Diskuze k článku

Kulínský? Zavřít, až zčerná

Příspěvků 68

28.4.2008 2:37

Ačkoli s obsahem souhlasím...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

nemám z článku příliš dobrý pocit. Poznámky o vykleštění a podobně, skoro jsem měl pocit, že jsem na nějakém bulvárním serveru. Na druhou stranu, ohebnost zákonu je skutečně do očí bijící. Skoro jako by se nic nestalo. Pokud jim bylo pod 15, není co řešit, za to jde spousta lidí zakatr. Rozsah v jakém to bylo pácháno, navíc z pozice "učitele", je jen podmínka skutečně úplně mimo... [oči v sloup]

160071

28.4.2008 2:11

RE: Ačkoli s obsahem souhlasím...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 160071

>Poznámky o
>vykleštění a podobně, skoro jsem měl pocit, že jsem na
>nějakém bulvárním serveru.

Uznal jsem váš argument a poznámku o vykleštění z článku odstranil.
[mrknutí jedním okem]

160072

28.4.2008 5:04

Ne tak zhurta...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Jako pedagog si to rozhodně nesmí dovolit. Na druhou stranu bych Kulínského až tak drasticky neodsuzoval. Jistě...využil svého postavení jako vedoucí sboru a snad i proto mu dívenky neodmítly. Jenže...v několika případech Kulínského odmítly (13,21) a ze sboru nevyletěly. Podle mne to znamená, že Kulínský nebyl násilníkem (neznásilňoval), ale jenom využil příležitosti. Silně pochybuji, že děvčata utrpěla nějaké trauma a navěky zanevřou na příslušníky mužského pohlaví. Dokonce si myslím, že děvčata našla v sexuálních hrátkách s Kulínským dokonce potěšení. Třináct let je už období poznávání a hledání sexuální rozkoše. Nastává hrdost z vlastního těla a hrdost náznaků ženskosti. Proto také to dobrovolné podmanění.
Můj názor bych nezměnil, ani v případě, kdyby jedna z děvčat byla mojí dcerou. Spíše bych domluvil jí. Trest si však Kulínský rozhodně zaslouží.

Jenom malá poznámka ke slovní vazbě v soudnim spisu:
- "vykonal s dívkou soulož"? Snad by se lépe hodilo - provedl pohlavní styk...dopustil se nezákonného pohlavního styku.

160074

28.4.2008 6:36

RE: Ne tak zhurta...

Saša 74.?.?.?

Reakce na 160074

Každý odstavec rozsudku začíná „v přesněji nezjištěnou dobu”, osahával tuhle a támhle; více méně shrnutí drbů, vynucených u výslechů. Hlavní svědkyně a bývalé sboristky, se ho zastávají. Příkladně se nechoval, ale trest nemá být mstou má zabránit další trestné činnosti. Což již vzhledem k jeho věku se pravděpodobně stane i s mírným rozsudkem. Rozsudek nenabyl ještě právní platnosti. Pointa je, že se neměří stejným metrem. „Škody“ jsou diskutabilní. Chválit ho nebudeme, ale je těžké srovnávat trest za sexuální nemorálnost s obdobným trestem jaký by mohl dostat za zabití aj.

160075

28.4.2008 7:31

RE: Ne tak zhurta...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 160075

Jistěže...proto jsem tomu nedával příliš velkou závažnost, tak jak např. zní titulek článku: "Zavřít až zčerná". Dokonce si myslím, že mu děvčata i sama v očekávání nadbíhala. Hotelové pokoje mají přece na dveřích zámky, že ano?...a to k zamčení zevnitř. Také dobrovolné dámské návštěvy do bytu Kulínského? Nedokázal říci NE! Neodolal!

160077

28.4.2008 14:25

RE: Ne tak zhurta...

Jiřík 85.?.?.?

Reakce na 160075

Ano, rozsudek jsem si přečetl. Podle mě to je výsměch. Výsměch právu, snůška drbů a pomluv které jsou vydávány za důkazy.
A vy kníkači o bezpráví na tomto webu, tento rozsudek schvalujete ?
To by mě zajímalo, jak by jste se stavěli k tomuto rozsudku, kdyby zněl takto :

A)
1)
a) v přesněji nezjištěnou dobu od počátku roku 1984 do 30.9.1989 na různých místech v Československu i v zahraničí na soustředěních a zájezdech sboru Bambini
di Praga, opakovaně hanobil USA, napadal jejich představitele slovně i podvrženými a zmanipulovanými dokumenty, přirovnával je k válečným zločincům, urážel je a šířil nepravdivé a zejména poplašné zprávy o úmyslech USA.

To by bylo řevu, o diskriminaci, bezpráví, špatné justici, spiknutí a podobně, žeee ?

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

160098

28.4.2008 16:11

RE: Ne tak zhurta...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 160098

Vysmech pravu to urcite je. Kulinsky je jiste slusny clovek vybiral si jenom vyspele sboristky par kousku do deseti se vleze, ale pod zakonem.Poslat nekde svou dceru at dela neco rozumnyho a nenamoci se na ulici do maleru a pak ji tam nekdo jako Kulinsky "zajede"? [naštvaný] [naštvaný] [pláč] At tomu darebakovi klidne daji podminku, nektere veci co se stali se uz neodstanou, ale at mu zakazou dozivotne cinost pri praci s detmi. Registroval jsem podobny pripad dvou "vedoucich" homosexualnich pedofilu v CR nedavno, trest zakaz prace s detmi na 10 let. Tomu rikam pravni ochrana ditete. Ted vlastne mame baby boom, uplne jsem na to zapomel.

160114

28.4.2008 16:54

RE: Ne tak zhurta...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 160098

Ale vzdyt Bóza nic spatnyho neudelal, kdyz ma obrizek v kalhotach. Copak neznate prislusne pasaze z Talmudu?

160117

29.4.2008 22:30

RE: Ne tak zhurta...

2xs 85.?.?.?

Reakce na 160075

Přesně tak! Samé dohady o údajných činech a samé "v blíže neurčené době na blíže neurčeném místě"... A TO VŠECHNO (kupodivu) 20 LET PO ÚDAJNÉM SPÁCHÁNÍ TĚCHTO HRŮZNÝCH ČINŮ... Je to podle mě silně nedůvěryhodné. Jsem poslední, kdo by hájil úchyláky, ale když se někdo ozve najednou 20 let poté a žaluje takto NEDOKAZATELNÉ věci, je opravdu na zvážení, jestli se to stalo přesně tak, jak rozsudek uvádí. Je možné že ano - je možné že ne. A je beze sporu těžké to teď s jistotou zjistit. Pročež bych se hrrr populistických názorů rádobyctných a rozhořčených davů (které čtu v článku i v jeho nadpisu) raději zdržel.

160194

28.4.2008 8:29

RE: Ne tak zhurta...

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 160074

Opět se tentokrát mýlíte pane Mirdo.[smích] Na tom vůbec nezáleží, že některé dívky Kulínského odmítly. Záleží na způsobu, jakým si vynucoval přízeň dívek. Ve dne velmi přísný vedoucí, kterým dívkám autoritativně káže, jak se mají správně chovat, ale v noci úlisný a bezskrupulózní sexuální loudil, otrok svých vášní, ve zdánlivě podřízeném postavení vůči té nedospělé dívce. Z takového přístupu měly ty nedospělé dětičky pořádný zmatek v hlavě. S jejich memy bylo neblahým způsobem zamícháno tak, že z toho budou mít nadosmrti následek- že třeba celoživotně nebudou důvěřovat mužům a jejich manželství se nikdy nevydaří, pořád budou celoživotně tápat ve vztazích.Všechny ty řečičky, co zde vedou chlapi, že třináctileté dívky jsou již schopny sexuálního života jenom proto, že mají měsíčky jsou fakt děsně ujeté. Co bylo vhodné v prehistorických tlupách, to není vhodné v přetechnizované společnosti. Mám dvě dcery a ve třinácti letech to skutečně byly nedospělé holčičky se vším všudy, jejichž nezralé mozky se sexem ještě vůbec nezabývaly. Koneckonců si moc dobře vzpomínám i na své vlastní dětství. První menzes jsem dostala v sedmé třídě na školním výletě do Krasova. Hrály jsme si v lese na schovávanou a mě strašně mrzelo, že kluk, který se mi líbil, běžel přednostně chytit hezčí kamarádku, zatímco mě si nevšiml. A do toho ke všemu mě ještě nemile překvapila ta nehoda.

Tak Vy byste radši domluvil dítěti, jehož mozek je naprosto nezralý, kdežto dospělého chlapa omlouváte. Jak typicky krátkozrace mužské! V této souvislosti mě ještě napadá ta obrovská nespravedlnost českého soudnictví. Kluk, který si dal schůzku v parku s jedenáctiletou holkou, která vůbec nepřišla, takže jsme se nedozvěděli, co by tam s ní v tom parku dělal, zda by ji třeba kamarádsky nedomluvil, že nemá být tak důvěřivá, tak tento kluk dostal od soudu tu samou podmínku jako Kulínský, který prokazatelně zneužil tolik dívek.

160080

28.4.2008 14:24

RE: Ne tak zhurta...

Blue litr (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 160080

Vy píšete paní Jarmilo (a nejen vy), jak kdybyte u těch Kulínského hrátek byla a pískala jim to[smích]
Jak víte že to byl loudil? Neberete také vůbec v úvahu opačnou variantu a to že se mu ty holky nabízely samy. Že vaše dcerky ve svém věku na sex nemyslely, není důkaz že tak neuvažují jiné. A důvod? Třeba aby se mohly vytahovat před ostatními, aby si vydobyly nějakou výhodu, aby nějak dohnaly chybějící talent nebo píli, nebo třeba si přečtěte toto: http://zpravy.idnes.cz/chtela-jsem-byt-zajimava-st...
Vzpomněl jsem si na jednu větu, kterou kdysi řekl můj táta - když fena nechce, pes má smůlu. Ty holky to prostě také chtěly.
Nemohu si nevzpomenout na peklo, která kdysi jedna dívčinka způsobila režiséru Renčovi. Po důkladné medializaci případu a očernění režiséra všude v médiích přiznala, že si vše vymyslela.
Takže celou kauzu vnímám tak 50% hodnověrnosti.

160099

28.4.2008 15:12

RE: Ne tak zhurta...

drUmandbase 90.?.?.?

Reakce na 160099

mám obavy, že se u vás jedná o typický případ "přesvědčení vědomostmi nezatíženého". asi by bylo dobré méně psát a více číst, aspoň několik titulů o psychologii. - pokud se vám zdá, že sex mezi lidmi je více méně jako mezi "psy a fenami", tak vám musím napsat, že jsem ještě neviděl psa čekajícího s kytkou u kina, fenu skákající z nuseláku z nešťastné lásky či hodinu vybírající vhodné prádlo. jinými slovy, výroba kamenného mlatu a příklepové vrtačky jsou dva kvalitativně odlišné procesy, ač se jejich výsledky používají k činnostem v zásadě podobným - a psychosexuální vývoj feny a ženy jsou různě dlouhé a složité, a jeden z nich (který asi!) je v určitých momentech po čertech zranitelný.
(to samozřejmě nemá co do činění s hysterkami, které si ze svého tzv.ženství dělají živnost, ale to je, jak říká a.k., jiná otázka.)
(stejně tak poznámka pí Jarmily "jak typicky krátkozrace mužské" prozrazuje neblahé přesvědčení, že pomyslná čára oddělující lidi citlivé od necitelných leží mezi dveřmi s panáčkem a dveřmi s panenkou...jak smutné. snad to byl jen afekt [smích] .

160104

28.4.2008 15:12

RE: Ne tak zhurta...

Robocrep 62.?.?.?

Reakce na 160099

Tak pozor, v případě Renče ta dívčina trpěla tzv. chorobnou lhavostí. Pochybuju, že stejnou diagnózu má najednou třicet členek jednoho sboru.

Jinak stoprocentní souhlas s článkem. Dětští psychiatři se shodují, že u některých poškozených opravdu zůstaly psychické následky.
A vzhledem k tomu jak Kulínský o případu dneska mluví, nedělám si iluze že by se bez trestu napravil. [naštvaný]

160105

28.4.2008 15:16

RE: Ne tak zhurta...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 160080

Připouštím, že se mohu mýlit, paní Jarmilko. [mrknutí jedním okem] [pláč] [smích]
Mohu sice posuzovat případ dálkově přes internet, ale nemohu již někoho dálkové odsuzovat (soudit, odsoudit, výše trestu atd.). Je nezbytně nutný pohled z očí do očí. Ptát se otázky a pozorovat reakce člověka. Potom bych mohl říct: "ano, je to úlisný chlípník, bezskrupulózní loudil, otrok svých vášní a potom tedy - zavřít až zčerná"!...Nakonec vy sama jste vystihla onu zapeklitou intimní situaci nejlépe (kdo a jak trpěl) a to těmito slovy:

>Hrály jsme si v lese na schovávanou a mě
>strašně mrzelo, že kluk, který se mi líbil,
>běžel přednostně chytit hezčí kamarádku,
>zatímco mě si nevšiml...
---
On ten Kulínský byl tehdy o dvacet/deset let mladší a zřejmě pro děvčata i atrktivní chlap. Ale, jak jsem už dříve napsal - trest si zaslouží. Jako pedagog si to nesmí dovolit. Přidal bych mu minimálně 200 hodin "společensky prospěšné práce" a to navíc k jeho stávajícímu trestu. Začínáme se shodovat?

160102

28.4.2008 8:06

Může se soudit nadále

bývalý antikomunista 193.?.?.?

V dnešní době advokát bere 1500/hod. Tomáš Sokol musí platit skupinu špičkových advokátů a u Kulinského lze ještě čerpat. [smích]

160079

28.4.2008 9:26

RE: Může se soudit nadále

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 160079

Když už jsme u toho Sokola. Ten by dle mého měl jít sám do basy. Za lhaní před soudem. Nemám toho křivého člověka rád. Inu, bankéři a právníci, to jsou řemesla. Jeden okrádá lidi lichvou a druhý lže před soudem. [bliji]

160081

28.4.2008 9:39

RE: Může se soudit nadále

ZEDNÍK 78.?.?.?

Reakce na 160081

Pan Sokol se svého času dušoval, že jako novopečený ministr vnitra zatočí s STB chobotnicí.Posléze dle zákona volného trhu bez přívlastku, usoudil, že bude lukrativnější přehodit výhybku a jak říkávali soudruzi ZAPOJIL SE. [bliji]

160084

28.4.2008 9:02

kurvy

xxxJirka 90.?.?.?

Nejlepší na celý věci mi připadá odůvodnění soudu, které uvedli v TV. Pochopil jsem to tak, že tak mírný trest byl uložen mimo jiné proto, že Kulínský umožnil dívkám cestovat do zahraničí a poznat cizí země.
Podle mě tím udělal soud ze sboristek normální kurvy. Když něco dostaly, proč by to nemohli vrátit sexem, že? Prostě bordel.
Soud jinými slovy uvedl, že když vychovatel žádá po svých svěřencích sex jako oplátkou za nějakou výhodu, je to normální a morální, polehčující okolnost. Já to za normální nepovažuji. Pane soudce, neděláte náhodou pasáka na vedlejšák?

160082

28.4.2008 23:55

RE: kurvy

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 160082

Ted jste mi neco pripomel kdyz jste u te ciziny. Vrele doporucuju rodicum ci poskozenym, pokud neco probehlo na uzemi USA, podat zalobu ve Spojenych statech, a tady vam rikam uprimne, ze takove veci berou vazne a s podminkou to rozhodne neskonci. [naštvaný]

160140

28.4.2008 9:12

Peol

Peol 194.?.?.?

osobne jsem pro podminku jen pripade dobrovolneho vyklesteni, To, ze nejaky ucitel nebo trener zneuzije autoritu, kterou mu na bedra vlozila spolecnost, je jednoznacne nebezpecne. Divky se samozrejme musi prizpusobit teto atorite, aby se clovek mohl naucit hrat na hudebni natroj nebo byt spickovy sportovec, musi se sebezaprit. Pokud 14-lete divce vtisknete pocit ze pokud chce neco dosahnout, musi se nechat ponizit, bude to tak delat cely zivot - ve sboru, ve skole, v praci.... nakonec budou muzi ti, jenz budou mit doma manzelku, ktera nepozna rozdil mezi slozitejsi dustojnou cestou a jednoduchou nedustojou, v tomto smeru se klade, vic nez kdy jindy klade, na Zenu pomerne znacny tlak, nakonec my vsichni prestaneme hledat v setkani muze a zeny hlubsi smysl, nakonec vsichni pujdeme touto jednoduchou cestou a nakonec sami sebe takovymi rozsudky okrademe nebo proc by jste meli cely zivot prozit s jednou zenou pokud si ji, a nebo obecne zen, nevazite ?
Za jeden bod v rozsudku patri 1 rok natvrdo, jinak nebylo rozhodnuto dle zakona a urcite ne dle moralky.

160083

28.4.2008 10:50

hudba a sex

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Docela mě mrzí, co tu čtu. Vnímám celou kauzu tak, že člověk, který vycvičil a vychoval tak dobrý sbor, ten v jádru nemůže být špatný. To už tady zaznělo a s tím souhlasím.
Jarmilka sice ví všechno, ale nějak zapomněla na jednu základní vlastnost žen a dívek - uraženou hrdost. A ta dovede mužům sakra zatopit.
Dost lidí, včetně editora, se svezlo po vlně, budiž. Jsou takto nastavení, nemají zkušenost pedagoga, pohybujícího se na této, dnes velmi ostré hraně mezi motivací ke kvalitě hudby, samčí přirozenosti, společenských norem - a možnou proradností dívek (členů hudebního souboru).
Komunikace ve skupině dívek je něco zcela jiného, než Jarmilka se svou dcerunkou může znát, postel nebo demonstrace osobní moci,to je dnešní nabídka....ty malé se od větších rychle učí. Zhrzená pýcha, (= nedoceněný talent), osobní ambice dívek - co o tom Jarmilka nebo ti, kdo dirigenta hodnotí, co o tom víte? Hudba je nástroj, který jde lidem až ke kosti, mnohá rozhodnutí v hudebních tělesech jsou velmi těžká. Emoce a hudba = sex. A udržet onu hranici - no, zkuste si to sami. Vlastně samy.
Osobně beru trest jako přiměřený. Ucho se někde holt utrhlo, život na mnoha židlích je složitější.
Jestli je advokát Sokol větší lump než dobrák, to bych taky neřešil, my zdejší máme asi dost bídné informace o tom, kudy a přes jaké kontakty lze vykonávat to, co kdysi bývalo řízením práva. Hůl na libovolného psa lze vždy dohledat.

160086

28.4.2008 11:24

RE: hudba a sex

xxxJirka 90.?.?.?

Reakce na 160086

ta poslední věta je sice pravdivá, ale ono přísloví nevylučuje, že v některých případech je v pořádku a nutné na psa vzít klacek. Někteří psi to prostě potřebují.

160089

28.4.2008 14:25

RE: hudba a sex

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 160086

Moudře řečeno, Janko. Tleskám a připojuji se k Vašemu názoru.

160100

28.4.2008 14:47

RE: hudba a sex

Striga 85.?.?.?

Reakce na 160086

Když se řekne Jarmilka s dcerunkou, to vypadá jinak než paní Jarmila s dcerou. Jarmilka s dcerunkou jsou takové blboučké, hloupoučké, potřebujou asi vodit za ručičku, že? Když docházejí argumenty, není nic jednoduššího než protivníka degradovat, rozmělnit, udělat z něj něco méněcenného. Zvlášť tehdy, pokud se jedná o ženu, kritizovanou mužem. Takový Paroubeček se ženuškou by asi vypadal divně, že? Ale Jarmilka s dcerunkou....

Proradnost dívek a uražená ješitnost, že jako ona dala, já ne, tamtu šuká, mě ne a já chuděra už si neškrtnu ani v posteli, ani se sborem v cizině a já mu, syčákovi, za to zatopím - to se může projevit jen tam, kde velící člověk tyhle pravidla nastaví.

Sama jsem jako dítě sexuální obtěžování rodinným přítelem zažila a rozpor mezi chováním slušného člověka,za kterého jej rodiče považovali, a chováním, pokud jsme byli sami, mi dělal v mé předpubertální hlavě pěkný zmatek.

Normální rodič by asi Kulínského za jeho aktivity zabil. Ať si svou samčí přirozenost projevuje v bordelu, ne ve sboru svěřených dívek.

160101

29.4.2008 10:10

RE: hudba a sex

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 160101

I mudrc nejmudrcovatější,co si tyká s Vodíkem a Héliem,může při styku se svou samčí přirozeností trochu zakolísat. [smích]

160154

29.4.2008 20:44

RE: hudba a sex

baba_Blažková babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 160154

Tak si to na dobrou noc udělám rukou nad fotkou sboru a dám pokoj, ne? A pakliže jde o samčí přirozenost, tak podniků, kde toto za nějakou tu úplatu řeší, je stále dost. Jenže tady šlo o to obdělávat si svůj harémeček, já slovutný to sbormistr. A to je s odpuštěním hnus, velebnosti.

160186

29.4.2008 21:49

RE: hudba a sex

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 160186

Je to hnus,protože zneužil své postavení pro své choutky,to může být slovutný nakvadrát a v tomhle s Jankem nesouhlasím.At´ si sbalí patnáctku na disko chlívák [velký smích] .Ještě do toho ale musím zaplést třeba rodiče dotyčných dívek,pro které bylo důležitější členství v klubu více než co provádí pan sbormistr.Sokolík si lže do kapsy ve velkým stylu,hůl se mi ted´ nechce dohledávat. [smích]

160191

29.4.2008 22:29

RE: hudba a sex

2xs 85.?.?.?

Reakce na 160191

No vidíš [smích] tak jsme se tentokrát vystřídali... věčně jankovi pochlebuješ (ne-li lezeš do análu), ale tentokrát má on pravdu jednak pokud jde o vlezlost a svádivé schopnosti některých samiček (zvláště pokud jde o fascinujícího mistra/guru). Má recht i pokud jde o uraženou ženskou ješitnost (zhrzenost) a jiné představitelné motivy ve věci tohoto prapodivného žalování najednou po dvaceti letech. i pokud jde o atmosféru v umělecké branži, kterou naši lidoví horlitelé absolutně nemohou chápat, má pravdu. Je ubohé a přízemní se zásadními odsudky v tak nejasném a neprokazatelném případu svézt s blbým lynčujícím davem... zakřičet si obdobu onoho "pověste ho vejš" nebo "ať se houpá".
Nikterak mě prvoplánový rychlonázor nepřekvapuje u takové jarmily, ale vadí mi to u lidí, co si myslí, že mají na používání mozku.

160196

30.4.2008 8:28

RE: hudba a sex

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 160196

Nemám čas diskutovat, ale Tobě pár řádek narychlo věnuji.[smích] Někdo zde prohodil klíčovou větu: že naše soudnictví mají ONI ve svých rukou.V kauze Kulínského šlo o tohle: že se mezi sebou rvali samovyvolení nadlidi. Vůbec zde nešlo o těch 39 zneužitých dívek. Šlo jenom o tu jednu, která když dospěla a její mozek uzrál,tak si po letech uvědomila, jak se Kulínský na její psychice neblaze podepsal. Jenže si samovyvolená nadčlověkyně nenajala Sokola, který není ani tak dobrý advokát, jako spíš, že má všude své klientelistické známosti,a tak s nadčlověkem Kulínským prohrála. Ale jak říkám, po těch ostatních zneužitých dívkách by jinak ani pes neštěkl. Přesně to nevím, ale vsadím se, že Kulínský i jeho tatík byli i kovaní komunisti, protože tenkrát bylo nemožné, aby si někdo jezdil za hranice,aniž by nebyl u nich.

160223

29.4.2008 21:32

RE: hudba a sex

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 160101

Strigo, je možné, že jsem se o Jarmilku otřel, známe se i osobně. Ona mě také zbytečně nešetří. To ale neznamená, že by docházely argumenty.
On ten nejlepší argument je stát se tím dirigentem a žít v tom. To, že užíváš slovo "velící" ve spojení s řízením sboru, to vypovídá o tvé neznalosti vztahů, vedoucích k vytvoření dlouhodobě kvalitního uměleckého tělesa.
Taky ti nejspíš nedošlo, jak moc souvisí umění s emocemi a emoce s jejich tělesným či zvukovým vyjádřením.
Nevadí mi, že se neshodneme, jen se pokouším nakypřit to okoralé vnímání odezdi kezdi.
Možná si v příštím životě Kulínského osud zopakuješ v těle s podobným "programem".

160192

28.4.2008 11:24

Kulínský? Zavřít, až zčerná.

Martina 84.?.?.?

V poslední době máte poněkud zvláštní nározy, pane Stworo. Zastáváte se mnohoženství a kde podle vás zůstala láska? Nebo si myslíte, že žena se může dělit o milovaného muže s více ženami? Další věc: říkáte, že dívka je dospělá, když dostane měsíčky. Já je dostala v 11! a se sexuálním životem jsem začala v 18. Jedenáctileté dítě opravdu netouží po styku s muži!!

160090

28.4.2008 16:55

RE: Kulínský? Zavřít, až zčerná.

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 160090

>Zastáváte se mnohoženství a kde podle vás zůstala
>láska? Nebo si myslíte, že žena se může dělit o
>milovaného muže s více ženami?

Ještě jednou k tomu tématu. O lásku mi jde až v první řadě. Snažím se hledat strukturu, která v nastávajících těžkých časech bude pevnější a zajistí reprodukci. Stůl o třech nohách je pevnější než o dvou. Jsem nejen pro mnohoženství, ale i pro mnohomužství. Jestli se žena může dělit o milovaného muže? Já myslím, že by mohla. Je to otázka jiného přístupu. Prostě musí tu druhou ženu také zahrnout do svého vnitřního kruhu. Proč by v srdci nemohla mít žena místo pro dva? Dítě má přece také rádo oba rodiče. Je ještě jedna věc, která je ve vztahu důležitá, psychologové tomu říkají párová komunikace. Když dva se na něčem diametrálně neshodnou, je to pat a v podstatě neřešitelné. Při lichém počtu hlasujících členu nikdy nemůže k patové situaci dojít.

>Další věc: říkáte, že
>dívka je dospělá, když dostane měsíčky. Já je dostala v
>11! a se sexuálním životem jsem začala v 18. Jedenáctileté
>dítě opravdu netouží po styku s muži!!

Je to individuální. Nikde netvrdím, že je normální, aby mladá dívka kolem jedenácti souložila. Říkám jen, že pokud to už některá udělá, neměl by z toho být kriminální čin. Tedy pokud nebyla znásilněna nebo zneužita.

160116

28.4.2008 18:03

RE: Kulínský? Zavřít, až zčerná.

Jura1 195.?.?.?

Reakce na 160116

Pane Stwora, jestli to mnohoženství a mnohomužství má být ve Vašem případě příprava na nastávající těžké časy, které se lépe zvládnout pomocí spolupráce většího počtu osob (s čímž souhlasím). Tak to co hledáte se správně jmenuje komunita. (Alespoň tak, jak to je popsáno v knize V jiném rytmu)

Nefungující sousedské vztahy a sousedskou výpomoc bych osobně nenahraroval mnohoženstvím nebo mnohomužstvím. To mě hodně připomíná vymítání čerta ďáblem. Naopak je potřeba se vrátit k původnímu.

Ve správně fungující komunitě (což může být třeba i dvoučlenné manželství) není potřeba někoho přehlasovávat. Protože se rozhoduje konsenzem.

Lidství je rozděleno na dva pricipy - mužský a ženský. Podle mých informací může být člověk "šťastný", pokud dosáhne rovnováhy mužského a ženského principu. To je v podstatě možné jen díky zdrženlivostí (mniši) nebo v láskyplném vztahu s druhým pohlavím.

160119

28.4.2008 18:34

RE: Kulínský? Zavřít, až zčerná.

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 160119

Musím s vámi částečně souhlasit. A sice v tom, že můj návrh zřejmě není plně v souladu s přírodou. Příroda opravdu rozlišuje jen dva póly, dva principy, a mnoho starých filosofií z toho vychází.

(Já věděl, že to neprojde. Já to jenom navrhoval. [velký smích] )

160121

30.4.2008 22:47

RE: Kulínský? Zavřít, až zčerná.

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 160116

díky Vladimíre za tento příspěvek, líp bych to nenapsal.
Doba spěje k podobnému řešení, snad i včetně doby, kdy se jeden z trojice může zaměnit za jiného, jinou.
Ale to si ještě počkáme, děvčata (nadkritická většina) v téhle oblasti mají velké zábrany.

160273

28.4.2008 18:35

RE: Kulínský? Zavřít, až zčerná.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 160090

Paní Martino, obávám se, že s vámi nemohu v jedné věci souhlasit. Pokud se žena nedokáže dělit o muže, je to sobectví. Obráceně to platí stejně. To, že žena lpí na svém muži a kontroluje mu telefon, jestli si nepíše s jinými, není žádná dobrá vlastnost. Ba naopak. Většina problémů mezi mužem a ženou vzniká právě proto, že nedokáží darovat druhému naprostou svobodu. Jedině na ní se totiž dá stavět skutečně spravedlivý a oboustraně prospěšný vztah. Tento zajímavý stav, kdy se lidé nedokáží dělit o své milované (je k vidění všude kolem mě a jsou z toho jen problémy), sem byl implantován až s křesťanstvím (mimochodem, při vyhlazování nepoddajných vesnic, šly na hranici spolu s lidmi také kočky, byly nahrazovány psy, hádejte proč a přírodní drogy typu hub byly nahrazovány alkoholem, po jehož požití člověk pociťuje výčitky, proč asi?).

Naši předci znali jistý rituál (no, není to to správné slovo, ale budiž), jmenovalo se to tuším "porubadnaja grobada", kdy mladé lidi, kteří ještě nepoznali sex, zavřeli jednou za čas do stodoly, aby vzájemně vyzkoušeli, jaké to je. Ne jeden s jedním, ale každý s každým, kdo měl zájem. Dokud se sem nezavedl klasický model křesťanské rodiny, tak jsme fungovali v kmenovém společenství a o děti se staraly ženy celého kmene. Kupodivu neexistoval jev jako závist, nevěra, sexuální frustrace, z toho vyplývající nenávist atd. Každá žena kmene byla tetou, každý muž strýcem. Žili tak velmi dlouho a myslím, že spokojeně. Rozhodně jim nikdo netvrdil, že sex je hřích a že za něj půjdou do pekla. To začali až misionáři, kteří využili toho, že sex je přirozenou lidskou vlastností a jeho označení za hřích je dokonalým způsobem, jak v lidech vyvolat pocit viny, který dále slouží k lepšímu ovládání společnosti.

Křesťanský model rodiny je založen na pocitu vlastnictví, který rozhodně není ku prospěchu věci. I když dnes, po 2.000 letech násilného pokřesťanštění, už je to standard... Ale to jen na okraj. [oči v sloup]

160124

28.4.2008 11:29

kastrace či ne?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Proč nevykleštit?Vždytˇkastrace je u nás zákonný humánní prostředek proti úchylům/viz spartakiádní vrah Straka/.

160091

30.4.2008 12:58

RE: kastrace či ne?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 160091

Myslím,že by nebylo na škodu zjistit,zda i ten soudce netrpí podobnou úchylkou jako Kulínský.

160243

28.4.2008 12:17

říkejte si co chcete, kleštěte ale sebe !

Kodl21 85.?.?.?

Já mám z celé kauzy pocit, že je Kulínský nevinný. Holčičky si to všechno vymyslely. Proto udělil soud i velmi nízký trest, prostě nebyl přesvědčen o jeho vinně.

160093

29.4.2008 10:10

RE: říkejte si co chcete, kleštěte ale sebe !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 160093

No jo,dneska jsou všichni poškození lháři.A každý,kdo je v kriminále ,je "nevinný".Jak říká postava ze Sˇvejka:"Já jsem nevinej a nechal jsem tam dva metráky řízků."

160157

28.4.2008 13:35

k Kulínskému

Veet 85.?.?.?

No, nemám o tom případu jiné informace, než z médií - a ty budou určitě přibarvené a upravené. Takže pokud se to opravdu prokázalo, tak má jít za katr. Pokud se to neprokázalo - a podle mne u deset a více let starých případů ani nemohlo - tak jde jen o souzení dle toho, co ty holky řekly. To mohla být pravda ale také nemusela, to je bída tohoto případu. Zvláště v tělese tak prudce konkurenčním, jako Bambini, kde se ty holky o místa na špičce doslova rvou ( to je fakt ).
Chci říci ale jinou věc ( stalo se ještě před aférou Kulínského )- mám kamaráda a ten šel učit na gymnázium. Mladý, pohledný, svobodný chlap. Po cca dvou letech jsme se sešli v kavárně a jeho hlavní starost byla, co půjde dělat, protože učit už nemůže. Po delší debatě vyplynulo, že holky na gymplu na něj pořádaly doslova hony. V hodinách od psaníček a narážek a pod lavicí dole bez apod. až po návštěvy u něj doma, které vyhazoval. Jeho strach byl, že to jednou neuřídí a s nějakou bude něco mít a ta ho pak bude usilovně vydírat. Tak šel z gymnázia pryč, teď dělá něco kolem počítačů. Zkuste se vžít do jeho situace, to vůbec, ale vůbec není jednoduché. A já si v té situaci představuji Kulínského, který jenom nebyl takový charakter a asi se rád nechal "uhnat". Aktivní asi ani být nemusel. Kdyby to ty holky ventilovaly hned, tak bych byl pro potrestání, ale po letech,bez důkazů, v situaci, kdy se to jeho bývalé ženě hodí a shání pro to důkazy - fakt to tak bylo ? Včetně silně nedůvěryhodných detailů, jako je třeba osahávání v sauně, když má brejle jak dna od popelníků a pochybuji, že bez nich vidí aspoň dveře, natož v sauně detaily? No, nevím, nesoudil bych tady tak rychle.

160095

28.4.2008 15:13

Toto je příspěvek jednoho čtenáře v diskuzi na iHned. cz

Serrat 90.?.?.?

A BUDE HůŘ!

Pokud se neproberete!!!

ak ovládnout 220 miliard Kč v českém zdravotnictví

Princip je velmi jednoduchý. Chce to založit akciovou zdravotní pojišťovnu, kam bez práce každý měsíc natečou milióny Kč ze zdravotní daně. Potom stačí udržet tyto peníze ve zdravotní pojišťovně.
Jak na to? Prostě neproplácet zdravotní péči pacientům a zdravotnickým zařízením. Říkáte, že to není možné? Ale je, díky reformních zákonům ministra Julínka. Vytvoří se monopol, kde skupina lidí bude vlastnit zdravotní pojišťovnu, nemocnice, ambulantní lékaře, lékárny, laboratoře atd.. Monopol si bude určovat ceny zdravotní péče ve svých zařízeních, pro konkurenční pojišťovny vysoké ceny a tím je finančně zlikvidují. Tak získají další pojištěnce a tím další peníze. Pacient tak ztratí možnost svobodné volby zdravotní pojišťovny. A co bude následovat? To, co bylo napsáno na začátku – zdravotní pojišťovna si bude chtít peníze udržet pro sebe. Jak to udělá? Zavede model „řízené péče“ známý pod názvem Managed health care, který byl zaveden v USA. Principem řízené péče je to, že zdravotní pojišťovna „řídí“ pacienta a své lékaře-zaměstnance tak, aby zdravotní péče byla poskytnuta co nejlevněji nebo vůbec. Říkáte, že pacient má nárok na zdravotní péči, přece jsou standardy zdravotní péče (péče hrazená ze zdravotního pojištění)? To není tak úplně pravda. Standardy zdravotní péče záměrně nejsou a ani nebudou a už vůbec nebudou zakotveny v zákoně. A co není v zákoně, to se nemusí dodržovat. Takže, to bude zdravotní pojišťovna, která bude rozhodovat, co pacientovi uhradí a co nikoliv. Budete potřebovat nákladnou péči jako např. transplantaci srdce, chemoterapii při leukémii…… Existuje taková obligátní formulace:“tuto péči Vaše pojistka nekryje, je mi líto.“ A co budete dělat? Kde se domůžete svých práv? Na ministerstvu zdravotnictví, na soudu, na chystaném Úřadu pro dohled nad zdravotními pojišťovnami? Nikde. Protože zdravotní pojišťovna bude akciová společnost- soukromá a zákonem nebude dáno, kterou péči Vám musí uhradit. Namítnete a co lékaři, ti přece musí poskytnout potřebnou zdravotní péči? Nemusí, protože budou zaměstnanci zdravotní pojišťovny a podmínkou pracovní smlouvy bude, že budou léčit tak, jak jim zdravotní pojišťovna nařídí. To ti lékaři přece nedopustí a odejdou do jiné nemocnice!!! Ale kam? Bavíme se tady o monopolu a tomu nebude vadit, že mu odejdou lékaři. Proč? Protože tím méně péče budou poskytovat a tím zase ušetří peníze. No a když už hovoříme o lékařích tak je tu přece chystaný zákon o univerzitních nemocnicích, které také ovládne monopol a vychová si nové „bílé otroky“ (výměnou za to, že jim např. zaplatí školné, které se také chystá). Včera ministr Julínek ustoupil v privatizaci univerzitních nemocnic, mohou z nich být nezisk...Automaticky kráceno

160106

28.4.2008 15:44

pedofilie kontra hebefilie

rzil 85.?.?.?

Myslim, ze tato problematika je zakonem osetrena velice nahrubo.

V prvni rade bych rozhodne rozlisoval mezi pedofilii a hebefilii. Prvni pripad je jasny. Tam neni o cem...
V druhem pak ale je veliky rozdil mezi soulozi dobrovolnou a vynucenou. Dobrovolna souloz s divkou, ktere je 14 let a 364 dni se nicim nelisi od te o den pozdeji... A nejaky ten pulrok +- se taky nepozna...

V pripade divciho sboru si nedovedu predstavit, ze si deni ve sboru sboristky mezi sebou nerekly. Vedi-li o pomerech, maji moznost do sboru nechodit. Jsou-li z nejakeho duvodu nuceny chodit, mely moznost ho odmitnout. Neni povinnosti jezdit na zajezdy. Neodmitly-li ho, tak s tim bud lidsky souhlasily, anebo pristoupily na "obchod", ktereho cenu dopredu znaly.

Myslim si, ze Kulinsky byl potrestan tvrde. A myslim to uplne vazne.

160107

28.4.2008 15:35

Jablko a strom

Vandal po deseti letech 206.?.?.?

Jako dvanáctiletý jsem byl členem pěveckého souboru Bohumila Kulínského seniora. Nevzpomínám si na něho jako na chlípníka. Po kom to ten kluk tedy má?

160108

28.4.2008 16:06

Nějak se nám vytratil z diskuze Opočenský

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

I když dobrá polovina článku je o něm.

Bavíme s se o tom, jestli byl Kulínský vinen nebo ne, zapomínáme, že za mírnější delikt (jak co do rozsahu, tak co do způsobu provedeni, tak co do výroby oběti) byl sochař Opočenský souzen a potrestán přísněji.

Buď budeme měřit všem stejně, a pak se musí systém Opočenskému omluvit a vyplatit mu odškodné, nebo nebudeme měřit všem, stejně - na to se pokoušel článek ukázat.

160112

29.4.2008 11:16

RE: Nějak se nám vytratil z diskuze Opočenský

Robocrep 62.?.?.?

Reakce na 160112

No a není v tom Sokol? Kdo vlastně obhajoval Opočenského?

160158

28.4.2008 16:56

Pedagog

vladuna 86.?.?.?

Rad bych se pripojil jednou ciste technickou poznamkou:
Pedagog!
Je podstatny rozdil mezi pedagogem - ucitelem a pedagogem - vedoucim zajmoveho krouzku.
V pripade ucitele nema dotycna celkem volbu. Proto bych byl pro tvrdy trest. Vubec nemusi jit o cokoliv sexualniho, ale pokud si na vas ucitel zasedne, jste "v prdeli, jako Bata s drevakama". Ten, kdo to okusil, by mohl povidat ...
Pokud jde o vedouciho urciteho zajmoveho krouzku, nepovinneho, ma dotycna vzdy moznost "uniku". Nac tam chodit, deje-li se mi neco co je mi neprijemne. Tady je otazkou, jestli to neni, byt nevyrceno a nevnimano ani jednou stranou timto zpusobem, neco za neco. Predpokladam, ze nejsem "uchylak", nemam totiz osobni zkusenost, ale asi bych take podporoval a protlacoval nekoho, kdo je mi emocne (a to vubec nemluve o sexualne) blizky, pri zhruba stejnych odbornych (tady peveckych) kvalitach.
A chlapi, ruku na srdce: kdo z Vas mel kdy nejakou sekretarku nebo podrizene - zenske: opravdu jste vzdy preferovali odborne predpoklady a profesni vykon nebo jste byli ochotni sem tam primhourit oko, protoze Mana, Elisa nebo jak se jmenovala, byla fajn zenska, zatimco Rebeka, ac profesionalne jednicka, byla "studena jak psi cumak"?
Osobne: jsem na strane pana Kulinskeho a drzim mu palce.

160118

28.4.2008 19:07

A co VAŠE DĚTI???

Hans 217.?.?.?

Myslím si, že kdyby todhle provedl někdo vaší holčičce tak by jste se tvářili jinak... Blábolící prosťáčci.... [naštvaný]

160125

28.4.2008 22:43

RE: A co VAŠE DĚTI???

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 160125

Za sebe mohu prohlásit, že kdyby něco takového provedl mé dceři, tak Sokol pak zastupuje mne. Máte naprostou pravdu, někteří se naučili blábolit i o věcech, kterým zbla nerozumí. [naštvaný] [naštvaný]

160134

28.4.2008 19:24

společenské důsledky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

V celém tomto případě vůbec nejde o nějakého Kulínského, ani o zneužité puberťačky. Tímto rozsudkem byla dána zelená všem úchylům (i potenciálním) a ujištění, že když zneužijí desítky nezletilých dívek, tak se z toho u soudu můžou vylhat.
Další příspěvek do procesu morálního rozkladu gojimské společnosti (společně s homosexualitou, potraty a dalšími zvrhlostmi), jak se to píše v Protokolech.

160126

28.4.2008 21:11

trestní zákon a trestní řád

Hugo Boss 90.?.?.?

"podle § 242 a 243 tr.ř."

toto jsou ustanovení trestního zákona, zkratka tr. ř. znamená trestní řád a jednalo by se o ustanovení o neveřejném zasedání

160128

28.4.2008 22:15

No jo autore,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

ale pročpak najednou ten dvojaký přístup?[smích]))

Nedávno jste hájil náboženskou komunitu-osadu v USA, kde došlo k tomu, že na základě anonymního udání člověka, který se vydával za neexistující osobu odebrali děti všem rodičům z komunity, zneužívané nezneužívané - máte pravdu, tento krok USA úřadů je to samé, jako kdyby na základě jednoho (nebo i více) podezření na pohlavní zneužívání v Mladé Boleslavi (např.) okamžitě odebrali děti všem rodičům z Mladé Boleslavi a všechny je doma i v zahraničí předběžně veřejně označili za úchyláky, tenkrát jste se ani nepodivoval nad sexem s 16kou, žádné volání po zavírání, kastracích, žádné odsuzování "pedofilů", racionální a střízlivý pohled na věc se kterým se dá i souhlasit.

Tady si parta třicítek znenadání vzpomněla, že je Kulínský někdy před patnácti dvaceti lety zneužíval. Od člověka s tak racionálním pohladem na současnou pedofilománií v západním světě by se dalo očekávat, že se pozastavíte nad rozsudkem s odůvodněním "...v nezjištěnou dobu na nezjištěném místě..." (ani komunistické soudy se neodvážily takovéhoto odůvodnění), že nezaujalo, že oznámení podala bejvalka + její současný partner (téměř 100% podání osobní pomsta), co stálo za mediální kampaní (styl 50.let, někdo domluvil, zaplatil), proč se okamžitě mediálně potlačily stížnosti současných sboristek na nátlak ze strany policie v době zatčení Kulínského (záměrná censura, kdo zatlačil a hlavně proč policie vyslýchala svědky nedovoleným způsobem - běžně to nedělají a sami nejsou nijak iniciativní, porušují tím zákon, riziko je vysoké, pokud se dají koupit, někdo si je musí objednat), proč si tehdy nestěžovaly rodičům, (nemožné, pokud by si k nim něco ostrého dovolil, věděli by to rodiče pět minut po příchodu svých dětí domů, pokud vázne komunikace, přestaly by chodit do sboru, chodily by "za sbor", měnily známé, začaly chlastat - drogovat tehdy ne, k dovtípení že se ve sboru něco děje stačí, celá věc by se provalila již tehdy, možná po roce od události, ale ne po dvaceti letech), jak to, že si nikdo ze sboru ničeho tehdy nevšiml (v kolektivu na základce/střední škole/zájmový kroužek v tomto věku nemožné utajit cokoliv, co i vzdáleně připomíná sex s někým s komunity, včetně tahání se s dospělými, dospělý vošahávač z komunity, zneužívající autority by se profláknul opět do roka, dvou, i kdyby měli tendenci ho krýt), proč najednou nevíte, že vykládat o někom, že jsem měl s ním před dvaceti lety sex je neprokazatelné (někdy opravdu bohužel, svět není černobílý).

Ale Kulínský prý je Žid, takže to k jeho likvidaci některým lidem stačí - problém ale je v tom, že je tady návod, jak si po letech vyřídit účty s kýmkoliv, takže až vás bývalá sekretářka (sousedka, kolegyně z práce) obviní, nedivte se, kdo jinému jámu kopá...

160130

28.4.2008 22:27

RE: No jo autore,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 160130

Snažím se měřit všem stejně. Pokud odsoudili a potrestali Opočenského za podobný zločin menšího rozsahu, měli stejně potrestat Kulínského. Nebo dát podmínku oběma.

Ujišťuji vás, že případné židovství Kulínského jsem vůbec nebral v potaz, ani jsem o něm nevěděl. Až tady v diskuzi to někdo vytáhl. Odmítám do toho případu zavléct otázku, zda je nebo není žid.

160132

28.4.2008 23:11

RE: No jo autore,

Kevin 78.?.?.?

Reakce na 160132

Ja osobne shledavam mezi Opocenskym a Kulinskym par rozdilu. Treba to, ze oplzle telefonaty nebo obnazovani se na verejnosti bylo Opocenskemu dokazano, v pripade holek slo o dokazatelny pohlavni styk a policie to resila "zacerstva" takze byli i nejaci ti svedkove a dukazy.

U kulinskeho zatim obvineni stalo na udalostech starych 10 a vice let kde uz nebylo mozno dohledat jediny dukaz a cele rizeni se neslo v rovine "ze pry udelal toto a tamto".

Ja vnimam jisty rozdil mezi obvinenim

"v dobe od 15.2.2005 do 18.2.2005 se ve svem byte pohlavne stykal s Jirinou S. jak potvrdila sousedka Kamila H. ktera nezletilou videla do bytu vchazet"

a mezi obvinenim

"v přesněji nezjištěnou dobu od počátku roku 1984 do 30.9.1989 na různých místech v Československu i v zahraničí na soustředěních a zájezdech sboru Bambini di Praga opakovaně navštěvoval v nočních hodinách v pokojích hotelů členku sboru M. T., rozenou H., osahával ji na prsou, hýždích a zádech, a při nočních cestách autobusem z koncertů do místa ubytování ji osahával pod tričkem na prsou"...

160135

28.4.2008 22:16

Tak im patria nielen banky a NYSE,

Igor 85.?.?.?

ale i sudy v Cechach. Smutne.

160131

28.4.2008 22:39

Rozpacite pocity

Kevin 78.?.?.?

Ctu si tak to co bylo kolem kauzy Kulinsky zverejneno a mam vice jak rozpacite pocity. Nekdo krici ukrizuj jiny zase nevinny, ja marne hledam jediny dukaz nebo objektivni fakt a vse co nachazim jsou tvrzeni ze pry kdysi pred 10 ci 20 lety toto nebo tamto...

Velice obtizne je rozlisit obvineni slecen ktere pokazde rikaji neco jineho a nebo dokonce to co rikali poprou od skutku ktere se stali nebo nestali. Osobne mam z nekterych medializovanych informaci dojem, ze celou aferu rozvirila pani Kulinska ktere u rozvodu nebyla zadna spina dost spinava a nekteri lide od policie co diky hojne medializovanym pedofilnim skandalum v zahranici chteli mit ukazkovou kauzu i u nas. Co si myslet kdyz samotne holky rikaji, ze policiste meli jasnou predstavu co chteji slyset?

Pokud jde o pedofily a praci s mladezi, jde o velice ozehave tema. Na jedne strane je to riziko, na strane druhe clovek ktery si dobrovolne uvaze na krk par desitek pubertaku a pokousi se je dokopat k necemu smysluplnemu musi byt uchyl. Budto masochista, abnormalni alturista nebo pedofil. Protoze v opacnem pripade by do mesice sel radeji prodavat hot-dogy. Vemte si treba nejznamejsiho pedofila pracujiciho s mladezi - pana Foglara. Myslite ze by po nem zustalo jeho dilo, kdyby nemel mlade kluky opravdu rad? [mrknutí jedním okem]

Jako posledni bych vazne zapochyboval o tom, ze treba trinactileta nebo ctrnactileta holka nevi o co jde v sexualite kdyz ma dnes a denne pred sebou obraz vytvoreny v mediich. Obraz zenske, ktera se chova jak slapka aby sbalila nejakeho bohateho sponzora, priklady zenskych ktere se prosukali do role celebrit jako ruzne moderatorky nebo televizni hvezdicky. Ma to na taliri pocinaje ruznymi Cosmopolitany a Bravicky a konce telenovelami a ruznymi porady ze sveta soustbiznisu. Vysledek? Zajdete si nekdy na takovou diskoteku nebo jen nekam do centra mesta uprostred leta. Ctrnactilete holky oblecene tak, ze by zavahala i otrla slapka z E55 lovici sponzory na par vodek s dzusem jsou skoro standartni jev. A vsechny vedi ze plati svym telem, tim ze nechaji sahnout nebo i neco vic. A kazda z nich vi, ze kdyz dojde k tomu "vice", muze vydirat. Nedavno jsem cetl clanek jedne gynekolozky ktera tvrdi, ze z holek ve veku 15 let je panna tak kazda druha. A to uz radsi ani nemluvim o debatach na holcicich webech a teenagerskych pokecech na tema "jak si uzit a zustat pannou"...

Nejhorsi je, ze pro chlapa je skoro nemozne vyvratit obvineni takove holky. Kdyz se chce slecna mstit neoblibenemu uciteli za ctyrku na vysvedceni, staci ji rict ze ji pan ucitel osahaval v kabinetu. A konec, ucitel se muze jit rovnou povesit. V lepsim pripade skonci s podminkou a muze jit vykladat vagony. Nema nejmensi sanci takove obvineni vyvratit.

160133

29.4.2008 5:45

SS

Kadence Crazy 154.?.?.?

Na odsouzeni Kulinskyho u kangaroo court v Hradci Kralove moc dukazu o vine sbormistra podany nebylo ! Ze by maminky Kulinskymu ty nezletily bambina cpali do postele aby se za komancu podivali do sveta ? Je fakt moc zajimavy , ze si ty devcaka uz jako vyslouzily kurvy stezovali na Kulinskyho az po tolika letech a do ty doby ani jejich vlastni matky nemeli tuseni ze by spali s Kulinskym ! O vypovedich svedku ktery spani Kulinskeho s tema cubkama popirali u soudu ani nemluve .... [velký smích]

160145

29.4.2008 6:02

Vypada to, ze mame joustone problem.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Objevili se dva prispevky za sebou ze starych clanku. Jeden od Ks a druhy od Fk.

160146

29.4.2008 19:36

RE: Vypada to, ze mame joustone problem.

google 84.?.?.?

Reakce na 160146

tiez som to vcera zaregistroval a nemam ani sajnu o co im islo?
odpovede do diskusii, ktore su uz dva roku zakoncene. [zmaten] [zmaten] [zmaten]

160184

29.4.2008 20:40

RE: Vypada to, ze mame joustone problem.

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 160184

Vím. Oba jsem pouštěl. Jde o jednu osobu.

A jak to myslíte, diskuze dva roky zakončena? Není žádné časové omezení, každý může odpovídat do diskuze ke kterémukoliv článku - i k těm nejstarším.

160187

29.4.2008 21:11

RE: Vypada to, ze mame joustone problem.

google 84.?.?.?

Reakce na 160187

>A jak to myslíte, diskuze dva roky zakončena? Není žádné časové omezení, každý >může odpovídat do diskuze ke kterémukoliv článku - i k těm nejstarším.

to mi je jasne, ze fyzicky su tie diskusie este otvorene, len tam uz nikto nereaguje.
preto sa mi to zda uplne zbytocne a preto divne, kricat do prazdnych miestnosti.
iba zeby chcel niekto upravovat archiv.

160189

29.4.2008 11:19

Opočenský je vrah a pedofil

svoboda jirisvoboda (zavináč) bigstring (tečka) com 66.?.?.?

S tím co píšete o Kulínském naprosto souhlasím, ale jak se můžete zastávat židovského pedofila a vraha Opočenského?
Opočenský si zasloužil dostat patnáct let za vraždu Aleše Rozehnala, ale protože Opočenský je Žid a Rozehnal byl Skinhed tak ho náš "nestranný" a "nezávislý" soud osvobodil. Poté co sexuálně zneužíval nezletilé dívky šel konečně do vězení ale po odsezení poloviny tresty, tedy asi za dva roky byl venku. Nechápu jak může někdo obhajovat pedofilní prase jako je Opočenský

160159

29.4.2008 12:32

RE: Opočenský je vrah a pedofil

adammmm 86.?.?.?

Reakce na 160159

Jen krátké doplnění, aniž bych se chtěl zastávat Opočenského, tak pokud ten váš Aleš Rozehnal s baseballou pálkou napadl pár důchodců (to se občas tak stává, že ožrlí skinheadi napadnou ve velké přesile někoho jiného, než zrovna cikána, nebo negra) tak s podříznutím hrdla dostal to, co zasloužil.
A ještě si ujasněte terminologii. Vražda je něco, co plánujete, máte doma plán a připravité se na to. Vražda není podříznutí hrdla náhodnému útočníkovi, před kterým se bráním, příp. bráním někoho jiného.
A obávám se, že charakterové atributy, sexuální preference/deviace, či psychopatie a všechny ostatní případné rysy pana Opočenského na této události nic nemění.

160161

29.4.2008 17:11

Navrat ke klasice

Latinec 66.?.?.?

Dnesni legalni systemy, at je to kde je to, nefunguji. Ci spise, samy jsou koreny korupce a zla.
Takoveho Kulinskeho by si meli podat otci zneuzivanych devcatek, a do mlynskeho kola navic prihodit naseho draheho (take z klubu sebe-sama prohlasenych za "vyvolene"[mrknutí jedním okem] "pravnika" Tomase Sokola. Co by z nich zbylo "po" vyuctovani by poslouzilo velmi dobre jako vystraha pro budouci potencionalni perverty a jejich ochrance. A vubec by neskodilo kdyby z nich nezbylo absolutne nic ..

160176

29.4.2008 21:51

Ať žije objektivita subjektivních blbců, ale já jsem na druhé straně barikády TÉŽ SUBJEKTIVNÍ BLBEC

NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

S panem Kulínským jsem osobně mluvil když ho pustili z vazby a bylo to na křtu knihy Josefa Hausmanna s nazv."Šovinismus pro pokročílé", která volně navazuje na "Základy mužského šovinismu" a "Nahota feminismu". Hausmann si ho vybral záměrně, jelikož je sám vlastně od mocných světa nálepkován jako,myzogin, macho, sexista, čili v podstatě poloviční zločinec. Ale upozorňuji, že to nebyl svět zločinců , s lidmi s kterými jsem se tam setkal.Mimo jiné mě zajímali(i když se o tom nechtěl bavit) styl a vedení vyšetřování.
Některé věci jsem z něj "vypačil" a né dost lehce, ačkoliv nikdy nepůsobím dojmem zvědavého bulvárního novináře. Ale majíc na sobě triko s nápisem "Feminismus není sranda jako lehká viroza, ale velmi nebezpečná endogenní psychoza", tak byl asi sdílnější. Určitě se mu mladé dívky líbí a přitahují ho ,vždyť jeho tatínek je také pojímal za manželky, ale žíl v jiné době tak pravděpodobně jeho "prasáctví" bylo v souladu se zákonem a morálkou. Průser spíše je, že ho obhajoval Sokol, který u chudší části( [velký smích] [velký smích] to jsem taky, ale spíše, díky bohu než bohužel ) nemá nejlepší renomé čestného advokáta.Premisa jakékoliv debaty musí vycházet z jakžtakž seriozních základů aby měla smysl a člověk se mohl opravdu něco dozvědět. To je tak jen krátce.
Nejsem objektivní poněvadž jsem "člověčí subjek" a Kulínskému fandím , hlavně proto abych naštval všechny bezpohlavní androidy.
Nakonec mně něco řekl, jenom za SMS: Trauma, ujma duševní to jsou jenom tlachy, pomsta nejvíc funguje a KULÍNSKÉHO PRACHY. Ten styl vyšetřování co jsem se od "hnusného prolhaného sexualního devianta" dozvěděl si nechám pro sebe. Začněte kamenovat! Ahoj NFT

160193

30.4.2008 1:59

RE: Ať žije objektivita subjektivních blbců, ale já jsem na druhé straně barikády TÉŽ SUBJEKTIVNÍ BLBEC

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 160193

Nemam problem s tim, ze je nekdo slavny, ma uspech, finacni ohodnoceni... Samozrejme, ze to je politicky motivovana kauza, ale s ochranou decek je to unas spatne. Mne je fuk, ze decka!! zacinaji se sexem drive, i kdyz ne vsechna. Kdyz slysim snahu snizit hranici na 14 let berou me vsichni certi. To, ze si to spolu rozdaji dva nezletili vrstevnici je i dneska v cajku, oba jsou ze zakono mimo postih. Je vsak rozdil pokud na maldsiho 15 let zalusk dospeli.

Kde je vlastne rozdil mezi pedofilii a normalitou!! Prestoze je to biologicky ruznorode je treba tady striktne stanovit hranici zakonou normou a v pripade nedostaku moralni kazne si vynutit a to tvrde respektovani teto normy. Aspon to je muj osobni pohled.Co jsem zahlid posledni statistiku, tak tusim jedna petina zacina pred 15 rokem se sexem. Vetsina zacina mezi 17-18 rokem.

Posledni, co me nadzdvihlo byli dva vedouci skautu. Udelali chybu, ze byli na ty svoje kousky dva. Veznovo dilema je veznovo dilema a rozpory vypovedi a zkuseny vysetrovatel dokazou svoje. Tresty byli pomerne nizke, s tim nemam az takovy problem ( i kdyz ja bych to sazel ostreji ), ale mam problem se zakazem cinosti ohledne deti po vykonani trestu. Lid se po dvacitce v zasadnich vecech nemeni. Nemuzete soupnout vyleceneho alkoholika do prodejny chlastu a verit, ze si ke spuntu necuchne.

Protoze vas znam delsi dobu a respuktuju vas i vase nazory a vy mate nejaky dojem z bezprostredniho kontaktu necham byt na hlave. Na vas usudek rozhodne dam. Zrejme je na debatu o tehle problematice lepe vzit kauzu, ktera se tyka deliktu beznych lidi, kde si na tom nehreje nikdo polivku ani karieru. V kazdem pripade by jsme nemeli zapominat, ze deti jsou to, cemu rikame budoucnost!!

160211

30.4.2008 7:53

RE: Ať žije objektivita subjektivních blbců, ale já jsem na druhé straně barikády TÉŽ SUBJEKTIVNÍ BLBEC

NAFTAK katfan (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 160211

Naprosto souhlasim pane Bartošku, až na to že děti mohou lehce udávat dospělé za zločiny které nespáchali. A takové "nevinné holátko" by přece u "nestranného soudu" nelhalo,že.A když by lhalo tak se mu stejně nic nestane.

160226

30.4.2008 22:25

Ten rozsudek je silně problematický

A.S. Pergill 89.?.?.?

Buď je Kulínský vinen (ve smyslu lze ho usvědčit), a pak by měl dostat daleko větší pálku, v podstatě mnohem větší než pan Opočenský, protože těch zneužitých dívek bylo víc, byly na něm závislé a neživily se prostitucí. Pak by to bylo ovšem na emigraci někam do civilizovaných končin, jsou-li kde nějaké, protože takto by se klidně mohla domluvit třeba partička bývalých spolužaček na večírku 20 let od maturity a "zavařit" tak neoblíbenému profesorovi (nebo spolužákovi z vyšší třídy).
Nebo ho usvědčit jednoduše nejde, a pak by ho měli pustit "pro nedostatek důkazů". A ustát následný jekot lúzy.
Postupovat stylem "Nedostatek důkazů je u sprostého podezřelého významná polehčující okolnost", je dosti nešťastné, byť se to profesí deformovanému soudci může jevit jako docela pěkný kompromis.
Já sám cítím, že situace v tomto procesu je z těch, za nichž sahali naši předkové k "božím soudům". Obávám se, že by ale nejvyšší soud a další instituce museli být omýváni studenou vodou, kdyby soud nechal Kulínského a svědkyně obžaloby běhat po soudní síni s do červena rozžhavenou podkovou v rukou (o jiných, drastičtějších, metodách, se raději nezmiňuji). Moderněji orientovaný soudce by je všechny posadil na polygraf a spolehl se na to, že žádný z nich nemá výcvik agenta 007. To je asi také to jediné rozumné, co by se v této věci dalo dělat a odkud by mohlo vzejít něco podstatnějšího než nejistá a vzájemně inkoherentní obvinění a jejich stejně nejistá popření.

160274

Příspěvků: 68

28.04. 02:37  Ačkoli s obsahem souhlasím...
28.04. 02:11 Vladimír Stwora  RE: Ačkoli s obsahem souhlasím...
28.04. 05:04 Mirda  Ne tak zhurta...
28.04. 06:36 Saša  RE: Ne tak zhurta...
28.04. 07:31 Mirda  RE: Ne tak zhurta...
28.04. 14:25 Jiřík  RE: Ne tak zhurta...
28.04. 16:11 Rene Bartosek  RE: Ne tak zhurta...
28.04. 16:54  RE: Ne tak zhurta...
29.04. 22:30 2xs  RE: Ne tak zhurta...
28.04. 08:29 Jarmila  RE: Ne tak zhurta...
28.04. 14:24 Blue  RE: Ne tak zhurta...
28.04. 15:12 drUmandbase  RE: Ne tak zhurta...
28.04. 15:12 Robocrep  RE: Ne tak zhurta...
28.04. 15:16 Mirda  RE: Ne tak zhurta...
28.04. 08:06 bývalý antikomunista  Může se soudit nadále
28.04. 09:26 hestroy  RE: Může se soudit nadále
28.04. 09:39 ZEDNÍK  RE: Může se soudit nadále
28.04. 09:02 xxxJirka  kurvy
28.04. 23:55 Rene Bartosek  RE: kurvy
28.04. 09:12 Peol  Peol
28.04. 10:50 janko  hudba a sex
28.04. 11:24 xxxJirka  RE: hudba a sex
28.04. 14:25 Vojta49  RE: hudba a sex
28.04. 14:47 Striga  RE: hudba a sex
29.04. 10:10 micha  RE: hudba a sex
29.04. 20:44 baba_Blažková  RE: hudba a sex
29.04. 21:49 micha  RE: hudba a sex
29.04. 22:29 2xs  RE: hudba a sex
30.04. 08:28 Jarmila  RE: hudba a sex
29.04. 21:32 janko  RE: hudba a sex
28.04. 11:24 Martina  Kulínský? Zavřít, až zčerná.
28.04. 16:55 Vladimír Stwora  RE: Kulínský? Zavřít, až zčerná.
28.04. 18:03 Jura1  RE: Kulínský? Zavřít, až zčerná.
28.04. 18:34 Vladimír Stwora  RE: Kulínský? Zavřít, až zčerná.
30.04. 22:47 janko  RE: Kulínský? Zavřít, až zčerná.
28.04. 18:35 hestroy  RE: Kulínský? Zavřít, až zčerná.
28.04. 11:29  kastrace či ne?
30.04. 12:58  RE: kastrace či ne?
28.04. 12:17 Kodl21  říkejte si co chcete, kleštěte ale sebe !
29.04. 10:10  RE: říkejte si co chcete, kleštěte ale sebe !
28.04. 13:35 Veet  k Kulínskému
28.04. 15:13 Serrat  Toto je příspěvek jednoho čtenáře v diskuzi na iHned. cz
28.04. 15:44 rzil  pedofilie kontra hebefilie
28.04. 15:35 Vandal po deseti letech  Jablko a strom
28.04. 16:06 Vladimír Stwora  Nějak se nám vytratil z diskuze Opočenský
29.04. 11:16 Robocrep  RE: Nějak se nám vytratil z diskuze Opočenský
28.04. 16:56 vladuna  Pedagog
28.04. 19:07 Hans  A co VAŠE DĚTI???
28.04. 22:43 IVAn  RE: A co VAŠE DĚTI???
28.04. 19:24  společenské důsledky
28.04. 21:11 Hugo Boss  trestní zákon a trestní řád
28.04. 22:15  No jo autore,
28.04. 22:27 Vladimír Stwora  RE: No jo autore,
28.04. 23:11 Kevin  RE: No jo autore,
28.04. 22:16 Igor  Tak im patria nielen banky a NYSE,
28.04. 22:39 Kevin  Rozpacite pocity
29.04. 05:45 Kadence Crazy  SS
29.04. 06:02 Rene Bartosek  Vypada to, ze mame joustone problem.
29.04. 19:36 google  RE: Vypada to, ze mame joustone problem.
29.04. 20:40 Vladimír Stwora  RE: Vypada to, ze mame joustone problem.
29.04. 21:11 google  RE: Vypada to, ze mame joustone problem.
29.04. 11:19 svoboda  Opočenský je vrah a pedofil
29.04. 12:32 adammmm  RE: Opočenský je vrah a pedofil
29.04. 17:11 Latinec  Navrat ke klasice
29.04. 21:51 NAFTAK  Ať žije objektivita subjektivních blbců, ale já jsem na druhé straně barikády TÉŽ SUBJEKTIVNÍ BLBEC
30.04. 01:59 Rene Bartosek  RE: Ať žije objektivita subjektivních blbců, ale já jsem na druhé straně barikády TÉŽ SUBJEKTIVNÍ BLBEC
30.04. 07:53 NAFTAK  RE: Ať žije objektivita subjektivních blbců, ale já jsem na druhé straně barikády TÉŽ SUBJEKTIVNÍ BLBEC
30.04. 22:25 A.S. Pergill  Ten rozsudek je silně problematický

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

46

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 104 čtenářů částkou 16 005 korun, což je 46 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 0

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 7

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 2

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

To je vlastenec a ne jak jej líčí media15.11.20 21:55 USA 2

Rozvrat vzdělanosti národa v přímém přenosu15.11.20 21:17 Česká republika 10

Soud rozhodl, že nařízení nosit roušky venku bylo nezákonné13.11.20 19:03 Česká republika 4

Od Prymuly k Blatnému. Aneb z bláta do louže13.11.20 16:27 Česká republika 3

Trump bojuje jako lev. Vyhodil vedení Pentagonu. Na iDnes z toho šílí11.11.20 23:26 USA 6

Měnové kurzy

USD
21,96 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
29,32 Kč
Kanadský dolar
16,89 Kč
Australský dolar
16,15 Kč
Švýcarský frank
24,11 Kč
100 japonských jenů
21,02 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,25 Kč
Ukrajinská hřivna
0,78 Kč
100 rublů
29,08 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 630,91 Kč
1 unce stříbra
510,23 Kč
Bitcoin
411 870,71 Kč

Poslední aktualizace: 25.11.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 658