Diskuze k článku

Lov v ohradě

Příspěvků 15

27.2.2002 10:12

Lov v ohradě

Ludek Miklas 195.?.?.?

Lov jako zabava provazi lidstvo uz peknou radku let, ale az posledni dobou se z toho stava vydelecny obchod. I u nas v Cesku se podobna zabava porada pro bohate zakomplexovane kripli a uchylaky touzici po vrazdeni. Mozna se dockame toho, ze nam zabavni prumysl navrati tolik oblibene zapasy na zivot a na smrt, ve kterych budou otroci ze zemi osy zla umirat pod mecem spravedlivych. Pro toho kdo dokaze pro potechu a zabavu zabit zvire nemuze byt velky problem zabit i cloveka, tim spis "nepritele".

978

27.2.2002 13:00

Platia objektivne zakony sociodynamiky ?

Nasraty Slovak 62.?.?.?

Komunisti zistili so svojim tzv. planovanym hospodarstvom, ze ekonomicke zakonitosti platia objektivne, ze trh a nie planovacie komisie je najvyssou formou organizacie vymeny, co viedlo ku postupnej degeneracii a krachu realneho socializmu. Otazka znie, ci zakonitosti prirody premietnute do socialnych systemov, tiez platia objektivne. Ako to tak je, tak takato hrozostrasna umelo vytvorena dekadencia na americky sposob je predzvestou rozkladu ich spolocnosti. Silove zlozky, najma armada pravda vydrzia akcieschopne dlhsie, ale aj ich integrita vyrasta z podkladu celej spolocnosti a odvija sa od nej. Fakt som zavedavy, ako sa to tam cele vyvinie, lebo toto ich spolocenske sialenstvo sa asi nemoze zastavit same od seba. Najlepsi gol je to zdovodnovanie, ze aj vozickari maju svoje lovecke prava. Ako sa proti tomu moze postavit tzv. demokraticky politik, ktory chce byt v prvom rade - zvoleny ? Kto sa este moze divit stale brutalnejsej reakcii priamociarejsie uvazujucich kultur voci Amerike ?

981

27.2.2002 18:53

Lov v ohradě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 67.?.?.?

Nedavno jsem videla film, bohuzel si nepamatuji jmeno, ale slo o podobny lov na cloveka, ktereho si vyhledli jako bezdomovce a s dobrou fyzickou. Jinak scenar stejny jako v clanku, bohati lide, trosku uchylni, jeden dokonce chtel, aby jeho syn touto formou zmuznel. Nejhorsi snad byl ten podvod na toho cloveka, strkali mu penize, hostili ho, oblekli ho, chovali se k nemu uctive, slibovali dobre placenou praci. Clovek, ktery zil na pokraji spolecnosti se citil opet chvili clovekem, to vse dokud nezacal hon. Podle me jsou tito lide uchylni, myslim, ze muznost, touha po dobrodruzstvi se da projevit treba tak, ze se
pokusim sjet divokou reku. Jinak je to velka zbabelost lovit v uzavrene ohrade v podstate nedat tomu druhemu sanci.

983

2.3.2002 8:55

RE: Lov v ohradě

rejpal 12.?.?.?

Reakce na 983

Nedavno jsem videla film, bohuzel si nepamatuji jmeno, ale slo o
podobny lov na cloveka, ktereho si vyhledli jako bezdomovce a s dobrou
fyzickou. Jinak scenar stejny jako v clanku, bohati lide, trosku
uchylni, jeden dokonce chtel, aby jeho syn touto formou zmuznel.
Nejhorsi snad byl ten podvod na toho cloveka, strkali mu penize,
hostili ho, oblekli ho, chovali se k nemu uctive, slibovali dobre
placenou praci. Clovek, ktery zil na pokraji spolecnosti se citil opet
chvili clovekem, to vse dokud nezacal hon. Podle me jsou tito lide
uchylni, myslim, ze muznost, touha po dobrodruzstvi se da projevit
treba tak, ze se

pokusim sjet divokou reku. Jinak je to velka zbabelost lovit v
uzavrene ohrade v podstate nedat tomu druhemu sanci.

Film se jmenuje Surviving the game, je to béčko z roku 1994, hraje tam Ice T, F. Murray Abraham a Rutger Hauer, a není to zrovna veledílo. Pokud chcete totéž ale místo honu je tam sjíždění řeky, pak jděte na Deliverance, film o generaci starší a o mnoho lepší ukázka toho, jaké mohou být lidé svině.
To ale s lovem nemá nic společného.

1011

27.2.2002 22:24

Lov v ohradě

Dancan dancan10 (zavináč) hotmail (tečka) com 212.?.?.?

Nechapu to,je to silenstvi,lumparna a samozrejme vrchol zvrhlosti..jak je vubec mozne,ze nekdo dovolil neco podobneho,kdyz "ten prvni" pozadal o tento druh podnikani?..sakra,citim bezmocny vztek i hruzu z toho,ceho je clovek schopen.A ze tento zpusob zvrhlosti muze fungovat prave v Kanade me vytaci.Kde jsou ochranci?Kde je soudnost? ..Dancan

984

27.2.2002 22:54

Lov v ohradě

Jirka Kn. 194.?.?.?

A co lov mustangů z helikoptéry? To je snad "humánější"? Stejné svinstvo! A to jsem si myslel, že "toto" existovalo jen tak nanejvýše u nás za reálsocialismu! Je sice hezké, že myslivci odchovají bažanty v umělých líhních, ale jedna se vlastně o "ochočené slepice" do kterých se potom s radostí uchyláků také střílí. A to funguje taky "normálně". Napadlo třeba někoho i toto?
Jednou jsem tak četl (doporučuji) Jak chutná moc od p. Mnačka. Tam se nějaký papaláš divil, že se švédský host pozvaný na lov pstruhů urazil a odjel, když zjistil, že je mu nabídnuto ke "sportovnímu" rybolovu malé jezírko plné vyhladovělých pstruhů, aby úlovek byl pro V.I.P. zaručen! Gentlemani tohoto typu už zřejmě vymřeli i v Americe, pokud tam někdy byli!

985

28.2.2002 4:08

Lov v ohradě

Nimrod 65.?.?.?

Pan Stwora ma rad pejsky , ja taky. Vetsinu tech pejscich druhu vyslechtili myslivci.Byli to take lovci a myslivci , kteri zacali s ochranou lesu a zvere. Predchudci pana Stwory ( oni jdou vzdy s modou ) , by nejradeji poprasili vsechno DDT , protoze to bylo zrovna pokrokove . Udelali blbost a tak zase dneska protlacuji jejich prehnane zarucene pokrokove anti- myslivecke tyrady. Je to dnesni moda , frci to. Aby meli argument pouziji nejaky extrem , jako je contained hunting.Nebo "lovec " Fencl.On pan Stwora by mel vlastne byt s panem ministrem nejvetsi kamaradi . Oba delaji voloviny . Pan ministr coby "trofejni" lovec a pan Stwora ze porad pise o vecech , kterym jednak nerozumi , nebo rozumet rozumet nechce.On je to extremista , ale protoze my opravdovi lovcove jsme veskrze dobri lide , klidne si poslechneme i ty , kteri do nas velice casto nevybirave jedou. Skutecnosti je , ze je velikou modou vykreslovat lovectvi (neboli myslivost ) v tech nejhorsich barvach , coz pan Stwora podle dela . Budiz , ma pravo si myslet co chce , jde jen o to o co mu vlastne jde.No o co Vam jde , pane Stwora , jen s barvou ven ! Pokud jde o mne , ja chci dostatek zdraveho prostredi pro lidi i zvirata a o dobrou ekologii nam lovcum jde vic nez komukoli jinemu , ale z boje o jeji kvalitu jsme byli odsunuti ,aktivistickymi pozery.Jinak dekuji za moznost se k clanku vyjadrit .

986

28.2.2002 12:59

RE: Lov v ohradě

Ma m (tečka) marusak (zavináč) volny (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 986

Pan Stwora ma rad pejsky , ja taky. Vetsinu tech pejscich druhu
vyslechtili myslivci.....
Pokud jde o mne, ja chci dostatek zdraveho prostredi pro lidi i zvirata a o dobrou ekologii nam lovcum jde vic nez komukoli jinemu

Je velky rozdil, jestli je to mineno jako:
a) chci zdrave prostredi pro zvirata (aby jim bylo dobre a je to dobre i pro lidi)
b) chci ulovit co nejvic zvirat (aby jich bylo dost, nezbyva, nez aby mely zdrave prostredi)
Vetsina lovcu to sice prezentuje jako a) ale mysli jako b). Dikz tomu konecne asi vsechny ty zakony prosly, ze.

988

6.3.2002 0:28

RE: Lov v ohradě

Mirek 207.?.?.?

Reakce na 986

Nechapu jak to muzete myslet s prirodou dobre a pritom zabijet pro zabavu.

1034

6.3.2002 4:40

RE: RE: Lov v ohradě

Nimrod 65.?.?.?

Reakce na 1034

Nechapu jak to muzete myslet s prirodou dobre a pritom zabijet pro
zabavu.
Skutecni lovci ulovek snedi , no a pred snedenim je nejlepe zvire zabit, vole.
Promin , nejses mirku asi informovany , ale myslis si asi jako Stwora ze myslivci jsou jen zakomplexovani opilci atd. atd. Stwora je v tomhle nebezpecnej propagandista a mel by si uz konecne dat prodlouzit ten penis jak mu to pry vsude nabizeji (kdovi kde se toula na internetu ) a dat pokoj myslivcum .Tezko uvidite myslivce zurive propagovat nas nazor a zatracovat ty , kteri s nim nesouhlasi.Pro tvoji informaci : Myslivost ma za ucel predevsim chranit zivocisne druhy a udrzovat optimalni balanc , dale poskytovat tem ,kteri si ji zvoli jako zalibu , trevit cas v prirode , kterou lovec poznava jinak nezli treba turista .Na rozdil od vegetarianu , my lovci jsme vetsinou pozivaci masa , ktere kdyz prijde sezona a mame na to povoleni , si sami opatrime na rozdil od nasich kritiku kteri si ho koupi uz naporcovane a pak si na nas roztahuji usta.Osobne pri skoleni zvirete nemam nejakou perverzni radost , dokonce se priznam , ze mi lepe chutna , kdyz ulovek strelil kolega a podelil se se mnou.My jsme casto kolegialni.Dobre pripravena zverina je pochoutkou a manzelka ji umi pripravit a sama si da s chuti , jako moji pratele,mezi ktere pan Stwora nepatri .Presto ma pravo na svuj nazor ,jako ja na svuj.Jeho "Zvedavec " az na to ze se pomalinku stava pornografickym platkem , dosud byl tim trochu jinym hlasem nezli jsou oficialni media i kdyz s mnoha nazory uverejnene v jeho clancich nesouhlasim nebot mnohe jsou na pokraji blabolu typu : Opili strejci zase strileji zver ...blah ...blah ...Stworo , dej si sklenicku a bud clovek , nebo s tebe bude pervert ! Prestan myslet na kokotiny a jdi radsi spejskem na prochazku , myslivosti holt nerozumis.

1038

10.2.2004 10:48

RE: RE: Lov v ohradě

Lukáš hejduk (tečka) l (zavináč) centrum (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 1038

Myslivost ma za ucel predevsim chranit zivocisne druhy a udrzovat optimalni balanc , dale poskytovat tem ,kteri si ji zvoli jako zalibu , trevit cas v prirode , kterou lovec poznava jinak nezli treba turista
Dobrý den, pane Nimrod!
Možná jsem hloupý a nemám zjištěny všechny skutečnosti, ale můžete mi prosím vysvětlit,proč, když se myslivci mají starat o biodiverzitu a ekologickou rovnováhu je např. na Šumavě přemnožený stav vysoké, která tím, že je nechána v málo regulovaném stavu poškozuje mladé porosty lesa(ikdyž i ten les je špatný - monokulturní), proč "myslivci" - mám na mysli vyšší představitele vojenských nebo státních lesů, místo, aby se starali o zdraví zvěře a stříleli špatné kusy nevhodné pro další chov, místo toho střílí trofejové(pro chov více vhodné) jeleny? Proč ubývá - alespoň mi to tak přijde, ve středočeském kraji bažantů a zajíců? Proč, myslivci dovolí takové přemnožení černé zvěře, která nejenže nadměrně devastuje životní prostředí, ale je také významným rizikem pro přenos prasečího moru?Myslím, že cestující prasata dokáží velice snadno a rychle zanést nákazu např. ze Slovenska. To se čeká zase na to , až zemědělci nebo stát budou nabízet prémie za odstřel divočáků, aby tak zmírnili riziko infekce?Předem děkuji za odpověď.

25536

6.7.2005 11:31

RE: RE: Lov v ohradě

Pája 213.?.?.?

Reakce na 25536

Mylí Lukáši opět se potvrzuje že u nás muže do problematiky myslivosti mluvit každý kdo ma do pr... dírku. Proč došlo k ubitku drobné zvěře nejen ve středních čechách ale v celé Evropě dnes nedokáže fundovaně říci nikdo. Až se to někomu povede tak podle mého dostane Nobelovku.Zapřísáhlí "PLIVAČI" na myslivce možná budou tvrdit že jí zdecimovali myslivci ale každý normální člověk musí uznat že je to blbost. S tou černou máš pravdu ale možná by nebylo od věci abys prožil pár nocí v mrazu na čekané a uvidíš že to není tak jednoduché.
Co se týká té prominte "PRASÁRNY" lovu v ohradě tak od takového počínání se musí každý slušný člověk nejen myslivec distancovat.Přeji hezký den a slušnámu LOVU ZDAR!!!

30455

28.2.2002 23:33

Lov v ohradě

Peter Lizon peter (zavináč) lizon (tečka) com 64.?.?.?

Je to pekne svinsvo, ale nechajme sa presvedcit ze vsetko polovnictvo je zle. Ulovit zviera 'standartnym sposobom' (high power rifle, soft-pont ammo etc) je neporovnatelne humannejsie ako to co robia so zvieratami v maso-priemysle. Keby nase milovane Americke neboli rozparcelovane na kusky a rozdane bohacom a keby som si v tejto krajine mohol aspon zamierit pusku bez platenia NRA clenstva, zrejme by som jedol len vlastnorucne ulovene maso.

996

2.3.2002 8:38

Lov v ohradě

rejpal tady (zavináč) seznam (tečka) cz 12.?.?.?

Pro pana Stworu: Slyšel jste někdy ěeské slovo OBORA? JInak citovaný Gandhi byl Hindu a vegetarián. Co vy?

Pro pana Lizoňe (Lizona?): Už jste byl někdy v USA v lese? O lovu a lovení toho zřejmě moc nevíte, mimo toho co jste si přečetl v nějakých městských novinách. Ale i v tšch se občas dočtete poučné všci. Třeba jak před pár lety v Illinois kolem Chicaga museli pžemnožené srnce chytat a kastrovat, protože jim zežrali dohola místní lesíky po té co si bojovníci za práva zvěře vymohli, že se nesmí střílet. Když ta srnčí zežrala co mohla, tak jim pak začali chcípat hlady a na choroby.
Lovecký lástek se kupuje od státu a každý občan toho kterého státu ho dostane za mírnou cenu bez členství v jakékoliv organizaci. Pokud se týče NRA, tak ta organizace byla založena pro propagazi SPORTOVNÍ střelby, tedy v první řadě střílení do terčů. Lovci, protože převážně loví střelnými zbraněmi, se tam tak nějak přifařili. Jinak je, myslím ve všech státech, povolen také lov lukem a čípy a v některých státech také kušemi. Bohužel dnes se už jenom zvěřinou živit nemůžete, protože to co máte povoleno odstřelit vám na celá rok definitivně nevydrží. U vysoké je to jeden, maximálně dva kusy do roka a to ne všude, ve spoustě revírů je vydán pouze určitý počet povolení k odstřelu (tag¨, kus papíru, který musíte po odstřelu přivácat na kus a hlásit se na silnici u kontrolu departmentu Fish and Game. Za ta povolení se platí extra k loveckému lístku. Na vodní ptactvo zase musíte mít federální kolek. Všechny tyhle peníze jdou zase zpátky to ochrany zvěři, tedy převážně na platy hajnejch, hlavně státních, ale i federálních. A až si ten permit a tag koupáte, tak taky nemusíte nic odstřelit. Proto lov v soukromých oborách získává přívržence.

1010

2.3.2002 17:31

RE: Lov v ohradě

Peter Lizon peter (zavináč) lizon (tečka) com 64.?.?.?

Reakce na 1010

Pro pana Lizoňe (Lizona?): Už jste byl někdy v USA v lese? O lovu a
lovení toho zřejmě moc nevíte, mimo toho co jste si přečetl v nějakých
městských novinách.

Prosim vas precitajte si moj prispevok kym sa zacnete oborovat. Mam polovny listok pre Maryland a z casu na cas polujem. Verte ci nie, bol som v lese. Naozaj, mozno aj viac ako raz. A ako niekto kto ma rad les vam mozem povedat ze je velmi tazke uzit si prirody v krajine kde je vacsina lesnej pody sukromny majetok a co je statne, to je park bez moznosti polovania.
A co sa NRA tyka, znovu, prosim precitajte co pisem. Neviem ako vy, ale ja travim dva dni do tyzdna na strelnici. Niektori z nas si chcu nastavit pusku a zdokonalit sa v strelbe skor nez sa vyberu na lov. Vy nie? A ked si prejdete zoznami of gun ranges, aspon v mojom okoli, zistite ze drviva vacsina z nich ma minimalne alebo ziadne hodiny pre verejnost a pozaduje clenstvo v ich 'clube' pre ktory je NRA clenstvo podmienkov. Je s politikou NRA nesuhlasim, a nechapem preco by som mal byt clenom, aby som si mohol zastrielat.
Nabuduce, skor nez sa na mna oborite, skuste pochopit moje stanovisko. Ja hunting PLNE podporujem!! Kritizujem metody opisane v clanku pana Stwori a kritizujem pristup Americkeho governementu k polovacke!

Peter Lizon
-AR-7 .22-
-7.62 Dragunov-

1012

Příspěvků: 15

27.02. 10:12 Ludek Miklas  Lov v ohradě
27.02. 13:00 Nasraty Slovak  Platia objektivne zakony sociodynamiky ?
27.02. 18:53  Lov v ohradě
02.03. 08:55 rejpal  RE: Lov v ohradě
27.02. 22:24 Dancan  Lov v ohradě
27.02. 22:54 Jirka Kn.  Lov v ohradě
28.02. 04:08 Nimrod  Lov v ohradě
28.02. 12:59 Ma  RE: Lov v ohradě
06.03. 00:28 Mirek  RE: Lov v ohradě
06.03. 04:40 Nimrod  RE: RE: Lov v ohradě
10.02. 10:48 Lukáš  RE: RE: Lov v ohradě
06.07. 11:31 Pája  RE: RE: Lov v ohradě
28.02. 23:33 Peter Lizon  Lov v ohradě
02.03. 08:38 rejpal  Lov v ohradě
02.03. 17:31 Peter Lizon  RE: Lov v ohradě

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

52

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 111 čtenářů částkou 18 231 korun, což je 52 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 0

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 1

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Spacákova revoluce 2?20.11.20 13:08 Česká republika 3

Novináři používají agregát dýmu pro zdramatizování protestů20.11.20 12:25 Slovensko 5

Sčítačka hlasů v poslanecké sněmovně je cinknutá a upravuje hlasování20.11.20 04:14 Česká republika 1

Šéf protiteroristické skupiny navrhuje národní debatu o kriminalizaci pochybovačů o vakcíně19.11.20 23:14 Británie 3

TRUMP TRIBUTE II CZ19.11.20 14:45 USA 0

Na Slovensku střílí gumovými projektily do hlav lidem18.11.20 22:25 Slovensko 0

Ještě jednou President Trump18.11.20 22:13 USA 1

Vláda vyrobila další paskvil, obchody zavírají při zákazu vycházení17.11.20 17:34 Česká republika 4

V polní nemocnici v Letňanech neležel jediný pacient16.11.20 22:10 Česká republika 2

Vládě se zalíbilo omezování a šikanování lidí, další komplikace při nákupu potravin16.11.20 19:09 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
21,95 Kč
Euro
26,14 Kč
Libra
29,37 Kč
Kanadský dolar
16,89 Kč
Australský dolar
16,16 Kč
Švýcarský frank
24,15 Kč
100 japonských jenů
21,03 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,24 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,96 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 739,34 Kč
1 unce stříbra
512,79 Kč
Bitcoin
417 079,51 Kč

Poslední aktualizace: 25.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 170