Diskuze k článku

Podivné otazníky kolem Jana Švejnara

Příspěvků 37

5.2.2008 2:20

Proč to řešit ?

SPECZ 89.?.?.?

Buď jak buď, Švejnar je stejně nastrčený bušistánský agent. Proč by mu tedy média dělala problémy ? A to že (možná) porušil některý český zákon je přece zanedbatelná maličkost (pro prezidenta) [bliji]

153319

5.2.2008 3:40

RE: Proč to řešit ?

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 153319

Absolutne s vami souhlasim. Uplna hloupost od CSSD kandidovat nekoho jako pan Svejnar na presidenta.
Nejenom, ze ztravil vetsinu zivota v cizine, napojen na systemy ktere prave CSSD odmita, radar, ale jak by mohl vzdorovat Americkemu tlaku, v pripade, ze by byl.
Nikdo si nevsiml, ze je vlastne uplna kopie pana Klause, jen ma mozna jiny slovnik. A co vice, jako president by mel jen velmi omezene pole ucinnosti, ale stal by se tercem ve sve bezmocnosti a hnev by padl na politickou stranu ktera ho nechala zvolit, coz by eliminovalo tlak na ozdraveni politicke sceny.
Proc pan Paroubek neshodi 20 kilo a nekandiduje na taticka naroda on.
Jiste-ze pan Svejnar neni uplne cisty, ale co bolo, to bolo. Pokud kun dobre tahne, neptejte se ho odkud prisel.

153321

1.3.2008 2:33

RE: Proč to řešit ?

seda 82.?.?.?

Reakce na 153319

>Buď jak buď, Švejnar je stejně nastrčený bušistánský
>agent. Proč by mu tedy média dělala problémy ? A to že
>(možná) porušil některý český zákon je přece
>zanedbatelná maličkost (pro prezidenta) [bliji]
Je to problém! Riskovat, že se presidentem stane americký agent se mi tedy také příčí. Ale na druhé straně to hovado, které nám vnutila ODS již známe, že??! Pro ty kteří mají slabší paměť volná nabídka názorů pana Klause: "Vekslák je vlastně úspěšný podnikatel." - BUM!; "Já nevidím rozdíl mezi čistými a špinavými penězi" - BUM! "Privatizační proces nejlépe zvládla ČR." - BUM! Prosím, připomeňte tomu volovi osud např. kladenské Poldovky, kopřivnické Tatrovky, Zetoru Brno, zbrojovky Brno, Přerovských strojíren...a mohl bych jmenovat další tisíce firem, které tito zločinci v čele s Klausem zlikvidovali ve prospěch cizího kapitálu...je mi z nich [bliji]

155495

5.2.2008 7:39

Referendum nebude...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Proletěl jsem si několik článků domácích médií, abych si udělal představu, co se to za hejska tlačí do nejvyššího úřadu České republiky? Jakmile pan Švejnar zjistil, že se novináři zajímají o minulost jeho otce, tak po ní začal pátrat také. Najednou si vzpomněl a přiznal to, že otec podepsal spolupráci s Stb. Ale to bylo údajně jenom pro výjezd do zahraničí, ke kterému stejně nedošlo. Nakonec mnoho jiných lidí takovouto spolupráci museli také nabídnout, aby vůbec mohli vycestovat. "Na tomhle mne tedy neutopíte", pomyslel si Jeník a pohladil si zálibně kravatu.

Jeden z bodů vlastní sebechvály služeb pro vlast byl: "Pracoval jsem jako politický poradce Václava Havla". Osobně jsem si
myslel, že to byl pan Jiří Pehe, ale budiž...ať to byl kdokoliv. Komu však nyní hodit na hlavu to "Humanitární bombardování"?
Nebo to bylo Havlovo vlastní rozhodnutí? O tom se dá jistě pochybovat. Dokázal Havel udělat nějaké vlastní rozhodnutí? I to jeho lidumilné prohlášení: "Nebudeme jako oni", nebylo z jeho hlavy.

Shlédnul jsem také video, kde se reportérka ptá pana Švejnara, co si myslí o radaru? Během zhruba půl hodiny reportáže Jeník několikrát zopakoval, že záležitosti kolem radaru jsou tajné. "Musíme se však bránit proti nukleárnímu nebezpečí Iránu a tohle je jedinečná příležitost"...prohodil Jenda a zřejmě mu unikla skutečnost, že už ani Amerika netluče do válečných bubnů tímto směrem. Celkem se mi líbila dotěrnost reportérky, ale pan Švejnar vždy stačil prohodit: "Referendum nebude...my o tom nerozhodujeme...je to tajná záležitost". Já bych k tomu jenom dodal: "Liška strážcem kurníku"!

153324

5.2.2008 9:09

RE: Referendum nebude...

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 153324

Je jasné, že Švejnar je jen figurka, která má jako oponovat Klausovi. Zdá se mi, že vítězem je předurčen Klaus.Tak jako v Americe je předurčena k vítězství Hillary. Je to všechno taková sprostá fraška, že by jeden nad tím fakticky brečel, jakou tu máme neskutečnou totalitu. Samozřejmě, že v roce 1970 byly již hranice neprodyšně uzavřeny. Utéct se dalo ještě v roce 1969, ale o rok později již to bylo nemožné. Takže pan Švejnar je ke všemu ještě značně nedůvěryhodný.

153330

5.2.2008 10:26

RE: Referendum nebude...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 153330

Hillary Rodham Clintonová má opravdu značné naděje. Pobrukuje do noty neokoncům. Jedním z nejdůležitěšich bodů prezidentské kampaně (pro voliče), je "vypadnout z Iráku". Hillary je velice opatrná s odpověďmi. Podporuje amnestii Mexických ilegálů, ignoruje zabezpečení jižní hranice s Mexikem. Tohle všechno směřuje k vytvoření Severoamerické Unie, která je naplánována na rok 2010. Hillary je také nejoblíbenější kandidátka paní Lynn Forrester de Rothschild (45), třetí manželka Evelyn Rothschilda (67) - britské odnože mezinárodních bankéřů. A jak již víme z minulosti - bude to, co vyhovuje nám!

Ke Švejnarovi už nemám slov a valím nakutě. [mrknutí jedním okem]

153340

5.2.2008 13:09

RE: Referendum nebude...

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 153330

Dobrý den paní Jarmilo,
dle Vašeho názoru je Václav Klaus "loutkou mocných", pan Švejnar je pro změnu nedůvěryhodný. Existuje v naší zemi člověk, který by Vám na prezidentském postu imponoval a jehož byste si dokázala vážit? Předem děkuji za konkrétní jméno.

153357

5.2.2008 15:10

RE: Referendum nebude...

dub 86.?.?.?

Reakce na 153357

obávám se, že tento dotaz je typu: "existuje ve valdicích nějaký pedofilní vrah, kterého byste si pustila domů hlídat děti?" [velký smích]

153366

5.2.2008 15:31

RE: Referendum nebude...

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 153366

Rozumím tomu tak, že ve Vašich očích Česká republika = Valdická věznice a čeští občané = pedofilní vrazi? To myslíte vážně?

153371

5.2.2008 17:10

RE: Referendum nebude...

honzíček 80.?.?.?

Reakce na 153371

spíš ty děti , né? Zdá se, že jste rozčílením přehlédl něco jako logiku

153381

5.2.2008 20:23

RE: Referendum nebude...

dub 86.?.?.?

Reakce na 153371

pokud vše chápete jako toto...
takže abych vám to vysvětlil, speciálně pro vás:
valdice = politické hnojiště a prasata se tamtéž rochnící
domov s dětmi = občané a jejich ekonomika

153398

5.2.2008 15:41

RE: Referendum nebude...

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 153357

V Cechach v soucasne dobe neexistuje clovek ktery by me na presidentskem postu imponoval.
Normalne kazda politicka strana ma cloveka ktery jasne formuluje politiku bez ohledu na svuj prospech. Takovy clovek se obvykle stava kandidatem na vysoke posice protoze je imponujici a kristalovy.
Na Ceske politicke scene representanti vsech stran, nebo alespon tech hlavnich participuji jen za ucelem sveho prospechu.
Zastupci obou stran delaji stejne dopravni prestupky, jsou stejne vulgarni, kurvi se, jeden to ovsem napravil svatbou. Tedy, podle Meho nazoru, absolutni hnuj. A vysledky jsou stale horsi. Pozorujte prichod vysoke inflace.
Zvyseni platu jen malo znamena pokud ceny se zvysuji vyssi mirou. Jen pensiste jsou na tom stale hure.

153369

5.2.2008 20:16

Otakar Motejl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 124.?.?.?

Reakce na 153369

Jeden skvělý kandidát tu byl -ombudsman Otakar Motejl, ale bylo tu značné podezření, že by mohl být opravdu nezávislým prezidentem, tak se o něm v sionovinách (angl. jewspapers) přestalo úplně psát, jako by najednou neexistoval.

153400

5.2.2008 20:23

RE: Referendum nebude...

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 153357

Ano, velmi správně pane Vojto, podle mého názoru je Klaus pouhou loutkou mocných. Víte, oni existují lidi, kteří se dají nazvat jako mocní nemocní. Oni jsou tak posedlí jim svěřeným kouskem moci, až jsou z toho fakticky nemocní.

Ano, v naší zemi zemi existuje obrovské množství lidí, kteří by se na prezidentském postu vyjímali, a kterých bych si velmi vážila, bohužel tito lidé nejsou na takové posty nikdy připuštěni. Tam jsou připuštěny pouze a výhradně zkorumpované loutky, které si z občanů dělají VĚDOMĚ dobrý den. [bliji]

153401

5.2.2008 22:05

RE: Referendum nebude...

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 153401

Díky za odpověď paní Jarmilo. Ovšem jsem trochu zklamán. Na žádné jméno jste si netroufla.

Soudím, že prezident nemusí pocházet z politiky. Lidé by raději viděli na hradě apolitickou osobnost, ceněnou pro své vynikající lidské vlastnosti, životní zkušenost a opravdovou moudrost.

Já za sebe soudím, že tato vysoká kritéria u nás splňuje více lidí. Třeba pan doktor František Koukolík. Myslím, že za takového prezidenta by se nikdo v ČR nestyděl.

153405

5.2.2008 23:10

RE: Referendum nebude...

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 153405

Jedna věc je, koho by rádi na postu prezidenta viděli lidé a druhou věcí je, kdo je ochoten nechat se za prezidenta volit. Koukolík je odborníkem na svém místě, ale s nabídkou na prezidentování byste u něj asi nepochodil. Jeho by to nebavilo. Možná, a jen pro nedostatek politických zkušeností, by se po velkém nátlaku nechal přesvědčit. Ale moc tomu nevěřím.
Je však i řada lidí s politickými zkušenostmi, kteří by se na post prezidenta velmi dobře hodili. Co říkáte třeba ing. Václavu Žákovi? http://www.blisty.cz/aut/56/bio.html
Možná jste o něm ještě nikdy neslyšel.
Morálně čistých, zkušených, inteligentních a chytrých lidí máme dost. Jen se o nich veřejně neví. Media propagují jen politiky ve významných funkcích.
Jenže právě proto, že Žák ví, jak to v naší nejvyšší politice chodí, tak s návrhem na prezidentování by vás rychle hnal ze svého domu. Každý není ochoten dělat ze sebe prostituta a ne každý je tak svérázný a neústupný, jako Klaus.

153413

6.2.2008 0:33

RE: Referendum nebude...

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Reakce na 153413

Za současné politické konfigurace samozřejmě nikdo z námi navrhovaných kandidátů nemá sebemenší šanci. To je bez diskuse. Ale zde jde přece jen o čirou teorii.

Potěšil jste mě, pane Karle, že jste si troufnul navrhnout konkrétní jméno. Dokonce jste mě potěšil i tím jménem. Před rokem 89 mě totiž živil DOS z VÚMSu. Takže krom pana Žáka znám většinu tehdejších zaměstnanců ústavu. Myslím, že nejméně ještě jeden pán z bývalého VÚMSu by mohl být dnes českým prezidentem. Jan Sokol.

Je otázkou, zda má smysl se prezidentskou funkcí tolik zabývat. Z ústavy plynoucí pravomoci a povinnosti českého prezidenta jsou poměrně formální. Způsob volby našeho prezidenta této víceméně čestné státní funkci docela odpovídá. Vést celonárodní volební kampaň, podobnou americké, by bylo zbytečným mrháním prostředků.
Takže se asi spokojíme s tím, koho nám zvolí páni poslanci.

153416

6.2.2008 11:46

RE: Referendum nebude...

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 153416

Profesor Jan Sokol již jednou na prezidenta kandidoval. V r. 2003 za ČSSD a neuspěl. Přestože je to chytrý, inteligentní a vzdělaný člověk, tak s některými jeho názory jsem měl problém. Pokud by to někoho zajímalo, tak dávám odkaz na jeho stránky
http://www.jansokol.cz./cv.php Jsou tam různé jeho texty. Skutečně kvalitní počtení.

Plně s vámi souhlasím, že prezident je u nás především reprezentační funkce a tedy je postačující, že osoba do ní je volena parlamentem. To, co dnes dělají media z volby prezidenta je divadlo pro občany a nátlak na poslance. Smyslem je jednak zvýšení denních nákladů novin a tím zvýšení zisku a jednak odvedení pozornosti lidí od jejich denních starostí s růstem životních nákladů a nadcházející zvýšenou nezaměstnaností. Že nezaměstanost stoupne v návaznosti na prohlubování světové finanční a hospodářské krize si možná ještě ne všichni zaměstnanci zřetelně uvědomují. Lepší, než aby lidé žili v obavách z budoucnosti, je dát jim hry. Zmírňuje to nespokojenost. Na to už přišli staří Římané. Tedy nic nového pod sluncem.

153442

5.2.2008 14:19

RE: Referendum nebude...

von Bumerang 85.?.?.?

Reakce na 153330

M.Švandrlík, Černí baroni: cituji ...v pozadí je velkej žid a tahá za drátky.

153362

8.2.2008 7:30

RE: Referendum nebude...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 153330

Zapomněl jsem na jednu velice podstatnou věc a to, že prezidentská kampaň paní Clintonové je
financovaná z velké části bankami z New Yorku a ty jsou ve vlastnictví Federal Reserve Bank. Tohle jistě naznačuje, kdo chce Hillary přihodit klíčky od Bílého domu? Nějak mi nepasuje, proč John Kerry věnoval na kampaň Rona Paula 3 miliony dolarů? Že by se mu pohlo svědomí?

153667

1.3.2008 1:34

RE: Referendum nebude...

seda 82.?.?.?

Reakce na 153330

>"Zdá se mi, že vítězem je předurčen Klaus."
I mně se to zdá, BOHUŽEL!!! A tak se také stalo - BOHUŽEL!? A tak máme staronového presidenta, ODSáckého.... minimálně přisleplého: 1) Plete si veksláky s úspěšnými podnikateli...?! 2) Neumí rozpoznat "čisté" a "špinavé" peníze...?! 3) Je skvělý tunelář - aktivně budoval největší tunel v historii Čechů - privatizaci 1990?! A tak, kdyby (ale znám to o těch rybách v řiti...) byla přímá volba, tak bych volil Švejnara, jako menší zlo!

155492

5.2.2008 10:20

RE: Referendum nebude...

Hugof 81.?.?.?

Reakce na 153324

Myslím, že minulost Švejnarova otce je dokonale irelevantní, pokud nemá býti zneužita Bushovou (seniorovou) klikou CIA, podobně, jako Vondrova, Havlova, Topolánkova či Klausova (ač ten má z posledně jmenovaných nejvíce čistého rozumu a hlavně lidského svědomí). Švejnar je zejména konzistentní součástí systému, nazývaného "CFR". Zasvěcení vědí své...

Mně osobně připadá Jan Švejnar jako personka, jež má nahradit Klause po vzoru aféry Khol-Markelová... Tuto variantu předpovídal již před několika lety podivný páně Cibulka! S příchodem Jana Švejnara zdá se velmi vizionářskou...

153338

8.2.2008 7:50

RE: Referendum nebude...

Mirda smirek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 153338

>Myslím, že minulost Švejnarova otce je dokonale irelevantní,
>pokud nemá býti zneužita Bushovou (seniorovou) klikou CIA...
---
V žádném případě bych to nepodceňoval. Především u těchto lidí:

>...Švejnar je zejména konzistentní
>součástí systému, nazývaného "CFR". Zasvěcení vědí
>své...
----
A právě proto kandiduje na funkci prezidenta. (CFR)- Council for Foreign Relations - Rada pro zahraniční vztahy má asi něco "za lubem"? Proto si tam Švejnara nasadili.
Švejnar teď tvrdí, že záležitosti okolo radaru jsou tajné a proto referendum nebude. Pacholek ulhaný - [chechtot] [chechtot] [chechtot]
Přitom moc dobře ví - jako většina z nás - že to bude použito k RF manipulaci s myšlením lidí. Vytvořit poslušné a spokojené ovečky. Smutné na tom je, že mnoho lidí do této kategorie již zapadají a to i bez použití radaru. Za pozornost by stálo připomenout, že CFR založil v roce 1913 Paul Warburg - propagátor Nového světového pořádku a jedné světové vlády.
Jsou to všichni psychopati...ale nebezpeční psychopati!

153669

5.2.2008 8:20

Lže

MF 194.?.?.?

Jan Švejnar lže jako když tiskne. Přinejmenším o výjezdní doložce z r. 1968. Vím to z vlastní zkušenosti. V roce 1970 už byly všem normálním lidem dávno sebrány. V roce 1970 mi emigroval bratr, byl mi sebrán pas a nemohl jsem ani do NDR. Jeho tatík byl zcela určitě nasazený agent, jinak by se vydání dětí táhlo celé roky, tak jako v jiných případech.

153331

5.2.2008 10:16

Švejnare,

Sam Ting Wong 213.?.?.?

vrať se odkuds přišel.

153342

5.2.2008 11:06

Budu se/si trochu opakovat, promiňte

čěf 82.?.?.?

20 - 2 = 18

Hospodářství profesory
vidíme, jak vedou spory,
koho víc brát za autory
Kupónové Velké Story.

Dle obou je věcí jasnou,
nutnou, krásnou, přímo spásnou,
jen chtěl jeden při ní zhasnout.
Občan může tiše žasnout:

Politici vyznávaj‘
-a to všici, ein, zwei, drei-
bez ohledu na partaj
liberální, ajajaj,
hospodářský švejnaráj.

*

Jisté strany vůdců břímě:
k správné volbě členy přimět.
Pretendenta členstvo zvolí,
Velký ho pak musí skolit.

Nový lýdr v stejné roli
zavrhnul už jakoukoli
provinciálnosti příměs:
vybral jim ho sám – a v Římě.
A myslí to přeupřímně.

153346

5.2.2008 12:15

práce pro novináře, nikoli pro blogerry

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Já mám sice ze života před sebou zhruba to co za sebou, ale nevěřím, že se platnosti této myšlenky v Česku dožiju.

153349

5.2.2008 13:58

Je pan Švejnar věrohodný ?

Tatranka setma (zavináč) quick (tečka) cz 217.?.?.?

Musím se takto tázat, neboť vše mi napovídá, že není. Proto se ptám:
1. Proč věřit narychlo přemluvenému kandidátovi, který ač kandiduje za ČSSD zastává zřejmě pravicové názory ?
2. Je důvěryhodný muž, který se nejprve běžel ujistit ke KSČM, že ho podpoří, ač zřejmě právě kvůli komunistům emigroval ? A jak to bylo s jeho emigrací ? Nebyl to spíš výsadek ?
3. Proč se politicky neprofiloval již dříve, aby mohl stupínek po stupínku stoupat k vytoužené metě. Nebo se stane pravidlem v ČR, že se nejvyšších funkcí začnou ujímat lidé s neznámými názory a postoji, bez předchozí politické kvalifikace ?
4. Proč p. Švejnar tak lavíruje se svými názory - nejdřív radar ano, nyní možná ano, možná ne. Nechci mít za prezidenta člověka, jehož názory jsou příliš pružné.
5. Jaké má politické schopnosti a zkušenosti, že si troufá bez přípravy a "z voleje" rovnou na prezidenta ?
6. Je skutečně tak bohatý, že si může svoji kampaň financovat sám, nebo za ním stojí někdo, o němž nevíme a nemáme vědět ?
7. Proč vytáhl do boje nejdřív mezi občany, když u nás se volí prezident dohodou parlamentních stran. Není to trošku od věci ?
8. Tady se už opakuje co uvedeno v článku. Jak je to s jeho občanstvím. Může snad občan USA kandidovat na prezidenta ČR ?
9. S ohledem na bod 8. proč nepožádá o české občanství. A má-li ho již, jak je to s jeho občanstvím americkým ? Připadá mi to trošku spekulativní to jeho prohlášení, že když bude zvolen, tak se vzdá USA občanství. Co vlastně chce ? Být občanem USA a občas tady do toho kafrat, nebo se stát plnoprávným občanem a kopat za tuhle republiku ? Není to tak, že je mu zatěžko se vzdát všech výhod plynoucích z USA občanství a že vlastně se zvolením ani tak nepočítá, když mu nestojí za to řešit to ještě před volbou ?
10. V souvislosti s bodem 9. není pak p. Švejnar jenom takovou kukačkou, která má podrazit nohy V. Klausovi ? A kdo přijde po něm ?
11. Na rozdíl od V.Klause jsou jeho názory "většinové". A bohužel mému přesvědčení odporující. Víc si proto vážím právě V.Klause (i když není bez chyb), protože se nebojí "jít proti proudu", i když ne vždy musí mít pravdu. Toto u p. Švejnara naprosto postrádám.

153359

5.2.2008 14:52

RE: Je pan Švejnar věrohodný ?

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 153359

Švejnar je pokus, zda může v Čechách zazářit z Hovna rovnou Přemyslovna a ten se povedl.Stačí si zaplatit novináře a průzkumy.
Švejnar budé tváří nové politické strany starých harcovníků Pravdy a Lásky. Si pište.

153367

5.2.2008 15:22

Klaus nebo Schweinar, vždyť je to jedno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Republika dokonale rozebraná cizím kapitálem a zadlužená, po krk vězící v bahně evropského socialistického rybníka a k tomu bouře ve sklenici vody zastírající skutečný stav, že se čeká jen na nového diktátora.Klasická ukázka demokracie, která byla vytvořena pro potěchu panstva žijícího z potisku papíru.

153370

5.2.2008 17:49

www.svejnar.cz

Dobrý voják Švejk 85.?.?.?

Reakce na 153370

No tohle se teda povedlo www.svejnar.cz . V tom maj určitě prsty zase Ti zatrolení židi, vůbec bych se nedivil [mrknutí jedním okem]

153389

5.2.2008 17:46

US obcanstvi neni mozno ztratit automaticky

jsch 70.?.?.?

O tom uz rozhodnul US Nejvyssi soud, ze americke obcanstvi neni mozno ztrati AUTOMATICKY. Americky obcan se muze US obcanstvi zreknout pouze oficielne, pred US soudem, nebo na US abmasade nebo konzulatu. US obcanstvi muze byt zbaven pouze pred soudem po slyseni a projednani.

Ceskoslovensko uplatnovalo smlouvu s USA, ze kdyz obcan jednoho nabude obcanstvi druheho, tak to puvani ztrati AUTOMATICKY, zatim co USA umluvu neuplatnovalo po desetileti. To znovu potvrdil US State Department v roce 1991 po tom, co o tom byla diskuse v ceske vesnici ve State Pennsylvania, kde Vaclav Havel predal slovo o tom svemu mluvcimu Zantovskemu. Podrobnosti ZDE:

http://www.columbia.edu/~js322/nyl/1996/dvoji.html

153392

5.2.2008 23:21

RE: US obcanstvi neni mozno ztratit automaticky

Saša 74.?.?.?

Reakce na 153392

Obsáhlé pojednání v angličtině je na Dual Citizenship FAQ: Dual Nationality and United States Law
Věnujte pozornost Questions and answers
Směrnice (ne zákon!) snad od 16. dubna 1990 jsou na stránkách http://travel.state.gov/law/citizenship/citizenshi...
a http://travel.state.gov/law/citizenship/citizenshi...
Zřejmě automaticky americký občan své občanství neztratí, za některých okolností mu může být odebráno, což se týká osob se dvěma občanství. Popis důvodů k odebrání amerického občanství je vágní a v některých případech zřejmě postačí zúčastnění ve volbách (zřejmě nepřátelského státu).

153414

7.2.2008 12:11

Podivné otazníky kolem Vaška Klause

y\\sfb 195.?.?.?

Podivné otazníky kolem Vaška Klause

http://profesor-klaus.osoba.cz

153579

7.2.2008 13:12

Švejnar a Klaus. StB a KGB.

Saul 82.?.?.?

Nesouhlasím s tím, s jakou samozřejmostí tvrdí autor, že děti nenesou odpovědnost za činy rodičů. Je to věc diskutabilní - ve Starém zákoně se dočteme o tom, že hřích se dědí po tři generace. Dále bych rád zdůraznil, že žijeme ve státě beze jména, jemuž by ovšem slušel název Blbákov. V této zemi není umožněno žít lidem, aniž by museli porušovat nesčetné množství nejasných, nesmyslných a často i protichůdných protichůdných nařízení a zákonů. Tím je dosaženo potenciální kriminalisace každého jednotlivce a tato skutečnost je hojně využívána zájmovými skupinami napojených na bývalá centra StB a KGB. Ilustrativním příkladem je např. darovací daň - kolik lidí přiznává k dani movité dary od svých rodičů?
Kriminalizovat Švejnara za to, že mu snad české či československé úřady vrátili občanství, které mu dříve odňaly je hloupé a ubohé. Pokud autor mermomocí hledá, jak prezidentského kandidáda napadnout, může pádný argument najít ve Švejnarově funkci šéfa dozorčí rady ústavu, který se soudí s ČR o významný majetek.
Ještě zpátky k dědičnému hříchu ...
Pomůže mi někdo osvětlit, co byl zač otec druhého presidentského kandidáta? A "nepůsobil" náhodou Klausův švagr za normalizace na americké ambasádě?

153589

9.2.2008 17:28

V perexu pod titulkem chybí sloveso

r.m. 82.?.?.?

označující co vlastně Švejnar z obav udělal. Všiměte si, že slovo udělal je také sloveso. (pro ty co to nechápou proč sloveso)

153780

13.2.2008 12:25

Prosba

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Nemohu ani nebudu posuzovat průběh primárek volby presidenta USA. Avšak při porovnání volby presidenta ČR poslanci a senátory mi to jaksi vychází nastejno. Intriky, vzájemné obviňování a pod. Nebo to je v USA jiné? Zajisté, pravomoci presidenta USA a ČR jsou nesrovnatelné. Jen bych rád slyšel (četl) názor lidí převážně žijích jinde, než v ČR, zda by volbě presidenta ČR prospěla přímá volba, všemi občany.
To se ale zadaného tématu netýká. Prosím tedy o zaslání soukromého e-mail na moji elektronickou adresu, nebo možnost připojení Skype.
Nastajáššij rabóčij korjesponděnt Kropáč děkuje za vyhovění.

154103

Příspěvků: 37

05.02. 02:20 SPECZ  Proč to řešit ?
05.02. 03:40 karel4u  RE: Proč to řešit ?
01.03. 02:33 seda  RE: Proč to řešit ?
05.02. 07:39 Mirda  Referendum nebude...
05.02. 09:09 Jarmila  RE: Referendum nebude...
05.02. 10:26 Mirda  RE: Referendum nebude...
05.02. 13:09 Vojta49  RE: Referendum nebude...
05.02. 15:10 dub  RE: Referendum nebude...
05.02. 15:31 Vojta49  RE: Referendum nebude...
05.02. 17:10 honzíček  RE: Referendum nebude...
05.02. 20:23 dub  RE: Referendum nebude...
05.02. 15:41 karel4u  RE: Referendum nebude...
05.02. 20:16  Otakar Motejl
05.02. 20:23 Jarmila  RE: Referendum nebude...
05.02. 22:05 Vojta49  RE: Referendum nebude...
05.02. 23:10 Karel z Čech  RE: Referendum nebude...
06.02. 00:33 Vojta49  RE: Referendum nebude...
06.02. 11:46 Karel z Čech  RE: Referendum nebude...
05.02. 14:19 von Bumerang  RE: Referendum nebude...
08.02. 07:30 Mirda  RE: Referendum nebude...
01.03. 01:34 seda  RE: Referendum nebude...
05.02. 10:20 Hugof  RE: Referendum nebude...
08.02. 07:50 Mirda  RE: Referendum nebude...
05.02. 08:20 MF  Lže
05.02. 10:16 Sam Ting Wong  Švejnare,
05.02. 11:06 čěf  Budu se/si trochu opakovat, promiňte
05.02. 12:15  práce pro novináře, nikoli pro blogerry
05.02. 13:58 Tatranka  Je pan Švejnar věrohodný ?
05.02. 14:52 Vratislav  RE: Je pan Švejnar věrohodný ?
05.02. 15:22  Klaus nebo Schweinar, vždyť je to jedno
05.02. 17:49 Dobrý voják Švejk  www.svejnar.cz
05.02. 17:46 jsch  US obcanstvi neni mozno ztratit automaticky
05.02. 23:21 Saša  RE: US obcanstvi neni mozno ztratit automaticky
07.02. 12:11 y\\sfb  Podivné otazníky kolem Vaška Klause
07.02. 13:12 Saul  Švejnar a Klaus. StB a KGB.
09.02. 17:28 r.m.  V perexu pod titulkem chybí sloveso
13.02. 12:25 Kropáč  Prosba

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

19

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 23 čtenářů částkou 6 531 korun, což je 19 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 0

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 8

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 6

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Měnové kurzy

USD
25,52 Kč
Euro
27,60 Kč
Libra
31,29 Kč
Kanadský dolar
18,09 Kč
Australský dolar
15,60 Kč
Švýcarský frank
26,13 Kč
100 japonských jenů
23,46 Kč
Čínský juan
3,60 Kč
Polský zloty
6,05 Kč
100 maď. forintů
7,58 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,62 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 353,19 Kč
1 unce stříbra
387,94 Kč
Bitcoin
186 997,12 Kč

Poslední aktualizace: 7.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 673