Diskuze k článku

Televizní hlasatelka vyhozena za dvě slova údajně symbolizující nacistické Německo

Příspěvků 61

21.2.2008 8:37

Politická korektnost je horší než marxismus

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Hádejte kdo to řek?
A práce polidštila opici. To je zase od Engelse. [mrknutí jedním okem]

154892

21.2.2008 9:16

práce

Ibrahim Ag Al Habib 85.?.?.?

co s tím chtějí dělat, když opravdu práce osvobozuje. každý z nás si může vyzkoušet, že práce zahání černé myšlenky, samozřejmě, práce by měla být svobodná (pěkně se zamotávám) [chechtot] ...teď vážně, to abych se bál kladivo nazvat kladivem a srp srpem.....co zpívá issa bagayogo v jedné ze svých písní: "Získáš jen to, co ze sebe vydáš!
Práce nás zbaví neřestí, potřeb i starostí.
Získáš jen to, co ze sebe vydáš!"

154893

21.2.2008 14:32

RE: práce

leo69 89.?.?.?

Reakce na 154893

Začal jste dobře a já Vám s tím motáním pomohu... [velký smích]

Mysl by při práci (nejlépe fyzické práci) měla být svobodná a jakoby "prosvětlená" (svobodná, veselá), k tomu si ještě uvědomovat pohyby pracujícího těla, tak to je panečku síla, toto konání člověka postupem času osvobozuje.

Na druhou stranu, práce vykonávaná s myšlenkou na pouze a jedině osobní výhody, prospěch, atp. nás více a více poutá k té "hlíně" tady a zatemňuje nás...

Je to tak. Prací (fyzickou) a svobodnou (projasněnou) myslí k trvalé svobodě!

m,[smích]

154912

21.2.2008 16:42

RE: práce

Ibrahim Ag Al Habib 85.?.?.?

Reakce na 154912

máte pravdu s tou prací jen za účelem zisku. jsem na světě už nějaký ten pátek a mohu potvrdit, že člověka opravdu uspokojí jen práce vykonaná bez myšlenky na osobní výhody. příklady tohoto lze najít v "éře socialismu" na vesnici (tím nechci zvelebovat socialismus, ovšem je pravdou, že ne všechno bylo tehdy špatné). lidi si pomáhali např. při stavbě domu, po čtrnácti hodinách práce člověk odcházel domů s dobrým pocitem a ve skvělé náladě a to bez jakékoliv mzdy. bohužel, dnes ten, kdo vykoná práci zdarma, je přinejmenším za blázna (nemám na mysli práci pro sebe). ještě k tématu, nikdy by mě nenapadlo, že slova jako "práce" a "svoboda" by mohla být trestná.

154918

22.2.2008 23:19

RE: práce

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 154918

Povídej mi o tom hodinu Ibrahime,pravdu díš.Práce osvobozuje a jisté emovazby na jisté etnikum také.Pokud to ovšem není trestné,tak to prrr.Také se na této planetě už nějaký ten pátek pohybuji,ale když fungujete chvíli někde jinde,jsou pro Vás zdejší poměry taknebotak šokantní. [smích]

155020

21.2.2008 17:39

RE: práce

jožin z bažin 128.?.?.?

Reakce na 154912

Ano, rozdělíme si to. Vy budete vykonávat tu fyzickou práci, bez nároku na jiný osobní prospěch než tu projasněnou mysl, a já si nechám tu práci pro osobní výhody.

To je celý smysl toho hesla, víte.

154921

21.2.2008 20:15

RE: práce

leo69 89.?.?.?

Reakce na 154921

Samozřejmě žijeme a existujeme v prostředí, ve kterém je to nyní zařízeno stylem pracuj (odevzdávej)- dostaneš. Takže není potřeba být úplně blbý, stavět se do pozice "vyjebejtesemnoujakjelibo" a nechat se zneužívat těmi, kteří slyší a rozumí pouze slovu zisk atp. Před prací, která mě má živit, si dohodnu obvyklý výdělek a pak už na něj nemyslím a konám dle návodu+ o příspěvek výše (samozřejmě tento svůj postoj nevykládám na pracovišti každému na potkání, je to vnitřně intimní postoj).

Nebo také, při hodně nepříznivých podmínkách v zaměstnání, mohu raději takto konat ve svém osobním volnu a takto aktivně odpočívám na zahrádce, sportu, akci Z (Zet) [velký smích] , atp...

+P.S:musím uvést pro úplnost, že nejsem autorem tohoto systému a kdo zde sledujete mé občasné příspěvky, tak si můžete jednoduše dohledat zdroj...

m,[smích]

154929

21.2.2008 20:35

RE: práce

jožin z bažin 128.?.?.?

Reakce na 154929

No ja jsem se vam jen pokusil vysvetlit vyznam fraze "Arbeit macht frei" jako hesla znameho z nedavne historie. Ty makej v lomu, ja ti mezi tim roztridim majetek. Vase pokusy v tomto kontextu vysvetlit, jak ta prace doopravdy osvobozuje, ve mne jenom vyvolavaji nutkani vas nahnat do toho lomu.

Pouzivat tohle heslo pri vysilani je nechutnost podobne jako plivat hostum v restauraci do jidla.

154933

21.2.2008 23:21

RE: práce

leo69 89.?.?.?

Reakce na 154933

V kamenolomu už jsem makal a u Uranových dolů také. Můj majetek je tak "mizerný", že se nemusím bát ničího zájmu o jeho roztřídění [velký smích]

To Vaše vysvětlení hesla beru. Za sebe říkám, že jsem chtěl jen upozornit ty, kteří naslouchají s hlavou otevřenou, i na druhou stranu mince a s A.H. to nemá nic co do činění.

m,[smích]

154938

21.2.2008 23:32

RE: práce

Ibrahim Ag Al Habib 160.?.?.?

Reakce na 154938

omlouvám se za vměšování, ale musím reagovat na Váš "mizerný" majetek. mizerný majetek stovky takových, jako jste Vy, nebo já, může udělat jednoho bohatého, takže úplně v klidu bych nebyl, i to, s prominutím, hovno si člověk musí sakramentsky hlídat

154940

25.2.2008 17:03

RE: práce

petrxh 82.?.?.?

Reakce na 154912

Rekl bych, ze projasnena mysl sama o sobe naprosto staci, ta prace ji jen zamestna natolik, aby se nestacila te projasnenosti zbavit premyslenim o nesmyslech...

Hodne me mrzi dnesni politicka korektnost. Je to v naprostem rozporu s tim, za co napr. Jan Hus zemrel na hranici. Opet se zde zavadi mateni pojmu, rikani pravdy se stava trestne anebo primo ohrozuje zivobyti cloveka. O hledani pravdy ani nemluve.

Vracime se zpet do socialismu v jeho nejhorsi podobe. Opet jsou zde papalasi, kteri nam rikaji, co mame delat, co si myslet a pokud nekdo vyboci z intenci a nedej boze podeli se o svou pravdu s ostatnimi, riskuje vezeni, a diky multikulturalismu dokonce smrt (nedavne udalosti v Holandsku).

155137

25.2.2008 20:57

RE: práce

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 155137

Televizni hlasatelka pouzije ve vysilani proflaknute nacisticke heslo. Ma pruser, podobne jako cisnik, co nekomu plivne v restauraci do jidla. Co to ma co delat se socialismem nebo tou vasi imaginarni trestnosti rikani pravdy?

Jan Hus zemrel na hranici proto, abychom byli nuceni poslouchat nacisticka hesla ve vysilani?

155142

26.2.2008 1:35

RE: práce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 155142

Televizní hlasatelka Julianne Ziegler (26) se vyrůstala půl století po konci nacismu. Frázi „Práce osvobozuje" použila jako žert (ovace publika – nemyslím, že německá veřejnost je nacistická a sjezdy se určitě nekonají). Byla vyhozena za zesměšňování nacismu, jinak bychom nesměli použít více nedávná komunistická hesla, ne? Co teprve ta současná hesla o ose zla a nulové toleranci!? [naštvaný]

155145

21.2.2008 8:54

Člověk

Sam Ting Wong 213.?.?.?

by se smál, kdyby to nebylo tak smutné...

154894

21.2.2008 9:41

RE: Člověk

Sic 193.?.?.?

Reakce na 154894

A tohle bylo od Wericha?

154897

21.2.2008 9:52

Výcvik

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Nedostatečný výcvik sníží hladinu vnitřní kontroly. A pak to máte, sebecenzura je pak nedostatečná a lidé kolikrát řeknou co si myslí.

Kolik lidí asi musí držet v práci hubu a krok every f... day. Je naivní si myslet, že novináři jsou výjimkou. Práce již dávno není posláním, a tedy ani neosvobozuje. Odcizení práce - tak to myslím nazval KM

Spytihněv

154898

21.2.2008 12:40

práce skutečně osvobozuje....

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 89.?.?.?

já bych si za tím stál a nikdy bych se nikomu za tuto skutečnost a pravdu neomlouval....kdo nevěří, at to zkusí...pochyby může mít jen ten, kdo nikdy nepracoval a nezná ten pocit.
Hanba židovské mediální oligarchii a jejich tyranii !!!

154904

21.2.2008 14:06

RE: práce skutečně osvobozuje....

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 154904

Pár undergroundových informací o dálnicích:
Němci projektovali všechny dálnice na návrhovou rychlost 200 kilometrů. Předpokládalo se, v době bouřlivého rozvoje automobilismu, že se rychlost ustálí právě na této hodnotě. Pak v jižním Německu a Rakousku s tím požadavkem ale už byl problém, vycházely tak pak samé mosty a zářezy. V protektorátě se začala stavět dálnice z Vídně do Wroclawi(Breslau). U Svitav už byly položeny i konstrukční prvky vozovky. Také se postavily některé úseky dálnice Praha-Brno. Většina z nich ale nebyla později komunisty využita.
Jinak je ale jasné, že Hitler žádné dálnice nestavěl. Dále není pravdou, že díky protektorátní inflaci někteří lidé za rok splatili úvěr na dům, který měli splácet deset let. A už vůbec není pravda, že herec Miloš Kopecký, sám židovského původu, jednou řekl, že německý film "Věčný Žid"(1940) byl nejlepší film, jaký kdy viděl. [mrknutí jedním okem]

154910

24.2.2008 23:14

RE: práce skutečně osvobozuje....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 154910

Opravdu (ne)myslel Kopecký Věčného Žida ? Nebyl to spíš Žid Süss ?

155106

26.2.2008 15:31

RE: práce skutečně osvobozuje....

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 155106

Ano, opravdu myslel film "Věčný Žid". Informaci mám od velmi dobře informované osoby, která řešila svou z poloviny židovskou identitu. Řešila "pro a proti." Nevím zdroj, takže se nebudu zlobit, když tu informaci budete považovat za nepodloženou. Informaci nemohu ověřit, protože dnes už si s bídou řekneme "ahoj". Židovská identita zvítězila. Co se týká Kopeckého, jednou jsem to na Zvědavci už psal. Četl jsem s ním rozhovor v novinách "Rozhlas", měl tehdy právě narozeniny 70 let, a na otázku po svém (částečně) židovském původu (byl nějakou dobu i v Terezíně a tam snad vznikly jeho psychické potíže) odpověděl jen jednou větou a to německy: "Judentum ist keine Religion, ist nur ein Ungluck." Přeloženo: Židovství není náboženství, ale jenom neštěstí. Takže jsem přesvědčen, že ta informace o tom filmu je pravdivá.

155168

27.2.2008 5:05

RE: práce skutečně osvobozuje....

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 154910

>Jinak je ale jasné, že Hitler žádné dálnice nestavěl.
---
To se jenom tak říká...Ani já si nedovedu představit Hitlera, jak sedí v buldozéru a hýbe pákama. Za totality nebylo žádným tajemstvím, že Hitler nechal postavit části dálnice Praha-Brno.

155217

21.2.2008 15:08

Komentář k poslednímu článku v rubrice "ve zkratce"

Vítězslav Boch v (tečka) boch (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Takže jednak by mě zajímalo, kteráto svině na naší školu donáší panu Stworovi, osobně bych moc rád viděl, kdo je ten jidáš, abych na jeho "propagaci" naší školy mohl upozornit vedení školy.
Druhak absolutně nechápu, proč je zde takovéhle oznámení vystavováno, co je panu Stworovi a ostatní sebrance zde po tom
a za třetí a to je určeno náckovi s přezdívkou "MedaBeda": Vystopoval jsi mě hezky, jen co je pravda, akorát by mě zajímalo, proč a jak. A hlavně by mě zajímalo, co chceš prověřovat, chceš si vytvářet další STBáckou složku?

(Musím to psát sem, protože na články z Ve zkratce nemůžu reágovat a rozhodně se tu nemíním registrovat)

154914

21.2.2008 16:17

RE: Komentář k poslednímu článku v rubrice

Roland Benko 217.?.?.?

Reakce na 154914

...tak to sa nestacim divit ako je mozne , ze clovek (-ak sa tak da TEN Z NARODA VELKEJ ZLTEJ VECNE ZIVEJ HVIEZDY nazvat ) dokaze splodit taky FESTIVAL nervoznych reakcii v jednom prispevku... "p.Boch" robite nadLUDOM IZRAELA velku radost a mna zaroven celkom dobre bavite [mrknutí jedním okem] -to je ako BUY 1 GET 1 FREE !

154919

21.2.2008 17:48

RE: Komentář k poslednímu článku v rubrice

LaFox 85.?.?.?

Reakce na 154914

Tak hošo, teď sem se díval, že gymnázium kolín není soukromé gymnázium, takže zmlkni, koukej se věnovat studiu, protože se flákáš za naše peníze. PaPa [chechtot]

154924

21.2.2008 19:29

RE: Komentář k poslednímu článku v rubrice

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 154914

Víte, pane Boch, kdyby ta zpráva byla o nějakém islámském svátku, to byste hned na Eretzu nebo Sionistovi křičeli jak pominutí, že? Pro mě je ta zpráva důležitá, neboť ukazuje, jak se vyvolený národ roztahuje ve státě, který není jeho, i když jim tu patří kdeco, zejména instituce zabývající se počítáním penízků... A co se týká těch složek, myslím, že je dobré, aby každý věděl, s kým má tu čest - hodně věcí se tím okamžitě vyjasní... [oči v sloup]

154926

22.2.2008 1:53

RE: Komentář k poslednímu článku v rubrice

google 141.?.?.?

Reakce na 154914

>Takže jednak by mě zajímalo, kteráto svině na naší školu donáší panu Stworovi,

hladat hlavnu svinu v tomto kontexte na tomto fore od teba, mi pripada od teba trochu groteskne.
je to ako keby vrah hladal vraha.

>osobně bych moc rád viděl, kdo je ten jidáš

najznamejsim jidasem v historii bol zid,
takze, skus hladat medzi svojimi.[chechtot]

>Musím to psát sem, protože na články z Ve zkratce nemůžu reágovat a rozhodně se tu nemíním registrovat.

dufam, ze toto svoje predsavzatie neporusis a sa tu ani nikdy nezaregistrujes, Boch.
ked citam tie tvoje primitivne prispevky, tak zacinam mat s zidovskym narodom sucit
a chyta ma nostalgia za skutocnymi oponentmi ako bol arkan alebo stein55. (aj ked nie skutocne)
vidim, ze to s tvojim narodom ide coraz viac dolu z kopca a aj preto mu prajem z celeho srdca viac takych synov ako si ty.
vtedy bude moct Stwora tento webzin zavriet a odist do dochodku.

ps.: normalne tu neznamym ludom netykam, ale vykat tebe, by mi pripadalo, ako keby som mal vykat 3-rocnemu decku.

154944

22.2.2008 23:48

RE: Komentář k poslednímu článku v rubrice

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 154944

Pane google,Vám to vře v žilách,stýskalo se mi. [smích]

155021

26.2.2008 17:12

RE: Komentář k poslednímu článku v rubrice

google 84.?.?.?

Reakce na 155021

>Pane google,Vám to vře v žilách,stýskalo se mi. [smích]

vdaka.
trochu som sa odmlcal, lebo som musel riesit zopar inych vaznych veci v mojom zivote,
spojenych s tazkou autonehodou.
ale viete, so Zvedavcom to je ako s cigaretami.
celkom prestat sa neda. [mrknutí jedním okem]

155177

27.2.2008 5:30

RE: Komentář k poslednímu článku v rubrice

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 155177

[smích] [mrknutí jedním okem]

155216

27.2.2008 6:51

RE: Komentář k poslednímu článku v rubrice

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 155177

Jsem rád, že jste zpátky na Zvědavci a že jste vpořádku, pane google. Myslel jsem si, že jste se dostal do patálií vyslovením vlastního názoru. Sleduji na internetu situaci v Německu již delší dobu a skutečně mne to znepokojuje. Kdy si německý národ pořádně vykartáčuje kožichy, vyklepou koberce, vyluxují ty štěnice a konečně se postaví zpříma? Něco jako jarní úklid. To vám tam asi zase musí řádit hrstka nějakých náboženských extrémistických fanatiků? Jinak si to nedovedu představit.

155227

23.2.2008 2:02

RE: Komentář k poslednímu článku v rubrice

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 154914

poslouchej poručíku.
Za prvé- nijak jsem tě nestopoval, tím jsem nikdy neztrácel čas. Jak jsem to zjistil ti nepovím, namáhej si závity sám, jak je vidět z tvých projevů- výzev k násilí a zaměstnání na USS,plus zajisté hluboké a disciplinované studium na tom tvém gymnáziu, energie máš dost.
Za druhé- na to, abys mě urazil nemáš, takže se ani nesnaž, leda že bys chtěl vybíjet přebytečnou energii, to si pak posluž dle libosti, pokud ti to pan Stwora bude tolerovat.
Za třetí- jsi dobrý zdroj zábavy, nijak si nezadáš se svými předchůdci stejného řemesla- USraelského řiťoalpinismu, vzývajícího surovou sílu a používajícího slepotu a fanatismus jako nástroj. Jen chvíli pokračuj a seriózně tě navrhnu místním čtenářům jako vydržovaného Zvědavčího šaška.
Za čtvrté- proč chodíš na Zvědavec, když názory zde prezentované nemáš v lásce? Psychický masochismus stejně jako u tvých předchůdců? Vyžíváš se v sebeutrpení?
Možná by to bylo dobré jako námět pro bližší psychologický výzkum, začíná vás být nějak hodně [velký smích]

155030

23.2.2008 10:40

RE: Komentář k poslednímu článku v rubrice

Vítězslav Boch v (tečka) boch (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 155030

A) Nadporučík, už jsem nadporučík.
B) USS = United Star Ship, loď Spojené federace planet, jde o internetovou RPG hru z prostředí Star Treku (a než napíšeš, něco o tom, že si tam dětičky hrajou, tak jenom v naší posádce je jeden studující právník, 36letý instalatér, který má normálně rodinu (hrál i jeho syn) nebo 32letá středoškolská učitelka)
C) Přebytečnou energií netrpím a rozhodně ji nemíním investovat do tebe
D) Pokud jsou zde všechny články jednostranně mířeny proti USA anebo Izraeli, tak tu fanatismem podle mě trpí někdo jiný
E) Na zvědavce chodím, abych se přesvědčil, kam až lidská blbost může zajít.

(Toto byl na diskuzním fóru Zvědavce poslední příspěvek, ve kterém někoho osobně napadáte, pane Bochu. Stejně tak urážky zdejších přispěvatelů a čtenářů jako celku jsou proti pravidlům tohoto diskuzního fóra a nebudu je nadále tolerovat. Editorka)

155046

26.2.2008 21:08

RE: Komentář k poslednímu článku v rubrice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 155046

Prosim editorku, aby prispevky tohoto dusevniho giganta Blocha nemazala, od mazani a cenzury jsou jine nenavistne platky, treba Neviditelny pes nebo Volkszeitung-Lidove noviny.

155190

21.2.2008 14:33

To je mazec

Balu 193.?.?.?

asi bude potřeba nastudovat Hitlerovo dílo a nepoužívat žádné slovní spojení, které kdy použil, nebo chtěl použít. Jinými slovy, držet hubu a krok.

154915

21.2.2008 17:46

RE: To je mazec

Arkan 74.?.?.?

Reakce na 154915

Takové studium bych vřele doporučoval, neboť vůdce Tisícileté říše jistý Adolf Hitler prohlásil i následující, "Díky přechodu na vegetariánskou stravu, skutečnosti že jsem nekuřák a nepiji alkohol, mohu svou veškerou energii věnovat práci pro německý lid". A je třeba dodat, že následkem toho to byl velice pracovitý člověk, bohužel, až příliš pracovitý. Díky svému vegetariánství, nekouření a nepožívání alkoholických nápojů trpěl nejenom velkou pílí ale i merkurismem, velice často vypouštěl hlasité a páchnoucí větry.

Pokud tedy budete citovat jeho názory na správnou životosprávu, dostanete se v dnešní - politicky korektní společnosti - do problémů. Na druhé straně, pokud budete citovat Bedřicha Engelse, např. o "podílu práce na polidštění opice", budete naprosto v pořádku.

V ČR se nakonec dennodenně můžete přesvědčit o pravdivosti jeho teorie jen pouhým pohledem na své spoluobčany - Hnědočechy. [chechtot]

154922

21.2.2008 19:22

RE: To je mazec

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 154922

(Příspěvek zrušen. Osobní útok. Editor)

154925

23.2.2008 1:07

RE: To je mazec

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 154925

[chechtot]

155027

21.2.2008 19:54

RE: To je mazec

Spytihněv 85.?.?.?

Reakce na 154922

Hnědočech. Co to je? A kde se to dá najít?

Do teď jsem si myslel, že se má za to, že Adolf, když se vrátil z bojiště, se zkoušel nechat zaměstnat (myslím na poště) a měl značný problém setřídit několik čísel, a tak neprošel. Trpěl všemi možnými poruchami typickými pro tehdejší plynem zasažené vysloužilce (včetně těch netypických). Opuštěné zdevastované individuum, pak našlo rodinu ve straně. Stěží udržel pero, natož aby něco sepsal. (Že by se z toho dostal tím vegetariánstvím?? Podívejme na tu mrkev…). Alkohol a kouření se nesnese jak známo se spoustou věcí (je pouze pro ty odolnější, ostatní si musí dát sakra pozor)

Pracovitý? To bylo, když ho zkoušeli jeho straníci celé dny najít a nebyl k mání?

Podíl práce na polidštění opice je ale …(blábol?), tak by bylo opravdu šílené každý „výrok“ zanášet do zákoníků i pro současné „zákonodárce“.

Ale jinak opravdu zakazovat cokoli co něco připomíná (včetně barev?) nemůže vést jinam, než tam kam to dojde …

154930

23.2.2008 2:04

RE: To je mazec

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 154922

Hitler sice vetry poustel a neustale ho bolelo bricho ale svou energii bral z dennich davek ruznych drog, ktere mu pripravoval jeho osobni doktor. Ten taky pozdvihl Benese, ktery omdlel. Po injekci ochotne podepsal co Hitler chtel a zbytek znate.
Hitler byl koncem valky tak chaby, ze malem konce nedozil a klepal se jak ratlik.
Mam takovy dojem, ze valka mohla skoncit sama od sebe, kdyby ta svine chcipla driv.

155032

23.2.2008 4:41

RE: To jsou mi novinky, Vodníku.

Arkan 74.?.?.?

Reakce na 155032

Edvard Beneš nikdy na návštěvě u Hitlera nebyl, ten by se asi z návštěvy A. Hitlera ve zdraví nevrátil. Ten pán, který tam měl údajně omdlít se jmenoval Emil Hácha. Ten se stal po odletu Edvarda Beneše do Anglie (Ben Ešeda, jak mu říkali Stříbrňáci, vždycky říkal, "Mám plán", ale ten plán byl, bohužel, jen aeroplán do Anglie) prezidentem zbytku České republiky a později prezidentem Protektorátu Čechy a Morava.

A velice pochybuji o tom, že by něco podobného "ochotně" podepsal. Jako právník a bývalý soudce (za Rakouska-Uherska) a znalec ústavního práva dobře věděl co je v jeho pravomoci a co není. Jeho právnické vysvětlování mu ovšem nebylo moc platné při jednání s tou německou smečkou, která byla rozhodnuta zbytek Čech a Moravy obsadit za každou cenu.

Pokud jde o ty drogy, Hitlerův osobní lékař mu hlavně dával - čemu se dnes říká - multivitamíny. Na zvýšení energie (ale i odvahy) se pak běžně v době války bral pervitin ("perník"[mrknutí jedním okem], což byl německý vynález a na noc předepisoval sedativa pro klidnější spánek. Vyloženě omamné a psychotropní látky Hitler neužíval, ačkoliv řada jeho "spolupracovníků"(např. Göring) je pravidelně užívala.

To že na konci války se jeho zdravotní stav rapidně zhoršoval, tomu se nelze divit, vždyť to vše "gradiózní", ta tisíciletá říše, na čem s takovou pílí pracoval, to vše se mu zhroutilo. Osobně jsem viděl lidské "trosky" i po menších neúspěších, např. po rozvodu. [smích]

155038

23.2.2008 8:25

RE: To jsou mi novinky, Vodníku.

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 155038

Vidite, Arkane
Nic jineho nez zminku o 'perniku' a plynnatosti, jenz pusobi na vsechny lidi stejne, jsem nepsal. A preci jsem to dostal 'mezi oci' od editora (tajneho editora).Kdyby se aspon podepsal svym jmenem.
Mylite se vsak ohledne te plynnatosti. Ta neprichazi po multivitaminech, ale prave po aplikaci pervitinu.
Preji pekny den [mrknutí jedním okem]

155042

23.2.2008 18:51

RE: To jsou mi novinky, Vodníku.

Arkan 74.?.?.?

Reakce na 155042

Kdybyste to napsal způsobem jakým jste napsal toto vysvětlení, jsem přesvědčen, že editorka Zvědavce by nic proti tomu nenamítala. Jenomže vy si nikdy nemůžete odpustit "rejpnutí" do Arkána, někdy jemnějšího většinou však hrubšího zrna.

O tom co způsobovalo jeho plynatost (jenom jedno "n"[mrknutí jedním okem] jsem se nikde nezmiňoval. Osobně si myslím, že to byla právě ta kombinace zeleniny, ovoce, multivitamínů, pervitinu a sedativ. Některé zeleniny, např. zelí, kapusta, růžičková kapusta, cibule, fazole, hrách, čočka aj. ve spojení s čerstvým chlebem způsobí plynatost i bez aplikace pervitinu.

Pokud jste byl vojákem ČSLA, pak si možná pamatujete na sobotní tzv. "suché" večeře (hrachová kaše, marinované ryby a teplý chléb) a jaké to vytvořilo v noci "prostředí" na cimře pro dvacet či třicet vojáků zvláště v zimě, kdy všechna okna byla zavřená. [chechtot]

155063

24.2.2008 0:36

RE: To jsou mi novinky, Vodníku.

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 155063

>Jenomže vy si nikdy nemůžete odpustit "rejpnutí" do Arkána, někdy jemnějšího >většinou však hrubšího zrna.
Arkane
Byl jste to prave Vy, jenz si vyslouzil nalepku neomaleneho hrubce v dobe, kdy nickname Peshmerga jiz pro Vas ztratil vyznam. Muzeme ale o krok dale. Bez predsudku.
>O tom co způsobovalo jeho plynatost (jenom jedno "n" jsem se nikde nezmiňoval
Ale zato ja jsem si dovolil na tutu skutecnost upozornit. Ma neomalenost spocivala v tom, ze jsem toto aplikoval na vsechny lidi stejne, coz se zde asi nesmi. Cerny asi smrdi 2xvice nez rezavy,ci fialovy... ehm....tak to asi ve svete chodi.

155082

27.2.2008 5:37

RE: To jsou mi novinky, Vodníku.

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 155063

>Některé zeleniny, např. zelí, kapusta, růžičková kapusta, cibule, fazole, hrách, čočka aj. ve spojení s čerstvým chlebem způsobí plynatost i bez aplikace pervitinu.
---
Kantor se pozná i podle výživy...Tedy na základě znalostí, které potraviny vynechat, aby nestál u katedry sám, jako kůl v plotě.
Arkane, je to zajímavý poznatek o té plynatosti vůdce...velmi zajímavý. Konečně jsi mi pomohl vyřešit moje věčné dilema, které mám při sledování historických dokumentárních filmů. Nemyslím trapné komedie Hollywoodu v produkci S.Spielberga, ale autentické záběry, kdy je možno pozorovat skutečné osoby a skutečné události. Nikdy mi nebylo jasné, proč Hitler cestoval všude v otevřeném Mercedesu? Všimni si představitele vlád dnešních dnů. Neprůstřelná vesta, neprůstřelné sklo, opancéřovaný vůz, agenti tajné služby se slunečními brýlemi rozestoupeni okolo. Jako by se něčeho báli? A teď si vem Hitlera - otevřený vůz. Že mne to nenapdlo dříve...byly to přeci ty jeho větry.

155223

23.2.2008 12:58

RE: To jsou mi novinky, Vodníku.

google 84.?.?.?

Reakce na 155038

>Edvard Beneš nikdy na návštěvě u Hitlera nebyl, ten by se
>asi z návštěvy A. Hitlera ve zdraví nevrátil.

mozno aj preto, ze agent a zradca Edvard Benes uprednostnoval inych extremistov. tych sovietskych.

155048

23.2.2008 16:30

RE: To jsou mi novinky, Vodníku.

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 155038

Omluva, mate pravdu, moje chyba. Nebyl to Benes ale Hacha.
Ovsem komentar se tykal hlavne Hitlerova "zdravi". Prestoze byl vegetarian a jinak se snazil byt cisty, trpel mnoha neduhy a Dr. Morell' byl neustale po boku. Pravdepodobne mu vic ublizil nez pomohl.

155055

26.2.2008 21:17

RE: To je mazec

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Reakce na 154922

Arkane, vetry pry vypoustime i take proto, ze u jidla dychame, to nema s vegetarianstvim a pitim alkeholu moc spolecneho.Jinak jste docela dobrou soucasti dobre promazaneho soustroji, ktere se snazi Adolfa Hitlera za kazdoucenu zoufale ocernovat bez ohledu na to, ze svuj zivot vlastne obetoval pro vec sionismu.
Doufam editorko, ze to pustite.

155193

26.2.2008 22:59

RE: To je mazec

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 155193

Být editorkou tak Váš příspěvek nepustím neb se zastřeně zastáváte nacismu, což je nelegální a není úmyslem Zvědavce. Nacismus dal sionismu zdůvodnění, zlegalizoval ho. Zdánlivě přece postižení nacismem nemohou mít totožnou ideologii.

Z nacismu si nesmíme dělat ani srandu, Australský fotbalový hráč se na večírku převlékl za Hitlera a už je v průseru, což zas pokládám za absurdní neb za jiné jemu podobné se beztrestně převlékat lze.

155204

27.2.2008 6:22

RE: To je mazec

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 155193

>...vetry pry vypoustime i take proto, ze u jidla dychame...
---
Neskutečné. Rád bych doplnil. Veškeré složitější biologické oranismy jsou zázrak přírody, lidský organismus nevyjímaje. Zažívací proces je v podstatě továrna na chemicko-biologický rozklad látek. V žaludku se potrava rozmělní žlučí a posune se dále do střev ke zpracování. Ve střevech máme statisíce mikroorganismů - užitečné (i škodlivé) bakterie. Tihle naši nesmírně důležití pomocníčci se pustí do rozkladu jídla na živiny (vitaminy), minerály, vlákniny a oddělený odpad postupuje dále do tlustého střeva k vyloučení. Právě při tomto bakteriálním rozkladu vznikají plyny. Můžeme to tedy klidně svést na ty bakterie. Přísloví: "Kdo krká a prdí, zdraví si tvrdí" není až tak docela pravdivé. Nadměrná plynatost může zapříčinit, že nás vyvedou předčasně z biografu a nebo vykopnou z přeplněného autobusu. Což samozřejmě vede k depresi a tím se to naše pravidlo automaticky popírá.

Co se týče Arkanových historických vědomostí (nevědomostí), to lze nazvat propagandou vlastního přesvědčení. Bublina iluzí některých jedinců jim vytváří zdánlivý pocit bezpečí, jistot a spokojenosti a běda tomu, kdo začne kolem té jejich bubliny obcházet se špendlíkem v ruce.

155226

21.2.2008 17:21

RE: To je mazec

jožin z bažin 128.?.?.?

Reakce na 154915

Stačí nepoužívat notoricky známá nacistická hesla. Když někam přijdete a budete tam mávat srpem a kladívkem, taky vás každý bude mít za bolševika, i když jsou to pouze pracovní nástroje, že.

Mám takový dojem, že potřebujete občerstvit vzpomínku na to, co ta fráze držet hubu a krok vlastně znamená.

154923

22.2.2008 6:42

RE: To je mazec

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 154923

Hm Zvedavec ma tedka zajimave heslo, ci spise myslenku byvaleho sefa Mosasadu prevzatou z eretz.cz. Pise se tam, ze zapad musi zmenit mysleni a prijmout sionistickou prevenci a zabijet preventivne spicky tzv. teroristickych rezimu, to jest statu odkud vsude jsou teroristi. V pripade existence Rudych brigad, by se zrejme mel davat majzla nemecky kancler. Ja teda nejsem epert na hesla, ale tak nejak mi z toho vychazi, ze zapad ma rezignovat na presumpci neviny a jiny demokraticke prezitky. Na to vsak pamatuje i Ustava Ceske republiky, v clamku 5, odmita nasili. Ono napr. kdyz vzpomenu Kosovo, tak v clanku 1 bod 2 uklada povinost CR dodrzovat zavazky mezinardoniho prava.

Veru nezavidim vlade a Swarzenbergovi jejich pozici. Na jedne strane mezinarodni pravo, president, opozice a verejnost a jeste ke vsemu Ustava. Na strane druhe USA s velmocemi, nerostne bohatstvi Kosova a nepoddajne Srbsko, ktere muselo byt zlomeno, aby prijalo ekonomickou pomoc Svetove banky a Zapadu.

SSSR kupodivu alternativni cestu, kterou sla Jugoslavie toleroval, jini ze "svobodneho sveta" radeji humanisticky bombardovali. Jak vidno podle vypalene ambasady USA, tak Srbove bombami k humanismu nedosli, coz me nijak neprekvapuje. K zaveru, ze bombardovani prospiva humanismu muze dojit filosof typu Havla nebo politik typu krvave Madly.

Ponekud jsem odskocil od tematu, ale za to muze ta Ustava CR a fakt, ze jsem musel prvni precist clanek 2 , nez jsem se dostal k clanku 5, ktery se tyka nazoru byvaleho sefa Mossadu na "nutnou" transformaci zapadu. Hesla jsou opravdu zradna.

154953

21.2.2008 15:20

Ode zdi ke zdi

spravedlivý 88.?.?.?

Jistá paralela je zde u nás s předlistopadovým obdobím.
Jenom jedna skupina historiků má patent na pravdu a zase jenom
tu správnou.O těch dobách, jak za Hitlera , či naší totality
je připuštěn jeden možný názor, podle toho, kdo je u moci.
Třeba jsou známy výroky britských politiků před válkou,kteří
veřejně prohlašovali, že by také Británie potřebovala takového
nějakého pana Hitlera, který zajistil v Německu takřka plnou
zaměstnanost, zatímco se Británie potýkala s vysokou nezaměstnaností.
Není svoboda projevu tam, kde se připouští nemožnost diskuze
o tématech , která jsou zakázána! Je však otázkou komu a za jakým účelem takové zákazy a projevy cenzury slouží.

154917

21.2.2008 20:43

A co bude...

leo69 89.?.?.?

A co bude s "naším" Miroslavem Topolánkem a jeho "Es komt der tag"?
Ten za to od válu nepůjde?

To je mi divná spravedlnost [zmaten]


m,[smích]

154931

21.2.2008 23:32

RE: A co bude...

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 154931

To neznáte lidovou píseň " Sluníčko za hory zachází " ?
Pan Topolánek se jen dovolil část přeložit.

154941

22.2.2008 13:39

Eva Herman

thk 91.?.?.?

Ke cause Julianne Ziegler nemám co dodat především proto, že kanál 9Live nesleduji ani omylem. Ovšem případ Evy Herman je mi dostatečně znám - asi snad jako jediný z diskutujících jsem viděl skandální talk Johannes B. Kerner - skandální proto, že se jednalo o pokus veřejně mediálně popravit Evu Herman způsobem, který volal do nebes. Bylo opravdovým "zážitkem" připomínajícím nejtvrdší doby normalizace pozorovat "politicky korektní chování dvou nesnesitelných hysterických "kolegyň" z tv branže - dnes již prakticky nezaměstnatelné Margarethe Schreinemakers, zřejmě lehce ovíněné, a herečky Senty Berger, která samozřejmě nic z textů Herman nečetla - doplněné "comedy star" Mario Barthem, který spíše poskytuje dojem duševně retardovaného člověka. Jak to tak ovšem bývá, veřejná poprava se změnila v skandál před běžícími kamerami - mimochodem tento talk J.B.K. i přes pozdní dobu před půlnocí měl největší sledovanost ve své historii.
Kdo čte německy může si přečíst jeden z mála komentářů, který nebyl zcela politicky korektní - asi proto, že jej psal původem polský žid Henryk B. Broder - http://www.spiegel.de/kultur/gesellschaft/0,1518,5...
Talk show Johannes B. Kerner je zde (talk s Evou Hermann je z 9.10.2007) :
http://jbk.zdf.de/ZDFde/inhalt/22/0,1872,1020214_i...

154974

27.2.2008 7:34

RE: Eva Herman

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 154974

>...asi snad jako jediný z diskutujících jsem viděl skandální talk Johannes B. Kerner - skandální proto, že se jednalo o pokus veřejně mediálně popravit Evu Herman způsobem, který volal do nebes.
---
Takže jsme dva. Viděl jsem uvedený video záznam krátce poté, co k té morální vraždě Evy Herman došlo. Je to neuvěřitelné a smutné.
Vy tam asi žijetem tak zajistě víte, že tohle nejsou ojedinělé případy.
Učitel policejních kadetů byl vyhozen ze zaměstnání jenom proto, že se rozhodl nepodniknout se studenty zájezd do Osvětimi, jelikož třída byla pozadu s osnovou studia a závěrečné zkoušky byly přednější než příběhy Holocaustu (TM). A takových případů je mnohem více. Naštěstí, že se soudce umoudřil a propustil z vězení advokátku Zundela - paní Sylvii Stolz.
Připomíná mi to bolševismus v komunistickém Československu...s tím rozdílem, že tento bolševismus má navíc nádech fašismu a je prosazován jinými lidmi.

155230

23.2.2008 0:54

Ještě, že

Thoms 85.?.?.?

Ještě, že tam nebylo napsané dobrý den... to by mě zajímalo jak bysme se dnes zdravili... [zmaten]

155023

23.2.2008 1:48

"Práca oslobodzuje" -je publikovaný osobný poznatok LN Tolstoja

oto 89.?.?.?

A ešte malý doplnok.
Doporučená metóda nadobudnutia duševnej rovnováhy u psychicky chorých je namáhavá fyzická práca.
Práca vonku, práca v prírode.
V USA boli robené pokusy u psychicky chorých.
Skupinu a neakou diagnózou rozdelili na dve.
Jednu ponechali v klasickom medikamentnom režime a druhej predpísali beh na dlhšie trate.
Výsledok bol , že z potiacej sa skupiny, až na jedného opustili klasickú liečbu, kdežto z druhej skupiny všetci ostali u svojich psychiatrov na liekoch.
Človek bol po tisícročia stavaný na fyzickú prácu k prežitiu a len posledných 100-200 rokov to má "jednoduchšie".
disidenti, partizáni, anarchisti, teroristi, revolucionári, umelci, (politici) ... sú kandidáti na obdobnú liečbu.
No a zdá sa že Hitler, či Goering o tom vedeli niečo viac, ako my dnes.
Do prvého KZ Dachau poslali zo začiatku pacientov z psychiatrií, homosexuálov, komunistov, zlodejov ... a velitelom tohoto tábora sa stal jeden z pacientov psychiatrickej liečebne. Nevylučujem, že tento postup bol použitý aj u ďalších KZ.
O výsledkoch tohoto "riešenia" sa dozvedáme z dokumentovaných hrôz ...

155028

26.2.2008 3:13

S tim politovanim to ta hlasatelka myslela dobre .

Kadence crazy 154.?.?.?

Je to tezky , zidy kdyz slysej slova Arbeit Macht Frei hned chyta fantasmagorie o holocaust a cigani ktery maj od prace odstup tomu , ze prace osvobozuje stejne nikdy neverili a verit nebudou . Ja bych byl pro to aby se vsechny ty nadpisy Arbeit Macht Frei u bran koncentraku odstranily aby taky nahodou na verejnosti nedelaly zbytecny pohorseni . [velký smích]

155147

27.2.2008 7:18

RE: Zavřít World of Disney

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 155229

Ani ne tak podezření, ale jako malíř se mohl Hitler pochlubit docela slušnými díly a rozsáhlou sbírkou. Mám to někde uschované a sněhurka a trpaslíci jsou nepopíratelně od Dolfíka. Jak jsem již napsal: Nepopíratelně!

155231

Příspěvků: 61

21.02. 08:37 Vratislav  Politická korektnost je horší než marxismus
21.02. 09:16 Ibrahim Ag Al Habib  práce
21.02. 14:32 leo69  RE: práce
21.02. 16:42 Ibrahim Ag Al Habib  RE: práce
22.02. 23:19 micha  RE: práce
21.02. 17:39 jožin z bažin  RE: práce
21.02. 20:15 leo69  RE: práce
21.02. 20:35 jožin z bažin  RE: práce
21.02. 23:21 leo69  RE: práce
21.02. 23:32 Ibrahim Ag Al Habib  RE: práce
25.02. 17:03 petrxh  RE: práce
25.02. 20:57 jozin z bazin  RE: práce
26.02. 01:35  RE: práce
21.02. 08:54 Sam Ting Wong  Člověk
21.02. 09:41 Sic  RE: Člověk
21.02. 09:52  Výcvik
21.02. 12:40 Vladimír Bílý  práce skutečně osvobozuje....
21.02. 14:06 pietroo  RE: práce skutečně osvobozuje....
24.02. 23:14  RE: práce skutečně osvobozuje....
26.02. 15:31 pietroo  RE: práce skutečně osvobozuje....
27.02. 05:05 Mirda  RE: práce skutečně osvobozuje....
21.02. 15:08 Vítězslav Boch  Komentář k poslednímu článku v rubrice "ve zkratce"
21.02. 16:17 Roland Benko  RE: Komentář k poslednímu článku v rubrice
21.02. 17:48 LaFox  RE: Komentář k poslednímu článku v rubrice
21.02. 19:29 hestroy  RE: Komentář k poslednímu článku v rubrice
22.02. 01:53 google  RE: Komentář k poslednímu článku v rubrice
22.02. 23:48 micha  RE: Komentář k poslednímu článku v rubrice
26.02. 17:12 google  RE: Komentář k poslednímu článku v rubrice
27.02. 05:30 Rene Bartosek  RE: Komentář k poslednímu článku v rubrice
27.02. 06:51 Mirda  RE: Komentář k poslednímu článku v rubrice
23.02. 02:02 MedaBeda  RE: Komentář k poslednímu článku v rubrice
23.02. 10:40 Vítězslav Boch  RE: Komentář k poslednímu článku v rubrice
26.02. 21:08  RE: Komentář k poslednímu článku v rubrice
21.02. 14:33 Balu  To je mazec
21.02. 17:46 Arkan  RE: To je mazec
21.02. 19:22 V. Sodek  RE: To je mazec
23.02. 01:07 V. Sodek  RE: To je mazec
21.02. 19:54 Spytihněv  RE: To je mazec
23.02. 02:04 vodnik007  RE: To je mazec
23.02. 04:41 Arkan  RE: To jsou mi novinky, Vodníku.
23.02. 08:25 V. Sodek  RE: To jsou mi novinky, Vodníku.
23.02. 18:51 Arkan  RE: To jsou mi novinky, Vodníku.
24.02. 00:36 V. Sodek  RE: To jsou mi novinky, Vodníku.
27.02. 05:37 Mirda  RE: To jsou mi novinky, Vodníku.
23.02. 12:58 google  RE: To jsou mi novinky, Vodníku.
23.02. 16:30 vodnik007  RE: To jsou mi novinky, Vodníku.
26.02. 21:17  RE: To je mazec
26.02. 22:59  RE: To je mazec
27.02. 06:22 Mirda  RE: To je mazec
21.02. 17:21 jožin z bažin  RE: To je mazec
22.02. 06:42 Rene Bartosek  RE: To je mazec
21.02. 15:20 spravedlivý  Ode zdi ke zdi
21.02. 20:43 leo69  A co bude...
21.02. 23:32 Vratislav  RE: A co bude...
22.02. 13:39 thk  Eva Herman
27.02. 07:34 Mirda  RE: Eva Herman
23.02. 00:54 Thoms  Ještě, že
23.02. 01:48 oto  "Práca oslobodzuje" -je publikovaný osobný poznatok LN Tolstoja
26.02. 03:13 Kadence crazy  S tim politovanim to ta hlasatelka myslela dobre .
27.02. 07:31 Saša  Zavřít World of Disney
27.02. 07:18 Mirda  RE: Zavřít World of Disney

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 6

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,88 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,40 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 957,99 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
196 316,89 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 998