Diskuze k článku

Poděkování od nezakladnam.cz

Příspěvků 39

17.4.2008 19:46

Velice zajimava akce.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Na strankach Ne zakladnam jsou i zajimave fotky. Rozhodne neni nad to pripomenout se politkum, v takove veci, ktera zasadne ovlivni budoucnost. I politici jsou lide maji sve rodiny a blizke a tyto lidi miluji a budoucnost ta patri detem, obvzlast z dlouhodobeho pohledu. Zajimava je i informace pres durazne dementi politku z ceske strany, ze se sondovala i pruchudnost raket na ceskem uzemi, jak psal polsky tisk. Ma to znamenat, ze radar povazuje americka strana za hotovou vec a cesky souhlas je pouze formalita?

159325

17.4.2008 20:30

BL pisi,

Aja 74.?.?.?

ze polsky tisk zverejnil zpravu o jednani mezi USA a CR o umisteni nejen radaru, ale i raketove zakladny na uzemi CR.
Jednani v Polsku udajne stagnuje.
Co na tom muze byt asi pravdy?

159330

17.4.2008 21:08

RE: BL pisi,

google 84.?.?.?

Reakce na 159330

citam pravidelne polsku tlac a pan Donald Tusk (typicke meno pre polskeho premiera) zacina mat velke problemy.
bratia Kaczynski sa vytrvalo branili zaplateniu miliardovych sum vypalneho zidom,
ktore predchadzajuci polsky prezident, zid Kwasniewski (Salzmann) za svojej vlady,
dohodol potajomky v Jew Yorku (rokoval s AIPAC-om a s B'nai Brith).
Poliaci mali zaplatit rekordnu sumu vo vyske 50 000 000 000 $ (miliard) a malo sa to nazvat odskodnenim.
prvym krokom bolo odstavenie Kaczynskeho od moci.
kvoli tomu slubil Tusk narodu, ze ked ho zvolia, tak stiahne vojska z Iraku a odmietne raketove zakladne v Polsku,
ktore ludia tak ako tak nechceli.
ked prebral moc, tak samozrejme na vsetko zabudol a to sa mu stalo osudnym.
odrazu mali byt aj rakety, aj Poliaci mali zostat v Iraku.
ludia sa zacali burit a Tuskovi zacalo tiect do topanok.
teraz sa museli ti, ktorych meno sa nesmie vyslovit, rozhodnut co obetuju.
us-raketove zakladne alebo miliardy peniaztekov pre zidovskych, profesionalnych odskodnovatelov? (holokost indastry)
kedze vsetci pozname vztah tych, ktorych meno sa nesmie vyslovit k peniaztekom, tak je jasne co si vybrali.
obetovali us-rakety a peniazteky polskych danovych poplatnikov sa mali pokotulat do zidovskeho mesca.
okrem toho im bolo jasne, ze tych ritolezov, ktori su pri moci v Cechach, nebude ziaden problem presvedcit, aby zobrali aj raketky a este to aj cele sfinancovali.
problem je z hlavy a voilà, dieta je na svete.

159333

18.4.2008 3:44

RE: BL pisi,

Aja 74.?.?.?

Reakce na 159333

..hmmm, takze vlk se nasyti a z kozy mnoho neubyde.

Nepochybuji o tom, ze je-li "nabidka" realne na stole, vlada ji prijme, nakonec, kdo by ji v tom mohl zabranit. Ach jooo.

159347

17.4.2008 21:51

Chávez chce napadnout ČR

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Vložený obrázek

Pokud váháte, jestli podpořit výstavbu amerického Radaru v Brdech, tento článek Vás jistě přesvědčí o jeho nutnosti. Venezuelský krvavý komunistický diktátor Hugo Chaves nakoupí v Rusku 4 ponorky. Dlouho se spekulovalo, co tímto nákupem Cháves sleduje. Uvažovalo se o napadání amerických letadlových lodí v Karibském moři nebo o skrytém zásobování Kuby. Pravdu odhalil až superagent BIS 007 Hruška - Vašek Hruška:
Kubánským potápěčům se u pobřeží Baham podařilo objevit ústí tunelu, který vykopal Kožený z ČR na Bahamy. Zjistili, že tunel je kompletně zatopený vodou, dost široký na ponorku a začíná v Orlické přehradě. Cháves plánuje vyplout s ponorkou z Venezuely, na Kubě natankovat a naložit torpéda, vplout do tunelu a nepozorovaně se dostat do Orlíku. Po přiblížení k hrázi vypustí třetinu torpéd a hráz vyhodí do povětří. Sveze se na povodňové vlně a druhou třetinou torpéd zničí Slapy. Pražané se schovají do vodotěsného metra, kde se všichni utopí jako krysy. Venezuelská ponorka mezitím připluje do Prahy, plnou rychlostí najede na zbytek pilíře Karlova mostu, to ji nadzvedne, takže bude v úhlu 45° mířit na Pražský hrad. Vystřílí zbytek torpéd, čímž zničí Pražský hrad. Poté z ponorky vyleze teroristické komando, které zamíří na Ruzyň. Na Ruzyni unesou 13 Boeingů, kterými narazí do Žižkovského vysílače, mrakodrapu na Pankráci, Nuselského mostu, Dukovan, Temelína, Spolany Neratovice, Brněnské přehrady, Prazdroje, Budvaru, Krušovic, palírny Rudolf Jelínek, Gottlandu a chalupy Heleny Vondráčkové v Řiťce u Prahy.
Jediná možnost je postavit americký radar v Brdech. Tento radar totiž bude mít speciální schopnost zjistit přesnou polohu ponorky pohybující se v tunelu Orlík-Bahamy. Po odhalení ponorky naskáčou do Orlíku potápěči elitní policejní jednotky URNA a spolu se sledováním ponorky radarem se budou blížit k místu vplutí ponorky do přehrady. Jakmile ponorka vystrčí předek z tunelu, potápěči URNA vytáhnou speciální lasery a předek ponorky odříznou. Ponorka se zaplní vodou a smrdutá komunistická posádka zemře pomalou smrtí.

159335

18.4.2008 0:00

RE: Chávez chce napadnout ČR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 159335

[vyplazený jazyk] [chechtot] [překvapení] Skoda ze ten prispevek se neda ohodnotit. Dal bych nejlepsi.

159341

18.4.2008 2:42

RE: Chávez chce napadnout ČR

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 159335

Také se chechtám. Měl jste mi to poslat jako samostatný článek. [chechtot]

159345

18.4.2008 12:54

RE: Chávez chce napadnout ČR

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 159345

Posílal jsem to, ale vrátilo se to, že zprávu nelze doručit. Asi cenzura. [bliji] Každopádně článeček by to byl pěknej. [smích]
Byl by to i dobrej námět na film s Jaroslavem Sypalem alias Vaškem Hruškou. Cenzura by to ale nepustila. Místo toho se z vody vaří takový sračky jako Ass-factor.

159368

19.4.2008 9:40

RE: Chávez chce napadnout ČR

leo69 89.?.?.?

Reakce na 159368

Zkoušel jsem také (minulý, nebo už předminulý týden) panu Stworovi přeposlat nějaký majlík na jeho zde uváděný e-mail (editor....) a nechtělo mi ho to vůbec doručit (anebo byl třeba doručen a akorát mi to posílalo nějakou "naoko" odpověď o chybě?) [zmaten]

m,[smích]

159411

19.4.2008 11:27

RE: Chávez chce napadnout ČR

Saša 74.?.?.?

Reakce na 159368

Cenzurou to nebude, ale editor pravděpodobně používá spam filtr a jistě dostává spousty pošty. Pokud email obsahuje přílohu /obrázek, již to může být důvodem, že to filtr prostě odmítne.

159413

19.4.2008 11:58

RE: Chávez chce napadnout ČR-Blb havlův prd!

seda 82.?.?.?

Reakce na 159335

Proč zatěžujete tento server svými přiblblými reakcemi? Asi vám vadí...!!?? Zajímal by mne objektivní rozbor: kdo je větší hovado, jestli Chaves nebo Bush!? Není pochyb o tom, že lidé jako Chaves, jsou nadějí lepších zítřků pro své chudé resp. chudší. Není pochyb, že tomu buschovskému hovadu "sedí" lépe okrást zemi původu o naftu atd. (jestli si atd. nedovedete představit o co jde, tak např. o nerosty,ale i vyhrazené suroviny).Já si myslím,že ten lumpenkapital by měl zmizet z globu Zeměkoule! [smích]

159416

19.4.2008 12:26

RE: Chávez chce napadnout ČR-Blb havlův prd!

seda 82.?.?.?

Reakce na 159416

Že bych Vás nepochopil_ Pak se omlouvám, ale vyjadřujte se jasněji. [smích]

159422

17.4.2008 22:21

Ne základnám

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Blahopřeji a fandím vám.

159336

18.4.2008 4:20

Skoda ze nemam deset hlav

z.a.p 99.?.?.?

protoze bych tech protestnich podpisu poslal deset. Takhle jsem poslal jen svuj a svoji dcery. Ucinil jsem tak s radosti a udelal bych znovu, bylo-li by treba. Kdybych bydlel v CR jiste bych se vasich akci zucasnil.

Cest a silu! [smích]

159349

18.4.2008 9:10

Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu

Reach 212.?.?.?

Vaše hnutí složené z komunistů, islamistů, levicových a pravicových extrémistů a nemyslících pacifistů je na dvě věci
1) na [bliji]
2) na [bliji]

Přeji hodně zmaru.
Sláva radaru !!!! [cool]

PS. Tady je vidět, že i zdánlivě ztracený případ může prozřít:
http://virtually.cz/index.php?art=16356

159356

18.4.2008 17:11

RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 159356

Myslim ze pravicovi extremista a fasista jste vy, takze vase blaboleni by me nemohlo v zadnem pripade urazit [smích]
Spis se bavim, jak jeste dokazete pojmenovat lidi, kteri nezovcovateli a snazi se myslet sami, neberou to co rikaji media za bernou minci.
A sam se priznavate ze vite hovno, protoze v zadnem hnuti by se nesnesli lide tech 5 svetonazoru ....
Ale to ze vite ho... a mate ho i v hlave si mohl vsimnou kazdy [smích])))

159375

18.4.2008 17:26

RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 159375

sakra, pravicovy extremista samozrejme

159376

18.4.2008 19:21

RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu

IVAn 90.?.?.?

Reakce na 159356

Rýči,
pokud přejete naší zemi hodně zmaru, pak jste pěkná lidská bestie a nezasloužíte mluvit česky (stejně si myslím, že váš vlastní rodný jazyk je jidiš). Pro vás i slovo vlastenec he sprosté, že? [bliji]

159378

18.4.2008 20:20

RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 159356

[velký smích] [velký smích] Hmm, komunisti, islamisti, levicovu a pravicovy extremisti a nemyslici pacifisti. Koukam, ze ze spolecnosti uz nam zustali normalni myslici lidi nekde uprostred jako treba vy a vasi kamaradi na nezvedavec.org. Nebo jsem vas spatne pochopil? [vyplazený jazyk]

159382

18.4.2008 20:26

RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu

Reach 88.?.?.?

Reakce na 159382

já si myslím, že kromě této pakáže (omlouvám se pacifistům, těch je mi jen líto) - že kromě této pakáže - je tady asi 40-50% ovcí a 20-30% je ok. Proti radaru jsou nezákládnící + ovce (ale ty se nechají přesvědčit na ano). Vše v pořádku, dogs are barking ale ...karavana jede dál.. [vyplazený jazyk]

159383

18.4.2008 21:40

RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 159383

Hmm, ty ovce budou asi doopravdy hloupe kdyz vzdelani lide s kvalitnimi argumenty jako treba vy osobne,je nedokazi presvedcit. To je vzteku muset pracovat s takovym matrosem, ze jo? [velký smích] [velký smích] Jeste, ze ve vlade se to hemzi geniema, treba nase jodlujici ministryne na text rrrackujiciho Vycitala, pravda nas novy Mozart nestacil narychlo napsat hudbu, tak si musel pujcit kvalitni muziky z 60-tych let. Mimochodem velice dobre kulturni klima behem tech 60-tych let a svete div se bylo to v nasi rodne hroude za komunismu. Nemela by se muzika, filmy, knihy... z obdobi 48-89 zakazat?" [velký smích] [velký smích]

159385

18.4.2008 21:47

RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu

Reach 88.?.?.?

Reakce na 159385

Já nejsem ten, který by měl úkol nebo chuť někoho přesvědčovat...
Je to v pohodě, ne k vzteku, protože zhovadilost naštěstí nemá dobré okrajové podmínky k vítězství. Radar BUDE.
Jinak nepřeceňujte 60. léta, navíc kultura a umění dává (ale ne vždy) slušnou šťávu pod tlakem..
A teď už mě nerušte, dávám si "Lola rennt", česky "Lola běží o život"
[smích]

159386

18.4.2008 22:15

RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 159386

Tak se podívej jak u nás vypadá pěkná holka. Určitě ví o lidech jako jsi ty taky svoje. (v německém originále možná uslyšíš: depat)

159388

18.4.2008 22:21

RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 159386

Znam ten klip, da se pritom v klidu psat. Text mi prijde trochu mimonsky, nikdu nemuze byt ve vacuu. Je mozne, ze radar bude, protoze za nim stoji opravdu obrovska moc. Mimochodem, uz to skoncilo ( myslim tim Lolu, ze to ma za sebou), takze bych ted nemel rusit vas umelecky zazitek. [velký smích] [velký smích]

Je mozne, ze tedy radar bude a s nim vsechny dusledky. Jeden z tech dusledku je militarizace kosmu, coz pokud nedelate do rachejtli a kanonu bude mit negativni na tech 0,5 mega za mesic, jak jste nam zde skromne naznacil. Znam i nejake lidi co na tom jsou lip, a to nejenom po finacni strance, i kdyz to je nepodstany detail pro lidi, co meri uspech ciframi.

Pokud by nedej Boze se podarilo pri soucasne politicke kulture funkcni protiraketovy globalni system ci pokud by Moskva pouze dosla k presvedceni, ze tomu tak velmi brzo bude, pak logika veci je surova a primocara, komponenty tohoto systemu budou muset byt zniceny, aby neumoznili protivnikovi beztrestny preventivni ( jak jinak aspon pisou v doktrine pro "nove americke stoleti" ) jaderny uder.

To vsak jiste jako pravy vzdelanec vite, to vite pro me jako cloveka z lidu je to jako objevit Ameriku. Mimochodem mate taky v planu zacit utikat jako Lola a kam utecete? Kdyby jste me nahodou chtel presvedcit bombastickymi argumenty a ukazat mi v plne nahote mou hloupost a ubohost... Holt, takovy stesti bych si snad ani nezaslouzil. Nadeje umira naposledy, takze nezbyva nez doufat, ze i na me se nekdy usmeje stesti. [vyplazený jazyk] [velký smích]

159389

18.4.2008 22:51

RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu

Reach 88.?.?.?

Reakce na 159389

hmm lola právě skončila.
Musel bych opakovat argumenty pana Svobody (viz můj link výše).
Můžete mít třeba pravdu, žádné bombastické argumenty nemám, ale pro mě platí: rusákovi se nevyplatí ustupovat.
Zbývá jenom doufat, že se to nějak poklepe dál a něco se najde, aby nemusela startovat válka o zdroje energie a vůbec čehokoli.
Ale radši zemřít jako spojenec strejdy Sama než trpět pod ruským buranem...

159390

19.4.2008 0:05

RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 159390

Ano soudruzka Siklova, to bylo zrejme takove poblouzneni smyslu v 50.tych letech, prece takovy charakterni clovek ne karierista, ze ano? Tak se teda opravuju, tato charakterni demokratka tuto bombastickou ideu sdelila nam hloupemu nevzdelanemu, zmanipulovaneme narodu ovci a extremistu, plus normalni elity, jejihz jste predstavitelem ( pozdravujte od me Parkanovou videl myslenkovy soulad s vami a vasi ideologickou cetou ). Dovolil jsem si pouzit vasi predstavu o tom, co je to cesky narod, doufam ze jsem tim neporusil autorske prava.

Cituji tedy nasi horouci demokratku, kterou uz pred rokem vybral elitni zurnalist Moravec jako zastupkyni verejnosti do TV debaty. ..."radeji se mylit s Bushem nez mit pravdu s Putinem...." Uci tusim pani Siklova sociologii, az budem mit jednou to skolne, tak takovy pedagog bude k nezaplaceni. To bude jiste nejaka ta elitni skola. [velký smích] [velký smích]

159400

18.4.2008 22:26

RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu

Vladimir Karasek 67.?.?.?

Reakce na 159383

Reachi, uplne s vami nesouhlasim. Jiste, vase procenta komunistu a pacifistu mohou byt spravna, ale jen u papalasu a aktivistu kteri tvori nekolik desitek lidi v desetimilionovem narode.
Normalnim lidem muze byt nejaky radar ukradeny. Jiste - kdyz se jich na ulici zeptate, jestli chteji radar, skladku toxickeho odpadu nebo poplatek za lekare, 70 nebo i 90% vam odpovi negativne. Ale demonstrovat ptoti temhle vecem v zivote nepujdou, protoze je to moc nezajima a maji jine starosti.
A maji pravdu - na rozhodovani o techhle vecech je vlada a odbornici na ministerstvech, ktere obcane plati ze svych dani.
Ja take dam ve veci radaru prednost odbornikovi na elektroniku z ministerstva obrany nez urvanemu aktivistovi mavajicimu rudym praporem.

159387

18.4.2008 23:27

RE: Na ministerstvu obrany je nějaký odborník na elektroniku????????

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 159387

Já myslel, že tam jsou jenom vychlastaný mozky [chechtot]
Pozn. I uznávaný odborník může pod nátlakem vypustit z huby totální kravinu - viz. hysterie s globálním oteplováním nebo oficiální verze 11. září s nehořlavými lidmi [bliji]

159392

18.4.2008 23:17

RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 159387

Ja bych nerekl, ze normalni lidem muze byt vec jako radar strategickeho vyznamu protiraketove globalni obranydusledky militarizace kosmu a militarizace vubec, nerekl bych ze takova vec muze byt lidem ukradena. Prave naopak, jelikoz normalni lide jsou potravou pro kanony, tak by se o takove veci meli zajimat. Meli by je zajimat dusledky nekterych kroku do budoucna. A kdyz jsme uz u te kulturni prazdnoty ci kvality minulosti, tak...
http://www.yuotube.com/watch?v=aYrzQqtEIKI&feature=related

159393

18.4.2008 23:09

RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu

Reach 88.?.?.?

Reakce na 159387

Zato já s Vámi souhlasím na 99%, asi jsem se špatně vyjádřil, btw trochu přikládám pod kotel, když "normální lidi" označím za ovce.
Pro jistotu jak jsem to myslel:
10-20% protiradoví aktivisté, z mých příspěvků vyplýva, že o nich nemám valné mínění
50% normální lidé, z určitého úhlu pohledu "ovce"
20-30% lidé, kteří přes :
- všechnu americkou nablblost a chyby
- kontroverzi Bushovi administrativy, - kteří chtějí raději amíka za kamaráda a držet Ivana na distanc (což o to, učí se a třeba bude časem taky civilizovaný občan Západu, ale bude to ještě pěknou chvilku trvat)..
ALE zároveň nechodí na demonstrace "pro základny"...

159396

19.4.2008 0:00

RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 159396

Rusové nikdy nezačali útočnou válku velkého rozsahu, pokud je někdo před tím pořádně nenasral ( Napoleon, Hitler ). Američani jsou mnohem agresivnější. Kdyby byla v USA životní úroveň jako v Rusku, tak už dávno někde rostou hříbky.
Pozn. Západní Evropa ještě bude ruskou armádu vítat, až se multikulti čmoudi vymknou kontrole.

159401

19.4.2008 2:15

RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 159401

"Západní Evropa ještě bude ruskou armádu vítat, až se multikulti čmoudi vymknou kontrole."

v letech 2012 až 2016 se dočkáme [velký smích] možná nepokoje budou krotit i jednotky čínské ale nechme se překvapit

159405

19.4.2008 9:11

RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 159396

> kteří chtějí raději amíka za kamaráda a držet Ivana na distanc

Není mi úplně jasné, kde berete jistotu, že amík dneška je amík šedesátých let a bude to stále tentýž i za dalších dvacet let. Co když bude příští administrativa ještě "kontroverznější"? Ostatně říkat, že Bush a jeho parta jsou kontroverzní, to je silný eufemismus.

A k čemu že nám bude mít amíka za kámoše? Zkuste se zeptat kubánců, k čemu jim pomohlo Guantanámo.

159409

19.4.2008 12:12

RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu

seda 82.?.?.?

Reakce na 159387

>Reachi, uplne s vami nesouhlasim. Jiste, vase procenta komunistu
>a pacifistu mohou byt spravna, ale jen u papalasu a aktivistu
>kteri tvori nekolik desitek lidi v desetimilionovem narode.

>Normalnim lidem muze byt nejaky radar ukradeny. Jiste - kdyz se
>jich na ulici zeptate, jestli chteji radar, skladku toxickeho
>odpadu nebo poplatek za lekare, 70 nebo i 90% vam odpovi
>negativne. Ale demonstrovat ptoti temhle vecem v zivote nepujdou,
>protoze je to moc nezajima a maji jine starosti.

>A maji pravdu - na rozhodovani o techhle vecech je vlada a
>odbornici na ministerstvech, ktere obcane plati ze svych dani.

>Ja take dam ve veci radaru prednost odbornikovi na elektroniku z
>ministerstva obrany nez urvanemu aktivistovi mavajicimu rudym
>praporem.
No, to je pochabá úvaha! Ať jsme příznivci levice nebo pravice, není pochyb, že přítomnost cizích vojsk na našem území a smluv s tímto souvisejících je věc konfliktní. Přece si nemyslíte, Karásku,že bude lehké vypovědět smlouvy s USA po změně vlády v ČR!? A vezmu-li v úvahu fakt, že tato vláda je u moci jen díky zkurvencům Pohankovi a Melčákovi, tak je to obraz tristní!!! A už jsme u toho...říkáte, že rozhodovat by měli odborníci...asi jste zblbnul, Karásku! Když budu mít dost peněz, zam vám seženu 10 odborníků PRO a deset odborníků PROTI!!!!! Prosím!,kde žijete? A co na závěr...SOC.DEM. by měla jasně demonstrovat, že po nástupu své vlády okamžitě anuluje všechny konfliktní smlouvy ODS! I za cenu možných FO-PA v oblasti mezinárodních smluv!!! Přece není možné, aby prasata z ODS zneužívala volebního "mžiku" a beztrestně kradla a loupila a převáděla majetek! Máme své zkušenosti z kupónové privatizace... [bliji]

159421

18.4.2008 23:18

RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu

google 84.?.?.?

Reakce na 159383

>Vše v pořádku, dogs are barking ale ...karavana jede dál..

ja tu vidim len jedneho psa, ktory tu steka a karavana nikam nejde, len na stojaco smrdi.
vlastne to ani nie je karavana, ale zumpa. bezte stekat tam!

159395

18.4.2008 10:37

Nezájem sdělovacích prostředků

IVAn 85.?.?.?

Je příznačné v dnešní době, že informace o průběhu protestní akce jaksi zanikla v daleko důležitějších zprávách "našich" sdělovacích prostředků. Například finálové boje hokejové extraligy nám daly oddychnout od takových otravných zpráv, jako je protestní akce před úřadem vlády.
Informační vlaštovku o případném umístění amerických raket chápu jako předzvěst referenda -> vhodnou otázkou pak bude:" Jste pro to, aby se v ČR nestavěla raketová základna USA, ale jen radarová stanice?" Úspěch zajištěn!!! [bliji]

159363

18.4.2008 11:10

Poděkování

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Všem účastníkům a OT vzkaz pro pana Landu:vyser se na ty autíčka komediante a o emigraci už nechci slyšet ani slovo. [smích]

159365

19.4.2008 12:11

Základny=srašky z dílny lumpenkapitálu...

seda 82.?.?.?

"Proletěl" jsem příspěvky k tomuto tématu...jsem smutný! V létech minulých se nás nikdo neptal, jestli chceme u nás, v ČR, rakety CCCP. Všichni ti disidenti, ti kteří tvrdí, že "láska a pravda zvítězí nad lží a nenávistí" to odsuzovali,a byl to jejich stěžejní argument! Tehdy jich byla hrstka (teorie o mlčící většině je přiblblá!!!), ale dnes obrátili kabát! Dnes už je obyčejný občan ČR blb, který nemůže posoudit, co je pro jeho vlast dobré,na to mají oprávnění jen ty zvolená hovada v posranecké sněmovně a v senátu s minimálním kreditem (každý senátor by měl mít cedulku se svým jménem a % volitelů, kteří mu dali hlas!?), abychom věděli co je zač.....Jak si vy voliči ODS představujete demokracii...povídejte! [bliji]

159418

19.4.2008 17:02

RE: Základny=srašky z dílny lumpenkapitálu...

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 159418

Pane, to není o voličích ODS, uvědomte si, že nemalá část lidí volících ODS je proti základně! Kupříkladu já jsem ODS volil, ze začátku jsem byl dokonce spíše pro radar, ale jak se objevovaly další a další informace, jak vycházely najevo různé podivnosti a dokonce lži, tak se logicky dostavovaly pochybnosti a nakonec až odpor k radaru, volič ODS nevolič ODS. Prostě o tomto to není! Je to stejná demagogie, jako "nejsi pro radar-jsi komouš".

159426

Příspěvků: 39

17.04. 19:46 Rene Bartosek  Velice zajimava akce.
17.04. 20:30 Aja  BL pisi,
17.04. 21:08 google  RE: BL pisi,
18.04. 03:44 Aja  RE: BL pisi,
17.04. 21:51 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  Chávez chce napadnout ČR
18.04. 00:00  RE: Chávez chce napadnout ČR
18.04. 02:42 Vladimír Stwora  RE: Chávez chce napadnout ČR
18.04. 12:54 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Chávez chce napadnout ČR
19.04. 09:40 leo69  RE: Chávez chce napadnout ČR
19.04. 11:27 Saša  RE: Chávez chce napadnout ČR
19.04. 11:58 seda  RE: Chávez chce napadnout ČR-Blb havlův prd!
19.04. 12:26 seda  RE: Chávez chce napadnout ČR-Blb havlův prd!
17.04. 22:21 Kropáč  Ne základnám
18.04. 04:20 z.a.p  Skoda ze nemam deset hlav
18.04. 09:10 Reach  Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu
18.04. 17:11 ctenar  RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu
18.04. 17:26 ctenar  RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu
18.04. 19:21 IVAn  RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu
18.04. 20:20 Rene Bartosek  RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu
18.04. 20:26 Reach  RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu
18.04. 21:40 Rene Bartosek  RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu
18.04. 21:47 Reach  RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu
18.04. 22:15 pietroo  RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu
18.04. 22:21 Rene Bartosek  RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu
18.04. 22:51 Reach  RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu
19.04. 00:05 Rene Bartosek  RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu
18.04. 22:26 Vladimir Karasek  RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu
18.04. 23:27 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Na ministerstvu obrany je nějaký odborník na elektroniku????????
18.04. 23:17 Rene Bartosek  RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu
18.04. 23:09 Reach  RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu
19.04. 00:00 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu
19.04. 02:15 MedaBeda  RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu
19.04. 09:11 DavidZ  RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu
19.04. 12:12 seda  RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu
18.04. 23:18 google  RE: Radar je málo chci rakety a opravdovou základnu
18.04. 10:37 IVAn  Nezájem sdělovacích prostředků
18.04. 11:10 micha  Poděkování
19.04. 12:11 seda  Základny=srašky z dílny lumpenkapitálu...
19.04. 17:02 Miroslav Yamato  RE: Základny=srašky z dílny lumpenkapitálu...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

14

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 31 čtenářů částkou 5 038 korun, což je 14 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Poslanec Válek (TOP09): možná bude třeba očkování proti COVID-19 jako povinné09.07.20 16:40 Česká republika 0

Černoši se rozhodli nenakupovat u bílých, aby je potrestali. Tak si nakoupili předem08.07.20 12:11 USA 0

Další vystoupení proti bílým07.07.20 21:56 Česká republika 1

Spravedlnost u nás07.07.20 21:25 Česká republika 1

Primátor Grenoblu (Evropští Zelení/Piráti): Zlegalizujme ilegální migranty07.07.20 21:14 Francie 0

Georgia vyhlásila stav ohrožení - Black Live Matters zastřelili 8letou černošskou holčičku07.07.20 20:40 USA 2

Víkend v New Yorku po reformě policie: 45 přestřelek a 11 mrtvých07.07.20 18:44 USA 2

Vice prezident Zimbabve obvinil ze 40 leté krize v zemi bělochy: Nic nás nenaučili!07.07.20 17:31 Zimbabve 0

New York Times: Budeme psát Black s velkým písmenem a white s malým07.07.20 12:27 USA 1

Tlusté černošky se cítí diskriminované. Chtějí určovat módní trendy06.07.20 19:38 Británie 3

Jurij Bezmenov - Umění subverze | Psychologická válka06.07.20 13:37 Neurčeno 4

Německo vládne EU: Migranty přijmete! Postaráme se, vzkázalo i Česku06.07.20 10:52 Česká republika 7

Itálie opět vyměkla, dovolila pašerákům dopravit do Sicilie další várku afrických kobylek06.07.20 00:05 Itálie 0

V Portalnd Oregon zničili sochu jelena04.07.20 21:19 USA 2

Mohou prdy přenášet koronavirus?04.07.20 17:40 Austrálie 9

Pokračujte! Dvojice právníků brání svůj dům se zbraní v ruce před útokem lůzy04.07.20 15:04 USA 6

Už začínají vidět přínosy multikulturního obohacení i mainstreamová média04.07.20 14:19 Francie 0

Černoch, který znásilnil a oloupil nezletilou Češku, dostal dva roky30.06.20 15:43 Česká republika 5

Na životech bělochů nezáleží?28.06.20 09:59 Británie 12

Země, kde zítra znamená včera: Teror lůzy27.06.20 17:52 USA 4

Měnové kurzy

USD
23,62 Kč
Euro
26,68 Kč
Libra
29,79 Kč
Kanadský dolar
17,39 Kč
Australský dolar
16,43 Kč
Švýcarský frank
25,13 Kč
100 japonských jenů
22,02 Kč
Čínský juan
3,38 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,55 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
33,30 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 560,27 Kč
1 unce stříbra
439,86 Kč
Bitcoin
217 823,05 Kč

Poslední aktualizace: 9.7.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 646