Diskuze k článku

Spravedlnost rozhodla

Příspěvků 35

8.4.2008 7:39

Kostka a spol.

Jarmila 88.?.?.?

Ten Kostka tvrdil, že má zvířata rád, že v tu dobu byl prostě jen opilý a nevěděl co činí. Člověk by si mohl pomyslet, že to třeba i tak bylo, že to byla klukovina, kdy oni všichni blbnuli, ale když už bylo pozdě a ten pes kočku roztrhal na břichu, tak už se nedalo v ten moment nic jiného dělat, než jen ji rychle usmrtit, aby se netrápila.

Jenže tu zlatou mládež prozrazuje to, že si to vše natáčeli, ten film sestříhali a hodili ho na internet. Kdyby ten motiv byl takový, že ten co to natáčel byl tím tak otřesen, že prostě toho Kostku „prásknul“, a proto to dal na internet, aby všichni lidé viděli, co je zač, tak by se to dalo ještě pochopit. Ale on to dal na internet z jiných důvodů. Aby lidé viděli, jací jsou oni všichni kabrňáci, aby se podívali, jak vypadá správná chlapská zábava. To, že ze dvou dívek se ani jedna neozvala, ani jedna z nich poděšeně nereagovala, že by se snažila tu kočku zachránit, svědčí rovněž o mimořádné otrlosti. O otrlosti, která nemá s alkoholem nic společného. Proto soudce udělal chybu, měl soudit celou tu skupinu, nikoliv jen jednoho. A krom toho mu skutečně dal mírný trest, i když ta pokuta 12 tisíc je sympatická- na peníze jsou lidi nejháklivější.

158531

8.4.2008 18:56

RE: Kostka a spol.

ZEDNÍK 78.?.?.?

Reakce na 158531

Jako vegetarián jsem si vyrazil na procházku pobrdím, z Kytína do Dobříše.Ve všední den dopoledne si vedle mne v mlází vykračoval statný divočák, po očku na mne zevloval a pak elegantně a lenivě překlusal přede mnou po cestě na dostřel pouhé pistolky a zahnul do mlází.S udivem tudíž sleduji rostoucí disharmonii mezi přemnoženou lidskou populací a neustále ustupující divokou zvěří až do mezí, že tlak vyvolává protitlak. Viz rozezlenou reakci na rozryté golfové hřišté od těchto inteligentních zvířat.Jak by v mém případě reagoval kanadský, či americký občan, nebo nudící se holobrádek, týrající kočku? Jejich hrubé vibrace by totiž vepře tak dožraly, že by okamžitě vystartoval k utoku na zteč. [bliji]

158592

9.4.2008 3:51

RE: Kostka a spol.

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 158531

Uvidime, co si z toho majitel toho psa vezme. Ja bych nad nim hul jeste nelamal a soudce taky dal mirny trest. Uz mu zapalili garaz, coz je vyhaneni dabla belzebubem. To, ze to dali na internet je vsak mizerie, ktera zustala ze strany justice nepovsimnuta. Taky nemyslim, ze by se na tom podilel pouze jeden clovek.

158629

8.4.2008 8:06

ke shnilosti..

ladaaaa 195.?.?.?

.. dostat 10-15 let za to, ze kliknu na obrazek s nahou holkou, o ktere mohu byt presvedcen, ze ji neni 14 ale 16, ba co vice na obrazek/odkaz chtene ani nekliknu, ale vyskoci mi "sikovne" vyskakovaci okno, na ktere kliknu nechtene....
mate pravdu, ze je cosi shnileho...a nejen v canada

inak souhlas s Jarmilou, treba prejetejch (a nejen nechtene) kocek kolik je, v prikopu umiraj dlouho (7 zivotu u kocek plati) - nenadela nikdo nic, ze to nataceli budiz, dneska si mladez nataci kdeco, ale ze ses tim vytahovali na netu -"kabrnaacii", to presrali!

mi tak napada... co lovci bestii na americke vojaky hazejici stenetem ??

158532

8.4.2008 10:39

Kočičky je mi líto, ale té želvy také

Petrr 194.?.?.?

Škoda, že Zvědavec neprotestuje i proti této nelidské "zábavě" - http://eretz.cz/content/view/5509/41/

158540

8.4.2008 11:36

RE: Kočičky je mi líto, ale té želvy také

Saša 74.?.?.?

Reakce na 158540

Eretz s radostí uveřejní vše co je nějak v neprospěch Palestinců. V Izraelských městech jsou tisíce hladových koček, o které se nikdo nestará. mučení vyšetřovaných lidí také nikomu nevadí. Ne, nejsou nutně horší, ale jsou stejní.

158548

Byl jsem jeden z těch, který se aktivně zúčastňoval pátrání na internetu po těch grázlech, kteří to zvíře měli na svědomí.. Když jsem to video viděl poprvé, hnula se ve mě žluč a něco jsem s tím prostě musel udělat. Spolu s dalšími lidmi, kteří vzešli z davu diskuze jsem našel pana Galčana, konkrétně jeho profil na libimseti.cz a pak jeho videa na stream.cz, které byly velice podobné "kvality" a svědčili o tom jaký je tento člověk "slušný občan". Poté vzniklo ze společenství lidí uskupení zvané lovci bestií zastřešené Filipem Vávrou.

Když vezmete v potaz, že jsme na začátku neznali jejich jména a měli jen screenshot jejich ksichtů z videa odhalením jejich identit a adres jsme odvedli spousty práce. Vše bylo předáno policii, která si je na základě našich dat zvala k výslechům. TV Nova a noviny o tom podaly pár zpráv, dle mého názoru opět velice povrchním stylem, jak jsme u našich médií zvyklí.

To že policie nakonec ostatní gaunery nechala bez povšimnutí a obžalovala jenom Kostku, defakto jenom kvůli tomu, že to nahrál na video je výsměchem všem, kteří se podíleli na jejich odhalení a dopadení. Podle našich zákonů je zvíře věc a tak se k ní můžete podle toho chovat.

Z uskupení sdružení lovci bestií jsem odešel. Jednak proto, že se to zvrhlo v diskuzi nad dalšími kauzami týrání zvířat a nikoliv podle mého řešení těchto kauz. Členové se začali v diskuzi hádat o provozních věcech a samotných názorech. Případ této utýrané kočky a dalších nebohých zvířat, které zemřely a umírají každý den zvrhlou lidskou rukou ustoupily do pozadí. Do popředí se dostala většinová lidská nátura a povrchnost, otupení - rezignace. Tedy to klasické co se dnes děje všude. Lidé se hádají, bouřlivě diskutují, píší články, točí povrchní reportáže, cenzurují, zaoblují hrany a nakonec se vše ututlá.

Již od počátku pátrání po těchto grázlech jsem prosazoval silové řešení. Bylo mi nadáváno lidmi, kteří pořád neprozřeli skutečnost, že stát a zákon je zde proti nim a nikoliv proti těm co provedou takový hnusný přečin proti lidskosti. Ti se nakonec ani nemusí dostavit k líčení, pošlou maila. Policisté obviní jenom jednoho tupana a zbytek se směje. V akčních filmech většinou když selže spravedlnost, přichází hrdina - většinou policista, bývalý policista či válečný veterán, který chytá kulky zubama a jehož se tato událost dotkla a nechce ji nechat jen tak.

Ptám se kdy se někdo takový objeví v reálném světě a bude potírat tohle svinstvo? Odpovězte si sami. Pokud by byl dopaden člověk, který napadne pana Kostku a celou tu partu z Morávky u Frýdku Místku, uváže je za auto a potahá po okolí po hrbolatých cestách, dostane několik let odnění svobody za ublížení na zdraví, únos a napadení , obecné ohrožení a nevím co všechno. Ale dotyčná para z videa nic, slovy NIC a lovci bestií se dál na fóru...Automaticky kráceno

158543

8.4.2008 13:42

RE: Hmm.

KILLROY killroy (zavináč) azet (tečka) sk 195.?.?.?

Reakce na 158543

uplny suhlas. Zakon velkou vacsinou ciny z ktorych sa obracia zaludok neriesi. Spodina rozumie jedinemu - pazbou do zubov. Inak povazuje ako ZSSR, vsetko za priatelske gesto.
Tato spolocnost je uplne mimo, cit pre spravodlivost sa obmedzuje na formy protestu typu - napisem clanok. Vysledok medialnej a vychovnej masaze so zaklinadlami typu "tolerancia". Vychova v skolach tiez krach co sa aktivity v prospech spravnej veci tyka. Tu pomoze ublizenie na zdravi s PNkou mesiac. Az potom by sa hovada co polievaju macky benzinom zamysleli ci neriskuju. Dufam ze ludi s Vasim postojom je v CR viac.

Ako pisete - filmy. A zloduch umiera vzdy nejakou nahodou, padne zo skaly, sam sa poreze na krku ked hadze noz, atd. Velmi malo je vidiet zaver typu: "toto si urobil a za to sa ti spravim toto" (v podani good guys). Tato idea bola naposledy v Rambovi alebo westernoch (este jeden o sniperovi som videl taky). B.Willis si viacmenej z toho robi prdel - ideou je zabava, nie ukazat spravny postoj.

158557

8.4.2008 15:45

RE: Hmm.

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 158543

>Ptám se kdy se někdo takový objeví v reálném světě a bude potírat tohle svinstvo?
Já vlastně ve všem s Vámi souhlasím. A jste mezi tou zoufale mizící menšinou těch, kteří se snaží jít proti vichřici. Snad jen, jak ven? Dá se to vůbec potírat?

Soudy (pláč), policie (lotry honí lotři), stát (nepřítel všeho lidstva). Chcete ty duševní chudáky mlátit (taky bych si někdy přidal)? No tudy asi cesta nepovede.

Když jsem byl kluk, tak frajer byl ten, kdo pomáhal slabším. Kdo ubližoval zvířátkům byl v opovržení. Cenila se odvaha, odsuzovalo se práskačství. Dobrej byl ten, co něco dokázal udělat, nebo vymyslet. Ten co se dokázal ještě postarat, byl nejlepší. Partu tvořili kamrádi.
Pak jsem byl na vojně. Byl jsem později a ledacos za sebou. Všude kluci pomalu odtržený od mámy. Šlapalo se tam po všech jako po kusu hadru. Zastat se znamenalo trest. Vozit se po těch na dně bylo „hrdinství“. Donašečství bylo odměňováno. Kdokoliv se nezačlenil byl tupen. A to vše za podpory khaki mozků a tichého dozoru politruků. Povahy se tam lámaly jak sirky. Vylévání hořkosti pak kruh uzavíralo. Vymanit se z toho bylo opravdu těžké. A to je systém.

Jednání, jako u těch „kočkobijců“, je vlastně všude plno. Je to jak mor. A skutečně to vyžaduje sebezapření a odvahu proti tomu vystoupit. Je to risk na všech frontách. Kousne vás zachraňované zvíře, pustí se do vás banda vožralých výrostků a nakonec vás zavřou (po ošetření které si zaplatíte) a odsoudí za újmu na některém z těch chudáků. Postupem času budete označen za duševně nemocného, neboť jste jednal nenormálně. Dáte-li se do některého spolku ochránců, budou se nakonec přes vás propírat peníze pocházející z prodeje kožek brutálně pobitých zvířat. No a naděje? Ta umírá poslední, jestli nějaké je.

158564

8.4.2008 10:48

Tresty

Spytihněv 83.?.?.?

K týrání zvířat.
Tady tresty nic nevyřeší. Kdyby je pozavírali, tak z nich vylezou již dokonalí zločinci.
Celkový mentální primitivismus je i usvědčil (vlastní zveřejnění videa).

Fustrace lidí z vlastní malosti povede ještě k většímu výskytu tohoto jednání. Represí se to napravit nedá. Jedině celkový obrat veškerého vývoje to může změnit.

K té pornografifi.
Vůbec bych se nedivil, kdyby i tento typ porna byl vyráběn se skrytým účelem dále lidi frustrovat. Naopak to považuji za velice pravděpodobné. Je to takové to: „Ha! A máme tě!“. Z dalšího soudku je i nenápadné a cílené vyhledávání speciálních deviací (i deviant se může někdy „hodit“).

158544

9.4.2008 1:02

RE: Tresty

google 84.?.?.?

Reakce na 158544

>Tady tresty nic nevyřeší. Kdyby je pozavírali, tak z nich vylezou již dokonalí zločinci.

trochu naivna strategia.
preco potom vobec zatvarat?
polejeme ich namiesto toho benzinom a zapalime?
alebo ako si to predstavujete?

lepsi sposob trestania na urovni spolocnosti ako humanne a premyslene odnatie slobody na cas zatial neexistuje.
ani masove podavanie prozacu v usa neznizilo kriminalitu. [chechtot] [chechtot]
v principe ide len o mieru, urcitu spravodlivost a rovnovahu v trestani.
ked ta neexistuje, tak sa z republiky (veci spolocnej) stava zdruzenie flegmatikov a egoistov
a v takej krajine sa potom nezije dobre.
presne tento zamer sa zrejme za tou diskrepanciou v trestnom zakoniku skryva.
namalujes si stokorunacku a ides brucat.
okradnes stat o 10 000 000 000 korun a nic.
vytetujes si na ruku svastiku (okrem ineho aj symbol kolesa ucenia, dharmacakry alebo obecne budhistickej nauky)
a hrozia ti tri roky na tvrdo.
komu v spolocnosti uz na tom zalezi, kto si co vytetuje na ruku?
nikomu, az na nemenovanych a ich poskokov.
napises knizku ides brucat.
vyvrazdis polovicu muzskej populacie Afghanistanu a Iraku, si zodpovedny za smrt 500 000 irackych deti,
navrhnu ta na Nobelovu cenu mieru (vid. zlodejka a vrahyna malych deti - Korbelka-Olbrajtova).

kokotiny su trestane a vazne veci prejdu bez povsimnutia.
ked sa spolocnost neztotoznuje so sposobom trestania, aspon na 60-70%, tak ju to pomaly ale isto otravuje
a znamena to na dlhsie lakte jej zanik.

stav spolocnosti o akom bluznite vy (sorry za vyraz) je podobna chimera
ako fungujuci marxizmus-leninizmus,
na cele s zidobolsevikmi.

ludia, ktori sa zaoberaju a zameravaju na zmenu spolocnosti su vzdy nebezpecni,
na rozdiel od tych, ktori sa zaoberaju zmenou samych seba.
spolocnost sa da zmenit len zmenou vedomia u sameho seba, ktore dokaze ziniciovat zmenu vedomia okolia a tak dalej.
mozu to byt len male kroky.
kazda revolucia vyplodi este väcsie netvory ako tie, ktore znicila.

158622

9.4.2008 3:41

RE: Tresty

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 158622

Presne jste to vystihl, ztotozneni spolecnosti se zakony!! A na te napsane domluve je pevne podepsana spolecenska moralka a etika. Me osobne zarazi, ze se to stalo na male vesnici, kde tyhle veci funguji s vetsi silou, z toho duvodu nizka kriminalita. Trochu ty kopce v okoli jako Kamenity, Ostry nebo Javorovy znam.

Pokud spolecnost potrebuje nad sebou bic represe legislativy, tak to znamena spatnou zpravu do budoucna. Cim vice reperese potrebujeme, tim vice svobody musime obetovat. Nejjednoducssi cesta jak skrze demoralizaci dosahnout za doprovolneho souhlasu totality. Na druhpou stranu demoralizovana spolecnost je sice poddajna, ale malo vykona a navic vyzaduje silny dozor ( kriminalita, spiclovani ). Bohudik, taky jeden z duvodu proc nejsme v jednom velkem globalnim lagru. [mrknutí jedním okem]

158628

9.4.2008 20:23

RE: Tresty

Spytihněv 85.?.?.?

Reakce na 158622

>polejeme ich namiesto toho benzinom a zapalime?
Jak jste na toto proboha přišel? (to někdo říkal?)

>stav spolocnosti o akom bluznite vy (sorry za vyraz) je podobna chimera ako fungujuci marxizmus-leninizmus,na cele s židobolsevikmi.
No a jak Vás napadlo toto?

>ludia, ktori sa zaoberaju a zameravaju na zmenu spolocnosti su vzdy nebezpecni, na rozdiel od tych, ktori sa zaoberaju zmenou samych seba.
A toto jsem snad také nikde nepopíral! (Navíc tyto dvě věci snad spolu souvisí!)

Nemusíte kopat do otevřených dveří! Já s většinou věcí co jste sepsal, v podstatě souhlasím!
(Ale nechcete snad říci, že co se zanedbalo výchovou, dožene se trestem…)

158715

9.4.2008 22:44

RE: Tresty

google 84.?.?.?

Reakce na 158715

>polejeme ich namiesto toho benzinom a zapalime?

>Jak jste na toto proboha přišel? (to někdo říkal?)

tak co potom?
nechate ich bezat, napriek tomu, ze to co vykonali je trestne?

>chimera ako fungujuci marxizmus-leninizmus
>No a jak Vás napadlo toto?

to je snad logicke.
ak chcete prestat trestat zatvaranim do väzenia, len preto, ze niekto odflakol vychovu - co je v 100% pripadov - tak snad mate nejaku novu alternativu, pre regulovanie zalezitosti zlocin a trest v spolocenskom ponimani, ktora by vystriedala starocnu regulaciu tychto veci.

samozrejme, ze viem ze to cele je zlozitejsie a vo velkom mnozstve pripadov väzenie situaciu este zhorsuje, samozrejme ze medialni upalovaci bosoriek ktori ich nahanaju, su este horsi, nez ti skutocni upalovaci maciek, ale co je takmer iste je fakt, ze sa v spolocnosti v ktorej neexistuje ani najmensi zaujem o zlepsenie sucasneho stavu, je najlepsou alternativou nechat bezat veci podla osvedcenych vzorov a dufat na svetlejsie zajtrajsky alebo sa modlit. kazdemu podla jeho vole.

v parkinsonovej spolocnosti platia parkinsonove zakony a jeden z nich vravi:
"kazda zmena vedie k horsiemu"

158726

8.4.2008 11:12

Je zde zkryté řešení

Novákneu 213.?.?.?

Mě se na příběhu líbí , alespoň do té míry do jaké si to lze podle popisu představit , že ta mladá skupinka se chovala spontánně, svobodně, ale nepsal bych , že přirozeně. Docela si tu dynamiku projevu umím představit. Vrcholící zábava, kdy padly všechny zábrany a stud vůči druhým. Emoce byly asi už trochu fádní a tak jistě bylo velkou zábavou vyvolání představy Mafiána z přítulné kočičky. Jenže dnešní hovada, tak urputně vychovávaná a zkuste říct jejich matkám do očí , že ne, snadno ztratí při akci přehled co je ještě zábavné , co začíná být hrubé a co poškozující a odtud je to již krůček ke zlomu s fatálními následky. Normální by bylo psa přivázat, aby na kočku nemohl, ale když někdo vidí největší srandu v tom , že se bojí kočky? Horší posměšek pro majitele psa v takové situaci snad ani nebyl možný. Pes prošel tou samou spontánní hrou emocí od zbuzení zájmu až k přehnané obraně. Ano odsoudil bych všechny , ale ne k prospěšné práci , ale donutil bych je, aby si nechali provést rozbor osobnosti, stanovit diagnózy neuróz , protože jen ty vedou spolehlivě k asociálnímu jednání, nebo k neschopnosti vystoupit proti škodlivému jednání druhého. Nechal bych jim říct čeho všeho jsou za takového stavu schopni , jakých příležitostí jsou ochotni využít , kdy zabití kočky je opravdu jen dětskou melancholickou hrou s ne až tak příliš tragickým koncem. Trest je dobrý na to, aby zlomené lidi lámal ještě víc, aby se báli, pokud možno kdykoliv projevit své opravdové emoce a chraň Bůh, aby se chovali spontánně, nebo dokonce k tomu ještě přirozeně se schopností razantně proti něčemu vystoupit. Je to jako trestat děti na, na které nikdo nemá čas. Trest 12 tisíc je pro někoho peníz nestojící ani za řeč, v tom nevidím ani spravedlnost ani řešení. Jinak je překvapující , že práce se u nás dává jako trest. Takže zabití kočky se někomu ještě nakonec vyplatí. Ten co to dal na internet snad aby měl nárok na provizi ze zisku z vykonané práce? Podle toho pak ti co pracují, tak ti jsou vlastně trestáni stále.[smích]To , že za to mají obživu není argument , protože onen hoch , těžký zločinec , který musí být potrestán , snad v době výkonu trestu, žádnou obživu nemá? 10 let za kliknutí , tomu říkám pálka, třeba za nechtěné kliknutí, nebo za klik ze zvědavosti na nejasný odkaz. [smích]
Cesta absurdních trestů je určitě rozmanitá , ale z lidí udělá větší zrůdy než jsou. Cestou k nápravě může být jedině zjištěním rozsahu niterných škod a jejich konkrétní náprava. Jenže tento stav je pro někoho výhodnější.

158547

8.4.2008 11:58

Myslim ze to zase neni tak spatny vysledek...

zalozak 211.?.?.?

At se nam to libi ci ne, nataceni tyrani kocky ani publikace tohoto neni trestnym cinem. Tudiz by dotycni stejne nebyli odsouzeni. Odsouzen mohl byt pouze ten kdo fyzicky kocku tyral a vzhledem k jeho predchozimu cistemu rejstriku z toho velky trest byt nemohl.

Pozitivni dle meho je ze k odsouzeni doslo. Je to alespon jasny signal vsem ostatnim ze takovehle veci nebudou volne prochazet. A to neni spatny vysledek.

158549

8.4.2008 12:56

RE: Myslim ze to zase neni tak spatny vysledek...

Novákneu 213.?.?.?

Reakce na 158549

Asi o tom bude míň videí na interneu, jistě. A proč si nedopřát rovnou dobrý výsledek? Jistější by bylo všechny, včetně zvířat očipovat, aby se vždy vědělo, kdo s kým, kde a co. Ten čip by snad nemusel být ani tak drahý a lidi chtějí žít v bezpečí.

158552

8.4.2008 12:21

pranýř

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Z takových individuí vyrůstají sadisté a sexuální devianti.Ten hoch měl dostat veřejně 25 ran bičem.To by ho určitě vyléčilo z podobných aktivit.

158551

8.4.2008 13:10

Taky jsem se aktivne zucatnil patrani...

Omil 80.?.?.?

a reknu Vam, ze nyni mam chut vzsit spravedlnost do vlastnich rukou... co kdyby nahodou ucastnikum podbne zabavy ukousnul pes prirozeni.. .nebo kozy... (podle nalady a druhu zivocicha zvaneho clovek)... Asi bych byl souzen, co ? Kdovi proc ?

158553

8.4.2008 13:08

Moje špetka do mlýna...

Alexa 78.?.?.?

Pane Stwora, víte, že zákony tu nejsou od toho, aby nás chránili. Nejste včerejší a dobře to víte.

Největší tresty bývají v oblasti hospodářské kriminality a především v případech okradení státu (té skupiny, která zákony tvoří a která chce nejvíce potrestat ty, kteří se pokoušejí jít proti ní). Trest několika let za kliknutí na pornostránku s dětmi, stejně tak i 120 hodin veřejných prací je neadekvátní. Ale to je přeci samozřejmé. Nejde tu o spravedlnost. O tu státu nikdy nešlo.

V případě ČR tu máte další rovinu a tou je soudní moc. Soudní moc se neustálým křičením po "nezávislosti" stala státem ve státě a tedy vlastně další skupinou, která sice zákony nevytváří, ale ona má tu možnost je vykládat - často svérázně a po svém - a dělá to. Jak jinak, často ve svém zájmu.

A pak. Jsou tu ti, kteří byli na počátku všeho. Výkvět národa. Nebo spíše budoucnost národa. Ti, kteří utrápili kočku. Budoucí právníci, IŤáci, obchodní zástupci, kreativci, nebo třeba jen skladníci. Také budoucí tatové a mámy... Zkrátka, "slušní lidé". Na celém tom případu není hrozné to, že utrápili kočku. Hrozné je to, že oni nejsou ničím vyjímečným. To co udělali oni, udělalo možná mnoho dalších, jen to neuvěřejnili na internetu. Nebo to ještě neudělali, ale udělají. Tenhle případ je zase jen ukázkou toho, že současná společnost se vydala španým směrem. Titanik se potápí, na palubě se tančí dál.

Pro většinu lidí to byla jen zpráva, která po týdnu odezněla(možná ještě dřív). Myslím, že pro společnost by bylo nebezpečné se tím příliš zajímat, protože by se zjistilo, že problém nebyl jen v těch, kteří utrápili kočku, ale že problém je vlastně ve společnosti samé.

158554

8.4.2008 16:17

Nechci hodnotit přiměřenost trestu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

za utýrání kočky. Ubohé zvíře. Ubožáci jsou i Ti, kteří ji utýrali a akci si natáčeli. Bohužel takových lidí přibývá. Ale co říkáte na tuto zprávu?

http://www.novinky.cz/clanek/136939-soudci-ktery-o...

158573

8.4.2008 17:23

RE: Nechci hodnotit přiměřenost trestu

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 158573

Ja na to rikam, ze by me zajimalo jestli to udelal nekdo z odsouzenych nebo nekdo ze zastancu utyrane kocky, ten rozsudek by se dal nazvat remizou.

158577

8.4.2008 17:02

S článkem nesouhlasím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Video jsem neviděl, tak ho nemůžu hodnotit, ale nesohlasím s názorem pana Stwory že ten člověk měl sedět, zavřít člověka za zabití kočky je snad moc přísné, na venkově většina lidí co mají kočku musí občas utopit koťata, protože o ně nemá nikdo zájem akorát to nefilmují a nedávají na internet. Podobná zábava je sice nevhodná, je to sadismus, ale přece jenom je to klukovina a nebylo by spravedlivé pachatele zavřít do vězení se zloději a vrahy

158580

4.5.2008 11:33

RE: S článkem nesouhlasím

JanaF2 89.?.?.?

Reakce na 158580

Promiňte...ale - musí utopit koťata?????? co je to za nesmysl? Normální, civilizovaný člověk,vlastnící kočku,který nestojí o koťata, ji nechá vykastrovat....toto slovo myslím i na vesnici je srozumitelné,ne? Jaképak musí utopit...já rozumím,ono je to zadarmo,utopit...A pak...zavřít mezi vrahy? Ano,zavřít.Vrahy k vrahům...i ta malá kočička měla jen ten svůj život.

160419

8.4.2008 17:22

....Na x-tý pohled

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Někde v moudrých knihách se píše , že nikomu se nic nestane , pokud si to "nezaslouží" .... Karma !?

Někteří "tím" mohou být pobouření a mohou se ptát ,čím pak si asi taková kočička zasloužila takové utrpení ? Odpovídám - určitě si to "zasloužila" , jinak by se jí to nestalo .

Stejně jako si někdo zaslouží být bohatý či chudý , krásný či škaredý , chytrý či hloupý . Stejně jako si někdo zaslouží prožít život v klidu , v pohodě a v blahobytu či prožít život v neklidu , v chudobě a utrpení . Úplně stejně jako si někdo zaslouží zemřít pokojně přirozenou smrtí a někdo si zaslouží zemřít násilnou smrtí ......... Spravedlnost nade vše !!! Není jen světská spravedlnost . Existuje i spravedlnost vyšší , karmická , "Boží" ! Zkusme to pochopit ! Zkusme to respektovat !

Pro vysvětlení !Nejsem zastáncem týrání zvířat , lidí a vůbec žádných bytostí ! Jen se na "problém" dívám z jiného pohledu .

Baltazar

158586

8.4.2008 21:19

RE: ....Na x-tý pohled

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 158586

Myslíte, že ten kdo prožije život v klidu a pohodě je na tom (karmicky, duchovně...) lépe než ten, který jej prožije jinak? Buddha s Ježíšem na tom byli asi dost blbě v porovnání s obyčejným člověkem u televize ne? Nehledě na to, utrpení není jen "kauzální" následek něčeho, ale je tady i pro budoucnost (účel), umožňuje mi reflexi a tedy poznání. A o to jde. A to poznání se někam zapisuje a přelévá se pak na druhé lidi. Nic nedělám jen pro sebe. Utrpení kočky, nějakého člověka nikdy není jen jeho věc. Vždy to má vztah k celku.

158601

9.4.2008 4:27

RE: ....Na x-tý pohled

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 158601

Nemyslím , že "duchovnost" souvisí s klidem a pohodou , aspoň ne v počátečních fázích duchovního vývoje . Je ale jisté , že se pohoda a klid nakonec dostaví a to jako následek "správného postupu".

Nelze srovnávat Buddhu a Ježíše s obyčejným člověkem u televize . To ale jistě víte .

S tím ostatním lze souhlasit . Reflexe - poznání - pochopení - "uložení" atd .

Každý kdo projeví soucit je už na spráné "cestě" k vyššímu stavu člověka. Poznává - chápe . Na základě poznání a pochopení volí svou další "cestu".

Já sám mám doma dvě kočky . Jedna je neuvěřitelně "hloupá" a druhá je její pravý opak . Nejraději by "dělala" všechno co já.

Pro zajímavost uvedu svou "zvláštní" zkušenost se zvířaty : Loni nám umřel pes ! Máme malou zahradu a tak byl umístěn ve výběhu (což ho jistě moc netěšilo). Bylo mi ho líto ale volně jsem ho nemohl nechat pobíhat. Hned by utekl a taky na zeleninové zahradě by udělal pěknou spoušť . Přál jsem mu aby se stal v dalším životě kočkou , pak by se mohl volně pohybovat ...... Za nějakou dobu ( od smrti našeho psa ) se k nám dostalo kotě . Jak povyrostla , tak začala provádět úplně stejné věci jako náš bývalý pes . Běhá dokolečka po zahradě , sedává u plotu se sousedovic psem , lehává psím způsobem , panáčkuje psím způsobem atd... Prostě je to kočka velice zvláštní !

Baltazar

158630

9.4.2008 21:15

RE: ....Na x-tý pohled

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 158630

Hezké. Opravdu stačí jen koukat se kolem sebe "bez předsudků" a člověk najednou vidí věci, které překračují veškerá očekávání. [smích]

158721

8.4.2008 22:07

problém neproblém

l.leimas 88.?.?.?

Mám z toho všeho zvláštní pocit. Na jedné straně zvrhlá, zhovadilá zábava, ale na straně druhé stejně zhovadilé úsilí dostat někoho do kriminálu a pasovat se při tom na ochránce všech ctností.
Přitom ti co si říkají lovci bestií nejsou duševně mnoho odlišní od těch které pronásledují.
Ono totiž vůbec nejde o kočku a její utrpení, ale o to že se tím někdo bavil. Stejně tak nejde o spravedlnost, protože trest už padl. Jen se někdo opět baví pronásledováním jiných lidí. Správné by bylo rozsekat zadek jedněm ale protože už to přehání tak i druhým.
Pravda je taková, že stovky koček a desítky malých psů jsou týdně v tichu utraceny v bednách s CO2 v našich městech pouze proto že je jich moc, desítky jich střelí myslivci jako škodnou v polích a o přejetých nemluvím. A ohlas ? Žádný neb co vrchnost činí zdrávo pro poddané.
Na okraj k tomu psovi, když lovecký pes typu ohař potká kočku je za půl vteřiny v kočičím nebi, jen myslivec to nestihne točit a ani o to nestojí, není blbý.
A kdo měl možnost vidět fotky, které naši vojáci přivezli z mise UNPROFOR a Chorvatské ofenzívy nemá pro kočičí problém pochopení. Zvlášť když ví jak se ke všem svědectvím, které jsou v rozporu oficiální linií podobní, vše ochraňující a super spravedliví lidé a jejich spolky staví. Například Kosovo a Tibet.

158602

11.4.2008 11:59

RE: problém neproblém

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 158602

.. Na jedné straně zvrhlá, zhovadilá zábava, ale na straně druhé stejně zhovadilé úsilí dostat někoho do kriminálu a pasovat se při tom na ochránce všech ctností. ...

Nevím, jestli se každý lovec bestií chce pasovat na ochránce všech ctností. A i kdyby, role "osamělého, spravedlivého hrdiny a ochránce" je celkem "pozitivním" archetypem. Ono to chce čas, zjistit, že oko za oko a zub za zub nefunguje - vzdorný hrdina si musí v dobré víře mockrát rozbít hlavu o zeď, aby zjistil, že tudy cesta nevede...Dobrá víra sama bohužel nestačí, dokud si neuvědomíme, že pomsta za jednu kočku nezabrání utrpení dalších....V té hře na bestie a jejich lovce jde hlavně o to UVĚDOMĚNÍ ...

158870

9.4.2008 0:16

Hmm..........

Hugo Boss 90.?.?.?

Nevím proč, ale vždycky mi přijde přinejmenším podivné, když rozhodnutí soudu hodnotí lidé, kteří neviděli ze spisu ani stránku a z každého zákona znají pět paragrafů co si přečetli na internetu.

158615

9.4.2008 10:50

RE: Hmm..........

Saša 74.?.?.?

Reakce na 158615

>když rozhodnutí soudu hodnotí lidé, kteří neviděli ze
>spisu ani stránku a z každého zákona znají pět paragrafů

Můžete být zcela negramotný a nemít žádné ponětí o zákonech, ale měl byste chápat, že mučení zvířat pro zábavu zločin je.
Nebezpečný zločin a to všech zúčastněných. Jedinci, kteří se mohou radovat z utrpení nebezpeční jsou.

Když opomenu Váš zřejmý vztah k ostatním celkem inteligentním zvířatům, ta kočka mohla náležet osamělému starci/stařeně pro kterého byla jediným přítelem. Můj chudý soused zaplatil za léčení zmrzačené kočky 1600 dolarů, tedy daleko více než ta pokuta..

158658

10.4.2008 13:32

masakr

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Chtěl bych upozornit na jednu věc.Lidé by odhodláni byli.Ale každý sám uváží,zda jít kupříkladu do akce "vybití oken ministerstva zdravotnictví".Zřejmě si uvědomí,že by proti němu mohla vystoupit"pořádková" jednotka vedená intruktory školenými CIA a MOSSADEM.Tito hoši už by zřejmě nerozlišovali mezi Araby a Čechy.Mohlo by se za stávajících poměrů dokonce stát,že polovina národa skončí někde v "Guantanámu" v rukou amerických "humanitárních" odborníků!

158771

12.4.2008 5:18

upálený pes

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

zdá se, že podobných svinstev přibývá:
http://www.nova.cz/zpravy/?83c=%7Ezahr%7E&83e=...

158920

12.4.2008 5:59

RE: upálený pes

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 158920

Strašné.

158921

Příspěvků: 35

08.04. 07:39 Jarmila  Kostka a spol.
08.04. 18:56 ZEDNÍK  RE: Kostka a spol.
09.04. 03:51 Rene Bartosek  RE: Kostka a spol.
08.04. 08:06 ladaaaa  ke shnilosti..
08.04. 10:39 Petrr  Kočičky je mi líto, ale té želvy také
08.04. 11:36 Saša  RE: Kočičky je mi líto, ale té želvy také
08.04. 10:50 Ten co krade víka kanálů.  Hmm.
08.04. 13:42 KILLROY  RE: Hmm.
08.04. 15:45 Spytihněv  RE: Hmm.
08.04. 10:48 Spytihněv  Tresty
09.04. 01:02 google  RE: Tresty
09.04. 03:41 Rene Bartosek  RE: Tresty
09.04. 20:23 Spytihněv  RE: Tresty
09.04. 22:44 google  RE: Tresty
08.04. 11:12 Novákneu  Je zde zkryté řešení
08.04. 11:58 zalozak  Myslim ze to zase neni tak spatny vysledek...
08.04. 12:56 Novákneu  RE: Myslim ze to zase neni tak spatny vysledek...
08.04. 12:21  pranýř
08.04. 13:10 Omil  Taky jsem se aktivne zucatnil patrani...
08.04. 13:08 Alexa  Moje špetka do mlýna...
08.04. 16:17  Nechci hodnotit přiměřenost trestu
08.04. 17:23 Pavel -Čert- Němec  RE: Nechci hodnotit přiměřenost trestu
08.04. 17:02  S článkem nesouhlasím
04.05. 11:33 JanaF2  RE: S článkem nesouhlasím
08.04. 17:22  ....Na x-tý pohled
08.04. 21:19 pietroo  RE: ....Na x-tý pohled
09.04. 04:27  RE: ....Na x-tý pohled
09.04. 21:15 pietroo  RE: ....Na x-tý pohled
08.04. 22:07 l.leimas  problém neproblém
11.04. 11:59  RE: problém neproblém
09.04. 00:16 Hugo Boss  Hmm..........
09.04. 10:50 Saša  RE: Hmm..........
10.04. 13:32  masakr
12.04. 05:18  upálený pes
12.04. 05:59 Vladimír Stwora  RE: upálený pes

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

16

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 33 čtenářů částkou 4 742 korun, což je 16 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Italské námořnictvo čelí Erdoganovi: Na Kypr dorazila italská fregata Federico Martinengo 10.12.19 21:50 Itálie 0

Turečtí vojáci vyvěsili tureckou vlajku na řeckém ostrově v řece Evros10.12.19 20:19 Řecko 0

Turecká letadla dnes 30x narušila vzdušný prostor Řecka v Egejském moři10.12.19 19:50 Řecko 0

Důkaz o "nezávislosti" průzkumů veřejného mínění10.12.19 14:14 Česká republika 1

Střelec v ostravské nemocnici zabil šest lidí. Neměl legální zbraň10.12.19 11:21 Česká republika 6

EU nařídila sledovat už od roku 2020 spotřebu každého řidiče, někteří na to doplatí10.12.19 11:10 Evropská unie 0

Poslanci chtějí zakázat domobranu10.12.19 11:06 Česká republika 1

Čína zakáže americkou technologii - začíná ná totální technologická válka 09.12.19 20:19 Čína 0

Cultural Enrichment #1309.12.19 19:39 USA 1

Belgie: Muslimský mob podpaluje vánoční strom na náměstí a řve "Allahu akbar"09.12.19 19:27 Belgie 0

Hihi. Chvilkaři se zlobí na Klause mladšího. Nemohou zneužit symbol trikolory09.12.19 17:51 Česká republika 2

Z dcery Angeliny Jolie a Brada Pitta se stává kluk09.12.19 11:20 USA 1

Chvilkaři proti Babišovi, Sardinky proti Salvinimu - stejný scénář, jak přes kopírák09.12.19 11:15 Itálie 1

Augsburg: Muslimové na vánočních trzích ubili hasiče09.12.19 11:11 Německo 0

V Jizerských horách místní obyvatelé obnovili nacistický památník padlým vojákům Wehrmachtu a oddílů SS 08.12.19 21:01 Česká republika 3

Istanbulská dohoda - čeští občané jsou záměrně podváděni08.12.19 20:02 Česká republika 1

Neschválení Istanbulské dohody je neakceptovatelné, řve feministka. Odhlasujeme, že k Istanbulské dohodě přistoupí EU jako celek, vyhrožuje EU komisař06.12.19 11:41 Evropská unie 5

Národná rada SR schválila Dodatkový protokol, zavádzajúci nové trestné činy za vyjadrenia rasovej a xenofóbnej povahy06.12.19 10:56 Slovensko 2

ODS: Občané ČR nesmí platit za podnikání premiéra Babiše, víme, jak na to dohlédnout06.12.19 10:50 Česká republika 1

Nejvyšší soud se zastal somálské studentky s hidžábem. Česko musí tolerovat náboženský pluralismus06.12.19 10:24 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
23,01 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
30,32 Kč
Kanadský dolar
17,39 Kč
Australský dolar
15,68 Kč
Švýcarský frank
23,35 Kč
100 japonských jenů
21,16 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,71 Kč
Ukrajinská hřivna
0,97 Kč
100 rublů
36,22 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 683,36 Kč
1 unce stříbra
383,43 Kč
Bitcoin
166 666,88 Kč

Poslední aktualizace: 10.12.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 894