Diskuze k článku

Filipika proti multi-kulti

Příspěvků 100

18.1.2008 5:24

Cele multi-kulti je predevsim realizace vecneho snu politku...

zalozak 58.?.?.?

Volby se nam nevedou , vymenime volice... tak zni jedno z 'tichych' hesel za multi kulti. Privedenim migrantu ktere z casti jsou zavazani vladni strane ktera je privedla, slysi dobre (a pochopitelne) na ruzne socialni a dalsi vyhody ktere jim bud vlada pripravi ci opozice naslibuje.

Navic multi-kulti da idealni prilezist pro totalitarizaci spolecnosti a socialni "inzenyrstvi".
Pokud rozdelime spolecnost dle ovladatelnosti od nejmene do nejsnazeji tak to vypada asi takto:
KLAN
KULTURNI CI CIRKEVNI KOMUNITA
OBEC/MESTO se starousedliky
NARODNI STAT (ci region)
MULTIKULTURNI STAT
MULTIKULTURNI KOMUNITA = IZOLOVANY JEDINEC v MULTI-KULTI Prostredi

Vladnout klanu se da pouze na zakladne spojenectvi s jeho vedenim (nebo jeho likvidaci). Klan neprijme nic z venku silo. Podobne komunita spojena silnou kulturni tradici a virou je obtizne "reformovatelna a striktne se stavi proti vecem ktere "tradici" odporuji".
Obec/Mesto se starousedliky nebude do sveho stredu volit cloveka ktery je proti "vetsinovym" zasadm i kdyz tuto komunitu lze neprimo ovlivnovat.
Multikulturni stat dava prilezitost k "oficialnimu" rozbiti (na urovni zakonu) soudrznosti ale stale jeste musi brat ohled na komunity.
A konecne multikulturni komunita - to jeste komunita ve ktere nikdo nikam nepatri, zvykove a dedicne kulturni zalezitosti jsou potlaceny (protoze by vadili ostatnim), vse je dano predpise a zakonem...

V tradicni spolecnost bylo 80-90% chovani jednicu definovano kulturou dane komunity (spolu s virou). Zakony pokryvaly obvykle "vnejsi" zalezitosti .. v Multi-kulti spolecnosti (diky neexistenci spolecne kultury ci viry) musi byt 90% definovano zakony a predpisy......coz je sen kazdeho rezimu ktery se nazyva ... hadejte jak??? [smích]

151878

18.1.2008 7:38

RE: Cele multi-kulti je predevsim realizace vecneho snu politku...

zedník 82.?.?.?

Reakce na 151878

http://www.21stoleti.cz/view.php?cisloclanku=20030... [bliji] Už jen hlavní duvod k otroctví všech

151882

18.1.2008 9:45

RE: Cele multi-kulti je predevsim realizace vecneho snu politku...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 151878

Ano, ale jak z toho ven? Vrátí se "demokracií" a reklamou zblblá, na konzumu, systému a stádu zcela závislá "svobodná individua" do klanů či komunit? Současný systém v nás všemi způsoby podporuje ego - sobeckost, a přitom ji rafinovaně využívá k vypěstování závislosti sám na sobě. Existence v klanu či v komunitě vyžaduje od jednotlivce zdravou dávku altruismu, musí se vzdávat části své svobody ve prospěch své skupiny. Proti tomu systém jede velmi tvrdě. Rozbil skupiny na atomy, a ty zotročil jejich vlastními závislostmi. Vytvořil ideologie, které tento stav "logicky" vysvětlují, a kterých se závislí jedinci drží s fanatickou vírou. Můj názor je, že dobrovolně se do smeček ("do jeskyní" ) nevrátíme, ale možná se tam budeme muset vrátit nedobrovolně...

151894

18.1.2008 8:45

Jiny uhel pohledu

Mrklas 147.?.?.?

Vy to vidíte jako co nám to přinese. Já to zase vidím úplně obráceně, co nám přistěhovalectví vezme!

Celé generace našich předků si utrhovaly od huby. Každou jednotlivou cihlu v našich městech musel někdo vyrobit a zaplatit. A ten někdo, místo aby se jel rekreovat do lázní nebo to prochlastal v šantánu (nebo kam se to tenkrát chodilo), tak za to radši postavil dům, aby z toho něco měly děti. A děti těch dětí. Církev. Obec. Národ.

Nevěřím, že by to někdo z našich předků stavěl proto, aby si to tu hezky užili přistěhovalci z východu.

151888

18.1.2008 11:06

RE: Jiny uhel pohledu

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 151888

>....tak za to radši postavil dům, aby z toho něco měly děti.
Muze byt.
Rocni pronajem se v prumeru pohybuje kolem 2000Kc za m2. Takze takovy pekny tripokojovy byt, pronajmuty jako kancl, vydela tak ctvrt mil. rocne, za coz se da v CR prezit pomerne v klidu,...ehm. A dum k pronajmu,...jo pane,..ten pronajmete a jedte se opalovat na Mallorku [cool]
Stale nechapu, proc mistni volic, vetsinovy 'bilocech' stale jen remcaaaa, ale porad dokola voli ty stejne prizivniky, provozujici 'white collar crime' , viz. stovky miliard smerem k pohlavarum CSSD,ODS,KDU-CSL....atd. To jim cernocesi, hnedocesi, zlutocesi ani jini 'jinocesi' nejsou schopni za tak pomerne kratkou dobu z kapsy ukrast. Nechat se ojebavat touto formou, tak to opravdu svedci o tom, ze si vetsinovy 'bilocech' nic jineho nezaslouzi. Mistni vetsina nechce slyset, jak je sdirana z kuze. Co je to? Poza,fazona,...nebo snad kolorit kraje zdejsiho?
Pristehovalci potrebuji jist, pit, bydlet. Kdo ma zajem, muze na tom zalozit sve zivobyti. Tak se to dela na 'zapade' bezne.
Hodne stesti a dobrou chut. Trpke hrusky na stole nemusi byt kazdy den. [mrknutí jedním okem]

151902

18.1.2008 11:46

RE: Jiny uhel pohledu

Blue litr (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 151888

Hm, zažil jsem situaci, kdy do mého rodného města odněkud přifičeli jacísi uprchlíci z Balkánu. Téměř OKAMŽITĚ se pro ně našel dům, který dostali k užívání. Jestli následně i platili nájem, nevím. Ale ten barák někdo postavil a určitě ne pro nějaké uprchlíky.
Měli jste slyšet lidi, kteří jako já čekali na byt v pořadníku 8 i více let, jak byli pochopitelně nadšení...

151905

18.1.2008 12:49

RE: Jiny uhel pohledu

Karel z Čech 88.?.?.?

Reakce na 151905

Vždyť kromě uvedených možností je tu ještě další, starodávná metoda řešení problému. Tou je stěhování národů. Mladí lidé se zorganizují a hromadně se přestěhují na jíné, vhodnější místo na planetě, kde ohněm a mečem zlikvidují tamní starousedlíky. Divím se, že k tomu organizovaně sáhla zatím pouze jediná - náboženstvím spojená - skupina lidí. Centrálně neorganizované stěhování národů je současná realita. Do nových oblastí se stěhují miliony či desítky milionů lidí ročně. Z toho však jak praxe ukazuje vznikají problémy soužití.

I v poměrně nedávné minulosti se celé náboženské komunity stěhovaly hromadně z Evropy do zámoří. Pravda, náboženské komunity se stěhovaly do oblastí méně zalidněných. Takových prostor již je na planetě velmi málo.

Ovšem pro organizované stěhování to nemusí být žádná vážnější překážka, jak nám jediný současný případ hromadného stěhování ukazuje. Stačí vzít sebou dostatek zbraní, včetně ZHN a buldozery na likvidaci staveb, sadů a polí starousedlíků.

Jinou možností je přizpůsobit se realitě. Každý 5. člověk na planetě je dnes Číňan. Čínská ekonomika jde dopředu mimořádným tempem. Stačí tedy naučit se čínsky, převzít čínské zvyky a člověk má budoucí prosperitu zajištěnu. A pokud se člověk navíc odhodlá vstoupit do Komunistické strany Číny, tak se brzy dostane na vedoucí pozici ve svém okolí.

Přechodné období, kdy se dočasně vyplatí přítelíčkovat se s USraelem, bude velmi krátké a je škoda tím ztrácet čas.

151924

19.1.2008 23:04

RE: Jiny uhel pohledu

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 151924

> stěhování národů. Mladí lidé se zorganizují a hromadně se přestěhují na jíné, vhodnější místo na planetě, kde ohněm a mečem zlikvidují tamní starousedlíky. Divím se, že k tomu organizovaně sáhla zatím pouze jediná - náboženstvím spojená - skupina lidí.

Malý problém. Tato skupina žije po 60 let dodnes v tak militarizovaném státě a je tak závislá, na vnější podpoře, že při zhroucení vnější podpory ji starousedlíci vezmou útokem a zardusí tu ideu v krvi uchvatitelů - a budou zatraceně v právu.

http://s4.photobucket.com/albums/y134/trodas/?acti...

152103

18.1.2008 12:21

RE: Jiny uhel pohledu

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 151888

Souhlas jen bych podotknul, že na přistěhovaletcví je potřeba se dívat z opačné strany. Proč se asi lidi někam stěhují? Nechceme-li přistěhovalce, neměli bychom lidi odjinud vyhánět, viz Balkán, Střední Východ, Jižní Amerika, Centrální Amerika, Vietnam, Cambodža atd. Všude kde se do toho vrtala naše západní civilizace pod vedením Ameriky nakonec nevzniklo nic jiného než důvod proč otamtud utéct.

151920

18.1.2008 12:35

RE: Jiny uhel pohledu

ico 85.?.?.?

Reakce na 151920

Antiseptik, mám taký dojem, že to bolo skôr naopak.
Pokiaľ boli napr. africké štáty kolonizované bielymi, nikto odtiaľ nemigroval do Európy, pretože spoločnosť západného európskeho typu mali aj tam. Akonáhle sa však "oslobodili" od nadvlády bielych a mali si sami vládnuť a užívať nadobudnutú "slobodu", začali paradoxne migrovať do Európy, za svojimi kolonizátormi. Akú to má logiku?

151923

18.1.2008 18:37

RE: Jiny uhel pohledu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 151923

Jednoduchou. Kolonizátoři domorodce infikovali nejen dosud neznámými chorobami, ale také "kulturními" a společenskými formami, ke kterým se oni sami (kolonizátoři) propracovávali postupně řadu tisíciletí, ale po domorodcích chtěli změnu v řádu desítek let. Což pochopitelně nejde, takže jediné, co se jim povedlo, bylo udělat jim bordel v hlavách i v životě. Dokud se jim tam nezvaní nenacpali, žili si domorodci po svém a na svou zodpovědnost. Kolonizátoři jim tam nepřinesli "svobodu, kulturu a demokracii" zadarmo, rozhodně se jim to vyplatilo, a když je vydojili a celý ten binec jim přerostl přes hlavu, jednoduše a nezodpovědně je ponechali jejich zmršenému osudu. Teď se nemohou divit, že se jim to vrací.

151962

18.1.2008 19:47

RE: Jiny uhel pohledu

Sedivec 137.?.?.?

Reakce na 151962

Ano mate pravdu, ze nikdo nemel strkat nos do ciziho talire, ale porovnejte Zimbabwe driv a nyni. Dalsi zeme jakbysmet. Mozna jen vychodni Asie je lepsi.

Neni tedy pravda, ze kolonizatori jen drancovali.

151977

19.1.2008 16:06

RE: Jiny uhel pohledu

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 151977

Porovnáváte pouze dobu při kolonizaci a po kolonizaci. O době před kolonizací díky kolonizaci víme prd. Kolonizátoři jen drancovali, všechny "výhody" byly jenom "collateral damage", nikoliv plánovaný humanismus. Jo když chcete aby lidi na vás dřeli, musíte jim taky dát pořádně najíst a kus hadru abyste se nemuseli koukat na ty jejich špinavé opocené těla. Nevidím v tom nic jiného.

152068

19.1.2008 17:00

RE: Jiny uhel pohledu

Sedivec 137.?.?.?

Reakce na 152068

To proste neni pravda. O dobe pred kolonizaci Afriky se vi docela dost veci diky jmenum jako Livingstone a Holub. Pak take diky zaznamum arabskych obchodniku s otroky. Vite napriklad, ze palace Velkeho Zimbabwe vznikly z vynosu z obchodu z otroky? Mimochodem to otrokarstvi tam probiha dodnes a obeti jsou animisticke a krestanske kmeny, nicmene to kupodivu nikoho nezajima. Co ted frci je demonizovani Evropy a snaha o uvaleni "dedicne viny" na obyvatele nekdejsich kolonialnich moci. A pokud to pujde tak i na Cechy ...

Samozrejme, ze kolonizace byla spatna, ale tendencni liceni, ktere tu opakujete je proste smesne.

152069

19.1.2008 17:19

RE: Jiny uhel pohledu

Antiseptik 65.?.?.?

Reakce na 152069

Takže Livingstone a Holub věděli úplně všechno o Africe. Asi tam byli tisíce let. Pokud skutečně paláce tam vznikly díky otroctví, pak se neliší od mnohých po světě. Obhajoba typu oni taky kradou a víc tak co bych nekrad sám moc na mě neplatí. Historie je psaná pouze několika, a ke všemu zpětně a podléhá ke všemu editorování, moc spolehlivý to asi není. Pokud tam dosud probíhá otrokářství, jak to že to nevymítili už ti kolonizátoři co jim přinesli pokrok a blahobyt? Mě spíš zajímá jak dlouho která společnost dokázala přežít než jak rychle společnost dokáže vydrancovat co se dá a stejně nakonec nemá nic než dluhy.

152072

19.1.2008 18:30

RE: Jiny uhel pohledu

Sedivec 137.?.?.?

Reakce na 152072

To je ale unavny off topic vylet, nemyslite?

152081

19.1.2008 22:59

RE: Jiny uhel pohledu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 152069

Přiznávám, že jsem problematiku ve svém původním příspěvku zjednodušil až zkarikoval, ale šlo mi hlavně o to, že dokud se kolonizátoři nenacpali tam, kam je nikdo nezval, byly vnitřní záležitosti domorodců výhradně jejich vnitřními záležitostmi, a tudíž jejich zodpovědností. Svou zištnou intervencí na sebe kolonizátoři vzali těžkou zodpovědnost za osudy, které rozvrátili, a spojili svůj osud s osudem zemí, které okupovali a kam vnesli své cizorodé zvyky a nároky, které nebyly mentalitě domorodců vlastní. To se jim nyní téměř zrcadlově vrací v podobě problémů, které mají s některými imigranty.
Samozřejmě, že v rámci tohoto procesu dochází oboustranně i k pozitivním jevům, tak už to halt na světě chodí.

152107

20.1.2008 16:28

RE: Jiny uhel pohledu

Sedivec 137.?.?.?

Reakce na 152107

Ano. Problem je v tom, ze nikdo dnes v Evrope zijici nenese odpovednost za cinnost conquistadoru v Latinske Amrice ani za zvuli kolonizatoru v Africe.

Pripustite-li tenhle koncept takzvane "bile viny", ktera ma udajne dopadat na hlavy dnesnich Evropanu podporujete nakonec obrovsky prumysl, ktery nam dnes taha penize z kapes a je pouzivan jako druhe oduvodneni pro proc je na Evropu uvaleno pristehovalectvi.

Jinymi slovy, chytne nas to za prsty a u prstu to neskonci. Znici nas to.

152194

21.1.2008 8:23

RE: Jiny uhel pohledu

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 152194

>Jinymi slovy, chytne nas to za prsty a u prstu to neskonci. Znici nas to.
Nebojte se o svoji 'bilou prdel'. Na polich s bavlnou zhnedne,nebo rovnou zcerna. [velký smích]
Kruh se uzavre.Zkusit si jak se otrok mel,..hmm,.nemusi byt nijak na skodu [cool]

152261

21.1.2008 9:40

RE: Jiny uhel pohledu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 152194

Já dokonce podporuji princip dědičné viny. Jak velmi správně podotkl pan Sodek, dokud si na vlastní kůži nezakusíme utrpení, která jsme způsobili, nikdy se nehneme dál. A jestli má být zničen systém, který způsobil tolik zla a působí je dál ... no, po dobrém to evidentně nepůjde. Jen podotýkám, že se zničíme sami - za naše viny nás netrestá nějaký "tatínek" zvenku, ale sklízíme pouze to, co jsme sami zaseli.

152269

21.1.2008 15:20

RE: Jiny uhel pohledu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 152269

Pokud Vaši předci něco barevným provedli a se domníváte, že ostatní barvy nadělaly méně zla než bílá (ty otroky prodávali vesměs jiní černoši a arabští otrokáři jich nachytali ještě více), pak si zakusujte utrpení po libosti třeba prostřednictvím multi-kulti. Ničíme se sice "sami", ale je otázkou, do jaké míry je možno označit převážně židovské intelektuály, kteří nás teoriemi o blahodárnosti multikultury a "bílé vině" oblažili, za "tatínky" z venku...Spíše jsou jaksi uvnitř.

152306

21.1.2008 17:17

RE: Jiny uhel pohledu

V. Sodek 212.?.?.?

Reakce na 152306

Jo, rozumim, anonyme. Ja to beru tak, ze co nas nezabije, to nas posili. A kua, preci nejsme uplni debilci, abychom neukocirovali ten zprdele trend. V dobe, kdy si sami nevidime na spicku nosu, at ma bokorys jakehokoli vzezreni. Proste je to na nas a hotovo.Preci nebudeme cekat jak to stado. Ale reknu Vam,....multikulti je sranda a multirace ze strany tech tmavsich a tmavosvetlych to nebude tak zhave. Budou radi, ze bily to pochopil a poda ruku. Pak jim v ruce nezbude zadny klacek na bile a ani to hledat nebudou. Proto rikam, bily by to mel zmaknout. Priste v krizovce(krize) to zmakne zluty, nebo treba potomci Toltecas, nebo kyho svetlonose certa , ci Jeziska , ...Horus nam pomuze, ehm.
V [cool]
world peace

152310

19.1.2008 16:29

RE: Jiny uhel pohledu

Antiseptik 69.?.?.?

Reakce na 151923

To se jen tak jeví, protože se nedíváte dost daleko. Ta kolonizace byla právě počátek budoucí emigrace. Před ní taky neemigrovali, při ní asi ani nemohli (neumím si představit že by kolonizátor podporoval odchod kolonizovaných do jeho vlastní země). Ale zato po kolonizaci najednou bylo emigrovat nejem možný, ale i nutný. Nic není zadarmo, i za minulé chyby se platí.

152067

19.1.2008 17:15

RE: Jiny uhel pohledu

lesan lesanekusa (zavináč) yahoo (tečka) com 75.?.?.?

Reakce na 151923

Nekdo proste potrebuje byt na retezu a mit bic nad hlavou? [smích]
ne?

152074

18.1.2008 23:14

RE: Jiny uhel pohledu

pdmlynek 66.?.?.?

Reakce na 151920

>Souhlas jen bych podotknul, že na přistěhovaletcví je
>potřeba se dívat z opačné strany. Proč se asi lidi někam
>stěhují?

Nechápu otázce. Lidi jdou za lepším. Přeci je nesmysl aby člověk byl nutný žít tam kde se narodil.

Narodí se člověk v jedné zemi, pak ale vidí že třeba vysoká škola je lepší v druhé zemi a tak se tam přestěhuje, pak najde práci v třetí zemi, a jde do důchodu ve čtvrté zemi. No a co?

Nebo se domníváte že člověk nemá právo jít za lepším? Domníváte se že člověk by měl být držený aby nešel za lepším?

152000

19.1.2008 3:08

RE: Jiny uhel pohledu

Datel 206.?.?.?

Reakce na 152000

To mate pravdu . Ale take si musi uvedomit ze on se musi prispusobit mistnim. A ne mistni mu.

152020

21.1.2008 9:24

RE: Jiny uhel pohledu

ico 85.?.?.?

Reakce na 152000

Myslím, že nemáte pravdu.
Predstavte si, že máte napríklad lepší a krajší dom ako sused. Má sused právo sa k vám nasťahovať a užívať to, čo ste si vy sami vytvorili? Podľa mňa nie. Ak sused chce bývať tiež v takom peknom dome, musí si ho jednoducho sám vybudovať.
Migrácia z ekonomických dôvodov je podľa mňa neprípustná. Je to bohapusté zneužívanie výsledkov práce iných ľudí.

152262

22.1.2008 5:04

RE: Jiny uhel pohledu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 64.?.?.?

Reakce na 151920

a zase jeden AntiAmerican,lepe je zit zadobre s Americany nez Rusaky ci Arabaci,to si uvedom

152335

18.1.2008 9:45

První cesta by vedla k brutální šikaně učitel

Marek 88.?.?.?

Ač nejsem učitel, tak si dokážu představit, jak by ty tlupy začaly masově ohrožovat učitelé a učitelky. Nedáš jedničku, tak se těš! To by bylo maso.

Racionální omezení integrace. Proč chceš imigrovat? Máš vzdělání? Peníze na bydlení? Umíš jazyk? Tak pojď jsi vítán. V opačném případě sbohem, takové jako jsi ty tady nepotřebujeme - bez ohledu na vyznání, víru a barvu pleti. Samozřejmě jde o sociální "diskriminaci" nebo selekci, ale pokud má být stát dlouhodobě udržitelný, tak je potřeba imigraci nějak regulovat. Bohužel stát je tím nejhorším možným regulátorem (viz nájmy, ČD, ČP, atp.)

151897

19.1.2008 12:33

RE: První cesta by vedla k brutální šikaně učitel

Ypsilon 195.?.?.?

Reakce na 151897

Po r.1948 i 1968 od nás emigrovalo hodně lidí. Na západě byli přijati slušně, přestože nešlo vždy o politické emigranty. Nemáme určitou morální povinnost tohle vrátit? Já se domnívám, že ano

152051

19.1.2008 14:28

RE: První cesta by vedla k brutální šikaně učitel

Sedivec 137.?.?.?

Reakce na 152051

I za cenu sebezniceni? Treba v tom smyslu, ze socialisticka clenka zastupitelstva mesta Rotterdamu marockeho puvodu chce vyhnat Holandany z jejich vlastniho mesta v kterem uz se stali mensinou?

A cim je jinak ta "moralni povinnost" omezena? Na svete je hodne pres 1 miliardu Indu, kteri jsou chudsi nez Evropane. Plyne z toho moralni povinnost jich 25 milionu prijmout jako nove obcany CR? A kdyz ne vsechny tak ktere? A co Africane? A premyslel jste nekdy o dopadech?

152063

19.1.2008 18:15

RE: První cesta by vedla k brutální šikaně učitel

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 152063

to: Sedivec
Nemusite chodit tak daleko, az do Holandska. Stacilo by, abyste se nedivali na nas a nase deti 'pres prsty'. Popripade nas nevyhazovali ven , a to tam, odkud jsme prisli. Jako se to podarilo i editorce Zvedavce, zvanou MIndy,...ehm. A neni sama tohoto nazoru, podotykam.Ikdyz je to nazor dost hloupy a mimo.
Prijit do CR, at uz z jakehokoliv duvodu, neni zadna slast.Celkovy pohled (v prumeru) ceskeho obcana, co se imigrantu tyka, je dost v p....i. Naznacoval jsem jiz kdysi, ze pro Frantu z Horni Dolne je Pepa z Dolni Horne cizák a nema pravo si vzit Marusku z jejich vesnice.Takze toho asi moc vice po nich chtit nemuzeme. Jejich zorne pole je dosti omezene,...co se da delat.
Kdyz to vemu kol a kolem, udelejte si vy, volici, poradek v legislative, abyste spatnymi zakony neprisli moznou imigraci k ujme. Ale tem, jenz na zaklade danych zakonu ziji na uzemi CR, vycitat nic nemuzete. Je to jen a jen chyba mistnich volicu, pokud se jim stav budouci libit nebude.
V [cool]
world peace

152078

19.1.2008 15:55

RE: První cesta by vedla k brutální šikaně učitel

kismet 84.?.?.?

Reakce na 152051

>Po r.1948 i 1968 od nás emigrovalo hodně lidí. Na západě
>byli přijati slušně, přestože nešlo vždy o politické
>emigranty. Nemáme určitou morální povinnost tohle vrátit?
>Já se domnívám, že ano

Ja sa tiez domnievam, ze by sme emigrantov zo zapadu mali prijat slusne,
aj keby sa malo jednat o emigrantov ekonomickych. [velký smích]

152066

21.1.2008 8:34

RE: První cesta by vedla k brutální šikaně učitel

pdmlynek 71.?.?.?

Reakce na 152051

Nechci Vás napadat, ale toto mi připadá dosti divné. Lidi žijí tam kde se jim líbí. Tam kde si můžou vytvořit život. Chtít aby se potomci Čechoslováků kteří žijí v Západní Evropě nebo Severní Americe vraceli do České Republiky, do zemi kterou neznají, je nesmysl.

Taky by jsme měli vyhnat všechny Moraváky z Prahy? [chechtot]

152263

22.1.2008 10:56

RE: První cesta by vedla k brutální šikaně učitel

Vratislav wratislav (zavináč) centrum (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 152263

Když se podívám, jak ve Francii přistěhovalci pálí auta.....
Je vidět, že se jim tam líbí. Tak proč je vyhánět. [mrknutí jedním okem]

152350

5.2.2008 16:19

RE: První cesta by vedla k brutální šikaně učitel

Tatranka setma (zavináč) quick (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 152051

Já myslím, že morální povinnost by platila pouze ve vztahu k bývalým příjemcům našich imigrantů. A nadto - jednalo se o stejný kulturní okruh. Naši lidé se na Západě většinou dobře integrovali, protože naše kulturní zvyklosti se zas až tak neliší. Ale nevím, jak si představujete integraci lidí ze zemí, kde např. platí krevní msta, právo šaríja, kde je běžná absolutní podřízenost žen apod. Takoví lidé pouze u nás vytvoří "pátou kolonu" a ve svých ghettech budou pokračovat ve svých zvyklostech, aniž by vznikla šance k vzájemnému prolnutí. Ostatně, dobrým příkladem jsou různé "chinatowny" v USA nebo chudinské čtvrti osídlené převážně Afričany nebo Turky ve Francii či Německu. Už ze samé podstaty této segregace je nemožné, aby tito lidé splynuli s většinovým obyvatelstvem a přijali jeho zvyky. Na to je většinové obyvatelstvo příliš svobodymilovné a imigranti příliš svázaní svými tradicemi a náboženskými zvyklostmi. Ovšem pravdou je, že v minulosti k určité integraci docházelo, buď pokojnou cestou, což nebylo příliš obvyklé, nebo násilně - při již zmiňovaném "stěhování národů". Přijmeme-li tuto skutečnost, pak máme dvě volby: 1. přejít do protiútoku a podmanit si státy, odkud většinou imigranti přicházejí, násilím. To už tady bylo a nepodařilo se to, resp. po vyčerpání jejich potenciálu bylo od této cesty upuštěno. 2. Zablokovat hranice a opevnit se. To také není příliš reálné, protože globalizace příliš pokročila a neviditelní manipulátoři v pozadí si nad tím mnou ruce. Svět je rozvrácen a otázkou pouze zůstává kdo co ustojí. Obávám se, že tak, jako pominula éra starověkých východních civilizací, jako byla Byzanc, a posléze evropských jako byl Řím, tak se nachyluje i éra moderních států jako je USA/EU. Nyní nastupuje Asie a až skoupí akcie významných velkých společností prostřednictvím svých fondů, tak teprve nastane éra, kdy my budeme migrovat na Východ, jelikož všechny životaschopné společnosti mezitím přenesou své působení právě tam. Tady zůstane jen pár zoufalců z nostalgie po starých časech. Zdá se vám to přehnané ? Přečtěte si ekonomické zprávy.

153373

18.1.2008 11:38

Diky za aktualni clanek

Sedivec 195.?.?.?

Diky autorce za zajimavy clanek, rozhodne by si ho mel kazdy precist. Snad bych jen podotkl, ze se u nas uz zase rodi vic deti nez umira, takze ty argumenty pro pristehovalectvi jsou nesmyslne. Tady jde spis o levnou pracovni silu pro bezohledne podnikatele, ktera je vsak draha pro danove poplatniky. Nezamestnanost mezi pristehovalci je obrovska, svoji pritomnosti zbavuji prace mistni a zbytku stlacuji mzdy. A to vse navrch k problemum, ktere autorka popsala.

151907

18.1.2008 11:25

Článek nepřináší nic nového

Robocrep 62.?.?.?

Stejným způsobem se tento problém popisuje nejméně deset let. A řešení opět ani nenastiňuje. [zmaten]

151909

18.1.2008 12:38

Se clankem nesouhlasim.

Dave.. 82.?.?.?

Ziju v Anglii a tak mam osobni zkusenost s tim jak multi-kulti doopravdy funguje. Sam jsem sem odjel proto abych si polepsil, a nijak toho nelituju, ani se za to nestydim. Zivot je prilis kratky na to abych cekal na zazrak v rodne zemi.
V tisku tu stridave vychazi clanky hanici imigraci a clanky chvalici imigraci jako prinos. Pravda je jako vzdy nekde mezi. Popisu tedy pouze kratce osobni zkusenost.
Tady v Londyne je velmi drahe bydleni, clovek si tedy nemuze dovolit vlastni byt, ale musi ho sdilet s dalsimi lidmi. S Cechama bydlet nechci, a diky tomu jsem uz zil pod jednou strechou s Irem, Spanelem, Pakistancem, Australanem, momentalne s dvema holkama z Indie.
Verte, nebo ne vsichni tyto lide maji uplne stejne emoce, podobna prani, resi stejne problemy a povetsinou proste chteji partnera, klidnej zivot, bydleni a praci. At uz pochazi z jakekoliv kultury. A naprosto to same se dozvidam pri rozhovorech s mym holicem z Maroka, nebo uzmevavym prodavacem zeleniny z Iraqu.
Zivot tady me, Cechach z maleho mesta, naucil ze vsichni lide jsou opravdu stejny. Pro mne multi-kulti proste funguje, je mi v nem dobre a noviny at si pisou co chtej.

151918

19.1.2008 23:05

RE: Se clankem nesouhlasim.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 151918

Jó, Angličani prý budou v Londýně v menšině, cockney snad už nahradil jakýsi černošský slang a všem se to určitě hrozně líbí. Věřím, že ti lidé mají stejné emoce, přání i počet končetin jako já, ale proč si své štěstí nehledají ve svých tisíce mil vzdálených domovinách ? Protože to tam nestojí za moc na rozdíl od Londýna ? A není to třeba tamní populací ? Pak je jen otázka času, kdy tyto podmínky zavládnou i v GB...
V MF na pokračování vycházel jakýsi manuál na vetření se do Anglie, nějaký nadšenec popisoval, jak si zaměstnavatelé medí (aby ne, když psal o tom, jak dělají 12-16 hodinové směny za minimální mzdu) a jen občas nějaký ten "provokatér" jim chce rozbít hubu, protože tam berou práci...Inu, u nás toto dělají (dokonce často nelegálně) ukáčka, tak aby se český maloměstský člověk hnul za Kanál, kde si sice byt sám nepořídí, ale nějak se tam v té skvělé multi - kulti srovná a budování tamní kapitalistické společnosti prospěje...Vot globalizácija..

152106

20.1.2008 0:25

RE: Se clankem nesouhlasim.

vladuna 86.?.?.?

Reakce na 151918

>Ziju v Anglii a tak mam osobni zkusenost ...

Tak nejak to tady funguje.
vladuna, Crewe, Cheshire, UK

152116

21.1.2008 9:58

OT

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 152116

Jak se má kočka Šklíba ? [mrknutí jedním okem]

152271

20.1.2008 12:07

RE: Se clankem nesouhlasim.

Sedivec 137.?.?.?

Reakce na 151918

Hm, evidentne nejste v pozici mistniho Anglicana, ktereho jste vystrnadil z mista kde se narodil a zil. Ani se nebojite o deti, obtezovane gangy pedofilu, jejichz vira jim jaksi neumoznuje zamerit se na Ty svoje. Proste vidite jen svuj okamzity prospech a nedovedet si predstavit, ze to nekdo muze videt jinak.

On vam ale ten bumernag stejne spadne zpatky na hlavu.

152162

21.1.2008 2:54

RE: Se clankem nesouhlasim.

z.a.p 99.?.?.?

Reakce na 152162

Ale, pane Shedivets,

vite co delaji Anglicane? Stehuji se ven. Kdo by take o takovou naslapanou, upocenou a stale destivou (vice nez polovina roku prsi) zemi stal? Takze maji sve enklavy od Thajska, pres Kanadu az do Spanelska a v posledni dobe Chorvatska. Vykoupili tam k ohromne radosti mistnich co se dalo. Muzeme jim to mit za zle? S cim zacali tim take konci. Jak na merry-go-around.

152242

18.1.2008 12:24

Někteří

Sam Ting Wong 213.?.?.?

cizinci se integrovat snaží. Určitě jste už zaregistrovali vietnamské teenagery, jak se po městě prochází se svými českými kamarády a spolužáky. Vietnamci dávají svoje děti na hlídání do českých rodin, aby se pořádně naučili česky. Děti chodí do školy a vzdělávají se. Vietnamští stánkaři sice nejsou moji oblíbenci (co se týká způsobu vedení jejich živnosti - pašování apod.), ale oceňuji, že se snaží integrovat. Tuto snahu jsem příliš nezaregistroval u našich kakaových spoluobčanů, kteří se na našem území pohybují podstatně déle než Vietnamci.
Nabízí se otázka, jak postupovat, když o integraci nestojí, ale o dávky z našich peněz ano? Osobně vidím pouze dvě volby - bu integrace a s ní spojené výhody nebo rezervace a tam ať žijí podle svého a za své.
Btw, rasista nejsem, mám mezi kicány kamarády, kteří jsou slušní, ale je jich žalostně málo.

151919

18.1.2008 13:37

RE: Někteří

Sedivec 137.?.?.?

Reakce na 151919

Skutecne? Vietnamska komunita je velmi izolovana (dobrovolne). Do jejiho ekonomickeho zazemi je pro ne-Vietnamce zhola nemozne proniknout. Nakonec tu vubec byt ani nemela, protoze podle smluv mezi Vietnamem a CR vsichni pracovnici meli odejit domu. Misto toho se stal opak.

Nestojim o to, stat se mensinou ve vlastni zemi. Nech ci aby se na ulici nadavalo do bilych dablu. A nechci dopadnout jako Holandane v Rotterdamu, kde jim mistni "integrovana" politicka marockeho puvodu nadava a vyhrozuje jim vyhnanim z mesta.
http://www.opinionbug.com/?p=2359

To same se deje po cele zapadni Evrope. My to jeste muzeme zmenit. Staci jen chtit a zachranime svoji svobodu a budoucnost.

151934

18.1.2008 12:39

Jednoduche

f.i.l.i.p 193.?.?.?

nebudu imigranti - nebude mat kto pracovat - firmy sa odstahuju... potom si budete buchat hlavu o stol. Na Slovensku mame nedostatok kvalifikovanych pracovnych sil, bez imigrantov to nepojde. A co sa tyka "Europskej civilizacie", prosim, s tou sa rozlucte, ta je uz teraz minulostou.

151922

18.1.2008 13:38

RE: Jednoduche

Sedivec 137.?.?.?

Reakce na 151922

Nikoliv. Nebude dostatek dumpingove levne pracovni sily. Firmy budou muset soutezit o kvalifikovane pracovniky. Budou muset investovat do vedy a vyzkumu, aby nahradily levnou pracovni silu. Delsi doba zivota bude znamenat i to, ze lide budou moci dele pracovat.

Vase alternativa: firmy a jimi sponzorovani politici na zaklade lzi, ze na nas musi nekdo pracovat a vyhruzek, ze kdo nesouhlasi bude znicen jako rasista, zaplavi nase zeme co nejlevnejsi pracovni silou. Mezi imigranty bude velka nezamestnanost a nezamestnanost propukne i mezi mistnimi. Prace se stane spane placenou. Ale firmy budou stastne. My zbyli danovi poplatnici nikoliv. Budeme muset platit na socialni davky, kolabujici nemocnice a infrastrukturu. Bude nam receno, ze musime pracovat dele, aby to nekdo zaplatil a zaroven, ze je treba jeste vice pristehovalectvi aby nam v tom nekdo pomohl. A tak dokola.

Spolecnost prumysloveho sveta zanikne. Zbude jen treti svet se zastupy chudaku a tenka vrstvicka ultrabohatych. Ne nahodou je nejbohatsim muzem planety Mexican Carlos Slim ackoliv samo Mexiko je velmi chude.

151929

18.1.2008 19:12

RE: Jednoduche

f.i.l.i.p 193.?.?.?

Reakce na 151929

to sa mi javi ako dost apokalyptycka vizia. byt otvoreny imigrantom neznamena pustit sem naraz sta tisice ludi. MIgracna politika sa da robit aj na dobu urcitu a pocet obmedzeny. podla mna staci rozumne nastavit parametre...

151965

18.1.2008 19:59

RE: Jednoduche

Sedivec 137.?.?.?

Reakce na 151965

To je mozna opravdu apokalypticka vize ale CR za rok 2007 nabrala cca. 70.000 legalnich pristehovalcu a pristi rok ma byt mnohem horsi. Svedsko bere pres 100.000.
http://gummihund.blogspot.com/2008/01/how-many.html

Skodovka radsi nez Cechy, Slovaky a dalsi Evropany verbuje ve Vietnamu:
http://business.timesonline.co.uk/tol/business/industry_sectors/industrials/article2964036.ece

Inu levna pracovni sila je pro podnikatele jako droga.

Moje zavery jsou dobre podlozene fakty. Ale samozrejme nemuzete cekat, ze vam tohle reknou politici. Ti si jen preji, abyste sedl na lep recem o regulovane imigraci ktera nam vsem udela dobre. Jim mozna ano, ale nam to znici budoucnost. Je na vas, jestli se nechate napalit.

151976

20.1.2008 2:16

RE: Jednoduche

z.a.p 99.?.?.?

Reakce na 151976

K tomu naboru Vietnamcu....
sam jsem videl jednoho ktery se doptaval na osobni oddeleni (mel v ruce jakesi pracovni pozvani) kdyz jsem tam byl nedavno na navsteve a s mym pribuznym jsme se prochazeli nadaleko tovarny.

Ve VW-Skoda Ml. Boleslav jsou silne odbory a leccos si v minulosti vydupaly. Ac se vozy z byvale AZNP v EU vyborne prodavaji, jejich cena je stale pomerne vysoka. Tohle by jiste byl spolehlivy recepis jak zmenit situaci.

152126

20.1.2008 11:36

RE: Jednoduche

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 151976

Ja vam dam trosku iny pohlad. Ja byvam v Trnave, prisla sem automobilka PSA Peugeot Citroen... vsetko funguje ako ma - Slovaci, Cesi, Francuzi robia manazerske pozicie ale nem im kto robit. Cez leto museli zobrat 300 Rumunov. Ja chapem ze keby zdvihli platy tak sa ludia najdu, ale zas by chybali inde. Jedina moznost podla mojho nazoru je bud odstahovanie fabrik, alebo imigranti.

152158

20.1.2008 12:26

RE: Jednoduche

Sedivec 137.?.?.?

Reakce na 152158

Je taky moznost zvednout mzdy a pak mene efektvini obory a tovarny budou muset jinam. Krom toho maji jak CR tak SR porad nezanedbatelnou nezamestnanost, takze taky staci snizit davky nefachcenkum.

A taky je mozne porad investovat do vedy a najit cesty, jk se v nekterych oborech obejit bez lidi. To zveda prosperitu. Ne jako imigrace, ktera vede do tretiho sveta lacine pracovni sily.

Imigrace je jednoznacne cesta do pekel, ktera z nasi spolecnosti dela spolecnost s rucenim omezenym. Viz nepokoje na zapade Evropy.

152161

20.1.2008 12:31

RE: Jednoduche

f.i.l.i.p 193.?.?.?

Reakce na 152158

http://www.sme.sk/c/3687400/slovensko-vlani-udelilo-viac-azylov-podla-unhcr-je-stale-prisne.html
len pre zaujimavost...

152163

20.1.2008 14:01

RE: Jednoduche

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 152158

Kdyby zvedli platy, tak by možná začali chybět lidé na pracáku - mám takový pocit, že na Slovensku je pracovních sil (nebo je lepší říct lidských zdrojů ? ) pořád jaksi nadbytek. Ale to už by pak nebyl pro investory takový vývar a to jim nemůžeme udělat, že...

152171

18.1.2008 15:20

RE: Jednoduche

Robocrep 62.?.?.?

Reakce na 151922

>nebudu imigranti - nebude mat kto pracovat - firmy sa
>odstahuju... potom si budete buchat hlavu o stol. Na Slovensku
>mame nedostatok kvalifikovanych pracovnych sil, bez imigrantov to
>nepojde. A co sa tyka "Europskej civilizacie", prosim, s tou sa
>rozlucte, ta je uz teraz minulostou.

Otázka f.i.l.i.p.e: považujete za imigranty i Slováky? Pokud ano, tak až odsud odtáhnou, budete tam mít "kvalifikovanych" pracovnych sil opět plno. To je asi tak všechno co se dá k vašemu příspěvku napsat. Jo, ještě snad tohle [bliji]

151938

18.1.2008 18:35

RE: Jednoduche

f.i.l.i.p 193.?.?.?

Reakce na 151938

Fakt drsneee... Jak keby cesi nechodili do zahranicia za pracou. Takze ked sa vam oni vratia, akurat zaujmu miesta Slovakov a sme tam kde sme boli. Inak som mal na mysly imigrantov mimo EU.

151963

19.1.2008 23:30

RE: Jednoduche

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 151963

Co už jim zbývá, když jim kamaráti separáti zabírají pracovní místa a snižují cenu práce - je to takový domino efekt, vy jeden hrobaři evropské civilizace...A ty vysoce kvalifikované přistěhovalecké síly bych někdy rád viděl, miliony "západních" muslimů ten dojem rozhodně nevzbuzují. A nezapomínejte, že ty milé diskriminované Indočechy jste k nám do jednoho importovali vy.

152109

20.1.2008 12:20

RE: Jednoduche

f.i.l.i.p 193.?.?.?

Reakce na 152109

Ste totalny blbec. Tak poprve z vasho prispevku vyznieva ako keby ziadny imigrant nemal vzdelanie. Akoby boli vsetci totalny tupci. A predstavte si, ze poznam imigrantov, ktori ukoncili vysoku skolu. Poznam moslima ktory je uzasna osoba. Dokonca je to frajer a podla vsetkeho buduci manzel mojej byvalej spoluziacky zo strednej skoly. A co ma byt?? Fuu a dokonca ma tmavsiu plet. No aby som sa z neho neposral. Imigrant - asi by som mu mal ukazat kam patri a nasmerovat ho na juhovychod.
Dalsia vec ti vasi "indocesi".. tak my sme ich k vam importovali?? Nooo urcite ze my, lebo my sme india a mame ich tu miliony... Dement... Vidim ze mate pekne prekrutenu predstavu o Slovensku(asi taku ako Slovaci o Ukrajine). Dufam ze frazu "transportna krajina". A k tomu este jednu poznamku, je vidiet ze vam chybali "levne pracovny sily" na hraniciach.

(Osobně napadáte jiného diskutujícího a porušujete tak pravidla tohoto diskuzního fóra. Příště se osobním urážkám vyhněte. Díky. Editorka)

152159

20.1.2008 12:35

RE: Jednoduche

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

Reakce na 152159

> ty milé diskriminované Indočechy jste k nám do jednoho importovali vy

Toto je velmi obvykle a tvrde obvineni Slovaku za to, ze nas tu zamorili cikany. Ac je pravdou, ze je tu jisty priliv cikanu ze Slovenska dodnes (logicky jdou za lepsimi podminkami, kdyz to jde, ze), tak je to relativne maly problem - oproti problemu velkemu, a sice ze statni ourednici umoznuji ziskat ceske obcanstvi kdejakemu cmoudikovi.

Bez obcanstvi nema narok na davky a skonci tedy bud navratem do Slovenska, ci v kriminale anebo deportaci zpet na Slovensko.
Tam u politiku je zakopany problem a ne ve Slovacich.

A koren tohoto problemu je obycena lez. Stoji a pada na premise, ze v Cechach a na Morave po WW2 zadni cikani neexistovali, protoze je Hitler udajne zplynoval. Tato premisa je ale spatna a lziva. Z internovanych cikanu v lagru u Pisku zemrelo jen cirka 300 a to na banalni nemoci a chybou taboroveho velitele (cech), jenz zavolal lekare (zida) prilis pozde. Zbytek cikanu se, jak zakon o zachovani hmoty kaze, nevyparil ale prezil WW2 a vratil se domu. Stejne tak z jinych lagru se mnozi vratili.

Pozor - zide se prevazne "vraceli" do zeme vyvolene ci do USA, kvuli zabavenym majetkum a pameti, ze to byli i prosti lide, kteri je nenavideli a tak radeji zmizeli pryc.

Tento navrat z lagru je ale "nasinci" viden jako "prichod ze Slovenska", protoze Hitler preci vsechny zplynoval. To ale neni pravda a proto take neni pravda, ze Slovaci "muzou" do jednoho za vsechny cikany u nas.

152168

5.2.2008 15:58

RE: Jednoduche

Tatranka setma (zavináč) quick (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 152168

trodasi, máte pravdu, že není třeba vinit Slováky z exportu cikánů do Čech po WW2. Naopak je z téhož třeba vinit Rumuny, neboť od nich sem doputovali především olašští cikáni, kteří nikdy nepracovali a pracovat nebudou (tedy muži) nebo je to pro ně náramná pohana a skvrna na cti.

153376

5.2.2008 17:12

RE: Jednoduche

anti-anti 62.?.?.?

Reakce na 152168

Ha, náš popírač holokaustu tvrdí, že cikáni nebyli systematicky likvidováni. Za druhé světové války jich zemřelo přes 220 tisíc v celé Třetí říši.

Na vaší stránce trodas.wz.cz máte závažnou desinformaci. V Londýně bylo více útoků v roce 2005. Vy máte fotografie útočníků z 21.7.2005, to si opravdu myslíte, že by si tajné služby dovolili takovou školáckou chybu a zveřejnit fotografie s chybným časem? A na tomhle důkaze popravdě řečeno stála celá vaše teorie o zosnovování útoku 7.7. tajnými službami. Televizním pořadem co, když zaútočí muslimští teroristé se mohou teroristé i inspirovat. Zase by to byla banální chyba tajných služeb.

153385

5.2.2008 17:35

RE: Jednoduche

Erricco 78.?.?.?

Reakce na 153385

Ha houby ! Kiež by ste mal pravdu,ale ako to tu už bolo písané,ty "Apači" to prežili skoro všetci až na pár jedincov ktorí umreli na rôzne banálne choroby ,ako napríklad medzi inými aj prácu a hygienu ... [mrknutí jedním okem]

153390

20.1.2008 14:30

RE: Jednoduche

f.i.l.i.p 193.?.?.?

Reakce na 152159

(Osobně napadáte jiného diskutujícího a porušujete tak pravidla tohoto diskuzního fóra. Příště se osobním urážkám vyhněte. Díky. Editorka)

Ano viem, preto som sa po uvedeni mojho prispevku hned ospravedlnil(vid nizsie).

152180

20.1.2008 15:09

RE: Jednoduche

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 152159

O tom, jak se ocitli Romáci u nás z pramene nejpovolanějšího zde. Trodas sice trochu "revizioničí" ohledně počtu umrlých za války, ale z odkazu vyplývá, že potomků těch předválečných je dnes cca 5% (spíše méně). Takže se musím omluvit, že jsem slovenskému importu připsal všechny (za Husáka byla tato činnost naprosto záměrná, dostávali od komunistů jakési "výpalné" a byty na nově budovaných českých sídlištích (v tzv.králíkárnách). Dnes je podobná praxe u obecních úřadů, které platí Romákům sumy za odchod do "ghett" v méně šťastných lokalitách. A těmi nekvalifikovanými muslimy jsem nemyslel pár jaro nedělajících vlašťovek, ale temné masy z (hlavně - zatím) francouzských předměstí.

152185

20.1.2008 20:25

RE: Jednoduche

kismet 217.?.?.?

Reakce na 152159

>Ste totalny blbec. .......


Viem, ze ste sa za to ospravedlnil, ale vas prvotny impulz presne charakterizuje vasu mentalitu.
Mentalitu tzv. dobrych ludi, ktori dokazu byt neuveritelne tolerantni ku kdejakemu privandrovalcovi (co samo o sebe este nie je nic zleho),
ale na druhej strane neuveritelne netolerantni k tym, ktori s nimi tie ich multi-kulti rozpravky odmietaju zdielat.
Zamyslite sa nad tym.

(Pravidlo, že se zde nevyjadřujeme k osobě přispěvatele, ale výhradně k obsahu jeho příspěvku, platí i pro vás. Díky. Editorka)

152219

21.1.2008 9:56

RE: Jednoduche

kismet 217.?.?.?

Reakce na 152219

>(Pravidlo, že se zde nevyjadřujeme k osobě
>přispěvatele, ale výhradně k obsahu jeho příspěvku, platí
>i pro vás. Díky. Editorka)

Citate a rozumiete v kontexte to, co cenzurujete?
Vidi sa mi ze nie.

Nezda sa vam, ze ked hladam pricinu je tolerancie k privandrovalcom
a priciny jeho netolerancie k tym, ktori s nim nesuhlasia,
tak sa vyjadrujem hlavne k teme a nie k jeho osobe?

(Čtu, rozumím, nezdá se mi a "hlavně" mi nestačí.[smích] Příště se k tématu laskavě vyjadřujte bez výroků znevažujích jiné přispěvatele. Dík. Editorka)

152272

21.1.2008 14:44

RE: Jednoduche

f.i.l.i.p 193.?.?.?

Reakce na 152219

Ja som tolerantni aj k tim co nesuhlasia s "multikulturalizmom". A vybuchol som na neho z inej priciny, z osbnej, co nesuvisela s tematom. Moja slabost, ale verte, ze ked niekto nesuhlasi s mojim nazorom tak to neznamena ze ho odsudzujem.

152293

21.1.2008 22:51

RE: Jednoduche

kismet 217.?.?.?

Reakce na 152293

>Ja som tolerantni aj k tim co nesuhlasia s "multikulturalizmom".
>A vybuchol som na neho z inej priciny, z osbnej, co nesuvisela s
>tematom. Moja slabost, ale verte, ze ked niekto nesuhlasi s mojim
>nazorom tak to neznamena ze ho odsudzujem.

Aspon, ze ste moj prispevok pochopil, na rozdiel od editorky! [oči v sloup]

152324

20.1.2008 11:52

RE: Jednoduche

f.i.l.i.p 193.?.?.?

Reakce na 152109

Pardon vypadlo mi slovicko vo vete "Dufam ze frazu "transportna krajina"" - poznate. A za druhe sa chem ospravedlnit za moj slovnik. Bol som vytoceny a som si to "vylial" na vas. Ospravedlnujem sa.

152160

18.1.2008 16:17

RE: Jednoduche

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 151922

A z Afriky přijdou kvalifikované pracovní síly? Dorazí to, co už dávno máte na Luníku IX. a v mnoha podobných lokalitách.

151945

18.1.2008 18:48

RE: Jednoduche

f.i.l.i.p 193.?.?.?

Reakce na 151945

Pracovne sily mozu kludne prist z azie ale aj z afriky, preco nie?. A co sa tika ciganov to s tym nema nic spolocne to je otazka sama o sebe. A problem s nimi mate aj vy...

151964

18.1.2008 13:40

London calling... :-)

Soudce Lynch 81.?.?.?

Tak v Londyne je to videt.... Ti lide nemaji respekt k Anglicanum a Anglii!!!
Proste jsme tady a starejte se o nas!
Mlada Somalka, ktere je cca 25 let ma nejmene 4 deti!
Co je ale nejhorsi, ze mnoho tech lidi je negramotnych a velice zaostalych. Veci resi po svem a my evropani na ne mnohdy koukame a hlava nam to nebere.
Kamarad ted bydli s cernochem z Afriky.Navyky jeho spolubydliciho ho dohani k silenctvi.
Cernoch pojida vse rukama(omacku jak by smet).
Toaletu po sobe neuklidi, a ze je to po jeho navsteve nutne.Kamarad mu sdelil, ze by bylo dobre ji umyt a on radeji zacal mocit do vany.
Nadobi po sobe umyva jen vodou. Co je nove a on to pouzije, tak je znicene...
Jim je vse jedno. Kdyz mu bude padat dum na hlavu, tak ho to nerozhazi.
Proto, jaky maji pristup..., proto take maji v Africe hluboko do zlabu.
Viz. projekt, ktery zaplatila CR a cesti vedci jim tam vytvorili 4 rybniky s kapry... Nestarali se o to a kdyz meli po nekolika mesicich prijet vedci zkontrolovat jak jim to jde, tak je(domorodce) misti saman premlouval, aby alespon jeden rybnik daval ryby.
My proste nepatrime do jejich sveta a oni nepatri do naseho.
Jsme jine kultury.
a tohle se nemusi komentovat vubec

151928

18.1.2008 13:21

Dvě řešení

21st_Century_Deviant 82.?.?.?

Bohužel zatím nerealizovatelná, ale jediná účinná:
1) izolace a regulace - vyčlenění teritoria, na kterém lze snadněji udržet kontrolu
2) eliminace, chcete-li - eutanázie: fyzická likvidace, případně sterilizace plodných jedinců

Jiné varianty budou vždy polovičaté, neúčinné a špatné.

151933

18.1.2008 17:14

RE: Dvě řešení

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 151933

Přesně tak. Co je lidstvo lidstvem, migrují lidé z kouta do kouta. Stále se jim něco nelíbí, tak se stěhují jinam. Nezastaví je ani ostnaté dráty a samopaly. Pamatujete na tu dobu ještě?

Takže pro vás všecny, kteří voláte po řešení. Jediným řešením jsou koncentráky. Takové řešení by se vám líbilo?

Také mne zujalo to vaše:

>Bohužel zatím nerealizovatelná

To jako že doufáte, že přijde doba, kdy budem lidi dávat do koncentráků a popravovat z rasových důvodů? To je tedy síla.

151951

18.1.2008 18:40

RE: Dvě řešení

Sedivec 137.?.?.?

Reakce na 151951

Vas prispevek je charakteristicka ukazka demagogie, kterou OBL (Open Border Lobby - lobby otevrenych hranic) pouziva proti tem, kteri se brani tomu, aby jejich kultura, svoboda a nakonec hole zivoty byly zmareny za ucelem maximalizace zisku elit.

Zvazte prosim nasledujici:

Zapadni Evropa a Amerika jsou dnes zamorene nasilim, at uz krimminalnim ci ideologicky motivovanym (Islam) a situace se dramaticky zhorsuje den ode dne.

Japonsko nepotrebuje zadne koncentraky k tomu, aby si zachovalo svou tvar, kulturu a zpusob zivota. A co vic, nepotrebuje imigranty ani ve sve ekonomice. Japonsko ma fungujici a stabilni socialni a zdravotni system. Narozdil od zapadni Evropy, kde imigrace vede k rozpadu obeho. Klasicky orwellovsky se to ale svadi na nedostatecnou miru imigrace. Britanie odsala 180.000 zdravotniku z Afriky za mene nez 10 let a presto jeji nemocnice funguji spis jako tabory smrti. Co je tedy resenim podle vasi logiky? Vice pristehovalcu?

Presvedcte se sam jak to je:
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/health/article2633693.ece
http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2007/12/27/nhs127.xml

Stoji vam za to verit lzim z vaseho prispevku? Stoji vam za to dat detem zemi, ktera bude patrit do 3. sveta se vsim, co k tomu patri?

151967

18.1.2008 19:59

RE: Dvě řešení

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 151967

Tak nějak nevím, která z těch několika krátkých vět byla lží. Přečtěte si dobře, na co jsem reagoval. Internace a euthanasie se mi opravdu nelíbí. Takový já už jsem lhář. Nikde jsem netvrdil, že je na migraci něco hezkého. Je to prostě přirozený jev, který provázi lidstvo od nepaměti. Do Japonska se migranti celkem logicky nehrnou. Jazyková a společenská bariéra je pro každého značná. Japonci sami mezi sebe nikoho moc nepustí. Kam se migranti vydají není záležitost politiky, či nějakého záludného vládního plánu. Jedou sami tam kde očekávají lepší život.

Až imigranty takoví jako Deviant začnou cpát do koncentráků, zase zdrhnou jinam. Dráty nedráty, zákon nezákon.

151975

18.1.2008 20:30

RE: Dvě řešení

Sedivec 137.?.?.?

Reakce na 151975

Takže pro vás všecny, kteří voláte po řešení. Jediným řešením jsou koncentráky.

Tady mate to generalizovani, presne tak se umlcuje jakokoliv kritika imigrace. Vas vyrok je samozrejme naprosty nesmysl. Japonsko nepotrebuje zadne koncentraky.

Jazyková a společenská bariéra je pro každého značná.

Zatimco my jsme samozrejme spolecensky a jazykove blizci komukoliv? Treba hlavne tem, koho sem chteji politici a podnikatele dovezt jako pracovni silu? A kdo by snad nesouhlasil chce koncentraky?

A nerekl jsem, ze jsou to vas lzi, rekl jsem, ze jsou to lzi z vaseho prispevku. Spousta lidi takhle uvazuje a veri tomu, protoze jako kazda Velka Lez je to tisickrat opakovano v medich. Ale porad je to lez. Imigraci nepotrebujeme, spis nas znici. A par jedincu na tom vydela. Lidi musi vcas prokouknou tuhle "cihlovou zed" nez bude pozde.

151979

18.1.2008 21:47

RE: Dvě řešení

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 151979

> Takže pro vás všecny, kteří voláte po řešení. Jediným řešením jsou koncentráky.

Nabádám vás podruhé, přečtěte si na co jsem reagoval. Tahle věta byla jen shrnutím příspěvku Deviantova. Ten za jediná dvě řešení vydává internaci a euthanasii. Reagoval jsem na KONKRÉTNÍ příspěvek, tak mi přestaňte podsouvat generalizace, které ode mne očekáváte.

>Treba hlavne tem, koho sem chteji politici a podnikatele dovezt jako pracovni silu?

O tom,že by něco chtěli politici nevím a pokud budu jako podnikatel potřebovat zaměstnace, které mi místní trh neposkytuje, seženu si je jinde. A nikoho se na to nebudu ptát. Diktovat mi jak mám podnikat, hmm, to jsou mi novinky.

Nicméně, zrovna nedávno jsem četl, že naše vláda hodlá omezit přístup Rumunů na náš pracovní trh. Tak nevím, co myslíte těmi politiky, co sem chtějí dovážet pracovní sílu.

151988

19.1.2008 12:11

RE: Dvě řešení

Sedivec 137.?.?.?

Reakce na 151988

Nabádám vás podruhé, přečtěte si na co jsem reagoval. Tahle věta byla jen shrnutím příspěvku Deviantova. Ten za jediná dvě řešení vydává internaci a euthanasii. Reagoval jsem na KONKRÉTNÍ příspěvek, tak mi přestaňte podsouvat generalizace, které ode mne očekáváte.

Davide, pak jste svoji odpoved mel adresovat Deviantovi, a ne "nam vsem" a vse by bylo v nejlepsim poradku.

O tom,že by něco chtěli politici nevím a pokud budu jako podnikatel potřebovat zaměstnace, které mi místní trh neposkytuje, seženu si je jinde. A nikoho se na to nebudu ptát. Diktovat mi jak mám podnikat, hmm, to jsou mi novinky.

Zakony nam vsem diktuji podminky jak mame zit. Nejsme v dzungli (jeste). Ja se vam snazim vysvetlit, ze dovolit dovoz levne pracovni sily proste povede k rozkladu zdejsi spolecnosti a pad na uroven rozvojove zeme v dusledku potlaceni inovace a dostatku nevolniku. A zkusenosti zapadni Evropy to potvrzuji. Nemyslite, ze to Francouze neco stoji vydelat na davky pro obyvatele pristehovaleckych ghet kde je nezamestnanost v radu desitek procent a zbytek ma spatne placene nadenicke prace?

Nicméně, zrovna nedávno jsem četl, že naše vláda hodlá omezit přístup Rumunů na náš pracovní trh. Tak nevím, co myslíte těmi politiky, co sem chtějí dovážet pracovní sílu.

Ja jsem zase cetl, ze nase vlada je tvrda na imigraci, protoze chce zakrocit proti fingovanym manzelstvim. To u nas postihne asi 200 lidi, bohuzel ale nase vlada dovezla (jinak se ten obchod s lidskymi bytostmi nazvat neda)do zeme pres 50.000 imigrantu, coz je v prepoctu na hlavu 2x vic nez pristehovalectvi do USA a zhruba stejne jako Kanada. Pritom ministr Necas chce jeste vic.

Tady mate statististiky za prvni tri ctvrtleti roku 2007 Ceskeho statistickeho ustavu:
http://czso.cz/csu/2007edicniplan.nsf/t/AF003068A8/$File/400107q355.xls
Pristehovalo se pres 52.000 - jedna se o saldo.

Je to 100 procentni narust proti roku 2006:
http://czso.cz/csu/2006edicniplan.nsf/t/44005804A6/$File/400106q355.xls

Samozrejme, ze s timhle se nikdo nechlubi a misto toho bude vlada mluvit o tom, jak chce omezit pristup Rumunu na nas pracovni trh. Je na nas jestli tu navnadu spolkneme.

Tohle neni zapas na piskovisti ani zadna hadka o fotbalu, ja se vas snazim varovat, ze se deje neco moc spatneho. A jestli si znicime vlastni zemi nebude uz nikdy zadna druha sance. Proste uz budeme jen rozvojova zeme se vsim co k tomu patri a nase deti v tom budou muset zit. Jeste to ale muzeme zmenit.

152048

19.1.2008 13:17

RE: Dvě řešení

DavidZ zatrepalek (zavináč) ctechnet (tečka) cz 217.?.?.?

Reakce na 152048

Já o rizicích migrace vůbec nepochybuji. Ale snažím se vám vysvětlit, že záležitost je podstatně složitější.

Migrace je společenský jev, podobně jako bouřka jev přírodní. A i kdyby sem vláda přivezla milion kuliů z Číny, když se jim tu nebude líbit, zase odejdou. A naopak když sem něco bude lidi táhnout, nezastaví je ani železná opona.

Na celou věc má třeba velký vliv (daleko větší než zákony, soudy, policie) prosperita uměle vyvolaná inflační měnovou plitikou postavenou na nekryté papírové měně. Chudáci prostě táhnou za lepším bydlem. Stáhněte si z www.libinst.cz nějakou knihu, třeba "Peníze v rukou státu" od Rothbarda a pochopíte, na čem stojí naše prosperita a proč se musí zhroutit. Bez ohledu na migraci.

Nebo právě společenské zvyky. Když se odstěhujete do Japonska, dost těžko si tam vybudujete slušné společenské postavení. Asi ani kamarády si tam nenajdete. Naproti tomu Evropa a ještě lépe USA vám umožní cokoli, pokud se zařadíte. No a na těch pár zařazených se začnou nabalovat další, kteří už třeba budou méně přizpůsobiví atd. Takže o migraci rozhodují pomínky prvotní - ekonomika, společnost. Zákony ji mohou nejvýš urychlit, nebo zpomalit.

Mimochodem. Pokud si podnikatel doveze zaměstnance, říká se tomu svoboda podnikání. A omezování svobod, v celém slavném Západním světě, je zrovna věc, která mne dnes vede k úvahám o emigraci někam jinam. Vy chcete omezovat svobodu pohybu a podnikání, radní omezují svobodu shromažďování (s plným vědomím porušení zákona), trestní zákon likviduje svobodu slova a další a další, máme toho požehnaně.

Co říci závěrem? Každé porušení svobod vede k totalitě a v konečném důsledku ho odskáčou vichni. I vy, i když si to neuvědomujte. Bohužel, nevidím před námi jinou cestu.

152055

19.1.2008 14:46

RE: Dvě řešení

Sedivec 137.?.?.?

Reakce na 152055

Migrace je společenský jev, podobně jako bouřka jev přírodní. A i kdyby sem vláda přivezla milion kuliů z Číny, když se jim tu nebude líbit, zase odejdou. A naopak když sem něco bude lidi táhnout, nezastaví je ani železná opona.

Zastavi, zalezi na zakonech a vuli je naplnovat.

Knihu o ktere mluvite neznam, ale problem ktery popisujete (kolaps soucasneho ekonomickeho systemu)znam a povazuji ho za velmi aktualni. Krach neni nic hezkeho i v "normalni" spolecnosti, ale mnohem desivejsi bude v hluboce rozdelene "multikulturni spolecnosti" s neprirozenou socialni strukturou.

Nebo právě společenské zvyky. Když se odstěhujete do Japonska, dost těžko si tam vybudujete slušné společenské postavení. Asi ani kamarády si tam nenajdete. Naproti tomu Evropa a ještě lépe USA vám umožní cokoli, pokud se zařadíte. No a na těch pár zařazených se začnou nabalovat další, kteří už třeba budou méně přizpůsobiví atd. Takže o migraci rozhodují pomínky prvotní - ekonomika, společnost. Zákony ji mohou nejvýš urychlit, nebo zpomalit.

Tady do znacne miry nesouhlasim. Vetsina lidi v zapadnim svte si nepreje imigraci vubec nebo velmi omezenou a z kulturne kopaktibilnich spolecnosti. Nicmene dostava se jim vice a vice imigrace odkudkoliv, hlavne aby se imigranti co nejvice lisili od nenavidenych mistnich (levicaci) a byli co nejlevnejsi (pravicaci). Samozrejme, ze v tehle situaci byla hojne zneuzivana ochota lidi pomoci a jejich soucit s trpicimi. To cini cely koncept jeste podlesjim podvodem.

Mimochodem. Pokud si podnikatel doveze zaměstnance, říká se tomu svoboda podnikání. A omezování svobod, v celém slavném Západním světě, je zrovna věc, která mne dnes vede k úvahám o emigraci někam jinam. Vy chcete omezovat svobodu pohybu a podnikání, radní omezují svobodu shromažďování (s plným vědomím porušení zákona), trestní zákon likviduje svobodu slova a další a další, máme toho požehnaně.

O nikoliv. Tomu ja rikam ekonomicky dumping. Krome toho, zrovna tato "svoboda" vubec neni omezovana ba primo naopak. Nechci omezovat ani svobodu podnikani ani svobodu cestovani. Chci zamezit socialnimu dumpingu, ktery jednoznacne nici nasi spolecnost vcetne jeji svobody. Prvni bloger, ktery na svem blogu psal o tom, co imigrace znamena pro zapadni Evropu uz byl ve Finsku pravomocne odsouzen. Dalsi ceka na proces a jeste jinemu v Britanii za kritiku Islamu hrozi az 7 let. Asi bude zadat o azyl v USA. EU chysta direktivu, ktera by pod rasismus zahrnula i kritiku nabozenstvi (milacek Islam) a bude to za dva roky natvrdo.

Multikulturalismus je milackem elit, protoze svobodnou spolecnost rozdeluje do frakci a nici. A rozdelena spolecnost si nikdy nebude vladnout sama. To ze porusovani svobod vede k totalite vim zatracene dobre a ze to odskacu vim take.

Mimochodem, zajimalo by me, kam se chcete vystehovat? Na Zemi uz neni kam utect. I v Australii ted chteji regulovat internet.

152062

18.1.2008 20:41

RE: Dvě řešení

V. Sodek 89.?.?.?

Reakce na 151975

> Do Japonska se migranti celkem logicky nehrnou. Jazyková a společenská bariéra je pro každého značná.
Ne tak pro kazdeho.
Ceske 'migrantky', pleti svetle, si tam v 90tych letaly pro slusny peniz. Jestli byl slusne vydelany, at posoudi jini.

151987

19.1.2008 15:19

RE: Dvě řešení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 151933

Mýlíte se. Rakovinu nelze ohraničit, ani vyříznout. Nádor je totiž pouze symptomem nemoci, ne její příčinou. Příčinou nemoci (chyby) je vždy nerovnováha organismu.

Jediné skutečně funkční a trvalé řešení:

1) uvědomit si, že lidstvo (a planeta Země k tomu) je jeden organický provázaný celek, kde vše souvisí se vším

2) uvědomit si, že tento organismus je aktuálně nemocný, a to hlavně proto, že je v nerovnováze.

3) uvědomit si, že malá část organismu nekontrolovaně a exponenciálně parazituje na jeho zbytku, se všemi důsledky z toho plynoucími. Zbytek organismu se samozřejmě snaží chaoticky zachránit, co se dá, ale bez odstranění prvotní příčiny a bez nastolení rovnováhy nemá šanci.

Jak vidíte, klíčové slovo je UVĚDOMĚNÍ, až pak mohou následovat sebeobranné činy...

152065

18.1.2008 15:07

už jsou tady

pietroo 194.?.?.?

Předvoj čínské mafie je tu už také. Začali vybírat od Vietnamců a ti ani necekli.

151937

18.1.2008 16:09

Autorko, obojí je špatně:)))

ricko 86.?.?.?

Formální vzdělání není všelék, podstatný je přístup dotyčného národa: Proč asi vietnamské děti patří k premiantům našich škol a nikdo jim, resp. jejich rodičům nijak nepomáhal a oni to ani po nás nechtěli, proč ale na druhé straně Cikáni jsou stále stejní celé generace bez ohledu na pomoc, která se do nich horem - dolem cpe a proč mohamedánští inženýři vyhazují do povětří vlaky s dětmi, přes své vzdělání, dobře placenou práci a postavení ve společnosti, která okolo nich chodí po špičkách a tvrdě zakazuje jakkoliv je za jejich chování kritisovat, poněvadž islám prý kritisují pouze "rasisté".

Jinými slovy pokušet se nepřizpůsobivé skupiny přizpůsobovat našemu stylu vzděláním je jen promarněný čas a vyhozené peníze, pokud kdekoliv na světě bude islám v zemi nevěřících již v několikaprocetním zastoupení, pak v takové zemi budou hořet auta, létat do povětří vlaky a budou se vytvářet no-go zóny, bez ohledu zda budou pologramotní, nebo s VŠ diplomy, horší budou možná spíše ti VŠ, kteří své vzdělání použijí leda k tomu pologramotné proti káfirům provokovat, viz zkušenosti s nimi ze západní Evropy, BV, Thajska, Filipín, Indie, Austrálie, Severní Ameriky...Islám je snesitelný a normální, ale jen v zemích islámu, nikde jinde.

A představa, že potřebujeme nové pracovní síly je také lichá, pominu-li fakt, že život není o trvalém a nekonečném růstu ekonomiky, je tu příklad z Dálného Východu: Japonsko i Jižní Korea mají také obdobný demografický problém jako my, ale nepřipouštějí přistěhovalectví, řeší to investicemi do vývoje robotů, takto to můžeme řešit i my a stát se spolu s nimi i technologickou špičkou světa v tomto perpektivním oboru a ne si címat do našich zemí milióny nepřizpůsobivých a připravovat tím již pro generaci našich dětí rasovou a náboženskou vyhlazovací válku v Evropě takového rozsahu, jaký náš kontinet v celé své historií ještě nezažil.

P:S: Jen připomínku: Pokud bychom byli normální národ, pořídili bychom si děti, tak jako si je pořizují Cikáni a mohamedáni - v tomhle jsou oni zcela normální - a žádný demografický problém by nikdy nenastal, podobně jako ho nemají oni, tohle je jen v nás.

151944

18.1.2008 17:05

Nasiel som nieco co by mozno mohlo pomoct

rodebert 194.?.?.?

skuste pozriet a posudte
http://www.antropozofia.sk/socialna_trojclennost/

151947

18.1.2008 17:01

Mozne reseni

petrxh 82.?.?.?

Nedavat obcanstvi, maximalne tak po nejake dobe, co se dany clovek ve spolecnosti osvedci. Treba 10 let mit zamestnani, slozit zkousky z jazyka a prisahu vernosti zemi. Pokud se behem te doby ocitne bez prace na delsi dobu nez rok, povoleni k pobytu odebrat a cloveka vratit zpet.

151950

18.1.2008 19:04

zajimavý článek z jiného úhlu pohledu

Alein 213.?.?.?

http://www.narodni-strana.cz/clanek.php?id_clanku=2537

151973

18.1.2008 23:42

Nekolik poznamek.

z.a.p 99.?.?.?

Prvni: Cesko jeste nema multi-kulti problem a myslim, ze si na nej nejaky cas pocka. Pomineme-li (pro)narod romansky ma tam ponejvice Ukraince a (bratry) Slovaky. V tom nevidim velky problem, nebot kultury techto narodu jsou si velmi podobne, ne-li shodne (vsak se podivejte jake krasne delaji Ukrainci kraslice).

Druha: duvod proc se pretahuji levne pracovni sily neni jen pro ucely vykonavani "podradnych praci". To je mozna prozatim. Podstatnejsi je, ze za par let (a uz jsem toho spatril naznaky) bude cesky doktor a inzenyr TVRDE soutezit s cizincem stejne kvalifikace. Jinak receno: prumysl a sluzby si tim zajistuji situaci ve ktere to budou oni kdo budou urcovat cenu prace (platy) nikoliv zamestnanec. Verte, my v Kanade s tim mame bohatou skusenost.

Vlada a kseft jsou skveli partneri na ukor koho? No preci domacich obcanu. I kosa se ohne nazpatek, hlavne kdyz seka!

151995

19.1.2008 0:20

Na co sociální dávky?

pdmlynek 66.?.?.?

Sice z toho rasismu v tom článku je mi blbě, ale nechápu co autor myslí tím že by se měli sociální dávky zavazovat na výchovu dětí. To jako státní vláda dává peníze poplatníků na sociální dávky? Proč? To jako poplatníci mají dávat peníze někomu komu se nechce pracovat? Proč? Jestli někdo chce mít peníze, tak ať si je vydělá. Jestli je někomu výhodnější nedělat, tak ať nedělá; je to jeho věc, a né věc vlády.

V nouzovém případě by se člověkovi mělo pomoc, ale dávat lidem peníze na trvalo jen tak pro nic za nic? Proč to vláda dělá?

152004

19.1.2008 1:18

RE: Na co sociální dávky?

SPECZ 89.?.?.?

Reakce na 152004

Proč ? Protože když kodkoli zkusí navrhnout byť jen omezení sociálních dávek, objeví se tu skupinka "ochránců lidských práv" která začne hystericky ječet že je to cílené na určitou skupinu, "to je rasízmus !!" přidá se cikánská komunita, další "aktivisté" pak toho kdo změnu navrhnul projistotu označí za nacistu, možná pro jistotu i za antisemitu, najednou "zjistí" že se kamarádí se skinhedy nebo podobnou blbost, možná ho obviní i z pedofilie...
No a kdo by o to stál ? Tenhle problém nám krapet přerostl přes hlavu. Kdyby se omezil v už v době kdy začínalo docházet ke zneužívání sociální sítě šlo by to "bezbolestně", bez větších problémů. Teď je to stále ještě řešitelné ale nikomu se do toho nechce. Nechci se dožít doby kdy se nějakému muslimskému fanatikovi podaří zpracovat cikány natolik aby tady začali páchat sebevražedné atentáty. Vzhledem k obecně nízké vzdělanosti cikánu a jejich neustálému pocitu že je jim ubližováno by to mohlo jít docela snadno ... [překvapení]

152010

19.1.2008 13:53

RE: Na co sociální dávky?

Ypsilon 195.?.?.?

Reakce na 152010

Jsem čistým plátcem do daně. Mimo krátké doby pobírání přídavků na děti ještě za totáče, jsem od státu nikdy nic nedostal. Myslím si, že systém sociálních dávek je jednodušší a příjemnější varianta. V opačném případě nás čeká daleko vyšší kriminalita, náklady na soudy a věznice, nebezpečné ulice, infekční nemoci šířící se ze slumů.

152058

19.1.2008 16:56

RE: Na co sociální dávky?

ahak 212.?.?.?

Reakce na 152010

nicméně, jsou regiony, kde práce opravdu není. A než namítnete, že ti lidi prostě mají jezdit 100 km daleko, zkuste se zamyslet i nad druhým pohledem. Kdo povolil, aby byly v těchto regionech vytunelovány fabriky, které do té doby udržovaly zaměstnanost ? Ono se na to dá dívat i tak, že není pravda, že jsou všichni bez práce neschopní, ale že mnoho lidí o práci v jejich regionu vláda připravila.

Ale souhlasím s tím, že zneužívání dávek je skutečný problém. Navrhuji, aby si obce dělaly vlastní bytovou výstavbu za pomoci nezaměstnaných. Kdo by pracoval pro obec, měl by dávky + něco málo k tomu. kdo by nepracoval, může se stěhovat jinam, kde se o něj budou starat v rámci sociální sítě. Kdyby se většina věcí při takových obecních akcích dělala ručně, rázem by bylo po nezaměstnanosti, jako v Německu před 2. svět. válkou. A pro obce by to bylo relativně levné. Jenže Německo této práce využívalo hlavně jako přípravu na válku, zatímco obce by ji využili ke zvýšení investičního majetku nebo k vytvoření podnikatelských struktur ve správě obce.

152071

19.1.2008 1:02

Vždyť je to tak prosté

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Multikulti je důsledek žití na dluh naší veleslavné západní civilizace.Víc nemá cenu dodávat.

152011

19.1.2008 16:23

uhel muj

lesan lesanekusa (zavináč) yahoo (tečka) com 75.?.?.?

:Jste nezaměstnaní rodiče, tak máte jedinou práci:
Tohle nechapu;Jak muze nekdo byt nezamnestnany a pritom emigrant.Co je to za nesmysl ty to asi moc nechapes ,emigruje se na dva zpusoby [velký smích]ocasne a na stalo .problem je ze vetsina lidi si neni jista jak to dopadne.Je tu furt rec o ilegalni emigraci ,jako je prekroceni povoleneho pobytu a pracovani,v te ci one zemi.V tomto pripade nemuzes brat socialni davky a tedy nemuzes byt bez prace .Podle meho bys nemnel mit ani narok na bezplatne zdravotni osetreni v zemi ve ktere jsi ilegalne :toje ale jina vec.Takze cela vec se podle meho ma asi tak ze by mneli nasi politici udelovat ceska obcanstvi z rozvahou a po aspon desetilete zkusebni dobe ,kdy adept na obcanstvi prokaze ze chce pracovat a ne okradat stat,a po tu dobu by tu mohl pracovat ale mnel by neco jako podminku .Spatny krok; a brana pekel se ti nadobro uzavira. [cool]

152073

19.1.2008 22:16

Ehm...

Ondrish 62.?.?.?

No neviem neviem, povodne som nechcel citat ake boli kommenty na tento multi kulti...ale moje nazory na tuto tematiku sa trochu lisia... aby som to povedal narovinu... ten kto je proti multi kulti nevie o com hovori..ocividne ste asi neboli vo svete a neviete si to predstavit, ale skratka svet je multikulturny a to ze pridu ludia z inej krajiny je viacmenej nevyhnutne... ked tu citam jak niekto hovori o cernochovy jak o nejakom sprostom domorodcovy tak sa musim smiat, sam totizto zijem v skotsku a mam priatelov cernochov a su to naprosto normalny ludia, to ze jedia rukami je ich zvykom a uplne to respektujem, to je jak kebyze idete vycitat ze cinanci jedia palickami... ale odbieham od témy... to ze niekto ma zlu skusenost s nejakou inou narodnostou, neznamena ze ich teraz vsetkych musime hodit do jedneho vreca... ja osobne sa tu stretavam s cechmi a slovakmi ktory nevedia vobec po anglicky a pracuju za najnizsie mzdy +sa este spravaju ako idioti, vy nechcete aby niekto imigroval do nasich krajin, ale to je dost smiesne, pretoze z nasich krajin ludia odchadzaju niekam kde maju ludia take iste názory ako vy [smích], cize vobec tieto veci nerieste, to ze sem pridu novy ludia bude mat svoje plusy a minusi... mozno prave vdaka tomu najdete skveleho priatela, alebo priatelku, mozno stretnete velkeho nepriatela, tak ci onak to zavisi len na vas, ako vy budete reagovat na nieco nove a ako sa to rozhodnete prijat..

152096

20.1.2008 1:05

RE: Ehm...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 152096

Jó, celej svět je jedna velká multi-kulti, jen si toho jaksi nikdo dříve nevšiml. Ve skutečnosti je to jen zástěrka, která má zastřít, že se jistá místa po snaží pohřbít evropskou civilizaci (výše toto již jistý Váš krajan f.i.l.i.p. verbálně provedl) jejím přeměněním na společnost nikoli multikulturní (ta třeba u nás fungovala staletí - Němci, Židé,cizí umělci), ale multirasovou.
Pochopitelně se ten "neodvratný" přísun "přátel i nepřátel - nechte se překvapit obsahem carga!" týká jen oblastí osídlených bělochy - třeba Čína i Indie něco takového nepotřebují, to dá rozum...
P.S. Nepolevil byste ve svém respektu, kdyby si ten černoch v rámci svých kulturních zvyklostí umožňujících mu jíst rukama případně přikousl i Vás ?

152118

19.1.2008 23:32

Nápad s finančním hodnocením známek...

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 82.?.?.?

...není v zásadě špatný, a měl by se zavést. Jen bude asi třeba poskytnout zvýšenou policejní ochranu učitelům, kteří se dostanou pod tlak cikánských klanů, aby jejich synáčkům a dcerám "upravili" známky k lepšímu.
To by se dalo zvládnout když by bylo v třídě cirka do 5-ti cikánů. Od 5-ti cikánů navíc k třídám na zvláštních školách, kde je jich 95 - 99% ve třídě se to dát zvládnout nebude, leda že by z ušetřených peněž měl každý tamní učitel 24h denně svého vlastního strážníka.

Když má matka jen jemně slovně naznačila cirka 5 - 6-ti letým cikáňatům že strkání petard pod dlaždičku na chodníku po kterém se chodí k nádraží přes Škodovu ulici v Přerově by se nemělo dělat, tak na ni tihle spratci začali pořvávat, že co je jí po tom a když odvětila že to je její chodník, tak jsme se dozvěděli že je jejich a ona je čarodějnice a má vypadnout.
Neříkal jsem nic a usilovně při pohledu na vyzývavě se na nás koukající shluk cikánů vedle baru "U Kmotra" mě přišlo nepochopitelné, proč naše zákony zakazují vlastníctví automatických zbraní.
Pokud takto tvrdě, drze dokážou reagovat tak malé cikáňata ( jenž konec-konců nemají s pyrotechnikou od 18-ti let výše co si "hrát" ) tak jak by asi reagovali starší cikáni ve škole na pětku za jejich znalosti, když by ta pětka sebrala dávky jejich rodičům a tím pádem i jim, hmmm?

Karolíno, to si prostě nedokážete ani představit, neboť oni neberou 3 000.- jako našinec, ale 15 000,-

152108

20.1.2008 2:36

RE: Nápad s finančním hodnocením známek...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 69.?.?.?

Reakce na 152108

Trodasi, musíte je milovat, není jiné cesty.Vše jiné je naše xenofobie, rasismus a antisemišismus.Bohužel lidé jsou tímto systémem žití na dluh už tak zblblí, že nemají odvahu něco dělat.Sejdeme se u mrtvoly.[smích]

152127

Příspěvků: 100

18.01. 05:24 zalozak  Cele multi-kulti je predevsim realizace vecneho snu politku...
18.01. 07:38 zedník  RE: Cele multi-kulti je predevsim realizace vecneho snu politku...
18.01. 09:45  RE: Cele multi-kulti je predevsim realizace vecneho snu politku...
18.01. 08:45 Mrklas  Jiny uhel pohledu
18.01. 11:06 V. Sodek  RE: Jiny uhel pohledu
18.01. 11:46 Blue  RE: Jiny uhel pohledu
18.01. 12:49 Karel z Čech  RE: Jiny uhel pohledu
19.01. 23:04 trodas  RE: Jiny uhel pohledu
18.01. 12:21 Antiseptik  RE: Jiny uhel pohledu
18.01. 12:35 ico  RE: Jiny uhel pohledu
18.01. 18:37  RE: Jiny uhel pohledu
18.01. 19:47 Sedivec  RE: Jiny uhel pohledu
19.01. 16:06 Antiseptik  RE: Jiny uhel pohledu
19.01. 17:00 Sedivec  RE: Jiny uhel pohledu
19.01. 17:19 Antiseptik  RE: Jiny uhel pohledu
19.01. 18:30 Sedivec  RE: Jiny uhel pohledu
19.01. 22:59  RE: Jiny uhel pohledu
20.01. 16:28 Sedivec  RE: Jiny uhel pohledu
21.01. 08:23 V. Sodek  RE: Jiny uhel pohledu
21.01. 09:40  RE: Jiny uhel pohledu
21.01. 15:20  RE: Jiny uhel pohledu
21.01. 17:17 V. Sodek  RE: Jiny uhel pohledu
19.01. 16:29 Antiseptik  RE: Jiny uhel pohledu
19.01. 17:15 lesan  RE: Jiny uhel pohledu
18.01. 23:14 pdmlynek  RE: Jiny uhel pohledu
19.01. 03:08 Datel  RE: Jiny uhel pohledu
21.01. 09:24 ico  RE: Jiny uhel pohledu
22.01. 05:04  RE: Jiny uhel pohledu
18.01. 09:45 Marek  První cesta by vedla k brutální šikaně učitel
19.01. 12:33 Ypsilon  RE: První cesta by vedla k brutální šikaně učitel
19.01. 14:28 Sedivec  RE: První cesta by vedla k brutální šikaně učitel
19.01. 18:15 V. Sodek  RE: První cesta by vedla k brutální šikaně učitel
19.01. 15:55 kismet  RE: První cesta by vedla k brutální šikaně učitel
21.01. 08:34 pdmlynek  RE: První cesta by vedla k brutální šikaně učitel
22.01. 10:56 Vratislav  RE: První cesta by vedla k brutální šikaně učitel
05.02. 16:19 Tatranka  RE: První cesta by vedla k brutální šikaně učitel
18.01. 11:38 Sedivec  Diky za aktualni clanek
18.01. 11:25 Robocrep  Článek nepřináší nic nového
18.01. 12:38 Dave..  Se clankem nesouhlasim.
19.01. 23:05  RE: Se clankem nesouhlasim.
20.01. 00:25 vladuna  RE: Se clankem nesouhlasim.
21.01. 09:58  OT
20.01. 12:07 Sedivec  RE: Se clankem nesouhlasim.
21.01. 02:54 z.a.p  RE: Se clankem nesouhlasim.
18.01. 12:24 Sam Ting Wong  Někteří
18.01. 13:37 Sedivec  RE: Někteří
18.01. 12:39 f.i.l.i.p  Jednoduche
18.01. 13:38 Sedivec  RE: Jednoduche
18.01. 19:12 f.i.l.i.p  RE: Jednoduche
18.01. 19:59 Sedivec  RE: Jednoduche
20.01. 02:16 z.a.p  RE: Jednoduche
20.01. 11:36  RE: Jednoduche
20.01. 12:26 Sedivec  RE: Jednoduche
20.01. 12:31 f.i.l.i.p  RE: Jednoduche
20.01. 14:01  RE: Jednoduche
18.01. 15:20 Robocrep  RE: Jednoduche
18.01. 18:35 f.i.l.i.p  RE: Jednoduche
19.01. 23:30  RE: Jednoduche
20.01. 12:20 f.i.l.i.p  RE: Jednoduche
20.01. 12:35 trodas  RE: Jednoduche
05.02. 15:58 Tatranka  RE: Jednoduche
05.02. 17:12 anti-anti  RE: Jednoduche
05.02. 17:35 Erricco  RE: Jednoduche
20.01. 14:30 f.i.l.i.p  RE: Jednoduche
20.01. 15:09  RE: Jednoduche
20.01. 20:25 kismet  RE: Jednoduche
21.01. 09:56 kismet  RE: Jednoduche
21.01. 14:44 f.i.l.i.p  RE: Jednoduche
21.01. 22:51 kismet  RE: Jednoduche
20.01. 11:52 f.i.l.i.p  RE: Jednoduche
18.01. 16:17  RE: Jednoduche
18.01. 18:48 f.i.l.i.p  RE: Jednoduche
18.01. 13:40 Soudce Lynch  London calling... :-)
18.01. 13:21 21st_Century_Deviant  Dvě řešení
18.01. 17:14 DavidZ  RE: Dvě řešení
18.01. 18:40 Sedivec  RE: Dvě řešení
18.01. 19:59 DavidZ  RE: Dvě řešení
18.01. 20:30 Sedivec  RE: Dvě řešení
18.01. 21:47 DavidZ  RE: Dvě řešení
19.01. 12:11 Sedivec  RE: Dvě řešení
19.01. 13:17 DavidZ  RE: Dvě řešení
19.01. 14:46 Sedivec  RE: Dvě řešení
18.01. 20:41 V. Sodek  RE: Dvě řešení
19.01. 15:19  RE: Dvě řešení
18.01. 15:07 pietroo  už jsou tady
18.01. 16:09 ricko  Autorko, obojí je špatně:)))
18.01. 17:05 rodebert  Nasiel som nieco co by mozno mohlo pomoct
18.01. 17:01 petrxh  Mozne reseni
18.01. 19:04 Alein  zajimavý článek z jiného úhlu pohledu
18.01. 23:42 z.a.p  Nekolik poznamek.
19.01. 00:20 pdmlynek  Na co sociální dávky?
19.01. 01:18 SPECZ  RE: Na co sociální dávky?
19.01. 13:53 Ypsilon  RE: Na co sociální dávky?
19.01. 16:56 ahak  RE: Na co sociální dávky?
19.01. 01:02  Vždyť je to tak prosté
19.01. 16:23 lesan  uhel muj
19.01. 22:16 Ondrish  Ehm...
20.01. 01:05  RE: Ehm...
19.01. 23:32 trodas  Nápad s finančním hodnocením známek...
20.01. 02:36  RE: Nápad s finančním hodnocením známek...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 121 čtenářů částkou 20 084 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Cross Club bude mít otevřeno i po 22. hodině25.09.20 14:25 Česká republika 1

Prymula: Chci méně prostoru v médiích pro kritiky svých opatření25.09.20 11:09 Česká republika 2

Média stupňují hysterii strachu, opět šíří poplašné zprávy24.09.20 22:34 Česká republika 0

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 6

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Měnové kurzy

USD
23,35 Kč
Euro
27,13 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,41 Kč
Australský dolar
16,37 Kč
Švýcarský frank
25,13 Kč
100 japonských jenů
22,11 Kč
Čínský juan
3,42 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,46 Kč
Ukrajinská hřivna
0,83 Kč
100 rublů
29,80 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 427,94 Kč
1 unce stříbra
534,75 Kč
Bitcoin
248 947,01 Kč

Poslední aktualizace: 25.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 643