Diskuze k článku

Gaza v agonii

Příspěvků 92

4.3.2008 10:03

Prestat musi Palestinci

Ajahn 203.?.?.?

Staci, aby Palestinci prestali strilet rakety. Akce Izraele jsou namireny proti teroristum, kteri ty rakety proti nevinnym civilistum odpaluji. Kazdy sveho stesti (nebo nestesti) strujcem.

155666

4.3.2008 20:04

RE: Prestat musi Palestinci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 71.?.?.?

Reakce na 155666

Vazne? "Staci, aby Palestinci prestali strilet rakety."
Ja bych rekl ze zajimavejsi by bylo, kdyby obe strany meli stejne zbrane.

Mocni Izraelci se jiz stehuji ven (i do Ceska) a obycejne asi nechaji na pospas zkaze. Dejiny se opakuji.

155720

5.3.2008 6:53

RE: Prestat musi Palestinci

Jeronym 219.?.?.?

Reakce na 155666

Ajahn ma pravdu. Nikde v tom clanku neni ani zminka o tom, ze Izrael pouze reaguje na teroristicke utoky.
To neni objektivni clanek, ale propagacni castuska.

155752

5.3.2008 7:26

RE: Prestat musi Palestinci

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 155752

A reaguje velmi uspesne, znicena infrastruktura, utoku na civilni cile typu nemocnic. Jeste, ze neni Izrael signatarem Zenevskych konvenci.

155754

5.3.2008 6:49

RE: Prestat musi Palestinci

Saša 74.?.?.?

Reakce na 155752

Dle Vás je zcela v pořádku, že jim Izrael bourá domy, zabavuje půdu, dělá trestné výpravy s tanky, střílí do dětí, které po nich hází kamení… Dle Vašeho úsudku si ku příkladu občané Lidic svůj osud zasloužili. Je zcela v pořádku, že Izrael dělá atentáty na jejich demokraticky zvolenou vládu. Dle Vás byl Hitler také fajn člověk a Hussein se s těmi Kurdy moc babral, že ano.

155756

5.3.2008 7:39

RE: Prestat musi Palestinci

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 155756

>Dle Vás je zcela v pořádku, že jim Izrael bourá domy,
>zabavuje půdu, dělá trestné výpravy s tanky, střílí do
>dětí, které po nich hází kamení… Dle Vašeho úsudku si
>ku příkladu občané Lidic svůj osud zasloužili. Je zcela v
>pořádku, že Izrael dělá atentáty na jejich demokraticky
>zvolenou vládu. Dle Vás byl Hitler také fajn člověk a
>Hussein se s těmi Kurdy moc babral, že ano.

Prestante si vymyslet stale vetsi nesmysly. Vymysly teror Palestincu neobhajite. Nikdo nikomu pudu nezabavuje, prave naopak. Palestinsti Arabove dostali zpatky Gazu a s ni vetsinu pudy, ktera jim nepatrila. Na ktere se narodili a zili uz tri generace lidi, kteri se o tu pudu starali, zurodnili ji a pracovali na ni. Dnes je to smetiste a poust, jako vsechna puda, kterou dostali zpet. Domy nikomu nebori. Ty borili rodicum deti, kteri za 25tis dol. opasali sve dite pumovym pasem a poslali ho vyhodit do Izraele skolni autobus. Do deti hazici na tanky kameni, ktere opet vyuzivaji jako valecny spotrebni material nikdo nestrili. Staly se pripady, ale bylo to kvuli podezreni, ze maji na sobe bomby. Coz uz se take mnohokrat stalo. Neprirovnavejte vrazdeni a bestialitu Hamasaku k Lidicim a nevkladejte mi do ust neco co jsem nerekl. To je podly uhybny manevr, kterym jen chcete upevnit vase vedome lzi a prekrucovani skutecnosti. Izrael dela atentaty na predaky Hamas, kteri jsou zodpovedni za vrazdy stovek nevinnych lidi, vcetne Palestincu. Hitlera a Husseina neobhajuji, prave naopak. O jejich zrudnosti jsem se tu pres odpor nekterych zdejsich lidi zminoval uz nekolikrat. Opet uhybate a vkladate mi vase lzive vety do ust. Drzte se tematu a neklickujte, kdyz jste v koncich. Tema je Palestina. OK?

155759

5.3.2008 17:14

RE: Prestat musi Palestinci

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 155759

Stovek nevinnych lidi ? Palestinske utoky za 7 let zabily 13 Izraelcu ! Tomu rikate stovky ... no ostatne je videt jak "pravdive " informace udavate. To se pak lip chape i to kdo komu co ukradl a kdo komu boura domy ....
Jedna lez za druhou, ale to je vase normalni vyjadrovani

155780

6.3.2008 8:59

RE: Prestat musi Palestinci

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 155780

>Palestinske utoky za 7 let zabily 13 Izraelcu ! Tomu rikate stovky ..

Palestici zavrazdili za sedm let 13 Izraelcu? Clovece dejte si mokry hadr na hlavu. Vite kolik je ve skolnim autobuse deti? Vite, kolik utocniku uz poslali za poslednich sedm let do Izraele vrazdit? Oni by asi staveli Izraelci zed kolem pro trinact zabitych. Clovicku nestastna, nez se pustite do placani nesmyslu, trosku si to nastudujte.

155823

7.3.2008 7:48

RE: Prestat musi Palestinci

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 155780

>Stovek nevinnych lidi ? Palestinske utoky za 7 let zabily 13
>Izraelcu !
>Jedna lez za druhou, ale to je vase normalni vyjadrovani

Tak si ktem 13 zabitym za sedm let pripocitejte dnesnich osm, kdyz ja lzu a vy jste pravdomluvny.

Palestinsky třelec přepadl izraelskou školu. Zabil osm lidí. Palestinský útočník podle svědků vnikl do budovy a v jídelně, kde bylo asi 80 lidí, začal střílet na všechny strany. Zabil osm lidí, deset zranil.

http://zpravy.idnes.cz/strelec-prepadl-izraelskou-...

155887

7.3.2008 8:30

RE: Prestat musi Palestinci?

Saša 74.?.?.?

Reakce na 155887

To byl blázen v Jeruzalémě, takové věci se dějí na školách v USA skoro na denním pořádku a nikdo se nad tím nepozastavuje. Zapomněl jste, že v neděli Izraelská armáda preventivně zavraždila 120 Palestinců, a stovky zranila. Ač se to stalo v Izraeli tak zas jistě pojedou na trestní výpravu do Gazy. Dle Vás Izrael může střílet Palestince jak králíky. Je přece „důvod“ blázen co vraždí v Izraeli v židovské škole. Dokonce jeho původ může být propaganda a i kdyby nebyl, co když mu v neděli zavraždili ženu nebo dítě..

155890

7.3.2008 8:03

RE: Prestat musi Palestinci?

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 155890

>To byl blázen v Jeruzalémě, takové věci se dějí na školách v USA >skoro na denním pořádku

Nezavadejte rec jinam. Takove veci se na americkych skolach bezne nedeji. Zacali se dit, kdyz mladi nasli vzor ve terororismu, predstavovanem predevsim Palestinci. I to je jejich vina a zlocin.
Vy jste tady tvrdil, ze za sedm let zabili 13 Izraelcu a mne jste nazval lharem. Znovu se ptam, kdo z nas dvou tu lze? Izrelska armada brani svuj stat. To je jeji povinnosti. Utok byl odpovedi, zcela adekvatni za utoky Palestincu na uzemi Izraele. Za ty mrtve je do jednoho odpovedna teroristicka organizace Hamas, ktera umyslne inciodent zacala prvni a vyprovokovala ho. Jestli vy byste si nechal na zahradu strilet rakety, byt i primitivni, tak normalni mirumilovny clovek si to libit donekonecna nenecha.

155895

7.3.2008 9:32

RE: Prestat musi Palestinci?

Saša 74.?.?.?

Reakce na 155895

>>To byl blázen v Jeruzalémě, takové věci se dějí na
>školách v USA >skoro na denním pořádku

> Takove veci se na americkych skolach bezne nedeji.

Běžně ne, ale v poslední době snad každý týden.
Začali se dít, když mladí našli vzor v americkém terorismu.

> Palestinci. I to je jejich vina a zlocin.

Tak za americkou zločinnost, také mohou Palestínci. Při Vaší nenávistné uslintanosti a rasismu mohou za vše.

>Vy jste tady tvrdil, ze za sedm let zabili 13 Izraelcu a mne jste
>nazval lharem. Znovu se ptam, kdo z nas dvou tu lze?

Vás jsem sice lhářem nazval, protože lžete, ale o 13ti Izraelcích se zmiňoval někdo jiný a lžete tedy znovu.

> Jestli vy
>byste si nechal na zahradu strilet rakety, byt i primitivni, tak
>normalni mirumilovny clovek si to libit donekonecna nenecha.

Kdybych šel vraždit, tak bych seděl nejméně na 20 let v kriminále a nedopisovali by jsme si. A to mluvím o jedné vraždě a ne 126 za víkend [zahanbení]

155903

8.3.2008 3:50

RE: Prestat musi Palestinci?

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 155890

>To byl blázen v Jeruzalémě, takové věci se dějí na
>školách v USA skoro na denním pořádku

Vrahova rodina jsou take blazni? Prohlasili, ze jsou na toho vraha hrdi a vyvesili nad stanem (chalupu jim srovnali se zemi - naprosto opravnene) vlajku Hamasu. V Gaze davy Hamasaku, kteri se k tomu sice nehlasi oslavuji a tvrdi, ze tu vrazdu vitaji.
http://zpravy.idnes.cz/izrael-pohrbiva-zastrelene-...
Neprirovnavejte to k Americanum. Rodice americkych magoru, kteri strileli na sve spoluzaky inspirovani islamskym a nemeckym fasismem (vzdy se nasli na jejich pocitacich stranky neonacisticke a teroristicke) jejich zlocin neoslavovali. Tech pripadu v USA bylo pet pane Saso. Vase propaganda a lhani, ze k tomu dochazi kazdy tyden je uboha. Dochazi, ale ve vsech castech sveta, kam se rakovina jmenem islam rozmnozila. A nikomu nerikejte, ze je uslintany. Prectete si po sobe ty vase cinty a pak mluvte.

155989

8.3.2008 8:01

RE: Prestat musi Palestinci?

Saša 74.?.?.?

Reakce na 155989

Právě člověk Vašeho typu Semeráde, by se asi radoval nad vraždou někoho z tlupy, která mu vyvraždila všechny příbuzné a ještě srovnala barák nad hlavou se zemí.

156000

8.3.2008 8:29

RE: Prestat musi Palestinci?

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 156000

>Právě člověk Vašeho typu Semeráde, by se asi radoval nad
>vraždou někoho z tlupy, která mu vyvraždila všechny
>příbuzné a ještě srovnala barák nad hlavou se zemí.

To opravdu nevim, jak jste na to prisel prave vy, ktery podporuje a obhajuje sprosty teror a vrazdeni skolaku. Az budou mit Hamasaci od Ahmedinezada nuklearni strely, tak se po jejich pouziti na Izralske obyvatelstvo bude toto smet uz konecne podle vasi ujete filosofie branit? Vite co mily pane, skonceme to. Tohle co tu predvadite je skutecne ubohe.

156003

8.3.2008 11:27

RE: Prestat musi Palestinci?

Saša 74.?.?.?

Reakce na 156003

>>Právě člověk Vašeho typu Semeráde, by se asi radoval nad
>>vraždou někoho z tlupy, která mu vyvraždila všechny
>>příbuzné a ještě srovnala barák nad hlavou se zemí.

>a obhajuje sprosty teror a vrazdeni skolaku.

Vkládáte do úst, lžete. Vy jste hájil USA, že tam se to stalo "jenom 5x". Izrael se dopouští sinonacizmu, chce vyhubit Palestince.
Palestinci se zoufale brání, divíte se? Může být něco zoufalejšího než obětovat vlastní život? Bourání domů je kolektivní msta, stejně jako zavraždění desetinásobku civilistů a toho se dopouští IDF. Izrael byl odsouzen všemi státy světa, včetně USA. Vaše nenávist nemá mezí a je zcela nesmyslná. Jak se lišíte od Hitlera a nacistů?

156012

10.3.2008 2:16

RE: Prestat musi Palestinci?

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 156012

Mimo diskuzi, ale velmi důležité upozornění.
Docela by mne zajímalo, co dělá v tyto dny moderátor? Takovéto výpady - co zde Semerád provozuje - jsou nejen proti pravidlům diskuze na Zvědavci, ale na hraně zákona. Napadání účastníků diskuze, fašistické a nacistické projevy, schvalování genocidy. Tohle není svoboda projevu, ale extrémní projevy nenávisti.
Doporučoval bych všem účastníkům diskuze nereagovat na Semerádovy provokace.

156153

5.3.2008 17:26

Demonstrace proti sionacistům a Shoah

Saša 74.?.?.?

Reakce na 155759

Několik tisíc osob demonstrovalo v samotném Izraeli proti sionacistům.
Saudská Arábie srovnává Izrael se zločiny nacistů a volá po zastavení masového zabíjení. Izraelský ministr obrany Matan Vilnai prohlásil, že na Palestincích provedou Shoah. Celý svět jednotně odsoudil Izrael, v řadě měst byly desetitisícové demonstrace proti Izraeli, Condolíza veřejně odsoudila Izrael, ač večeřela s Olmertem. Palestina je historická vlast Palestinců. Chlape, čtěte alespoň Jerusalem Post a Eretz [zahanbení]

155782

6.3.2008 5:50

RE: Demonstrace proti sionacistům a Shoah

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 155782

To je Saso kulove kemo, texasky fogl a ted Semerad. Samozrejme, ze tady dostal mnohokrat hromadne argumenty k historii palestinsko-izaraelskeho konfliktu. Uz prosel evoluci, takze vecne debate se vyhne jako cert krizi, Bude jenom blbe ideologicky kecat v obecne rovine, jako kazdy spravny politruk a v konkretni vecne debate bude drzet bovrika mlceni. I kdyz tady musi hosove z hlupaka slusne. [velký smích] [velký smích] Videt takoveho ben hurvajze, jak musi slusne psat svuj prispevek a nemuze naplno projevit svuj naturel pred kterym by i dlazdic zbledl zavisti.Safra, co bych za to dal, videt tuhle scenu. To musi byt pohled pro bohy. [velký smích] [velký smích] [mrknutí jedním okem]

155814

6.3.2008 10:32

RE: Prestat musi Palestinci

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 155759

Semeráde, přestaňte prosím lhát alespoň na okamžik!!! Jistě znáte hranice Izraele v roce 1948. Bylo v tom čase pásmo Gazy větší nebo menší než dnes? Odpovězte prosím alepoň jednou po pravdě, jestli to dokážete. Tím se sám usvědčíte z té odporné lži, kterou tu neustále opakujete. Opravdu nechápu, jak to , že vám není špatně z toho soustavného lhaní... Opravdu chcete tvrdit, že pásmo Gazy je nyní stejné (dle vašeho tvrzení, že Palestinci dostali zpátky to co jim patří), jako v roce 1948? Myslím, že prostě neodpovíte, protože byste se neskutečně ztrapnil... Jestli tímhle lhaním prezentujete židy, tak jim příliš velkou službu neděláte... [zmaten] Jinak co se týká oblíbeného sionistického výroku o tom, že když žid předá Palestincům kvetoucí zemi, během chvíle z ní Palestinci udělají poušť a smetiště, zeptám se jen na to, čí že to buldozery ničí olivové háje na palestinských územích? Opět zkuste odpovědět po pravdě, jestli máte alespoň kousek cti v těle... [naštvaný]

155831

7.3.2008 3:26

RE: Prestat musi Palestinci

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 155831

>Semeráde, přestaňte prosím lhát alespoň na okamžik!!! Jistě >znáte hranice Izraele v roce 1948.

Ty hranice mohli zustat tak, jak je urcilo OSN. Oni tak az na male vyjimky take zustaly. Ovsem diky nekolika valkam, kdy by Izrael napaden nekolikanasobnou presilou, Izrel anektoval jako napadeny vitez mala uzemi {Golanske vysiny) ze strategickych a bezpecnostnich duvodu. To je v souladu s mezinarodnom pravem a ta cast je poust, kde se neda stejne zit. A jestli se vam to nelibi, tak podejte horkou stiznost do Ruska aby vratili anektovana uzemi Cechum a Slovakum Polaci a Rusove. Verim, ze kvuli te krivde jste nikde ani nekvaknul. Poucte se z dejin, prectete si neco o mezinarodnich pravech a pak rikejte, kdo tady vedome lze. Podivejte se na mapu Izraele vy a na ty dva vredy vklinene do jeho uzemi, kterym rikate Palestina, ackoliv zadny takovy stat neexistuje. Z ni je naprosto zrejme, jak chamtivi Arabove chteji klinem roztrhnout celistvou zemi. Geograficky je to naprosty nesmysl. Tvrdit, ze Palestinci zabili za sedm let 13 lidi, jako rusifil Sasa z Taskentu, to uz je na psychiatra. Nevim, jak nekdo s takovym blabolem muze vubec vylezt na verejnost. A jeste druhe nazyvat lharem. 11.zari 2001 zavrazdili ve jmenu Palestinskeho lidu v USA behem nekolika hodin "partyzani" temer 4 tisice lidi. Tatu od rodin, mamy od deti a deti slusnych nevinnych lidi. Zadny stat za takovou obet nestoji. A palestinsti vrahouni, kteri si na vydirani a vrazdach zbudovali slusnou zivnost (Arafatova konkubina shrabla prachy a udelala na celou Palestinu dlouhy nos) ani nahodou. Jinak jsem rad, ze jste konecne po blabolech predeslych zacal byt vecny a zabyvat se diskusi. Jen jeste, kdybyste dokazal zmirnit tu choleriku a prestat nadavat. OK?

155866

8.3.2008 23:18

RE: Prestat musi Palestinci?

Saša 74.?.?.?

Reakce na 155759

>>ku příkladu občané Lidic si svůj osud zasloužili.
>>pořádku, že Izrael dělá atentáty na jejich demokraticky
>>zvolenou vládu. Dle Vás byl Hitler také fajn člověk a
>>Hussein se s těmi Kurdy moc babral, že ano.

>Palestinsti Arabove dostali zpatky Gazu a s ni vetsinu
>pudy, ktera jim nepatrila.
>Domy nikomu nebori.

Tady zase tvrdíte, že jim domy boří. Z Vašeho odkazu na iDnes: Armáda zničila dům jeho rodičů. Příbuzní pak před domem postavili stan, v němž se modlí za mrtvého. Nebyl členem žádné radikální skupiny. Byl zaměstnancem školy. Mluví z Vás šílená nenávist Seberáde.

156074

9.3.2008 0:08

RE: Prestat musi Palestinci?

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 156074

>Tady zase tvrdíte, že jim domy boří. Z Vašeho odkazu na iDnes: >Armáda zničila dům jeho rodičů. Příbuzní pak před domem >postavili stan, v němž se modlí za mrtvého. Nebyl členem žádné >radikální skupiny. Byl zaměstnancem školy. Mluví z Vás šílená >nenávist Seberáde.

Tvrdim, ze domy bori atentatnikum, kteri spachali vrazdy na izraelskych civilistech. Napsal jsem, ze zborili opravnene chalupu v ktere bydlel s rodici vrah, ktery zavrazdil 8 nevinnych studentu od 15 do 19 let. Nad stanem kde se modli rodice vraha za jeho cernou dusi, ktera je uz davno v pekle vlaji vlajky Hamasu. To ze odsuzuji vraha a vy se ho zastavate nazyvate z me strany nenavist? Co tady potom predvadite vy? Uz jsem vas jednou zadal diky tomu, ze nedokazete ovladat svou cholerickou povahu a sve vise lunatickeho sveta teroru v kterem si bez skurpuli libujete, abysme to ukoncili. Nedokazete ve svem vzteku a nenavisti a lzich ani to. Musite vysilat tu svoji lzivou nenavistnou propagandu za kazdou cenu a nestaci vam jedno posledni slovo. Vy jich musite mit alespon tucet, abyste kanonizoval spinu, kterou zde obhajujete s takovym zapalem. Pokud se nezacnete chovat jako normalni clovek, tak uz s moji reakci na vas vztek a nadavky nepocitejte.

156076

9.3.2008 0:18

RE: Prestat musi Palestinci?

Datel 75.?.?.?

Reakce na 156076

Pokud se nemylim skola podporovala vystavbu osad na okupovanem uzemi. Proste vychovavala okupanty. Okupant neni nikdy nevinny.

156080

9.3.2008 3:09

RE: Prestat musi Palestinci?

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 156080

>Pokud se nemylim skola podporovala vystavbu osad na okupovanem
>uzemi. Proste vychovavala okupanty. Okupant neni nikdy nevinny.

A pokud se nemylim ja, schvalujete na zaklade smyslenek vrazdu osmi decek. Co ma co skola spolecneho s tim, ze se na nejakem kopecku usadi par nestastniku v obytnych privesech, ktere honi jak Izraelska vlada, tak privandrovali zlodeji pudy z Egypta a Jordanska? Dovolil byste si neco takhle pitomeho a nelidskeho rici, kdyby jedno z nich bylo vase? Koho ty deti a jejich rodice okupovali? Proc nesel ten vrahoun vychovany rodici, Hamasem Martyr a Al-aksa brigadami od detstvi k tomu, ze jednoho dne pujde vrazdit na cizi uzemi, zabit ty vase imaginarni okupanty. Proc se msti na nevinnych? To je asi na vas moc otazek najednou, ze? Premyslite vubec nad tim co zvanite?

156083

9.3.2008 5:01

RE: Prestat musi Palestinci?

Datel 75.?.?.?

Reakce na 156083

Vy schalujete vrazdy nevinnych palestincu , dokonce i nemluvnat.Chazari ilegalnim terorismem zacli , potom presli na statni terorismus. Jsou to proste potomci Chazaru kteri budovali komunismus (mam dojem ze o zidobolsevicke revoluci se mlci ,ale jiste vite kolik bylo v revolucni vlade Chazaru ), pricemz zlikvidovali pres 100 milionu lidi -svedlo se to na Stalina. Potom ruzne krvave puce -Nemecko , Madarsko , Slovensko a pod. A najednou jsou ti Chazari nestastnici ? Pokud jdu okupovat nekoho musim pocitat ze bude zle . Jejich rodice okupuji Palestinu a mistni maji za podradnou rasu. A jak by jste se choval vy , kdyby vas vyhodili s vaseho rodiste , ukradli co bylo cenneho ,zbytek znicili a kvam pokud by vas nezabili se chovali hur nez k zvireti. Jo vrazdy neschvaluji.

156089

9.3.2008 6:37

Kampaň proti Palestincům

Saša 74.?.?.?

Reakce na 156089

Jewish Agency a World Zionist Organization obdrží informační materiál o neštěstí v Jeruzalémě pro stovky „vyslanců“, s fotografiemi a návodem ke vzpomínkám a manifestacím. Propagandistická kampaň má snížit sympatie světa s Palestinci po zabití 120 Palestinců Izraelskou armádou. Znění v angličtině:

“The campaign is also aimed to counter pro-Palestinian campaigns following the IDF's operation in the Gaza Strip, which killed 120 Palestinians.”
Ve stejném vydání Haaretz z 8.března je zpráva o soudním procesu s nejstarší střední židovskou školou, tato střední škola odmítá přijmout studenta židovských rodičů, kde matka sice konvertovala k judaismu, ale neučinila tak ortodoxní ceremonií, pardon ortodoxním obřadem. http://www.haaretz.com/hasen/spages/961550.html
Tak jsem si naivně myslel, že do náboženské školy může každý. V židovské škole musíte být obzvláště posvěcený.

156092

9.3.2008 6:51

RE: Prestat musi Palestinci?

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 156089

>Vy schalujete vrazdy nevinnych palestincu , dokonce i
>nemluvnat.Chazari ilegalnim terorismem zacli , potom presli na
>statni terorismus. Jsou to proste potomci Chazaru kteri budovali
>komunismus (mam dojem ze o zidobolsevicke revoluci se mlci ,ale
>jiste vite kolik bylo v revolucni vlade Chazaru ), pricemz
>zlikvidovali pres 100 milionu lidi -svedlo se to na Stalina.
>Potom ruzne krvave puce -Nemecko , Madarsko , Slovensko a pod. A
>najednou jsou ti Chazari nestastnici ? Pokud jdu okupovat nekoho
>musim pocitat ze bude zle . Jejich rodice okupuji Palestinu a
>mistni maji za podradnou rasu. A jak by jste se choval vy , kdyby
>vas vyhodili s vaseho rodiste , ukradli co bylo cenneho ,zbytek
>znicili a kvam pokud by vas nezabili se chovali hur nez k
>zvireti. Jo vrazdy neschvaluji.

Zadne vrazdy nikde neschvaluji. To je podrazacka lez. Dalsi lez je, ze nekomu nekdo krade uzemi. Izrael naopak zlodejum pudy vraci to co si privlastnili. O zlodejskem emisarovi poslanem egyptskou vladou Yasiru Arafatovi tu rec uz byla. Ten take drze tvrdil, ze je to jeho zeme, ackoliv se narodil v Egypte a poprve vstoupil na pudu zapadniho brehu Jordanu v polovine sedesatych let a do Gazy stoupla jeho noha az v roce 1995. Zle bude a kdo na to doplati to vam musi byt jasne. Izrael ani jeden konflikt se svymi sousedy nezacal. Za podradnou rasu maji Arabove zidy, mate to vse pomichane a obracene vzhuru nohama. A nejen oni. Vy napr. take. Dokonce za tak podradnou, ze hlasaji do sveta, ze je potreba je nahnat do more. A nejen, ze to hlasaji, oni se o to uz nekolikrat pokusili. Dostali ale vzdy i pres obrovskou prevahu, diky svoji zbabelosti pekne na budku. Proc vy nevypadnete z Cech, ze zeme , kterou jsme ukradli Keltum. Izraelci nikomu nic cenneho neukradli, naopak vse co po sobe z vyklizenych enklav zanechali palestinci zdevastovali a promenili v kratke dobe v ruiny. Nikdy nic cenneho nevybudovali. Od dob, kdy je vytlacili z egypta do Gazy a z Jordanska na zapadni breh, nikdy nepracovali, zivi se jen zlocinem a z podpor mezinarodnich organizaci. I jejich ideovy vudce a jeho nasledovnik ziji v komplexu, ktery postavili Anglicane jeste v dobach kolonizace. Zakony prirody jsou mily pane neuprosne. A Bozi spravedlive. Na tom zadne vase lzi a propaganda nic nezmeni. Ten, kdo se nedokaze ani uzivit, parazituje a vrazdi nevinne obeti zemre.

156093

9.3.2008 18:55

RE: Prestat musi Palestinci?

Datel 75.?.?.?

Reakce na 156093

Takyma bludama by jste mne mohl krmit kdybych neznal Chazary a jejich mysleni. Arafat se narodil v Egptu - vetsina Chazaru se narodila v Asii nebo v Evrope . Proc bych mel mit zidy za podradnou rasu ? Kdo vam rika ze jsem z Cech nevypadnul ? Ja jsem slysel (chazarsti vysokoskolaci se chlubili ) jak oni likvidovali palestinske domy. Par tech vysokoskolaku se dokonce chvalilo jak si na palestince zastrileli. Pokud mi me zkusenosti napovidaji - Chazari parazituji vsude -saji USA , nebo jak jsem psal o revolucich. V tu vasi posledni vetu doufam.

156128

9.3.2008 19:55

RE: Prestat musi Palestinci?

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 156128

>Ja jsem slysel (chazarsti vysokoskolaci se chlubili ) jak oni >likvidovali palestinske domy. Par tech vysokoskolaku se dokonce >chvalilo jak si na palestince zastrileli.

To je vas hlavni problem. Dle toho co jste tady v poslednim pokusu sebezachrany, nad blbostmi, ktere zde ventilujete, predkladate a blabolu o chazarech, je patrno, ze jejich zdrojem je "Ja jsem nekde slysel". Cili vase vlastni chorobna fantazie. Zkuste se nekdy zabyvat realem. Napr. Z gazy byli vystehovani lide, kteri tam zili uz tri generace a 80% se jich tam narodilo. Pristehovalci do Izraele jsou legalni a maji Izraelske obcanstvi udelene zakony suverenniho statu.

156131

9.3.2008 4:17

RE: Prestat musi Palestinci?

Saša 74.?.?.?

Reakce na 156080

Tak mě napadá, že obě semitské vlády mají stejnou mentalitu, což je mylné. Mstít se zabíjením deseti za jednoho z komfortu letadel a tanků je odporně zvrhlé. Ani v Izraeli není podpora této nacistické myšlenky stoprocentní a již se tam šeptá, že útok na ortodoxní školu vlastním zaměstnancem školy, byla práce Mosadu ke změně veřejného mínění.

156085

9.3.2008 4:21

RE: Prestat musi Palestinci?

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 156085

>Ani v Izraeli není podpora této nacistické myšlenky stoprocentní a již se tam šeptá, že útok na ortodoxní školu vlastním zaměstnancem školy, byla práce Mosadu ke změně veřejného mínění.

No konecne je to tady. To, to trvalo. Uz jsem se obaval, ze vina zustane utajena a odnese to nevinny. Jeste, ze mame mezi sebou takove, kterym zadna pravda neunikne a dokazi ukazat na lhare. Moc mam rad "slusnaky", co zapominaji na to, ze kdyz jednim prstem ukazuji na lhare, tak tremi prsty ukazuji na sebe. A tenhle clovek ma tu drzost tvrdit o nekom, ze je lhar. To se povedlo.
P.S.
Smel bych se zeptat, kdo ty vase uzasne Jobovky v Izreli septa? Odkud jste to sebral? Urcite mate zarucene zdroje, jako tomu bylo u vasich predchozich lzi.

156086

9.3.2008 4:10

RE: Prestat musi Palestinci?

Saša 74.?.?.?

Reakce na 156076

>>Tady zase tvrdíte, že jim domy boří. Z Vašeho odkazu na
>>iDnes: Armáda zničila dům jeho rodičů. Příbuzní pak
>>před domem postavili stan, v němž se modlí za mrtvého.
>>Nebyl členem žádné radikální skupiny. Byl zaměstnancem
>>školy. Mluví z Vás šílená nenávist Seberáde.

>Tvrdim, ze domy bori atentatnikum,

To bylo lhaní, že domy neboří a jejich zemi a domy ukradli a prý vrací.
Další lži, nemohou bořit domy atentátníkům, ti jsou přece dávno mrtví. Boří domy příbuzným a rodinám – kolektivní msta.
Boří domy podezřelým, zabíjí je a jejich „podezřelé" ženy a děti. S Vašimi zvrhlými názory jste podezřelý, že byste mohl spolupracovat s Izraelskou armádou a dle Vašich měřítek by tedy měli přijít Palestinci a „právem“ snad Vás zavraždit a zničit domky Vašich příbuzných?

>jeho cernou dusi, ktera je uz davno v pekle

To zbožné vyjadřování - on ten judaismus má s Islámem společné kořeny.

> kanonizoval spinu, kterou zde obhajujete s takovym zapalem.

Zřejmě hovoříte o sobě.

156084

5.3.2008 8:11

RE: Prestat musi Palestinci

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 155756

Pane Sašo, ten pán to dělá jako zaměstnání. On prostě musí. Má to v pracovní náplni. Čím více bodů, tím větší prémie. Holt, každý se musíme nějak živit.
Rok 1948 se stal pro Izrael výročím oslav ilegálního založení státu bez hranic. Pro Palestince je to počátek trvalé okupace a soustavné genocidy. Už na tomto základě jsou porušeny podmínky Balfourské deklarace a tudíž stát Izrael se tímto stává nelegální.

155761

5.3.2008 23:10

Prestat musi obe strany

Jan X. 213.?.?.?

Reakce na 155666

Jinak se nic nevyresi. Dokud denne tece krev neda se poradne jednat.

155805

4.3.2008 12:14

Židi a Palestinci - stejný mozek.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Debilové mají potřebu dělat bordel a odnáší to civilní obyvatelstvo. Rozdíl je jen v tom, že Izreal má modernější techniku. [bliji]
Izraelce navíc sere, že Gazu asi definitivně ztratili. Gaza byla dlouho v Izraelském obklíčení. Izraelcům se dařilo překopávat tunely, kterými proudily z Egypta zbraně do Gazy. Pak ale Palestinci překonali svou vrozenou lenost [velký smích] a vykopali tunely ve větší hloubce ústící hlouběji uvnitř Gazy ( délka přes 10 km, hloubka až 1 km [překvapení] ). Pod Gazou vznikla síť nových chodeb a pomocí tunelů se do Gazy dostaly i takový chuťovky jako Kornet nebo Igla. Pozemní útok je prakticky nemožný ( byl by z toho druhý Stalingrad ). Izrael proto Gazu pravidelně ostřeluje a debilové z Hamasu mu dávají záminku.

155670

4.3.2008 13:23

Boží mlýny melou pomalu

hestroy 77.?.?.?

Nemůžeme se divit Izraeli, že provádí genocidu Palestinců. Prvním krokem k pochopení této zrůdnosti je uvědomění si židovské nadřazenosti. To je prostě holý fakt. Nám, obyčejným smrtelníkům, kteří jsou křesťany (je jedno, zda aktivní, či pasivní), je to zcela v rozporu s naším chápáním světa. My jsme učeni, že jsme si všichni rovni. Od malička. Židé jsou od malička učeni tomu, že jsou nadřazenou rasou, ba co víc, jedinými lidmi na Zemi. Je známo desítky výroků vlivných rabínů nebo židovských politiků, které tuto "pravdu" otevřeně potvrzují. Také Talmud je plný rasistických výroků, některé jsou opravdu až zarážející. Další věcí, která s židovskou nadřazeností souvisí, je jejich chápání "pravdy". Je samozřejmé, že jedině oni mají vždy "pravdu". Jejich oblíbenou metodou je používání dvojího metru, vždy a všude. Když si "Izrael" stěžuje na Írán, že v rozporu se Smlouvou o nešíření jaderných zbraní buduje svoji civilní atomovou technologii, jaksi zapomíná, že sám vlastní desítky, možná stovky jaderných hlavic. Ale oni jsou přeci z obliga. Oni žádnou takovou debilní smlouvu nepodepsali. A tak je to se vším. Nebudu se ani pozastavovat nad tím, že většinu židovského obyvatelstva "Izraele" netvoří semité, ale Chazaři, kteří na ono území patří zhruba stejně, jako černoši do Evropy. Je mi opravdu zle z těch sionistů (zde to můžu dokonce napsat vcelku, na rozdím od Novinek je Zvědavec natolik tolerantní, že to nebere za sprosté slovo, což by mohli všichni sionisti z Eretzu kvitovat s povděkem), kteří podporují vyvražďování původního obyvatelstva a ještě při tom kvičí něco o právu bránit se... Opravdu nechápu tu logiku, kdy někdo někomu něco ukradne a pak původního majitele terorizuje za to, že to chce zpátky. Je třeba si uvědomit, že "Izrael" je jedna velká zlodějina. Je potřeba si uvědomit, že "Izrael" při svých teroristických útocích na civilní obyvatelstvo používá zakázanou munici (opět - my jsme nic nepodepsali), která je stokrát účinější, než nějaké rachejtle Palesticů. Ale musím znovu opakovat, že jim to přijde normální, neboť jen oni jsou lidé a ostatní jsou jen dobytek. Ano, přesně tak je to učí od malička.

A abych se vrátil k těm božím mýnům. Ano, melou pomalu. Ale melou. Je to zákon o zachování energie. Zákon akce a reakce. Kdo se povyšuje, bude ponížen, řekl jednou jeden člověk, kterého za to oddělali. Všimněte si, že jejich metody se již tisíce let nezměnily. Ano, kdo se povyšuje, bude ponížen. A mně jich líto nebude. Neboť dostanou to, co si zaslouží.

155676

4.3.2008 13:52

RE: Boží mlýny melou pomalu

josipkardanovic 80.?.?.?

Reakce na 155676

"Kdo se povyšuje, bude ponížen, řekl jednou jeden člověk, kterého za to oddělali." a povedal to žid...

155680

4.3.2008 14:28

RE: Boží mlýny melou pomalu

kyriakos 212.?.?.?

Reakce na 155676

pěkně jste to napsal, plně s vámi souhlasím

155682

4.3.2008 17:54

RE: Boží mlýny melou pomalu

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 155676

"většinu židovského obyvatelstva "Izraele" netvoří semité, ale Chazaři, kteří na ono území patří zhruba stejně, jako černoši do Evropy."

Mate pravdu a toto by se melo vic pripominat. Nejde jen o Israel.

155700

4.3.2008 13:40

disproporční odpověď

MartinL 89.?.?.?

Nějak si nedovedu představit, že by Izraelci sebrali kufry a odtáhli pryč. I kdyby chtěli, tak je stejně žádná země nepřijme.
Další možnost je nejspíše mávnout nad každodenním bombardováním rukou.....Čemu by to ovšem prospělo? Pro Hamás je existence Izraele nepřijatelná a to nezávisle na jeho politice. Mimochodem, znáte nějaký stát, který by nechal bombardování vlastního civilního obyvatelstvo raketami bez odezvy? Takový stát by ve světe moc dlouho nevydržel...

Co by tedy měl Izrael dělat? Hamás a jeho souputníci budou proti Izraeli za jakýchkoliv okolností a mnohokrát to také otevřeně řekli. Z těchto důvodů není proč zastávat holubičí postoje. Izrael totiž nemá mnoho co ztratit. Mezinárodní mínění, hlavní zpravodajské agentury a velká část novin jsou protiizraelská už mnoho let. Takže jediný na koho by měla izraelská vláda brát ohled jsou vlastní občané, civilní ztráty na straně Palestinců jsou sice politováníhodné, ale každá odpovědná vláda si vždy bude cenit více životů vlastních občanů než životů občanů či obyvatel nepřátelského sousedního státu. Opačný postoj by byl nerozum a ani ten největší nepřítel Izraele by neměl být zaslepen natolik, aby si tento jednoduchý fakt nedokázal uvědomit.

155681

4.3.2008 17:06

RE: disproporční odpověď

de martini 200.?.?.?

Reakce na 155681

[překvapení] \Mezinárodní mínění, hlavní zpravodajské agentury a velká část novin jsou protiizraelská už mnoho let.\[chechtot]

zábavné tvrzení
o nabidkách hamasu nevíte ?

155698

5.3.2008 16:50

RE: disproporční odpověď

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 155681

Nevim jak vy , ale ja si nevsiml vzniku nejakeho sousedniho statu.
Pokud vznikl tak izrael stale jeste okupuje jeho uzemi (zapadni breh) a provadi vojenske operace na uzemi ciziho statu bez vyhlaseni valky.
Ac sice ne zcela podle puvodnich predpokladu, Palestina je soucasti Izraele. Tudiz by si mela izraelska vlada cenit stejne civilistu svych jako palestinskych.

155781

4.3.2008 14:34

avaaz

altonbella 85.?.?.?

Kdo chce vyjádřit svůj nesouhlas s agresí, investovat svou energii a umí aspoň trošku anglicky:
http://www.avaaz.org/en/gaza_ceasefire_now/97.php?...
podepsání trvá 20 sekund

155687

4.3.2008 21:40

RE: avaaz

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 155687

>Kdo chce vyjádřit svůj nesouhlas s agresí, investovat svou
>energii a umí aspoň trošku anglicky:

>http://www.avaaz.org/en/gaza_ceasefire_now/97.php?...

>podepsání trvá 20 sekund

Diky za link. Napsal jsem jim tam, ze nesouhlasim s agresi teroristicke organizace Hamas vuci Izraelskym civilistum, ktera vyvolala umyslne tento konflikt, jako odezvu na uspesne mirove jednani US autorit, ktere nedavno navstivili Pelestinu a dohodli se na dalsich krocich, ktere povedou k vytvoreni statu Palestina. Nechut Hamasu k mirovemu usporadani na Strednim vychode, rasisticka nenavis k sousedum a touha je vyhladit, je z tohoto jejich dalsiho aktu nasili vice nez zrejma.

155727

5.3.2008 0:34

RE: avaaz

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 155727

úspěšné jednání v podání židů
mapa rakoviny ve West Bank
---
a kdepak jsou hranice z roku 1967 a právo vysídlených palestinských Arabů na návrat, včetně dodržování příslušných resolucí OSN, díky níž přeci Izrael na základě jiné resoluce vzniknul?
---
kdepak jsou hroby vojáků z USS Liberty?
---
kdepak jsou hroby civilistů z Deir Yassin a řady dalších vesnic?
---
kdepak jsou britští vojáci z hotelu King David -občané Velké Británie která velkoryse poskytla židům území?

Vložený obrázek

jak pak může Hamas neexistovat? nechuť k mírovému jednání? [chechtot] [chechtot] [chechtot]

155734

5.3.2008 1:10

RE: avaaz

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 155734

Děkuji vám, MéďoBéďo, že jste tak trpělivý a neustále připomínáte věci, které MUSÍ být zapomenuty. Znáte to rčení o házení perel sviním? Opravdu by mě zajímalo, kde a kdy vzniklo... [smích]

155736

5.3.2008 3:00

RE: avaaz

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 155736

to víte pane hestroy, Goebbels říkal, že stokrát opakovaná lež se stane pravdou.

Zkouším to z druhé strany, abych zjistil, co se stane po stokrát opakované pravdě [velký smích] [velký smích] [velký smích]

A také jsem pamětliv nesmrtelného hesla: "Co není vidět, neexistuje"

Takže pro jistotu znovu a znovu a znovu, aby informace o jistých nešvarech samovyvolenců a nesrovnalostí mezi jejich nářekem a chováním nezmizela.
[cool]

155741

5.3.2008 3:29

Goeblesuv zaku Bedrichu,

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 155741

>to víte pane hestroy, Goebbels říkal, že stokrát opakovaná
>lež se stane pravdou.

Ani se po tom, co tu od vas ctu nedivim, ze se ridite stupidnimi hesly z choreho mozku cloveka, ktery zavrazdil sve vlastni deti. Vy ze mate s Hestroyem pravdu? Takovou lez muzete opakovat tisickrat a nikdo vam ji nezbasti.

>A také jsem pamětliv nesmrtelného hesla: "Co není vidět,
>neexistuje"

To se klidne ridte cim chcete. Ale terorismus Palestincu a nechut k mirovemu reseni uz davno videt je. To ze videt nechcete, to je vas problem a fraze, ktere tu postujete a kterych se udajne ridite, vas problem nevyresi. Preji prijemne prochazky s bilou holi.

155743

5.3.2008 10:12

RE: Goeblesuv zaku Bedrichu,

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 155743

pííísk, pííísk

Myš Siosio bydlí u Jahůa v pokoji pod postelí. Chodí na chleba a muslimům na křupky. Povídá si s drakem Olmim.

Myš je strašně zvláštní zvířátko. Chodí si sem, hryže chleba, poslouchá o čem si lidé povídají a piští. Občas chrastí.

pííísk, pííísk


[velký smích] [velký smích] [velký smích]

155766

5.3.2008 3:17

Nezapomente podekovat Hestroy, kdyz sam nemate na to vecne diskutovat

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 155736

>Děkuji vám, MéďoBéďo, že jste tak trpělivý a neustále
>připomínáte věci, které MUSÍ být zapomenuty. Znáte to
>rčení o házení perel sviním? Opravdu by mě zajímalo, kde a
>kdy vzniklo... [smích]

Opet se nezmuzete na vic, nez na ubohou propagandu a zneuzivani udalosti starych 60 let s kterymi zadny dnesni Izraelec nema nic spolecneho. Na vic nemate, nez na sproste nadavani do svini. Nevim co tim svym ubohym prispevkem chtel Meda Beda komu rici. Vubec se netyka dnesnich udalosti a toho o cem je rec v tomto clanku. Je to jen nesmyslne plkani doprovazene snimkem z Wikipedie, ktery nema se zakernym utokem Hezbollah na uzemi Izraele, vrazdami a unosem Izraelskych pohranicniku naprosto nic spolecneho. Nebyt pane Hestroy vasi sproste reakce, tak na takovou blbost jakou sem v zachvatu zoufalosti plesknul Bedrich, ani nereaguji.

155742

5.3.2008 5:37

Dnešní Izraelec

Saša 74.?.?.?

Reakce na 155742

No jo Semeráde, Izraelci zavraždí v Palestině 120 Palestinských civilistů a ona se u toho stane hrozná křivda neb 3 jejich vojáci při tom řezničení přišli o život. http://uk.youtube.com/watch?v=3Ifx_W6m1rE Prý 2 dny co tam mají Condolízu tak budou dělat jen malé nájezdy a již u toho stačili dneska zabít měsíční děcko…

Dnes jsem se dočetl na Eretz, že zdrogovaný Mojžíš blouznil, když slyšel desatero na Mount Sinai. Je o tom přesvědčen Izraelský profesor psychologie Benny Shanon na Hebrew University v Jerusalémě.
http://www.haaretz.com/hasen/spages/960407.html Přeslechl asi nezbiješ!

155748

5.3.2008 6:34

Dnesni Palestinec

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 155748

>No jo Semeráde, Izraelci zavraždí v Palestině 120
>Palestinských civilistů a ona se u toho stane hrozná křivda
>neb 3 jejich vojáci při tom řezničení přišli o život.
> http://uk.youtube.com/watch?v=3Ifx_W6m1rE Prý 2 dny
>co tam mají Condolízu tak budou dělat jen malé nájezdy a
>již u toho stačili dneska zabít měsíční děcko…

Pane Saso, cim vice obeti a mrtvych na obou stranach napocitate, tim je vina Hamasu vetsi. Tim, ze cely incident umyslne vyprovokovali, veskera zodpovednost za mrtve a ranene pada na jejich hlavy. To ze jsou mrtva i mimina je jenom dukaz jijich zbabeleho boje, kdy se nedokazi postavit v boji tvari v tvar nepriteli a zenou pred sebou civilisty, nebo se mezi nimi schovavaji. Nestiti se ani toho, ze se zastiti nemluvnetem. Uz o tom byla mnohokrat rec, je to chronicky zname, ze civilisti jsou pro ne jen spotrebni material, ale vam to porad nejde na rozum, ze? V Izraeli sve utoky planovali a inscenovali pouze na detech. Jsou to krvelacne bestie a mir s nimi nebude nikdy mozny. Sam Abas si s nimi nevi rady a jeho security se s nimi do boje pousti jen opatrne, nebot nechteji ublizit tem, ktere pouzivaji jako stit.

155749

5.3.2008 11:28

RE: Dnesni Palestinec

Ibrahim Ag Al Habib 85.?.?.?

Reakce na 155749

rezoluce RB OSN č. 242, znáte?

155771

5.3.2008 17:11

RE: Dnesni Palestinec

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 155749

Jezisi vy jste pitomec. To neni zbabelost, ale strategicke uvazovani. ZADNA armada se nepostavi nesmyslne presile , aby se nechala zmasakrovat.
Proc myslite, ze britove a francouzi v roce 41 ustuopili do Britanie ? Proc nebojovali u Dunkerku ?
PROTOZE TO BY TO BYLA STRATEGICKA SEBEVRAZDA.
Jestli chcete rovny boj, kdyz si protivnici stoupnou "tvari v tvar" (premyslim jak si asi tvari v tvar dnes stoupne pilot izraelskeho letounu, kdyz shazuje bombu z vysky 5km) tak dejte Palestincum stejnou techniku jako maji Izraelci. Pak to bude fer boj a asi nebude natolik partyzansky.

Proc myslite ze partyzani na Slovenku bojovali v horach a neprijeli dobyvat Bratislavu, Nemcum tvari v tvar ?

navic vase blitky o zastiteni se nevmluvnetem snad ani nema cenu komentovat. Ale mate pravdu jste krvelacne bestie , to jste napsal spravne.

155784

5.3.2008 18:16

RE: Dnesni Palestinec

jožin z bažin 128.?.?.?

Reakce na 155784

Aha, takze vy si myslite ze angazovat se v partyzanske valce na vlastnim uzemi s nepritelem na kterem zavisite do posledniho sroubecku a do posledniho sousta jidla a kapky vody, ze to je strategicke uvazovani. No ja jsem si strategicke uvazovani predstavoval jinak.

Zastitovani se civilisty, vcetne starcu, zen a malych deti neni na palestinske strane zadnou novinkou. Jiste znate to video ze zacatku druhe intifady, kde otec nastrkuje sveho syna do prestrelky. (2002) Co ten hrdina co z davu palestinskych civilistu pred Damasskou branou zacal strilet pistolkou na izraelske vojaky nahore na ochozu? (2004) Vyrobny raketek na trznich namestich, prevazeni vybusnin sanitkami, posilani vlastnich deti na sebevrazedne atentaty (s naslednou financni odmenou od Saddama a zvolenim do palestinskeho parlamentu) atd atd atd etc etc ad nauseam ad infinitum [pláč]

155786

6.3.2008 10:36

RE: Dnesni Palestinec

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 155786

Vite o zastitovani se civilisty casto mluvi ten kdo do civilistu strili a pak se obhajuje ze nemohl jinak.
Jinak fotky propagacni vyrabi obe strany, tak proc , kdyz se tady popiraji ty fotky ktere prichazi z Gazy bych mel verit tem z druhe strany ?
Proste kdo chce do davu strilet si vzdy najde omluvu proc to "musel" udelat.
A ono strileni raket do davu na trzistich, po autech ve kterem mozna jsou "teroriste", shazovani bomb na civilni mesta (viz. agrese v Libanonu) to je jako podle vas v poradku ?

155832

6.3.2008 8:43

Ctenari

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 155784

Vystrelit raketu Kasam na civilni cil a utect se schovat do davu civilistu, je u mne zbabelost. Vy tomu rikejte jak chcete. Taktika to ovsem je. Od prvnich zacatku kdy zacali Palestinsti Arabove vrazdit a krast pudu, ktera jim nepatri porad stejna. Zbabela a privede je k jedinemu konci. K jejich vlastni zahube. A nikomu nenadavejte, hochu. Ja bych si z vaseho zvaneni o tom, ze Palestinci zabili za sedm let 13 Izraelcu mohl myslet, ze jste na tom s rozumem tak spatne, ze nevite, kolik ma autobus sedadel a kolik jich ma letadlo.

155825

5.3.2008 7:09

RE: Nezapomente podekovat Hestroy, kdyz sam nemate na to vecne diskutovat

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 155742

Konecne vecny prispevek, ktery bod po bodu konkretne a vecne rozmetal ideologickou propagandu oponentu. [velký smích] [velký smích] Vy jste Semerade rozenej recnik s vysoce kultivovanym projevem ve vecne rovine, prospikovanym rafinovanymi konkretnimi argumenty nicici chabe ideologicke nenavistne vypady. Vase argumenty jsou natolik rafinovane a sofistikovane, ze plebejec jako ja je neni schopnej ani zaostrit. [vyplazený jazyk]

155753

5.3.2008 10:54

RE: Nezapomente podekovat Hestroy, kdyz sam nemate na to vecne diskutovat

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 155742

na událostech starých 60 let byl Izrael VYSTAVĚN. Je to TENTÝŽ IZRAEL.

tak přestaňte pištět a jděte o dům dále, u mě jste se nyní jako diskutér diskvalifikoval.

155767

5.3.2008 16:57

RE: Nezapomente podekovat Hestroy, kdyz sam nemate na to vecne diskutovat

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 155742

Chapu Vas spravne, ze uz bychom si NIC nemeli delat z Holokaustu a Nemecko uz by nemelo NIC platit. Je to prece 60 let a zadny z nas Evropanu , vlastne ani Izraelcu s tim uz nema NIC spolecneho ?
Chapu Vas spravne ze mame na minulost zapomenou ? Napr. i na to co provadeli komunisti ? Zajimavy pristup .....
Pan Hestroy jen chtel poznamenat , ze Izrael a jeho paravojenske jednotky se pred rokem (a casto i po nem) choval stejne jako dnes Palestinci. Terorismus a vrazdeni civilistu.

155783

6.3.2008 11:45

RE: avaaz

altonbella 88.?.?.?

Reakce na 155727

Kdybyste si, pisateli Semerade, petiční text skutečně přečetl, zjistil byste, že petice je zaměřená jako hlas veřejnosti proti jakékoli agresi.

Jasný hlas, ke kterému se každý může svobodně připojit; požadující zastavení eskalujícího konfliktu.

Takové stanovisko má velkou cenu, bez ohledu na historii a skryté souvislosti probíhajícího konfliktu. Je jednoduché, oprávněné a snadno pochopitelné. Má-li být zachován mír, musí zastavit akce destruktivní síly na obou stranách.

Především samozřejmě na straně toho, kdo celý konflikt eskaluje a vyvolává.

Buďte tak laskav a příště si přečtěte, na co reagujete.

155833

7.3.2008 3:54

RE: avaaz

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 155833

>Kdybyste si, pisateli Semerade, petiční text skutečně přečetl, zjistil byste, že petice je zaměřená jako hlas veřejnosti proti jakékoli agresi.

Pane, kazda petice je na H...a na nic, kdy o mir z jedne strany neni zajem. Izrael zorganizoval uz tucty schuzek, mirovych jednani, propustil palestinske zlocince, vratil uzemi, ale ze strany paalestincu zatim nebyl ani jeden sebemensi naznak k smiru. Na kazdou mirovou snahu, vzdy odpovedeli jen novymi utoky, vrazdenim a knouranim, ze zly zid zabiji jejich batolata. Vsechny smouvy do teto doby podepsane, palestinci porusili. Tak jdete k sipku s nejakymi peticemi. A jestli bez nich nemuzete zit, tak poslete jednu do Palestiny : PALESTINSTI ARABOVE PRESTANTE VRAZDIT NEVINNE!!! JSTE NEJKRVAVEJSI NAROD NA SVETE!!! KVULI VAM A VASEMU VRAZDENI UMIRAJI NEVINNI UZ SEDESDAT LET!!!

155867

4.3.2008 16:23

Divne pusobi

Aja 74.?.?.?

"internacionalni ticho", obcas prerusene septanym "Ty, ty, ty, snad byste prece jenom ehmm.... Ale mate plne pravo se branit".

Izraelske fiiiii diplomatickemu sboru.

155691

4.3.2008 16:38

Každý zodpovedá za svoje rozhodnutia

Sid 91.?.?.?

A čo má asi Izrael robiť? Nechať terorizovať svoje vlastné obyvateľstvo, aby si vylepšil image v očiach lavicových liberálov?

Keby mali Palestínsky "civilisti" záujem na mierovom procese, sami by sa snažili zastaviť provokácie hrdlorezov z Hamasu. Vidno, že záujem nemajú.

Inak, je veľmi ťažké určiť, kto v Gaze je "civil" a kto nie. Ženy často teroristom aktívne pomáhajú a deti sú tiež zapájané do teroristickej infraštruktúry (možno aj proti svojej vôli). Za ich smrť je zodpovedný sám Hamas.

Pokiaľ budú obyvatelia Gazy slepo podporovať vrahov z Hamasu, budú za to niesť následky.

155694

4.3.2008 19:32

RE: Každý zodpovedá za svoje rozhodnutia

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 155694

neopakovatelny [chechtot]

side, side, palestinci su rovnaki vrahovia ako izraelci, ci chcete alebo nie,

[chechtot]

155709

5.3.2008 17:47

RE: Každý zodpovedá za svoje rozhodnutia

ctenar 62.?.?.?

Reakce na 155694

No a neni to stejne v Izraeli ? Vojenskou sluzbou prochazi prakticky kazdy = prakticky kazdy je vojak.
Pak se ale neda mluvit o palestinskem terorismu, protoze bojovat proti vojakum terorismus byt nemuze.
Pripominam ze jsem pouzil pouze Vasi "logiku".

155785

4.3.2008 17:42

Palestinci

MartinSk 85.?.?.?

Kdysi 11.září jsem viděl ve zprávách radost palestinského lidu nad teroristicjkými událostmi v USA.
V různých zprávách jsem se dozvěděl , že EU neposlala 50 000 000 EUR Palestině ... z důvodu toho a toho.
EU podporuje, ať přímo či nepřímo teroristy, posílají se palestině peníze, které končí v palivu teroristických raket a výbušnin?
To je strašné.
Měli bychom už izrael nechat žít.Má asi dost práce nejenom s arabskými teroristy a i s ruskými rádoby židovskými emigranty.
Můj otec kdysi prohlásil : arab ten bude radši 10 let válčit, než 14 dnů pracovat.
Je na tom dost pravdy.

155702

4.3.2008 19:07

RE: "arab ten bude radši 10 let válčit, než 14 dnů pracovat."

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 155702

"arab ten bude radši 10 let válčit, než 14 dnů pracovat.
Je na tom dost pravdy."

Pravda to je, takze napad se zalozenim Izraele prave tam, byla kolosalni kravina ze strany jistych zidu. Nebo se mylim a oni si prali zit v takovem prostredi?
Kdyby byl Izrael nekde jinde, zide by zili v miru a Zapad by kupoval olej od spokojenych beduinu.
Kolik lidi zaplatilo zivotem k vuli stvoreni tohto maleho statu?

155707

5.3.2008 21:10

RE:

jara da c. 200.?.?.?

Reakce na 155707

>"arab ten bude radši 10 let válčit, než 14 dnů pracovat.
>Je na tom dost pravdy."
>NENI, ZNATE SNAD ARABII ?
>Pravda to je, takze napad se zalozenim Izraele prave tam, byla
>kolosalni kravina ze strany jistych zidu. Nebo se mylim a oni si
>prali zit v takovem prostredi?
KROME STAROZAKONNI HISTORIE A NABOZENSKEHO VYZNAMU < TAM HRALY ROLI TAKE DUVODY EKONOMICKE A STRATEGICKE>
>Kdyby byl Izrael nekde jinde, zide by zili v miru a Zapad by
>kupoval olej od spokojenych beduinu.

>Kolik lidi zaplatilo zivotem k vuli stvoreni tohto maleho statu?

155795

4.3.2008 20:57

RE: Palestinci

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 155702

Pásmo Gazy má rozlohu 360 km2 a žije zde 1,4 mil. obyvatel. Pro srovnání Praha a 1 milionem obyvatel má rozlohu 496 km2. Hustota obyvatelstva je zde mezi nejvyššími na světě - cca 3900 osob/km2 - pro srovnání hustota v ČR je cca 140 osob/km2. Pásmo spadá pod palestinskou samosprávu, ale Izrael kontroluje vzdušný protor, přístup k moři a hranice s Egyptem. Za palestinskou samosprávu vybírá izrael clo za zboží proudící do země.
Když mají izraelští politici dobrou náladu, tak něco z vybraného cla dají palestinské samosprávě, pustí do oblasti el. proud, umožní dovézt tam benzín, naftu, léky a potraviny. Když se Izraelci zlobí, tak hranice a dodávky uzavřou. Oblast bombardují letecky i raketami a buldozery demolují domy, zahrady i pole.

Tak a teď si představte, jak se v takové oblasti o třetinu menší, než Praha s o polovinu vyšším počtem obyvatel, zcela závislé na libovůli okupanta, dá žít.

Divíte se, že se ti lidé chtějí zbavit okupantů? Sioafašisté si na okupovaných území Palestiny počínají hůř, než Němečtí fašisté za války. Vraždí tam, unášejí lidi, mučí je a zavírají je do svých věznic. Občas sionisté pár tisíc nevinných lidí na mezinárodní nátlak propustí.
Jaký je rozdíl mezi německým nacistou a židovským nacistou? Jedině v tom, koho považují za vyvolenou rasu. Sionáckové považují sebe za vyvolené nadlidi, ostatní lidé jsou pro ně míń než otroci. Metodu potlačování porobené rasy mají sionacisté propracovanější a rafinovanější, než měli nacisté v Německu.

155723

5.3.2008 0:16

RE: Palestinci

leo69 89.?.?.?

Reakce na 155723

Okaz na stránky ISM: Obětí v Gaze přibývá...

Vložený obrázek


m,[smích]

155733

5.3.2008 2:03

RE: Palestinci

google 84.?.?.?

Reakce na 155702

>Můj otec kdysi prohlásil : arab ten bude radši 10 let válčit, než 14 dnů pracovat.
>Je na tom dost pravdy.

ak by to mala byt pravda, co vas cteny papa prehlasil a ked k tomu pridame prislovecnu zidovsku pracovitost,
tak sa tie miliardove infuzie od us a eu danovych poplatnikov zdaju byt to jedine,
co toho choreho muza na blizkom vychode drzi pri zivote.

155738

5.3.2008 21:08

RE: Palestinci

aristokrat aristokrat (tečka) tomas (zavináč) centrum (tečka) cz 158.?.?.?

Reakce na 155702

zpravy o radosti palestincu 11. zari jsou sprosta lez

155791

6.3.2008 23:24

RE: Palestinci

pdmlynek 66.?.?.?

Reakce na 155791

Kdepak. Viděl jsem v televizi jak lidi v Palestíně vyšli do ulic to oslavovat. Nepřišlo mi to nějak nahrané. Za pár dnů se Arafat za to omluvil.

Můžeme se dohadovat jaké procento Palestínců se z 11.9.2001 radovala, ale domnívat se že radování Palestínců je jen lež je velký omyl.

155861

10.3.2008 5:53

RE: Palestinci

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 155861

>Viděl jsem v televizi jak lidi v Palestíně vyšli do ulic to oslavovat. Nepřišlo mi to nějak nahrané. Za pár dnů se Arafat za to omluvil.
---
I já jsem to viděl a měl jsem z toho smíšené pocity. Ty děti byly asi tak šest až deset let staré. Co asi ví desetileté děcko o politice? Děti se neradují jen tak z tragédie a rozveselení na ulici. Někdo je musel povzbudit, aby se radovaly. Samozřejmě...později se objevily informace, že to byla mediální propaganda. Záběry palestinských dětí z jiného roku a při oslavě se rozdávalo cukroví.
Arafat se za nic neomluvil a ani nemusel.

156162

5.3.2008 21:14

Už by se konečně měli dohodnout

Jan X. 213.?.?.?

Jinak tam ta válka potrvá věčně. Izrael by měl striktně respektovat hranice z doby svého založení a nechat Palestince na pokoji a obráceně. Nicméně už proteklo příliš mnoho krve, aby se ten Izrael zase jen tak zrušil, to by byl teda dost debaklový výsledek celé té letité politiky teroru... Bohužel ona "věčná válka" pánům dodavatelům zbraní na obě strany nesmírně vyhovuje, takže nějaký zájem na dohodě? Akorát politikářské kecy a vraždí se dál. Ve skutečnosti těm nahoře o žádný mír nejde i když ho mají plnou hubu a ty dole zase většinou dají na propagandu nenávisti i když mají míru taky plnou hubu. Nicméně i v Izraeli i v Palestině existuje proti této politice opozice. Ať už budeme sypatizovat se "sionisty" nebo "teroristy" (a co do významu vice versa), nic dobrého to nevěští, tedy alespoň ne konec konfliktu v Izraeli resp. Palestině. Dokud bude Izrael považovat Palestinskou vládu za teroristy a obráceně, budou se vesele vraždit dál. Ten problém je především v jejich hlavě.

155792

5.3.2008 22:14

Už ty porovnávající fotografie ukazují,

A.S. Pergill 89.?.?.?

že zatímco ta izraelská střela je vysoce sofistikována tak, aby pokud možno zasáhla jen žádaný cíl a způsobila co nejmenší postranní škody, ta palestinská padne +- autobus a jejím uživatelům je naprosto jedno, koho zasáhnou. Izrael by za stejné peníze mohl odvetou poslat mraky stejně nemířitelných střel a ztráty na palestinské straně by byly podstatně vyšší.
Problémem také je, že muslimové se s existencí Izraele nikdy nesmíří a nesmířili by se s ní, ani kdyby se rozkládal v Antarktidě nebo na severním pobřeží Grónska. Jednoduše proto, že se Mohamed svého času uřekl, že Židé, za to, že nepřijali jeho víru, nikdy nebudou mít svůj stát. A protože Mohamed opakoval jenom to, co mu předvykládal Alláh prostřednictvím archanděla Džíbrajíla, diskredituje existence Izraele pravdomluvnost a vševědoucno-všemohoucnost Alláha a potažmo věrohodnost celého islámu. Akorát kdyby ten Izrael byl někde hodně daleko v pustinách, tak by mohli ajatolláhové předstírat, že žádný neexistuje. Palestinští Arabové jsou tudíž jen zástupný problém, mnozí naimigrovali do "uprchlických" táborů až po porážce agrese vůči Izraeli (sám Arafat z Egypta) a jejich zvláštní národnost je jen politická fikce.

155798

6.3.2008 5:57

RE: Už ty porovnávající fotografie ukazují,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 155798

Hmm sofistikovana a zasahne co chce. Takze ty civilni cile jako spital, elektrarna, univerzita... nebyly zasazeny omylem? V Libanonu taky pouzivali ty sofistikovane zbrane? A omylem trefili i pozorovaci stanoviste OSN? [překvapení] [oči v sloup] Tak dekuju, ze jste nam to vysvetlil, ted uz chapu proc legionari v Libanonu sdelili, ze pokud omylem budou kolem jejich stanoviste letadla IDF, takze je omylem sestreli.

155815

6.3.2008 21:05

RE: Už ty porovnávající fotografie ukazují,

A.S. Pergill 89.?.?.?

Reakce na 155815

Laskavě si spočítejte, kolik izraelských střel umístěných korektně připadne na jednu, která uletí mimo. A potom se laskavě zajímejte, kolik připadne zasažených nevojenských cílů na jeden vojenský u těch palestinských raket (pokud se ovšem nedostanete do neřešitelného dělení nulou).

155856

6.3.2008 21:44

RE: Už ty porovnávající fotografie ukazují,

Kevin 78.?.?.?

Reakce na 155856

No schvalne, Pergile.

kolik vodaren, elektraren, rozvoden VVN, nemocnic nebo skol zasahli strely vypalene z pasma gazy na Izrael? A kolik strel z izraele naprosto cilene likviduje infrastrukturu Palestincu??

Vetsina tech strel z pasma Gazy na Izrael jsou nerizene rakety na urovni hracek pro modelare a pokud neco trefi, tak spise nahodou, zatim co ty Izraelske strely jsou Hi-tech darecky od pratel z USA, kterym se da nastavit jeste i to, zda do budovy nemocnice na souradnicich 31°53'36.52"N 35°12'16.81"E vlitnou oknem v prvnim, nebo druhem patre...

155858

7.3.2008 4:14

RE: Už ty porovnávající fotografie ukazují,

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 155858

>Vetsina tech strel z pasma Gazy na Izrael jsou nerizene rakety na
>urovni hracek pro modelare a pokud neco trefi, tak spise nahodou,

To neni zadna omluva. To je jako by vam nekdo vysvetloval, ze si nemate co stezovat, ze po vas nekdo srili, kdyz nema na kveru laserova miridla. To klasicka demagogie, tak dobre znama od soudruhu z totality.

>zatim co ty Izraelske strely jsou Hi-tech darecky od pratel z
>USA, kterym se da nastavit jeste i to, zda do budovy nemocnice na
>souradnicich 31°53'36.52"N 35°12'16.81"E vlitnou oknem v
>prvnim, nebo druhem patre...

Diky bohu , ze jsou. Kdyby meli Izraelci odplacet utoky konvencnimi zbranemi, treba delostrelectvem, tak by ty masakry byly podle vaseho gusta? Aha, ja zapomel, oni nemaji pravo se proti primitivnim raketkam branit, protoze prece staci, kdyz mi leti na hlavu, nebo na barak se ji vyhnout.To jste teda zase uz tradicne zavalel Kevine.

155868

7.3.2008 5:09

RE: Už ty porovnávající fotografie ukazují,

Saša 74.?.?.?

Reakce na 155868

Semeráde, když Vám někdo poškodí plot, tak mu za to můžete podpálit barák? Nezapomeňte, že krást začal Izrael a tak podle Vás byste měl fandit Palestincům. Skutečnost je však taková, že Izrael se ani netají s přáním vyhlazení/Shoa Palestinců.

155873

7.3.2008 5:06

RE: Už ty porovnávající fotografie ukazují,

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 155873

>Semeráde, když Vám někdo poškodí plot, tak mu za to
>můžete podpálit barák? Nezapomeňte, že krást začal Izrael
>a tak podle Vás byste měl fandit Palestincům. Skutečnost je
>však taková, že Izrael se ani netají s přáním
>vyhlazení/Shoa Palestinců.

Izrael nic nezacal krast. Palestinci o ktere bojujete byli vystrceni Egyptem a Jordanskem do zeme, ktera jim nepatri. Nebo dejme tomu do zeme nikoho, ktera neni uzemim zadneho statu. Uz jsem to tu napsal v predeslem prispevku. podivejte se na mapu a nemusite ani cist dejiny neexistujiciho statu Palestina, ktery si dela narok na pudu, na kterou se pristehoval ze sousednich zemi, historicky teprve nedavno. Sam Yasir Arafat, ktery vyrvaval, ze je to jeho zeme, byl emisar narozeny v Egypte, vyslany Nasirovou vladou rozpoutat nepokoje s Izraelem, ktere by ospravedlnili utok na demokraticky mezinarodne uznany stat. Nepovedlo se mu to a jak utok dopadl vam popisovat nebudu. To si prectete v dejepise. Yasirova noha stoupla na pudu zapadniho brehu Jordanu v sedesatych letech a v Gaze v roce 1995. Presto drze tvrdil, ze je to jeho zeme a hrob si nechal vystavet v Jeruzaleme, nedaleko hrobu Kristova. To je asi to same, jako by po smrti Sarona Izraelci vystaveli jeho Muzoleum vedle hrobu Mohameda. Tak kdo tady lze a kdo krade? Zadny Izraelsky mluvci, nebo clen vlady se nikdy nevyjadil o nejakem vyhlazovani Palestincu, tak se neschovavejte touto lzi za stat Izrael. Zmineny egyptsky president Nasir se naopak o vyhlazeni Izraele vyjadril a to hned nekolikrat. A nejen to, on se o to i pokusil. Tez prezident, unosce, vrah a terorista Ahmedinezad. Ten horecne pripravuje vyrobu atomovych pum. K poskozeni plotu dochazi zase jenom z palestinske strany. To posledni bylo spojeno s rabovanim, kradezemi a vrazdenim na Egyptskem uzemi ze strany Hamasu, ktere Egyptska vlada tvdre zarazila. Palestincum, jako slusny clovek s mirovou etikou a moralkou uz nikdy fandit nebudu. Uz maji moc krvave ruce a jenom pod vodou je neumyji. Priznavam ovsem, ze me jich bylo jednu dobu, kdyz je vystrcili Arabove z Egypta do Gazy pod stany, lito. Od te doby se toho, ale moc zmenilo. Kvuli dvoum milionum lidi, kteri nechteji za zadnou cenu zit vedle demokratickeho statu v miru je rozesrany cely svet a jeste jejich neplodna a zbytecna existence prinese miliony mrtvych. Cinane se boji poradat Olympijske hry. Kvuli komu asi? Kvuli Silverstainovi, ktery nechal podminovat dvojcata, aby za ne dostal od blbych pojistoven vic, nez za ne zaplatil, jak nam tu tvrdi Bartosek s Trodasem? To asi tezko, ze? Tak to by mne ted zajimalo, kdo znas dvou tady zapomina? Z nevedomosti vas zatim podezrivat nebudu, aby se vas to nedotklo.

155875

7.3.2008 12:23

RE: Už ty porovnávající fotografie ukazují,

Ibrahim Ag Al Habib 85.?.?.?

Reakce na 155875

přiznámeli, že boj palestinců je postaven na základech korupce a terrorismu, nemůžeme jim to vyčítat, na stejných základech vzniknul "israel"

155929

7.3.2008 5:13

RE: Už ty porovnávající fotografie ukazují,

Rene Bartosek 68.?.?.?

Reakce na 155856

Ja bych spise pocital. Kolik zustalo v Gaze funkcnich nemocnic, elektraren, skol..... IDF je vubec samy "omyl." USS Liberty pocinaje a stanovistem OSN v Libanonu konce. To byly aspon vojenske cile.

155874

7.3.2008 5:57

RE: Už ty porovnávající fotografie ukazují,

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 155874

>Ja bych spise pocital. Kolik zustalo v Gaze funkcnich nemocnic,
>elektraren, skol..... IDF je vubec samy "omyl." USS Liberty
>pocinaje a stanovistem OSN v Libanonu konce. To byly aspon
>vojenske cile.

Az to pane Bartosek spocitate, tak ten ucet predlozte Hamasu a brigadam al-Aksa. Obavam se, ale, ze vam ho neproplati. USA je je zatim jedinnou zemi, ktera pomaha Palestine ve skolstvi (studia na vysokych skolach pro nadane) i pres to, ze Palestinci jednu takovou humanistickou skupinu, ktera prijela se stipendii pro Palestinske studenty nedavno zavrazdili. Tez americka vlada pomaha zakonnym predstavitelum a mluvcim palestinskeho lidu velkymi financnimi castkami a hmotnou pomoci. Izraelska vlada pak dodava energii na palestinska uzemi, protoze sami si ji vyrobit nedokazi. V soucasne dobe zcela logicky tyto benefity omezila na uzemich odkud utoci Palestinci na Izraelska uzemi raketami Kasam, jejichz nekolik vyroben opravnene na uzemi v Gaze zlikvidovala leteckym utokem, ktere se neobeslo bez civilnich obeti, nebot tyto vyrobny byly zastiteny civilisty.

155877

8.3.2008 3:45

RE: Už ty porovnávající fotografie ukazují,

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 155877

Lidske stity treba jako v Quane? Pozorovatele nasli tesne po utoku v troskach tela civilistu, zadni ozbrojenci. Izrael ma jako okupant povinosti, ktere plni velmi neochotne, vzhledem k humanitarni tragedii v Gaze nemuze, tyto zavazky ignorovat, protoze by riskoval mezinarodni izolaci. Hlavouni se sice mohou na sebe usmivat, ale verejne mineni je verejne mineni. Uz vubec nemluvim o tom, ze elektrarnu v Gaze znicil Izrael, jak jsou niceny olivove haje, universita uvnitr Gazy. Vse co neni pod kontrolou sionistu, protoze nekontrolovane vzdelani, elektrina, potraviny... jsou nezavislost.

Sionisti nemaji nejmensi zajem na mirovem jednani s Palestinci, ktere by skoncilo v hranicich z roku 1967. Proto musi udrzovat teror v palestinsko-izraelskem konfliktu. To vy jako sionosta, ale dobre vite, ze ano? Izrael vitrne nevydrzi to napeti, kteremu celi desitky let, obvzlast kdyz Zide maji kosmopolitni charakter a mohou jet do nejake nove vlasti. Palestinci ziji na pokraji zivota a smrti, nemaji co ztratit. Nemuzou byt porazeni jinak, nez ze budou vyvrazdeni. Je jich nekolik milionu. Nemuzete v dnesni situaci povrzdit nekolik milionu lidi, obvzlast neoblibeny rezim, ktery posilhava po integraci s Evropou.

155981

9.3.2008 21:25

RE: Už ty porovnávající fotografie ukazují,

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 155981

>Lidske stity treba jako v Quane?

Bartosku, nevyhrabavejete nove a nove snusky lzi na vasi obhajobu vrahu a teroru. K tomu co jste zde napsal se vyjadrovat ani nebudu. Takovou hromadu blbosti a zvracenosti, kterou zde produkujete v zachvatu "posledni krece" korektni a modni rasisticke propagandy vam nezverejni ani Halo noviny. Sionista nejsem, jsem rimsky katolik a zvyky a kulturu zidovskeho naroda nijak zvlast neobdivuji. To co si u nich cenim je jejich statecnost a schopnost branit se tolik let zakernemu a bezcharekternimu nepriteli v stonasobne presile. Z toho bychom si my Cesi meli v prve rade vzit ponauceni.

156137

9.3.2008 22:50

RE: Už ty porovnávající fotografie ukazují,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 156137

Blbý je, že bychom nejprve museli vypsat referendum na to, kdo je vlastně tím naším zákeřným a bezcharakterním nepřítelem...

156142

9.3.2008 22:59

RE: Už ty porovnávající fotografie ukazují,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 65.?.?.?

Reakce na 156137

Semeráde to semerádi že sem často zavítáš. Bez tebe bychom se tolik nenasmáli. [chechtot] Od tebe je nařknutí Bartoška že kecá velice vtipný.

156143

Příspěvků: 92

04.03. 10:03 Ajahn  Prestat musi Palestinci
04.03. 20:04  RE: Prestat musi Palestinci
05.03. 06:53 Jeronym  RE: Prestat musi Palestinci
05.03. 07:26 Rene Bartosek  RE: Prestat musi Palestinci
05.03. 06:49 Saša  RE: Prestat musi Palestinci
05.03. 07:39 Semerad  RE: Prestat musi Palestinci
05.03. 17:14 ctenar  RE: Prestat musi Palestinci
06.03. 08:59 Semerad  RE: Prestat musi Palestinci
07.03. 07:48 Semerad  RE: Prestat musi Palestinci
07.03. 08:30 Saša  RE: Prestat musi Palestinci?
07.03. 08:03 Semerad  RE: Prestat musi Palestinci?
07.03. 09:32 Saša  RE: Prestat musi Palestinci?
08.03. 03:50 Semerad  RE: Prestat musi Palestinci?
08.03. 08:01 Saša  RE: Prestat musi Palestinci?
08.03. 08:29 Semerad  RE: Prestat musi Palestinci?
08.03. 11:27 Saša  RE: Prestat musi Palestinci?
10.03. 02:16 Mirda  RE: Prestat musi Palestinci?
05.03. 17:26 Saša  Demonstrace proti sionacistům a Shoah
06.03. 05:50 Rene Bartosek  RE: Demonstrace proti sionacistům a Shoah
06.03. 10:32 hestroy  RE: Prestat musi Palestinci
07.03. 03:26 Semerad  RE: Prestat musi Palestinci
08.03. 23:18 Saša  RE: Prestat musi Palestinci?
09.03. 00:08 Semerad  RE: Prestat musi Palestinci?
09.03. 00:18 Datel  RE: Prestat musi Palestinci?
09.03. 03:09 Semerad  RE: Prestat musi Palestinci?
09.03. 05:01 Datel  RE: Prestat musi Palestinci?
09.03. 06:37 Saša  Kampaň proti Palestincům
09.03. 06:51 Semerad  RE: Prestat musi Palestinci?
09.03. 18:55 Datel  RE: Prestat musi Palestinci?
09.03. 19:55 Semerad  RE: Prestat musi Palestinci?
09.03. 04:17 Saša  RE: Prestat musi Palestinci?
09.03. 04:21 Semerad  RE: Prestat musi Palestinci?
09.03. 04:10 Saša  RE: Prestat musi Palestinci?
05.03. 08:11 Mirda  RE: Prestat musi Palestinci
05.03. 23:10 Jan X.  Prestat musi obe strany
04.03. 12:14 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  Židi a Palestinci - stejný mozek.
04.03. 13:23 hestroy  Boží mlýny melou pomalu
04.03. 13:52 josipkardanovic  RE: Boží mlýny melou pomalu
04.03. 14:28 kyriakos  RE: Boží mlýny melou pomalu
04.03. 17:54 vodnik007  RE: Boží mlýny melou pomalu
04.03. 13:40 MartinL  disproporční odpověď
04.03. 17:06 de martini  RE: disproporční odpověď
05.03. 16:50 ctenar  RE: disproporční odpověď
04.03. 14:34 altonbella  avaaz
04.03. 21:40 Semerad  RE: avaaz
05.03. 00:34 MedaBeda  RE: avaaz
05.03. 01:10 hestroy  RE: avaaz
05.03. 03:00 MedaBeda  RE: avaaz
05.03. 03:29 Semerad  Goeblesuv zaku Bedrichu,
05.03. 10:12 MedaBeda  RE: Goeblesuv zaku Bedrichu,
05.03. 03:17 Semerad  Nezapomente podekovat Hestroy, kdyz sam nemate na to vecne diskutovat
05.03. 05:37 Saša  Dnešní Izraelec
05.03. 06:34 Semerad  Dnesni Palestinec
05.03. 11:28 Ibrahim Ag Al Habib  RE: Dnesni Palestinec
05.03. 17:11 ctenar  RE: Dnesni Palestinec
05.03. 18:16 jožin z bažin  RE: Dnesni Palestinec
06.03. 10:36 ctenar  RE: Dnesni Palestinec
06.03. 08:43 Semerad  Ctenari
05.03. 07:09 Rene Bartosek  RE: Nezapomente podekovat Hestroy, kdyz sam nemate na to vecne diskutovat
05.03. 10:54 MedaBeda  RE: Nezapomente podekovat Hestroy, kdyz sam nemate na to vecne diskutovat
05.03. 16:57 ctenar  RE: Nezapomente podekovat Hestroy, kdyz sam nemate na to vecne diskutovat
06.03. 11:45 altonbella  RE: avaaz
07.03. 03:54 Semerad  RE: avaaz
04.03. 16:23 Aja  Divne pusobi
04.03. 16:38 Sid  Každý zodpovedá za svoje rozhodnutia
04.03. 19:32  RE: Každý zodpovedá za svoje rozhodnutia
05.03. 17:47 ctenar  RE: Každý zodpovedá za svoje rozhodnutia
04.03. 17:42 MartinSk  Palestinci
04.03. 19:07 vodnik007  RE: "arab ten bude radši 10 let válčit, než 14 dnů pracovat."
05.03. 21:10 jara da c.  RE:
04.03. 20:57 Karel z Čech  RE: Palestinci
05.03. 00:16 leo69  RE: Palestinci
05.03. 02:03 google  RE: Palestinci
05.03. 21:08 aristokrat  RE: Palestinci
06.03. 23:24 pdmlynek  RE: Palestinci
10.03. 05:53 Mirda  RE: Palestinci
04.03. 20:08 Ibrahim Ag Al Habib  .
05.03. 21:14 Jan X.  Už by se konečně měli dohodnout
05.03. 22:14 A.S. Pergill  Už ty porovnávající fotografie ukazují,
06.03. 05:57 Rene Bartosek  RE: Už ty porovnávající fotografie ukazují,
06.03. 21:05 A.S. Pergill  RE: Už ty porovnávající fotografie ukazují,
06.03. 21:44 Kevin  RE: Už ty porovnávající fotografie ukazují,
07.03. 04:14 Semerad  RE: Už ty porovnávající fotografie ukazují,
07.03. 05:09 Saša  RE: Už ty porovnávající fotografie ukazují,
07.03. 05:06 Semerad  RE: Už ty porovnávající fotografie ukazují,
07.03. 12:23 Ibrahim Ag Al Habib  RE: Už ty porovnávající fotografie ukazují,
07.03. 05:13 Rene Bartosek  RE: Už ty porovnávající fotografie ukazují,
07.03. 05:57 Semerad  RE: Už ty porovnávající fotografie ukazují,
08.03. 03:45 Rene Bartosek  RE: Už ty porovnávající fotografie ukazují,
09.03. 21:25 Semerad  RE: Už ty porovnávající fotografie ukazují,
09.03. 22:50  RE: Už ty porovnávající fotografie ukazují,
09.03. 22:59  RE: Už ty porovnávající fotografie ukazují,

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Němci chtějí odstranit Babiše přes Milion chvilek, protože překáží zrušení Benešových dekretů20.11.19 23:29 Česká republika 3

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 11

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 3

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 3

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
23,05 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
29,79 Kč
Kanadský dolar
17,32 Kč
Australský dolar
15,66 Kč
Švýcarský frank
23,26 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 901,70 Kč
1 unce stříbra
394,37 Kč
Bitcoin
186 702,76 Kč

Poslední aktualizace: 21.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 765