Diskuze k článku

Rabbi Shmuel Eliyahu: „Pověste děti teroristů na stromy!“

Příspěvků 84

2.4.2008 22:03

Ta diskuse je fakt hustá!

Vodník 82.?.?.?

Je vidět, že odporná individua tohoto kalibru se v Israeli netěší popularitě. Je ovšem zahanbující pro stát, který chce být zván "právním" a "demokratickým", že podobnou zrůdu nestíhá pro šíření nenávisti a nabádání k vraždění.

157931

3.4.2008 13:51

RE: Ta diskuse je fakt hustá!

Jan X. 213.?.?.?

Reakce na 157931

Kdyby někdo něco takového říkal u nás, tak by mu napařili §196, §197a, nebo §198a (jako to zkouší na pana editora). Paradox je, že to jsou tuším právě paragrafy, co si prosadili sionisti. [oči v sloup]

158031

3.4.2008 16:05

RE: Ta diskuse je fakt hustá!

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 158031

Tak to je známá věc, že nejkritičtější medium vůči Israeli a israelské politice (z těch mainstreamových) je Ha'aretz. Nikdo jiný si to nesmí dovolit, vzhledem k Vámi uváděným paragrafům. Ale mě těší, že ti slušní Židé, kteří si to dovolit můžou, k tomu nemlčí a dokazují tím omyl některých místních diskutérů, že je to apriorně beznadějná rasistická, talmudem zkurvená sběř.

158044

7.4.2008 12:20

RE: Ta diskuse je fakt hustá!

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 158044

U Židů musí být člověk opatrný, jejich způsob jednání a myšlení je od našeho odlišný. Znám židovské odpůrce radaru (dva), kteří odmítají americkou politiku, dá se říct aktivně, ale od rána do večera sní o židovské světovládě. Jen si ji představují trošku jinak v bleděmodrém. Kdyby jste je neznal soukromě, uvěřil byste jim. Normální Židé také existují, ale je jich velmi málo a budou muset vybojovat boj proti vlastnímu etniku, emancipovat se od té (východní)mafiánské kmenové mentality.

158458

2.4.2008 21:36

kdyby něco podobného řekl nějaký muslimský duchovní? Volali by slava!

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?

"Dokážete si představit, co by se dělo, kdyby něco podobného řekl nějaký muslimský duchovní?"

Ja si to dovedu predstavit zive. Vubec nic a treba by jeste volali slava! Muslimsti duchovni rikaji i horsi veci. Vzdyt preci staci citovat z Koranu a zakonu v muslimskych zemich. Jetli chcete muzete se presvedcit na vlastni oci a usi. Ale tady asi skoro nikdo nechce: http://www.memri.org

157934

2.4.2008 22:07

RE: kdyby něco podobného řekl nějaký muslimský duchovní? Volali by slava!

mark 88.?.?.?

Reakce na 157934

Hned potom,co"dobrousíš"v koránu,tak zabrus do talmudu a napiš sem tvé postřehy,jak se vypořádat s nežidy,nebo třeba s malými dětmi příklad: Kethuboth, 11a-11b: „Když má dospělý muž styk s malou holčičkou, není to nic, protože jestliže je holčička mladší tří let, je to jako strčit prst do oka. Slzy se v očích opět objeví, a tak i malá holčička, která má méně než tři roky, získá zpět své panenství, ale když má malý chlapec styk s dospělou ženou, tak to je jako by ji zranil kusem dřeva [bliji]

157937

3.4.2008 5:35

RE: kdyby něco podobného řekl nějaký muslimský duchovní? Volali by slava!

Kadence crazy 154.?.?.?

Reakce na 157937

Co vam ten clovek se svym pravdivym nazorem spatnyho provedl ze chcete aby si precet rasisticky Talmud kde je popsanych spousta svinstev a se z ty role hajzlpapiru [bliji] ?

157968

3.4.2008 8:41

RE: kdyby něco podobného řekl nějaký muslimský duchovní? Volali by slava!

styko 213.?.?.?

Reakce na 157934

je to americka stranka takze ziadny komentar [chechtot]

157981

3.4.2008 20:57

RE: kdyby něco podobného řekl nějaký muslimský duchovní? Volali by slava!

seti 217.?.?.?

Reakce na 157934

Semtex: Iba jedina otazka. Suhlasis s tym co povedal ten rabin? Suhlasis so zabijanim deti?

Ak mas chrbtovu kost a gule tak odpovedz priamo a bez vykrucania sa - ano alebo nie.

158092

3.4.2008 3:36

Rabi má úplnou pravdu

Čechomil 69.?.?.?

Rabi má zcela pravdu. Je mnohem snadnější být statečný, když člověk ví, že pokud někoho zabije a i když při tom sám zahyne, tak jeho rodina bude dále žít a nikdo je nepujde zabít. Mnozí by nebyli tak "stateční". I němci si to dobře uvědomovali a proto hrozili za okupace, že kdo bude pomáhat odboji tak bude zastřelen i s celou rodinou. Nemám, žádná data kolik takových případů za okupace bylo, snad někdo jiný ví a doplní. Je to boj na život a na smrt a takový článek nebo lidé, kteří se nad tím pohoršují jsou už oblbnutí jedem humanismu. Děti jsou "prodloužením" rodičů a jaká je to smrt, když člověk ví, že bude geneticky dále žít ve svých dětech. Toto je axiomatická pravda, kterou si lidé alespoň pudově uvědomují a mnozí také pak i rozumově. Co dělají židé jim dává úplný smysl a nevidí na tom nic špatného pokud to rozšiřuje jejich genetický prostor a pokud nemají dojem, že by je to ohrožovalo. Nazabíjejí zatím otevřeně gojské děti, protože mají ještě strach ze zloby gojů. Je to opravdu takhle jednoduché, nic víc a nic míň.

157965

3.4.2008 6:07

RE: Rabi má úplnou pravdu

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 157965

Jakeho nepritele proti sobe vyvola ten, kdo bude vrazdit deti svych odpurcu? Kdyz je to tak jednoduche? To srovani s nacisty je jinak velmi trefne, akorat nevim jak si pak mam predstavit "perlu demokracie" na Blizkem vychode? On ten sionisticky stat bude asi fakt demokracie, vsadim boty, ze nemaji paragraf 259 jako v CR, tam je opravdova svoboda slova. Doufam, ze tato svoboda slova plati pro vsechny stejne, to je totiz jedna z podminek demokraticke spolecnosti.

157971

3.4.2008 6:31

RE: Rabi má úplnou pravdu

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 157971

>To srovani s nacisty je jinak velmi trefne,

To srovnani s Lidicemi je velmi ubohe. Deti a zeny z Lidic skoncili v plynovych komorach. Z deti se po valce nasli jen ctyri nazivu z 82.

157976

3.4.2008 16:34

RE: Rabi má úplnou pravdu

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 157976

>Deti a zeny z Lidic
>skoncili v plynovych komorach.
Jak to víte? Zemřeli za války, nejspíš v koncentračních táborech, ale jak víte, že zrovna v plynových komorách?

158048

3.4.2008 21:56

RE: Rabi má úplnou pravdu

A.S. Pergill 89.?.?.?

Reakce na 158048

Jako školák jsem absolvoval besedu s jednou ze přeživších lidických žen:
Z dětí bylo vybráno několik, snad do 10 kusů, "vhodných rasových znaků". Ostatní byly odvezeny do jakéhosi pobočného tábora u Birkenau (pokud to komolím, omlouvám se), ale už po cestě zplynovány (původně sovětský vynález - auto s utěsněnou ložní plochou, přes kterou jde ven výfuk - Němci to převzali v rámci předválečné kulturní a technologické spolupráce se sověty), takže tam je akorát spálili a rozsypali.
Část vybraných dětí se ztratila, ani není jasné, jestli se je jen nepodařilo dohledat, nebo jestli zahynuly při následujících válečných událostech.

158111

4.4.2008 7:03

RE: Rabi má úplnou pravdu

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 158048

>>Deti a zeny z Lidic
>>skoncili v plynovych komorach.
>Jak to víte? Zemřeli za války, nejspíš v koncentračních
>táborech, ale jak víte, že zrovna v plynových komorách?

Prectete si o tom neco. Zemreli v pojizdnych plynovych komorach v polskem Chelmnu.

Na Kladně byly lidické děti po tři dny zkoumány, nakolik jsou z „rasového hlediska“ vhodné k „převýchově“. Tři byly vybrány hned na Kladně, dalších sedm dětí mladších jednoho roku bylo předáno německému sirotčinci v Praze-Krči, ostatních 88 bylo převezeno do Lodže (polsky Łódź, německy Lodsch, v listopadu 1940 Němci město přejmenovali na Litzmannstadt), kde z nich bylo k poněmčení určeno dalších 7. Zbývajících 81 dětí bylo 2. července 1942 převezeno do nedalekého vyhlazovacího tábora Chełmno (německy Kulmhof) a tam, pravděpodobně ještě téhož dne, usmrceno výfukovými plyny ve speciálním vyhlazovacím automobilu. Dodatečně bylo na smrt do Chełmna posláno ještě jedno ze tří dětí vybraných k poněmčení hned na začátku. Po válce se přeživší děti s vynaložením velkého úsilí podařilo v německých rodinách a ústavech vypátrat a navrátit jejich příbuzným, bylo jich však pouze 17.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Vyhlazen%C3%AD_Lidic

158152

7.4.2008 1:33

RE: Rabi má úplnou pravdu

peca 75.?.?.?

Reakce na 157976

Ale rabinu nasli po valce moc to je problem.

158423

3.4.2008 9:00

RE: Rabi má úplnou pravdu

xxxJirka 90.?.?.?

Reakce na 157965

Nevím, proč se obtěžujete psát spisovnou češtinou. Lidé vám podobní jsou lůza. A nic na tom nezmění, že jste byli donuceni chodit do školy a získali jste vzdělání. Rozum se totiž v žádné škole neučí. Kvalita člověka spočívá v jediném - v kvalitě jeho myšlenek. Vaše myšlenky jsou zlé, hloupé a plné nenávisti. I průměrně inteligentní dítě by v těch několika větách, co jste napsal, našlo hned několik logických nesmyslů.

157984

3.4.2008 12:01

RE: Rabi má úplnou pravdu

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 157984

Při vámi inspirovaném (nebo zlikvidovaném?) školství nám ani nic jiného nezbývá, než se učit samostatně. [smích]

158009

3.4.2008 12:02

RE: Rabi má úplnou pravdu

2xs 85.?.?.?

Reakce na 157984

Kvalita člověka nespočívá pouze "v jediném - v kvalitě jeho myšlenek", nýbrž také v kvalitě jeho srdce, v kvalitě svých činů/produktů, v praktickém dobru, které vykonal (ve vztahu k lidem a ke stvoření vůbec).

158010

3.4.2008 10:30

RE: Rabi má úplnou pravdu

Spytihněv 83.?.?.?

Reakce na 157965

>Rabi má zcela pravdu.
Ano, a navíc je pro pravdu zapálen, neboť jí chápe jako "dobro".
Z tohoto jasně vyplývá, že ze svého pojetí dobra vylučuje ty, co si dobro nezaslouží, tedy ty ostatní, co nejsou jako „my“.

Tady se nabízí zamyšlení, zda si uvědomuje, že při zobecnění tohoto pojetí, bude pravděpodobně tato idea aplikována i na něm (či na nich). A to zcela pravidelně.

157999

3.4.2008 4:25

Hodny pan Hestroy

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Kdyby panu Hestroyovi zavrazdili palestinci dite v skolnim autobuse, tak by jim sel rozdavat bonbonky a cukrovou vatu. Divim se ukaznenosti a civilizovanosti otcu zavrazdenych izraelskych deti, ze nedali dohromady skupinu, ktera by jim oplacela stejnou minci. Reci jednoho starce nereprezentuji nazor vetsiny izraelcu. Cely clanek je jen opet umyslne rozsirovani nenavisti k celemu Izraeli, ktery je podle pana Hestroye kolektivne vinen za reci pomateneho starce (Pokud vubec neco takoveho rekl. Zname vyrobce rasisticke propagandy uz prilis dobre, abychom jim mohli verit jedinne slovo.) a napadani demokraticke zeme. Ani se nedivim, ze neco takoveho plodi anonymne. Odvahu podepsat se pod tuto propagandu svym jmenem, pan spisovatel nema, ze?

157967

3.4.2008 5:51

RE: Hodny pan Hestroy

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 157967

Po starozakonim oko za oko, bych prilis nevolal. I pro muslimy jsou starozakonni proroci pravy a posvatni. Nedej Boze, aby Palestnci chteli spravedlnost podle tohto stareho prava.

157972

3.4.2008 13:00

RE: Hodny pan Hestroy

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 157967

Pene Semeráde, celý článek si můžete přečíst v izraelských novinách, tam tu "nenávist proti Izraeli" šíří. Divné, že? Zajímavé je, že když daleko snesitelnější výrok řekne nějaký významný muslimský duchovní, je oheň na střeše a zahrnuje to všechny muslimy. Pokud to řekne významný židovský duchovní, a to tenhle pán je, tak je to jen blábolení pomateného starce. Sice je to rozdáváno v každé synagoze, ale to je jedno, že? Dvojí metr jak vyšitý. Já jsem ten článek původně posílal do krátkých zpráv, kde necítím potřebu se podepisovat celým jménem. Když to pan Stwora dal jako normální článek, přemýšlel jsem, zda mu nenapíšu, aby to změnil. Pak jsem si řekl, že je to jedno, na diskusích stejně vystupuji jako hestroy. Ale pro vás se pod to podepíšu.

Jindřich Sládek

158020

4.4.2008 7:12

RE: Hodny pan Hestroy

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 158020

Dekuji pane Sladek za slusnou odpoved. To u vas normalne neni zvykem. Jen malou poznamku k jejimu obsahu. Jestli tomu dobre rozumim, tak podle vas je mnohem horsi zlocin, kdyz pomateny starec vyhrozuje vrazdenim deti, protoze je to rabin a zid, nez realne vrazdeni deti palestinskymi "partyzany". Naposled to bylo pred tremi tydny, kdy povrazdil silenec osm skolaku. Jeho rodina spolu s Hamasem to oslavovali a zde na Zvedavci se jeho zlocin omlouval s tendenci obvinit z teto masove vrazdy opet zidy. S nikym to zde ani nehlo, ale kecy starika vas privadi do valecneho varu.

158153

4.4.2008 11:29

RE: Hodny pan Hestroy

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 158153

Pane Semeráde, odpovídám vám naposledy a dále vás budu ignorovat. Ano, přijde mi horší, když tento, jak říkáte pomatený stařec (těch je plná izraelská vláda a většina rabínů je tím pádem také pomatená), bude nabádat své věřící k teroru a věšení dětí na stromy. Ano, nebyly to děti, ale jen dospělí Arabové, kterých sionisti pověsili na stromy desítky (to nebyl teror, ale osvobozování "Izraele" ). Při každém "cíleném" zabíjení jsou vedlejší ztráty v podobě žen a dětí. Nedělejte, že o tom nevíte. A nebo přiznejte, že tihle semiti nemají právo na život. Těch osm školáku myslíte v té yeshivě? Těmi školáky máte na mysli budoucí fanatické vrahy, zašťiťující se rasistickým Talmudem? Kolik že to lidí pozabíjeli mírumilovní chlapci a dívky z IDF při posledním plundrování Gazy? Nevím to jistě, ale tuším, že jich bylo před 200. Z toho velká část žen a dětí. Podle pravidla oko za oko, zub za zub, jsou Palestinci ve skluzu, nemyslíte? [zmaten]

158169

5.4.2008 3:53

RE: Hodny pan Hestroy

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 158169

>A nebo přiznejte, že tihle semiti nemají právo na život. Těch osm školáku myslíte v té yeshivě? Těmi školáky máte na mysli budoucí >fanatické vrahy, zašťiťující se rasistickým Talmudem?

Nejsem zvire, abych upiral nekomu pravo na zivot. Uz jen tahle vase veta je ukazka kudy se ubira mysl fanatickeho rasisity. Ano, ctete dobre. Fanatickeho. Tvrdit o 15 ti letych zavrazdenych detech, ze byli budoucimi fanatickymi vrahy, a omlouvat tim jejich vrazdu, k tomu uz nemam co rici. Jakym Talmudem se zastitovali? Vy mluvite uplne z cesty. Jste vazne nemocny clovek. Divim se, ze takove individum smi publikovat na verejnych mediich.

158257

5.4.2008 6:04

RE: Hodny pan Hestroy

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 158169

>...Kolik že to lidí pozabíjeli mírumilovní chlapci a dívky z IDF při posledním plundrování Gazy? Nevím to jistě, ale tuším, že jich bylo před 200.
---
Bylo jich 120. A také si dovolím poopravit mírumilovní. Nesmíme zapomínat na funkci uvozovek. Někoho to může poplést.
Kdykoliv nastane podobná genocida Palestinců a svět se začne ozývat, co se stane? Přiletí pár rachejtlí do pohraničního městečka, kde žijí noví emigranti - ruští židé. Mnoho z nich ani židé nejsou, ale chtěli se dostat z bolševického Sovětského svazu a tohle byla jediná možnost (zákon návratu domů). Na cestu zpět peníze nejsou a tak tam ztvrdli. Ti průbojnější a ti znechuceni zločinností sionistického režimu se moc neohřáli a přiletěli šupem do Kanady (mluvil jsem s několika z nich a jsme stále v kontaktu). Abych však neodbočoval. Fatah je organizace na obranu Palestiny. Je však finančně podporovaná Spoj.státy a světe div se - také Izraelem (!!!). Války se vedou klamem. "Podporuj nepřítele a dostaneš ho na svou stranu". Stačí si všímat taktiky boje a tohle se stává pravidlem:

Genocida Palestinců a následně přiletí pár rachejtlí a zabije izrealskou chudinu. Genocida Palestinců a následně vybouchne bomba v restauraci v arabské části Jerusalemu. Zabito - dva židé a deset Arabů. Genocida Palestinců a následně vybouchne bomba v autobusu v arabské části Jerusalemu. Genocida Palestinců (120) a následně zabito osm "studentů" Yeshiva (jak se tam ten arabský útočník jenom dostal - u vchodu stojí ozbrojená stráž?).

Podle pravidla oko za oko, zub za zub, jsou Palestinci šedesát let pozadu a nikdy to již nedohoní. Nemusím připomínat, že genocidy Palestinců začaly už dávno před vyhlášením teroristického státu Izrael (1948). Nemohu zaručit věrohodnost informací, ale četl jsem, že Hitler si byl těchto "nesvárů" vědom a prozíravě zařizoval deportace židů na Madagaskar. Sionisté mu to zatrhli (Edward Beneš jim napomáhal). "Bílá listina" (r.1942) - vydaná sionisty z Británie - zakázala doportace židů úplně. Šmitec! Nebyl by Holocaust! A tak se podařilo sionistům pomocí nástroje fašismu 666 triliardu qvadrilionů lidí vyvraždit (abych se vešel - číslo neustále narůstá). Nedávno kopali na Ukrajině plynové potrubí a narazili na hromadný hrob ukrajinského hladomoru (1920,1933-1935). Neváhali však přihodit kosti z hladomoru na hromadu kostí z druhé světové války. Je to smutné, ale trapně se přetahují o kostičky a přitom obě hromady kostí byly vytvořeny stejnými lidmi. Lidmi, kteří jsou ve vedení Izraele od prvopočátků a jejichž potomci v IDF nyní pokračují v započaté práci soustavné genocidy Palestinců.

Neméně důležitá informace:
>Pane Semeráde, odpovídám vám naposledy a dále vás budu ignorovat.

Blahopřeji! S tímto musím jedině souhlasit a navrhuji všem ostatním.

158259

5.4.2008 22:30

RE: Hodny pan Hestroy

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 158259

">Pane Semeráde, odpovídám vám naposledy a dále vás budu ignorovat.
Blahopřeji! S tímto musím jedině souhlasit a navrhuji všem ostatním."

Mirdo, chce to trošku alegorie a více polopaticky [velký smích]

Vložený obrázek

158340

8.4.2008 7:13

RE: Hodny pan Hestroy

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 158340

Velmi výstižné. [mrknutí jedním okem] [velký smích] [chechtot] [chechtot]

158528

3.4.2008 19:35

RE: Hodny pan Hestroy

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 157967

Jestlize Nemci mohli byt po Valce obvineni z kolektivni viny za ciny "blazniveho malire", proc by to nemohlo platit pro Israelce?
Neslysim zadnou kritiku, jen pokusy lidi jako jste vy, zmirnit hnev lidi kteri maji vice vyvinutou tu "Krestanskou" cast mysleni.

158089

3.4.2008 21:04

RE: Hodny pan Hestroy

seti 217.?.?.?

Reakce na 157967

>Kdyby panu Hestroyovi zavrazdili palestinci dite v skolnim
>autobuse, tak by jim sel rozdavat bonbonky a cukrovou vatu.

Ok. Pouzijem vase argumenty. Keby vase deti zabili izraelsky vojaci napr. v Gaze, co potom, tiez by ste im rozdavali cukriky?

Divim
>se ukaznenosti a civilizovanosti otcu zavrazdenych izraelskych
>deti, ze nedali dohromady skupinu, ktera by jim oplacela stejnou
>minci.

Tiez sa divim ukaznenosti pribuznych zavrazdenych palestincov.

Reci jednoho starce nereprezentuji nazor vetsiny izraelcu.

Aha. Takze ked sa to uz neda zatlct, tak je to len nazor nejakeho starca - ooops ale ved to je vplyvny rabin, tak to co teraz?

>Cely clanek je jen opet umyslne rozsirovani nenavisti k celemu
>Izraeli, ktery je podle pana Hestroye kolektivne vinen za reci
>pomateneho starce (Pokud vubec neco takoveho rekl. Zname vyrobce
>rasisticke propagandy uz prilis dobre, abychom jim mohli verit
>jedinne slovo.) a napadani demokraticke zeme.

No comment - Ono v podstate nakoniec ten clanok napisali urcite arabi a chudak rabin ani netusi o co sa jedna.

Ani se nedivim, ze
>neco takoveho plodi anonymne. Odvahu podepsat se pod tuto
>propagandu svym jmenem, pan spisovatel nema, ze?

A na zaver. Akekolvek vrazdenie a zabijanie je svinstvo. Ci uz zabijanie moslimov, zidov, krestanov, ... a obzvlast deti. A HOCIKTO kto taketo svinstvo podporuje a suhlasi s nim je u mna HOVADO (kua, snazim sa byt tak slusny ako sa len da)

Len tolko pan Semerad.

158094

3.4.2008 21:41

RE: Hodny pan Hestroy

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 157967

Vzdy me tak trochu polechta snaha Zionistu na kritiku. Snazi se totiz tuto kritiku ponizit na pouhy "rasismus", coz je absurdni, protoza Zide nejsou rasa.
Je to skupina lidi kteri jsou vazani stejnymi principy mysleni.
Proto se take clovek muze konvertovat na Zida.
Vetsinou se to stane, tedy na Zapade, kdyz hrabivy clovek zacne mit potize se svedomim a potrebuje oficialni potvrzeni, ze okradat spolublizniho je normalni a lidske.
Ja bych to ilustroval takto: predstavte si, ze existuje skupina lidi kteri curaji ve stoje. Maji k tomu sve duvody a predpoklady.
Maji prirozeni ktere jim to dovoluje a dokonce zvysuje efficiency vymesovani. Ti se daji dohromady a napisou si nejake zakony a vyhlasi se nabozenstvim.
Neni to tak daleko od pravdy, protoze existuji nabozenstvi ktere oslavuji "Pennis".
Proc tedy i jen predstirat, ze je to rasa, kdyz je spojuje neco jineho nez spolecna krev?
Je to proto, ze si nas, takzvane Goy, chteji otocit kolem prstu.
Muze nekdo rici, ze zna velkoryseho zida? Jen malo lidi. Podivejte se, co se stalo s USA od te doby co se dostali k moci.
Dokazali znicit velmoc behem sedmi let.
Oni potrebuji ochranu, tak asi jako kdyz se snazite chranit tchore, protoze parfemovy prumysle potrebuje jeho vymesky.
Ve state vse smrdi, ale nikdo na ta zvirata nemuze sahnout protoze jsou chranena zakonem ktery byl vymyslen skupinou jen mala lidi kteri na nem vydelavaji.
Stejne tak je to s rasismem a zidy. Opravdovi zide jsou semite, stejne jako Arabove. Ten zbytek jsou Rusaci kteri potrebovali uteci ze zeme protoze ti ktere osidili ztratili trpelivost.

158109

4.4.2008 6:07

RE: Hodny pan Hestroy

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 158109

>Neni to tak daleko od pravdy, protoze existuji nabozenstvi ktere oslavuji "Pennis".
---
Je až neuvěřitelné, že ti-co-nesmí-vyslovit-boží-jméno-nadarmo a proto ho nazývají B___h, tak si musí boha připomínat na každém kroku. Při vstupu do příbytku - na dveřním rámu je upevněno pouzdro se
smotkem smlouvy (mazzuza). Musí být ve výši očí a upozorňuje
"kam se zařadit, ke komu patříme a co jsme zač". Smlouva s bohem - obřízka - má stejný význam. Připomíná přislušnost a to kdykoliv si před pisoárem podáš s kamarádem ruku.

158148

4.4.2008 12:27

RE: Hodny pan Hestroy

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 158148

Já myslel, že v té smlouvě je nezabiješ a nepokradeš... To s nimi B.h tu smlouvu asi zruší pro neplnění jejích podmínek... [smích]

158170

5.4.2008 6:04

RE: Hodny pan Hestroy

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 158170

>Já myslel, že v té smlouvě je nezabiješ a nepokradeš...
---
Pane hestroy, ta smlouva stále platí a v původním znění. Boží přikázání jsou stejná, jak v křesťanské bibli, tak v Tóře (Torah). Vrtá mne v hlavě - kdo od koho opisoval? Tvrdí se, že křesťanství bylo odvozeno z Tóry, ale pro potřebnou poslušnost křesťanů se v bibli poukazuje na Ježíšovy kladné vlastnosti, např.:
"Když dostaneš facku, tak nastav druhou tvář". Talmud je úplně mimo a jsem přesvědčen, že si to chazaři upravili k obrazu svému.
Teď k tomu plnění smlouvy. Aškenazi židé - řídící se Talmudem - smlouvu samozřejmě chápou naprosto jinak. Ta se vztahuje pouze na ně samotné. Žid žida neokrade (stává se, ale neměl by podle přikázání), žid žida neudá, žid žida nezabije. Boží bojovníci tedy jedou přesně podle smlouvy. Ostatní nejsou přece lidé.
My Češi - většinově bílá rasa - my jsme na tom ještě výborně. Jsme totiž považováni za dobytek, ale Arabové jsou pouhý hmyz. Proto také s nimi tak zacházejí. Na dobytek příjde řada později.
A přitom Bůh údajně nepodporuje a neuznává nadřazenost! Dokonce to sdělil v bibli:
"Všichni jsme si rovni" a s tím se ztotožňuji i já.

158263

3.4.2008 5:06

ten rabin takymto vyrokom sa stava nacistom

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

[bliji]

157969

3.4.2008 7:28

Tisk sionismu a hlas rabínů slintá

Saša 74.?.?.?

dle Eretz.cz Condoleezza Rice, lže je zaslepená a nebezpečná. Málem nařkli proizraelský deník Washington Times z antisemitismu. Americká ministryně si dovolila říci, že Abbás je solidním partnerem pro mírové rozhovory. Část světových a izraelských židů se nechává popuzovat sionistickými rabíny a nechce mír s Palestinci. Značná část izraelského a židovského tisku je odezvou a nabádá k náboženské nesnášenlivosti. Jejich zabíjení je představováno jako legální s cílem vyhubení. Zajímavé, že feministky proti válce si o Condoleezze myslí totéž z opačných důvodů.

157977

3.4.2008 7:52

Ten rabín si koleduje...

Petr Gottwald petr_gottwald (zavináč) fastmail (tečka) fm 165.?.?.?

o další podobný masakr jemu podobných fanatiků. Myslí si, že Palestinci si vraždění svých dětí nechají líbit? Pak je přinejmenším id*ot.

157979

3.4.2008 8:21

Jak se věci mají?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Člověk se musí zamyslet proč se taková zvěrstva dějí? Co
se skrývá za izraelsko-palestinským konfliktem?
Nemusím ani připomínat, kdo je v Palestině okupant a s kým
se v zemi zachází jako s lovnou zvěří?

Jako většina vzletných výrazů dnešních dnů, jazyk sionismu změkčil na přijatelnou a stravitelnou formu popis zákeřností a zločinu konaných v "civilizované" a "demokratické" společnosti. Lidé jsou takto uklidněni a uspokojeni mediální propagandou a vymývání mozků může úspěšně pokračovat dál. Stejně tak i název "seminary", neboli vzdělávací institut "Merkaz Harav" je mnohem přijatelnější nábožensky znějící název, než nápis nad vchodem znějící: "Středisko pro výcvik teroristů".

Nahlédněme krátce do historie seminary "Merkaz Harav" - vzdělávacího centra mladých rabínů.
Středisko "Merkaz" bylo založeno v roce 1924 rabínem Abraham Yitzak Kook
Vložený obrázek


také označován: Vrchní rabín Palestiny (za zmínku stojí, že Izrael byl založen mnohem později a to až v roce 1948). Rabín Kook - vášnivý stoupenec sionistického hnutí - zřídil
"vzdělávací středisko" pro stejně oddané a náležitě ideologicky zpracované budoucí vládce Izraele. Židovského státu bez předem určených hranic, za jakýchkoliv podmínek a jakýmkoliv způsobem. Tak, jak to Bůh přislíbil...tak, jak to Bůh přikázal. Přesně podle sionistické ideologie: "Boží posel nemusí být v lidském ztělesnění, ale docela postačí i myšlenka". Myšlenka
bezmilostného a bezcitného vyvraždění palestinského lidu ve smyslu - dosáhnout svého cíle. Bojovat až do konce a pokud by se kdykoliv v budoucnosti vyskytl ministerský předseda, který dá příkaz složit zbraně, tak to je ten, který si zaslouží smrt.

Většina studentů "Yeshiva" - v učebnách Merkaz - jsou současně aktivně zapojeni v IDF - izraelské armádě, pokud jim ještě povinná služba neskončila. Již od samého založení se vyučuje stejné téma a to: nenávist k Arabům a vražedné metody k naprostému vyčištění svaté země "Izrael". Výcvik se zbraní v ruce a osobní útoky. Studenti "Yeshiva" jsou ozbrojeni a
nebezpeční. U vchodu hlídá ozbrojená stráž. Naskýtá se otázka: Jak se do školy mohl nepozorovaně dostat ozbrojený
arabský "sebevrah"? A nebo to byl další z případů obětování vlastních lidí pro vyvolání světové lítosti nad "utrpením" Izraele a odsouzení Palestinců? Co takhle při nácviku osobního útoku "omylem" podstrčit místo slepých nábojů náboje ostré a útočníka při shledání omylu jednoduše zneškodnit? Tohle by nebyl první případ. A opět bude důvod vraždit nevinné Palestince a dokonce věšet jejich děti na stromy.
(Více informací kliknutím na obrázek)

157982

3.4.2008 16:05

RE: Jak se věci mají?

Vodník 82.?.?.?

Reakce na 157982

>Většina studentů "Yeshiva" - v učebnách Merkaz - jsou
>současně aktivně zapojeni v IDF - izraelské armádě, pokud
>jim ještě povinná služba neskončila.
Jak je tohle přesně v Israeli? Mně někdo tvrdil, že orthodoxní rabíni a žáci těchto ješiv na vojnu jako jediní nechodí...??? Jinak je známo, že tahleta mešita je ultrasionistická a podporuje výstavbu nelegálních osad, takže se zas dostáváme k debatě, kdo je tam v té oblasti v daných poměrech vlastně "nevinný".

158051

3.4.2008 22:31

RE: Jak se věci mají?

honza_a 88.?.?.?

Reakce na 158051

Nechodí ti, co nechtějí. To si potom vymyslejí, že nesmějí mačkat v sobotu kohoutek. Je ale mnoho těch, co s tím nemají problém.

158114

3.4.2008 18:03

RE: Jak se věci mají?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 157982

Pane Mirdo, díky, za to, že jste tu rozvedl další souvislosti. Původně jsem to psal jako krátkou zprávu, kdybych věděl, že to bude článek, tak bych to rozpitval více... Takže ještě jednou díky za skvělé doplnění článku! [smích]

158067

4.4.2008 6:54

RE: Jak se věci mají?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 158067

Odkaz v obrázku podá podrobnější vysvětlení, ale to by tady už někteří nevydrželi, kdybych to celé přeložil. Semtex by nám tady zase začal vyhrožovat s Islámem.

158150

3.4.2008 11:42

Ja sa len čudujem

gibi z Wilsonova 195.?.?.?

sem prispievajúcim sionistom ako blabocú svoju nenávisť voči všetkým ostatným ľuďom na Zemi. Ich drzosť nemá hraníc i keď predsa musia tušiť, že všetko má svoje hranice. Aj ich sionistická viera. Systém sa vždy snaží vyrovnať dočasný extrém pohybom kyvadla do opačnej polohy. To je zákon vesmíru. Oni si snáď myslia, že sú výnimka a ich sa to netýka? Vzácna to zadubenosť vlastná iba Chazarom. [chechtot]

158005

3.4.2008 12:41

ecce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Kristus řekl:"Ejhle člověk". Sionismus zřejmě říká:"Ejhle nadčlověk."

158024

3.4.2008 20:50

RE: ecce

seti 217.?.?.?

Reakce na 158024

To povedal Pilat [mrknutí jedním okem]

158098

3.4.2008 14:13

odkaz pod clankem nefunguje

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?

[zmaten] jen sem to postnul do diskuze idnesu kde zvedavec.org nema sanci projit [překvapení]

158033

3.4.2008 15:21

nic noveho

sysz3r0 sysz3r0 (zavináč) gmail (tečka) com 88.?.?.?

ten psychopat nerika nic jineho nez to co kdysi davno mel rict jinej psychopat jehoz uznava vetsina toho co zbylo ze zapadu (zapad zemrel v roce 313) mluvim o otci terorismu a izraele (neni to stejne?) Mojzisovy

158037

3.4.2008 18:13

dvojity meter

google 84.?.?.?

je skutocne zaujimave pozorovat sionisticku-talmudovsku strategiu v praxi.

v Polsku sa katolicky knaz Tadeusz Rydzyk odvazil nazvat veci pravymi menami a to, zidov nazval - o aky zlocin? - zidmi.
no predstavte si tu drzost, ze takeho zlocinca este nosi Zem?
neziadal ani aby zidov vesali na stromy a uz vobec nie zidovske deti, nechcel ich ani strielat ani vyhanat z Polska.
on len zidov na vysokych poziciach nazval, vo svojom Radiu Maryja, zidmi.

na to vypenila zidovska tlac v Polsku, aj v celej Europe zlc, na cele s "Gazetou Wyborczou".
a skuste uhadnut, kto je redaktorom, majitelom tychto novin a aj najväcsieho polskeho vydavatelstva Angora,
ktoreho hodnota sa pohybuje na urovni 10 000 000 000 €, slovom desat miliard euro!
samozrejme, ze byvaly komunista a zid Aaron Szechter, ktoreho otec Ozjasz Szechter bol ukrajinsky zid, komunista, dostojnik NKVD.
jeho brat bol komunisticky vojensky sudca Stefan Szechter-Michnik, ktory dal popravit mnozstvo polskych nepriatelov komunizmu.
fakt, ze vsetci popraveni zostali posmrtne rehabilitovani, väcsina z nich este za komunizmu, hovori snad za vsetko.

tento zidobolsevicky vrah, brat "polskej fakly demokracie", si dodnes uziva politicky azyl a vysoky dochodok,
odpovedajuci dochodku miestneho sudcu vo Svedsku, napriek faktu niekolkych oficialnych ziadosti polskych vlad o jeho vydanie.
to svedci jasne o tom, kto ma vo Svedsku skutocnu moc.
vid paralelu Berezovskij, azyl v GB.

tu je fotka toho sympatickeho zida, komunistu, miliardara, redaktora a majitela novin Gazeta Wyborcza,
ktory osobne vedie novodoby hon na carodejnnice.
ziada okamzite zavriet Radio Maryja a sudny proces knazovi, ktory sa odvazil zidov nazvat zidmi.

Vložený obrázek


je len zaujimave, ze tohto sympatickeho komunistu, prislusnika vyvoleneho naroda, ktory sa moze popysit titulmi
„Żid roka" alebo "Svedomie narodov", ani len nenapadne sa zaoberat vyrokmi fasistickych rabinov v israeli?

ako aj?
ved nema cas.
musi nahanat gojov, ktori nazyvaju zidov zidmi.
a to, moji mili, je predsa ten najväcsi zocin na svete.

158069

4.4.2008 3:47

RE: dvojity meter

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 158069

Safra, kde jset sebral tu fotku. Tady snad sedi, tam kde musi sam i cisar a zrejme neco usilovne produkuje. [velký smích] [velký smích]

158139

4.4.2008 4:45

RE: dvojity meter

google 84.?.?.?

Reakce na 158139

priznavam, ze ta fotka je trochu tendencna, ale je skutocne on.
ja snad za to nemozem, ako vyzera tento bohom vyvoleny panko? [mrknutí jedním okem]

158142

4.4.2008 5:37

RE: dvojity meter

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 158142

Treba ta slivovica bula krapet ostrejsi, to pak neni dobre pit z dvoudecky. [mrknutí jedním okem]

158146

4.4.2008 6:51

RE: dvojity meter

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 158069

Četl jsem o tom a mohu potvrdit. Další "šílené" projevy antisemitismu se vyskytují v hotelích v okolí Osvětimi. Pokojské a majitelé hotelů nechtějí více ubytovávat výletní skupiny z Izraele, protože močí v pokojích na koberce a zanechávají pod pokrývkou výkaly. Jak tak o tom přemýšlím...je to antisemitismus a nebo nesouhlas s kulturou a nadřazeností grázlů vychovaných na základě sionistické ideologie?

158151

4.4.2008 11:55

Heh :)

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 158151

Tak to potom na těch pokojích nemůžou aplikovat modlitbu kaddiš [chechtot] Viz.: Talmud: Modlitba kaddiš (židovský náboženský hymnus) se smí provozovat jen pokud je pohromadě alespoň deset Židů a nesmí je rozdělovat žádná nečistá věc, jako např. výkaly nebo gój. --- Šulchan Aruch, Óra Chaim, 55,20 [chechtot]

158171

5.4.2008 7:21

RE: Heh :)

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 158171

To se vám povedlo Jindřichu. [chechtot] [chechtot] [chechtot]
Ne všichni to však praktikují. Generál George Patton - vrchní velitel americké armády - přistihl židy prospěvující si kaddiš ve vlastních výkalech.
Dovolím si tady upozornit i ostatní čtenáře.
Německo mělo být po druhé světové válce totálně zničeno. Území Německa mělo být použito, jako alternativa pro vytvoření státu Izrael. Při té jejich typické roztažnosti by zcela určitě zanikla i celá Evropa a to, co se děje nyní v Palestině by postihlo i nás.

158264

3.4.2008 18:24

Dvojity standard

Latinec 66.?.?.?

K zamysleni pro ty shaboz goje, kteri se snazi obhajovat postoj rabina, ktery na druhe strane se prorekl tim, co je zidum narizovano v jejich "nabozenstvi", Talmudu: vrazdit ty co "nejsou jejich druhu".
Prvnimi skutecnymi teroristy v moderni Palestine byli evropsti vyznavatele judaismu (i.e., Talmud), ci jiz jen "kvalifikovani" potomci recenych vyznavatelu judaismu, kteri z velike vetsiny jsouce chazarskeho puvodu (jako tento nenavistny Shmuel nekde z Polska, Ruska, Ukrajiny, a pod.) maji s biblickou Palestinou asi tolik spolecneho, jako maji potomci anglickych kolonialistu ve Spojenych Statech s zemi (dnes nazvane USA), kterou kdysi osidlovali pouze Cherokee a jine domorode kmeny ostemplovane kolonialisty coby "indiani" (jak smesne, ze z omylu ze se jedna o Indii, toto jmeno domorodcum - toho mala co nebylo vyvrazdeno - zustalo az dodnes) ..
Kdyz tento "nabozensky" chazarsky Shmuel nabada k veseni deti "teroristu", nemelo by se zacit s vesenim potomku tech puvodnich teroristu (i.e., Irgun, Stern gang, etc.) kteri Palestinu v minulem stoleti uloupili, hubili a olupovali puvodni obyvatelstvo Palestiny, a zacit prave od Shmuela ??

158071

3.4.2008 20:20

Reciprocita

VaclavKabat 83.?.?.?

u me se tim odsoudil a budu -li mit nekdy moznost, provedu mu to

158090

3.4.2008 20:54

Islámští teroristé vraždí děti v

rickover 82.?.?.?

israelských školních autobusech, iráckých a afghánských školkách dlouhá léta, stejně jako je vraždili v Beslanu.

Takže nakonec proč theoreticky ne, proč neodpovědět stejnou mincí, aby si islamisté vyzkoušeli na vlastní kůži, co sami léta rozsévají. Problém je ale ve skutečnosti v tom, že a)na tohle člověk musí být opravdu Taliban, aby takovou theorií proměnil v praxi, b)je to zbytečné, islamisté běžně používají své vlastní děti jako živé štíty, takže by to ani nepochopili. Tedy samozřejmě pokud vůbec uvedené sdělení není obvyklá propagandistická lež.

158101

4.4.2008 12:31

RE: Islámští teroristé vraždí děti v

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 158101

Zdravím dalšího místního sionistu! Samozřejmě, že je to lež, copak Haaretz někdy mluví pravdu? Vy dobrý člověče, vy jste asi nikdy neslyšel o tom, jak se dobývala Amerika, že? Tam ti hodní bílí křesťané přistupovali k původnímu obyvatelstvu s porozuměním a láskou, že? Obzvláště k dětem... Také je samozřejmě rozdíl, alespoň podle vás, když na školku dopadne chytrá USrael puma, ta ty děti nezabije, ta je jen pošle do nebíčka, že? Jak se o tom v Libanonu přesvědčilo 1000 civilistů, včetně dětí a žen. Víte co to je zákon zachování energie? Asi ne, že? Jinak byste věděl, že každá prasárna se vždy vrátí ke svému tvůrci jako bumerang. Víte jak se dobýval "Izrael"? O tom raději pomlčíte, že? Co třeba takový hotel King David? Co vy na to? Jinak si neodpustím malou poznámku - každý sionista je pro mě to samé, jako nacista. Nevidím v tom žádný rozdíl. Ano, platí to na vás... [bliji]

158172

4.4.2008 17:49

RE: Islámští teroristé vraždí děti v

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 158101

A jak rikate Israelskym detem, ktere sedi v F-16, nebo za pakami tanku, nebo jen s ostrelovacskou puskou a zabiji Palestinske civilisty a deti v pomeru nejmene sto ku jedne vuci Palestincum.
Jak rikate Israelskym detem ktere buldozeruji Olivove haje stare stovky let a ktere zabijeji Americke zeny ktere uz se nemohou na tu nespravedlnost divat.
Prestante uz brecet a podivejte se na realitu.
Co ty Israelske deti ktere vyhrozuji nuklearnim utokem. Ktere zastavuji vodu Palestincum atd.
To jsou take deti. Israelci jim rikaji vojaci a davaji tem nejperveznejsim medajle za statecnost. Kdo zdokonalil techniku muceni, zase Israelci. Tak co?

158197

3.4.2008 22:02

To hlavní spočívá ve skutečnosti,

A.S. Pergill 89.?.?.?

že tento rabín je extrémista a jako takový je vnímán i běžnou židovskou populací, zatímco v případě muslimských duchovních a politických vůdců jsou podobné názory standardem a populace muslimů je vnímá jako normu.

158113

4.4.2008 7:09

RE: To hlavní spočívá ve skutečnosti,

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 158113

Jenomže kolik takových extrémistů je "vychováváno" v Yeshiva Merkaz Harav? Přečti si historii v mém předchozím příspěvku.
Každý ministerský předseda Izraele, už od jeho samotného založení prošel stejnou školou. Každý ministerský předseda Izraele prosazuje sionistickou ideologii. Souhlasím...ne všichni židé tomu
propadnou, ale právě takoví se stávají častým útokem těch "zpracovaných". A jak daleko to může zajít je vidět na izraelsko-palestinském konfliktu. Na muslimy bych to neházel. Stačí si jenom uvědomit kdo se brání a kdo útočí? Kdo se do země vetřel na základě falešných historických podkladů a kdo tam žije už stovky generací? Židé, křesťané a muslimové v pohodě a bez násilností. Až na "požadavek" Rothschilda Británie předhodila Palestinu do chřtánu divoké šelmě sionismu a mytologií holocaustu se jim to nakonec povedlo.

Můžete nabídnout nějaké řešení, jak to utrpení jednou provždy ukončit?

158154

4.4.2008 12:15

RE: To hlavní spočívá ve skutečnosti,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 158113

Zajímavý názor... Vy musíte být hodně zcestovalý člověk, když o tom tolik víte... Jistě jste procestoval hodně muslimských zemí a mluvil s obyčejnými lidmi, jinak byste nemohl vědět, nakolik jsou zfanatizovaní svými náboženskými vůdci. Stejně tak jste byl v Izraeli, kde každý tohoto rabína odsoudí jako extrémistu. Jeho články jsou v církevním časopise v každé synagoze, ale všichni ho za to odsuzují. Dokonce přemýšlí o tom, zda by ho neměli zavřít za rozšiřování rasové a náboženské nenávisti. Opravdu si vážím vašeho názoru, který se sice diametrálně liší od nedávno prováděného výzkumu veřejného mínění muslimské populace, ale jak říkám, vy to víte jistě nejlépe... [chechtot]

158174

4.4.2008 18:08

kolik židů by viselo na stromech?

Ibrahim Ag Al Habib 90.?.?.?

pověsme na strom shmuel eliyahu...a vůbec, kolik potomků má ariel scheinermann?

158201

4.4.2008 21:24

Židovská touha po lidské krvi je bezbřehá ...

Durabo 88.?.?.?

...a to i přesto, že mají samotným Stvořitelem nařízeno, aby vedli vládu nad Světem a jeho obyvateli jako vyvolený národ podle Spravedlnosti, Rovnosti, Práva a Bratrství. Ale oni nechtějí být našimi moudrými staršími bratry,kteří by nám pomáhali a radili nám k dosažení Stvořitelova Plánu. Oni naopak chtějí uzurpovat moc a vůli samotného Stvořitele, aby sami sebe mohli povýšit na Bohy před ostatními lidmi. Bůh je však jeden !!! A i jeho trpělivost se chýlí ke konci !!! Však se nebojte : už kolikrát zúčtoval se svými neposlušnými, revoltujícími Dětmi Davidovy hvězdy. Pogromy ještě nevymřely,a budou další a další .... [překvapení]

158213

5.4.2008 6:20

RE: Židovská touha po lidské krvi je bezbřehá ...

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 158213

To slovo pogrom se mi nejak nelibi.Nemam rad neco jako kolektivni vinu. Za zlociny ma byt trest, jenomze pogrom odplaci velmi casto nevinym treba zboznym ortodoxnim Zidum z Neturei karta apod. Tudiz pogrom neni uplatnenim prava, ale vybuchem emoci a bezpravi. [pláč]

158261

5.4.2008 22:31

Plní pouze příkazy Talmudu

Josef Drazda 89.?.?.?

Výrok této židovské hyeny koresponduje přesně s obsahem Talmudu
podle kterého ostatní národy nejsou lidmi, nýbrž zvířaty. NĚKTEŘÍ Židé
nepovažují ostatní národy za lidi. Proto už po tisíciletí tyto
národy ničí!

(Vložil jsem slovo NĚKTEŘÍ. Někteří jiní jsou totiž zase nejhlasitějšími kritiky doslovného výkladu Talmudu! Celý příspěvek je Váš osobní názor. Moderátor.)

158342

6.4.2008 19:30

RE: Plní pouze příkazy Talmudu

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 158342

Kde se dá na netu Talmud přečíst? Znám jen některé citáty...ale jak posoudit, zda nejsou vytrženy z kontextu? Podobně kolují citáty z Bible či Koránu, které potvrzují tu jejich odpůrce, jindy zase obhájce...zbuzuje to ve mě dojem, že každý v těchto knihách najde co chce...ale posoudit je jako celek je zjevně poněkud obtížnější.

158386

6.4.2008 12:03

Rozděleně postupují, společně udeří

Josef Drazda 89.?.?.?

děkuji za zveřejnění mého příspěvku. Jen bych podotknul: nevěřte divadelním
vystoupením některých Židů, kteří se tzv. staví proti tomu či onomu. Jsou to
rození komedianti a tyto věci jsou z 99% účelové. Myslím tím takové ty
jednotlivce kteří kritizují Talmud, či některé ortodoxní Židy kteří kritizují
sionisty. Oni se zásadně řídí návodem: rozděleně postupovat, společně
udeřit!! Není žádný rozdíl mezi judaismem a sionismem: finálním cílem
obou je světové panství!!

158369

6.4.2008 16:01

RE: Rozděleně postupují, společně udeří

Brixenský vězeň brixenskyvezen (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 158369

Můžete tyto své výkřiky nějak vysvětlit? Já třeba rozdíl mezi judaismem jakožto náboženstvím a sionismem jakožto politicko-ideologickým směrem vidím zcela jasně. Judaismus je náboženství, stejně tak islám a křesťanství, nic víc nic míň. Ujasněte si pojmy. Názory, které zde prezentujete jen podporují fanatické obviňování všech kritiků sionismu či izraelské politky z antisemitismu. (Mimochodem, Finkelstein, Chomsky apod. - taky podporují ten váš "finální cíl světového panství"?)

158378

7.4.2008 10:34

Mne sa zda

gibi z Wilsonova 195.?.?.?

ze ciele sionizmu ovladat svet sa celkom utesene plnia. Akosi fakty nepustia. Samozrejme je rozdiel medzi judaizmom a sionizmom. A tak isto vidim rozdiel medzi krestanstvom a dobyvanim zemi neveriacich [chechtot] ako Ameriky a India. Vobec to pravda spolu nesuvisi [chechtot] A ti slusni Chazari? Ano su, ale isto je ich par iba naoko priatelskych voci Gojom. Co keby? Ved je to vsetko v ramci ludskej prirozenost. Ovsem najviac sa mi paci ten Chazar, co financoval Leninovu revoluciu, takto nakoniec niekolko nasobny milionar, ktory si starobu uzival s dvoma sexi blondynkami naraz. Nakoniec aj F.Engels mal dve. Nemoralizujem len tak sa usmievam. Takze je dobre mat "svojich
ludi" na obidvoch stranach. Aj ceska a nielen ceska slachta sa toho drzi. Viete, ze clen UV KSC , druhdy, Auersperg bol kovany slachtic zo znameho panskeho rodu a ako to bol komunista [chechtot] [chechtot] [chechtot]

158436

7.4.2008 16:54

Reaguji naposled na předešlé

Josef Drazda 89.?.?.?

Žádný rozdíl v cílech judaismu a sionismu není. Znovu opakuji -
judaismus je tzv. náboženství Židů - ale ve skutečnosti je to
postavené na sfalšování znění Starého zákona který Židé uznávají
pouze v Talmudském výkladu. A Talmud je plný citátů a výroků
rabínů - kteří přislíbily Židům světové panství. Proto není
žádný rozdíl mezi judaismem a sionismem. Studuji židovskou
otázku deset let a přečetl jsem na toto téma desítky obsáhlých
děl - kde je to jasně doloženo. Stejně jak už jsem řekl, je i
cílem sionismu světové panství. Nikoli pouze (jak hlásá židovská
propaganda určená pro góje) získání domoviny v palestině. Zkrátka
opět zdůrazňuji: zdánlivě rozdílně postupují a společně udeří.

158482

8.4.2008 2:18

RE: Reaguji naposled na předešlé

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 158482

Nemyslim, chtel bych videt kdo by dokazal nahnat zidovskou komunitu v USA do tech kibucu v Izraeli. Ono uz to par desditek zpatky zkouselo. Jenom magor by sel doprovolne bydlet do nejmene bezpecneho mista pro zidovskou komunitu na svete a tou je sionisticky Izrael. Musela by se nejprve vyvolat celosvetove velmi nenavistna skutecne antisemitska nalada a v tomto kontextu ke nekdy i pozitivni, ze maji sionisti nuklearni arsenal. Takze zkouste takove veci je skutecne o hubu pro vsechny. Stejne tak nemyslim, ze je schopen nekdo nejake nabozenstvi ci jinou ideologii udrzet po staleti jako jednolity celek. Ani krestanstvi, ani budhismus, ani islam. Proc by to melo byt mozne u judaismu?

158523

8.4.2008 7:01

RE: Reaguji naposled na předešlé

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 158523

Dejte mi celý svět a pět procent navíc! [velký smích]

158529

8.4.2008 17:50

Reaguji na pana "Bartoseka"

Josef Drazda 89.?.?.?

Reakce na 158529

Zřejmě jste vůbec nepochopil o čem mluvím když tvrdím že není
žádný rozdíl mezi judaismem a sionismem (v cílech)! Nechápu proč
by se měla židovská komunita (jak tvrdíte stěhovat z USA do
Izreale)!! Jak jste vůbec mohl dojít k takto zkomolenému závěru
na základě mého výroku to skutečně nechápu! Všichni Židé ať už
orthodoxní, ultraorthodoxní, sionisté, atd, atd, - mají společné
jedno: očekávají svého mesiáše v podobě židovského krále který
bude vládnout nad světem. Proto je úplně jedno jak se nazívají
či jak postupují: cíl je totožný!

158581

8.4.2008 18:37

RE: Reaguji na pana

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 158581

Však to znáte:tlučte,a bude vám otevřeno.Dočkají se. [smích]

158593

8.4.2008 22:43

RE: Reaguji na pana

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 158593

>Však to znáte:tlučte,a bude vám otevřeno.Dočkají se. [smích]

Ja to znam ale jinak: Tlucte a bude vam natluceno! [chechtot]

158608

9.4.2008 11:25

RE: Reaguji na pana

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 158608

Jak pravíš. [smích]

158660

8.4.2008 22:53

RE: Reaguji na pana

google 84.?.?.?

Reakce na 158581

mylite sa pan Drazda.
oni uz necakaju na zidovskeho mesiasa,
oni su presvedceni, ze mesiasom tejto planety je cely zidovsky narod.

158605

9.4.2008 8:59

RE: Reaguji na pana

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 158581

Pane Drazda...já jsem reagoval na Reného, nikoliv na vás.
Mojí reakcí jsem právě naopak naznačil souhlas s vaším názorem. Dejte mi celou planetu a pět procent navíc. Vím až moc dobře co je v sázce a kdo má zájem o světovou nadvládu. Ten mesiáš je sionismus a už jsem to zde v jednom z mých předchozích příspěvků napsal. Vidím však rozdíl mezi judaismem a sionismem. Ne všichni judaisti jsou také sionisti. Je také hodně křesťanů a ateistů a dokonce i muslimů, kteří holdují sionismu. Mimochodem...existují židé, kteří nečetli Talmud, alespoň mi to tvrdí a někteří z nich dokonce i bez zardění.

158646

8.4.2008 23:31

RE: Reaguji naposled na předešlé

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 158482

Pane Drazdo, nabozenstvi, ktera uznavaji linearitu casu a nikoliv budhisticky ci hinduisticky "kolotoc", maji svou eschatologii tj. nauku o poslednich vecech cloveka a sveta. Jak zidovstvi, tak i krestanstvi a islam ocekavaji prichod a vladu Mesiase (krestane Jezise Krista) tady na Zemi. V tom je zahrnuto podmaneni nepratel, soud, vzkriseni a vsechny veci kolem dokola. Je to legitimni nauka Tory = Stareho Zakona (pro zidy). Sionizmus je politicke hnuti, ktere vzniklo na podklade Tory, ovsem jako jeji zneuziti. Proto take ortodoxni (ultraortodoxni; v techto definicich je zmatek) zide vidi vytvoreni sionistickeho Izraele jako vzpouru proti Bohu nebot Novy Izrael ma byt ustanoven Mesiasem. Do te doby maji zide prikaz zit v rozpyleni, v diaspore. Velky Izrael vznikne a ja verim, ze se toho dockame. Zjevi se Mesias, ktery shromazdi vsechny zidy zpet do Palestiny jak bylo predpovedeno. Verim, ze uz zije. Ma to ovsem maly hacek. Az je bude mit vsechny pohromade, obrati se proti nim a zacne delat "poradek" mezi nimi. Novy Zakon tohoto chlapika dobre zna. Antikrist, selma, muz jehoz jmeno je 666. Potom teprve prijde skutecny Mesias, osobne verim tomu, ze to bude Kristus.

158610

8.4.2008 23:55

Už opravdu naposled

Josef Drazda 89.?.?.?

Vážený pane, věřte, že opravdu v tomto nepotřebuju od nikoho
poučení. A to proto, jak už jsem zdůraznil, protože studuji
židovskou problematiku 10 let a tyto věci znám! V podstatě
neříkáte nic jiného než já. Samozřejmě že se sionismus
deklaruje jinak než judaismus - ale o tom jsem nemluvil.
Mluvil jsem o tom, že cíle obou jsou totožné. Nakonec
sionismus vzniknul na pokyn nejvyšších rabínských kruhů!
Tedy judaistů. Musíme si uvědomit, že judaismus je v
podstatě zesvětštěné "náboženství". Vždyť se podívejte na
celý Talmud, to není nic jiného než návod jak se mají Židé
chovat, co mají jíst, jak se chovat k ostatním národům -
v podstatě jsou to materiální směrnice které nemají s
duchovnem nic společného. A Kabbala, ta už nemá ze Starým
zákonem (samozřejmě ani Talmud ne) kor nic společného!!
To je v podstatě otevřený satanismus! Židé se zásadně řídí
a vždy řídili heslem účel světí prostředky! Proto ta zdánlivá
rozdílnost - ale prastarý cíl zůstává stejný! Jinak, Antikrist
kterého jste jmenoval, ten má vládnout právě prostřednictvím
onoho očekávaného židovského mesiáše kterého Židé tolik
očekávají - má to být zplozenec židovské děvky a bastarda!
Tak je to předpovězeno. Toto panství Antikrista má trvat
určitou dobu a pak zasáhne Kristus!

158616

9.4.2008 6:04

RE: Už opravdu naposled

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 158616

O.K. Dekuji za Vasi upresnujici odpoved. Myslim, ze veci vidime stejne.

158631

11.4.2008 4:20

Svět se zbláznil....

fish79 80.?.?.?

Všechno jakoby se rozpoutávalo znova a znova - moc,prosazování nechutných tvrzení , nenávist , chtíč po válce a pomstě - víra je zneužívána k zastrašování a vyhrožování skoro po celém světě.

Když se člověk nad tím zamyslí tak se určitá část světa ubírá dlouhodobým válečným tažením - které má za úkol zničit odpůrce a prosadit si svou za jakoukoliv cenu....jsme šokováni výroky vysoce postavených osob.Amerika plánovala a bude plánovat ty nejhorší taktiky jen aby získala vše potřebné ke svému přežití - které je postaveno na totálně konspiračním špinavém systému.

George Bush vede svou armádu ve znamení víry ???
Zrovna tito lidé nemají ani nejmenší právo se obhajovat vírou - jsou to vrahové a diktátoři...
Mocnosti spekulují jak si do budoucna rozdělí svět...je konec
věků za oponou - opona se zvedá a to co bude následovat bude prachsprostým šílenstvím s jediným cílem získat moc a zabrat co nejvíce území s důležitými zdroji....války,zastrašování,zmanipulovaná média a články o tom jak svobodný je náš svět...............????!!

158829

Příspěvků: 84

02.04. 22:03 Vodník  Ta diskuse je fakt hustá!
03.04. 13:51 Jan X.  RE: Ta diskuse je fakt hustá!
03.04. 16:05 Vodník  RE: Ta diskuse je fakt hustá!
07.04. 12:20 pietroo  RE: Ta diskuse je fakt hustá!
02.04. 21:36 semtex  kdyby něco podobného řekl nějaký muslimský duchovní? Volali by slava!
02.04. 22:07 mark  RE: kdyby něco podobného řekl nějaký muslimský duchovní? Volali by slava!
03.04. 05:35 Kadence crazy  RE: kdyby něco podobného řekl nějaký muslimský duchovní? Volali by slava!
03.04. 08:41 styko  RE: kdyby něco podobného řekl nějaký muslimský duchovní? Volali by slava!
03.04. 20:57 seti  RE: kdyby něco podobného řekl nějaký muslimský duchovní? Volali by slava!
03.04. 03:36 Čechomil  Rabi má úplnou pravdu
03.04. 06:07 Rene Bartosek  RE: Rabi má úplnou pravdu
03.04. 06:31 Semerad  RE: Rabi má úplnou pravdu
03.04. 16:34 Vodník  RE: Rabi má úplnou pravdu
03.04. 21:56 A.S. Pergill  RE: Rabi má úplnou pravdu
04.04. 07:03 Semerad  RE: Rabi má úplnou pravdu
07.04. 01:33 peca  RE: Rabi má úplnou pravdu
03.04. 09:00 xxxJirka  RE: Rabi má úplnou pravdu
03.04. 12:01 pietroo  RE: Rabi má úplnou pravdu
03.04. 12:02 2xs  RE: Rabi má úplnou pravdu
03.04. 10:30 Spytihněv  RE: Rabi má úplnou pravdu
03.04. 04:25 Semerad  Hodny pan Hestroy
03.04. 05:51 Rene Bartosek  RE: Hodny pan Hestroy
03.04. 13:00 hestroy  RE: Hodny pan Hestroy
04.04. 07:12 Semerad  RE: Hodny pan Hestroy
04.04. 11:29 hestroy  RE: Hodny pan Hestroy
05.04. 03:53 Semerad  RE: Hodny pan Hestroy
05.04. 06:04 Mirda  RE: Hodny pan Hestroy
05.04. 22:30 MedaBeda  RE: Hodny pan Hestroy
08.04. 07:13 Mirda  RE: Hodny pan Hestroy
03.04. 19:35 karel4u  RE: Hodny pan Hestroy
03.04. 21:04 seti  RE: Hodny pan Hestroy
03.04. 21:41 karel4u  RE: Hodny pan Hestroy
04.04. 06:07 Mirda  RE: Hodny pan Hestroy
04.04. 12:27 hestroy  RE: Hodny pan Hestroy
05.04. 06:04 Mirda  RE: Hodny pan Hestroy
03.04. 05:06  ten rabin takymto vyrokom sa stava nacistom
03.04. 07:28 Saša  Tisk sionismu a hlas rabínů slintá
03.04. 07:52 Petr Gottwald  Ten rabín si koleduje...
03.04. 08:21 Mirda  Jak se věci mají?
03.04. 16:05 Vodník  RE: Jak se věci mají?
03.04. 22:31 honza_a  RE: Jak se věci mají?
03.04. 18:03 hestroy  RE: Jak se věci mají?
04.04. 06:54 Mirda  RE: Jak se věci mají?
03.04. 11:42 gibi z Wilsonova  Ja sa len čudujem
03.04. 12:41  ecce
03.04. 20:50 seti  RE: ecce
03.04. 14:13 aristokrat  odkaz pod clankem nefunguje
03.04. 15:21 sysz3r0  nic noveho
03.04. 18:13 google  dvojity meter
04.04. 03:47 Rene Bartosek  RE: dvojity meter
04.04. 04:45 google  RE: dvojity meter
04.04. 05:37 Rene Bartosek  RE: dvojity meter
04.04. 06:51 Mirda  RE: dvojity meter
04.04. 11:55 hestroy  Heh :)
05.04. 07:21 Mirda  RE: Heh :)
03.04. 18:24 Latinec  Dvojity standard
03.04. 20:20 VaclavKabat  Reciprocita
03.04. 20:54 rickover  Islámští teroristé vraždí děti v
04.04. 12:31 hestroy  RE: Islámští teroristé vraždí děti v
04.04. 17:49 karel4u  RE: Islámští teroristé vraždí děti v
03.04. 22:02 A.S. Pergill  To hlavní spočívá ve skutečnosti,
04.04. 07:09 Mirda  RE: To hlavní spočívá ve skutečnosti,
04.04. 12:15 hestroy  RE: To hlavní spočívá ve skutečnosti,
04.04. 18:08 Ibrahim Ag Al Habib  kolik židů by viselo na stromech?
04.04. 21:24 Durabo  Židovská touha po lidské krvi je bezbřehá ...
05.04. 06:20 Rene Bartosek  RE: Židovská touha po lidské krvi je bezbřehá ...
05.04. 22:31 Josef Drazda  Plní pouze příkazy Talmudu
06.04. 19:30 Miroslav Yamato  RE: Plní pouze příkazy Talmudu
06.04. 12:03 Josef Drazda  Rozděleně postupují, společně udeří
06.04. 16:01 Brixenský vězeň  RE: Rozděleně postupují, společně udeří
07.04. 10:34 gibi z Wilsonova  Mne sa zda
07.04. 16:54 Josef Drazda  Reaguji naposled na předešlé
08.04. 02:18 Rene Bartosek  RE: Reaguji naposled na předešlé
08.04. 07:01 Mirda  RE: Reaguji naposled na předešlé
08.04. 17:50 Josef Drazda  Reaguji na pana "Bartoseka"
08.04. 18:37 micha  RE: Reaguji na pana
08.04. 22:43 vladuna  RE: Reaguji na pana
09.04. 11:25 micha  RE: Reaguji na pana
08.04. 22:53 google  RE: Reaguji na pana
09.04. 08:59 Mirda  RE: Reaguji na pana
08.04. 23:31 vladuna  RE: Reaguji naposled na předešlé
08.04. 23:55 Josef Drazda  Už opravdu naposled
09.04. 06:04 vladuna  RE: Už opravdu naposled
11.04. 04:20 fish79  Svět se zbláznil....

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

11

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 15 čtenářů částkou 3 943 korun, což je 11 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 6

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 4

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 4

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 2

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 14

Měnové kurzy

USD
25,76 Kč
Euro
27,84 Kč
Libra
31,61 Kč
Kanadský dolar
18,12 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,37 Kč
100 japonských jenů
23,76 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,72 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 690,29 Kč
1 unce stříbra
371,09 Kč
Bitcoin
175 085,08 Kč

Poslední aktualizace: 5.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 709