Diskuze k článku

Není zde již přeagentováno?

Příspěvků 54

7.1.2008 7:21

Cesko je uz z historie zemi znacneho mnozstvi zbabelcu, zradcu a zaprodancu

Wesley 24.?.?.?

Neni to nic noveho pod sluncem, zaprodanectvi silnejsimu existuje snad v kazdem narodu. Jenom pocet zbabelych zradcu se lisi. Diky jejich velkemu mnozstvi v Cesku je tak silne zaprodanectvi nemyslitelne v jinych, rekneme vice hrdych, zemich. Ovsem v dnesni dobe je velmi dobre, ze existuje Internet. Muzeme si o techto zaprodancich precist, podivat se na ne a mit se pred nimi na pozoru. Narozdil od drivejsich se dnesni agenti se svymi skutky, a zase jen diky Internetu, dostavaji na verejne seznamy zradcu.

150711

7.1.2008 7:34

www.stormmaster.tk

www.stormmaster.tk 85.?.?.?

Já bych v tom viděl přímo patologickou touhu určitých jedinců někomu lézt do zadnice, např. ve vládě (nebudu jmenovat, všichni víme, kdo to je). Z toho důvodu má mnoho lidí (NE CELÝ NÁROD) zlomenou páteř, což umožňuje, aby ten nešvar pokračoval...

150712

7.1.2008 7:51

O co Vám jako jde

reach52 88.?.?.?

Pro mě skvělé curriculum, pro průměrného "zvědavce" = paranoidního, antisemitského, antiamerického chudinky holt červený hadr.Kde si měl zvyšovat vzdělání - ve Vyškově, v Palestině, ...ve Francii, v Rusku ??? Ahihihiahahaha
[chechtot] [chechtot] [oči v sloup]

150713

7.1.2008 19:59

RE: O co Vám jako jde

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 150713

Vite, je to otazka take jestli ty penize za vzdelani byly dobre utraceny.
Proc ho neposlat za tim vzdelanim do zeme ktera pro zmenu neco vyhrala. Tedy najaky konflikt.
Tam kde to vzdelani dostal USA a associace s Israelem, tam se naucil jen jak prepadnout nevinne zeme a pak brecet kdyz se nechteji podrobit Zionisticke teorii. Nejvice se boji takzvane "hlavy na zadech" jak se to stalo Pearlovi.
Vam holt nejde pod nos, ze lide zacinaji prokukovat vasi "perfidy".

150749

7.1.2008 9:37

a co media a šedé podhoubí české politiky

Martin1 213.?.?.?

K tomu, aby viditelní hlasatelé zvrhlé ideologie měli co říci, potřebují mozkový trust a mediální podporu. Co říkáte třeba tomuhle článku?
http://zpravy.idnes.cz/iranu-se-verit-neda-tvrdi-e...
A což teprve její vykutálený pan manžel Ivan Gabal ?
Takovou pakáží je náš veřejný mediální prostor přeplněný.
Dokud tito nenápadní "šedáci"neodtáhnou do své zaslíbené země,neuvidíme světlo na konci tunelu.
A sami od sebe nikdy neodtáhnou !!

150715

7.1.2008 10:33

Nejen zde a nejen přeagentováno

pje 213.?.?.?

Je charakteristické, že "agentství" se chápe v souvislosti s tajnými službami jednotlivých zemí. Problém je širší, nemusíte být agentem CIA, Mossadu či KGB a přesto můžete plnit vrcholně problematický úkol třeba i ke škodě nejen své země. Autor správně vystihl podstatu současných skrytých operací a motivů - CHAMTIVOST. Idelologie neokonzervativismu (ano, je to ideologie par excellence!) přímo obsahuje chamtivost jako ctnost. "Nestarejte se o lidi, starejte se jen o sebe a svou rodinu." Hezké životní krédo, že? Ve prospěch sebe a své rodiny jste oprávněni zabíjet, motivovat k nepokojům, manipulovat s veřejným míněním, lhát a podvádět... Co je na tom konzervativního, vědí jen ideologové neocons... O Alexandru Vondrovi lze říci, že je buď velmi hloupý nebo velmi neokonzervativní (první variantu lze s vysokou pravděpodobností vyloučit). Stopa pana Pojara mi tolik známá není, nehodlám hodnotit. U vojáka je situace trochu odlišná, v dobé války jde o krk za zradu, v míru je závislý na politicích a stejný případný čin za zradu považovat nelze (a navíc je tu problém subordinance). Chamtivci a zideologizovaní zoufalci mají problém, pokud je národ vzdělaný a kriticky uvažující. Proto se u nás protestuje proti XBR radaru ne proto, že bychom nechtěli být chráněni před agresorem, ale protože tento radar nechrání ani nedefinuje agresora. Američtí neocons narazili na schopnost nás Čechů si nejprve zjistit, jak se věci mají, a pak teprve soudit. Ještě že kromě chamtivců a jejich lokajíčků je tu dost těch, kteří nehodlají jen přihlížet, zda pravda vítězí či krvácí odpodvodně bojující lži...

150717

7.1.2008 13:10

RE: Nejen zde a nejen přeagentováno

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 150717

Češi umí nejen zjistit si, jak se věci mají - ale i najít cestu, kudy z průseru ven. A víme-li, kde se exrement vyrábí, nedivme se lezectví do konečníku. "Trojský kůň" je vynálezem lidí v neolitu, "písařů", kteří slova svých vládců zapsali takovou symbolikou, která měla jeden význam pro vládce a jiný, opačný pro "lid".
Češi vždy uměli nejlíp číst "mezi řádky". Jsme přímými potomky genetické linie "neolidu". Podobně jako ti, kdo vývají/vyznávají systémovější přístup k čtení skrytých významů slov - židé.

Jsme polaritou k židovství, její shodnou, ale méně systémovou, včas reagující polovinou. Platíme dočasnou ztrátou image (=svobody).
Proto se v české kotlině často rozhodovalo o následné podobě budoucnosti. Agenty děláme všichni. Jen si mnoho z nás neuvědomuje, jak lze podvědomí lidí manipulovat technicky.
A ti, kdo tu zradarovou štěnici sem cpou, ti ví, o čem mluvím. Ale nemohou reagovat, toto téma "neexistuje". Lea by mělo 70 % národa "autonehodu".
Proto ten spěch - a z něj pramenící jejich chyba = existence internetu pro veřejnost. Internet převzal úlohu řízení této civilizace, propojuje myšlenky těch, kteří se budoucností zabývají. Právě v té modré barvě oblohy, kde sídlí naše podvědomí.
Někteří plánují "náhody", ostatní svým podvědomím obrací množství nevlídných zpráv do opaku, snahy mít se konečně líp.

A protože lumpové se nutně musí mezi sebou vybíjet, aby jich zůstalo na kořist co nejméně, náš počet by měl růst.

150722

7.1.2008 18:07

RE: Nejen zde a nejen přeagentováno

mark 88.?.?.?

Reakce na 150722

jistě,net je pro"ně"chyba,ale chtějí cenzůrovat(např. youtube),tak jako je určitě i zvědavec sledován agenty u počítačů,kteří nemají nic jiného na práci,jen sledovat názory lidí a vyhodnocovat,popřípadě rozluštit ip adresu,tím pádem vše o vás,pokud se nepřipojujete přez freeproxy [cool]

150740

7.1.2008 20:50

RE: Nejen zde a nejen přeagentováno

vaclaus 84.?.?.?

Reakce na 150722

Neprecenujte Cechy, radeji se poradene podivejte kolem sebe. Cesi nemaji od 17. stoleti vlastni vladnouci tridu ani vlastni nabozenstvi, jsme katolici z donuceni, jezuite byli za prvni republiky zakazani. Takze nemame zadnou spolecnou ideovou zakladnu, jako treba Polaci. Mame mentalitu podrizenych - hlavne aby byl sef spokojen a kdyz se nekouka, tak mu neco ukradneme. Nezname poradne svoji historii, vetsina z nas nedbale vychovava sve deti. Jsou z nas dobri zamestnanci. S Zidy nemame nic spolecneho. Vetsina z nas ani nevi co to Zid je. A oni nam sefuji - sefovali nam za socialismu, sefuji nam dnes. My si to vetsinou ani neuvedomujeme. Suverenne jsme vysli s Nemci behem protektoratu i se Sovety behem socialismu, ktery nam svym rovnostarstvim mimochodem opravdu vyhovoval. Koho zajima Vondra a spol. Bude zajimave pozorovat jak se s novymi neokonservativnimi pany vyrovname.

150751

8.1.2008 10:12

RE: Nejen zde a nejen přeagentováno

janko janko (zavináč) karao (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 150751

Mýlíte se, ale není tu prostor situaci vyložit. Zkrátka jsme cosi jako nulový bod rovnováhy, je daná schopnostmi jazyka, češtiny, odvozené ze sanskrtu přes mnohé peripetie.
Proto i malé výkyvy v politickém dění vnímáme jako ohromný rozkmit morálky. O rektálním alpinizmu a jeho výhodách pro "znalost typu exkrementu, který se na nás vyhrne", jsem tu už psal. Zákon padajícího hovna asi znáte. A ta prdel, ve které se projevené dějiny vyráběly, ta je od nás velmi daleko, přesto funguje. A znalost potravní cesty umožňuje i projevy opačným směrem, zvukové. Z toho otvoru v obličeji, co umí vyjednávat.Dost záleží na tom, jak umí Wondra "chytat vítr", neboli ducha doby. Ten co se vypouští spodem, ten už asi cítí i sám "ó veliký" Křovínek.

A o židovství víte jen to, co nám jedna jeho, dnes dominantní, polovina tvrdí. Jen vrchní vrstvu informací. Ani voda neví, co je ona sama. Na to musíte jít do jiných pater vědomí, jako Hus či Komenský. A před nimi Cyril a Metoděj, kteří nám spodní, nevědomé vrstvy "židovství" přinesli do staroslověnštiny.

Flexibilita při zachování relativního klidu zbraní - to je naše deviza. Někdy to ohýbání hřbetu trvá dost dlouho, ale pozitivní výsledky časem poznáte i vy.

150767

8.1.2008 16:09

RE: Nejen zde a nejen přeagentováno

vaclaus 84.?.?.?

Reakce na 150767

Pisete moc hezky, ale zamerujete se spise na mysticke aspekty cesstvi (co vime o C&M, nic). To, ze vetsina Cechu umi jenom cesky je katastrofa. Informace, ke ktere maji pristup jsou prefiltrovana medii a ta jsou u nas pevne v rukou neocons jako je Vondra. A protoze prumerny Cech zije ve svem jazykovem ghetu, nema moznost kontrolovat spravnost ci pravdivost informaci. A tak je mu mozno nakukat, ze Irak muze za 45 minut znicit svet, ci ze Iran nas chce napadnout. A zadne studium prdu Vondry, ani to nejdukladnejsi, mu nepomuze. Navic ho to vubec nezajima. Pokud neverite, zaskocte do nejblizsi hospody. Co se tyce nasich Zidu, ja myslim, ze se pokouseli vzit tuto zemi pod kontrolu alespon trikrat (za meho zivota) - v 1948, 1968, 1989. Napotreti jim to vyslo.

150776

8.1.2008 23:18

RE: Nejen zde a nejen přeagentováno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 71.?.?.?

Reakce na 150776

Jak ale potom chcete vysvětlit, že tito Čechové žijící v jazykovém ghettu ze 70% odmítají americký radar, navzdory velmi masivní propagandě ve všech médiích? A američané mluvící jazykem mezinárodně nejvíce používaným (a tedy z vašeho pohledu ve výhodě oproti nám) si nechají nakukat opravdu kdeco o "darebáckých státech"?

150791

11.1.2008 10:59

RE: Nejen zde a nejen přeagentováno

pje 194.?.?.?

Reakce na 150767

Měl jsem jednoho kolegu, který mluvil o vyvolenosti skrze utrpení i u Čechů a zdůrazňoval naši identitu v složitosti jazyka a tím i myšlení plodící vyšší průměrný intelekt... S tím v mnohém souhlasím. Jsme geneticky dost sofistikovanou pouliční směsí a až na ty švejkoviny a dějiny plné nenaplněných nadějí nejsme vůbec horší voříšci než ti co se mají za ráci. Jen trochu víc o všem pochybujeme, protože věřit se nám historicky nevyplatilo... Zdar, RP!

151104

8.1.2008 9:59

RE: Nejen zde a nejen přeagentováno

mark 209.?.?.?

Reakce na 150751

Možná jste si toho nevšiml,ale ideovou základnu v polsku už dávno neřídí poláci,poláci skáčí,jak jejich šéfové pískají(Lech Kaczynski)no,mi jsme na tom stejně(Pružinsky).
Jejich víra(poláků)je jejich smůla,mladým vymývají hlavy v tv a těm starším v kostelech.

150768

8.1.2008 21:06

RE: Nejen zde a nejen přeagentováno

Muchomůrka červená 81.?.?.?

Reakce na 150751

Tedy Vy máte o sobě ale mínění [chechtot] Nezlobte se, ale vypadá to, že si v té otrocké morálce libujete. Pak ale nemáte šanci se z toho chomoutu dostat ven a zřejmě ani nechcete, aby tak mohli učinit ostatní (Češi), předem je diskvalifikujete velmi povrchním a zjednodušeným (poamericku? [vyplazený jazyk]) "výkladem" dějin. Ne každý národ má to štěstí být počtem malým s polohou ne zrovna nejšťastnější, s možná velmi neprozíravými politickými rozhodnutími našich předků a v obklopení mocným nepřítelem. Vypadá to, že ne každý člověk dokáže být silný natolik, aby tohle dědictví dokázal nést. Druhá věc je opět oblíbené zobecňování. Když bude mluvit člověk hrdý o svém národu, bude vyzdvihovat jeho pozitiva, člověk otrocký bude psát přesně tak, jako vy. Protože v každém národě jsou zrádci, zbabělci, idioti, zločinci, atd. Bohužel nutno konstatovat, že ne každý národ má to "štěstí", aby se v něm díky silnějším soupeřům dostávali stále právě tito "podlidi" k moci a rozhodování... ve prospěch toho, kdo zrovna vládne.

150787

9.1.2008 0:43

RE: Nejen zde a nejen přeagentováno

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 150787

Mate pravdu, v kazdem narode jsou lide ruzneho razeni.
http://www.ihned.cz/c4-10076530-22701620-000R00_d-premierem-chci-byt-jeste-sest-let
Vite ja chapu, ze nekdo se stane premierem CR a dojde k poznani, ze jsme narod, ktery se, kdyz jde do tuheho podela. Avsak je pro me nepochopitelne, ze nekdo tak statecny odvazny moralni slusny, proste nas velky vzor, usiluje byt prvnim ministrem takoveho naroda dalsich 6 let?? [překvapení] [zmaten]

Tady je padna odpoved jednoho z tech Cechu, o kterych zrejme pan premier nemluvil.
http://www.blisty.cz/2008/1/8/art38165.html
A ja k tomu pouze dodam, neni treba se omlouvat za takovy osobni nazor na cesky narod a prezentovany verejne a to z pozice premiera CR. Mnohem vhodnejsi by bylo, aby takovy premier rezignoval na svuj post. Rekl bych, ze zadny narod si nezaslouzi lidra, ktery jim verejne pohrda. Tezko si dokazu predstavit, ze by premier s takovym vztahem k narodu mohl hajit jeho narodni zajmy, at uz v oblasti vnitrni politiky nebo politiky zahranicni. Rezignace mi prijde jako logicke vychodisko pro obe strany, pro pana Topolanka i narod.

150796

7.1.2008 16:44

RE: Nejen zde a nejen přeagentováno

www.stormmaster.tk 85.?.?.?

Reakce na 150717

Souhlas.

150733

7.1.2008 12:08

Pokud čtyři české tajné služby nedokázaly za 18 let postavit před soud ani jednoho ruského agenta, pak to může znamenat

yf 195.?.?.?

Pokud čtyři české tajné služby nedokázaly za 18 let postavit před soud ani jednoho ruského agenta, pak to může znamenat pouze dvě věci:


1) Žádní ruští agenti u nás nejsou a nikdy nebyli...


2) Ve vedení našeho státu byli a jsou pouze ruští agenti!


Buď platí jedno, anebo platí to druhé! Zvažme sami - na základě svých vlastních znalostí uplynulých 42 let otevřené komunistické diktatury a 21 let přímé ruské vojenské okupace, ale i následujících 18-ti let (post) komunismu - která z těchto dvou možností je ta pravděpodobnější...

150721

7.1.2008 19:38

RE: Pokud čtyři české tajné služby nedokázaly za 18 let postavit před soud ani jednoho ruského agenta, pak to může zname

Stan 91.?.?.?

Reakce na 150721

vypada to ze jsi objevil "ameriku", to si uz cvrlikaji vrabci na strese, ze ceska exekutiva i legislativa, plus veskere politicke strany jsou prolezle bolseviky, tudiz i byvalymi agenty SSSR, jak vsak kazdy, i velmi nizkym IQ vybaveny subjekt muze pozorovat, v zajmu osobni perspektivy zmenili stranu a kopou ted za busheviky nebo za EU, ti kterym couhaji z Ami rite uz jen polobotky byli prave nejzazranejsi komousi. Nic noveho pod sluncem, to je zhruba tech 15% spolecenske spodiny ktera kolaborovala s kazdym rezimem. Hlupaci kteri zurive serou do vlastniho hnizda a prohlasuji ze cely cesky narod ma nadprumerne mnozsti zradcu nemaji o jinych narodech poneti, jsou pouze obeti slabomyslne propagandy ktera neustale vyzdvihuje vlastenectvi tech udajnych "dobrych" narodu. Staci si pustit kterykoli us valecny film a clovek dostane od smichu krece, nam zname slabomyslnosti z Ruska to v blbosti daleko predci. [chechtot]

150746

7.1.2008 14:16

Bída morálky

Vojta49 apear (zavináč) atlas (tečka) cz 81.?.?.?

Autor článku zde nařkl tři konkrétní osobnosti ze zrady vlasti. Ke svému strašnému obvinění nepřipojil jediné slůvko důkazu.

Ano. Podobných případů z minula známe mnoho. Třeba když hysterická žena obvinila svého souseda z čarodějnictví. Údajně jí uřkl krávu. Vždyť ukázat na někoho prstem je tak snadné.

O mnoho horší shledávám, že se i dnes najdou lidé, kteří si okamžitě přiloží polínko. A nikdo z nich se netáže. Vychází autorova slova z bezpečného vědění? Či jde jen přízemní závist. Tak rychle chystat hranice, ať ohně co nejdříve hoří!

150725

7.1.2008 16:53

RE: Bída morálky

www.stormmaster.tk 85.?.?.?

Reakce na 150725

Já myslím, že dotyční si o takové obvinění přímo koledují. Podívejte se na jejich arogantní chování, vůbec nehájí zájmy ČR! I kdyby nebyli agenty, tak toto stačí k tomu, aby se na ně lidi dívali skrze prsty. Pane Vondro, je mi to líto.

150734

7.1.2008 17:06

RE: Bída morálky

www.stormmaster.tk 85.?.?.?

Reakce na 150734

...ale jak vůbec můžete schvalovat vše, co USA dělají? Viz Kosovo! Nemáte paměť, kdeže se to v roce 38 hlásily tisícovky dobrovolníků, aby pomohli ČSR?! Nebylo to Srbsko???

Nebo Írán! To Vám doma nikdy neřekli, jak o českém státě mluvil Goebbels a spol.? Že je nebezpečím pro Německo? Srovnejte si to s tím, jak Vaše modla Bush mluví o Íránu! Čtyři pětiny z toho, co o Íránu a Íráncích tvrdíte, je lež, což Vám řekne každý, kdo někdy v Íránu byl. A Vy sám to bezpochyby moc dobře víte. A to zase uvádím jen desetinu z toho, v čem se chováte úplně stejně... špatně.

Pane, máte Vy vůbec svědomí???

150735

7.1.2008 21:17

RE: Bída morálky

leimas 88.?.?.?

Reakce na 150735

Ale Hitler neříkal že Češi jsou nebezpečím jenom pro Německo. On říkal, že jako samostatný stát jsme nebezpeční pro mír v Evropě.
Jako příklad dával stavovské povstání a následně Třicetiletou válku a rozbittí Německa. Bohužel snahy pro "radar" naší vlády a provokování Ruska oživují u Němců tyto vzpomínky. A co je horší začínají říkat že na tom něco bylo

150752

7.1.2008 19:03

RE: Bída morálky

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 150725

Mate pravdu zadny soud nerozhodl o velezrade. Avsak lide jako Vondra, ktery podepise projekt o PNAC nemaji v ceske vlade, co delat. Nutnost projit vzdelanim i v zahranici, nevyzaduje podpis takovych dokumentu, ktere haji americky zajem bez ohledu na mezinarodni pravo i krajnimi prostredky, vcetne preventivnich uderu ( zajimave slovo pro nepodlozenou agresi, jak ukazuje Irak) a dokonce uvazuje o pouziti jakykoliv prostredku. Jakekoliv prostredky doufam nemusim rozvadet. Myslite si snad, ze by v ameicke, izraelske, cinske, francouzske, britske, nemecke... vlade mohl byt nekdo, kdo by podepsal dokument treba o "novem ruskem stoleti" ( apson verejne takovy material neexistuje) zalozenem na podobnych principech jako PNAC?

Pan Pojar si dle sveho soucasneho pusobeni na MZV, zrejme rozsiroval diplomacii v Izraeli budiz. Ja osobne bych dal prednost Britanii nebo Francii, USA mi prijdou se svym imperialnim pojetim diplomacie pro zemi typo CR jako malo vhodne. Londyn dokazal diplomaticky resit problem Severniho Irska, diplomaticke uspechy Izraele? Bez zastity americkeho veta, nazveme to pravym slovem je diplomacie Izraele absolutnim fiaskem. Muzu se docist, ze vzdelani pana Pojara je bakalar, tj. nizsi trilety stupen vysokoskolskeho vzdelani, ne petilety. Pravda nemusi to pro diplomaticke kvality byt smerodatne. Vek 35 let, to me vede k tomu, ze jeho funkce ma velmi co delat s jeho stranickou prislusnosti.

Pamatuju slova Vaclava Klause, kdy tresouci se rukou jmenoval za mnistra skolstvi prilis mladeho pana Lisku. To vsak byla krizova situace, za kterou nese povinost premier. Odvolal ministra a nebyla dohodnuta s koalicnimi paratnery nahrada. Pevne doufam, ze president republiky nejmenuje namestky ministru. Bohuzel podle toho, jak se projevuje zahranicni politika teto vlady, nemyslim ze by pan Pojar byl v tuto chvili muzem na svem miste. Nelze hodit praci MZV pouze na Schwarzenberga.

Sef vojenske rozvedky? Do jake miry je kompetentnim ministrem nase "zpevacka na volne noze"? Vymena na poste prvniho muze vojenske rozvedky je jeji iniciativa. Tady ma k vojenskym zpravodajcum poznamku pan Kotrba, zrejme narazi na Pandury. Mimochodem Rekove jako stara zeme EU a clen NATO se rozhodli nakoupit ve velkem mnozstvi BVP-3.
http://www.blisty.cz/art/37757.html

150745

7.1.2008 19:22

RE: Bída morálky

Stan 91.?.?.?

Reakce na 150725

nekteri pomalejsi zrejme nechapou, ze uz i souhlas s umistenim cizich vojsk na ceskem uzemi je zrada vlasti, tak tomu bylo za Rusaku a je tomu i ted. Tito zradci to otevrene prohlasuji, lepsi dukazy snad nejsou treba. Je vsak potreba si je vsechny zapamatovat,je docela mozne ze na ne casem prijde rada. [velký smích]

150747

7.1.2008 15:10

Národní hrdost

Krabat 80.?.?.?

Vážení, přestaňme s těmito „sebehanlivými“ řečmi. Jsme Češi a po celá staletí odoláváme vlivu mnohem větších národů, kteří se tlačí do prostoru Střední Evropy. Jsme trnem v oku papežskému Římu, protože si jako jedni z mála evropských států zachováváme odtažitější pohled na římskokatolickou církev. Nezahazujme naši národní hrdost. Poučme se z minulosti, ale současně nešpiňme památku mnoha velkých činů, na které můžeme být právem hrdi. Nezapomínejme na odkaz Velké Moravy, Přemyslovců, Lucemburků, Husitů, sny Jiříka z Poděbrad, dobu Národního obrození, naše Legionáře atd. atd.

U všech národů přece najdete dobré i špatné povahové vlastnosti, které činí lidi lidmi. Jenom u Čechů se však stalo podivným zvykem přisuzovat pouze ty špatné vlastnosti našemu národu jako celku. Vyvarujme se toho. Tohle je cíleně řízená kampaň, která probíhá už mnoho let. Má za cíl nás všechny morálně zdiskreditovat a bohužel se jí to daří. Příkladem budiž pošpiněný kredit naší armády Mnichovem 1938 a okamžité přisouzení všeobecné zbabělosti Čechům, které se tak vysmívají třeba naši sousedé Poláci. Už zapomněli, kolikrát se v hrůze třásli před českým vojskem a kolikrát platili Čechům za mír. A my přejímáním těchto negativistických postojů špiníme naše předky, kteří nesčetněkrát platili krví za naši svobodu.

Nechci tímto říct, abychom si zakrývali oči před nešvary, které trápí naši společnost. Jako tolikrát v minulosti se i dnes hraje vysoká politická hra daleko za hranicemi naší země a my opravdu nemáme mnoho reálných příležitostí se účinně bránit. Ale můžeme začít každý u sebe. Žít tak, abychom se za své činy nemuseli stydět. Pomáhat potřebným, protože jednou se může stát, že budeme sami potřebovat pomoc druhých. Zodpovědně vychovávat své děti, které jednou ponesou nás odkaz. Jsou to dílčí kroky, ale i z malých vlnek se jednou může stát velká bouře, která vyčistí zakalený rybník. Jestliže však chceme být hrdi na svou zemi, pak se přece nesmíme stydět sami za sebe.

150726

7.1.2008 17:51

RE: Národní hrdost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 150726

Pěkný názor ! Děkuji. Škoda, že si nemohu s Vámi krátce osobně pohovořit...>Vážení, přestaňme s těmito „sebehanlivými“ řečmi.
>Jsme Češi a po celá staletí odoláváme vlivu mnohem
>větších národů, kteří se tlačí do prostoru Střední
>Evropy. Jsme trnem v oku papežskému Římu, protože si jako
>jedni z mála evropských států zachováváme odtažitější
>pohled na římskokatolickou církev. Nezahazujme naši národní
>hrdost. Poučme se z minulosti, ale současně nešpiňme
>památku mnoha velkých činů, na které můžeme být právem
>hrdi. Nezapomínejme na odkaz Velké Moravy, Přemyslovců,
>Lucemburků, Husitů, sny Jiříka z Poděbrad, dobu Národního
>obrození, naše Legionáře atd. atd.

>
>U všech národů přece najdete dobré i špatné povahové
>vlastnosti, které činí lidi lidmi. Jenom u Čechů se však
>stalo podivným zvykem přisuzovat pouze ty špatné vlastnosti
>našemu národu jako celku. Vyvarujme se toho. Tohle je cíleně
>řízená kampaň, která probíhá už mnoho let. Má za cíl
>nás všechny morálně zdiskreditovat a bohužel se jí to
>daří. Příkladem budiž pošpiněný kredit naší armády
>Mnichovem 1938 a okamžité přisouzení všeobecné zbabělosti
>Čechům, které se tak vysmívají třeba naši sousedé
>Poláci. Už zapomněli, kolikrát se v hrůze třásli před
>českým vojskem a kolikrát platili Čechům za mír. A my
>přejímáním těchto negativistických postojů špiníme naše
>předky, kteří nesčetněkrát platili krví za naši svobodu.
>

>
>Nechci tímto říct, abychom si zakrývali oči před nešvary,
>které trápí naši společnost. Jako tolikrát v minulosti se i
>dnes hraje vysoká politická hra daleko za hranicemi naší
>země a my opravdu nemáme mnoho reálných příležitostí se
>účinně bránit. Ale můžeme začít každý u sebe. Žít
>tak, abychom se za své činy nemuseli stydět. Pomáhat
>potřebným, protože jednou se může stát, že budeme sami
>potřebovat pomoc druhých. Zodpovědně vychovávat své děti,
>které jednou ponesou nás odkaz. Jsou to dílčí kroky, ale i z
>malých vlnek se jednou může stát velká bouře, která
>vyčistí zakalený rybník. Jestliže však chceme být hrdi na
>svou zemi, pak se přece nesmíme stydět sami za sebe.

150737

8.1.2008 7:18

RE: Národní hrdost

Frunik 88.?.?.?

Reakce na 150726

Píšete mi z duše. Už toho sebehanění mám taky po krk. O vojenské zdatnosti Čechů mluví to, že jsme odsud vykopali Germany a udrželi tento prostor vůči jejich snahám o revanš. Že nemáme svoji vládnoucí třídu je totální nesmysl. Všimněte si, že většina těch sebehanících Čechů jsou 14 karátoví obřezaní zajordánští Češi. Úpadek odvahy v dnešních časech je obecný jev celé Evropy.

150761

8.1.2008 10:57

RE: Národní hrdost

Robocrep 62.?.?.?

Reakce na 150726

Skvělý příspěvek, Krabate. Tohle bych s klidem podepsal. Vždycky když někdo tvrdí "My češi jsme...(dosaďte si libovolné špatné vlastnosti) odpovídám: "A to si k* myslíš že jseš Bůh, že můžeš soudit celej národ?"

150770

7.1.2008 17:45

Nie každý zo Slovenska je aj Slovák!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

" Copak to musí být Slovák, nebo se žádný Čech či Moravák nechtěl k tomuto propůjčit?"
(Podľa fotky sa mi zdá, že nemá práve slovanské/slovenské oči)
A pamätajte prosím aj na minulosť, že Slováci a Moraváci boli do konca 13.storočia jedným spoločným "národom", s jednou spoločnou rečou, rečou "slavon" ešte z čias VM.

150739

7.1.2008 18:11

Zajímavé

Vanguard 62.?.?.?

Autor obvinil tři konkrétní lidi z vlastizrady, aniž by mimo svých pocitů předložil jeden jediný důkaz. Moc by mě zajímalo, jak se zachová, až jej dotyční zažalují o finanční zadostiučinění v rámci ochrany osobnosti.

150742

7.1.2008 18:59

Agentem

George23 85.?.?.?

...muzes byt i kdyz o tom primo nevis, vse je zakodovano pomoci vychovy (hlavne TV a jejich serialu) a dalsich praktik tradovanych od sameho zacatku lidstvi. Bylo by dobre kdyby se kodovaly veci dobre pro kazdeho, bohuzel media a monstrum zvane civilizace nam hraje na slaba mista. Pri trose snahy toto muzeme brat jako zkousku dospelosti a praveho poznani.

150744

7.1.2008 19:45

Jeziskriste..

Michal Varga varga (zavináč) stonehenge (tečka) sk 82.?.?.?

Copak nemáme na tuto funkci vhodnějšího člověka? Copak to musí být Slovák, nebo se žádný Čech či Moravák nechtěl k tomuto propůjčit?

Copak neprestalo byt tohle tema vtipne nekdy kolem roku 1993, kdy se kokotum jako vy, mily pane autore, velmi uspesne podarilo rozbit jeden spolecny stat a to i diky tak nepodstatnemu faktoru, ze byla (a dodnes je) vetsina naroda (pro vas: "obou narodu" ) proti? Clovek by tak trochu cekal, ze 15 let pote, co jste si vy "narodovci" (na obou stranach stejna pakaz) udelali nejvetsi krizek uz tu a tam zacnou ty komplexy vyhasinat a slabnout, a treba se zacnete konecne chovat jako normalni lide. Stoji vam to skutecne za to, jeste i 15 let po takovem vitezstvi si neustale otirat hubu o lidi, co se, a co nikdy nezmenite, jeste vzdy narodili v jednom spolecnem state?


- omlouvam se sluzbu konajicimu cenzorovi za tu pul minutku, co bude muj prispevek cistit od nevhodnych vyrazu, ale tohle jinak napsat neslo. Asi je to trochu tim sokem, ze se Zvedavec vubec k temto patlaninam propujcuje a otiskuje takovehle picoviny..

150750

7.1.2008 22:08

RE: Jeziskriste..

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 150750

Z toho duvodu bylo nepripustne referendum. Tady jeste po 15 letech polovina mladych lidi v Praze a Bratislave, kde bych typoval nejvice odstredive tendence ma pozitivni vztah k Ceskoslovensku.
http://www.sociology.ed.ac.uk/youth/docs/Slovak%20Brussels/Ladislav_2.pdf
Tady je pararela s Belgii, ktera stale existuje.
http://www.genezis.eu/index.php?Itemid=79&id=351&option=com_content&task=view
Ani tady na me z ceske strany nevyjukla jasna ceska vetsina pro rozdeleni, spise to je jako soucasny parlament. Na Slovensku je zrejma tendence proti rozdeleni. Otazka zni proc politicke elity obesli pri rozdeleni referendum? Nemyslim si vsak, ze by na ceske politicke scene do to, co meli mluvit narodni strany, ktere predstavuje na Slovensku Slota a vubec si nemyslim, ze by Slota mel pro rozhodnuti Meciara nejaky zasadni vliv. Politicke elity na obou stranch meli jine nez narodni motivy pro rozpad statu.
http://www.sociology.ed.ac.uk/youth/docs/Slovak_prague_ppt.pdf

150754

8.1.2008 11:57

RE: Jeziskriste..

hc 194.?.?.?

Reakce na 150754

V rozbití Československa mělo prsty i Německo. Ono nějak tu první světovou válku ne a ne strávit. Z Mečiara se stal separatista po návštěvě Bonnu.

150771

9.1.2008 0:38

RE: Jeziskriste..

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 150771

To jsme oproti Jugoslavi jeste dopadly dobre.
http://www.blisty.cz/2008/1/8/art38182.html

150797

7.1.2008 22:28

CIA Švejnar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Zapnu televizi -a hned vidím Švejnara. Pustím si rádio -mluví tam o Švejnarovi. Otevřu noviny -a je v nich Švejnar. Teď stojím nad konzervou se sardinkami a mám strach ji otevřít... [smích]))
Pravděpodobně budeme mít agenta zahraniční rozvědky na místě nejvyšším, takže nějaký ctižádostivý "čobolák" v armádě bude to poslední co nás bude tížit.
Vítej nám, americký radare ...totiž Švejnare... teda vlastně oboje zároveň, ty, ze země davidových hvězd a lichvářských dluhů.

150753

8.1.2008 3:09

RE: CIA Švejnar

karel4u 207.?.?.?

Reakce na 150753

Mate pravdu, az ted me to doslo. Stejne jako Lukasenko je Svejnar obcanem USA. Cesi by se meli podivat po nejakem domacim kandidatovi, protoze postavenim vlastne cizince by nenapravitelne poskodilo stranu ktera ho kandidovala v pripade ze by se projevil jako dvoji agent.
Vsimete si, jak ODS trpi z duvodu nizke inteligence svych vudcu kteri si nedovedou predstavit co dusledky jejich cinu udelaji proti jejich popularite. A protoze budou volby a ztrata popularity se promitne v jejich odchodu do oposice.

150757

8.1.2008 19:17

RE: CIA Švejnar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 150757

Nemyslel jste náhodou Saakašviliho? O Lukašenkovi mi to není známo.
Z domácích kandidátů mi byl sympatický Otakar Motejl, o kterém se taky jednu dobu uvažovalo.
ODS nepodezřívám z nízké inteligence. Důvodem pro jejich chování je taktika "po nás potopa" kterou praktikovali už v 90týck letech. Rovněž si nemyslím že by kandidatura Švejnara významně ohrozila ČSSD, vzhledem k tomu co tu teď ODS předvádí.

150784

9.1.2008 7:10

RE: CIA Švejnar

karel4u 205.?.?.?

Reakce na 150784

Cele jsem to popletl, myslel jsem manzelku Ukrajinskeho presidenta Juscenka. Prectete si na Wiki pojednani o ni a podezreni, ze byla CIA agent. Je to pod jmenem Juscenko.
Ja bohuzel Ceske kandidaty neznam a skoro si nemyslim, ze Klaus by mel byt vymenen.
Co se tyce toho co jsem napsal o inteligenci ODS, prirozene, ze ti panove jsou inteligentni, jak jinak by se dopracovali ke svym postum, ale problem je, ze nerozeznaji, ze prave ta taktika "po nas potopa" je vlastne privadi ke ztrate preferenci. Ten jejich nedomysleny program o placeni u lekare, coz je jak jsem tomu porozumel jen vlastne uplatek lekarum za to ze jsou dobri ODSaci je ten nejhloupejsi tah od zpusobu taktiky obrany Bile Hory.
Co se tyce pana Svejnara a CSSD. Pan Svejnar je jiste vyborny ekonom, coz je problem, protoze ekonom je vlastne jen geek, ktery neinspiruje.
Zatimco pan Klaus vypada dobre v obleku, hraje tenis a pripadne se objevi s mladou milenkou, kazdy chce byt jako on. Je to "Michael Jordan" Ceske politiky. Spise nez vlastnosti ekonoma v nem lide vidi pasaka ktery umi pocitat. To je ale v Cesku positivni image.


Jen malo lidi by si pralo byt panem Svejnarem. A tim, ze je genialni ekonom by si kazdy myslel, ze je schopen zazraku. Jen stezi, z hovna bic neupletete. Je to vlastne obet kterou od nej vyzaduje pan Paroubek. Presidentem by mel byt hezky clovek se schopnosti prilezitostne neco zazpivat a cist text na telepromteru. Mel by mit hodne vlasu a byt vysoky, aby na nej bylo videt pri vojenskych prehlidkach. To je tak vse co potrebuje.
Neohrozilo by to CSSD, ten vyber Svejnara, ale hodilo by to stin, jakoby nemeli nikoho jineho ve svych radach kdo umi prasknout bicem. Doba opravdu chce nekoho kdo umi mluvit hlasite a to neni pan Svejnar.

150815

7.1.2008 22:29

agenti

oink.chro oink (tečka) chro (zavináč) gmail (tečka) com 77.?.?.?

Desetitisíce? Málo, aspoň osm milionů agentů! Jenom víc, jenom hloubš, sověti nás ochrání.

150755

8.1.2008 2:49

A taky je síla

kz 213.?.?.?

že ten Páleník studoval vysokou školu vojenskou ještě za hlubokého totáče. To znamená, že byl ppřipraven bránit tábor míru a socialismu. Došlo ale k sametu a on tedy pro změnu dělá to stejné pro USA. Kdyby k sametu nedošlo, tak by stejně ctižádostivě pracoval pro Sovětský svaz. Však taky umí anglicky i rusky. To je ke zvracení.

150756

8.1.2008 3:29

RE: A taky je síla

Romanov 24.?.?.?

Reakce na 150756

Jsem rad, ze jste si toho take vsiml. Kdyz jsem byl nucene jit na vojnu, tak me komunisti rikali, ze USA jsou nasi nepratele.
Ted jsou pro zmenu nasi "pratele". Boze, to je bordel [bliji]
Zajimalo by me, co bude pro Cechy USA, az tam jednoho dne opet zvitezi komunisti. [zmaten]

150759

8.1.2008 5:03

hybaskova

schatzi 70.?.?.?

proboha, kdo tohle bozi hovadko zvolil nebo poslal representovat ceskou republiku?

150760

8.1.2008 18:21

Do vlastního hnízda.

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Před časem mi mnozí, z těch, kteří se přimknuli k rodné straně, říkali že švejkuji. Nyní mi to říkají ti, kteří svůj blahobyt spojují s ekonomikou a iniciativami USA. Nezajímají mne jiné názory na Haška, nebo jeho dílo. Podstatou je hlavní myšlenka: OHNEŠ, ALE NEZLOMÍŠ. Znají to ti, kteří soupeří na tatami (žíněnka ve sportu judo), kde hrubá síla nevede ke konečnému vítězství. Hrdost, kterou argumentují rozliční mudrci se může prezentovat u národů čítajících deseti (Poláci) či stamiliony, jinak vede zpravidla k nesmírnému utrpení, nebo dokonce ke zmaru národa.. U nás ČT vysílá jakýsi seriál "Ta naše povaha česká". Může mi někdo říci, zda by bylo možné něco takového vysílat jinde, například Ta naše povaha ruská, Ta naše povaha německá, Ta naše povaha americká? Asi ano. Jenže by obsahem byla velikost národa či country. Takže si nekakejme do vlastního hnízda. Dost se tím jedem otravuje mládež. Bude-li každý z nás z křemene, může se stát, že celý národ bude z balvanů.

150779

9.1.2008 0:57

RE: Do vlastního hnízda.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 150779

A co se stane pokud z nas nebude nikdo jako kremen? Budeme jeste schopni existovat dale do budoucna mezi temi, kteri se zrovna pocitaji na vice nez 10 milionu? Nemyslim, ze cesky narod vstal behem 18 a 19. stoleti z mrtvych, protoze ho vedli vohnouti.

150798

9.1.2008 12:12

RE: Do vlastního hnízda.

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 150798

Co se stane pokud z nas nebude nikdo jako kremen? Nepatřičná otázka. Nejsem Oidipús a Vy nejste Sfinga. Co vím s určitostí - ničeho příliš. Český národ. Co Moravané, Slezané, a jiní? Říkají nám Západní Slované. Ti sem přišli, alespoň se to tvrdí, někdy v 6. století (A.D.). Na místo dřívějších Bójů. Kde jsou Bójové? Přetrvávají v nás? Pokud vymřeli, jaký otřes to byl pro Zemi? Český národ nepovstal během 18. a 19. století jako Fénix, ale přetrval. Akce je vhodná v pravý čas. Vy spíš obdivujete sumo, než judo? Ovšem, že síla je impozantní. Ale zápasníci sumo se nedožívají dlouhého věku. Vím o tom, že občas formuluji své názory pro někoho hanebným způsobem. Nemáte se nechat vyprovokovat k něčemu takovému, jako jsou "vohnouti", protože to je ještě větší hanebnost. Pokud to budete chtít ještě rozvádět, tak to bude spíš naše soukromá záležitost. Svoji elektronickou adresu uvádím.

150845

9.1.2008 16:14

RE: Do vlastního hnízda.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 150845

Ja obdivuju vyvazenost, staci se podivat kolem sebe a uvidite ji vsude. Priroda je zrejme posedla dynamickymi rovnovahami. Akce vyvolajici reakce, nejenom v uzke casti fyziky, jak vypozoroval Newton. Potrebujete kremen i to druhe, proto tady stovky let jako Cesi jsme. Kdyz se podivam na Madary, tak nemam starch, ze by nam hrozil osud naroda balvanu. Balvan-vohnout, me prijde jako korektni odpoved s naprosto srovnatelna vyznamove i se zhruba stejnou silou jazykovych prostredku. Pravda ja se necham vyprovokovat, ale potrebuju k tomu duvod.

To podsunute sumo, ktere ma neco podvedome navodit v mysli ctenaru, oproti judo, ktera ma taky neco navodit, prejdu. Jak uz jsem rekl obdivuju neco jineho.Rekli jsme to verejne, takze to neni soukroma zalezitost, ale verejna zalezitost. Bud se o tom budeme tedy bavit verejne nebo vubec.

150886

9.1.2008 19:07

RE: Do vlastního hnízda.

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 150886

Udělal jste z toho věc veřejnou. Dobrá. Obdivujete vyváženost. Tedy by nebylo správné, aby všichni byli z křemene, ale od každého něco. Souhlasím, vlastně jsem nic jiného nenapsal. Vy také ne, jen jste se ptal, co by bylo. S tím sumo jsem Vám nic nepodsouval, jen jsem Vám chtěl taktně naznačit něco, co jistě víte. Že národní buditelé netřímali v obrozenecké době ani muškety, ani nestavěli barikády. Jejich zbraní byly především psací potřeby. Snad nebudete argumentovat událostmi roku 1848, nebo dokonce povstáním sedláků u Chlumce. Národ nevstal z mrtvých. Dnes užíváme k obdobnému (nikoli stejnému) účelu tiskové editory PC. Jen psychopata by napadlo nebýt „vohnout“, a místo datlování na Zvědavci si opatřit samopal a chtít si to vystřílet. Jenže problém je v něčem jiném. Vy zřejmě máte na toho Švejka v hlavě jiný program než já a snažíte se jej prosazovat. To ale nevadí, důležitější je společný zájem. Smím doufat, že to je správná domněnka?

150923

10.1.2008 0:50

RE: Do vlastního hnízda.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 150923

Staci si ujasnit pouze pojmy, jinak se nazorove zas tak nelisime. Jestli vy mate lidi jako Neruda ci TGM za taktiky a ja za tvrdsi material, pak to zrejme vidime z ruznych uhlu pohledu. Jing a jang tady myslim nemusime rozebirat, docela chapu ze svet je spise sedivy. Nemam v umyslu vzit do ruky kver, rozhodne to neudelam prvni. A zatracene dobre si rozmyslim, nez ho bych ho musel pouzit. A velice rychle bych kver s tech pazouru pustil, hned jak by nebyla nejkrajnejsi nutnost ho mit. Nejsem silenec, nejvetsi tragedii pro kazdy narod je, kdyz stoji navzajem jeho clenove nesmiritelne proti sobe. Ono je tragedie, kdyz se mordujeme i mezi narody navzajem.

Na druhou stranu jsou cile, kterych lze dosahnout efektivne taktizovanim, ale taky existuji veci, kde je nutno se jednoznacne postavit z principielnich duvodu. Svejk musel svejkovat, protoze behem valky toho z nejakych individualnich svobod moc nezustalo a tresty za vzpouru, zradu byli velmi tvrde. Co by delal Svejk v te demokaracii a v miru, delal by ze sebe "hlupaka", ktery by skrytym zpusobem nastavoval rezimu ironicke zrcadlo ? Rekl bych, ze by se mozna mohl projevit i jinym zpusobem. Jak jsem rekl, v uvodu zrejme se zase tak nelisime v pohledu na ten cesky narod.

150959

10.1.2008 1:33

RE: Do vlastního hnízda.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 150959

Postavit se pro me znamena stat si za svymi principy, nazory, prateli apod. treba i ve verejne a byt si vedom pripadnych neprijemnych dusledku. Vsichni a furt proste svejkovat nemuzeme, protoze to muze vyjit docela draho, mnohem nakladneji, nez kdyz si aspon sem tam stojime za svym.

150960

10.1.2008 13:56

RE: Do vlastního hnízda.

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 150960

Cipísek: "Nezajímají mne jiné názory na Haška, nebo jeho dílo. Podstatou je hlavní myšlenka: OHNEŠ, ALE NEZLOMÍŠ." Ano, je to dnes jiné, než za života například Borovského. Můžeme si být jisti že nás, ani Zvědavce, nebudou deportovat do Brixenu. Prosím, buďte ke mně shovívavý. Vždyť jsem tu jenom j.h.

151006

10.1.2008 22:37

RE: Do vlastního hnízda.

Rene Bartosek 76.?.?.?

Reakce na 151006

Potreba jsou lidi jako Borovsky, ale jsou potreba pro ty, co kazdy trpelive ziji svou zivot, vychovavaji sve deti, ziji sve obycejne, zivoty, maji sve sny touhy.... Takovych jako TGM, Borovsky.... nemusi byt hodne a nikdy jich neni hodne, ale jsou potreba. Ja myslim, ze to oba chapeme, to bylo vse, co jsem evokoval svou otazkou, aby si to lidi jenom uvedomovali.

Podivejte se k vyroci 68-meho jsem pridal k vyzve ke generalni stavce, protoze jsem mel pocit, ze to je nutne. Nekolik mesicu ubehlo a ukazuje se, ze tak radikalni krok nutny nebyl. Ta nepodajnost lidi, kteri nejsou videt, a o kterych vy mluvite maji svoji skrytou silu umocnenou casem. Vlada vsadila na primitivni propagandu ve stylu Klvana a totalne vyhorela. Cas je to, co umocnuje ten tichy skryty odpor. To, ze se verejne angazuju ( mimo grafomanstvi samozrejme [velký smích] [velký smích] ) je motivovano temi obycejnymi lidickami, o kterych mluvime.

Ohnout a nezlomit se je dulezite, obvzlast proti silnym. Nekdy sem tam, je vsak potreba stat pevne za svym. K tomu potrebujeme lidi, v kterych je vice kremene. Sohlasim s tim, co rikate, pouze k tomu neco pridavam. Proto jsem vznesl na uvod tu otazku. Co se stane, kdyz nikdo nebude z kremene? Neznamena to prece, ze vsichni nebo vetsina musi byt z kremene. Nekdy je pouze dobre si na kousek kremene v kazdem z nas vzpomenout. V nekom je vetsi v nekom je mensi, ale je v kazdem z nas. [smích]

151053

Příspěvků: 54

07.01. 07:21 Wesley  Cesko je uz z historie zemi znacneho mnozstvi zbabelcu, zradcu a zaprodancu
07.01. 07:34 www.stormmaster.tk  www.stormmaster.tk
07.01. 07:51 reach52  O co Vám jako jde
07.01. 19:59 karel4u  RE: O co Vám jako jde
07.01. 09:37 Martin1  a co media a šedé podhoubí české politiky
07.01. 10:33 pje  Nejen zde a nejen přeagentováno
07.01. 13:10 janko  RE: Nejen zde a nejen přeagentováno
07.01. 18:07 mark  RE: Nejen zde a nejen přeagentováno
07.01. 20:50 vaclaus  RE: Nejen zde a nejen přeagentováno
08.01. 10:12 janko  RE: Nejen zde a nejen přeagentováno
08.01. 16:09 vaclaus  RE: Nejen zde a nejen přeagentováno
08.01. 23:18  RE: Nejen zde a nejen přeagentováno
11.01. 10:59 pje  RE: Nejen zde a nejen přeagentováno
08.01. 09:59 mark  RE: Nejen zde a nejen přeagentováno
08.01. 21:06 Muchomůrka červená  RE: Nejen zde a nejen přeagentováno
09.01. 00:43 Rene Bartosek  RE: Nejen zde a nejen přeagentováno
07.01. 16:44 www.stormmaster.tk  RE: Nejen zde a nejen přeagentováno
07.01. 10:37 Erik  Davam do pozrnosti
07.01. 12:08 yf  Pokud čtyři české tajné služby nedokázaly za 18 let postavit před soud ani jednoho ruského agenta, pak to může znamenat
07.01. 19:38 Stan  RE: Pokud čtyři české tajné služby nedokázaly za 18 let postavit před soud ani jednoho ruského agenta, pak to může zname
07.01. 14:16 Vojta49  Bída morálky
07.01. 16:53 www.stormmaster.tk  RE: Bída morálky
07.01. 17:06 www.stormmaster.tk  RE: Bída morálky
07.01. 21:17 leimas  RE: Bída morálky
07.01. 19:03 Rene Bartosek  RE: Bída morálky
07.01. 19:22 Stan  RE: Bída morálky
07.01. 15:10 Krabat  Národní hrdost
07.01. 17:51  RE: Národní hrdost
08.01. 07:18 Frunik  RE: Národní hrdost
08.01. 10:57 Robocrep  RE: Národní hrdost
07.01. 17:45  Nie každý zo Slovenska je aj Slovák!
07.01. 18:11 Vanguard  Zajímavé
07.01. 18:59 George23  Agentem
07.01. 19:45 Michal Varga  Jeziskriste..
07.01. 22:08 Rene Bartosek  RE: Jeziskriste..
08.01. 11:57 hc  RE: Jeziskriste..
09.01. 00:38 Rene Bartosek  RE: Jeziskriste..
07.01. 22:28  CIA Švejnar
08.01. 03:09 karel4u  RE: CIA Švejnar
08.01. 19:17  RE: CIA Švejnar
09.01. 07:10 karel4u  RE: CIA Švejnar
07.01. 22:29 oink.chro  agenti
08.01. 02:49 kz  A taky je síla
08.01. 03:29 Romanov  RE: A taky je síla
08.01. 05:03 schatzi  hybaskova
08.01. 18:21 Kropáč  Do vlastního hnízda.
09.01. 00:57 Rene Bartosek  RE: Do vlastního hnízda.
09.01. 12:12 Kropáč  RE: Do vlastního hnízda.
09.01. 16:14 Rene Bartosek  RE: Do vlastního hnízda.
09.01. 19:07 Kropáč  RE: Do vlastního hnízda.
10.01. 00:50 Rene Bartosek  RE: Do vlastního hnízda.
10.01. 01:33 Rene Bartosek  RE: Do vlastního hnízda.
10.01. 13:56 Kropáč  RE: Do vlastního hnízda.
10.01. 22:37 Rene Bartosek  RE: Do vlastního hnízda.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 6

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,88 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,40 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 957,99 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
196 316,89 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 627