Diskuze k článku

Nový zločin: závadné myšlení

Příspěvků 18

11.2.2008 8:14

Pletou si bič na sebe?...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Už samotné (připravované) zákony usvědčují vládu z jejich porušování. Co nám říká tady tohle? :

>..."násilnou radikalizaci" je považováno přijímání nebo propagace extremistického přesvědčení za účelem podpory ideologického násilí k dosažení politické, náboženské nebo společenské změny.

A co potom tohle? :

>..."ideologické násilí" je považováno užití, plánování užití nebo hrozba užití síly nebo násilí skupinou nebo jednotlivcem za účelem prosazení svého politického, náboženského nebo společenského přesvědčení.

Není to popis reality, která se v současné době odehrává v administrativě Bílého domu? Zájmová skupina administrativy - dvojího občanství - jedou tvrdě za svými cíly. Nastávající totalitární režim není nic jiného, než prosazování svého politického, náboženského a společenského přesvědčení. Přesvědčení, že jenom ona úzká zájmová skupina má právo na ovládnutí celé společnosti a následně na vytvoření jedné světové vlády. Tímto se současně dostáváme k prvnímu zákonu:
"Ideologické násilí k dosažení politické, náboženské nebo společenské změny".
Pokud je Bush hlava otevřená, tak si musí uvědomit, že si plete bič sám na sebe. Bohužel...o tom lze s jistotou silně pochybovat!

153922

11.2.2008 9:31

RE: Pletou si bič na sebe?...

osd 85.?.?.?

Reakce na 153922

Velmi dobrý postřeh. Stejné jako podpora §260, §261 a §261a trestního zákona ve skutečnosti znamená naplňování jejich skutkové podstaty. Taková ustanovení by neměla být právně použitelná, neboť při hypotéze, že jsou platná, dojde nejpozději jejich aplikací ke spáchání trestného činu (procesní pochybení).

153933

11.2.2008 11:04

RE: Pletou si bič na sebe?...

herbert 83.?.?.?

Reakce na 153922

Napadlo ma presne to iste a pozastavil som sa aj nad tym, ze za hlasovala drviva vacsina. Zeby to chceli odhlasovat a nasledne uplatnit voci Bushovej administrative? Asi nie, o tom velmi pochybujem... Hoci by to bolo zaujimave [smích]

153938

11.2.2008 21:53

RE: Pletou si bič na sebe?...

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 153922

jo, jsou to šikovní chlapci v té zemi za mořem. Netuší možná, že existuje zákon samořiditelnosti /akce a reakce/, který v uzavřené komunitě (těch, co i ty zákony připravují pro udržení své moci) pracuje tak, že každý uzavřený systém si od počátku své funkce v sobě vytváří základnu pro své sebezničení. Funguje tak i tělo člověka, jsme jen dlouhodobým, docela kvalitním následkem zákona akce a reakce. A to včetně našich myšlenkových projektů, mají stejný osud. Ona se tahle fyzika ještě nevyučuje, zatím jsme se 2000 let hrnuli k těm světlým zítřkům pro mocné této planety.

A to se asi začíná obracet. Pokud je tohle ta poslední kostička do puzzle moci, tak ten jejich sešup může jít dost rychle.
(Ale to by bylo možná škoda, bude lepší, když se ty jejich špíničky hezky rozmáznou v televizi).
Začíná se vždycky od těch malých málo umazaných rybek. Ale důležitých pro světové plánování moci. Nejlíp někde daleko, třeba v Čechách. Nejdříve se situace musí vystříbřit tam.
Když vyhraje Klaus, tak sice budeme ještě chvíli kňučet, ale o to bude úklid mezi panáčky ostřejší.
Se Švejnarem by se leckteří mohli uklidit někam na ostrov a v izolaci užít svoje prachy. A lidi by se snad mohli konečně nadechnout.
Jen doufám, že ti naši vyčůránci umí tenhle volební mariášek zahrát tak, jak se na čecháčky sluší. Aby velký bratr za mořem nestihl svůj klíčový projekt, zradar v Prdech. Za každý den zdržení volby prezidenta našim představitelům děkuji.
A lidi budou mít dííívadlo. Máme radši bobry nebo stromy? Já jsem pro stromy. Vyrábějí kyslík.

153986

11.2.2008 11:14

Nejde jen o zákon o 'vnitřní bezpečnosti'...

Jan X. 213.?.?.?

...ale jde také o souběh s dlouho schváleným zákonem Military Commissions Act, který stanovuje, že kdokoli označený nebo definovaný jako "terorista", může být zatčen na neomezeně dlouhou dobu incomunicado - bez nároku na právníka a informování blízkých osob, může být souzen tajným soudem, bez práva byť i jen vyslechnout obvinění, a odsouzen až k trestu smrti.

153939

11.2.2008 13:38

RE: Nejde jen o zákon o 'vnitřní bezpečnosti'...

Sam Ting Wong 213.?.?.?

Reakce na 153939

Tohle zní fakt nepříjemně.

153954

11.2.2008 22:00

RE: Nejde jen o zákon o 'vnitřní bezpečnosti'...

Jan X. 213.?.?.?

Reakce na 153954

Je ovšem i možné, že případné schválení onoho zákona, který analytici víceméně unisono považují za "poslední kapku", povede - v souběhu s důsledky nastupující ekonomické krize - k uplatnění určitých jen zřídka vůbec použitých, nicméně nepochybně platných pojistek ústavního systému USA - proti všem federálním institucím a jednotlivcům, kteří by měli na jeho schválení jakýkoli podíl - existuje totiž výklad ústavního práva USA, který je právně výrazně silnější, než všechny ony podivné zákony posledních (nejen) kongresů a administrativy, a který je umožňuje právě na základě schválení oněch zákonů legálně sesadit, neboť v liteře i duchu, explicite i implicite obsahuje takovou sankci. Spojené Státy jsou totiž federací, přímo a od počátku právně založenou uplatněním určitých práv, které právě onen nový zákon jednoznačně literou i duchem popírá. Když došlo ve Spojených státech k občanské válce, konvence bezprostředně poté schválila ony pojistky, které se navíc netýkají pouze politických, ale i finančních institucí. Zda těchto možnosti američané využijí, či ne, je ovšem ve hvězdách, záleží to čistě na jejich schopnosti pochopit, co ony prastaré ústavní pojistky obsahují, znamenají a umožňují.

153982

11.2.2008 20:34

:))))

rickover 86.?.?.?

"...za ideologické násilí je považováno užití, plánování užití nebo hrozba užití síly nebo násilí skupinou nebo jednotlivcem za účelem prosazení svého politického, náboženského nebo společenského přesvědčení..."

Takže tedy, pokud si, autore, spolu se svými kumpány naplánuji, že tě obrátím na islám, chytneme tě a pohrozíme ti, že pokud neodříkáš tady veřejně před dvěma a více islámskými svědky a na video, že věříš, že není boha kromě Alláha a Mohamed je jeho Prorokem, tě zastřelíme a ty ve strachu tu formulku odříkáš, právě jsem se já a moji kumpáni dopustili "ideologického násilí" ve smyslu uvedeného paragrafu ve všech jeho bodech[smích])).

Jen na okraj - byla by to platná konverse, autore, islám požaduje jen odříkání formulky v přítomnosti dvou muslimů, neptá se na okolnosti, za kterých byla formulka pronesena a ani na to, zda dotyčný vůbec islám zná, naopak nemuslim se nesmí Koránu ani dotknout, natož ho studovat. Od takového okamžiku by jsi se stal, autore, do konce svého života muslimem, byl bys povinen žít jako muslim, co to obnáší by ti imám řekl[smích])) a pokud bys nežil jako muslim, nebo by jsi tvrdil, že jím nejsi, poněvadž jsi to odříkal pod nátlakem, nebo by jsi řekl, že s islámu vystupuješ stal by ses odpadlíkem a za odpadlictví je v islámu jediný trest - smrt a ani fakt, že odpadlík pak své "odpadlictví" odvolá tomu nezabrání, je popraven i přesto, že "odvolal". Tak praví jejich právo.

A pokud nás poldové kvůli tvé "dobrovolné konversi", autore, chytnou a zavřou a naši další komplicové budou veřejně demonstrovat za naše osvobození, neb budou tvrdit, že jsme správně činili, jsme "nevinní" a v médiích a na netu budou psát o nás to samé, pak se tito naši komplicové dopustí "násilné radikalisace"[smích])).

Chytrý zákon[smích])), dost chytrý[smích]))škoda, že něco podobného nemělo carské Rusko, ani výmarské Německo, USA se poučili z chyb druhých - a my pro ochranu našich občanů bychom měli učinit to samé.

Čím to, že se ale existencí tohoto zákona necítím nijak ohrožen, čím to, že cítím jakých politických, náboženských a společenských přesvědčení jsou ti, kteří se jím cítí být ohroženi na svých právech[smích]))

153974

11.2.2008 21:10

RE: :))))

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 153974

No máte odvahu,ale ono Vás to přejde až na Vás někdo práskne,že jste například řekl,že prezident je vůl a někdo by jej měl nakopat do pr...Tato věta splňuje hned několik bodů zákona pro obžalování.A kdo z nás občas takovou větu nevysloví?

Ale není to podstatné.USA stejně jako EU nebo další co se objeví stejně "skapou".Jen kdyby to bylo rychlejší.Již 2008 let jsme ve slepé uličce díky mamlasům,kteří se ohánějí různými bohy a v jejich jménu vyhlašují různé války nebo si podrobují cizí území (Stalin,Hitler,Bush a mnozí další).

153979

11.2.2008 21:41

RE: :))))

jkk 88.?.?.?

Reakce na 153979

V tomhle případě by snad zákon neuplatnili, ne ? [překvapení]
Ten zákon vůbec nezní špatně. Není tam zakázáno myslet, ale chtít násilí. Pokud tomu dobře rozumím.

153983

11.2.2008 23:29

RE: :))))

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 153983

Pravda nema byt zakazano myslet, ma byt zakazano myslet pouze nevhodne. A o tom co je vhodne a nevhodne, rozhodujeme my, STRANA, treba Velkeho bratra.

154002

12.2.2008 12:16

RE: :))))

Jan X. 213.?.?.?

Reakce na 153983

Aha, takže nějaký pacifista to vlastně napsal, taky tím chtějí zřejmě zrušit armádu (co jak na běžícím pásu používá násilí ke změně "nepohodlných" režimů ...Korea, Vietnam, Afghánistán, Irák...), nebo tajnou službu CIA (která totéž dělá méně okatě jakkoli se střídavou úspěšností - Írán, Kuba, Venezuela, Kolumbie, Lybie, Panama, Nicaragua, Salvador, východní Evropa...)
Aha, tak to mě teda nenapadlo, vy jste génius, hmm, skvělý zákon, nééé to není nic proti občanům, proti jejich právu svobody slova, sdružovat se, néé, proti právu držet zbraň, organizovat milici, néé, proti platnému právu z Deklarace nezávislosti odstranit diktaturu, néé - to je proti armádě a tajnejm službám, už to chápu, vy jste na to kápnul, už se nemůžu dočkat... [oči v sloup]

154036

11.2.2008 22:24

RE: :))))

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 190.?.?.?

Reakce na 153979

jasny mysliteli [smích] hitler i stalin vedli valky ve jmenu boha a eu a usa skapou ... budiz blahoslaven anonymni pisateli [smích]

153984

12.2.2008 1:20

RE: :))))

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 153984

Bush prece tvrdil to same. Nejen, ze jej poslal Buh ale kdyz nejsme s nim, tak jsme proti. Tak nam nezbyva, nez se pridat.

154008

12.2.2008 3:36

RE: :))))

z.a.p 99.?.?.?

Reakce na 154008

Je to dost podobna logika jak se uplatnovala za byvaleho Sovetskeho svazu. Byl-li nekdo v opozici k rezimu tak se povazoval za dusevne uchylneho, neb jen 'dusevne uchylny muze byt kriticky k sovetskemu rezimu'. Nasledovalo 'jen' zavreni do blazince, coz byl pomerne mirny trest.

154015

12.2.2008 1:39

Souhlasím s hodně co pan Barnett píše, ale ...

pdmlynek 66.?.?.?

Souhlasím s hodně co pan Barnett píše. Je to dosti otřesné jak osobní svoboda je v USA často omezovaná (viz. např. otloukání 4. a 5. Dodatku).

Ale je to škoda že pro argumenty se musíme otáčet na extrémní pravičáky jako je pan Barnett. Problém je, že on v tom článku má hodně nesmyslů, a tak jeho dobré argumenty jsou většinou zatlačené do pozadí jeho nesmyslnými argumenty. Je to škoda.

154011

12.2.2008 2:52

Zavadne myslici p.Kralik

z.a.p 99.?.?.?

obdrzel ve svych 79 letech palku 3 mesicu zalare a pokutu 10 tisic Euro za 'nevhodne pozorovani minulosti' pote co prohlasil, ze nemecka okupace Francie (behem II s.v.) nebyla "obzvlaste kruta".

Dalo by se z toho usoudit, ze kazdy kdo je opozicnim politikem, aktivistou ci kritikem 'vseobecne prijate pravdy' v EU, muze takhle dopadnout. A to neni ani nutne aby se vyslovene dotykal urcite rasy ci specificke zajmove skupiny. LePen, predseda Front National byl podobne postizen jiz v minulosti.

Co to znamena pro diskutery na ruznych forech vc. Zvedavce je, ze nikdo neni imunni teto pravni perversi. Bude-li diskutovat volne jakekoli historicke tema, mejte to prosim na pameti. Pripada mi to jako leta 'normalizace' po r.1968. Cas stranickych proverek je tu.

Detaily zde:
http://www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=8024

154014

14.2.2008 6:39

RE: Zavadne myslici p.Kralik

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 154014

Vybral jsem z článku znění obžaloby:
For this the court found him guilty of "deliberate historical falsification" and of giving "a positive image of the Gestapo" by glossing over the crimes it committed.
---
Soud ho uznal vinným za "úmyslně zfalšované historické prohlášení" a "pozitivní zobrazování gestapa" - zlehčování jejich kriminálních činů.
---
Když si dáme do mixéru: komunismus, fašismus, sionismus a pěkně to všechno promícháme, tak dostaneme směs nazvanou- globalizmus. Jeden velký ksindl. Nic se absolutně nezměnilo, jenom letopočty.
I ta normalizace v roce 1968 byla na zastrašení "ovládnutých".
Strachem k poslušnosti a k budování lepších zítřků.
Zapomněli však zdůraznit, pro koho měly být ty lepší zítřky?

154141

Příspěvků: 18

11.02. 08:14 Mirda  Pletou si bič na sebe?...
11.02. 09:31 osd  RE: Pletou si bič na sebe?...
11.02. 11:04 herbert  RE: Pletou si bič na sebe?...
11.02. 21:53 janko  RE: Pletou si bič na sebe?...
11.02. 11:14 Jan X.  Nejde jen o zákon o 'vnitřní bezpečnosti'...
11.02. 13:38 Sam Ting Wong  RE: Nejde jen o zákon o 'vnitřní bezpečnosti'...
11.02. 22:00 Jan X.  RE: Nejde jen o zákon o 'vnitřní bezpečnosti'...
11.02. 20:34 rickover  :))))
11.02. 21:10  RE: :))))
11.02. 21:41 jkk  RE: :))))
11.02. 23:29 Rene Bartosek  RE: :))))
12.02. 12:16 Jan X.  RE: :))))
11.02. 22:24  RE: :))))
12.02. 01:20 vodnik007  RE: :))))
12.02. 03:36 z.a.p  RE: :))))
12.02. 01:39 pdmlynek  Souhlasím s hodně co pan Barnett píše, ale ...
12.02. 02:52 z.a.p  Zavadne myslici p.Kralik
14.02. 06:39 Mirda  RE: Zavadne myslici p.Kralik

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

24

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 28 čtenářů částkou 8 386 korun, což je 24 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 0

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 2

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 2

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 2

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 3

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 8

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
24,96 Kč
Euro
27,17 Kč
Libra
30,80 Kč
Kanadský dolar
17,86 Kč
Australský dolar
15,44 Kč
Švýcarský frank
25,71 Kč
100 japonských jenů
22,90 Kč
Čínský juan
3,54 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
33,07 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 325,32 Kč
1 unce stříbra
378,93 Kč
Bitcoin
183 085,41 Kč

Poslední aktualizace: 7.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 418