na opt out moci:
Státní moc slouží všem občanům a lze ji uplatňovat jen v případech, v mezích a způsoby, které stanoví zákon.
Každý občan může činit, co není zákonem zakázáno, a nikdo nesmí být nucen činit, co zákon neukládá.


pak tu máme čl 1 Ústavy:
Česká republika je svrchovaný, jednotný a demokratický právní stát založený na úctě k právům a svobodám člověka a občana.
a čl. 9 Ústavy:
Změna podstatných náležitostí demokratického právního státu je nepřípustná.
čl. 36 Ústavní listiny
Každý se může domáhat stanoveným postupem svého práva u nezávislého a nestranného soudu a ve stanovených případech u jiného orgánu.

Tj. bez zrušení článku 9 není možné pro americké vojáky zavést americkou jurisdikci na českém území, protože by tak byl v souvislosti se smlouvou o pobytu vyprázdněn čl. 1, což JE "podstatná náležitost" demokratického právního státu. Byly by tak totiž zrušeno právo občana domáhat se potrestání amerických vojáků za případné delikty, což by mohla být potažmo podmínka pro domáhání se případné náhrady škody, nehledě na to, že by to hrozilo obecně demoralizovat trestněprávní systém. Takové případy jsou ostatně notoricky z působení amerických vojsk v cizině známy. Toto samo by mohlo stačit na účinné zrušení platnosti souhlasu s ratifikací souhlasu s pobytem amerických vojsk u Ústavního soudu podle §71 odst. 1/a, resp. §74 zákona o Ústavním soudu - pokud by smlouva podmínku americké jusrisdikce obsahovala (a těžko si představit, že ne) a velmi pravděpodobně také zablokování ratifikace Ústavním soudem podle čl. 87, odst. 2. Ústavy, tak jako se to nyní stalo s Lisabonskou smlouvou - jakkoli eurohujeři pořád doufají, že Ústavní soud nic nenajde, a naopak jiní ví, že nemá žádnou jinou možnost, než smést smlouvu se stolu - hned z důvodů několika věcných i formálních (např: vzhledem k neexistenci oficiálního autentického znění, které arogantní Bruselský byrokrat zakázal vydat) kolizí smlouvy s Ústavním pořádkem ČR.

a to ještě také platí čl. 23 Ústavní listiny:
Občané mají právo postavit se na odpor proti každému, kdo by odstraňoval demokratický řád lidských práv a základních svobod, založený Listinou, jestliže činnost ústavních orgánů a účinné použití zákonných prostředků jsou znemožněny.

Takže, jak je vidět, ústavních cest je patrně hned několik. [oči v sloup]

161250

16.5.2008 17:18

RE: no jo

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 161250

Vy jste asi četl nějaký jiný článek než já. Nenašel jsem v něm nic o radaru a možnosti jeho odmítání. Článek je o možnosti přijímání zákonů mimoparlamentní cestou.

O tom, že legálnost americké zakadny na našem území je přinejmenším sporná, není třeba široce diskutovat.

A co jste myslel tím článkem 23? To tedy netuším. Máte pocit, že naše ústavní orgány nefungují? Hmm, zeptejte se v parlamentní kantýně. To že se nám nelíbí jak fungují, neznamená, že nefungují. Takže jak rozpustit parlament zdola? Jedině cestou mimoústavní.

161252

16.5.2008 20:28

RE: no jo

Jan X. 213.?.?.?

Reakce na 161252

Já jsem to jen chtěl uvést na živých příkladech s tím radarem (o kterém mluvil Karel z Čech v příspěvku výše) a LS, no možná to nebylo úplně na místě.
Nicméně proti zákonům, co jsou v rozporu s ústavou lze postupovat ústavní cestou a nechat je Ústavním soudem zrušit, takže ústavní cesta existuje. Ústavní cesta znamená, že se užije korekce známá v ústavním pořádku, neústavní každá jiná, kromě té, která je v čl. 23 - kdyby například Ústavní soud rozhodl jasně v rozporu s literou Ústavy a ohrožovalo to demokracii, lidská a občanská práva apod. To, jestli něco funguje, ještě neznamená, že to funguje dobře nebo správně, od toho máme pak ústavu, aby tomu dávala nějaké mantinely. Institutu zrušení neústavních norem a rozhodnutí Ústavním soudem se u nás ostatně užívá celkem často, možná se to užije i v případě zrušení některých dosavadních rozhodnutí parlamentu při ratifikaci LS, protože byly celkem jasně porušeny jednací řády jak Sněmovny tak Senátu - projednávalo se něco, k čemu není ani autentické natož konsolidované znění s vyznačenými změnami, což jednací řády (které jsou součástí ústavního pořádku), explicite vyžadují.

161256

17.5.2008 9:02

RE: no jo

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 161256

Ano, na rušení protiústavních norem máme ústavní prostředky. Jenže tu máme realitu, ve které je většina norem proti vůli lidu, nebo doknce protiústavní. Takže pokud byste chtěl tomuto stavu legálně čeit, musel byste proti státní mašinérii postavit stejně rozsáhlou protistátní mašinérii. A na to je potřeba stejně, nebo víc peněz, než má stát. A víc peněz než ČR mají třeba US zbrojní koncerny, ty vám na ruku asi nepůjdou.

Ale i kdybyste ty prachy měl, pořád to neřeší stav, kdy by bylo žádoucí, aby lid přijal zákon parlamentu a vládě NAVZDORY. Např. odvolatelnost politiků, omezení fízlování, zákon o referendu ...

161278

18.5.2008 0:59

RE: no jo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 161256

len tak na okraj...odvolávate sa na Ústavu, ktorá operuje výrazmi typu "demokrace".....čo je to vôbec?, tá demokracia?? Sartori (pomerne, v Európe uznávaný politológ) ju nazval "jednorožcom" každý ju spomína, ale nikto ju ešte nevidel...."ľudské práva"....má toto slovné spojenie presne definovaný význam....tuším, že ani nie... Takže sa mi zdá dosť problematické odvolávať sa na nejaký právny dokument s nejasnými pojmami, dojmami, definíciami. Žiaľ, toto nie je len český problém.

161322

18.5.2008 0:41

RE: no jo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 161250

Síce máš pravdu....takú spodnú... Riešenie je jednoduché, zmeníme Ústavu a hotovo! A tomu ver, že v takejto veci sa dohodnú aj politickí rivali. (Bodaj by som sa mýlil!)

161321

16.5.2008 14:50

RE: no jo

Jiří Polák 81.?.?.?

Reakce na 161207

Chtěl bych zabránit nedorozumnění. Návrh Občanské ústavy nechce odstranit parlament, ani politické strany, chce jen zavést komplexní demokratickou reformu, kde občané by měli mít možnost vyjadřovat se k zásadním otazkám na všech úrovních a v některých případech o nich hlasovat v referendu. Návrh Občanské ústavy vyšel tiskem, lze jej sehnat v knihkupectví. Ukáže-li se, že parlament a vláda by odmítaly provést tuto reformu přes doloženou podporu více než poloviny občanů, pak by mohly přijít na řadu akce podobné těm z r.1989. Jak se to vyvine, to záleží na nás.
Jiří Polák

161244

18.5.2008 13:28

RE: no jo

8-P 88.?.?.?

Reakce na 161244

Já myslím, že to není nedorozumění. Podle mě současný systém nejde reformovat. Podle mě se musí restartovat. Systém je systém, a pokud ho nerestartujeme, začnou ho zahlcovat nefunkční systémové chyby, které systém nejdříve zpomalí, až to celé nakonec skončí v bodě, který nazývám "pádovou rychlostí"; podle analogie s letadly. Systém je prostě systém - u počítače můžeme sledovat efekty postupného zahlcení systému nefunkčními algoritmy během hodiny, u byrokratických systémů to trvá zpravidla pár desetiletí.
Otázka nad kterou přemýšlím já tudíž zní: Jak restartovat český byrokratický systém? Podotýkám, že tento systém běží už 200 let, a byl pouze občas aktualizován (1918,1938,1948,1990). Restart zatím neproběhl, protože státní zaměstnanci, co v systému pracovali před aktualizacemi, zpravidla setrvali i po aktualizacích. Jen se už třeba nechovali podle komunistických algoritmů, ale updatlí na kapitalismus.
A proto se doufám na mě nebudete zlobit, když teď napíšu, že vy chcete pouze aktualizovat, a zapomínáte na to, že politické mafie jsou na aktualizace připraveny, a proto vaše snaha (podle mě) přijde vniveč.
Avšak moje řešení současné politické situace je ještě ztřeštěnější: prostě vzít původní americkou ústavu, a začít se podle ní chovat. Jenže to by byl konec policie, tajných služeb, finančních úřadů, živnostenských úřadů, atd. A to by zcela jistě bez nějaké té facky neprošlo. Přeju hezký den

161348

16.5.2008 9:33

utopie

pm 78.?.?.?

naivní a idealistické až běda..

161214

16.5.2008 10:36

od utopie k realitě

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Myšlenka na podobnou formu internetového hlasování, dovedená k vytvoření nadpoloviční většiny tu už byla, nejen od paní Jarmily.
A protože hacking by určitě přišel s metodou nějaké té "multiplikace hlasů", je na podobnou metodu ještě chvíli čas.
Ale lze (a za čas se asi prosadí) použít myšlenku kombinování internetové volby s fyzickou. Ale ne tak, jak paní Jarmila navrhuje, její systém neobsahuje kruhovou, obousměrnou kontrolu cesty hlasu. Můj návrh opravy je snad dostatečný, ale nebudu ho zde opět vnucovat. Čas (i lidé) si jej najde sám.

Pokud se podaří dosáhnout doby, kdy na kreditce budeme mít komplexní informaci (otisk i duhovka by mohlo stačit), pak bude internetové hlasování asi možné. Bez hierarchie nátlakové moci. Pomocí přirozeně vznikajících předělů v rovnováze (komunikační nástroj k jejímu modelování mám také na svědomí i na svých stránkách) - podobně jako se během vývoje vytvářely předěly v živé přírodě proto, abychom snáze pochopili jejich modelování v oblasti své profese, kde po zániku "tajemství" (ukrývání klíčových informací o směru vývoje firmy či světa) se najdou lidé, které příroda vybavila geneticky i informačně k řízení menší či větší skupiny lidí nebo oblasti vývoje.

Možná se toho dočkáme, možná ne. Lidé zatím na institutu "tajemství" trvají. Je to na nich, neumí se holt živit jinak. Sdílením, spoluprací na stejném projektu a dělením "kořisti" v rámci hierarchie jejich vstupů.

PS. Vladimíre, jestli jsem opět oftopík, tak to klidně smažte, na svých bludech budu trvat jinde.

161217

16.5.2008 13:00

Hrůzyplná představa

Jan Zeleny 194.?.?.?

No ta představa všelidového hlasování o čemkoliv je děsivá. Představte si nemocnici, kde se o vaší léčbě rozhoduje referendem nebo firmu, kterou řídí zaměstnanci hlasováním. Slovo katastrofa je výstižné. Takový stát se stane kořistí sousedů do 20 let a nebo skončí v občanské válce. Demokracie je nejmizernější systém jaký existuje a to právě z důvodů, že přímou volbou v čele státu stojí naprosto nekompetentní lidé nechápající z reálné politiky víc, než urvi si svůj kousek dokud můžeš. Tím, že reálné rozhodování posunete do rukou naprosto neinformovaných a odborně nekompetetních lidí rozvíjíte nejnegativnější rys demokracie, de facto pouze rozšiřuejete počet členů parlamentu. Lid si ve skutečnosti neumí a nemůže sám vládnout. Pokud toho někdy v dějinách dosáhl, byla to vždy katastrofa. Jinak tahle myšlenka se v historii jmenovala rady, rusky sovět. Vaše myšlenka je totéž plus Internet.

161238

16.5.2008 21:34

RE: Hrůzyplná představa

Jan X. 213.?.?.?

Reakce na 161238

Souhlasím, hlasovat v celostátním referendu o každém prdu je nejen neefektivní, ale i nebezpečné. Už vůbec nemluvím o elektronickém hlasování, které se dá lehce zmanipulovat, jak víme ze všech posledních voleb v USA.
Nicméně o zásadních otázkách, jako je například ratifikace Lisabonské smlouvy, by se mělo rozhodovat v referendu (ostatně v Irsku tak činí), zvlášť, pokud nemá současná parlamentní garnitura ani náznak mandátu k něčemu jako schvalovat takovou smlouvu. Podle mě toto bude také její konec, protože už dnes jsou na stole v tom smyslu žaloby (například v Maďarsku), založené na těžko zpochybnitelných mezinárodních normách. U zásadních otázek, na které existuje jen rozhodující odpověď ANO-NE, lze referenda pořádat naopak s úspěchem - parlament a vláda se zbaví nepříjemné politické zodpovědnosti. A navíc letos jsou senátní volby, takže by to nebylo ani tak drahé, jak někteří argumentují - protože by se to dalo sfouknout částečně naráz.
Proč to nechtějí? Protože celá LS je podvod - je to před třemi lety odmítnutá euroústava zakamuflovaná jako "novela" stávajících smluv o EU (ve kterých nezůstane kámen na kameni) - jsou na tento podvod (tedy jeho motivaci a plánování) i důkazy: Jednak proslov Sarkozyho v Evropském parlamentu, jednak poznámky tvůrce euroústavy d'Estainga a hlavně ony "tajné" otázky Merkelové. Oni vědí, že pokud by to měli schvalovat lidi v referendu, tak to nemá šanci projít. ...A to tedy vůbec ne proto, že by lidi nebyli schopný pochopit, o co jde.
Navíc to co se připravuje v Evropě je v růžovým to samý, co připravují v Americe, celá ta jejich NAU s jejich dohodama NAFTA, GATT atd. stejně jako v tzv. transatlantické dohodě - policejní stát velikosti zemské polokoule

161257

16.5.2008 21:38

RE: Hrůzyplná představa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 161257

kdo se o tom chce trochu dozvědět, ať se koukne na film Endgame:
http://911.yweb.sk/filmy.html#endgame

161258

17.5.2008 4:31

RE: Hrůzyplná představa

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 161238

Ale nejakym zpusobem realizovat zpetnou vzabu z vysokych pater pyramidy moci je treba, vzi Svycarsko. Pokud ne, pak musi dojit k tvrde represi, neni jina cesta jak zvratit masove zlidoveni internetu. A to znamena minimalne stagnaci pokud to neprejde v destrukci.

161272

16.5.2008 17:24

Nová budova RFE na Hagiboru

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Sazka Arena měla původně stát na Hagiboru, kde tomu nějaké "občanské sdružení" zabránilo. Když bylo rozhodnuto, že Sazka Arena bude stát jinde, na Hagiboru začla růst nová budova RFE. Američani chcou k budově RFE přidat tajné podzemní prostory, ale podhrabat 20 pater vysokou opevněnou budovu dost dobře nejde ( mohla by se zřítit ). Jediná možnost je vyhrabat to kousek vedle. CIA proto poskytla spřátelené organizaci ( Pražská židovská obec ) prachy na stavbu domova důchodců vedle RFE. Tím je zajištěno, že do tajných podzemních prostor se nikdo nenavrtá.
Vedle Hagiboru prochází metro ( trasa A ). Metro od 24 do 5 hodin nejezdí, takže tunely je po uplacení Dopravního podniku možno využít např. pro odvoz hlušiny. Trasa A bude navíc za 3 roky protažena na Ruzyň, kde přistávají neoznačená letadla CIA. Až za 3 roky přistane na Ruzyni v noci neoznačené letadlo, vězni budou převezeni metrem přímo do tajné věznice CIA.
Vložený obrázek
Oficiální stránky Pražské židovské obce
Článek v MF Dnes
Pozn. Byl změněn plán metra na Ruzyň - přibyla zastávka u starého letiště, které využívá armáda a vládní letka.

161253

17.5.2008 17:22

RE: Nová budova RFE na Hagiboru

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 161253

Tak tohle je ale skutečně podezřelá hrůza, o čem píšete [překvapení]...asi bych Vás nejradši poslala do háje...kdyby nebylo tolik podivné agresivity ve vzduchu a ještě podivnější zvláštní sebejistota, s jakou je ta agrese provozována... [pláč]

161305

16.5.2008 18:05

jde hlavně o vliv médií

paula 80.?.?.?

Dokud budou lidé věřit tomu co povídají v televizi a dokud budou média patřit těm, o kterých se nesmí mluvit, tak se nic nezmění. Jen si vzpomeňte kolik prostoru v médiích dostal Ron Paul a také jak se o něm mluvilo.
Sebelepší systém aplikování demokracie je k ničemu, dokud se budou lidé rozhodovat podle toho co slyší v médiích. Snad se nikdy nepodaří cenzurovat intenet..

161254

16.5.2008 19:45

S Izraelem na vecne casy a nijak jinak

Latinec 66.?.?.?

>Senátor Gravel požaduje okamžité stažení vojsk z Iráku, konec amerického vměšování se do záležitostí jiných zemí, neutrální stanovisko vůči konfliktu mezi Palestinci a Izraelem ..
Israel je neoblobny na uprchliky pote co Bush vydesil Araby:
Bush opevoval Israel coby domovinu pro "Bohem vyvoleny lid" a slibil ze Washington zustane "nejlepsim pritelem na svete" Izraele..
http://news.yahoo.com/s/nm/20080516/wl_nm/palestinians_israel_bush_dc;_ylt=AtHFxPJtQMuEn8Nhtd.3zjBbbBAF
Pzn.: Moc by me zajimalo, ze kdyz Bush se vyhlasuje za "krestana" a deleguje se sam coby representant americkych krestanu, odkud sebral to ze "z-de jsou Bohem vyvoleni"? Urcite ne ani jak ze Stareho Zakona, tak ani ne z Noveho Zakona ktery pravi prave naopak (První Epištola S. Pavla k Tesalonickým, kapitola 1 :"a Bohu se nelibi, a vsem lidem jsou odporni"...; Zjeveni Svateho Jana 2:9, 3:9 "..lzou, a jsou Satanova synagoga"..).
Presto, kdyby jeden mi ukazal ze to co rekl Bush (i.e. "z-de jsou vyvoleni Bohem"[mrknutí jedním okem] je napsano at jiz ve Starem Zakone, ci v Novem Zakone, tak nabizim nalezne $1000 US!
Navrat 4.5 milionu vyhnanych domorodcu je zamitnut, ale "zakon o navratu" pro ty, kteri sami, ani jejich predci (i.e., Chazari, angl. Khazars, vysloveno coby "kchejzars", a evropsti misenci chazaru) v teto casti sveta nezili, nepatri tam, jsou pro cely region, ale dnes nejenom pro tento region nybrz pro zbytek sveta, jen utrpenim a problemem, - to je bez diskuze ..
Je az neuveritelne, jak 0.2% svetove populace je schopna zmanipulovat a ovladat kdysi svetovou super-silu USA, a to dnes k utrpeni jeji vlastni, a k utrpeni zbytku tradicniho sveta..
Za starobolsevika se letalo slibovat vernost na vecne casy na koberecek do Kremlu, za NWO je to do Izrrrrrraeleee ... [překvapení]

161255

16.5.2008 23:55

RE: V Izraeli to teď bude drsný.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 161255

USA chtějí zaútočit na Írán, aniž by byla zajištěna bezpečnost Izraele před drtivým raketovým útokem Hizballáhu ( 40 000 raket ). Izrael ale nemá jinou možnost, než nechat si naházet rakety na hlavu. Kdyby Američani Írán nenapadli, brzo by na ně dolehla ropná krize a podpora Izraele by musela skončit. Pak by byl Izrael v tuplovaný prdeli.

161262

18.5.2008 1:50

RE: V Izraeli to teď bude drsný.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 161262

A podľa čoho ste dospeli k takémuto, dosť tupému, názoru? Izrael?...vlastník jadrových zbraní?...si nechá "srať na hlavu"? Blbosť! Samozrejme, použije ich až vtedy, keď sa nedostane podpory od USA. A to sa zrejme nestane, keďže USA držia pod krkom tí, ktorým Izrael leží viac než pri srdci. (A je mi jedno, či sú to Chazari alebo Hebreji.) Ešte jedna otázočka....odkiaľ viete koľko rakiet, aj keď takých mizerne malých, má Hizballáh?

161323

16.5.2008 23:36

OffTopic

herbage herbage (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Omlouvám se, že je to offtopic, ale rád bych upozornil na jeden článek. Dva mladí lidé spáchali sebevraždu, v dopise na rozloučenou uvedli, že nesouhlasí se systémem, ve kterém žijí. Tento věk je pro mladé lidi nejtěžší, ztrácí ideály a ti, kteří si nestačí včas vypěstovat hroší kůži a obalit nervy tukem skončí někdy i takto. Před pár lety se dokonce několik studentů u nás upálilo kvůli válce v Iráku, jeden ze ZČU, kde zrovna studuji. Je otázkou, proč to tito lidé udělali, skoro 19 let po "revoluci", kdy se tento druh sebevražd vymyká ostatním důvodům(neúspěch ve škole, rozchod s přítelkyní, atd.). Přeci jen měli celý život před sebou v té skvělé "svobodné" zemi. Byli to blázni nebo jen nedokázali zavírat oči před svinárnama, který se tu kolem nás dennodenně dějí? Myslet si o tom můžem každý své, každopádně upřímnou soustrast pozůstalým a hlavně rodičům.

Link: http://www.novinky.cz/clanek/140100-mlada-dvojice-z-jablonce-spachala-sebevrazdu-na-slovensku.html

161263

17.5.2008 2:52

RE: Kvůli válce v Iráku se upálilo několik studentů???

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 161263

Že o tom v televizi H@vn@ nic nebylo [překvapení] [překvapení] [překvapení] . To je samý Palach, Palach, Palach ( = Alláh ), jako kdyby se v 60. letech nic jinýho nestalo, a ze současnosti nic. Podobné akce jsou v současnosti cenzurované tvrději než za komunistů. Komunistům se upálení Palacha utajit nepodařilo.
Nejhorší je, že se jedná o AUTOCENZURU - lidi prostě serou na všechno a bez pomoci TV H@vn@ se nic nerozkřikne. Kdyby Říp začal soptit, tak lidi budou apaticky chodit okolo a nikdo si toho pořádně nevšimne.

161266

18.5.2008 2:24

RE: Kvůli válce v Iráku se upálilo několik studentů???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 161266

HMM...šéfe, aspoň netáraj....tí dvaja (obaja vraj študenti VŠ) sa odpísali, začo?..to neviem. Po prevrate síce otĺkali všetkým o hlavu Palacha, len stále zabúdali aspoň pripomenúť toho Poliaka, ktorý sa upálil pekných pár mesiacov pred Palachom.
Hlavne je to nezmysel, nič sa tým nerieši......a reči o zobudení ostatných??? Stále len reči, nič viac.

161326

17.5.2008 4:26

RE: OffTopic

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 161263

Protoze se to nehodi k libivemu ksichtu, pardon image demokraticke spolecnosti. A hned po tomhle clanku o sebevrazde lidi, kteri maji vsechno pred sebou jsem se dostal k tomu, ze Topolanek dela v Peru paneling o chodube za EU, kdyz jsem cetl, ze mluvi o podpore studia deti ze slabsich socialnich vrstev, musel jsem si tu vetu precist jeste jednou. Nastesti nerikal nic o zdravotnictvi, to je uz Julinkova parketa.

161273

17.5.2008 13:12

RE: OffTopic

Kája Neslepý 85.?.?.?

Reakce na 161263

TRA znamená osvobození,očištění,odtud názvy orgánů
podle důležitosti:
trávicí trakt
játra a další.

Gershon tvrdí,že ve střevech se ukládá 95% všeho serotoninu -
"hormonu štěstí",který rozhodujícím způsobem ovlivňuje psychické rozpoložení člověka.Po létech odmítání jeho myšlenky byl zahájen výzkum s výsledkem,že máme v útrobách "chemickou továrnu",která
vedle serotoninu vyrábí a přesně dávkuje dalších 40 neurotransmiterů.
Jejich pomocí navzájem komunikují nervové buňky a ovlivňují tak řadu důležitých reakcí organismu.
část ZDRAVÍČKO - DRUHÝ MOZEK

Mozek a vegetativní nervové centrum -druhý mozek -mají společnou řeč a jsou vzájemně propojeny víc než se dosud předpokládalo.
O psychickém rozpoložení člověka rozhoduje více stav jeho TRA
orgánů.Než zkušenosti,vědomosti,neracionální schopnosti a inteligence,kterými disponuje.
Nabízí se možnost ovlivňovat svůj stav více než si umí většina lidí i jen představit.Problém je v tom,že nedostačující úroveň vědomí a špatné rozpoložení způsobují neschopnost využít podstatnou informaci i v případě,že je dotyčnému předložena na talíři přímo pod nos.

Kdyby smrtí všechno končilo,jak tomu věří sebevrah,nemělo by valný význam si nalhávat,že pomíjivé má smysl samo o sobě.
Sebevrah se rozpojil s časoprostorem a současně nespojil s naším domovem.To je ta nejhorší verze reality jakou si může jedinec vyrobit.Nepatřit nikam je nemožné.

161287

18.5.2008 2:32

RE: OffTopic

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 161287

ÁNO???...a kto koho potom posiela kam? Prečo sa o tomto nepíše v médiách?..klasických...Vlastne ich tam tie médiá poslali, lebo nepísali čo by mali. No, niektorým sa to môže páčiť. Treba len tú elitu, (kto bude na nich robiť?) ale zostávajú nezodpovedané otázky.

161327

18.5.2008 14:01

RE: OffTopic

Kája Neslepý 85.?.?.?

Reakce na 161327

Komu a proč slouží sdělovací prostředky si nemusíme vysvětlovat,musí dezinformovat,mlžit,odčerpávat energii -vytvářet zdání,že stávající stav je jediný možný.
Média je tímto svým jednáním nikam neposlala.
Všechno,co vidíme,je v podstatě optický klam.Jsme v učebně.
A jejím účelem není nic jiného,než aby se lidé pomocí svého rozhodování, myšlení a činění učili,sami zakoušeli na sobě,co jim které myšlenky ,emoce a činy přinesou -řečem neuvěří.
Něco jiného je fakt,že aktuálně na Zemi vládnou kriminální živly
skrze své pomocníky,které mají snad v každé zemičce.
Elita,jak oni sami sebe vnímají,nejsou žádná elita,nýbrž jen spolek patologicky egocentrických duchovních nedochůdčat,která upřímně věří,že jsou pány nad lidstvem,ne celkovými,to někteří
z nich moc dobře ví,kdo jim velí a je inspiruje.

Taky jsem kdysi čítával veršíky..."tak zhnusen člověkem,jenž srdce v bahně válí a lačně požírá své štěstí neměnné,
a neopomíjí zahrnout těmi kaly svou ženu -rodičku tohoto plemene...." Tuším ,že od Lermontova nebo někoho z prokletých básníků.Ty knížky jsem už dávno vyhodil,protože jsem si naštěstí včas uvědomil,že jsou to myšlenky vedoucí nikam,jak dnes vím,jsou to myšlenky lidí,kteří se jen rozpojili s časem a prostorem,ve kterém žili.Je to velká míra odosobnění,ale sama
o sobě je nedostačující.V tom nejhorším případě vede k útěku
z nesnesitelného prostředí,kde pořádně se vyblít už nestačí.
Je to o zanedbaných spojovacích pokusech s naší pravou domovinou,kam bychom se rádi vraceli po ukončení tohoto interaktivního snu.Kde naše působení rozhodne,ale vlastně rozhoduje už teď,kam půjdeme,co nás bude čekat dál(co si připravíme dnes),jestli náš další život bude probíhat
v prostředí přijatelném.Nebo se narodíme do učebny jen těžce přijatelné.Viz. budoucí Peklo na Zemi(to by byl konec učebny a učení) -nebo skok do vyšší kvality
neuvěřitelných možností.
Neboť možnosti ducha -nejvyššího druhu energie -jsou nekonečné.

161347

17.5.2008 15:58

Ja viem

sxg 78.?.?.?

Už v Norimberku nám boli predstavené body demokratickej obžaloby:
1. sprisahanie s cieľom zmocniť sa vlády nad svetom;
2. zločiny proti mieru;
3. vojnové zločiny;
4. zločiny proti ľudskosti.
Podľa týchto bodov sa dá odsúdiť Sionistická banda /väčšinu môjho života to boli OSN uznaný rasisti 1975-91/, akurát pri USA som si nie celkom istý bodom 1.
[velký smích] /počkáme chvíľu/
http://www.youtube.com/watch?v=cKfXpoNK14w

161297

18.5.2008 3:17

RE: Ja viem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 161297

Uznanie Kosova ako nezávislého štátu znamená úplné popretie výsledku, a z toho vyplývajúcich záležitostí, 2-hej svetovej vojny.
Ono, povedzme si pravdu...podľa dnešného poriadku bol vlastne Norimberský proces nezákonná fraška. A tu nastáva problém....ak platí dnešná tzv. demokracia, Norimberský proces neplatí....ak platí Noromberský proces, čo sa vlastne dnes deje??
A to nie je len o uznaní Kosova, to znamená, že neplatí nič! (koniec-koncov...definíciu vojnových zločinov určili víťazi, teda Bush-prezident USA-je vojnový zločinec, zaujímavé......ešte nejasnejší sa mi zdá byť pojem "ľudskosť"....existuje na tento pojem vôbec nejaká všeobecne uznaná definícia?)
Takže si vyber sám...buď platí Norimberg alebo dnešok. Prečo mám ten divný pocit, že na Norimberg sa už nikto z "mocných" nebude odvolávať???

161328

18.5.2008 4:20

RE: Ja viem

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 161328

A duskledky uznani Kosova? Mne vychazi pouze valka.

161331

18.5.2008 0:24

Způsobil cyklon Nargis zemětřesení v Číně?

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Začátkem května zasáhl Barmu ničivý cyklon Nargis. 12. května ( asi o týden později ) zasáhlo nedalekou čínskou provincii Sečuán zemětřesení 7,8. stupně Richterovy škály. Obě události spolu pravděpodobně souvisí.
Vložený obrázek
Také je zajímavé, že k této události došlo 2 měsíce před OH v Pekingu. Vyvolání hurikánu v Bengálském zálivu je lehce proveditelné. Hurikán vzniká tak, že se nad teplým mořem rychle ochladí vzduch a teplý vlhký vzduch u hladiny začne stoupat....... Existují silná barviva ( např. textilní barviva ), u nichž monomolekulární vrstva zastaví většinu světla. Jemné rozprášení 20-ti tun textilního barviva z bombardéru B-52 ve výšce 20 km nad Bengálským zálivem by k vyvolání cyklonu Nargis mělo stačit.
[bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]
Pozn. V případě zveřejnění jako samostatný článek netrvám na copyrightu.

161320

18.5.2008 5:04

RE: Způsobil cyklon Nargis zemětřesení v Číně?

Jack Daniels 69.?.?.?

Reakce na 161320

Ty si nejvetsi paranoja, jakeho jsem kdy slysel, nebo cetl jeho bludy. Ctes asi moc detektivek...Pro jistotu si vecer sahni do nocniku, jestli tam nemas zatoulanou nejakou atomovku made in USA... Verim, ze tvoje nemoc je porad lecitelna, jenom chtit...

161334

18.5.2008 14:01

RE: Způsobil cyklon Nargis zemětřesení v Číně?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 161334

jeho pohlad na svet a tvoja forma stanovenia diagnozy nevykazuju ziadne rozdiely v myslienkovych pochodoch, teraz si len odpovedat na otazku, kto z vas dvoch je na tom lepsie

[chechtot] [chechtot]

161349

18.5.2008 16:35

RE: Způsobil cyklon Nargis zemětřesení v Číně?

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 161334

Patrne se k Vam jeste nedostala informace o "meteorologickych" zbranich. (Maji svuj presny nazev, ale nedokazi si jej momentalne vybavit).

161354

18.5.2008 22:51

RE: Způsobil cyklon Nargis zemětřesení v Číně?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 161354

HAARP [pláč]

161366

18.5.2008 23:03

RE: Způsobil cyklon Nargis zemětřesení v Číně?

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 161334

Tibet už neroste, jenom se pozvolna rozpadá. Odlehčená kůra jednou za několik set let vyskočí nahoru a vyvolá zemětřesení. Velké hurikány vyvíjí podtlak přes 0,1 atm na ploše 500 krát 500 km ( něco, co si českej knedlík neumí představit ). Pokud už to bylo na hraně, podtlak vyvolaný hurikánem mohl zemětřesení spustit.
Na vyvolání hurikánu stačí, aby se přicházející sluneční záření snížilo o 5%. Stačí tedy rozprášit ve stratosféře bordel silně absorbující světlo.

161370

20.5.2008 22:27

RE: Způsobil cyklon Nargis zemětřesení v Číně?

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 161370

Clovece tobe ty prdy omamuji mozek.
Zemetreseni jsou kolem 50ti kilometru pod zemi. Podle tebe to posledni zemetreseni na vychode USA asi zpusobilo tornado?
Asi zacnu verit v chemtrails.

Tibet stale roste!

161520

18.5.2008 15:34

Alex Jones: Question Your Reality

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=NpFu_bYkomc

161351

19.5.2008 11:32

Credo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Věřím, že jednou zase přijde doba,
Snad za tisíc, snad i za mnohem méně let,
Kdy lidé zase trochu zmoudří,
Kdy přestanou se vzájemně nenávidět.
Kdy ustane surové zabíjení,
Kdy všichni lidé budou opět bratry,
Kdy nebude se nikdo snažit
O jiného okradení,
Porobení, znásilnění,
A lidé budou vybíjeti
svou energii nadbytečnou
Buď těžkou prací užitečnou,
Nebo ve sportovním zápolení.
Kdy člověk pozná, že Jedno je
Se vším stvořeným,
Se všemi nerosty, zvířaty,
Planetami, hvězdami
A celým vesmírem.
Vždyť z jednoho jsme vzešli základu,
Kdy všechny atomy celého kosmu
Byly tak blízko, blizoučko u sebe,
Jak tvrdí nám jedna vědecká teorie.
Mnohý se tomu jistě hlasně směje,
Vždyť je to pouze hloupá utopie.
Mnohý si také řekne,
Že pisatel je vyložený trotl,
Co nám to tady nejapně rýmuje
Za blbé nesmysly?
Asi mu to vůbec nemyslí,
Což nevidí, jak dnešní svět vypadá?
Bohužel trochu vidím
a přec tomu věřím,
A trochu doufám,
Že v této víře nejsem sám.
Víra je jenom víra, kdož však ví?
Snad i ta utopie se jednou uskuteční.

161393

19.5.2008 23:52

RE: Credo

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 161393

Pětaosumdesátko, je nás víc, co máme našlápnuto k řešení té utopie.
Díky za tu trochu naděje....

161468

20.5.2008 20:11

RE: Credo

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 161393

A pritom je to tak jednoduche ...
Toto je i moje vize budoucnosti.

161517

Příspěvků: 55

16.05. 01:42  Demokracia??
16.05. 08:57 8-P  no jo
16.05. 12:15 Karel z Čech  RE: no jo
16.05. 13:23 pastinak  RE: no jo
16.05. 21:20 dedecek  RE: no jo
17.05. 00:22 MedaBeda  RE: no jo
17.05. 03:40 pastinak  RE: no jo
18.05. 21:19 kubrt  RE: no jo
17.05. 13:36 V. Sodek  RE: no jo
18.05. 12:53 pastinak  RE: no jo
17.05. 13:38 Reach_  RE: no jo
18.05. 00:25  RE: no jo
16.05. 14:18 DavidZ  RE: no jo
16.05. 14:52 Spytihněv  RE: no jo
16.05. 17:07 Jan X.  RE: no jo
16.05. 17:18 DavidZ  RE: no jo
16.05. 20:28 Jan X.  RE: no jo
17.05. 09:02 DavidZ  RE: no jo
18.05. 00:59  RE: no jo
18.05. 00:41  RE: no jo
16.05. 14:50 Jiří Polák  RE: no jo
18.05. 13:28 8-P  RE: no jo
16.05. 09:33 pm  utopie
16.05. 10:36 janko  od utopie k realitě
16.05. 13:00 Jan Zeleny  Hrůzyplná představa
16.05. 21:34 Jan X.  RE: Hrůzyplná představa
16.05. 21:38  RE: Hrůzyplná představa
17.05. 04:31 Rene Bartosek  RE: Hrůzyplná představa
16.05. 17:24 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  Nová budova RFE na Hagiboru
17.05. 17:22  RE: Nová budova RFE na Hagiboru
16.05. 18:05 paula  jde hlavně o vliv médií
16.05. 19:45 Latinec  S Izraelem na vecne casy a nijak jinak
16.05. 23:55 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: V Izraeli to teď bude drsný.
18.05. 01:50  RE: V Izraeli to teď bude drsný.
16.05. 23:36 herbage  OffTopic
17.05. 02:52 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Kvůli válce v Iráku se upálilo několik studentů???
18.05. 02:24  RE: Kvůli válce v Iráku se upálilo několik studentů???
17.05. 04:26 Rene Bartosek  RE: OffTopic
17.05. 13:12 Kája Neslepý  RE: OffTopic
18.05. 02:32  RE: OffTopic
18.05. 14:01 Kája Neslepý  RE: OffTopic
17.05. 15:58 sxg  Ja viem
18.05. 03:17  RE: Ja viem
18.05. 04:20 Rene Bartosek  RE: Ja viem
18.05. 00:24 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  Způsobil cyklon Nargis zemětřesení v Číně?
18.05. 05:04 Jack Daniels  RE: Způsobil cyklon Nargis zemětřesení v Číně?
18.05. 14:01  RE: Způsobil cyklon Nargis zemětřesení v Číně?
18.05. 16:35 vladuna  RE: Způsobil cyklon Nargis zemětřesení v Číně?
18.05. 22:51  RE: Způsobil cyklon Nargis zemětřesení v Číně?
18.05. 23:03 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Způsobil cyklon Nargis zemětřesení v Číně?
20.05. 22:27 vodnik007  RE: Způsobil cyklon Nargis zemětřesení v Číně?
18.05. 15:34  Alex Jones: Question Your Reality
19.05. 11:32  Credo
19.05. 23:52 janko  RE: Credo
20.05. 20:11 vladuna  RE: Credo

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 81 čtenářů částkou 13 773 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Prymulovi jen tak přistál na účtu milión korun06.10.20 09:50 Česká republika 3

Petice proti náhubkům, testům na covid19 a dalším opatřením04.10.20 17:58 Česká republika 11

Měnové kurzy

USD
22,91 Kč
Euro
27,14 Kč
Libra
29,73 Kč
Kanadský dolar
17,49 Kč
Australský dolar
16,22 Kč
Švýcarský frank
25,28 Kč
100 japonských jenů
21,75 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,63 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 937,86 Kč
1 unce stříbra
573,30 Kč
Bitcoin
279 824,29 Kč

Poslední aktualizace: 21.10.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 923