Diskuze k článku

Pět let války v Iráku

Příspěvků 17

7.4.2008 2:53

Mrtvych civilistu v Iraku

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

je podle teto studie
http://www.opinion.co.uk/Newsroom_details.aspx?New...
cirka 1,2 milionu (zari 2007) a uprchliku 4 miliony.

A demokracie v praxi vypada takto (pozor, drasticke):
http://ax2.old-cans.com/g.php?p=iraq&d=1&v...

Vitej, demokracie!

158424

7.4.2008 12:35

RE: Mrtvych civilistu v Iraku

Zdenek S. svoboda (tečka) zdenek (zavináč) gmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 158424

To: Mrtvych civilistu v Iraku trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?
Trodasi, to nemá co s demokracií dělat, max. jen to že tam "bojově… působí" některé tzv. demoktracie s cílem získat a upevnit si tam svůj vliv…
Nepletu-li se, dříve se tomu říkalo i "politika dělových člunů…".
Znalejší mě jistě opraví a nebo upřesní.

158460

7.4.2008 13:21

RE: Mrtvych civilistu v Iraku

solfernus 62.?.?.?

Reakce na 158460

dokumentace odhalující praktiky při šíření "demokracie, míru a prosperity" nesouvisí s demokracií? buď každý z nás mluví o jiné demokracii (což se dnes děje oficiálně a v globálním měřítku, takže Vám to nemám za zlé [mrknutí jedním okem] ), nebo jsem Vás nepochopil.

S "politikou dělových člunů" (gunboat diplomacy) máte pravdu. Od Panamy dál (1904) se lze setkat s termínem "dolarová diplomacie" (dollar diplomacy).

k tomuto tematu doporucuji:
Dollar Diplomacy - wiki
a pak velmi zdařilí průřez zahraničních "úspěchů" US:
Americká zahraniční politika - dfens-cz

158465

7.4.2008 19:20

RE: Mrtvych civilistu v Iraku

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 158424

To je stejně v pr, že jsem se postupem času dostal na podobnou "stranu" na jaké jsi ty...aspoň tedy v názoru na válku v Iráku určitě. Prostě to co tam USA provedli a provádějí je humus...ale co je horší...je to na nic, nefunguje to. Je to horší než zločin, je to hloupost. Kdyby to aspoň bylo "když se kácí les lítají třísky", tak to člověk ještě zkousne, ale tohle je do nikam vedoucí šílenství a není cesty ven...ať už tam zůstanou nebo ne, peklo bude pokračovat...

158500

7.4.2008 15:14

tora85

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

No, prectete si treba tohle. Tech zdroju je na netu daleko vic.Ja bych strasne rad veril,ze se ten problem vyresi i jinak nez tim, ze bude spousta lidi, kterych se bytostne dotkne.Vzdyt ekonomika je pouze nas vymysl,neni to prirodni zakon. Bohuzel velmi na tech bezcennych papircich lpime. Coz se nam vymsti. http://digg.com/politics/Confidential_Doc_In_Congress_Warns_of_Conflict_in_America

158475

7.4.2008 18:39

RE: tora85

SpaceMouse 194.?.?.?

Reakce na 158475

No, jestli tak nelpíš na sých bezcenných papírcích, tak mi je prosím pošli, ať netrpíš. Já už si holt nějak poradím

158495

7.4.2008 20:33

RE: tora85

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 199.?.?.?

Reakce na 158495

Ja taky na nich nelpim, ja je hned prevadim na opravdove penize... a to bud na zlaty nebo stribrny........

http://www.apmex.com
http://www.bulliondirect.com
http://www.ajpm.com
http://www.libertydollar.org

158505

7.4.2008 19:59

RE: tora85

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 158495

Ano, já vám jich pošlu společně se zlatou cihlou a uděláme dohodu, že si je necháte doma ve štrozoku třeba deset let jako poklad.Co mi za deset let vrátíte, tu cihlu nebo ty papírky?

158507

9.4.2008 15:23

RE: tora85

SpaceMouse 194.?.?.?

Reakce na 158507

Já jsem sviňka - nesjpíš nic [smích]

158684

9.4.2008 0:02

RE: tora85

2xs 85.?.?.?

Reakce na 158475

bohužel se mýlíš - i ekonomika má své zákony a pravidla, a funguje podle přírodního řádu (protože je v reálném světě a mezi lidmi, ne jen ve tvé fantazii). peníze přestavují prostě poukázky na zboží a služby, a jsou přijímány s vírou v jejich cenu (použitelnost v budoucnu).
-cena, výrobní náklady, odbyt, nabídka, poptávka, dostupnost... když někde něčeho ubereš, projeví se to. když přidáš, je toho moc a hýbe to s cenou (přírodní věda-matematika... nepřímá úměra). trhy jsou náhodou parádní ukázkou fungující přírody... i efektů davové psychózy a strachu (stáda antilop), hladu, chtíče (stáda putující přes únavu a riziko k vodě).

158617

9.4.2008 3:24

RE: tora85

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 158617

Britanie 19. stoleti a volne trh. A to prosim meli Ricardovi myslenky platnost, protoze nexistovala mezinarodni vysoka mobilita kapitalu. Krach. Novy Zeland 80.let krach. Britanie a USA 80-leta az soucasnost na pokraji obrovske krize, bankovni sektor by byl nejdadeji, kdyby stat znarodnil dluhy. Nothernrock je zrejme prvni vlastovka stalo to nejakych 10 miliard liber. Bear Stern musel byt odkoupen J.P. Morgen Chase, ten ma velmi pravdepodobne podil ve FED a FED prislibil masivni podporu 200 miliard lidem na hypotecni pujcky, takze vlada dalsim dluhem bude financovat pres jednotlivce risktni financni spekulace. Cerny patek 29 jsme nazvali Velkym krachem.

Zrejme jsem skarohlid a pro par "problemu" pri experimentovani s volnym prirozenym trhem nevidim ty zastupy uspechu. Takze me je jiste nekdo uvede, aspon ty nejzarivejsi priklady.

Hlava mi furt nebere, jakym zpusobem neviditelna ruka trhu, ktera se mi osobne jevi jako chaoticko-statisticky pracujici regulacni mechnismus, dokaze ukocirovat vysoke levly ekonomiky, ktere nevykazuji ani stasticky ani chaoticky charakter ekonomickeho prostredi?

To, ze jsem lidskou spolecnost degradoval pouze na ekonomicky rozmer berte ode men jako velky ustupek. Lidi nejednaji pouze racionalne na zaklader cisteho ekonomickeho kalkulu, jsou veci ktery jsou ochotni s lehkym srdcem zamenit za ekonomickou vyhodu, s cimz se neviditelna ruka trhu muze mit poneklud problem vyrovnat.

Maly pocet hracu na vysokych ekonomickych urovnich - tim pada statisticky charakter tohoto prostredi, navic tito hraci jsou schopni se domluvit a jejich vliv je natolik silny, ze koordinovane jsou schopni dostat do problemu treba menu jako anglickou libru. Tim je jednoznacne popren chaoticky charakter tohoto ekonomickeho prostredi. Mozna se mylim v definovani te neviditelne ruky trhu a zpusobu jakym prirozene balancuje prirozeny jiste dlouhodobe stabilni stav ekonomiky. V tom pripade bych byl vdecny za osvetleni situace na zaklade te vasi "objektivni" pravdy.

158626

9.4.2008 13:58

RE: tora85

2xs 85.?.?.?

Reakce na 158626

Morgan koupil Bear Sterns protekčně jako kámoš FED-áků, a to za pár drobnejch (banka uměle podřezaná, cena snížená, aby se to mohlo snadno a levně koupit). Jasněže to zaplatí tupý gojim (stát to vyspraví dalším 200 mld. dluhem... podobně u nás kdysi IPB/ČSOB aj., a platíme to všichni). prý i po té 200 mld. injekci je stále bankami drženo ještě jednou tolik v různých balíčcích s nemocným obsahem, takže možná stát časem vydá ještě dalších 200 mld. důležité ale je, že se napakovali ti správní. to, co se ti jeví jako krach je jenom uměle vyvolaná krize a přesun majetku ke správnému člověku.

Čímž chci říct tolik, že některé krize jsou naplánovány a vyvolány, viz video.
a v ostatních případech, kdy k něčemu takovému došlo něčí nekompetentností nebo jakkoliv jinak, spontánně, lze říct: i krize má svá pravidla! i tornádo vzniká na základě přírodních zákonů - jen neumíme ještě přesně popsat, jaké všechny to jsou, natož vzniku zabránit. i blesk je dle přírodních zákonů, i zemětřesení je druh jakési "krize", a je to opět plně v souladu s přírodními zákonitostmi.
i vražda (jakkoliv je špatná a "nenormální", jakoby se něco někde "pokazilo" ) se odehrává přesně podle přírodních zákonů - někdo něco má, jiný to chce, roste napětí... nebo někdo provokuje, druhý je provokován, roste napětí; a pak se tvrdší předmět zařízne do měkčí tkáně, z dosud ohraničeného řečiště vyteče krev, padá přitažlivostí na zem, tekutá složka se vsakuje, v těle pak chybí, tlak klesá, srdce mele naprázdno a dotyčný umírá.
tvým chaoticko-statistickým úvahám nerozumím.
samozřejmě, že člověk se nechová vždy racionálně! už jsem to psal - ale i děj, kdy stádo nějak reaguje, je přece podle přírodních zákonů, ne? asi se něčeho bojí (ztráty, ztráta bolí, tedy asi bolesti a smrti).
ekonomika není něco, co by založili nějací ONI. ekonomika funguje od přírody, podobně jako vztek, láska, chtíč. ONI jen využívají přírodních toků, přidají se, svezou se, profitují... něco jako když člověk buduje přehrady, a využívá možnosti regulace vody, která pak (jednou začas uvolněna) pro něj pracuje - zcela podle přírodních zákonů.

158675

10.4.2008 1:56

RE: tora85

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 158675

Zeitgeist jsem videl mnohokrat. Dnes neexistuji konkurencni banky mimo oblast pusobnosti cebtralnich bank, aspon na Zapade. Vyvolat umele krizy ci obcanskou valku v zemi jako USA s nuklearnim potecialem, navic rozptylenym ( treba ponorky ) muze vyvolat pouze dusevne nemocny clovek. Ti vasi Oni rozhodne nejsou jeden clovek a vsichni na hlavu byt nemuzou, posledni globalni valka by byla skutecne posledni.

Chaoticko-statistickym charakterem neviditelne ruky trhu, ktera muze fungovat pouze v chaoticko-statistickem prostredi se nezatezujte, nechte to konovi ten ma vesti hlavu. A pokud jsem pochopil spravne ten detialni popis odchodu z tohoto sveta, tak jen tak mimochodem na takovy pokus aspon v mem pripade neni reparat. Delat chyby je v tomhle pripade drahy spas. Kapisty hombre? [velký smích] [mrknutí jedním okem]

158735

13.5.2008 17:59

RE: tora85

vonty 85.?.?.?

Reakce na 158675

Jestlize prijmu to , ze za umele vyvolanymi krizemi , valkami atd.. stoji hrstka bankerskych rodu , nemuzu pochopit jejich motiv. Nevim kolik maj ti lide na konte, jen neverim tomu ze jejich zivotnim snem je mit jeste viic, je to naka demence ? (moje , nebo jejich ? )

161001

7.4.2008 22:38

Pět let války v Iráku

supino1 supino1 (zavináč) azet (tečka) sk 213.?.?.?

Je smutné ako sa táto diskusia zvrhla. Od problému obetí, a zbytočných, v Iraku, až po problém, či je lepšie uchovávať svoje úspory v peniazoch alebo v zlate.
Druhá vojna v Iraku bola od začiatku zlá, blbá, nezmyselná. Výsledky sa ukazujú (nemám na mysli ovládanie ropných ložísk). Saddám bol diktátor, súhlasím, ale obyčajní ľudia mali svoje istoty. A práve tie istoty im zbúrala tá sprostá americká vojenská agresia.
Čo ma naozaj hnevá? Kde sú teraz tie médiá, ktoré súhlasne s tým Blbom bľačali o demokracii?? Niet nikoho zodpovedného, všetci teraz môžu hodiť všetko na toho Blba (Busha Jr.)
A ďalšia otázka ma napadla, je pekné pre "západných investorov", že sa sekajú medzi sebou šiíti a sunniti. Zatiaľ. A keď sa prestanú? Asi príde na to, "Ktoseje vietor, žne búrku."
A toto ma už začína naozaj s..ť, ja som bol predsa od začiatku proti, ja s tým nič nemám!! Ale pykať budem. Za tých ....

158515

8.4.2008 8:42

RE: Pět let války v Iráku

Robocrep 62.?.?.?

Reakce na 158515

>Saddám bol diktátor, súhlasím, ale obyčajní
>ľudia mali svoje istoty. A práve tie istoty im zbúrala tá
>sprostá americká vojenská agresia.

Diktátor... připomněl jste mi jednu zajímavou věc. V době kdy byl Husein ještě na živu, v televizním zpravodajství o něm mluvili jako o prezidentovi, zatímco Miloševiče i Lukašenka nazývali diktátorem!!! Ta manipulace se slovy je zjevná. Zatímco Saddám byl zdiskreditovaný už dávno, teď bylo potřeba naočkovat lidem že Lukašenko je snad ještě horší.

Netušil jsem že tohle někdy napíšu, ale možná je lepší že v roce 2003 k okupaci došlo. Odkryly se tím totiž karty a Iráčané dostali útočníky pod nos. Do té doby totiž na ně jenom padaly bomby z letadel, a to prakticky pravidelně už od konce první války!!

>Čo ma naozaj hnevá? Kde sú teraz tie médiá, ktoré súhlasne
>s tým Blbom bľačali o demokracii?? Niet nikoho zodpovedného,
>všetci teraz môžu hodiť všetko na toho Blba (Busha Jr.)

Ano, tohle mě rozčiluje už dlouho. Je to důkaz, že novináři jsou nedotknutelní. Člověk se pomalu nemůže divit, že se občas některý záhadně ztratí, přitom co mají na svědomí...

158534

7.4.2008 22:53

5 rokov vojny v Iraku - už sa na to nedá pozerať

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Tak veru pykať teraz budeme všetci

158516

Příspěvků: 17

07.04. 02:53 trodas  Mrtvych civilistu v Iraku
07.04. 12:35 Zdenek S.  RE: Mrtvych civilistu v Iraku
07.04. 13:21 solfernus  RE: Mrtvych civilistu v Iraku
07.04. 19:20 Miroslav Yamato  RE: Mrtvych civilistu v Iraku
07.04. 15:14  tora85
07.04. 18:39 SpaceMouse  RE: tora85
07.04. 20:33  RE: tora85
07.04. 19:59  RE: tora85
09.04. 15:23 SpaceMouse  RE: tora85
09.04. 00:02 2xs  RE: tora85
09.04. 03:24 Rene Bartosek  RE: tora85
09.04. 13:58 2xs  RE: tora85
10.04. 01:56 Rene Bartosek  RE: tora85
13.05. 17:59 vonty  RE: tora85
07.04. 22:38 supino1  Pět let války v Iráku
08.04. 08:42 Robocrep  RE: Pět let války v Iráku
07.04. 22:53  5 rokov vojny v Iraku - už sa na to nedá pozerať

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

49

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc květen přispělo 115 čtenářů částkou 17 255 korun, což je 49 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Milí čtenáři,

stalo se už smutným koloritem Zvědavce, že na konci měsíce musím žádat o finanční příspěvek na provoz serveru. Každý měsíc něco chybí, ale ještě nikdy se nevybralo tak málo, jako tento měsíc. Snažím se dělat tuto práci poctivě, ale nemohu do nekonečna dotovat provoz z vlastní kapsy. Ty peníze potřebuji, abych mohl udržet nezávislost tohoto serveru a být bez reklam. Vím, že teď hodně z vás má hluboko do kapsy, ale prosím uvažte, zda byste mohli podpořit tento server. Děkuji

Ve zkratce

"Demonstrace" proti 5G sítím na Malostránském náměstí. Chjo27.05.20 11:39 Česká republika 0

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 6

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Dodržujete odstup?18.05.20 15:04 Česká republika 4

Covid-1984, tajemný Hamáčkův agent16.05.20 00:08 Česká republika 16

Plynovod Nord Stream 2 v Německu narazil. Nedostal výjimku z pravidel EU15.05.20 15:54 Evropská unie 3

Všichni majitelé mobilů budou/jsou centrálně sledováni15.05.20 10:15 Evropská unie 8

Další rána feminacistek: chtějí mít příjmení jako chlapi, nepřechýlená14.05.20 15:00 Česká republika 12

Tvrdá cenzura dokumentu PLANDEMIC!14.05.20 12:50 USA 7

Slovenský velvyslanec se v Minsku zúčastnil vojenské přehlídky a skončil14.05.20 11:07 Slovensko 1

Sankce a vězení za zpochybňování karantény13.05.20 17:32 Bolivie 6

Opojení mocí, které bude neustále sílit a bude stále rafinovanější, aneb 5G pod dohledem Spasitelů13.05.20 00:12 Česká republika 0

Musk vyhrožuje, že Tesla může opustit Kalifornii kvůli koronaviru11.05.20 19:57 USA 6

Objevují se další statistiky, že kuřáci jsou odolní vůči koronaviru11.05.20 14:07 Británie 7

V Německu protestují proti šíření paniky10.05.20 22:09 Německo 7

Měnové kurzy

USD
24,66 Kč
Euro
27,03 Kč
Libra
30,38 Kč
Kanadský dolar
17,90 Kč
Australský dolar
16,39 Kč
Švýcarský frank
25,52 Kč
100 japonských jenů
22,94 Kč
Čínský juan
3,45 Kč
Polský zloty
6,09 Kč
100 maď. forintů
7,77 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
34,83 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 137,98 Kč
1 unce stříbra
421,21 Kč
Bitcoin
218 040,10 Kč

Poslední aktualizace: 27.5.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 417