Diskuze k článku

Rusko nevylučuje preventivní jaderný útok

Příspěvků 63

13.2.2008 9:10

Australská pobočka Googlu stále nedostupná

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 147.?.?.?

Další nedostupné stránky:
http://www.google.kw/ - Kuvajt
http://www.google.sa/ - Saúdská Arábie
http://www.google.qa/ - Katar
http://www.google.bh/ - Bahrajn
http://www.google.om/ - Omán
http://www.google.ir/ - Írán
http://www.google.iq/ - Irák
http://www.google.za/ - JAR
http://www.google.th/ - Thajsko
http://www.google.id/ - Indonésie
http://www.google.my/ - Malajsie
http://www.google.au/ - Austrálie
http://www.google.nz/ - Nový Zéland
Kdo za to asi může [chechtot]
[překvapení] [naštvaný] [bliji]

154098

13.2.2008 13:02

RE: Australská pobočka Googlu stále nedostupná

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 154098

Nevim jak jinde, ale kontaktoval jsem par lidi v Australii a na Novem zelande. Vsechno jim tam klape v pohode. www.google.au je napriklad spatne. je to www.google.com.au a to funguje pekne [smích]

154107

13.2.2008 20:53

RE: Australská pobočka Googlu stále nedostupná

pdmlynek 66.?.?.?

Reakce na 154098

Co takhle:

www.za-to-ze-stranky-jsou-nepristupne-muze-nacisticka-USA-a-ne-moje-neschopnost-napsat-adresy-spravne.cz

154129

13.2.2008 11:00

Proč

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Spojené státy neplánují preventivní útok proti Severní Korei, která otevřeně pohrozila použitím jaderných zbraní? Proč mají problém s Íránem, který jim nevyhrožuje?

Někdo by měl pomalu aplikovat strategii preventivního útoku proti USA. Co se tam děje, překonává pomalu orwelovské vize (http://www.informationclearinghouse.info/article19...).

154099

13.2.2008 11:26

RE: Proč

Jan X. 213.?.?.?

Reakce na 154099

No, také je mi divné, proč pan Stwora toto nevydal, když jsem to posílal už před dobrým týdnem do zkratky. Asi zapomněl.

154102

14.2.2008 1:05

RE: Proč

Saša 74.?.?.?

Reakce na 154099

To je ta americká politika síly, jak k jednotlivcům, tak k ostatním národům. Policajt je vždy v právu, on totiž dnes již není na ochranu občanů. Je to celá psychologie násilí a ovládnutí. Kdyby to nebyla ženská tak by se to dnes nepovažovalo ani za nemravné. Všimněte si, že i ve zcela ojedinělé televizní reportáži je policistům vyčítáno při násilném svlékání, že tam byli muži! V zásadě nejmenší ponížení, vzhledem k ostatním a o neprávu, ublížení na zdraví jen podružná zmínka. Jak jeden komentář pod tím video připomíná, totéž se stává pod sebemenší záminkou tisícům mužů v US. Je nám namlouváno, že je to zdůvodnitelné DOBREM – bezpečností policajta. Stejně přece zdůvodňuje USA jejich války, politiku ovládnutí světa, plnou hubu Boha, „dobra” a „demokracie“.
Podobná druhá část videa následující den.

154136

13.2.2008 15:21

neni sanca

11isd1n8s 62.?.?.?

ja si myslim, ze amerika a a ni izrael nezautocia na Iran, pretoze sa usa musai vysporiadat s recesoiu ekonomiky...Iran uz nepredava ropu za dolare www.prop.sk...a to by bolo strase keby americania zautocili, to by bol s nimi koniec to si uvedomuju..oni len stekaju...a rusku sa cudujem ze maju takych spojencov zrovna...moslimovia im tam zplavuju zem a robia bordel...rusko nech len ticho pozera...kde sa dvaja biju treti vyhrava predsa...

154116

13.2.2008 19:27

Trochu mi to

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

připomíná jeden hollywoodský akční film: scénář: vyhrocené vztahy USA/Rusko - hrozí válka, US filmový president, sledujíc na mapě kroky svého ruského protějšku pronáší větu: "...má ten chlap vůbec pod kontrolou svoji armádu..."[smích]))

Právě na tohle jsem si vzpomněl při četbě článku, tady vůbec nejde o to, zda Rusko vylučuje, či nevylučuje "preventivní" jaderný nebo jiný útok proti komukoliv a zda se mi to líbí, nebo nelíbí, tady jde o to, KDO to říká - GENERÁL!!!

Nikoli president, premiér, ministr zahraničí, obrany, tedy politik a jediná zodpovědná osoba, která má právo takovéto výhrůžky jménem Ruska eventuálně vznášet. Ale generál, jehož povinností je vždy držet hubu a vždy plnit rozkazy civilních politiků, ne jménem své země cokoliv komukoliv říkat nebo vzkazovat, ne pořádat tiskové konference, ne komentovat rozkazy a činy politiků domácích i zahraničních. A je to už bůhvípokolikáté, co nějaký ruský generál cosi podobného veřejně pronáší.

Pakliže v Rusku tohle říkají tamní generálové, ať s Putinovým požehnáním nebo ne, pak Rusko není normální stát, ňafat do politiky generálům nenáleží. Jen argument pro antirakety a radary, pakliže v Rusku dělají politiku generálové je to cochcárna typu Konga, popř. palestinské autonomie, ale v případě Ruska Konga s jadernými zbraněmi na jejichž spoušti drží ruku kdejaká samozvaná podobně jako v Kongu uvažující opice.

154126

13.2.2008 23:43

RE: Trochu mi to

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 154126

Rusove vcetne generality povidali vselico behem desitek let studene valky, a nikdy zadnou spoust ci knoflik nezmackli. Ani kdyz bylo opravdu huste a vadny senzor v druzici Oko nahlasil v Monatane start nekolika americkch raket. Vzhledem na charakter nuklearni valky maji velitele pluku raketovych vojsk, v pripade nutnosti pravomoc, odpalit svuj arsenal bez autorizace. Nejakych 200 raket.

Ani tento velitel neprovedl spatne vyhodnoceni situace. Pravda o par mesicu pozdeji odesel na vlastni zadost z funkce, ono stres to urcite byl. Bude to tim, ze Rusove si ceni sachu a ve strategickych hrach jako tahle na posledni valku, nemaji problem mit v armade dobre strategy. A general Balujevskij veli temto velitelum raketovych pluku.

Koho mate pod svym velenim vy se ani neodvazuju odhadovat. I kdyz vy spise musite spadat pod veleni nekoho jineho. Coz je velmi pravdepodobne nejlepsi varianta pro vsechny zucastnene. [velký smích] [velký smích]

154134

13.2.2008 20:27

Konce Izraele

Simona 195.?.?.?

Jak zautočila USA na Irak,Rusko ihned rozmistilo rakety SS-N-22
v Iranu A Syrii,specilani pozemni verze,dolet do Tel-Avivu 5
minut s jadernyma 200Kn hlavicema.Tady neutoci USA ale zidovšti
extremiste ktery celou Ameriku ovladaji.Sionisticky extremizmus
stale proti nekomu bojovat,je nebespečnej pro cely svet.

154130

13.2.2008 22:45

Vyhlídky nikterak růžové

rusel.k 85.?.?.?

Tak se zdá, že se opět úspěšně daří některým vygumovaným mozkům svět dostat na okraj propasti. Místo toho, aby docházelo na základě mezinárodních smluv k postupné likvidaci obrovského množství všelikých hnusných zbraní hromadného ničení , které jsou už teď schopny několikanásobně zničit celé lidstvo, začíná se zřejmě nové kolo v dalším šíleném zbrojení. Čím je více takových zbraní, tím více stoupá pravděpodobnost toho, že je nějaký maniak v náhlém záchvatu může použít i bez vědomí vrchního velení. Rovněž značně stoupá riziko selhání těchto systémů v důsledku technických závad, což by rovněž mohlo iniciovat nezměrný konflikt. Žádný mechanismus není absolutně dokonalý a s růstem počtu velmi složitých zbraňových systémů stoupá i pravděpodobnost toho, že některé obsluhy pro jejich správnou údržbu ani obsluhu nebudou na potřebné kvalifikační úrovni. Tyto vyhlídky nejsou však příliš růžové ani pro tvůrce šílených válečných plánů.

154132

14.2.2008 1:07

Podobne jak se vyjadril

z.a.p 99.?.?.?

ten rusky jeneral se nedavno vyjadril cinsky ministr obrany. Je to odrazem stavu naseho sveta a povazuji to za vice nez politovanihodne. Znamena to, ze jsme se od doby studene, vlastne 2. svetove nehnuli z fleku. Timto pozovanim nevinim jen jednu stranu ale vsechny zucastnene a ochotne ke sebezniceni. Vede me to vice nez kdykoliv drive verit na vyssi idealy a nase poslani na Zemi.

154135

14.2.2008 6:20

RE: Podobne jak se vyjadril

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 154135

Zdeňku, díky internetu máme trochu více možností nahlédnout do zákulisí. Proč se asi na historické události uvalily zákony, že tak to musí být a co se neshoduje je trestné? Tohle dříve nebylo. Jistě, kritika diktátorského režimu ti zaručila trvalý pobyt v Jáchymově a oslava Velké Říjnové Socialistické Revoluce a prvomájové průvody byla náboženská rutina ateistů, pardon - komunistů, ale historické události nebyly uzákoněny. Zkreslený ano, ale nikdo nešel do kriminálu za kladení historických otázek. Teď si položme otázku - Proč se nám asi ta skutečná historie nyní zatajuje?

154143

14.2.2008 7:32

Inspirace...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Paní Jarmilko, kdepak se touláte? Právě vy jste byla moje inspirace k přeložení tohoto článku. Současně bych rád poděkoval panu Stworovi za zveřejnění. Chtěl jsem tímto poukázat slovy autora, že situace je naprosto jiná, než se nám předkládá. Rusko není ten útočící medvěd, ale medvědice chránící si svá mláďata proti případnému útočníkovi. A pouze při napadení se stává nebezpečná.

154144

14.2.2008 8:54

RE: Inspirace...

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 154144

Nestíhám, nestíhám, zkrátka už nic nestíhám.[smích] No, pane Mirdo, já se snažím vidět události ve všech jejich souvislostech a vždy mi pak vychází, že všechno se vším souvisí. A jak souvisí Rusko s Amerikou? Jak známo, Rothschild vyslal hrdlořezy v čele s Trockým, aby svrhli cara a nastolili v Rusku revoluci. Potom americká oligarchie, která celý ten socialismus spískala několik desetiletí se zájmem sledovala, jestli se dá obyvatelstvo dokonaleji ovládat přes hustou síť komunistických poslušných aparátčíků (lokajů mocných) a přes jejich komunistickou ideologii, nebo jestli existuje účinnější totalita, vedená přes peníze. Zjistili, že je výhodnější zotročit obyvatelstvo přes peníze, a tak ten experiment, zvaný socialismus sami zrušili. Své tajné, skutečné moci, kterou měli ve všech socialistických zemích se však nikdy nevzdali.

Nyní tito vládci planety (jejichž hlavní sídlo je v Americe) potřebují vyhubit přinejmenším 5 miliard lidí. Musí to ale udělat tak, aby přežili ti lidé, kteří přežít mají. Proto se rozhodli pro nové závody ve zbrojení a Rusko (které je ve skutečnosti již dávno pod jejich kontrolou) má být jako naoko jejich soupeř. Pak tu deratizační akci jednoho dne spustí a v ten soudný den se ukáže, že Rusko po celou tu dobu bylo ve skutečnosti spojencem amerických oligarchů a vyhubí muslimské státy, možná i Čínu, Indii i Afriku, společnými silami.

Co mě vede k takovým názorům? Vždycky určité malé nesrovnalosti a detaily. Například u volby českého prezidenta jsem si všimla této okolnosti: Masaryk a Beneš museli být schváleni americkou oligarchií, než se stali presidenty. Všichni další „dělničtí“ prezidenti museli být bezpodmínečně schváleni moskevskými oligarchy. Po komunistickém puči (žádná revoluce to nebyla!) musí být schváleni budoucí čeští prezidenti v Americe i v Rusku. Kocáb vykládal, jak se jel ptát do Ruska, zda může být Havel prezidentem. Jen co byl Havel zvolen, šel se poklonit ke zdi nářků do Izraele a i v Americe byl pečený, vařený. Dodnes si pamatuji jeho bombastické uvítání Bushem starším. To samé Klaus- nevadil ani Rusům, ani Američanům, proto byl zvolen. Z těchto, a mnoha dalších a dalších detailů mi vyplývá, že ruská a americká oligarchie jsou ve skutečnosti tajní spojenci. Znovu připomínám, že není dobré psát obecně, že Amerika udělala to, a Rusko ono. Ne! Občané těchto zemí nemají s tím nic společného, takže správné je vždy zdůrazňovat, že světu vládne úzká skupina lidí- americká a ruská oligarichie.

154147

14.2.2008 13:50

RE: Inspirace...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 154147

Souhlasím, až na tu část, která začíná: "Kocáb vykládal...".
Nevěděl jsem o tom. Nakonec i tohle by se dalo objasnit, když víme, kdo organizoval pád komunismu?
Pád komunismu byl organizován přeci silnou trojkou - Reagan, Gorbačov a Jan Pavel II. (Karol Wojtyla). Nevím kolik vlastního nadšení do toho každý z nich vložil? Gorbačov věděl, že komunismus nikam nevede a tak si myslím, že ochotně spolupracoval. Ronald Reagan plnil svůj úkol a papež? Vím, že spolupracoval se CIA, ale myslím si, že ho zneužili. Nyní se podívejme, kdo z toho má prospěch. Všechno naznačuje, že to bylo v zájmu americké oligarchie a nakonec se jim to málem i podařilo, když Jeltcyn začal rozprodávat Rusko. Změna nastala, až když se do vlády dostal Vladimír Putin. Shlédnul jsem hodinový dokumentární pořad nazvaný: "Putin - nový Ruský car", natočený CNN a s reportérkou Christiane Amanpour. Velice oběktivně udělaný záznam. To nadšení mladých lidí v ulicích při oslavě Putinových narozenin se snad nedá ani popsat - to se musí vidět. To nebylo stejné nadšení, jako když my jsme kdysi mávali vlaječkama v prvomájovém průvodě. Podnikatelé na špici ruské ekonomie si nemohli Putina vynachválit a když se reportérka zeptala jednoho mladíka na ulici, co si myslí o světové politické situaci, tak plynně anglicky odpověděl, že se to všechno točí okolo ropy a že
americké ropné společnosti chtějí ruskou ropu.
Tímto uzavřu můj příspěvek - o tom to totiž všechno je (!)

154181

14.2.2008 14:08

RE: Inspirace...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 154181

Ještě jsem zapomněl dodat - tohle by nám i vysvětlovalo, kdo se jenom brání a kdo útočí? Rusové se už poučili ze své vlastní historie, ale my (mnozí z nás) jsme se zatím ještě nepřeorientovali. Stále ještě přetrvává názor, "zákázané ovoce nejlépe chytná" - proto ten neopodstatněný odpor k východu a současně i neopodstatněná chvála západu.

154190

15.2.2008 7:28

RE: Inspirace...

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 154190

Dnes již je všem jasné, že pád komunismu zorganizovali komunističtí oligarchové, po domluvě s americkými oligarchy. A zorganizovali ho tím způsobem, aby se jim na hlavě nezkřivil ani vlásek, ale naopak aby se ve VŠECH poskomunistických zemích přetrasformovali na nejbohatší kapitalisty. Nejen Gorbačov věděl, že komunismus nikam nevede, věděli to úplně všichni, že komunismus nefunguje, že je to slepá vývojová cesta, že sám od sebe vyhnívá. Že je to typ neúčinné totality, kde obyvatelstvo nechce makat, protože není ničím motivováno. Toto většinové obyvatelstvo jež nemělo žádnou motivaci si říkalo- ať makají komunisti, když nás do toho pořád nutí. Jenže komunistům se taky makat nechtělo, a tak komunismus vyhnil sám od sebe.[smích] Proto ho komunističtí vládci radši sami dobrovolně zrušili.

Jelcin rozprodával Rusko, ale jako svého nástupce si velmi přál Putina. Proč? Proč nebyla Západem dosazena další poslušná loutka, která by dál rozprodávala Rusko? Nebylo tou příčinou náhodou změna dlohodobé strategie? Vždyť pokud v budoucnu pomohou ruští oligarchové americkým oligarchům vymlátit půlku obyvatelstva planety, tak jim ropa zůstane. Nikdo jim ji nebude brát, protože americkým oligarchům zůstane uvolněná muslimská ropa.

Kdo se jenom brání a kdo útočí. Tak to je otázka do pranice. Z hlediska logiky dlouhodobá válka ve Vietnamu neměla vůbec žádný smysl. Nebyla tam ani ropa, přesto se tam američtí oligarchové rvali s ruskými oligarchy tuším 15 let a posílali na smrt mladé americké a ruské kluky. Také zdecimovali vietnamské obyvatelstvo a vyzkoušeli si na nich dlouhodobé účinky prášku Orange. Proč to všechno? Když to porovnáme s dlouhodobou válkou v Iráku, kde američtí zbrojaři inkasují obrovské zisky, tak nám náhle dává smysl i ta válka ve Vietnamu- celých těch 15 let se válčilo kvůli obrovským ziskům zbrojařů.

154313

15.2.2008 9:38

RE: Inspirace...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 154313

Paní Jarmilo, kdybychom si hráli na schovávanou, tak vám v reakci na váš příspěvek napíši: přihořívá...přihořívá.
Kdybychom měli znalosti skutečných historických událostí, tak se nám zákonitě vytvoří celý obraz zasahující až do dnešního politického vývoje. Jsem si vědom, že Vy osobně máte značný přehled a tady je namístě můj obdiv, ale přeci jenom bych rád přiložil pár chybějících kamínků do mozaiky.

Právě proto, že máte přehled, tak se mi s vámi snadno diskutuje a můžeme nazývat věci správným jménem. Američtí oligarchové - Bilderberg Group - nadnárodní společnosti, mezinárodní finanční fondy, ropné společnosti a to všechno pod kontrolou dynastie Rothschildů. K prosazování svých zájmů používají dosazené politické loutky. Celosvětově. Pro tuto potřebu zřídili úřad - CFR - Council for Foreign Relations (Rada pro mezinárodní vztahy). A jaké zájmy prosazují? Jedná se o světovou nadvládu a zavedení jedné světové vlády. S tím souvisí i kontrola energetických zdrojů, včetně pitné vody, kontrola finanční a vytvoření poslušného davu (médiemi a filmovým průmyslem) - vygumované mozky. Tady si nemohu odpustit poznámku, že se jim skutečně daří (není myšleno na vás). Komunismus, fašismus, bolševismus, sionismus a nakonec i globalismus - tohle všechno jsou vypracované studie (dogmata) k ovládnutí společnosti. Nic se neděje náhodou, ale také - nic není dokonalé a snadné, aby se jim to podařilo (v to doufám). Jinými slovy: je nás mnoho.

Války (na dluh) vydělají obrovské peníze - tak se válčí. Připomínám - obě strany jsou financovány jedním klanem, ale dluh bude splácen (úrok z úroků) desítky let z daní lidí. Strana vítěze se předem zavazuje splatit dluh poraženého v případě totálního zničení. Ropa - tady nejde ani tak o dostatek zásob, jako o jejich kontrolu. Především zlikvidovat (omezit) konkurenci. Přiškrtit kohoutek, omezit zasobování trhu a tím zvednout ceny. Tak...pravidla hry známe, jedeme na to. Popovídáme si nejprve o komunismu....omlouvám se, už je hodně pozdě.

- pokračování zítra -

154320

16.2.2008 9:18

RE: Inspirace...

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 154320

To mi příliš lichotíte pane Mirdo.[smích] Pravdou je, že se mi ta mozaika začala skládat až teprve poslední tři roky co chodím na Zvědavce. Předtím jsem byla nedotčena informacemi a měla jsem v hlavě jen to, co mě naučili ve škole. Třeba že revoluce v Rusku začala výstřelem z Aurory a tak podobně. Se vším co jste teď napsal souhlasím, takže si musím počkat na Vaše pokračování, abych se dozvěděla, v čem se my dva spolu rozcházíme.

154434

16.2.2008 19:34

RE: Inspirace...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 154434

Také nestíhám...zítra již znamená včera a tak to budu muset odložit na dnes večer a nebo zase až na zítra.

154468

18.2.2008 7:59

RE: Inspirace...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 154434

Tááák...jsem zpátky a odpovím Vám na otázku ohledně komunismu a to následující větou:
Komunismus ani tak moc nevyhnil, ale postavil se proti svým vlastním tvůrcům, proto se musel rozbít - rozložit!
Jistěže, ekonomicky značně pokulhával za kapitalistickým zřízením, ale to už je druhořadé. Komunistický režim může existovat a stále ještě existuje např. na Kubě, ve Venezuele, v Číně atd. Podstata byla někde jinde a pokusím se to objasnit, proč rozpad komunismu ve východní Evropě a v Rusku byl organizován zvenčí. Pro pochopení souvislostí bych se rád ještě zmínil o několika důležitých souvisejících poznatcích z historie.

Amschel Meyer Rothschild (1743-1812), vlastním jménem Bauer, německý žid, kdysi prohlásil: "Dejte mi pokd kontrolu měnu státu a nezáleží na tom, jaká bude vláda". Klan Rothschildů stále pokračuje v jejich psychopatickém plánu o ovládnutí světa od prvopočátků až do dnešních dnů. Agent Rothschilda - Paul Warburg, původem německý žid - bankéř, byl jeden z hlavních aktérů při zakládání Federalní rezervní banky.
Warburg hrdě prohlásil:
"Nový světový řád nastolíme. Není otázkou zdali se uskuteční, ale dosáhneme-li toho souhlasem (lidí) a nebo silou!" Pro tento účel byla zřízena (CFR)- Rada pro mezinárodní záležitosti, (ADL) Anti-Defamation League (liga na potlačování nenávisti), ve stejném roce jako Federální rezervní banka - 1913. Všechny tyto organizace pracují pro uskuteční tohoto cíle - od počátku až do dnešních dnů. Datum vytyčeného cíle je jedenadvacáté století a nazvali si to: Project for the New American Century. Podařilo se jim obsadit si administrativu Spojených států ve vlivných funkcích a to svými lidmi (skupina neokonů nebo anglicky Neo-conservative, většinou mají dvojí občanství - izraelské a americké) a agresívně prosazují svůj plán i za pomocí nevyprovokovaných válek a to pod záminkou boje proti teroristům (nezbedné státy, osa zla atd). Nijak se se svým plánem netají. Když si zadáte do gůglu - Project for the New American Century, (projekt nového amerického století), tak se potvrdí, o čem tady píši. Nový světový řád (NWO) - world domination by force (světová nadvláda pomocí násilí). Válka o energetické zdroje, závislost na mezinárodním měnovém fondu, a následně - boj o území a nastolení jedné světové vlády. Tohle bylo na vysvětlení strategie "hry" a pozice hráčů na této straně šachovnice.

Otcem myšlenky komunismu byl rabín Moses Hess, učitel Karla Marxe a Bedřicha Engelse. Rothschild si nechal K.Marxem vypracovat studii společenského zřízení - komunismus, jako protiklad kapitalismu a zde máme ten známý "Komunistický manifest" (1848). Byl to Rothschildův experiment se záměrem změny společnské struktury k jejímu následnému a snadnému ovládnutí. Nebylo důležité, aby zřízení prosperovalo. Jednalo se o svržení feudální moci dělnickou tř

154555

18.2.2008 7:16

RE: Inspirace...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 154555

- dokončení -

Nebylo důležité, aby zřízení prosperovalo, ale jednalo se především o svržení feudální moci dělnickou třídou (revoluce), s následným ovládnutím všech (totalita). Přesuňme se nyní na východ - na druhou stranu šachovnice.

V průběhu druhé poloviny devatenáctého století proběhlo několik neúspěšných pokusů zavraždění Ruského cara (židovskou klikou). Leninův bratr Alexander, byl za jeden z nich potrestán trestem smrti. Někdy v roce 1882(?) byl ruský car pozván na jednání do Vídně, kde se Rothschild domáhal zavedení (IMF) - mezinárodního měnového fondu v Rusku. Došlo k ostré výměně názorů na obou stranách, car to odmítl a opustil předčasně jednání. Tohle (myslím si) bylo důvodem k plánům na VŘSR (1917). Rothschild také financoval japonskou stranu v japonsko-ruské válce, kterou sám nechal vyprovokovat. První pokus o revoluci v Rusku nastal v roce 1905, ale nezdařil se. O tom druhém se nemusím zmiňovat, jenom snad to, že ruský car, jeho rodina a služebnictvo byli roku 1918 zavražděni. Byla to pomsta a prokázání moci (mafie).

Stalin byl požádán v roce 1944 Jacobem Schiffem (spolumajitel FED a příbuzný Rothschilda), aby se podílel na nastolení jedné světové vlády. Stalin nabídku odmítl a rozhodl se vytvořit silnou opozici a protiváhu západním mocnostem. Na Jaltské konferenci (únor? 1945) bylo rozhodnuto a také byla podepsána dohoda vlivu Sovětského svazu nad východní částí Evropy (východní blok). Jak jinak si udržet moc, než diktátorským režimem komunistické strany? Proto došlo v tehdejším Československu ke znárodnění (1948), KSČ se pod vedením prvního dělnického prezidenta, Klementa Gottwalda, dostala k moci a spadla pomyslná železná opona na omezení západního vlivu.
Jak už jsem se dříve zmínil, Stalin byl v roce 1953 otráven a Lavrenti Beria, Lazar Kaganovič (oba židé) nakrátko převzali moc v Sovětském svazu. V bývalém Československu byl proveden podobný pokus o převzetí moci (Klementis, Rudolf Slánský (Saltzman) a další - označeni za Trockisty, prováděli tajné zásilky československých zbraní do Izraele). Gottwald byl zavražděn (proslýchá se), ale komunisti se udrželi u moci a organizátoři puče byly odsouzeni k trestu smrti. Odtud - "zločiny komunismu". Milada Horáková údajně spolupracovala s úřadem CFR-USA a proto byla odsouzena také. Nechci dělat osobní závěry - nemám dostatek informací.

V roce 1968 proběhl další pokus o převzetí moci pod záminkou "socialismus s lidskou tváří". Zúčastnění mimo jiné: Arnošt Lustig, Rodolf Slánský mladší a Alexander Dubček, všichni židé. Jakou roli v připravovaném převratu hrál Dubček? Mám dojem, že byl zneužitý. Ignoroval výzvy Sovětů ke schůzce v Moskvě, nastaly pochybnosti hlavního vedení strany o udržení moci a proto si KSČ pozvala vojska Varšavské smlouvy.

Sametovku nemusím probírat, - tu máme většina z nás v živé paměti - al...Automaticky kráceno

154556

18.2.2008 7:46

RE: Inspirace...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 154556

- skutečné dokončení -

Sametovku nemusím probírat, - tu máme většina z nás v živé paměti - ale veškeré souvislosti naznačují, že komunismus nebyl rozložen zevnitř (nevyhnil sám od sebe), ale byl rozložen zvenčí. Podívejme se na nynější situaci v České republice a vlivu Ruska a Spojených států ve světové aréně. Jinými slovy, jaké je rozmístění figurek na světové šachovnici a jaká jsou pravidla hry - strategie nastolení jedné světové vlády (Nového světového řádu)....pokračování zítra.

P.S. Paní Jarmilo, pokud máte nějaké dotazy k uvedenému textu, ochotně odpovím zítra. Už máme po půlnoci a zítra jdu makat.

154557

18.2.2008 8:14

RE: Inspirace...

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 154557

Co jste mapsal pane Mirdo se mi moc líbí a zase se vším souhlasím. Takže si musím počkat na pokračování, abych případně vznesla nějaké námitky. Jen k tomu Stalinovi bych podotkla, že fakticky spíš zemřel na stáří a zdegenerovanost, než by ho někdo otrávil. Zemřel, pokud si vzpomínám v 72 letech, a prý šíleným způsobem chlastal, denně několik lahví vodky- a po mnoho let. To se nutně muselo podepsat na jeho zdraví, takže on se cpal jedy sám, ani mu nemusel nikdo pomáhat.

154559

18.2.2008 13:59

RE: Inspirace...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 154559

Mám chvíli času, než se uvaří kafe. Jak si můžete všimnout z mého pokusu o historicko-politickou analýzu a nyní po přečtení dalšího článku na Zvědavci: "16 let bratrstva", tak se pomalu začíná vytvářet kompletní obraz. Doplním zbývající kaménky do mozaiky po návratu z práce. Přiznám se, můj popis historických událostí a vzájemných návazností (propletenců) do souvislosti s dneškem byl mnohem delší. Rozjel jsem se, ale potom jsem umazával. O politiku jsem se nikdy moc nezajímal. První kopanec jsem dostal odmítnutím podepsání vstupu do strany (ztráta zaměstnání) a to je také důvod mého trvalého pobytu v zahraničí. O historii jsem se zajímal již po příchodu do Kanady, ale teprve po událostech 9/11 - kdy jsem otevřel oči dokořán - tak jsem to vzal více do hloubky a přidal jsem si další předmět - politické události a politický rozbor. Není dne, že bych chyběl ve škole a díky internetu nemusím daleko dojíždět.
S tím Stalinem - budiž mu země lehká...
Co vyčtu, to považuji za možné. Pokud na to samé narazím v jiných pramenech a nijak se to neliší, tak se událost stává pravděpodobná. Když navíc shlédnu na stejné téma dokumentární historický pořad a všechno se mi potvrdí, tak vylučuji pochybnosti. V tom filmu o Stalinovi vystupoval Sergej Chruščov (syn Nikity) a mnoho dalších potomků tehdejších hráčů. Není co zakrývat. Stalin otráven byl (jsem o tom přesvědčen, ale hádat se nechci). Důvody jeho smrti však zanechávají ještě mnoho navždy nezodpovězených otázek.... Ozvu se později.

154592

19.2.2008 6:27

RE: Inspirace...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 154559

Tak jsme sklouzli do archivu..tím se vyhneme všetečným dotazům a alespoň si my dva "spiklenci" můžeme v klidu popovídat. Doposud se ve všem shodujeme, až na toho Stalina. Navrhuji kompromis.
"Stalin zemřel stářím. Jeho imunitní systém vysadil při otravě zkaženým ovocem." Co vy na to, paní Jarmilo?
Teď už k těm vzájemným vztahům Rusko-USA-Izrael.

Divokou šelmu nikdy natolik neochočíte, aby nebyla nebezpečná. Existují případy, že i mláďata, narozená po několika generacích v zajetí, napadla bezdůvodně svého krotitele/vychovatele.
Ruské impérium při postupném rozšiřování svého území, přemohlo Chazarské království a pohltilo
jejich obyvatele. Chazaři (mongolsko-turecko-finské plémě), pro jejich povahu (chladnokrevně - pro majetek a s potěšením zabíjet druhé lidi), byli najímány jinými zeměmi pro vedení válek. Ivan "Hrozný" si vybral výhradně Chazary do tajné jízdní policie. V pramenech se uvádí, že určitá období bylo denně zmasakrováno na tři tisíce Rusů v průběhu 30-ti leté vlády Ivana Hrozného. Tohle se táhne z historie až do dnešních dnů. Při každém pokusu o zavraždění Ruského cara (většinou chazary), byli někteří odsouzeni k trestu smrti, ale mnozí vyhoštěni z Ruska.

Byly vypracovány rodokmeny dlouhodobých členů a členů ve vlivných funkcích ve Washingtonu a v Izraeli (ministerských předsedů) a všichni ti, co mají dvojí občanství, tak jejich kořeny vedou do Ruska. Jeden za všechny: Julius Žabinka (Zakheim) - jeho žena byla pra-vnučka Karla Marxe - byl jeden z hlavních organizátorů pokusu o revoluci v Rusku v roce 1905. Žabinka byl vyhnán a usadil se v USA. Jeho pra-vnuk, rabín Dov Zakheim, pracuje přes pětadvacet let v Bílém domě. Bylo prokázáno, že zajistil milionové zakázky zbraní pro Izrael, něco značně pod cenou (nové, ale papírově vyřazené z armády) a něco podvodem (ilegálně a zdarma), ale zametlo se to bez soudu pod koberec ve smyslu: "Přece si to nerozházíme s našimi kamarády v Izraeli?" Každý z nich má nějakou spojitost s chazarskou minulostí. Už i první izraelský ministerský předseda - Benjamin David Gurion - ruský komunistický nadšenec. Vidíme tady prokazatelně příklad, že historie se opakuje, vezmeme-li v úvahu, že tito lidé pracují na Rothschildově psychopatickém snu jedné světové vlády s hlavním městem - Jeruzalem, nazvaným Nový světový řád. Nakonec, bolševická revoluce v Rusku (VŘSR) roku 1917, byla organizována pomocí Rothschildových agentů a rověž financována z jeho zdrojů - Federalní rezervní bankou. Tohle byl první pokus o nastolení jedné světové vlády a současně se pomstít ruskému carovi (Nicolai Romanov II.) za nepřipuštění vlivu MMF v Rusku. Zavraždění cara byla i výstraha pro ostatní "nezbedné" panovníky a nakonec vražda J.F.Kennedyho a oběšení Saddama Hussaina je toho důkazem. Je více než pravděpodobné, že vojenská obrana východního bloku byla zří...Automaticky kráceno

154702

19.2.2008 7:04

RE: Inspirace...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 154702

-dokončení -

Je více než pravděpodobné, že vojenská obrana východního bloku byla zřízena na této podstatě (historických událostí). Humorně bych to nazval - proti opětovným vpádům chazarů. Nemám pro to jiné vysvětlení: Rothschildova tlupa chazarů s vojenskou základnou v Izraeli se připravuje na světovou nadvládu bolševickou revolucí, nazvanou globalizace.

Pro Českou republiku si k tomu vybrali agenty Václava Havla, Jana Švejnara a Jiřího Pehe. Mám toho strašně moc na mysli, ale nemohu to vtlačit do jediného příspěvku a také jsem časově omezen. Tohle bude můj závěr. Paní Jarmilo, pošlete mi očko (smajlíka) na souhlas a nebo blijníka pro nesouhlas na moje "Mirdoviny". Mimochodem, tento pátek se zúčastním osobního setkání s Jiřím Pehem, tak si připravím pár "dotěrných" otázek.

154703

19.2.2008 8:05

RE: Inspirace...

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 154703

Tak dobrá,uděláme kompromis. Stalin zemřel na stáří a někdo dědkovi malinko pomohl, protože jeho stařecká demence již byla neúnosná. [mrknutí jedním okem]

Co se týče těch dalších historických událostí, tak vlastně i Vy sám pane Mirdo nechtěně potvrzujete, že se ve skutečnosti ti Chazaři „svého“ Ruska nikdy nevzdali. Celá desetiletí se zájmem a se zalíbením z Ameriky sledovali slibný komunistický vývoj, jak tam Stalin pěkně celou tu obrovskou zemi sjednotil do jediné, krásné totality. Totéž potřebovali provést s Čínou. Proto si vybrali velice vhodnou ambiciózní figurku, Mao Ce-tunga, který rovněž sjednotil Čínu do jediného, totalitního celku, kterému vládla jen velice úzká skupinka lidí. Zrovna před několika dny MFD popsala jednu veselou historku, jak Henry Kissinger přijel za Maem a ten mu z legrace nabídl, že Americe daruje milion Číňanek, protože jsou nadpočetné a k ničemu. Čili americká oligarchie si i totalitní Čínu pečlivě hlídala. Kdyby tomu tak nebylo, nebyl žádný problém nechat kdykoliv včas odstranit Stalina i Mao-Ce-tunga, ba i toho Hitlera. Ale víme, že konkrétně Hitler se dostal k moci díky nejbohatším zbrojařům a Prescotovi Bushovi. Že se svými skutečnými oponenty opravdu nemažou a kdykoliv je nechají zabít svědčí případ Kennedyho (který potvrdil, že tajné společnosti ovládají svět) a nedávný případ Bhenazir Bhutto.

Již jsem psala, jak mě nedávno překvapilo, že chce Putin zpět do Ruska přetáhnout jeden milion ruských Izraelců. To by měli všichni ostatní obyvatelé Izraele zpozornět, dát nohy na ramena a rovněž upalovat co nejrychleji z toho prokletého státu co nejdál. Zkrátka můj závěr zní: americká oligarchie má pod kontrolou Rusko i Čínu, jelikož si tyto země nechala zpracovat do úhledné, dobře ovladatelné totality svými dosazenými bezohlednými diktátory Stalinem a Mao Ce-tungem.

154707

19.2.2008 14:14

RE: Inspirace...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 154707

>Tak dobrá,uděláme kompromis. Stalin zemřel na stáří a někdo dědkovi malinko pomohl, protože jeho stařecká demence již byla neúnosná.
----
A Lavrenti Beria s Lazárkem Kaganovičem vlastně ani nedostali trest smrti, ale žijí si dál na Bahamských ostrovech. [mrknutí jedním okem]
Měl jsem v úmyslu se zmínit o těch rusko-izraelských emigrantech a něco více o studené válce. Takže ještě jedna reakce po návratu z práce.

154723

19.2.2008 16:08

RE: Inspirace...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 154723

Nechci Zvědavce zatěžovat příliš „zasvěcenou“ diskuzí, líbí se mi čtení Vašich příspěvků. Jen bych si ještě dovolil doplnit, nebo možná nadhodit k zapřemýšlení.

Ta podivná role Stalina je daná skutečně jeho původem (spíše nepůvodem) oproti zbytku vládychtivců v Rusku, jež byla víceméně chazarsky homogenní. Šli po něm od samého počátku, jenže protřelý bandita se jen tak nedal. (lidově řečeno - tuhý jak psí játra).

Proč tolik ten původ?

Mnoho nám napoví velice stará historie (ta skutečná). Paradoxně obrovskou úlohu sehrál i našinec. Když král všeho západního slovanstva Rostislav pozval na Moravu věrozvěsty, pročpak to asi dělal? No musel se bránit velice špinavé hře tehdejších římských globalizátorů, kteří trvale popírali právoplatnost všeho slovanstva, a tak ustanovil právo-slaví. A protože byl vyspělý, mocný a silný, rozdělil tak svět na východ a západ. (Hranice již tehdy šla baj-voko Rostock - Trieste). Skrytá či otevřená válka mezi „východem a západem“ tak trvá stále.

Ale proč? O co jde? Jde o základní poznání, v čem je lidská prosperita. Je to jasně popsáno hned v začátku Starého zákona. Kain a Ábel. Nejde o nahodilou smyšlenku a nějakou historku. Je v tom symbolika střetu dvou kultur. Kain – zemědělec, Ábel – pastevec. Víte tedy koho měl bůh rád? Hm, pročpak byl asi ten Kain tolik v „neoblibě“ u pána boha. To ví ten kdo to psal, a proč to psal je na snadě.. A samozřejmě staří Slované, byli velice prosperující, početné a starobylé (všimněte si prosím vyspělosti jazyka) etnikum, osidlující obrovskou část Evropy. A byli samo sebou trnem v oku všem imperátorům, papežům a chtivým světovládcům. Pročpak asi Chazaři tak lpěli na judaismu, když Vladimír přijal právo(slaví) někoho jiného? Je to o tom, kdo má jaký původ, a jak se nadále hodlá živit. Vladimír (Putin to zatím nebyl) Chazarům zatnul tipec, ale ti se práce štítili, a tak se rozlezli kam se dalo. Tím započala nesmiřitelná válka mezi Chazary a Slovany. A jaký myslíte, že má původ pan rudoštít? Stalin se jen dostal díky svému pravoslavnému (i když gruzínskému) původu na tu druhou stranu odboje. Není to sice jen ideologie, ale jsou tam jisté indicie.

Ještě jednou, je to jen námět k přemýšlení.

Spytihněv (hanywwway@volny.cz)
[smích]

154733

20.2.2008 5:31

RE: Inspirace...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 154733

>Šli po něm od samého počátku, jenže protřelý bandita se jen tak nedal. (lidově řečeno - tuhý jak psí játra).
---
Řekl bych, že byl ještě tužší...a také díky za doplnění informací. Jak se přimotal Stalin do vedení Sovětu mi stále ještě není jasné. Nikde jsem na to nenarazil. Stalin byl moskevský povaleč a živil se převážně krádežemi a vykrádáním vlaků. Na rozdíl od Lenina, který vystudoval práva a na dokumentech se podepisoval výhradně "Nobleman Uljanov" tzn. z lepší vrstvy společnosti. Zřejmě proto si dokázal zařídit celkem pohodlné vyhnanství na Sibiři, což bylo carovo potrestání Lenina za nepodařenou revoluci (1905). Jediné co mu chybělo, byla služka a tak si Lenin musel vařit a uklízet sám - na tohle si nejvíce stěžoval ve své korespondenci. Dlouhé chvíle si krátil studováním komunistického manifestu a vytvářel tu jeho "slavnou" verzi: "Marxismus-Leninismus". Z vyhnanství se mu podařilo uprchnout a dostal se do Francie a posléze do Švýcarska, kde založil klub mladých komunistů. Lenin byl posedlým revolucionářem a také posedlý a odhodlaný pomstít trest smrti svého bratra Alexandra. Byl to právě Lenin, kdo vydal příkaz k zavraždění carovy rodiny. Stalin, vlastním jménem Džugašvili - židovský synek, se ujal vlády Nejvyššího Sovětu jeden rok po Leninově smrti. Podrobnosti nejsou nikde uvedeny (nenašel jsem je), ale všechno nasvědčuje tomu, že byl vybrán do politické funkce dříve, už za Leninovy vlády a nakonec dosazen Trockým (Leon Bronstein) do nejvyšší funkce "užitečného idiota". Stalin jeho chováním a vystupováním rozhodně nevypadal jako hlava státu a ani inteligencí nijak zvlášť neoplýval. Tohle se jistě hodilo Trockýmu a jeho klice, kteří měli specifický úkol zadaný a financovaný lidmi z FED-u a nechtěli a také si nemohli dovolit žádnou nežádoucí intervenci. Zachovaly se dokumenty Trockého objednávek parních lokomotiv (myslím 15) a železničních vagonů, dodávaných ze Spojených států a financovaných stejnými lidmi. Ani si nemyslím, že byl Stalin nastrčená figurka západních mocností, jelikož na návrh Jocoba Schiffa, na spolupráci při zavedení jedné světové vlády, Stalin reagoval negativně. Některé prameny uvádějí, že právě proto Stalin vyhnal židy z vlivných funkcí v průmyslu a ve vládě. Jiné prameny tohle přisuzují, že to bylo za kolaboraci židů s fašisty. Možná právě tímto se Stalin dostal na tu druhou stranu odboje, aniž by si to uvědomoval.

Jinak, Spytihněve, díky za doplnění.
Celá historie lidstva je nejen námětem k přemýšlení, ale také námětem ke studiu a snad i k přípravě na očekávanou budoucnost. Říká se, že: " historie se opakuje". A právě znalostmi historie člověk vyvine schopnosti rozpoznávat záhady dnešních politických událostí a dovede si vytvořit představu, co se dá očekávat. Loučím se s pionýrským pozdravem: "Vždy připraven". [mrknutí jedním okem]

154783

20.2.2008 5:45

RE: Inspirace...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 154707

Paní Jarmilo, omlouvám se...trochu jsem se zakecal dole v příspěvku. Potřebuji ještě něco dohnat a tak se ozvu zítra...

154784

20.2.2008 7:21

RE: Inspirace...

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 154784

Já se taky omlouvám, dneska nemám čas podrobněji rozebrat Stalina. Navíc jste mě trochu zviklal v mém přesvědčení, že i Stalin jen plnil představy americké oligarchie. Píšete, že historie nám pomáhá osvětlit i činy budoucí, že se z minulosti pozná, jak vládci světa budou postupovat dál. Není mi tedy jasné, proč nás Západ nechal ve spárech ruských oligarchů i v roce 1968. Už tenkrát nás mohli "osvobodit." Proč a nač se čekalo dalších zbytečných dvacet let než se rozhodli komunismus zrušit?

A ten Vladimír s tím pravoslavím také nebyl bez viny. I monoteistické křesťanství je totalitní víra, stejně jako monoteistický islám, či judaismus, který to neštěstí jako první spískal. Vychází mi z toho, že aby se obyvatelstvo lépe ovládalo,tak muselo "povinně" věřit v jediného boha a je jedno, jestli to byl bůh judaistický, křesťanský nebo muslimský,ve jménu těchto tří bohů pak vládla úzká vrstva lidí většinovému obyvatelstvu totalitně. Proč si nemohli lidé, jako třeba staří Řekové, věřit v minulosti na co chtěli? Proč byli takto totalitně sjednoceni?

154789

20.2.2008 23:36

RE: Inspirace...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 154789

S tím vyznavačstvím to nebude tak horké jak to v učebnicích vypadá. Totiž, když Vám neustále bude někdo říkat, že jste méněcenná, protože nevěříte tomu čemu já a tudíž nemáte na nic právo a musíte mě poslouchat, tak budete muset něco podniknout. Zvlášť, když se tam bude motat, čím dá tím víc těch „chytrých“. To pravoslaví byl celkem fikaný tah (císaře Konstantina těžko mohl nazvat někdo pohanem), leč šlo o něco jiného a k rozkolu došlo stejně.

Rozdíl byl ale zásadní. Zatímco pravoslaví bylo pod kontrolou panovníka, katolictví mělo úplně jiné ambice a jako takové bylo velice militantní. (Kolik pak asi pučů měli vatikánští mniši na svědomí?).

Představa že panovník se stal křesťanem a vše se mění, asi nebude přesná. Ještě v dobách otce vlasti se vraceli vatikánští špioni zcela zděšeni, aby svému velkému otci zvěstovali, že se obyvatelstvo v Čechách jaksi nepodobá spořádaným ovečkám. Slovanské starověrectví bylo silně pod kůží (je stále) a pravoslavné pojetí monoteismu bylo pro něj daleko stravitelnější. Nicméně šlo spíš o státní doktrínu, než o fanatizování (na rozdíl od katolictví). A Český vládce si zavřel chrám dovnitř hradu a jasně tím dal papeži najevo, co si o jeho výkladu moci myslí.

>Stalin, vlastním jménem Džugašvili - židovský synek
Ke Stalinovi. Opravdu jsem se nikdy nezamyslil více nad jeho rodným jménem. Je to skutečně tak, že to znamená, co to opravdu znamená? To je skutečně ještě zamotanější než jsem si myslel. Jakou roli v jeho smýšlení asi hrála matka?
Asi to ještě bude chtít popátrat. I když manipulací bude asi víc než skutečností.

Díky za pěkné reakce
Spytihněv

154853

22.2.2008 8:59

RE: Inspirace...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 154789

Tak jsem se k tomu konečně dostal. Přiznám se, měl jsem oči zavěšeny na televizní obrazovce a sledoval jsem armádu Wehrmachtu, jak mašírují po Karlově mostě. Nebyl to Hollywood, ale autentický záznam z dokumentů vládních archívů z druhé světové války. Výpovědi historiků a spisovatelů. Jenom jsem si chtěl potvrdit, že to, co jsem už viděl a přečetl předtím, že se to nijak navzájem nevylučuje. Po skončení války se Churchill s vítězoslavným tónem zeptal Franklina D.Roosevelta: "Tak jak tuto válku nazveme?". Roosevelt mu říká: "Nazveme to zbytečná válka".
Tohle je odpověď na Váš komentář:

>Ale víme, že konkrétně Hitler se dostal k moci díky nejbohatším zbrojařům a Prescotovi Bushovi.
---
Prescot Bush nebyl "nikdo", když se oženil do bohaté židovské rodiny finančníků. Ti ho "vtáhli" mezi své jenom proto, aby se za něho nemuseli stydět. Dostal úkol financovat nacistickou stranu a s tím spojené i zásilky zbraní do fašistického Německa. Jak už tady bylo mnohokráte napsáno: "Války vydělávaji peníze"...a to pro obě strany. Protože obě strany jsou financovány bankami v rukou stejných lidí. Matka z jednoho pokolení Rothschildů na smrtelné posteli apaticky a roztrpčeně prohodila: "Kdyby mojí synové nechtěli války, tak žádné války nejsou".

Z mého úryvku shora je zřejmé, že i Churchill a Roosevelt byli jenom nastrčené figurky Rothschildovi hry o zajištění vytyčených cílů. Holocaust byla předem připravovaná událost k vytvoření a následně k trvalému financování státu Izrael. Proto se vytvářely nezbytné podmínky, aby tohoto cíle bylo dosaženo.
Rothschild, jeho sionistická organizace a nastrčené figurky (vládní činitelé) dělali všecho proto, aby se to uskutečnilo a to v několika variantách. Nenechali nic náhodě.

Paní Jarmilo, zmínila jste se:
>Vychází mi z toho, že aby se obyvatelstvo lépe ovládalo, tak muselo "povinně" věřit v jediného boha...
---
Už od nepaměti až do dnešních dnů se úspěšně používá taktika "Ovládání lidí vyvoláním strachu". Tohle je natolik rozsáhlé téma, že by se o tom mohlo napsat několikasvazkové knižní dílo a kdybych měl "talent" pana Lhotáka, tak bych napsal alespoň článek "Ovládání lidské společnosti strachem" tady na Zvědavci. Snad se o to někdy pokusím? Jedna z velice úspěšných metod je právě náboženská víra. Naprosto spolehlivá. Nakonec sama víte, jak jsme se my dva napojili tady v diskuzi k příspěvku Arkana o Jom Kipur. Tohle je jasný důkaz, jak jsou židé pomocí náboženství (judaismus) ovládáni a také současně zneužíváni. Ta jejich motlidba "Kol-Nidre" jim dokonce povoluje podvádět a okrádat jiné lidi a pak si jdou házet do jezírka oblázky a prosit o odpuštění. Není to zoufalé? Psychologicky se to dá zdůvodnit, že si potřebují odlehčit svému svědomí a v tom jim judaismus prokazatelně pomáhá. O Talmudu (vymývání mozku malým d

154955

22.2.2008 9:01

RE: Inspirace...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 154955

- dokončení -

O Talmudu (vymývání mozku malým dětem o jejich vyvolenosti) snad nemusím ani psát? Talmud je nejrasističtější literatura, která existuje. Právě proto ti Chazaři v polovině devátého (osmého-zdroje se různí) století konvertovali na judaismus. Našli inspiraci v Talmudu.
Další ze způsobů zajištění poslušnosti a potvrzení "vyvolenosti" je ta jejich "Mazzuza". Židé si upevní na pravou stranu rámu vchodových dveří svého příbytku kovové pouzdro se svitkem papíru - "boží smlouva". Musí to být ve výši očí, aby je to při příchodu domů upoutalo a ujistilo jich to o jejich vyvolenosti.

Ostatní náboženské metody ovládání lidí jsou nám již známy ze středověku (období inkvizice), kdy se lidé upalovali na hranici už jenom pro jejich samotné přesvědčení a nebo byli natahováni na skřipec. Pro zajištění požadovaného účinku - vše bylo prováděno při povinném přihlížení veřejnosti. Už jak jsem se zmíňoval o masové genocidě v Číně za Maova režimu, tak veřejné popravy se konaly před zraky školních dětí, při povinném nástupu s paní učitelkou. Jako další příklady ovládání společnosti strachem bych mohl uvést z naší nedávné historie, např.
"zločiny komunismu" v bývalém Československu v padesátých létech (o tom se zmíním později v části "skrytého antisemitismu"[mrknutí jedním okem], dále období normalizace po roce 1968, kdy byly lidé vyhozeni ze zaměstnání za projev nesouhlasu s režimem a s okupací. To byly všechno metody ovládání společnosti strachem, stejně tak nyní - události 11. září 2001. Těměř každý Bushův proslov nezapomene upozornit na to, aby se lidé nebáli. "Teroristům se nelíbí naše svobody, závidí nám naši prosperitu a proto nás napadli. Amerika vyhlásila teroristům válku a my - vaše vláda - vás ochrání. Nemějte strach, nebojte se". Tohle se neustále opakuje. Až zoufale trapné. Lidé - kteří mu věří - tohle potřebují slyšet. Tohle je uklidní.
Pokračování až v sobotu. Ještě bych se chtěl rozepsat o té židovské otázce, zákonu o "návratu domů" a nynější situace návratu ruských židů zpátky do Ruska. Podmínkou ovšem je, že nás tady pan Stwora neobjeví a nevyhodí z diskuze.

154956

25.2.2008 7:14

RE: Inspirace...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 154789

Teď už mi naše diskuze připadá spíše jako monolog, paní Jarmilo.
Doufám, že se vám moje reakce dostane do pošty a budete si moci
vytvořit závěr, historicko-politické analýzy v souvislostech na
dnešní politickou situaci. Musím se ještě naskok vrátit do ruské
historie předbolševického období, neboli co předcházelo "Velké
Říjnové Revoluci". Nespokojenost řadového obyvatelstva a neustálé
požadavky na ruskou aristokracii (cara Nikolaje Romanova)
dožadujících se spravedlivějších životních podmínek, jako
přerozdělení půdy a umožnění soukromého vlastnictví, přiměly cara
k zavedení rozhodovací skupiny parlamentu nazvaná "Duma".
Tímto car pozbyl - asi šest měsíců před revolucí - částečně
rozhodovací pravomoc a společnost by se zcela určitě ubírala
přirozeným vývojem k přechodu z feudálního zřízení na
kapitalistické, jako všude jinde. Carská rodina by pravděpodobně
zaujala stejnou posici, jako nyní kralovská rodina ve Velké
Británii, která plní - mimo věčného příživnictví - také ještě
diplomatické poslání.

Je tedy zřejmé, že revolucí se dosáhlo snad jen to, že si
Rothschild vyzkoušel svůj experiment "komunistické společnosti"
v praxi a kdyby jenom Rusové už tehdy tušili, co je čeká
(genocida 60 milionů lidí), tak by vypráskali "revolucionáře" ze
země ven a nenechali se agitovat pro revoluci pod záminkou
snadnějšího a spokojenějšího života pro "lepší zítřky".

Naskýtá se otázka: "Proč západní mocnosti nepřišly na pomoc Rusům
a Ukrajincům a ponechaly tuto genocidu bez povšimnutí"?
Protože byly pod kontrolou stejných lidí, kteří tuto "revoluci"
naplánovaly, zorganizovaly a financovaly. Musím podotknout, že
Ruský car se se svou rodinou připravoval na exil do Británie,
(právě tam zasahovaly jeho genetické kořeny - vzdálené pokrevní
královské příbuzenstvo), ale Rothschildovým vlivem ve vysokých
kruzích britské vlády nebyl carově rodině exil umožněn. Poprava
(chladnokrevná vražda) carovy rodiny a jejich služebnictva byla
pomsta za neumožnění Rothschildovi proniknou na ruský finanční
trh a také, jako výstraha ostatním, kdo se nepodřídí.
Lenin podepsal rozsudek vraždy nejen jako plnění příkazu, ale
také jako pomsta svého bratra Alexandra, který byl carem dříve
popraven.

Diktatura proletariátu nebyla ničím jiným, než diktatura vládnoucí
třídy a tím také - snadné ovládání společnosti. Jednou zavedený
režim Stalin použil k nastolení komunismu ve všech zemích jeho
sféry zájmů a k vytvoření obranné bariéry proti západním mocnostem.
Ideologie komunismu zaplavila východní Evropu. Dalo by se to také
nazvat, že komunismus se postavil proti jeho tvůrcům - proti
americké a britské oligarchii - proti Rothschildovu impériu.
Považuji za nutné podotknout - jelikož to má přímé souvislosti -
dynastie Rothschildů a převážná v

155112

25.2.2008 7:57

RE: Inspirace...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 155112

- pokračování -

Považuji za nutné podotknout - jelikož to má přímé souvislosti -
dynastie Rothschildů a převážná většina amerických oligarchů
jsou židé (chazaři, aškenázi). Stejně tak byli členové tajné
policie NKVD a vedoucí složky průmyslu a vlády v prvopočátcích
Sovětského svazu - v porevolučním období a to až do roku 1944.
Po válce si Stalin ponechal pouze hrstku původních soukmenovců,
mezi jinými - Lavrenti Beriu a Lazara Kaganoviče (oba židé), což
se Stalinovi stalo později osudným. Otázkou není, zdali Stalin byl
otráven a nebo nebyl, otázkou zůstává, zdali to bylo pouze
vyřizování osobních účtů (mafiánský způsob umlčení nepohodlných
svědků) a nebo na vnější příkaz, což by se rovněž dalo nazvat
stejným způsobem - zbavit se nepohodlného svědka. Už dříve jsem
se zmínil o nabídce Jacoba Schiffa na spolupráci Stalina na
spoluvytvoření jedné světové vlády. Takovýto návrh, jelikož by se
částečně prozradily i pravé důvody druhé světové války, by se z
pochopitelných důvodů nesměl dostat na veřejnost. Nastal pravý opak
a právě v tomto čase nastalo období skrytého antisemitismu,
který se později přenesl i do komunistického Československa
(vysvětlím později). Pokus o převrat (otrávení Stalina) a opětovné
nastolení nové židovské nadvlády v Sovětském svazu, vyneslo oběma
zmíněným (Beria a Kaganovič) trest smrti oběšením
(potvrzeno z oficielních dokumentů).

Pochybnosti kolují okolo smrti Klementa Gottwalda, který
"zemřel" krátce po osobní účasti na Stalinově pohřbu (březen 1953).
Údajně z důvodů chátrajícího zdraví. Ještě v průběhu Gottwaldovy
vlády byl připravován převrat Eduardem Benešem (svobodným zednářem),
Gottwaldovým odpůrcem, příznivcem a spolupracovníkem sionistů.
Pro výstrahu nechal Gottwald popravit (uvádí se) 230 lidí,
převážně židovského původu. V rozsudku byli uvedeni jako
"Trockisté". Mezi jinými Rodolf Slánský (Saltzmann) a Klementis.

Poučením z historie Ruska, kdy docházelo v průběhu devatenáctého
století k častým pogromům (popsáno v knižním vydání Alexandra
Solženicyna - 200 let pospolu), kdy se většinové obyvatelstvo
zbavovalo podvodníků a zločinců, kteří pro svoji "vyvolenost"
parazitovali na většinové části společnosti, docházelo tímto
současně ke kolektivnímu trestu všech ostatních židů a všichni
společně a bez rozdílu byli vyhnáni ze země, včetně židů
asimilovaných do společnosti a spolupodílejících se na jejím
zdravém rozvoji. Mimo známých komunistických principů se tedy
současně prosazovala skrytá ideologie. Ideologie podnícena
vypěstovaným charakterem židů, kteří se pro svoje "bohem vyvolené"
zásady (nadřazenost a předurčenost ovládat ostatní za finanční
obnos), staly snadno zneužitelným nástrojem pro prosazování
Rothschildových cílů jedné svět...Automaticky kráceno

155115

25.2.2008 7:24

RE: Inspirace...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 155115

- pokračování -

...prosazování Rothschildových cílů jedné světové vlády. Podotýkám, ne všichni židé jsou vychováni v duchu Talmudu a ne všichni židé jsou zneužitelní pro prosazování "židovské pospolitosti". Zásadou bylo - neumožnit židům zařadit se do rozhodujících funkcí vlády, průmyslu a rozhodovat o vzdělávacích osnovách většinové společnosti - to bylo nepsaným, tichým, ale důsledně dodržovaným antisemitismem všech vládních složek východního bloku a pod kontrolou vedení Sovětů (Nikita Chruščev, Leonid Brežněv, Michail Gorbačev). Tohle by nám mohlo odpovědět na otázku:
"Proč se neobjevil v učebnicích dějepisu název Holocaust a počet
objetí koncentračních táborů byl uveden bez rozlišování rasy a
náboženství číslem 1.5 milionů"? A proč byla oslava VŘSR a učení
Marxismu-Leninismu součástí komunistické propagandy? Kdyby se uvedl pravý důvod, že to bylo způsobeno židy, jako první krok k Novému světovému řádu, tak se s jistotou dalo očekávat otevřený a snad i nebezpečný projev antisemitismu (další zločiny komunismu, ale už rukou většinového obyvatelstva).

Jsem přesvědčen, že s tímto skrytým projevem antisemitismu byly
obeznámeny pouze nejvyšší a nejspolehlivější špičky ve vládě.
Jak již víme, principy komunismusmu byly "zneužity" většinovým
obyvatelstvem (motivací výhod diktátorského režimu strany) k
budování kariéry a k vlastnímu prospěchu a současně vládnoucí
třídou ke získání výhod a pravomocí. K potlačování jakékoliv
opozice, která by ohrozila "zájmy" východu. Finanční motivace k
pracovní odpovědnosti veškerá žádná a to samozřejmě pomohlo k další nespokojenosti pracujících a k následnému (západem organizovaného) pádu komunistického režimu. Předchozí pokus se uskutečnil v roce 1968, který z obvyklé, ale přirozené paranoie strachu z americké oligarchie - imperialistických živlů - jak bylo často označováno v proslovech Dr.Gustáva Husáka, vedl k okupaci Československa vojsky Varšavské smlouvy. Bohužel - nikdy nebylo neobjasněno lidem, jaký byl pravý důvod studené války a vytvoření silné východní vojenské mocnosti (včetně nukleárních základen v Československu), jako protiváha existující potenciální hrozby útoku západu.

Studená válka byla paranoia na obou stranách. Na základě
historických zkušeností byla na východě oprávněná (přesto si
myslím, že zbytečně přehnaná - především budováním nukleárních
základen na Kubě). Ze strany západu byla vyvolána a podpořena
zbrojním průmyslem a mediální propagandou k vytvoření všeobecného strachu - "hrozba přichází z východu". Zase však, pouze na podporu a zdůvodnění horečného zbrojení. Tato propaganda nabrala podobných rozměrů v současné době.

Ruská oligarchie. V době Sovětského režimu nelze v žádném
případě hovořit o oligarchii v Rusku. Ta vznikla až za ...Automaticky kráceno

155116

25.2.2008 7:46

RE: Inspirace...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 155116

- pokračování -

Ruská oligarchie. V době Sovětského režimu nelze v žádném
případě hovořit o oligarchii v Rusku. Ta vznikla až za režimu
"vlast na prodej", zavedeného Borisem Jeltcynem. Kdo dá víc?
Privatizace průmyslu vytvořila v Rusku oligarchii především ve
vedení ropné společnosti "Jukos". Původní vlastník - Michail
Chodorkovský (židovského původu, v současné době ve vězení za
daňové podvody). Michail Freedman se prozíravě pojistil a zvolil
si za svého společníka British Petroleum - ropnou společnost
Velké Británie. Tímto si zajistil, že v případě kriminálního
postihu o firmu nepříjde. Oba byli financováni západními investory. Lev Liviev, židovského původu, vydělal obrovské peníze při pašování diamantů z Afriky (Blood Diamonds) a na internetové pornografii. V současné době investuje do nemovitostí ve Spojených státech, v Izraeli a v Rusku. To je jen nepatrný výčet. Za zmínku stojí, že ropné společnosti jsou opět ve státním vlastnictví, čili zisky jdou na posílení ruské ekonomie a zajištění životní úrovně (zdravotnictví, školství, sociální výhody), řadových občanů.

"Zákon návratu domů" - k zajištění rozpínavosti Izraele je potřeba dostatek žídů k osídlování zabraných oblastí. Nikdy nebylo snadné nalákat židy do pouštních oblastí Palestiny. Nakonec ani sionistům se tento úkol nepodařil násilnou deportací židů během druhé světové války. Proto se vytvořil tzv. "Zákon návratu domů". Ironií zůstává, že uvedená oblast byla vždycky domovem Palestinců a sefardských židů. Aškenazy židé (sionistická vláda Izraele) pocházejí z bývalé chazárie. Židé narození v různých krajinách světa, mají občanství státu, kde se narodili - tam je jejich domov. V době komunistického režimu Sovětského svazu, zákon návratu domů (jediný legální způsob
emigrace z komunistické země), umožnil židům ˇvymanění se ze spárů komunismu a vrhnout se s radostí do spárů sionistického režimu Izraele. Nechali se zlákat a naletěli. Mohl bych uvést důkladné podrobnosti - párkrát jsem dělal tlumočníka ruským i polským židům na zdejším emigračním úřadě. Židé, kteří procitli hned na letišti Ben Gurion v Jerusalému, kteří se otočili na podpadku a přiletěli do Kanady. Doposud jsme přátelé a před několika lety jsem byl pozván a zůčastnil se svatby jejich ratolesti - v době příletu do Kanady to bylo ještě nemluvně. Mám na tyto dobrosrdečné a upřímné lidi dobré vzpomínky.

Vladimír Putin si je zajisté vědom, v jakých podmínkách rusové
židovského původu žijí v Izraeli, tak jim nabídl možnost návratu
domů - tam kde se narodili, tam kde jsou skutečně doma.
Je to současně i Putinova reakce na kritiku a propagandu západu,
že Putin utiskuje občany židovského původu, žijící v Rusku. Což
je sice pravda, ale důvodem jsou oprávněné obavy posílené
vědomostmi rusk...Automaticky kráceno

155118

25.2.2008 7:23

RE: Inspirace...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 155118

- dokončení -

Je to současně i Putinova reakce na kritiku a propagandu západu,
že Putin utiskuje občany židovského původu, žijící v Rusku. Což
je sice pravda, ale důvodem jsou oprávněné obavy posílené
vědomostmi ruské historie minulého století.

Musel jsem to zkrátit, ale snad to stačilo k náhledu do dnešního
politického dění z jiného zorného úhlu. Poukázání na historické
události a jaký dopad mají na dnešní politickou situaci.
Já bych to osobně nazval: Nic se nezměnilo...jenom máme mnohem
horší zbraně a nikdo se (až na pár jedinců) nedokázal poučit z
nedávné historie.

155119

25.2.2008 9:03

RE: Inspirace...

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 155119

Pane Mirdo,je to skutečně vyčerpávající vysvětlení všech historických souvislostí.[smích]Až budu přepisovat kapitolu o historii, tak to bude úplně o něčem jiném, než jak ji mám napsanou nyní. Bude to o tom, že naposled zažilo lidstvo demokracii v prehistorické době,v rodových společnostech, ale jinak celá zaznamenaná historie pak už byla v podstatě vždy totalitní.

Ale s tím Ruskem jsem stále ještě pořád na vážkách, musím si to pořádně ještě déle ze všech stran promýšlet. Už za komunistů se vyprávěl vtip, že ruské tajné služby mají své vedení v Americe a americké tajné služby v Rusku. Čili že se odjakživa vzájemně dokonale hlídali. Celá ta komedie se mohla dít třeba jen proto, aby obě strany měly důvod nadměrně zbrojit.Nepřítel ale žádný ve skutečnosti neexistoval, protože na obou stranách stáli titíž spiklenci.

155121

26.2.2008 6:40

RE: Inspirace...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 155121

Tak by to vždycky mělo být, paní Jarmilko. Nechat si hlavu otevřenou. Nenadchnout se pro něco jenom proto, že to příjemně voní a nebo, že je to natřeno naší oblíbenou barvou. Já jsem se o politiku předtím také nikdy nijak zvlášť nezajímal. Jsem spíše technického zaměření, ale sledováním vznikajícího a narůstajícího bolševismu nejen tady v severní Americe, ale i v Evropě, začaly mi z toho vyzvánět v "kebuli" zvony na poplach. Začal jsem číst a čím více jsem četl, tím více jsem si uvědomoval, jak málo jsem toho ze světové historie a politiky věděl. Přiznám se, byl jsem ovce, ale teď čtu a ostře sleduji stále stejné hráče - Rusko, USA, Německo, Francii, Británii a Izrael a samozřejmě i ostatní země, kde se něco semele. Jméno Rothschild mi předtím nic neříkalo a nyní znám celý rodokmen jejich dynastie od prvního parazita (Amschel Meyer R., rozený Bauer v Německu 1743-1812), až po toho nejmladšího - David René de-Rothschild, narozený 1979 v Británii. Táta Viktor, strejda Evelyn, strejda v Americe Jacob. Vidíte, hlídám si je...jako bych se připravoval na státnici z politologie.

Ta "spolupráce" tajných služeb není ojedinělá a je také vysvětlitelná. Je to jejich zaměstnání. Jak jinak získat informace o protivníkovi, než se vplížit do jeho řad? Mnozí pracují pro obě strany (double agent), ale to už je považováno za zradu a za to se rozdávají provinilcům tresty smrti, pokud se nestačí odrovnat sami mezi sebou - mafiánským způsobem. Nedávno se stala vražda bývalého agenta KGB, Alexandra Litviněnka - otráven plutoniem. A tak to bylo, je a bude. Kolikrát agent přeběhl na druhou stranu a za jidášský bakšiš prodal všechno, co věděl? Na obou frontách. Vezměme si CIA. Každá americká ambasáda zaměstnává agenty CIA - ne všichni jsou špioni. Každá izraelská ambasáda zaměstnává agenty Mossadu. Ti jsou nasazeni ve všech vlivných institucích, nejen v samotné vládě Spojených statů.
Nemusíme ani pochybovat o tom, že každý diplomat za komunistického Československa byl spolupracovníkem StB. Putinovi se vytýká, že byl agentem (šéfem) KGB. Já bych tohle považoval za jeho velikou výhodu. Jak jinak nahlédnout do zákulisí té divoké hry? Putin má přehled. On zná pravidla hry a ví, co je v sázce a proto dělá to, co dělá. Nakonec o tom pojednává článek, pod kterým tady diskutujeme. Byl to Putin, kdo po pádu komunismu otevřel v roce 1991 archivy KGB a nechal svět nahlédnout do skutečné historie obou světových válek a záležitosti okolo Holocaustu. Putin nechal přepsat učebnice dějepisu, aby převychoval ovce ovlivněny komunistickým režimem. Nová mladá generace Rusů, mohou být na něho hrdí a také ne něho
hrdí jsou. Právě tím přepisováním dějin, nastal určitý zádrhel. A to je právě ta židovská otázka. Putin "opomněl" připomenout genocidu v Katyňským lese (20 tisíc zavražděných Poláků, převážně inteligence a vysoc...Automaticky kráceno

155151

26.2.2008 5:59

RE: Inspirace...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 155151

- pokračování -

Putin "opomněl" připomenout genocidu v Katyňským lese (20 tisíc zavražděných Poláků, převážně inteligence a vysocí armádní důstojníci). Tuhle genocidu přišili během Norimberského soudního představení Němcům. Důstojníci SS se při mučení (kopáním do genitálií) ke všemu přiznali. Kdyby Putin poukázal na skutečné vrahy, (agenty NKVD - všechno židi, převážně chazaři), tak mohou vzniknout pádné obavy z dalších útoků na židy. A to je zase ta ožehavá (zničení ohněm) židovská otázka.

Paní Jarmilo, líbí se mi vaše příspěvky a také oceňuji vaši snahu něco vytvořit (přímou demokracii) pro změnu k lepšímu, proto nelituji čas strávený naší plodnou diskusí.
Zase někdy naslyšenou.

155152

26.2.2008 7:44

RE: Inspirace...

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 155152

Tak se mi ztratil příspěvek v éteru, tak to musím napsat znovu. Zamýšlela jsem se v něm nad tím, proč rod Rothschildů dělá po planetě jen samé zlo, proč se nesnaží dělat radši dobro. Vždyť stejně jako každý jiný člověk nakonec umřou a jestli se nebojí toho, že za své odporné činy budou posmrtně pykat.

Děkuji Vám pane Mirdo za ten ucelený historický přehled, bude se mi velmi hodit, až budu předělávat tu kapitolu o historii. Tak už to tu radši ukončíme a já bych dodala, nejen naslyšenou, ale třeba někdy i naviděnou.[smích]

155154

28.2.2008 7:50

RE: Inspirace...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 155154

Paní Jarmilo, kolikrát mne napadlo, jak by to bylo senzační, takhle se někdy dát dokupy (pár "utvrzelých spiklenců" ze Zvědavce) a zajít si společně v Praze na oběd. Máme všichni hodně společného a nakonec - my dva jsme vrstevníci. Až si naplánuji dovolenou, tak se rozhodně ozvu. Přestože jsem už doma deset let nebyl (naposledy v r.1998), tak to letos nevýjde. Snad příští rok?

Zbývá ještě pár nezodpovězených otázek o tom Rothschildovi. Už ani nevím, co jsem dříve napsal a nerad se opakuji. Tak alespoň krátce. Tak, jako existuje závislost na nikotinu, alkoholu a návykových drogách, stejně tak existuje návyk na hazardní hry a závislost (chamtivost) po penězích. Tohle se přímou úměrou zvyšuje: "čím víc - tím více zapotřebí". Duševní choroba, která se dá léčit jedině psychiatrem. Skutečně. Říká se, že prachy kazí charakter člověka, ale hodně peněz ho zničí. Rothschildovi přeskočilo v hlavě a aby se majetek zachoval v rodině, tak se ti všichni psychopati (parazité) rozmnožují navzájem v rodině (16 případů sňátků strýc s neteří) a v úzkém okruhu známých. Takhle se degenerují a psychiský stav se jim ještě více zhoršuje. Pravděpodobně si tohle uvědomili, neboť v poslední době se pravnuci žení už mimo rodinný kruh. Svědomí je u nich neznámý pojem a ani peníze pro ně už nemají žádnou hodnotu. Jde jim především o moc na planetě, tak jak to naplánoval ten první Amschel Meyer Rothschild. Všichni další - z pokolení na pokolení - si předávají rodinnou štafetu. A to, že dynastie Rothschildů jede tvrdě za svým cílem můžemem pozorovat všude okolo sebe a nyní již ve světovém měřítku. Izraeli se jinak také říká - Rothschildland (Rothschildova země).

Tak jako máme tady na Zvědavci sdružení, tak oni si založili klub - Illumináti (nosiči světla). Adam Veishaupt, zakladatel iluminátů a Rothschildův přítel, ztotožnil Lucifera, jako nosiče světla (světlonoše) a tak se vyznavačství ďábla stalo jejich náboženstvím. Symbolika satana je integrovaná do všech jejich architektonických "skvostů". Jako příklad mohu uvést budovu Nejvyššího soudu v Jerusalému (nedávno postavenou), která údajně bude sloužit jako budova parlamentu, jakmile se Jerusalém stane hlavním městem světa. Je až pozoruhodné, jak obrovský vliv mělo Rothschildovo impérium na architekturu nově vznikajících měst v Kanadě a ve Spojených státech (původně kolonie Britského impéria). Když se člověk pozorně porozhlédne a ví, na co se soustředit, tak nelze přehlédnout stopy ďáblova kopyta. Ulice v centru Washingtonu jsou ve tvaru pentagramu (Davidova hvězda - izraelský znak). Budova Pentagonu (ministerstvo války) rovněž. Byl jsem se podívát tady u nás, do budovy parlamentu (provinční vlády) a samozřejmě - všude pentagram. Mramorová podlaha a skleněná vykládaná stropní kopule - všechno ve znamení ďábla. Proto jehovisté tvrdí, že vlády js...Automaticky kráceno

155315

28.2.2008 7:49

RE: Inspirace...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 155315

- dokončení -

Proto jehovisté tvrdí, že vlády jsou řízeny ďáblem. A mají pravdu! Snad jsem dostatečně vysvětlil, proč nám tady na té naší Zemičce řádí zlo a kdo za tím vězí?

155316

28.2.2008 8:05

RE: Inspirace...

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 155316

Pokud někdy přijedete do Prahy pane Mirdo, dejte o sobě vědět. Mail mám vystavený na mém webu, klidně si s Vámi někde v pražské hospůdce popovídám, řeč by zaručeně nestála.[smích]

Víte, spravedlnost tkví v tom, že člověk je vnitřně šťastný podle toho, jaké skutky koná a jak je sám se sebou spokojený. Z toho důvodu nějaký zahrádkář, který si sází své milované skalničky a těší se z jejich krásy, může být vnitřně mnohem šťastnější než nějaký miliardář, který kuje pikle proti jiným miliardářům, nebo vymýšlí války v regionu, aby ještě více zbohatl. Pokud si matně vzpomínám, někdo z těch Rothschildů snad spáchal i sebevraždu-to jsou ty deprese, které mají ze svých činů. Pravda, tragédií je, že ten vnitřně nešťastný óbrboháč může díky svému majetku kdykoliv zničit toho šťastného zahrádkáře. Zde by právě bylo řešení v přímé demokracii, že by milion zahrádkářů přehlasovalo majetek toho superboháče. Celý svět je dnes na historickém rozhraní, kdy se čeká, zda zvítězí vyznavači ďábla nebo zdravý rozum. Pokud zvítězí ďábel, pak zničí nejen nás všechny, ale i sám sebe. A opět by v tom byla ta vesmírná spravedlnost- prostě přírodu a vesmír nepřečůrají, ať dělají co dělají.[smích]

Když jsme u těch pentagramů. TV Nova již asi dva měsíce pořád dokola vysílá reklamu, kde nám divákům říká, že my jsme jejich hvězdy. Střídají se tam různí lidé, usmívají se na nás, na diváky a v pozadí je velká, bleděmodrá, pěticípá hvězda. Zajímavé na té hvězdě je to, že nemá jeden cíp nahoru, jako za komunistů, ale že jsou nahoře cípy dva, takže tvoří rohy. Hm, a teď by mne zajímalo, zda zaměstnanci Novy neznají symboliku pentagramu a je to prostě jenom taková náhoda, že tu hvězdu mají danou obráceně.[oči v sloup]

155317

29.2.2008 5:19

RE: Inspirace...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 155317

Každopádně "zneužiji" pozvání a ozvu se.
Ano, máte pravdu, paní Jarmilo...Nathan Rothschild se oběsil na ručníku v hotelu ve Francii. Příhoda byla ututlána, stejně jako veškeré dění lumpáren klanu Rothschildů. Tohle je jeden z jejich desatero přikázání.: "zůstat vždy v pozadí". Jednat pomocí agentů a dokud neexistovala internet, tak to byly ty "Tajné síly v pozadí".

S tím lidským štěstím je to přesně tak, jak jste to popsala. Ne všichni miliardáři, ale většina z nich jsou pouze bohatí chudáci. Štěstí najdeme rozdáváním a způsobováním radosti druhým.
Pomáháním ostatním, kteří to potřebují a právě tohle nás činí šťastnými. Radost z úspěchů naších ratolestí je ta pravá podstata a naplnění našeho života a tohle těm na vrcholu té pyramidy chybí. Pro ně se měří zásluhy napáchaným zlem.

Sdělovací prostředky, včetně TV Nova a převážná většina zdejších - tady v severní Americe - si nezaslouží název "sdělovací prostředky". Je to pouze špinavá propaganda.
Těšilo mne prohodit si s Vámi "pár" slov, paní Jarmilo a zase brzy naslyšenou v dalších diskusích.

155395

14.2.2008 15:27

RE: Inspirace...

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 154147

Nyní tito vládci planety (jejichž hlavní sídlo je v Americe) potřebují vyhubit přinejmenším 5 miliard lidí.
----------------------------------------------
Paní Jarmilo, rozum do hrsti. Kdo je mocnější? Ten kdo ovládá šest lidí nebo ten, kdo má v područí jednoho? Proč by ten, co jich ovládá šest potřeboval pět z nich zahubit? Nevidím v tom žádnou logiku.

154195

14.2.2008 16:03

RE: Inspirace...

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 154195

Ona v tom totiž žádná logika není pane Vojto,Vaše akademické otázky nejsou na místě.Mně s tím hrachem asi není pomoci,zkuste třeba Golema na Prop.sk. [smích]

154210

14.2.2008 18:00

RE: Inspirace...

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 154210

Díky. Zkusil jsem Golema na Prop.sk. Jsou to stejné bláboly, jako na osud.cz.

Víte, pane Micho, je to zvláštní. V životě lidském existuje řada tajemství, jejichž odhalením člověk velmi vyroste. Třeba tajemství úspěchu. V čem tkví to, že někteří lidé jsou velmi úspěšní a jiní, bohatší, vzdělanější a chytřejší jsou neúspěšní. To Vás opravdu nezajímá? Proč se inteligentní lidé, jako Vy, zabývají namísto odhalování základních tajemství života hloupostmi typu Golem z Prop.sk. Existuje nějaké prosté vysvětlení? Co Vám to přináší?

154222

14.2.2008 18:12

RE: Inspirace...

micha michaVej (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 154222

Není s Vámi rozumná řeč.Virtuelně pokládám. [smích]

154229

16.2.2008 9:00

RE: Inspirace...

pietroo 194.?.?.?

Reakce na 154195

Namítl bych třeba, že méně lidí se asi snadněji ovládá. Ale jestli oni takhle uvažují samozřejmě nevím. (Musel jsem tu druhou větu opravdu psát?)

154432

16.2.2008 16:19

RE: Inspirace...

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 154432

>Namítl bych třeba, že méně lidí se asi snadněji ovládá.
>Ale jestli oni takhle uvažují samozřejmě nevím. (Musel jsem
>tu druhou větu opravdu psát?)

Ovladani: vetsi masa lidi se ovlada snadneji. Urcite znate pojem "davova psychoza". Funguje to na tomto principu.

154461

16.2.2008 17:18

RE: Inspirace...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 154195

Třeba už ho prostě těch pět tak nějak se*e. Pane Vojto, ještě jste si nevšiml, že lidé se hubí naprosto NELOGICKY, anžto emocionálně? ? [překvapení] [oči v sloup]

154465

16.2.2008 21:53

RE: Inspirace...

mt-svk 213.?.?.?

Reakce na 154195

Porovnávate neporovnateľné. Každý človek má svojskú povahu a ak chceme ľudí skutočne ovládať musíme im zunifikovať povahu. A to sa ľahšie urobí menšiemu počtu. Okrem toho, niektoré národy sú čiatočne imúnne voči propagande vďaka svojmu náboženstvu, kultúrnym a zemepisným podmienkam.

Myslím si, že tí, ktorí v skutočnosti riadia svet majú veĺkí záujem o ruské surovinové bohatstvo a robia všetko preto, aby ho získali.

154470

14.2.2008 21:03

ak by to tak s tym vynicenim bolo,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 154147

tak mi nezostane nez suhlasit s Americanmi. Bohuzial oni chcu vygumovat i Rusko a hlavne i nas.

154253

14.2.2008 10:11

komunisté nebyli skutečnou opozicí

pietroo 194.?.?.?

Zajímavost je, že v době normalizace bylo zcela běžnou praxí, že patenty se nerealizovaly a prodávaly se na Západ. (A jiste relativně lacino.) A ještě se to vždy ohlašovalo v televizi jako úspěch, že se podařilo získat tolik a tolik "devizových korun". Pak v době "přestavby" se dokonce tu a tam psalo, že by se s tou praxí mělo skončit... Nevím, jestli to vedení KSČ ekonomicky už dávno vzdalo (nekonspirační varianta), a jen ten systém nějak dál udržovali a odkládali konec, ale každopádně neměli zájem na rozvoji ekonomiky a nebyli tedy vůbec tou opozicí Západu za jakou se tvářili, že jsou.
A z 50.let můžeme vzpomenout známý případ vynálezu kontaktních čoček, který byl za babku prodán do Ameriky, kde se "kapitalisté" totálně napakovali. [smích] [smích]

154153

14.2.2008 13:37

RE: komunisté nebyli skutečnou opozicí

z.a.p 99.?.?.?

Reakce na 154153

Dobre pozorovani (rovnez tak pi.Jarmily)! Zda se, ze to potvrzuje jen to co si jeden uz davno mysli - dvojhra vedouci smetanky. Asi proto se take zavedl termin "pro verejnou potrebu". Pravda je zrejme vzdy jina. Ale to prece jeste nemusi byt "spiknuti", ze?!

154177

14.2.2008 14:05

RE: komunisté nebyli skutečnou opozicí

Robocrep 62.?.?.?

Reakce na 154153

Kdoví jak to bylo. Třeba by nás v opačném případě nechali hladovět jako severní Korejce.

154188

14.2.2008 19:55

Je to jenom takova hra

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Dokud budou US Army u hranic s Iranem, tak na nej nikdy nezautoci.To musi dojit kazdemu, kdo trosku nakouknul za oponu udalosti, ktere se odehraly pred 2 svetovou valkou a porovnava ji s dneskem, predevsim s 9/11 a udalostmi, ktere nasledovaly.Hra na studenou valku je nejlepsi zpusob, jak rozvratit nefunkcni a zkorumpovane NATO a vytvorit v Evrope podminky pro odsun americkych vojsk a nechat provest evropany zaverecnou revizi dohod z Jalty.Jedine tak pak lze mluvit o svobodne Evrope, ktera pod tlakem silne hospodarske krize bude donucena zcela napravit tu hroznou historickou krivdu spachanou na Nemecku.Je otazka, zda se nahla emancipace a glasnost v Nemecku nezvrati znovu v nemecky narodni socialismus.Osobne myslim, ze ne, protoze tomu zabrani faktor Ruska jako nove supervelmoci s obrovskym vojensko - hospodarskym vlivem a spolehlivym dodavatelem surovin.Jsem do budoucna pres vsechny hospodarske tezkosti, ktere zakonite prijdou, optimista.

154246

Příspěvků: 63

13.02. 09:10 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  Australská pobočka Googlu stále nedostupná
13.02. 13:02  RE: Australská pobočka Googlu stále nedostupná
13.02. 20:53 pdmlynek  RE: Australská pobočka Googlu stále nedostupná
13.02. 11:00 Sam Ting Wong  Proč
13.02. 11:26 Jan X.  RE: Proč
14.02. 01:05 Saša  RE: Proč
13.02. 15:21 11isd1n8s  neni sanca
13.02. 19:27  Trochu mi to
13.02. 23:43 Rene Bartosek  RE: Trochu mi to
13.02. 20:27 Simona  Konce Izraele
13.02. 22:45 rusel.k  Vyhlídky nikterak růžové
14.02. 01:07 z.a.p  Podobne jak se vyjadril
14.02. 06:20 Mirda  RE: Podobne jak se vyjadril
14.02. 07:32 Mirda  Inspirace...
14.02. 08:54 Jarmila  RE: Inspirace...
14.02. 13:50 Mirda  RE: Inspirace...
14.02. 14:08 Mirda  RE: Inspirace...
15.02. 07:28 Jarmila  RE: Inspirace...
15.02. 09:38 Mirda  RE: Inspirace...
16.02. 09:18 Jarmila  RE: Inspirace...
16.02. 19:34 Mirda  RE: Inspirace...
18.02. 07:59 Mirda  RE: Inspirace...
18.02. 07:16 Mirda  RE: Inspirace...
18.02. 07:46 Mirda  RE: Inspirace...
18.02. 08:14 Jarmila  RE: Inspirace...
18.02. 13:59 Mirda  RE: Inspirace...
19.02. 06:27 Mirda  RE: Inspirace...
19.02. 07:04 Mirda  RE: Inspirace...
19.02. 08:05 Jarmila  RE: Inspirace...
19.02. 14:14 Mirda  RE: Inspirace...
19.02. 16:08  RE: Inspirace...
20.02. 05:31 Mirda  RE: Inspirace...
20.02. 05:45 Mirda  RE: Inspirace...
20.02. 07:21 Jarmila  RE: Inspirace...
20.02. 23:36  RE: Inspirace...
22.02. 08:59 Mirda  RE: Inspirace...
22.02. 09:01 Mirda  RE: Inspirace...
25.02. 07:14 Mirda  RE: Inspirace...
25.02. 07:57 Mirda  RE: Inspirace...
25.02. 07:24 Mirda  RE: Inspirace...
25.02. 07:46 Mirda  RE: Inspirace...
25.02. 07:23 Mirda  RE: Inspirace...
25.02. 09:03 Jarmila  RE: Inspirace...
26.02. 06:40 Mirda  RE: Inspirace...
26.02. 05:59 Mirda  RE: Inspirace...
26.02. 07:44 Jarmila  RE: Inspirace...
28.02. 07:50 Mirda  RE: Inspirace...
28.02. 07:49 Mirda  RE: Inspirace...
28.02. 08:05 Jarmila  RE: Inspirace...
29.02. 05:19 Mirda  RE: Inspirace...
14.02. 15:27 Vojta49  RE: Inspirace...
14.02. 16:03 micha  RE: Inspirace...
14.02. 18:00 Vojta49  RE: Inspirace...
14.02. 18:12 micha  RE: Inspirace...
16.02. 09:00 pietroo  RE: Inspirace...
16.02. 16:19 vladuna  RE: Inspirace...
16.02. 17:18  RE: Inspirace...
16.02. 21:53 mt-svk  RE: Inspirace...
14.02. 21:03  ak by to tak s tym vynicenim bolo,
14.02. 10:11 pietroo  komunisté nebyli skutečnou opozicí
14.02. 13:37 z.a.p  RE: komunisté nebyli skutečnou opozicí
14.02. 14:05 Robocrep  RE: komunisté nebyli skutečnou opozicí
14.02. 19:55  Je to jenom takova hra

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 84 čtenářů částkou 15 189 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 13

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Babiš ukázal barvu: Od cesty Vystrčila na Tchaj-wan se nedistancuje04.09.20 16:49 Česká republika 4

Už je to tady: Čína stopla zakázku na česká piana za miliony04.09.20 16:44 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
22,59 Kč
Euro
26,75 Kč
Libra
29,18 Kč
Kanadský dolar
17,11 Kč
Australský dolar
16,47 Kč
Švýcarský frank
24,78 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
29,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 061,38 Kč
1 unce stříbra
604,65 Kč
Bitcoin
245 056,01 Kč

Poslední aktualizace: 20.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 269