Diskuze k článku

Silverstein se soudí o dalších 12,3 miliardy za 11. září

Příspěvků 137

31.3.2008 7:56

To je moc pěkné..

LACO 82.?.?.?

Hroší kůže některých "lidí" je opravdu pancéřová.. [bliji]

157630

31.3.2008 8:49

cena za mytus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

tak toto patri do ceny, ktoru platia ludia za oficialny mytus o 9/11
[bliji]

157633

31.3.2008 9:10

Je aj tretia cesta

android 78.?.?.?

Nebral by som to tak dramaticky. Dneska vieme, ze je vsetko mozne, napr. Siverstein sa moze dohodnut so sefom aeroliniek, ze cez sud firmu obtiahnu o peniaze. Sudca, niekto z aeroliniek a aj Siverstein sa dostanu do "kreditu" na bankovom ucte a svet bude nechapavo krutit hlavou nad tou nezmyselnostou v sudnictve
[smích].

157636

31.3.2008 10:40

další "akce" na dohled

Guru 78.?.?.?

Na PrisonPlanet se lze od kapitána spec. jednotek, kterému již selhaly nervy dozvědět např.: že téhož dne, kdy ve Španělsku vybuchly bomby ve vlacích, team investorů vedený Silversteinem podal nabídku na mrakodrap Sears (v Chicagu). Proč si kapitán tak dobře pamatuje tento den? Ten den již po x-té nacvičovali operace po předpokládaném útoku "špinavou bombou". Lokality ?
Opakují se pořád dokola: Chicago, Portland a tuším Houston.
Již trochu nápadné, že ano - asi jako osmibodový plán Arthura McColluma "jak docílit, aby byl napaden Pearl Harbor".

157643

31.3.2008 11:12

V nadpisu chybí "L"

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Silverstein ( i když já bych radši napsal pičuszmrdkoprofág )

157649

31.3.2008 12:15

Pokusný balonek s projistotu brizantním obsahem

pje 77.?.?.?

Tento pán má jasný životní cíl - vytřískat z kohokoli a jakkoli cokoli, co znamená peníze (pokud možno), nebo alespoň likvidní aktivum. Ve svých aktivitách je velmi neoblomný, což svědčí o velmi kvalitní přípravě. Má-li plán LS, nutně musí jeho plán vycházet z jiných plánů nebo s nimi být v koordinaci. LS není Warren Buffet, který si může dovolit intuitivní přístup, neboť zachází s mnohem viruletnějnějším prostředím - finančním trhem. S kýmpak LS asi plánuje a koordinuje? Příprava porotního soudu na předem zaranžované rozhodnutí je mnohem spolehlivější a méně nápadná než poněkud hruběji manipulovatelný evropský soudní systém. Dokud nebude ten podvod století veřejně odhalen a odsouzen veřejným míněním, budou tací jako je LS inkasovat podvodně vymáměné peníze od těch, kteří v tom prsty neměli.

157654

31.3.2008 11:56

RE: Pokusný balonek s projistotu brizantním obsahem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 157654

Zdá se, že "dobro" nevítězí v přímém boji se "zlem", ale že vzniká jako "vedlejší produkt" souboje dvou "zel". Dokud jedny "hromaditele bohatství" důkladně nenaštve ještě větší hamoun, do té doby se asi nic nehne. Jde je o to, aby jejich vzájemná rvačka nakonec fyzicky nesmetla i nezúčastněné....

157656

31.3.2008 13:21

RE: Pokusný balonek s projistotu brizantním obsahem

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 157654

A jak už víme, budou je požadovat neustále, i za 50 let... Tou dobou se již zjistí, že v atentátu měla prsty např. Lybie, Sýrie, Írán a další státy a tyto státy pak budou muset vyplácet každý rok vysoké sumy pozůstalým po obětech a PŘEŽIVŠÍM 9/11. To už všechno známe, víme, jak tahat ze států peníze...

157665

31.3.2008 11:58

pan je je totiz "podnikatel"

KILLROY killroy (zavináč) azet (tečka) sk 195.?.?.?

co dodat... exkurz do historie napovie:

Karol Marx (1818 – 1883)
Sociálny filozof (židovského pôvodu)
„Čo je základom judaizmu?
Praktická potreba, sebazáujem.“
„Čo je svetským kultom Žida?
Obchodníčenie.“
„Čo je jeho svetským bohom?
Peniaze...“
„Čo bolo samo o sebe, základom židovského náboženstva?
Praktická potreba, egoizmus. ...Peniaze sú horlivým bohom Izraela. ...Židovského boha sekularizovali
a stal sa z neho boh tohto sveta. ...Sociálna emancipácia Židov, to je emancipácia spoločnosti
od judaizmu.“

157659

31.3.2008 12:35

...terazky som z toho voľajáky zmätený...

stanko74 195.?.?.?

[zmaten] ...ten chlap žaluje aerolinky a letiskové bezpečnostné služby za to, že NORAD svojou neschopnosťou umožnil teroristom lietať hore-dole po USA a vrážať do budov v oblastiach s bezletovou zónou. [chechtot] Asi si koleduje o odpratanie zo scény, pretože ak sa nedajbože nezávislý sudca náhodou opýta, ako súvisí bezpečnostná kontrola na letisku so strážením vzdušného priestoru, zrejme nebudú stačiť výhovorky, ktoré NORAD použil pred Komisiou 911. Pretože teraz nepôjde len o bezvýznamné štatistiky obetí, ale o skutočné prachy zo súkromných vreciek.
Autorovi: Opravte si meno v názve článku, lebo Silverstein sa so žalobami neserie... [mrknutí jedním okem]

157666

31.3.2008 20:50

RE: ...terazky som z toho voľajáky zmätený...

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 157666

V dnesnich televiznich reklamach, dela NORAD reklamu jak chrani americky prostor a ukazuji Pentagon. Kde byli, kdyz jich bylo potreba?
Mezitim Silverstein/Hellerstein pomahaji mnoha pravnikum si trochu prividelat na dlouhem soudeni. Ktera pojistovna by snadno zaplatila za nejasny pripad, vzlast kdyz vychazi napovrch tolik lzi?
Rekl bych, ze jestlize Silverstein dostane odplatu za spolupraci na osudnem dnu, penize pujdou z valecneho rozpoctu, ktery stal kolem americkeho trilionu. Dalsich 12.3 miliard dnes neni tak velka polozka. Kdo vi, mozna, ze zaplati vsichni, kteri vydelavaji na oleji, protoze diky 9/11 a valce v Iraku stouply ceny, takze penez maji vsichni dost. $104 za barel, jiste jasa nejen zapad ale Rusko, Iran, Venezuela a vsichni ostatni. [cool]

157691

31.3.2008 14:15

JEŠTĚ NĚJAKOU BÁSNIČKU

ZEDNÍK 78.?.?.?

http://www.youtube.com/watch?v=5CgvgjfwyPs&eur... [bliji]

157671

1.4.2008 1:19

RE: JEŠTĚ NĚJAKOU BÁSNIČKU

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 157671

Takovehle omyvani mladych detskych mozku se vubec nelisi od mohamedanskeho fanatizmu. [bliji] [bliji] [bliji]

157724

1.4.2008 14:36

RE: JEŠTĚ NĚJAKOU BÁSNIČKU

ZEDNÍK 78.?.?.?

Reakce na 157724

To jsem si dojemně vzpomněl na kámoše Stalina, takhle nás buzerovali ve škole /jsem ročník 1948/,paradoxně ale spíše věřím Rusum. [oči v sloup]

157778

1.4.2008 6:36

RE: JEŠTĚ NĚJAKOU BÁSNIČKU

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 157671

Zajímavé je, že ho děti ihned rozpoznaly a dojednoho hajlovaly. [velký smích]

157741

1.4.2008 13:54

RE: JEŠTĚ NĚJAKOU BÁSNIČKU

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 157671

nevite co to tam ta stara zenska rika uprostred toho videa?? takovou na prvni poslech nesrozumitelnou formulku....ani to neznelo jako Anglictina..nevite nekdo???

157774

31.3.2008 14:25

11/9

Petr Horák 90.?.?.?

Je třeba si připomenout, že:

Komplex Světového obchodního centra (původně patřící rodině Rockefellerů) mění poprvé ve své historii majitele v dubnu 2001. Stává se jím Larry Silverstein. Ten 6 týdnů před útoky inovuje pojištění budov, mj. i proti zřícení v důsledku teroristického útoku na 3,5 mld dolarů. (zdroj-Wikipedie)

Pan Larry Silverstein nepochybně patří mezi TY, o kterých se nesmí mluvit.

157672

31.3.2008 17:10

RE: 11/9

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 157672

Cakam este na vyjadrenie semerada a podobnych ludi ktori veria ze 9/11 nebol inside job.
Pani ruku na srdce, nezda sa vam podozrive ze 6 tyzdnov po podpisani miliardovych poisteni sa WTC zrutilo?

157677

31.3.2008 17:48

RE: 11/9

Vladimir Karasek 67.?.?.?

Reakce na 157677

Jednalo se o pouhe obnoveni pojistky. Jakekoliv informace a uplne vyvraceni hloupych konspiracnich teorii 9/11 najdete zde:
http://www.debunking911.com/links.htm

157682

31.3.2008 20:05

KOnspiracne teorie pletie pan Bush;

Igor 89.?.?.?

Reakce na 157682

to mam verit, ze 19 mantakov, ktori nevedelil jazdit a ako mohamedani boli prichyteni opiti za volantom, nevedeli sa naucit ani lietat a instruktorovi ktorysi poedal, ze ho nezujima pristatie a vzlietanie, ale iba priamociary let;
to mam verit, ze tito mantaci s rozpoctom 100.000usd od pakistanskeho cisla 2 v ISI, porazili armadu 16 spravodajskych sluzieb s rozpoctom (oficialnym 60*10^9 usd)?

To mam verit, ze ak Rusi budu chciet zbombardovat SSA atomovymi bombami, tak im stacia 19-ti mantaci, ktori zapletu cely NORAd (NORAD je zlozka US Air Force, ktora chrani americky vzdusny priestor pred
1. Lietadlami vojenskymi a civilnymi
2. pred raketovym utokom nepriatelskymi medzikontinentalnymi raketami

Ttoto mam verit, ze Rusom staci na prekonanie americkej protiraketovej obrany (okno bolo dlhe 2 hodiny) 19 blbcov, ktori vyradia NORAD na dve hodiny, aby to Rusi mohli v klude zbombardovat? Tak to je teda dobra konspiracna teoria!

157686

31.3.2008 20:58

RE: KOnspiracne teorie pletie pan Bush;

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 157686

Nenechte se vyvést z rovnováhy... Samozřejmě, že se vždy najde někdo, kdo bude tvrdit, že šlo o pouhé obnovení pojistky (a teroristický útok tam byl přidán jen náhodou). Nesmíte zapomínat, že tihle lidé jsou tak propojeni se systémem, že kdybyste před ně dal bílý papír a systém tvrdil, že je červený, tak by ho skutečně viděli červený... Nesmíte zapomínat, že tihle lidé se budou hádat o každou lež systému, protože si myslí, že je to pravda... To samé bylo za komunismu, kdy bylo spousta věřících komunistů, kteří věřili, že systém je takový, jak ho podávala koministická propaganda. Oni tomu skutečně věřili!!! Třeba můj děda... To byl takový poctivý komunista. A můj otec dodnes věří, že USA je demokracie... Hrozně se spolu vždycky hádali... Kdyby tak věděli, že se stali obětí propagandy... Která tu stále je, vždy byla a doufejme, že už nebude... Jinak bude spousta slušných i inteligentních lidí stále věřit tomu, že co říkají v televizi je pravda, celá pravda a nic než pravda! [oči v sloup]

157692

31.3.2008 23:40

RE: KOnspiracne teorie pletie pan Bush;

anti-anti 62.?.?.?

Reakce na 157692

Ten člověk nezastává konspirační teorii, jestli jste to nepostřehl z věty
>Toto mam verit, ze Rusom staci na prekonanie americkej protiraketovej obrany (okno bolo dlhe 2 hodiny) 19 blbcov, ktori vyradia NORAD na dve hodiny, aby to Rusi mohli v klude zbombardovat? Tak to je teda dobra konspiracna teoria!

Teroristický útok nebyl přidán náhodou. Byl přidán protože v roce 1993 byl proveden teroristický útok. Vaše představa o zkorumpovaných úřednících je vtipná, patrně převzatá z Orwella, ze scény, kde Smitha mučili. A Váš otec má pravdu. V USA je demokracie. I když se tam mučí zajatci.

157711

1.4.2008 1:01

RE: KOnspiracne teorie pletie pan Bush;

dub 86.?.?.?

Reakce na 157711

je mi líto, ale mezi základní pravidla všech pojišťovacích společností patří doložka, že pojistka se nevztahuje na teroristické útoky a škody způsobené válečným konfliktem. a tato doložka je standardní.
takže více než divné je vůbec už samotný fakt, že něco proti teroristickému útoku pojistily

157722

1.4.2008 13:20

RE: KOnspiracne teorie pletie pan Bush;

anti-anti 62.?.?.?

Reakce na 157722

A co standartní pojištění proti teroristickému útoku? Tam je také tato doložka? Myslím, že je tam jen doložka, že teroristický útok nesmí spáchat ani organizovat pojištěnec a musí udělat to co je v jeho silách, aby tomu zabránil.

U nás vás nepojistí proti teroristickému útoku, stejně jako v Palestině vás nikdo nepojistí před zbouráním domu Izraelci, protože se předpokládá, že ten kdo se pojistí pro tento speciální případ spadá do rizikovější kategorie, ale to neznamená, že to nikde nelze.

157770

1.4.2008 15:26

RE: KOnspiracne teorie pletie pan Bush;

dub 86.?.?.?

Reakce na 157770

zopakuji vám to. teroristické útoky a škody způsobené válkou se standradně nepojišťují, nikde na světě. takže už samotný fakt, že něco takové někdo pojistil smrdí jako rok stará ryba, věděj?
a jestli nevěřej, ať si to prověřej u lidí, co se zabývají mezinárodním obchodem nebo financema.

157784

1.4.2008 17:22

RE: KOnspiracne teorie pletie pan Bush;

anti-anti 62.?.?.?

Reakce na 157784

Kdo chce, ten si to pojistí. Třeba tady pro firmy a tady pro cestovatele.

Pojištění proti jiným věcem také smrdí, ale řekněte mi proč by zrovna pojištění proti tomu, že mi někdo úmyslně zničí barák je divné? Stejně je divné pojištění proti krádeži (které je téměř běžné).

157796

1.4.2008 11:04

RE: KOnspiracne teorie pletie pan Bush;

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?

Reakce na 157711

teroristicky utok v roce 1993 byl stejny hoax jako ten v roce 2001

157758

2.4.2008 17:13

RE: KOnspiracne teorie pletie pan Bush;

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 157758

Co kdyz ten utok byla priprava na 9/11.
Od te doby melo do budov pristup mnoho lidi na ruzne "retrofit" opravy.
Dost casu na instalaci jakehokoliv zarizeni. [cool]

157900

2.4.2008 20:51

RE: KOnspiracne teorie pletie pan Bush;

Guru 78.?.?.?

Reakce na 157686

Naprostá klasika byl článek nějakých investigativních novinářů nazvaný: "Mohammad Atta - fanatický islamista, který miloval vepřové a kapelu Beastie Boys - což je čistě Talmudistická kapela (jak potvrdila jeho U.S. milenka) a článek o pilotu B757, který měl narazit do Pentagonu přízemním letem ve výšce 6 metrů nad zemí v rychlosti 850 km/hod. Tento "pilot" byl však pouhé 3 týdny předtím vyhozen z půjčovny pístových strojů Cessna (rychlost 200 km/hod). Jak novináři vyzvěděli od šéfa půjčovny, při předávacím drillu šéf půjčovny zjistil, že "pilot" není schopen rozeznat výškoměr od kompasu a umělý horizont od větráku, tak z létání sešlo.

157918

2.4.2008 21:15

RE: KOnspiracne teorie pletie pan Bush;

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 157918

"Naprostá klasika byl článek nějakých investigativních novinářů nazvaný: "Mohammad Atta - fanatický islamista, který miloval vepřové a kapelu Beastie Boys - což je čistě Talmudistická kapela (jak potvrdila jeho U.S. milenka) a článek o pilotu B757, který měl narazit do Pentagonu přízemním letem ve výšce 6 metrů nad zemí v rychlosti 850 km/hod. Tento "pilot" byl však pouhé 3 týdny předtím vyhozen z půjčovny pístových strojů Cessna (rychlost 200 km/hod). Jak novináři vyzvěděli od šéfa půjčovny, při předávacím drillu šéf půjčovny zjistil, že "pilot" není schopen rozeznat výškoměr od kompasu a umělý horizont od větráku, tak z létání sešlo."
Toto by mohl vysvetlit jedine pan Gejdos na Nezvedavci [překvapení]

157923

31.3.2008 21:26

RE: Z NY Times:

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 157682

Mr. Silverstein, through his company, World Trade Center Properties, has a 99-year lease, worth $3.2 billion, on four buildings at the site, including the fallen twin towers. He signed the lease in July 2001, just six weeks before the attack.

Pan Silverstein, skrze svoji společnost World Trade Center Properties, měl 99-letý pronájem v ceně 3,2 miliard dolarů na čtyři budovy v místě, zahrnující zřícená dvojčata. Pan Silverstein podepsal pronájem v červenci 2001, pouze šest týdnů před útokem.

157696

31.3.2008 20:59

RE: Edna Cintron

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 157682

Vložený obrázek
Edna Cintron ( vzor všech feministek ) bez sebemenší újmy a bez jakýchkoli ochranných pomůcek přežila teplotu 1000°C, která snížila pevnost konstrukce WTC pod únosnou mez. Tato událost ukázala, že ženy jsou po všech stránkách lepší než chlapi, kteří nevydrží skoro nic. Edna Cintron sice nepřežila zřícení WTC, ale silné ženy brzo zvládnou i toto.
[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

157697

1.4.2008 6:48

RE: 11/9

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 157682

Karásku...začínám i věřit, že židé jsou skutečně B__hem "vyvolení".
Jak si vysvětlíme, že všechny "děti" Izraele dostaly SMS-ku, aby v ten den nechodily do práce? Pamatuješ si, jak Bush seděl na Floridě ve škole mezi dětičkami (knihu obráceně) a když ho agenti tajné služby informovali o útoku letadla do WTC, tak se zeptal: "První, nebo druhé"? Potom to zamlouval, že ještě před vstupem do učebny viděl ten první útok v televizi, což nebyla pravda.

Karásku, můžeš mi odpovědět na otázku, proč Bush v onen inkriminovaný den seděl mezi dětmi ve třídě? On, pitomec, to zaručeně sám ani neví, proč ho tam posadili. Pokud na tohle dokážeš odpovědět, tak máš důkaz, že to bylo předem naplánováno. A ty tvoje odkazy na "debunking911" si můžeš zastrčit...víš kam?

157742

1.4.2008 16:17

RE: 11/9

Zdenek S. svoboda (tečka) zdenek (zavináč) gmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 157742

Jelikož jejich Mosad hájil i jejich zájmy a vyhodnotil mu dodané informace o připravovaném útoku včas správně. Také ta skupinka "studentských pomocných agentů Mosadu" kteří z dokumentovali tuto událost a byli později zadrženi policií na základě upozornění jednoho občana který si všiml že se chovají nepatřičně. Údajně při focení… události tancovali a projevovali kladnou libost nad touto události. později byli repatriováni do Izraele, ale nevím o tom že by byl některý z jejich záběrů dostupný. A i informací o tomto incidentu je více než málo. Měli profi výbavu, žádní náhodní účastníci. Jeden vysoký důstojník Egyptské zvl. služby se později vyjádřil že když z dodaných (i jeho rozvědka patřila mezi 13 sp. služeb které dodali informace) informací nedokázali včas… vyhodnotit… měly by být rozpuštěny… Informace o přípravě atentátu byly dodávány po dobu cca. 2 roků před atentátem. Mám obavu že to nebyla jen řevnivost a špatná, nebo dokonce zakázaná spolupráce mezi rozvědkami v USA. Je to dosti málo pravděpodobné [mrknutí jedním okem]

157788

31.3.2008 19:42

Peníze...

anti-anti 62.?.?.?

Peníze pro poškozeného Silversteina, který mohl mít 110 pater mrakodrapu dalších 99 let, jsou oprávněné. V jaké výši to záleží na soudu, ale tady někdo tvrdí, že WTC bylo zničeno výbušninami ve WTC.

Snad mi nechcete někdo tvrdit, že tam byli. Ani Silverstein (jako majitel zničené budovy) ani pojišťovny (které jsou skutečně "poškozené" útokem) tyto teorie nezastávají. Nu a "opak" jejich oficiální teorie nebyl dokázán.

157685

31.3.2008 20:49

RE: Peníze...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 157685

Dík za hodnotný příspěvek... Nic víc jsem od vás nečekal... Řekněte mi jednu věc. Ty baráky, co IDF bourají Palestincům z "bezpečnostních" důvodů, jim nikdo nenahradí... Nemyslíte si, že by jim to měli zaplatit ti, co jim to bourají? Židovské pojišťovny to nechtějí pojistit...

Slyšel jste někdy o příčině napadení Polska? Kdybych byl tak ovládaný propagandou jako vy a žil v hitlerovském Německu, pak bych nikdy nemohl uvěřit, že ti polští vojáci byli Němci v polských uniformách, že? Víte co je to false flag?

Vy tomu možná věříte dodnes, že? [zmaten]

157693

31.3.2008 22:43

RE: Peníze...

anti-anti 62.?.?.?

Reakce na 157693

Nuž! Dokažte, že WTC si zničili Spojené státy sami. Nejlépe výbušninami v základech, ale poslouží i verze o podplacení sebevražedných teroristů, která by byla mnohem snáze realizovatelná. S přepadením Polska to nesrovnávejte. Vaší báchorce o "false flag" někdo stěží uvěří. Neexistuje žádný solidní dokument, který by věrohodně podepíral tuto teorii i přestože bylo natočeno pár "dokumentů" (Loose Change), kde se toto téma zmiňuje, ale narozdíl od gliwického přepadéní vysílače nejsou ŽÁDNÉ věrohodné důkazy kromě videa pádu mrakodrapu, ze kterého padá dým prachu na všechny strany a někdo tam povídá o exlozích.

Palestincům jsou domy bourány "za trest" (za přítomnost sebevražedného atentátníka v domě). Nikdo jim to nenahradí a podle stejné logiky pokud jim to Židé nepojistí mohou si to pojistit jinde. Třeba u sousedů Palestinců pokud mám být ošklivý. Proč by měli Židé platit podporovatelů zločinců dům, který jim sami zbourají. Snad vy by jste se chtěl pojistit proti platbám pokut?

Tak znovu. A rovnou Vám na své otázky odpovím.

Zaútočil někdo jiný než Al-Kaida nebo jsou zprávy Al-Kaidy podvrhy?
>Ne, protože to nikdo nedokázal, Al-Džazíra nebude publikovat asi podvrhy. To by se pokud by to prasklo zcela diskreditovala před svými posluchači. Existují sice sdružení podporující spiklenecké teorie, ale nikdo je nebere vážně, nepředložili dostatečné důkazy. Dostatečné znamená, že mimořádné tvrzení potřebuje mimořádné důkazy.
Proč se bourají domy Palestinců? A má jim zaplatit Izrael?
>Protože se chce Palestincům stížit život, když už si mohou dovolit podporovat sebevražedné atentátníky. Izrael jim nezaplatí nic a nemá žádný důvod jim to platit. Jako vrahům jim nebude dávat peníze.

Já si nemyslím, že by Izrael neměl zaplatit rodinám teroristů dříve, než potom co zaplatí škody co udělali. Vy vůbec nechápete válku. Vy nechápete proč se bourají domy Palestinců, jak můžete chápat útoky 11. září 2001?

157707

31.3.2008 23:36

RE: Peníze...

2xs 85.?.?.?

Reakce na 157707

Větší zhovadilost jsem už dlouho nečetl!
>mimořádné tvrzení potřebuje mimořádné důkazy
---proč je tedy po mimořádných událostech 9-11 vláda USA nepředložila, a naopak nechala důkazní materiál tajnými zabavit a posléze důkazy z větší části zničila nebo zašantročila?

>jako vrahům jim nebude dávat peníze
---ale při tvé mentální úrovni, jdoucí do záporných hodnot, ti zřejmě nedochází, že ten, kdo do oblasti přinesl vraždění a nepokoje, prostě ten 50 let trvající konflikt, byli právě židé, víš? podívej se na mapky jejich územíčka po roce 1948. pak jsou jiné mapy, kde je zabrána celá palestina, s výjimkou dvou flíčků - koncentráků Gaza a západní břeh Jordánu.
jelikož izraelci jsou okupanti, vrazi a rasisté šikanující původní obyvatelstvo, měli by platit škody, které způsobili - jak sobě (okupovaní se pochopitelně brání okupaci), tak jim (civilní cíle jsou neomluvitelné). izraelci se vetřeli zákulisními intrikami a vzbuzováním lítosti po válce. obrovská chyba! USA je podporují celou dobu jak finančně, tak i vojensky, čímž se podílí na nekončící nenávisti k okupantům a na násilnostech. nejlépe ze všeho: izraelci by měli vypadnout, a v dané oblasti by zavládl opět klid. izrael je jako vřed, uměle a násilně implantovaný doprostřed arabského a palestinského světa. operace vředu je obecně věc správná, ne? a pak se tělo uzdraví. jiné spravedlivé a trvalé řešení nevidím.

157713

1.4.2008 13:10

RE: Peníze...

anti-anti 62.?.?.?

Reakce na 157713

>mimořádné tvrzení potřebuje mimořádné důkazy
Ano, spiklenecké teorie NELZE dokazovat pomocí videa u kterého někdo tvrdí, že tam jsou výbuchy. Nelze ani spekulovat, proč si někdo pojistil dům.
>jako vrahům jim nebude dávat peníze
Šikana obyvatelstva je vzájemná. Palestinci nesnáší Izraelce a naopak. Izrael vyhrál válku hned při vzniku a pokud by ji prohrál, neexistoval by. První válka byla vedena arabskými státy proti Izraeli. To, že si Izraelci kupovali půdu pod Palestinci, kterým nepatřila je problém, ale situace v Izraeli je celkem jasná. Izraelci útočí na Palestince a Palestinci útočí na Izraelce. Kdo si začal nelze dohledat, ale Hestoy poněkud zvláštně přešel na toto téma. Ptal se kdo zaplatí palestinské domy zničené Izraelci. Já říkám Izraelci to nebudou, stejně jako Usáma nezaplatí USA škody, které způsobil (pomiňme teorii pro kterou jsou třeba důkazy).

157769

1.4.2008 13:55

RE: Peníze...

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 157769

Co lzes ty kundo z ryby???Sestidenni valku zacali Zidi a prvi zautocili,tak to neotacej...!!!!!Tyhle zasrany lzi me serou a proto bych vas vsechny vyhazel do piiiici horouci.....uz me nebavi stale dokola porad vyvracet lzi co tu pisete,ty Samenorad,semtex a ostatni tupej povl ..!!!!!jestli vas Stwora nevykope,tak prestanu platit,tohle me uz sere az moc.,....ztrata casu ....

157775

1.4.2008 14:45

RE: Peníze...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 157775

Pane Pastiňáku, klid... Já vím, že je těžké zůstat v klidu, když tu někdo lže, jak když tiskne. Ale tihle placení "diskutéři", kteří tu jsou jen jako zdroj nekončící sionistické propagandy, to prostě mají ve své pracovní náplni. Podívejte se, jak hezky umí psát. Idiot to není... Jen je to prostě člověk, pro kterého je pravda to, co se mu zrovna líbí. A že se mu líbí americká expanzivní politika? Že by nejraději vyhladil původní semitské obyvatelstvo v Palestině? Že je prostě kovaný sionista? Nemějme mu to za zlé. Jednoho dne to pochopí, ono se mu to vrátí. Ten kdo seje vítr, sklízí bouři.

Samozřejmě že je to ztráta času, hlavně odpovídat na jejich lživou propagandu. Vždyť každé slovo, které řeknou, je lež. Ale je to prostě jejich práce - lhát a šířit myšlenku rasismu, sionismu, imperialismu atd. Znovu navrhuji: Neodpovídejte jim prosím na jejich lži, nenechte se vyprovokovat ke zbytečnému vysvětlování faktů... Jim to stejně nepomůže a my tím ztrácíme čas... Ignorujme tyto provokatéry a permanentní lháře, neodpovídejme ani na jednu z jejich provokací. My víme jak to je a jejich propaganda nám může být ukradená. Víme co jsou zač, tihle Semerádové, Semtexové, Arkanové, von Krebstové, Anti-Anti a další... Nechme je být, ať si povídají sami mezi sebou, když už nemají diskusi na eretz.cz...

Hezký den vám přeji

[smích]

157779

1.4.2008 14:28

RE: Peníze...

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 157779

jenomze sem pak prijde clovek kterej tape a neni si jistej a oni ho svymi lzi presvedcej o sve pravde..to je hodne nebezpecny....tohle neni debata ale boj,nebo ja to tak aspon vnimam...pokud nebudeme jejich lzi vyvracet,tak tu budou pusobit na lidi a tisickrat opakovana lez se stava pravdou....
pozor na to..!!!
jedinej zpusob jak se jich zbavit je vykopat je..!!!!

157781

1.4.2008 15:04

RE: Peníze...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 157781

Svým způsobem máte pravdu... Ale nesmíte zapomínat na to, že ti nejistí lidé tuhle omletou propagandu slyší ze všech stran. Takže to, co tu melou naši placení "diskutéři", pro ně není žádná novinka. Já vím, že je těžké neodpovídat na něco, co je prachsprostá lež. Ale na druhou stranu jim naší reakcí skočíme na lep, to je přesně to, co chtějí. Rozmělnit diskusi a připravit nás o čas. Věřím tomu, že tím, že je budeme ignorovat, ti lidé, kteří se chtějí něco dozvědět, pochopí, že tihle "diskutéři", kterých se slušní lidé straní, jsou jen dalším prostředkem propagandy... Nehledě na to, že když už někdo přijde na Zvědavec, asi už musí být trochu nahlodán. Je ovšem smutné, že tihle "diskutéři" zneužívají svobody projevu zde, na eretz.cz žádná diskuse není, což je jasné, na Sionistovi nevím, na Nezvědavcovi asi také ne. Takže "jejich" servery je nechaly na holičkách, ještě že můžou oficiální propagandu kydat alespoň zde... Vždyť jinak by byli úplně zbyteční!!! Nechme je být, když je budem ignorovat, sami odtáhnou s nepořízenou. Ať si mluví, ať lžou, je to jejich svaté právo svobodného projevu a my jsme ti, co na rozdíl od nich, to právo dodržují. I když jsou to tak debilní lži, že si člověk až říká, jaké hodnoty dosahuje jejich IQ [smích]

157782

1.4.2008 20:54

RE: Peníze...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 206.?.?.?

Reakce na 157781

>jenomze sem pak prijde clovek kterej tape a neni si jistej a oni
>ho svymi lzi presvedcej o sve pravde..to je hodne
>nebezpecny...

Není. Klid. Ještě nikdy v historii, co svět světem stojí, se nepodařilo pravdu zrušit. Šlo ji zakázat, šlo ji trestat, ale nakonec vždycky vyšla najevo. I když se za ni upalovalo.

ONI nemají šanci. To, co tady předvádějí, je nutno chápat v kontextu. Oni to MUSÍ dělat, mají to jako stranický úkol. Kromě toho, že nás monitorují, že na nás žalují, nás ještě obtěžují. Berte je jako obtížný hmyz. Občas se ožeňte a jinak nejlepší obrana je ignorovat, ignorovat, ignorovat. Pochopte, že oni nehledají pravdu, takže je zbytečné s nimi polemizovat. To je také nejvíce naštve - když si nebudete jejich komentářů všímat.

Mimochodem zakazovat jim vstup sem nebo je blokovat ani technicky není možné. I když zablokuji jejich IP adresu a jejich jméno, za půl hodiny je tady máme znovu z jiné adresy a pod jiným jménem. [mrknutí jedním okem]

157823

1.4.2008 22:33

RE: Peníze...

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 157823

jj,ja vim je to svinstvo....drzte se...

157829

1.4.2008 15:48

RE: Peníze...

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 157775

Jen pro pořádek: šestidenní nebyla první, šlo o tzv. "válku o nezávislost"...a ta byla opravdu spíše započata Araby...ačkoliv už tenkrát to bylo složitější.

(BTW...jsou Egypťané vůbec Arabové?)

Jinak koukám, že vaše mluva a nervy se nelepší, škoda, škodíte tak své věci... [oči v sloup]

157787

1.4.2008 18:29

RE: Peníze...

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 157787

ja vim,ale dejme tomu ze uz na ruzne servery chodim hodne dlouho...mozna 10 let?? a je to porad o tom samem..jako kdyby vubec nezalezelo na pravde,ale jenom na uhlu pohledu,ale tak to preci neni....nedivte se zem takhle nasranej,kdyz vidim kam to speje a neda se s tim vubec nic delat..[pláč]((
Jinak samozrejme s tema valkama mate pravdu a ja si to spatne precetl,nebo spis spatne pochopil...
zdravim

157799

1.4.2008 18:59

RE: Peníze...

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 157799

No není to tak dlouho, co jsem zde nasíral svými názory některé lidi podobně jako pan anti-anti [velký smích]

Pravda...právě! Byly doby, kdy jsem měl jakousi "jistotu" o alespoň některých věcech...ale pak člověk objevuje jednou to, podruhé ono, začne ty věci studovat, hledá dál a dál...a začnou pochybnosti. Popravdě...nemůžu říct, např. třeba zrovna v souvislosti s 9.11., co si o tom myslím...mé pochybnosti narůstají, obě strany uvádějí jak důkazy poměrně věrohodné, tak i naprosté nesmysly...a je spíše otázkou víry než vědění, na kterou stranu se člověk přikloní. Ačkoli...u paranoidních konspiračních teorií člověk nějaké ty nesmysly asi čekat musí...ale u oficiálních "vysvětlení"...[naštvaný]

No jak říkám...pěkně jste mě tady na Zvědavci zkazili [velký smích]

157804

1.4.2008 19:20

RE: Peníze...

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 157804

ze jo?? ja si vas totiz pamatuju trosku jinak...))
a co myslite ja?? ja sem byl v ranem mladi American jak poleno...!!!.)) asi sem to mel z tech Americkejch filmu kde i svinstvo dokazou podat sympaticky-..[smích])
v tom Rusaci vzdycky zaostavali..v propagande....ta Sovetska byla fakt primitivni ,zatimco Americka exceluje...Dokonale si dokaze utahovat sama ze sebe,takrikajic zasmat se sam sobe a tim brat vitr z plachet...prizname par chyb a tim se vlk nazere a koza zustane cela a karavana jede dal a lidi maj pocit ze neco ridej....
pochopili ze nema cenu odpurce zabijet aby z nich byli jeste mucednici,ale lepsi je z nich udelat trosky,nuly a lidi kterym nikdo neveri...
Stale si ale myslim ze lide co nazivaji pravdu o 11 zari konspiracni teorii si mysli ze jsou tak chytri,ze by je nemohla vlada USA takhle tahat za nos...
Cloveka kterej si mysli ze je nejchytrejsi a ze ho nikdo nepodrazi se vam povede oblbnout nejdrive..[smích]): stara pravda podvodniku.....ty co pochybujou nepodvede nikdo...[smích])

157809

1.4.2008 18:51

RE: Peníze...

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 157804

"...tak i naprosté nesmysly...u paranoidních konspiračních teorií člověk nějaké ty nesmysly asi čekat musí"
Zacinam verit, ze ty nejvetsi nesmysly pochazi od tech, kteri maji zajem o utvrzeni slabe oficialni verze. Co nejvice zesmesnit a udelat zmatek. Mnoho lidi na ten trik naletelo.

157810

1.4.2008 19:38

RE: Peníze...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 157810

Ono by se dalo ale také říct, že neskutečná slabost oficiálních tvrzení v jistém smyslu potvrzuje jejich pravdu...protože jestli to bylo skutečně naplánováno, tak proč jsou ta vysvětlení tak neskutečně debilní?
A pak babo raď [zmaten]

157817

1.4.2008 19:09

RE: Peníze...

anti-anti 62.?.?.?

Reakce na 157775

DEMAGOGOVÉ. Já si nezačal s diskuzí o Palestincích, kteří mají těžkou situaci v Izraeli. Nezačal jsem si ani se srovnáním s hitlerovým Německem, ani hloupými otázkami, které nechtějí odpověď, ale konstatování. USA jsou jako nacisté.

A co víc! Vy mě tady obviňujete ze lži, kterou jsem neřekl. A krom toho. Zjistěte si něco o té válce. Egypt porušil mezinárodní právo. Navíc to nebyla první arabsko-izraelská válka.

Váš příspěvek má být výhružka mě nebo Stworovi? Pokud Stwora přistoupí na vaše podmínky, nemá nezávislé stránky. Má je závislé na svých platících čtenářích, kterým dá pravidelnou dávku reality velmi přizpůsobených jejich pomíleným představám o světě. Nemá je závislé ani na jakém si poznání, protože vy zde nemáte pravdu.

157812

31.3.2008 23:58

RE: Peníze...

himlhergot 194.?.?.?

Reakce na 157707

Pane, Vy byste si měl velmi urychleně vypláchnout ústa, i když jsem tam nebyl, věřím, že Vám z nich páchne...

157715

1.4.2008 0:06

RE: Peníze...

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?

Reakce na 157707

nejsou zadne dukazy? delate si srandu? nejsou prime dukazy pouze neprime indicie ale to nejsou ani na podporu oficialni verze[mrknutí jedním okem] a tech indicii mnohem hodnovernejsich nez ty podporujici oficialni verzi je spousta staci jen hledat a premyslet
napriklad radarove zaznamy podle nich objekty narazivsi do WTC se pohybovaly hodne nad maximalni konstrukcni rychlost 767, horici thermit tekouci z dir po "letadlech" druhe letadlo proletne stenou jako nuz maslem aby nasledne explodovalo jako kdyby bylo nalozeno trhavinou do posledniho mistecka, vybuchy o kterych podavaji svedectvi hasici a zachranari primo na miste, budovy spadle temer volnym padem, temer nepodkozena WTC7 spadne jak podtata pote co hlavni hvezda tohoto clanku vyda svuj proslaveny rozkaz "pull it down" apod napsal sem jen to co me napadlo z hlavy

157717

1.4.2008 13:58

RE: Peníze...

anti-anti 62.?.?.?

Reakce na 157717

Znovu říkám! TO NEJSOU DŮKAZY. Proč by letadlo nemohlo letět rychleji než konstrukční rychlost. Může a nikdo mu v tom nezabrání.
Jaký thermit? To bylo vybuchující asi letecké palivo.

Nu a volný pád nám tu nic nedokáže. Rychleji než volný pád(nebo volným pádem) hlavní věže nespadly a další teorii o WTC7 nikdo prověřovat nebude. To protože konspirační teoretici lžou. Nebo musíte dokázat, že jistá skupina konspiračních teoretiků je placená za desinformování.

157771

1.4.2008 14:26

RE: Peníze...

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 157771

další teorii o WTC7 nikdo prověřovat nebude. To protože konspirační teoretici lžou....
tak tuhle vetu by meli tesat do kamene jako ukazku totalni vypatlanosti a demence...!!!!! [cool]
anti muzu se zeptat kolik ti je???

157777

1.4.2008 15:48

RE: Peníze...

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 157777

"další teorii o WTC7 nikdo prověřovat nebude. To protože konspirační teoretici lžou....Nebo musíte dokázat, že jistá skupina konspiračních teoretiků je placená za desinformování."
[naštvaný] [naštvaný] [naštvaný] [chechtot]
[cool]

157789

2.4.2008 8:12

RE: Peníze...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 157777

podla mna je anti anti len answer machine, ma naprogramovane zhluky viet, ktore podla nejakeho kluca uklada jednu ku druhej a posiela ako prispevky, pytat sa na vek stroja je zbytocne, v podstate za to ani nemoze co robi, vykonava len funkcie, ktore mu boli naprogramovane a povolene, na vek by ste sa mali spytat konstrukterov toho stroja
[chechtot]

157857

1.4.2008 18:10

RE: Peníze...

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?

Reakce na 157771

jste normalni? letadlo letet rychleji nez max rychlosti na kterou je stavene NEMUZE protoze byse jednoduse rozpadlo to je holy fakt nic s tim nenadelate ani kdybyste se rozkrajel druhy naraz jednoduse nemuze mit na svedomi 767-200 protoze by se pri dane rychlosti v dane vysce kde je urcita hustota vzduchu bud rozpadlo nebo by bylo absolutne neovladatelne

157801

1.4.2008 18:54

RE: Peníze...

anti-anti 62.?.?.?

Reakce na 157801

A vždyť se podívej co z letadla zbylo!
Samozřejmě, že letadlo může letět rychleji než konstrukční rychlost. Co na tom, že to letadlu nesvědčí! Sebevrahům to bylo jedno. Nebo si myslíte, že letadla mají v sobě zabudované nějaké zařízení, které po překročení konstrukční rychlosti letadla dopravní prostředek uzemní silným výbuchem??? (To by mohl být důvod tolika leteckých katastrof. NE?)

A div se, že bych věřil, že i nějaké letadlo letělo rychleji než maximální rychlost. Díky využití gravitace, stejně jako u vozítka, které pojede z kopce.

157814

1.4.2008 20:02

RE: Peníze...

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?

Reakce na 157814

ne nejde o to ze by letadlo nedokazalo rychlost vyvinout de o to ze by se rozpadlo protoze kdyz leti rychleji nez je maximalne mozne pro urcitou letovou hladinu tak vznikaji vibrace pri 580mph ve vysce par set metru de facto nad morem proste tohle letadlo letet NEMUZE zavolejte si do boeingu tam vam to potvrdi

157818

4.4.2008 16:26

RE: Peníze...

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 157818

Nazor pilota:
" Jestlize ma pilot spoustu volneho prostoru kolem sebe, trefi se kam chce. Proste si to namiri na jeden bod a toho se drzi jako kliste. "Pilot" nebyl 911 omezovan vyskou, ve ktere dojde k narazu. (Pri pristani ma jen malou toleranci od povrchu drahy.)
Smerove udrzet letadlo nebyl problem az do okamziku stretu se vzduchovymi proudy v nizke vysce nad mestem, ktere vytvari mestska architektura. Je to stejne jako proudeni vody kolem balvanu v rece. Na hladine vidime v nekterych mistech vlny, ktere nejsou tvoreny vetrem. Problemem je udrzet letadlo ve stale stejnem klesani [ft/min]. Zrychlujici letadlo ma vlivem zmen hodnot laminarniho proudeni na horni strane kridla tendenci byt v "neustalenem" letu. Bud chce klesat strmeji nebo mene. Pak se pripoji vibrace, protoze dojde k odtrhavani vzduchovych vrstev od saci strany kridla a laminarni proudeni se zmeni na turbulentni. To vse, bud jednotlive nebo spolecne, MOHLO byt duvodem, proc se letadlo do budovy smerove "dotacelo". Je to sice jen jehla, ale GPS dokaze urcit presne misto, kam se chce trefit. Presnou polohu pozadovaneho bodu nebyl problem zjistit pri navsteve veze s GPS v kapse. [pláč]
Ani silne premotorizovane dvoumotoraky nemohly prekrocit kritickou bezpecnostni rychlost konstrukce. Na to jsou u boeingu prilis dobri konstrukteri nez aby jim podobna vec komplikovala let. Pokud by k tomu doslo, pak uz by se nejednalo o let, ale o nezvladnuty let stremhlavy. Tam byva omezeni ( a jeste s velkou rezervou) V bezp,max = cca 330 kts. Jenze to je rychlost uvazovana pro omezeni pretizenim konstrukce pri vybirani do vodorovneho letu, napr. po nouzovem klesani pri dekompresi kabiny. Pokud se chce pilot tak jako tak zabit, muze to pikovat i 660 kts, ono se to ero hned nerozpadne.Takovou rychlosti stejne nepoleti dlouho, neni kam, Zeme se priblizi raz dva.
Naprogramovany autopilot to dokaze na zaklade ulozenych dat letu. Proto je to autopilot. Da se naprogramovat i tak, aby nesel manualne vypnout. Pak se muzes jenom divat, jako piloti A-320 v Parizi, srali si to do lesa a bylo to. Ostatni je uz na sluzbe ruseni korespondence a vytvoreni "korespondence" mezi letadlem v krizi a ostatnimi letadly, pripadne s pozemnimi stanicemi, tedy vytvoreni korespondence vlastni, kterou budu vydavat za autentickou. Staci provest cviceni na trenazeru, navodit takovou odpovidajici situaci a zaznam kdykoliv pozdeji vydavat za autenticky. Srovnej jak lze vytvorit iluzi v rozhlasove hre, staci si dat zalezet a nedat tam pitomosti. Ja bych to tak udelal. Najdi si film "Capricorn One" - velmi nazorne a dnes i poucne. Dnes uz zadne sci-fi."

158187

4.4.2008 16:58

RE: Peníze...

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 157818

Dokonceni:
"Ero si musis vyvazit i na klesani nebo stoupani, to jinak nejde, jinak se nadres nebo spadnes. Nemuzes byt prilis "tezky na hlavu ani na ocas".
Dodnes jsem nevidel zabery teroristu nastupujicich skutecne do onech letadel. U nas , na chudem letisti, je pres 1200 kamer !!! Nejake nalezene pasy nejsou dukaz. Ostatne, ocelove profily "tekly" zarem a pas z vixlajvantu to prestal.? To stoji za zamysleni. Napriste se vyplati stavet baraky z vixlajvantu. Prijde to i lacineji.
Mobily napriklad pri preletu Australie jsou ti na prd, protoze tam nejsou retranslacni stanice. A muzes letet jak chces nizko nebo vysoko. 911 se telefonovalo z Faradayovy klece jako od tygra ze ZOO na Bulovku... Podivne. Jako v pripadu JFK zacinaji umirat lide okolo setreni, to je zvlastni. Muslim chlastajici pred smrti, to mi nejde do palice..."

158188

1.4.2008 14:00

RE: Peníze...

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 157717

problem ale je ze tupemu hovadu anti-anti neprijde svedectvi hasice hodnoverne a radsi veri novinarovi co tam ani nebyl.....takovou demenci nevyresite a ani nema cenu na to reagovat jinak nez nadavkama....
Ja to rikam furt...vykopat tyhle srace ze Zvedavce a zacit konstruktivni debatu a ne porad omylat to same dokolecka...
tohle droleni debat,omylani starych vyresenych veci stale dokolecka,reseni nesmyslu s proAmi je spatnej smer....zamerme se na nove dukazy a nove skutecnosti nez se nechat zatahnout do nekonecne debaty vo hovnu...
PS. omlouvam se za slovnik,ale sem uz vazne nasranej.,... [naštvaný]

157776

1.4.2008 18:29

RE: Peníze...

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 157717

Vzdyt rychlost letadel byla udana na neco kolem 500-600 mph, coz neni nad max rychlosti.
Vybuch po narazu nebyla zadna trhavina. To tak dela palivo pri kazde havarii letadla. Ale pletete sem hloupou teorii ktera potom zesmesnuje skutecne podezreni.
Vybuch paliva totiz zamezil velkemu mnozstvi tekutin, ktere udajne stekly do sachet.
Rozprasene palivo jiz neni tekutina ale plyn a ten pekne boucha. Proto se v Americe rika benzinu gas. Nafta dela totez.

157808

1.4.2008 19:18

RE: Peníze...

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?

Reakce na 157808

hloupou teorii? tak jaktoze pri druhem narazu na live zaberech neni zadne letadlo videt ale na tom co televize ukazovaly vecer ve zpravach z toho sameho uhlu uz letadlo je
http://911blog.yweb.sk/336/Ak-bola-oficialna-verzi...
video z toho clankuhttp://www.youtube.com/watch?v=rIC9K319J7A
problem toho paliva je v tom ze ho tam nebylo ani pul nadrze a pri narazu (nadrze sou v kridlech) by se jaksi rozprasilo hned pri narazu a bouchlo venku nikoli na druhe strane veze

157811

1.4.2008 22:59

RE: Peníze...

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 157811

Hloupou teorii jsem minil zminku o prehnane rychlosti.
Co se tyce mnozstvi paliva, zatim jste druhy mimo me, kdo si toho vsiml.
Letadla neletaji plna, kdyz palivo nepotrebuji a v tomto pripade byl let kratky a pasazeru bylo kolem poloviny kapacity. Velka cast byla spalena, takze do veze neslo 20 tisic galonu, coz bylo mnohokrat hlaseno.
"You're pretty much correct... Airliners don't usually fly with completely full fuel tanks, and it's a matter of the flight's length/duration.

Here in the US, dispatchers plan the flights to include fuel for:

a/ origin to destination, plus taxi fuel
b/ alternate fuel for destination (if required)
c/ fuel for enroute weather deviations/holding
d/ fuel for a :45 minute reserve

Depending on the local prices of fuel, we will also sometimes plan on tankering a quantity of less expensive fuel to minimize the purchase of more expensive fuel at a downline station.

The whole object of the game is to tailor fuel loads to the mission to be flown, and minimize the amount of weight on the aircraft."
http://www.airliners.net/discussions/tech_ops/read.main/46316

Nadrze jsou v kridlech ale nejvetsi nadrz ma "letoun mezi nohama" a ta je nejvetsi.
Rekl bych, ze po narazu se z letadla stala lavina malych kusu, ktere budovou proletly a vzaly sebou palivo, tudiz exploze na obou stranach veze.

157831

1.4.2008 23:14

RE: Peníze...

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?

Reakce na 157831

>Letadla neletaji plna, kdyz palivo nepotrebuji a v tomto pripade
>byl let kratky a pasazeru bylo kolem poloviny kapacity. Velka
>cast byla spalena,

Umyslne pisete nepravdu nebo nevite? Letadla plna byla a mela letet jenom na zapadni pobrezi. U vas je tohle kratky let?

157833

2.4.2008 9:01

RE: Peníze...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 157833

Plná? Pátou pětiletku splníme, že soudruhu Semtexi!

157860

2.4.2008 20:42

RE: Peníze...

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?

Reakce na 157860

>Plná? Pátou pětiletku splníme, že soudruhu Semtexi!

Jste vtipny pane Hestroy zasmal jsem se. Ano ta letadla byla plna paliva. Prave proto byly uneseny brzy po startu.

157917

2.4.2008 21:21

RE: Peníze...

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 157917

Ano ta letadla byla plna paliva.
Vite neco o tankovani domacich letu v USA nebo umyslne ignorujete vyse uvedeny komentar z www.airliners.net?

157922

2.4.2008 21:14

RE: Peníze...

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?

Reakce na 157922

>Ano ta letadla byla plna paliva.
>Vite neco o tankovani domacich letu v USA nebo umyslne ignorujete
>vyse uvedeny komentar z www.airliners.net?

Letadla mela nejvice paliva natankovaneho na vnitrostatni let. Nebyla uplne totalne plna ale "temer" plna. Je samozrejme ze z ruznych technickych duvodu se nadrze v letadlech neplni uplne plna az po hrdla. Vy me berete za slovo umyslne ze jo? Je prece jasne ze paliva mely letadla urcite vic nez kdyby treba letela jenom do New Yorku nez do Los Angeles. Nemyslite?

157927

3.4.2008 0:00

RE: Palivo

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 157927

Nakonec jsme se u toho piva meli sejit.
Za slovo vas vubec neberu ale pisu to proto, ze oficialni verze psala o 20ti tisicich galonech paliva. Nekdo si precetl popis B767-200 a tam se docetl, ze se tam tolik vejde. Mezi nami takova chybicka nevadi ale kdyz je clanek urcen doslova miliardam lidi, tak se nedivte ze se tim pokrouti cela informace. Kdyz byva spatne pocasi a letadlo plne, pamatuji ze jsme je plnili "az po hrdla" ze doslova pretekala. Aby pan Rehorek nerekl, ze lzu, dnes se nesmi nic vylevat ale drive se takovy pozor nedaval.
Jenze 9/11 byl krasny den a letadla poloprazdna.
Kolik dalsich nepresnych udaju napsali do clanku v Popular Mechanix? Ten clovek co clanek sesmolil, se priznal ze vlasne moc nevi.[oči v sloup]

157957

2.4.2008 16:39

RE: Peníze...

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 157833

"U vas je tohle kratky let?"
Ano kratky. S Boeingem 767-200 jsem osobne mnoho let pracoval.
Kdyz se obcas zvysil naklad, tesne pred odletem, museli jsme jeste dotankovat dalsi mnozstvi paliva.

"You're pretty much correct... Airliners don't usually fly with completely full fuel tanks, and it's a matter of the flight's length/duration.

Here in the US, dispatchers plan the flights to include fuel for:

a/ origin to destination, plus taxi fuel
b/ alternate fuel for destination (if required)
c/ fuel for enroute weather deviations/holding
d/ fuel for a :45 minute reserve

Depending on the local prices of fuel, we will also sometimes plan on tankering a quantity of less expensive fuel to minimize the purchase of more expensive fuel at a downline station.

The whole object of the game is to tailor fuel loads to the mission to be flown, and minimize the amount of weight on the aircraft."
http://www.airliners.net/discussions/tech_ops/read...

157897

2.4.2008 2:17

RE: Peníze...

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?

Reakce na 157831

na obou stranach veze to je preci blbost vzdyt veze sestavaly ze nekolika metr silnych ocelovych nosniku v jadre predstava ze pres to proleti letadlo z hliniku je jako kdyby letadlo z papiru prolitlo prkennou stenou na obou stranach steny to bych bral ale ne tak jak vypadal druhy naraz navic v tech odkazech co sem posilal je detailni rozbor a to letadlo tam proste na live zaznamu neni pak sou kolem toho dalsi podivnosti...

157849

2.4.2008 16:34

RE: Peníze...

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 157849

"na obou stranach veze to je preci blbost vzdyt veze sestavaly ze nekolika metr silnych ocelovych nosniku v jadre"

Dekuji za priznani, ze nosniky v jadre meli metr, pridavam, ze 10cm tluste oceli.
Letadlo se po narazu okamzite roztristilo a lavina materialu ty silne traverzy "obtekla", vcetne paliva.
U druhe veze letadlo vlastne jadro minulo.

157898

1.4.2008 18:55

RE: Peníze...

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?

Reakce na 157808

a co se tyce te rychlosti je to asi 570 mph to samozrejme je mozne ALE NE V DANE VYSCE [smích]

157813

2.4.2008 18:19

RE: Peníze...

Kevin 78.?.?.?

Reakce na 157808

>Vybuch po narazu nebyla zadna trhavina. To tak dela palivo pri kazde havarii letadla. Ale pletete sem hloupou teorii ktera potom zesmesnuje skutecne podezreni.

>Vybuch paliva totiz zamezil velkemu mnozstvi tekutin, ktere udajne stekly do sachet.


Tak moment. Tohle bych potreboval objasnit. Kdyz teda to palivo po narazu vybouchlo, co potom horelo nekolik hodin ve WTC a roztavilo nosniky ?? Vzdyt to je zakladni bod kazdeho 911 debunkingu, ze palivo stekalo dolu a horelo, cimz oslabilo a roztavilo nosne sloupy centralniho jadra WTC...

157904

2.4.2008 20:32

RE: Peníze...

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?

Reakce na 157904

> co potom horelo nekolik hodin ve WTC a
>roztavilo nosniky ??

Vite, ze kancelare WTC byly zarizene kancleraskym zarizenim, jako stoly, zidle, computery, koberce, na stenach visely obrazky, whiteboards, etc, etc...Myslite, ze drevene a z umele hmoty nabytek nehori? Nebo koberce z umele hmoty nehori? Tohle vsechno horelo jeste mnoho dni po katastrofe.

157916

2.4.2008 20:52

RE: Peníze...

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 157916

jeste jednou:
Veze prece nestaly nekolik hodin ale podivnym zpusobem hapaly presne do sveho pudorysu. Jak je mozne, ze za hodinu dokazalo horici drevo a plastik dostatecne zahrat tlustou ocel?

157921

2.4.2008 21:53

RE: Peníze...

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?

Reakce na 157921

>jeste jednou:
>Veze prece nestaly nekolik hodin ale podivnym zpusobem hapaly
>presne do sveho pudorysu. Jak je mozne, ze za hodinu dokazalo
>horici drevo a plastik dostatecne zahrat tlustou ocel?

Uplne normalne. Ohen horel az ocel ohral na nejakych 800-1000 stupnu C. Na ztratu nosnosti staci 550 stupnu C. Takze mrakodrapy hapaly. To je taky nazor MIT inzenyru Orala Buyukozturk a Franz-Josef Ulma a nejenom muj. Muzete si je zkontrolovat pomoci google. Ale jenom jestli chcete. Vsadim se ze asi moc nechcete.

157929

3.4.2008 0:06

RE: Peníze...

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 157929

"Vsadim se ze asi moc nechcete."
Proc bych nechtel. Vlastne jsem to jiz cetl ale take jsem cetl jine, kde take experti rikaji uplne neco jineho.
Co se takhle zeptat kovare na Vaclavaku, jak dlouho je treba 10cm tlustou ohrat ocel
aby se dala ohybat. Druha vez horela jen na jedne strane ale spadla daleko driv. Jak to? Nikdo jiz nic nevyresi. Ovsem vime, ze valka v Iraku byla zalozena na lzi, tak jak potom mame verit vsemu ostatnimu?
Na internetu stale koluji narazky, jak lhal Clinton o sve osobni slabosti ale ze lhal Bush, Wolfowitz a ostatni to jiz nevadi? Nezda se vam ze zde mame foul play?
Americti vojaci umiraji a ani poradne nevime proc tam jsme.
Ze pry nastolime v Iraku demokracii. Verite tomu?

157959

2.4.2008 23:13

RE: Peníze...

Kevin 78.?.?.?

Reakce na 157916

>Vite, ze kancelare WTC byly zarizene kancleraskym zarizenim, jako stoly, zidle, computery, koberce, na stenach visely obrazky, whiteboards, etc, etc...Myslite, ze drevene a z umele hmoty nabytek nehori? Nebo koberce z umele hmoty nehori? Tohle vsechno horelo jeste mnoho dni po katastrofe.

Jo, jenom takovy maly problem. Co myslite, jak se zpracovava zelezo? Proc kovari a hutnici pracne vyrabeji koks a drevene uhli kdyz by jim podle vas stacil ohynek z par kusu dreva? A proc se vam zarem nezdeformuje rost v kachlich nebo krbu i kdyz tam ohen hori treba cely den?

Muzu vam odpovedne rict, ze libovolne velika hromada kancelarskych skrinek, whiteboardu, papiru a kobercu vam neda dost tepla na jakoukoli manipulaci se zelezem...

157946

3.4.2008 0:15

RE: Peníze...

google 84.?.?.?

Reakce na 157946

>Muzu vam odpovedne rict, ze libovolne velika hromada
>kancelarskych skrinek, whiteboardu, papiru a kobercu vam neda
>dost tepla na jakoukoli manipulaci se zelezem...

to mi pripomina otazku na Radio Jerevan.

-da sa spustat sa po ostrom zabradli po holej prdeli?

RJ: ano, ale bude to velmi boliet a krvacat.

-da sa to ale urobit tak aby to nebolelo a nekrvacalo?

RJ: ano, len si musite predtym dat obit vajca a prdel plechom.

-ok, da sa to ale urobit tak, aby to nebolelo, nekrvacalo a nemusiet su kule predtym obit plechom?

RJ: ano, da sa. len to musi byt stranicky ukol.


takze sa na to Kevin musite pozriet s pohladu shabes boy-ov a ich stranickych ukolov.
ak to je stranicky ukol, tak roztavite ocel aj kancelarskym papierom.

157952

2.4.2008 21:01

RE: Peníze...

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 157904

Kdyz teda to palivo po narazu vybouchlo, co potom horelo nekolik hodin ve WTC a roztavilo nosniky ??
Veze prece nestaly nekolik hodin ale podivnym zpusobem hapaly presne do sveho pudorysu. Zde sam prinasite otazku, jak je mozne, ze za hodinu dokazalo horici drevo a plastik dostatecne zahrat tlustou ocel?

157920

1.4.2008 3:25

RE: Peníze...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 157707

Myslím si, že lidé typu anti-anti jsou psychologičtí válečníci, kteří na tomto fóru a jinde opakovaně porušují platný trestní zákon podporou hnutí, které potlačuje práva a svobody - radikálního sionismu. Myslím si, že bychom měli na onu jejich "trestnou" válku přistoupit, pochytat je a izolovat. Myslím si, že ti, kteří bourají domy Palestinců by měli být v jimi vytvořené okupační válce zabiti a také všichni, kteří je podporují a především ti, kteří to řídí a vydělávají na tom. Taková je logika války. Je nás 6 miliard, jich je sotva pár milionů, a jestliže si oni osobují ono právo, ukažme jim, jak vypadá v praxi. Žádné vraždění a ničení - trest - tak tomu říkají a tak to i chápou. Dokažme jim, že nejsou žádnou nadřazenou rasou, že nejsou žádní vyvolení vládnout světu, že jejich vychytralost a nemorálnost nemá žádnou šanci proti naší moudrosti a etice. A neříkejme jim židé, protože oni žádnými židy nejsou a většina židů by se od nich nejraději distancovala - kdyby je nepřetržitě nevydírali.

157734

1.4.2008 14:17

RE: Peníze...

anti-anti 62.?.?.?

Reakce na 157734

Psychologický válečník vám odvětí, že se bavíme o WTC a chci důkazy o tom, že útok byla "vnitřní práce". Palestinci se radovali z útoku na USA a Usáma bin Ládin požadoval zastavení podpory Izraele ze strany USA. Toho Izraele, který byl okamžitě po vzniku napaden všemi okolními státy.

157773

1.4.2008 19:02

RE: Peníze...

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?

Reakce na 157773

radujici se palestinci byla obludna medialni lez ty zabery byly bud zinscenovany zamerne nebo nekolik let stare a uplne mimo kontext [vyplazený jazyk]

157803

2.4.2008 8:51

RE: Peníze...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 157773

najviac sa zaradoval silverstein,
[chechtot] [chechtot]

157858

3.4.2008 17:04

RE: Peníze...

nehorlavazapalka 212.?.?.?

Reakce na 157707

dým,prach.....

haha

žádny pracha ani dým ty bambulo,ale 3-metrové kusy stěn a nábytku

doporučuji tu část od 0:45

http://youtube.com/watch?v=GuAwptJTogA

158060

31.3.2008 21:59

RE: Peníze...

supino1 213.?.?.?

Reakce na 157685

"Snad mi nechcete někdo tvrdit, že tam byli"

A môžete mi dokázať, že tam neboli? Ono celkovo tie budovy padli tak nejak divne. Popýtajte sa odborníkov na statiku.

157701

31.3.2008 22:32

RE: Peníze...

anti-anti 62.?.?.?

Reakce na 157701

Nuž. A změnilo by to něco na způsobu provedení útoku kdyby tam byly výbušniny? Letadlo nabouralo do mrakodrapu. Mrakodrap spadl a udělal paseku v okolí. To nikdo doufám nepopírá. Položit výbušniny zkoušeli teroristé také podle oficiální teorie. V roce 1993. Nebyl úspěšný. Další pokus snad mohla vláda USA udělat pouze zvýšením počtu výbušnin. NE?

157709

1.4.2008 5:27

RE: Peníze...

konspirator 74.?.?.?

Reakce na 157709

Predpokladam, ze tiez veris na bociana co nosi deticky...krocan eh??

157739

1.4.2008 19:41

RE: Peníze...

Jan X. 213.?.?.?

Reakce na 157709

"Spadl" to je dost eufemismus pro odstřelení budovy, nemyslíte? [překvapení] [oči v sloup]
A jestli potřebujete ty důkazy o odstsřelu, tak tady jsem vám je (kdybyste náhodou neuměl anglicky) přeložil:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3219629169575348946

157815

1.4.2008 20:30

RE: Peníze...

anti-anti 62.?.?.?

Reakce na 157815

Je ve filmu toto?

Pokud ano, není o co stát. Nesouhlasím s body 1. a 3.-7. Nějaký důvěryhodnější důkaz než poblázněný architekt s přednáškou by nebyl? Tato přednáška je už dlouho známá.

157821

1.4.2008 1:23

RE: Peníze...

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 157685

Tezko verit, moc se vam nedivim. Ale kdyby jste se zamyslel nad naslednym vstupem do valky, tak je cely dej logictejsi.
WTC udajne potrebovaly velke opravy, ktere za sumu vyssi nez jejich hodnota.
O logice demolice si muzete cist tolik materialu hned od prvniho dne az do dnesnich podrobnejsich detailu.
Ano, je podivne, ze by pojistovna ochotne platila za udajny podvod ale to jeste neznamena, ze ty penize zaplati pojistovna. A i kdyby, tak ty penize vlastne platite vy i ja a kazdy kdo dostal oznameni, ze jejich pojistka prave sla nahoru.
Myslite, ze pro ne je to tak moc penez? Miliarda dolaru dnes jiz neni to co byvala pred nemnoha lety.

157725

31.3.2008 21:18

Čo je pravda?

supino1 213.?.?.?

Takže, vidím to asi takto. Mr. Silverstein kúpil budovy, dal si ich, solídne, poistiť a bum. Teroristi vykonali svoju špinavú prácu.
Nejakých pár debílkov, ochotných obetovať sa v mene viery, oklamali všetky špionážne služby. Xexe, neviem si ani predstaviť ako sa riadi lietadlo...malé!...nie to ešte také veľké dopravné.
Takže znova..ako to bolo?
Vraj mohamedánski teroristi. Nedokážem tomu len tak jednoducho uveriť. Vynára sa priveľa otázok bez odpovedí. Ak to bola akcia Al-Káidy, prečo si vybrali lietadlá v takom čase??..mohli predsa ísť aj na neskoršie lety. Bolo by viac mŕtvych??.. Prečo majitelia KLM náhle začali predávať akcie mesiac pred "útokom"? Prečo väčšina zamestnancov WTC mala dovolenku?...Prečo Mr. Silverstein zvyšoval poistku pár týždňov pred?...Prečo sa prezident najväčšej svetovej veľmoci (USA) správal viac než divne?... Všetko náhody? Náhody sa stávajú, ale nezvykne ich byť toľko nakope.
Nebol to náhodou teroristický útok vlády na vlastných občanov? Nebyť tohoto tzv. teroristického útoku, NIKDY by v USA neprešli zákony, ktoré prešli. O špehovaní vlastných občanov. Orwell (keby žil) by mal napísať aj "2010" alebo "2015"? Ten Veľký Brat je oveľa silnejší než býval.

157700

31.3.2008 21:54

RE: Čo je pravda?

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 157700

2012-2046. Kdo přežije, vyhraje [cool]

157702

31.3.2008 21:46

Neni on zid?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Tenhle zid (teda, smi se to rict, ne?) je naprosto neuveritelnej. Ja nevim, jestli to maji vsichni v krvi, ale tenhle je naprosto exemplarni. Je zcela evidentni, ze o cele akci musel vedet predem a jeste ma tu drzost dal zdimat dalsi prachy. Jako chapu, ze miliarda dolaru dneska neni to same co miliarda dolaru pred peti lety, no ale tohle je prece jenom trochu chucpe.

157704

1.4.2008 0:42

RE: Neni on zid?

dub 86.?.?.?

Reakce na 157704

to není jen "trochu" chucpe. nicméně co čekat od člověka, který zbohatl na pornobyznyse...

157723

31.3.2008 23:03

???

himlhergot 194.?.?.?

To je prostě neskonalá a do nebevolající ostudná drzost. Ten člověk má sedět do životně v kriminále. Místo toho vydělává na něštěstí druhých, nejen v USA, že..., to bych [bliji]

157712

1.4.2008 2:21

Můj názor

dispečer 85.?.?.?

Pracuji v letectvi. Dovolte mi, abych připojil svůj názor a to takový, že je to celé nějaké podivné. Pokud je oficiální verze pravdivá, tak 11. září v Americe nepracoval nikdo v letovém provozu, CIA měla dovolenou, Družice měly sanitární den a v Pentagonu asi sháněli toaleťák. Jedna nebo dvě složky můžou kiksnout, ale tam se hlavně jedná o zabezpečovací systém a ta nepravděpodobnost je veliká. Prostě si jako člověk co tím letovým provozem prolezl a zná ho, si neumím představit, že by najednou během pěti minut, byli všichni na záchodě, počítače přestaly fungovat atd. Ale prostě se to stalo a my už s tím nic neuděláme.

157727

1.4.2008 1:40

Můj názor 2

dispečer 85.?.?.?

Dále mi dovolte vysvětlit co jsem měl na mysli. Zůstanu u zabezpečení letového provozu zde v Čechách a pak si domyslíte jaké je to asi v USA. Letadlo je samozřejmě možné unést, jak u nás tak kdekoli ve světě, to netvrdím. Popíši co se normálně stane při odklonu letadla z kurzu. Před každým vzletem dostane kapitán letu "squawk" kód a letový plán, který je nahrán v počítači letadla. Squawk kód se mění při průletu každou kontrolní zónou, nejdéle však po 10-ti minutách. Tímto kódem se letadlo identifikuje ve vzdušném prostoru. Když někdo unese letadlo a kapitán se neozve v příslušném intervalu, začíná stav nouze a vyhodnocení. Každopádně vždy dostává echo ozbrojená složka,která má od té doby pohotovost. Dalších pět minut se čeká na navázání kontaktu s letem, po této době startuje ozbrojená složka , která letí na určený kurz letadla. Pokud je na radaru a letí v určeném letovém koridoru. Takže únosce má 15 minut na to aby se ozval a řekl co chce. Ozbrojená složka provede vizuální kontrolu letu. Pak existují 3 mírové donucovací metody k navázání kontaktu s kontrolou letu. Pokud pilot v letadle reaguje, ale má třeba poruchu přístrojů dostane ho ozbrojená složka na nejbližší možné místo přistání s tím že obě letadla jsou nyní vojenská složka. Pokud ale nikdo nereaguje, příkaz je jednoznačný. U nás je to horší s neobydlenými zónami, ale i tak jich je dost. Pak existuje koridor s omezeným přístupem a tzv nulový koridor. Ten my u nás nemáme, ale v USA jich mají nespočet. Koridor s omezeným přístupem, může využívat pouze ozbrojená složka a to ještě jen tehdy pokud je prostor ohrožen. Pokud ale vědomně nebo nevědomně poruším letový plán a uhnu z koridoru, okamžitě ztrácím squawk kód a jsem zařazen do kategorie letu narušitel. V takovémto případě je postup stejný, ale ozbr. složky startují ihned a letí na kurz letu. Vše jde navíc přes ministra obrany anejvyšší místa, která se musí rychle rozhodnout co s letem udělat. Ať jsem terorista nebo jen pilot v nouzi, vždy mám 15 minut maximálně na to abych něco udělal, pak už mám vojenský doprovod.....

157728

1.4.2008 2:00

Můj názor 3

dispečer 85.?.?.?

Zabezpečovací zařízení je tak dobře vymyšlené, že letadlo vysílá nejbližšímu kontolnímu středisku Squawk kód v kterém jsou údaje o letové výšce, kurzu, stav paliva a základní životně důležité tech. údaje. Toto zařízení má i vlastní nepřerušitelný zdroj. Toto zařízení je v letadle ukryto a zapečetěno. Já osobně jsem nikdy nezjistil kde se v letadle nachází, navíc je prý v každém letadle jinde. Radar prostě neoblbnu, pokud neletím ve výšce max. 500 m.n.m.
Což s dopravním letadlem nejde, pokud nejdu na přistání. Pak se ještě dělá vzájemná identifikace. Vysvětlím. Letím ve výšce 10.000 m a kontrola letu mi udá souřadnice letu třeba N0017F, a současně moje údaje zadá letadlu které by mě na určených souřadnicích mělo vidět na radaru i vizuálně. Pokud letadlo vidím a je na určených souřadnicích musím ihned potvrdit věži, vizuální kontakt, to se děje celý let, a týká se to i malých letadel. Pokud to letadlo nevidím ani na radaru ani vizuálně, nebo je na jiných souřadnicích, vše musím hlásit. Pak existuje tzv. naváděcí kontrola, která v případě nutných změn letového plánu, změní ůdaje v počítači letadla. Pilot je s tím srozumněn, jelikož na tu dobu musí převzít ruční řízení a vypnout autopilota. Během letu se vyhodnocuje podle squawk kódu volnost letových koridorů. Je toho ale mnohem více a nebudu zde psát vše co jsem se učil. V USA v té době měli ještě o dva zabezpečovací systémy, jeden pozemní a jeden vzdušný více než Evropa. WTC se navíc nacházelo v Nulovém koridoru, vše jsem propočítával a zjistil jsem že aby to mohlo být reálně možné, muselo se dít asi toto: ........

157730

1.4.2008 1:52

Můj názor 4 (lehká nadsázka) :-)

dispečer 85.?.?.?

..... muselo se dít asi toto:
Letadla odstartovala bez squawk kódu
Piloti nenašli v kabině vysílačku
Zapomněli také na přísná pravidla pobytu v kabině
Ten den USA měnila kondenzátory ve všech radarech, takže nebyly funkční
Na kontrolních věžích měli všichni do jednoho spalničky, takže leželi doma
Další dva zabezpečovací systémy se ten den porouchaly
Ozbrojeným složkám se nedalo dovolat, nešel jim proud a záložní zdroje procházely rekonstrukcí
Ministr obrany, všichni jeho podřízení a prezident byli asi po mejdanu a měli bolehlav, tak nebrali telefony.
Takže jediný kdo měl ten den ohromné štěstí a fungoval byli teroristi. Opravdu nejsem magor abych věřil v selhání všech prostředků najednou. U jednoho letadla bych to ještě překousl, ale u 5 letadel? Nikdy. Toto jsou prostě fakta, která nevyvrátí nikdo, leda by byl šotkem, který zařídil globální selhání. Nepřesvědčuji nikoho o tom, že to musí být po mém, ale ta technika prostě očůrat nejde. A když tak ne všechna najednou. Pokud někdo znáte zabezpečovací systém vlakového provozu, nejen povrchně tak víte o čem mluvím a u letadel je to zabezpečení mnohem lepší, přesnější a několikanásobné. Je mi líto, že se to stalo ,a je mi líto ještě více toho, že se to stalo spouštěcím mechanizmem k vraždění a boji o území a suroviny. Co dodat, věřte si čemu chcete, já si s dalšími lidmi dovolím pochybovat o pravdě.

157731

1.4.2008 3:01

Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

dispečer 85.?.?.?

Velké dopravní letadlo je skoro nemožné nasměrovat někam, pokud není zbržděné, nemá vysunuté klapky a podvozek. V této výšce je to skoro nemožné. Ta letadla letěla poslední metry ve zpětné turbulenci, čemuž odpovídá to natáčení letadla na bok. Já to nikdy v reálu nezkoušel, ale na trenažéru se mi to povedlo až na patnáctý pokus. Myslím si, že to, že se obě letadla strefila do věží byla více méně náhoda. Možná to ani nebyl pravý cíl. Z mého pohledu by byl útok mnohem účinnější kdyby se pokusili o neřízené přistání mezi mrakodrapy. Jinak teroristé kteří řídili ty letadla, museli být profíci a navíc se museli učit létat v těch nejlepších Amerických leteckých školách. Což je snad největší paradox.

157733

1.4.2008 4:25

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 157733

Velmi poucne neni nad to, kdyz se clovek dozvi neco noveho z "kuchyne", kde se jenom tak nedostane. [smích]

157737

1.4.2008 7:13

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 157733

Dokaze takovy manevr udelat autopilot?

157744

3.4.2008 2:35

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?

Reakce na 157744

autopilot v tomahawku jiste ano [mrknutí jedním okem]

157963

1.4.2008 7:34

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 157733

No vidíte, pane dispečere, přesto se jim to povedlo. Doufám, že si váš podrobný popis leteckého provozu přečte i "anti-anti" a přestane nám tady podsouvat falešnou kartu o výbuchu náloží v roce 1993? (na něj zásadné nereaguji, proto to napíši sem). I to se svedlo na Araby. Důsledným vyšetřováním agenty FBI se zjistila zajímavá věc. Byl to pokus výdržnosti konstrukce při výbuchu a "otisky prstů" usvědčovali z tohoto experimentu Mossad. Oba "horliví" agenti (čti-poctiví a neúplatní Američané) byly zavražděni. Jeden z nich - John O'Neill, kterého Larry Silverstein několik dnů před útokem zaměstnal ve WTC jako agenta bezpečnosti a jeho tělo bylo nalezeno v troskách.

Teď se vrátím k tomu leteckému provozu. Ve stejný den útoku probíhalo vojenské cvičení - Air Force - obrana proti teroristickým útokům. Stejná taktika jako v Londýně při výbuchu v metru. Tehdejší ministr války, Donald Rumsfeld, nařídil leteckým dispečerům, že veškeré mimořádné situace se budou hlásit do Pentagonu - nikoliv na NORAD - což byl původní předpis. Začíná to nyní být pro ty teroristy mnohem jednodušší (!) Že ano? Podrobné záležitosti jsou pro nás zatím spekulace a zbytek jsme všichni viděli v televizi.

157746

1.4.2008 18:12

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

anti-anti 62.?.?.?

Reakce na 157746

Nuž. Tak asi byly piloti z Al-Kaidy velmi dobře vyškolení v pilotování. Nutnost mít vysunutý podvozek k nabourání do mrakodrapu je nesmysl. Podvozek snižuje aerodynamiku letadla a manévrovatelnost. Spomalit teroristé nemuseli. Uměli řídit letadlo narozdíl od pana dispečera, nikdy žádné letadlo nepilotoval. Jestli pak "dispečer" dokázal s letadlem na simulátoru (není to MS simulátor??) přistát? Aby nám tu nepovídal něco o nutnosti nejlepšího výcviku u Amerických letadloškol. Vy si opravdu myslíte, že Americké letecké školy jsou nejlepší??

Krom toho, před pár lety, jste se tu radovali, že aerolinky žalovali vládu USA. Ne proto, že by za útoky mohla, ale proto, že málo šmírovala občany a nezabránila útokům.

157800

1.4.2008 12:53

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

stanko74 195.?.?.?

Reakce na 157733

Konečne niekto trafil klinec po hlavičke. Všetky diskusie sa vždy zvrtnú na nepodstatné a nepreukázateľné hádky ohľadom kolapsu dvojičiek, ku ktorým by však v skutočnosti nemohlo dôjsť, keby obranné a bezpečnostné systémy aspoň minimálne fungovali.
Média nám tvrdia, že to, čo sme všetci v priamom prenose videli bol najstrašnejší teroristický útok v histórii. To čo sa v skutočnosti stalo, však bolo bezprecedentné a presne načasované globálne zlyhanie všetkých bezpečnostných prvkov, na ktoré si len spomeniete...
...tajné služby nič netušili, letisková bezpečnosť na troch rôznych letiskách usadila v rovnakom čase ozbrojených teroristov do štyroch lietadiel, kontrolné veže neskoro zaregistrovali zmeny v letovom pláne, NORAD takmer 1,5 hodiny zo zeme pozoroval ako sa preháňajú teroristi nad kontinentom, prezidentova ochranka v čase, keď "nikto" netušil o rozsahu útoku a dve lietadlá boli stále vo vzduchu, nechala prezidenta pol hodinu sedieť vo verejnej budove a perlička na záver: civilné lietadlo, včas a jednoznačne identifikované ako unesené, s jasným kamikadze zámerom, úspešne zaútočilo na Pentagon [překvapení]
Týmto by som rád požiadal všetkých, ktorí tomu rozumejú lepšie ako ja, nech mi vysvetlia ako to, že Generálny štáb najsilnejšej a najsofistikovanejšej armády sveta, je chránený jedinou kamerou na parkovisku.

157765

1.4.2008 14:34

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 157733

Díky za skvělý příspěvek... Velmi poučné... [smích]

157780

1.4.2008 18:31

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?

Reakce na 157780

>Díky za skvělý příspěvek... Velmi poučné... [smích]

Prispevek je velmi a velmi nepoucny. Je znamo a zdokumentovano jak arabsti nezkuseni piloti leteli - leteli hrozne a jejich manevrovani letadly bylo nebezpecne a cestujicim neprijemne. Vzdyt o tom bylo podano mnoho svedectvi od cestujicich a posadky na palubnich telefonech a mobilech. A jeste k tomu pilotovani: Ja dlouhodobe znam jednoho vojenskeho pilota a asi tri civilni piloty. Se vsemi jsem pri ruznych prilezitostech udalosti 9/11 diskutoval. Moji znami piloti neshledavaji na schopnostech unoscu narazit do mrakodrapu nic divneho. A reakce pozemniho personalu a vojaku? Tam taky neni nic divneho. Vzdyt do te doby oni neznali nic jineho nez klasicke unosy pri kterych unosci vzdycky nekde pristali a pozadovali propusteni na svobodu jejich kamaradu. Nikdo z tehle lidi nevedel co se stane. 9/11 je celkem jednoducha zapletka fanatickych dzihadistu jejich pribehy jsou presne zmapovany. Ze dali Bush s Cheneyem do mrakodrapu vybusniny je smesny vymysl, skonceno, podepsano.

157798

1.4.2008 18:44

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 157798

prej je znamo a zdokumentovano..[smích]) kym??Americkou vladou??[smích])
a jenom tak pro upresneni...zkousel jste Semtexi nekdy volat z letadla mobilem??.)) verim ze by se vam za urcitych okolnosti podarilo zachytit mozna signal ale velice pochybuju ze by jste si volal nekolik desitek minut..[smích])
ostatne vite v jake letove hladdine ty letadla letela??
kdyby se mi v nejakym filmu snazili namluvit ze nekdo vola z letadla mobilem ,tak bych si rikal ze to je pekna kravina,ale ze mi to bude chtit namluvit oficialne Americka vlada,tak to je fakt Joke..[smích])
PS: nevite proc dela Saudi Airlines delaj takovej povyk ze se od nich muze volat z mobilu a delaji z toho takovy unikat ,kdyz v USA je to naprosto bezne??[smích])

157802

1.4.2008 19:10

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

Miroslav Yamato 62.?.?.?

Reakce na 157802

No přesně, zrovna jeden z velkých důvodů mých pochybností o oficiálních vysvětleních. Jestli něčemu dost rozumím, tak mobilům ano...a ty telefonáty jsou ztěží vysvětlitelné, vzhledem k výšce letu etc. Nemluvě o jejich délce! No a pokud šlo o palubní telefon, proč tedy tento hovor(y) nebyl(y) registrován(y)? To jsou prostě technické záhady, které lze stěží obhájit...

Momochodem, když už telefony...dobrý joke je ten Afganistán, USA/NATO tam pernamentně vyhrávají, ale o tom, kdy bude možno si zavolat rozhoduje...Taliban [chechtot]

157807

1.4.2008 19:50

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?

Reakce na 157807

Mobilem telefonovat v male vysce z letadla lze. Sam jsem to totiz zkusil. Dokonce ty telefonaty byly nahrane z tisnovych volani 911. Vite, to se normalne dela. Kdyby slo o falsifikaty tak za 7 let by se nekdo urcite prihlasil. A telefonovat z palubniho telefonu jde samozrejme za vsech podminek. Jedna letuska telefonovala PALUBNIM telefonem po vetsinu letu a tak dokonce vime velmi podrobne co se na palube delo. Hlavne kdyz volalo jeste nekolik lidi mobily. Nejakou zajimavou nahodou informace od hovoru na 911, hovoru pribuznym a pratelum z mobilu a palubnich telefonu souhlasi. Zadne rozpory nejsou. Divne. Nebo je organizace tech Bushistickych mafianu tak dokonala?

157819

2.4.2008 12:37

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

pastinak 23cenzura (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 157819

oni leteli v male vysce???proc zase lzes?ty sam jsi si zavolal z letadla a mluvil jsi dyl jak pet minut???a kde to bylo jakyho jsi mel operatora??? kde litaj velka letadla tak nizko ze z nich je mozne volat ?? a nebo opravdu neumis nic jinyho nez lhat???
jinak proc si myslis ze by se nekdo za 7 let prihlasil??? vzdyt jsou vsichni mrtvy ne,tak jak se muzou kurva prihlasit ze z toho letadla nevolali?[zmaten]
jinak co dokazuje ze telefonovala letuska z PALUBNIHO telefonu a to ze to souhlasilo s ostatnima hovorama???
podle me to dokazuje jenom to ze ses fakt omezenej..!!!!
Jinak ty ty rodiny co jim bylo volano z letadla znas??? rikali ti to osobne a nebo ti nekoho ukazali v televizi ,rekli ze to je ten clovek kterymu bylo volano z letadla a ty tomu proste veris???
proc by to nemohli byt agenti???
tohle je jenom tvoje tvrzeni ,proti mymu a zadny nezvratny dukazy nemas....
ohanis se tu jenom dukazy dodane vinikem( americkou vladou),takze jestli nevidis svou tupost,tak ja jo...!!!!
PS: myslis ze je tak tezky donutit cloveka aby zavolal svy manzelce a rekl ji ze byl unesen letadlem??? [chechtot]
jo a da se nekde podivat na ty prepisy co vlastne ty lidi z letadel volali???nebo da se to nekde dokonce poslechnout original???

157870

2.4.2008 12:39

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

Jarin 85.?.?.?

Reakce na 157870

Je jasné, že některé telefonáty jsou falzifikáty.
A když některé jsou, tak se stávají nevěrohodnými všechny telefonáty.
FBI připustila, že se široce ventilovaný telefonát Barbory Olsen (reportérky CNN a manželky tehdejšího generálního prokurátora) z jednoho uneseného letadla neuskutečnil.
Podle původní verze totiž nepoužívala mobil, ale palubní telefon, který musí být aktivován kreditní kartou, která po sobě nechává záznam v databázi hovorů.
Kdosi zřejmě zapomněl, že se to dá dopátrat [smích] http://www.opednews.com/articles/2/opedne_bill_dou...

157878

2.4.2008 18:16

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

Kevin 78.?.?.?

Reakce na 157819

>Mobilem telefonovat v male vysce z letadla lze. Sam jsem to totiz zkusil. Dokonce ty telefonaty byly nahrane z tisnovych volani 911.

V tom pripade musi byt asi US telefoni sit odlisna od vsech jinych siti na svete. Protoze mne se nepovedlo zavolat si domu mobilem ani z maleho Piperu na letove hladine 2000 ft. Rychlost a tim i dopplerovsky posun byl prilis veliky a pokud se i volani povedlo, spojeni se do minuty rozpadlo po neuspesnem prepnuti na dalsi vez. Navic, bezne BTS maji standartne osazovane anteny s vyzarovanim -15°~ -85°uhlovych od horizontalni roviny (tedy sviti smerem DOLU...

>A telefonovat z palubniho telefonu jde samozrejme za vsech podminek. Jedna letuska telefonovala PALUBNIM telefonem po vetsinu letu a tak dokonce vime velmi podrobne co se na palube delo. Hlavne kdyz volalo jeste nekolik lidi mobily.

At ziji hodne vypatlani unoscove. Treba takovi co ani netusi kde v kokpitu se vypina palubni telefon a klidne nechaji stewardy vykecavat na lince 911.

157907

2.4.2008 19:59

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 157907

V tom pripade musi byt asi US telefoni sit odlisna od vsech jinych siti na svete. Protoze mne se nepovedlo zavolat si domu mobilem ani z maleho Piperu na letove hladine 2000 ft. Rychlost a tim i dopplerovsky posun byl prilis veliky a pokud se i volani povedlo, spojeni se do minuty rozpadlo po neuspesnem prepnuti na dalsi vez. Navic, bezne BTS maji standartne osazovane anteny s vyzarovanim -15°~ -85°uhlovych od horizontalni roviny (tedy sviti smerem DOLU...

Toto me napadlo ale nezkousel jsem to. Dnes pry volat jde ale tehdy neslo.
Mohli volat nad Manhattanem ale v te rychlosti jim jiz moc casu nezbylo.
Palubni telefony se daji overit a o tom se jiz dnes pise.
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&...

http://www.organiser.org/dynamic/modules.php?name=...

Zajimave, ze tyto do hloubky se zamyslujici clanky nereknou nic lidem, nastesti plivajicich na sprostem blogu.

157915

2.4.2008 21:30

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?

Reakce na 157907

>At ziji hodne vypatlani unoscove. Treba takovi co ani netusi kde
>v kokpitu se vypina palubni telefon a klidne nechaji stewardy
>vykecavat na lince 911.

Vy toho asi o 9/11 moc nevite. Asi nevite ze unosci si spletli vysilacku s palubnim pa systemem a kdyz vyzyvali pasazery ke klidu tak misto toho aby vyzva sla do kabiny tak sla do eteru. Takhle se prislo na to ze se jedna o unos a ne technickou chybu. Jak se vypinaji palubni telefony asi unoscove vubec nevedeli v tom mate mozna pravdu. Oni asi byli vypatlani ale nakonec se jim dobra vec povedla.

157919

2.4.2008 21:16

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 157919

A presto zadne F-16 nevzletlo vcas!

157924

2.4.2008 21:06

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

Spytihněv 85.?.?.?

Reakce na 157919

>Vy toho asi o 9/11 moc nevite.
Předpokládám tedy, že Vy ano.
Nevíte proč spadla budova sedm?

157925

2.4.2008 22:17

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?

Reakce na 157925

>>Vy toho asi o 9/11 moc nevite.
>Předpokládám tedy, že Vy ano.
>Nevíte proč spadla budova sedm?

Ano slysel jsem ze pan Dick Cheney osobne kontroloval naloze den pred katastrofou. Tym Bush, Cheney, Rice, Rove instaloval naloze za pomoci dvou expertu tyden predem. Karl Rove osobne pak experty zastrelil 12 zari roku 2001 ranou do tyla aby nebyli svedkove. Nikdo na svete nedokaze ze to tak nebylo.

157932

2.4.2008 22:29

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

Spytihněv 85.?.?.?

Reakce na 157932

No vidíte, a vy se jich ještě zastáváte, není Vám hanba?

(měl by jste jít trošku do sebe, styďte se, zastávat se takových...)

157935

1.4.2008 18:15

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

Pavel -Čert- Němec 195.?.?.?

Reakce na 157798

>>Díky za skvělý příspěvek... Velmi poučné... [smích]
>
>Prispevek je velmi a velmi nepoucny. Je znamo a zdokumentovano
>jak arabsti nezkuseni piloti leteli - leteli hrozne a jejich
>manevrovani letadly bylo nebezpecne a cestujicim neprijemne.
>Vzdyt o tom bylo podano mnoho svedectvi od cestujicich a posadky
>na palubnich telefonech a mobilech. A jeste k tomu pilotovani: >
>Ja dlouhodobe znam jednoho vojenskeho pilota a asi tri civilni
>piloty. Se vsemi jsem pri ruznych prilezitostech udalosti 9/11
>diskutoval. Moji znami piloti neshledavaji na schopnostech unoscu
>narazit do mrakodrapu nic divneho.
Ja znam zas nekolik kaskaderu a tem taky neprijde nic divneho na serialu Kobra 11 [chechtot] Je to o to komictejsi, ze na zacatku sam priznavas, ze neumeli letat.

>A reakce pozemniho personalu a
>vojaku? Tam taky neni nic divneho. Vzdyt do te doby oni neznali
>nic jineho nez klasicke unosy pri kterych unosci vzdycky nekde
>pristali a pozadovali propusteni na svobodu jejich kamaradu.
>Nikdo z tehle lidi nevedel co se stane.

Na pozemni personal ti kazdej sere. Tajne sluzby vedely uz davno co se muze stat, pro ty co zapomneli, psal se rok 2001. O takovych vecech navic nikdy nerozhoduje nejakej bezvyznamnej panacek, dodrzuji se presne stanovene procedury a letovy provoz nekontroluje nejakej debil na posedu s dalekohledem, ale elektronicke systemy a mnoho lidi co je obsluhuje. To, ze ani druhe letadlo smerujici na Manhattan nebylo sestreleno jen potvrzuje, ze to byla prinejmensim predem znama akce, ktere se nechal volny prubeh.

>9/11 je celkem jednoducha zapletka fanatickych dzihadistu jejich >pribehy jsou presne
>zmapovany.

Mas pravdu, ty pribehy fanatickych dzihadistu jsou presne zmapovany, u nekterych dokonce az dodnes. Nejspis po vzoru Jezise Krista povstali z mrtvych... [chechtot]

157805

1.4.2008 19:03

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 157798

Ja taky verim, ze do WTC vlitly letadla a kdo je ridil je celkem jedno. Nakonec najit sebevrahy je prave mozne jedine u mohamedanskych fanatiku.
Take si myslim, ze nas vudce moc nevedel a dodnes snad jeste nevi co vlastne dela. Poslusne povida ruzne blbosti, co mu kdo nakuka a pak se tomu jeste smeje.

Kdo namontoval demolicni traskaviny je neco jineho. Okolni udalosti svedci o podvodu. Valka v Iraku a co dela pan Silverstein staci na podezreni i kdyz je toho mnohem vice.
Pravdu se nikdy nedozvime. [pláč]

157806

2.4.2008 18:31

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?

Reakce na 157798

tak podobny blabol sem dlouho necetl a to kazdodenne prispivam do diskuzi na idnesu [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

157909

1.4.2008 14:49

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

Aja 74.?.?.?

Reakce na 157733

Nesel by z vaseho prispevku udelat samostany clanek?

157783

2.4.2008 0:57

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 157783

Tenhle prispevek od dispecera by stal za to, aby se z nej stal clanek. Podivat se na to z profesionalniho uhlu pohledu letoveho provozo, ja osbne registruju poprve takto v komlexni forme. Mluvilo se izolovane o komunikaci NORAD, ale takto ucelene z hlediska nekolinasobne jisteneho bezpecnostniho systemu s konkrtetnimi detaily to slysim poprve. Je to z hlediska logiky jedna z nejkvalitnejsich "konspiracnich" teorii, kterou jsem o utoku na WTC cetl. A mam v tomto tematu nacteno. [velký smích] Skutecne by to stalo za clanek. [cool] [cool]

157839

2.4.2008 1:14

RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?

Reakce na 157733

> Jinak teroristé kteří řídili ty
>letadla, museli být profíci a navíc se museli učit létat v
>těch nejlepších Amerických leteckých školách. Což je snad
>největší paradox.

Zatocit s letadlem umi jenom profik? Z nejlepsi Americke letecke skoly? Ale pane pane, nejak to zavani propagandou. A pak podle svedectvi pasazeru i to zataceni zvladali vselijak.

PS: pri 9/11 byl krasny den a zadne turbulence. Aby na velke letadlo v plne rychlosti turbulence zapusobila to by musela byt poradna.

157844

1.4.2008 7:18

Ze stribrne na zlatou

Latinec 68.?.?.?

Dneska Silverstein (US mluvou "Silverstyyyn"[mrknutí jedním okem], snad zitra diky ocekavanym ziskum, Goldstein.
Zrejme v dobe, kdy Silverstajnovi chazarsti predci si nekde v Rusku, Polsku, ci na na Ukrajine kupovali od rabina v synagoze jmeno, na zlatou v te dobe nemeli ..
Ale jak rikavala ma babicka, "dockej casu, jako husa klasu".

157743

1.4.2008 8:49

Dokončení kšeftu

MiF 80.?.?.?

Jeden z důvodů odstřelu mrakodrapů...

157748

2.4.2008 12:19

Zdá sa, že nie všetci vedia čo sa 9/11 stalo...

stanko74 195.?.?.?

...2 zo 4 unesených lietadiel zhodili v NY 3 z 2 zasiahnutých budov. Oficiálne vyšetrovanie potvrdilo, že pri „kritickej“ kombinácii poškodenia a požiaru dôjde ku „kritickej“ strate stability akejkoľvek konštrukcie a potom budova logicky zdemoluje samu seba a vždy kolmo do vlastnej základne, pričom miera „kritickosti“ takejto udalosti nezávisí od rozsahu poškodenia ani intenzity požiaru (napr. WTC7), ale od novoobjavených dynamických (takmer dynamitických) vlastností statických konštrukcií, do roku 2001 úplne neznámych.
3. lietadlo 40 minút po prvých útokoch narušilo prísne stráženú bezletovú zónu nad DC a po ukážkovej akrobatickej zostupnej špirále (napriek tomu, že si teroristi zabudli pilotné manuály v aute pred letiskom) zasiahli v čase najvyššej bojovej pohotovosti budovu Generálneho Štábu Ozbrojených Síl USA, nonstop chráneného premakaným systémom pozemnej a vzdušnej obrany pozostávajúcej z jedinej funkčnej kamery na parkovisku, ktorá mimochodom fungovala bezchybne. Cestou Boeing 757 zasiahol niekoľko stĺpov verejného osvetlenia, ktoré náraz zmietol do vzdialenosti 4 až 10 metrov, aby vzápätí do turbulencií za lietadlom vypustil efektnú dymovú špirálu a navždy zmizol v prízemí Pentagonu. Niekoľko trosiek bolo objavených v zóne nárazu, ale vyšetrovateľom sa nepodarilo nájsť niekoľkotonový kus, ktorý vyrazil 4-metrový tunel do 3 prstencov tohoto bunkra. Prítomnosť lietadla pri absencii video a foto-dokumentačného materiálu a rozporuplných svedeckých výpovediach našťastie jednoznačne potvrdili následné testy DNA.
O 20 minút neskôr 4 lietadlo hrdinsky spadlo v Pensylvánii do neveľkej jamy a trosky rozvláčila divá zver do okruhu niekoľkých km. Rovnako ako v prípade Pentagonu, aj jeho prítomnosť potvrdili až testy DNA.
Čo v ten deň robil NORAD, okrem toho, že mali cvičenie, zatiaľ nie je úplne objasnené, ale podľa tretej verzie oficiálnej výpovede hrozbu zachytili včas, bojové stroje vyštartovali včas, ale napriek tomu ich nadzvukové stíhače nedobehli podzvukové civilné lietadlá. Boli to však len prvé 4 zlyhania v histórii ich existencie, ktorá priemerne vykazovala a vykazuje okolo 100 ostrých štartov ročne so 100% úspešnosťou. Vzhľadom na množstvo ďalších historických primátov v kauze je to však zanedbateľný detail.
Ak má niekto pochybnosti o tom, že za týmto útokom stoja teroristi z jaskyne, poťažmo Afganistan, Irak a každý pravoverný moslim, by sa mal liečiť na hlavu, najlepšie je vraj aplikovať waterboarding.

157875

2.4.2008 20:36

RE: Zdá sa, že nie všetci vedia čo sa 9/11 stalo...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 157875

Velmi pěkně napsáno! [oči v sloup] Tyto příspěvky se od obvyklé nudné propagandy Semtexů a Seberádů liší humorem a smysluplnými fakty, které selský rozum jednoduše musí pochopit. K tomu, aby člověk pochopil, co se toho dne stalo, nepotřebuje tuny informací, ale stačí se opět zeptat: "Qui bono?" Ano, když se člověk zamyslí nad tím, komu to prospělo, kdo na tom vydělal, k čemu tuto událost využil a zneužil, vychází to jako naprosto jenoduchá rovnice o jedné neznámé... Mimochodem, Semtexi, jak to bylo s tím Říšským sněmem? Jak to bylo s útokem polských teroristů, který předznamenal začátek WWII? To bylo něco jiného, že? USA je přeci svobodná země a nejčistší demokracie, že? [mrknutí jedním okem]

157914

Příspěvků: 137

31.03. 07:56 LACO  To je moc pěkné..
31.03. 08:49  cena za mytus
31.03. 09:10 android  Je aj tretia cesta
31.03. 10:40 Guru  další "akce" na dohled
31.03. 11:03 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  Odkaz k původnímu článku
31.03. 11:12 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  V nadpisu chybí "L"
31.03. 12:15 pje  Pokusný balonek s projistotu brizantním obsahem
31.03. 11:56  RE: Pokusný balonek s projistotu brizantním obsahem
31.03. 13:21 hestroy  RE: Pokusný balonek s projistotu brizantním obsahem
31.03. 11:58 KILLROY  pan je je totiz "podnikatel"
31.03. 12:35 stanko74  ...terazky som z toho voľajáky zmätený...
31.03. 20:50 vodnik007  RE: ...terazky som z toho voľajáky zmätený...
31.03. 14:15 ZEDNÍK  JEŠTĚ NĚJAKOU BÁSNIČKU
01.04. 01:19 vodnik007  RE: JEŠTĚ NĚJAKOU BÁSNIČKU
01.04. 14:36 ZEDNÍK  RE: JEŠTĚ NĚJAKOU BÁSNIČKU
01.04. 06:36 Mirda  RE: JEŠTĚ NĚJAKOU BÁSNIČKU
01.04. 13:54 pastinak  RE: JEŠTĚ NĚJAKOU BÁSNIČKU
31.03. 14:25 Petr Horák  11/9
31.03. 17:10  RE: 11/9
31.03. 17:48 Vladimir Karasek  RE: 11/9
31.03. 20:05 Igor  KOnspiracne teorie pletie pan Bush;
31.03. 20:58 hestroy  RE: KOnspiracne teorie pletie pan Bush;
31.03. 23:40 anti-anti  RE: KOnspiracne teorie pletie pan Bush;
01.04. 01:01 dub  RE: KOnspiracne teorie pletie pan Bush;
01.04. 13:20 anti-anti  RE: KOnspiracne teorie pletie pan Bush;
01.04. 15:26 dub  RE: KOnspiracne teorie pletie pan Bush;
01.04. 17:22 anti-anti  RE: KOnspiracne teorie pletie pan Bush;
01.04. 11:04 aristokrat  RE: KOnspiracne teorie pletie pan Bush;
02.04. 17:13 vodnik007  RE: KOnspiracne teorie pletie pan Bush;
02.04. 20:51 Guru  RE: KOnspiracne teorie pletie pan Bush;
02.04. 21:15 vodnik007  RE: KOnspiracne teorie pletie pan Bush;
31.03. 21:26 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Z NY Times:
31.03. 20:59 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Edna Cintron
01.04. 06:48 Mirda  RE: 11/9
01.04. 16:17 Zdenek S.  RE: 11/9
31.03. 19:42 anti-anti  Peníze...
31.03. 20:49 hestroy  RE: Peníze...
31.03. 22:43 anti-anti  RE: Peníze...
31.03. 23:36 2xs  RE: Peníze...
01.04. 13:10 anti-anti  RE: Peníze...
01.04. 13:55 pastinak  RE: Peníze...
01.04. 14:45 hestroy  RE: Peníze...
01.04. 14:28 pastinak  RE: Peníze...
01.04. 15:04 hestroy  RE: Peníze...
01.04. 20:54 Vladimír Stwora  RE: Peníze...
01.04. 22:33 pastinak  RE: Peníze...
01.04. 15:48 Miroslav Yamato  RE: Peníze...
01.04. 18:29 pastinak  RE: Peníze...
01.04. 18:59 Miroslav Yamato  RE: Peníze...
01.04. 19:20 pastinak  RE: Peníze...
01.04. 18:51 vodnik007  RE: Peníze...
01.04. 19:38  RE: Peníze...
01.04. 19:09 anti-anti  RE: Peníze...
31.03. 23:58 himlhergot  RE: Peníze...
01.04. 00:06 aristokrat  RE: Peníze...
01.04. 13:58 anti-anti  RE: Peníze...
01.04. 14:26 pastinak  RE: Peníze...
01.04. 15:48 vodnik007  RE: Peníze...
02.04. 08:12  RE: Peníze...
01.04. 18:10 aristokrat  RE: Peníze...
01.04. 18:54 anti-anti  RE: Peníze...
01.04. 20:02 aristokrat  RE: Peníze...
04.04. 16:26 vodnik007  RE: Peníze...
04.04. 16:58 vodnik007  RE: Peníze...
01.04. 14:00 pastinak  RE: Peníze...
01.04. 18:29 vodnik007  RE: Peníze...
01.04. 19:18 aristokrat  RE: Peníze...
01.04. 22:59 vodnik007  RE: Peníze...
01.04. 23:14 semtex  RE: Peníze...
02.04. 09:01 hestroy  RE: Peníze...
02.04. 20:42 semtex  RE: Peníze...
02.04. 21:21 vodnik007  RE: Peníze...
02.04. 21:14 semtex  RE: Peníze...
03.04. 00:00 vodnik007  RE: Palivo
02.04. 16:39 vodnik007  RE: Peníze...
02.04. 02:17 aristokrat  RE: Peníze...
02.04. 16:34 vodnik007  RE: Peníze...
01.04. 18:55 aristokrat  RE: Peníze...
02.04. 18:19 Kevin  RE: Peníze...
02.04. 20:32 semtex  RE: Peníze...
02.04. 20:52 vodnik007  RE: Peníze...
02.04. 21:53 semtex  RE: Peníze...
03.04. 00:06 vodnik007  RE: Peníze...
02.04. 23:13 Kevin  RE: Peníze...
03.04. 00:15 google  RE: Peníze...
02.04. 21:01 vodnik007  RE: Peníze...
01.04. 03:25  RE: Peníze...
01.04. 14:17 anti-anti  RE: Peníze...
01.04. 19:02 aristokrat  RE: Peníze...
02.04. 08:51  RE: Peníze...
03.04. 17:04 nehorlavazapalka  RE: Peníze...
31.03. 21:59 supino1  RE: Peníze...
31.03. 22:32 anti-anti  RE: Peníze...
01.04. 05:27 konspirator  RE: Peníze...
01.04. 19:41 Jan X.  RE: Peníze...
01.04. 20:30 anti-anti  RE: Peníze...
01.04. 01:23 vodnik007  RE: Peníze...
31.03. 21:18 supino1  Čo je pravda?
31.03. 21:54 MedaBeda  RE: Čo je pravda?
31.03. 21:46  Neni on zid?
01.04. 00:42 dub  RE: Neni on zid?
31.03. 23:03 himlhergot  ???
01.04. 02:21 dispečer  Můj názor
01.04. 01:40 dispečer  Můj názor 2
01.04. 02:00 dispečer  Můj názor 3
01.04. 01:52 dispečer  Můj názor 4 (lehká nadsázka) :-)
01.04. 03:01 dispečer  Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží
01.04. 04:25 Rene Bartosek  RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží
01.04. 07:13 Rene Bartosek  RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží
03.04. 02:35 aristokrat  RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží
01.04. 07:34 Mirda  RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží
01.04. 18:12 anti-anti  RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží
01.04. 12:53 stanko74  RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží
01.04. 14:34 hestroy  RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží
01.04. 18:31 semtex  RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží
01.04. 18:44 pastinak  RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží
01.04. 19:10 Miroslav Yamato  RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží
01.04. 19:50 semtex  RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží
02.04. 12:37 pastinak  RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží
02.04. 12:39 Jarin  RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží
02.04. 18:16 Kevin  RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží
02.04. 19:59 vodnik007  RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží
02.04. 21:30 semtex  RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží
02.04. 21:16 vodnik007  RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží
02.04. 21:06 Spytihněv  RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží
02.04. 22:17 semtex  RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží
02.04. 22:29 Spytihněv  RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží
01.04. 18:15 Pavel -Čert- Němec  RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží
01.04. 19:03 vodnik007  RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží
02.04. 18:31 aristokrat  RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží
01.04. 14:49 Aja  RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží
02.04. 00:57 Rene Bartosek  RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží
02.04. 01:14 semtex  RE: Ještě něco k vlastním nárazům letadel do věží
01.04. 07:18 Latinec  Ze stribrne na zlatou
01.04. 08:49 MiF  Dokončení kšeftu
02.04. 12:19 stanko74  Zdá sa, že nie všetci vedia čo sa 9/11 stalo...
02.04. 20:36 hestroy  RE: Zdá sa, že nie všetci vedia čo sa 9/11 stalo...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

14

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 31 čtenářů částkou 5 038 korun, což je 14 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Černoši v USA terorizují bílé ženy a ještě se tím chlubí10.07.20 14:19 USA 0

Podivná stránka, podivné odhady budoucnosti10.07.20 13:58 Neurčeno 0

Poslanec Válek (TOP09): možná bude třeba očkování proti COVID-19 jako povinné09.07.20 16:40 Česká republika 1

Černoši se rozhodli nenakupovat u bílých, aby je potrestali. Tak si nakoupili předem08.07.20 12:11 USA 0

Další vystoupení proti bílým07.07.20 21:56 Česká republika 1

Spravedlnost u nás07.07.20 21:25 Česká republika 1

Primátor Grenoblu (Evropští Zelení/Piráti): Zlegalizujme ilegální migranty07.07.20 21:14 Francie 0

Georgia vyhlásila stav ohrožení - Black Live Matters zastřelili 8letou černošskou holčičku07.07.20 20:40 USA 2

Víkend v New Yorku po reformě policie: 45 přestřelek a 11 mrtvých07.07.20 18:44 USA 2

Vice prezident Zimbabve obvinil ze 40 leté krize v zemi bělochy: Nic nás nenaučili!07.07.20 17:31 Zimbabve 0

New York Times: Budeme psát Black s velkým písmenem a white s malým07.07.20 12:27 USA 1

Tlusté černošky se cítí diskriminované. Chtějí určovat módní trendy06.07.20 19:38 Británie 3

Jurij Bezmenov - Umění subverze | Psychologická válka06.07.20 13:37 Neurčeno 4

Německo vládne EU: Migranty přijmete! Postaráme se, vzkázalo i Česku06.07.20 10:52 Česká republika 7

Itálie opět vyměkla, dovolila pašerákům dopravit do Sicilie další várku afrických kobylek06.07.20 00:05 Itálie 0

V Portalnd Oregon zničili sochu jelena04.07.20 21:19 USA 2

Mohou prdy přenášet koronavirus?04.07.20 17:40 Austrálie 9

Pokračujte! Dvojice právníků brání svůj dům se zbraní v ruce před útokem lůzy04.07.20 15:04 USA 6

Už začínají vidět přínosy multikulturního obohacení i mainstreamová média04.07.20 14:19 Francie 0

Černoch, který znásilnil a oloupil nezletilou Češku, dostal dva roky30.06.20 15:43 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,65 Kč
Euro
26,67 Kč
Libra
29,78 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
16,42 Kč
Švýcarský frank
25,11 Kč
100 japonských jenů
22,10 Kč
Čínský juan
3,38 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,54 Kč
Ukrajinská hřivna
0,87 Kč
100 rublů
33,33 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 609,44 Kč
1 unce stříbra
440,53 Kč
Bitcoin
217 976,15 Kč

Poslední aktualizace: 10.7.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 926