Diskuze k článku

Podmořské kabely a íránská ropná burza

Příspěvků 81

7.2.2008 5:17

Iran neni offline.

TS 85.?.?.?

Iran neni offline. Jenom jako spousta ostatnich zemi ztratil cast konektivity, a to pomerne malou. Ten web co tvrdi opak pouziva mereni dostupnosti jednoho routeru, coz je na prokazatelnost hypotezy dost malo. Podle nej byla tuhle mimo cela Florida.

Mne samotnemu se podarilo uspesne kontaktovat (traceroute, ping, telnet na port 80) nekolikero .ir serveru (napr. iran.ir, neboli 217.218.90.20, umisteny na uzemi Iranu samotneho a z Cech routovaneho pres Turecko), coz je ponekud v rozporu se senzacionalistickymi informacemi z neprilis spolehlivych zdroju.

Docela dobra analyza je zde.

Selhani podmorskych kabelu je docela bezna zalezitost, akorat se o tom bezne nepise, diky dostatecne redundanci co redukuje velke problemy na drobne otravnosti. V tomhle regionu je konektivity nedostatek, takze i pomerne maly vypadek udela velke nasledky. Nove kabely, dodavajici dalsi kapacitu, se jiz nejakou dobu instaluji. Navic morske dno je v mnohych oblastech neklidne, a prirozena aktivita (napr. sesuvy) muze kabely v oblasti osklive pocuchat. Geofyzikalni aktivita je prijatelne vysvetleni pro nekolik selhani v jedne oblasti; a i nahodne jevy maji tendenci se vyskytovat ve skupinach.

Viz tez zde a zde.

Zatim bych nepanikaril.

153543

7.2.2008 10:56

RE: Iran neni offline.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 153543

Dôveruj ale preveruj, uvádzaná 217.218.90.20 nie je pre ping ani tracert dostupná [zmaten]

153567

7.2.2008 16:05

RE: Iran neni offline.

TS 85.?.?.?

Reakce na 153567

Ale je dostupna pro telnet na port 80. Pingy a tracerouty byvaji nekdy u exponovanych serveru odfiltrovane na firewallu.

153604

7.2.2008 12:12

RE: Iran neni offline.

person00 78.?.?.?

Reakce na 153543

Neviem kde soudruzi z NDR uďelali chybu ale ten server v Iráne 217.218.90.20 je nedostupný [zmaten]

153587

7.2.2008 19:03

RE: Iran neni offline.

Lksh 193.?.?.?

Reakce na 153587

http://www.internettrafficreport.com/asia.htm

momentalne ukazuje jediny monitorovany paterni router dole ... 100% packet loss

router1.iust.ac.ir (194.225.239.1)
Iran (Tehran)

C:>ping 194.225.239.1

Pinging 194.225.239.1 with 32 bytes of data:

Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.

Ping statistics for 194.225.239.1:
Packets: Sent = 4, Received = 0, Lost = 4 (100% loss),>Neviem kde soudruzi z NDR uďelali chybu ale ten server v Iráne
>217.218.90.20 je nedostupný [zmaten]

153616

7.2.2008 20:13

RE: Iran neni offline.

TS 85.?.?.?

Reakce na 153616

internettrafficreport.com je ten nespolehlivy zdroj co jsem zminoval vyse. Monitoruje jenom jeden router, a ten router je mimo provoz asi uz dele.

217.218.90.20 neodpovida na ping a traceroute (predpokladam filtrovano na firewallu), ale odpovida na HTTP request. GET request na http://217.218.90.20/ vrati zpet 302-redirect odpoved na http://www.iran.ir/web/

Traceroute na tohle IP jede pres Turecko a pak nekolik routeru v nitru Iranu samotneho. Pokud by byl Iran odriznut, bylo by ticho uz za Tureckem. Sorry, mel jsem to popsat takhle uz v prvnim postu. Posledni router s adresou vlastnenou Tureckem je 195.175.5.22, pak nasleduje Iran samotny v sekvenci 217.218.127.33, 78.38.255.49, 217.218.141.253, 217.218.188.34, 217.218.190.22, 217.218.90.125 (ten samy C-class netblock jako 217.218.90.20), a teprve pak to uz neodpovida.

Sit se obcas chova trochu neprimocare, je treba ji umet naslouchat.

153629

7.2.2008 20:30

RE: Iran neni offline.

SandWalker 87.?.?.?

Reakce na 153629

....v podstate neni proc nesouhlasit, ale ono by muselo byt cemu naslouchat - neni totiz slyset prevaznou vetsinu casu po poslednich asi 10 dnu - NIC - a to mluvim o beznych hlasovych sluzbach - mobil a pevna linka. O rychlosti a stabilite internetu ani nemluve.

Pripojeni pada vzdy po nekolika minutach - jakoby to pousteli po paketech (tak dalece tomu nerozumim)

Takove zasadni problemy nebyly za poslednich 8 roku byt jedinkrat.

Takze tak v realite.....

153633

7.2.2008 20:23

RE: Spojení je narušený.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 153543

Z velkých měst ( Teherán, Isfahán, Šíráz ) to funguje bezvadně, u menších měst je to ale horší:
ahvaz.ir - chyba spojení
arak.ir - chyba spojení
yazd.ir - chyba spojení
mashhad.ir - chyba spojení
bushehr.ir - chyba spojení
bandarabbas.ir - něco naskočilo, ale ERROR 404, načetl se jenom kousek
jask.ir - chyba spojení
kerman.ir - bílá obrazovka
wafrah.kw - chyba spojení

153630

7.2.2008 10:00

dobře

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 89.?.?.?

dobře,odkládám paniku na později.... [smích]

153564

7.2.2008 10:34

RE: dobře

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 153564

No v strehu treba byť neustále. Dnes nemožno brať nič len tak na ľahkú váhu. Hocičo v dnešnom svete môže indikovať nebezpečie či približujúcu sa katastrofu.

153566

7.2.2008 11:09

muslimové a úroky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

To je docela zajímavé téma. Není tady nějaký muslim, nebo znalec muslimského světa, který by to mohl blíže vysvětlit?
Měl jsem za to, že půjčit peníze bez úroku víceméně nelze kvůli inflaci, protože dlužník by potom vracel vždy méně než si půjčí. Měl jsem za to, že problém je jen s úroky nemravně velkými. Někde jsem četl, že v Íránu založili banku, která bude půjčovat bez úroku. Takže předtím tam byly jen banky, které půjčovaly na úrok, nebo banky nebyly, nebo nepůjčovaly, nebo tam taková banka není nic divného, prostě jedna z mnoha? Jak to je?

153571

7.2.2008 14:16

RE: muslimové a úroky

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 153571

z toho mála co vím, se jedná o minimální úroky, ale jsou tam.

bližší informace:

http://en.wikipedia.org/wiki/Islamic_banking

153595

7.2.2008 15:37

RE: muslimové a úroky

spravedlivý 88.?.?.?

Reakce na 153571

Do Francouzské revoluce bylo půjčování na úrok a zvláště
vysoký - lichva, zakázán církevními zákony.. Až potom došlo k uvolnění, takže tento systém, který známe je starý cca 200 let.
Náboženské zákazy jsou obecně proti půjčování na úrok a obchodu
s penězi, jako nečisté záležitosti - Ježíš vyhnal lichváře z chrámu. Také islám má podobný zákaz, ale nevím přesně, jak je kodifikován.
Jinak vím, jak fungují banky v islámském světě. Oni půjčí peníze a podílejí se na úspěchu, či neúspěchu půjčky. V praxi to vypadá tak, že podnikatel, který si půjčil, zaplatí bance slušný profit, když vydělá.Když prodělá a odhal špatně riziko, nese také banka ztrátu.Výběr klienta pro úvěr je riziko banky!
Vím o podnikatelích zde v Česku, kteří se dostali přes známé
k půjčce v bance v Saudské arábii a byli velmi mile překvapeni,
s jakým vstřícným jednáním se tam setkali.Ale bohužel,jedná se
o vyjímku, protože běžně cizincům a jinověrcům nepůjčují.
Židé mezi sebou si také neúčtují úrok, anebo ne tak vysoký
jako ostatním. Jedná se však o čistě židovské banky ovládáné
hluboce věřícími židy. Takže princip je podobný, jako u muslimů.
Dnešní bankovní systém je hodně zlotřilý,nejdřív zaplať úrok
a potom z tebe ztáhneme kůži za živa.
A hlavně banky a burzy vyrábějí "jalové" peníze nepokryté
žádnou hodnotou. A to je rakovina celého systému!

153606

7.2.2008 20:44

RE: muslimové a úroky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 153571

Islám zakazuje úrok, ale povoluje půjčit peníze a zaplatit půjčku podílem ze smluvně uzavřeného společného podnikání, takže podepíšeš smlouvu na 100 000 dostaneš 80 000, vrátíš 100 000, podíl z podnikání jsi jim již zaplatil při výplatě půjčky tím, že ti dali míň, než k čemu ses jim uvázal na papíře. To je celá ta jejich "bezúročnost". Podvod a klam. Ve skutečnosti nejen, že platíš "skryté úroky" ale klidně ti můžou dát takový "podíl", že se prohneš jako kyj. Kolik nemuslimských podniků by tu asi zůstalo, kdyby muslimové převzali banky a začali "bezúročně" půjčovat? [chechtot] [chechtot] [chechtot]

Je to jen dobře promyšlený způsob ze 7.století, jak srazit káfiry, co mají eventuálně úrok oficiální ekonomicky k zemi, "bezúročnost" je pochopitelně mnohem líbivější, než férové půjčím, ale ty mi vrátíš o tolik a tolik víc. Nejde jim o ekonomický rozvoj, ale o likvidaci protivníkovi ekonomiky, jen o islám - mimochodem, proč asi svět islámu je ekonomicky zaostalý a převálcuje je kdokoli jiný i přes tu jejich ropu? [chechtot]

153631

7.2.2008 23:37

RE: muslimové a úroky

jozin z bazin 128.?.?.?

Reakce na 153571

Nikdo nemusi byt na tohle muslim. Tzv. islamske bankovnictvi nahrazuje urok podilem ze zisku financovane aktivity. Par bank to praktikuje, muzete je kontaktovat, ma to spoustu pravnich der a obecne je mnohem vyhodnejsi si pujcit na urok nez nechat islamskou banku hrabat se ve vasem ucetnictvi a zkasirovat vas jeste dukladneji nez pomoci uroku. Ani v islamskem svete temer nikdo islamske bankovnictvi nepraktikuje.

Jenom proste zaplatite spoustu prachu za vasi osobni nechut ke slovu urok, to je vsechno.

153647

7.2.2008 11:38

Islám a úroky

Zdenda 82.?.?.?

Islám sice úroky zakazuje (stejně tak křesťanství), to ovšem nic nemění na tom, že íránské banky peníze na úroky půjčují, stejně tak jsou nabízeny hypotéky. Když jsem se na to jednoho chlápka v Íranu ptal, řekl mi:"no jo islám, ale prachy jsou prachy a za něco si postavit dům a koupit auto musíme". Nehledě na to, že úrok v té době dosahoval 9 %, což je mnohem víc než v naší neislámké zemi.

153574

7.2.2008 12:37

RE: Islám a úroky

z.a.p 99.?.?.?

Reakce na 153574

V tom mate asi pravdu. Sam jsem slysel, ze Iran ac ma ve jmenu "islamska republika" je nejmene 'islamsky' v te casti sveta. Ten co mi to rekl je kritikem soucasneho iranskeho vedeni (a proto take odesel) ale je to nazor, ktery stoji za uvahu. Nedelejme si prehnane iluze. Kazdy statni system je predevsim namiren proti jeho vlastnim obcanum.

153584

7.2.2008 13:00

RE: Islám a úroky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 153574

Ale ten plánovaný priamy obchod bez priekupníkov tomu sa povie sila, len či to nevyprovokuje poriadnu protisilu. Mnoho haj.lov by potom prišlo o bezpracné a výnosné kšefty.

153588

7.2.2008 13:35

Islamske banky

Aja 74.?.?.?

v cestine zde.

Na Radio Canada zhruba pred mesicem uvadeli rozhovor se zastupcem muslimske komunity v Quebecu....muslim a hypoteka.
Kdo na to financne ma, kupuje v "hotovosti", pro mene movite ma komunita "hromadku penez", kterou dali k dispozici ti movitejsi a bezurocne pujcuji.

153592

7.2.2008 23:03

RE: Islamske banky

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 153592

k ČR je nejbližší Faisal Private Bank ve Švýcarsku
http://www.faisalfinance.com/modele_ethique/princ_...

či Islamic Bank of Britain
http://www.islamic-bank.com/islamicbanklive/GuestH...

153644

7.2.2008 18:59

Aby sa neradovali predčasne

Sid 78.?.?.?

Len aby sa ajatolláhovia neprepočítali. Ten umelý a ilegálny projekt zvaný "islamská republika" sa vôbec nemusí dožiť tridsiateho výročia. A potom sa tam môže obchodovať v celkom iných menách.

153622

8.2.2008 3:31

RE: Aby sa neradovali predčasne

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 153622

Metoda bubu na Iran nepovede k nicemu jinemu, ze Iran bude nucen prijmout bezpecnostni opatreni pro svou zemi, o kterych by za normalnich okolnosti asi neuvazoval. Vypad to, ze Cina ma eminentni zajem byt vojenskey pritomna v Iranu, to se samozrejme neobejde bez bilateralni smlouvy o vojenske spolupraci. Iran by v tomto pripade preferoval zrejme radeji clenstvi v organizaci Sangahajske spoluprace, prece jenom mezinarodni chcarakter z obranych duvodu je vhodnejsi nez vojenska zakladna cizi mocnosti.

Politika diplomacie klacku praktikovana neocons nese sve trpke ovoce. Pritom je treba zduraznit, ze Svycarsko diplomaticky zprosredkovavalo snahu Iranu a o obnoveni diplomatickych styku s USA. Pro diplomacii je vsak nutny oboustranny zajem. Diplomacie zalozena na velkem klacku je hloupa a vede ke ztrate kreditu dubveryhodnosti vseobecne a taky se za ni plati vysokymi vydaji na zbrojeni.

153662

9.2.2008 21:42

RE: Aby sa neradovali predčasne

lubos 195.?.?.?

Reakce na 153622

Iran+Cina+Rusko tvori pakt, pozor na to.

153804

9.2.2008 23:30

RE: Aby sa neradovali predčasne

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 153804

ještě je tam Indie a některé postsovětské republiky. A jestli se Irán dohodne s Arábií a Rusové přesvědčí Japonce, aby vypoklonkovali Američany, velice rychle se pak naplní vize sjednocené Eurasie, s Ruskem jako mostem národů, jak se ozývá z některých intelektuálních kruhů nejen v Moskvě.

153807

10.2.2008 11:44

RE: Aby sa neradovali predčasne

Sid 78.?.?.?

Reakce na 153807

No a vezmite si, čo by to znamenalo pre nás. Taká Eurázia na čele s Ruskom by Strednú Európu zhltla ako malinu a zas tu máme nejaký neoboľševizmus, prídely múky a cukru.

A keď nejaký moslimský klerik presvedčí boľševikov, že najväčší antagonizmus k americkému kapitalizmu je islam, potom aj za jedno pivko odvisneme na šibenici.

Preto mullahom treba klepnúť po paprčiach. A aj ten najväčší odporca USA musí priznať, že Rusko je minimálne tak imperialistické ako USA.

153825

10.2.2008 15:11

RE: Aby sa neradovali predčasne

MedaBeda mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 153825

záleží, co si představujete pod pojmem "zhltla". Omezovala by se svoboda podnikání? Omezovala by se svoboda projevu, vyznání a podobně? To mi teda pane Sid prosím vysvětlete a přidejte argument, který Vaše tvrzení podpoří.


Rusko prošlo za sovětů strašlivým peklem. Myslíte si, že se dokázalo či nedokázalo poučit z chyb svých předchůdců?


A co máte proti islámu? Stejně jako judaismus nebo křesťanství má své radikální i umírněné směry. Co takhle podpořit ty umírněné, než bombardovat bez rozmyslu všechny? [cool] Staňte se Vy muslimským klerikem, obklopte se řadou vyznavačů, a reformujte zevnitř. Když budete úspěšný, stanete se ajatolláhem, nebo rektorem některé z islámských universit, případně iniciátorem širokého dialogu různých myšlenkových směrů.
Dnešní svět neskýtá jen bomby a "demokratické" vnucování euroatlantických hodnot. Nabízí člověku možnost aby tvořil v čemkoliv.

153831

10.2.2008 14:46

RE: Aby sa neradovali predčasne

Kevin 78.?.?.?

Reakce na 153825

Ach jo, Side. Zase je to tady. Kdyz nejsem kapitalista jsem komunista. Kdyz nejsem bily jsem cerny. Kdyz bezvyhradne nepodporuji expanzivni politiku USA, tak tady chci v lepsim pripade komunizmus a v horsim muslimsky stat.

A pritom realita je nekde uplne, ale uplne jinde... Soucasna Evropska unie ma k neobolsevizmu, socializmu a RVHP mnohem bliz, nez trhove prostredi Ruska a Azie. Pridelu cukru se diky vyvozu vyrobnich kvot mimo CR a likvidaci naseho cukrovarnictvi taky jeste dockame a nasledky sebevrazedne zemedelske politiky a dotacne podpory biopaliv uz citime pri kazdem pohledu na regal s chlebem v kramu, takze ta mouka na pridel taky neni neobolsevicke sci-fi.

Ani s tim pivkem a Islamem to neni tak jednoznacne. Nekdy si to nechte vysvetlit od nekoho, kdo zna Islam. Ale dovolim si rict, ze Arabove maji na obchazeni nabozenskych zakazu a prikazu minimalne stejny pocet zpusobu jako Zide.

> A aj ten najväčší odporca USA musí priznať, že Rusko je minimálne tak imperialistické ako USA.

A ted co. To jakoze odpurce USA musi byt pritelem Ruska? Jina moznost neexistuje? Jedinec, ktery nemiluje Rusko a zaroven kritizuje USA je nad vase chapani reality ?? [zmaten]

Navic, nevim zda lze porovnavat imperialni snahy zeme, ktera ma po cele planete pres 200 vojenskych zakladen se zemi, ktera si akorat strezi sve hranice.

153832

10.2.2008 16:22

RE: Aby sa neradovali predčasne

Sid 78.?.?.?

Reakce na 153832

No ja som mal hlavne pocit, že tu eventialita spojenectva Irán- Čína- Rusko proti USA bola vnímaná ako pozitívum a proti tomu som sa chcel postaviť, keďže už máme nejaké skúsenosti s komunizmom aplikovaného ruským spôsobom.

Samozrejme proti Rusku ako takému nič nemám. Je to európsky štát a Rusi sú európsky národ. Len keby nemali také tendencie veriť autoritatívnym vládam.

Nekritický nie som ani k USA, hlavne spôsob, akým podporovali Taliban a iných moslimských vymetencov proti sekulárnej vláde v Afganistane v 80-tych rokoch je dosť nechutný. Stále si však myslím, že v porovnaní s iránskou mullahkraciou je to demokracia, aspoň vo vzťahu k svojim obyvateľom.

153838

10.2.2008 23:36

RE: Aby sa neradovali predčasne

pdmlynek 66.?.?.?

Reakce na 153838

>Nekritický nie som ani k USA, hlavne spôsob, akým podporovali
>Taliban a iných moslimských vymetencov proti sekulárnej vláde
>v Afganistane v 80-tych rokoch je dosť nechutný.

No, USA podporovala v 1980-tých letech mujahadeeny bojovat proti Sovětským jednotkám v Afghánistánu. Pomáhat vyhnat komunisty z Afghánistánu (nebo jakékoliv jiné země) přeci není žádný hřích, ale něco co by se mělo oslavovat.

(Jinak USA Talibánskou vládu nikdy nepodporovala; podpora mujahadeenů skončila v 1987, a Talibán začal dobývat území v říjnu 1994.)

153890

11.2.2008 12:55

RE: Aby sa neradovali predčasne

Sid 78.?.?.?

Reakce na 153890

Sám nepodporujem komunizmus ale myslím, že v porovnaní s moslimskou vládou je to menšie zlo. V Afganistane navrhovali komunisti celkom pokrokové veci- všeobecná školská dochádzka, lekárska starostlivosť, sobáše až od 18 rokov. A toto tí zbožní vymetenci nedokázali prekúsnuť.

153946

12.2.2008 2:11

RE: Aby sa neradovali predčasne

pdmlynek 66.?.?.?

Reakce na 153946

Jo, chápu co tím myslíte, ale nemůžete se na to dívat očima roku 2008, ale očima 1980-tých letech. Byl to boj mezi komunismem a Západem. Jestliže Západ podpořil režim nebo lidi kteří bojovali oproti Sovětům, moc nezáleželo na tom jestli tito lidé měli úplně stejné pohledy na svět a morální kompas jako Západ. To znamenalo, že jestliže bylo potřeba vyhnat Sověty lidmi kteří měli krev na rukou, tak to bylo správné pro Západ je podpořit.

154012

7.2.2008 20:00

Tady jde o víc!!!!!!!!!!

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Přetržení kabelů nemůže ropnou burzu jakkoli ovlivnit. Tak důležitá věc má protekční postavení při komunikaci např. přes satelit. [smích]
Tady jde o informační blokádu blízkého východu. Američani tam chystají nějakou prasárnu a nechcou, aby se o tom svět rychle dozvěděl. A bude to brzo. Servisní lodě už jsou na cestě a do měsíce to bude opravený. [bliji] [bliji] [bliji]

153627

8.2.2008 6:17

RE: Tady jde o víc!!!!!!!!!!

Dan Kučera 217.?.?.?

Reakce na 153627

Doporučuji přečíst níže uvedený článek na stejné téma, moc zajímavé !

http://www.matrix-2001.cz/v2/default.aspx?aid=2543

153666

8.2.2008 9:44

RE: Tady jde o víc!!!!!!!!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 153627

Důležité informace pak půjdou přes AMERICKÝ satelit, o to nejspíš jde. Proč asi íránci založili svoji vesmírnou agenturu? Asi jim vaí filtrování správ přes ECHELON.

o.t.: rusové moc dobže vědí, proč posílají armádu na ochranu svých kabelů, takže bych nepovažoval teorii o úmyslném poškození kabelů za nereálnou

153676

8.2.2008 10:02

RE: Tady jde o víc!!!!!!!!!!

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 153676

Ropná burza může komunikovat i přes Rusko. Internetové spojení Íránu s Ruskem je sice slabé, ale na fungování jedné instituce to bohatě stačí.

153683

9.2.2008 13:49

RE: Tady jde o víc!!!!!!!!!!

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 153683

Upřesnění: Írán je propojený s Ruskem kabelem pod Kaspickým mořem, který je pro Američany nedostupný. Spojení Moskvy s jižním Ruskem ale není příliš dobré a nemá rezervu pro potřeby spojení Íránu se světem. Napojení Íránu na Internet přes Rusko tak může fungovat jen přes přístav Novorossijsk a kabel ITUR, který jde přes Istanbul a který se na Sicílii napojuje na komunikační dálnici Evropa-Asie. [smích]
Američani se můžou pokusit přerušit kabel ITUR v Černém moři. Proto ho ruská armáda hlídá. [naštvaný]
Pozn. Celkově je snaha posílat informace podmořskými kabely. Hodit kabel do moře je totiž jednodušší a levnější, než ho zakopávat do země. V několikakilomertové hloubce je kabel navíc lépe chráněn před útoky teroristů, než kdyby byl metr pod zemí a každej ho mohl vyhrábnout. [cool]

153771

9.2.2008 20:20

RE: Tady jde o víc!!!!!!!!!!

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 153771

[velký smích] [velký smích] Vidite, kdybych se podival na mapu, tak bych videl, ze Iran sousedi krome sousedu, kde by kabel jit prilis bezpecne nemohl i s Kaspickym morem. Mimo jine tato nahoda nebo nehoda povede Iran k hledani alternativy, ktera by neco podobneho do budoucna vyloucila. Taky mozna dite "sofistikovane" politiky velkeho klacku. Jednoducha reseni v pritomnosti vedou k tvrdym komplikacim v budoucnosti!

153794

8.2.2008 17:08

RE: Tady jde o víc!!!!!!!!!!

pikatchu 89.?.?.?

Reakce na 153676

No tak, jak můžou stíhačky ochránit kabely, pohozené v hloubce 1km a hlouběji? Nebo snad ruská armáda postaví každých 50 metrů kabelu potápěče s kalašnikovem?

153703

8.2.2008 18:05

RE: Vlečný sonary.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 153703

Vlečný sonary na letounech nebo vrtulnících odhalí ponorku na nějakých 10 km.

153707

8.2.2008 19:28

RE: Vlečný sonary.

Kevin 78.?.?.?

Reakce na 153707

Upresneni. Ne vlecny sonary, ale sonarove boje shazovane z letadel. Takovy sonar vleceny za stihackou si nedovedu predstavit. [smích]

Ale par desitek sonarovych boji rozhozenych z vrtulniku na presna mista kolem trasy kabelu, ktere se pres satelit spoji s vyhodnocovacim centrem docela spolehlive ohlida kabel pred lodemi nebo ponorkami pobliz. A pokud dojde k preruseni kabelu, opticke reflektometry zameri misto poruchy v realnem case s metrovou presnosti, valecna lod pobliz nachyta "pachatele" hned pri cinu a par bojovych letounu mu to vysvetli docela po lopate...

Ono se nevyplati podcenovat Ruskou techniku. Od padu socializmu uz par let ubehlo a Ruska armada ted nakupuje na Thaiwanu stejne jako US army... [chechtot]

153714

9.2.2008 12:59

RE: Vlečný sonary.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 153714

Upřesnění: Vlečný sonary se netahají za stíhačkou, ale za letounem, který létá pomalu a má velkou sílu ( v případě ruské armády se nabízí Tu-95 ). Sonarové bóje se shazují, pokud se ponorka může aktivně bránit ( vlečný sonar prozradí letadlo na nějakých 100 km ).

153769

9.2.2008 20:00

RE: Vlečný sonary.

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?

Reakce na 153714

>Ono se nevyplati podcenovat Ruskou techniku. Od padu socializmu
>uz par let ubehlo a Ruska armada ted nakupuje na Thaiwanu stejne
>jako US army... [chechtot]

US Army kupuje na Taiwanu? To je mi vskutku novinka. A co tam vlastne nakupuje? F-16, B-2 bombardery a asi vsechno mozne. Patrne jsem prehledl na letounech cedulku Made in Taiwan. Nevyplati se podcenovat Ruskou techniku. Skutecne? Jejich posledni uspech bylo sestreleni KAL 007. To byl Boeing 747 a civilni letadlo do ktereho strileli a nemohli se trefit. Nakonec se trefili, ale ne primo, letadlo se drzelo ve vzduchu skoro 10 minut. Ja bych je nepodcennoval!! [překvapení]

153799

10.2.2008 1:26

RE: Vlečný sonary.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 153799

Mate pravdu. Zato emericania zneskodnili Iran Air Flight 655 tak efektivne, ze 290 ludi na palube si ani nepiplo... Este ze sa to nakoniec dalo zvrhnut na to, ze emerikanci boli zmeteni z casovych pasiem...

153810

10.2.2008 2:49

RE: Vlečný sonary.

HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD 90.?.?.?

Reakce na 153799

Ruský pilot se pokusil navázat spojení s pilotem Boeingu. Pak vypustil výstražný světlice, který bouchly před Boeingem. Pak vystřelil výstražnou dávku svítících střel z kanonu a nakonec sundal Boeing řízenou střelou. To trvalo zhruba 10 minut.
Podle tebe měl sejmout civilní letadlo bez varování. [bliji]

153814

10.2.2008 11:21

RE: Vlečný sonary.

Saša 74.?.?.?

Reakce na 153814

Zmínka snad je o íránském civilním letadle sestřeleném americkou válečnou lodí U.S.S. Vincennes nad Iránem, 3.července 1988. Zavražděno bylo 290 osob včetně 66 dětí. Airbus A300B2 byl vybaven automatickým identifikačním zařízením “IFF” a na pravidelné lince. OSN odsoudila USA.

153824

10.2.2008 15:58

RE: Vlečný sonary.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 153814

Jiste a taky se rozvistil jako vanocni stromecek jisty novy system protizvdusne obrany SSSR. To jiste byla dostatecna cena za korejske civilni letadlo. Neni nad to mit dobre a duveryhodne spojence. Obvlzast velmoc je vynikajici partner pro malou zemi. Joo velkej bracha se za nas postavi.

153835

10.2.2008 18:23

RE: Vlečný sonary.

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?

Reakce na 153814

>Ruský pilot se pokusil navázat spojení s pilotem Boeingu. Pak
>vypustil výstražný světlice, který bouchly před Boeingem.
>Pak vystřelil výstražnou dávku svítících střel z kanonu a
>nakonec sundal Boeing řízenou střelou. To trvalo zhruba 10
>minut.

>Podle tebe měl sejmout civilní letadlo bez varování.

Ano letadlo rusaci sestrelili bez varovani. Pilot nemel k dispozici zadne svetlice, nebo nic takoveho. Je k dispozici zaznam z cerne-oranzove skrinky KAL 007, Jelcin ho predal Korejcum v roce 1992. O letu byl natocen dokumentarni film. Pilot stihacky zcela jasne komunikoval s velitelstvim a identifikoval letadlo jako dopravni. Ve tme zarilo jasne jak vanocni stromecek. Letadlo sestrelil infracervene navigovanou raketou a ta se ani poradne netrefila. Piloti zapasili o kontrolu letadla celych 10 minut nez narazilo na hladinu oceanu a do posledni chvile nemeli ani potuchy co se vlastne stalo. Byla to hnusna vrazda.
[bliji] [bliji] [bliji]

K tomu iranskemu sestrelu: Iranci namontovali do dopravniho letadla vojensky transponder a poslali letadlo proti americke valecne lodi. Kapitan se musel rozhodnout jeste nez letadlo mohli vizuelne identifikovat. Iranci obetovali dopravni letadlo kvuli antiamericke propagande. Byla to hnusna vrazda ze strany Iranu.
[bliji] [bliji] [bliji]

153839

10.2.2008 19:00

Shalom, Semtex!

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 153839

Díky za ukázkový příklad sionistické propagandy. Opravdu mnohokrát děkuji. Požádejte nadřízené o prémie... [bliji]

153842

10.2.2008 21:22

RE: Shalom, Semtex!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 153842

čakal si od neho niečo iné? Len klam a podvod. Nič iné

153870

10.2.2008 22:46

RE: Shalom, Semtex!

semtex seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com 192.?.?.?

Reakce na 153870

>čakal si od neho niečo iné? Len klam a podvod. Nič iné

Klamete sebe sama. Vysledky vysetrovani a dokumentace je jasna. Uverejneno take na wikipedii:
http://en.wikipedia.org/wiki/KAL_007

To musi snad byt kazdemu jasne. Pilot vedel ze strilel na civilni Boeing, protoze videl jasne pozicni svetla civilniho letadla a rady oken. Stihacka nemela svetelnou munici a piloti boeingu nevedeli do posledni chvile co se stalo. Rusaci se ani nenamahali vysilackou kontaktovat boeing. Jsou to sprosti vrahove.

153883

10.2.2008 23:18

RE: Shalom, Semtex!

vodnik007 71.?.?.?

Reakce na 153883

Strilet do civilniho letadla je v kazdem pripade neomluvitelny barbarsky akt.
Ovsem, nevim jak v dobe tohoto pripadu ale drive, rusti piloti nemohli vysilat na frekvencich zapadniho sektoru.
Viktor Belenko, kdyz uletl do Japonska, tak take nemohl komunikovat a proste pristal, jak nasel moznost.

153886

10.2.2008 23:47

RE: Shalom, Semtex!

Kevin 78.?.?.?

Reakce na 153883

>Klamete sebe sama. Vysledky vysetrovani a dokumentace je jasna.
>Uverejneno take na wikipedii:

Neni co dodat... Co takhle SKUTECNE OFICIALNI materialy z vysetrovani? Nebo staci zmanipulovat wikipedii a zmeni se historie ???

Vložený obrázek

Realita je totiz takova, ze tenkrat ve vzduchu byla TRI letadla. To nestastne Korejske, s navigacnim systemem hacknutym tak, ze piloti byli presvedceni ze jsou daleko v mezinarodnim uzemi a ze leti po planovane trase, rozmerove podobny RC-135 Rivet Joint naslapany radiovym pruzkumnym zarizenim v radarovem stinu nestastne KAL 007 o necelych 50 km dal a SR-71 Blackbird krouzici kolem Sovetske hranice pro podrobnejsi pruzkum a snimkovani radarovych a obrannych postaveni ktere o sobe dali vedet zapnutim radaru.

Cela akce mela jediny ukol. Odhalit a zmapovat v roce 1981 zavedeny elektronicky obranny system zalozeny na nove radarove technologii a centralnim sberu dat. Z drahy odchylene KAL 007 nabudilo cely system Sovetske protivzdusne obrany a zarizeni v dalsich letadlech mapovalo polohy a frekvence radarovych systemu. Cela akce byla pro USA uspechem tak nebo onak. Pokud by k sestreleni nedoslo, nikoho by to nestvalo nebot dulezita data byla ziskana. Sestrel byl jen tresnicka na dortu a bonus navic umoznujici obvinit Sovety.

Nerad bych se dozil dne, kdy ma vlast jako USraelsky spojenec nejvernejsi bude ve stejne pozici jako kdysi Korea. Docela si totiz umim predstavit letadlo CSA plne rekreantu na trase do Izraele, jak OMYLEM narusuje vzdusny prostor treba Iranu nebo Turecka...

153889

10.2.2008 23:56

RE: Shalom, Semtex!

pdmlynek 66.?.?.?

Reakce na 153889

>Realita je totiz takova, ze tenkrat ve vzduchu byla TRI letadla.
>To nestastne Korejske, s navigacnim systemem hacknutym tak, ze
>piloti byli presvedceni ze jsou daleko v mezinarodnim uzemi a ze
>leti po planovane trase, rozmerove podobny RC-135 Rivet Joint
>naslapany radiovym pruzkumnym zarizenim v radarovem stinu
>nestastne KAL 007 o necelych 50 km dal a SR-71 Blackbird krouzici
>kolem Sovetske hranice pro podrobnejsi pruzkum a snimkovani
>radarovych a obrannych postaveni ktere o sobe dali vedet zapnutim
>radaru.

ZDROJ??

153893

10.2.2008 22:43

RE: Vlečný sonary.

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 153839

>Podle tebe měl sejmout civilní letadlo bez varování.

Sestrelit civilni letadlo je prasecina at uz s varovanim nebo bez nej. Je to zlocin, ktery se neda nicim omluvit. Ani nesmyslnym tvrzenim, ze na varovani pilot neodpovedel. Co mel po varovnych vystrelech asi delat? Zastavit u chodniku a legitimovat se?

153884

11.2.2008 0:21

RE: Vlečný sonary.

Saša 74.?.?.?

Reakce na 153884

Zlí Sověti po hodině letu nad bývalým SSSR a několikerém varování, visuelním kontaktu sestřelili civilní
KAL 007.
O pět let dříve byl přinucen k přistání ve zlém SSSR let
Stejné společnosti KAL 009.

Hodní Američané sestřelili bez varování („omylem“) v létě 1988 civilní let IR 655 nad Íránským vzdušným prostorem v 25 mil širokém civilním koridoru k letišti Dubai několik minut před přistáním. IR 655
Posádka U.S.S. Vincennes dostala vyznamenání za „hrdinný úspěch“. [bliji]

153895

11.2.2008 2:14

RE: Vlečný sonary.

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 153895

>Posádka U.S.S. Vincennes dostala vyznamenání za „hrdinný úspěch“.

A to ma byt omluva za exekuci vice nez sedesati lidi z nich 23 byli deti mladsi 12 let?
Pilot Osipovc sam priznal : Poznal jsem podle dvou rad oken, ze se jedna o Boeing. Vim, ze to bylo civilni letadlo. Ale to pro mne nic neznamena. Je jednoduche predelat civilni letadlo pro vojenske vyuziti. (To jiste, Rusove s tim maji skutecne obrovske zkusenosti.)
Uz jen z teto vypovedi je zrejme, ze se jedna o barbarsky cin, cloveka s naprosto vygumovanym mozkem.
Navic by mne zajimalo, co ti americti spioni v letadle Korejske pravidelne linky chteli vyspionovat behem kratkeho preletu nad cipeckem Kamcatky a Sachalinu, kde neni zadna populace a kde lisky davaji dobrou noc.
Co kdybychom podle tehle teorie sestrelili kazde Ruske civilni letadlo, ktere preleti nad sebemensim cipeckem Evropy, protoze se kvuli povetrnostnim podminkam uchylilo nepatrne od kursu?
Me by Saso zajimalo, jak vy byste dokazal zit s vedomim, ze jste spachal masovou vrazdu? Jestli byste se take obhajoval tim, ze kdyz vrazdi druzi, mohu ja tez.
Pane Kevine pokud mate seriozni dukazy o tom, ze se vse odehralo jinak, muzete doplnit obsahlou zpravu ve Wikipedii novymi poznatky. Tak Wikipedia pracuje.

153903

11.2.2008 2:21

RE: Vlečný sonary.

Saša 74.?.?.?

Reakce na 153903

>Me by Saso zajimalo, jak vy byste dokazal zit s vedomim, ze jste
>spachal masovou vrazdu? Jestli byste se take obhajoval tim, ze
>kdyz vrazdi druzi, mohu ja tez.

Žádné vraždy neomlouvám, to děláte přece Vy pane Semeráde.
Rasisticky Vám není líto 60 dětí v Íránském, ale zlým Sovětům budete 23 dětí vyčítat. USA snad podle Vás nejsou Sověti, ale ani ti jistě odsouzeníhodný Sověti nedávali za zločin vyznamenání. V Rusku se podstatně změnil režim pokud jste nepostřehl a tak by jste snad sestřeloval Americká letadla, no to snad né! [zmaten]

153905

11.2.2008 4:30

RE: Vlečný sonary.

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 153905

>Žádné vraždy neomlouvám, to děláte přece Vy pane
>Semeráde.

Proc lzete? Kde ja omlouvam nejake vrazdy?

>Rasisticky Vám není líto 60 dětí v Íránském, ale zlým
>Sovětům budete 23 dětí vyčítat.

Proc lzete? Kde jsem napsal, ze mi neni lito nejakych 60 deti v Iranskem (co v Iranskem? Tomu dokonce ani nerozumim.)

>USA snad podle Vás nejsou
>Sověti, ale ani ti jistě odsouzeníhodný Sověti nedávali za
>zločin vyznamenání.

Rec je o sestreleni Korejskeho civilniho letadla a vrazde 60ti cestujicich s posadkou. Netahejte sem USA a vase vymysly. Znovu opakuji, tim ten zlocin neomluvite. Ani zadnym jinym klickovanim a vymysly toho, co jsem nenapsal.

>V Rusku se podstatně změnil režim pokud
>jste nepostřehl

Ne to jsem opravdu nepostrehl. Ja vim, ze se v Rusku rezim prejmenoval, ale ne ze se zmenil. Coz ovsem zase neomlouva, to ze vedome sestrelili civilni letadlo.

>a tak by jste snad sestřeloval Americká
>letadla, no to snad né!

Co to blabolite? Proc ja bych mel sestrelovat nejaka letadla, kdyz zrovna vam se marne snazim vysvetlit ze je to prasarna.

153907

11.2.2008 5:56

RE: Vlečný sonary.

Saša 74.?.?.?

Reakce na 153907

Celá debata začala příspěvkem o relativně nedávném sestřelení Íránského civilního letadla s 290 osobami na palubě včetně 66 dětí. Vy jste do toho namotal dřívější sestřelení Korejského letadla KAL 007 včetně zdramatizovaného filmu. Jistě obdobně vražedné, za jiných podmínek a dnes neexistujícím státem. Řada reakcí se s Vámi loučila pozdravem Shalom, Semtex! Stále se držíte toho KAL 007 mimochodem s menšími lidskými ztrátami a za nic na světě nechcete ani slyšet o řádění Američanů. Když budu hodně shovívavý tak se snažíte zamluvit jednu prasárnu druhou. Naposledy to byly Spojené Státy, kdo zavraždil zcela bezdůvodně 290 lidí nad Íránským územím. Snad o tom také jednou Hollywood natočí film, snad i s tím odmněňováním „za hrdinství“ a tvrdošíjným tvrzením tehdy vicepresidenta a válečného zločince G.W.Bushe, že se Iránu neomluví, ač zločin tehdy odsoudil celý svět.
Wiki
Sea of Lies, Newsweek, July 13, 1992

153912

11.2.2008 7:42

RE: Vlečný sonary.

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 153912

>Celá debata začala
>příspěvkem o relativně nedávném sestřelení Íránského
>civilního letadla s 290 osobami na palubě včetně 66
>dětí.

O nikoliv. Racte se podivat o prispevek vyse. S tim Iranskym letadlem prispechal honem neznamy anonym po poznamce o ucinnosti Ruskych zbrani v souvislosti se sestrelenim letadla Korejskeho. Opet mlzite.

> Vy jste do
>toho namotal dřívější sestřelení Korejského letadla
>KAL 007 včetně zdramatizovaného filmu.

Vsechno se vam to nejak popletlo. Ja jsem na prispevek o sestreleni Korejskeho letadla reagoval, nevlozil jsem ho sem prvni, a nemluvil jsem o zadnem filmu. Proc si porad vymyslite?

>Jistě obdobně
>vražedné, za jiných podmínek a dnes neexistujícím státem.
>Řada reakcí se s Vámi loučila pozdravem Shalom, Semtex!

Jak rikam, mate to vse popletene. Nejsem Semtex a nikdo se se mnou neloucil pozdravem Shalom.

>Stále se držíte toho KAL 007 mimochodem s menšími lidskými
>ztrátami a za nic na světě nechcete ani slyšet o řádění
>Američanů. Když budu hodně shovívavý tak se snažíte
>zamluvit jednu prasárnu druhou.

Zadnou prasarnu jsem nikde nazamlouval a ani se ji nesnazil kryt tak, jak se snazite vy kryt zlocin Ruska. Sestreleni Korejskeho nebo Iranskeho, nebo Papuanskeho, nebo jakehokoliv civilniho letadla je stejna prasarna. Ja narodnosti nesortuji jako vy. Vase tvrzeni, ze zlocin spachali obcane dnes uz neexistujiciho statu, to je skutecne skvela ukazka demagogie. Take nevim o zadnem radeni USA. USA se z te prasarny nevyvlekli a cely incident priznali, narozdil od Rusu. Rodinam vyplatili dost vysoke financni castky. Jak se omluvili Rusove za svuj zlocin.

>Naposledy to byly Spojené
>Státy, kdo zavraždil zcela bezdůvodně 290 lidí nad
>Íránským územím.

Ale jdete. Toto se stalo v Iransko -Iracke valce v roce 1988. V USA muslimsti fanatici zavrazdili behem jednoho dne v roce 2001 tri a pul tisice lidi a zlikvidovali ctyri civilni letadla s cestujicimi i posadkami.

153917

11.2.2008 8:29

RE: Vlečný sonary.

Saša 74.?.?.?

Reakce na 153917

>Toto se stalo v Iransko -Iracke valce v roce 1988. V
>USA muslimsti fanatici?

Jste si s tím jist?

Seberád a Semtex jestli jsem poplet tak žádné neštěstí jste oba věřící fanatici - víra není zločin, ale omlouvání zločinu páchne!
Neomlouvám sestřelení KAL 007, ale sestřelení IR 655 nad Íránem americkou lodí U.S.S. Vincennes byl zločin větší a to Vy nechcete slyšet.

153927

11.2.2008 8:53

RE: Vlečný sonary.

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 153927

>Neomlouvám sestřelení KAL 007, ale sestřelení IR 655 nad Íránem americkou lodí U.S.S. Vincennes byl zločin větší a to Vy nechcete slyšet.

Sestreleni civilniho letadla je zlocin. Zlocin ktery nemuze byt vetsi nebo mensi jenom proto, ze vy jste rusofil a nenavidite USA. Prectete si po sobe co pisete a pak rikejte, kdo je tady fanatik. Nebo si snad opravdu myslite, ze pilot ktery to civilni letadlo sestreluje ma spocitane cestujici? Rusove sestrelili to letadlo umyslne, vedeli, ze je to civilni letadlo. Ten Rusky pilot videl, ze se jedna o civilni letadlo, americane kteri udajne sestrelili to letadlo z lodi ho meli jen na radaru. Bylo to ve valecne zone, kde operovali stihacky obou statu Iraku i Iranu.

153929

11.2.2008 11:53

RE: Vlečný sonary.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 153929

Rusi zostrelili lietadlo nad vlastným územím, ďaleko mimo letové trasy. Američania zostrelili lietadlo v letovom koridore a v oblasti, kde nemali čo hľadať.

153943

11.2.2008 21:25

RE: Vlečný sonary.

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 153943

>Rusi zostrelili lietadlo nad vlastným územím, ďaleko mimo
>letové trasy. Američania zostrelili lietadlo v letovom koridore
>a v oblasti, kde nemali čo hľadať.

Vite to uz tak byva, ze civilni letadla, zejmena transkontinentalnich letu preletaji pres cizi uzemi. To Korejske letadlo se z kursu neuhlo ani o pid, pouze letelo primejsim smerem. To muze byt zpusobeno pocasim a povetrnostnimi podminkami, ktere jsou v teto oblasti extreme nepriznive. Letadlo bylo sestreleno nad morem, nikoliv nad nejakym uzemim. Letadlo krizovalo pred tim cipecek Sachalinu, coz je pusta neobydlena oblast, kde neni co spionovat. Rusove dobre vedeli, ze se jedna o civilni letadlo pravidelne Korejske letecke linky. Sestrelili ho v miru a v oblasti, kde nemohlo v zadnem pripade Rusko ohrozovat nejakou spionazi. Jen jeste na zaver k tomu vlastnimu uzemi. Kurilskou oblast, kde bylo letadlo sestreleno Rusove neopravnene anektovali po roce 1945, pres nesouhlas Japonska, kteremu patrila. Je to kradez nebot Rusove Japonsko neporazili a na zabirani jeho uzemi nemaji zadny narok. Navic nad ukradenym uzemim blokuji civilni leteckou dopravu z USA do Asie a nesmyslne prodluzuji trasu letu, cimz zvysuji procento nehod, ceny letu a spotrebu pohonnych hmot. To vse uhrnem je primitivni sabotaz mezinarodniho civilniho letectvi na kterem se diky technicke nedokonalosti ruska civilni letadla nepodileji.

153978

11.2.2008 23:19

RE: Vlečný sonary.

Kevin 78.?.?.?

Reakce na 153978

>Vite to uz tak byva, ze civilni letadla, zejmena transkontinentalnich letu preletaji pres cizi uzemi.

Naprosty souhlas. A prave proto, ze preletaji existuje neco jako mezinarodni letecke koridory, presne urcene a garantovane mezinarodnimi dohodami. Zkuste si tipnout co by se asi stalo, kdyby si chtel treba pilot Japonskych nebo Britskych aerolinek "zkratit cestu" pres zakazanou oblast nad Pentagonem, Areou 51, nebo treba pres komplex v Dimone...

>To Korejske letadlo se z kursu neuhlo ani o pid, pouze letelo primejsim smerem. To muze byt zpusobeno pocasim a povetrnostnimi podminkami, ktere jsou v teto oblasti extreme nepriznive.

Tak moment. Neodchylilo se z kurzu ani o pid, nebo letelo primejsim smerem ??? Tady si nekdo sproste protireci.

Skutecny kurz KAL007 plnou carou, mezinarodni koridor a planovany kurz carkovane... Kdyby slo letadlo 10 nebo 50 kilometru mimo kurz, nepovim slovo, ale pres 500 kilometru je u mne trochu moc na "omyl".

Vložený obrázek

>Letadlo bylo sestreleno nad morem, nikoliv nad nejakym uzemim.

Jen nekolik minut PO preletu nad Sovetskym uzemim, jeste v Sovetskem vzdusnem prostoru a nad morem, ktere oficialne patrilo SSSR...

> Letadlo krizovalo pred tim cipecek Sachalinu, coz je pusta neobydlena oblast, kde neni co spionovat.
>Sestrelili ho v miru a v oblasti, kde nemohlo v zadnem pripade Rusko ohrozovat nejakou spionazi.

Chcete snad spochybnit i prava Sovetskeho svazu na Kamcatku? Nebo o ni radsi cudne mlcite a tvarite se ze tech par set km ve vzdusnem prostoru ZSSR nad Kamcatkou to letadlo ani nebylo a mluvite jen o malem cipecku neobydleneho Sachalinu?? Navic, zkuste si pomoci pravitka na mape skontrolovat fakt, ze dalsi let po stejnem kurzu by KAL 007 zavedl znovu nad Sovetske uzemi a navic do oblasti tajnych zakladen Severomorske flotily a raketovych zakladen v Jakutsku...

>Jen jeste na zaver k tomu vlastnimu uzemi.
>Kurilskou oblast, kde bylo letadlo sestreleno Rusove neopravnene anektovali po roce 1945, pres nesouhlas Japonska, kteremu patrila. Je to kradez nebot Rusove Japonsko neporazili a na zabirani jeho uzemi nemaji zadny narok.

Doufam, ze stejny vyklad mezinarodniho prava pouzijete i na uzemi, ktere meli podle OSN po roce 1947 patrit Palestine a ktere naprosto bez jakychkoli pravnich duvodu zabira Izrael...

Vložený obrázek.


>Navic nad ukradenym uzemim blokuji civilni leteckou dopravu z USA do Asie a nesmyslne prodluzuji trasu letu, cimz zvysuji procento nehod, ceny letu a spotrebu pohonnych hmot. To vse uhrnem je primitivni sabotaz mezinarodniho civilniho letectvi na kterem se diky technicke nedokonalosti ruska civilni letadla nepodileji.

Tak na tohle ani neminim odpovidat. Puvodne jsem myslel, ze mistr Semerad spada pod skupinu F60, ale na tohle je snad i samostatne cislo diagnozy...

153997

12.2.2008 0:28

RE: Vlečný sonary.

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 153997

>Tak moment. Neodchylilo se z kurzu ani o pid, nebo letelo
>primejsim smerem ??? Tady si nekdo sproste protireci.

Pane Kevin, kurz byl Anchorage Alaska do Soul jizni Korea. Mate pred sebou mapu, tak se na ni podivejte. Jeste jednou. Pilot po startu z Alasky zapnul automatickeho pilota a ten drzel kurz. K poruseni mezinarodniho leteckeho koridoru nedoslo. Ten neni vymezen na pid presne a zadny let neprobiha presne stejne. Pokud jste letel nekolikrat stejnou trasu mezi kontinenty date mi za pravdu ze delka letu se muze lisit o hodiny a stovky mil navic.

>Skutecny kurz KAL007 plnou carou, mezinarodni koridor a planovany
>kurz carkovane... Kdyby slo letadlo 10 nebo 50 kilometru mimo
>kurz, nepovim slovo, ale pres 500 kilometru je u mne trochu moc
>na "omyl".

Znovu, to letadlo bylo civilni a nemelo zadny duvod menit kurz k provadeni spionaze. Na neco takoveho meli Americane uz tenkrat Lockheed SR-71 Blackbird o jehoz sestreleni se pokoušelo mnoho letadel, raket i lidí, ale nikdy se jim to nepovedlo.

>Jen nekolik minut PO preletu nad Sovetskym uzemim, jeste v
>Sovetskem vzdusnem prostoru a nad morem, ktere oficialne patrilo
>SSSR...

Par mil nad uzemim, kde lisky davaji dobrou noc. O tom uz tu byla rec dvakrat.

>Chcete snad spochybnit i prava Sovetskeho svazu na Kamcatku? Nebo
>o ni radsi cudne mlcite a tvarite se ze tech par set km ve
>vzdusnem prostoru ZSSR nad Kamcatkou to letadlo ani nebylo a
>mluvite jen o malem cipecku neobydleneho Sachalinu??

Ne nic nezpochybnuji. Opet se podivejte na mapu. Cip Kamcatky preletelo civilni letadlo bez jakychkoliv problemu a pokracovalo dalsich nejmene 700 km bez naznaku nejakeho utoku.

>Doufam, ze stejny vyklad mezinarodniho prava pouzijete i na
>uzemi, ktere meli podle OSN po roce 1947 patrit Palestine a ktere
>naprosto bez jakychkoli pravnich duvodu zabira Izrael...

Jdete do haje s vasimi blaboly o Palestine, to sem vubec nepatri, ani ty priblble mapy pana Trodase, ktere sem vyvesil uz alespon padesatkrat. Tady jste ukazal o co vam jde.

>Tak na tohle ani neminim odpovidat. Puvodne jsem myslel, ze mistr
>Semerad spada pod skupinu F60, ale na tohle je snad i
>samostatne cislo diagnozy...

Jiste na to nemate co odpovedet, nebot je to historicka skutecnost. Zmuzete se tak pouze na zaverecnou urazku, ze. Co jste tady obhajil tou vasi litanii? Sprostou a vedomou vrazdu vice nez sedesati lidi? Tak to si jenom myslite.

154006

12.2.2008 9:33

RE: Vlečný sonary.

Saša 74.?.?.?

Reakce na 154006

Pane Semerád, KAL 007 zabloudil 660Km nad USSR, pravidelně hlásil svoji polohu a nikdo si ničeho nevšiml. No nic, nad USA radši zkoušet bloudit nebudeme.

Vysvětlete nám teď, jak to bylo o pět let později se sestřelením IR 655 nad Íránem, kde zahynulo 290 osob. To bylo tam, kde mělo být a pro změnu ho sestřelili Amíci.

G.W.Bush tehdy řekl: "I will never apologize for USA. I don't care what the facts are." /Nikdy se nebudu omlouvat za USA. Je mně jedno, jaká je skutečnost.

Vy s ním určitě budete souhlasit, chcete také vyznamenání, když ho přece dostala již ta posádka U.S.S. Vincennes za „hrdinný úspěch“. Proč by jste ho neměl dostat Vy za kecání nesmyslů?

154026

13.2.2008 4:47

RE: Vlečný sonary.

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 154026

>Pane Semerád, KAL 007 zabloudil 660Km nad USSR, pravidelně
>hlásil svoji polohu a nikdo si ničeho nevšiml. No nic, nad USA
>radši zkoušet bloudit nebudeme.

Tak uz naposled. Neexistuje na Svete zeme, ktera umyslne sestreluje civilni letadla, ktera preletaji nad casti jejiho uzemi. Notabene uplne pusteho s vysvetlenim, ze by se mohlo jednat o spionazni letadlo prevlecene za civilni. Nad USA az do te doby Aeroflot letal a nikdo je nesestrelil. Po tomto zlocinu, Reagan az do poloviny devadesatych let zakazal Ruskym linkam preletat a pristavat na uzemi USA.

>Vysvětlete nám teď, jak to bylo o pět let později se
>sestřelením IR 655 nad Íránem, kde zahynulo 290 osob. To bylo
>tam, kde mělo být a pro změnu ho sestřelili Amíci.

Vysvetleni od jineho ctenare je zde :
http://www.zvedavec.org/nazory_2456.htm#ptr153956

>G.W.Bush tehdy řekl: "I will never apologize for USA. I don't
>care what the facts are." /Nikdy se nebudu omlouvat za USA. Je
>mně jedno, jaká je skutečnost.

To jste si upravil podle sveho vkusu. takhle to nikdo nerekl.

>Vy s ním určitě budete souhlasit, chcete také vyznamenání,
>když ho přece dostala již ta posádka U.S.S. Vincennes za
>„hrdinný úspěch“. Proč by jste ho neměl dostat Vy za
>kecání nesmyslů?

Nechte si ty vase urazky, plkani a nerozhodujte za mne s cim souhlasim a s cim ne. Nesouhlasim tady celou dobu s utoky na civilni letadla, coz vy nemuzete ztravit. Ja se zabyvam skutecnostmi.

154083

13.2.2008 6:21

RE: Vlečný sonary.

Saša 74.?.?.?

Reakce na 154083

>To jste si upravil podle sveho vkusu. takhle to nikdo nerekl.

Lžete.


ČTVRTÁ ŘÁDKA SHORA
"I will never apologize for U.S.A. - I don't care what the facts are." -George Bush


Před koncem rozhovoru na CNN
MORTON: When a crippled U.S. plane landed without permission at a Chinese air base in 2001, the U.S. ambassador apologized. "We are very sorry the entering of China's air space and the landing did not have verbal clearance but very pleased the crew landed safely." Be nice, so the Chinese will release the crew, and they did. On the other hand, when the U.S. shot down an Iranian airliner in 1989, the first President Bush said, "I will never apologize for the United States of America. I don't care what the facts are."

154084

13.2.2008 6:48

RE: Vlečný sonary.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 154083

Pravda urazkou muze byt uz pro ideologickeho vola odklon od stranicke pravdy, ze ano? Takova svatokradez. Mimoto USA maji ze severu Kanadu z jihu Mexiku a z tech zbylich stran oceany. Takovy pitomec, ktery by riskoval po kubanske krizi drazdil PVO USA by se tezko hledal. Chtel bych videt ten mazec, kdyby nejake letadlo omylem vlitlo do zakazaneho leteckeho koridoru na uzemi USA. Stejne tak by se tezko hledal pitomec, ktery by po sestrelu korejskeho letadla zkusil provokovat Moskvu. Cina v 60-tych letech psala diplomaticke protestni noty ohledne naruseni sveho vzdusneho prostoru spionaznimi letouny USAF. Rusove proste jedno letadlo sundali strelou zeme-vzduch a bylo po ptakach.

154087

13.2.2008 7:03

RE: Vlečný sonary.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 154083

http://www.blisty.cz/2006/6/16/art29008.html
Akorat ni hlava nebere, kdyz slo o omyl proc piloti KAL 007 nereagovali na vystraznou palbu a nebylo s nim i mozne navazat radiove spojeni? [překvapení] [zmaten]

154090

13.2.2008 7:48

RE: Vlečný sonary.

Rene Bartosek 75.?.?.?

Reakce na 154083

http://www.geocities.com/ke007us/
http://video.google.com/videoplay?docid=-4136846576945143477
Tady mate na Discovery ten spionazni letoun, o kterem nevite. Ono toho bylo ve vzduchu vice. Muj osobni nazor, ze slo o tajnou operaci. KAL 007 byl pouzit jako kamuflaz. Mel kryt svoji pritomnosti spionazni Boeing. V pripade uspechu by byli ziskany informace beze ztrat a Soveti by meli dolu svuj respekt a vojenskou reputaci. V pripade neuspechu by doslo ke setrelu, s tim ze informace by byli ziskany taky a navic by to slo pouzit politicky pro snizeni mezinardni prestize SSSR. Vskutku operace, kdy mise je vzdy "uspesne" splnena. Nekdy bych uvital fakt ten emotikon pro odplivnuti.

154091

11.2.2008 7:31

RE: Vlečný sonary.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 190.?.?.?

Reakce na 153903

vidite semerade a prave temhle lidem prispivate na platy .. typkum s vysokoskolskym vzdelanim (pilot) a vygumovanym mozkem (vojak)

btw semerade, vite co to znamena armada? to znamena nemyslet a vykonat rozkaz, kdyz nevykonate rozkaz, prijde trest, posle situace a stavu (valka, mir) se urcuje vyse trestu, ale vetsinou je vojensky trest podstatne prisnejsi, nez srazky na premiich (pokud nevykonate rozkaz v civilu)

mno a armada semerade, je tu proto, aby byly valky a valky proste musi vest vygumovani mozci i mozecci, protoze nevygumovany by utekl

nebyl to barbarsky cin cloveka - jedince, ale barbarsky cin armady - skupiny

zrovna ted armada prave ve vasem jmenuvykonava dalsi barbarsky cin a VY za to platite semerade

byl jste nekdy v armade semerade?

153916

11.2.2008 9:50

RE: Vlečný sonary.

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 153916

>byl jste nekdy v armade semerade?

Smim se zeptat mistre, kdo se pta a na co potrebuje takovou informaci v diskusi o sabotazich na podmorskem kabelu?

153930

11.2.2008 22:05

RE: Vlečný sonary.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 190.?.?.?

Reakce na 153930

prominte, zapomel jsem vas citovat
napsal jste:
Uz jen z teto vypovedi je zrejme, ze se jedna o barbarsky cin, cloveka s naprosto vygumovanym mozkem.

a cele to je reakci na tuto vasi poznamku, protoze pisete nesmysly a opomijite zakladni fakta ... tahate emoce (soucit) tam kam nepatri (vojensky zasah)

zodpovedny je ten kdo vydal rozkar nebo ten kdo dal rozkaz vydat rozkaz

v demokracii (coz neni pripad sovetskeho pilota), jsme zodpovedni vsichni, pokud budeme mit radar usa na nasem uzemi, je to NASE vina, protoze MY jsme si ty lidi, co nam ho tu postavi, zvolili

pilot je jenom nastroj a pevne doufam, ze nasim vojenskym pilotum to bude take jedno v podobne situaci

153985

11.2.2008 9:20

RE: Vlečný sonary.

Semerad semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com 76.?.?.?

Reakce na 153916

>zrovna ted armada prave ve vasem jmenuvykonava dalsi barbarsky cin a VY za to platite semerade

Mylite se, ja zadnou armadu nemam a mym jmenem tudiz nic nevykonava. Chtel bych se ale zeptat v jakem uzasnem kralovstvi zijete VY, ze tam nemate armadu a neplatite dane?

153932

13.2.2008 6:50

RE: Vlečný sonary.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 200.?.?.?

Reakce na 153932

mylite se vy, armadu mate a vzhledem k tomu, ze jste obcanem demokratickeho statu, tak se, stejnou merou jako kazdy jiny dospely a dusevne zdravy obcan cr (pokud do teto skupiny nepatrite, pak se omlouvam), podilite na rozhodovani o tom, co armada dela a kde to dela

cili i diky vam je ted mala cast nasi armady nekde a sem tam do nekoho strili a sem tam do ni nekdo strili

ziju v jizni americe, dane platim v cechach, tudiz, mne ta armada, na kterou spolecne prispivame, alespon nema tendence branit a dokonce doufam, ze sem nekdy vyrazi, az bude usa tahnout na venezuelu ...

nicmene ... ja nejsem ten, kdo se brani zodpovednosti, ja nejsem ten, kdo mluvi o pilotovi, ktery vykonava rozkaz, jako o vygumovanem mozku ... chapu, ze vy jste ten clovek, co oznaci za vygumovany mozek kohokoliv, koho nepochopi ... v cechach je zcela normalni si delat srandu ze zelenejch mozku atd [smích] ovsem malokdo se zamysli, co by bylo, kdybychom armadu nemeli

armada a technologie jsou to co zaridilo, ze mame to co mame a ze se mame tak dobre jak se mame a ze muzeme prudit zbytek sveta a este vo tom takhle blbe krafat po internetu

semerade, proc vlasnte nejdete do armady ... ocividne nejste tak vygumovany mozek, mohl byste nasi zemi velmi prospet [smích] uvazujte o tom

154085

11.2.2008 13:59

Iránský sestřel

Balu 193.?.?.?

Reakce na 153839

Sestřelení toho Iránského letadla byl věnován jeden z dílů seriálu "Letecké katastrofy". Dopravní letadlo mělo vlastní trasponder, ale letadlová loď zachytila signál transponderu stíhačky připravující se ke startu na blízkém letišti. Ta americká loď vplula do oblasti takřka z vlastní iniciativy - kapitán chtěl pomici jinému US plavidlu, které tam bojovalo. Nebyl tam poslám velitelstvím. Kapitán se sice domníval, že se nachází v mezinároních vodách, ale nacházel se ve vodách Iránu, shodou okolností přímo v trase toho dpravního letadla.
K neštěstí došlo díky tomu, že kapitán nevěděl, kde se s lodí nachází, obsluha radaru chybně identifikovala letadlo a hlásila jeho klesání, 7 z 10 pokusů o navázání komunikace proběhlo na vojenském kanálu a v těch 3 na civilním kanálu bylo voláno letadlo pohybující se na kurzu x rychlostí y. Ta rychlost byla určena vzhledem k zemi, ale piloti měli k dispozici rychlost vzhledem k vzduchu. Vzniklý rozdíl tvořený rychlostí větru způsobil, že piloti to volání ignorovali.
Výsledkem bylo, že se kapitán zachoval správně, protože vzhledem k dostupným informacím adekvátně chránil loď a posádku.
Tolik informace ze jmenovaného dokumentárního seriálu. Natočili ho snad Iránci?

153956

11.2.2008 0:23

RE: Vlečný sonary.

pdmlynek 66.?.?.?

Reakce na 153714

>Od padu socializmu
>uz par let ubehlo a Ruska armada ted nakupuje na Thaiwanu stejne
>jako US army... [chechtot]

ZDROJ!

153896

7.2.2008 21:52

Nechajme sa prekvapit,

Igor 89.?.?.?

co vypadne ako dalsia oblast:
-eletricke hospodarstvo
-transport
-energeticke hospodarstvo
Zasa to bude nejak nahoda, najskor este vplyv 2007 TU24. NIe, urcite to nieje naschval, bol to ten velky kamen.

153636

Příspěvků: 81

07.02. 05:17 TS  Iran neni offline.
07.02. 10:56  RE: Iran neni offline.
07.02. 16:05 TS  RE: Iran neni offline.
07.02. 12:12 person00  RE: Iran neni offline.
07.02. 19:03 Lksh  RE: Iran neni offline.
07.02. 20:13 TS  RE: Iran neni offline.
07.02. 20:30 SandWalker  RE: Iran neni offline.
07.02. 20:23 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Spojení je narušený.
07.02. 10:00 Vladimír Bílý  dobře
07.02. 10:34  RE: dobře
07.02. 11:09  muslimové a úroky
07.02. 14:16 MedaBeda  RE: muslimové a úroky
07.02. 15:37 spravedlivý  RE: muslimové a úroky
07.02. 20:44  RE: muslimové a úroky
07.02. 23:37 jozin z bazin  RE: muslimové a úroky
07.02. 11:38 Zdenda  Islám a úroky
07.02. 12:37 z.a.p  RE: Islám a úroky
07.02. 13:00  RE: Islám a úroky
07.02. 13:35 Aja  Islamske banky
07.02. 23:03 MedaBeda  RE: Islamske banky
07.02. 18:59 Sid  Aby sa neradovali predčasne
08.02. 03:31 Rene Bartosek  RE: Aby sa neradovali predčasne
09.02. 21:42 lubos  RE: Aby sa neradovali predčasne
09.02. 23:30 MedaBeda  RE: Aby sa neradovali predčasne
10.02. 11:44 Sid  RE: Aby sa neradovali predčasne
10.02. 15:11 MedaBeda  RE: Aby sa neradovali predčasne
10.02. 14:46 Kevin  RE: Aby sa neradovali predčasne
10.02. 16:22 Sid  RE: Aby sa neradovali predčasne
10.02. 23:36 pdmlynek  RE: Aby sa neradovali predčasne
11.02. 12:55 Sid  RE: Aby sa neradovali predčasne
12.02. 02:11 pdmlynek  RE: Aby sa neradovali predčasne
07.02. 20:00 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  Tady jde o víc!!!!!!!!!!
08.02. 06:17 Dan Kučera  RE: Tady jde o víc!!!!!!!!!!
08.02. 09:44  RE: Tady jde o víc!!!!!!!!!!
08.02. 10:02 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Tady jde o víc!!!!!!!!!!
09.02. 13:49 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Tady jde o víc!!!!!!!!!!
09.02. 20:20 Rene Bartosek  RE: Tady jde o víc!!!!!!!!!!
08.02. 17:08 pikatchu  RE: Tady jde o víc!!!!!!!!!!
08.02. 18:05 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Vlečný sonary.
08.02. 19:28 Kevin  RE: Vlečný sonary.
09.02. 12:59 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Vlečný sonary.
09.02. 20:00 semtex  RE: Vlečný sonary.
10.02. 01:26  RE: Vlečný sonary.
10.02. 02:49 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  RE: Vlečný sonary.
10.02. 11:21 Saša  RE: Vlečný sonary.
10.02. 15:58 Rene Bartosek  RE: Vlečný sonary.
10.02. 18:23 semtex  RE: Vlečný sonary.
10.02. 19:00 hestroy  Shalom, Semtex!
10.02. 21:22  RE: Shalom, Semtex!
10.02. 22:46 semtex  RE: Shalom, Semtex!
10.02. 23:18 vodnik007  RE: Shalom, Semtex!
10.02. 23:47 Kevin  RE: Shalom, Semtex!
10.02. 23:56 pdmlynek  RE: Shalom, Semtex!
10.02. 22:43 Semerad  RE: Vlečný sonary.
11.02. 00:21 Saša  RE: Vlečný sonary.
11.02. 02:14 Semerad  RE: Vlečný sonary.
11.02. 02:21 Saša  RE: Vlečný sonary.
11.02. 04:30 Semerad  RE: Vlečný sonary.
11.02. 05:56 Saša  RE: Vlečný sonary.
11.02. 07:42 Semerad  RE: Vlečný sonary.
11.02. 08:29 Saša  RE: Vlečný sonary.
11.02. 08:53 Semerad  RE: Vlečný sonary.
11.02. 11:53  RE: Vlečný sonary.
11.02. 21:25 Semerad  RE: Vlečný sonary.
11.02. 23:19 Kevin  RE: Vlečný sonary.
12.02. 00:28 Semerad  RE: Vlečný sonary.
12.02. 09:33 Saša  RE: Vlečný sonary.
13.02. 04:47 Semerad  RE: Vlečný sonary.
13.02. 06:21 Saša  RE: Vlečný sonary.
13.02. 06:48 Rene Bartosek  RE: Vlečný sonary.
13.02. 07:03 Rene Bartosek  RE: Vlečný sonary.
13.02. 07:48 Rene Bartosek  RE: Vlečný sonary.
11.02. 07:31  RE: Vlečný sonary.
11.02. 09:50 Semerad  RE: Vlečný sonary.
11.02. 22:05  RE: Vlečný sonary.
11.02. 09:20 Semerad  RE: Vlečný sonary.
13.02. 06:50  RE: Vlečný sonary.
11.02. 13:59 Balu  Iránský sestřel
11.02. 00:23 pdmlynek  RE: Vlečný sonary.
07.02. 21:52 Igor  Nechajme sa prekvapit,
10.02. 20:55 HAVLŮV KRÁLOVSKÝ PRD  NEDOSTUPNÉ WEBOVÉ STRÁNKY:

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 10

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 3

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,54 Kč
Libra
29,82 Kč
Kanadský dolar
17,33 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,26 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,67 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 890,95 Kč
1 unce stříbra
394,48 Kč
Bitcoin
187 419,23 Kč

Poslední aktualizace: 20.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 852